iRacing: 2014 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 121 Laatste
Acties:
  • 254.742 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:58

BM

Moderator Spielerij
Ik zal er wel helemaal naast kijken, maar wat zijn de racetijden voor de Daytona 2.4? Volgens mij is er om 2 uur vanacht een race, maar die van zaterdag kan ik zo niet terugvinden. Wellicht dat ik een poging ga doen om mee te rijden als het oefenen vanavond goed gaat.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Om 9 uur op zaterdag avond, moet je even op je dashboard en dan rechts bij future races kijken en dan 25 januari 2014 selecteren.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
Zaterdag 0200 en 2100 en zondag 0200 en 1300 uur, zal wel de laatste worden denk ik ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-10 14:43

Arfman

Drome!

Misschien dat ik die van 13:00 nog mee ga pakken op zondag. Aangezien het verder toch nergens voor meetelt zie ik wel hoever ik kom.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Speedy55 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 09:21:
Om 9 uur op zaterdag avond, moet je even op je dashboard en dan rechts bij future races kijken en dan 25 januari 2014 selecteren.
Thanks :) Hier op kantoor werkt de website niet echt optimaal, dus was daar nog niet uitgekomen.
Arfman schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 09:30:
Misschien dat ik die van 13:00 nog mee ga pakken op zondag. Aangezien het verder toch nergens voor meetelt zie ik wel hoever ik kom.
IR en SR tellen toch gewoon in deze races?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

En het is zelfs onderdeel van een seizoen. ;)

Was het daarom zo stil bij iRacerstuff.com? Ze hebben nu een nieuwe website.
http://iracerstuff.com/

[ Voor 53% gewijzigd door Niellie41 op 24-01-2014 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Nu online
Ik ben van plan om de Daytona 2.4 op zaterdag met de ene auto en op zondag met de andere te gaan rijden.
Nog maar afwachten of dat gaat lukken, ik voel me nl nog niet helemaal vertrouwd met de DP. Is al een tijd geleden dat ik daar mee gereden heb.

Zijn er hier nog meer die die uitdaging aan gaan?

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

BM schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 09:59:
IR en SR tellen toch gewoon in deze races?
Oh, oeps. Dacht dat het gewoon zo'n event was waarin dat niet meetelde. Dan laat ik hem waarschijnlijk schieten, 2.4 uur is me veel te lang.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05:20
Arfman schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 10:20:
[...]

Oh, oeps. Dacht dat het gewoon zo'n event was waarin dat niet meetelde. Dan laat ik hem waarschijnlijk schieten, 2.4 uur is me veel te lang.
Je maakt wel veel bochten dan, dus met beetje netjes rijden is de kans groter SR te winnen dan verliezen. (zelfs als je een DQ krijgt einde van de race, als je boven de 22 komt)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Net de oval versie van de Sim Racing Setup Analyzer. De nieuwe versie van deze tool werkt veel beter dan het origineel. Ook krijg ik $5 korting/terug omdat ik ook de oude versie heb.
In de nieuwe versie laadt het programma alle exported setups automatisch in en je hoeft alleen maar de laatste versie aan te klikken. Dan in een paar klikken moet je aangeven waar in de bocht je problemen hebt en je krijgt meteen 5 mogelijkheden om je auto te verbeteren.

Ik heb alleen de oval pack gekocht, omdat ik daar nog veel te leren heb. Je hebt ook nog een road pack en de complete pack. Alle auto's zitten er nu in en niet alleen de stock cars.

[ Voor 4% gewijzigd door Niellie41 op 24-01-2014 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:34
Dat lijkt me wel een leuk progje om eens uit te proberen.

Heb ook nog een donatie gedaan om de kas wat te spekken.

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Some important notes before purchasing:At this time, the program only supports the Windows OS (Vista or newer), US region settings in the windows control panel, and Standard measurements (no metric/kpa, etc)

klopt dit ?

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Gedeeltelijk. Je moet je wel de English eenheden kiezen in iRacing om het programma te gebruiken, maar de US regio setting hoeft niet meer. Mark heeft er nu voor gezorgd dat onze datum omgezet wordt naar de US regio.

Op de oval rijd ik sowieso altijd met de Engelse eenheden en op road gewoon met metrische eenheden.

[ Voor 19% gewijzigd door Niellie41 op 24-01-2014 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
wacht wel dan tot metric komt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Het komt er wel aan, maar het kan een tijdje duren.
The program does NOT support metric measurements yet, so you must be set to standard in the iracing options (PSI, and not kpa, etc). This is high on the priority list, but I can't give an estimate yet as to when the program will have this functionality.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ithric schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 10:43:
[...]

Je maakt wel veel bochten dan, dus met beetje netjes rijden is de kans groter SR te winnen dan verliezen. (zelfs als je een DQ krijgt einde van de race, als je boven de 22 komt)
Klopt, maar de endurance race van GoT laatst was wel zo'n beetje mijn limiet qua hoe lang ik op mijn kantoorstoel kan zitten te racen. Deze is nog ruim een uur langer.

Loon is binnen, gelijk even een klein bedragje gedoneerd aan de GoT-PoT ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niellie41 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:08:
Net de oval versie van de Sim Racing Setup Analyzer. De nieuwe versie van deze tool werkt veel beter dan het origineel. Ook krijg ik $5 korting/terug omdat ik ook de oude versie heb.
In de nieuwe versie laadt het programma alle exported setups automatisch in en je hoeft alleen maar de laatste versie aan te klikken. Dan in een paar klikken moet je aangeven waar in de bocht je problemen hebt en je krijgt meteen 5 mogelijkheden om je auto te verbeteren.

Ik heb alleen de oval pack gekocht, omdat ik daar nog veel te leren heb. Je hebt ook nog een road pack en de complete pack. Alle auto's zitten er nu in en niet alleen de stock cars.
Die gebruik ik ook, heel handig om de laatste tuning te doen. De aanbevolen wijzigingen zijn overigens niet altijd goed.

[edit]ik zie dat de tool doorontwikkeld is. Ik gebruik nog de oude van $5. Denk maar eens upgraden vanavond.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2014 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Wat doet die tool precies dan? Kijk het ook echt naar hou je auto zich gedraagt tijdens het rijden of moet je dat allemaal zelf ingeven?

Ik heb wel eens contact gehad met de maker, hij wilde een app maken voor smartphones, maar dat kwam neer op niks meer dan een bestandje waar een aantal dingen instonden als "als je overstuur hebt bocht uit dan doe je _____", "als je onderstuur hebt bocht in dan doe je ____". Handig om na te zoeken maar nou niet echt briljant te noemen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Nee het kijkt niet naar je auto tijdens het rijden.

Het programma kijkt eerst naar je banden temps en slijtage om te kijken of de basis goed is. Dan pas kan je ingeven wat je waar welke je hebt.
Bijv, loose in early entry en midden van de bocht. Dan voer je dat in. Je kan zelfs eventueel het gevoel invoeren, zoals hij stuurt te snel in of snap loose bij exit/entry.
Aan de hand van de data van je setup, data van je run en jou input kijkt het programma wat je het beste kan veranderen.

Je kan het programma 7 dagen gratis proberen.

[ Voor 4% gewijzigd door Niellie41 op 24-01-2014 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:21

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik heb ooit zoiets gemaakt als mega-excel tbv de RC-racerij. Veel gebruikt om via een soort if-then-else structuur een probleem te analyseren.
Ik heb dat nu allemaal in mijn hoofd zitten en doe het op een soort gevoel. Wel kijk ik bij wat grotere 'problemen' de telemetry in iRacing na met Motec. Werkt meestal prima.

Er zijn zo ontzettend veel permutaties mogelijk bij een beetje auto qua afstellingAl die mogelijkheden zijn eigenlijk niet in een simpel-progje te vatten... Ook in de F1 en andere top race sporten komt het meestal aan op een rijder die goed weet te vertellen wat zijn probleem is en een top crew / engineer die dat weer vertalen naar veranderingen. Natuurlijk ondersteund met een overload aan telemetry.
Een progje als hierboven beschreven is prima voor een eerste duiding waar je het moet zoeken. Maar realiseer je goed dat door één specifiek 'bocht-probleem' op te lossen je ergens anders weer wat verliest.
Kortom.... Ik investeer er niet in. ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:46

