Ik heb nog eens goed gekeken naar dit filmpje en het lijkt er op dat het weer een ander stuurtje is. Het is niet de ROUND1, want die ziet er net ander uit.

Dit lijkt meer op een nieuwe variant op het BMW stuur.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik heb nog eens goed gekeken naar dit filmpje en het lijkt er op dat het weer een ander stuurtje is. Het is niet de ROUND1, want die ziet er net ander uit.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Dit denk ik.Fragbeestje schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 23:48:
@skaylars : hetgeen Nick al zegt, die racelijn uitzetten!
Maar wat ik ook merk: na de start wijk je uit naar links omdat er iemand zijn start mist. Dan rijd je bijna helemaal links. Hierna ga je geleidelijk meer naar het midden. De logitech auto achter je gaat hierdoor ook wat naar rechts en tikt de adidas wagen achteraan aan. Deze gaat natuurlijk dwars en je bent de pineut.
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
[ Voor 76% gewijzigd door Fragbeestje op 22-05-2014 10:24 ]
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
Wat voor software is dat eigenlijk?BM schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 13:17:
Ik sla 'm ook over, maar dat is meer omdat ik op zaterdagavond onverwacht andere plannen heb die voorrang hebben op iRacingVolgend jaar weer een kans
Edit: 1 van de nieuwe CSW stuurtjes in actie:
[video]
[ Voor 81% gewijzigd door DirkT op 22-05-2014 10:30 ]
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
Project Cars.DirkT schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 10:29:
Denk Assetto Corsa,
je bedoelt op de phone natuurlijk... hmm, dunno, misschien hebben ze zelf iets ontwikkeld en krijg ik straks een jammer maar bedankt mail?
[ Voor 53% gewijzigd door Ericjooo op 22-05-2014 10:37 ]
inderdaad meer een GT stuurtje lijkt meNiellie41 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 07:55:
[...]
[afbeelding]
Dit lijkt meer op een nieuwe variant op het BMW stuur.

[ Voor 21% gewijzigd door Bruzski op 22-05-2014 10:42 ]
☁ Tech Junky | Smart Things | Motivator | rFactor 2 Sim GT3 Pro ☁ (ICQ 8297373)
Tnx man!!! Ja moest er hard voor vechten 1st race om de nummer 2 achter te me houden. In race 2 moest ik van de 8e plek opwerken, maar er zijn 6 man, die ongeveer dezelfde tijden rijden, dus is het altijd een zwaar gevecht en ik maakte een foutje waardoor ik 3e plek kwijtraakte ondanks dat ik maar 3 tienden verloor op me rondetijd. Erg gaaf om zo close met iedereen te rijden, echt een topdag gehad!!!Fragbeestje schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 09:47:
Inderdaad, maar ik zou wel gelijk helemaal links blijven. Als hij aan de linkerkant wat plaats zou houden kan een achterligger hem daar proberen tussen te duwen.
Dan zit je al gelijk aan de buitenkant (of in het midden) van Turn 1. Als de auto aan de binnenkant zijn rempunt mist dan kan je zelf ook geen kant meer op en is het game over.
Als je zelf aan de binnenkant zit voor T1 moeten ze maar proberen om er aan de buitenkant voorbij te geraken.
En proficiat Speedy55 met je 1ste plek in Race 1 en je 4e plek in race 2!!!!
[ Voor 31% gewijzigd door BM op 22-05-2014 11:19 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
[ Voor 15% gewijzigd door dabelg op 22-05-2014 11:51 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
mmm, prachtig stuurtje en staat hierbij op mijn wenslijstje voor mijn verjaardagNiellie41 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 11:13:
En het stuurtje is aangekondigd.
Al die nieuwe stuurtjes zijn best gaaf. Ik vind het alleen jammer dat ze allemaal zo veel op elkaar lijken en het zijn meer varianten van elkaar.
[ Voor 4% gewijzigd door Hoogie2004 op 22-05-2014 12:26 ]
DW12 is nu alleen voor de indy 500, en wordt dan volgend seizoen pas weer gebruikt (iig voor ovals, en waarschijnlijk road ook)skaylars schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 12:58:
Wat moet ik kopen? De DW12 of de oudere indycar?
de DW12 is op het moment alleen nog voor oval, maar word dit ook een road wagen?
Ziet er interessant uit:D
Bedankt, ik denk dat de voorkeur uitgaat naar open wheeler voornamelijk.Fragbeestje schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 13:13:
Als je toch de indycar wil kopen kan je idd best de DW12 nemen. Die oude wordt vanaf volgend seizoen niet meer gebruikt.
