Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

iRacing: 2014 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 50 ... 121 Laatste
Acties:
  • 254.992 views

Onderwerpen

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
RL kartrace hosten ergens die mee teld voor de monday tournament ? :P

I-racing Profile

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
Ik ga er denk ik ook zijn om 1100 op dat tank station. Wou om 1000 gaan rijden vanuit Bussum, maar 0930 moet ook te doen zijn ;)

Zwarte Peugeot 206 met oranje binnenkant :) Kenteken begint dacht ik met 77-nogwat :D

Er is altijd een reden voor een feestje Joep :+

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

themac1983 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 12:11:
Ja, dan maak ik ook nog eens kans op een overwinning :P. Maar dan ook met incjes he.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-11 13:07
Zoiets als dit bedoel je? :+
http://tournaments.iracin...ults.aspx?sid=1071&tid=23

Kart uitje daar voor stond ook ooit op de site maar blijkbaar eraf gegooid ooit :p Staat wel nog in de database haha.

Maar 1000 sessies? Waar zie ik dat dan, ik zal wel scheel kijken :p Of bedoel je 1000 uur, maar in dat geval zitten we er al overheen toch? 922 in vorige seizoenen plus 168 + 6 in 2014?

Mijn iRacing profiel

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Die link krijg ik een error van...

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05:21

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ow ja geen 1000 sessies ;(
De cijfers en admie duizelde ff...
500 sessies dan?

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01:18

Oxigeon

En zo is dat!

Is het mogelijk als ik al een account heb om een nieuw te maken? Onder een ander mailadres? Of loop ik dan het risico om gebant te worden ofzo? Heb nu standaard 6 auto's en als ik een nieuw account maak krijg ik er 8. En zo ver ben ik nog niet in mijn licenties

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 11:27

derx666

mecker ende blaet

Volgens mij kan dat gewoon. Volgens de regels mag het officieel niet naar mijn weten, echter er zijn een hoop mensen die meer dan 1 account hebben

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Over karten gesproken... Joep en anderen zijn er al plannen voor een meeting?

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-11 13:52

DutchDevil79

I race, therfore I am

FabiandJ schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 13:07:
[...]

Over karten gesproken... Joep en anderen zijn er al plannen voor een meeting?
We hebben zaterdag een meeting op Spa. >:)

Maar voor een nieuwe kart sessie is nog niets besloten. Word wel weer tijd en het word ook weer mooi weer voor buiten karten. Dus zullen we binnenkort weer eens onze koppen bij elkaar steken denk ik. Leuk uitje verzinnen. Ook wel leuk met de nieuwe gezichten hier die misschien ook wel wat willen rond knallen in het echt. ;)

iRacing Profiel

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22:05
DutchDevil79 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 13:12:
[...]

We hebben zaterdag een meeting op Spa. >:)

Maar voor een nieuwe kart sessie is nog niets besloten. Word wel weer tijd en het word ook weer mooi weer voor buiten karten. Dus zullen we binnenkort weer eens onze koppen bij elkaar steken denk ik. Leuk uitje verzinnen. Ook wel leuk met de nieuwe gezichten hier die misschien ook wel wat willen rond knallen in het echt. ;)
Ja kunnen we niet vragen of we een Audi/Porsche kunnen lenen zaterdag even karten. (wel inc's tellen he en 2 Fast Repairs. :+ )

Goed idee om een (Kart) meeting te houden, hopelijk kan ik die dag plek maakt niet heel veel uit als ik kan. >:)

iRacing Profiel

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-11 13:45

Arfman

Drome!

Kartmeeting leuk! Hopelijk lukt het qua planning van mijn kant, maar vorig jaar was het echt supergezellig :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Dat was het zeker, en ik wil revanche op Rudy! Was toen een erg leuke battle vooral de eerste race.

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

• NickThissen
Speedy55 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 12:31:
Die link krijg ik een error van...
Heeft iemand iets gedaan op de site ofzo, lol, hij deed het echt toen ik er naar linkte, nu ineens niet meer.

Mijn iRacing profiel

• Ithric
NickThissen schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 14:18:
[...]

Heeft iemand iets gedaan op de site ofzo, lol, hij deed het echt toen ik er naar linkte, nu ineens niet meer.
Sorry de DDos ging fout. :+ :+

Ik zou niet weten hoe wij dat kunnen veranderen op jou site. :P

[ Voor 11% gewijzigd door Ithric op 01-05-2014 14:22 ]

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 14:18:
[...]

Ik niet ;)

Verwijderd

Heb 't gefixed voor je Nick :p

Revanche hmmm moet ik weer die lui omkopen voor de snelste kart...

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2014 14:30 ]

• NickThissen
Je moet gewoon ingelogd zijn denk ik ;)

Mijn iRacing profiel

• -PassY-
Laatste 2x karten voor mij

- 1x aan de kant gezet omdat de vlammen er letterlijk uit kwamen en of ik minder gas kon geven in de "reserve" kart
- 1x ziek geworden. Baan was gewijzigd zodat er 1 lange linkerbocht in zat, en ik kreeg gewoon last van wagen ziekte

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06:48

Niellie41

[object Object]

Vanavond is training nummer twee voor de Piston Cup race komende zondag.
Pocono is best een uitdagende baan!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Verwijderd schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 14:29:

Revanche hmmm moet ik weer die lui omkopen voor de snelste kart...
Haha, dat had ik al gedaan volgens mij.

Dan geven we Nick weer de kart zonder remmen :+

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

• NickThissen
DirkT schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 15:57:
[...]

Haha, dat had ik al gedaan volgens mij.

Dan geven we Nick weer de kart zonder remmen :+
haha, dat was wel echt erg... Gast geloofde me eerst niet, "ik probeer wel even", rijdt hij hem keihard tegen de muur omdat het ding toch echt inderdaad niet remde :D

Mijn iRacing profiel

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:15

BM

Moderator Spielerij
Ik leverde in de 2e heat een kart in die om die 20 meter inhield, en kreeg daarna Nick z'n kart zonder remmen mee... 'ja, dit is de enige die we nog hebben' :X

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Arfman

Arfman

Drome!

Haha mijn kart van de practice, qualify en race 1 was 1 seconde langzamer dan de kart waarmee ik destijds race 2 reed :D

Maakte niks uit, was gezellig en super om in het echie slap te lullen met mensen waarmee je normaal via internet .. uhm .. slap lult :+

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Bruzski
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-11 20:22

Bruzski

watte ??

.

[ Voor 99% gewijzigd door Bruzski op 02-05-2014 02:29 ]

☁ Tech Junky | Smart Things | Motivator | rFactor 2 Sim GT3 Pro ☁ (ICQ 8297373)

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-11 18:26
themac1983 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 10:51:
Voor de mensen die richting SPA gaan. Marco en Ik spreken af op het 1e tankstation NA Maastricht. Vanaf daar gaan we rond 11:00 weer verder rijden. (dus rond 12:00 op het circuit)
Als je mee wilt rijden vanaf daar stuur dan even een PM met je nummer en kenteken. Dan weet ik wie we kunnen verwachten, wanneer de groep compleet is en wie ik moet bellen als we iemand missen.

Michel en ik zullen al rond 10:30 op het tankstation zijn btw, we komen van ver en kunnen dan even de beentjes strekken :D
Misschien kom ik de GOT groep nog wel tegen, alleen ben ik wel al om een uur of 8 al op het circuit.
Hopelijk houden ze het in de trainingen bij Audi allemaal een beetje heel, want als ze zaterdag tijd hebben mag ik op visite in de Audi pitbox :9~

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Dan zien we je tijdens de pitwalk

Meeste zijn dan al op circuit ;)

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

• BM

BM

Moderator Spielerij
dabelg schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 19:28:
Dan zien we je tijdens de pitwalk

Meeste zijn dan al op circuit ;)
Daar mag je met je kaartje gewoon komen? Op de grid dan zeker weer niet ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
BM schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 16:04:
Ik leverde in de 2e heat een kart in die om die 20 meter inhield, en kreeg daarna Nick z'n kart zonder remmen mee... 'ja, dit is de enige die we nog hebben' :X
En ik had het genoegen dat ik 2x in dezelfde kart zat :(

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Zo, zojuist dan mijn 1e oval race sinds 1.5 jaar weer gereden. Helaas een beuk gekregen van iemand waardoor ik een spin maakte en de complete groep verloren ben. Kon in het begin redelijk meerijden met een groepje van 3 welke ik na een botsing tussen hun 3e voorbij vloog op het rechte stuk. Daarna meende iemand te moeten inhalen zonder in de spiegel te kijken en me gewoon af te snijden in de bocht (ik reed binnenbocht).

EDIT: Straks dus ook mijn nieuw account aangemaakt. Heb iracing eventjes een mailtje gestuurd of ze mijn oude account willen verwijderen en mijn naam eventjes willen aanpassen. Zag zo onder de race ook verschillende personen rond rijden met een 2e ofwel 3e account. Hopelijk willen ze dit voor me doen. Tevens mijn profiel aan de onderzijde van mijn handtekening ook eventjes aangepast :D

EDIT2: Ik zie nu de term leagues voorbij komen op iRacing en zie got hier tussen staan. Je moet een D-license hebben om mee te mogen doen. Maar stel nu maandag is er een race in de skip. Moet ik die skip dan zelf hebben, of krijg ik die auto bij een league "te leen", Hoef ik hem dus niet te kopen?

[ Voor 46% gewijzigd door Oxigeon op 01-05-2014 20:48 ]

• Fragbeestje
  • Laatst online: 27-11 17:27
Auto's die je wil rijden zul je moeten kopen

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

• JazzGreenway
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-11 19:00
BM schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 19:37:
[...]

Daar mag je met je kaartje gewoon komen? Op de grid dan zeker weer niet ;)
Volgens mij is de pitwalk gewoon toegankelijk voor iedereen met een paddock kaart inderdaad. Was vorig jaar wel dringen geblazen ;)

Misschien heb ik het gemist, maar is er al een tijd/plaats afgesproken op het circuit?

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Oxigeon schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 20:27:
Zo, zojuist dan mijn 1e oval race sinds 1.5 jaar weer gereden. Helaas een beuk gekregen van iemand waardoor ik een spin maakte en de complete groep verloren ben. Kon in het begin redelijk meerijden met een groepje van 3 welke ik na een botsing tussen hun 3e voorbij vloog op het rechte stuk. Daarna meende iemand te moeten inhalen zonder in de spiegel te kijken en me gewoon af te snijden in de bocht (ik reed binnenbocht).

EDIT: Straks dus ook mijn nieuw account aangemaakt. Heb iracing eventjes een mailtje gestuurd of ze mijn oude account willen verwijderen en mijn naam eventjes willen aanpassen. Zag zo onder de race ook verschillende personen rond rijden met een 2e ofwel 3e account. Hopelijk willen ze dit voor me doen. Tevens mijn profiel aan de onderzijde van mijn handtekening ook eventjes aangepast :D

EDIT2: Ik zie nu de term leagues voorbij komen op iRacing en zie got hier tussen staan. Je moet een D-license hebben om mee te mogen doen. Maar stel nu maandag is er een race in de skip. Moet ik die skip dan zelf hebben, of krijg ik die auto bij een league "te leen", Hoef ik hem dus niet te kopen?
Als je in de GoT rijders database staat wordt die min. grens niet gehanteerd.

• Richard117
JazzGreenway schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 21:06:
[...]

Volgens mij is de pitwalk gewoon toegankelijk voor iedereen met een paddock kaart inderdaad. Was vorig jaar wel dringen geblazen ;)

Misschien heb ik het gemist, maar is er al een tijd/plaats afgesproken op het circuit?
Pitwalk zit inderdaad gewoon bij je paddock kaart(zijn er nog wel andere kaarten?)
Dringen is het zeker en echt interessante dingen zien doe je niet, het is vooral posters en handtekeningen scoren. Als je echt iets wil zien had je er vandaag al moeten zijn.

Dat is ook precies de reden dat ik een hele week naar Le Mans ga. Eerste 3 dagen van de week is gewoon in de pits rond hangen en kijken hoe ze alles opbouwen, afstellen, pitstops trainen en coureurs die ontspannen zijn en alle tijd voor een praatje en foto's hebben. Zo moest ik een praatje met Jan Lammers onderbreken omdat ik een telefoontje kreeg dat ik op mijn huidige werk aangenomen was :P

• Bruzski
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-11 20:22

Bruzski

watte ??

Oxigeon schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 20:27:
Heb iracing eventjes een mailtje gestuurd of ze mijn oude account willen verwijderen en mijn naam eventjes willen aanpassen. Zag zo onder de race ook verschillende personen rond rijden met een 2e ofwel 3e account. Hopelijk willen ze dit voor me doen.
oude account verwijderen doen ze niet, zelf meegemaakt (mogen ze niet) (standard policy) hernoemen is geen probleem mits het oude account niet bestaat

☁ Tech Junky | Smart Things | Motivator | rFactor 2 Sim GT3 Pro ☁ (ICQ 8297373)

• Ithric
Richard117 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 21:19:
[...]

