iRacing: 2014 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 ... 121 Laatste
Acties:
  • 254.749 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb deze maar één keer gereden tot nog toe .... ik rijd met auto clutch en blip zelf ... ik zou graag eens heel-toe doen (ik denk zelfs dat pascal dit altijd doet) maar dat heb ik totaal niet onder de knie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoef1
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 09-10 22:36
Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 09:35:
ik heb deze maar één keer gereden tot nog toe .... ik rijd met auto clutch en blip zelf ... ik zou graag eens heel-toe doen (ik denk zelfs dat pascal dit altijd doet) maar dat heb ik totaal niet onder de knie :(
Ik zie heel/toe en clutch ook niet zo zitten omdat ik gewoon aan een bureau zit, met een bureaustoel op wieltjes. Ik heb het gevoel dat een cockpit met race seat een must is om deftig te heel/toe-en.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vooral alles goed vast staan hebben. ik rij ook op een bureau stoel en gewoon aan een bureau waarbij zelfs mijn pedalen niet vast staan :) ... ik weet dat ik eens dringend werk moet maken hiervan maar aangezien het allemaal in mijn woonkamer staat kan ik daar niet even snel beginnen breken :) ... voorlopig doe ik het met de middelen die ik heb en neem ik de beperkingen mee voorlopig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Zoef1 schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 09:50:
[...]

Ik zie heel/toe en clutch ook niet zo zitten omdat ik gewoon aan een bureau zit, met een bureaustoel op wieltjes. Ik heb het gevoel dat een cockpit met race seat een must is om deftig te heel/toe-en.
Ik denk dat de meeste hem gewoon met autoblip of autoclutch (werkt dat niet als je zelf blipt?) zullen rijden.

Heel/toe is leuk maar zonder een goeie cockpit is het inderdaad lastig en vind ik het ook niet goed vertalen naar een echte auto. Het is al een stuk beter als je een loadcell rem hebt maar dan nog doe ik er nooit een race mee...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
iemand de developer confrence gezien van DX12 ?

duurt 1 maand met 4 developers om elke xbox one engine om te zetten naar PC DX12

forza 5 is al pc compatible elke mantle vid kaart + fermi,kepler,maxwell zijn nu al supported DX12

AMD heeft met mantle wel iets leuk gelanceerd in de developers wereld PC is nog lang niet dood !!!

kan dit alleen maar toejuichen

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03:00

derx666

mecker ende blaet

Ik blijf het raar vinden dat Tweakers daar niet over schrijft (op 1 klein artikeltje een paar weken geleden na volgens mij). Er zitten zeker interessante ontwikkelingen in DX12, en MS moet ook wel want de OpenGL groep zijn ook druk bezig om zieltjes te winnen (zie steam/valve met hun linux projecten).

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:49

BM

Moderator Spielerij
Ik was ook al tevergeefs op zoek naar een artikel op de frontpage. Wat iig positief is dat al die ontwikkelingen (DX12/OpenGL/Mantle) proberen de overhead te verminderen. Minder CPU tijd verspillen is meer tijd over voor nuttige zaken. Als je ziet dat ze (wss in sommige gevallen) op de Xbox One het CPU gebruik met 50% kunnen verlagen is dat een serieuze klapper :) Alleen jammer dat het nog tot eind 2015 duurt voor het beschikbaar komt :/

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik denk dat we blij mogen zijn als we in 2015 eindelijk dx10/11 hebben in iRacing :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

hihihi

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
NickThissen schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 10:34:
Ik denk dat we blij mogen zijn als we in 2015 eindelijk dx10/11 hebben in iRacing :p
Dat sowieso, voordat DX12 dan ooit eens beschikbaar komt in iRacing zijn we weer minimaal 5 jaar verder :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:49

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
BM schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 10:45:
[...]

Dat sowieso, voordat DX12 dan ooit eens beschikbaar komt in iRacing zijn we weer minimaal 5 jaar verder :)
Optimist!

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
NickThissen schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 10:34:
Afbeeldingslocatie: http://cdn7.staztic.com/app/a/532/532721/irace-clock-949693-l-124x124.png

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
That's my middle name O-)

sure...

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Voor de luitjes die willen beginnen met iRacing: http://www.racedepartment...onths-iracing-nine-bucks/
Dit is wel weer een koele promo:

[ Voor 29% gewijzigd door JoepW op 21-03-2014 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
wat is iracing ??? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
  • Laatst online: 31-03 16:35
zal wel iets van Apple zijn of zo ... omdat er een i voor staat :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
back2basic schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 12:29:
[...]

Ah, niet interessant dan, iemand nog hardware kopen :+

[/vrijdag...]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey wou mij even voorstellen ben kevin en ben juist begonnen met iracing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
ik wil wel hardware kopen :)

1 leeg skip chassis om een rig mee te bouwen. De iSkip 1.0 :)

En Welkom Kevin :)

[ Voor 11% gewijzigd door -PassY- op 21-03-2014 13:17 ]

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
back2basic schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 12:29:
[...]

aaah juist dat is die racer die je met touch kan spelen. ppppf zo'n arcade spelletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larose
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-05 11:20
Hallo, wil me even voorstellen.
Ik ben Aad, sinds eind december bezig met IRacing, in het begin met een oud microsoft stuur zonder ffb maar sinds een maand ongeveer wat serieuzer bezig met een fanatac GT2, Clubsports V2 en een playseat.

Ik heb nogal wat dingen geprobeerd maar vind de skip nu wel erg leuk, ben niet erg snel, op Spa rij ik gemiddeld 2.55 met een 2.54 als record.
Zal de leeftijd wel zijn, ik ben 55.
De Mustang vind ik ook een geweldige auto maar daar wordt zo weinig mee gereden dat je vaak met de allersnelste rijdt en dat is niet echt motiverend.
Zit nog wel steeds progressie in. Maar maakt niet uit, ik heb er lol in en dat is toch de bedoeling.....

Afijn, ik volg dit forum al een tijdje en vond het tijd om zelf eens iets te plaatsen. :)

Aad

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Welkom!

Sluit bij ons aan in de practice sessies en we helpen je wel een aan snellere tijd.

Wie is er ouder? Joep of Aad?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey ik bon nog rookie zijn er practice sessies waar ik bij kan aansluiten om bij te leren en toch iets rapper te worden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larose
Ah, Leuk, een wedstrijd waarbij ik in ieder geval 2e wordt :9

Wat betreft de practice sessions, lijkt me erg leuk maar dan moet ik mijn vrouw wel heel lief gaan aankijken, Ik zit momenteel thuis, heb dus overdag en 's avonds na 23.00 veel tijd maar probeer in de avonduren zo veel mogelijk samen iets te doen. Wat meestal resulteert in series kijken op netflix ;)
Maar goed, ik ga proberen er een keer bij te zijn....

Aad

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
  • Laatst online: 31-03 16:35
Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 14:00:
hey ik bon nog rookie zijn er practice sessies waar ik bij kan aansluiten om bij te leren en toch iets rapper te worden??
Dan kun je het beste even Joep een pm sturen... als er voldoende aanmeldingen zijn word er weer iets georganiseerd ;)
iRacing: 2014 Seizoen 1 t/m 4

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
en op TS 's avonds genoeg test sessies gewoon prac joinen waar er andere inzitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larose
Ik heb een vraag over de skip:

Ik heb ergens op de IRacing forums gelezen dat je de koppeling alleen gebruikt bij het wegrijden in 1 en daarna niet meer. Werkt goed.
Ik kijk echter redelijk veel naar wheeldamage op youtube en twitch en mij valt op dat hij de koppeling wel gebruikt. Wat is nu juist? Is zijn methode soms sneller?

Aad

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09-10 20:54
Welkom allemaal en leuk dat er zoveel mensen bijkomen.

Ikzelf en meerdere hier zijn bijna elke avond in een skip pract./race te vinden, dus aansluiten mag altijd.
Als jullie via de beginpost TeamSpeak installeren en gebruiken kunnen we jullie altijd van tips en informatie voorzien.

Ik zou zeggen kom gezellig langs en join the club.

Overigens kan je me met onderstaande link toevoegen in Iracing en kan je zien waar ik uithang. (zolang je me maar niet stalkt,) :9

EDIT: Toevoegen aan de GoT League etc is ook altijd makkelijk, verder staat daar ook veel informatie over in de startpost zodat je altijd toegelaten wordt.
larose schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 14:23:

Ik heb ergens op de IRacing forums gelezen dat je de koppeling alleen gebruikt bij het wegrijden in 1 en daarna niet meer. Werkt goed.
Ik kijk echter redelijk veel naar wheeldamage op youtube en twitch en mij valt op dat hij de koppeling wel gebruikt. Wat is nu juist? Is zijn methode soms sneller?

Aad
ZIe je vraag nu pas, maar volgende is wat je bedoelt denk ik.
In Iracing kan je rijden met automatische koppelen (Auto Blip/clutch), dan hoef je de koppeling niet te gebruiken en geen dot gas te geven bij schakelen.

De niet automatische manier (dus Auto blimp/clutch uit) geeft een minimale winst bij het schakelen en is dus sneller (indien goed uitgevoerd).

Ik rijd zelf nog auto blimp/clutch en vind dit erg lekker relaxt totdat ik echt snel wordt zoals enkele aliens (Buiten gewoon snelle mensen) hier. :+

[ Voor 40% gewijzigd door Ithric op 21-03-2014 14:44 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen

Aad
Het hangt af van de schakelhulp die je gebruikt. Je kunt kiezen uit "none" (geen hulp), "autoclutch" en "autoblip". Bij autoclutch zal hij (afhankelijk van de auto) meestal wel automatisch de koppeling gebruiken bij zowel op en terugschakelen. Bij autoblip gebruikt hij altijd de koppeling en geeft hij ook nog automatisch wat tussengas bij het terugschakelen.

Als je zelf snel kan schakelen dan is het altijd sneller om zonder hulp te rijden, aangezien de automatische koppeling nogal traag is en je vrij makkelijk sneller kan zijn. Dan win je vooral bij het opschakelen tijd omdat je daar sneller kan schakelen. Maar het is wel lastiger in veel auto's, vooral als het nodig is om de koppeling te gebruiken. In de meeste auto's is dat echter niet nodig en kun je gewoon opschakelen zonder koppeling en terugschakelen als je even wat tussengas geeft (blip).

In de skip weet ik het niet zo snel uit m'n hoofd, maar volgens mij rij ik met autoclutch. Ik raak de koppeling niet aan (behalve bij de start) in ieder geval, maar hij zal zelf misschien wel automatisch koppelen.

Leuk feitje: in de echte skip moet je heel/toe gebruiken, en kun je niet met links remmen omdat de stuur stang tussen de koppeling en rem zit.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-

Aad
Ik vermoed dat wheeldamage auto clutch gebruikt. Maar de snelste manier is alle schakelhulp uit.

Zelf rij ik ook clutchless. Bij het opschakelen moet je dan even liften om de spanning van de bak te halen. Bij het terugschakelen even blippen om de achterkant stabiel te houden. Het koste mij ongeveer 3 weken om zonder clutch te rijden.

Mijn advies, rustig beginnen, en lekker met auto-clutch de auto leren kennen, en als je lekker vertrouwd bent met de auto, de auto clutch/blip uitzetten. De skip kan een handvol zijn (het is tenslotte een leer auto, dus express een beetje instabiel), en om meteen compleet in het diepe te springen kan een flinke kluif zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Precies, autoblip aan kost misschien 0.3 op een rondje (ok, iets meer op Spa), maar je verliest veeeeel meer dan dat als je elke bocht zit te worstelen met de bak ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
(Zie bovenstaande, was laat met editten...)

Alvast enkele tips waar ik veel aan heb/had.

-Niet te hard rijden tijdens bocht doorgaan (Slow in Fast uit)
-Eventueel remmend insturen
-Tijdens de bocht ongeveer 15-20% gas houden, dan blijft de achterkant stabieler
-Probeer goed lijnen te rijden alvorens echt hard te willen gaan.

Het laatste doe ik zelf tevaak fout waardoor ik niet in een ritme komen alleen maar dood staar op tijden i.p.v. stabiel rijden en constant.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Welkom iedereen die nieuw is.

Ik zelf gebruik een buttonclutch in de Skip, vooral omdat het prettiger werkt dan mn normale clutch shortcalibraten. Dit komt uiteindelijk op hetzelfde neer omdat je de clutch alleen gebruikt met opschakelen, en dus dan je linkervoet prima kunt gebruiken om te clutchen, en op het moment dat je moet gaan remmen hier ook weer je linkervoet voor kunt gebruiken. Een button clutch is (zoals het woord al zegt) een knop op je stuur die als clutch werkt. Ik gebruik deze in de skip als volgt: Je preselect de versnelling door de flipper naar je toe te trekken, en op het moment dat je wilt schakelen druk je kort je clutch in (of dat nou een button of pedaal is). De skip schakelt naar de volgende versnelling, en klaar is klara. Voor mij werkt dat iets consistenter dan gas liften, en ik heb ook het idee dat het iets sneller is (maar dat zal meer gevoel dan feit zijn). Ik ga tijdens het schakelen dus nooit van mn gas af. Dit kun je ook zien in het 2e gedeelte van het filmpje van mijn 2:48.5 van een aantal posts geleden.

Op het moment dat je met autoblip nog niet steady in de 2:50 kunt rijden zou ik het nog niet aanraden om autoblip/autoclutch uit te zetten. Je kunt je energie dan beter stoppen in goede lijnen rijden en algehele controle van de skip dan in schakelen. Daarmee is veel meer tijd te winnen.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larose
Bedankt voor alle opmerkingen en reactie's.

Ik gebruik momenteel helemaal geen hulpen bij de Skip. Gas los bij opschakelen en blip bij terugschakelen gaat me wel goed af, in ieder geval bij de skip. Andere auto's gebruik ik meestal de autoclutch.

Ik snap volgens mij wel de algemene principe's, niet te hard de bocht in, wat gas houden in een bocht en ik denk ook dat ik ongeveer de goede lijnen rijdt. Remmend insturen probeer ik aan te denken maar lukt vaak niet omdat ik teveel met de andere dingen bezig ben.

Waar ik de meeste moeite mee heb is
1. Vaste rempunten en punt waar je weer gas gaat geven. Zolang het simpel blijft, ok. Maar het gaat vooral fout als je op veel dingen tegelijk moet letten.
2. Meer op de grenzen van de baan rijden. Gaat steeds beter maar merk dat ik vaak niet de hele baan gebruik. Maar ik heb wel de instelling "beter safe than sorry". Zie erg veel mensen die in principe veel sneller zijn dan ik maar er ook geregeld naast liggen.
3. Ik schrik nog te vaak van dingen die ik niet verwacht. Iemand doet iets en mijn reactie is dan niet altijd goed waardoor ik er naast vlieg. Zal een kwestie van meer ervaring zijn.
4. Ik ben vaak te voorzichtig als ik van de lijn af moet omdat ik iemand inhaal of ingehaald wordt,het laatste gebeurt vaker.... ;)

Ik heb overigens net weer een seconde van mijn beste tijd op Spa afgereden, is nu 2.53.246 :)
Mocht iemand interesse hebben:

https://www.dropbox.com/s...3.938%20en%202.53.246.rpy

Langzaam maar zeker wordt het beter.....

Aad

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://iracing.invisio.nl/_/ts_2014/hoofdstukken/iracingschool.png
RUF RWD @ Spa

Klik op onderstaande link voor het programma.
En denk er aan om je via de link in de School post in te schrijven voor 1 of beide sessie als je mee wilt doen!

Een MX-5 en/of Skip sessie zal binnenkort ook weer worden ingepland.
En welkom aan alle nieuwe rijders!
Denk er aan om je even aan te melden bij de GoT-rijders database en bij de Legaue (in die volgorde :) )
En nu ben ik niet meer de 'oudste' 8)

[ Voor 13% gewijzigd door JoepW op 21-03-2014 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Voor ons ben je altijd de "Oudste" Joep..........

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
larose schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 15:39:
Bedankt voor alle opmerkingen en reactie's.

Aad
Klinkt als ervaring :)

Oplossing: practice practice practice practice ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larose
Ik heb weer wat ervaring opgedaan maar dan wel wat niet te doen. Start als 3e, wordt vrij snel ingehaald door nr 4 maar ik had het idee dat 4 of 5 er wel in zou zitten. Komt er in de laatste 2 bochten iemand in die bocht binnendoor, ik kan niet mijn normale lijn volgen en ga achterstevoren. Knalt iemand op me, ik doe iets doms, weet eigenlijk niet wat precies maar zet hem tegen de muur. Naar de pits, na tow en repair time als 11e weer op de baan, achteraan dus. De rest zullen we het maar niet over hebben, ging niet echt lekker. Uiteindelijk 8e geworden door opgave van anderen.
Mar weer bijgeleerd.

Aad

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

larose schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 15:39:
Ik heb overigens net weer een seconde van mijn beste tijd op Spa afgereden, is nu 2.53.246 :)
Mocht iemand interesse hebben:

https://www.dropbox.com/s...3.938%20en%202.53.246.rpy

Langzaam maar zeker wordt het beter.....
Een aantal dingen vallen me op:
- Eau rouge is volgas. Jij gaat hier bijna helemaal van het gas af, hier verlies je heeeeel veeeeel tijd.
- Blanchimont is volgas/net niet volgas. Ook hier ga je weer bijna volledig van je gas af wat een hoop tijd kost.
- Je remt heel erg vroeg, en niet hard genoeg.
- Je geeft aan het begin en halverwege de bocht teveel gas.

Ik heb ongeveer 50 posts geleden (kunnen er iets meer zijn) een uitleg gegeven over mijn rempunten, ook staat daar nog iets voor een youtube filmpje van mijn rondje Spa. Misschien heb je er wat aan.

En verder wat Passy zegt: practice practice practice :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
voila alles naar boven zitten sleuren zodat ik in de loop van de week mijn rig kan installeren.

pfff als ik da zie sta heb ik al geen goesting meer om te beginnen :(

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/16m8zgx.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door dabelg op 21-03-2014 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
dabelg schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 19:46:
voila alles naar boven zitten sleuren zodat ik in de loop van de week mijn rig kan installeren.

Ok, wanneer kan ik hem komen halen? ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter

[afbeelding]
Komt me bekend voor zweetse! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
>>> BONUS AANBIEDING <<<

Het is weer mogelijk om met 20-25% iRacing credits te kopen!
quote: Kevin Bobbitt
Purchase $20 of iRacing credits and get $25 total credits and/or purchase $75 of iRacing credits and get $100 total credits.

To get $100 credits for only $75 click here here

To get $25 credits for only $20 click here

When you click the links above the promotion codes will automatically be added to your shopping cart. You just need to complete the checkout process. iRacing credits and dollars have equal value to members and are only different for internal accounting purposes. iRacing credits and iRacing dollars can be used to purchase content, membership renewals or hosted sessions.

*Offer valid through March 31, 2014. Member may use each promo code only once. iRacing credits or iRacing dollars cannot be used to purchase these iRacing credits. Offer and credits are not transferable.
BRON: http://members.iracing.co...list/3243976.page#7895712

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Ik sla een keertje over...heb alles al, abbo loopt tot midden 2015 en er staat nog $150 op mijn account...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
aangekocht :p
kunne ze weer een uur werken aan de dx11 update :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:57

Niellie41

[object Object]

Update time!
Sim updates and network infrastructure maintenance

UTC
Monday 2014-03-24 0500 Hosted Sessions Unavailable*
Monday 2014-03-24 1100 Service Unavailable
Monday 2014-03-24 1500 Service Restored
Maandag om 12 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-10 21:59
Ik gok COTA.
Handig voor week 12 F1, anders wordt het Oulton. :o

[ Voor 28% gewijzigd door gtrNL op 21-03-2014 22:51 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Hoop oil temp fix voor ruf track

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DurkB
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:53
Zo na een tijdje laat ik ook weer eens iets van mij horen, ben de laatste tijd een klein beetje 'verslaafd' aan Iracing geraakt (ben eind januari begonnen) , race voornamelijk vrijdag en zaterdagavonden. Inmiddels heb ik een triple screen setup en dat kan ik iedereen aanraden! Helaas vanavond in de skip op Spa heel veel pech gehad, doordat diverse mensen mij aanreden waardoor ik in irating ben gezakt (C klasse). Jullie weten denk ik wel hoe frustrerend dat kan zijn. Ben nog niet zo snel maar misschien kan ik eens een keer een oefensessie of race met jullie mee doen? Hoe gaat dat in zijn werk?

Gr.

Dirk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoef1
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 09-10 22:36
DurkB schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 00:48:
Zo na een tijdje laat ik ook weer eens iets van mij horen, ben de laatste tijd een klein beetje 'verslaafd' aan Iracing geraakt (ben eind januari begonnen) , race voornamelijk vrijdag en zaterdagavonden. Inmiddels heb ik een triple screen setup en dat kan ik iedereen aanraden! Helaas vanavond in de skip op Spa heel veel pech gehad, doordat diverse mensen mij aanreden waardoor ik in irating ben gezakt (C klasse). Jullie weten denk ik wel hoe frustrerend dat kan zijn. Ben nog niet zo snel maar misschien kan ik eens een keer een oefensessie of race met jullie mee doen? Hoe gaat dat in zijn werk?

Gr.

Dirk
Ah jij bent zeker Dirk die mij in de warmup van de race van 22:15 voorbij liet net na Stavelot? Bedankt :) !

Het was inderdaad een race vol mensen die liever jou en zichzelf eraf rijden dan een halve seconde te verliezen. Ik lag in de eerste ronde al ondersteboven in Bruxelles na contact met een ongeduldigaard. Toch nog 9de geworden met een 2.50.7 als besttijd.

Er zijn tegenwoordig nogal wat mensen van hier die de skip rijden, ik denk dat je best aanmeldt op teamspeak om te zien wie nog met de skip bezig is. Zie vooral de openingspost van dit topic hiervoor.

Trouwens, er is nogal wat verwarring over de juiste namen van bochten op Spa. Zie deze forumpost: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3243711.page

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Over 30 min de NiS op Auto Club Speedway

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Welkom aan alle nieuwe / terugkerende rijders!
Lees vooral dit stukje in de Topic Start even: KLIK
Daar staat oa waar we te vinden zijn op TeamSpeak.

En meld je aan als rijder bij GoT iRacing en vermeld je iRacing Profiel in je handtekening hier op het forum. Instructies zijn hier te vinden: KLIK

Afbeeldingslocatie: http://iracing.invisio.nl/_/ts_2014/closeracingchallenge.png
We hebben een wijziging in de planning & opzet doorgevoerd van de CRC:
• De 2-wekelijkse trainingen zijn vervallen
• De prijzen zijn vervallen
• De race met de Kia @ Rd America is komen te vervallen. (voorheen race 12)
• Races zijn nu ELKE week tot het eind van Seizoen 1 - 2014!

Hierdoor zijn we in staat om met ingang van Seizoen 2 van 2014 de gewenste wijzigingen op basis van de GoT iRacing Enquete. Het vervallen van de prijzen is op basis van de Enquete.

Hier de aangepaste post van de CRC: KLIK
De agenda is ook aangepast: KLIK

En natuurlijk zijn de tournament site en de planning in iRacing ook aangepast:
Tournament site
iRacing League planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij

[afbeelding]
Die van mij zit nu grofweg in elkaar :) Alleem de monitoren nog goed zetten, maar dat valt nog niet mee :(

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DurkB
Zoef1 schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 09:57:
[...]

Ah jij bent zeker Dirk die mij in de warmup van de race van 22:15 voorbij liet net na Stavelot? Bedankt :) !

Het was inderdaad een race vol mensen die liever jou en zichzelf eraf rijden dan een halve seconde te verliezen. Ik lag in de eerste ronde al ondersteboven in Bruxelles na contact met een ongeduldigaard. Toch nog 9de geworden met een 2.50.7 als besttijd.

Er zijn tegenwoordig nogal wat mensen van hier die de skip rijden, ik denk dat je best aanmeldt op teamspeak om te zien wie nog met de skip bezig is. Zie vooral de openingspost van dit topic hiervoor.

Trouwens, er is nogal wat verwarring over de juiste namen van bochten op Spa. Zie deze forumpost: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3243711.page
Klopt, dat was ik, heb gisteravond maar liefst 4 races gereden (uur op uur). Ik geloof dat in de race van 10.15 of 11.15 uur het in eerste instantie redelijk goed ging totdat iemand die voor mij reed in eau rouge spinde, waardoor ik hem moest ontwijken en daardoor zelf de muur raakte.
Met als gevolg een tow van een dikke 3 minuten. Mijn beste tijd op Spa is een lage 2.52 dit moet natuurlijk nog verbeteren, maar reed gisteravond eigenlijk voor het eerst in de Skip. (eerder in de week wel iets geoefend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Vandaag ook maar eens met de skip racen, van de week leuk geoefend en je kunt echt leuk racen, hoewel de anderen wel moeten meewerken anders is het snel huilen denk ik ;)

Ook nog eens de Radical proberen, vorige week gemist helaas maar kwam er ook niet goed rond. Deze week op Road Atlanta is een goeie combo, en m'n qualy is behoorlijk snel vergeleken met de rest die normaal meer dan een seconde sneller zijn (nu maar 0.3-0.6 ofzo) :)

Gisteravond ook nog een Ruf Cup meegepakt, maar helaas na paar rondjes een undercut geprobeerd in T1, teveel gas op de exit, zachtjes de muur geraakt en kwam vast te zitten in de muur :( Heb maar niet gekeken wat me dat gekost heeft :p

[ Voor 24% gewijzigd door NickThissen op 22-03-2014 11:08 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

net een skip race gedaan. Niet heel geweldig, van Pole gestart, maar kon de slipstream niet verbreken. Ik lap 4 of 5 spinde ik in de bocht voor Pouhon, en viel terug naar P3. Meteen daarna tikte ik in de busstop P2 aan (die gelukkig wel door kon rijden), en had ik een kromme voorvleugel. Niet meteen last van, maar dat zou nog komen. Ik verloor hierdoor nog een plekje, en lag dus P4. Een of 2 rondes later ging het voor me mis met P2, en P3 klapte er in. Ik moest wel volledig van mijn gas of om de carnage te vermijden, maar ik kon wel door. Helaas had ik daardoor weer iemand in mn nek hangen, en ik begon langzaam last te krijgen van mn voorbanden. Hij kwam op kemmel er makkelijk voorbij, en ik probeerde nog terug te komen, maar dat lukte niet. Ik hoopte dat ik hem in de laatste ronde kon terugpakken, maar helaas. Mijn voorbanden waren eraan, en ik moest alle zeilen bijzetten om in Eau Rouge niet rechtdoor te gaan, en een slowdown te krijgen. Hierdoor lag ik dik 1s achter, en was het niet meer mogelijk om P2 in te halen. P3 dus, weer ong 40ir erbij, en een beetje sr eraf vanwege mijn stommiteiten. 112 punten, maar dat moet nog meer kunnen...

Ook maar meteen de credits gekocht, moet toch nog cota en de bmw kopen straks, en aan het eind van 2014 moet mn abbo verlengt worden. Hopelijk komt daar ook nog een mooie aanbieding voor.

[ Voor 7% gewijzigd door derx666 op 22-03-2014 11:48 ]

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
BM schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 11:01:
[...]

Die van mij zit nu grofweg in elkaar :) Alleem de monitoren nog goed zetten, maar dat valt nog niet mee :(
hoelang heb je erover gedaan ?

probleem is moet hier op zolder eerst een grote kuis doen (eens naar containerpark rijden :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
dabelg schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 11:45:
[...]

hoelang heb je erover gedaan ?

probleem is moet hier op zolder eerst een grote kuis doen (eens naar containerpark rijden :+ )
1 avond (uutje of 4) voor de basis. Nog zoiets voor de monitorstands en aanverwante zaken. En vandaag nog een paar uur om alles af te stellen.

De Billy van Ikea zit sneller in elkaar :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik ga nu een sessie hosten voor The Bob Shock 150. Gebruikelijke wachtwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
JoepW schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 16:25:
[afbeelding]
RUF RWD @ Spa

Klik op onderstaande link voor het programma.
En denk er aan om je via de link in de School post in te schrijven voor 1 of beide sessie als je mee wilt doen!
......
Er hebben zich pas 5 mensen ingeschreven! Volgens mij waren er meer mensen die deze School wilden!
Schrijf je SVP in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
JoepW schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 12:12:
[...]

Er hebben zich pas 5 mensen ingeschreven! Volgens mij waren er meer mensen die deze School wilden!
Schrijf je SVP in.
Eigenlijk twijvel ik nog wel, want heb moeite genoeg met de gewone ruf.
Wil niet andere in de weg rijden bij een school namelijk.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
De school is juist bedoeld om te leren...........

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
JoepW schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 12:12:
[...]

Schrijf je SVP in.
Ik heb gister voor het eerst een paar rondjes gedaan in de Ruf. Dat viel wel tegen.. je ziet geen donder, hoort nog minder en heb geen idee waar je je op het asfalt bevindt. Ik snap nu nog beter waarom je 3 schermen wil..

