Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

iRacing: 2014 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 65 ... 121 Laatste
Acties:
  • 254.986 views

Onderwerpen

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:16

derx666

mecker ende blaet

NickThissen schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 18:56:
[...]

Uploaden is de volgende stap ja. Het scherm om te uploaden is er al maar doet nog niks. Idee is dat daar automatisch de setups in komen die je gebruikt hebt, en je kan er ook setups naartoe slepen om ze daarna in een batch te uploaden. Probleem is dat ik uit een setup bestand niet genoeg informatie kan halen om dat te doen, dus je zult voor elke setup nog zelf de auto en track moeten kiezen etc, en dat gaat een beetje in tegen het hele idee...

Hoe dat precies allemaal moet gaan werken weet ik nog niet, er zitten flink wat moeilijkheden in waar ik denk ik niet omheen kan. Maar ik verzin wel iets :p
Auto en track kun je toch halen uit de directory waar de setup file staat ?
Als je iSpeed gebruikt wordt er ook nog de setup waarmee je je snelste tijd hebt gezet opgeslagen in een submap autoarchive. In de filenaam staat dan ook nog de rondetijd.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:06
Wat is dat toch met sommige races.
Mijn irating krijg ik maar niet verder omhoog, tenzij ik echt bij iedereen uit de buurt blijft.
Momenteel begin ik toch men twijfels te krijgen over hoe die punten gedaan worden en dan speel ik pas een paar dagen. Maar letterlijk race na race tref ik weer van die "newbs" die me van de weg afdrukken.
Of zelfs bewust net het achterkantje aantikken. Zou bijna nutteloos rondjes gaan rijden. =(

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Verwijderd

MaFFia schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 19:47:
Wat is dat toch met sommige races.
Mijn irating krijg ik maar niet verder omhoog, tenzij ik echt bij iedereen uit de buurt blijft.
Momenteel begin ik toch men twijfels te krijgen over hoe die punten gedaan worden en dan speel ik pas een paar dagen. Maar letterlijk race na race tref ik weer van die "newbs" die me van de weg afdrukken.
Of zelfs bewust net het achterkantje aantikken. Zou bijna nutteloos rondjes gaan rijden. =(
That's rookie series..... Gewoon weg blijven bij verkeer.

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-11 13:07
derx666 schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 19:42:
[...]

Auto en track kun je toch halen uit de directory waar de setup file staat ?
Als je iSpeed gebruikt wordt er ook nog de setup waarmee je je snelste tijd hebt gezet opgeslagen in een submap autoarchive. In de filenaam staat dan ook nog de rondetijd.
Auto wel (maar zelfs dat is niet gegarandeerd natuurlijk), track natuurlijk niet. Niet iedereen gebruikt een folder per track en de naam is ook maar 'random', dus daar kan ik echt niet van uit gaan.

iSpeed kopieert gewoon de - Current - file. Dat kan ik ook doen, mijn idee was om de Current file te 'watchen' en als die veranderd dan sla ik hem op en komt hij in de Upload lijst. Probleem is: de gebruiker krijgt dan straks tig setups te zien met niet relevante namen (setup 1, setup 2, setup 3, etc), hoe weet hij welke hij wil uploaden en welke niet?

Mijn iRacing profiel

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:55

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 19:54:
[...]

Auto wel (maar zelfs dat is niet gegarandeerd natuurlijk), track natuurlijk niet. Niet iedereen gebruikt een folder per track en de naam is ook maar 'random', dus daar kan ik echt niet van uit gaan.

iSpeed kopieert gewoon de - Current - file. Dat kan ik ook doen, mijn idee was om de Current file te 'watchen' en als die veranderd dan sla ik hem op en komt hij in de Upload lijst. Probleem is: de gebruiker krijgt dan straks tig setups te zien met niet relevante namen (setup 1, setup 2, setup 3, etc), hoe weet hij welke hij wil uploaden en welke niet?
iSpeed doet dit format:
car^track-config^laptime_seconds^date_time^drivername.sto

Kan jij dat niet ook doen?
Best time is dan wel meestal de juiste setup om te uploaden.
Verwijderd schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 19:53:
[...]

That's rookie series..... Gewoon weg blijven bij verkeer.
Idd. Dat is echt een oplossing om de Rookie series door te komen. Of verschrikkelijk goed anticiperen en alles ontwijken. ;)

[ Voor 18% gewijzigd door JoepW op 31-05-2014 20:12 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

• MaFFia
Eerlijk is eerlijk.

Momenteel kan ik nog niet met iedereen meekomen, maar na een eerste weekje gaat het "aardig".
Het rare is dat de rookie was ik zo door, maar nu ik bij D classes zit lijkt het rammen erger en ik heb tijden in de hoog 57 die niet meegaan met vaak de snelle mensen. Die vaker in de 56 zitten atm.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Als je er bij verteld welke serie je rijdt en op welk circuit dan kunnen we wat meedenken. ;)

Verwijderd

ik race niets anders dan de mazda mx5 en als je een slimme race rijdt (roekeloze rijders soms gewoon voorlaten omdat deze toch fouten maken) is het best te doen.Gewoon je eigen race rijden op eigen tempo en geen incidenten proberen te halen. En eens je elke keer in de top split zit is het niveau hoog genoeg om goede races te rijden. Zo is het bij mij toch gelukt :) dit is nu mn 2e seizoen en heb meestal wel een goede race..

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2014 22:02 ]

• MaFFia
Ik zit ook in de Mazda cup - summit point - jefferson course.
Dat is juist het rare van het verhaal. Lagere ranks kan ik de boel voorbij, maar zoals gezegd als ik hoger kom is het foute boel.
Lijkt wel of die snelle jongens gewoon geen plek verlies willen nemen.

• Bruzski
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-10 22:53

Bruzski

watte ??

hehe, leuke reclame voor de nieuwe fanatec clubsport hand-brake en universal hub producten 8)

☁ Tech Junky | Smart Things | Motivator | rFactor 2 Sim GT3 Pro ☁ (ICQ 8297373)

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-11 09:12

DutchDevil79

I race, therfore I am

Afbeeldingslocatie: http://iracing.invisio.nl/_/ts_2014/hoofdstukken/meeting.png

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2014/14S2_KartMeet/oke_logo.png
GoT Kart Meet 2014:

Datum: 12 Juli 2014

Na 2 zeer geslaagde Kart meetings is het weer tijd om weer eens met zijn allen te gaan karten leek ons. Nu hebben we al wat voor onderzoek gedaan (zie enquête van afgelopen week) en daarmee zijn we aan de slag gegaan. Jammer genoeg viel Circuit Berghem af omdat die geen race konden toe laten op het circuit. Echter in Eindhoven was dat geen probleem. En aangezien deze ongeveer evenveel stemmen had word dit de locatie van dit jaar.
We hebben het volgende programma samen gesteld:

Aanvang met een drankje rond 14:00
Waarna we 3 Heats karten van 10 minuten:

Heat 1: Practise en kwalificatie voor race 1.
Heat 2: Race 1
Heat 3: Race 2 met reverse grid

Hierna willen we een bbq houden echter is dit bij Circuit Landgraaf alleen mogelijk vanaf 20 personen. Mochten we geen 20 personen halen dan zullen we ergens in de buurt van Eindhoven gezellig gaan eten (ongeveer 20 euro pp rekenen). Dit onderdeel is niet verplicht maar ervaring van vorige jaar is het wel een zeer gezellige afsluiting van de dag.

De kosten voor deze dag zijn:
Karten met afsluitende BBQ: 69,50 Euro pp
Alleen karten: 48,- Euro pp
Alleen bbq +/- 20 Euro pp

Hier kan je je aanmelden voor deze dag:

Hier klikken

Uiterlijk invullen voor Vrijdag 6 Juni!

iRacing Profiel

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Is het niet circuit landsard?

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

DirkT schreef op zondag 01 juni 2014 @ 10:43:
Is het niet circuit landsard?
My bad fixed. lol

iRacing Profiel

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Mooi :-) meteen ingeschreven.

Eventueel als we maar een kleine groep hebben kan ik mijn achtertuin wel tot beschikking stellen. Zo'n 10 man moet bijvoorbeeld zeker lukken, iets meer ook nog wel.

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:59

Arfman

Drome!

Ah, jammer :(
Dat is 3 dagen voor de uitgerekende datum van mijn vriendin en dan kan/wil ik geen 2 uur rijden bij haar weg zijn. Eefde had nog gekund maar de rest is te ver weg. Hopelijk volgend jaar beter voor mij :)

Veel plezier allen!

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ingeschreven voor alleen de bbq... Ik kan me van de kartbaan in Eindhoven nog herinneren dat ze geen xxl karts hadden... En om nou met die gammele Megane van mij mee te rijden...

Cube Nuroad Race (2022)

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42
Aangemeld,is wel onder voorbehoud. 8)
Moet even kijken of iemand mijn storingsdienst over wil nemen :)

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

• fjskmdl2
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:24
zonet eerste keer vierde plaats behaald met skip barber op laguna seca :)
maar ik heb de indruk dat de auto moeilijker en moeilijker bestuurbaar wordt hoe meer laps ik gereden heb... (voornamelijk lock ups bij het remmen, en hij glijdt meer)
De linkerbanden hebben een temp van rond de 38 graden en de rechter rond de 64.

Ik heb de druk op 154kpa gezet van alle 4, brake bias op 58, en rijd met 11,8l (beetje de standaard aanpassingen voor beginner die ik vond in een pdf op het iracing forum)
Ik heb voornamelijk last van understeer (voorkant die niet goed instuurt)

Heeft iemand een idee wat ik zou kunnen aanpassen?

Ik heb ook juist ispeed geinstalleerd, erg handig. Maar het zou ideaal zijn als je offline tegen een ghost car kan rijden van een goeie speler, om zijn lijn te kunnen volgen... Is dit niet mogelijk op een of andere manier?

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08-11 22:25
Ik zal tegen die tijd eens kijken of ik tijd heb om langs te komen :p

Mijn iRacing profiel

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Je moet aangeven voor komende Vrijdag 6 Juni of je mee wil gaan. Ik moet dan weten hoeveel man er komen. Latere inschrijvingen heb ik liever niet. Je moet op tijd reserveren dus zo maar ff langs komen is niet mogelijk als je wil karten.

Dus probeer deze week te kijken of je vrij kan maken dan.

iRacing Profiel

Verwijderd

Ingeschreven. Nog even getwijfeld of ik mee ging doen met karten... Toch maar gedaan!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:01

Hoogie2004

Whohooooo

Ik kan dan helaas niet. De hele dag al volgepland met een lange trike-rit met enkele familieleden.

My iRacing profile | Strava

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
prio's :)
Jammer hoor...

• derx666

derx666

mecker ende blaet

fjskmdl2 schreef op zondag 01 juni 2014 @ 11:56:
maar ik heb de indruk dat de auto moeilijker en moeilijker bestuurbaar wordt hoe meer laps ik gereden heb... (voornamelijk lock ups bij het remmen, en hij glijdt meer)

Ik heb de druk op 154kpa gezet van alle 4, brake bias op 58, en rijd met 11,8l (beetje de standaard aanpassingen voor beginner die ik vond in een pdf op het iracing forum)

Ik heb ook juist ispeed geinstalleerd, erg handig. Maar het zou ideaal zijn als je offline tegen een ghost car kan rijden van een goeie speler, om zijn lijn te kunnen volgen... Is dit niet mogelijk op een of andere manier?
Als je onderstuur hebt dan ga je te hard de bocht in. Probeer eens iets eerder te remmen, en de auto de bocht in te laten rollen (hou er rekening mee dat de auto flink overstuurt als je zonder gas te geven gaat sturen). Je wint weinig tijd met laat remmen in de Skip, het is veel belangrijker om vroeg op je gas te gaan. Verder heb je een vrij hoge bandenspanning. Ik rij zelf met 138 rondom op laguna. Verder SPO: 4 en ARB: 6. Ik zit achter mn laptop en heb even geen replay beschikbaar, ik zal straks ff kijken of ik wat kan posten. Mijn tijden liggen ong. 1s. achter de aliens, dwz, mijn snelste tijd is een 1:37.5, opt ligt op 1:37.1, maar ik krijg geen enkel rondje perfect :)

Cube Nuroad Race (2022)

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Owla leuke locatie voor de belgen

Gaan met aaikman en vriendin overleggen maar denk wel dat ik kom ;)

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

• FransJansen
derx666 schreef op zondag 01 juni 2014 @ 13:18:
[...]