Dringen is het zeker en echt interessante dingen zien doe je niet, het is vooral posters en handtekeningen scoren. Als je echt iets wil zien had je er vandaag al moeten zijn.
Ik wil wel wat posters en handtekeningen (op posters) kan ik die mooi op de kale zoldermuur hangen en game room. :9 8)

iRacing Profiel

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:23

Fuelke

Forza Ferrari

Daarnet tweede geworden in GT3, nadat ik bijna een hele race op de achterkant van de zwarte BMW van James Johnson heb gekeken. Ik was sneller op het rechte stuk (waar de chicane normaal gezien is), maar niet snel genoeg om er langs te gaan. Kon slechts een keer piepen en we waren beide zo geschrokken dat we lichtjes tegen elkaar aanreden.

Uiteindelijk gestrand op -0.656 van de winst.

Overigens had Sam Griffiths die race makkelijk moeten winnen. Hij had na 12 ronden al 6 seconden voorsprong bijeen gereden, toen hij spinde en 6 seconden achter mij en James terecht kwam. In ronde 24 was hij mij terug voorbij en ik de laatste rond ging hij nog voor winst maar hij & James reden elkaar aan en Sam spinde weer.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Net mijn eerste Lotus 79 race uitgereden. Dat was wel even zweten, maar zonder al te veel problemen kunnen uitrijden en uiteindelijke 8e geworden!
http://members.iracing.co...id=10770051&custid=138794

T1:
Afbeeldingslocatie: http://www.webslob.nl/iracing/CTC_Cota_race1.jpg

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Ithric schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 09:25:
Gisteren maar meteen de pedalen gevuld met de olie en aangesloten.
Ik was voorbereidt op veel verandering, maar ik kon totaal niet meer remmen.
Kom ik halverwege achter de fout die vele voor me gemaakt hebben en ook meer malen op TS is geweest. (Brake Force niet op 0 zetten.)

Daarna ging het veel beter en had ik vooral in de bochten het gevoel dat ik beter/stabieler kon remmen.
Tijden waren t.o.v. dinsdag ook omlaag gegaan zat nu op 1.07.1xx dacht ik en dinsdag 1.08.8xx ofsow.
Gemist.. Ik heb al bijna spierpijn van het remmen. Brake Force staat als op max.. Wat is de truuk die op TS is geweest?

iRacing Profiel

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

MrBarBarian schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 22:03:
[...]

Gemist.. Ik heb al bijna spierpijn van het remmen. Brake Force staat als op max.. Wat is de truuk die op TS is geweest?
Brake force? De instelling in iRacing of de draaiknop op de pedalen?

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Brake force in iRacing op 0 en de pot meter op de pedalen op 9 à 10 (hoge gevoeligheid).
Ik heb de pot meter op 10 staan.

• MrBarBarian
JoepW schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 22:13:
Brake force in iRacing op 0 en de pot meter op de pedalen op 9 à 10 (hoge gevoeligheid).
Ik heb de pot meter op 10 staan.
Sorry, die bedoelde ik.. knopje op de pedalen zelf. Inmiddels voel ik mijn scheenbeen echt :P

Was begonnen in de C-Spec. Dat ging niet best. Nu de Skip gaat beter.

iRacing Profiel

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:48
Heeeele leuke training gehad met de C-spec vanavond.

Mensen gingen echt wachten op elkaar in de pits om in groepjes te rijden. Best leuk zo in een groep rijden! Enige nadeel, als mijn voorligger er af gaat ga ik er ook 9 van de 10 keer af |:(

Snelste rondje zit nu op 1.16.088 op Watkins dus ik denk dat daar nog wel een seconde of 2 af moet als ik zo de tijden zie van andere mensen in de training.

• dabelg
drink jij niet teveel :p

is het niet de track en is 1.16.0 niet heel goed :p BMW's rijden 1.15

Verwijderd

Niellie41 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 15:33:
Vanavond is training nummer twee voor de Piston Cup race komende zondag.
Pocono is best een uitdagende baan!
Waar was jij dan, je teammates wel rondjes zien maken, maar de baas niet ;).
Heb m'n PB aan kunnen scherpen en ben onder de 55sec gedoken. Tim heeft ook aardig de vaart erin!!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Er zal nu niemand last hebben van geregeld verversende liveries:
quote: twitter
Trading Paints ‏@tradingpaints 19 sec.
Unfortunately, our server is still down. Our server provider has not yet provided an estimated time when service will be restored.
Ennuh:
quote: ook van twitter
Mark Webber ‏@AussieGrit 25 min.
Good prep day here in Belgium Spa...
Talking to @BrendonHartley and Timo at the bottom of Eau Rouge.@PorscheRaces pic.twitter.com/eUrx3WcGOm

[ Voor 29% gewijzigd door JoepW op 01-05-2014 23:12 ]

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Verwijderd schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 23:03:
[...]

Waar was jij dan, je teammates wel rondjes zien maken, maar de baas niet ;).
Heb m'n PB aan kunnen scherpen en ben onder de 55sec gedoken. Tim heeft ook aardig de vaart erin!!
Ik ben er nooit op donderdag. Training. ;)

• R0y.
dabelg schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 22:59:
drink jij niet teveel :p

is het niet de track en is 1.16.0 niet heel goed :p BMW's rijden 1.15
Volgens mij is het een ander circuit dan de gt3 cup vandaar de tijd!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
R0y. schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 23:53:
[...]

Volgens mij is het een ander circuit dan de gt3 cup vandaar de tijd!
De Ruf Cup (C-Spec only) rijdt op WG Cup. En dat is het circuit waar de GT challenge op rijdt, maar dan met chicane ;)
Morgen!

[ Voor 10% gewijzigd door JoepW op 02-05-2014 07:03 ]

• Ithric
MrBarBarian schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 22:31:
[...]

Sorry, die bedoelde ik.. knopje op de pedalen zelf. Inmiddels voel ik mijn scheenbeen echt :P

Was begonnen in de C-Spec. Dat ging niet best. Nu de Skip gaat beter.
Ja ik had BB op een waarde staan ipv 0, wat dus echt niet werkt.
Heb gisteren de force van de pedalen op 8 gezet, daardoor kreeg ik voor me gevoel een betere controle.

Enige vervelende is dat ik en met de rembalans van de auto moest klooien en de pedalen, maar ik ging alweer sneller dus deze pedalen liggen me wel. (voornamelijk Skip gereden)

Moest even wennen aan het remmen want heb eerst een doodpunt en dan ineens komt hij door en spinde ik rond bij het aanremmen.

Ga lekker door oefenen. :o

iRacing Profiel

• R0y.
JoepW schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 06:59:
[...]

De Ruf Cup (C-Spec only) rijdt op WG Cup. En dat is het circuit waar de GT challenge op rijdt, maar dan met chicane ;)
Dat ja! Reageren via een ipad gaat bij mij niet altijd even soepel.

In de training zie ik mensen langskomen met 1.13 bijvoorbeeld, dan vind ik mijn tijd toch echt te langzaam ;(

• dabelg
Voor spa morgen spreken we nu af aan de parking bij eau rouge ?

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ik heb gister een kwalificatie gedaan metd be Ruf Cup en daar haalde ik een 1.13.5 in. Met racefuel zat ik na rondje of 3 op 1.13.9. Gebruik een setup die op het forum stond in de post van Watkins Glen. Bleek best goed te werken en was sneller dan men setup van vorig jaar.

iRacing Profiel

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

dabelg schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 08:38:
Voor spa morgen spreken we nu af aan de parking bij eau rouge ?
Lijkt me handiger ergens op het circuit. Bijvoorbeeld bij de tribunes net voor Eau rouge. Das vlak bij de hoofd ingang en redelijk overzichtelijk. Maar contact via mobiel is wel handig gezien iedereen op een andere tijd naar het circuit toe komt.

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
In het dm draadje wisselen we nrs uit niet hier ;)

• dabelg
het dm draadje ?

• NickThissen
Komt eraan, ik kon niet meer dan 10 mensen toevoegen, maar BM regelt het volgens mij.

Mijn iRacing profiel

• BM

BM

Moderator Spielerij
Word je zodadelijk vanzelf aan toegevoegd, een momentje geduld :)

Wat Nick zegt dus :) Ga proberen iedereen die aangegeven heeft te gaan eraan toe te voegen.

[ Voor 20% gewijzigd door BM op 02-05-2014 08:51 ]

Xbox

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

JoepW schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 08:42:
In het dm draadje wisselen we nrs uit niet hier ;)
Daarom ook geen nr gepost hey. ;)

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Het toevoegen van JazzGreenway en passy lukt en kan niet aangezien beide hun DM functie uit hebben staan.
Als je alsnog wil joinen moet je even deze functie aanzetten: HIER (2de sectie, 2de vinkje)

• -PassY-
ik heb het aangezet :)

---
Gister lekker kunnen rond rijden op WG. Blijf een beetje hangen op 1:13.9/1:14.0 met de CSpec op volle tank.

Lege tank nog niet geprobeerd. Maar heb al wel gemerkt dat het verschil in snelheid een stuk groter is dan in de skip klasse :) Gisterren 2x bij iemand er achter in gevlogen omdat ik niet verwachte dat mensen "vroeg" remmen voor T1.

• MrBarBarian
Ithric schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 07:33:
[...]

Ja ik had BB op een waarde staan ipv 0, wat dus echt niet werkt.
Heb gisteren de force van de pedalen op 8 gezet, daardoor kreeg ik voor me gevoel een betere controle.

Enige vervelende is dat ik en met de rembalans van de auto moest klooien en de pedalen, maar ik ging alweer sneller dus deze pedalen liggen me wel. (voornamelijk Skip gereden)

Moest even wennen aan het remmen want heb eerst een doodpunt en dan ineens komt hij door en spinde ik rond bij het aanremmen.

Ga lekker door oefenen. :o
In de Skip op Okayama ging beter. Gekomen tot 1.47.3.xx met standaard setup. Nog niet snel, maar wel stabiel. Vooral de laatste bocht heb ik moeite mee.

Valt me vooral op dat ik het gevoel heb veel meer controle te hebben en daardoor makkelijker kan corrigeren. Uiteindelijk gister flink wat rondes gereden in een groepje van 3. Wat er leuk en had een heerlijke flow.

iRacing Profiel

• thijmennabuurs
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08-2022
Iedereen alvast veel plezier morgen!
jammer dat ik er niet bij kan zijn, maar zal de race wel bekijken!

Twitch.tv iRacing Profiel Website

• MrBarBarian
thijmennabuurs schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 13:13:
Iedereen alvast veel plezier morgen!
jammer dat ik er niet bij kan zijn, maar zal de race wel bekijken!
Idd, veel plezier! Graag vooral veel mooie foto's van Aston martins :)

iRacing Profiel

• BM

BM

Moderator Spielerij
Linc schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 22:03:
Net mijn eerste Lotus 79 race uitgereden. Dat was wel even zweten, maar zonder al te veel problemen kunnen uitrijden en uiteindelijke 8e geworden!
http://members.iracing.co...id=10770051&custid=138794

T1:
[afbeelding]
Netjes hoor :)

Hoop dat ik vanavond nog wat kan oefenen en wellicht een race kan meepakken, anders word het twijfelachtig of ik er deze week nog aan toe ga komen.

Xbox

• themac1983
20:30 onze tijd zou er weer een race moeten zijn. Ik probeer die mee te pakken.

I-racing Profile

• NickThissen
Ik ook!

Mijn iRacing profiel

• -PassY-
Krijg net het bericht dat mijn nieuwe hardware is binnengekomen en afgeleverd bij mijn ouders :)

Afbeeldingslocatie: http://www.racewareshop.com/contents/media/ib747_classic%20handschoenen%20tazio.jpg

Hopen dat mijn zweethanden over zijn tijdens de zomer/warme dagen

Straks maar even bij mijn ouders eten :Y)

• themac1983
Als we het toch weer over Gear hebben :D wat hebben de meeste mensen aan hun voeten? Ik reed OF met sokken OF met niets, maar die Clubsports zijn een stuk harder dan ik gewend ben. Zijn er mensen die "speciale" schoenen gebruiken voor SimRacing?

I-racing Profile

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik ben dan nog niet lang bezig. Maar heb het liefste schoenen aan. Heb 1x op sokken gedaan maar bij langere races ga je dit toch voelen aan je voeten.

• -PassY-
Speciale schoenen niet, maar ik heb 3 jaar oude adidas schoenen die nog net niet uit elkaar vallen, maar de zool blijft wel lekker hard. Weggooien doe ik pas als ik weer schoenen vind met een harde zool :)

Met schoenen dus :) Voorheen had ik een Logitec Momo (de rode), en dat was wel met sokken

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ik weet niet, maar ik gebruik gewoon raceschoenen. Maar waar je naar op zoek moet, is een zon dun mogelijke zool met goed profiel, zodat je het gevoel met de pedalen wel houdt.

• dabelg
ik heb van die nep puma race schoenen aan. op sokken krijg ik de rem niet voldoende ingedrukt :p

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik heb sloffen die ik misbruik als raceschoenen. Niet te dikke maar wel sterke zool en verder geen steun. Werkt prima.
Afbeeldingslocatie: http://www.giesswein.com/var/images/medium/32-10-10035-262.jpg

• Richard117
Op sokken, de (gebrek aan) weerstand zorgt er voor dat ik weinig moeite hoef te doen om de pedalen los te laten. Ik heb races van 4 uur gereden, maar eigenlijk nog nooit last van mijn voeten gehad.
Bij zo'n stand op een beurs of circuit weleens in een simulator gekropen waar ik gewoon schoenen aan had, kon er maar niet aan wennen dat ik echt bewust mijn voeten van de pedalen moest halen.

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Misschien moet die vraag ook eens in de openingspost :+

* Fuelke gebruikt rode Sparco kartschoenen. Ik kan zelfs niet meer rijden op sokken :D

• Ithric
Ik rijd ook op sokken, vanaf het begin al gedaan en nooit anders.
Op blote voeten is net even te koud met het metaal, maar werkt perfect hier zelfs met Sebering had ik geen last alleen beetje van de zit houding. (Bureaustoel op lage stand)

Ik twijvel ook of ik sportschoenen/Handschoenen wil aanschaffen.

Heb nog nergens last van gehad, dus als ik wat begin te merken dan ga ik het wel overwegen.

iRacing Profiel

Verwijderd

Ik leg bij de start deze altijd op m'n gaspedaal. :+

Afbeeldingslocatie: http://bodyshapestyle.com/wp-content/plugins/single-brick.jpg

• -PassY-
Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 16:02:
Ik leg bij de start deze altijd op m'n gaspedaal. :+

[afbeelding]
Kan je dan niet beter de rubberband mod uitvoeren op je gas? Net zoals de rubberband mod voor de logitec shifter?

:p

• Fragbeestje
  • Laatst online: 27-11 17:27
Ik rijd met oude puma schoenen. Heel dunne zool dus veel gevoel en bij lange stints geen pijnlijke voeten meer.

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

• JazzGreenway
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-11 19:00
JoepW schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 09:06:
Het toevoegen van JazzGreenway en passy lukt en kan niet aangezien beide hun DM functie uit hebben staan.
Als je alsnog wil joinen moet je even deze functie aanzetten: HIER (2de sectie, 2de vinkje)
Sorry wist niet eens dat het uit stond... Bij deze!

• larose
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-05 11:20
http://www.spaansesloffen.nl/

Ik gebruik zoiets. Zolen zijn erg dun maar geven net genoeg bescherming. Enige nadeel, erg warm. Voor de zomer zal ik wat anders moeten verzinnen.

iRacing Profiel

• Jubby
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-07 20:07
larose schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 19:21:
http://www.spaansesloffen.nl/

Ik gebruik zoiets. Zolen zijn erg dun maar geven net genoeg bescherming. Enige nadeel, erg warm. Voor de zomer zal ik wat anders moeten verzinnen.
JAAAA, die hek ok.... :+

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
[quote=Sven Schelle]Is "dcTractionControlToggle" the same as "Traction Control Toggle" in the option menu? I thought it'll return 1/true if the 5s override is active and 0/false if not. However, I always get 0/false from the api. My fault or is it broken at the moment?[/quote]

[quote=David Tucker]
Yep this is broken right now. I'm not sure why it is busted, it should work in theory anyway. It is possible that it only detects the actual button press and not the 5 second window, or I could have hooked it up wrong and it is completely broken. Anyway for now I just commented it back out, I will try to find time to get it hooked up properly soon.[/quote]

Ik ben dus echt een man. Kan geen 2 dingen tegelijk. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door JoepW op 02-05-2014 19:55 ]

• NickThissen
Hij heeft het over telemetry joep, uitlezen of tc toggle actief is of niet geloof ik, dat knopje werkt bij mij prima tijdens het rijden.

Mijn iRacing profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 19:47:
Hij heeft het over telemetry joep, uitlezen of tc toggle actief is of niet geloof ik, dat knopje werkt bij mij prima tijdens het rijden.
Gecorrigeerd ;)

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42
8)7 Hoe krijg ik de teamspeak overlay weer in Iracing?

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

plugin weer opnieuw installeren, althans dat werkte bij mij.

• NickThissen
Zojuist de eerste L79 CTC race met ons hele team (plus Maykel). We mochten mooi achter elkaar starten:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14309718/cota.jpg

Mijn test start ging dramatisch dus ik was bang voor de start, maar alles ging prima en we kwamen netjes zonder problemen weg. Tijdje op P3 gereden en na een foutje van degene voor me dan P2 overgenomen. Daar lang gebleven zonder dat ik echt iets kon uithalen op P1 dus ik ging wat rustiger rijden om de krachten te sparen. Dat was een goed idee want na een paar rondjes een spin voor me en ik had de leiding. Pim voor me was sneller, maar ik ging op dat moment flink aanzetten om van hem weg te rijden. Nooit gelukt, de hele race heeft hij een seconde achter me gezeten, maar hij is er niet langs gekomen :D De eerste winst meteen binnen! *O*

Mijn iRacing profiel

• -PassY-
Grats :D

Strakke screenshot ook.