Denk dat je beter even kan afwachten totdat je die koopt om te kijken of er wel veel races officieel gaan. En de indycar Road serie is een B klasse serie. Dus het zal nog wel even duren vooraleer je daar in kan deelnemen.
Wat wil je trouwens gaan rijden in de D en C klasse? Voorkeur voor oval / road of open wheeler of eerder GT?
Waarom pas bij SR 3+? Je kunt nu al de Skip officieel rijden.skaylars schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 13:34:
Momenteel zit ik in de D class, ga daar als ik SR 3+ is de skip barber aanschaffen.
En ik maar blij zijn met m'n 1:57MrBarBarian schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 14:28:
Gister weer eens wat rondjes gemaakt in de Skip. Oulton blijft een leuk circuit om te doen. Dit seizoen is ie met beide chicane's. Gekomen tot 1.53.5 (uit mijn hoofd) moet nog een seconde af kunnen vind ik..
Ik heb alleen wat moeite om achter te computer te kruipen met dit heerlijke weer. iRacing even op een lager pitje dus.
Grillmeister
ZeeZeiler schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 14:57:
[...]
Waarom pas bij SR 3+? Je kunt nu al de Skip officieel rijden.
Daar is het probleem.yvanbroeck schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 16:27:
mijn road skills zijn echt om te jankenvan 1600 iR naar 899 op 3 weken tijd in de GT3 challenge
Mja, één van de weinige series die genoeg volk trekt denk ik.. of heb ik hier een vertekend beeld van?
Ik kijk ff snel naar je laatste 2 races bij je stats en zie 2x een disconnect zonder aanwijsbare reden!yvanbroeck schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 16:27:
mijn road skills zijn echt om te jankenvan 1600 iR naar 899 op 3 weken tijd in de GT3 challenge
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Disconnecten zonder reden doe ik niet hoor. Ik denk dat het meer een ragequit was na de zoveelste keer of zelf een fout te maken of aangetikt worden door aanstormende bmw'sJoepW schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 16:39:
[...]
Ik kijk ff snel naar je laatste 2 races bij je stats en zie 2x een disconnect zonder aanwijsbare reden!
Dat kost je gewoon irating....!!!!!
Je moet wel beschikbaar zijn van 01:00 tot 03:00 's nachts.We are currently testing team driver swaps and I need testers that can attend Monday and Wednesday nights eastern time (7-9 PM est) for a couple hours of testing.
Sorry in advance to those that are interested but not available at those times due to time zone differences but its absolutely necessary we do this testing at this time and in large groups.
Here are the basic requirements:
- Must be able to test on Mon and Weds nights EST
- Short posts on the Alpha forum of any findings/bugs/ideas that you tested.
- Basic computers skills. Installs, move / edit files, etc.
- Must be a current iRacing member and an NDA must be signed.
- Patience! Things go wrong in testing... a lot of the time.
If you are interested send me a short email at
Thanks,
-Chris
No PM's please
[ Voor 3% gewijzigd door Niellie41 op 22-05-2014 17:32 ]
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Vaak genoeg tegen gereden. Heeft me meerdere keren van de baan geramd door hoge ping, die hij mysterieus ineens wist op te lossen tijdens zijn pitstop (download uitgezet ofzo). En nooit toegegeven dat het aan hem lagRichard117 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 17:46:
Hadden we Richie Stanaway al in het rijtje bekende coureurs staan? GP3 en Fabriekscoureur voor Aston Martin in het WEC, reed er net samen mee in de server![]()
http://members.iracing.co...reerStats.do?custid=34109
[ Voor 40% gewijzigd door dabelg op 22-05-2014 18:54 ]
Ik ga inderdaad naar zijn 4 tussen 7 en 8, waarschijnlijk om te pogen de auto wat stabieler over de heuvel te houden. Laatste bocht in z'n drie. Hier een replay van mijn 1:06.8 rondje, hopelijk helpt het iets: https://drive.google.com/...0VFE0bEU/edit?usp=sharing-PassY- schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 17:55:
Vraagje aan de CSpeccers.
Gaan jullie naar zijn 4 tussen T7 & T8? En de laatste bocht, 2de of 3de versnelling?
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
[ Voor 5% gewijzigd door JoepW op 22-05-2014 21:01 ]
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Verwijderd
Ik heb die gewoon opgemeten en ingevuld en het vinkje render each screen separately aangevinkt. Of bedoelde je wat anders?Bruzski schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 20:47:
vraagje voor degene met 3 schermen, wie maakt er gebruik van bezel correction oftewel 5960x1080 ?? ik merk namelijk dat als ik van deze resolutie gebruik maak in iracing, rfactor en AC alles wat verfijnder is..
ik heb bezel correction aanstaan.Bruzski schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 20:47:
vraagje voor degene met 3 schermen, wie maakt er gebruik van bezel correction oftewel 5960x1080 ?? ik merk namelijk dat als ik van deze resolutie gebruik maak in iracing, rfactor en AC alles wat verfijnder is..

[ Voor 25% gewijzigd door Arfman op 22-05-2014 21:27 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Die heb ik nu en echt een lekker kaartje, dadelijk met 3-4 schermen wordt het ook lache. (3 voor IRacing dan natuurlijk)derx666 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 21:16:
mmm lekker...
ik zit zelf te kijken naar een mooie 780ti... mja budgetZeker omdat ik nog harder zit te kijken naar die ontzettend geile pedalen van Niels Heusinkveld
[ Voor 12% gewijzigd door Ithric op 22-05-2014 21:35 ]
en waarom ga je er in godsnaam 2 meter 30 vanaf zitten
[ Voor 11% gewijzigd door BM op 22-05-2014 21:40 ]
Xbox
Ja, dat klopt niet. Ik zit er misschien 70-80 cm vanaf, maar misschien komt dat door de FOV instelling die ik heb.BM schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 21:39:
[...]
en waarom ga je er in godsnaam 2 meter 30 vanaf zitten
Gefeliciteerd!m'n 1e podium in deze serie, jeeeej![]()
En ook voor het eerst een iRacing medewerker verslagen
Waarom sommige mensen trouwens gaan racen als ze 13 seconde trager zijn dan de rest zal ik wel nooit snappen, evenals de posities die sommigen kiezen om je voorbij te laten
Ik heb het incident bij Richard zijn stream kunnen zien, het was inderdaad een knullige actie. Maar iedereen heeft dat wel eens gehad, toch?JoepW schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 21:01:
Tja, ik ben er alweer klaar mee. Ga lekker even samen met mijn vrouw een leuke TV serie kijken en concentreer me voortaan wel op andere races.
[ Voor 13% gewijzigd door Niellie41 op 22-05-2014 22:33 ]
Ik weet niet of je het goed hebt kunnen zien allemaal, maar ik ben in de eerste 3 rondjes ca. 4x aangereden. Niet alleen die remactie, dus.Niellie41 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 22:32:
[...]
Ik heb het incident bij Richard zijn stream kunnen zien, het was inderdaad een knullige actie. Maar iedereen heeft dat wel eens gehad, toch?
Hij biedt in ieder geval zijn excuses aan.
Hey das toevallig, ik ookBM schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 21:39:
[...]
En ook voor het eerst een iRacing medewerker verslagen
Daarom dus niet:yvanbroeck schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 16:38:
[...]
Mja, één van de weinige series die genoeg volk trekt denk ik.. of heb ik hier een vertekend beeld van?
[ Voor 12% gewijzigd door Niellie41 op 23-05-2014 00:26 ]
ik heb ook hetzelfde vinkje toegepast maar ik bedoel, als ik 100% bezel correction in nvidia surround toepas en dus met 5960x1080 ipv 5760x1080 draai ziet alles er net wat beter uit, vooral de lijnen sluiten beter aan naar het linker en rechter scherm, of lijkt dat maar zoVerwijderd schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 21:17:
[...]
Ik heb die gewoon opgemeten en ingevuld en het vinkje render each screen separately aangevinkt. Of bedoelde je wat anders?
Verwijderd
En dan dacht ik dat de street stock Rookies erg wasNiellie41 schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 00:09:
[...]
Daarom dus niet:
[video]
![]()
Dit is echt het tegenovergestelde van NEO.
edit:
Nog een voorbeeld van de GT3 Serie
[video]
Ga je zaterdag weer kijken?
Om toch iets positiefs uit dat eerste filmpje te halen: een groot deel staat veilig en op tijd stilNiellie41 schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 00:09:
[...]
Daarom dus niet:
[video]
![]()
edit:
[video]
Mijn doel was eigenlijk om de GT3 te gaan racen, nu ik die filmpjes + jouw reactie zie ga ik mijn doelen toch wel bijstellen aangezien ik toch wss in de onderste split belandRichard117 schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 06:32:
[...]
Om toch iets positiefs uit dat eerste filmpje te halen: een groot deel staat veilig en op tijd stil![]()
Over de rest hebben we het maar niet.
Mijn ervaring met de GT3 is dat het heel erg afhankelijk is van welke split je treft. Ik balanceer vaak net op het randje van achterhoede topsplit of 2e split. In de topsplit kun je wel goed racen, maar daaronder is het vaak echt dramatisch.
Wow... just wow... wat slechtNiellie41 schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 00:09:
[...]
Daarom dus niet:
[video]
![]()
edit:
[video]
Xbox
Dat anderen problemen hebben wil niet zeggen dat je zelf altijd in de problemen komt he. Gewoon net als in de rookies ruimte houden en anderen laten crashen.R0y. schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 10:18:
[...]
Mijn doel was eigenlijk om de GT3 te gaan racen, nu ik die filmpjes + jouw reactie zie ga ik mijn doelen toch wel bijstellen aangezien ik toch wss in de onderste split beland
Xbox

Xbox
FM5 ziet er beter uit, maar hoe de wagen soms de bocht neemt, en van richting veranderd. Nee, dat gaat er bij mij niet in
Waarom ?
How do you save a random generator ?
[ Voor 31% gewijzigd door Hoogie2004 op 23-05-2014 13:23 ]
[ Voor 28% gewijzigd door dabelg op 23-05-2014 13:57 ]
Waarschijnlijk het overdreven detail van het asfalt in FM5, in de werkelijkheid zie je niet zoveel detail op snelheid ook vanwege de vibraties op het hoofd.NickThissen schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:59:
Qua screenshots vind ik de nieuwere games er wel beter uit zien hoor, als ze zo enorm veel effecten toevoegen natuurlijk niet meer maar over het algemeen ziet het er gewoon goed uit, en iRacing is toch wel oud aan het worden zonder significante upgrades.
Bewegend beeld echter is iRacing vele malen beter, het ziet er gewoon veel strakker en clinischer uit ofzo, kan het niet zo goed thuisbrengen. Zelfde met AC, ziet er prima uit als je een screenshot maakt maar tijdens het rijden ben ik heel erg bewust dat ik een spel aan het doen ben zeg maar.
How do you save a random generator ?
Zijn gordels zitten te los en hij ziet en weet half niet wat er aan komt.dabelg schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:55:
iRacing ziet er realistischer ?????
ja want we gaan allemaal met 270KM/u rondjes rijden om te weten wat dat doet met het uitzicht.
(denk dat de meeste van ons niets zien lol)
[video]
ik heb het puur over de kwaliteit van het beeld en het licht hierin. Verschil is klein, maar alleen de kwaliteit van het beeld/licht vind ik FM5 mooier. De rest komt niet echt realistisch op mij over, en dan maakt beeld kwaliteit mij niks uitenchion schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:21:
[...]
Waarom ?
Ik vind eerlijk gezegd iRacing er natuurlijker uitzien.
Bloom en HDR maken het imho een duplo/playmobil uitstraling hebben.
Verwijderd
quote: Kevin BobbittSorry for the confusion on the information we posted. We intended to end Q early.
Because of the mixup on communicating this we have extended qualifying through the the second race sessions. This will give everyone a chance to qualify.
Again, sorry for the mixup.
Kevin
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2014 16:00 ]
Ik heb een Revolution en BM ook. Prima set.fjskmdl2 schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 18:55:
ik ben aan het overwegen 3 schermen te kopen voor iracing, nu had ik deze op het oog:
LG 27EA33-V - TV Monitor
Belangrijk is dat die goed op een obutto revolution monitor stand passen (Beugelbevestiging Vesa 100mm staat erbij), en dat die het gewicht van die 3 monitoren kan dragen (3x4,7 kg = 14,1 kg)
Verder vraag ik mij af of dit een goede koop is, zou in totaal 570 euro zijn voor 3 27" IPS monitoren. Heb geen zin om er veel meer aan uit te geven als deze goed zouden werken (ook met die bezel enzo)
Iemand ervaringen mee of tips?
Is de obutto revolution trouwens een goed frame? (of zijn er andere betere die niet duurder zijn?)
Netjes!Ithric schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 19:31:
Poeh na ronde 1 op p10 liggen en je dan nog terugvechten tot P6.
Laatste 10-15 ronden altijd met ongeveer 5-6 auto's om me heen gereden en allemaal fair play en eigenlijk geen erg gedrag (bij mij).
Kon 2 vechtende honden buitenom voorbij omdat ze aan elkaar geplakt leken en steeds langzamer gingen.
En fout(je) ik was in een battle en gleed weg naar de buitenlijn waardoor we een 0x kregen maar buiten dat ging het fantastisch.
Weer 0.08sr erbij hopelijk snel 4.++ dan kan ik Trucks doen.
[ Voor 21% gewijzigd door JoepW op 23-05-2014 19:41 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq