Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

iRacing: 2014 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 48 ... 121 Laatste
Acties:
  • 254.992 views

Onderwerpen

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-11 20:23

Fuelke

Forza Ferrari

Ik zou gewoon protest indienen als inbreuk tegen de sporting code, alleen moet je dan wel je races opnemen, want in de replay worden de local yellows niet gelogd denk ik.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Update = 504 Mb. Pittig...

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:55
Valt mee toch, bij Battlefield zijn de updates vaak +1gb 8)7

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
ik wil rijden!

Schiet op met die update O-)

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ach, het gaat me erom dat er best veel onderdelen worden geupdate. Er was dus nogal wat aan de hand.. ;)
De omvang in Mb's lach ik om zoef binnen...
Maar veel belangrijker de releasenotes zijn er al.
http://members.iracing.co...list/3250650.page#8001230

Moeten ze wel ff het forum UP gooien. :)

• -PassY-
JoepW schreef op maandag 28 april 2014 @ 16:39:

Moeten ze wel ff het forum UP gooien. :)
Afbeeldingslocatie: http://s29.postimg.org/hjooh5j1j/unnamed.png

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Verwijderd

+200MB COTA ... daarmee dat ik daar niet rond kwam :P :+ 8)

• -PassY-

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06:48

Niellie41

[object Object]

De release notes:
Simulation:
Bug Fixes
- Fixed a bug that could potentially crash the sim if trying to adjust the mirror in the F9 black box if a car has no mirrors to adjust.
- Fixed a bug that can cause the drivetrain of all cars to oscillate strangely if the clutch pedal was disengaging at all.

Updater
- We've made a small update to improve some of the error reporting if the updater has installation failures.

Cars:
Ford Falcon V8 Supercar
- We had unintentionally released the car with a half-developed v5 tire update, so we have reverted the car and tires to the same as Season 1.

Legends Ford '34 Coupe
- Increased strength of wheels so they don't damage so easily when brushing the wall.

Modified - SK
- Increased strength of wheels so they don't damage so easily when brushing the wall.

Modified - Tour

Riley Daytone Prototype
- Remove the one too many rear ride height sensors from the telemetry.

Silver Crown

Sprint Car

Star Mazda
- Fix a bug where the car was not immediately responding to adjustments of anti-roll bar torque.

Street Stock
- Add a newsmyrna setup.

Toyota Camry-Gen6
- Fixed a bug in the driver's animation.

Tracks:
Animation
- Improved the animated crowds to have less impact on the frame rate.

Circuit of the Americas
- Improved how the visual track surface aligns to the physical track surface.
- Move the rolling start grid for the West configuration up so it's past the cone barrier.

Lucas Oil Raceway
- Metal barrels moved behind the pit wall.

Kansas Speedway
- Fixed a bug in the horizon imagery.

[ Voor 4% gewijzigd door Niellie41 op 28-04-2014 16:49 ]

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11 14:36
Weinig echt opvallend, gewoon solide bug-fixes.

iRacing Profiel

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Tis geen build he

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
JoepW schreef op maandag 28 april 2014 @ 09:42:

Vanavond starten we met GoT-iRacing alweer aan het programma van Seizoen 2!
Op basis van de Enquete hebben we een mooi maandag tournooi gemaakt met oa. 2x een 100% basis content race. Vanavond is dat de SRF @ Okayama full verreden in 2 heats.

Morgen starten we met de wekelijkse Star Mazda training, met ruimte voor instructie, setup 'les', pit parties, etc.

Kortom: Ik zie jullie allemaal graag vanavond op Okayama!
Is er nog plek voor 1tje erbij of zitten jullie al volgeboekt ? :)

How do you save a random generator ?

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22:05
enchion schreef op maandag 28 april 2014 @ 19:01:
[...]

Is er nog plek voor 1tje erbij of zitten jullie al volgeboekt ? :)
Gewoon joinen, volgens mij zit hij niet vol en anders hebben de mensen later pech? :+

iRacing Profiel

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-11 13:07
'T is gewoon een open league sessie dus zolang er plek is kun je joinen. Nog maar eens wat spam mail eruit gooien, kijken of we de nummers weer wat omhoog kunnen krikken op de maandag :)

Mijn iRacing profiel

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 28-11 06:46
Ik zie de hosted sessie niet kan dat kloppen?

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
is een league sessie.. onder league kijken dus :D

I-racing Profile

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 28-11 06:46
Dankje, te lang weg geweest ;)

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hebben we een 100% rookie content race vandaag speciaal op verzoek van een aantal beginnende rijders is er geen een bij de practice en race aanwezig! Mag ik het ff niet snappuh....

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Hebben net allemaal promotie gehad :P

iRacing Profiel

• -PassY-
ging lekker vanavond.

Nog nooit in de SRF gereden, maar dan ook echt geen meter :D. Als 17de gestart in de 1ste heat. Naar plek 10 kunnen rijden en lekker kunnen vechten, al was het meer verdedigen van mijn kant :+

Heat 2 ging nog beter ... tot ronde 3 of 4. Nick spint en zit nog in zijn spin, ik kan hem net niet meer ontwijken. Ging nog wel vol van het gas, maar remmen was niet echt een optie (was de achterkant al bijna kwijt voor mijn gevoel), al had het toch niet uitgemaakt. Als ik geremd had, had ik hem hard ge-T-boned. Nu was het een klein tikje aan op mijn rechter achterkant, met als gevolg hard in de muur rechts.

Vind de auto niet zo leuk, maar het close racen doet alle negatieve punten van de auto vergeten. Alleen om in mijn eentje te gaan rijden terwijl ik toch al laatste lig ... mweh.

