De credits voor de live timing gaan naar Nick.
Het moet wel een verkeerde verwijzing zijn oid.
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Is echt wel knap met car logo's enz. nu nog mini track layout met live posities.
hint : https://github.com/SamHazim/RivalTracker
[ Voor 13% gewijzigd door dabelg op 10-05-2014 13:48 ]
Dit heb ik zelf gedaan.dabelg schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 13:47:
Is echt wel knap met car logo's enz.
En RivalTracker wordt wel door IRTVO ondersteund, vanaf versie 1.3 of zo.
[ Voor 18% gewijzigd door Niellie41 op 10-05-2014 14:08 ]
http://members.iracing.co...id=10844106&custid=144416
Tweede dit keer, maar ging maar iets rustiger aandoen toen die voor me sneller bleek en ik de draft kwijt was.
Uiteindelijk had ik bijna 1ste kunnen liggen, maar besloot de sneller 1 ruimte te geven om weer in te voegen. (toen reed hij weer weg maar goed)
Was een race waar we wel wat last hadden van Backmarkers, maar door communiceren over VC ging alles redelijk soepel.
Verwijderd
nice en NES is Neo Endurance Swapping ?Niellie41 schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 14:14:
Hebben we in de planning voor NES.
Ithric schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 14:31:
Was een race waar we wel wat last hadden van Backmarkers, maar door communiceren over VC ging alles redelijk soepel.
Zoiets?Get the f*ck out of my way, idiot
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Alleen de S is fout. Die staat voor Series.
Verwijderd
swapping , waar waren mijn gedachtenNiellie41 schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 14:42:
[...]
Alleen de S is fout. Die staat voor Series.
Geen idee wat ik in iRacing ga doen de komende tijd .. Radical is onbestuurbaar geworden, BMW vind ik niet fijn rijden, Lotus 79 heeft maar 3 official races ofzo, DP races duren 45 minuten en dat kan nu nog wel maar straks niet meer of veel minder ... zucht. Beetje depri zo
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
[YouTube: http://youtu.be/IEGixY6iHj8]
Tijdens het oefenen had ik moeite om de auto in het rechte spoort te houden, als ik mij aandacht op de groove van het asfalt overgang hield ging het wel goed.
Resulteert erin dat je niet genoeg voor je kijkt, eerst heb ik de gedachte dat de auto naar beneden zou schuiven nadat de muur geraakt werd. Vervolgens word de auto door een ander geraakt. Ik shoke en twijfel tussen rechts links. Veels te laat doe ik actie em verlies controle
Echt een enorm stomme fout van me, goed voorbeeld van wat je niet moet doen
Straks ga ik nog een poging doen.
Klopt, helemaal eens. Total failure van mijn kant. Gelukkig niemand anders bij betrokken en alleen mijn eigen race verpest.FabiandJ schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 17:23:
Je doet nog iets foutJe ziet voor je de auto al spinnen, maar toch geef je een tikje gas waarom rem je niet dan had je namelijk veel meer tijd gehad om te kijken waar je naartoe moet gaan om de auto te ontwijken.
Joep nog bedankt voor de tip!
Zit nu naar een monitorarm te kijken, die van Conrad springt er bovenuit vanwege de prijs:
http://www.conrad.nl/ce/n...itoren-tafelmontage-zwart?
Gaat de hoek niet te klein zijn voor Iracing? Of maakt dit vrij weinig uit. Het gevaarte komt gewoon op m'n bureau te staan dus hoeken van 75 graden zijn echt veeeeeelste groot. Word namelijk ook nog voor andere dingen gebruikt
In die arm lijkt nauwelijks een hoek te zitten als ik het zo zie.
Leuk Streetstock filmpje.
Leider wordt alleen vaak geblockt door een gelapte Nederlander. (ben benieuwd of we hem kennen)
How do you save a random generator ?
Mooie opmerking ook aan het einde.
