Mijn screenshot van de NiS race op Las Vegas is gebruikt voor het verslag en staat zelfs op de homepage van iRacing News!
http://www.iracing.com/iracingnews/
http://www.iracing.com/iracingnews/
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dat maakt het juist zo mooi. Je "moet" het in een keer goed doen.ThiJor schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 10:36:
Spijtig genoeg kan ik maar 1 keer rijden en dat wordt zondagmiddag. Nogal veel voorbereiding voor een one-off race.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Het heeft zeker zijn charmes, maar ik verwacht me aan een HPD kamikaze bij de eerste keer dat we gedubbeld worden, zo'n 10 minuten in de race.Phydomir schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 13:50:
[...]
Dat maakt het juist zo mooi. Je "moet" het in een keer goed doen.
Ga hem noteren en ben wel benieuwd wat andere hebben ingevuld eigenlijk.JoepW schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:36:
Misschien goed om alvast in je agenda te zetten!
Op 27 april 2014 ('s avonds) is er weer een grote GoT seizoensfinale....
Het format en exacte tijdstip zullen later worden bepaald. De broadcast is al geregeld
Het heeft even geduurd, maar op korte termijn zullen we de resultaten van en conclusies op basis van de GoT iRacing Community Enquete publiceren. Het was wat meer werk om de resultaten compact te maken dan ik dacht. Met ca. 50 reacties (ca. 50% dus!) is de Enquete in ieder geval representatief te noemen.
JoepW schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:36:
Misschien goed om alvast in je agenda te zetten!
Op 27 april 2014 ('s avonds) is er weer een grote GoT seizoensfinale....
Het format en exacte tijdstip zullen later worden bepaald. De broadcast is al geregeld
Het heeft even geduurd, maar op korte termijn zullen we de resultaten van en conclusies op basis van de GoT iRacing Community Enquete publiceren. Het was wat meer werk om de resultaten compact te maken dan ik dacht. Met ca. 50 reacties (ca. 50% dus!) is de Enquete in ieder geval representatief te noemen.
[ Voor 33% gewijzigd door Ericjooo op 14-03-2014 15:01 ]
Zonder banrechten, dus maak je geen illusiesdabelg schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:46:
degene die niet aan enquete meededen krijgen toch een got ban voor 12 weken ??? (we hebben een mod he)
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
1.39.6 zonder inc of tow.-PassY- schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 22:02:
1:38.2 zonder draft op Mid Ohio. Ik ben er erg blij mee
en met mijn race pace zit ik op 1:38.4-5Denk dat ik snel genoeg ben om een goed resultaat te halen.
[ Voor 17% gewijzigd door Ithric op 14-03-2014 23:27 ]
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
Heb ik vorig seizoen ook tot vervelens toe gehad, tot ik doorhad dat je T1 met voldoende snelheid moet nemen en plots was het over met spinnen. Niet te hard remmen en lichtjes de gas erop houden.Ithric schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 23:26:
[...]
Steeds na 1 of 2 snelle rondjes spin ik bocht 1 of iets verder.
probeer eens het volgende:Ithric schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 23:26:
[...]
Steeds na 1 of 2 snelle rondjes spin ik bocht 1 of iets verder.
[ Voor 47% gewijzigd door derx666 op 14-03-2014 23:41 ]
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Cube Nuroad Race (2022)
Cube Nuroad Race (2022)
[ Voor 57% gewijzigd door Red Baron op 15-03-2014 20:35 ]
En ze hebben ook auto's die na een spin / crash blind terug de baan op rijden.dabelg schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 20:13:
real sebring 12h is wel een caution fest lol iracing is precies toch wel realistisch
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
dabelg schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 20:13:
real sebring 12h is wel een caution fest lol iracing is precies toch wel realistisch
Die Joze reed idd wild. reed mij tot tweemaal toe bijna van de baanNickThissen schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 23:26:
Leuke race! Jammer dat die Joze gefinished is, heeft hij niet verdiend op de manier waarop hij reed vond ikEn jammer dat ik 1 kg te weinig getankt had, heeft me nog 2 plekken gekost op het eind
Maar ach, de race was leuk, weer flink wat SR verdiend, zo ga je van bijna degradatie naar ruime A 3.7+ in twee races
[ Voor 13% gewijzigd door BobvK op 16-03-2014 00:23 ]
Cube Nuroad Race (2022)
Wat dacht je van de 'auto' instelling eraf halen of beter nog de BIOS resetten naar default.Ithric schreef op zondag 16 maart 2014 @ 10:27:
nou rijdt ik net lekker start de pc niet meer op. geheugen getest etc, lijkt de cpu.....
krijg in bios iets met overvlocken failed terwijl alles op auto staat.
grrrrr, dat wordt dus niet racen vandaag en morgen denk ik.
[ Voor 79% gewijzigd door Ithric op 16-03-2014 12:05 ]
Cube Nuroad Race (2022)
[ Voor 46% gewijzigd door Niellie41 op 16-03-2014 11:27 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
[ Voor 16% gewijzigd door thijmennabuurs op 16-03-2014 12:40 ]
[ Voor 22% gewijzigd door -PassY- op 16-03-2014 15:05 ]
“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings
[ Voor 8% gewijzigd door NickThissen op 16-03-2014 15:33 ]
Als ze je er tenminste niet uitrammen in de eerste ronde.NickThissen schreef op zondag 16 maart 2014 @ 15:31:
Weer een erg mooie race in de road warrior, dit keer in de Ford, zonder te oefenen toch even op P3 kunnen rijden. Helaas alweer te weinig fuel!! Riku was wel erg snel deze race dus we deden een rondje meer dan ik verwacht had, en toen moest ik met 0.5 laps nog een heel rondje doen, dat ging dus niet meer... Ach ja, ik noem het een P4, ook al is het een P8 uiteindelijkLeuke race wel weer, gave auto nu!
En inmiddels 4.5 SR... Die langere races zijn wel heerlijk voor je SR:)
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Dat dacht ik ook, maar andere nietNiellie41 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 16:53:
Het is lastig te beoordelen zonder video, maar zoals het daar staat is het de ander zijn schuld omdat hij zijn lijn niet houdt.
[ Voor 39% gewijzigd door Niellie41 op 16-03-2014 20:49 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Klinkt hetzelfde als dat je te ver van je PC loopt; lijkt dus een bereikprobleempje. USB slot wisselen misschien? Zelf nooit problemen gehad met de G930....NickThissen schreef op zondag 16 maart 2014 @ 11:52:
Zijn er meer mensen met een Logitech G930 headset hier? Ik heb de laatste tijd (of ja, al best lang eigenlijk, alleen niet altijd) last dat hij zichzelf lijkt te resetten om de zoveel tijd (minuut ofzo). Ik hoor dan een piepje en wat gekraak / glitches in het geluid, 3-4 seconden stilte, en dan start hij weer op en gaat het geluid wel weer verder. De settings (equalizer, mic settings etc) zijn dan allemaal gereset...
Ik heb werkelijk geen idee waar het aan ligt, en heb ook geen zin om het ding te gaan opsturen ofzo want dan heb ik geen headset meer...
Kostte me net twee plekken in de laatste ronde van een skip race, zonder geluid is T1 amper te doen als je niet kan horen of je aan het glijden bent of niet.
Bereik mag geen probleem zijn, de zender zit 1-2 meter van me vandaan boven op de computer kast, heb hem overal zitten verplaatsen maar helpt niet. En ik kan met gemak 8-10 meter verder lopen en nog perfect geluid.Ericjooo schreef op maandag 17 maart 2014 @ 08:58:
[...]
Klinkt hetzelfde als dat je te ver van je PC loopt; lijkt dus een bereikprobleempje. USB slot wisselen misschien? Zelf nooit problemen gehad met de G930....
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Bij mij was de verzending op 9-7 vorig jaar en aflevering op 15-7 (kleine week met weekend erin). En bij start verzending kreeg ik een UPS mailtje en ik geloof dat pas ergens in Frankrijk de updates kwamen van UPS.BM schreef op maandag 17 maart 2014 @ 09:25:
@dabelg: zit er al leven in de T&T code voor jouw obutto? Mijne staat al dagen op 'Ready for UPS'. Kan er niet zo goed tegen als die niet geupdate worden
[ Voor 4% gewijzigd door JoepW op 17-03-2014 09:37 ]
Xbox
Ik heb een stuk achter/voor je meegereden. Inderdaad erg jammer van de 1e spin. De toenmaling P1 maakte behoorlijk veel foutjes en had je dus gemakkelijk kunnen hebben.Ithric schreef op zondag 16 maart 2014 @ 22:27:
Nou ik ging redelijk, 2de gestart en lang met p1 mee en samen wegrijden,
Tot ik een foutje maakte en p3 voorbij kwam, tijden zo doorgereden en beetje bij beetje inlopen.