Zelf net lekker in de CSpec gereden, en het gaat met de dag beter. Begin de remmen ook steeds meer te begrijpen waardoor ik nu ook meerdere rondes achter elkaar kan rijden :+ Wel zo handig in een race.

En een kort, maar lekker gevecht net in practice met Wim en wat andere gasten :) Was erg close zo nu en dan.

• dabelg
ja was leuk gaan me is verdiepen in die ruf cup kan je close racen precies.

• iXiro
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
FransJansen schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 21:04:
8)7 Hoe krijg ik de teamspeak overlay weer in Iracing?
v3.8.23 (api 20) werkt bij mij

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Ik begin de BMW steeds leuker te vinden, waarschijnlijk speelt het feit dat het op een eenvoudig circuit is ook wel een rol. Ben terug boven de 1000 iRating gekomen, wat al een hele tijd geleden was.

Daarnet ook nog in de Indycar Oval Fixed gesprongen, denk dat ik deze twee series ga rijden dit seizoen, de GT3 en de Indycar Oval.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WkVTCGX.jpg

Jammer dat dit door iRacing beoordeeld werd als een ghost contact :(

• Arfman

Arfman

Drome!

Goed bezig in de CTC heren! Hopelijk kan ik zondag nog een race meepakken.

• BM

BM

Moderator Spielerij
NickThissen schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 21:50:
Zojuist de eerste L79 CTC race met ons hele team (plus Maykel). We mochten mooi achter elkaar starten:
Sorry dat ik jullie teamfeestje kwam verstoren :p

Maar was een aardige race. Had voor de warmup niet met volle tank getest (stom), en het duurde een aardige tijd voor ik aan het extra onderstuur gewend was. Zeg maar tot de tank weer zo'n beetje half leeg was :P

Had maar 1 doel voor de race en dat was uitrijden, ook geen moeite gedaan om de laatste tienden van de tijd af te krijgen. De laatste helft van de race wel iemand (vlak) voor me wat er voor zorgde dat ik wat geconcentreerder ging rijden, en uiteindelijk een heel aardig ritme te pakken kreeg. Redelijk constant onder de 2 minuten kunnen rijden, af en toe onmogelijk gemaakt door een lastige achterligger :p

Al met al dik tevreden, 1 stom incje op het einde toen ik me even liet verleiden om toch te gaan jagen :(

Xbox

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Mijn race op Talladega zit er al weer op na 15 rondjes. Gewoon omver gereden, eerst tikje links, dan tikje rechts. "Too much damage, we are done"

Ongelooflijk, waarom in lap 15 al zo idioot rijden....
[YouTube: http://youtu.be/3qGOvr49hEc]
Moet je daar nou mee...

iRacing Profiel | Mijn SimRig

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Hoe filmen jullie zulke beelden precies? Want zulke dingen wil ik eigenlijk ook wel eens terugkijken na een race. Of gewoon een volle race opnemen en die op YouTube pleuren. Maar hoe doen jullie dat exact?

• Arfman

Arfman

Drome!

Je hebt meerdere mogelijkheden Oxigeon :)

1. Je kunt de replay van de race opslaan en dan met Fraps/Bandicam later de replay terugkijken en zo opnemen en dan via Movie Maker (oid) het aan elkaar knopen. Dit deed ik eerst voor de Radical races een paar seizoenen terug, soort van recap op de race zeg maar. Kost alleen erg veel tijd.

2. Je kunt door middel van OpenBroadcasterSoftware je scherm opnemen en deze rechtstreeks streamen naar Twitch of YouTube. Voordeel is dat het meteen op het platform van je keuze staat maar het nadeel is dat alles wat je doet meteen wordt gestreamed, ook als je dus crasht :P

3. Of je gebruikt bovenstaande software (OBS) om d.m.v. een webcam je race uit te zenden, hierbij stream je dus wat je webcam opneemt. Voordeel hiervan is dat alle 3 schermen goed in beeld komen (dat kan bij optie 2 eigenlijk niet als je meerdere schermen hebt). Nadeel is dat je goed moet opletten wat je doet, als je even in je neus peutert of je zak krabt staat dat ook op internet :P

Het bovenstaande filmpje lijkt me een typisch voorbeeld van optie 1 overigens :)

• OneSixthRoy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-10 20:36
JSF deelnemers: PM met het wachtwoord is verstuurd, heb je je ingeschreven maar niet ontvangen? Stuur mij even een PM!
Pagina: 1 ... 50 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.