Als je onderstuur hebt dan ga je te hard de bocht in. Probeer eens iets eerder te remmen, en de auto de bocht in te laten rollen (hou er rekening mee dat de auto flink overstuurt als je zonder gas te geven gaat sturen). Je wint weinig tijd met laat remmen in de Skip, het is veel belangrijker om vroeg op je gas te gaan. Verder heb je een vrij hoge bandenspanning. Ik rij zelf met 138 rondom op laguna. Verder SPO: 4 en ARB: 6. Ik zit achter mn laptop en heb even geen replay beschikbaar, ik zal straks ff kijken of ik wat kan posten. Mijn tijden liggen ong. 1s. achter de aliens, dwz, mijn snelste tijd is een 1:37.5, opt ligt op 1:37.1, maar ik krijg geen enkel rondje perfect :)
Kijk eens naar deze film, dan word heel veel duidelijk :)
[YouTube: http://youtu.be/xQRmYMlmdqM]

Als die te lang is voor je is deze misschien iets.

[YouTube: http://youtu.be/-LIGiBR5Jfw]

[ Voor 5% gewijzigd door FransJansen op 01-06-2014 14:07 ]

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
fjskmdl2 schreef op zondag 01 juni 2014 @ 11:56:

Als je na een aantal rondes grip verliest, dan klinkt het als of je banden te warm worden. Kan meerdere oorzaken hebben, maar ik denk dat je te hard wilt gaan en daardoor de auto gaat glijden (onderstuur) waardoor je banden warmer worden. Op een gegeven moment ga je glijden met al te warme banden, en dan dan word het alleen maar erger en erger en erger.

Warme bandjes is zeker lekker, maar mijn ervaring is dat de skip te warme banden niet leuk vind. Belangrijkste in de skip is zo soepel mogelijk rijden en het momentum vast houden. Beetje glijden is niet al te erg, maar ik heb vaak genoeg tijdens een race even 1-2 rondjes rustig aan moeten doen om de banden te koelen :p

/edit:

Had tot vorige week alleen van Barber motorsport park gehoord, en wist niet eens of de eerste bocht links of rechts af was ...

... maar wat een verrekt leuk baantje :) Is deze week wel de short A config met de CSpec, maar wat een leuke baan :D Al denk ik dat inhalen best lastig word.
Heb in ieder geval niet de zelfde fout gemaakt als vorige week op oran park. Dit maal een PB gereden in de Q met 58.3 O-)

[ Voor 11% gewijzigd door -PassY- op 01-06-2014 14:48 ]

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08-11 22:25
DutchDevil79 schreef op zondag 01 juni 2014 @ 12:43:
Je moet aangeven voor komende Vrijdag 6 Juni of je mee wil gaan. Ik moet dan weten hoeveel man er komen. Latere inschrijvingen heb ik liever niet. Je moet op tijd reserveren dus zo maar ff langs komen is niet mogelijk als je wil karten.

Dus probeer deze week te kijken of je vrij kan maken dan.
Daarom zeg ik zal tegen die tijd eens kijken of ik kan, dus kom alleen maar kijken omdat ik niet weet of ik uberhaupt wel langs kan komen :+

Mijn iRacing profiel

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:19

Niellie41

[object Object]

Zo begint race 2 van de NEO GT Series. Tijden zitten weer dicht bij elkaar!
http://live.neo-endurance.com/

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nick start van de 10de plek en Bas start op plek 36 :)

[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 01-06-2014 19:33 ]

• dabelg
mack zonder fuel gevallen :p

wel leuk als je onboard mee aan het kijken bent :p

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
Haha, ben net aan het kijken, zie je dat zijn teamgenoot hem naar de pits aan het duwen is. :D

[ Voor 33% gewijzigd door BobvK op 01-06-2014 21:31 ]

Mijn iRacing profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nick 8 (Pro) en Bas 5 (AM). Mooi resultaat. En als team 6de ;) Mooi resultaat! ;)

Verwijderd

ik ga spierballen moeten kweken tegen eerst volgende NEO ... te veel laten weg drummen en dan door te weinig talent hier en daar de mist in gegaan ... toffe race toch nog, met hier en daar wel de nodige animo :p Thanks NEO

• NickThissen
Leuke race, beter resultaat dan verwacht op silverstone, helaas een halve spin gehad die me 5 sec kostte, precies de 5 sec die ik steeds achter liep op de rest :p

Mijn iRacing profiel

• skaylars
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-07 17:18
Was een leuke race ja!

Hoe kun je mee doen aan die serie/event?
Niet dat ik op dat niveau ben maar voor de toekomst:-)

• NickThissen
Er is nog maar een race, maar er zijn genoeg van dit soort evenementen te vinden als je in het private league & hosted forum kijkt.

Mijn iRacing profiel

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Weer een race weekend met een hoop up and downs.

Zaterdag de NASCAR iRacing Series op Dover, snelheid had ik alleen weer een hoop pech. Het begon al met de kwalificatie waar ik te hard door de pits ging en daardoor geen tijd heb gezet |:( De race ging niet veel beter, al binnen 13 rondjes kwam ik tot driemaal in een situatie dat iemand voor me opeens al zijn talent verliest. Bij de derde kon ik niks en klap ik er vol op. Daarna engine damage maar toch nog mee kunnen doen tot in lap 100, en dan de herstart...
[YouTube: http://youtu.be/GF1Fst-tNaA]

Zaterdag avond een nieuwe poging gedaan. Dit keer wel gekwalificeerd en gestart van plek 6 in split 4. Hele race vooraan kunnen rijden. Besloten om niet meer naar binnen te gaan om banden te wisselen, dat leek de juiste keuze tot de laatste ronde:

rond 1:14 YouTube: iRacing - 2014 NASCAR iRacing Series - Race 13 - Dover
Man wat is dat zuur zeg. Ben zelf nog niet helemaal uit of dit nou een juiste move was van de P2, aan de road side is dit absoluut not done.

Ik moet toch eens door zien te gaan krijgen hoe ik bij dit soort incidenten niet betrokken raak, de snelheid heb ik steeds maar kom te vaak in een ongeluk :( sowieso is NiS een enorme caution fest, de meeste mensen zijn drukker bezig met praten dan met racen...

Vandaag dan met de Ford GT op Watkins Glen, wat een verschrikkelijke baan vind ik dat. Mijn snelheid lijkt daar altijd 1 seconde van pace te zijn, maar met een hoop geluk en domme acties van andere toch een derde plek eruit kunnen halen, I'll take that.

[ Voor 4% gewijzigd door The_FrankO op 01-06-2014 23:06 ]

iRacing Profiel | Mijn SimRig

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Bij het aller eerste incident, lijk je wel gas te geven op het moment dat je hem ziet spinnen?

Omdat je bij oval racing zo dicht op elkaar rijdt, kan je soms nergens heen. Zeker niet op een smalle baan als Dover.

Die move van de #26 is ook bij oval racing not done. Hij tikt je aan op de hoek en blijft door duwen. Wel mooi dat je hem ook mee neemt in de crash! Zo lukt zijn actie niet. Ik zou zeker een protest sturen, als je de replay nog hebt.

[ Voor 74% gewijzigd door Niellie41 op 01-06-2014 23:08 ]

• skaylars
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-07 17:18
Dankje, was een mooie race :-)
NickThissen schreef op zondag 01 juni 2014 @ 22:56:
Er is nog maar een race, maar er zijn genoeg van dit soort evenementen te vinden als je in het private league & hosted forum kijkt.

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Ik had ook een lekkere race, helaas 2 stomme fouten op het eind anders was ik makkelijk 4e geworden. Maar zeker tevreden met een 5e plaats in mijn klasse.

Ik had nog niet zoveel ervaring op Silverstone, maar tijdens de race liep het wel lekker.

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Niellie41 schreef op zondag 01 juni 2014 @ 23:01:
Bij het aller eerste incident, lijk je wel gas te geven op het moment dat je hem ziet spinnen?

Omdat je bij oval racing zo dicht op elkaar rijdt, kan je soms nergens heen. Zeker niet op een smalle baan als Dover.

Die move van de #26 is ook bij oval racing not done. Hij tikt je aan op de hoek en blijft door duwen. Wel mooi dat je hem ook mee neemt in de crash! Zo lukt zijn actie niet. Ik zou zeker een protest sturen, als je de replay nog hebt.
Geef inderdaad gewoon gas, dat is een van mijn problemen. Ben zo gefocused om mijn eigen positie op de baan om van en op gas te gaan dat ik vaak te laat door heb. Dan vervolgens dear in headlights het maar laten gebeuren :F

Hm dus move van #26 toch ook not done. Toen ik de wagen niet meer kon houden dacht ik inderdaad van dan neem ik hem mee ook, vol gas erop.
Replay niet opgeslagen dus geen protest, was ik ook niet van plan eigenlijk verder. Als je vanuit zijn cockpit bekijkt kom ik inderdaad naar beneden (zo loopt mijn lijn daar). Hij heeft betere banden dan ik (60laps vergeleken met 25laps).

[ Voor 35% gewijzigd door The_FrankO op 01-06-2014 23:14 ]

iRacing Profiel | Mijn SimRig

• Arfman

Arfman

Drome!

Eerlijk gezegd zag ik alle 3 incidents van te voren aankomen. Bovenste filmpje, 2e restart zie je het al mis gaan 3 auto's voor je. Van het gas af en hopen dat er niemand achterop knalt. Onderste incident zag je ook dat die gast door ging duwen (valt te verwachten, hij ligt 2e en het is de laatste ronde). Neemt niet weg dat het balen is.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Arfman schreef op zondag 01 juni 2014 @ 23:48:
Onderste incident zag je ook dat die gast door ging duwen (valt te verwachten, hij ligt 2e en het is de laatste ronde).
Want dat doet iedereen bij oval racen? :F

Verwijderd

Hell yeah wat kan het toch gaaf zijn in de MX5 :D

laatste race van de avond.

Startte als 5de na bocht 1 lag ik 3de en na bocht 3 2de. Vervolgens voor een ronde de leider onder druk gezet en bij uitkomen bocht 1 de wagen aan de buitenkant gezet door de chicane waarbij ik de leiding over nam. Ronde of 7 lang gewerkt om de voorsprong op 2 sec te houden tot de man op de 2de plaats om vervolgens ze achter elkaar te zien spinnen :D

Resultaat is weer een winst en een SR van 2.93 morgen ff knallen en naar 4.0 brengen en dan ben ik definitief uit de rookie's
Wat een track kan Jefferson zijn. Zeer lastig maar oh zo vet om um goed door te komen

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2014 01:45 ]

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
"We have been updated that our new batch for the Pro cockpits eta is around the 10th July 2014 now.

Very sorry for the unexpected delay.
Would you still like to proceed with the pre-order, We would like to offer a GT Omega MAT/carpet for Free as an apology for the delay."

Frans en ik moeten nog even iets langer wachten maar wel gratis een tapijtje ;-)

iRacing Profiel

• FransJansen
*O* hoi een gratis mat :?

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:29

BM

Moderator Spielerij
Gister nog een knap beroerde SOF race in de L79. Uitkomen chicane in de 1e ronde teveel gas, controle wat kwijt en tik (0x) de muur aan, vanaf dat moment met een scheef stuur gereden. Aantal ronden verder in T3 (de 1e rechter) een tikje linksvoor gehad nadat ik in wat chaos terecht kwam, en vanaf dat moment miste ik behoorlijk wat downforce. Gelukkig gingen er voor me er nog een paar vanaf zodat het qua positie uiteindelijk nog wel meeviel, maar toch. Gemiddeld de hele race denk ik een seconde boven m'n eigenlijke pace moeten rijden.

En in navolging van Nick afgelopen donderdag: wat zijn mensen die per se vóór de chicane moeten inhalen &$*@&$* irritant :(

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• dabelg
haha moet je is gt3 doen

dacht pace is goed in gt3 dus doe eens split 1 race mee

haha T1 iemand die 4 auto's ver wil uitremmen. (knalt 5 wagens voor me eruit :p)
iemand die zwarte vlag inlost op race lijn door bijna stil te staan in volgende bocht nogeens 3 wagens eruit :p

ook is damagemodel echt wel ruk.

iemand spinned, rem maar rol zacht tegen hem aan. op replay geen schade te zien , ik krijg meatball "race over" echt balen.

[ Voor 15% gewijzigd door dabelg op 02-06-2014 08:43 ]

• BM

BM

Moderator Spielerij
Opzich gaat het allemaal wel redelijk clean (al heb ik gister genoeg gekkigheid gezien), tis meer dat het op Daytona zoooo enorm veel tijd kost om daar in te halen. Nick heeft het ze donderdag al proberen uit te leggen, maar kennelijk is de boodschap niet bij iedereen overgekomen :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Fragbeestje
  • Laatst online: 15:51
Er werd redelijk wat afgetikt in de GT3 race waar ik in zat.

Kerel wil er al geruime tijd voorbij maar door goed defensief te rijden moest hij me steeds terug voorlaten. uiteindelijk hang ik achter een andere rijder even vast en wordt er gewoon afgetikt.

En maar 13 incjes !!! Voor een GT3 race best te doen als ik alle commentaar zo lees :+

Moet wel eerlijk bekennen dat ik eerder ook al een klein tikje had uitgedeeld aan iemand anders. :F

Dan nog wat met de skippy rondgereden maar het was m'n dag niet.

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-11 18:22
Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2014 @ 01:42:

Resultaat is weer een winst en een SR van 2.93 morgen ff knallen en naar 4.0 brengen en dan ben ik definitief uit de rookie's
Wat een track kan Jefferson zijn. Zeer lastig maar oh zo vet om um goed door te komen
Good news everyone, als het goed is er in een afgelopen update dit gewijzigd naar 3.00 SR meen ik. 8)
(correct me if i am wrong please)

iRacing Profiel

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-11 07:20
The_FrankO schreef op zondag 01 juni 2014 @ 22:59:
...

Vandaag dan met de Ford GT op Watkins Glen, wat een verschrikkelijke baan vind ik dat. Mijn snelheid lijkt daar altijd 1 seconde van pace te zijn, maar met een hoop geluk en domme acties van andere toch een derde plek eruit kunnen halen, I'll take that.
Tja, in die race had ik wel ontzettend veel pech. Ik zat in gevecht voor P2 in de Ford GT totdat een Corvette enkele secondes voor ons rondgaat bij het ingaan van de boot. In plaats van netjes te wachten tot iedereen gepasseerd is gaat hij rustig de baan oversteken terwijl wij eraan komen. P2 ontsnapt nipt, ik T-bone hem gewoon en een HPD probeert ons te ontwijken, maar spint door op het gras te gaan. Real-life lag die gast nu onder het gras met pieren in zijn neus. Dan zegt hij doodleuk dat hij enkele bochten ervoor door een HPD aangetikt was en dat hij er niet aan kon doen. Dat zijn 2 totaal verschillende incidenten, maar kom.

Ik heb de replay bijgehouden en ben nog altijd aan het twijfelen om het aan te geven.

2 timeslots later heb ik dan wel de race kunnen uitrijden en daar werd er dan weer heel clean gereden. Tof gevecht gehad met James Crawford en uiteindelijk op P2 geëindigd. Die Yann Sanchez is wel ongelofelijk snel 8)7 Rondjes van 44.8 in de race...

Komende week is het COTA-week, die ga ik toch maar eventjes overslaan denk ik.

Mijn iRacing profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Vanavond rijden met de Riley op COTA....
Eens zien of ik mijn afkeer van dit circuit kan omzetten naar gematigd positief ;)

• Ericjooo
Kom vanavond wel even een uurtje spelen.....racen zal het wel niet worden, wekker gaat weer om 0410 morgenochtend ;)

iRacing Profiel

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:01

Hoogie2004

Whohooooo

Klinkt als een leuke combi vanavond. Eens kijken of ik op tijd thuis ben.

My iRacing profile | Strava

• Arfman

Arfman

Drome!

Niellie41 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 00:26:
[...]

Want dat doet iedereen bij oval racen? :F
Nee, en je hoeft je ook niet altijd gelijk zo aangevallen te voelen als het om ovalracen gaat. Ik bedoelde alleen maar dat die man een gaatje zag, zich realiserend dat het de laatste ronde was, en dus een alles of niets poging deed om toch de winst te pakken. Dat gebeurt in oval racing, road racing, iRacing, Assetto Corsa, rFactor 1 & 2 en zeer waarschijnlijk ook in pCars.

Bottom line: in mijn optiek waren dit alle 3 incidenten die te voorkomen waren.

Verwijderd

ik vind alles of niets pogingen erger in de eerste 10min van een endurance race die 2,5u duurt dan op het einde , die op het einde kan je verwachten en met geluk had ik die instelling ook gisteren want anders was mijn race ook gedaan na 10min :p

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12:42
Gelukkig kan het in de GT3 ook anders, het is gewoon jammer dat het verschil qua fair racen zo groot is tussen de ene of de andere race.

En om een beetje te lachen, ik dacht dit weekend dat ik Destruction Derby van vroeger ipv iRacing gestart had :+

[ Voor 6% gewijzigd door Richard117 op 02-06-2014 11:29 ]

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

• dabelg
Richard117 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 11:28:
Gelukkig kan het in de GT3 ook anders, het is gewoon jammer dat het verschil qua fair racen zo groot is tussen de ene of de andere race.

....
heb je de eerste seconden op de achtergrond wel gezien :+

Verwijderd

hehe idd daar gaan er ook lekker 2 het decor in, ik zou denken dat op die plek toch ruimte zat is, tenzij er eentje voor het gaatje gaat :o

• -PassY-
JoepW schreef op maandag 02 juni 2014 @ 09:38:
Vanavond rijden met de Riley op COTA....
Eens zien of ik mijn afkeer van dit circuit kan omzetten naar gematigd positief ;)
Ben ietsjes later omdat ik de CSpec race van 19:45 wil mee doen. Volgens mij zijn de SOF races op maandag, en ik wil toch proberen om wat meer punten per race binnen te harken nu ik tot mijn eigen verbazing mee doe in de top50 overal.

Hehe, dit seizoen was eigenlijk meer: "we zien wel hoever we eindigen, eerst maar eens de auto leren" en nu: "Punten binnen halen en zo veel mogelijk als het kan"

Daarna kom ik om jullie allemaal te horen klagen over dat COTA een klote baan is :+ Ik vind het een heerlijke baan in ieder geval en zal er met veel plezier overheen rijden :)

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• Linc

Linc

mzzl

Ik heb zin in vanavond. Mij bevalt COTA wel! Riley altijd al een leuke auto gevonden, maar sinds de update niet meer in gereden, dus ik ben benieuwd.

• -PassY-
Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2014 @ 12:08:
hehe idd daar gaan er ook lekker 2 het decor in, ik zou denken dat op die plek toch ruimte zat is, tenzij er eentje voor het gaatje gaat :o
Denk dat ze naast elkaar het S/F oprijden, maar de persoon aan de linkerkant van de baan niet genoeg ruimte heeft en tegen de pit ingang aanrijd.

Verwijderd

Oh lol me SR komt boven de 3 en gelijk promotie naar D class??? dacht dat dat op 4.0 was

Verwijderd

-PassY- schreef op maandag 02 juni 2014 @ 12:17:
[...]

Denk dat ze naast elkaar het S/F oprijden, maar de persoon aan de linkerkant van de baan niet genoeg ruimte heeft en tegen de pit ingang aanrijd.
zo lijkt het ... nu ik kan het soms begrijpen ... ik heb ook maar 1 scherm , maar net dan let ik extra op dat ik genoeg ruimte laat omdat het vragen is voor problemen ... nuja we kunnen niet correct zien wat er juist gebeurd maar op die plek heb ik al wel vaker dergelijke acties gezien ....

Helaas zal COTA en de DP aan mij voorbij gaan. Nog thans een pracht combinatie lijkt mij maar gezien de beperkte tijd de laatste maanden :( :'( ... ik lees de verslagen morgen wel :*)

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12:42
dabelg schreef op maandag 02 juni 2014 @ 11:30:
[...]

heb je de eerste seconden op de achtergrond wel gezien :+
Wat er achter je plaats vind is niet belangrijk :p

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Linc schreef op maandag 02 juni 2014 @ 12:16:
Ik heb zin in vanavond. Mij bevalt COTA wel! Riley altijd al een leuke auto gevonden, maar sinds de update niet meer in gereden, dus ik ben benieuwd.
Hij is ech eent stuk beter geworden dan afgelopen seizoenen (beste sind die op NTM staat iig). Vind het zelf een van de lekkerst rijdende auto's in Iracing, Wel jammer dat niemand hem rijd, echt een onder gewaardeerde auto op Iracing. Deze week maar 1 race kunnen rijden op Barber met de Riley omdat de races in Sportscar kampioenschap met geluk 1 of 2x op een avond officieel gaat.

iRacing Profiel

• Ithric
Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2014 @ 12:33:
Oh lol me SR komt boven de 3 en gelijk promotie naar D class??? dacht dat dat op 4.0 was
Ithric schreef op maandag 02 juni 2014 @ 09:18:
[...]

Good news everyone, als het goed is er in een afgelopen update dit gewijzigd naar 3.00 SR meen ik. 8)
(correct me if i am wrong please)
*O* 8)7 *O*

iRacing Profiel

• Arfman

Arfman

Drome!

Linc schreef op maandag 02 juni 2014 @ 12:16:
Echt een superleuke auto, maar zoals DD al zei: er rijdt bijna niemand in.

Verwijderd

Arfman schreef op maandag 02 juni 2014 @ 14:19:
[...]

Echt een superleuke auto, maar zoals DD al zei: er rijdt bijna niemand in.
Het grootste deel van m'n officiele races heb ik met de DP gereden 30-40 stuks.

sofs waarin elk foutje een positie kostte. Leuk racen was dat!

Met name het filmpje van Stabiz waar het DP veld de nog altijd nose to tail Mustangs tegenkwam. Dat waren spannende momenten :)

http://youtu.be/5gF8YTRligs

http://youtu.be/823BNPlyWcY

--

• elni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18:10

elni

Carrot

Ben vanavond een half uurtje later.

• -PassY-
ik heb denk ik een hardware probleem.

Heb een 650w voeding, met hieraan een 780, een i7 3770, 2 hdd's, dvd speller, 6 fans, en een zooi usb apparaten.

Gister al een re-install gedaan van windows, kabels na gelopen en er voor gezorgd dat mijn graka ge-isoleerd is van de andere apparatuur kwa voeding.

maar steeds als ik nu mijn pc een beetje ga belasten gaat hij uit, en na 2s weer aan. Denk dat ik alles cancel en een nieuwe voeding van 850w ga bestellen voor ik iets zwaars met mijn pc ga doen. Eerste week na de install van mijn 780 ging nog wel, maar de voeding werd erg warm. Denk dat het een beetje te veel is geweest.

Ga nog 1 poging wagen met een re-install van oudere drivers. Enigste in de event viewer is dat de NVidia service onverwachts is gestopt. Maar dat heb ik ook als ik gewoon de stekker eruit trek :+ Voor de rest helemaal niks nopes nada :(

/edit: dit word niks :) heb eens alles bij elkaar opgeteld, en ik kom uit op 550w of meer wat aan mijn voiding hangt :+ Beetje krap :)

[ Voor 7% gewijzigd door -PassY- op 02-06-2014 19:46 ]

• Ithric
Balen, ik werk met een vergelijkbare set-up op 850W en geen problemen mee.
Voeding koste ongeveer 70 euro en gaat al weer even mee nu.

Hopelijk kan je het snel vinden, er zijn toch ook wel progjes die de wattages meten van de apparatuur?

iRacing Profiel

• -PassY-
Heb net een Cooler master voeding van 850w besteld :) Hij is ook nog modulair, dus ik kan me een hele avond uitleven op de bekabeling :D Komt morgen binnen op mijn werk, dus morgen avond weer een avondje ouderwets tweakeren voor mij :D

Ben er namelijk al een halve week mee bezig. En een progje is er niet echt voor. De pc gaat echt helemaal uit alsof er een stroomstoring is, en 2s later start hij weer op. Ook alle verlichting gaat uit, dus het is niet echt een warm reset. Lijkt meer op een cold boot. Meeste progjes loggen wel iets, maar het moment supreme word uiteraard niet gelogged :\

• Fiver
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 27-01 12:27
Heb net een request gedaan voor de GoT Tournament

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Je kan er bij ;)

• MaFFia
Moet ik ook nog even doen inderdaad, maar van de week deed website raar met registreren op nick zijn site. Moet het wel zo doen aangezien ik nu niet die 1500 rating heb helaas.
Mag ik even vermelden dat het virus echt aan het toeslaan is, got myself a Thrustmaster 500 =).

• vekie
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-09 07:48
ligt het nu aan mij of is die dp gewoon onbestuurbaar of is het mss de combinatie met dit circuit? wie ontwerpt zo een dingen eigenlijk? :D

• BM

BM

Moderator Spielerij
Tilke.... who else :+

Drama, veel te weinig training, en to-taal geen ritme te pakken gekregen, uiteindelijk in niemandsland terecht gekomen, en geen zin meer om dat nog uit te rijden, volgende keer beter.

Xbox

• NickThissen
Geen fuel meer? No problem! :D

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14309718/riley.png

Mijn iRacing profiel

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/32705956/Cool.jpg

Werd toch nog leuk op CotA. FF Dirk naar de finish brengen.

iRacing Profiel

• dabelg
vekie schreef op maandag 02 juni 2014 @ 21:42:
ligt het nu aan mij of is die dp gewoon onbestuurbaar of is het mss de combinatie met dit circuit? wie ontwerpt zo een dingen eigenlijk? :D
mmm is track denk ik , zo'n onding :(

• Ericjooo
Pijn in de buik......Bas opduwen met 150 over start/finish was ook erg leuk.....LOL

iRacing Profiel

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Haha, fantastisch, bedankt allemaal. Op mijn scherm zag het er overigens voor het meerendeel uit alsof de auto's volledig in elkaar reden. Maar ik ben gefinished! helemaal top :D

* DirkT laat zich verder maar niet uit over het circuit, niet zo m'n ding.

• Arfman

Arfman

Drome!

Nog maar weinig mensen gesproken die COTA leuk vinden...

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:46
COTA is leuk alleen de auto was echt crap.

• BM

BM

Moderator Spielerij
Mijn mening is volledig het omgekeerde. De Riley is na de update een klap leuker geworden, maar een baan maken die zo breed is, maar waar alsnog maar 1 lijn mogelijk is, chapeau, das een vak apart.

Xbox

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Yep de auto was stuk leuker dan de baan. Maar op zich was deze combinatie wel te doen.

In practise kwam ik niet verder dan de 12de plek of zo en zat ik echt te vechten om de auto binnen de lijntjes te houden. Echter tijdens de kwalificatie ging het een stuk beter en kon ik men tijden blijven verbeteren. Tot mijn verbazing stond ik dan ook in de top 10 (p8).
Start verliep eigenlijk best ok. Geen grote problemen en kon plekje winnen doordat Anders niet startte. Echter daarna was het meer in een rijtje rijden. Alleen bij foutjes van andere kon je posities winnen. Echter doordat veel mensen fouten maakte lag ik wel ineens op p4 na een rondje of 10. Wim ree achter me en dat bleef ook zo tot het einde. Gaatje naar achter was ongeveer 1 tot 2 seconde variërend per ronde. Echter kon die nooit echt een aanval wagen. Bas kwam er ook nog bij na de pitstops maar ook hij zat elke keer net te ver weg. Uit eindelijk zo dus 4de geworden wat ik van te voren niet had verwacht op deze baan.

Einde met Dirk over de finish helpen was wel zeer leuk en gaf toch een leuke afsluiting aan de race.

iRacing Profiel

• Fragbeestje
  • Laatst online: 15:51
De race van gisteren was wel leuk. Vind COTA nog steeds een grafbaan maar nu heb ik toch een klein beetje een flow gevonden... behalve in die 3 hairpins, daar verloor ik steeds tijd... daar reed ik ook constant andere lijnen dan Anders, Christiaan en Gelink... Dat moet ik nog eens bekijken.

Die setup van Joao reed best goed. Enige dat ik nog aangepast had was de brake balance op 58,5 gezet en net voor de start van de qualificatie heb ik 'm nog wat lager gelegd. Had eigenlijk niet op de tijd gelet anders had ik dat niet gedaan.

Q gereden met 30L fuel en toch kunnen starten vanaf de 4e plek maar omdat Anders dus niet meedeed eigenlijk op P2. Maar direct bij de start kon Gelink er voorbij.

Bas kon netjes aanhaken en bleef bijna heel de tijd in m'n draft plakken tot hij iets te hard pushte en een kleine spin maakte. Hierdoor kreeg Robbert bijna een hartaanval ;)

Hierna had ik een gat van 5 seconden achter me maar Andre Martins kwam steeds dichter.

Blij dat ik de laatste ronde van de Q sessie die pitstop nog maar eens geoefend had. Net voor m'n pitstop had ik net minder dan 2 seconden voorsprong en na m'n pitstop en een redelijk slechte outlap toch m'n voorsprong kunnen behouden. Was maar 1 rondje vroeger binnen gegaan want m'n banden waren echt te warm geworden.

Hierna nog even kunnen wegrijden van Andre maar na een paar rondjes begon m'n voorsprong terug te krimpen en moest ik de laatste rondjes nog heel goed doorkomen om hem er niet voorbij te laten. Uiteindelijk net genoeg voor P2 met 0.5 seconden ongeveer op Andre.

Heel blij met m'n resultaat en zeker ook omdat ik 0 incjes heb! d:)b

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

• -PassY-
Grrr, baal nu wel dat ik gister niet mee kon doen :(

COTA is leuk, Riley is leuk. En de screenshots zijn helemaal leuk :D

Tussen 11 en 2 word mijn nieuwe voeding geleverd *O* Vanavond inbouwen en netjes de kabels weg werken, en ik ben hoop ik weer helemaal online vanavond/morgen oOo

• Linc

Linc

mzzl

Race was zeker leuk inderdaad. Tijdens de practice 5e tijd, qualify ook de 5e tijd.

Ik was vergeten dat ik maar 22 liter in de tank had gegooid, dus dat zou wel heel krap worden voor de race. Gelukkig achter Koen kunnen aanhaken de eerste rondes zodat ik een beetje kon fuel saven op de rechte stukken. In de bochten moest ik goed mijn best doen om hem bij te houden en dit ging dan uiteindelijk ook fout, waardoor ik ineens achterstevoren stond in een blinde bocht. Gelukkig had Robbert snelle reflexen en kon om mij heen sturen. Nu lag ik opeens op p8.

Het werd al snel duidelijk dat tot mijn pitstop fuelsaven niet veel zin meer had, om nog een extra ronde te krijgen. Dus weer een beetje snelheid proberen te maken om weer bij te komen. weer 2 plekken terug kunnen pakken en daarna dus vroeg de pits in.

De pitstop ging gelukkig vrij soepel en nu was het weer tijd om te gaan fuel saven. Ik had geluk en kwam vrij dicht achter Wim terecht zodat ik in zijn draft een halve liter per ronde kon sparen, hij reed op zijn beurt weer vlak achter Robbert. Ik lag nu inmiddels weer op een 6e plek.

Mijn plan was om gewoon rustig te volgen en misschien op het eind nog een inhaalactie te proberen. In 1 van de laatste ronde kwam ik heel goed uit de esses waardoor ik hem er bij Wim naast kon zetten in de hairpin. We gingen allebei vrij wijd en Wim pakte iets te veel kerb, waardoor hij spinde. Het gat naar Robbert was nu helaas te groot geworden en ben ik uiteindelijke 5e geworden, met nog 1 liter brandstof over.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Vanavond de GT3's uitlaten op Bathurst ;)

• Arfman

Arfman

Drome!

Zondagavond nog heel even de BMW uitgelaten op Bathurst. Paar tricky off camber bochtjes bergop waar ik al meerdere malen rond ben gegaan ondanks TC. Wordt nog erg tricky. Denk overigens dat ik er vanavond ook niet bij kan zijn :(

• FabiandJ
  • Niet online
Zojuist ook aangemeld voor karten in Eindhoven :)

• Ericjooo
Heeft er iemand tijd en zin om de tournament-site bij te werken qua standen??

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Done :)

[ Voor 60% gewijzigd door JoepW op 03-06-2014 11:38 ]

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Haha, hoe heb ik met dat drama van gisteren nog 16 punten weten te bemachtigen, fantastisch.

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Nog even een reminder voor degene die het misschien gemist heeft. Je hebt nog tot vrijdag om je in te schrijven.

Afbeeldingslocatie: http://iracing.invisio.nl/_/ts_2014/hoofdstukken/meeting.png

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2014/14S2_KartMeet/oke_logo.png
GoT Kart Meet 2014:

Datum: 12 Juli 2014

Na 2 zeer geslaagde Kart meetings is het weer tijd om weer eens met zijn allen te gaan karten leek ons. Nu hebben we al wat voor onderzoek gedaan (zie enquête van afgelopen week) en daarmee zijn we aan de slag gegaan. Jammer genoeg viel Circuit Berghem af omdat die geen race konden toe laten op het circuit. Echter in Eindhoven was dat geen probleem. En aangezien deze ongeveer evenveel stemmen had word dit de locatie van dit jaar.
We hebben het volgende programma samen gesteld:

Aanvang met een drankje rond 14:00
Waarna we 3 Heats karten van 10 minuten:

Heat 1: Practise en kwalificatie voor race 1.
Heat 2: Race 1
Heat 3: Race 2 met reverse grid

Hierna willen we een bbq houden echter is dit bij Circuit Landgraaf alleen mogelijk vanaf 20 personen. Mochten we geen 20 personen halen dan zullen we ergens in de buurt van Eindhoven gezellig gaan eten (ongeveer 20 euro pp rekenen). Dit onderdeel is niet verplicht maar ervaring van vorige jaar is het wel een zeer gezellige afsluiting van de dag.

De kosten voor deze dag zijn:
Karten met afsluitende BBQ: 69,50 Euro pp
Alleen karten: 48,- Euro pp
Alleen bbq +/- 20 Euro pp

Hier kan je je aanmelden voor deze dag:

Hier klikken

Uiterlijk invullen voor Vrijdag 6 Juni!

iRacing Profiel

• Ericjooo

iRacing Profiel