Erg fraai georganiseerd die race van gister. Top werk! Maar winnen met 70 incidenten? Nee dat krijgt van mij geen respect, ongeacht hoe snel je ook bent. Winnen met 0 incidenten krijgt wel mijn respect
Toen jullie lekker in de RUF bezig waren heb ik mijn Oval C license weten te behalen, was een kwestie van 4 races in de C series rijden dus het viel mee. Hiervoor de Truck Fixed series gebruikt op Daytona. Maar damn, lijkt wel of sommige opeens vergeten dat je links af moet op die oval. Alle 4 de races eruit gekegeld

De C license heeft me dus 119 iRating en 0.20 saftyrating gekost, relatieve kleine prijs.
Ik merk wel dat iRating eigenlijk een extentie is op safety rating. Eigenlijk verlies ik alleen iRating als ik schade heb opgelopen. Als ik foutloos aan de finish kom krijg ik iRating erbij. Merk vaak al snel in de race dat mensen met een hoger startnummer een net snellere kwalificatie ronde hebben gereden maar zelde uit de problemen blijven in een race. Dit heeft meteen tot gevolg dat je op een superspeedway als Daytona in een neergaande spiraal terecht komt met je iRating.... 1 iemand maakt een fout en je bent vrijwel klaar
Volgend seizoen word het denk ik de GT3, McLaren of RUF ben ik nog niet over uit. Ook nog een poging in de Proto/GT in de Ford GT hopelijk ben ik niet alleen
[
Voor 6% gewijzigd door
The_FrankO op 20-01-2014 21:13
]