iRacing: 2014 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 121 Laatste
Acties:
  • 254.661 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:39
tim.w schreef op maandag 20 januari 2014 @ 16:42:
[...]

Dat was maar een heel licht kusje op je bumper. Snap eerlijk gezegd ook niet waarom we hiervoor 4x aan onze broek kregen :?

[video]
Ziet er vrij onschuldig uit vanaf hier...

Kan ik vanavond snelle tijden verwachten op laguna van de tweakers? Of zijn er ook mensen die gewoon meedoen met het motto: meedoen is belangrijker als winnen? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xept!on
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-03 00:11
R0y. schreef op maandag 20 januari 2014 @ 16:47:
[...]

Ziet er vrij onschuldig uit vanaf hier...

Kan ik vanavond snelle tijden verwachten op laguna van de tweakers? Of zijn er ook mensen die gewoon meedoen met het motto: meedoen is belangrijker als winnen? O-)
Ik wil wel winnen maar dat zal er zeker niet inzitten. :+
Nee ik ben ook wel benieuwd naar de tijden, en hoe ver ik er vanaf zit.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:21

derx666

mecker ende blaet

@-Passy-: ik zit net te kijken, en inderdaad, ik heb nog nooit tegen je geraced. Zal waarschijnlijk practice zijn ofzo waar je naam me bekend van voorkomt dan :)

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 23:04

Fuelke

Forza Ferrari

dabelg schreef op maandag 20 januari 2014 @ 16:29:
Idd davy zou bonus punten moeten krijgen.

Maar zal wel een hele ervaring rijker zijndoor de race uit te rijden.
* Fuelke zorgde bijna voor een volledig strike in de laatste ronde :X

Ik ging in Canada corner (?) van de baan en reed met twee wielen nog in het zand en twee wielen op de zwarte uitloopstrook toen Mack & Stefan langs kwamen denderen. Die gingen echt beiden razendsnel, ik ben die fluogele RUF op de stream :'(

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 22:50

Arfman

Drome!

Geen probleem hoor Remco, met zo'n groot veld is het altijd drukken in de eerste bochten, 100% raceincident :)

EDIT: Davy ik zag het later ook op de stream. Je had misschien beter in het gras kunnen blijven rijden, of had je het niet gezien? Was wel billen knijpen, die gast van de stream kon z'n emotie ook niet binnen houden :D

[ Voor 50% gewijzigd door Arfman op 20-01-2014 17:00 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Xept!on schreef op maandag 20 januari 2014 @ 16:51:
[...]

Ik wil wel winnen maar dat zal er zeker niet inzitten. :+
Nee ik ben ook wel benieuwd naar de tijden, en hoe ver ik er vanaf zit.
Ik zit nu rond de 1.49.xx

Heb vooral problemen met de eerste bocht (na dat lange stuk) en de bochten na de berg (waar je dat zand ziet liggen). Ook heb ik maar ergens een setup van internet gestolen want ik snap er tot nu toe de ballen van :Y)

Als ik dat niet onder de knie krijg ga ik vanavond niet mee doen. Geen zin om iemand anders zijn race te verzieken of in de weg te lopen rijden.

[ Voor 13% gewijzigd door R0y. op 20-01-2014 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Juist vanavond meedoen dan! Ervaring is het belangrijkste, beter om iemand er vanaf te beuken in zon fun race als vanavond (wat verder nergens voor meetelt) dan in een race die deel is van een toernooi, of in een officiële race.

Deze race is echt puur voor erbij omdat we anders niks te doen hadden (we hosten altijd op maandag behalve deze week toevallig) dus ideale gelegenheid voor iedereen om mee te doeb. Vandaar ook met basis content.

Je kunt zelfs twee keer een nieuwe auto halen (waarom niet onbeperkt?) dus als het mis gaat gewoon weer de baan op en meerijden :)

[ Voor 22% gewijzigd door NickThissen op 20-01-2014 17:34 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:45

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:32:
Je kunt zelfs twee keer een nieuwe auto halen (waarom niet onbeperkt?) dus als het mis gaat gewoon weer de baan op en meerijden :)
Is aangepast......
De sessie heeft nu unlimited 'fast repairs' ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xept!on
NickThissen schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:32:
Juist vanavond meedoen dan! Ervaring is het belangrijkste, beter om iemand er vanaf te beuken in zon fun race als vanavond (wat verder nergens voor meetelt) dan in een race die deel is van een toernooi, of in een officiële race.

Deze race is echt puur voor erbij omdat we anders niks te doen hadden (we hosten altijd op maandag behalve deze week toevallig) dus ideale gelegenheid voor iedereen om mee te doeb. Vandaar ook met basis content.

Fijn om te lezen, ik was ook bang dat ik in de weg zou rijden.
Heb gisteren in een paar rondjes een 1:47,666 gereden, maar daar moet nog wel aardig wat vanaf kunnen denk ik.
Is er met een goede setup nog veel te winnen? vond hem eigenlijk al verrassend lekker rijden na een week met de MX-5. :9

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
In de srf is er weinig te winnen denk ik. Vooral de snellere auto's (zoals de fw31) hebben baat bij een goeie setup, maar zelfs dan is het meer gewenning en een setup die bij je past kiezen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
Gewoon meedoen inderdaad Roy en Xept!on,

Met het officiele toernooi op Maandag heb ik zelf wel eens geoeffend en als ik dan na de practice ECHT niet normaal 5 rondjes kan rijden zonder van de baan af te knallen DAN ga ik er alsnog uit. is maar 2 keer voorgekomen trouwens maar dan kun je dus alsnog jezelf terugtrekken mocht je ECHT een gevaar op de weg zijn.

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Waarom terugtrekken als je nu voor 1 keer is mag gek doen :+

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Had het ook over de "Normale" monday night tournament races :P vandaag inderdaad gewoon meedoen als je het gas en rem uit elkaar kunt houden :P

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:21

derx666

mecker ende blaet

Bij de SRF moet je er vooral op letten dat je niet te laat schakelt. Optimale schakelpunt ligt (volgens mij) op 5900rpm. Later schakelen kost gewoon keihard tijd.
Tip: ik gebruik al een tijd het programma SoundShift. Die geeft een pieptoon op het moment dat je moet schakelen. Ik vind vind het persoonlijk prettiger om een soundqueue te krijgen voor het optimale shift moment, ipv een ledje (of meerdere). Met alleen luisteren naar motorgeluid is minder nauwkeurig dan dit. Ook voor mensen die gebruik maken van bv de Occulus Rift is dit een uitkomst.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik heb ff geen zin om ook een verslagje in het NL te schrijven dus bij deze de link naar mijn ervaringen in de RTC180 op het memberforum: http://members.iracing.co.../100/3229937.page#7721926
En nog een kleine tip:
Don't drink and iRace!

[ Voor 21% gewijzigd door JoepW op 20-01-2014 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Huh, de series van W13 zijn al live. Vreemd :)

En net de 2.4h daytona nog niet, die wilde ik juist even oefenen...

[ Voor 43% gewijzigd door NickThissen op 20-01-2014 19:24 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:38

BM

Moderator Spielerij
Mja, Live, live... volgens mij is er weinig te joinen :)

Moet nog ff kijken of ik vanavond ook de race meepak. Voel op dit moment meer de behoefte om m'n bed in te duiken eigenlijk...

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Ik doe mee vanavond! Geen beschikking over een mic maar zodra de race begint zal ik op TS komen, als er wat is dan kan ik het gewoon horen :)

Edit:
net voor de practise mijn VOF aangepast, stond op 75 oid... Het is nu echt 1 grote ramp, gelukkig nog even om te oefenen :F

[ Voor 32% gewijzigd door R0y. op 20-01-2014 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Erg fraai georganiseerd die race van gister. Top werk! Maar winnen met 70 incidenten? Nee dat krijgt van mij geen respect, ongeacht hoe snel je ook bent. Winnen met 0 incidenten krijgt wel mijn respect :)

Toen jullie lekker in de RUF bezig waren heb ik mijn Oval C license weten te behalen, was een kwestie van 4 races in de C series rijden dus het viel mee. Hiervoor de Truck Fixed series gebruikt op Daytona. Maar damn, lijkt wel of sommige opeens vergeten dat je links af moet op die oval. Alle 4 de races eruit gekegeld :( De C license heeft me dus 119 iRating en 0.20 saftyrating gekost, relatieve kleine prijs.

Ik merk wel dat iRating eigenlijk een extentie is op safety rating. Eigenlijk verlies ik alleen iRating als ik schade heb opgelopen. Als ik foutloos aan de finish kom krijg ik iRating erbij. Merk vaak al snel in de race dat mensen met een hoger startnummer een net snellere kwalificatie ronde hebben gereden maar zelde uit de problemen blijven in een race. Dit heeft meteen tot gevolg dat je op een superspeedway als Daytona in een neergaande spiraal terecht komt met je iRating.... 1 iemand maakt een fout en je bent vrijwel klaar :(

Volgend seizoen word het denk ik de GT3, McLaren of RUF ben ik nog niet over uit. Ook nog een poging in de Proto/GT in de Ford GT hopelijk ben ik niet alleen :P

[ Voor 6% gewijzigd door The_FrankO op 20-01-2014 21:13 ]

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
http://members.iracing.co...list/3233032.page#7722309

2014 season 1 schedule

Dankzij een tip van Joep kreeg ik een mail met de post :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev null
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-04-2022
R0y. schreef op maandag 20 januari 2014 @ 21:01:
http://members.iracing.co...list/3233032.page#7722309

2014 season 1 schedule

Dankzij een tip van Joep kreeg ik een mail met de post :9
Voor mij wordt het dan waarschijnlijk:

Oval:
Silverado (Fixed en open, net waar ik op dat moment zin in heb. Fixed races zijn helft korter)

Road:
Spec racer Ford
GT3 Challenge (RUF Track)

Alle drie overigens geen volledig seizoen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Pff ben maar gestopt. Zodra ik in m'n eentje rij gaat het goed, totdat er weer iemand in m'n spiegel verschijnt :F

Zat helemaal niet mee, en kreeg 2 keer achter elkaar een zwarte vlag omdat ik met m'n stomme kop te hard door de pits knalde (als in 5 a 10 km te hard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev null
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-04-2022
R0y. schreef op maandag 20 januari 2014 @ 21:49:
Pff ben maar gestopt. Zodra ik in m'n eentje rij gaat het goed, totdat er weer iemand in m'n spiegel verschijnt :F
Dat je nerveus wordt?
Zat helemaal niet mee, en kreeg 2 keer achter elkaar een zwarte vlag omdat ik met m'n stomme kop te hard door de pits knalde (als in 5 a 10 km te hard).
Heb afgelopen weekend niet kunnen oefenen. Daarstraks even getest maar het ging voor geen meter dus maar niet meegedaan. Laguna Seca is best lastig (o.a. 180 graden bocht na start/finish, corkscrew). Ik kom sowieso nog veel snelheid te kort. Snelste tijd is maar 1m48, maar meestal zit ik op 1m50. Constante rondetijden valt niet mee.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:30

Niellie41

[object Object]

Ik ga waarschijnlijk weer in de NASCAR B Serie proberen te rijden en in de RUF C-Spec (Grand-AM of RUF Cup).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
dev null schreef op maandag 20 januari 2014 @ 21:58:
[...]

Dat je nerveus wordt?

[...]

Heb afgelopen weekend niet kunnen oefenen. Daarstraks even getest maar het ging voor geen meter dus maar niet meegedaan. Laguna Seca is best lastig (o.a. 180 graden bocht na start/finish, corkscrew). Ik kom sowieso nog veel snelheid te kort. Snelste tijd is maar 1m48, maar meestal zit ik op 1m50. Constante rondetijden valt niet mee.
Misschien onbewust wel ja!

Druk weekend achter de rug, al heb ik wel geoefend. Toen ging het een stuk beter.. Naja, volgende keer beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Gave film ;)

Ook met de 4WD erbij.

[ Voor 13% gewijzigd door JoepW op 20-01-2014 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Erg leuke race met die SRF hoor :) Veel fouten gemaakt en daardoor wel steeds terug gevallen en weer in gevechten gekomen, heb wel honderd keer contact gehad en hij reed nog als nieuw (allemaal 0x of zelfs helemaal geen inc), leuke auto geworden om in te vechten.

Ik weet echt nog niet wat ik ga rijden volgend seizoen. Er komt misschien nog een 6e auto met NTM5, daar wacht ik dan maar op. De Ruf C-spec rij ik dan liever in de Grand-Am, hoewel af en toe een kort raceje van 25 minuten ook wel leuk is. De Track in de GT3 series is dan ook wel weer leuk maar om nou de hele tijd te wisselen tussen de twee lijkt me ook niks (even kijken hoe de McLaren wordt met NTM5 anders pak ik die misschien). En het wordt zo misschien wat eentonig. Nog een serie erbij gaat me niet lukken...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xept!on

Dat heb ik ook, ga veel te veel in de spiegel kijken en dan ben ik de lijnen helemaal kwijt. :9
Maar ja, ik dacht beter hier ervaring opdoen en er een beetje aan wennen dan in een officiële race.

Zat mij ook niet echt mee, de eerste ronde op iemand gereden die in de corkscrew spinde dus ik kon naar de pit, toen een speeding penalty bij het verlaten dus kon ik er de tweede ronde weer in. :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xept!on
derx666 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 18:44:
Bij de SRF moet je er vooral op letten dat je niet te laat schakelt. Optimale schakelpunt ligt (volgens mij) op 5900rpm. Later schakelen kost gewoon keihard tijd.
Tip: ik gebruik al een tijd het programma SoundShift. Die geeft een pieptoon op het moment dat je moet schakelen. Ik vind vind het persoonlijk prettiger om een soundqueue te krijgen voor het optimale shift moment, ipv een ledje (of meerdere). Met alleen luisteren naar motorgeluid is minder nauwkeurig dan dit. Ook voor mensen die gebruik maken van bv de Occulus Rift is dit een uitkomst.
Thanks, was erg fijn bij de SRF!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-08 15:03
Ik heb nu de laatste dagen wat races gereden met de spec racer ford, maar dat is ook een fijn karretje zeg :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Leuke race in de SRF. Ben geloof ik wel iedere bocht een keer two wide door gegaan. Dat was vooral kicken in de Corkscrew. :) Wel verwachtte ik iedere bocht dat de achterkant zou gaan glijden, totdat ik me realiseerde dat het niet de RUF was...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xept!on
Ik twijfel nog wat ik zal gaan rijden, voor D-class zal ik wel aardig wat circuits bij moeten kopen zie ik.
Misschien daar maar af en toe een race meepakken en daarnaast de Legends Road Racing Cup.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
Is die 14S1 schedule definitief of gaat er nog wat veranderen? Met andere woorden, kan ik nu al mijn nieuwe aankoop doen, of best nog enkele dagen wachten?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
Hij is niet definitief, maar ze zullen alleen iets veranderen als een groot deel van de community het ergens niet mee eens is. Alleen wanneer je Indycar gaat rijden zou ik nog even wachten met aanschaffen (zij krijgen nog tot woensdag om iets in te sturen), maar verder zie ik niet snel ergens een track gewijzigd worden.

Wil Joep en Nick nog bedanken voor het organiseren van de race op zondag, was echt een fantastische race om aan mee te doen! :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
qua skippy zal er waarschijnlijk niets verranderen. De Ruf mensen morrellen een beetje, maar dat gaat voorral over de rolling start. En de INdy ovals zullen waarschijnlijk nog aangepast worden als ze voor woensdag ergens mee komen.

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
ZeeZeiler schreef op maandag 20 januari 2014 @ 23:14:
Leuke race in de SRF. Ben geloof ik wel iedere bocht een keer two wide door gegaan. Dat was vooral kicken in de Corkscrew. :) Wel verwachtte ik iedere bocht dat de achterkant zou gaan glijden, totdat ik me realiseerde dat het niet de RUF was...
Mijn excuses voor die klapper 2 rondjes voor het einde. Raakte 'm in de 1 na laaste bocht volledig kwijt, en jij kon er niet meer omheen, sorry :( In 100 meter geconcludeerd dat hoewel mijn auto volledig aan gort was doorrijden sneller was dan pitten. Kostte me wel een 2e plek, maar goed.

Geen heel spannende race. Grootste deel alleen gereden (dat begint een beetje een terugkerend iets te worden voor me :/).

Moet wel zeggen dat ik op dit moment de 'oude' SRF nog een stukje leuker vind dan de huidige. Met de vorige versie kon je veel leuker de bochten in glijden. Al kan ik me goed voorstellen dat voor mensen die er net instappen of minder mee gereden hebben deze versie wat toegankelijker is :)

Nog even aankijken tot na de build om te zien of ik dit seizoen weer een serie ga meepakken. Afgelopen seizoenen eigenlijk (buiten de GoT races) niet veel gereden. Word het eigenlijk wel weer tijd voor. SRF of Skip, of wellicht eens een een GT bak proberen en de FGT eens van stal halen?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

Is het normaal dat als je een race rijdt waar je helemaal geen fouten maakt en je eindigt op zelfde plek als je gestart bent dat je iRating omlaag gaat?

Starte als 8ste en ook daar geindigd:

http://members.iracing.co...nid=10027947&custid=76000

[ Voor 22% gewijzigd door seninha op 21-01-2014 08:46 ]

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Meestal is het (ongeveer) zo dat de bovenste helft iRating wint en de onderste helft iRating verliest. Maar hoe veel precies, dat ligt aan het startnummer en wie waar finisht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Nou lekker dan. Dat betekend dus dat als je achteraan start en je rijdt gewoon goed rond maar zonder dat je in de bovenste helft uitkomt je standaard iRating punten verliest.

Dacht dat iRating stond voor hoe veilig je rijdt!

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Nee dat is de Safety Rating.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Daar is SR voor. :) iRating is een indicatie van je 'skill'. iRacing bepaald aan de hand van een formule je verwachtte finishpositie in een race (afhankelijk van de rest van de deelnemers). Eindig je daar boven zul je stijgen, eindig je daar onder zul je zakken. Kennelijk eindigde je iets lager dan ze vooraf berekend hadden en lever je dus ietsje IR in. Al kan ik nu niet helemaal afleiden waarom je gezakt bent :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

BM schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 08:54:
Al kan ik nu niet helemaal afleiden waarom je gezakt bent :)
Dat is mijn idee ook. Gewoon -0.23 terwijl ik gewoon mn race netjes gereden heb.Jammer genoeg geen plek kunnen winnen.
Kon ook geen snelheid in de auto krijgen. Via iSpeed zag ik gewoon dat ik de hele tijd snelheid miste in de rechte stukken.
Reed gemiddeld 1.5 sec langzamer rond dan vorig wedstrijd en zelfs 2 sec dan mijn snelste tijd.
Geen idee waarom :|

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Je zakt niet 0.23 iRating, maar gewoon 23 iRating. SR is het getal met de 0.xx.
En omdat je als 8e finisht met startnummer 8, betekent niet dat je niets verliest of wint qua iRating.

Seninha levert iRating in omdat hij 8e is geworden van de 11.

[ Voor 54% gewijzigd door Niellie41 op 21-01-2014 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Dat je netjes je race rijdt wil niet zeggen dat je geen iRating kwijt raakt. 8e plek was gewoon te laag om iRating te winnen dus zak je een beetje. Je moet het ook niet zien als winnen of verliezen, over lange tijd vind je zo gewoon een balans in je iRating dat daadwerkelijk jou niveau aangeeft.

Ook heeft je start plek er niks mee te maken, of je nou op P1 of vanuit de grid start, je had hier waarschijnlijk 6e of 7e moeten worden om iRating te winnen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Je heb gelijk. Bedoelde ook 23.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:59

Hoogie2004

Whohooooo

seninha schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 08:59:
[...]

Dat is mijn idee ook. Gewoon -0.23 terwijl ik gewoon mn race netjes gereden heb.Jammer genoeg geen plek kunnen winnen.
Kon ook geen snelheid in de auto krijgen. Via iSpeed zag ik gewoon dat ik de hele tijd snelheid miste in de rechte stukken.
Reed gemiddeld 1.5 sec langzamer rond dan vorig wedstrijd en zelfs 2 sec dan mijn snelste tijd.
Je issue lijkt erop dat je gaspedaal niet 100% gas geeft als jij dat wel doet... Misschien even de calibratie controleren.

Over de iRating, niet zo druk over maken :)

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

seninha schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 08:59:
[...]

Even checken als je je gaspedaal vol ingedrukt hebt of je wel echt volgas geeft. Dan kun je checken door ingame te kijken of er een streepje bovenaan het groene balkje komt. Als dat niet zo is even opnieuw kalibreren en dan juist niet volgas geven zodat je een beetje speling hebt.

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Jammer om te zien dat er toch veel verschil zit qua tracks tussen de skip en mustang. Wou graag toch beide gaan uitproberen.

Ik ga sowieso voor de national tracks (oval), weet alleen nog niet welke ik ga aanschaffen. Allemaal is me iets te duur. Even in de gaten houden welke de trucks gaan rijden en welke overeen komen. Dat is namelijk mijn doel op oval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12:00
Niet teveel op IRating letten, deed ik ook teveel.
Ik ga nu eerst lekker ervaring opdoen en licenses halen en daarna pas op Irating.

Niet helemaal gelijk maar ik rijd nu de Mazda Cup nog en start meer uit de pits dan van de grid en rijd eigenlijk gewoon een TT maar dan met een betere SR aan het einde. :-)

Dus ik verloor bijna altijd Irating, maar geen gekloot met andere.

Tot ik zaterdag als 2de kon starten, toen waagde ik de gok. (resultaat staat eerder vermeld)
Heb toen wel Irating gewonnen maar ook SR verloren, maar de ervaring was het waard. (was iets te Enthousiast op TS geloof ik)

Gewoon lekker rijden en proberen clean te vechten en hopen dat de andere hetzelfde doet.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Linc schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 09:21:
[...]

Even checken als je je gaspedaal vol ingedrukt hebt of je wel echt volgas geeft. Dan kun je checken door ingame te kijken of er een streepje bovenaan het groene balkje komt. Als dat niet zo is even opnieuw kalibreren en dan juist niet volgas geven zodat je een beetje speling hebt.
Nee, dat zit wel goed. Was ook het eerste wat ik tijdens het rijden gecheckd heb. Ook of misschien mijn rem pedaal vast bleef hangen.

Geen idee wat het was.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
Ik heb nu twee doelen deze week, safety rating van road op 3.00 krijgen zodat ik daar een B license voor kan ontvangen en met oval hetzelfde om naar A te gaan. Road zal simpel worden (0.14) maar oval moet ik 0.67 goedmaken. De geschiedenis leert mij dat het geen eenvoudige taak gaat worden met de streetstock :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 16:05
Je bent nog niet bekend met het fenomeen "Week 13" merk ik :+

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
Red Baron schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:04:
[...]

Je bent nog niet bekend met het fenomeen "Week 13" merk ik :+
Haha, op oval gebied wel. Tot twee keer toe is het me niet gelukt om daar vooruitgang te boeken in week 13.. Dus met road zal ik uit de pits starten en dan moet het me wel lukken. Tenminste, ik hoop het :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Ik heb in alle week 13's tot nu toe gewoon aan mijn SR kunnen werken hoor. Je moet gewoon niet willen RACEN dan :P

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
themac1983 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:14:
Ik heb in alle week 13's tot nu toe gewoon aan mijn SR kunnen werken hoor. Je moet gewoon niet willen RACEN dan :P
En daar gaat het dan ook soms fout, met het idee om aan je SR rating te gaan werken en dan op een zodanige positie te komen rijden waar je goed punten kan scoren. Vaak gaat het daar bij mij mis, neem dan teveel risico's of de langzamere rijders gaan niet of nauwelijks aan de kant.. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
creapYYY schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:18:
[...]

En daar gaat het dan ook soms fout, met het idee om aan je SR rating te gaan werken en dan op een zodanige positie te komen rijden waar je goed punten kan scoren. Vaak gaat het daar bij mij mis, neem dan teveel risico's of de langzamere rijders gaan niet of nauwelijks aan de kant.. }:O
Ik werk of aan het 1 of het andere momenteel en SR is bij mij stipt op 1 kwa prioriteit.
Dit houdt dan bij mij in, alleen als je echt 100% zeker bent dat de ander je ziet en ruimte geeft inhalen anders erachter cruisen op 1-2 seconden afstand. (niet altijd genoeg, maar voorkomt problemen)

Niet altijd even leuk racen, maar dan is geen fouten maken belangerijker dan een plekje vind ik.
Uit de pits starten is dan zeker aan te raden, anders wordt je misschien eerste met een -0.xx SR. >:)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Vind het wel tegenvallen dat de build zo laat komt, zo heb je eigenlijk gewoon nagenoeg niks aan de 24hrs du fun series deze week. Denk dat ik een het weekje oversla en maandag gewoon weer van de partij ben met het Monday tournament.

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Lekker oefenen voor de Road Warriors, Dirk.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
ZeeZeiler schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 12:03:
Lekker oefenen voor de Road Warriors, Dirk.
Met een auto die nog compleet verranderd wordt voor de race... -_-

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Geinig, we krijgen vanaf nu ook credits als we een jaar actief lid zijn :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:31

DutchDevil79

I race, therfore I am

DirkT schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:51:
Vind het wel tegenvallen dat de build zo laat komt, zo heb je eigenlijk gewoon nagenoeg niks aan de 24hrs du fun series deze week. Denk dat ik een het weekje oversla en maandag gewoon weer van de partij ben met het Monday tournament.
Vanavond is er nog het CRC met de Kia op Daytona. Zeer leuk in de race met de draft en de auto die wle een tikje kan hebben. Alleen eerste 2 rondjes wel oppassen want de Kia heeft zeker de eerste ronde weinig grip op Daytona.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Zou graag aan de CRC meedoen maar dinsdag is voor mij geen beschikbare race avond helaas :). Maandag en tegenwoordig soms woensdag ook is min of meer wat ik tot m'n beschikking heb.

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 16:05
BM schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 12:08:
Geinig, we krijgen vanaf nu ook credits als we een jaar actief lid zijn :)
Dat is al een tijdje het geval hoor :)

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Red Baron schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 12:49:
[...]

Dat is al een tijdje het geval hoor :)
Hmz, kan me de meldingen wel herinneringen, maar zaten er ook credits bij? Ok :) Viel me op omdat het nu zo prominent als announcement op de site staat.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ja. Kijk maar naar de datum van de originele post: 4/18/2011 6:33 p.m. ;)

Kevin heeft die post aangepast:
This message was edited 1 time(s). Last update was at 1/21/2014 10:31 a.m.

[ Voor 47% gewijzigd door Niellie41 op 21-01-2014 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
van der Garde staat volgend jaar niet meer op de Grid in de F1.... :(

http://www.giedovandergar...igns-with-sauber-f1-team/

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Verkeerd topic? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
neh, ik wou heel erg gaan roleplayen in Iracing en in een Catarham skin de F1 gaan rijden, maar dat kan nu dus niet meer :P GOEDE TOPIC :D

Even echt On Topic: Joep, check even of de donatie aangekomen is :D

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, nu het schema er is moet ik vanavond toch eens gaan kijken wat ik ga doen.
Heb nu net een paar dagen m D-lic. Wil best nog wel een tijdje mazda cup doen. Maar nog opzoek om wat dr bij te doen. Even uittellen wat dat gaat kosten aan content. Of gewoon proberen hoe zo'n legend is op de road course.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Niellie41 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 12:58:
Ja. Kijk maar naar de datum van de originele post: 4/18/2011 6:33 p.m. ;)

Kevin heeft die post aangepast:
This message was edited 1 time(s). Last update was at 1/21/2014 10:31 a.m.
Ah, dat verklaard :) Nietemin blijft het leuk :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 13:44:
Hmm, nu het schema er is moet ik vanavond toch eens gaan kijken wat ik ga doen.
Heb nu net een paar dagen m D-lic. Wil best nog wel een tijdje mazda cup doen. Maar nog opzoek om wat dr bij te doen. Even uittellen wat dat gaat kosten aan content. Of gewoon proberen hoe zo'n legend is op de road course.
SKIPPY!!!!!! (Is echt een tof wagentje hoor erg leuk en een leuke stap in de leercurve.) Ook hebben ze bij de skippy community een systeem bedacht waardoor de banen die je NU koopt ook in de toekomst weer terugkomen. Ze rouleren er een paar in en uit per season. Meer info hier http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3218272.page

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
themac1983 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 13:35:
.....Even echt On Topic: Joep, check even of de donatie aangekomen is :D
PayPal is betrouwbaar ;) Is binnen bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Ben echt benieuwd waar Skippy en RUF (GoT en official) gaan rijden, vanavond dan maar even wat investeren in Iracing en oefenen met de RUF en Skippy.

Dus als mensen dit ook gaan doen, rijdt graag tegen mensen van GoT en hopelijk steek ik er wat van op in dat proces.

Wat ik hoor over de auto's moet het echt meer racen (Gas/rem) zijn dan in de glibber Mazda.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:04

elni

Carrot

Atijd leuk die fun races:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
BAM JONGUH! moet je maar niet remmen voor een bocht hoor..... pfftt...

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
elni schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:25:
Atijd leuk die fun races destruction derby's ;) :
[video]
Kon hij nog door? Is wat mij betreft wel een protestje waard :) Mag dan een 'fun' race zijn, beetje normaal rijden mag wel.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elni

elni

Carrot

Ik weet dat dit kan kan/gaat gebeuren.Maar gebeurt zoiets in de normale series dan gaat er zeker een protest de deur uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:59

Hoogie2004

Whohooooo

In de 'fun' races geldt ook gewoon de sporting code hoor... Altijd protest indienen als het protest-waardig is

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Damm, dat is niet leuk rijden dan.
Ik begin het ergste te vrezen deze week.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

4 dubbele schroef: 8/10
landing op de wielen: 8/10

totale score: 8/10

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elni

elni

Carrot

Dankje Niellie,nog iets meer oefening en dan we voor de volle bak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elni

elni

Carrot

Hoogie2004 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:31:
In de 'fun' races geldt ook gewoon de sporting code hoor... Altijd protest indienen als het protest-waardig is
Heb zn naam niet,maar zal voor de volgende keer aan denken om een protest in te dienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

elni schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:36:
[...]