Phydomir

Dennis

Daarbij vind ik het een vrij prijzig programma om eerlijk te zijn.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Mark heeft er meer dan 1000 uur in gestoken.
This new program represents thousands of hours (2+ years) of development time, of which I will probably never recoup in any real form of time/money ratio that means anything. I do this for the community, but at the same time I need to charge a price worthy of what's offered. People don't blink over a $600 set of pedals, or 3k for a cockpit and many thousands on PC hardware and monitors

[ Voor 82% gewijzigd door Niellie41 op 24-01-2014 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De tool helpt me met name in korte tijd lekker rijdende (oval) setups te maken. Zeker als je een tijd 'eruit' was kwa setupbouw. Met name door het finetunen vind ik heerlijk aan de tool.

En ja joep heeft wel gelijk het is in feite een mega lijst aan if then opties. Je setup hoeft ook niet eens snel te zijn als je de tool gebruikt, enkel de balans tweak je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Niellie41 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 13:05:
Mark heeft er meer dan 1000 uur in gestoken.

[...]
Das allemaal leuk en aardig, maar doet niks af aan het feit dat het een boel geld is :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

$25? Mensen betalen ook voor TP $24 per jaar.
Als je het niet veel gaat gebruiken, is het veel geld ja. :)

[ Voor 40% gewijzigd door Niellie41 op 24-01-2014 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

backupdevice

No Risk , Full Push

Zo.... na een verhuizing en geboorte van onze tweede dochter heb ik net weer mijn Sim PC aangezet. Meteen Iracing geupdate en de RUF gekocht.

Vanavond stuurtje weer aansluiten en vroooooooeeeeeemmmm.

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Niellie41 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 13:26:
$25? Mensen betalen ook voor TP $24 per jaar.
Als je het niet veel gaat gebruiken, is het veel geld ja. :)
Mja, 40 dollar als je ze voor alles wilt gebruiken. Dat vind ik een boel geld ja, zeker als (imho basale) zaken als metric system niet werken.

TP vind ik ook te duur, daar ga ik ook niet voor betalen :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

backupdevice schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 13:42:
Zo.... na een verhuizing en geboorte van onze tweede dochter heb ik net weer mijn Sim PC aangezet. Meteen Iracing geupdate en de RUF gekocht.

Welkom terug! Je hebt geluk, maandag a.s. komt er weer een grote update van iRacing (nieuw build).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Nu online

backupdevice

No Risk , Full Push

Arfman schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 14:07:
[...]

Welkom terug! Je hebt geluk, maandag a.s. komt er weer een grote update van iRacing (nieuw build).
THX. pff ik loop zover achter....

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

ISR heeft al in de AWD versie van de RUF gereden.

Klinkt iets anders dan de andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:07

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Lekker geluid zeg! Ik wilde zeggen lijkt me leuk om die te rijden, maar dat heb ik al eens gedaan in het echt ^^!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:14

elni

Carrot

Welkom terug :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Laatst online: 09-12-2021
Afbeeldingslocatie: https://scontent-a.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/t31/1501547_774370929257352_571636269_o.jpg

Zo, ik heb mijn kleurstelling bepaald, en heb besloten voor de RUF geen custom paint te maken.

Knal oranje is niet verkeerd :+ En de standaard paintjobs vind ik ook niet verkeerd.

/eigenlijk ben ik te lui om een custom te maken. De skip is nog redelijk overzichtelijk, maar een photoshop/gimp held ben ik nooit geweest :D

Iemand enig idee hoe je makkelijk in gimp kleuren kan vervangen. Als ik nu de bucket tool gebruik om iets in te kleuren, dan is de overgang niet helemaal lekker waardoor ik een fel groene streep overhoud. En om nu pixel voor pixel aan de randen te gaan in kleuren ... dat kan makkelijker denk ik dan.

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Als ik het zo lees denk ik dat als je eens gaat uitzoeken hoe layers/lagen werken in Gimp je al een heel eind geholpen bent.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter

Welkom terug!!!!
-PassY- schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:33:
.......Iemand enig idee hoe je makkelijk in gimp kleuren kan vervangen. Als ik nu de bucket tool gebruik om iets in te kleuren, dan is de overgang niet helemaal lekker waardoor ik een fel groene streep overhoud. En om nu pixel voor pixel aan de randen te gaan in kleuren ... dat kan makkelijker denk ik dan.
Als ik het goed heb kan je in Gimp met layers werken. Als je een default layer van iracing in een template via 'channels' uit elkaar trekt in R, G en B kan je vervolgens elk van die layers een kleur geven en worden de randen wel mooi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Baal, waarschijnlijk ga ik de 2.4h race missen, weer voor niks geoefend. Of ik moet om 2 uur 's nachts gaan zitten rijden, toch maar niet :S

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Net mijn 1e oefenrondjes gedaan. Met de DP. In mijn herinnering was het ding niet zo listig. Valt nog niet mee om er een lekker rondje uit te krijgen, vooralsnog is Wim > 2 seconde per ronde sneller :X :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje,

Als je Iracing speelt en je hebt een racestuur bijvoorbeeld Fanatec, G27, Driving Force GT enz....

Je geeft bijvoorbeeld 100% Gas
Hij geeft de volledig pedaalslag weer in de Profiler (driver) en bij Iracing (ingame)

Als je bijvoorbeeld meedoet met een online Tweakers race.
Je zit midden in een gevecht om de leidende positie.

Als je het gaspedaal voor 100% ingedrukt houd.
Drukken jullie dan ook door op het pedaal?
Mischien dat als je bijvoorbeeld Fanatec pedalen hebt.
Mischien dat de pedalen van Fanatec op het uiteinde druksensoren hebben.

Je geeft bijvoorbeeld 100% gas.
Terwijl als je na de 100% echt extra druk geeft dan zou je nog net die extra 101% gas geven.
Dit zou je nog net die 0,5 seconde per rondje opleven die je nodig had.

Drukken jullie nou echt door?
Of houden jullie op met drukken met 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Uuuuh, of je nu wel of niet doordrukt, 100% is 100%. Er is niet zoiets als > 100% gas geven...

[ Voor 4% gewijzigd door BM op 24-01-2014 18:45 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Laatst online: 16:22

seninha

god's right foot

Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 18:40:
Ik heb een vraagje,

Als je Iracing speelt en je hebt een racestuur bijvoorbeeld Fanatec, G27, Driving Force GT enz....

Hij geeft de volledig pedaalslag weer in de Profiler (driver) en bij Iracing (ingame)

Terwijl als je na de 100% echt extra druk geeft dan zou je nog net die extra 101% gas geven.

BIj een Fanatec heb je GEEN druksensor (Load cell zul je boedelen) Dus 100% is 100%.

Gewoon in iRacing vol op je gas intrappen dan weet je altijd wat maximaal is tijdens het rijden

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Laatst online: 13:34
-PassY- schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:33:

Iemand enig idee hoe je makkelijk in gimp kleuren kan vervangen. Als ik nu de bucket tool gebruik om iets in te kleuren, dan is de overgang niet helemaal lekker waardoor ik een fel groene streep overhoud. En om nu pixel voor pixel aan de randen te gaan in kleuren ... dat kan makkelijker denk ik dan.
Weet niet juist hoe het werkt in gimp, maar je moet via layer masks werken om die kleuren mooi aan te passen.

Goeie tutorial op memberforum :
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1359645.page

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Laatst online: 09-12-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 18:40:
Ik heb een vraagje,

Mijn gas pedal (fanatec) heeft geen druk sensor, maar je kan het gewoon niet verder intrappen dan 100%.

Het rempedaal daarin tegen, kan maar een beetje ingetrapt worden. Dan zit ik ongeveer op 25% denk ik, daarna is het net zoals in een echte auto, hoe meer druk je zet, hoe harder je remt. Het rempedaal gaat dan wel een stukje verder, maar echt maar heel weinig.

Ik denk dat je het rem pedaal bedoelt hierin, en niet het gas.

Bedankt voor de tips over paint, ik ga eens zitten klooien :) wil eigenlijk gewoon het zelfde als ik nu heb, maar dan met een NVidia logo erbij, mijn naam met vlaggetje, en de smiley op de zijkant van mijn bumper die ik ook op mijn skippy heb :) En het schijnt ook dat je je wielen zwart kan maken.

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-10 18:48

derx666

mecker ende blaet

Mogelijkheid 3: je gaspedaal een paar procent short calibraten. oftewel zo dat bv 95% je gaspedaal indrukken 100% is in sim. Dit heeft 2 voordelen:
1. je hebt nooit het probleem dat als je calibratie iets verloopt, je geen 100% gas geeft
2. ik heb de neiging om soms een heel klein beetje te liften voor een bocht zonder dat het wellicht nodig is. Door te short calibraten is het uiteindelijke resultaat dat je in sim niet lift, of iig een stuk minder als wat je voet/hersenen denken :)

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-10 22:56

Fuelke

Forza Ferrari

Maar voorziet iRacing al niet zelf in een soort deadzone boven het gas en de remmen? Als de groene balk ziet in je replays bij het gas, zit er een mini onderbreking in.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-10 18:48

derx666

mecker ende blaet

Dat is geen deadzone, maar een manier om 100% duidelijk weer te geven dat je echt 100% gas geeft ipv maar 99% of minder

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ondertussen het tempo in de Riley weer een stukje terug gevonden :) Met kwali (en geen noemenswaardige draft) tot 38,9 gekomen. In racetrim (met nog halve tanks ofzo) zat ik op 39,4/5. Met een goeie draft en/of een goeie busstop moet ik in kwalificatie wel < 38.5 kunnen komen :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Q is een ramp in de riley echt ben daarstraks 3 keer eruit gereden door rufs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 18:40:......Of houden jullie op met drukken met 100%
Ik trap wel eens 130% of zelfs meer. Maar het helpt geen snars _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
dabelg schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 20:27:
Q is een ramp in de riley echt ben daarstraks 3 keer eruit gereden door rufs
Tis wel een echt RUF feestje ja... Geen goeie draft in Q te pakken kunnen krijgen, lage 39 tot nu toe, morgen nog maar eens proberen :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 09:07

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Mannen vraagje, ik heb net LFS geinstalleerd en geprobeerd. In hoeverre is dit vergelijkbaar met Iracing kwa gevoel? En hoe is het anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Ik had eerder geen tijd om het eerder op het forum te plaatsen, maar Nigel de Jong is de volgende in Get To Know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
Vermakelijke stukjes om te lezen Niel. Leuk om wat achtergrondinfo te lezen van iedereen ;)

Was zojuist aan het testen voor de Daytona 2.4, en heb voor de eerste keer de mute knop gebruikt, voor Wil Vincent. Die vent houd echt nooit zijn waffel, aargh |:( Ik bedoel, hij kan leuk commentaar geven, maar tijdens zo'n sessie is hij echt alleen maar met irritante dingen bezig. :/

[ Voor 4% gewijzigd door BobvK op 25-01-2014 00:41 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Dankje Bob! :D

Ik ben nu even dat filmpje van ISR aan het kijken waar Darin met de SLM rijdt en ookal heeft iRacing geen DX11 graphics en al die poespas, het ziet er gewoon realistisch uit IMO! Als je kijkt naar die beelden van het linker scherm, dan zouden die beelden net zo van TV kunnen komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wereldse combi, wat een pret!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Laatst online: 25-02 00:02
Daytona 2,4 report :D

Vanmiddag in slaap gevallen na het werk en aangezien ik rond 1 uur wakker werd maar de DAytona 2.4 gereden vannacht :D

Start als 12e, met nummer 10 in de 10e split :D De start ging goed, ik behield mijn plekje maar kwam achter 3 iets langzamere auto's te zitten. omdat we allemaal draft hadden was het moeilijk inhalen en bleef ik er lekker achter zitten. Achter me zaten jongens iets te pushen, dus fuck it. GA MAAR :P teruggezakt naar p15 met achter me een gat wat groter werd en voor me dus 8 auto's die in een rijtje reden.

Op een gegeven moment zag ik die gast vooraan actief verdedigen in de busstop, (nog in het 1e half uur van de race!) en hem uitgelegd dat het enige dat hij zo bereikt is dat hij straks langs de kant staat. Wonderbaarlijk genoeg gaf hij me gelijk en begon ruimte te geven!