Vervolgens spint P1 en kom ik in gevecht om de kop, dit gebeurde de laatste ronden.
Laatste was misschien niet het allerslimste maar ik zag een gaatje, die hij dus dichtgooide. (na me vaker te hebben afgesneden.)
Toch p2 gehouden en wat sr gewonnen, maar ik had kunnen winnen als ik eerder niet spinde en deze gozer normaal reed. (hij reed ook al eerder de paaltjes op backstraight naar me toe.
(morgen avond gooi ik de beelden online, want ben nu te moe.)
normaal staat ups vandaag voor de deurBM schreef op maandag 17 maart 2014 @ 09:44:
Nah, de 1e mail van UPS gaf aan dat het de 19e bezorgt zou worden. Dat komt wel aardig overeen met de tijd die jij aangeeft. Wacht wel af, ga er vanuit dat het ding woensdag gewoon bezorgt word. Was meer een stukje frustratie dat de T&T niet geupdate word. Te vaak pakketjes gehad waarvan de T&T pas ging werken nadat ik het ding al in huis had
[ Voor 4% gewijzigd door Fuelke op 17-03-2014 10:31 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
GoT Monday Tournament 14S1 W7 | 17-03-14 |
Car(s) | Track(s) | ||||||||||||||||||||
|
|
Programma (CET) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Weersvoorspelling |
Temperatuur | Luchtvochtigheid | Mist | Windsnelheid | Windrichting | Wolken |
26° C | 55% | 0% | 3 Km/u | N | Partly Cloudy |
[ Voor 18% gewijzigd door gtrNL op 17-03-2014 11:41 ]
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
[ Voor 7% gewijzigd door BM op 17-03-2014 16:12 ]
Xbox
[ Voor 75% gewijzigd door Misiek op 17-03-2014 16:33 ]
Done en welkom!Misiek schreef op maandag 17 maart 2014 @ 16:27:
^ Would be awesome!
Update: even geregistreerd in de tweakers leden database. Dat was nog niet gebeurd. Should be good to go now.
Je mag de mijne wel lenenTuxieDeni schreef op maandag 17 maart 2014 @ 17:03:
Ik kan vanavond wel maar heb de mustang niet maar weet niet of ik hem voor 1 race wil aanschaffen
haha, ik heb precies het zelfde, maar dan anders om. Ik vergeet in andere auto's genoeg te remmen omdat in de Skip vol remmen een crash isR0y. schreef op maandag 17 maart 2014 @ 16:34:
Erg veel zin om deze week op spa te gaan rijden met de skip! Maar inderdaad, wat een saai circuit om te oefenen in je eentje
Begin steeds meer aan de fanatec csr elite pedals te wennen, maar zodra ik de skip stap moet ik de load cel toch iets omlaag (minder gevoelig afstellen). Hij pakt wel erg snel...
Mijn doel is om een paar races mee te pakken, niet zo zeer voor de overwinning maar meer nette races (aangezien ik daar moeite mee heb sinds de nieuwe pedalen..)
Goed idee ja! Laat maar weten hoe en wat-PassY- schreef op maandag 17 maart 2014 @ 17:21:
[...]
haha, ik heb precies het zelfde, maar dan anders om. Ik vergeet in andere auto's genoeg te remmen omdat in de Skip vol remmen een crash is
Ik heb gister 10 rondes gedaan, maar saai vond ik het niet. Zat me meer te ergeren en gigantisch te pushen. Kwam namelijk niet verder dan een 2:51.6, maar ik vermoed dat het weer niet correct was. In 1 dag verlies ik niet zomaar 3s ten opzichte van andereAnders zou het inderdaad wel saai zijn, maar ik zat me redelijk op te vreten, en het rubber ook
![]()
Wellicht een optie dat we eens een keer in een sessie verzamelen en wat rubber verstoken met zijn allen? Kunnen we een beetje inhalen, treintje rijden, lijnen afkijken, you name it
Cube Nuroad Race (2022)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq