Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

iRacing: 2014 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 61 ... 121 Laatste
Acties:
  • 254.990 views

Onderwerpen

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:05

Niellie41

[object Object]

BM schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 13:17:
Edit: 1 van de nieuwe CSW stuurtjes in actie:
[video]
Ik heb nog eens goed gekeken naar dit filmpje en het lijkt er op dat het weer een ander stuurtje is. Het is niet de ROUND1, want die ziet er net ander uit.
Afbeeldingslocatie: http://eu.fanatec.com/forum/uploads/FileUpload/64/6ef4d25c73d251130c3c4a53c7a77e.png

Dit lijkt meer op een nieuwe variant op het BMW stuur.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05:53

BM

Moderator Spielerij
Uhu, dat was ook mijn idee, beetje een mix tussen de Flat 1 en de Round1, en dan bekleed met alcantara. Die zal vandaag wel officieel aangekondigd worden denk ik :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-11 13:01
Ah, blij dat ik niet de enige ben die dat opviel. :)
Ben benieuwd wat er nog allemaal gaat komen van Fanatec, ze presenteren een hoop de laatste tijd.

iRacing Profiel

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
Fragbeestje schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 23:48:
@skaylars : hetgeen Nick al zegt, die racelijn uitzetten!

Maar wat ik ook merk: na de start wijk je uit naar links omdat er iemand zijn start mist. Dan rijd je bijna helemaal links. Hierna ga je geleidelijk meer naar het midden. De logitech auto achter je gaat hierdoor ook wat naar rechts en tikt de adidas wagen achteraan aan. Deze gaat natuurlijk dwars en je bent de pineut.
Dit denk ik.

Ik zou denk ik ook naar links gaan als de persoon voor me slechter weg is, maar niet zoveel dat ik een gaatje laat tussen mij en de persoon rechts dan. Ik denk dat als je het gaatje kleiner gehouden had, de persoon achter je hier nooit in gedoken zou zijn.

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• Fragbeestje
  • Laatst online: 26-11 10:08
Inderdaad, maar ik zou wel gelijk helemaal links blijven. Als hij aan de linkerkant wat plaats zou houden kan een achterligger hem daar proberen tussen te duwen.
Dan zit je al gelijk aan de buitenkant (of in het midden) van Turn 1. Als de auto aan de binnenkant zijn rempunt mist dan kan je zelf ook geen kant meer op en is het game over.
Als je zelf aan de binnenkant zit voor T1 moeten ze maar proberen om er aan de buitenkant voorbij te geraken.

En proficiat Speedy55 met je 1ste plek in Race 1 en je 4e plek in race 2!!!! *O*

[ Voor 76% gewijzigd door Fragbeestje op 22-05-2014 10:24 ]

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
BM schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 13:17:
Ik sla 'm ook over, maar dat is meer omdat ik op zaterdagavond onverwacht andere plannen heb die voorrang hebben op iRacing :) Volgend jaar weer een kans :)

Edit: 1 van de nieuwe CSW stuurtjes in actie:
[video]
Wat voor software is dat eigenlijk?

iRacing Profiel

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Denk Assetto Corsa,

je bedoelt op de phone natuurlijk... hmm, dunno, misschien hebben ze zelf iets ontwikkeld en krijg ik straks een jammer maar bedankt mail?

[ Voor 81% gewijzigd door DirkT op 22-05-2014 10:30 ]

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

• Ericjooo
Ah....nee, ik bedoelde op de phone ;)

iRacing Profiel

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

DirkT schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 10:29:
Denk Assetto Corsa,

je bedoelt op de phone natuurlijk... hmm, dunno, misschien hebben ze zelf iets ontwikkeld en krijg ik straks een jammer maar bedankt mail?
Project Cars. ;)

Maar de software op de telefoon is HUD Dash voor Android. Werkt niet met iRacing.

• Ericjooo
Dank u......maar niet voor iRacing dus??

[ Voor 53% gewijzigd door Ericjooo op 22-05-2014 10:37 ]

iRacing Profiel

• Bruzski
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-10 22:53

Bruzski

watte ??

Niellie41 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 07:55:
[...]

Ik heb nog eens goed gekeken naar dit filmpje en het lijkt er op dat het weer een ander stuurtje is. Het is niet de ROUND1, want die ziet er net ander uit.
[afbeelding]

Dit lijkt meer op een nieuwe variant op het BMW stuur.
inderdaad meer een GT stuurtje lijkt me :) deze zal ik zeker bestellen 8)

Afbeeldingslocatie: http://s29.postimg.org/9jevvf2iv/image.png

Afbeeldingslocatie: http://s28.postimg.org/646iqznx9/image.png

[ Voor 21% gewijzigd door Bruzski op 22-05-2014 10:42 ]

☁ Tech Junky | Smart Things | Motivator | rFactor 2 Sim GT3 Pro ☁ (ICQ 8297373)

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Wat Niel zegt, filmpje staat ook bij de maker van de software gelinked :)

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Fragbeestje schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 09:47:
Inderdaad, maar ik zou wel gelijk helemaal links blijven. Als hij aan de linkerkant wat plaats zou houden kan een achterligger hem daar proberen tussen te duwen.
Dan zit je al gelijk aan de buitenkant (of in het midden) van Turn 1. Als de auto aan de binnenkant zijn rempunt mist dan kan je zelf ook geen kant meer op en is het game over.
Als je zelf aan de binnenkant zit voor T1 moeten ze maar proberen om er aan de buitenkant voorbij te geraken.

En proficiat Speedy55 met je 1ste plek in Race 1 en je 4e plek in race 2!!!! *O*
Tnx man!!! Ja moest er hard voor vechten 1st race om de nummer 2 achter te me houden. In race 2 moest ik van de 8e plek opwerken, maar er zijn 6 man, die ongeveer dezelfde tijden rijden, dus is het altijd een zwaar gevecht en ik maakte een foutje waardoor ik 3e plek kwijtraakte ondanks dat ik maar 3 tienden verloor op me rondetijd. Erg gaaf om zo close met iedereen te rijden, echt een topdag gehad!!!

JPL-Racing --- iRacing Profiel

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

En het stuurtje is aangekondigd.

Al die nieuwe stuurtjes zijn best gaaf. Ik vind het alleen jammer dat ze allemaal zo veel op elkaar lijken en het zijn meer varianten van elkaar.

• BM

BM

Moderator Spielerij
Mja, het gaat denk ik ook meer om het systeem er achter, en bij elke aankondiging word daar iets meer van zichtbaar. Benieuwd of de USB aansluiting alleen voor power is, of ook echt als USB aansluiting gebruikt kan worden.

[ Voor 31% gewijzigd door BM op 22-05-2014 11:19 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
meer info.

nu als er nieuwe base komt dan wordt het echt wel jammer dat het fanatec is dit ziet er oooo zo cool uit.

http://eu.fanatec.com/for...-for-your-clubsport-wheel

mmm Niel was me voor (autorefresh stond niet op , zit op het werk daarom :()

[ Voor 15% gewijzigd door dabelg op 22-05-2014 11:51 ]

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-11 14:59

Arfman

Drome!

Ziet er echt gans geil uit. Ik zit zelf al maanden te denken voor een smartphonemount, exact dit idee eigenlijk maar kan niks vinden voor mijn T500RS.

Maar ach, als mijn iRacing net zo bagger blijft gaan als de laatste weken ... :X Gisteren een GT3 race gejoined met de BMW, gewoon, omdat het kon. Na 20 minuten maar uitgestapt, had er totaal geen zin meer in, auto begon op onverklaarbare wijze grip te verliezen aan de achterkant zonder correctiemogelijkheid en was er na 8 (of 10) incs wel weer klaar mee terwijl ik op de laatste plaats rondreed. Ik moet echt even pauze nemen maar het is zo verslavend :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Bruzski

Bruzski

watte ??

Niellie41 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 11:13:
En het stuurtje is aangekondigd.

Al die nieuwe stuurtjes zijn best gaaf. Ik vind het alleen jammer dat ze allemaal zo veel op elkaar lijken en het zijn meer varianten van elkaar.
mmm, prachtig stuurtje en staat hierbij op mijn wenslijstje voor mijn verjaardag :P

edit:
alleen jammer, de posities van de knopjes ivm stikkertjes :-(

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online

Hoogie2004

Whohooooo

Ik ben bij al die stuurtjes niet overtuigd van de handigheid van de knopjes die op de 'bovenkant' zitten. Tevens vind ik de geintegreerde schermpjes redelijk karig (vandaar waarschijnlijk ook de smartphone-mount).

[ Voor 4% gewijzigd door Hoogie2004 op 22-05-2014 12:26 ]

My iRacing profile | Strava

• skaylars
  • Laatst online: 05-07 17:18
Wat moet ik kopen? De DW12 of de oudere indycar?
de DW12 is op het moment alleen nog voor oval, maar word dit ook een road wagen?

Ziet er interessant uit:D

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
skaylars schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 12:58:
Wat moet ik kopen? De DW12 of de oudere indycar?
de DW12 is op het moment alleen nog voor oval, maar word dit ook een road wagen?

Ziet er interessant uit:D
DW12 is nu alleen voor de indy 500, en wordt dan volgend seizoen pas weer gebruikt (iig voor ovals, en waarschijnlijk road ook)

Oude indy car wordt dit seizoen gebruikt voor oval en road, maar volgend seizoen dan niet meer.

I-racing Profile

• Fragbeestje
Als je toch de indycar wil kopen kan je idd best de DW12 nemen. Die oude wordt vanaf volgend seizoen niet meer gebruikt.

Denk dat je beter even kan afwachten totdat je die koopt om te kijken of er wel veel races officieel gaan. En de indycar Road serie is een B klasse serie. Dus het zal nog wel even duren vooraleer je daar in kan deelnemen.

Wat wil je trouwens gaan rijden in de D en C klasse? Voorkeur voor oval / road of open wheeler of eerder GT?

• skaylars
Fragbeestje schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 13:13:
Als je toch de indycar wil kopen kan je idd best de DW12 nemen. Die oude wordt vanaf volgend seizoen niet meer gebruikt.

Denk dat je beter even kan afwachten totdat je die koopt om te kijken of er wel veel races officieel gaan. En de indycar Road serie is een B klasse serie. Dus het zal nog wel even duren vooraleer je daar in kan deelnemen.

Wat wil je trouwens gaan rijden in de D en C klasse? Voorkeur voor oval / road of open wheeler of eerder GT?
Bedankt, ik denk dat de voorkeur uitgaat naar open wheeler voornamelijk.
Maar daarnaast ga ik hoogst waarschijnlijk ook GT rijden..
Op dit moment spreekt open wheeler me het meest aan.

Momenteel zit ik in de D class, ga daar als ik SR 3+ is de skip barber aanschaffen.

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Gister weer eens wat rondjes gemaakt in de Skip. Oulton blijft een leuk circuit om te doen. Dit seizoen is ie met beide chicane's. Gekomen tot 1.53.5 (uit mijn hoofd) moet nog een seconde af kunnen vind ik..

Ik heb alleen wat moeite om achter te computer te kruipen met dit heerlijke weer. iRacing even op een lager pitje dus.

iRacing Profiel

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
skaylars schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 13:34:

Momenteel zit ik in de D class, ga daar als ik SR 3+ is de skip barber aanschaffen.
Waarom pas bij SR 3+? Je kunt nu al de Skip officieel rijden.

Mijn iRacing profiel

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-11 13:55

RoofTurkey

PredatorKalkoen

MrBarBarian schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 14:28:
Gister weer eens wat rondjes gemaakt in de Skip. Oulton blijft een leuk circuit om te doen. Dit seizoen is ie met beide chicane's. Gekomen tot 1.53.5 (uit mijn hoofd) moet nog een seconde af kunnen vind ik..

Ik heb alleen wat moeite om achter te computer te kruipen met dit heerlijke weer. iRacing even op een lager pitje dus.
En ik maar blij zijn met m'n 1:57 :9 .

Grillmeister

• skaylars
Ja dat klopt.

Omdat ik graag met hoge SR begin aan de volgende serie.
En ik rij nu met me mazda op Laguna seca welke geweldig is:D

Ik zit momenteel al op de SR 3 als het goed is. :D

Edit: 3.39
ZeeZeiler schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 14:57:
[...]

Waarom pas bij SR 3+? Je kunt nu al de Skip officieel rijden.

• yvanbroeck
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-06-2022
mijn road skills zijn echt om te janken :D van 1600 iR naar 899 op 3 weken tijd in de GT3 challenge :p

iRacing Profiel

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

yvanbroeck schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 16:27:
mijn road skills zijn echt om te janken :D van 1600 iR naar 899 op 3 weken tijd in de GT3 challenge :p
Daar is het probleem.

Morgen krijg ik een nieuwe videokaart binnen. MSI R9 270X GAMING.
Dan kan ik ook eens wat graphics hoger zetten. :D

• yvanbroeck
Mja, één van de weinige series die genoeg volk trekt denk ik.. of heb ik hier een vertekend beeld van?

iRacing Profiel

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06:53

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
yvanbroeck schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 16:27:
Ik kijk ff snel naar je laatste 2 races bij je stats en zie 2x een disconnect zonder aanwijsbare reden!
Dat kost je gewoon irating....!!!!!

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

• yvanbroeck
JoepW schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 16:39:
[...]

Ik kijk ff snel naar je laatste 2 races bij je stats en zie 2x een disconnect zonder aanwijsbare reden!
Dat kost je gewoon irating....!!!!!
Disconnecten zonder reden doe ik niet hoor. Ik denk dat het meer een ragequit was na de zoveelste keer of zelf een fout te maken of aangetikt worden door aanstormende bmw's :p en dat iracing het daarom niet registreert. Ik ben niet zeker hoor :-)

In ieder geval, Ik moet hier echt dringend aan werken maar er is niet echt een serie die me aanspreekt. Jawel, de Star Mazda maar ik vind dat zo een driftbak dat het niet leuk is. Mss dat er een serie met de DW12 komt, dat zou ik wel ok vinden :)

iRacing Profiel

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Wie wilt er driver swaps testen?
We are currently testing team driver swaps and I need testers that can attend Monday and Wednesday nights eastern time (7-9 PM est) for a couple hours of testing.

Sorry in advance to those that are interested but not available at those times due to time zone differences but its absolutely necessary we do this testing at this time and in large groups.

Here are the basic requirements:

- Must be able to test on Mon and Weds nights EST
- Short posts on the Alpha forum of any findings/bugs/ideas that you tested.
- Basic computers skills. Installs, move / edit files, etc.
- Must be a current iRacing member and an NDA must be signed.
- Patience! Things go wrong in testing... a lot of the time.

If you are interested send me a short email at

Thanks,

-Chris

No PM's please
Je moet wel beschikbaar zijn van 01:00 tot 03:00 's nachts.
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3255027.page

[ Voor 3% gewijzigd door Niellie41 op 22-05-2014 17:32 ]

• Fragbeestje
Dat is dus jammer genoeg een dikke vette no go vanwege het tijdstip.

Maar gelukkig genoeg heb ik die award toch al :+

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-11 13:07
Jammer, zou het echt leuk vinden maar die tijd is gewoon niet haalbaar.

Mijn iRacing profiel

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08:21
Hadden we Richie Stanaway al in het rijtje bekende coureurs staan? GP3 en Fabriekscoureur voor Aston Martin in het WEC, reed er net samen mee in de server :)

http://members.iracing.co...reerStats.do?custid=34109

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

• -PassY-
Vraagje aan de CSpeccers.

Gaan jullie naar zijn 4 tussen T7 & T8? En de laatste bocht, 2de of 3de versnelling?

Ik raak de rev limit tussen T7 & 8 heel even, maar ik heb geen idee waar ik moet schakkelen (als het nodig is) zonder de controlle over de auto te verliezen daar. Zelfs als ik redelijk short shift in T7 begint te achterkant al te glijden op het moment van schakelen.

De laatste bocht zit ik ook nog een beetje te harken. 2de versnelling is bijna niet te doen met op het gas gaan, en de 3de voelt zo ongelovelijk langzaam, maar ja. Niet spinnen is nog altijd sneller als wel spinnen, maar ik ben erg benieuwd in welke versnelling andere deze 2 stukken nemen.

Voor de rest redelijk te onder controlle, maar ik verlies denk ik meer als 1s gecombineerd in deze 2 bochten alleen. Zit nu op 1:08.1, maar het kan sneller :)

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• NickThissen
Richard117 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 17:46:
Hadden we Richie Stanaway al in het rijtje bekende coureurs staan? GP3 en Fabriekscoureur voor Aston Martin in het WEC, reed er net samen mee in de server :)

http://members.iracing.co...reerStats.do?custid=34109
Vaak genoeg tegen gereden. Heeft me meerdere keren van de baan geramd door hoge ping, die hij mysterieus ineens wist op te lossen tijdens zijn pitstop (download uitgezet ofzo). En nooit toegegeven dat het aan hem lag :p

Mijn iRacing profiel

• dabelg
Ook veel tegen geraced voor hij pro was. Toffe kerel wel

• Red Baron
  • Laatst online: 01:15
Hij won nog de ProSeries eind 2012, maar heeft daarna geloof ik maar een enkele keer aan de start gestaan van een WCS race.
Maarja toen had hij dan ook veel tijd voor iRacing omdat hij geblesseerd was van die crash op Spa destijds.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08-11 22:25
Maar nu hebben we jou paul!

Mij held *; *;

Mijn iRacing profiel

• dabelg
Paul straalt gewoon snelheid uit he.

En heb je al ritje voor le mans 2015 paul ? Hehe

Trouwens hij en Atze zijn goede vrienden zekers.

Had hij dat test ritje voor Atze niet versiert in barcelona ?

[ Voor 40% gewijzigd door dabelg op 22-05-2014 18:54 ]

• JazzGreenway
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-11 18:49
-PassY- schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 17:55:
Vraagje aan de CSpeccers.

Gaan jullie naar zijn 4 tussen T7 & T8? En de laatste bocht, 2de of 3de versnelling?
Ik ga inderdaad naar zijn 4 tussen 7 en 8, waarschijnlijk om te pogen de auto wat stabieler over de heuvel te houden. Laatste bocht in z'n drie. Hier een replay van mijn 1:06.8 rondje, hopelijk helpt het iets: https://drive.google.com/...0VFE0bEU/edit?usp=sharing

• dev null
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-04-2022
Het was een leuke Piston Cup race zondag. Rudy gefeliciteerd met de overwinning en Fabian met het kampioenschap.

Verder wil ik de JSF organisatie bedanken voor de perfecte organisatie. Een mooie afwisselende keuze van ovals. Persoonlijk vond ik Michigan, Charlotte en Homestead het leukste. Indien men volgend jaar weer een Piston Cup organiseerd ben ik normaal gesproken weer van de partij. Voor mij mag dat best informeler dus zonder live stream en prijzen. Nogmaals bedankt.

Mijn iRacing profiel

• Bruzski

Bruzski

watte ??

vraagje voor degene met 3 schermen, wie maakt er gebruik van bezel correction oftewel 5960x1080 ?? ik merk namelijk dat als ik van deze resolutie gebruik maak in iracing, rfactor en AC alles wat verfijnder is.. :/

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-11 16:20

derx666

mecker ende blaet

Wat een aanfluiting in de DRSBC net....
Joep wordt eerst in Lap 2 gewoon uit de bocht getikt terwijl hij op P2 ligt. Dat leek een 100% moedwillige actie. 2 rondes daarna, nadat hij zich weer een beetje teruggeknokt heeft in een groepje haalt hij iemand in in de bocht voor het lange rechte stuk. Hij zit volledig aan de binnenkant op de apex. Hij houdt netjes de binnenlijn, maar wordt door diegene die buitenom zit toch in de wielen gereden. Diegene die er achter rijden lijken wel stront in hun ogen te hebben want die houden vol het gas erop en rammen er nog een keer lekker tegenaan.... man man man... Wat een amateurs....

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Tja, ik ben er alweer klaar mee. Ga lekker even samen met mijn vrouw een leuke TV serie kijken en concentreer me voortaan wel op andere races.

[ Voor 5% gewijzigd door JoepW op 22-05-2014 21:01 ]

• -PassY-
Vanaf morgen (hoop ik) ben ik de trotse eigenaar van een MSI GForce 780 TF.

Als je niet op vakantie gaat, moet je het vakantie geld toch ergens anders aan besteden :) En mijn MSI GForce 660 TF trekt het net niet allemaal.

---

Misschien dat die mensen iets te veel BST Skip racing league hebben zitten kijken? Veel acties, maar die gasten weten echt wat rijden met een skip is. Soms is het echt niet normaal meer wat die gasten doen, en clean vaak ook nog.

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-11 16:20

derx666

mecker ende blaet

mmm lekker...
ik zit zelf te kijken naar een mooie 780ti... mja budget :) Zeker omdat ik nog harder zit te kijken naar die ontzettend geile pedalen van Niels Heusinkveld :)

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Verwijderd

Bruzski schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 20:47:
vraagje voor degene met 3 schermen, wie maakt er gebruik van bezel correction oftewel 5960x1080 ?? ik merk namelijk dat als ik van deze resolutie gebruik maak in iracing, rfactor en AC alles wat verfijnder is.. :/
Ik heb die gewoon opgemeten en ingevuld en het vinkje render each screen separately aangevinkt. Of bedoelde je wat anders?

• -PassY-
Bruzski schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 20:47:
ik heb bezel correction aanstaan.

Merk eigenlijk geen problemen, maar ik moest wel de bezel corrected resolutie selecteren in iRacing. Als ik dat niet doe, dan is alles een beetje vervormd omdat de beeldschermen niet dan niet helemaal aansluiten kwa beeld dan.

• Arfman

Arfman

Drome!

Volgens mij "hoort" dat niet. In iRacing zou je render separately moeten aanvinken, de juiste waardes van je monitoren moeten invullen en dan zou het beeld goed moeten zijn.

Zo heb ik het ingesteld met 3 x 24" monitor met een resolutie (per stuk) van 1920x1200:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UPZGgbs.png

EDIT: Oh ja, ik gebruik een Core i5 2500K @ 4GHz, 16GB geheugen en een Club3D ATi Radeon 7970 3GB, licht overgeklokt. Haal bijna overal 100+ FPS met uitzondering van T1 Suzuka (~90 FPS in de race) en op sommige stukken Spa en COTA.

[ Voor 25% gewijzigd door Arfman op 22-05-2014 21:27 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• dabelg
tenzij je gpu het niet aankan :p

• dabelg
wow grote schermen heb jij :p

• Arfman

Arfman

Drome!

Ja, maar ik zit er relatief ver af. Dat kan helaas niet echt anders omdat ik de PC ook gebruik voor andere dingen (werk, Battlefield, etc.). Doet wel iets afbreuk aan de immersion factor maar goed. Alternatief zou zijn om een goede monitorstand te kopen maar ik zie het niet zitten om iedere keer als ik wil racen of werken de hele setup te verbouwen.

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 26-11 21:10
derx666 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 21:16:
mmm lekker...
ik zit zelf te kijken naar een mooie 780ti... mja budget :) Zeker omdat ik nog harder zit te kijken naar die ontzettend geile pedalen van Niels Heusinkveld :)
Die heb ik nu en echt een lekker kaartje, dadelijk met 3-4 schermen wordt het ook lache. (3 voor IRacing dan natuurlijk)
Alleen nog niet over uit welke, wil niet al teveel uitgeven voor de 3 schermen moet wel leuk blijven natuurlijk.

[ Voor 12% gewijzigd door Ithric op 22-05-2014 21:35 ]

iRacing Profiel

• BM

BM

Moderator Spielerij
en waarom ga je er in godsnaam 2 meter 30 vanaf zitten :p

Net de 1e L79 van deze week gedaan. Vlak ervoor Q gedaan, en viel me al op dat er niet veel tijden stonden. Dat bleek ook wel, aangezien ik vanaf P3 mocht starten. Bij de start positie kunnen houden, en veel spannends is er eigenlijk niet gebeurd. Fabian Gerber hele race op maximaal 2,5 seconde voor me, maar bij <1 seconde kreeg ik serieus last van onderstuur en liep het gat weer wat op. Gefinished op plek 3, m'n 1e podium in deze serie, jeeeej *O* :p

En ook voor het eerst een iRacing medewerker verslagen :p

Waarom sommige mensen trouwens gaan racen als ze 13 seconde trager zijn dan de rest zal ik wel nooit snappen, evenals de posities die sommigen kiezen om je voorbij te laten :X

[ Voor 11% gewijzigd door BM op 22-05-2014 21:40 ]

Xbox

• Arfman

Arfman

Drome!

BM schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 21:39:
[...]

en waarom ga je er in godsnaam 2 meter 30 vanaf zitten :p
Ja, dat klopt niet. Ik zit er misschien 70-80 cm vanaf, maar misschien komt dat door de FOV instelling die ik heb.
m'n 1e podium in deze serie, jeeeej *O* :p

Waarom sommige mensen trouwens gaan racen als ze 13 seconde trager zijn dan de rest zal ik wel nooit snappen, evenals de posities die sommigen kiezen om je voorbij te laten :X
Gefeliciteerd!
En nee, ik snap ook niet waarom sommige mensen racen. Ik kom nu zo'n 4 seconden te kort met de L79 op Sonoma op de snelle jongens en dat vind ik te veel, dus ik ga nog wat meer oefenen. Maar eerst even m'n PC vers installeren, er is redelijk wat hardware veranderd (o.a. m'n stuurwiel en geluidskaart) en ik heb het idee dat dat toch wat negatieve gevolgen heeft. Misschien is het wel een placebo effect (Vettel en een nieuw chassis :+) maargoed :)

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

JoepW schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 21:01:
Tja, ik ben er alweer klaar mee. Ga lekker even samen met mijn vrouw een leuke TV serie kijken en concentreer me voortaan wel op andere races.
Ik heb het incident bij Richard zijn stream kunnen zien, het was inderdaad een knullige actie. Maar iedereen heeft dat wel eens gehad, toch?
Hij biedt in ieder geval zijn excuses aan. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Niellie41 op 22-05-2014 22:33 ]

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Niellie41 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 22:32:
[...]

Ik heb het incident bij Richard zijn stream kunnen zien, het was inderdaad een knullige actie. Maar iedereen heeft dat wel eens gehad, toch?
Hij biedt in ieder geval zijn excuses aan. :)
Ik weet niet of je het goed hebt kunnen zien allemaal, maar ik ben in de eerste 3 rondjes ca. 4x aangereden. Niet alleen die remactie, dus.

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Die andere acties kon ik niet zien vanuit de auto. Hij reed 3 of 4 plekken achter jou.

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

BM schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 21:39:
[...]

Hey das toevallig, ik ook :P Ik had hem al eens eerder verslagen in een SRF race trouwens :D

Ik ging alleen niet zo goed in de race, veel te weinig geoefend nog en niet eens tijd gehad om een qualify tijd neer te zetten. Starte van plek 8 geloof ik. Vrij snel opgeklommen naar p5, maar helaas door wat domme foutjes weer terug gezakt naar p7. Daarna begon ik de baan langzaam aan te leren en de laatste 10 rondes gingen steeds sneller. Het gat met mijn voorligger weer helemaal dicht gereden, maar niet genoeg tijd meer om hem weer in te halen.

Dit weekend heb ik ook bijna geen tijd om te rijden dus dat wordt nog wat zondag met de SoF race.

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

yvanbroeck schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 16:38:
[...]

Mja, één van de weinige series die genoeg volk trekt denk ik.. of heb ik hier een vertekend beeld van?
Daarom dus niet:

_O-

Dit is echt het tegenovergestelde van NEO.

edit:
Nog een voorbeeld van de GT3 Serie

[ Voor 12% gewijzigd door Niellie41 op 23-05-2014 00:26 ]

• Bruzski

Bruzski

watte ??

Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 21:17:
[...]

Ik heb die gewoon opgemeten en ingevuld en het vinkje render each screen separately aangevinkt. Of bedoelde je wat anders?
ik heb ook hetzelfde vinkje toegepast maar ik bedoel, als ik 100% bezel correction in nvidia surround toepas en dus met 5960x1080 ipv 5760x1080 draai ziet alles er net wat beter uit, vooral de lijnen sluiten beter aan naar het linker en rechter scherm, of lijkt dat maar zo :? :?

Verwijderd

Niellie41 schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 00:09:
[...]

Daarom dus niet:
[video]
_O-

edit:
[video]
En dan dacht ik dat de street stock Rookies erg was 8)7 :X

• Red Baron
  • Laatst online: 01:15
TuxieDeni schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 18:50:
Maar nu hebben we jou paul!

Mij held *; *;
Ga je zaterdag weer kijken?

Eens kijken of we de lompheid van vorig seizoen kunnen overtreffen.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=yOgO22ua84Y]
En die timelapse van Oak Tree was ook wel leuk.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

• Richard117
[...]

Daarom dus niet:
[video]
_O-

edit:
[video]
Om toch iets positiefs uit dat eerste filmpje te halen: een groot deel staat veilig en op tijd stil _/-\o_
Over de rest hebben we het maar niet.

Mijn ervaring met de GT3 is dat het heel erg afhankelijk is van welke split je treft. Ik balanceer vaak net op het randje van achterhoede topsplit of 2e split. In de topsplit kun je wel goed racen, maar daaronder is het vaak echt dramatisch.

• yvanbroeck
Mja, ik zoek echt een leuke road series om terug aan men iRating te werken. Men voorkeur ging uit naar de proto/gt klasse maar daar is de participatie niet zo enorm hoog merk ik en dan nog grotendeels hpd :(

iRacing Profiel

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-11 18:26
Richard117 schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 06:32:
[...]

Om toch iets positiefs uit dat eerste filmpje te halen: een groot deel staat veilig en op tijd stil _/-\o_
Over de rest hebben we het maar niet.

Mijn ervaring met de GT3 is dat het heel erg afhankelijk is van welke split je treft. Ik balanceer vaak net op het randje van achterhoede topsplit of 2e split. In de topsplit kun je wel goed racen, maar daaronder is het vaak echt dramatisch.
Mijn doel was eigenlijk om de GT3 te gaan racen, nu ik die filmpjes + jouw reactie zie ga ik mijn doelen toch wel bijstellen aangezien ik toch wss in de onderste split beland :X

• BM

BM

Moderator Spielerij
[...]

Daarom dus niet:
[video]
_O-

edit:
[video]
Wow... just wow... wat slecht :X

Xbox

• Richard117
R0y. schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 10:18:
[...]

Mijn doel was eigenlijk om de GT3 te gaan racen, nu ik die filmpjes + jouw reactie zie ga ik mijn doelen toch wel bijstellen aangezien ik toch wss in de onderste split beland :X
Dat anderen problemen hebben wil niet zeggen dat je zelf altijd in de problemen komt he. Gewoon net als in de rookies ruimte houden en anderen laten crashen.

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Wat ik het grappigst vond, is de roze McLaren (55) die 3/4 andere auto's raak bij het keren en weg rijden.

• Hoogie2004
  • Nu online

Hoogie2004

Whohooooo

Ik weet niet of ik de top-split had bij de GT3 race op COTA, maar daar werd redelijk netjes gereden :) Al hou je in zo'n veld natuurlijk wel altijd wat prutsers...

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Verschil tussen FM5 en iRacing.

• dabelg
is het nu niet raar maar die lap times kloppen niet :p (waarschijnlijk syncen van de video's)

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Komt door het syncen van de video's inderdaad. Maar er klopt meer niet bij FM5. :P
Het ziet er wel heel goed uit!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Forza 5 is dan ook geen sim :) Wel een hele leuke game, maar realistisch is het niet (en ja, het ziet er idd geweldig uit :))

Xbox

• dabelg
wachten op dx11 he dan ziet iracing er ook fantastisch uit :+

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-11 13:52

DutchDevil79

I race, therfore I am

Zo laatste oproep voor mensen die hem nog niet ingevuld hebben. Ik ga van het weekend een datum prikken en kijken of ik wat met de kartbaan geregeld kan krijgen. Daarna zullen de officiële inschrijvingen volgen.

GoT Kart Meet 2014

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/32705956/306593_457594524260126_1785568629_n.jpg

iRacing Profiel

• dabelg
wacht datum/locatie (een van weinige belgen hier) wel af en zien of ik iets kan regelen

• R0y.
Mijn vriendin heeft die weekenden de auto nodig voor haar werk. Ik stem dus niet aangezien ik ook niet mee kan :(

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Weet niet waar je woont, maar wie weet kan je met iemand carpoolen en/of openbaar vervoer?

Beetje afhankelijk van waar het gaat zijn uiteindelijk ook natuurlijk.

• BM

BM

Moderator Spielerij
Precies, qua carpoolen is hier eigenlijk altijd wel wat te regelen :)

Xbox

• R0y.
Members only: ..
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 24% gewijzigd door R0y. op 23-05-2014 12:26 ]

• -PassY-
Niellie41 schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:02:
Verschil tussen FM5 en iRacing.
[video]
FM5 ziet er beter uit, maar hoe de wagen soms de bocht neemt, en van richting veranderd. Nee, dat gaat er bij mij niet in :)

En het stuur schud ook heen en weer in Iracing. Lijkt me ook wat meer realiteit :)

Zeeland? Even kijken of mijn visum nog geldig is :P

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Waarom ?

Ik vind eerlijk gezegd iRacing er natuurlijker uitzien.

Bloom en HDR maken het imho een duplo/playmobil uitstraling hebben.

How do you save a random generator ?

• Hoogie2004
  • Nu online

Hoogie2004

Whohooooo

Ik vind de FM5 ook minder uitzien, kan het niet helemaal thuisbrengen maar iRacing ziet er realistischer uit. Tevens klopt van de coureurspositie in FM5 helemaal niets, want ze zien hun voorvleugel niet eens.

[ Voor 31% gewijzigd door Hoogie2004 op 23-05-2014 13:23 ]

• Bruzski

Bruzski

watte ??

:X

• dabelg
iRacing ziet er realistischer ?????

ja want we gaan allemaal met 270KM/u rondjes rijden om te weten wat dat doet met het uitzicht. :+

(denk dat de meeste van ons niets zien lol)

[ Voor 28% gewijzigd door dabelg op 23-05-2014 13:57 ]

• NickThissen
Qua screenshots vind ik de nieuwere games er wel beter uit zien hoor, als ze zo enorm veel effecten toevoegen natuurlijk niet meer maar over het algemeen ziet het er gewoon goed uit, en iRacing is toch wel oud aan het worden zonder significante upgrades.

Bewegend beeld echter is iRacing vele malen beter, het ziet er gewoon veel strakker en clinischer uit ofzo, kan het niet zo goed thuisbrengen. Zelfde met AC, ziet er prima uit als je een screenshot maakt maar tijdens het rijden ben ik heel erg bewust dat ik een spel aan het doen ben zeg maar.

Mijn iRacing profiel

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
NickThissen schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:59:
Qua screenshots vind ik de nieuwere games er wel beter uit zien hoor, als ze zo enorm veel effecten toevoegen natuurlijk niet meer maar over het algemeen ziet het er gewoon goed uit, en iRacing is toch wel oud aan het worden zonder significante upgrades.

Bewegend beeld echter is iRacing vele malen beter, het ziet er gewoon veel strakker en clinischer uit ofzo, kan het niet zo goed thuisbrengen. Zelfde met AC, ziet er prima uit als je een screenshot maakt maar tijdens het rijden ben ik heel erg bewust dat ik een spel aan het doen ben zeg maar.
Waarschijnlijk het overdreven detail van het asfalt in FM5, in de werkelijkheid zie je niet zoveel detail op snelheid ook vanwege de vibraties op het hoofd.

How do you save a random generator ?

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
dabelg schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:55:
iRacing ziet er realistischer ?????

ja want we gaan allemaal met 270KM/u rondjes rijden om te weten wat dat doet met het uitzicht. :+

(denk dat de meeste van ons niets zien lol)

[video]
Zijn gordels zitten te los en hij ziet en weet half niet wat er aan komt.
Logisch dat ie zo heen en weer slingerd!

• dabelg
+ zijn nek spieren zijn te zwak.

maar van die gordel is echt wel een safety issue, snap niet dat ze die mensen zo laten vertrekken. herinner mij nog in tijden van senna dat ze een voet op de schouder zette om gordel aan te trekken.

• -PassY-
enchion schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:21:
[...]

Waarom ?

Ik vind eerlijk gezegd iRacing er natuurlijker uitzien.

Bloom en HDR maken het imho een duplo/playmobil uitstraling hebben.
ik heb het puur over de kwaliteit van het beeld en het licht hierin. Verschil is klein, maar alleen de kwaliteit van het beeld/licht vind ik FM5 mooier. De rest komt niet echt realistisch op mij over, en dan maakt beeld kwaliteit mij niks uit :)

En het is uiteraard een persoonlijk mening. Als kies ik 100% voor iRacing tot nu toe.

Verwijderd

Voor de mensen die nog niet de quali hebben gereden voor de 500:

Door miscommunicatie is zijn er quali sessies tot aan de 2de race. Zodat iedereen een kans heeft
Op dit moment zit er 1 Benelux club rijder bij de topsplit
quote: Kevin Bobbitt
Sorry for the confusion on the information we posted. We intended to end Q early.

Because of the mixup on communicating this we have extended qualifying through the the second race sessions. This will give everyone a chance to qualify.

Again, sorry for the mixup.
Kevin

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2014 16:00 ]

• dabelg
Wow in 2015 gaat nissan LMP 1

Volgend jaar terug spa ?

• -PassY-
780 ingebouwd nu. Gister besteld, vandaag binnen (Norrod.nl)

Even snel een testje gedaan. Alles op max, alles aan (ook two pass shadows en dat soort opties), 3 schermen en nog 160fps op Oran Park halen.

Wat een beest kan ik nu al zeggen :D Straks eens bovenaan T1 op COTA parkeren en een paar rondjes Spa doen. De echte FPS killers.

Maar eerst eten :D Op een lege maag kan ik niet rijden :p

• fjskmdl2
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-11 20:24
ik ben aan het overwegen 3 schermen te kopen voor iracing, nu had ik deze op het oog:
LG 27EA33-V - TV Monitor

Belangrijk is dat die goed op een obutto revolution monitor stand passen (Beugelbevestiging Vesa 100mm staat erbij), en dat die het gewicht van die 3 monitoren kan dragen (3x4,7 kg = 14,1 kg)

Verder vraag ik mij af of dit een goede koop is, zou in totaal 570 euro zijn voor 3 27" IPS monitoren. Heb geen zin om er veel meer aan uit te geven als deze goed zouden werken (ook met die bezel enzo)

Iemand ervaringen mee of tips?
Is de obutto revolution trouwens een goed frame? (of zijn er andere betere die niet duurder zijn?)

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 26-11 21:10
Poeh na ronde 1 op p10 liggen en je dan nog terugvechten tot P6.

Laatste 10-15 ronden altijd met ongeveer 5-6 auto's om me heen gereden en allemaal fair play en eigenlijk geen erg gedrag (bij mij).
Kon 2 vechtende honden buitenom voorbij omdat ze aan elkaar geplakt leken en steeds langzamer gingen.

En fout(je) ik was in een battle en gleed weg naar de buitenlijn waardoor we een 0x kregen maar buiten dat ging het fantastisch.

Weer 0.08sr erbij hopelijk snel 4.++ dan kan ik Trucks doen.

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
fjskmdl2 schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 18:55:
ik ben aan het overwegen 3 schermen te kopen voor iracing, nu had ik deze op het oog:
LG 27EA33-V - TV Monitor

Belangrijk is dat die goed op een obutto revolution monitor stand passen (Beugelbevestiging Vesa 100mm staat erbij), en dat die het gewicht van die 3 monitoren kan dragen (3x4,7 kg = 14,1 kg)

Verder vraag ik mij af of dit een goede koop is, zou in totaal 570 euro zijn voor 3 27" IPS monitoren. Heb geen zin om er veel meer aan uit te geven als deze goed zouden werken (ook met die bezel enzo)

Iemand ervaringen mee of tips?
Is de obutto revolution trouwens een goed frame? (of zijn er andere betere die niet duurder zijn?)
Ik heb een Revolution en BM ook. Prima set.
Maar of die tv een juiste keuze is betwijfel ik, maar weet ik niet zeker.
Bij het woord TV ben ik bang voor lag. Dus ik zou toch liever zoeken naar echte monitoren ;)
Ithric schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 19:31:
Poeh na ronde 1 op p10 liggen en je dan nog terugvechten tot P6.

Laatste 10-15 ronden altijd met ongeveer 5-6 auto's om me heen gereden en allemaal fair play en eigenlijk geen erg gedrag (bij mij).
Kon 2 vechtende honden buitenom voorbij omdat ze aan elkaar geplakt leken en steeds langzamer gingen.

En fout(je) ik was in een battle en gleed weg naar de buitenlijn waardoor we een 0x kregen maar buiten dat ging het fantastisch.

Weer 0.08sr erbij hopelijk snel 4.++ dan kan ik Trucks doen.
Netjes!

[ Voor 21% gewijzigd door JoepW op 23-05-2014 19:41 ]

Pagina: 1 ... 61 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.