Zowiezo was de group in de 10 split echt lekker, de Riley's hadden geduld, de Tracks gaven ruimte, iedereen comminiceerde netjes en het rijden was een genot. Af en toe viel iemand uit door eigen fouten. De hele race door heb ik niemand horen klagen over een ander, en zelf maar 1 issue gehad met een Riley die (imo) wat te aggressief nog NET voor de busstop in wou halen, we haddeen ook 0x contact maar geen dmg ofzo.

Pitstop 1 ging lekker, banden genomen
Pitstop 2 had ik verkeerd berekend. Ik DACHT genoeg te hebben maar kwam aan het einde tekort waaardoor ik weer moest pitten.

Ik kwam achter nr 10 de baan op. We hebben lekker gebattled een paar rondjes, maar ik was een eikel en maakte een fout in T1... BAM muur en verplicht repairs..... Eigen schuld, hij had er niets mee te maken, ik pushte gewoon te hard. Dit was met nog 10 min te gaan ofzo trouwens dus echt DOM :P Door dat geintje nog 3 plekjes moeten opgeven en gefinished als 14e. Ik geloof dat ik 10e had kunnen worden als ik die fout neit gemaakt had. Waarschijnlijk nog wat hoger als ik in het begin gewoon die 3 auto's ingehaald had, maar finishen vond ik belangrijker en ik ben dus erg tevreden over het resultaat :D

2 uur 24 min is wel echt een zit btw, op een crappy bureaustoel :P

2 disqualifications in de race gehad, de 22 inc limiet is dus zeker goed te doen als mensen normaal rijden.

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
bijna vergeten, ik heb ook nog wat gedoneerd Joep :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Het is weer last minute werk Bedford
Steve @ twitter schreef:
“@andy_small: hey @iRacingMyers are we going to get Release Notes today?” Sorry no. Everyone killing themselves to get RC up for testing.
Bron

@Deni: Thnx namens de gehele community _/-\o_
Maar beter nog dank van alle rijders hier in de community aan ALLE gulle gevers! *O*
Financiën zijn bijgewerkt t/m vandaag

[ Voor 29% gewijzigd door JoepW op 25-01-2014 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Holy shit dude, jij hebt die RWD _echt_ onder controle! Ik sta elke 15 seconden tegen de muur ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Arfman schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 11:42:
[...]

Holy shit dude, jij hebt die RWD _echt_ onder controle! Ik sta elke 15 seconden tegen de muur ofzo :P
Misschien een keer een advanced GoT-iRacing school doen met de RUF RWD? :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-10 09:31
Yeeeeaaaah! Zit nu met road op SR 4.50 met C license en ben bijna 600 IR punten (zit nu op 2204) omhoog gegaan tot nu toe :D

*Ook een kleine donatie gedaan O+

[ Voor 23% gewijzigd door creapYYY op 25-01-2014 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Netjes :) en Thanks :*)

[ Voor 43% gewijzigd door JoepW op 25-01-2014 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Mijn RUF voor komend seizoen:

Afbeeldingslocatie: http://i.cubeupload.com/SzvaTR.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.cubeupload.com/N3pWjp.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.cubeupload.com/PKMzau.jpg

Net gekwalificeerd voor de 2.4 met een 1:43.129. Rondje zonder draft en dan op iets meer dan 1,5s van de pole. Aangezien dat mijn standaard achterstand is op de echte aliens ben ik daar best tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nice one Dennis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

JoepW schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 11:57:
[...]

[...]

Misschien een keer een advanced GoT-iRacing school doen met de RUF RWD? :Y
Goed plan, ik heb alleen al enorme ruzie met die versnellingsbak. Helft van de keren mislukt het schakelen gewoon.

Ik heb ook even een oval vraag (jaja) :P

Ik reed net met de Street Stock op Charlotte in de Week 13 challenge. Ik had de iRacing charlotte fixed setup geladen maar andere mensen reden gewoon keihard van me weg terwijl ik volgas gaf. Wat deed ik fout? Ik had wel teveel brandstof, maakt dat zo'n verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
Arfman schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 13:53:
[...]

Goed plan, ik heb alleen al enorme ruzie met die versnellingsbak. Helft van de keren mislukt het schakelen gewoon.

Ik heb ook even een oval vraag (jaja) :P

Ik reed net met de Street Stock op Charlotte in de Week 13 challenge. Ik had de iRacing charlotte fixed setup geladen maar andere mensen reden gewoon keihard van me weg terwijl ik volgas gaf. Wat deed ik fout? Ik had wel teveel brandstof, maakt dat zo'n verschil?
Omdat het geen fixed is. Je mag een eigen set up gebruiken :).
Volgens mij scheurde ik je daarnet nog voorbij :9 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ja klopt! :)
Net weer een race gedaan (vriendin aan studie, rest van week 13 zuigt want geen nieuwe build, dus ik verveel me) maar daar deed 1 of andere wrecker aan mee. En nog steeds zijn mensen 1 seconde per rondje sneller ook al geef ik volgas ...

EDIT: en bedankt voor je setup Robbert :)

EDIT2: 35.565 als snelste lap. Ik lag zelfs 2e of 3e, zat inside in lap 18/20 maar die gast gooit de deur gewoon dicht, race over. Oval is echt niks voor mij ...

[ Voor 29% gewijzigd door Arfman op 25-01-2014 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
Haha Arjan, ik zat je te speccen. Ging wel lekker toch? Zonde van die crash waarmee gelijk het halve veld uitgeschakeld raakte :P.

Het is best leuk, maar zeker streetstock zitten veel rookies die echt absoluut niet kunnen rijden. Zo lijkt oval saai, maar hoe hoger je iRating komt hoe leuker de races worden iedereen meer respect voor elkaar heeft.

[ Voor 51% gewijzigd door creapYYY op 25-01-2014 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Was dat nou echt mijn schuld? Ik zat toch aan de inside en het leek voor mij alsof hij gewoon naar binnenkwam?

Wel "nice" dat inderdaad het halve veld weg was :D

EDIT: fuck it, nog maar een poging. Saaiste week 13 ever.

[ Voor 15% gewijzigd door Arfman op 25-01-2014 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
Mwha, opzich ging het wel. Alleen ik denk omdat je in die twee rondes al aardig wat auto's te pakken had gehad misschien net iets te enthousiast was :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Phydomir schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 13:11:
Net gekwalificeerd voor de 2.4 met een 1:43.129. Rondje zonder draft en dan op iets meer dan 1,5s van de pole. Aangezien dat mijn standaard achterstand is op de echte aliens ben ik daar best tevreden mee.
Mooie tijd hoor... daar zit ik nog niet aan. Kansje dat ik morgen de race kan mee pakken, dus toch maar beetje oefenen alvast.

Welke setup gebruik je?

Mooie skin trouwens :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

creapYYY schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 15:31:
Mwha, opzich ging het wel. Alleen ik denk omdat je in die twee rondes al aardig wat auto's te pakken had gehad misschien net iets te enthousiast was :9
Ja, dat zou kunnen. Net weer een race gedaan, 7e geworden. Maar even de muur schampen is meteen 2 incs, dus boven de 3.0 komen deze week gaat niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Als je de muur schampt en 2x krijgt dan is het wel een harde klap. Ik heb vaak genoeg ook een 0x gehad voor het schampen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ja het gaat niet altijd zachtzinnig, dat klopt :P
Net bijna een foutloze race gereden. Helaas ging het voor me mis, kon er niet meer omheen en reed dus dwars door een auto. Wel 4x, geen schade :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Als een auto los is van de grond, kan je er door heen rijden zonder schade te krijgen. Je krijgt wel de 4x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Zo, ook een 43 laag gehaald met de track. Het is te doen, maar ik vind het maar een lastige auto om echt snelle tijden mee te rijden zeg. Hij wil zo graag spinnen in T1 en naar de oval toe, en als dat gebeurt ben je ook klaar, geen redden aan. Weet niet waar het aan ligt, ik zal wel iets verkeerd doen, te hard erin is het niet (tenminste niet elke keer) want als ik erop let en extra langzaam ga kan het nog gebeuren. Misschien te snel de rem los of zoiets... Dat had ik met de c-spec helemaal niet, vind dat een fijnere auto, in tegenstelling tot zowat iedereen volgens mij :+

Had trouwens niet jouw setup gebruikt Dennis, maar uiteindelijk wel jouw wing settings, dacht eerst dat het nutteloos was om zo weinig te gebruiken want minder grip in de bochten en ik verloor zelfs snelheid op de oval, maar na 4-5 rondjes komt die snelheid weer terug en scheelt het wel een beetje 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door NickThissen op 25-01-2014 17:30 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Ik zag dit ergens in het "Join Now" stukje op iRacing staan: "We also have a bulk purchase discount for the hosted sessions." Wat betekent dat precies en maakt GoT daar gebruik van?

Ik kan nergens iets vinden van een voordeelpack zoals de Caddillac Promo. Is er nog ergens zo'n aanbieding?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Dat wil gewoon zeggen als je meer dan 3 sessies host binnen een maand tijd ofzo dan krijg je 25% korting op alle volgende sessies. En aangezien we elke week wel wat hosten maken we daar inderdaad gebruik van, dus effectief betalen we maar 75 cent per 2 uur ipv 1 dollar.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Dat is duidelijk. Dank!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 17:53:
Dat wil gewoon zeggen als je meer dan 3 sessies host binnen een maand tijd ofzo dan krijg je 25% korting op alle volgende sessies. En aangezien we elke week wel wat hosten maken we daar inderdaad gebruik van, dus effectief betalen we maar 75 cent per 2 uur ipv 1 dollar.
Ach, 350 hosted sessie sinds mid 2011 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Haha, oeps... Krijg per toeval een mooie draft en rij een seconde van m'n tijd af in de qualy :+ 42.3 :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Krijg geen goeie ronde voor elkaar :) Vanavond maar zien welke split het word.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Is op iRating gesplit dus je qualy heeft daar geen invloed op ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ah crap, dan ga ik tekort komen denk ik :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.w
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-10 20:53
Ik heb nog niet veel geoefend maar ga het vanavond proberen. Heb vanmiddag snel 2 kwalificaties gedaan en kwam voorlopig niet verder dan een 43,6.
Overigens zit ik niet echt met een fijn gevoel in de auto. Die RUF stuitert enorm af en toe en je kan er niks aan doen. Iracing heeft huiswerk te doen want dit is totaal niet realistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
tim.w schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 19:05:
Die RUF stuitert enorm af en toe en je kan er niks aan doen. Iracing heeft huiswerk te doen want dit is totaal niet realistisch.
Wel eens een Porsche GT3 door de Arie Luijendijkbocht zien komen??

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ericjooo schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 19:09:
[...]

Lijkt op: Een klassieke Amerikaanse slee met een wippend stel erin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.w
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-10 20:53
Ericjooo schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 19:09:
[...]

Heb ze als fotograaf allemaal al vaak langs zien komen :) Let wel; we hebben het hier over een GT3 variant, niet de GT3 cups die je nog wel eens ziet stuiteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Starting Broadcast 2.4h daytona iRacing

@ 21h

http://www.twitch.tv/dabelg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05:20
Ik en Arno gaan Skip op Summit Point trainen, dus wie zin heeft kom gezellig mee doen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
succes allemaal, ik heb een leuge wedstrijd zo, maar daarna ga ik wel met iemand meekijken :D

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ja suc6 allemaal..... Ik ga ff streams kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
bijna 1000 racers
gogo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-07 20:07
TS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
lol. is meer dan gister 2AM ( DE race voor America) toen zaten we op 695 ofzo

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
zit op team ts sorry :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
TS: Kan ik niet. Zit op public wifi met enkel poort 80 open.
Heb al geprobeerd de router te resetten / hacken, etc.. Maar wil niet lukken ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
succes allemaal! Met een beetje geluk zitten we bij elkaar in de split Dabelg ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
JoepW schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 21:00:
TS: Kan ik niet. Zit op public wifi met enkel poort 80 open.
Heb al geprobeerd de router te resetten / hacken, etc.. Maar wil niet lukken ;(
RDP sessie naar eigen PC op poort 80 openen?

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dabelg is nog niet online.
RDP op een Mac en dan?