Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

iRacing: 2014 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 54 ... 121 Laatste
Acties:
  • 254.991 views

Onderwerpen

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:36

Oxigeon

En zo is dat!

Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:27:
Opt is afkorting voor Optimaal ;) Oftewel je beste Sectortijden die week gereden bij elkaar op geteld
Mja, maar heb ik dat dan gereden? of is dat een of andere berekening waardoor die tijd eruit komt?

EDIT: Tweakers heeft niet gerefreshed waardoor ik de vraag ingetypt heb en het antwoord er eigenlijk al stond. Bedankt

[ Voor 16% gewijzigd door Oxigeon op 08-05-2014 13:36 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:25

Niellie41

[object Object]

Nee die tijd heb je niet gereden. Het is een tijd die je zou kunnen rijden als je alle sectoren (voor jou) perfect neemt.

Verwijderd

JoepW schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:35:
[...]

Net niet helemaal correct: Opt zijn je beste sector tijden ooit gereden met die auto op dat circuit.
In een seizoen dan. Mijn beste tijd met de RSS op USA is 24blank/24.1. Terwijl ik nu niet verder kom dan 25.3. Door een andere setup/andere physics. Dus het is niet de beste tijd ooit

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:38:
[...]

In een seizoen dan. Mijn beste tijd met de RSS op USA is 24blank/24.1. Terwijl ik nu niet verder kom dan 25.3. Door een andere setup/andere physics. Dus het is niet de beste tijd ooit
Wat Joep zegt klopt wel. ;)
Deze opt. tijden blijven staan tenzij je deze tijden handmatig verwijderd.
Soms kan het zijn dat je nog een optimal hebt staan van een jaar geleden die sneller is dan dat je nu kan rijden.

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:27
Wat ik in het begin vaak fout deed (en dan ook vaak in een crash eindigde) was proberen in te halen bij het ingaan van de bocht ipv bij het uitkomen van de bocht.

Het is dan net geen divebomb maar de andere rijder moet hier echt op anticiperen. Als je gewoon wat druk zet en iets vroeger remt en wat meer snelheid bocht uit mee doorneemt kan je hem op het rechte stukje er al naast zetten en loopt het meestal wel goed af.

En in het begin dacht ik ook dat ze hier uit hun nek aan het lullen waren van "dat had je zelf kunnen voorkomen" of "dat leer je wel vermijden" maar het is echt zo.
Ik zal nog wel eens bij een crash betrokken geraken maar als ik nog eens in de rookie series rijd zie ik het al van tevoren aankomen dat het mis zal gaan en uiteindelijk ontwijk je zelfs de divebombs (maar dat heb ik voornamelijk in de proto & gt geleerd in de Ford GT, da's echt achteruitkijkspiegelracen)

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:13

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
@niel (1ste zin): is dat niet bijna altijd zo? ;)
@koen: tenzij het T1 betreft met de DP en ik me verrem :(

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

• Fragbeestje
Ja, die van jou zijn van die sneaky divebombs. Daar moet ik nog ergens een cursus voor gaan volgen om die te leren ontwijken... Of jou een beetje minder vertrouwen, dat kan ook helpen :+

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-11 13:52

DutchDevil79

I race, therfore I am

Hij kan ze ook goed afschermen Joep. Kijk naar Dinsdag op Mosport boem deur dicht. >:) >:)

[ Voor 5% gewijzigd door DutchDevil79 op 08-05-2014 15:13 ]

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ja die was superclose ;)

Verwijderd

Kan je trouwens bij een hosted race ook SR en iR behalen?

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:58:
Kan je trouwens bij een hosted race ook SR en iR behalen?
Nee. :)

Verwijderd

Dus de enige manier om uberhaupt omhoog te gaan in SR is dus door +-4000 rondjes te gaan doen in fucking TimeTrial

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Nee, races rijden.. Time Trail is voor mensen die geen risico willen nemen :P

iRacing Profiel

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 17:10:
Dus de enige manier om uberhaupt omhoog te gaan in SR is dus door +-4000 rondjes te gaan doen in fucking TimeTrial
Of uit de problemen blijven in races. ;)

Verwijderd

Niellie41 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 17:11:
[...]

Of uit de problemen blijven in races. ;)
In Rookie class?? Ik word constant er af gebeukt. En rij je eens een race zonder inc's kom je op +0.02 a 0.05 SR uit. Krijg je er een in je achterkant en dus gelijk 4X ga je 0.12 achteruit. En tuurlijk ik kan wel stoppen en 1x in de 2 uur rijden maar ik wil zoveel mogelijk rijden. Ik betaal niet voor niets.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2014 17:15 ]

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:21
Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 17:13:
[...]

In Rookie class?? Ik word constant er af gebeukt. En rij je eens een race zonder inc's kom je op +0.02 a 0.05 SR uit. Krijg je er een in je achterkant en dus gelijk 4X ga je 0.12 achteruit
Dat ligt eraan hoeveel rondjes je hebt gereden, wel eens gehad dat ik 6/17 had en toch nog wat SR naar boven ging. Niet veel maar toch. Van 1 ongeluk zou je niet gelijk omlaag moeten gaan in ieder geval.

Verwijderd

[...]

In Rookie class?? Ik word constant er af gebeukt. En rij je eens een race zonder inc's kom je op +0.02 a 0.05 SR uit. Krijg je er een in je achterkant en dus gelijk 4X ga je 0.12 achteruit. En tuurlijk ik kan wel stoppen en 1x in de 2 uur rijden maar ik wil zoveel mogelijk rijden. Ik betaal niet voor niets.
M'n rookie class ben ik met 2incs doorgekomen en die waren voor het in reverse zetten van de auto nadat de race gefinished was en ik al stil stond.

Verwijderd

R0y. schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 17:15:
[...]

Dat ligt eraan hoeveel rondjes je hebt gereden, wel eens gehad dat ik 6/17 had en toch nog wat SR naar boven ging. Niet veel maar toch. Van 1 ongeluk zou je niet gelijk omlaag moeten gaan in ieder geval.
40 rondjes op USA levert bijna niks op. Max 0.06. 120 a 130 laps op Lanier in de Late model levert Max 0.05 op. Dat betekent dus dat ik of tegen de 25 clean races nodig heb of tussen de 2000 en 3000 rondes op Lanier

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

[...]

Omdat je D licentie bent, krijg je minder SR erbij in Rookie races.
Het beste is D serie races te doen.

Als JIJ steeds de sjaak bent, moet je ook eens naar jezelf kijke en kijken wat JIJ anders kan doen. Ik ga niet nog een keer herhalen wat ik eerder vandaag heb gezegd. Uit de buurt blijven anderen etc.

Ik weet dat de Rookie serie frustrerend kan zijn, ik ben ook rookie geweest. Het is zeker niet onmogelijk.

Verwijderd

Niellie41 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 17:19:
[...]

Omdat je D licentie bent, krijg je minder SR erbij in Rookie races.
Het beste is D serie races te doen.

Als JIJ steeds de sjaak bent, moet je ook eens naar jezelf kijke en kijken wat JIJ anders kan doen. Ik ga niet nog een keer herhalen wat ik eerder vandaag heb gezegd. Uit de buurt blijven anderen etc.

Ik weet dat de Rookie serie frustrerend kan zijn, ik ben ook rookie geweest. Het is zeker niet onmogelijk.
Dus ik moet maar tussen de 1 en 4 seconden langzamer gaan rijden op ovals om uit de problemen te blijven? Het is een racegame niet een ga zo langzaam en veilig mogelijk naar het einde game. Ik merk het al....

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik zeg niet dat je langzaam moet rijden. Je moet slim rijden.
Je moet het allemaal maar zelf weten.

[ Voor 45% gewijzigd door Niellie41 op 08-05-2014 17:30 ]

• Fragbeestje
Ik heb zelf niet echt trager gereden om uit de problemen te blijven. Ik heb wel af en toe wat afstand genomen van andere rijders omdat ze te aggressief verdedigen of hele vreemde lijnen rijden.

Als er een rijder al 2 of 3 keer probeert om mij uit te remmen voor de bocht rijd ik gewoon een iets hogere lijn en komt hij er maar onderdoor. Anders gaat dat toch mis. Pas als ik doorheb dat die rijder netjes kan rijden dan blijf ik er ook vlak naast hangen.

Moet wel zeggen dat het in de oval reeksen toen bij de legend vaak een kwestie van geluk was omdat er soms wel wat retards tussen zaten. Dat was wel balen maar eens je daar voorbij bent is het echt racen en niet "avoid-the-idiots" rijden.

edit : Zoals Niel al zegt moet je slim rijden. Dit wil niet zeggen trager rijden maar ook niet de hele tijd zitten te hotlappen en elke proberen te blokkeren of heel de tijd defensief te rijden. Aangezien het ook rookie klasse is zitten er heel wat tussen die nog niet met andere rijders kunnen omgaan en je dus vaker van de baan tikken. Dan is het de zaak om die soms maar te laten passeren want ze rijden zichzelf even later toch van de baan.

Ik heb overlaatst nog eens een replay ingeladen van een van m'n eerste races. Als ik die nu terug bekijk moet ik gewoon ontzettend hard lachen omdat ik totaal geen rekening hield met de rest.

Ik ging van in het begin ook gewoon voor de winst en dat ging niet altijd even goed. Maar je leert er wel wat van bij, vooral dat m'n frustratieniveau nogal laag lag en ik geen geduld had om een fatsoenlijke aanval op te zetten :+

[ Voor 38% gewijzigd door Fragbeestje op 08-05-2014 17:41 ]

Verwijderd

Slim zijn tja als jij gewoon NORMAAL rijdt en er rijdt een mongool in je achterkant dan kan je niks doen. Oh ja je kan constant de tegen de muur aan rijden dan kan alles er doorheen.... Maar in de races waar ik problemen in heb rijden die idioten constant 26 hoog 28 laag. Dat kan ik nog niet met de beste wil van de wereld rijden. Als ik rustig rij rij ik constant 26 laag. Als ik het tempo opvoer 25.5. Ik heb alles geprobeert. Uit de pits starten. Achteraan starten. Maar niks helpt als er iemand achter je komt. Tuurlijk ook ik maak fouten Maar zoals sommigen racen...

En daarbij als het nou om positie gaat. Maar het zijn vaak de gasten die 1 of meerdere laps achter liggen

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2014 17:42 ]

• -PassY-
  • Laatst online: 09-12-2021
Geduld :)

zelf rij ik road, maar ik heb er geen moeite dat sommige me inhalen wetende uit ervaring dat ze er toch vanaf vliegen bij de kleinste druk van achter :)

En, misschien wel EN :p

EN laat je humeur vooral niet beinvloeden door idioten.

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Verwijderd

Ik laat ze ook passeren normaal gesproken maar als jij op P3 ligt en je hebt net een achterblijver in gehaald en hij knalt um in de achterkant wat kan je dan.....

