Bedankt!ZeeZeiler schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:42:
Ingevuld, Niel. De postervraag vond ik erg lastig.
De NEO startpost bevat dit:
In summary,
PRO: drivers > 2000 iRating.
AM: drivers > 2000 and < 3000 iRating.
Ben ik nu PRO of AM?
Jij bent een AM. De iRating moet 3000 zijn. Heb het meteen gefixed.
Nog een skip regular erbij en we kunnen team skippy beginnenderx666 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:34:
[...]
Ik zoek ook nog wel een team, moet wel nog even checken of ik dan kan, maar ik stel me wel beschikbaar voor de Corvette
Ga ik toch echt met een kangaroo op mijn auto rijden als het zo ver komt
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Verwijderd
Dus nog even 1000 rating droppen en dan als amateurtje meerijdenNiellie41 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:46:
[...]
Bedankt!
Jij bent een AM. De iRating moet 3000 zijn. Heb het meteen gefixed.
De GoT race kan ik wel meedoen en zit te denken aan de C6
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2014 15:16 ]
Dat had niet uitgemaakt, want jij was gewoon PRO.Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2014 @ 15:14:
[...]
Dus nog even 1000 rating droppen en dan als amateurtje meerijden. Jammer dat de data heel beroerd uitkomen voor me, dus zal het weer moeten laten schieten
.
The AM driver must not previously have had an iRating of more than 3000.
Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2014 @ 15:14:
[...]
Dus nog even 1000 rating droppen en dan als amateurtje meerijden. Jammer dat de data heel beroerd uitkomen voor me, dus zal het weer moeten laten schieten
.
Brengt wel een puntje naar boven btw... Voor de Word Cup of Iracing races een tijdje terug hebben ook mensen bewust hun IR laten zakken om in de lagere klasse te kunnen domineren. Is dit iets waar NEO actief op gaat controleren, of verwachten jullie hier niet zo'n issue mee?
NVM zie al dat het in de regels staat
[ Voor 4% gewijzigd door themac1983 op 31-03-2014 15:18 ]
Mijn best gedaan om het antwoord goed te formuleren, heb je het al gewijzigd.
[ Voor 20% gewijzigd door Niellie41 op 31-03-2014 15:24 ]
Ik speel iracing nog niet heel erg lang maar ik rij altijd wel heel correct. Ik rem voor incidenten ipv zwaar door te gassen en blind de rookwolk in te rijden. Kost me vaak plaatsen maar ik krijg dan wel vaak de safety rating, is helaas niet zo goed voor plaatsen & irating.
Lijkt me dat je eerder selectie moet doen voor 'veilig racen' op safety rating dan irating? Irating is toch vooral representatief hoe snel je bent en hoe hoog je eindigt? Zou heel graag meedoen maar men rating komt helaas nog niet in de buurt. Heb gepiekt met MX5 op 1500 en nu terug beetje gezakt daar ik me net ben beginnen bezig houden met de skip barber.
Zou hoedanoek graag mee kunnen doen dus hopelijk geraak ik nog op tijd aan de correcte rating.
Doe mij maar die Z4! Ik rij em in het dagelijkse leven dus mijn keuze is snel gemaakt!
Momenteel is het voor mij wachten op men C klasse promotie maar dit gebeurd pas op 28 april
[ Voor 11% gewijzigd door JacobsT op 31-03-2014 15:26 ]
Internet Entrepreneur / Petrolhead / Vaper / Poker Player / Nontheist
themac1983 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:47:
Ik wil best met mensen in een team btw. Verwacht alleen niet dat we met mij erbij hoog zullen eindigen![]()
Mijn voorkeur gaat dan overigens uit naar de CR6
En mijn voorkeur gaat uit naar de ruf track. dus zullen wij samen een teampje maken dan?thijmennabuurs schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:26:
ik heb ook geen probleem met de indeling!
ookal gaat mijn voorkeur naar de ruf c-spec!
De meeste snelle mensen hebben ook een hoge SR, er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen, maar over het algemeen klopt dit. De meeste mensen die mee doen aan de NEO races zijn bekend met ons. Zij weten wat wij verwachten van de coureurs en andersom. Dit zijn nu de regels, er zal misschien het een en ander getweaked worden maar in grote lijnen staat dit zo vast.JacobsT schreef op maandag 31 maart 2014 @ 15:25:
Ah dit is eigenlijk wat ik zoek maar ik vind het een beetje spijtig voor de rating, al snap ik het wel.
Ik speel iracing nog niet heel erg lang maar ik rij altijd wel heel correct. Ik rem voor incidenten ipv zwaar door te gassen en blind de rookwolk in te rijden. Kost me vaak plaatsen maar ik krijg dan wel vaak de safety rating, is helaas niet zo goed voor plaatsen & irating.
Lijkt me dat je eerder selectie moet doen voor 'veilig racen' op safety rating dan irating? Irating is toch vooral representatief hoe snel je bent en hoe hoog je eindigt? Zou heel graag meedoen maar men rating komt helaas nog niet in de buurt. Heb gepiekt met MX5 op 1500 en nu terug beetje gezakt daar ik me net ben beginnen bezig houden met de skip barber.
Zou hoedanoek graag mee kunnen doen dus hopelijk geraak ik nog op tijd aan de correcte rating.
Doe mij maar die Z4! Ik rij em in het dagelijkse leven dus mijn keuze is snel gemaakt!
Momenteel is het voor mij wachten op men C klasse promotie maar dit gebeurd pas op 28 april
Als je je SR boven 4.00 krijgt, promoveer je direct naar C.
Dan maar eens meteen werk van maken straks! :-)
Internet Entrepreneur / Petrolhead / Vaper / Poker Player / Nontheist
Ingevuld, lijkt me leuk om mee te doen alleen kan ik 1 juni helaas nietNiellie41 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:49:
Ik heb een verzoek aan alle iRacing GoT members. Voor school moet een korte enquête houden. BM heeft me toestemming gegeven om het hier te plaasten, nogmaals bedankt!Het gaat over NEO en kost hooguit 2 minuten van je tijd.
Als ik alle data heb, dan zal ik laten zien waarvoor het precies is.
Link naar de enquête
Alvast bedankt!
En als je klaar bent, moet je eens hier kijken.
Is goed!Linc schreef op maandag 31 maart 2014 @ 15:28:
[...]
[...]
En mijn voorkeur gaat uit naar de ruf track. dus zullen wij samen een teampje maken dan?
Vooral de start

En het einde ook
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Ik wil wel, maar ik kan de race van 1 juni niet mee doen, andere 2 races wel.NickThissen schreef op maandag 31 maart 2014 @ 18:56:
Is er iemand tussen de 2000-3000 iRating die samen met mij een team wil vormen voor de NEO GT races?
Ik wel..... Zal ik het eens proberen van die lange races? Als jij het goed vind?NickThissen schreef op maandag 31 maart 2014 @ 18:56:
Is er iemand tussen de 2000-3000 iRating die samen met mij een team wil vormen voor de NEO GT races?
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Ik ook wel Nick, C spec is all right for meNickThissen schreef op maandag 31 maart 2014 @ 18:56:
( haal de 2000 officieel wel niet maar geloof wel dat ik rond de 2300 thuis hoor)
[ Voor 13% gewijzigd door Ruud Mulders op 31-03-2014 19:47 ]
Huh? Die doet niet mee...Ruud Mulders schreef op maandag 31 maart 2014 @ 19:46:
[...]
Ik ook wel Nick, C spec is all right for me
NickThissen schreef op maandag 31 maart 2014 @ 19:47:
Ik vind alles prima Joep / Linc
[...]
Huh? Die doet niet mee...

Maar maakt me ook niet uit welke wagen, dacht de spec en daar rij ik nu DRGTC2 mee, vandaar
[ Voor 19% gewijzigd door Ruud Mulders op 31-03-2014 19:58 ]
http://www.joinedsimracin.../de-wit-wins-at-the-glen/
Niet dat het me wat uitmaakt voor dat puntje want ik maak toch 0 kans maar heb dit nooit begrepen
Eigenlijk wel een vermakelijke auto
Ok, als dat zou lukken helemaal prima!NickThissen schreef op maandag 31 maart 2014 @ 19:10:
Volgens mij mogen er ook meerdere teammates zijn en mag je dus afwisselen, dus als we wat meer mensen zoeken als reserve dan komt dat vast wel goed. Zou ook leuk zijn om een crew chief / spotter te hebben, want er moet iemand in een speciaal Teamspeak channel aanwezig zijn om alles naar het team te communiceren. Kan volgens mij ook iemand zijn die aan het rijden is maar dat lijkt me minder handig. Er zijn vast mensen die graag kijken maar niet mee willen racen
Helaas vernaaide ik m'n race meteen de eerste keer in Eau Rouge omdat ik mis-shifte en niet in de 4e versnelling kwam. Daarna was het een inhaalrace voor me, eigenlijk wel heel goed vermaakt. Wel bijna Wim van de baan meegenomen, nogmaals sorry. Gelukkig lette hij op.
Al met al nog best veel voor positie gevochten dus een erg leuke race gehad.
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
quote: Eric HudecWe are trying to get the FMazda out on the v5 tire for next season. Trying. Both car devs, myself and Chris Lerch, are currently off in any number of directions right now. He's further developing our new BMW along with the other GT cars for BOP as well as some upgrades that the membership should really like. I'm on the top level stockcars along with a few additional sports cars and things. I think we've got a good tire base for the FM, but need time to test and make some additional adjustments. If we can get it out we will.
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Voor de seizoensfinale begrijp ik dat ik zelf weinig meegereden heb dit seizoen en dat anderen dan voorrang op me hebben. Als er dan toch plaatsen vrij zouden zijn ben ik geïnteresseerd om mee te rijden met de C-spec of de Corvette. De RUF Track staat me minder aan.
Ik had gisteren trouwens het lumineuze idee om voor SR mee te rijden in de GT3 challenge op Spa. Dat was dus geen slim idee...
even de fouten gehighlightThiJor schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 09:23:
Ik had gisteren trouwens het lumineuze idee om voor SR mee te rijden in de GT3 challenge op Spa. Dat was dus geen slim idee...
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Je was er nog een vergeten: GT3 Challenge

Je iRating is wel boven de 3000 geweest, dat zou je weer in de PRO categorie plaatsen.ThiJor schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 09:23:
Ik heb ook wel interesse in beide evenementen. Ben zelf nu iR 28xx, dus dat valt nog net binnen de AM klasse voor de NEO GT en ik zou graag met een BMW rijden.
Ah ok, goed om te weten. Wat beter lezen in het vervolg dan.Niellie41 schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 09:43:
[...]
Je iRating is wel boven de 3000 geweest, dat zou je weer in de PRO categorie plaatsen.
Hoe kom je daar bij? We zetten de inschrijving voor GoT gewoon een weekje eerder open dan voor de rest, en ik verwacht niet dat we met GoT alleen de grid vol krijgen dus je kan gewoon meedoen.ThiJor schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 09:23:
Voor de seizoensfinale begrijp ik dat ik zelf weinig meegereden heb dit seizoen en dat anderen dan voorrang op me hebben. Als er dan toch plaatsen vrij zouden zijn ben ik geïnteresseerd om mee te rijden met de C-spec of de Corvette. De RUF Track staat me minder aan.
-PassY- schreef op maandag 31 maart 2014 @ 12:55:
Hoe zit het eigenlijk met team maken? Is dat random en moet je een auto opgeven, of moet je er 1 maken? In het geval van het laatste, iemand zin om mij in het team te hebben?
Ik heb voor mn beurt gesproken. Ik kan de 27 april niet... GRMBL!!!!derx666 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:34:
Ik zoek ook nog wel een team, moet wel nog even checken of ik dan kan, maar ik stel me wel beschikbaar voor de Corvette
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Momenteel enkel voor GoT-leden, dus schrijf je snel in.

KLIK
je kunt echt ook wel goed racen in GT3 challenge hoor (is wel beperkt haha)
gisteren p3 gehaald in topsplit en gewoon 2 cars ingehaald door vroeger te pitstoppen en tijdens hun pitstop een fast lap te zetten ze kwamen 5 sec achter me terug de baan op
Ik zeg gewoon dat ik zou begrijpen dat GoT'ers die actiever waren dit seizoen voorrang zouden krijgen op mij. Als dat niet het geval is, geen probleem natuurlijkNickThissen schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 10:33:
[...]
Hoe kom je daar bij? We zetten de inschrijving voor GoT gewoon een weekje eerder open dan voor de rest, en ik verwacht niet dat we met GoT alleen de grid vol krijgen dus je kan gewoon meedoen.
Ik heb juist 1 race meegedaan: de Mixed Class op Sebring met de Mustang en de Skip, en dat was dan nog vorig seizoen...
Klein puntje feedback bij het inschrijfformulier: De C-Spec is de oude GTC klasse en niet GTE.JoepW schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 11:26:
De inschrijving voor onze seizoensfinale is geopend!
Momenteel enkel voor GoT-leden, dus schrijf je snel in.
[afbeelding]
KLIK
Ik kan dus later nog de teamsamenstelling veranderen?
En ja, je kunt je eigen team aanpassen (mensen toevoegen of verwijderen). Uiteraard is het de bedoeling dat je dit in overleg met die mensen doet en niet zomaar mensen gaat zitten toevoegen.
Ik zal waarschijnlijk nog iets inbouwen dat ik het teams veranderen kan blokkeren, bijvoorbeeld 2-3 dagen voor de race zodat mensen niet 5 minuten voor de race nog gaan veranderen.
edit: De site ziet er goed uit!
[ Voor 10% gewijzigd door Niellie41 op 01-04-2014 11:37 ]
Graag team namen in het Engels, of in ieder geval namen die voor de broadcasters uit te spreken en te begrijpen zijn!
Ze hebben al genoeg moeite met onze namen, om nou ook nog allemaal rare nederlandse team namen te doen gaat wat ver
Of wel.
Haha, ik vind het wel humor, maar ik weet niet of de broadcasters het op prijs zullen stellen
haha, keer in 1 van de Big Grid Skip races:NickThissen schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 12:02:
Ze hebben al genoeg moeite met onze namen, om nou ook nog allemaal rare nederlandse team namen te doen gaat wat ver
And in 10th spot, we have .... Passsss-kal Tu ... Tuunissss .... we got Pass-Kal in 10th spot
Even later tijdens het pitstop window:
The people who made their pitstop or a lap down: Hele lijst met mensen, komen ze bij mij aan, even een stilte van 1-2s en ze gaan verder met de persoon die achter mij reed
Bij de laatste Big grid deden ze niet eens meer een poging met mijn achternaam. Het was gewoon:
Lets have a look at the people still in the lead lap, starting with 16th, It looks like Pass-Kal had some trouble with a backmarker and is missing his front wing now.
Vervolgens heel verhaal over backmarkers, Spa en inhalen, toch 4 minuten vol in beeld geweest

Dat wordt weer echt close met dat gebakje...
Wel erg mistig, overigens.
[ Voor 6% gewijzigd door JoepW op 01-04-2014 13:15 ]
Had hij voor dit jaar al gedaan, dus hij doet het nog maar een keer
nice registratie systeem. Gaat neo dit ook gebruiken ?
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Engelse naam dan. We hebben het aangepast naar "Rusty Racers" ik geloof dat jullie wel kunnen bedenken hoe onze auto's eruit komen te zienthemac1983 schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 12:00:
Team Slobberig aagemeldteam van mezelf. Linc/Bas en Thijmen. Teamnaam zal waarschijnlijk nog aangepast worden.
je gaat voor de "i just crashed badly look"themac1983 schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 15:01:
[...]
Engelse naam dan. We hebben het aangepast naar "Rusty Racers" ik geloof dat jullie wel kunnen bedenken hoe onze auto's eruit komen te zien
Heb gisteren zelfs 5 rondjes gereden op Sebring (weliswaar in daglicht)
Die RUF is echt geen auto voor me, ik moest echt flink mijn best doen met de C-spec om een beetje leuk rond te komen tijdens de vorige finale. En gisteren was het ook al geen succes, ik raakte met moeite aan Les Combes in het begin. Uiteindelijk toch rond gekomen zonder ergens de rails in te gaan, maar na 3 rondjes toch de muur in, en de zin was meteen over. Ik ga der nooit vriendjes mee worden vrees ik, met geen enkele van de RUF's.
Remco, als je zin hebt kunnen we weer in één team ?
[ Voor 14% gewijzigd door Fuelke op 01-04-2014 16:56 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Ik heb me ingeschreven met de Cspec omdat ik daar al mee op Sebring geracet heb, 2e voorkeur zou de Track zijn. Dus als iemand nog een teamgenoot zoekt?
Erg mooie site Nick!!!
[ Voor 10% gewijzigd door Ericjooo op 01-04-2014 18:32 ]
in de startpost is dit nog niet (juist) aangepast.JoepW schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 10:35:
De korting regels zijn veranderd:
[afbeelding]
Deze korting komt dus in plaats van de 25% korting als je of 100% oval of 100% road content bezit.
Lijkt mij een prima verbetering
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
Ook aangemeld, met RUF Track.Niellie41 schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 11:34:
Ok thanks. Ik heb alvast een Racing Lions team aangemaakt. Wij kunnen waarschijnlijk 2 teams vullen, maar we weten nog niet wie in welk team gaat rijden.
edit: De site ziet er goed uit!
Zal het tweede team aanmaken, alleen de naam is nog niet bekent.
(Team aangemaakt)
Maakt ook niet uit. Ingeschreven met de C6R, en een team gemaakt met Pascal. Nu nog 1 iemand erbij die in de C-Spec gaat rijden.
Xbox
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Ja stom.... Er stond 40% ipv 40 stuks. Bedankt voor de tip. Het is aangepast....MikeVM schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 19:00:
[...]
in de startpost is dit nog niet (juist) aangepast.
Zojuist de reservelijst mensen die mee kunnen doen een PM gestuurd. Hieronder een de lijst van mensen waarvan wij tot op heden niets hebben vernomen. Er zijn nog 5 plekken beschikbaar die op een first come, first serve basis zullen worden vergeven. Dus heb je je nog niet aangemeld maar wil je nog wel mee doen, schrijf je dan snel in.
Robbert de Rooij, Kevin Duwel, Joost van der Stoep, Ruben Noordhoek, Yoeri Flossie, Henry Arbeel, Andy Varewyck, Bas Slob, Yannick Van Broeck, Paul van Mierlo, Tim Claessens, Jeffry Schoenmakers.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Dit staat los van alle andere sitesBM schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 19:16:
Nick, is dit weer een nieuwe registratie? Mijn vorige account op jouw site lijkt hier niet te werken namelijk
[ Voor 22% gewijzigd door JoepW op 01-04-2014 19:49 ]
Ik kom zo naar de CRC. Ff koffie halen en boel opstarten
(Mount Panorama)
Ik heb gister helemaal niks getest, maar vroeg me gewoon af of ie gekoppeld was aan je setupsite. Kennelijk niet dusNickThissen schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 20:00:
Ik heb Maykel gisteravond even laten testen ik denk dat hij dat bedoeltEn ja ik heb de db leeg gegooid dus je moest even opnieuw registreren inderdaad.
Xbox
Leuke gevechten met meerdere mensen, werd echt fair en leuk geracet,
De auto ligt me wel, dus misschien ga ik ook met deze serie meedoen.
De race zelf, en het racen is erg leuk, maar de auto ... pfff, nee
Ging nog bijna mis in ronde 7 voor mij toen ik mijn achterwielen blokkeerde bij het aanremmen, maar verder lekker kunnen racen
Resultaat mag er ook wezen

*uitproberen gaat!
[ Voor 5% gewijzigd door Jejking op 02-04-2014 00:54 ]
Verwijderd
@Nick , knap werk voor de site. Leuke overzichtelijke opbouw
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2014 13:11 ]
Hierdoor zat je redelijk lang (vast) achter me, wel gaaf 3 wide en dan ik als achterste ervoorbij.TuxieDeni schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 22:16:
ja was zeker wel leuk alleen klote van alle slowdowns!
https://www.facebook.com/...97574471866?stream_ref=10
Sta ook open voor de C-Spec, maar liever de Track
Ander vraagje, is het ok als ik al met het Sebring 185 logo ga rijden, ben gister avond even bezig geweest met Gimp, en voor mijn doen ben ik erg blij met het resultaat
Hier niet? http://registration.iraci...ges/EditTeam.aspx?event=1DirkT schreef op woensdag 02 april 2014 @ 10:19:
Ligt het aan mij of kan ik geen teams maken op je site Nick? Ziet er verder wel erg goed uit
Gewoon in de header stap 3: Create a team
Geen probleem, hier twee logo versies btw:-PassY- schreef op woensdag 02 april 2014 @ 10:25:
Ander vraagje, is het ok als ik al met het Sebring 185 logo ga rijden, ben gister avond even bezig geweest met Gimp, en voor mijn doen ben ik erg blij met het resultaat
https://dl.dropboxusercon...14309718/seb185_logo3.png
https://dl.dropboxusercon...14309718/seb185_logo4.png
Dit topic is gesloten.