Alleen nu in 2 dagen tijd 2x uitgevallen door een spinner voor me waar ik niet omheen kon :S

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:15

BM

Moderator Spielerij
Blegh, zeldzame disconnect in heat 2, had volgens mij prima achter Joep kunnen finishen :(

Morgen op zoek naar een nieuwe router, die is tegenwoordig te vaak aan het klooien...

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• NickThissen
Sorry Pascal, en Pascal, en de rest die de dupe werd van mijn spin. Het was Joep z'n schuld!! :+
Maar zonder dollen, jammer dat dat gebeurde want was een leuk groepje.

Heb toch wel leuk geraced ook al vind ik okayama niet super, eerste race was ik iets te voorzichtig en werd ik door 5-6 man achter elkaar ingehaald :p Tweede heat ging goed in het begin tot de spin...

Mijn iRacing profiel

• -PassY-
Geen probleem Nick :) Gevalletje verkeerde moment en tijd voor mij.

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Leuk ding, die Spec racer. In race 1 met veel mensen kunnen vechten, vooral met Pascal T, al had hij volgens mij schade aangezien ik zoveel sneller was op het rechte stuk.

Race 2 ging niet zo goed. In ronde 2, de bocht na het rechte stuk heuvel op reed ik drie wijd aan de binnenkant, Eric in het midden, Roderick buiten. In de remzone zat Eric zo'n 25% vooruit. Aangezien ik de binnenkant van de bocht moest houden iets eerder geremd, Eric schoot een stukje door met 90% voorsprong.

Hij stuurde in, mogelijk omdat Roderick instuurde, ik kon nergens meer heen (vol op de rem, op de curb) en raakte hem. Daar baal ik van. Sorry Eric, al zou ik zo een-twee-drie niet weten wat ik anders had moeten doen.

Volgende bochtencombinatie knal ik Frans eruit. Helemaal niet gezien, spotter zei clear, omdat Dirk net daarvoor naast me zat. Sorry Frans.

Mijn motivatie was wel weg en na een paar rondjes maar gestopt.

Mijn ervaringen met die twee heat wedstrijden zijn niet positief, die sla ik voortaan maar over.

Mijn iRacing profiel

• enchion
  • Niet online
-PassY- schreef op maandag 28 april 2014 @ 22:25:

Vind de auto niet zo leuk, maar het close racen doet alle negatieve punten van de auto vergeten. Alleen om in mijn eentje te gaan rijden terwijl ik toch al laatste lig ... mweh.
Auto is wel heel leuk, maar je hebt wel een punt het is ongeveer de enige auto waar je lekker echt mee kan racen op iRacing, open dak dus je ziet veel, hij kan tegen een stootje, en hij is niet zo snel waardoor je niet snel in netlag problemen komt, en imho handling is goed.
(je kan er relatief makkelijk mee gooien/vangen)

1e race was grappig.
Rondje side by side met Joep, alles ging goed.
Helaas teveel volk meteen achter me waardoor ik met iedereen "moest" battlen, wat weer tijd kostte.
(maar ik hou van battlen dus dat vind ik eigenlijk niet erg.)
Daarna een tikje gehad in de hairpin (door een iets overijverige actie, maar verder geen probleem) waardoor klein beetje schade.
En later weer teruggeklommen naar de 7e plek, waar ik ook gestart was. :P

2e race was erg goed. (was al weer een maandje of 3 geleden dat mn laatste race was.)
Hele tijd achter Koen aan gezeten, Langzamerhand kwam Mack er voorbij en Paul jammergenoeg ook dichterbij.
Koen reed net niet precies genoeg om Paul zn aansluiting te geven.
Laatste 3 rondjes geweldig tof gebattled met die twee (meerdere keren 3wide allemaal zonder schade/problemen), jammer genoeg laatste lap even het gras aangestipt en de kans op een plek hoger verspeeld.

Maw was weer erg leuk Gotracen voor een keer.
Zal leuk zijn om nog een aantal races mee te doen dit seizoen.

• -PassY-
ik had geen schade. Denk dat het kwam omdat ik met auto blip & clutch reed. Omdat ik de auto niet ken, wou ik de problemen met een handmatige H-bak voorkomen :+

Ik begon telkens snelheid te verliezen na het opschakelen. al kon ik het telkens wel weer recht trekken onder het remmen :)

• MrBarBarian
Ik was in de 2e heat even bang dat ik in de top 10 ging eindigen. Gelukkig kunnen voorkomen met twee spins..

iRacing Profiel

• Ithric
JoepW schreef op maandag 28 april 2014 @ 20:47:
Hebben we een 100% rookie content race vandaag speciaal op verzoek van een aantal beginnende rijders is er geen een bij de practice en race aanwezig! Mag ik het ff niet snappuh....
Ik moet kiezen tussen maandag en Dinsdag en ga morgen gewoon mee trainen.

Het is wel altijd jammer als er gestemd wordt en de gorganiseerders dan hun best doen dit aan te houden en dan toch mensen weg blijven. :X

Misschien ga ik proberen me andere dingen van maandag naar Woensdag te verplaatsen maar weet niet of dit gaat lukken. (dus voor mij voornamelijk dinsdag dus)

iRacing Profiel

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42
ZeeZeiler schreef op maandag 28 april 2014 @ 22:53:

Volgende bochtencombinatie knal ik Frans eruit. Helemaal niet gezien, spotter zei clear, omdat Dirk net daarvoor naast me zat. Sorry Frans.
Ik vond het al een vreemde actie, ik zat bijna volledig langs je, ging ervan uit dat je me gezien had. :? Kreeg er meteen een slow down voor omdat ik door het gras ging. :(
Daar baalde ik eigenlijk het meeste van.

Kan gebeuren, volgende race beter.
Verder wel een leuke race met een paar leuke acties(Dirk). Helaas ben ik niet snel en constant genoeg om die gevechten rondelang vol te houden.

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

• dabelg
brake bias fuel mapping en tc komen in z1wheel dashboard :p

Wim Stockmans wrote:
Russell Hodgson wrote:
Gary Tall wrote:
Russell, will the dash soon be able to display the traction control level soon for cars like the HPD and the Corvette?

Thanks
Gary

Yes we are looking into updating those dashboards to include this additional information.

also brake bias ? and fuel map

Yes, where appropriate.

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Mijn ervaringen met die twee heat wedstrijden zijn niet positief, die sla ik voortaan maar over.
Ik vind dat juist wel leuk, heb je 2 keer kans. En met reversed grid is het lekker chaos bij de start :P

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 11:27

derx666

mecker ende blaet

vanavond training gehad van werk en was pas na 22:00 thuis.
Weet nog niet zeker of ik dit seizoen veel mee zal rijden aangezien ik zowel de skip als de L79 ga rijden. En als ik de sofrace van de L79 op zondag rij, dan moet ik de sof race in de skip op maandag doen. Als ik tijd heb dan doe ik wel mee...

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Jammer Derx.

Ik heb gisteren overigens heerlijk geracet. Echt 2 leuke heats.

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-11 15:47

Hoogie2004

Whohooooo

Ik ben er vanavond het eerste half uur, daarna voetbal kijken :)

Heb wel al wat getest en een setup gepakt van een training afgelopen week (en beetje aangepast). Ik zit rond de 1:25 laag (althans, in die testsessie, geen idee welk weer het was...), de snelsten reden daar 1:24 laag.

[ Voor 6% gewijzigd door Hoogie2004 op 29-04-2014 07:14 ]

My iRacing profile | Strava

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ondanks m'n disconnect in de 2e heat heb ik me ook prima vermaakt :) Half uurtje training maar gehad en niet echt op snelheid kunnen komen. Gelukkig in Q nog wat gevonden en stond lekker in het middenveld. Start van heat 1 was heerlijk. Mooi close kunnen rijden, veel gevechten en heel fair gereden over het algemeen, top d:)b

Begin van de 2e heat was eigenlijk net zo chaotisch, maar wel leuk. Kwam uiteindelijk achter Joep te rijden op plek 5 of 6 geloof ik. Bas en Roderic achter me kwamen dichterbij maar een stomme fout zorgde ervoor dat ik spinde in T1 en ze me voorbij konden gaan. Vlak daarna disconnect en dat was effectief einde race. Jammer, maar toch een leuke avond gehad.

SRF blijft idd een heerlijk racebakkie, al vond ik 'm op NTM4.x leuker/fijner rijden, al zal dat grotendeels gewenning geweest zijn :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• enchion
  • Niet online
Instructie filmpje voor Star Mazda handling vanavond. (Jammer dat we geen Lime Rock doen vanavond.)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=HyMNBHGO_zw]

• BM

BM

Moderator Spielerij
enchion schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 08:51:
Instructie filmpje voor Star Mazda handling vanavond. (Jammer dat we geen Lime Rock doen vanavond.)

[video]
7(8)7 Koekoek

Xbox

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
Race 2 ging niet zo goed. In ronde 2, de bocht na het rechte stuk heuvel op reed ik drie wijd aan de binnenkant, Eric in het midden, Roderick buiten. In de remzone zat Eric zo'n 25% vooruit. Aangezien ik de binnenkant van de bocht moest houden iets eerder geremd, Eric schoot een stukje door met 90% voorsprong.

Hij stuurde in, mogelijk omdat Roderick instuurde, ik kon nergens meer heen (vol op de rem, op de curb) en raakte hem. Daar baal ik van. Sorry Eric, al zou ik zo een-twee-drie niet weten wat ik anders had moeten doen.
Geen probleem, shit happens....persoonlijk rem ik in zo'n geval net iets meer zodat ik echt achter mijn voorganger zit en niet op het puntje van zijn achterkant, zeker met iemand aan de buitenkant moet je namelijk een keer insturen en als je er volledig naast zit is dat prima net als erachter...op de punt krijg je altijd een spin en ben je zelf ook het slachtoffer omdat hij voor je langs spint!! Dus (zeker in lap 2) een beetje laten werkt voor iedereen.....enne......25% ernaast is imo geen recht op de bocht en moet je iets inhouden.....maargoed, daar zullen anderen het misschien niet mee eens zijn ;) Overigens is het altijd aan de inhalende partij om dit veilig te doen, jouw zicht op de zaak is ook veel beter dan dat van je voorganger.....
Door het sprint-karakter zijn dit altijd chaotische races. Ik heb er ook niet zoveel mee omdat er nogal wat rijders met rode wazen rondrijden. Inhalen in de eerste ronden is geen probleem zolang je het maar veilig doet, helaas willen de meesten (waaronder jij ook wel een beetje) toch vroeg in de race nog even snel profiteren van het opeengepakte veld. De simpele regel is: als je sneller bent haal je iemand wel in, zo niet dan moet je overdriven om het te laten gebeuren met vaak chaos als resultaat.

[ Voor 3% gewijzigd door Ericjooo op 29-04-2014 09:12 ]

iRacing Profiel

• -PassY-
ipv een groen streepje mag ik nu met een blauw streepje rijden :)

Afbeeldingslocatie: http://oi57.tinypic.com/2mpg2fc.jpg

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 11:27

derx666

mecker ende blaet

Congrats Passy!

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:26

Oxigeon

En zo is dat!

Als ik de berichten hier in dit forum lees begin ik weer zin te krijgen in deze game. Heb geen flauw idee meer wat mijn statistieken ook alweer waren. Kan helaas niet inloggen zonder een account te hebben (waar een abbo op zit). Kreeg laatst al een fijne aanbieding in de mail met betaal voor 1 maand, krijg er 3).

Helaas is mijn computer op dit moment naar de haaien. Maar hoop dat hij er nog op draait. In mijn statistieken zal te zien zijn wanneer mijn laatste race was. En weet niet of er veel is veranderd sinds toen qua graphics

EDIT: Proficiat, -PassY-

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

2013-03-02
Mazda Cup

Summit Point Raceway
@Passy, gefeliciteerd!

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
-PassY- schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 09:18:

[afbeelding]
Welkom bij de club van 'veilige' rijders ;)

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:26

Oxigeon

En zo is dat!

Wutt, is het alweer meer dan een jaar geleden dat ik in mijn Oreo mazda/stockcar geracet heb? In die tijd moet veel veranderd zijn. Heb nog nooit een auto of iets dergelijks gekocht. Rij nog steeds met de standaards rond.

[ Voor 3% gewijzigd door Oxigeon op 29-04-2014 10:13 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Je bent rookie op Road en D op Oval.

• themac1983
Kan iemand mij vertellen of lage luchtvochtigheid MEER of MINDER grip geeft?

Btw, A op oval ook gehaald nu (road had ik al) dus YAY, ik ben klaar... kan niets meer verbeteren. uninstall etc :P

I-racing Profile

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Lage luchtvochtigheid = minder grip

En gefeliciteerd ;)

• -PassY-
JoepW schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 10:00:
[...]

Welkom bij de club van 'veilige' rijders ;)
Mooi, dan kan ik nu iedereen van de baan rijden ipv dat mensen mij ervan afrijden, Heh Nick :Y :P

Iemand zijn regenpak al klaar liggen voor zaterdag? Ik heb de mijne gister maar eens opgezocht. Weerberichten maken me niks uit, het is tenslotte Spa O-) Heb er zin in

• themac1983
WUT... wordt het zo slecht dan? ik HEB niet eens een regenpak... ik heb een auto :P

I-racing Profile

• NickThissen
Voorspelling gaat alweer de goeie kant op, beetje koud maar geen regen meer volgens mij.

Mijn iRacing profiel

• BM

BM

Moderator Spielerij
themac1983 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 10:25:

Btw, A op oval ook gehaald nu (road had ik al) dus YAY, ik ben klaar... kan niets meer verbeteren. uninstall etc :P
Tsssk, ambitieloos persoon ;) Je hebt nog Pro en Pro/WC wat je kunt bereiken. Doorzetten!

Verwachting voor Spa loopt langzaamaan de goeie kant op ja :) Wat fris boeit me niet zo, regen wel.

Xbox

Verwijderd

themac1983 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 10:25:

Minder, minder... :p

Er is ook een pro/wc license, dus je bent nog niet klaar ;)

• themac1983
Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 10:49:
[...]

Minder, minder... :p

Er is ook een pro/wc license, dus je bent nog niet klaar ;)
Owhjah, dat zal ik dan maar als doel voor dit season zetten voor mezelf :P EN een JSF race winnen... maar dan moet ik opschieten :P

I-racing Profile

• Ithric
Gefeliciteerd.

Heb wel zin in vanavond, hopelijk zijn me nieuwe pedalen ook spoedig binnen.
Tevens ook erg veel zin in zaterdag, hopelijk geen regen en anders ook leuk (en hopelijk spectacle)

iRacing Profiel

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:48
Ithric schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 10:55:
[...]

Gefeliciteerd.

Heb wel zin in vanavond, hopelijk zijn me nieuwe pedalen ook spoedig binnen.
Tevens ook erg veel zin in zaterdag, hopelijk geen regen en anders ook leuk (en hopelijk spectacle)
Wat heb je besteld? Dacht dat je een tijdje terug de T500 set had gekocht (of was dat iemand anders B) )

• Ithric
R0y. schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:34:
[...]

Wat heb je besteld? Dacht dat je een tijdje terug de T500 set had gekocht (of was dat iemand anders B) )
Klopt ja, maar ik kom talent tekort dus ga maar voor Loadcell. :+
http://eu.fanatec.com/Pedals/ClubSport%20Pedals%20V2%20EU

Heb het stuur nu ook alweer ruim 3 maanden, tijd voor nieuwe investering.
Hoor veel goede verhalen erover en heb nu het geld dus ga ervoor, de orginele T500 worden reserve.
(Dit wordt de basis voor mijn nieuwe rig die ik spoedig ga bouwen.)

[ Voor 13% gewijzigd door Ithric op 29-04-2014 11:44 ]

iRacing Profiel

• themac1983
wel ECHT wennen hoor die Fanatec krengen :P En zorg dat je wat WD40 in huis hebt. mijn gas pedaal piept als een gek na een paar dagen gebruik en dit schijnt het op te lossen :P

I-racing Profile

• Ithric
themac1983 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:48:
wel ECHT wennen hoor die Fanatec krengen :P En zorg dat je wat WD40 in huis hebt. mijn gas pedaal piept als een gek na een paar dagen gebruik en dit schijnt het op te lossen :P
Oo dat heb ik genoeg in huis voor mij RC hobby's. :9

iRacing Profiel

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:32

Phydomir

Dennis

Welke tweaker heeft er nou geen WD40 in huis? ;)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• themac1983
Dunno.. tweakers is toch een PC/Electronica site.... daar pleur ik geen WD40 over hoor :P

Heb het wel.. had gister alleen geen zin om te zoeken :P ging net lekker met de lotus :D

I-racing Profile

• MrBarBarian
Ik zit ook te wachten op mijn Clubsport pedalen + GT3 stuur. Hierna hopelijk een volledige bevestiging dat mijn gebrek aan talent ervoor zorgt dat ik niet vooruit te branden ben :P

Maar, WD40.. Laatste (afgelopen zondag?) hoorde ik iemand zeggen dat je vooral geen WD40 moet gebruiken. WD40 smeert niet, maar drijft vooral vocht af. Mischien beter om een ander smeerseltje te vinden?

iRacing Profiel

• themac1983
WD40 smeert niet? Dan gebruik ik het dus al jaren verkeerd ofzo :P ik pleur het op alles wat piept en tot nu toe werkt het op alles behalve mijn vriendin.. die begon harder te piepen...

I-racing Profile

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:34
Yeah class B oval promotie *O*

Nu maar is echt proberen een heel seizoen elke week te rijden :) Echt irritant hoe mijn werk me elke keer in de weg zit :N
themac1983 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 12:23:
WD40 smeert niet? Dan gebruik ik het dus al jaren verkeerd ofzo :P ik pleur het op alles wat piept en tot nu toe werkt het op alles behalve mijn vriendin.. die begon harder te piepen...
Dan moet je f blazen :9

[ Voor 50% gewijzigd door Streskip op 29-04-2014 12:24 ]

• Ithric
MrBarBarian schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 12:13:
Ik zit ook te wachten op mijn Clubsport pedalen + GT3 stuur. Hierna hopelijk een volledige bevestiging dat mijn gebrek aan talent ervoor zorgt dat ik niet vooruit te branden ben :P

Maar, WD40.. Laatste (afgelopen zondag?) hoorde ik iemand zeggen dat je vooral geen WD40 moet gebruiken. WD40 smeert niet, maar drijft vooral vocht af. Mischien beter om een ander smeerseltje te vinden?
Misschien kan ik beter wat kogellagervet nemen. :+

Weet niet of WD40 kwaad kan, ik merk het wel.
Wat ik er allemaal over lees op de site verheug ik me er steeds meer op. (ABS Feedback etc. 8) )

iRacing Profiel

• MrBarBarian
Zover ik heb begrepen moet je je daar niet teveel van voorstellen. Maar we wachten vrolijk af!

Net als Thermac geven redelijk wat mensen aan dat het echt wennen is in het begin. Daar ben ik het meest benieuwd naar.

@Thermac: Vrouwen moet je op een andere manier lube'en :P

[ Voor 7% gewijzigd door MrBarBarian op 29-04-2014 12:35 ]

iRacing Profiel

• R0y.
Ithric schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 12:25:
[...]

Wat ik er allemaal over lees op de site verheug ik me er steeds meer op. (ABS Feedback etc. 8) )
In het begin merkte ik het maar nu niet meer. Ik begin me zelfs af te vragen of het uberhaupt nog wel aan staat :9

De T500 is inderdaad een leuk stuur, als ze die los verkochten was ik daarvoor gegaan ipv het Porsche stuur van fanatec.

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
MrBarBarian schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 12:13:

Dry Lube werkt het beste. Zoek maar op via Google.
Te koop bij elke automaterialen toko.

• MrBarBarian
Gelijk even gekeken:
code:
1
29/04/2014  Shipped     Your order has been forwarded for shipment. The carrier will be sending the tracking number by email to you.

On it's way!

iRacing Profiel

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ithric schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 12:25:
[...]

ABS feedback is fake in iRacing. Deze telemetry wordt niet tijdens het rijden doorgegeven!
Dus wanneer dat rumble motortje start moet je zelf instellen afhankelijk van hoe hard je trapt.
En dat is geen indicatie van blokkeren of abs ;)

• dabelg
ik heb abs op mijn rig :p als stuur met abs trilt trillen pedalen ook haha voordeel van alles muuuuurvast te maken

• NickThissen
JoepW schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 12:43:
[...]

ABS feedback is fake in iRacing. Deze telemetry wordt niet tijdens het rijden doorgegeven!
Dus wanneer dat rumble motortje start moet je zelf instellen afhankelijk van hoe hard je trapt.
En dat is geen indicatie van blokkeren of abs ;)
Volgens mij ligt dat er net aan welk tooltje je gebruikt. De abs vibration in MCV is wel gebaseerd op telemetry en dus niet op hoe ver je het pedaal in trapt.
I’d like to thank the fellow iRacer Stephane Turpin for providing me the algorithm to detect when your wheels are locked or not. iRacing doesn’t provide real time wheel speed information (that’s only available in the file telemetry) so you can’t develop cheats that implement some sort of ABS system. The algorithm Stephane came up is enough for this vibration thing but not accurate enough for cheating.

Mijn iRacing profiel

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dat zeg ik toch.... Is dus een benadering. ;)
Daarom is het motortje op mijn pedalen ook disconnected.

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Het is zelfs een benadering die alleen werkt voor de aangedreven wielen. Omdat zo'n "algoritme" kijkt naar gear ratios berekend op toeren versus versnellling versus autosnelheid. Kortom, in bijna alle iRacing auto's kun je de voorwielen volledig locken zonder een rumble te detecteren. De reden dat het "een beetje" werkt is dat voor racing de rembalans vrij ver naar achteren staat, en dus die wielen ook wel blokkeren uiteindelijk.

Sommige Fanaleds gebruikers zweren er bij. Ik heb het zelf wel aanstaan, maar moet eerlijk bekennen dat ik het vaak niet merk. Doe ook nooit de moeite om hem in te stellen.

• NickThissen
Huh.. Je zegt dat het in te stellen is dat het gaat trillen afhankelijk van hoe hard je trapt en dat het dus niet naar wheel speed e.d. kijkt. Maar dat algoritme van Stephane kijkt wel naar allerlei variabelen die wel live te verkrijgen zijn om te bepalen wanneer een wiel blokkeert, onafhankelijk van hoe hard je trapt, toch? Hij heeft een work around gevonden om toch net nauwkeurig genoeg te kunnen bepalen wanneer een wiel blokkeert, nauwkeurig genoeg om het motortje op het juiste moment te laten trillen, maar niet nauwkeurig genoeg om zelf een abs of tc te maken.

Dat het perfect werkt zal ik echt niet beweren (heb ik nog nooit geprobeerd want heb dat hele motortje niet natuurlijk), maar het is toch wel iets geavanceerder dan "if brake > 80% then".

Mijn iRacing profiel

• Ithric
MrBarBarian schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 12:40:
Gelijk even gekeken:
code:
1
29/04/2014  Shipped     Your order has been forwarded for shipment. The carrier will be sending the tracking number by email to you.

On it's way!
Joepieeee:
29/04/2014

Shipped

Your order has been forwarded for shipment. The carrier will be sending the tracking number by email to you.
EDIT:
NickThissen schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 12:53:
[...]

Volgens mij ligt dat er net aan welk tooltje je gebruikt. De abs vibration in MCV is wel gebaseerd op telemetry en dus niet op hoe ver je het pedaal in trapt.

[...]
-O- -O- -O-

[ Voor 25% gewijzigd door Ithric op 29-04-2014 13:37 ]

iRacing Profiel

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Euh, ik zeg niks over trappen :) (my bad, dat was iemand anders, dat instellen is wanneer je de pedalen aan je wheel hangt)

De slider in Fanaleds is niet een if brake > 80%. Die slider is er voor de gevoeligheid van afwijking van ratio.

Stel je hebt de auto staan in gear 3 met een snelheid van 120km/h op 6000 toeren. Als ratio heb je dan 6000/120 (let op dit zijn geen _echte_ gear ratios, dit zijn afgeleide). Die ratio is niet stabiel, dus daar neem ik een gemiddelde van over een aantal samples.

Dan komt er een moment dat je op de rem trapt, en gaat die ratio ineens ontzettend afwijken van je gemiddelde. De slider in Fanaleds geeft aan hoeveel je van die ratio moet afwijken voor dat het ding gaat trillen.

Stephane doet dit op dezelfde manier, hij heeft geen achterdeurtje gekregen van iRacing mocht je dat denken.

[ Voor 5% gewijzigd door DirkT op 29-04-2014 13:40 ]

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Je hebt gelijk Nick.
Ik was wat kort door de bocht (werken en tegelijk reageren via mijn iPhone is altijd wat kort door de bocht) en ben en was me bewust dat er 3 wegen zijn. Die van Fanatec, MCV en van Fanaleds. In alle gevallen is het toch echt 'fake' ;) Enkel is die van MCV en Fanaleds wat beter...

[ Voor 12% gewijzigd door JoepW op 29-04-2014 13:44 ]

• NickThissen
Ik dacht dat Joep wel bedoelde dat het op basis van hoeveel je pedaal ingetrapt is was Dirk. Reageerde niet op jou, je kwam er tussendoor :p

Mijn punt was alleen dat het niet zo simpel is als checken hoe ver het pedaal ingetrapt is. Dat het nu niet fake is zal ik niet beweren, de informatie die je nodig hebt om het 100% nauwkeurig te bepalen maken ze met opzet niet beschikbaar dus dat zal nooit komen. Maar hij heeft dus wat verzonnen om het toch nauwkeurig genoeg te bepalen. Nu heb ik het nooit geprobeerd maar mijn veronderstelling was dat het toch echt gaat trillen wanneer je blokkeert (en dus niet dat het 50% van de tijd maar wat gokt en denkt dat je blokkeert terwijl dat niet zo is). Misschien overschat ik zijn formule, maar ik had het idee dat het best ingewikkeld was. Lang geleden dat ik het gezien heb echter en kan het nu ook niet meer vinden, jammer want vind ik altijd wel interessant :)

Verwarring komt door Fanatec != Fanaleds denk ik :p Fanatec drivers zelf zullen inderdaad alleen op basis van pedaal positie zijn, kan ook bijna niet anders. Fanaleds en MCV zijn dus meer geavanceerd. Werken Fanaleds en MCV met dezelfde code, of toch ook weer verschillend van elkaar?

Trouwens, David Tucker heeft dit seizoen iets toegevoegd waardoor je veel sneller live telemetry kan uitlezen wat voorheen niet kon (wheel speeds etc die nodig zijn voor abs/tc). Met wat slimmigheid kun je daarmee tot op 100ms nauwkeurig live data krijgen, wat misschien net genoeg is voor abs/tc. Dat gaan ze volgende maintenance weer eruit slopen door er een seconde delay in te zetten echter (misschien is dat gisteren al gebeurd), dus je kunt straks "live" de tyre temps enzo uitlezen (met 1 s delay). Wel leuk voor dingen als iSpeed en onboard displays etc.

[ Voor 32% gewijzigd door NickThissen op 29-04-2014 13:56 ]

Mijn iRacing profiel

• Ithric
Wat een verwachting van mij al niet te weeg bracht, even goed buiten dit om denk ik dat het een grote vooruitgang zal zijn met Fanatec.

Volgende week heb ik een week vrij, dus ga goed oefenen om nog beter te worden en stappen te maken. (Voornamelijk met de Star Mazda denk ik).

iRacing Profiel

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-11 18:26

[afbeelding]
Gefeliciteerd, mijn blauwe oval streepje is groen geworden |:(

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

• NickThissen
Ithric schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 14:28:
Wat een verwachting van mij al niet te weeg bracht, even goed buiten dit om denk ik dat het een grote vooruitgang zal zijn met Fanatec.

Volgende week heb ik een week vrij, dus ga goed oefenen om nog beter te worden en stappen te maken. (Voornamelijk met de Star Mazda denk ik).
De tril rem is dan ook absoluut niet de reden om zo'n pedalen set te kopen hoor :p De load cell rem is toch de belangrijkste reden, en daar moet je absoluut aan wennen, en dat zal niet leuk zijn de eerste paar rondjes maar zodra je het door hebt kun je vooral veel nauwkeuriger op de limiet remmen (en daardoor later). Je kunt gewoon hard trappen in plaats van je voet op een arbitraire positie te laten zweven.

Mijn iRacing profiel

• -PassY-
Ithric schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 14:28:

Dan nog is het een zeer goede aanschaf hoor :) Vooral het rempendaal _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Je kant iets makkelijker later en harder remmen. Maar het belangrijkste is dat je dit iedere bocht kan doen. Muscle memory :) Vind dit toch meer een gymic iets dat ABS trillen.

En het is even wennen, ik had 2 avonden nodig om te wennen, maar ik denk dat ik nooit meer iets anders wil :)

• dabelg
niel iets voor u ? kan je nice rig van maken :p

http://www.ebay.com/itm/N...ain_0&hash=item43c8f80482

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-11 20:23

Fuelke

Forza Ferrari

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ioXNjiy.jpg

Zo, terug klaar voor een nieuw seizoen; Ik wil weer vanalles door elkaar gaan rijden vrees ik :+

* Radical Series met de Radical SR8
* GT3 Challenge Series met de BMW Z4 GT3 of de McLaren MP4-12C GT3
* NASCAR B fixed
* Super Late Model (maar dan wellicht enkel Time Trail)

En dan gaan jullie nog trainen met de Star Mazda 8)7

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• R0y.
Nice, die stoel zou ik wel willen hebben :Y

Ik ben ook naar C. Zo even een skin maken voor de RUF en dan lekker gaan oefenen:Y Maar wat breekt dat ding snel uit bij remmen zeg...

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06:48

Niellie41

[object Object]

De Corvette is nu echt een leuke auto geworden!
Setup Road America

• -PassY-
R0y. schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 15:12:
[...]

Nice, die stoel zou ik wel willen hebben :Y

Ik ben ook naar C. Zo even een skin maken voor de RUF en dan lekker gaan oefenen:Y Maar wat breekt dat ding snel uit bij remmen zeg...
Rem balans flink naar voren, iets tussen de 51 en 53 en je moet nu echt goed blippen, anders blokkeer je inderdaad zo de achterwielen.

Probleem had ik ook na de update. Het getal "tussen de 51 & 53" begrijp ik nog niet helemaal. Hoe het werkt ook niet. Maar ik weet wel dat dit werkt :) En de blip is belangrijker dan voorheen. Voor de update was dit nog makkelijk op te vangen, maar in de nieuwe build is het verrekte lastig.

Ook niet te hard remmen merkte ik gister. Ben er eens goed voor gaan zitten omdat ik een dagje vrij had :) Het rem pendaal vol indrukken zit er niet meer in. Als je hard wilt remmen, is 75% zo ongeveer de max. Athans, voor mij. En dat is in een rechte lijn.

Ook wel logisch, omdat ik denk dat je in het echt ook niet 100% het pendaal indrukt. De banden zorgen voor de grip grens.

• R0y.
-PassY- schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 15:40:
[...]

Rem balans flink naar voren, iets tussen de 51 en 53 en je moet nu echt goed blippen, anders blokkeer je inderdaad zo de achterwielen.

Probleem had ik ook na de update. Het getal "tussen de 51 & 53" begrijp ik nog niet helemaal. Hoe het werkt ook niet. Maar ik weet wel dat dit werkt :) En de blip is belangrijker dan voorheen. Voor de update was dit nog makkelijk op te vangen, maar in de nieuwe build is het verrekte lastig.

Ook niet te hard remmen merkte ik gister. Ben er eens goed voor gaan zitten omdat ik een dagje vrij had :) Het rem pendaal vol indrukken zit er niet meer in. Als je hard wilt remmen, is 75% zo ongeveer de max. Athans, voor mij. En dat is in een rechte lijn.

Ook wel logisch, omdat ik denk dat je in het echt ook niet 100% het pendaal indrukt. De banden zorgen voor de grip grens.
Auto blip for the win? >:)

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Van het memberforum
Deploying some sim updates.

CEST
Tuesday 2014-04-29 1030 Hosted Sessions Unavailable*
Tuesday 2014-04-29 1630 Service Unavailable
Tuesday 2014-04-29 1800 Service Restored

All times are subject to change.

Sessions in progress at the start of maintenance may be terminated. There will be no record of such events whether official or not.

(*) Hosted sessions are allowed that do not overlap the service maintenance period. For example, 6 hours before the service is down, you can create a hosted session that lasts 4 hours, but not one that lasts for 6 hours.
quote: Tony Gardner
We had a couple little start of season and week 13 build bug issues that we corrected and tested and going to rollout this morning at 10:30 EST. Our apologies!

An issue with one of the gen 6 cars getting out of pits about 1.5 seconds faster than other cars is corrected.

An issues with the gen-6 grille tape for all three cars also corrected.

Also a web issue with the Truck/Silverado Series not getting published properly so you could join. That is already corrected. An issue with the NASCAR iRacing Series not getting published properly. That will be corrected today as well. Should be this morning. Will confirm shortly.

Good racing and good luck this season!

[ Voor 36% gewijzigd door JoepW op 29-04-2014 15:53 ]

• -PassY-
R0y. schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 15:42:
[...]

Auto blip for the win? >:)
ik baal nu al dat ik met de paddles moet schakelen omdat ik nog geen ps/2 kabel heb kunnen vinden voor tussen mijn stuur en pook.

Denk wel dat dat wat scheelt, want ik ben gewend om gelijktijdig te blippen en te schakellen. Maar ben er ook achtergekomen dat met de paddles, ik rekening moet houden dat ik mijn hand niet hoef te verplaatsen van stuur naar pook. Hierdoor blipte ik ietsjes eerder dan een duw tegen de pook. Nu blip ik soms iets te laat of schakel ik te vroeg :)

• Ithric
-PassY- schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 14:34:
[...]

Dan nog is het een zeer goede aanschaf hoor :) Vooral het rempendaal _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Je kant iets makkelijker later en harder remmen. Maar het belangrijkste is dat je dit iedere bocht kan doen. Muscle memory :) Vind dit toch meer een gymic iets dat ABS trillen.

En het is even wennen, ik had 2 avonden nodig om te wennen, maar ik denk dat ik nooit meer iets anders wil :)
Ja de reden dat ik ook de overstap maak komt door Sebering, het voelde meer op geluk remmen dan echt precies.
Dit komt natuurlijk ook door mezelf, maar voelde niet natuurlijk voor mij. (veer altijd gelijk en weinig erge weerstand)

Dus ga het meemaken, ga ook volgende week mezelf dwingen zelf te blippen ipv autoblip. (scheelt toch ook .100 ofsow toch of is dat BS? :P (wel makkelijk zonder het zelf te doen.)

iRacing Profiel

• NickThissen
In de meeste auto's is dat geen BS, vaak zelfs meer dan 0.1s, je verliest veel tijd bij opschakelen als je autoblip gebruikt omdat hij onnodig lang de koppeling in houdt (en je dus effectief geen gas geeft). Ook kun je iets harder op de motor remmen maar dat scheelt niet zo veel. Maar in de c-spec heb ik autoblip aan staan omdat het zelf blippen gewoon niet consistent wilde lukken (elke andere auto wel) en ik veel meer tijd verloor door daarmee fouten te maken dan dat beetje wat ik win door zelf te blippen. Na de update niet meer geprobeerd, misschien is het nu beter...?

Mijn iRacing profiel

• -PassY-
het is erger Nick :) Als je nu niet goed blipt, of net te vroeg of te laat. Grote kans dat je je achterwielen blokkeerd.

De CSpec is echt een auto geworden waarin de kleinste foutjes keihard worden afgestraft heb ik het idee :) Maar ik ga er toch voor. Op somige momenten gaat alles goed, al heb ik nog niet helemaal door waarom , maar het gevoel wat je dan krijgt is fantastisch :) En de auto voelt dan echt heerlijk controlleerbaar.

Nier over-driven is denk ik het toverwoord.

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-11 07:20
Ik heb totaal geen problemen gehad met blippen in de C-Spec tijdens de GoT 185. Wel een keer remmen geblokkeerd door te hard te remmen en de balans is te veel naar voor te hebben staan, maar het blippen zelf gaf geen probleem.

Tijdens het oefenen had ik wel af en toe een keer dat hij niet terug wou schakelen door een verkeerde blip, maar dat leer je snel ;)

Ik heb wel de indruk dat sommige auto's wat vergevingsgezinder zijn qua blippen dan andere.

Mijn iRacing profiel

• NickThissen
Ik had ook nooit last van blokkerende wielen ofzo maar wel dat hij niet terug wilde schakelen.

Mijn iRacing profiel

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-11 13:45

Arfman

Drome!

Niellie41 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 15:21:
De Corvette is nu echt een leuke auto geworden!
Setup Road America
Wel $#@$#@$ iRacing/Niel! Die auto is inderdaad super geworden, maar waar haal ik de tijd vandaan om in elke gave auto te rijden! 8)7 :P

Lekkere setup ook, alleen aanremmen voor de laatste bocht blijft tricky. BB op 51 gezet en dat hielp al iets maar in de laatste bocht wil hij enorm graag dwarsgaan.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• -PassY-
ik wel, maar ik heb meerdere keren gemerkt in meerdere auto's dat ik het meer van het remmen moet hebben dan bochten snelheid of rechtelijn snelheid. Dus misschien komt mijn probleem wel voort doordat ik meer vertrouw op de remmen voor ronde tijden.
Denk dat dit meer een verschil in rijstijl is. en wellicht is de mijne niet goed, kan ook :)

Gisteren ook. Ik word ingehaald op het rechte stuk, en rem bijna 2-3 auto lengtes dicht. Moest in het verkeer ook flink oppassen dat ik niet mijn eigen rempunten ging gebruiken of perongeluk een dive bomb deed.

• R0y.
Net een tweede monitor aangesloten. Kan nog even wat rondjes maken voordat het e.e.a. moet gaan doen...

IRACING OFLINE |:(

• Bruzski
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-11 20:22

Bruzski

watte ??

-PassY- schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 16:03:
[...]
ik baal nu al dat ik met de paddles moet schakelen omdat ik nog geen ps/2 kabel heb kunnen vinden voor tussen
bedoel je deze,
Afbeeldingslocatie: http://madcat.zero.free.fr/images/fanatec/csw%20review/adapt%20ps2.png

misschien heb ik daar nog een paar van liggen ;) of anders DIY kabeltje maken
http://insidesimracing.tv...2-to-rj11-wiring-diagram/

[ Voor 13% gewijzigd door Bruzski op 29-04-2014 17:00 ]

☁ Tech Junky | Smart Things | Motivator | rFactor 2 Sim GT3 Pro ☁ (ICQ 8297373)

Pagina: 1 ... 48 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.