• Fragbeestje
-PassY- schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 17:43:
EN laat je humeur vooral niet beinvloeden door idioten.
Da's nog 1 van de belangrijkste zaken :)

ikzelf heb een "nabijheidsregel" ingesteld:

Is het een idioot? Yep
Kan ik hem slaan? Nope, andere kant van de wereld. Jammer... Op naar de volgende!

Werkt goed voor m'n eigen humeur.

Hetgeen ik bij heel domme acties wel eens gedaan heb :
Eerst paar seconden afkoelen en dan via chat duidelijk maken dat het echt wel een vreemde actie was.
Niet persoonlijk maken of beginnen schelden, dat maakt het alleen maar erger.
Vragen of je hem voordien misschien de pas afgesneden hebt of zo (wat dus niet het geval is)
Laat het overkomen als een vraag, klinkt belachelijk maar dan denken ze zelf even na voor ze antwoorden.

Oftewel de rijder erna aanspreken via private message op dezelfde manier.

Is het echt een heel idiote actie en geen twijfel mogelijk dat het geen race incident was : Reporten die handel!

[ Voor 47% gewijzigd door Fragbeestje op 08-05-2014 17:53 ]

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-11 13:52

DutchDevil79

I race, therfore I am

Blij dat je er niet bij was op Spa Koen. hahaha

iRacing Profiel

• Fragbeestje
DutchDevil79 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 17:49:
Blij dat je er niet bij was op Spa Koen. hahaha
Ja, daar had ik nog heel wat lapjes moeten uitdelen :+

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:48

Phydomir

Dennis

Niellie41 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 17:19:
QFT!

Zelfs als je van achter aan wordt gereden is er wellicht iets wat jij anders had kunnen doen. Kijk dan ook iedere crash na en leer er van. Je zult patronen gaan ontdekken hierdoor zul je beter uit de problemen blijven. Langzaam maar geleidelijk zal het steeds beter gaan. Ik weet namelijk zeker dat als je nu naar C zou promoveren en dus in de trucks zou kunnen rijden we dezelfde commentaren zouden horen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Herhaalde oproep!
DutchDevil79 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 11:25:
Even een polletje om te kijken welke auto de Star Mazda moet gaan vervangen in het Maandag avond toernooi. Nadat veel mensen weg liepen tijdens de training afgelopen Maandag besloten deze maar eruit te halen.
Poll: Welke auto moet de Star Mazda op Maandag vervangen?
Riley Daytona Prototype
Ruf C-spec
Skip Barber
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=390568&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
@ Nymphetic, ik had in de Legends precies dezelfde frustratie en werd nog veel gekker van het commentaar hier dat ik het had kunnen voorkomen......."stelletje GOT-halzen, ze denken zeker dat zij geweldig zijn"

Ik ben de rookie-class doorgekomen en achteraf heb ik nog wel eens wat crashes teruggekeken, wat bleek: als ik volledig overtuigd was dat een of andere idioot mij had aangereden bleek dat ik ook wel eens mijn lijn veranderde als ik er voorbij was en ze geen andere kant op konden dan mij te raken of andere acties van mijn kant die de crash mede veroorzaakte.

De les uit dit alles is om er ruim omheen te gaan en als dat niet makkelijk gaat, houdt een beetje afstand, laat degene achter je voorbij en laat het hem maar proberen; wedden dat je dan twee plekken wint omdat ze er samen afgaan!!

Jouw frustratie hebben we allemaal gehad en die vergeet je snel zodra je in C zit ;)

iRacing Profiel

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Nu online
Oe skip staat hoog.. *O* *O*

iRacing Profiel

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
@Nymphetic13

Er zijn vijf opties

1 Alleen maar TT en/of Qualificaties doen (Zeer saai)
2 Alleen maar achteraan rijden en dan hoofdzakelijk Charlotte-Oval doen en USA links laten liggen.
3 Van Oval genieten en gewoon proberen te winnen , dan gaat je iRating omhoog (ookal zie je die niet), en kom je in hogere splits uit waar de medeweggebruikers beter zijn in het ontwijken van crashes en dus je SR ook vanzelf omhooggaat. (hoewel dat op USA toch erg moeilijk blijft)
4 Geen Ovalraces meer doen
5 Iemand anders z`n account overnemen of op jouw account laten rijden (snel neefje ofzo). :P

btw om uit Rookie-Oval te komen heeft mij ook tenminste 5x zo lang geduurd als om uit Rookie-Road te komen, dat heeft volgens mij iedereen hier een beetje zo gehad.

How do you save a random generator ?

Verwijderd

enchion schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 19:29:
@Nymphetic13

Er zijn vijf opties

1 Alleen maar TT en/of Qualificaties doen (Zeer saai)
2 Alleen maar achteraan rijden en dan hoofdzakelijk Charlotte-Oval doen en USA links laten liggen.
3 Van Oval genieten en gewoon proberen te winnen , dan gaat je iRating omhoog (ookal zie je die niet), en kom je in hogere splits uit waar de medeweggebruikers beter zijn in het ontwijken van crashes en dus je SR ook vanzelf omhooggaat. (hoewel dat op USA toch erg moeilijk blijft)
4 Geen Ovalraces meer doen
5 Iemand anders z`n account overnemen of op jouw account laten rijden (snel neefje ofzo). :P

btw om uit Rookie-Oval te komen heeft mij ook tenminste 5x zo lang geduurd als om uit Rookie-Road te komen, dat heeft volgens mij iedereen hier een beetje zo gehad.
Ik ben al D-Class maar helemaal overdag is het bijna onmogelijk om een daar een officiële race te rijden. Dus om dan je SR en IR omhoog te kunnen halen moet je wel in SS of Legends rijden. En daarbij rij ik 90% van alle SS races in de topsplit