Ben blij dat hij iets met de tips heeft gedaan.
[ Voor 128% gewijzigd door Niellie41 op 10-05-2014 19:04 ]
idd toevallig dat hij ook C-class is geworden afgelopen vrijdag.Niellie41 schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 18:49:
Ben blij dat hij iets met de tips heeft gedaan.
Maarja in alle eerlijkheid, in het begin van het racen op iRacing hebben we allemaal dingen gedaan die we later met een beetje rood op onze wangen terugzien als we nog eens een oude replay erbij pakken.
Daar ben ik ook al bang voor.Red Baron schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 18:16:
Ik heb mijn 3x 24" schermen niet heel kort achter m'n stuur staan (cm of 85 vanaf m'n ogen gemeten) en daarbij heb ik al een hoek van 45° nodig.
In die arm lijkt nauwelijks een hoek te zitten als ik het zo zie.
Mag ik vragen aan de anderen wat voor hoek jullie de monitoren hebben staan? ( triple monitor setup)
Race stream ik hier in ieder geval:
Ik was even bang dat ik het ging zijn, maar wat hij in het begin deed bij de start veroorzaakte ook veel mayhem waar ik net door kon. (Wit/Oranje/Geel)enchion schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 18:45:
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3252882.page
Leider wordt alleen vaak geblockt door een gelapte Nederlander. (ben benieuwd of we hem kennen)
Was wel leuk eigenlijk om terug te kijken, maar wat een bout race.
Vergeet niet op een oval hoef je de leider er niet langs te laten, dit geld in ieder geval in de Class C en hoger, niet zeker of dit ook bij de rookies zo is.enchion schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 18:45:
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3252882.page
Ik heb de schermen (3x 24 inch) vlak achter mijn stuur staan (ca. 50 cm kijkafstand) en onder een hoek (binnen gemeten) van 67 graden en fov 179 graden. Zo extreem hebben de meeste het niet staanR0y. schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 20:52:
[...]
Daar ben ik ook al bang voor.
Mag ik vragen aan de anderen wat voor hoek jullie de monitoren hebben staan? ( triple monitor setup)
Suc6 Richard!
aan de hand van dit filmpje heb ik het zo ingesteld, heel duidelijk uitgelegtR0y. schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 20:52:
[...]
Daar ben ik ook al bang voor.
YouTube: Sim-Racing Monitor Placement and Field-of-View (demonstrated using iRacing.com)
☁ Tech Junky | Smart Things | Motivator | rFactor 2 Sim GT3 Pro ☁ (ICQ 8297373)
Ik zat te kijken naar een stand waar de je nou niet echt een fatsoenlijke hoek mee kan creëren. Zo'n hoek zoals in het filmpje gaat dus nooit lukken. Ook gebruik mijn vriendin het bureau en doe ik nog wel eens wat anders als sim racen.Bruzski schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 21:53:
[...]
aan de hand van dit filmpje heb ik het zo ingesteld, heel duidelijk uitgelegt![]()
YouTube: Sim-Racing Monitor Placement and Field-of-View (demonstrated using iRacing.com)
Alleen bij de specificaties staat nou ook niet hoe ver je de buitenste monitoren naar binnen of naar buiten kan draaien. Vandaar mij vraag.
De monitoren komen dinsdag (hoop ik) zonder voet, zal op m'n werk kijken of we daar nog 2 voeten met vesa hebben staan waar mee ik kan testen (ongeveer) of het met die hoek van de stand te doen is. Zo niet ga ik zelf maar wat knutselen (iets met 2 linker handen en een ikea boormachine
Bij multi class racen hoef je de snellere auto's ook niet langs te laten.FabiandJ schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 21:34:
[...]
Vergeet niet op een oval hoef je de leider er niet langs te laten, dit geld in ieder geval in de Class C en hoger, niet zeker of dit ook bij de rookies zo is.
Als ik zo kijk naar de constructie dan krijg je een heel breed scherm zonder een noemenswaardige hoek.R0y. schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 22:16:
[...]
Ik zat te kijken naar een stand waar de je nou niet echt een fatsoenlijke hoek mee kan creëren. Zo'n hoek zoals in het filmpje gaat dus nooit lukken. Ook gebruik mijn vriendin het bureau en doe ik nog wel eens wat anders als sim racen.
Alleen bij de specificaties staat nou ook niet hoe ver je de buitenste monitoren naar binnen of naar buiten kan draaien. Vandaar mij vraag.
De monitoren komen dinsdag (hoop ik) zonder voet, zal op m'n werk kijken of we daar nog 2 voeten met vesa hebben staan waar mee ik kan testen (ongeveer) of het met die hoek van de stand te doen is. Zo niet ga ik zelf maar wat knutselen (iets met 2 linker handen en een ikea boormachine).
Ik zou het anders oplossen.
En je hoeft ook geen ruimte te geven als er iemand naast je op de Apex rijdt en al helemaal niet als er iemand voor je normaal remt voor een bochtenchion schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 22:26:
Je hoeft ook niet te stoppen/uitwijken als er iemand voor je achterstevoren op de baan staat.
[ Voor 59% gewijzigd door JoepW op 10-05-2014 22:38 ]
Zit het nog steeds zo hoog, tikje is wel hard aangekomen he.JoepW schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 22:36:
[...]
En je hoeft ook geen ruimte te geven als er iemand naast je op de Apex rijdt en al helemaal niet als er iemand voor je normaal remt voor een bocht
http://www.newstar.nl/_cl...wing/FPMA-D700D3-line.pdfJoepW schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 22:36:
[...]
Als ik zo kijk naar de constructie dan krijg je een heel breed scherm zonder een noemenswaardige hoek.
Ik zou het anders oplossen.
[...]
Die van conrad is een 1 op 1 kopie van een model van newstar (behalve dat de conrad versie zo'n €100 goedkoper is). Monitoren zijn dus iets te draaien naar binnen toe...
Maar ben bang dat je gelijk gaat hebben
Nummer 1 en 2 gaan er vanaf, denk je wat is hier vreemd aan. (Het was pace lap
Met veel duwen en beuken kwam ik er langs maar was meteen 5 plekken kwijt, dus dacht valt me 4x nog maar.
De rest was ook walgelijk en uiteindelijk 8ste met 14 incs, daar gingen me goede scores bijna in 1x.
Dus even over TS met Bart gepraat en even een prac. ingegaan waar hij (van eigen zeggen) 25.9-26.0 naar steady 25.5-25.6 ging.
Mooiste komt nog, ik reed mijn eerste en voorlopig enige 25.1 na uit de pit te komen en de snelheid makende manier aan te houden. (hoog en krap insturen en vol op het gas)
Sta er nog van te kijken, maar buiten deze om kwam ik niet eens in de buurt. (had geen Tow trouwens)
Dat viel tegen, bocht 2 was ik in feite al klaar.Richard117 schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 20:59:
Vanavond om 22:00 met de Dallara de Road Warrior op Indy Road. Ik heb er in het verleden regelmatig mee gereden, maar vind hem nu erg fel op het gas. Geen idee of dat het weer is of dat er recent aanpassingen zijn geweest, maar dat wordt nog een uitdaging in de race. Doel is uitrijden, ik moet straks al een paar races missen dus gewoon punten pakken door te finishen zodat ik deze niet hoef te schrappen.
Race stream ik hier in ieder geval:
[video]
Auto voor me ging veel langzamer dan verwacht, die tik ik net van achteren aan waardoor we spinnen en het hele veld blokkeren. Iemand schuift zijn neus onder mijn sidepod en dat was eigenlijk de enige schade, scheelde maar 25km/h op het rechte stuk en daardoor zeker 2sec per ronde te langzaam. Op het eerst mogelijke moment gepit in de hoop dat het te repareren viel, maar er was volgens de monteurs geen schade. Dus toch maar doorgereden en 13e geworden, wat normaal in dit veld met gemak top 3 had moeten zijn.
Resultaat was een 25.4, wat mijn snelste tijd ooit is. Flink wennen weer op een Oval..Ithric schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 23:23:
Nou zojuist uurtje terug ongeveer een bizare actie bij de start.
Nummer 1 en 2 gaan er vanaf, denk je wat is hier vreemd aan. (Het was pace lap)
Met veel duwen en beuken kwam ik er langs maar was meteen 5 plekken kwijt, dus dacht valt me 4x nog maar.
De rest was ook walgelijk en uiteindelijk 8ste met 14 incs, daar gingen me goede scores bijna in 1x.
Dus even over TS met Bart gepraat en even een prac. ingegaan waar hij (van eigen zeggen) 25.9-26.0 naar steady 25.5-25.6 ging.
Mooiste komt nog, ik reed mijn eerste en voorlopig enige 25.1 na uit de pit te komen en de snelheid makende manier aan te houden. (hoog en krap insturen en vol op het gas)
Sta er nog van te kijken, maar buiten deze om kwam ik niet eens in de buurt. (had geen Tow trouwens)
Daarnaast nog wat tijd besteed aan de C-Spec op COTA West. Wat een drama blijft dat circuit toch. Ik kan gewoon niet de flow te pakken krijgen en heb het gevoel dat ik constant stil sta. Gelukkig bevestigen mijn tijden dat ook
Behoorlijk wat bochten vind ik het moeilijk, omdat ze te haaks/scherp zijn om in de kijken. Ik zie gewoon niets dan. 3 monitoren zou dan erg hepen, denk ik.
Verwijderd
Volgens mij heb ik m'n schermen vrijwel hetzelfde staan. Ander belangrijk punt wat ik later pas ergens terug las is het belangrijk dat je midden op je scherm kijkt. Dan lopen de lijnen van de muur recht door bij overgang naar een ander scherm.JoepW schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 21:34:
[...]
Ik heb de schermen (3x 24 inch) vlak achter mijn stuur staan (ca. 50 cm kijkafstand) en onder een hoek (binnen gemeten) van 67 graden en fov 179 graden. Zo extreem hebben de meeste het niet staan
Suc6 Richard!
Op zondag 18 mei is er het e.e.a. te doen op Camso Speedway in Warneton.
Misschien leuk voor de mensen die in het zuiden van het land wonen
Daar verplaats je toch de hoogte mee? Tenminste bij mij wel.JoepW schreef op zondag 11 mei 2014 @ 07:18:
Dat de lijnen recht door lopen over de 3 schermen kan je instellen met shift-[ en -].
Proberen of ik vandaag nog een L79 race mee kan pakken, vanwege moederdag ben ik niet thuis om 18:30 ...
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Dat is een wijdverbreid misverstand.Arfman schreef op zondag 11 mei 2014 @ 10:56:
Daar verplaats je toch de hoogte mee? Tenminste bij mij wel.....
- Met [ en ] verander je de FoV.
- Met Shif-[ en -] verander je de neiging van je hoofd omhoog en omlaag en daarme het perspectief op 3 schermen. Als je de hoek van je 3 schermen niet zo extreem hebt staan als ik dan zie je het effect niet zo, maar doe maar eens extreem instellen dan zie je de lijnen van je middenscherm naar je zijschermen vertekenen. Op 1 scherm zie je geen perspectieverandering en kan je het gebruiken om bv je dashboard in beeld te brengen,
- Met de camera tool (en deze setting dan opslaan per auto) kan je je zithoogte echt veranderen. Maar ook met bepaalde grenzen. Dit om te voorkomen dat je een of andere absurde positie kiest en daarmee een soort 'cheat' introduceert.
- En met deze setting (driverHeightAdj) in de app.ini kan je je zithoogte voor alle auto's tegelijk veranderen. (+/- 5 cm)
Zodra alles achter de rug is zal ik dat hier weer posten.
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
Ik nam wat afstand omdat de gene voor me waarschuwde rustig de eerste rondes te doen, dus werd 1x in pace lap gebeukt en vlak voor groen. (door dezelfde persoon.)
Toen kwam een divebomb, die ik dus aan zag komen en maar wijde lijn nam.
Toen werd ik gefrusteerd want hij ging 26.9 rijden, maar kon hem er gelukkig vrij snel naast zetten.
Toen aangehaakt bij iemand en ronde lang (tot de finish) achter hem gebleven en samen door het veld heen.
2x fors afgeremd om een wreck te avoiden en toen kreeg ik een VC dat ik er makkelijk langs had gekunt.
Beide de tweede keer echter (7-8 rondes voor het einde) remde we weer af voor een wreck wat de baan bestreek en kwam iemand achter ons er grof tussendoor.
Uiteindelijk toch nog 3de met een spurt naar de finish toen ik onder de gele lijn dook om niet degene waar ik ronde lang achter reed te divebommen (omdat hij een backmarker voorbij wou gaan maar die stoof zijn kant op) dus had geen snelheid bochtuit en kwam hij voor me over de finish.
(ik doe wel veel ervaring zo op zeg, soms vraag ik me af hoe ik steeds blijf rijden zonder vaak fast tows te pakken.)
[ Voor 5% gewijzigd door Ithric op 11-05-2014 12:41 ]
en het erge is nog wel, de laatste bocht kon ik niet optimaal nemen omdat er iemand voor me er vanaf was gegaan, en het nodig vond om de baan op te komen ... grrr. Mogelijk mijn eerste, en waarschijnlijk enigste 56.x door de neus geboord gekregen in een tot dan toe foutloze ronde. Verloor iets van 0,3s in de laatste bocht
Maar met de snelheid zit het wel goed
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
In principe zou hij nu online moeten blijven. Heb nog wel wat onderhoud over, maar dat moet in theorie niet in de weg zitten van de TS server.
edit:
Met dank aan Robbert voor de test, hij werkt weer!
[ Voor 8% gewijzigd door DirkT op 11-05-2014 14:07 ]
Dat niet alleen R0y, maar dit detail vind ik ook zorgwekkend:R0y. schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 22:50:
[...]
http://www.newstar.nl/_cl...wing/FPMA-D700D3-line.pdf
Die van conrad is een 1 op 1 kopie van een model van newstar (behalve dat de conrad versie zo'n €100 goedkoper is). Monitoren zijn dus iets te draaien naar binnen toe...
Maar ben bang dat je gelijk gaat hebben
Ik weet niet hoe zwaar jouw monitoren, tesamen, zijn... maar mijn PLP gaat daar ruimschoots overheen.Draagkracht (max.) 8 kg
XFX heeft een goeie (verstelbare) voet, maar kost een klein fortuin. Ook daar is er een maximum aan het gewicht.
Hier zitten echter wél goede verstelmogelijkheden aan.
Voor mij is de XFX ook niet toereikend en wil ik de mogelijkheid hebben om mijn monitoren naar me toe te trekken, i.v.m. mijn "race rig" (deze is verrijdbaar).
Ik ga zelf dus een eigen (verstelbare) monitorsteun maken.
Misschien is de XFX voor jou wél geschikt...
Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Daar maak ik me eigenlijk geen zorgen om. Gamma heeft van die vesa beugels voor aan de muur die ook maar maximaal 8kg aan kunnen. Daar heeft m'n 27 inch ultrasharp ook een tijd aan gehangenMetalRush schreef op zondag 11 mei 2014 @ 14:48:
[...]
Dat niet alleen R0y, maar dit detail vind ik ook zorgwekkend:
[...]
Ik weet niet hoe zwaar jouw monitoren, tesamen, zijn... maar mijn PLP gaat daar ruimschoots overheen.
XFX heeft een goeie (verstelbare) voet, maar kost een klein fortuin. Ook daar is er een maximum aan het gewicht.
Hier zitten echter wél goede verstelmogelijkheden aan.
Voor mij is de XFX ook niet toereikend en wil ik de mogelijkheid hebben om mijn monitoren naar me toe te trekken, i.v.m. mijn "race rig" (deze is verrijdbaar).
Ik ga zelf dus een eigen (verstelbare) monitorsteun maken.
Misschien is de XFX voor jou wél geschikt...
Overigens lees ik bij review op conrad dat mensen er zonder problemen 27 inch aanhangen. Lijkt mij dus geen probleem... Het is vooral die hoek waar ik mij zorgen om maak.
Via tweakers heb ik iemand gevonden die zo'n zelfde steun op zijn werk heeft staan. Ik heb wat foto's ontvangen en daar zie je inderdaad dat de hoek wel aanwezig is maar klein.
Ik moet er nog een nachtje over slapen denk ik
[ Voor 3% gewijzigd door R0y. op 11-05-2014 15:24 ]
Verder zijn van alle races de juiste brandstofhoeveelheden doorgevoerd.
Ik vertrouw dat niet met een beugel van de Gamma (nofi) en zoek dus een wat zwaardere oplossing.
Overigens is de hoek van mijn setup ~60 graden. Ik vermoed dat die beugel, tevens door de gebogen arm en verstelbare vesa, tussen de 45 en 60 graden moet kunnen halen. Persoonlijk vind ik dit de prettigste opstelling.
@ Phydomir; Ik weet niet hoe jij dat voor je ziet... maar ik heb geen zin om, iedere keer als ik wil racen, mijn PLP op te pakken/te verschuiven over mijn bureau.
Mijn bureau gaat dat niet leuk vinden (mogelijke beschadigingen), mijn rug gaat dat niet leuk vinden (iedere keer ~40kg aan monitoren (tegelijk!) oppakken en naar je toe halen en voor de monitoren lijkt het mij ook niet bevorderlijk (ook mogelijke beschadigingen).
Wat ik wil maken is een statische beugel, aan de muur of mijn bureau, (dat weet ik nog niet) waar ik mijn monitoren 'zwevend' aan op hang en waar ik met een 'vouwconstructie' het geheel ~1 meter naar mij toe kan halen (zonder ook eerst mijn bureau leeg te hoeven ruimen).
Voor een betere beeldvorming, dít is mijn 'race rig':

(let niet op de puinhoop... was mijn race rig op die dag aan het assembleren.)
Je ziet dat mijn bureau daar nog voor staat en mijn monitoren staan dan nog eens 'tegen de muur'.. dus bijna een meter verder. Met mijn 'vouwconstructie', wil ik ze dus op de rand van het bureau uit laten komen. Dan zweeft de boel bijna boven mijn stuurtje.
...hij wist op tijd te bukkenMetalRush schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 00:16:
@ JoepW, nog vergeten te vermelden/vragen: ik meld mij graag aan voor de iRacing school
Wij vragen ons af of er meer beginners/starters zijn die terug willen naar (de iRacing) school
Roept u maar
Altijd intressant. ben nu wat verder gevorderd na de laatste keer.MetalRush schreef op zondag 11 mei 2014 @ 17:04:
Ik had dit balletje naar JoepW gegooid...:
[...]
...hij wist op tijd te bukken
Wij vragen ons af of er meer beginners/starters zijn die terug willen naar (de iRacing) school
Roept u maar
Kan nog genoeg leren, dus als hij komt en ik kan erbij zijn zie je mij ook aanwezig.
17:15 nog even de Q mee gepakt, en prompt rij ik een 56.7
Voor het eerst ook een goede start gemaakt, persoon naast me ook, maar de 2 voor ons niet. Resultaat ...

4wide richting en 3wide T1 in
Vervolgens mijn 10de plek een beetje moeten verdedigen, maar nadat mijn banden warm waren kon ik beetje bij beetje weg rijden. En omdat rond P4-P7 mensen er steeds afgingen een 7de plek in mijn schoot geworpen met 128 punten als cadeau
Ik ben er erg blij mee, SoF was 3172. En dan is een 7de plek voor mijn doen zeker niet slecht
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Hoeveel splits waren er? Ik zou nog graag een race meepakken deze week maar ik ben gewoon niet snel genoeg
Er zat een kleine error in de live timing en die heeft hij eventjes gefixed.
http://live.neo-endurance.com/
De broadcast start over een half uur.
[ Voor 12% gewijzigd door Niellie41 op 11-05-2014 18:46 ]
Om 19:30 gaat de NGT van start.
Nick en Bas rijden voor het GoT team deze race!
Volg de race op de live stream:
http://www.live.neo-endurance.com/
Even wat broodjes opwarmen en wat schaap klaar maken en ik ben er helemaal klaar voor met wat broodjes shoarmaJoepW schreef op zondag 11 mei 2014 @ 18:47:
Mooi, Pascal.
Om 19:30 gaat de NGT van start.
Nick en Bas rijden voor het GoT team deze race!
Volg de race op de live stream:
http://www.live.neo-endurance.com/
Go Nick en Bas Go !!!
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Edit: ctrl-f5 did the trick.
Edit2: en volgens mij heb ik me een paar uur vergist in de SoF race in de L79
[ Voor 64% gewijzigd door BM op 11-05-2014 20:15 ]
Xbox
spuit11
[ Voor 13% gewijzigd door DirkT op 11-05-2014 20:16 ]
Verwijderd
edit : blijkbaar ontvangen in message box
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2014 20:22 ]
http://nykkiee11.livejournal.com/40463.htmlR0y. schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 17:58:
Zo de 3 monitoren zitten op de post. Dinsdag zullen ze dus binnen zijn.
Joep nog bedankt voor de tip!![]()
Zit nu naar een monitorarm te kijken, die van Conrad springt er bovenuit vanwege de prijs:
Gaat de hoek niet te klein zijn voor Iracing? Of maakt dit vrij weinig uit. Het gevaarte komt gewoon op m'n bureau te staan dus hoeken van 75 graden zijn echt veeeeeelste groot. Word namelijk ook nog voor andere dingen gebruikt
Weet niet waar ze te bestellen zijn eerder op Amazon.
Je moet er wel langere armen extra bij bestellen.
Bullus in "iRacing: 2013 Seizoen 1 t/m 4"
[ Voor 7% gewijzigd door Ruud Mulders op 11-05-2014 20:30 ]
Verwijderd
bij deze Jos => patienceJubby schreef op zondag 11 mei 2014 @ 20:27:
ik wil ook wel een pw als dat kan
De onboards doen het niet... Die probeer ik de fixen.DirkT schreef op zondag 11 mei 2014 @ 20:15:
Doet het prima volgens mij hoor, alleen de on-boards doen niks bij mij (via de site althans)
edit:
spuit11
Xbox
Valt niet tegen, werkt iets anders als Photoshop,maar kan er wel aan wennen.

http://www.tradingpaints....view/8041/BCA-SPIE-Falcon
“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings
en nu ik dit aan het tikken ben
Alleen ik snap het terug trekken van de penalty niet helemaal. Ok, hij geeft de plek terug, maar regels zijn regels bij de NEO toch?
/edit: ok, uitleg van Egil is logisch.
[ Voor 8% gewijzigd door -PassY- op 11-05-2014 22:04 ]
Ik heb helaas de laatste 20 minuten maar gezien... maar dat was wel spannend.
Ik vraag mij af of Sebastian het überhaupt gehaald had... want hij zat écht zonder peut na de laatste bocht...
Zonde dat ze vooral focusde op de top 2 (ondanks dat dat een mooi gevecht was).
Klein incidentje gehad in lap 1 met Robert Podgorny die ik uit de L79 wel ken, beetje optimistisch van hem maar goed, weinig schade en door gegaan en verder leuk met 'm gevochten
Na laatste pitstop zat ik op 6 seconden van P6 en 7, en na aantal rondjes begonnen hun ineens te vechten en zat ik ineens achter ze. Snelste ronde gereden in die draft, maar door de dirty air niet kunnen inhalen, wel spannend nog.
Ben kapot, tot de volgende
[ Voor 20% gewijzigd door NickThissen op 11-05-2014 22:21 ]
Het zou raar zijn om fair play te straffen hè.-PassY- schreef op zondag 11 mei 2014 @ 21:58:
Jammer van het ongeluk en de penalty
en nu ik dit aan het tikken ben...
Alleen ik snap het terug trekken van de penalty niet helemaal. Ok, hij geeft de plek terug, maar regels zijn regels bij de NEO toch?
/edit: ok, uitleg van Egil is logisch.
Edit:
Oh, ik zie nu dat ik toch 5e ben geworden!
nvm toch niet, was nog oude info
[ Voor 17% gewijzigd door Linc op 11-05-2014 22:28 ]
Heb Nick ook nog een beetje gevolgd. Had al vrij snel door dat hij een lekkere race ging hebben.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Haha, dacht zelf eigenlijk het tegenovergestelde... Half rond getikt in lap 1 en daarna zat iedereen me om de oren met minder downforce, dacht dat het niet 2.5 uur goed zou gaan. Maar na m'n stop met nieuwe banden leek ik ineens veel sneller (misschien toch wat schade gehad) en kon ik beetje van ze weg rijden, vanaf toen ben ik eens goed gaan zittenPhydomir schreef op zondag 11 mei 2014 @ 22:24:
Was een leuke race om als race control bij te zijn. Epische laatste ronde.
Heb Nick ook nog een beetje gevolgd. Had al vrij snel door dat hij een lekkere race ging hebben.
Netjes!!!
Ik was eigenlijk ook gewoon te traag om echt mee te dingen naar een goede plek, hoewel ik toch wat hoger had kunnen eindigen zonder dat accident.
Ik weet niet of ik er volgende keer bij ga zijn. Ik vind de RUF absoluut niet fijn om te rijden, iets wat ik vandaag toch weer gemerkt heb. Om daar dan 2.5u mee rond te karren
| GoT Monday Tournament S2-W3 | 12-05-14 |
| Car(s) | Track(s) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Programma (CET) | |||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||
| Weersvoorspelling |
| Temperatuur | Luchtvochtigheid | Mist | Windsnelheid | Windrichting | Wolken |
| 31° C | 90% | 0% | 23 Km/u | W | Partly |
| Reken op een pitstop |
Iemand hier nog interesse in?
Xbox
Xbox
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Dat is waarNiellie41 schreef op zondag 11 mei 2014 @ 22:23:
[...]
Het zou raar zijn om fair play te straffen hè.
Maar wat nou als Job wel door kon rijden, maar te veel schade zou hebben en snelheid zou verliezen. Daar zit ik nu aan te denken
Anders zou het een tactiek kunnen worden om iemand er vanaf te rijden, plek terug geven om vervolgens erg makkelijk voorbij te rijden. Schumacher had af en toe ook zijn momentjes
Vanavond Lime rock, oval rijden op de road
Dan was het duidelijk geweest.-PassY- schreef op maandag 12 mei 2014 @ 09:13:
[...]
Dat is waar
Maar wat nou als Job wel door kon rijden, maar te veel schade zou hebben en snelheid zou verliezen. Daar zit ik nu aan te denken
Wat als, wat als.
[ Voor 3% gewijzigd door Niellie41 op 12-05-2014 09:20 ]
Dit topic is gesloten.
![]()