Anyway... ik ben bang dan er nog iets meer oefening vereist is voodat ik me in het openbaar met een Ruf vertoon. Eerst S1 in de Skip afronden...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Tsja, als iedereen die de Ruf moeilijk vind niet komt opdagen dan heeft het weinig zin om een training te doen, niet? Ik snap het even niet, we doen juist een training omdat het een moeilijke auto is, maak daar dan juist gebruik van zodat je nog wat leert ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
Advanced racing school toch? Dan neem ik aan dat je minimaal redelijke rondjes moet kunnen rijden.. Bij mij lukte vooral naast de baan behoorlijk goed :P

Maar oke.. ik schrijf me in.. we zien wel!

[ Voor 12% gewijzigd door MrBarBarian op 22-03-2014 13:45 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexxxxxxxxxx
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Hier had uw tekst kunnen staan

Wat voor mij meestal helpt is rustig de baan clean rijden, na een tijdje merk je dat je steeds sneller kunt gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:42

Arfman

Drome!

Advanced Racing School wil niet zeggen dat je de auto al helemaal onder controle moet hebben hoor :)
Gewoon gezellig komen, doe ik ook en ik sta ook elke ronde achterstevoren met die auto :D

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneSixthRoy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 12:23
PM met het wachtwoord voor de JSF:PC op Watkins Glen is verstuurd, heb je hem niet gehad en jezelf wel aangemeld, stuur mij even een PM!

voor de mensen die niet meedoen, kijk morgen de livestream, Nascars op een Roadcourse! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
MrBarBarian schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 13:44:
Advanced racing school toch? Dan neem ik aan dat je minimaal redelijke rondjes moet kunnen rijden.. Bij mij lukte vooral naast de baan behoorlijk goed :P

Maar oke.. ik schrijf me in.. we zien wel!
Daar zit ik dus ook mee, daarom twijvel ik dus.

Dat het een moeilijkere auto is maakt me niet uit, maar dit leek voor mij meer een school voor de gevorderde.
Die de auto onder controle hebben en redelijk rond komen en niet telkens er vanaf gaan.

Maar als dat fout is doe ik heel graag mee, maar wil gewoon die mensen die ik beschrijf niet voor de voeten lopen.
Ik heb in alle auto's nog genoeg te leren, dus alle schools zijn welkom.

Schrijf me wel gewoon in dan en zien wel hoe het loopt.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Spa is groot genoeg dus constant iemand voor de voeten lopen lijkt me knap :p

Altijd gewoon mee doen. Mocht het echt niet lukken dan kun je nog altijd stoppen natuurlijk.

Skip race meteen in de bus stop omver gereden, gast spint paar bochten eerder en wil er perse voorbij, divebomb, geeft me niet genoeg ruimte, ik kom sneller uit de linker en kom voor hem terecht en hij rijdt gewoon tegen me aan... Zucht.

[ Voor 41% gewijzigd door NickThissen op 22-03-2014 14:49 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ben nu wel beetje klaar met het geknutsel :p

Boel staat, maar optimaal is het nog lang niet. Schermen staan eigenlijk te hoog (kijk tegen de onderste 1/3e aan ipv de bovenste), en ik krijg de hoek/afstand in iRacing nog niet goed, en dat rijd knap vermoeiend. Later maar ff mee verder :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Tweede skip race dan maar gewonnen :) Leuk strategisch spelletje altijd op Spa met zo'n draft. Volgens mij is het echter totaal niet realistisch dat je iemand aan het begin van kemmel kan inhalen in de draft, om vervolgens gewoon weer ingehaald te worden nadat hij jou draft pakt 8)7

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
BM schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 15:31:
Ben nu wel beetje klaar met het geknutsel :p

Boel staat, maar optimaal is het nog lang niet. Schermen staan eigenlijk te hoog (kijk tegen de onderste 1/3e aan ipv de bovenste), en ik krijg de hoek/afstand in iRacing nog niet goed, en dat rijd knap vermoeiend. Later maar ff mee verder :)
Stoel wat hoger zetten?
(Staat bij mij nog op het verlanglijstje)

[ Voor 4% gewijzigd door JoepW op 22-03-2014 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ithric schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 14:13:
[...]

Daar zit ik dus ook mee, daarom twijvel ik dus.

Dat het een moeilijkere auto is maakt me niet uit, maar dit leek voor mij meer een school voor de gevorderde.
Die de auto onder controle hebben en redelijk rond komen en niet telkens er vanaf gaan.

Maar als dat fout is doe ik heel graag mee, maar wil gewoon die mensen die ik beschrijf niet voor de voeten lopen.
Ik heb in alle auto's nog genoeg te leren, dus alle schools zijn welkom.

Schrijf me wel gewoon in dan en zien wel hoe het loopt.
Daar is deze school eigenlijk juist voor bedoelt, hoe krijg je zo'n lompe wagen met veel te veel vermogen de baan rond zonder eerst tig x te spinnen voor je een compleet rondje hebt, laat staan een race kunt rijden.
Als je een wagen als de Skip constant kan rondrijden heb je al genoeg ervaring om hier aan mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Niellie41 schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 10:33:
Over 30 min de NiS op Auto Club Speedway
[video]
Jammer Niel, kan je frustratie begrijpen ik zit er de laatste tijd ook ongeveer zo erbij als ik met de Ford GT rij. Niet door hebben waarom je opeens zoveel tijd verliest en de fouten blijven oplopen. Je tip van gisteravond om wat hoger te blijven heeft mij in ieder geval geholpen, stuk stabieler daardoor bij exit turn 2.

Mijn race ging stuk beter. Met nog zo'n 20 rondjes te gaan terwijl ik 6de lig maak ik een fout in turn 4, verlies controle schiet aan de verkeerde kant de commitcoin langs verder weet ik hem in het rechtespoor te houden. Helaas krijg je dus een unsafe pitentry, speeding en unsafe pitexit penalty, terwijl ik niet de pit in ging...
[YouTube: http://youtu.be/lq3oARdNdxk]
In totaal dus 59seconde hold, en dat undergreen :(

Terwijl ik in de pit sta mijn penalty in te lossen komt geel uit. Lig ondertussen 2 rondjes achter, maar het hele veld gaat de pits in dus ik krijg de freepass, nog 1 ronde achter. Wederom yellow, dit keer ben ik de luckydog en ik ben terug in de leadlap :)

Vervolgens weer naar voren kunnen rijden en 6de geworden :D

Wat een race en wat een leuke track combo! Ook uniek dat deze race er geen ruzie was tussen 2 mensen, iets dat tot nu toe altijd is voorgekomen bij oval races...