• enchion
  • Niet online
Waar zeur je dan over. :X
(sorry lullig)

Anders toch s`nachts eens proberen, weet niet of je een vriendin hebt of overmatig hoorgevoelige buren, maar anders na werk/school (weet niet welke van toepassing is) gewoon meteen naar bed en om 12 uur eruit komen om een aantal races te doen.
Of anders s`ochtends vroeg voordat je weggaat met een bakje koffie erbij, pak je net de laatste Amerikanen mee. (Best leuk om vroeg s`ochtends te rijden trouwens, ben je nog fris en zijn zij al moe >:) )

How do you save a random generator ?

Verwijderd

enchion schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 20:00:
[...]

Waar zeur je dan over. :X
(sorry lullig)

Anders toch s`nachts eens proberen, weet niet of je een vriendin hebt of overmatig hoorgevoelige buren, maar anders na werk/school (weet niet welke van toepassing is) gewoon meteen naar bed en om 12 uur eruit komen om een aantal races te doen.
Of anders s`ochtends vroeg voordat je weggaat met een bakje koffie erbij, pak je net de laatste Amerikanen mee. (Best leuk om vroeg s`ochtends te rijden trouwens, ben je nog fris en zijn zij al moe >:) )
Uhm ik werk deze week s'nachts dus dan gaat het niet echt makkelijk. Nou kan ik wel veel "thuis"werken doordat ik planner ben maar dan kan ik eigenlijk niet racen natuurlijk O-) O-)

Verwijderd

mijn tip is gewoon de rookie races uit de pits starten en een paar rondjes achteraan racen, dan kun je makkelijk de "prutsers" ontwijken en na een paar rondjes kun je gewoon rijden... binnen een paar races ben je zo uit je klasse(directe promotie). voilà have fun!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Beste Nymphetic13,
We have been there ALLEMAAL!

Het is een kwestie van anticiperen, geluk en vooral veel geduld.
Een beetje klagen mag, maar enkel over de INC's enzo posten is niet echt de bedoeling.
Als je echt lering wilt trekken van de gebeurtenissen raad ik je aan filmpjes te posten waardoor wij je kunnen helpen met anticiperen en oordelen. ;)

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:23
Ik snap sommige adviezen niet zo, zoals starten uit de pits, achteraan starten, alles en iedereen er maar langs laten, alleen Q's en TT's doen etc

Het enige wat je daarmee bereikt is dat je jezelf naar een hoger niveau sneakt, zonder ook maar iets van racecraft op te steken.
In de hogere klasses wordt een stuk closer geraced, gaat alles een stuk sneller en moet je dus wel een beetje behoorlijk kunnen sturen wil je daar niet tegen dezelfde problemen oplopen (waar je dan waarschijnlijk zelf de hoofd-schuldige) zult zijn.

Dus gewoon even op de tanden bijten en vooral bezig zijn met jezelf te verbeteren.
Je kunt niet veranderen hoe anderen rijden, maar je kan wel je eigen rijden verbeteren, ongelukken zien aankomen en daarop anticiperen.
Bekijk voordat je witheet de sessie verlaat toch even de replay terug (of sla de replay op en bekijk het later) en kijk dan nog eens vanuit de diverse camera punten (en vanuit andere rijders) naar de situaties en leer daar van.

En verbeter je eigen rijden, zorg dat je de limiet van de auto en jezelf kunt opzoeken en daar foutloos mee overweg kunt. Kwalificeer goed voorin en rijd dan weg bij de brokkenmakers achter je, als je gewoon een goed tempo rijd gaan ze je echt niet vanachter kunnen raken na een half rondje hoor.
En ja komt ze wel weer tegen als je ze op een ronde gaat zetten, maar dan moet je ook een beetje met beleid er omheen sturen zonder jezelf in al te penibele situaties te wurmen.

Op die manier scoor je goede resultaten, krijg je er meer schik in en stijgt je eigen niveau ook gewoon.
Dan krijg je een hogere iRating, kom je in hogere splits waar het niveau minder slecht is en wordt het alleen maar allemaal leuker omdat je dan ook nog eens leuke gevechten kunt hebben met mensen van je eigen niveau.

SR is allemaal leuk en aardig, maar aan een A-license zou geen doel opzich moeten zijn vind ik, tenzij je het leuk vind om achteraan mee te hobbelen in velden waarin 95% een klap sneller en constanter is.
Dus zoek gewoon je uitdagingen in de niveaus waar je nu op zit, tijd om hogerop te komen is er nog genoeg.

Als ik het over zou moeten doen had ik graag wat meer tijd besteed in de lagere divisies en daar ook eens wat meer met seizoenen en kampioenschappen bezig te zijn dan in plaats van zo snel mogelijk een blauw streepje op de helm te krijgen.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
^^ Goed verhaal :)

Vanavond de monitor bij m'n cockpit maar eens wat beter afgesteld. Nu allebei netjes op 60 graden, en geen rare openingen meer tussen de monitoren.

