Nou gisteren al eens op donderdag geraced, eerst de twijvel.
Ik start van P5, uit de pit of gewoon van de grid.
Het laatste dus maar gedaan en na eau rouge meteen naar plek 2 en sneller dan p1, echter zat ik klem omdat p2 rechts zat.
Dus (te)voorzichtig door de volgende bochten waardoor ik snelheid liet liggen en meteen terug viel naar p6 (einde van de ronde) of dergelijke, dus dat was erg balen.
Ik cruise lekker door, maar steek Eau Rouge af wat dus een slow down is, rijdt ik door met minder snelheid krijg ik een zwarte vlag.
Toen ik afstak bleef ik na Eau Rouge het rechtestuk op (sportief??) achter me voorligger die ik op snelheid makkelijk had gehad.
(Dit koste dus ook weer tijd want ik was over de ronde ook sneller, maar ik was gewoon fout daar.)
Afijn op p14 terug de baan op gekomen en liep in op die voor me, spin ik 3x half waardoor ik weer opnieuw kon beginnen.
Meen dat ik 10de werd, dus was niet echt geslaagd.
Morgen maar meer races doen, ook al is deze baan niet goed voor SR merkte ik. (0.04 eraf met 8 incs)
EDIT: Oo en wat een pannekoek reed er bij Deni/Bas/Robbert reed er mee zeg, hopelijk krijgt die even rust.
We zullen hem hier alleen niet ten schande zetten, maar dat sloeg echt nergens op.)
[
Voor 8% gewijzigd door
Ithric op 21-03-2014 07:48
]