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Verwijderd schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 16:05:
[...]

Daar is deze school eigenlijk juist voor bedoelt, hoe krijg je zo'n lompe wagen met veel te veel vermogen de baan rond zonder eerst tig x te spinnen voor je een compleet rondje hebt, laat staan een race kunt rijden.
Als je een wagen als de Skip constant kan rondrijden heb je al genoeg ervaring om hier aan mee doen.
Dat is waar, maar juist op Spa lukt dat niet heel goed met de skip.
Veel last van de banden volgens mij, of ze worden koud of te warm weet niet zeker.

Hij wordt erg los vooral na rechtenstuk voorbij eau rouge.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
JoepW schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 15:58:
[...]

Stoel wat hoger zetten?
(Staat bij mij nog op het verlanglijstje)
Das een optie :)
Jammergenoeg kan het middelste scherm niet helemaal naar beneden in z'n mount, die blijft halfweg hangen. Denk dat ik de schermen in z' geheel weer op de middelste stand ga zetten. Heb nu (zeker in Windows) het idee dat ik enorm omhoog zit te kijken.
Ingame is het vinden van de juiste hoeken even het belangrijkste, als die niet kloppen word je knap misselijk merkte ik :p

Zoals het er nu bij staat:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/P4jFFhNSslDMhqHUvT2CnjZq/thumb.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door BM op 22-03-2014 18:23 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DurkB
Met hoeveel fuel racen jullie op Spa met de Skip? Had 'm eerst op 7,9 liter staan, wat gister in de eerste 3 races voldoende was. Daarna een race gereden waarbij ik in de laatste ronde zonder brandstof kwam te staan, waarschijnlijk doordat ik m'n bandenspanning op een gegeven moment met 1 klik heb verlaagd. Heb de fuel instelling dus nu op 11,8 liter staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
ik rij altijd met 11.8l. In practices, quals, races. Alles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DurkB
BM schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 17:48:
[...]

Jammergenoeg kan het middelste scherm niet helemaal naar beneden in z'n mount, die blijft halfweg hangen. Denk dat ik de schermen in z' geheel weer op de middelste stand ga zetten. Heb nu (zeker in Windows) het idee dat ik enorm omhoog zit te kijken.
Ingame is het vinden van de juiste hoeken even het belangrijkste, als die niet kloppen word je knap misselijk merkte ik :p

[afbeelding]
Dat had ik eerst ook, moest de hoek op 30 graden zetten, anders zag het er niet uit, terwijl het bij mij eigenlijk op 60 graden hoort te staan. Wat ik heb gedaan is de grafische instellingen opnieuw automatisch door iracing laten instellen. Dit kun je doen onder 'support' en daarna op de quick start guide te klikken. Je moet dan kiezen voor de recommended option. Daarna zul je zien dat het niet uitmaakt onder welke hoek je hem instelt, alleen de fov veranderd dan nog terwijl het beeld goed blijft. Ik moest wel de optie 'render each screen separately' aanvinken voor een betere uitlijning van de schermen onderling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

DirkT schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 11:31:
[...]

Was die RWD race altijd al zo lang? Meestal is een twee heater 20 + 30 mins, maar dit zal wel bewust zo zijn. Hoe langer hoe liever :)

Ben benieuwd of de school op een dag is dat ik ook kan, vrees van niet, maar ik zal mijn best doen.
Even ter herhaling want hier had ik nog geen antwoord op. Er staat nu namelijk 1x 45mins en 1x30mins race.

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Man man het niveau in de ProtoGT series is wel dramatisch gezakt zeg. Eerst wordt Robbert er voor m'n neus uitgereden door een HPD, niet veel later word ik van de baan getikt tijdens een goed gevecht voor P1, nog wat rondjes later word ik op dezelfde plek als Robbert nog eens rondgetikt (door iemand met 5300 iRating... zucht)... Nog maar niet te spreken over de 38 keer dat ik midden in de bocht maar weer terug stuur om niet eruit gereden te worden. Ik weet niet wat er gebeurt is maar de HPDs rijden echt alsof ze ons niet zien. Het was altijd al uitkijken maar nooit zo erg :/ En daarnaast is de helft van het veld ook nog eens zo langzaam en weten ze niet hoe ze ingehaald moeten worden, elke keer na de apex ineens van lijn wisselen net waar ik wil gaan inhalen etc.

Met geluk een P3 gepakt maar ik had gewoon moeten winnen...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
ik zie nu pas dat de Ruf RWD maandag is, en dan heb ik ook de VVE vergadering.

ik ga er dus niet bij zijn, want het gaat toch om mijn huisje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:42

Arfman

Drome!

NickThissen schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 21:11:
Man man het niveau in de ProtoGT series is wel dramatisch gezakt zeg.
Een paar seizoenen geleden reden alle hotshots daar in. Waar zijn die nu gebleven? RUF?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
DirkT schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 20:51:
[...]

Even ter herhaling want hier had ik nog geen antwoord op. Er staat nu namelijk 1x 45mins en 1x30mins race.
Nee dat klopt niet... Er staat ook Spa + Zolder :p Het is gewoon Spa 45 minuten, weet niet hoe dat foutje erin geslopen is...

Passy: komende maandag is de MX5, de Ruf is pas volgende week maandag!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net Teamspeak geinstaleerd.

Teamspeak kun je toch ook voor Iracing gebruiken toch?

Ik heb alleen nu een probleem dat er steeds een geluid word afgespeelt dat de user word verbonden met
een channel.

En ik krijg de volgende foutmelding er voor : insufficient client permissions (failed on i_client_needed_private_textmessage_power)

Deze foutmelding krijg je vooral bij het chatten.

Als ik Teamspeak goed heb ingesteld lijkt het me een heel gaaf programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
DirkT schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 20:51:
[...]

Oeps.... Moet 1x 45 min. zijn..... Morgen verbeter ik het. :)
Edit: Ik zie nu waar je dit hebt gevonden. Dat is op de Tournament Site ;)
De 2de heat is een overblijfsel van de MX-5 race die daar eerste stond ;) Bugje bij het inlezen van de nieuwe planning. Hier staat de boel wel goed: KLIK
Ik zal Nick vragen dit te repareren (kan ik niet....).

[ Voor 39% gewijzigd door JoepW op 23-03-2014 07:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
BM schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 17:48:
[...]

[afbeelding]
Met SHIFT-[ en SHIFT-] kan je de lijnen 'kijkhoek' veranderen en dus het perspectief aanpassen.
En dit gebruik ik om de schermen af te stellen: KLIK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Verwijderd schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 23:50:
Ik heb net Teamspeak geinstaleerd.

Teamspeak kun je toch ook voor Iracing gebruiken toch?

Ik heb alleen nu een probleem dat er steeds een geluid word afgespeelt dat de user word verbonden met
een channel.
Voor IRacing kan je inderdaad TeamSpeak gebruiken, Teamspeak is een apart programma en kan bij elk spel/programma gebruikt worden.

Het enige is dat je alleen met de mensen op het betreffende kanaal praat en niet iedereen in Iracing, dus dat zal je indien gewenst handmatig in Iracing moeten instellen.

Over het geluid als iemand een kanaal inkomt/uitgaat kan je aanpassen in de instellingen.

Settings - Options - Notifications kan je alle instellingen aanpassen.
Ik meen dat de geluiden die jij bedoeld onder "Client" staan.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
Lol fijn ik besef me net dat de veranderde dagen van de RUF RWD practice zijn veranderd naar precies 2 dagen waar ik niet meer kan dus ik ben er niet bij zucht :(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Ik en Arno zijn nu in een nieuwe wereld (Oval) belandt.
Eerste race starte ik 6de en meteen in de pace laps 2x een bump van de persoon achter me, terwijl ik niet heel ver achter me voorligger lag. (0.2-0.4 s) en die persoon tikte me paar ronde later eraf.

Uiteindelijk van de 16, 9de geworden geloof ik.

Arno ging veel beter en had 4de meen ik, dadelijk weer streetstock.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ben wel weer klaar met de skip, zelfs in de top split kunnen ze niet rijden...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
pfff, zat in de zelfde split, wat een onzin voeren mensen uit zeg

2x geraakt van achter geraakt, 1x bruut van de baan geduwd na T9, en door de zelfde person in het rond getikt bij het uitkomen van de bus stop nadat ik hem uitgeremd had voor de bustop.

Toch nog 6de geworden, maar misde enorm veel top snelheid vanwege een kromme achtervleugel. Pfff, somige mensen :N

Vanavond toch maar nuchter blijven omdat ik de SoF van morgen niet kan meepakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Lijkt erop dat ProtoGT populariteit heeft gekregen na de 120 van Sebring. Resulteert er in ieder geval in dat ik er weer ben uitgekegeld voordat de eerste ronde begint.... Met schade nog proberen verder te komen maar verloor de controle bij het aan remmen bij de eerste bocht en nam nog eens iemand anders mee.

Balen dit, net uur een practise erin gestoken en zo snel klaar.... Over 2 uur nog maar eens proberen.

Irating zat ik bijna op de 3000, zit nu denk ik op net 2700.... Safety rating is waarschijnlijk ook onder de 4.00

:/ niet blij

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08-2022
Toch nog een ruf cup race doen over 5 min!
ben benieuwd wat het word!
De stream staat weer aan :P

edit: als 2de gefinished na een cruise race! :)

[ Voor 22% gewijzigd door thijmennabuurs op 23-03-2014 17:20 ]

Twitch.tv iRacing Profiel Website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
NickThissen schreef op zondag 23 maart 2014 @ 14:25:
Ben wel weer klaar met de skip, zelfs in de top split kunnen ze niet rijden...
ik heb nu wat meer races gekeken ... niveau is soms echt bedenkelijk. Twijfel nu zelfs om vanavond weer te gaan racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Straks om 20:00 start ronde 4 van JSF Piston Cup: The Bob Shock 150. Live te zien, met commentaar van GSRC, op live.joinedsimracingfanatics.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ithric schreef op zondag 23 maart 2014 @ 10:30:
[...]

Voor IRacing kan je inderdaad TeamSpeak gebruiken, Teamspeak is een apart programma en kan bij elk spel/programma gebruikt worden.

Het enige is dat je alleen met de mensen op het betreffende kanaal praat en niet iedereen in Iracing, dus dat zal je indien gewenst handmatig in Iracing moeten instellen.

Over het geluid als iemand een kanaal inkomt/uitgaat kan je aanpassen in de instellingen.

Settings - Options - Notifications kan je alle instellingen aanpassen.
Ik meen dat de geluiden die jij bedoeld onder "Client" staan.
Bedankt voor je antwoord.

Het instaleren van Teamspeak is gelukt.
Ik ben de instellingen nog even nagegaan.

Wat een gaaf programma zeg!
Teamspeak ziet er wel erg ingewikkeld uit.

Weet iemand ook het Teamspeak adres van Iracing van Tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
Even de startpost lezen.. Te mooi en te veel info om over te slaan

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrBarBarian schreef op zondag 23 maart 2014 @ 18:41:
Even de startpost lezen.. Te mooi en te veel info om over te slaan
Bedankt voor je antwoord.

Het adres van het Teamspeak van Tweakers Iracing stond inderdaad in de startpost.
Ik ben nu verbonden met Teamspeak.

Ik moet nog even uitzoeken hoe alles werkt best ingewikkeld programma!
Pagina: 1 ... 28 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.