Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

iRacing: 2014 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 49 ... 121 Laatste
Acties:
  • 254.992 views

Onderwerpen

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
Bruzski schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 16:55:
[quote]-PassY- schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 16:03:
[...]
ik baal nu al dat ik met de paddles moet schakelen omdat ik nog geen ps/2 kabel heb kunnen vinden voor tussen /quote]

bedoel je deze,
[afbeelding]

misschien heb ik daar nog een paar van liggen ;)
die heb ik nog :)

ik heb mijn male - male PS/2 van Fanatec gesloopt. Wou opstaan vanuit mijn stoel, en bleef met mijn been hangen achter de kabel. Gevolg: ik trek bruut de kabel uit mijn stuurbasis en de connector was half afgebroken.

Kabel die ik nu heb werkt wel. Maar na een minuutje of 30 blijft mijn shifter in UP hangen. Heb al een stukje plastic moeten wegsnijden om het passend te maken, maar ideaal is het zeker niet. MAar donderdag is het koopavond in hilversum :) Dus dan ga ik even naar de computer shop om een nieuwe kabel te halen ... met shifter in de hand om on the fly te kunnen passen ... en misschien een nieuwe videokaart O-) mijn huidige 660 trekt het niet meer op somige banen met veel rijders. Heb al wat eye candy uitstaan, maar objecten naast de baan wil en kan ik niet uitzetten omdat ik die vaak gebruik als brake marker. Alleen dit merk je pas als je ze uitzet :+

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05:21

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Boel is weer up.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06:48

Niellie41

[object Object]

Tijdens de downtime van iRacing heb ik wat lopen oefenen op Pocono voor de volgende Piston Cup race. Mijn PB is nu een 55.7 met de setup die ik hier geüpload heb.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Release notes:
Simulation:

User Interface

- Add checkbox to turn delta bar on and off.

- Update various driving screen UI components so they are no longer relative to other UI elements and can be moved around indepedantly.

Cars:

Chevrolet Impala-COT

- Fix a bug where if 100% tape was ever selected in the garage at any time, the motor would bump up to qualifying trim power levels and stay there for the entire rest of the event, even through the race.

Chevrolet Silverado

- Updated all setups adjusting the toe to a better setting.

Chevrolet SS-Gen6

- Fix a bug that was causing pitstops to be a second or so slower than they should be. Now pitstops will be the same as the Ford Fusion-Gen6.

- Fix a bug where if 100% tape was ever selected in the garage at any time, the motor would bump up to qualifying trim power levels and stay there for the entire rest of the event, even through the race.

Ford Fusion-Gen6

Toyota Camry-Gen6

- Fix a bug that was causing pitstops to be a second or so slower than they should be. Now pitstops will be the same as the Ford Fusion-Gen6.

Ze hebben dus ook de buggy UI aangepakt. Nice.

• fjskmdl2
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-11 21:47
Ik zou graag beginnen met iracing, maar momenteel heb ik nog een zwarte momo racing (geen 900° steering)
Ik ben niet van plan om meteen een nieuw stuur te kopen, is het doenbaar om met die momo te beginnen, of kan ik dan beter gewoon wachten met iracing omdat het ondoenbaar is?

Verwijderd

ik heb in het begin de legends races gereden zonder ffb (met een win zelfs) ... dus ik zou zeggen elk stuur is toch makkelijk gangbaar zelfs zonder ffb .... zou ik het nog een keer doen .... euhmmm neeen :)

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08-11 22:25
ik ben ook begonnen met een heel simpel thrustmaster ferrari stuurtje en zonder ffb de auto opvangen is echt lastig

Mijn iRacing profiel

• fjskmdl2
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-11 21:47
zonet maar een 3 maand abbonement genomen om even te testen, met referal email uit de openingspost :)

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:15

BM

Moderator Spielerij
Heeft iemand van de L79 rijders al een setup die werkt op COTA? Zie er op het forum nog geen staan :)

Edit: toch 1 gevonden.

[ Voor 11% gewijzigd door BM op 29-04-2014 19:23 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-11 13:07
Ik ben ook begonnen met de zwarte Momo, prima te doen. Geen 900 graden is af en toe wat vervelend maar lang niet game breaking. De ffb is ook vrij aardig meen ik me te herinneren. Pedalen zijn kut maar dat is voor zowat alle goedkopere (< 200 euro) sets zo, niks om je druk over te maken.

BM: ik had er eentje gemaakt maar hij was nog lang niet af, ene rondje ging het prima, andere rondje alsof ik op ijs rijdt...

Mijn iRacing profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
fjskmdl2 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 19:15:
zonet maar een 3 maand abbonement genomen om even te testen, met referal email uit de openingspost :)
Welkom en bedankt. De gift is binnen ;)

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

BM schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 19:20:
Heeft iemand van de L79 rijders al een setup die werkt op COTA? Zie er op het forum nog geen staan :)

Edit: toch 1 gevonden.
Deze hebben Marc en ik gisteren gebruikt, rijdt tot nu toe nog het best:
http://members.iracing.co...t/75/3226005.page#8003813

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

• BM

BM

Moderator Spielerij
Die had ik gevonden, ook nog ff met de setup van Nick gereden. Viel niet mee, en gaat nog wel ff duren voor ik hier de race mee in durf. Wat een combi zeg :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik kom zo naar de SM practice.... ;)

• Bruzski
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-11 20:22

Bruzski

watte ??

JoepW schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 19:36:
[...]

Welkom en bedankt. De gift is binnen ;)
ook van mij kant maar even een kleine donatie gedaan, 7F0181209R0849411 ;)

☁ Tech Junky | Smart Things | Motivator | rFactor 2 Sim GT3 Pro ☁ (ICQ 8297373)

• larose
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-05 11:20
Ik was net bij de Star Mazda sessie en was eigenlijk wel blij dat mijn rare indruk van de Mazda die ik eerder had in eigen test sessies bevestigd werd. Ik rij altijd stijf achteraan, dus had het idee dat ik iets helemaal fout deed. Maar ik geloof dat iedereen het er wel over eens was dat die auto niet klopt.

Ik heb me daarna niet gemengd in de discussie over welke auto dan wel. Lotus, nee sorry. Ik heb al genoeg problemen met de Skippy. Ik heb de auto niet maar ik denk dat ik daar echt geen bocht mee door kom of ik moet 30 seconden langzamer dan de rest.

Ik heb geen flauw idee of ik nu iets raars zeg maar iemand al gedacht aan de Mustang?
Ik weet dat er niet veel officiële races zijn maar ik vind de Mustang leuk.
Als het criterium drukke races is dan houdt het op natuurlijk.

Ik rij hier overigens ook zeker niet vooraan maar goed, ik heb er lol mee.

iRacing Profiel

• dev null
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-04-2022
iRacing down?

Mijn iRacing profiel

• Bruzski

Bruzski

watte ??

hele avond zeer onstabiel :/

• dev null
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-04-2022
Bruzski schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:00:
[...]

hele avond zeer onstabiel :/
Tot 15 minuten geleden deze avond geen last van gehad.

De wagen dan maar de pitbox in. Het is mooi geweest voor vanavond.

Mijn iRacing profiel

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-11 10:31
Ook nog eventjes een paar rondjes gedaan in die sessie, maar de meesten waren alweer vertrokken?
Heb alleen de setup van Nick gepakt en deed er een 24.4 mee.
Na wat aanpassingen nog even gereden en een 24.1 geklokt, was wel leuk om er weer eens in te rijden. :)

Voor de geïnteresseerden als die er nog zijn:
https://dl.dropboxusercon...s2_01_oka_pi_1m24s162.rar
https://dl.dropboxusercon...2.00%5EPaul%20Ilbrink.sto

[ Voor 35% gewijzigd door Red Baron op 29-04-2014 22:25 ]

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
larose schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 21:41:
Ik was net bij de Star Mazda sessie en was eigenlijk wel blij dat mijn rare indruk van de Mazda die ik eerder had in eigen test sessies bevestigd werd. Ik rij altijd stijf achteraan, dus had het idee dat ik iets helemaal fout deed. Maar ik geloof dat iedereen het er wel over eens was dat die auto niet klopt.
Ik heb m`n set achter meer dan 10mm omhoog gegooid en nog zit hij met zijn staart over de grond te schrapen.
De auto heeft een kleine diffuser maar iracing heeft er volgens mij een RedBullF1 blown diffuser van gemaakt ofzoiets.

Met geen mogelijkheid krijg ik de achterkant los, maar ook met geen mogelijkheid de voorkant omlaag, voorkant blijft maar stuiteren.

Heb het altijd een maffe auto gevonden en dus nog steeds.

How do you save a random generator ?

• NickThissen
Red Baron schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:09:
Ook nog eventjes een paar rondjes gedaan in die sessie, maar de meesten waren alweer vertrokken?
Heb alleen de setup van Nick gepakt en deed er een 24.4 mee.
Na wat aanpassingen nog even gereden en een 24.1 geklokt, was wel leuk om er weer eens in te rijden. :)
We vonden er geen zak aan, zo extreem veel lift off oversteer ineens. Op oulton park vorige keer niet zoveel last van gehad; wel gemerkt maar niet dat het overdreven of vervelend was. Maar nu was het gewoon gas los en 90 graden dwars door de bocht, en dan op het gas om hem te vangen. Dat is toch niet normaal?

Mijn iRacing profiel

• Red Baron
  • Laatst online: 28-11 10:31
Dat was wel een probleem met name aan het begin van een stint.
Heb in de setup in ieder geval de voorkant stijver gemaakt en ook de bandenspanning omhoog gegooid, dat leek een stuk beter.

[ Voor 3% gewijzigd door Red Baron op 29-04-2014 22:29 ]

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22:05
Nou SM was echt waardeloos, op Spa ging het wel redelijk maar eens met de meerderheid dat dit geen leuke classe wordt om te volgen voor training.

Toen maar bij de GT3 League sessie gejoined en kon de race redelijk mee komen en benarde situatie:
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-BN8SP7MH-D.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-UBC8Y34A-D.jpg

Geen inc gepakt, door de rook en iedereen voor me wist ik niet meer waar ik heen moest dus maar gegokt.
DIt is wel leuk om te volgen, helaas kreeg ik geen FR en was me race na een beuk in de muur.

[ Voor 14% gewijzigd door Ithric op 29-04-2014 22:34 ]

iRacing Profiel

• enchion
  • Niet online
NickThissen schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:24:
[...]

We vonden er geen zak aan, zo extreem veel lift off oversteer ineens. Op oulton park vorige keer niet zoveel last van gehad; wel gemerkt maar niet dat het overdreven of vervelend was. Maar nu was het gewoon gas los en 90 graden dwars door de bocht, en dan op het gas om hem te vangen. Dat is toch niet normaal?
Bij remmen komt de achterkant omhoog en houdt de werking van de diffuser op, als je op het gas gaat duikt de achterkant weer naar beneden en slaat hij weer aan waardoor je weer keihard op het gas kan.

Allemaal prima maar de werking is een beetje te extreem imho.

Jij hebt bij jouw setup de achtervleugel ongeveer naar 1/3 gezet, op een krappe baan als Okayama.
En het werkte nog ook.
Maar dan is er natuurlijk de vraag die ik mij afvraag waar gebruiken de echte StarMazda rijders die andere hogere settings dan voor ?
Waarom zou Mazda dan "Nog Meer" downforce achter mogelijk maken, Om een race op een kartbaan te kunnen doen ofzo ??? (Wat me erg sterk lijkt)
Maw imho iRacing doet iets verkeerd met de aero.

• Bruzski

Bruzski

watte ??

dev null schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:04:
[...]

Tot 15 minuten geleden deze avond geen last van gehad.
ik wel, nu werkt de site wederom niet goed, zucht.. :-(

edit:
site is offline :-(

[ Voor 8% gewijzigd door Bruzski op 29-04-2014 23:06 ]

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
enchion schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:58:
[...]

Bij remmen komt de achterkant omhoog en houdt de werking van de diffuser op, als je op het gas gaat duikt de achterkant weer naar beneden en slaat hij weer aan waardoor je weer keihard op het gas kan.

Allemaal prima maar de werking is een beetje te extreem imho.

Jij hebt bij jouw setup de achtervleugel ongeveer naar 1/3 gezet, op een krappe baan als Okayama.
En het werkte nog ook.
Maar dan is er natuurlijk de vraag die ik mij afvraag waar gebruiken de echte StarMazda rijders die andere hogere settings dan voor ?
Waarom zou Mazda dan "Nog Meer" downforce achter mogelijk maken, Om een race op een kartbaan te kunnen doen ofzo ??? (Wat me erg sterk lijkt)
+1
En het is er niet uit te halen en als je het effect sterk dempt zodat ie minder extreem reageert ben ik te langzaam.
Wel een paar extreem mooie drifts gedaan ermee, maar bij mij is de auto ff af.....

Ik zal zien dat ik morgen een nieuwe poll doe tbv het dinsdag programma. ;)

• enchion
  • Niet online
JoepW schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 23:08:
[...]

+1
En het is er niet uit te halen en als je het effect sterk dempt zodat ie minder extreem reageert ben ik te langzaam.
Wel een paar extreem mooie drifts gedaan ermee, maar bij mij is de auto ff af.....

Ik zal zien dat ik morgen een nieuwe poll doe tbv het dinsdag programma. ;)
Radical ??? O+

• Arfman
  • Laatst online: 28-11 13:45

Arfman

Drome!

enchion schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:58:
Dat idee had ik ook, en ook gezegd op TS tijdens de sessie. Er lijkt geen of veel te weinig downforce te zijn, met name op de achterkant. Daarnaast is de auto te redden uit de meest achterlijke situaties. Dit wordt hem in ieder geval niet.

Daarna nog even met de L79 gereden op COTA. Daar moet ik echt nog veel meer in oefenen, de baan ligt me ook totaal niet wat ook niet meehelpt.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Froggy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-11 09:36

Froggy

...

We zijn weer online! _/-\o_

iRacing

• BM

BM

Moderator Spielerij
Was een druk avondje gister, lang geleden voor mij :)

Star Mazda, tja, best grappig om zo extreem te kunnen hoeken op het circuit, maar voor m'n gevoel heeft het weinig met echt racen te maken.

Daarna maar tijdje met de L79 aan het oefenen geweest. Wat een auto, wat een baan, maar vooral, wat een combi :p Tegen het einde wat tips gehad van Nick die erg nuttig waren, maar ik ga nog veel tracktime nodig hebben :)

Na die sessie maar in de GT3 sessie gesprongen voor de race. Was leuk, die BMW is een vrij eenvoudige auto om zo in te stappen, en race ging ook prima. Wat veel incidenten her en der, maar dat zal ook wel met fun-karakter van de race te maken gehad hebben ;)

Xbox

• -PassY-
Ik dacht dat het gister eerst aan mij lag omdat ik moeite heb met downforce auto's :)

Op een gegeven moment lukte het me wel om redelijk strak en netjes rond te rijden, maar verder dan 1:27 kwam ik niet. Had wel telkens het gevoel dat ik de auto niet volledig gebruikte, maar bij het kleinste beetje aanzetten had ik het gevoel in een drift auto te zitten :)

Vervolgens maar in de CSpec gesprongen. Hoorde op TS wel dat er een nieuwe sessie werd opgezet, maar op dat moment reed ik achter L Polumbo aan. 1 van de grotere en snellere namen, en tot mijn eigen verbazing kon ik hem redelijk makkelijk bijhouden en zelfs in de cup sectie was ik ietsjes sneller. Hij weer in de laatste 2 bochten, maar dat heeft denk ik meer met de achtervleugel te maken.
Ging redelijk lekker allemaal tot we allebei op een groepje kwamen waarbij iedereen besloot om spontaan met zijn allen te spinnen in T1. Hij er net door, en ik een baan vol met auto's :+
Toch nog 5 rondes op iemands achter bumper kunnen rijden waar ik tegen op kijk :)

Moet alleen nog werken aan de constante ronde tijden :) Maar dat komt vanzelf wel als ik de auto beter leer kennen :) Remmen heb ik inmiddels wel weer door, dus nu tijd voor weer 2 stappen vooruit na 1 terug :+

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
UCH, was even vergeten dat ik gister een presentatie moest doen voor de directie en daarna uit eten gaan.....Sorry dat ik er niet bij was :(

Wat is er miss met de Mazda dan?
YouTube: starmazda

Ziet er geloofwaardig uit :P

I-racing Profile

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
naar aanleiding dinsdag GOT sessies :

Iracing BMW forum organiseerd een GT setup school.

1ste les is volledig vol maar er kunnen volgende lessen volgen.

lesgever is IRL monteur

info: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3249590.page

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

• enchion
  • Niet online
Hmmm Radical heeft zelfde soort probleem als de Star Mazda en ik weet inmiddels wat een onderdeel van de oorzaak kan zijn.

Heeft iets te maken met hoe iRacing de FFB omdraait voor sturen die dat nodig hebben, ik heb op de onderstaande link een uitgebreidere post op het iRacing gemaakt over mijn bevindingen.
http://members.iracing.co.../175/3217345.page#8007643

Na een registry setting aangepast te hebben (die ik hier een aantal maanden eerder heb gepost) klopt het gevoel een stuk beter.
(Star Mazda heeft dan nog steeds teveel rear-end grip maar het voelt dan wel een stuk natuurlijker)

• BM

BM

Moderator Spielerij
FFB heeft toch geen directe invloed op de physics? En die zijn imho bij de SM gewoon flawed op dit moment.

Xbox

• Froggy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-11 09:36

Froggy

...

themac1983 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 11:35:
UCH, was even vergeten dat ik gister een presentatie moest doen voor de directie en daarna uit eten gaan.....Sorry dat ik er niet bij was :(

Wat is er miss met de Mazda dan?
YouTube: starmazda

Ziet er geloofwaardig uit :P
Koude banden denk ik. :F
;)

iRacing

Verwijderd

voor de hardware liefhebbers :) .... some nice pedals

• enchion
  • Niet online
BM schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:16:
FFB heeft toch geen directe invloed op de physics? En die zijn imho bij de SM gewoon flawed op dit moment.
Dat ligt er maar net aan hoe je de physics implementeert.
Als je de physics rechtstreeks in de FFB programmeert dan wanneer jij de FFB verandert, verander je de physics ook.

btw jouw reactie/ervaring verandert zowiezo heel erg sterk door veranderingen in de FFB

[ Voor 13% gewijzigd door enchion op 30-04-2014 12:29 ]

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
dabelg schreef op woensdag 30 april 2014 @ 11:37:
naar aanleiding dinsdag GOT sessies :

Iracing BMW forum organiseerd een GT setup school.

1ste les is volledig vol maar er kunnen volgende lessen volgen.

lesgever is IRL monteur

info: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3249590.page
Leuk, maar ik persoonlijk organiseer zoiets liever als GoT ;)

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Zeg je nu dat we een GOT iRacing Setup-school gaan doen??

Ik meld me aan! :)

iRacing Profiel

• themac1983
Dat was toch het idee van de SM dinsdag, de auto leren kennen, setups leren, etc ;P

I-racing Profile

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:48
Nou mijn feestje met 2 verschillende monitoren was gisteren snel afgelopen. Had nog een medion 22 inch 1080p staan, dus ik dacht die knal ik naast m'n dell 1440p.

Ben dus gaan klooien met de app.ini maar dat was nou niet echt een succes :N

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

app.ini? met twee monitoren?

Wat wil je precies bereiken? In principe als je een multimonitor setup wil, zal je een oneven aantal moeten hebben, dus 3 of 5. Deze zul je al met het controlpanel van je videokaart (Nvidia of AMD) goed moeten zetten zodat het 1 grote resolutie is. De resoluties van de schermen moeten dan allemaal gelijk zijn.

Alternatief is met softth aan de slag gaan, hiermee kan je iRacing windowed draaien maar dan wel over meerdere schermen, hierbij is resolutie en het aantal schermen niet van belang. Wel ga je hier in performance op inleveren.

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
themac1983 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:07:
Dat was toch het idee van de SM dinsdag, de auto leren kennen, setups leren, etc ;P
Maar na gisteren wordt het niet de SM lijkt mij.... Driften doe ik wel ergens anders. ;)

• elni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:20

elni

Carrot

DirkT schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:18:

Wat wil je precies bereiken? In principe als je een multimonitor setup wil, zal je een oneven aantal moeten hebben, dus 3 of 5. Deze zul je al met het controlpanel van je videokaart (Nvidia of AMD) goed moeten zetten zodat het 1 grote resolutie is. De resoluties van de schermen moeten dan allemaal gelijk zijn.

Alternatief is met softth aan de slag gaan, hiermee kan je iRacing windowed draaien maar dan wel over meerdere schermen, hierbij is resolutie en het aantal schermen niet van belang. Wel ga je hier in performance op inleveren.
Is de TrackIR 5 een oplossing als 3 schermen geen optie is?
http://www.naturalpoint.com/trackir/products/trackir5/

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

TrackIR is weer een compleet ander product, er werd gevraagd naar een extra scherm bijzetten en aansturen.

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

• MrBarBarian
themac1983 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:07:
Owh, dat zie ik nu ik de beschijving nog eens lees. Dacht dat het een op zichzelf staande league was..
Jammer dat ik op dinsdag nooit kan :(
elni schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:04:
[...]

Is de TrackIR 5 een oplossing als 3 schermen geen optie is?
http://www.naturalpoint.com/trackir/products/trackir5/
TrackIR is een heel ander idee. Heb er een gebruikt tijdens mijn GTR-periode. Leuk tooltje, maar komt (volgens mij) niet in de buurt van eecht 3-schermen setup. Voordeel is dat je met één scherm al enigsinds de bocht in kan kijken..

iRacing Profiel

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Moet je dan je hoofd naar links en rechts draaien maar toch naar het scherm blijven kijken? Lijkt me niet zo handig.

• MrBarBarian
Daar ben je vrij snel aan gewend. Je kan je hoofd slechts beperkt draaien, want anders verliest de TrackIR de tracking van je hoofd (gaat via reflectortjes op bijv. een pet)

iRacing Profiel

• elni

elni

Carrot

Dus het is geen goed alternatief voor een 3 schermen setup?

• Arfman

Arfman

Drome!

Nee :)

Zoals ik het nu zie (vul me aan als ik het mis heb aub) heb je een aantal opties.

1. Enkele monitor. Een wat grotere (27" oid) is dan wel fijn, goeie FoV instellen en behalve dat je dan links en rechts vrij weinig ziet werkt het prima (zie BruceLee).

2. Twee monitoren met SoftTH. Je ziet dan de bezels (randen) midden voor je neus dus niet aan te raden, maar het kan wel.

3. 3 monitoren met Eyefinity (AMD) of Surround (nVidia). Werkt goed en de huidige kaarten kunnen iRacing prima aan. Nadeel is dat het wat prijzig is (3 monitoren, liefst dezelfde types + nog wat kabelzut) en veel ruimte inneemt.

4. Oculus Rift. Staat nu nog in de kinderschoenen (versie 2 is net uit, betere resolutie t.o.v. versie 1 maar nog niet heel hoog). Weinig ruimte, niet al te duur maar het nadeel is dat een buttonbox gebruiken een hele opgave wordt, net zoals knoppen op je stuur, dat moet allemaal op gevoel.

Dan heb je nog allerlei dingen die met name de 3 schermen mensen gebruiken zoals TrackIR (zodat je de bocht kunt inkijken) maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• elni

elni

Carrot

Duidelijk,dankje.

• NickThissen
Aan de oval kant zijn twee schermen best populair, natuurlijk zet je de bezel dan niet recht voor je neus maar heb je dus eigenlijk maar een zijkant extra zicht. Dus de opzet is gewoon een 3-monitor setup maar dan laat je er een weg.

Op road kan het natuurlijk net zo goed maar dan wordt het lastig kiezen of je links of rechts het scherm wil :p

Mijn iRacing profiel

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:26

Oxigeon

En zo is dat!

Wil zoals gisteren gemeld weer gaan beginnen met racen. Heb laatst een mail gekregen waarin stond dat ik 3 maanden kon krijgen en maar 1 hoef te betalen. Heb wat zitten google of ik iets kon vinden over eventueel andere opties/promoties. Zou het natuurlijk ook fijn vinden als ik ergens wat auto's/tracks kado zou krijgen. Weet iemand hier iets over of is alleen de actie geldig wat ik zojuist hierboven genoemd heb

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Bruzski

Bruzski

watte ??

Oxigeon schreef op woensdag 30 april 2014 @ 15:45:
Wil zoals gisteren gemeld weer gaan beginnen met racen. Heb laatst een mail gekregen waarin stond dat ik 3 maanden kon krijgen en maar 1 hoef te betalen. Heb wat zitten google of ik iets kon vinden over eventueel andere opties/promoties. Zou het natuurlijk ook fijn vinden als ik ergens wat auto's/tracks kado zou krijgen. Weet iemand hier iets over of is alleen de actie geldig wat ik zojuist hierboven genoemd heb
http://www.retailmenot.com/view/iracing.com

hier heb ik mijn korting ook gevonden :)

[ Voor 3% gewijzigd door Bruzski op 30-04-2014 16:09 ]

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Je krijgt nu 1 maand en de Toyota Camry gratis met de code PR-CAMRY

• themac1983
we gebben btw een wereldrecord houder onder ons. De snelste TT rijder op COTA in de L79 :P

1

Bas Slob Netherlands NL Region 5 Benelux 2:01.016

I-racing Profile

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Helaas werkt de code van Niellie41 niet. Of althans niet als ik naar de "winkelwagen" ga om 1 of 3 maanden af te tikken. Helaas werkt de code van Bruzski van de gratis chevy Silverado en 3 voor prijs van 1 ook niet.

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Deze codes werken ook alleen voor nieuwe leden.

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Heb een nieuwe gevonden :). De code "PR-LIONEL" zorgt voor 75% korting.
Wat krijg je voor 9$ (€6,49):
Gratis Nascar Cup Car (geen idee welke dit is)
3 maanden spelen

Nu even kijken of ik iRacing kan spelen op mijn laptop, zoja dan vanavond eventjes renewen. Zonee, toch eventjes met mijn computer naar de computershop om een andere voeding erin te laten zetten.

• Ithric
Ithric schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:35:
[...]

Joepieeee:

quote:

29/04/2014

Shipped

Your order has been forwarded for shipment. The carrier will be sending the tracking number by email to you.

[...]
Bij de buren afgegeven verwacht ik, want ik was niet thuis.
Maar hij is dus al binnen, nadat ik maandag 23.00 pas had besteld. _/-\o_ _/-\o_

Eerst maar eten bij mijn ouders en dan lekker oefenen.
Afgeleverd op:
Woensdag, 30/04/2014 op 13:43

iRacing Profiel

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Oxigeon schreef op woensdag 30 april 2014 @ 16:22:
Heb een nieuwe gevonden :). De code "PR-LIONEL" zorgt voor 75% korting.
Wat krijg je voor 9$ (€6,49):
Gratis Nascar Cup Car (geen idee welke dit is)
3 maanden spelen

Nu even kijken of ik iRacing kan spelen op mijn laptop, zoja dan vanavond eventjes renewen. Zonee, toch eventjes met mijn computer naar de computershop om een andere voeding erin te laten zetten.
Als je zo'n promo gebruikt, kan je alleen een nieuw account aanmaken.
Alleen bij de promo via e-mail kan je je oude account heractiveren.

[ Voor 5% gewijzigd door Niellie41 op 30-04-2014 16:31 ]

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-11 20:23

Fuelke

Forza Ferrari

themac1983 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 16:14:
we gebben btw een wereldrecord houder onder ons. De snelste TT rijder op COTA in de L79 :P

1

En da's dus een 4-lap average :*)

Vind het wel een beetje raar dat hij niet je snelste rondetijd neemt.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:48
DirkT schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:18:

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/65406.page

Dat met die resolutie kan je dus bij de app.ini roggelen, maar dat kreeg ik dus niet vlekkenloos voor elkaar. Het gaat mij er puur om dat je wat de bocht in kan kijken.

Zo maar eens verder aan m'n AH skin voor de RUF :9

• MrBarBarian
Ithric schreef op woensdag 30 april 2014 @ 16:24:
[...]

Bij de buren afgegeven verwacht ik, want ik was niet thuis.
Maar hij is dus al binnen, nadat ik maandag 23.00 pas had besteld. _/-\o_ _/-\o_

Eerst maar eten bij mijn ouders en dan lekker oefenen.

[...]
Jij hebt de snelle aflevering gekozen? Ik niet. Die van mij is nog niet eens verstuurd.. tenminste, ik heb geen track/trace nummer ontvangen

iRacing Profiel

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Niellie41 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 16:30:
[...]

Als je zo'n promo gebruikt, kan je alleen een nieuw account aanmaken.
Alleen bij de promo via e-mail kan je je oude account heractiveren.
Ach shit, helaas dan

Helaas zegt system requirementslab ook dat de game niet werkt op mijn laptop. De processor blijkt te laag te zijn, maar waarom geen idee:

Heb deze: AMD Turion(tm) X2 Dual-Core Mobile RM-70
Nodig: Intel Core 2 Duo or Athlon X2 
or higher

EDIT: Heb nu 6 auto's tot mijn beschikking. Kan dus misschien beter een nieuw account aanmaken zodat ik die gratis cup-car krijg en nog een gratis auto en dan ook nog eens 3 maanden voor 9 dollar. Scheelt me weer het kopen van 2 auto's. En zo ver was ik toch ook weer niet in de licenses.

[ Voor 21% gewijzigd door Oxigeon op 30-04-2014 16:49 ]

• -PassY-
Fuelke schreef op woensdag 30 april 2014 @ 16:35:
[...]

Dat heet kwalificatie toch? :p

Maar voor hoelang blijft deze tijd staan? :+ Anway, Grats Bas! *O* *O* *O* *O*

• Ithric
MrBarBarian schreef op woensdag 30 april 2014 @ 16:37:
[...]

Jij hebt de snelle aflevering gekozen? Ik niet. Die van mij is nog niet eens verstuurd.. tenminste, ik heb geen track/trace nummer ontvangen
Nope gewoon normaal 22€ geloof ik.

Was maandag om 23:00 besteld, we extreem snel hoor. B-)

iRacing Profiel

• themac1983
Ithric schreef op woensdag 30 april 2014 @ 17:27:
[...]

Jongens komop nou... Ik koop mijn gebrek aan talent erbij omdat ik anders nooit win... als iedereen dat gaat doen kom ik nooit "on par" met de rest :P

I-racing Profile

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Zo na een beetje denken hebben we naar aanleiding van de tegenvallende ervaringen met de Star Mazda en de fun in de GT3's daarna op Watkins de volgende wijzigingen doorgevoerd voor het programma op de dinsdag:

Vanaf volgende week gaan we een setup-, rijvaardigheid- en race-course doen voor de GT3 Challenge.
We volgen dus qua circuits en weer de offi serie.
Het programma op de dinsdag is dan als volgt:
20:00 - 21:30 Vrije training, setups zoeken, instructie, etc.
21:30 - 21:40 Kwalificatie
21:40 - 22:00 Race (zonder kampioenschap)

Op maandag rijden we wel een aantal races met SM!

[ Voor 4% gewijzigd door JoepW op 30-04-2014 17:57 ]

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

themac1983 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 16:14:

1

Haha, dat is wel humor 8)7
Fuelke schreef op woensdag 30 april 2014 @ 16:35:
[...]

Dat is het hele idee van time trial, zonder incjes een zo'n hoog mogelijk gemiddelde halen over een vast aantal rondes (verschilt per baan) in dit geval 5 rondjes. Daarom gebruik ik time trial vaak om te oefenen. Dat forceert je om netjes te rijden. Bij practice denk ik altijd gas houden, ik haal die bocht vast wel en als het mis gaat lekker belangrijk :P
-PassY- schreef op woensdag 30 april 2014 @ 17:08:
[...]

Dat heet kwalificatie toch? :p

Maar voor hoelang blijft deze tijd staan? :+ Anway, Grats Bas! *O* *O* *O* *O*
Tnx :+ Ik verwacht niet zo lang :D

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

• -PassY-

• larose
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-05 11:20
Hm, zit net te kijken naar de schedule voor de gt3 om te checken of ik alle banen heb. Mis er 1 maar er viel me iets anders op, een aantal races staat bij dat ze 70 minuten duren ipv 30. Lijkt me dat dat niet klopt of wel?

En nog een vraag over de 3 auto's: zitten er grote verschillen in het rijden met ze, of de 1 een fractie sneller is dan de ander boeit me niet maar is er 1 die "makkelijker" rijdt dan de andere of juist moeilijker?
En met makkelijker bedoel ik dan weer hoe moeilijk het is om veilig over de baan te rijden.
Ik twijfel sowiezo of ik er mee ga racen maar wil er wel graag meer over opsteken.

Ik vergeet er nog bij te zetten dat ik de ruf heb maar de mclaren het mooist vindt :)

[ Voor 6% gewijzigd door larose op 30-04-2014 18:55 ]

iRacing Profiel

• BM

BM

Moderator Spielerij
larose schreef op woensdag 30 april 2014 @ 18:52:
Hm, zit net te kijken naar de schedule voor de gt3 om te checken of ik alle banen heb. Mis er 1 maar er viel me iets anders op, een aantal races staat bij dat ze 70 minuten duren ipv 30. Lijkt me dat dat niet klopt of wel?
Volgens mij wel, meen dat er vorig jaar ook een aantal langere races tussen zaten :) Leuk toch? :)

Net nog ff met de L79 getest. 1:59.498 als snelste met m'n optimum op 58.8 geloof ik. Begint ergens op te lijken.

[ Voor 11% gewijzigd door BM op 30-04-2014 19:02 ]

Xbox

• NickThissen

En nog een vraag over de 3 auto's: zitten er grote verschillen in het rijden met ze, of de 1 een fractie sneller is dan de ander boeit me niet maar is er 1 die "makkelijker" rijdt dan de andere of juist moeilijker?
En met makkelijker bedoel ik dan weer hoe moeilijk het is om veilig over de baan te rijden.
Ik twijfel sowiezo of ik er mee ga racen maar wil er wel graag meer over opsteken.

Ik vergeet er nog bij te zetten dat ik de ruf heb maar de mclaren het mooist vindt :)
De moeilijkheid zit er vooral in hoe snel je ze ineens kwijt kan zijn als je even niet op let of een klein foutje maakt. Voor mij is in dat geval de Ruf het makkelijkst, dan de BMW en de McLaren het moeilijkst.

Mijn iRacing profiel

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Klopt wel met de verschillende afstanden die er in het echt gereden worden dat sommige races langer zijn. Ook de iRacing Prototype & GT Challenge telt 3 races van 70m tov 45m voor de overige races.

• Arfman

Arfman

Drome!

Spyshot van Team Graham Eden Racing aan het testen op COTA ;)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Wen27J4.png?1

Zit nu zelf op een PB van 1:58.9 met een optimal van 58.6. D'r zit nog iets meer in het vat maar ik ben de grenzen van mijn talent al erg dichtbij :P

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-11 13:52

DutchDevil79

I race, therfore I am

Zo nieuwe hardware binnen. Stuurtje dat weer kan terug schakelen binnen. En meteen setje reserve pedalen erbij. Moet ik weer even vooruit kunnen.

Vanavond maar wat gaan trainen en afleren terug te schakelen met knop op het stuur haha

iRacing Profiel

• BM

BM

Moderator Spielerij
Arfman schreef op woensdag 30 april 2014 @ 19:43:
Spyshot van Team Graham Eden Racing aan het testen op COTA ;)

[afbeelding]

Zit nu zelf op een PB van 1:58.9 met een optimal van 58.6. D'r zit nog iets meer in het vat maar ik ben de grenzen van mijn talent al erg dichtbij :P
Nice :) Zitten we qua tijden lekker bij elkaar in de buurt :)

Xbox

• MrBarBarian
Ithric schreef op woensdag 30 april 2014 @ 17:27:
[...]

Hier ook binnen! Blijkbaar deed de spam-filter te goed zijn werk..
themac1983 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 17:36:
[...]

Jongens komop nou... Ik koop mijn gebrek aan talent erbij omdat ik anders nooit win... als iedereen dat gaat doen kom ik nooit "on par" met de rest :P
Ik ben omkoopbaar :)

iRacing Profiel

• Arfman

Arfman

Drome!

Welke hardware heb je gekocht DD?

BM: inderdaad, hoef ik me niet schuldig te voelen dat ik als enige 2 of 3 seconden moet toegeven op de leiders :P

• themac1983
Godgloeiende waarom is iedereen zo verdomde snel in die lotus :P

I-racing Profile

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
hopla de BOP is nu helemaal zoek in GT3 met de BMW

gaan wat oval rijden dit seizoen

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

GT3 race meegenomen van 20h ... 5 testrondjes en dan blind de race in. Met een setup die tijdens de COTA race gedeeld was en dus totaal niet aangepast. Gestart op P27 en even tot P7 gekomen. Ik reed P10 toen ik besefte dat ik 30L brandstof te weinig meehad ... toch nog 12de geworden.

http://members.iracing.co...do?&subsessionid=10760764

[ Voor 13% gewijzigd door Fuelke op 30-04-2014 21:27 ]

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 11:27

derx666

mecker ende blaet

BM schreef op woensdag 30 april 2014 @ 19:45:
[...]

Nice :) Zitten we qua tijden lekker bij elkaar in de buurt :)
Zag er goed uit die spyshot. Mijn auto waren ze nog aan het opbouwen toen de spyshots gemaakt werden. Maar net heb ik ook een rondje of 25-30 gereden. In practice kwam ik tot 1:58.2, maar er zat nog wel meer in. Daarna samen met oa. Nick en Marc een Q gedaan, en in het 5e rondje lukte het ineens. 2 sectors een PB, en de andere 2 minimaal verlies op mn opt., wat resulteerde in een 1:57.500... Maar meteen gestopt :) Vrijdag ga ik testen in de Skip, en dan Zondag weer de L79 met 'savonds 1 of 2 races. Maandag dan de SOF race in de Skip. Druk seizoen voor mij :)

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

• Arfman

Arfman

Drome!

Mooie tijd! Ik moet nog even kijken wanneer de SoF races precies zijn en wat mij het beste uitkomt in de L79.

• Bruzski

Bruzski

watte ??

Oxigeon schreef op woensdag 30 april 2014 @ 16:43:
[...]

Ach shit, helaas dan

Helaas zegt system requirementslab ook dat de game niet werkt op mijn laptop. De processor blijkt te laag te zijn, maar waarom geen idee:

Heb deze: AMD Turion(tm) X2 Dual-Core Mobile RM-70
Nodig:
anders heb ik hier nog een dikke i5 17inch laptop met 8gb liggen die hier ligt te verstoffen ;) :+

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik heb trouwens vandaag de AMD 14.4 drivers geïnstalleerd. Volgens mij geen verschil in performance in iRacing (BF4 wel) maar ik had op de linkermonitor altijd een horizontale streep als ik bewegend beeld had (dus ook iRacing), die is nu weg. Aanradertje. Wel eerst met DisplayDriverUninstaller de oude drivers verwijderd.

• Bruzski

Bruzski

watte ??

Arfman schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 00:16:
Ik heb trouwens vandaag de AMD 14.4 drivers geïnstalleerd. Volgens mij geen verschil in performance in iRacing (BF4 wel) maar ik had op de linkermonitor altijd een horizontale streep als ik bewegend beeld had (dus ook iRacing), die is nu weg. Aanradertje. Wel eerst met DisplayDriverUninstaller de oude drivers verwijderd.
zijn de catalyst drivers niet beter eigenlijk?

trouwens als ik vsync uitzet op mijn videokaart geeft iracing 184fps ipv 60fps. weer op Yokohama met alle settings op max in een TT sessie, maar ik werk nog met 1 scherm, klopt dit wel ????

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik heb de Catalyst drivers geïnstalleerd, er zijn namelijk geen andere ;)

En vsync moet TEN ALLE TIJDEN uit staan! Ik kan niet benadrukken hoe belangrijk dat is. Vsync zorgt voor inputlag waardoor je minder controle over je auto hebt. Dat je dan heel hoge fps hebt klopt.

• Bruzski

Bruzski

watte ??

hier nog wat info over vsync, meningen zijn nogal verdeelt denk ik, ik heb namelijk geen last van inputlag met mijn CSW merk, eerder gestotter als ik vsync uitzet, eens kijken of adaptive vsync beter werkt

YouTube: iRacing Input Lag: 780 Ti Running Adaptive Vsync

Results from capping FPS rate
http://www.nogripracing.com/forum/showthread.php?p=1619263

Ruf huzarenstukje _/-\o_
YouTube: iRacing - GT3 Challenge at Mt.Panorama Onboard

[ Voor 59% gewijzigd door Bruzski op 01-05-2014 02:28 ]

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-11 13:52

DutchDevil79

I race, therfore I am

Arfman schreef op woensdag 30 april 2014 @ 19:48:
Welke hardware heb je gekocht DD?
Fanatec GT2 stuurtje met V1 clubsport pedals. Eigenlijk wat ik al had maar mijn GT2 stuur was niet meer in orde. Kon het van iemand overkopen voor een mooi prijsje. En heb nu meteen dus een extra setje pedalen. Heb ik iig zat reserve onderdelen. :) :)

iRacing Profiel

• BM

BM

Moderator Spielerij
derx666 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 23:14:
[...]

Zag er goed uit die spyshot. Mijn auto waren ze nog aan het opbouwen toen de spyshots gemaakt werden. Maar net heb ik ook een rondje of 25-30 gereden. In practice kwam ik tot 1:58.2, maar er zat nog wel meer in. Daarna samen met oa. Nick en Marc een Q gedaan, en in het 5e rondje lukte het ineens. 2 sectors een PB, en de andere 2 minimaal verlies op mn opt., wat resulteerde in een 1:57.500... Maar meteen gestopt :) Vrijdag ga ik testen in de Skip, en dan Zondag weer de L79 met 'savonds 1 of 2 races. Maandag dan de SOF race in de Skip. Druk seizoen voor mij :)
Netjes hoor, vlot op snelheid gekomen.

Xbox

• Arfman

Arfman

Drome!

DutchDevil79 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 08:26:
[...]

Fanatec GT2 stuurtje met V1 clubsport pedals. Eigenlijk wat ik al had maar mijn GT2 stuur was niet meer in orde. Kon het van iemand overkopen voor een mooi prijsje. En heb nu meteen dus een extra setje pedalen. Heb ik iig zat reserve onderdelen. :) :)
Mooie spullen! Heb zelf ook de V1 CSP pedalen, erg tevreden over. Soms moet ik even die schroefjes aandraaien omdat hij niet alles registreert, maar verder perfect :)

• Ithric
Gisteren maar meteen de pedalen gevuld met de olie en aangesloten.
Ik was voorbereidt op veel verandering, maar ik kon totaal niet meer remmen.
Kom ik halverwege achter de fout die vele voor me gemaakt hebben en ook meer malen op TS is geweest. (Brake Force niet op 0 zetten.)

Daarna ging het veel beter en had ik vooral in de bochten het gevoel dat ik beter/stabieler kon remmen.
Tijden waren t.o.v. dinsdag ook omlaag gegaan zat nu op 1.07.1xx dacht ik en dinsdag 1.08.8xx ofsow.

Het is wel wennen maar voelt veel natuurlijker aan op de een of andere manier, wel nog even proberen met de zwaarte en eventueel verandering die Jos (Geloof ik) op TS doorgaf.

Ben er erg blij mij en nu lekker veel oefenen en better worden, zodat ik hopelijk nog eens mensen hier kan verslaan en niet achteraan mee rijdt. :P

[ Voor 14% gewijzigd door Ithric op 01-05-2014 09:25 ]

iRacing Profiel

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Gisteren in de tweede GT3 race van P26 naar P9 gereden. Hoewel ik het leuk vind om eens flink wat wagens in te halen ipv achteraan te rijden en amper anderen te zien, ga ik toch maar eens een qualify rijden.

• themac1983
Voor de mensen die richting SPA gaan. Marco en Ik spreken af op het 1e tankstation NA Maastricht. Vanaf daar gaan we rond 11:00 weer verder rijden. (dus rond 12:00 op het circuit)
Als je mee wilt rijden vanaf daar stuur dan even een PM met je nummer en kenteken. Dan weet ik wie we kunnen verwachten, wanneer de groep compleet is en wie ik moet bellen als we iemand missen.

Michel en ik zullen al rond 10:30 op het tankstation zijn btw, we komen van ver en kunnen dan even de beentjes strekken :D

I-racing Profile

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-11 08:07

seninha

god's right foot

Ik liep lange tijd ook met de gedachte om iets aan mijn set-up van 1x 27"scherm te doen.
Vooral omdat ik steeds meer merkte dat ik veel verloor doordat ik vaak te voorzichtig een bocht in ging omdat ik niet kon zien hoe ver een andere auto naast me reed.
Koos vaak eieren voor mn geld en stuurde veel ruimer dan het eigenlijk moest (dit zag ik achteraf in de replay)

Omdat mijn race plek onder de trap is had ik maar maximaal 90cm aan breedte, daarom nooit naar 3 schermen gekeken.

Tot een maat van me vroeg waarom ik niet 3x 19 schermen nam.
Na veel meten en uitzoeken heb ik nu eindelijk 3x20"schermen :)
Resolutie val elke scherm is 1680*1050. Nog lang geen full hd maar ik ben er erg blij mee.

Het is gewoon een genot om eindelijk te kunnen zien wat er naast je rijdt. Daarnaast is het insturen van een bocht vele malen beter, omdat je je apex kan zien.
Zelfde geld als er een auto aan de kant staat, deze is eerder in beeld.

Ivm de ruimte staan beide zij schermen wel, vergeleken met andere setups, onder een extreme hoek. Maar ondanks dit, bevalt met het erg goed.

Waar ik eigenlijk ook erg trots op ben, wederom door deze maat bedacht, zijn de monitor steunen die we gemaakt hebben.
Dit zijn gewoon simpele MDF stroken welke via scharnieren aan elkaar verbonden zijn. Zodra je de schermen onder een hoek zet blijft alles netjes staan.
En nog mooier, wil ik normaal gebruik maken van mijn desktop dan kan ik de schermen naar achteren duwen en iets uit elkaar trekken.

Afbeeldingslocatie: http://i1093.photobucket.com/albums/i438/seninnha/triplescreen_zps13a09d7a.jpg

iRacing Profile Flickr

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
seninha schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:32:
[...].....Ivm de ruimte staan beide zij schermen wel, vergeleken met andere setups, onder een extreme hoek. Maar ondanks dit, bevalt met het erg goed......
Netjes hoor en een scherpe hoek heb ik ook. Als je maar redelijk dicht op je scherm zit is dat perfect ;)

Ik heb de financiële verantwoording voor GoT-iRacing ook weer bijgewerkt.
Wil de kascommissie deze even controleren ;)

KLIK

Conclusies:
  • We staan er gezond voor qua financiën. We kunnen nog zo maar 2,5 seizoen flink wat hosten. Mede dankzij het winnen van $50,- in de referral contest en weer een aantal nieuwe referrals.
  • We hebben voldoende PayPal $ om de finale van S2 te bekostigen.
  • Dit seizoen gaan we als GoT onze 1000ste sessie hosten!!! Misschien wel een reden voor een feestje?

Pagina: 1 ... 49 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.