Goed busy!
Morgen krijgen we het nieuwe schedule voor official series.
Niellie, waarom is YouTube beter dan Twitch? Ik kan namelijk geen verschil in kwaliteit ontdekken tussen de streams.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
De stream is wat vloeiender en de gebruiker kan de kwaliteit zelf kiezen.
Bij Twitch had ik ook meer lag.
Bij Twitch had ik ook meer lag.
[ Voor 18% gewijzigd door Niellie41 op 19-01-2014 14:46 ]
Is het overigens de bedoeling dat we een car# invoeren? Dit naar aanleiding van BM's bijdrage een stukje terug. Zo ja, waar vind ik het nummer?
Whoohoo, nog 3 1/2 uur.
Whoohoo, nog 3 1/2 uur.
Je kan een nr invullen. Je kan ook de server het laten bepalen. En als er dubbele nummers zijn zal iRacing rijders van een ander nummer voorzien.
En hier kan je een eigen nummer instellen: http://members.iracing.com/membersite/member/editcar.jsp
En hier kan je een eigen nummer instellen: http://members.iracing.com/membersite/member/editcar.jsp
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Mooi zo, dan kan ik morgen wat tracks aanschaffen en gaan oefenenNickThissen schreef op zondag 19 januari 2014 @ 14:24:
Morgen krijgen we het nieuwe schedule voor official series.

ik ben blij dat ik zelf meedoe aan de race vanavond!
anders had ik echt een probleem gekregen met al die streams!
anders had ik echt een probleem gekregen met al die streams!
Topic loopt hard
(trouwens nog complimenten voor de OP
).
Succes voor diegenen die vanavond meedoen.
Trouwens: Ik kan je aanraden om support@iracing.com te mailen en te vragen of jouw voorletters in jouw profiel kunnen veranderen in voornaam. Is wat 'normaler'.dev null schreef op zondag 19 januari 2014 @ 17:25:
Topic loopt hard(trouwens nog complimenten voor de OP
).
Ik had dat ook toen ik lid werd en binnen 1 werkdag was het geregeld
En bedankt.
Bellen wordt wel lastig met een emailadres Joep!
DUDE, is de leeftijd, je hoort gewoon mee te spelen met dit soort mensen, anders worden ze telkens geconfronteerd met de harde realiteit dat ze dement zijn....Speedy55 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 17:35:
Bellen wordt wel lastig met een emailadres Joep!
@ Joep, dev gaat gewoon telefoneren met de hulp desk van Iracing hoor.. Met de TELEFOON.. Maak je maar geen zorgen. Straks komt er iemand soep brengen.
eikels
Hahaha!
* Ircghost zit zacht te lachen in de bieb
* Ircghost zit zacht te lachen in de bieb
Bewuste keuze omdat het anders zo'n lange naam wordt.JoepW schreef op zondag 19 januari 2014 @ 17:31:
[...]
Trouwens: Ik kan je aanraden om support@iracing.com te mailen en te vragen of jouw voorletters in jouw profiel kunnen veranderen in voornaam. Is wat 'normaler'.
Ik had dat ook toen ik lid werd en binnen 1 werkdag was het geregeld
En bedankt.
En de sessie is up
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Wordt alleen de race gestreamd?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Volgens mij alleen race ja, zit wel op TS dus hoor wel als er iets mis gaat.Rivanov schreef op zondag 19 januari 2014 @ 19:15:
Wordt alleen de race gestreamd?
Nope.. Alleen de race
Ik denk dat de onboard streams wel al aan staan dus daarmee kun je wel meekijken met practice / qualy.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
http://rtc180.nickthissen.nl/ is up en running.
Broadcast start om 20:30
Broadcast start om 20:30
Wat ziet er dit bizar gaaf uit.
Ook geweldig om de onboard van Mack te bekijken. Wat een kwaliteit!
pc crashed 😭
maar de nieuwe was al besteld. had ook veel fps drops dus was gevaarlijk
maar de nieuwe was al besteld. had ook veel fps drops dus was gevaarlijk
Wordt superstrak gereden. Superstrakke stream. Live commentaar erbij.
Eerste keer dat ik zo een iRacing wedstrijd volg.. geweldig.
Eerste keer dat ik zo een iRacing wedstrijd volg.. geweldig.
Gefeliciteerd!Ithric schreef op zondag 19 januari 2014 @ 20:29:
Nou is dan zover:
http://members.iracing.co...id=10020206&custid=144416
Nummertje 1.
Haha eerste wat ik hoorde toen ik dit aanklikte was 'godver de godver' hahahaRivanov schreef op zondag 19 januari 2014 @ 19:52:
De onboard van Willem van Zoeren doet het al.
http://www.twitch.tv/strifejah/
Nu even aan het kijken op http://globalsimracingchannel.com/watch-gsrc-live/
Mijn mic staat uit dus
. Maar race klaar houd dat ding niet op de weg in de race... maar goed gl @ de rest.
iRacing profiel FF14: Kirito Jojonji | Zodiark
Mijn stream wilde maar niet starten. 
Vlak voor mijn pitstop reed Tim tegen mij aan, 4x maar de auto was nog goed gelukkig. Na mijn pitstop gooit zo'n pizzabakker zijn auto gewoon voor die van mij in pitlane. Ik moest daarom uitwijken en ik krijg dan een zwarte vlag voor unsafe pit exit, die ik dan ook nog niet eens kan inlossen.
Ik weet niet of ik volgende keer mee doe met al die 'aliens' die geen geduld hebben. Zo is er geen hol aan.
Sommige snelle mensen moeten ook leren racen ipv hotlappen...
Vlak voor mijn pitstop reed Tim tegen mij aan, 4x maar de auto was nog goed gelukkig. Na mijn pitstop gooit zo'n pizzabakker zijn auto gewoon voor die van mij in pitlane. Ik moest daarom uitwijken en ik krijg dan een zwarte vlag voor unsafe pit exit, die ik dan ook nog niet eens kan inlossen.
Ik weet niet of ik volgende keer mee doe met al die 'aliens' die geen geduld hebben. Zo is er geen hol aan.

[ Voor 8% gewijzigd door Niellie41 op 19-01-2014 21:39 ]
balen man, Arno heeft ook nietvecgt een goede race kreeg ik door. Ik vermaak me wel met de stream. in iedergavalNiellie41 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 21:28:
Zo sinds vandaag ook maar weer eens iracing opgepakt. Eorm lang stil gezeten. Af en toe een raceje gepakt als er weer eens nieuwe content was, echter liep dit meestal dramatisch af. Schrok ook van mijn iRating. Eerst die maar eens wat omhoog krikken. Heb me alvast aangemeld op de site van nick. Lijkt me tof om in de toekomst mee te strijden in de GoT league.
See you on the tarmac!
See you on the tarmac!
Idd. Behoorlijk wat mensen in de Track die menen dat de 1e de beste bocht voor hun is, en daar zomaar een seconde voor willen dichtremmen.Niellie41 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 21:28:
Verder voor mij weinig spannende race. Praktisch de hele race alleen gereden, en geen enkel moment ook maar in de buurt van m'n normale pace gekomen
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Zo, dat ging erg lekker voor iemand die al 3 maand geen race meer heeft gereden. 13e geworden, niet slecht in zo'n sterk veld. En een perfecte training voor volgende week de 2.4
Wel grappig hoe ik tijdens testen met moeite in de .09 kom en kwali tijd zelfs een .10 is en binnen 4 ronden in de race continue lage .09's rij.
Ik ben blijkbaar toch meer een race-rijder dan one-lap-wonder.
Wel grappig hoe ik tijdens testen met moeite in de .09 kom en kwali tijd zelfs een .10 is en binnen 4 ronden in de race continue lage .09's rij.
[ Voor 14% gewijzigd door gtrNL op 19-01-2014 22:35 ]
Gefeliciteerd nog aan de winnaars.
Was een gaaf event, dus ook dank aan de organisatoren.
(Ook al deed ikzelf niet mee heb genoten van de stream.
Was een gaaf event, dus ook dank aan de organisatoren.
(Ook al deed ikzelf niet mee heb genoten van de stream.
ja heel leuk event
genoten dat ik toch even paul kon voorblijven maar pitcrew had used tyres erop gelegd was in 2 ronde 3 plaatsen kwijt
genoten dat ik toch even paul kon voorblijven maar pitcrew had used tyres erop gelegd was in 2 ronde 3 plaatsen kwijt
Mack wint met 70 inc's? Best knap omdat we niet op Spa rijden.
[ Voor 47% gewijzigd door Niellie41 op 19-01-2014 23:02 ]
Vandaag voor het eerst weer in dit auto'tje gestapt na de rest van de week F1 gereden te hebben.
Ik wist wel dat Mack snel was, maar gaf mezelf niet zo heel erg veel kans in het C-spec veld.
Gelukkig hielpen een aantal anderen zichzelf omzeep en kon ik alsnog 3e worden
Ik wist wel dat Mack snel was, maar gaf mezelf niet zo heel erg veel kans in het C-spec veld.
Gelukkig hielpen een aantal anderen zichzelf omzeep en kon ik alsnog 3e worden
Gemengde gevoelens
De kwalificatie helemaal verknoeid door geen incloos rondje te rijden. Daarom moest ik achteraan op p30 starten, maar in een lange race kan nog van alles gebeuren.
Met die gedachte ben ik ook maar van start gegaan. Ik had een heel goede eerste ronde en klom van p30 op naar ongeveer p15. Aan het einde van de eerste ronde kwam Karsten alleen met een noodvaart achterin gevlogen. Met aardig wat schade weer achteraan aangesloten en weer verder gereden.
Na 10 ronden lag ik weer rond de 15de positie. In de ronden daarna langzaam richting de top 10 geklommen. Kort daarna bij het uitkomen van de snelle rechter knik (bocht 11) zie ik plots Pascal over het gras rijden. Net op het moment dat ik hem bijna passeer verliest hij de controle en komt vlak voor mijn neus de baan weer opgedraaid. Ik kon geen kant op en klapte vol bovenop. Deze keer de auto total loss en een tow moeten doen. Kon dus weer opnieuw beginnen... Daarna in de vrije rondjes zo hard mogelijk gespusht en nog kunnen opklimmen naar p7.
Al met al niet een slecht resultaat maar tijdens de race wel heel erg veel tegenslag gehad, waar ik niet veel aan kon doen. Zonder die incidenten was een beter resultaat mogelijk geweest.
De kwalificatie helemaal verknoeid door geen incloos rondje te rijden. Daarom moest ik achteraan op p30 starten, maar in een lange race kan nog van alles gebeuren.
Met die gedachte ben ik ook maar van start gegaan. Ik had een heel goede eerste ronde en klom van p30 op naar ongeveer p15. Aan het einde van de eerste ronde kwam Karsten alleen met een noodvaart achterin gevlogen. Met aardig wat schade weer achteraan aangesloten en weer verder gereden.
Na 10 ronden lag ik weer rond de 15de positie. In de ronden daarna langzaam richting de top 10 geklommen. Kort daarna bij het uitkomen van de snelle rechter knik (bocht 11) zie ik plots Pascal over het gras rijden. Net op het moment dat ik hem bijna passeer verliest hij de controle en komt vlak voor mijn neus de baan weer opgedraaid. Ik kon geen kant op en klapte vol bovenop. Deze keer de auto total loss en een tow moeten doen. Kon dus weer opnieuw beginnen... Daarna in de vrije rondjes zo hard mogelijk gespusht en nog kunnen opklimmen naar p7.
Al met al niet een slecht resultaat maar tijdens de race wel heel erg veel tegenslag gehad, waar ik niet veel aan kon doen. Zonder die incidenten was een beter resultaat mogelijk geweest.
@niel ik zag al op de stream van mack en GSRC dat hij bijna elk rondje wel incs te pakken had!
trouwens niel ik weet niet of je het merkte maar volgens mij maakte iemand in ronde 1 bij bocht 5 een enorme dive bomb bij ons!
trouwens niel ik weet niet of je het merkte maar volgens mij maakte iemand in ronde 1 bij bocht 5 een enorme dive bomb bij ons!
[ Voor 41% gewijzigd door thijmennabuurs op 19-01-2014 23:13 ]
Geweldig leuke race gehad, met een P6 en 2e Nederlander 
De Q ging niet helemaal geweldig, maar het lukte om een 2:02.7 te rijden in mijn 3e ronde. 4e ronde verprutste ik, mja, die tijd was dus al goed voor een start op P6.
De start heb ik rustig aan gedaan, misschien iets te rustig, want na de eerste ronde lag ik op P10. Het groepje ervoor met oa Egil, Karl Villeneuve en Dennis Gerressen. Rond lap 6/7 ging het de soep in voor me, en ik kon maar ternauwernood de chaos ontwijken. Kreeg wel nog een 0x wat een 4x werd, maar ik leek geen schade te hebben. Zo kwam ik even later door op P5, achter Egil en net voor Dennis. Egil was te snel voor me, en liep langzaam maar zeker uit, maar Dennis kon ik vrij goed achter me houden. Vlak voor m'n 1 pitstop maakte ik een vrij grote fout, en verloor zo'n 10s. Hierdoor kwam Dennis me weer voorbij helaas. Gelukkig had ik een snellere pitstop, en kreeg ik m'n plekje weer terug. Vlak voor pitstop 2 ging het weer mis. Ik schrok van een reactie van een c-spec rijder die ik aan het inhalen was, en spinde. Na de 2e pitstop kwam ik weer vlak achter Dennis terecht die ook net gespind was volgens mij. een paar rondes later kon ik hem ernaast prikken aan het eind van het rechte stuk. Dennis was heel netjes en zo was ik er voorbij. In de rondes erna bleef hij vrij goed in het spoor, en ik was bang dat ik hem niet meer kwijt zou raken voor de finish. Gelukkig kon ik hem uit de draft schudden, en het gaatje daarna vrij snel groter maken. Karl reed ondertussen weer voor me, maar lag dik 8s voor. ik heb het gaatje dicht gekregen tot zo'n 3.5s met nog 1 ronde te gaan, maar met Mack en Stefan op zo'n 4s achter me spinde ik weer in de bocht voor de rechter doordraaier. Gelukkig hadden Mack en Stefan geen last van me, en kon ik net voor Dennis weer de baan op komen. Op de finish had ik minder dan 1 seconde over op Dennis, maar het was evengoed een P6. Daar had ik vantevoren voor getekend, maar na de race baal ik van de fouten die ik gemaakt heb, waardoor ik een P5 misgelopen ben. Voor de teamuitslag had het niet uitgemaakt, dus uiteindelijk maakt het weinig uit. Evengoed een heerlijke race gehad, en nogmaals thanks aan Joep en Nick voor het organiseren!
De Q ging niet helemaal geweldig, maar het lukte om een 2:02.7 te rijden in mijn 3e ronde. 4e ronde verprutste ik, mja, die tijd was dus al goed voor een start op P6.
De start heb ik rustig aan gedaan, misschien iets te rustig, want na de eerste ronde lag ik op P10. Het groepje ervoor met oa Egil, Karl Villeneuve en Dennis Gerressen. Rond lap 6/7 ging het de soep in voor me, en ik kon maar ternauwernood de chaos ontwijken. Kreeg wel nog een 0x wat een 4x werd, maar ik leek geen schade te hebben. Zo kwam ik even later door op P5, achter Egil en net voor Dennis. Egil was te snel voor me, en liep langzaam maar zeker uit, maar Dennis kon ik vrij goed achter me houden. Vlak voor m'n 1 pitstop maakte ik een vrij grote fout, en verloor zo'n 10s. Hierdoor kwam Dennis me weer voorbij helaas. Gelukkig had ik een snellere pitstop, en kreeg ik m'n plekje weer terug. Vlak voor pitstop 2 ging het weer mis. Ik schrok van een reactie van een c-spec rijder die ik aan het inhalen was, en spinde. Na de 2e pitstop kwam ik weer vlak achter Dennis terecht die ook net gespind was volgens mij. een paar rondes later kon ik hem ernaast prikken aan het eind van het rechte stuk. Dennis was heel netjes en zo was ik er voorbij. In de rondes erna bleef hij vrij goed in het spoor, en ik was bang dat ik hem niet meer kwijt zou raken voor de finish. Gelukkig kon ik hem uit de draft schudden, en het gaatje daarna vrij snel groter maken. Karl reed ondertussen weer voor me, maar lag dik 8s voor. ik heb het gaatje dicht gekregen tot zo'n 3.5s met nog 1 ronde te gaan, maar met Mack en Stefan op zo'n 4s achter me spinde ik weer in de bocht voor de rechter doordraaier. Gelukkig hadden Mack en Stefan geen last van me, en kon ik net voor Dennis weer de baan op komen. Op de finish had ik minder dan 1 seconde over op Dennis, maar het was evengoed een P6. Daar had ik vantevoren voor getekend, maar na de race baal ik van de fouten die ik gemaakt heb, waardoor ik een P5 misgelopen ben. Voor de teamuitslag had het niet uitgemaakt, dus uiteindelijk maakt het weinig uit. Evengoed een heerlijke race gehad, en nogmaals thanks aan Joep en Nick voor het organiseren!
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Die Marcel nog wat of niet? Dat was echt een #YOLO actie want die had 3/4 mensen uitgeremd. Niet normaal.thijmennabuurs schreef op zondag 19 januari 2014 @ 23:12:
@niel ik zag al op de stream van mack en GSRC dat hij bijna elk rondje wel incs te pakken had!

Jij kwam aan het eind van de eerste ronde vol bij mij naar binnen gezeildthijmennabuurs schreef op zondag 19 januari 2014 @ 23:12:trouwens niel ik weet niet of je het merkte maar volgens mij maakte iemand in ronde 1 bij bocht 5 een enorme dive bomb bij ons!
Edit: Bleek dus Karsten te zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door tim.w op 20-01-2014 13:33 ]
Mooi om te zien zo'n race, petje af voor de rijders.
Lijkt me heftig met zo veel auto's en dan nog een lange race ook.
Lijkt me heftig met zo veel auto's en dan nog een lange race ook.
Meh, in mijn race ging niets zoals ik wou. Qualify had ik lap 2 en 3 verkloot, waardoor de tijd van lap 1 mijn tijd werd en ik bijna helemaal achteraan moest starten.
Bij T1 was er wat chaos, iemand binnen-in spinde en kwam naar buiten waardoor ik door het gras moest om te ontwijken en toen ECHT laatste lag.
Gedurende de hele race niet mijn pace kunnen vinden.... Waar ik in practice makkelijk een stint van 2:10's kon rijden met af en toe een 2:09 waren het nu 2:11's met regelmatig 2:13's en hoger door fouten. Ook toen de Tracks eraan kwamen merkte ik dat ik niet goed in mijn vel zat. Bij practice reed ik gewoon mijn lijnen en had totaal geen issues met hoe mensen me inhaalde, nu raakte ik in paniek, ging op domme punten aan de kant OF maakte een fout waardoor het leek alsof ik aan de kant ging, dook regelmatig het gras in en kon ik niet "relaxed" mijn rondjes rijden.
Eigenlijk is het ENIGE wat precies zo ging als gepland mijn pitstops
1e niet trouwens... box stond achteraan en dat had ik niet tijdens de training dus ik schoot er voorbij, maar de 2e ging perfect, en mijn auto begon OP de finish line aan het einde van de race te sputteren, dus precies goed uitgerekend 
Verder nog contact gehad met Jos, was mijn schuld dus nogmaals sorry daarvoor (en wie er nog achterop knalde)
Ik heb gelukkig alleen mezelf te danken voor het tegenvallende resultaat, in tegenstelling tot andere die bij incidenten hun auto moesten afschrijven. De race wel netjes uitgereden en toch nog 17e in mijn class geworden wat een stuk beter is dan je van mijn Irating zou verwachten
Had gewoon graag de top 15 gehaald 
Kudos voor de organistatie, 60 man op de baan, broadcast, prijzen, alle practices. hier is echt veel werk in gaan zitten en dat was te zien
Bij T1 was er wat chaos, iemand binnen-in spinde en kwam naar buiten waardoor ik door het gras moest om te ontwijken en toen ECHT laatste lag.
Gedurende de hele race niet mijn pace kunnen vinden.... Waar ik in practice makkelijk een stint van 2:10's kon rijden met af en toe een 2:09 waren het nu 2:11's met regelmatig 2:13's en hoger door fouten. Ook toen de Tracks eraan kwamen merkte ik dat ik niet goed in mijn vel zat. Bij practice reed ik gewoon mijn lijnen en had totaal geen issues met hoe mensen me inhaalde, nu raakte ik in paniek, ging op domme punten aan de kant OF maakte een fout waardoor het leek alsof ik aan de kant ging, dook regelmatig het gras in en kon ik niet "relaxed" mijn rondjes rijden.
Eigenlijk is het ENIGE wat precies zo ging als gepland mijn pitstops
Verder nog contact gehad met Jos, was mijn schuld dus nogmaals sorry daarvoor (en wie er nog achterop knalde)
Ik heb gelukkig alleen mezelf te danken voor het tegenvallende resultaat, in tegenstelling tot andere die bij incidenten hun auto moesten afschrijven. De race wel netjes uitgereden en toch nog 17e in mijn class geworden wat een stuk beter is dan je van mijn Irating zou verwachten
Kudos voor de organistatie, 60 man op de baan, broadcast, prijzen, alle practices. hier is echt veel werk in gaan zitten en dat was te zien
[ Voor 4% gewijzigd door themac1983 op 19-01-2014 23:53 ]
Ja heel goed georganiseerd , krijg veel positieve reacties hier, top werk Nick en joep en vergeet waarschijnlijk nog wel een paar .
Ah, gelukkig nog excuses gekregen van degene die mij die S&G aan naaide.
Het is voor mij nu goed zo.
Het is voor mij nu goed zo.
Moet ik me ergens aanmelden als ik mee wil doen aan de Basic Content Race morgen?
De enige info die ik kan vinden is onderstaande post van Joep.
De enige info die ik kan vinden is onderstaande post van Joep.
JoepW schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 16:03:
Ingelaste race op maandag as.:
GoT - Week 13 Basic Content Race 20-01-14
Car(s) Track(s)
[afbeelding]
SCCA Spec Racer Ford Brandstof 100 % (+/- 26,5 L) Extra gewicht 0 Kg Basis content Ja
[afbeelding]
Mazda Raceway Laguna Seca - Full Course Moment Dag Pitplaatsen 46 Basis content Ja
Programma (CET)
Heat 1 Vrije training 20:00 - 21:00 (60 min.) Kwalificatie 21:00 - 21:20 (20 min.) Race 21:20 - 22:00 (40 min.) Start Standing MC Grid NVT Startopstelling Kwalificatie Cautions Local Restart NVT Fast Repairs 2 Disqual. Inc's NVT
Weersvoorspelling
Temperatuur Luchtvochtigheid Mist Windsnelheid Windrichting Wolken 27° C 70% 0% 8 Km/u S Clear
Je moet je aanmelden bij de GoT league in iRacing. Je hoeft je niet specifiek aan te melden voor de race.
League pagina:
http://members.iracing.co.../LeagueView.do?league=164
League pagina:
Ah thanks, ik dacht dat dit alleen voor de toernooien was.ZeeZeiler schreef op maandag 20 januari 2014 @ 00:56:
Je moet je aanmelden bij de GoT league in iRacing. Je hoeft je niet specifiek aan te melden voor de race.
League pagina:
Ja, die kwam idd lekker voorbij zeilen.... Heb dat nog wel vaker gezien, aan de manier waarop je mensen in je spiegel dichterbij ziet komen kun je gelukkig aardig goed afleiden of je even aan de kan moet blijven, of nietNiellie41 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 23:24:
[...]
Die Marcel nog wat of niet? Dat was echt een #YOLO actie want die had 3/4 mensen uitgeremd. Niet normaal.
Ach, ging in verreweg de meeste gevallen ook wel netjes. Race ging ook prima, en wat ik zo zie en lees overal positieve reacties, dus GoT is netjes op de kaart gezet
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
BTW, Ik had de stream gister even doorgegeven aan mijn vriendin die in de woonkamer zat... DAT doe ik dus ook nooit meer.
Na qualificatie "WTF, je staat zo'n beetje achteraan noob"
Tijdens de race kwam ze elke 5 laps vragen waar ik was en me lekker af te lijden -_-
Tijdens de race kwam ze elke 5 laps vragen waar ik was en me lekker af te lijden -_-
Sorry Tim, was de controle al heel lang kwijt want ik zat tegen de muur vast, baal, opeens schoot hij de baan op, kon niks meer.tim.w schreef op zondag 19 januari 2014 @ 23:05:
Gemengde gevoelens
Met die gedachte ben ik ook maar van start gegaan. Ik had een heel goede eerste ronde en klom van p30 op naar ongeveer p15. Aan het einde van de eerste ronde kwam Thijmen alleen met een noodvaart achterin gevlogen. Met aardig wat schade weer achteraan aangesloten en weer verder gereden.
Maar goed je bent toch nog voor me geëindigd, al hadden we in het laatste deel van de race het nog spannend met elkaar. Heb daar in ieder geval van genoten.
Uiteindelijk 4e geëindigd in teamverband, waarbij als hoogste GOT Team. Paul telt niet mee (gefeliciteerd Paul met de winst) die speelde met een buitenlander
Er is heel wat gebeurd in de race, maar goed het hoort er ook allemaal wel een beetje bij. Het was een toffe race voor de meeste, bedankt Nick en Joep.
Als eerste Joep en Nick en iedereen die geholpen heeft met organiseren bedankt, was TOP!
Ik heb gisteren ook een prima race gehad, qualy ging redelijk alleen het laatste rondje had ik verkloot. Met een tijd van 2:04 stond ik op p15. Gelijk bij de start had ik al een plek gewonnen, daarna rustig het treintje gevolgd. Na een aantal rondes reed ik op p12 en ging het voor me mis, gelukkig kon ik alles ontwijken en toen reed ik opeens op p7.
Ik liep langzaam in op mijn voorligger en Jos zat weer dicht op mij. De laatste bocht ging degene voor mij erg wijd door het gras, ik maakt de fout door teveel naar hem te kijken en raakte ook iets het gras waardoor ik even van het gas moest, dus dat ging spannend worden voor T1. ik haalde mijn voorligger in, maar Jos had een super exit dus die kwam door nog eens overheen, heel netjes gedaan!
Helaas maakt ik een paar rondes later een grote fout door mij te verremmen en helaas raakte ik daarbij Jos waardoor we allebei de pits in moesten. Nogmaals mijn excuses daar voor, hierdoor verloren we beide wat plekken. Gelukkig moest ik ook bijna tanken, dus koste het geen extra pit stop.
Daarna weer rustig mijn rondes gereden en nog 1 keer een fout gemaakt. Weer dezelfde bocht te laat geremd, maar reed toen in mijn eentje. Dus had gelukkig niemand er last van, wel weer aardig wat tijd verloren. Uiteindelijke 12e geindigd.
Laatste 2 rondes zat ik achter het groepje C-Spec's die aan het vechten waren om P2 met Paul. Me er maar niet mee bemoeid en er gewoon netjes achter gebleven, voor mij was er toch niets meer te winnen. Was wel leuk om te bekijken hoe er gevochten werd en mooi dat Paul nog een plekje kon opschuiven.
Ik heb gisteren ook een prima race gehad, qualy ging redelijk alleen het laatste rondje had ik verkloot. Met een tijd van 2:04 stond ik op p15. Gelijk bij de start had ik al een plek gewonnen, daarna rustig het treintje gevolgd. Na een aantal rondes reed ik op p12 en ging het voor me mis, gelukkig kon ik alles ontwijken en toen reed ik opeens op p7.
Ik liep langzaam in op mijn voorligger en Jos zat weer dicht op mij. De laatste bocht ging degene voor mij erg wijd door het gras, ik maakt de fout door teveel naar hem te kijken en raakte ook iets het gras waardoor ik even van het gas moest, dus dat ging spannend worden voor T1. ik haalde mijn voorligger in, maar Jos had een super exit dus die kwam door nog eens overheen, heel netjes gedaan!
Helaas maakt ik een paar rondes later een grote fout door mij te verremmen en helaas raakte ik daarbij Jos waardoor we allebei de pits in moesten. Nogmaals mijn excuses daar voor, hierdoor verloren we beide wat plekken. Gelukkig moest ik ook bijna tanken, dus koste het geen extra pit stop.
Daarna weer rustig mijn rondes gereden en nog 1 keer een fout gemaakt. Weer dezelfde bocht te laat geremd, maar reed toen in mijn eentje. Dus had gelukkig niemand er last van, wel weer aardig wat tijd verloren. Uiteindelijke 12e geindigd.
Laatste 2 rondes zat ik achter het groepje C-Spec's die aan het vechten waren om P2 met Paul. Me er maar niet mee bemoeid en er gewoon netjes achter gebleven, voor mij was er toch niets meer te winnen. Was wel leuk om te bekijken hoe er gevochten werd en mooi dat Paul nog een plekje kon opschuiven.
Lekker af te lijden is toch geen probleem...........themac1983 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 09:27:
BTW, Ik had de stream gister even doorgegeven aan mijn vriendin die in de woonkamer zat... DAT doe ik dus ook nooit meer.
Ik zat net de broadcast nog een stukje terug te kijken, maar zag dat mijn skin niet geladen was. Je zag zegmaar de skin zoals ik hem had gemaakt in het customize car menu van iRacing zelf. Ik had hem al wel op Trading Paints geupload, waar zou dat aan kunnen liggen?
BTW, voor de mensen die nog een league zoeken voor aankomend seizoen.
De #1AAA Supermixed league gaat weer van start
Div 4 signups http://members.iracing.com/jforum/posts/list/50/3232340.page
In div 3 zal waarschijnlijk de Ruf C-spec meedoen, div 2 is nog niet bekent gemaakt.
Je kunt gratis meerijden voor de eer, of 5 dollar in de pot doen en meerijden voor $266 aan prijzengeld. Afgelopen seizoen ben ik 3e geworden dus alle andere tweakers kunnen winnen denk ik
Als je geld wilt winnen moet je wel alle divisies meedoen btw, anders heeft het geen nut.
De #1AAA Supermixed league gaat weer van start
Div 4 signups http://members.iracing.com/jforum/posts/list/50/3232340.page
In div 3 zal waarschijnlijk de Ruf C-spec meedoen, div 2 is nog niet bekent gemaakt.
Je kunt gratis meerijden voor de eer, of 5 dollar in de pot doen en meerijden voor $266 aan prijzengeld. Afgelopen seizoen ben ik 3e geworden dus alle andere tweakers kunnen winnen denk ik
Als je geld wilt winnen moet je wel alle divisies meedoen btw, anders heeft het geen nut.
Beste GoT iRacers,
Ik zou graag onze prijzen- en broadcast pot wat aan willen vullen.
Om die reden heb ik dan ook de donatie-knop weer actief gemaakt:
Doneer en maak races zoals de RTC180 mogelijk
Bij voorbaat dank
Ik zou graag onze prijzen- en broadcast pot wat aan willen vullen.
Om die reden heb ik dan ook de donatie-knop weer actief gemaakt:
Doneer en maak races zoals de RTC180 mogelijk
Bij voorbaat dank
Op BLUE MONDAY ga je om geld vragen, goeie timing 
Maar donderdag komt mijn geld. dus hou die knop even open tot iig vrijdag please, dan kan ik ook wat geven
Maar donderdag komt mijn geld. dus hou die knop even open tot iig vrijdag please, dan kan ik ook wat geven
Zo, kleine donatie gedaan 
Nu nog tijd vinden om weer eens wat mee te doen
Nu nog tijd vinden om weer eens wat mee te doen
Nou, dat was een top evenement gisteren. Nogmaals super bedankt voor het organiseren, ik heb me kostelijk vermaakt.
Ik ging vlak voor Q pas achter m'n PC zitten, even huiselijk gedaan met m'n vriendin want ze moest me de rest van de avond ook al missen
Daardoor wel redelijk "koud" aan Q begonnen. Eerste lap meteen al een offtrack in T1 dus het plannetje van rustig een rondje rijden ging al meteen mis. Toen in lap 2 een halfbakken tijd neergezet en in lap 3 vergeten dat ik Twitch aan wilde zetten. Dat aangezet, ging door de preview het geluid dubbel
Gestopt, Twitch geluid uitgezet en uit de pits gereden maar helaas was 10 minuten echt 10 minuten Q en niet zoals normaal dat je het rondje nog af kunt maken, dus als 21e gestart.
In ronde 1 werd ik van achteren aangetikt door Remco met een 4x als gevolg maar gelukkig was de auto nog helemaal prima. Daarna nog een paar ronden lang met het groepje Ruud en Martijn en Nico Brandt rondgereden. Ik leek iets sneller maar kom er maar eens voorbij. Uiteindelijk heb ik er een aantal in kunnen halen en door wat spins van anderen lag ik 12e, vlak achter Martijn. Helaas ging het toen mis in turn 5, een onschuldige spin maar ik verloor er wel +/-10 seconden mee, plus dat het hele groepje wat ik net had ingehaald me weer voorbijkwam. Aan het einde van de stint bleek mijn gebrek aan ervaring in endurance racing maar weer eens, ik raakte in mijn laatste ronde het achterveld van de C-spec klasse. Gelukkig kostte me dat niet heel veel tijd maar 1 ronde eerder pitten was veel slimmer geweest.
Na de pitstops moest ik eerst wennen aan mijn schone voorruit, door al het verkeer waar ik in reed was dat enorm smerig geworden en dat maakte het op sommige punten best lastig. Ik werd al snel ingehaald door Csaba Volyka, die heb ik ook maar laten gaan want die liep een seconde per ronde in op me. In lap 19 nog een klein foutje in de bocht voor de caroussel wat me geen positie kostte maar wel 4 seconden tijd. Tweede gedeelte van de 2e stint was verder vrij saai. Ik zat met een half oog op de brandstof te letten en becijferde dat ik ook bij mijn 2e stop de tank gewoon vol moest gooien, samen met nieuwe banden want ik had het idee dat ze een beetje minder begonnen te worden, met name in snellere bochten. Wederom zat ik vlak voor mijn pitstop in de C-spec klasse te wroeten, sorry daarvoor jongens
In mijn 3e stint werd ik al snel gelapt door Mack en Stefan, wat een tempo reden die jongens. Toen zag ik Richard op 1 seconde achter me en ik bereidde me voor op een gevecht, want normaal gesproken is Richard sneller dan ik. Ik liep echter vrij snel van hem weg. Mezelf weer door een hele groep C-speccers geworsteld. Toen lag ik 14 seconden achter Martijn en liep iedere ronde heel iets op hem in maar uiteindelijk niet genoeg om hem nog bij te halen. Dat had nog heel leuk kunnen worden als ik niet die spin en de powerslide had gemaakt die me samen 14 seconden hebben gekost
Uiteindelijk gefinisht als 10e. Tim deed het ondanks een crash waarin hij werd meegenomen ook heel goed door 7e te worden en zo werd Team Not A Chance maar mooi 5e, vlak achter het podium. Erg tevreden met de teameffort (alhoewel ik daar tijdens de race niet zoveel van meekreeg) en erg tevreden over mezelf. 1 spin en 1 echte fout in 45 rondes Road America mag gezien worden, in totaal 15 incs dacht ik dus erg netjes.
Heren, bedankt voor de mooie avond!
PS: wie was er nog meer echt zenuwachtig vlak voor de race?
Ik ging vlak voor Q pas achter m'n PC zitten, even huiselijk gedaan met m'n vriendin want ze moest me de rest van de avond ook al missen

In ronde 1 werd ik van achteren aangetikt door Remco met een 4x als gevolg maar gelukkig was de auto nog helemaal prima. Daarna nog een paar ronden lang met het groepje Ruud en Martijn en Nico Brandt rondgereden. Ik leek iets sneller maar kom er maar eens voorbij. Uiteindelijk heb ik er een aantal in kunnen halen en door wat spins van anderen lag ik 12e, vlak achter Martijn. Helaas ging het toen mis in turn 5, een onschuldige spin maar ik verloor er wel +/-10 seconden mee, plus dat het hele groepje wat ik net had ingehaald me weer voorbijkwam. Aan het einde van de stint bleek mijn gebrek aan ervaring in endurance racing maar weer eens, ik raakte in mijn laatste ronde het achterveld van de C-spec klasse. Gelukkig kostte me dat niet heel veel tijd maar 1 ronde eerder pitten was veel slimmer geweest.
Na de pitstops moest ik eerst wennen aan mijn schone voorruit, door al het verkeer waar ik in reed was dat enorm smerig geworden en dat maakte het op sommige punten best lastig. Ik werd al snel ingehaald door Csaba Volyka, die heb ik ook maar laten gaan want die liep een seconde per ronde in op me. In lap 19 nog een klein foutje in de bocht voor de caroussel wat me geen positie kostte maar wel 4 seconden tijd. Tweede gedeelte van de 2e stint was verder vrij saai. Ik zat met een half oog op de brandstof te letten en becijferde dat ik ook bij mijn 2e stop de tank gewoon vol moest gooien, samen met nieuwe banden want ik had het idee dat ze een beetje minder begonnen te worden, met name in snellere bochten. Wederom zat ik vlak voor mijn pitstop in de C-spec klasse te wroeten, sorry daarvoor jongens
In mijn 3e stint werd ik al snel gelapt door Mack en Stefan, wat een tempo reden die jongens. Toen zag ik Richard op 1 seconde achter me en ik bereidde me voor op een gevecht, want normaal gesproken is Richard sneller dan ik. Ik liep echter vrij snel van hem weg. Mezelf weer door een hele groep C-speccers geworsteld. Toen lag ik 14 seconden achter Martijn en liep iedere ronde heel iets op hem in maar uiteindelijk niet genoeg om hem nog bij te halen. Dat had nog heel leuk kunnen worden als ik niet die spin en de powerslide had gemaakt die me samen 14 seconden hebben gekost
Uiteindelijk gefinisht als 10e. Tim deed het ondanks een crash waarin hij werd meegenomen ook heel goed door 7e te worden en zo werd Team Not A Chance maar mooi 5e, vlak achter het podium. Erg tevreden met de teameffort (alhoewel ik daar tijdens de race niet zoveel van meekreeg) en erg tevreden over mezelf. 1 spin en 1 echte fout in 45 rondes Road America mag gezien worden, in totaal 15 incs dacht ik dus erg netjes.
Heren, bedankt voor de mooie avond!
PS: wie was er nog meer echt zenuwachtig vlak voor de race?
Zenuwachtig viel wel mee. Bij de start even gezonde spanning, en lap3 van mijn Q toen ik merkte dat behoorlijk onder de 2:03 bij het uitkomen van de caroussel. Gelukkig kan ik daar vrij goed mee dealen, en reed ik een 2:02:7. Jammer dat ik het verklootte in lap4, want totdat ik spinde aan het eind van de backstraight zat ik al dik 0.2s onder die 2:02.7
Cube Nuroad Race (2022)
Hou had jij 4 timed laps kunnen rijden? Dat krijg ik niet passend in 10 minuten kwalificatiederx666 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:04:
Zenuwachtig viel wel mee. Bij de start even gezonde spanning, en lap3 van mijn Q toen ik merkte dat behoorlijk onder de 2:03 bij het uitkomen van de caroussel. Gelukkig kan ik daar vrij goed mee dealen, en reed ik een 2:02:7. Jammer dat ik het verklootte in lap4, want totdat ik spinde aan het eind van de backstraight zat ik al dik 0.2s onder die 2:02.7
Xbox
En welke buitenlander mag dat wezen dan?Speedy55 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 09:34:
[...]
Uiteindelijk 4e geëindigd in teamverband, waarbij als hoogste GOT Team. Paul telt niet mee (gefeliciteerd Paul met de winst) die speelde met een buitenlanderen Paul is ook nog is een Pro en wij zijn allemaal maar amateurs
.
Mack is gewoon Nederlander en heeft ook wel meegedaan met andere races hier.
Maar bedankt voor de welgemeende felicitatie
Bedankt nog daarvoor. Ik zag je inderdaad eraan komen met nog een ronde of wat te gaan.Linc schreef op maandag 20 januari 2014 @ 09:50:
Ik hoopte stiekem ook al dat je er achter zou blijven gezien er verder niet echt iemand meer in de buurt van je reed, maar top je dat zelf ook al bedacht had
Ik had zelf niet al te hoge verwachtingen vooraf eigenlijk. Vanwege de ProSeries had ik sowieso weinig tijd om te oefenen en ik moet het ook wel afleggen qua snelheid tegen GT specialisten als Anders Dahl etc.
Met een half uurtje oefenen deze week zat ik ergens in de mid 1:08 alleen kreeg ik tijdens de practice kreeg ik die snelheid er nog niet echt in. Q was ook niet denderend met slechts een 1:08.7
De race ging ik dan ook in met het idee eerst maar eens proberen te volgen en langzaam wat meer snelheid te vinden.
Mede dankzij een aantal spins en crashes uiteindelijk nog wel redelijk ver naar voren kunnen komen en wat leuke gevechten gehad. Ook Wim had er leuk de snelheid in zitten want hij maakt het me soms wel knap lastig
Bij de eerste pitstop waren de pitbox voor en achter me net bezet waardoor ik mijn pitventje niet heel goed zag en iets te ver doorschoot waarmee ik wat tijd verloor.
Vanwege het weinige testen en wat last minute setup aanpassingen had ik ook maar een heel globaal idee van mijn verbruik dus daar zat ik tijdens het rijden ook nog wat mee te rekenen, iets wat niet echt helpt voor foutloos rijden, waarop ik dan ook een paar keer wat foutjes maakte die me tijd en posities kostten.
Uiteindelijk was ik wel vrij zeker, maar was ik weer zo snugger geweest om het exact voor 45 ronden te berekenen, niet rekening houdend met het feit dat we 2x gelapt werden en dus maar 43 ronden zouden rijden

Na m'n 2e stop zat ik overigens niet zo heel ver achter de twee TeamGT c-spec auto's van Diego en Angelo. Toen ging ook maar eens naar de stand kijken en werd het me wel duidelijk dat Luigi die op p3 reed in de Track een teamgenoot voor me had. Echter had ik verder geen spotter o.i.d dus wist ik niet of dat nou Diego of Angelo was. Ook had ik niet naar de punten telling gekeken dus ging ik er eigenlijk ook vanuit dat p1 + p4 een beter resultaat dan p3 + p2 was. Maar omdat Mack ook Stefan in z'n nek had zitten was ik er ook niet echt gerust op dus ben ik maar even extra hard gaan pushen en kwam ik ook nog weer bij de twee italianen te zitten waarop ik ook nog Angelo kon inhalen in de laatste ronde waarmee de winst veilig gesteld was
Al met al was het een erg geslaagd evenement en bedankt voor de puike organisatie
Felicitaties waren zeker welgemeend! Jullie hebben het uitstekend gedaan, alleen beetje jammer dat je er zoveel incjes voor nodig hadRed Baron schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:29:
[...]
En welke buitenlander mag dat wezen dan?
[...]
Ik bedoel met buitenlander iemand van buiten GOT haha.
Ik heb de race wat gevolgd via de stream van Paul. Het leek me een heel hoog niveau, maar er werden toch ook redelijk wat fouten gemaakt. Uiteindelijk dan zelf mijn laatste 2 officiële races van het seizoen gereden:
20:15GMT: http://members.iracing.co...id=10020652&custid=119326
22:15GMT: http://members.iracing.co...id=10021397&custid=119326
De 22:15 was de beste race uit de 8 weken dat ik met de Mustangs gereden heb (even niet letten op de incs). Eerst een hele tijd een gevecht gehad met Kester Baird. Toen ik hem dan eindelijk voorbij was de achtervolging ingezet op Todd en Patrick. Normaal zou ik daar nooit bijgeraakt zijn, maar door hun gevecht en omdat ik Spa goed ken er toch bijgeraakt. Uiteindelijk in de allerlaatste bocht Patrick voorbijgestoken omdat hij een gear miste. Door die extra punten ben ik in de algemene stand nog op P15 terecht gekomen!
In 8 weken alleen maar Mustang rijden ben ik van iR 1400 en SR D2.81 naar 2884 en C4.92 gesprongen. Volgend seizoen krijgt de Mustang ntm v5, dus ik ga de Mustangs blijven rijden gecombineerd met een andere GT serie. Waarschijnlijk gaat dat de Grand-Am worden met de Ruf Spec C.
20:15GMT: http://members.iracing.co...id=10020652&custid=119326
22:15GMT: http://members.iracing.co...id=10021397&custid=119326
De 22:15 was de beste race uit de 8 weken dat ik met de Mustangs gereden heb (even niet letten op de incs). Eerst een hele tijd een gevecht gehad met Kester Baird. Toen ik hem dan eindelijk voorbij was de achtervolging ingezet op Todd en Patrick. Normaal zou ik daar nooit bijgeraakt zijn, maar door hun gevecht en omdat ik Spa goed ken er toch bijgeraakt. Uiteindelijk in de allerlaatste bocht Patrick voorbijgestoken omdat hij een gear miste. Door die extra punten ben ik in de algemene stand nog op P15 terecht gekomen!
In 8 weken alleen maar Mustang rijden ben ik van iR 1400 en SR D2.81 naar 2884 en C4.92 gesprongen. Volgend seizoen krijgt de Mustang ntm v5, dus ik ga de Mustangs blijven rijden gecombineerd met een andere GT serie. Waarschijnlijk gaat dat de Grand-Am worden met de Ruf Spec C.
Goede morgen,
ik heb een aantal vragen over de GOT league.
Ik kwam bij toeval een stream tegen gisteren avond van de GoT league. En wat ik zag beviel mij zeker. Nu lijkt het mij leuk om ook lid te worden en zo nu en dan eens mee te rijden. Ik ben niet van plan om alles mee te rijden. Dit vanwege tijd en de skip barber waar ik me tot nu toe op concentreer.
Ik weet alleen niet of het een probleem voor mij is om de legue te joinen. Ik wil vooral lol beleven en als ik kan, mee rijden en de finish halen zonder schade. Dus als jullie nog opzoek zijn naar iemand die zo nu en dan mee kan en wil rijden ... here i am
Zag ook dat jullie wat research doen naar mensen op de baan. So here we go
Op iracing ben ik bekend als Pascal Teunissen (doh, is mijn echte naam
). Ben op 2 dagen na 1 jaar lid nu. De meeste tijd heb ik doorgebracht in de Skippy, maar als ik tijd en zin heb rij ik zo'n beetje alles in practice sessions. Als ben ik niet zo snel als in de skippy in de meeste auto's.
Dus als jullie nog op zoek zijn naar een regelmatige "gast rijder", dan sta ik er zeker voor open
Pascal
ik heb een aantal vragen over de GOT league.
Ik kwam bij toeval een stream tegen gisteren avond van de GoT league. En wat ik zag beviel mij zeker. Nu lijkt het mij leuk om ook lid te worden en zo nu en dan eens mee te rijden. Ik ben niet van plan om alles mee te rijden. Dit vanwege tijd en de skip barber waar ik me tot nu toe op concentreer.
Ik weet alleen niet of het een probleem voor mij is om de legue te joinen. Ik wil vooral lol beleven en als ik kan, mee rijden en de finish halen zonder schade. Dus als jullie nog opzoek zijn naar iemand die zo nu en dan mee kan en wil rijden ... here i am
Zag ook dat jullie wat research doen naar mensen op de baan. So here we go
Op iracing ben ik bekend als Pascal Teunissen (doh, is mijn echte naam
Dus als jullie nog op zoek zijn naar een regelmatige "gast rijder", dan sta ik er zeker voor open
Pascal
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Ik hoop dat iedereen een leuke race gehad heeft gisteren
Mijn race was ook erg leuk, hoewel wel jammer dat de snelheid er niet echt in zat. Door al het organizeren vlak voor de race was de concentratie er niet echt, en in de Q dan ook maar een 08.9 gehaald terwijl ik in de race af en toe wel een lage 08 reed met race fuel
Maar goed, lange race en ik was ook lekker op weg, na paar rondjes al flink wat mensen ingehaald, alleen Pascal kwam ik niet goed voorbij omdat hij minder downforce had. Helaas maakte ik al snel een fout (met een half oog op de livetiming rijden is niet altijd even makkelijk) wat me 10 plekken ofzo kostte. Wel leuk om al die plekken weer terug te pakken want tegen het eind van de race lag ik weer terug op P7. En met 2 ronden te gaan kwam ik op het gras in de carousel, kreeg hem niet meer het asfalt op (lijkt een soort van goot te zitten daar) en spin ik hem ook nog de muur in
Maar goed, qua team positie was er toch al niet veel meer te winnen dus ik reed gewoon voor de fun mee en dat zat wel goed 
Denk dat ik wel wat meer snelheid had gehad als ik niet bezig was met organizeren, die C-spec auto bevalt me wel goed moet ik zeggen, Anders Dahl kan ik echt niet bijhouden (nou ja, vlak voor mijn pitstop en vlak na zijn pitstop liep ik wel op hem in) maar een top 5 had er misschien wel ingezeten puur op snelheid gezien. Denk dat ik dan ook de c-spec ga rijden in de 2.4 uur race binnenkort, als ik tijd kan vinden om mee te doen. Normaal zou ik in de Riley meedoen maar tenzij die nog NTM5 krijgt ga ik dat toch maar niet doen...
Passy: gewoon meedoen hoor! Schrijf je in op de GoT ledenlijst, en voor de league en dan kun je gewoon meedoen wanneer je zin hebt. We rijden voornamelijk voor het plezier en de hele puntentelling in het toernooi is maar gewoon leuk voor erbij, dus ook al doe je maar 1 keer mee is ook allemaal prima.

Denk dat ik wel wat meer snelheid had gehad als ik niet bezig was met organizeren, die C-spec auto bevalt me wel goed moet ik zeggen, Anders Dahl kan ik echt niet bijhouden (nou ja, vlak voor mijn pitstop en vlak na zijn pitstop liep ik wel op hem in) maar een top 5 had er misschien wel ingezeten puur op snelheid gezien. Denk dat ik dan ook de c-spec ga rijden in de 2.4 uur race binnenkort, als ik tijd kan vinden om mee te doen. Normaal zou ik in de Riley meedoen maar tenzij die nog NTM5 krijgt ga ik dat toch maar niet doen...
Passy: gewoon meedoen hoor! Schrijf je in op de GoT ledenlijst, en voor de league en dan kun je gewoon meedoen wanneer je zin hebt. We rijden voornamelijk voor het plezier en de hele puntentelling in het toernooi is maar gewoon leuk voor erbij, dus ook al doe je maar 1 keer mee is ook allemaal prima.
Ik heb me ingeschreven
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Je bent geaccepteerd, schrijf je je ook nog in voor de ledenlijst zodat we je GoT naam met je iRacing naam kunnen koppelen?
Heb een erg leuke race gehad, en ik zag een patroon in mijn voortgang...
Tijdens practice veel moeite gehad om in een ritme te komen, maar toch een 10e plek gevonden met een fatsoenlijk rondje. Q ging eigenlijk erg goed, begon het ritme te vinden, ik wist dat een 2.08 haalbaar was maar een lage 2.08 kreeg ik net niet. Wederom P10 in de Qualify.
Vervolgens de race gereden en niet begonnen met een volle tank, bewust gedaan zodat ik vroeg moest pitten en niet in teveel pittraffic terecht zou komen. Dat ging erg goed, was ook dead-on met remmen voor de pitspeed. Iets wat ik normaal altijd vergeet te oefenen.
2e stint ging ook wel prima, uiteindelijk in de buurt van Pascal kunnen komen, waar ik een heel goeie tow van kreeg op de long straight. Zo goed dat ik totaal niet meer kon zien waar m'n rempunt lag en ik schoot zo rechtdoor de zandbak in, slordig van me...
Vervolgens laatste stint veel te veel fuel meegenomen, ik had het uitgerekend en had ook in m'n achterhoofd gehouden dat ik minimaal 1x gelapped zou worden, maar dan ga je toch twijfelen en er meer instoppen dan nodig. Maar beter dat dan stillvallen.
Heb in de broadcast gehoord dat ik nog een compliment kreeg van de commentators toen ik een paar Tracks voorbij moest laten, dat is altijd leuk natuurlijk
De race op P10 uitgereden, waar ik niet ontevreden over ben, Gerrit had wat minder geluk maar samen scoorden we een respectabele 17e plek.
Tijdens practice veel moeite gehad om in een ritme te komen, maar toch een 10e plek gevonden met een fatsoenlijk rondje. Q ging eigenlijk erg goed, begon het ritme te vinden, ik wist dat een 2.08 haalbaar was maar een lage 2.08 kreeg ik net niet. Wederom P10 in de Qualify.
Vervolgens de race gereden en niet begonnen met een volle tank, bewust gedaan zodat ik vroeg moest pitten en niet in teveel pittraffic terecht zou komen. Dat ging erg goed, was ook dead-on met remmen voor de pitspeed. Iets wat ik normaal altijd vergeet te oefenen.
2e stint ging ook wel prima, uiteindelijk in de buurt van Pascal kunnen komen, waar ik een heel goeie tow van kreeg op de long straight. Zo goed dat ik totaal niet meer kon zien waar m'n rempunt lag en ik schoot zo rechtdoor de zandbak in, slordig van me...
Vervolgens laatste stint veel te veel fuel meegenomen, ik had het uitgerekend en had ook in m'n achterhoofd gehouden dat ik minimaal 1x gelapped zou worden, maar dan ga je toch twijfelen en er meer instoppen dan nodig. Maar beter dat dan stillvallen.
Heb in de broadcast gehoord dat ik nog een compliment kreeg van de commentators toen ik een paar Tracks voorbij moest laten, dat is altijd leuk natuurlijk
De race op P10 uitgereden, waar ik niet ontevreden over ben, Gerrit had wat minder geluk maar samen scoorden we een respectabele 17e plek.
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
-PassY-: Welkom!!
Ik denk dat ik je wel al een paar keer gezien heb in Skip practice/races. Ik rij niet zo heel veel officiele races de laatste tijd, maar als ik wat rij, is het meestal de Skip. Ik kan over het algemeen in de topsplit vrij goed meekomen rond P5 ofzo, en ben over het algemeen zo'n 1 sec. langzamer dan de top, dus ik denk dat we kwa tempo wel redelijk aan elkaar gewaagd zijn
In ieder geval leuk om een mede skipper te zien hier!
Ik denk dat ik je wel al een paar keer gezien heb in Skip practice/races. Ik rij niet zo heel veel officiele races de laatste tijd, maar als ik wat rij, is het meestal de Skip. Ik kan over het algemeen in de topsplit vrij goed meekomen rond P5 ofzo, en ben over het algemeen zo'n 1 sec. langzamer dan de top, dus ik denk dat we kwa tempo wel redelijk aan elkaar gewaagd zijn
In ieder geval leuk om een mede skipper te zien hier!
Cube Nuroad Race (2022)
Bedoel je dan off tracks of echt crashes e.d.? Ik vond het aantal crashes namelijk erg meevallen (heb de stream even teruggekeken). Team Radicals met gecombineerd 115 incs is natuurlijk wel bizar veelThiJor schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:35:
Ik heb de race wat gevolgd via de stream van Paul. Het leek me een heel hoog niveau, maar er werden toch ook redelijk wat fouten gemaakt.
1 opmerking n.a.v. de stream: het leek erop dat de heren niet op de hoogte waren van de fuel limits, ze waren namelijk hogelijk verbaasd dat iedereen voor de 2e keer de pits indook
verschoot er zelf van dat ik zo goed meekon, was echt leuk zo met de grote jongens meerijden smaakt echt naar meer:p (Wat een setup niet kan doenRed Baron schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:29:
[...]
En welke buitenlander mag dat wezen dan?
[...]
Ook Wim had er leuk de snelheid in zitten want hij maakt het me soms wel knap lastig
verschoot wel van de agressie van de "snelle rijders" die diego spint zijn auto 3 keer voor me maar in het terug komen gaat hij ervanuit dat ik maar uit de weg moet omdat hij sneller is. (maar zal wel die agressie zijn waarom ze zo snel zijn)
die csaba denkt ook dat de baan van hem is .... voor de rest was het een cleane en heel leuke race mede omdat ik niet in die leegte rij waar ik dikwijls rij, niet top maar ook niet echt subtop
Heb ik dacht ik gedaan op je siteNickThissen schreef op maandag 20 januari 2014 @ 12:00:
Je bent geaccepteerd, schrijf je je ook nog in voor de ledenlijst zodat we je GoT naam met je iRacing naam kunnen koppelen?
Derx: Je naam komt me niet bekend voor. Maar ik zit tegenwoordig vaak in de top split op Zaterdag/Zondag/Maandag. De dagen waarop ik race in de Skip.
Vanavond nog 1 of 2 races, 88 punten van zaterdag is veelste weinig. Al hadden het er ook 0 kunnen zijn. Werd van achter aangetikt en spinde in de ronde zoals Vettel in 2012 deed. Even schone onderbroek aangetrokken en terug gereden naar plek 7 dacht ik
Inderdaad veel incs, maar ook een paar keer een auto die dwars stond of achterstevoren. Het bleef wel aangenaam om te volgen.Arfman schreef op maandag 20 januari 2014 @ 12:40:
[...]
Bedoel je dan off tracks of echt crashes e.d.? Ik vond het aantal crashes namelijk erg meevallen (heb de stream even teruggekeken). Team Radicals met gecombineerd 115 incs is natuurlijk wel bizar veel, maar hou er rekening mee dat dit soort races niet meetellen voor je iR/SR dus dan boeit het eigenlijk ook niet, je gaat gewoon maximaal (zoals Mack en Stefan
).
1 opmerking n.a.v. de stream: het leek erop dat de heren niet op de hoogte waren van de fuel limits, ze waren namelijk hogelijk verbaasd dat iedereen voor de 2e keer de pits indook
Wordt druk in de Skippy merk ik al vanuit GoT, ik hoor nu zoveel mensen erover.
Ga zelf ook volledig op RUF en Skippy dit seizoen, als er niks raars gebeurd ben ik volgende week C classe.
Hopelijk krijgen we daar mooie gevechten en races.
Ga zelf ook volledig op RUF en Skippy dit seizoen, als er niks raars gebeurd ben ik volgende week C classe.
Geeft niet joh, het was ook echt een race incident. Hoort erbijSpeedy55 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 09:34:
[...]Sorry Tim, was de controle al heel lang kwijt want ik zat tegen de muur vast, baal, opeens schoot hij de baan op, kon niks meer.
Terugkomend op het incident tijdens de eerste ronde; het was niet Thijmen maar Karsten die hem achter in mijn auto boorde.
Wil bij deze ook de organisatie bedanken voor dit mooie event. Dit is tot dusver toch wel het meest professionele en grootst opgezette event waar ik aan heb deelgenomen
Skip is zeker leuk. Dacht eerst dit te gebruiken als opstap naar andere formule auto's. Maar ben een beetje blijven hangen omdat het close racen is (mits men respect voor elkaar heeft), en de auto is echt een handvol om snel in te gaan. Al zullen veel in het begin zeggen dat de auto een handvol is om een bocht te maken. Overstuur is denk ik uitgevonden door de Skip denk ik somsIthric schreef op maandag 20 januari 2014 @ 13:16:
Wordt druk in de Skippy merk ik al vanuit GoT, ik hoor nu zoveel mensen erover.
Anyway, voor iedereen die geintresseerd is. Zaterdag 25 januari 50 minuten @ Spa als afsluiting van het seizoen. Meer info in het Skip forum over tijden enzo. Maar uit mijn hoofd is het 20:00 NL tijd.
Eerst 50 minuten free practice. 10 minuten qual, en dan de snelste 50 in split 1 (glacierTV) voor 50 minuten racen. De rest komt in andere splits terecht, maar niet op GlacierTV. En een verplichte pitstop
oeeh nice... Daar kon ik me wel eens voor aanmelden 
Denk dat ik dit seizoen ook eens ga kijken of ik misschien in de NEO races mee kan doen. Dat endurance racen bevalt me wel
Denk dat ik dit seizoen ook eens ga kijken of ik misschien in de NEO races mee kan doen. Dat endurance racen bevalt me wel
Cube Nuroad Race (2022)
Skip is een superleuke auto sinds NTM5. Heb er laatst ook een paar races mee gedaan, hoog niveau ook. Alleen op Spa is het 1 groot saaifestijn imo, maar ieder z'n ding.
NEO lijkt mij ook superleuk, maar daar kom je alleen in als je alien bent zo ongeveer. Jij hebt misschien nog wel een goede kans, ik hoef het niet eens te proberen
NEO lijkt mij ook superleuk, maar daar kom je alleen in als je alien bent zo ongeveer. Jij hebt misschien nog wel een goede kans, ik hoef het niet eens te proberen
NEO gaat pas terug van start als driver swaps er zijn ... dus denk niet volgend seizoenderx666 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 14:04:
oeeh nice... Daar kon ik me wel eens voor aanmelden
Huh? Ik dacht dat er al races gepland waren voor dit jaar van NEO?
Zijn de tracks voor S1 2014 al bekend? Kan nu niet op de Iracing site kijken dus ik vraag het hier maar.
Vanavond nog even wat testen op laguna met de spec ford racer. Kijken of ik wat nette rondjes kan rijden, zo ja doe ik vanavond gezellig mee!
Vanavond nog even wat testen op laguna met de spec ford racer. Kijken of ik wat nette rondjes kan rijden, zo ja doe ik vanavond gezellig mee!
Nee nog niet.themac1983 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 14:53:
Huh? Ik dacht dat er al races gepland waren voor dit jaar van NEO?
in je eentje wel, maar als je in een groep terecht komt is het zeker niet saai. 4wide over Kemmel, 3wide richting Blachimont, met zijn 2 door Pouhon of Eau Rouge. 3wide uit over de Radillon jagenArfman schreef op maandag 20 januari 2014 @ 14:36:
Alleen op Spa is het 1 groot saaifestijn imo, maar ieder z'n ding.
Ligt ook een beetje aan het circuit. Road America is in je eentje ook saai, maar de races zijn super. Watkins Glenn zelfde, Draft lock van start tot finish
Het mooiste vind ik als je een gat kan dicht rijden doordat er 2 voor je aan het vechten zijn en ze dan allebei tegelijk in te halen
Meh, ik vind het nog leuker als je 2e rijd, de NR1 HEEL agressief aan het defenden is (blocken dus gewoon). De nr 3 HEEL agressief aan het inhalen is, (Divebombs etc) dat je dan de nr3 er voorbij laat. en 1 rondje later staan ze met zijn tweeën in de grindbakLinc schreef op maandag 20 januari 2014 @ 15:00:
Het mooiste vind ik als je een gat kan dicht rijden doordat er 2 voor je aan het vechten zijn en ze dan allebei tegelijk in te halen
Is me 2 keer overkomen, ik lig echt dubbel dan
Jammer dat dat samen met de Daytona 2.4 valt. Met 50 Skippies op de baan had me wel leuk geleken-PassY- schreef op maandag 20 januari 2014 @ 13:45:
[...]
Skip is zeker leuk. Dacht eerst dit te gebruiken als opstap naar andere formule auto's. Maar ben een beetje blijven hangen omdat het close racen is (mits men respect voor elkaar heeft), en de auto is echt een handvol om snel in te gaan. Al zullen veel in het begin zeggen dat de auto een handvol is om een bocht te maken. Overstuur is denk ik uitgevonden door de Skip denk ik soms
Anyway, voor iedereen die geintresseerd is. Zaterdag 25 januari 50 minuten @ Spa als afsluiting van het seizoen. Meer info in het Skip forum over tijden enzo. Maar uit mijn hoofd is het 20:00 NL tijd.
Eerst 50 minuten free practice. 10 minuten qual, en dan de snelste 50 in split 1 (glacierTV) voor 50 minuten racen. De rest komt in andere splits terecht, maar niet op GlacierTV. En een verplichte pitstop
haha, ik ben dus niet de enigste die dat als tactiek gebruikt: Zorg dat de ander een fout maakt zonder contact te maken en profiteer 
Veel mensen worden zenuwachtig als je flink in de spiegels gaat rijden. Kwestie van wachten en done. 1 van de redenen dat ik overigens zonder virtual mirror rij. Veelste veel afleiding.
Al was ik daar ook een keer zelf slachtoffer van kwam ik achter: YouTube: iRacing - Skip Barber Race Series - Spa Francorchamps skippen naar minuut 7:30. Maar ja, eerste race van de week, dus ik was wel in voor een robbertje vechten, alleen jammer dat de persoon rechts van me niet door had dat ik niet verder naar links kon
Veel mensen worden zenuwachtig als je flink in de spiegels gaat rijden. Kwestie van wachten en done. 1 van de redenen dat ik overigens zonder virtual mirror rij. Veelste veel afleiding.
Al was ik daar ook een keer zelf slachtoffer van kwam ik achter: YouTube: iRacing - Skip Barber Race Series - Spa Francorchamps skippen naar minuut 7:30. Maar ja, eerste race van de week, dus ik was wel in voor een robbertje vechten, alleen jammer dat de persoon rechts van me niet door had dat ik niet verder naar links kon
Geweldige organisatie gisteren, het voelde als iets groots. Bedankt, Joep, Nick en anderen! Of het de zenuwen waren of de leeftijd weet ik niet, maar tijdens de practice moest ik drie keer plassen. Het was gelijk schrikken, de schaduwen waren anders dan tijdens de practice van Zaterdag! En de baan voelde iets anders. Mogelijk zit het tussen de oren, ik kwam niet in de buurt van mijn 2.03.5 van Zaterdag.
Qualify snel vergeten, racen. Ah, 60 auto's op de baan en 60 auto's visible heeft dus consequenties, FPS drop van locked 84 naar 35. Bij de groene vlag was het ongeveer 55 FPS. De auto voelde wat traag aan. Voor T3 remde ik vroeg, veel eerder dan Arjan afgaande op zijn remlichten, toch kon ik het niet voorremmen. Ik voelde geen tik, maar zag wel 4X in beeld komen. Sorry Arjan!
De auto voelde iets anders aan, ik vertrouwde het niet meer in de langzame bochten naar links. In ronde 10 gleed de auto in de bocht na de Hurry Downs, waardoor ik moest corrigeren. Paolo klapte er vol op van achteren wat de wegligging niet verbeterde. Dus nog voorzichtiger gereden. Met name het remmen voelde vreemd, wat het inhalen van de C-Specs bemoeilijkte.
Na de pitstop voelde de auto, door de fast repair, weer anders aan, waardoor ik nog minder vertrouwen in de auto had. Pas na de tweede pitstop kwam ik in m'n ritme, en uiteindelijk op de dertiende plaats geeindigd. Teammaat Fuelke (Davy) reed netjes de race uit op de 21e plaats waardoor Team Blondy uiteindelijk op plaats 19 eindigde. En daar ben ik best tevreden over!
Qualify snel vergeten, racen. Ah, 60 auto's op de baan en 60 auto's visible heeft dus consequenties, FPS drop van locked 84 naar 35. Bij de groene vlag was het ongeveer 55 FPS. De auto voelde wat traag aan. Voor T3 remde ik vroeg, veel eerder dan Arjan afgaande op zijn remlichten, toch kon ik het niet voorremmen. Ik voelde geen tik, maar zag wel 4X in beeld komen. Sorry Arjan!
De auto voelde iets anders aan, ik vertrouwde het niet meer in de langzame bochten naar links. In ronde 10 gleed de auto in de bocht na de Hurry Downs, waardoor ik moest corrigeren. Paolo klapte er vol op van achteren wat de wegligging niet verbeterde. Dus nog voorzichtiger gereden. Met name het remmen voelde vreemd, wat het inhalen van de C-Specs bemoeilijkte.
Na de pitstop voelde de auto, door de fast repair, weer anders aan, waardoor ik nog minder vertrouwen in de auto had. Pas na de tweede pitstop kwam ik in m'n ritme, en uiteindelijk op de dertiende plaats geeindigd. Teammaat Fuelke (Davy) reed netjes de race uit op de 21e plaats waardoor Team Blondy uiteindelijk op plaats 19 eindigde. En daar ben ik best tevreden over!
Idd davy zou bonus punten moeten krijgen.
Maar zal wel een hele ervaring rijker zijndoor de race uit te rijden.
Maar zal wel een hele ervaring rijker zijndoor de race uit te rijden.
Dat was maar een heel licht kusje op je bumper. Snap eerlijk gezegd ook niet waarom we hiervoor 4x aan onze broek kregenNiellie41 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 21:28:
Vlak voor mijn pitstop reed Tim tegen mij aan, 4x maar de auto was nog goed gelukkig.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=8zvrBgCG-Eg]
Dit topic is gesloten.