"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik heb de BMW en F1. Ik hou het daar voorlopig bij (als ze goedkoper worden dien ik wel een budget-aanvraag bij de baas in
Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)
en dat mij het lukt dat ding in te bouwen
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Ben benieuwd...quote: MemberforumWeb, sim, and infrastructure updates.
CEST
Monday 2014-05-19 0800 Hosted Sessions Unavailable
Monday 2014-05-19 1300 Service Unavailable
Monday 2014-05-19 1700 Service Restored
• SM Antidrift
• DW12
• BoF GT3
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Wel een volle seconde van mijn tijd gehaald
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
...geen van de drieJoepW schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 20:59:
[...]
Ben benieuwd...
• SM Antidrift
• DW12
• BoF GT3
Snap er geen jota van, want de laatste race was knudde... Startte als 3e (in Q overigens 1e tijd... Ook verwonderlijk) en lag na T1 al 2e (ik had een betere start dan no.2).
5 rondes lekker rondknorren... Schuif ik er af in T1
Helemaal afgezakt naar P11 en mij weer leuk terug geknokt naar P3.
Schuif ik er wéér af... Nu na T2
Gelukkig kon ik snel corrigeren en kwam terug op P5. Nog 1 plaatsje kunnen veroveren en op P4 gefinished.
Beide schuivers waren te voorkomen. Om de één of andere reden laat ik mijzelf beïnvloeden door de andere weggebruikers... Daar moet ik écht wat aan doen... Verkopen ze ook zwaailichten @ iRacing?
http://members.iracing.co...id=10886813&custid=138794
Daarna gelijk ingestapt in de BMW op Cota, was misschien niet zo heel slim want ik was al aardig dood van die Lotus race. Maar ja ik dacht nu is de kans om te oefenen voor NEO. Was ook wel te merken in het begin van de race veel kleine foutjes. Op het eind ging het een stuk beter en dankzij wat draften kon ik weer beetje de aansluiting vinden. Mooiste was nog dat ik door een hele goede pitstop op het eind 2 man heb kunnen inhalen. Van p11 naar p7 kun rijden in de top split.
http://members.iracing.co...id=10887384&custid=138794
Had je even gevolgd (in Q en R) en ging inderdaad lekker, alleen jammer dat je twee keer te snel wou door de bochten.MetalRush schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 22:54:
Net mijn D-license binnen gekregen.
Snap er geen jota van, want de laatste race was knudde... Startte als 3e (in Q overigens 1e tijd... Ook verwonderlijk) en lag na T1 al 2e (ik had een betere start dan no.2).
5 rondes lekker rondknorren... Schuif ik er af in T1
Helemaal afgezakt naar P11 en mij weer leuk terug geknokt naar P3.
Schuif ik er wéér af... Nu na T2
Gelukkig kon ik snel corrigeren en kwam terug op P5. Nog 1 plaatsje kunnen veroveren en op P4 gefinished.
Beide schuivers waren te voorkomen. Om de één of andere reden laat ik mijzelf beïnvloeden door de andere weggebruikers... Daar moet ik écht wat aan doen... Verkopen ze ook zwaailichten @ iRacing?
Je was duidelijk sneller dan 3 en 4, maar maakte net teveel foutjes voor de 3de plek.
Overigens hebben de race resultaten niks te maken met de licentie, dit wordt berekend door hoeveel incidents en in Rookie is dat ook minder streng.
Buiten 2x van de baan kon ik niet direct foutjes/off tracks zien dus dat betekent niet veel meer dan 2 incidents wat over het algemeen veel SR betekent. (0.06-0.08?)
Ging lekker, meer race ervaring zal je alleen maar goed doen, je was volgens mij zelfs sneller dan mij soms.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Het is een auto met meerdere versies, net als de huidige Dallara (en de RUF).
Ik durf zelfs te zeggen dat ik een reële kans had op een 1e plaats... Als ik idd mij niet zo had laten opjagen.Ithric schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 07:33:
[...]
Had je even gevolgd (in Q en R) en ging inderdaad lekker, alleen jammer dat je twee keer te snel wou door de bochten.
Je was duidelijk sneller dan 3 en 4, maar maakte net teveel foutjes voor de 3de plek.
Overigens hebben de race resultaten niks te maken met de licentie, dit wordt berekend door hoeveel incidents en in Rookie is dat ook minder streng.
Buiten 2x van de baan kon ik niet direct foutjes/off tracks zien dus dat betekent niet veel meer dan 2 incidents wat over het algemeen veel SR betekent. (0.06-0.08?)
Ging lekker, meer race ervaring zal je alleen maar goed doen, je was volgens mij zelfs sneller dan mij soms.(wat niet moeilijk is hoor, rijdt altijd achteraan mee met GoT.)
De gedragsregels op het asfalt moet ik mij ook nog eigen maken.
Ook nog mijn PB verbeterd: 1:01:677 (of zo
SR was 0.56 overigens. Daarom snap ik het ook niet, na 2 schuivers....
Ik vind de correctie-mogelijkheden met de Miata maar zeer beperkt; als ie gaat, dat gáát ie ook... Ligt dat aan mij of is deze auto zo 'skiddish'?
[ Voor 5% gewijzigd door MetalRush op 16-05-2014 08:09 ]
0,5 sr extra omdat je naar D bent gegaan. Dat is standaard als je pomoveertMetalRush schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 08:06:
[...]
Ik durf zelfs te zeggen dat ik een reële kans had op een 1e plaats... Als ik idd mij niet zo had laten opjagen.
Ook nog mijn PB verbeterd: 1:01:677 (of zo). Optimaal zou het een lage 1:00 moet kunnen zijn.
Ik vind de correctie-mogelijkheden met de Miata maar zeer beperkt; als ie gaat, dat gáát ie ook... Ligt dat aan mij of is deze auto zo 'skiddish'?
Staat in de uitslag uitgelegd bij "?". En stast in de wiki in de TS
en vanavond gaan we wel wat zien qua opvangen. Belangrijkste is om niet abrubt met het gas om te gaan.
Klopt. Ik heb de huidige IndyCar ook en behoudens 1 "ouwehoersessie" met GoT daar nooit in gereden. Er gaan ook vrijwel geen races official en de paar YT filmpjes die ik heb gezien overtuigden me nu niet meteen om lekker in die community te duikenNiellie41 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 07:58:
Je hoeft de auto maar een keer te kopen hè.
Het is een auto met meerdere versies, net als de huidige Dallara (en de RUF).
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Maar het lijkt me wel een leuke auto en die push to pass implementatie opent natuurlijk de deuren voor andere systemen die gebruikt worden.
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
Wat me er niet zal weerhouden om het wél te proberen overigen
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Volgens mij is het een beetje misgegaan toen er gerommeld werd met aparte road en oval series en later nog fixed races die erbij kwamen? Ik heb hem ook een tijdje links laten liggen maar afgelopen weekend in de Road Warrior weer gereden en daar vond ik het toch wel weer een erg leuke auto.
Hopelijk is de DW12 ook een leuke en populaire (Road) auto, voor mij is de Indycar namelijk de snelste auto waar ik fatsoenlijk mee kan rijden. De F1 is voor mij veel te extreem qua remmen en bochtensnelheid.
Sowieso, Barber
Xbox
+1 op de combi Indycar + Barber
Heb ook weinig gereden met de Indycar, maar op Barber is ie gewoon fantastisch. Op Oulton Park ook leuke races mee gehad. Altijd wel een leuke wagen maar de serie is te onderbezet
heb ooit met kevin vekemans samen een dalara tornooi gedaan. met Apex racing en was toen wel leuk.Arfman schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 08:51:
[...]
Klopt. Ik heb de huidige IndyCar ook en behoudens 1 "ouwehoersessie" met GoT daar nooit in gereden. Er gaan ook vrijwel geen races official en de paar YT filmpjes die ik heb gezien overtuigden me nu niet meteen om lekker in die community te duiken![]()
maarja league is totaal anders dan offi idd
impressie van league toen echt wel goed (kevin rijdt me hier eruit in T1 haha waar is den tijd)
[ Voor 28% gewijzigd door dabelg op 16-05-2014 10:46 ]
Ik wist dat jij daar op ging reageren. Volgens mij heb ik dankzij jou die combi 'leren kennen'Hoogie2004 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 09:58:
[...]
+1 op de combi Indycar + Barber
Heb ook weinig gereden met de Indycar, maar op Barber is ie gewoon fantastisch. Op Oulton Park ook leuke races mee gehad. Altijd wel een leuke wagen maar de serie is te onderbezet
Xbox
Ik ben wel erg benieuwd naar de nieuwe Indycar, eigenlijk vanaf dat ie er in het echt was ben ik al aan het hopen dat iRacing hem ging includen
Eerst vandaag of dit weekend tijd vinden voor de Z4 op COTA. Ik vind COTA nogal tricky, vanwege die heel brede aanremzones
[ Voor 8% gewijzigd door Hoogie2004 op 16-05-2014 10:51 ]
En we hebben met GoT met de Dallara daar heel leuk gereden!
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3253740.page
Jammer dat COTA zo tegenvalt. Zou fijn zijn als iRacing iets meer focus legt op bestaande circuits met goede reputatie (Barca, Brno bijv)
Maar zo'n weekje geeft ook mogelijkheiden. Ik heb de eerste rondjes gemaakt op Philip Island (1.36 tot nu toe, work in progress), wat ervaring opgedaan met de Late Model en 2 Streek Stock races meegemaakt (2x 4 incjes omdat het voor me fout ging)
[ Voor 27% gewijzigd door MrBarBarian op 16-05-2014 11:04 ]
de postbode heeft juist nog een 2dehandse aankoop gebracht die ik eigenlijk al beetje vergeten was
(is denk 2 maanden onderweg geweest)
kan ik installeren op mijn rig
ExcuusJoepW schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 10:57:
Ik ben inmiddels ook een barberfan hoor
En we hebben met GoT met de Dallara daar heel leuk gereden!
Barber heeft vooral een lekkere flow met een wat snellere auto imho, zoals de Dallara inderdaad. Voor de F1 zal het wel wat aan de hobbelige kant zijn...
COTA vind ik een draak van een circuit en die mijdt ik dan ook als de pest. Deze week GT3 70 minuten op COTA, dacht het niet lol.
Grootste probleem met off tracks in het algemeen in iRacing vind ik dat het in een gt auto moeilijk in te schatten is hoe ver je kan gaan.
Imho valt dat op COTA wel mee (althans, ik heb er in de L79 geen last van gehad). Je kunt het namelijk ook omdraaien, als je er veel last van hebt ligt je racelijn te dicht bij de off-tracksArfman schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 12:02:
Tja, smaken verschillen. Ik vind er geen lekkere flow inzitten, te veel stop-start momenten, off-tracks die op sommige punten weer achterlijk dicht bij de racelijn liggen, veel te breed en veel te glad. Boring as fuck in mijn optiek
Xbox
Ik zal zwijgen over het incident in Q opkomend rechtenstuk.MetalRush schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 08:06:
[...]
Ik durf zelfs te zeggen dat ik een reële kans had op een 1e plaats... Als ik idd mij niet zo had laten opjagen.
Ook nog mijn PB verbeterd: 1:01:677 (of zo). Optimaal zou het een lage 1:00 moet kunnen zijn.
Ja ik merkte dat dit mij echt beter afging en verloor ook minimale tijd daardoor.JoepW schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 08:28:
[...]
0,5 sr extra omdat je naar D bent gegaan. Dat is standaard als je pomoveert
Staat in de uitslag uitgelegd bij "?". En stast in de wiki in de TS
en vanavond gaan we wel wat zien qua opvangen. Belangrijkste is om niet abrubt met het gas om te gaan.
Op naar vanavond, dan kunnen we lekker oefenen en tips krijgen.
En je moest eens weten hoeveel je T17 kan afsnijden. dat is echt niet normaal. Je kan daar gerust met bijna 4 wielen links van het gele blok zitten, en je krijgt geen offtrack of slowdown.
Meeste offtracks, of eigenlijk enigste die ik score zijn in het verbindings stuk tussen de Esses en de hairpin ... omdat ik er te hard in ga
Ik ben benieuwd!As long as final testing goes well this weekend the @iRacing Indy 500 will use the DW12. Speedway version only to launch on Monday.
Verwijderd
software zat er dus niet bij
Zeker weten.
Fanaleds 2.0 (enige tijd met veel bombarie gereleased) is speciaal voor SLI.
Dus snel installeren en klaar is kees.
Ik stuur mijn SLI-F1 er mee aan. Echt prima tool.
[ Voor 15% gewijzigd door JoepW op 16-05-2014 19:18 ]
Dirk lief aankijken
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
np... ik struin regelmatig op het hardware forum en was deze al een aantal keer tegengekomen nadat de SLImanager niet meer werkte, of buggy was ofzo.
[ Voor 62% gewijzigd door derx666 op 16-05-2014 19:45 ]
Cube Nuroad Race (2022)
Cube Nuroad Race (2022)
Xbox
Helaas hangt de middelste monitor net wat hoger als de rest. Viel me al gelijk op dat er amper performance verlies was met nvidea surround (660ti)!! Maar de schermen komen nog niet echt overeen... Helaas is het me niet gelukt dus ben ik maar met softTH aan de slag gegaan.. Maar wat een impact op de FPS zeg... zit nu te schommelen tussen de 50 a 65...
Ik kan natuurlijk ook in het midden een 24 inch hangen (ik heb er tenslote 3..) maar ik vind het zo zonde van mijn 27 inch ultrasharp
Mis de tracks voor deze week, dus een rustig weekje waar ik het e.e.a. kan gaan klooien met de monitoren
De volgende rijders hadden zich wel aangemeld (en niet afgemeld) en zijn niet op komen dagen!:
- Nymphetic13
- larose
Het is dan ook erg jammer en niet netjes naar de rest van de community om niet op te komen dagen zonder af te zeggen!
lang geleden dat ik nog zo'n saaie race gereden heb zat 0.5 sec boven mijn tijden en reed nog van iedereen weg
http://members.iracing.co...nid=10895127&custid=25253
quote: Steve MyersAs long as final testing goes smoothly this weekend the iRacing Indy 500 will use the DW12 which is scheduled to be released on Monday.
We will only be launching the Speedway version of the car. The remaining configurations will be released at a latter time and most likely in the Season 3 Build.
Steve
quote: Brian SimpsonHello,
Attached is the template for the Dallara. I included a scheme we used in the render that may help you out a little as far as item placement. I don't know how much use it's really going to be until you guys get a hold on the actual model, but enjoy!
http://members.iracing.co...wnloadAttach/2229964.page
Ik kan alleen maar 100 keer sorry zeggen. Had zonder na te denken alle datums aangeklikt, ik kan normaal altijd maar had helemaal vergeten dat ik dit weekend naar francorchamps zou gaan. Heb er gisteren nog wel aan lopen denken om me later af te melden maar helemaal vergeten.JoepW schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 22:45:
Ik het niet laten om mijn lichte ongenoegen uit te spreken over de opkomst van de aangemelde 'leerlingen' bij de GoT iRacing School!
De volgende rijders hadden zich wel aangemeld (en niet afgemeld) en zijn niet op komen dagen!:We tuigen dit soort sessie voor jullie op en proberen ook voldoende instructeurs te hebben.
- Nymphetic13
- larose
Het is dan ook erg jammer en niet netjes naar de rest van de community om niet op te komen dagen zonder af te zeggen!
Nogmaals sorry, ik weet hoeveel moeite jullie er voor doen.
Netjesdabelg schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 22:46:
mmm Cota wordt het niet deze week.
lang geleden dat ik nog zo'n saaie race gereden heb zat 0.5 sec boven mijn tijden en reed nog van iedereen wegwaar zijn die aliens nu
http://members.iracing.co...nid=10895127&custid=25253
Mij lijkt het maar niet om een paar rondes te rijden. Het is een verrekt lastige baan en auto. Petje af
Vooral het uitkomen van langzame bochten is nog 1 grote ramp. Is het mogelijk dat je je setup kan sturen?
Als dat in mijn schooltijd nou ook zo was geweest, had ik een écht vak geleerd
Heren instructeurs: u zijt bedankt. Heb toch het flink wat op kunnen steken.
Zoals in TS gezegd, hoop ik dat er meer van dit soort sessies gaan plaats vinden. Ik ben er in ieder geval bij gebaat en ik denk anderen ook (hoewel ze dat natuurlijk niet (zo snel) zullen toegeven
Setup staat op site van nick!-PassY- schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 00:04:
[...]
Netjes
Mij lijkt het maar niet om een paar rondes te rijden. Het is een verrekt lastige baan en auto. Petje af![]()
Vooral het uitkomen van langzame bochten is nog 1 grote ramp. Is het mogelijk dat je je setup kan sturen?Zelfs als ik heel rustig door een bocht rol zonder gas verlies ik nog de achterkant na de apex
Als je vragen heb shoot ben 3 dagen bezigngeweest aan setup en begrijp nu die c- spec beetje.
Heb hem iets oversteer midcorner. Wil je dit niet front arb eentje hoger.
Je vraagt je af waarom oversteer mid corner? Ik gebruik 100% exit van de corners ook het hele verbindingsstuk zie ik als 1 doordraaier.
Als je wil post ik wel een onboard vid. Zegt meer dan woorden
Yup zoals op TS gezegd bedankt iedereen die kwam.MetalRush schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 01:48:
Ik vond de GoT iRacing School erg gezellig.
Als dat in mijn schooltijd nou ook zo was geweest, had ik een écht vak geleerd
Heren instructeurs: u zijt bedankt. Heb toch het flink wat op kunnen steken.![]()
Zoals in TS gezegd, hoop ik dat er meer van dit soort sessies gaan plaats vinden. Ik ben er in ieder geval bij gebaat en ik denk anderen ook (hoewel ze dat natuurlijk niet (zo snel) zullen toegeven).
Het veel mij alles mee dat ik achter Joep kon blijven in zijn voorbeeld rondje en toch 1.1xx eruit haalde.
Vooral achter Ruud gereden eigenlijk en toch proberen veel op te steken.
Aan het einde was ik even verrast dat je veel minder snelheid had rechtestuk op en zat eigenlijk al naast je (buitenkant) voor ik het echt goed doorhad en kon remmen.
Veel geleerd en bij de eerste oefenrondjes had ik ineens de flow in bocht 1 weer door, daarna eigenlijk bijna niet meer eruit gegaan in bocht 1.
Ook wel grappig dat de bocht voor de bult eigenlijk of iets remmen is of even liften. (scheelde bijna geen tijd voor mij)
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3253891.page
Misschien dat iemand hem nog op zoek is naar zo'n shifter, mijn geld is op voor deze maand
Setup helpt wel om constant rondes te rijden nu. Maar snel ben ik niet deze week
Denk dat het een drop week gaat worden voor mij. Snelheid is heeeeel ver te zoeken bij mij
En ik heb al een paar replay's gevonden van 1:33 en 1:34. Ik mis denk ik gewoon weg talent, want de lijnen zijn over het algemeen redelijk het zelfde.

https://twitter.com/FredMako1/status/467391065323237376
Voor de mensen die zich afvragen wie dit is, Fred Makowiecki is een heel goede GT rijder. Hij rijdt bij Porsche (GT).
Al moet ik me denk ik minder zorgen maken als ik naar de tijden en de result kijk. 1:37 is vrij makkelijk te rijden voor mij, dus zolang ik de auto op het asphalt houd en rond de 1:37 ga rijden, dan moet ik wel een mooi resultaat kunnen scoren.
Al moet mijn pa niet gaan bellen als ik net een TT aan het doen ben
Pluspunt is dat ik de CTE versie van BF4 goed heb kunnen testen
En waarom hij een gordel om heeft.. En opvallend dat ie geen clutch heeft...Schuey schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 12:52:
Ik vraag me eerder af wat voor stuur systeem hij gebruikt
Verwijderd
En een gordel, dan druk je jezelf niet zo omhoog bij het remmen bijvoorbeeld. Of schuif je niet heen en weer bij zwaar sturen. Gezien de rode noodknop gok ik dat hij een Bodnar-stuur heeft, en dan wil je echt wel op je plek gehouden worden met gordels
Verwijderd
En ook als je een heel sterk rempedaal hebt. Ik werk met een hydraulisch rempedaal, met een echte remklauw en remschijf eraan, om ervoor te zorgen dat de sim drivers tegen de 80 bar moeten trappen, net zoals in het eggie.
Op onze rig zit geen motion stuff, maar als je 80 bar trapt, dan komt je hele lichaam wel omhoog hoor - dus daarom ook gordels.
Het rempedaal op de foto lijkt echter niet zo sterk.
inderdaadNiellie41 schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 12:07:
Doet altijd goed om te zien wanneer echte coureurs ook echt iRacing gebruiken.
[afbeelding]
https://twitter.com/FredMako1/status/467391065323237376
Voor de mensen die zich afvragen wie dit is, Fred Makowiecki is een heel goede GT rijder. Hij rijdt bij Porsche (GT).
audi GT team aan het oefenen voor brands hatch ! hebben trouwen P1 te pakken in Q
Volgens mij rijd jij bij van Amersfoort of niet?Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 21:38:
Trust me, met een heel erg krachtig stuur wil je ook gordels, want je gaat hoe dan ook als reactie schuiven in je stoel.
En ook als je een heel sterk rempedaal hebt. Ik werk met een hydraulisch rempedaal, met een echte remklauw en remschijf eraan, om ervoor te zorgen dat de sim drivers tegen de 80 bar moeten trappen, net zoals in het eggie.
Op onze rig zit geen motion stuff, maar als je 80 bar trapt, dan komt je hele lichaam wel omhoog hoor - dus daarom ook gordels.
Het rempedaal op de foto lijkt echter niet zo sterk.
Dat van je lichaam omhoog komen komt me bekend voor, vooral met een openwheeler stoel
Er lijkt idd een soort van motion base onder te zitten, komt me wel enigzins bekend voor, maar idd de gordels zullen er meer zijn om vast te kunnen zitten in de stoel dan voor de veiligheid
Overigens zegt de rode noodstop niet zoveel, kan ook net zo goed voor de motion base zijn; ) Bodnar systeem lijkt me sterk, ik zie ook nergens bekabeling lopen (typische 2 dikke grijze kabels), die heeft van zichzelf geen behuizing namelijk. Wil niet zeggen dat ze die er niet voor hebben gemaakt natuurlijk
[ Voor 16% gewijzigd door Schuey op 18-05-2014 10:16 ]
Lees het hier verder met zelfs een filmpje: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3254023.pagequote: Jan (memberforum)Couple weeks ago I went on a holiday to the Maldives, always a nice place to visit, but was a bit annoyed that I'd be missing the last 2 races of a league. Considering clothes to a tropical destination don't take too much space I figured I'd go slightly nuts and dedicate a whole bag to a mobile iracing rig. Plus a small bag as handluggage carrying the slightly more fragile stuff.
G27, a power supply, the monitor stand, a screwdriver, cables, USB headphones plus a keyboard & mouse with a few small bits thrown in.
............
rijder niet maar wel race engineer bij Mp motorsportSchuey schreef op zondag 18 mei 2014 @ 10:04:
[...]
Volgens mij rijd jij bij van Amersfoort of niet?
maar wat hij eigenlijk aleen doet is patsen in zijn bmw
Mjaaah en ik ben altijd wel ff blij een paar weekjes ff geen computer voor men neus. Lekker relaxen in de zon etc etc. Moet er niet aan denken men simrig te moeten opbouwen en dan ook nog zin hebben om te gaan racen terwijl je ook aan een wijntje of biertje kan gaan drinken op de veranda.JoepW schreef op zondag 18 mei 2014 @ 10:21:
Hoe bedoel je iRacing is best verslavend en Jan moet toch een wel heel goed huwelijk hebben
Ach ja ieder zijn ding zullen we maar zeggen.
Ik zat destijds ten tijde van de Lotus 49/Radical update/nog wat gave dingen een week lang in Keulen. 's Avonds op m'n mobiel het forum doorbladeren, kijken wat mensen er van vonden, op YT filmpjes opzoeken
Vakantie is leuk, maar maximaal 5 dagen. Dan snel weer op huus an
NickThissen schreef op zondag 18 mei 2014 @ 11:31:
Wij zijn ook altijd heel blij als jij een paar weekjes geen computer hebt hoor![]()
http://live.joinedsimracingfanatics.nl
Zijn er nog deelnemers die gaan streamen?
[ Voor 16% gewijzigd door Niellie41 op 18-05-2014 12:00 ]
zou het dit setje kunnen zijn??Schuey schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 12:52:
Ik vraag me eerder af wat voor stuur systeem hij gebruikt
http://www.racedepartment...l-sim-racing-wheel.16964/
☁ Tech Junky | Smart Things | Motivator | rFactor 2 Sim GT3 Pro ☁ (ICQ 8297373)
Rara wat klopt hier niet op de start grid?

Ach ja, toch een leuke race terug gevochten naar P9.
Of ben je zo gestart, zo de muur in?
[ Voor 42% gewijzigd door Arfman op 18-05-2014 14:51 ]
Zo de muur in ja... Gelukkig weinig schade en iedereen kon er langs.
[ Voor 14% gewijzigd door NickThissen op 18-05-2014 14:53 ]
Ik was aan het meekijken. Dacht eerst dat het een vreemde bug in iracing was, totdat je van start ging
Volgende keer op teamspeak springen en me even waarschuwen, bedanktBobvK schreef op zondag 18 mei 2014 @ 14:53:
Kan de beste overkomen.![]()
Ik was aan het meekijken. Dacht eerst dat het een vreemde bug in iracing was, totdat je van start ging
[ Voor 19% gewijzigd door BobvK op 18-05-2014 15:07 ]
http://forum.digitalracin...viewfull=1#post1057038992
[ Voor 16% gewijzigd door Niellie41 op 18-05-2014 16:39 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
............