Heb zn naam niet,maar zal voor de volgende keer aan denken om een protest in te dienen.
Was het niet deze gast?
De naam opzoeken is niet heel lastig. Die auto lijkt op dezelfde van jou resultaten. Gewoon doen, maar je moet wel de replay van het ongeluk hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door Niellie41 op 21-01-2014 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elni

elni

Carrot

Heb hem een berichtje gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
elni schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:42:
Heb hem een berichtje gestuurd.
Wij staan achter je, als het knokken wordt.
(dan krijg jij de klappen tenminste.) 8)

Alle gekheid op een stokje:
Heb ook een keer een aanslag gehad en heb toen de rest ook bekeken of hij zich misschien verremde perongeluk en toen besloten niet in te dienen.
Hier is echter wel heeeel veel te laat geremd volgens mij, want zonder jou auto was hij rechtdoor gegaan.

Oo en matig landing, dacht dat je daar beter in was geworden.

[ Voor 43% gewijzigd door Ithric op 21-01-2014 14:56 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elni

elni

Carrot

Komt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 23:04

Fuelke

Forza Ferrari

Volgens mij gebruikt hij nochtans zijn rem hoor, alleen niet met het pedaal, maar hij gebruikt er een andere Porsche voor, hij tikt jullie trouwens ook beide auto's aan.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Testing and tuning on the new build is going very well but in an effort to put the final touches on it AND get the 2.4 race off this weekend we are going to tentatively shoot to deploy the new build on Monday.

One change I have to make is to swap out the C-Spec car with the track car. We needed the build to go out to change the gearing of the car to be able to run in the 2.4. So as a compromise we will use the track version of the car in the 2.4.

Qualifying sessions will launch today.

Steve
WhOAHAHHAHAHA all die mensen die all honderden uren geoeffend hebben in hosted sessions met de verkeerde auto! :P WHOEHAHAHAH >:)

SOURCE: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3233264.page

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Hmm. Ok. Jammer, ik keer er wel naar uit. Nu weet ik niet of ik de 2.4 uur ga doen.

[ Voor 85% gewijzigd door Niellie41 op 21-01-2014 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Jammer dat het de track wordt inderdaad, maar met de track wil ik het ook wel proberen.

Dit lijkt er wel op dat auto 6 met ntm5 (als die nog komt) toch niet de Riley is, anders hadden ze de 2.4 wel uitgesteld lijkt me. Misschien de SM???

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Ben blij dat ze dit weekend doen, kon volgend weekend niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Wel de Ruf Cup series naar staande start veranderd, top :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:37

Phydomir

Dennis

Ik ben met beide wel tevreden. Heb die "Track" nu wel redelijk door. Zin in die 2.4!

Komend seizoen denk ik de Nascar A fixed, Grand-Am (in CSpec) en de GT Challenge (McLaren) rijden.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
Dus ze vervangen de McLaren GT3 door de Ruf C-Spec omdat die in het echt ook in de Grand-Am rijdt. Blijkt dat er wat problemen zijn met de gearing, dus vervangen ze de C-Spec door de Track (een GT3). Logica in die laatste stap lijkt me wat zoek.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vekie
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09-07 12:46
die figure 8 races zijn nog wel fun eigenlijk :D alleen hadden ze toch echt wel de 17inc limit er mogen uithalen hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:37

Phydomir

Dennis

ThiJor schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 17:45:
Dus ze vervangen de McLaren GT3 door de Ruf C-Spec omdat die in het echt ook in de Grand-Am rijdt. Blijkt dat er wat problemen zijn met de gearing, dus vervangen ze de C-Spec door de Track (een GT3). Logica in die laatste stap lijkt me wat zoek.
Er zijn wel wat meer problemen met de CSpec dan alleen gearing:

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Volgens mij hebben we zondag 90 minuten gereden zonder een enkele flip :) Gewoon niet de baseline gebruiken omdat die veel te hoog staat en dan is alles prima.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
themac1983 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:52:
[...]

WhOAHAHHAHAHA all die mensen die all honderden uren geoeffend hebben in hosted sessions met de verkeerde auto! :P WHOEHAHAHAH >:)

SOURCE: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3233264.page
Nou... ik zou me knap lullig voelen eigenlijk :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Lol wist niet dat dit ook een kampioenschap had en ben al member sinds 2008 loool

Afbeeldingslocatie: http://members.iracing.com/membersite/member/GetAwardCertificate?memawardid=4443341

Pagina: 1 ... 4 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.