Helaas daarvoor geprobeerd de belts van m'n CSW af te stellen, maar dat was minder succesvol. Wat ik ook probeer ik houd altijd slip op 1 van de belts over. Nu een setting die wel redelijk op m'n startpositie leek. Alleen merk ik dat nu toch een fors deel van de FF 'mis'. Heb iig totaal het gevoel niet wat ik hiervoor wel had. Morgen even verder mee kijken, maar tot nu toe spijt dat ik daar uberhaupt aan begonnen ben.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Zo, net mijn eerste Lotus race op Road Atlanta gedaan, ging best lekker. 4e geworden en mooi 116 punten kunnen binnen harken voor mijn team!

http://members.iracing.co...id=10829730&custid=138794

Misschien dat ik nog een race kan mee pakken zaterdag. Zondag gaat helaas niet lukken vanwege NEO.

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

• Bruzski
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:22

Bruzski

watte ??

derx666 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 00:13:
zelfs voor 3 schermen maakt TN niet echt uit, omdat als je alles goed afstelt kijk je volledig recht op alle schermen. De optimale hoek die de schermen tov elkaar maken is dus afhankelijk van de afstand tussen jouw ogen en je schermen. Zie ook het volgende plaatje:

[afbeelding]
maar wat is nu de precies de juiste plaatsing van de schermen, foto links of fotootje rechts :? mijn gevoel zegt namelijk rechts :*)

☁ Tech Junky | Smart Things | Motivator | rFactor 2 Sim GT3 Pro ☁ (ICQ 8297373)

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-11 13:07
Als je dichterbij zit kun je een hogere FOV gebruiken, dus dat is in dat opzicht beter. Verder maakt het niet zoveel uit. Het probleem met plaatje links is dat je niet echt veel hebt aan je 3 schermen als je zo ver van je schermen zit want dan is je 'realistische FOV' niet veel hoger dan een enkel scherm.

Mijn iRacing profiel

• Bruzski

Bruzski

watte ??

NickThissen schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 21:58:
Als je dichterbij zit kun je een hogere FOV gebruiken, dus dat is in dat opzicht beter. Verder maakt het niet zoveel uit. Het probleem met plaatje links is dat je niet echt veel hebt aan je 3 schermen als je zo ver van je schermen zit want dan is je 'realistische FOV' niet veel hoger dan een enkel scherm.
mmm weer wat geleerd, ik vraag dit omdat ik sinds 3 schermen heb en beetje aan het experimenten ben met plaatsing en klooien met drivers! keuze tussen SoftTH of native nvidia surround drivers, welke weet ik nog niet, ook nog even juiste beugels bestellen

iemand ervaring met SoftTH en/of bezel corrections?? ik bedoel pas ik nu wel of geen bezel corrections toe?? valt niet mee :X 8)

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Ik zou SoftTH enkel overwegen als ik verschillende (formaat) schermen had. In elk ander geval is nVidia Surround of AMD Eyefinity de te prefereren optie.

En daar pas je dan geen bezel correctie op toe, dat doet iRacing zelf prima :)

[ Voor 21% gewijzigd door BM op 08-05-2014 22:09 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• NickThissen
Ik heb er geen ervaring mee maar SoftTH is volgens mij als je niet gebruik kan maken van Eyefinity of nvidia surround (waarmee je je 3 schermen in principe 1 groot scherm maakt). Dat gebruik je als je verschillende resoluties hebt bijv. Als je 3 dezelfde schermen hebt "moet" je eyefinity of nvidia surround gebruiken, zodat je iRacing alle schermen apart kan laten renderen. Als je dat niet doet dan klopt de hoek niet (dan wordt het beeld gewoon uitgerekt ipv "om de hoek" gebogen). Het werkt allemaal wel, maar eyefinity / nvidia surround met 3 schermen apart gerenderd is de enige "correcte" manier.

Mijn iRacing profiel

• Bruzski

Bruzski

watte ??

NickThissen schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 22:09:
Ik heb er geen ervaring mee maar SoftTH is volgens mij als je niet gebruik kan maken van Eyefinity of nvidia surround (waarmee je je 3 schermen in principe 1 groot scherm maakt). Dat gebruik je als je verschillende resoluties hebt bijv. Als je 3 dezelfde schermen hebt "moet" je eyefinity of nvidia surround gebruiken, zodat je iRacing alle schermen apart kan laten renderen. Als je dat niet doet dan klopt de hoek niet (dan wordt het beeld gewoon uitgerekt ipv "om de hoek" gebogen). Het werkt allemaal wel, maar eyefinity / nvidia surround met 3 schermen apart gerenderd is de enige "correcte" manier.
thx,

ik merkte ook dat nvidia surround minder aanslag heeft op de framerate dan softTH, al zal ik Spa voorlopig maar negeren en met alle opties uit moeten rijden, hehe.. :)

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik heb ooit een sheetje gemaakt die e.e.a. kan uitrekenen buiten iRacing:
https://docs.google.com/s...9LR2lEQkdhZ0E&usp=sharing (downloaden, want dan kan je het enkel gebruiken :? )

En ik sluit me helemaal aan bij Red Baron! Toen ik begon heb ik zo snel mogelijk een short track gedaan ri A-licentie en waarom? Geen idee. ;)

Voor wie nog 3 schermen zoeken voor weinig: http://members.iracing.co...list/3252617.page#8032674

[ Voor 20% gewijzigd door JoepW op 08-05-2014 22:28 ]

• Ithric
  • Nu online
Das niet veel zeg, even kijken of dat redelijke schermen zijn.

EDIT: ziet er goed uit, alleen hij woont beetje ver. :'(

EDIT 2:

Ben ook altijd wat huiverig dan, daarom laat ik ze ook niet opsturen dan en wil ik ze werkend zijn.
(to below)

[ Voor 24% gewijzigd door Ithric op 08-05-2014 22:51 ]

iRacing Profiel

• Bruzski

Bruzski

watte ??

Ithric schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 22:41:
[...]

Das niet veel zeg, even kijken of dat redelijke schermen zijn.

EDIT: ziet er goed uit, alleen hij woont beetje ver. :'(
75 eurie voor 3 schermen is een zeer goede deal 8) , maar vraag me alleen af waarom hij weer terug wil naar 1 groot scherm :/ :?

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Moet je hem vragen, niet hier...

• R0y.
Heb hem gelijk maar een bericht gestuurd :Y zou een goede upgrade zijn.

• Bruzski

Bruzski

watte ??

R0y. schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 23:01:
Heb hem gelijk maar een bericht gestuurd :Y zou een goede upgrade zijn.
inderdaad, 75 eurie voor drie schernen is een prikkie :) hoop dat je geluk heb ;)

• R0y.
Jup. Wel nog even om een foto gevraagd. No brainer imo :)

Heb nu een dell ultrasharp staan (1440p ). Die in het midden en 2 x 24 er naast, hopen dat dat een combi is die werkt ( ivm resolutie etc ). Zo niet 3 x 24 :)

Verwijderd

Heren hoe werkt die fast promotion ook al weer? Je word 4.X en dan promoveer je gelijk? of moet je nog een aantal races rijden

• MetalRush
  • Laatst online: 10-11 15:07

MetalRush

PAS OP, HÈ !

@ JoepW, nog vergeten te vermelden/vragen: ik meld mij graag aan voor de iRacing school :)

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 00:14:
Heren hoe werkt die fast promotion ook al weer? Je word 4.X en dan promoveer je gelijk? of moet je nog een aantal races rijden
Je moet voldoen aan je MPR, dat is binnen je licentie klasse, of vier races of vier time trails. Ben je boven de 4.00 dan promoveer je direct, boven de 3.00 aan het einde van het seizoen, dus ná week dertien.

Handigheidje. Stel je bent een C licentie houder en je SR is boven de 4.00, dan mag je B licentie races rijden. Je kunt je MPR dan ook in de B licentie races doen, dan heb je gelijk aan de MPR voor een A licentie voldaan.

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

Nou nog 2 goede races en dan zit ik in C class at last. Laatste race 10inc's gehad weer klapt er een vol in de achterkant en tijdens de spin recovery nog een vol in de achterkant. En dan niet te vergeten het feit dat je bij uit komen van de bocht ff de muur word in gedouwd met als gevolg X2 :@ Mja goede gevechten gehad op Smyrna. Maar wat duiken ze soms agressief naast je Soms gewoon 4 wijd. Gelukkig zonder schade dit keer

• Bruzski

Bruzski

watte ??

meestal bij de start kan het ook nogal chaos zijn, ervaar ik vaak, dus goed in de spiegels kijken en hopen dat niemand "vol" in je klapt >:) en het helpt ook niet om gelijk als een idioot de remmen haha :F

merk dat als ik eenmaal op weg ben en het veld wat verspreid is, het een stuk prettiger rijden is, en vaak gaan de mensen echt wel keurig opzij als jij ze gaat lappen, en een sorry maakt ook veel goed ook al baal je als een stekker als je van de baan getikt wordt.

nog een leuk iets is tijdens een open practice op elkaar te wachten om vervolgens een potje te gaan "racen" haha, zeker een fun factor in mijn ogen :*) :*)

en ja c-class zit er voor mij ook aan te komen maar ik vermaak me nog steeds prima in de d-class, de SCCA Ford en Skip zijn geinige karretjes :)

[ Voor 18% gewijzigd door Bruzski op 09-05-2014 03:22 ]

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Voor de CSW experts hier: als de riemen slippen, dan is de spanning toch te laag? Ik lees her en der tegenstrijdige berichten namelijk :?

Hoop dat ik vanavond de boel wel gefixed krijg anders heb ik een probleem. Had er ook gewoon niet aan moeten beginnen, ik ben niet goed met hardware :p Topic op iRacing forum deed het echter zo simpel lijken :/

Xbox

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Een belangrijke mededeling voor eenieder die gebruik maakt van de TeamSpeak server.

Zondag (ik weet nog niet hoelaat maar ik zal het hier posten) ga ik onderhoud plegen aan de server. Het zal waarschijnlijk overdag, voor de avond zijn. De verwachte downtime zal waarschijnlijk niet veel langer dan een half uur zijn, maar je weet maar nooit.

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:53
BM schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 08:01:
Hoop dat ik vanavond de boel wel gefixed krijg anders heb ik een probleem. Had er ook gewoon niet aan moeten beginnen, ik ben niet goed met hardware :p Topic op iRacing forum deed het echter zo simpel lijken :/
Komt me bekend voor, met een beetje pech heb ik gisteren mijn SR-F1 display gesloopt :X

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Pascal de Birk zal vanavond een testsessie hosten op Homestead voor de laatste JSF race.

Tijd: 19:00 tot 23:00 uur.
Sessienaam: JSF|Piston Cup|DSD200 Practice
Wachtwoord: willsmith

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
BM schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 08:01:
Voor de CSW experts hier: als de riemen slippen, dan is de spanning toch te laag? Ik lees her en der tegenstrijdige berichten namelijk :?

Te lage spanning slip en te hoge spanning "zwaar" stuur.
Ik denk dat je de laatste beetje fijnafstelling als volgt moet doen:
Motoren ongeveer op de goede plek vast zetten zodanig dat je bv met een zacht tikje op de bouten (aan de buitenkant) de boel nog kan verschuiven. Boel met tikjes juist afstellen en dan vastdraaien zonder dat de boel verschuift. ;)

• Arfman
  • Laatst online: 14:36

Arfman

Drome!

En anders pricewatch: Thrustmaster T500 RS Zwart, PC, PlayStation 3

Sorry, flauw :P
HArdwareissues zijn nooit leuk, hoop dat je het weer gefixed krijgt BM!

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
Linc schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 21:52:
Zo, net mijn eerste Lotus race op Road Atlanta gedaan, ging best lekker. 4e geworden en mooi 116 punten kunnen binnen harken voor mijn team!

http://members.iracing.co...id=10829730&custid=138794

Misschien dat ik nog een race kan mee pakken zaterdag. Zondag gaat helaas niet lukken vanwege NEO.
Kwestie van prioriteiten sltellen he!

Gister weer even geoefend, ging al weer een stuk beter maar racedistance gaat nogsteeds een uitdaging worden :P

I-racing Profile

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

themac1983 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 10:16:
[...]

Kwestie van prioriteiten sltellen he!

Gister weer even geoefend, ging al weer een stuk beter maar racedistance gaat nogsteeds een uitdaging worden :P
Zo te zijn de goede prioriteiten. ;)

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
JoepW schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 10:06:
[...]

Te lage spanning slip en te hoge spanning "zwaar" stuur.
Ik denk dat je de laatste beetje fijnafstelling als volgt moet doen:
Motoren ongeveer op de goede plek vast zetten zodanig dat je bv met een zacht tikje op de bouten (aan de buitenkant) de boel nog kan verschuiven. Boel met tikjes juist afstellen en dan vastdraaien zonder dat de boel verschuift. ;)
Mja, de riem tussen de motoren en de pulley slipt als ik 'm tegen de blokkering aanhoud. Riem tussen pulley en stuuras lijkt wel netjes op z'n plek te blijven. Verder merk ik nu wel dat ie idd wat zwaarder geworden is, maar de combinatie slip + zwaarder vind ik raar :( Dat is nog tot daar aan toe maar de missende FF vind ik problematischer. Vanavond de boel maar weer eens los halen.

[ Voor 4% gewijzigd door BM op 09-05-2014 10:34 ]

Xbox

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Het 'probleem' is volgens mij dat alle twee de riemen juist moeten worden afgesteld. 1 kan natuurlijk zwaarte veroorzaken en de ander slip. :?

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
That makes sense :)

Vanavond de pulley maar wat losser zetten en de motoren wat strakker. Valt alleen niet mee om dat te doen, ze springen vanzelf losser als de schroeven los gaan. Maar goed, vanavond verder dus :p

Xbox

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
En doe nou tbv het verstellen niet de bouten helemaal los. Maar net genoeg los dat je de boel met wat tikjes kan verstellen!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:09

Fuelke

Forza Ferrari

iRacing mag wel eens opschieten als ze mee willen zijn eind mei. Een nieuwe Indycar én een update van Indy Road Course ;)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Voor eind mei is alleen de DW12 nodig. :P

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Volgens mij gaan we ipv de SM de DP rijden op maandag:

Poll: Welke auto moet de Star Mazda op Maandag vervangen?
Riley Daytona Prototype
Ruf C-spec
Skip Barber
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=390568&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Even zien of Oran Park wel een geschikte combi is. Zo niet dan wisselen we nog wat met de bestaande auto's en circuits ;)

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Niellie41 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 11:42:
Voor eind mei is alleen de DW12 nodig. :P
Oh ja, ze zijn deze week al op Indy Road met de IndyCar Road Series 8)7

• Bruzski

Bruzski

watte ??

BM schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 10:54:
That makes sense :)

Vanavond de pulley maar wat losser zetten en de motoren wat strakker. Valt alleen niet mee om dat te doen, ze springen vanzelf losser als de schroeven los gaan. Maar goed, vanavond verder dus :p
kijk anders ff naar dit linkje, misschien wat ideetjes ofzo ;)
http://www.gtplanet.net/f...4631/page-58#post-9559490

[ Voor 4% gewijzigd door Bruzski op 09-05-2014 12:51 ]

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14:26
Fuelke schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 11:50:
[...]

Oh ja, ze zijn deze week al op Indy Road met de IndyCar Road Series 8)7
En de Road Warrior series dit weekend.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

• Ithric
  • Nu online
Nou na een een rampzallige race vanochten 10 uur (18x en dq) nu dan een 2de plek waar ik eigenlijk 1ste moest worden.

Werd halverwege toen ik (te) voorzichtig was voor BackMarkers aangetikt door nummer 2 (later 4) hij reed erg agresief wer volgens mij ge-dqéd want hij was ineens weg vlak na S/F.

Dit gebeurde er, voor de mensen die het willen weten.
Ik was te voorzichtig en voelde hem glijden dus besloot iets gas los te laten en hem op te vangen om niet de BackMarker mee te nemen.

https://www.dropbox.com/s/97tpl0p044vryi0/Crash.rpy

En het resultaat, heb veel geleerd ervan en hopelijk volgende keer iets meer geluk/ontwijkingsskills. :+
http://members.iracing.co...id=10835315&custid=144416

iRacing Profiel

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Een aantal weken geleden had ik jullie gevraagd om een heel korte enquête in te vullen over de NEO GT Serie en ik had jullie beloofd om de resultaten te laten zien. Het was eigenlijk een opdracht van school, van het vak mediapsychologie. Ik moest het effect van overreding testen. Wanneer een bedrijf reclame wilt maken, zijn er meestal twee groepen die zij moeten bereiken. Een groep is erg betrokken en de andere juist minder. Beide groepen moet je op een andere manier overtuigen.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11193518/iRacing%20pics/overreding.png
Meer informatie over overreding vind je in het verslag en anders kan je het opzoeken. :P

Hier vind je de uitslag en het verslag van de opdracht.

• Ericjooo
Ik weet niet of je het al ingeleverd hebt maar op pagina 4 laatste regel van de eerste alinea heb je ver-assend staan, verrassend is misschien beter van toepassing in de zin :)

iRacing Profiel

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ericjooo schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:51:
Ik weet niet of je het al ingeleverd hebt maar op pagina 4 laatste regel van de eerste alinea heb je ver-assend staan, verrassend is misschien beter van toepassing in de zin :)
Volgens mij heeft Pages dit automatisch gedaan, maar dat maakt niets meer uit. :P
Ik heb al een 7,5 voor gekregen.

• Ericjooo
Netjes toch?

iRacing Profiel

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ben er ook heel tevreden mee. :) Niets meer aan doen. :+

• -PassY-
JoepW schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 11:49:

Even zien of Oran Park wel een geschikte combi is. Zo niet dan wisselen we nog wat met de bestaande auto's en circuits ;)
Is Oran sowieso niet moeilijk in welke auto dan ook?

Het is vooral de intimidatie factor denk ik, want op Oran is het echt zaak om nergens te overdriven :) En je gaat bijna overal wel naar links of rechts en op en neer :)

Maar mij lijkt het zeker een leuke combi. DP en Oran :) Vooral T1 lijkt mij best leuk met iets met downforce. In de Skip een paar seizoenen geleden was T1 echt een nachtmerrie voor ik hem door had, al denk ik dat downforce je grootste vriend is in T1

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
We laten het dan ook onveranderd ;)

• NickThissen
Maar T1 doet niet mee toch?

Mijn iRacing profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nee, maar dat zien ze wel als ze de post over het programma van het Monday Tournament (eindelijk) eens lezen of de server joinen ;)

• -PassY-
Ik laat me wel verrassen :) dacht dat oran maar 1 layout had (plus exta chicane voor je over de brug heen gaat)

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Oran Park heeft twee lay-outs ... eentje die the black stuff volgt, en de Fuelke-layout :+

[ Voor 3% gewijzigd door Fuelke op 09-05-2014 18:14 ]

Verwijderd

Hehe eindelijk C-Class oval. Nu denken of ik het op Road nog een keer wil wagen om naar D-class te komen... Ben meer oval rijder

• Arfman
  • Laatst online: 14:36

Arfman

Drome!

Je moet doen wat je leuk vindt ;)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• -PassY-
Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 18:31:
Hehe eindelijk C-Class oval. Nu denken of ik het op Road nog een keer wil wagen om naar D-class te komen... Ben meer oval rijder
Zoals Arfman al zei, doen wat je leuk vind.

En vergeet ook niet dat road & oval rijden ook best prijzig kan zijn :)

• R0y.
Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 18:31:
Zorgen dat je boven de 3.0 safety rating zit, en aan je MPR voldoet ben je aan het einde van s2 vanzelf D ;)

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Test sessie voor de laatste Piston Cup race is up. WW vind je hier.

Verwijderd

R0y. schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 19:24:
[...]

Zorgen dat je boven de 3.0 safety rating zit, en aan je MPR voldoet ben je aan het einde van s2 vanzelf D ;)
Rookie promotie is toch 3x per seizoen?

• R0y.
Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 19:31:
[...]

Rookie promotie is toch 3x per seizoen?
Dat bedoel ik ja, mijn fout :)

• NickThissen
5e geworden in de Lotus race, ook 5e gestart, kort 3e gelegen maar kon het niet houden. Mijn pace was all over the place, een keer 12.8 en dan ineens 14.8 weer. Werd ook erg afgeleid door veel chat en heeeeeel langzame backmarkers die maar niet snappen dat ze niet plaats moeten gaan maken, hoe vaak ik niet bijna gecrashed ben omdat iemand net van lijn veranderd als ik ga inhalen :/ Maar goed, geen super resultaat maar in ieder geval gefinished. Misschien zaterdag nog een wie weet...

Mijn iRacing profiel

• Bruzski

Bruzski

watte ??

R0y. schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 23:47:
Jup. Wel nog even om een foto gevraagd. No brainer imo :)

Heb nu een dell ultrasharp staan (1440p ). Die in het midden en 2 x 24 er naast, hopen dat dat een combi is die werkt ( ivm resolutie etc ). Zo niet 3 x 24 :)
en :? had je nog antwoord gekregen :|

• R0y.
Bruzski schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 01:15:
[...]

en :? had je nog antwoord gekregen :|
Ja! 2 foto's ontvangen. Ziet er goed uit.

Geld is overgemaakt. Monitoren worden ingepakt en vervolgens verzonden!

• Ithric
  • Nu online
http://members.iracing.co...id=10843116&custid=144416

Aanschouw de cleanste race die ik in SS heb gehad op de USA track, ik had 0 incs. *O* *O* _/-\o_ *O* *O*

Vorige ging ook al redelijk, maar zat volgens mij in de top split.
Wel ook vooral in het begin fair gevochten, sommige gingen te hard bocht uit die mooi als slalom nemen en verder. oOo

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 54 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.