iRacing: 2014 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 ... 121 Laatste
Acties:
  • 254.749 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 31-03 16:35
Vanavond en morgenavond kan ik helaas niet meedoen met de race...
Moet voor werkbezoek ff een dagje naar zuid Deutschland...
Dus iemand mag het stokje met meeste inc van me overnemen voor deze races ;)
Alvast veel plezier vanavond :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dengregg
  • Laatst online: 06-10 17:37
afhankelijk van mijn timings tov de rest tijdens practice zal ik misschien voor de eerste keer mee racen (ben vrij slecht in simracing en indien ik te traag ben rijd ik niet mee wegens te gevaarlijk voor de rest wegens grote snelheidsverschil)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
  • Laatst online: 31-03 16:35
Gewoon meedoen denregg... de rest van de snellere rijders rijden wel om je heen ;) hebben ze weer wat meer chicanes op de track ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-09 15:50

MikeVM

- Baloo -

Ericjooo schreef op zondag 09 maart 2014 @ 23:35:
[...]

Mwoa.....

MB +/- 100 Euro
Proc 150-200 Euro

Of zit ik nu heel laag??

En wat voor en hoeveel werkgeheugen is handig?
voor dat geld heb je al een mooie iracing setup.

ik zit nu op 4GB op een jaar oude computer van hetzelfde budget. dit op eyefinity 1680x1050.

maar met de prijzen van nu, zou ik toch voor 8GB gaan. zeker als je ispeed en allerhande tootljes wilt runnen op de achtergrond, als je veel surft tussendoor en je tabs laat openstaan, dan is 8gb ook wel handig. maar niet nodig.

bij de graka is het geheugen ook belangrijk als je naar eyefinity gaat, zeker met 3xFullHD.

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arfman schreef op maandag 10 maart 2014 @ 14:11:
Ik begrijp heel goed wat je bedoelt hoor. Ik heb ook maar zeer beperkt (en wisselend) tijd voor simracen, dat is ook de grootste reden dat jullie mij zo weinig zien op maandag- en dinsdagavonden, want gezellig en leuk vind ik het wel.

Maar gisteravond kwam er dus bijvoorbeeld een buurvrouw langs (nee, niet DAARvoor :P) die gezellig bleef beppen tot 20:50. Dan is de SoF race dus al begonnen en pies je naast de pot. Toen maar om 22:45 geprobeerd (normaal lig ik dan al in bed ivm. werk de volgende dag maargoed) en dan word je er in lap 1 gewoon afgerost zonder sorry of wat dan ook. Tjaa, dan ben ik er ook wel klaar mee.
volgens mij hebben wij dezelfde problemen (en dan zeker niet met de buurvrouw :P ) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:07

Arfman

Drome!

Nouja, kan ik er vast aan wennen, in juli m'n eerste kind dus dan zal het wel helemaal huilen met de pet op (pun intended ;)) worden :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
dengregg schreef op maandag 10 maart 2014 @ 14:33:
afhankelijk van mijn timings tov de rest tijdens practice zal ik misschien voor de eerste keer mee racen (ben vrij slecht in simracing en indien ik te traag ben rijd ik niet mee wegens te gevaarlijk voor de rest wegens grote snelheidsverschil)
Zolang jij een lijn kan rijden en voorspelbaar aan het rijden bent maakt het niks uit, de snellere jongens moeten er maar voor zorgen dat hun jou inhalen. En je krijgt natuurlijk tips van iedereen waardoor je weer wat beter zal worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dengregg
welke wagen is trouwens het meeste aan te raden voor een beginner, de mclaren of de ruf?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arfman schreef op maandag 10 maart 2014 @ 15:09:
Nouja, kan ik er vast aan wennen, in juli m'n eerste kind dus dan zal het wel helemaal huilen met de pet op (pun intended ;)) worden :P
euhm ik heb er 2 (b)engels en ik moet zeggen het betert er niet op , nu ja ben ook wel wat bezig met de woonkamer op te knappen en zodoende is ook al de rest aanbod moeten komen waardoor stuur en pedalen even verdwenen zijn en daarbij komt dan ook nog eens dat ik een fanatiek gamertje thuis rond lopen heb waardoor ik denk aan een dedicated aanschaf van mij eigen PC met rig etc.... maar aangezien er even andere prio's thuis zijn helaas zal het blijven met lekker naar jullie configs kijken zijn en :9~ nuja stuur staat er terug en pedalen dus ik zal wel terug wat meer kunnen rijden .... nu een kind er bij krijgen heeft mss in voordeel ... kan je eens lekker de US topsplits mee nemen bij wijlen van test :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:10
@Ericjoooooooooooo :
Kijk eerst eens in event viewer of je daar bepaalde errors ziet verschijnen.

Oorzaken van zo'n problemen die ik in het verleden heb gehad :
- geheugen (memtest86+ nachtje laten draaien en je weet het)
- drivers grafische kaart
- BIOS
- Voeding... daar heb ik het langste achter zitten zoeken bij m'n vorige pc.
voeding had op bepaalde voltages af en toe een dip waardoor de vreemdste problemen opdoken.
Als je nog een andere voeding hebt liggen (of kan lenen) kan je die ook eens proberen te monteren.

Ivm de race van gisteren :
Begin ging heel goed maar na een tijdje verloor ik de aansluiting omdat Niel Jarno begon te pushen denk ik. Hierdoor viel ik terug tot in het 2e pack waar ik na een tijd kon pushen met Kevin om zo toch in de buurt te komen van de leiders.

Pitstop echter verkeerd getimed en ook nog wat tijd gespeeld en op een ronde achterstand gekomen.
Deze uiteindelijk terug kunnen inhalen maar dan betrokken bij de crash van Thijmen.
Recht naar de pits dus moest achteraan aansluiten (rondje rijden met die schade had niet goed gekomen)
Met een nieuwe auto een hele goede herstart maar Wim z'n geslachtsdeel hing weer voor z'n scherm :+ en reed me gewoon de baan af. Daarna teveel schade en bij de herstart vloog iedereen me voorbij. Dankzij de volgende cautions kon ik practisch alle schade laten repareren.

Ik had nog 30 seconden optional repairs staan en had ergens gehoopt op een caution bij de herstart. Dus toen de leiders opnieuw green hadden kwam ik nog net de pit uit. Caution kwam weer uit en ik heb nog een laatste keer kunnen binnenkomen om die damage te laten fixen.
Ondanks alles toch nog in de lead lap kunnen blijven wat toch wel een huzarenstukje was.

Best jammer van de enorme hoeveelheid cautions. Volgens mij waren er een heleboel mensen die gewoon nog niet hadden geoefend... of zelfs gepushed... En ook heel domme acties op de baan...

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09-10 20:54
dengregg schreef op maandag 10 maart 2014 @ 15:16:
welke wagen is trouwens het meeste aan te raden voor een beginner, de mclaren of de ruf?
Gewoon mee doen inderdaad Dengregg, is wel leerzaam en de mensen hier zijn iets vrijgevend gezinder dan in de serries (zolang je je best doet en niet als een malloot rijdt)
FabiandJ schreef op maandag 10 maart 2014 @ 15:11:
[...]

Zolang jij een lijn kan rijden en voorspelbaar aan het rijden bent maakt het niks uit, de snellere jongens moeten er maar voor zorgen dat hun jou inhalen. En je krijgt natuurlijk tips van iedereen waardoor je weer wat beter zal worden ;)
Van deze twee de Ruf, maar ik kan uit eigen ervaring de Skip Barber zeker aanraden.
De auto is echt een leer auto, ik ben nu enkele weken ermee bezig en merk dat de RUF/Mazda ook makkelijker te rijden worden met de skills die je op pikt. :*)

(*ik promoot skip maar weer even :o )

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dengregg
ben ondertussen ook al bezig met de skip hoor, maar die zit vanavond nu eenmaal niet in het deelnemersveld :p

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Laatst online: 09-12-2021
gewoon mee doen dengregg :) Vorige week in de HPD was ik 1 de rijdende chicanes. Andere hadden geen probleem met mij, ik had alleen een probleem met de auto :)

En ja, de skip is zeker aan te raden ... al ben ik hierin niet helemaal onpartijdig :) Rij al dik een jaar de skip series met veel plezier en kan me ondertussen een Skip veteraan noemen :p
In het begin kan de auto een beetje een pain in the ass zijn (letterlijk), maar het is een heerlijk bakkie, racen is erg close, en de meeste mensen erg vriendelijk en behulpzaam. Lekkere auto om je race craft en auto beheersing mee te trainen. Volgens mij zitten we vanaf morgen in week7? en ieder seizoen is week 1, 5 & 9 sowieso een free content track om meer mensen naar de serie te trekken, Uit mijn hoofd staat Lime rock op de planning dan.

Probeer er bij te zijn vanavond, morgen ben ik er zeker bij :) Heb daar nu al zin in.

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
dengregg schreef op maandag 10 maart 2014 @ 15:45:
ben ondertussen ook al bezig met de skip hoor, maar die zit vanavond nu eenmaal niet in het deelnemersveld :p
Ooo, ja dacht even daar niet aan.
Dan zeker de RUF, Mclaren schijnt wat meer oefening nodig te hebben. (Heb alleen nog met de RUF gereden.)

Ik kan mogelijk pas woensdag weer racen, of ik moet meteen na het eten gaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Ithric op 10-03-2014 16:07 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-07 20:07
Ericjooo schreef op maandag 10 maart 2014 @ 14:14:
Ik ga morgen maar eens alles opnieuw installeren inclusief de BIOS en drivers....dank allen!!
Morgen?

Vandaag is toch dat leuke wekelijks terugkerende evenement?
Gelijk aan beginnen , paar uurtjes buffelen en vanavond gelijk testen om 20:00
Nieuwe install + Iracing ready maken is zo gepiept, de rest kan later...... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
Ehm.....de computer staat een kleine 20 kilometer bij mij vandaan....helaas hier op het werk geen mogelijkheid om hem remote aan te zetten ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
Oh je hebt geen unattended iracing recovery usb stick gemaakt, jammer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:28

BM

Moderator Spielerij
Nog even kijken welke auto ik vanavond ga kiezen. Beiden niet echt mijn favo, maar heb zomaar het vermoeden dat de Ruf de populairste gaat worden. Grote kans dat ik dan met de McLaren kom prutsen om het veld wat in balans te trekken.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-10 19:25

derx666

mecker ende blaet

Ericjooo: als je na een reinstall dezelfde problemen houdt, zou ik eens serieus kijken naar je SSD. Die OCZ serie staat niet bekend om z'n betrouwbaarheid (eerder het tegenovergestelde zelfs). Maar tegelijkertijd gezien de manier van crashen twijfel ik ook aan je vga kaart. Het probleem blijft dat het altijd moeilijk is om met zekerheid te zeggen waar het vandaan komt. Voor een stability test voor je vga zou je Furmark kunnen proberen. Voor SSD's zou je bv ATTO kunnen proberen, maar daar heb ik eigenlijk geen ervaring mee. Ik gebruik meestal Gsmartcontrol om de smart data uit te lezen, als daar al rare dingen in staan hoef je eigenlijk niet verder te kijken.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneSixthRoy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 12:23
Afbeeldingslocatie: http://www.joinedsimracingfanatics.nl/wp-content/uploads/2013/12/watkins-header.png

Van een circuit waar men alleen maar volgas hoeft te geven en naar links te sturen, gaan we naar een circuit waar volgas amper mogelijk is en er naar rechts gestuurd moet worden. De enige road course op de kalender, maar wel een klassieker, Watkins Glen zal voor velen van ons een stuk vertrouwder voelen als de ovals waar we op gereden hebben! Alle gebruikelijke regels zijn weer van toepassing, full course cautions zullen door de admins ter plekke beslist worden. Eenzame spins zullen geen directe gevolgen hebben, meerdere wagens betrokken of stilstaan in de esses zullen uiteraard wel de yellow naar buiten brengen! We hopen iedereen op de testservers te zien, naast de gebruikelijke sessies worden er ook losse sessies door deelnemers gehost, houd de fora hiervoor in de gaten.

The Bob Shock 150
Zondag 23 maart
19:00 start van de training
19:50 kwalificatie 2 rondes/10 min.
20:00 start race (62 ronden)

De server start om 19:00 uur met de vrije training. Om 19:50 start de kwalificatie. Deze zal 10 minuten duren waarbij elke deelnemers 2 ronden krijgt om een snelle tijd neer te zetten. De race zal rond 20:00 starten voor een 62 laps race. Elke deelnemer krijgt 1 fast tow.

Aanmelden
Voor deze race vragen we elke deelnemer aan te geven of hij aanwezig zal zijn of niet (je dient wel ingeschreven te zijn bij de Piston Cup!). Wij vragen zowel de vaste deelnemers, als de reservelijst rijders, zich aan of af te melden vóór maandag 17 maart. Indien je je niet op tijd aanmeldt of afmeldt verspeel je hiermee je positie op de inschrijflijst. Dit wil dus zeggen dat een rijder op de vaste lijst zijn voorrang op de reservelijst verliest. Hetzelfde geldt voor de reservelijst rijders, echter geeft deze zijn positie ten opzichte van de andere reservelijst rijders op. Na 17 maart zullen wij ook direct de reservelijst rijders een seintje geven via een pm op het iRacing Forum of ze wel of niet mee kunnen doen, zodoende zul je dus altijd voldoende tijd hebben om je voor te bereiden op de race. Hier vind je een overzicht van de ingeschreven deelnemers.

Op het iRacing Forum heeft iedere deelnemer momenteel een PM ontvangen met daarin de gegevens om zich aan te kunnen melden. Bewaar de link die je na het aanmelden krijgt, dit is de enige manier om je aanmelding zelf aan te passen (stel je kunt in ene niet). Ben je hem wel kwijt en wil je jezelf afmelden, stuur dan Joep Willemsen een PM.

Overzicht van de huidige aanmeldingen: Huidige Aanmeldingen

Wachtwoord
Het wachtwoord zal de dag voor de race via een iRacing PM naar je toegestuurd worden, deel dit wachtwoord absoluut niet (bijvoorbeeld met een maatje die net te laat was voor een inschrijving, of die wil meekijken maar op drive drukt in plaats van spectate) we verwachten 43 autos, en die persoon kan potentieel iemand anders zijn plekje afpakken. Mocht dit wel gebeuren, dan treden we hier ook zeker hard tegen op.

Practice Servers
Voorafgaand aan de race zullen wij op dinsdag 18 en donderdag 20 maart een practice sessie hosten. Deze sessie zal dezelfde weer instellingen hebben als de race server. Het biedt dus een mooie mogelijkheid om je set-up te fine tunen voor de race. Het wachtwoord voor deze sessies is: Geheim. De sessies duren twee uur en starten om 20:00u.

Setups
Naar onze mening is de Fixed setup een sterke basis, maar er zullen zeker nog wel setups gedeeld worden. Deze race geen Cater set (roadtrack)

David Cater Setups
David Cater hebben we na de Darlington race gevraagt om basis setups te maken voor de JSF league, binnen deze setups is het duidelijk te zien wat er anders is en hoe de wagen er op reageerd, lees hier het complete verhaal achter de "cater-gate".

David Cater - Building a Balanced Setup

David Cater - Michigan
David Cater - Darlington
David Cater - Daytona JSF

Weer
De weer instelling voor de The Bob Shock 150 zijn als volgt:

Temperatuur: 78F
Luchtvochtigheid: 55%
Windrichting: Noord
Windsnelheid: 2MPH
Skybox: Mostly Cloudy

Prijzen
We zijn na 3 races al erg blij met wat we tot nu toe gezien hebben! Mooie opkomsten en mooie gevechten. Wij willen je erop wijzen dat iedereen nog altijd in de race is voor de prijzen die te winnen zijn. Naast een custom made JSF-buttonbox voor de kampioen zijn er nog een Bob Shock voor een willekeurige Fanatec rijder en geven we nog €25,- iRacing credits weg aan een niet Fanatec rijder. Deze prijzen verloten we enkel onder de rijders die veel hebben meegereden, dus veel races meedoen is meer kans! (bij 5+ races komt er per deelgenomen race een lootje met je naam in de hoge hoed)

Rijvaardigheid
Lappen
Aangezien een groot aantal deelnemers heel erg nieuw is, en een ander gedeelte juist heel erg bedreven, is het ervaring gat af en toe enorm. Wij vragen hierbij vooral om geduld van de ervaren deelnemer. Wanneer met een onervaren deelnemer lapt en er ontstaat contact, dan komt dat van beide kanten uit, we hopen dat de ervaren deelnemer wat meer geduld toont, en dat de onervaren/langzamere deelnemer er voor zorgt dat hij voorspelbaar reageerd. Voorspelbaar betekend dus niet plotseling je lijn veranderen en niet heel hard op de rem gaan staan. Probeer gewoon je lijn te behouden en ga wat vroeger van het gas af, of wat later erop. Dit verschil in snelheid is meestal al genoeg om een cleane pass te garanderen en zorgt ervoor dat beide rijders minimaal aantal tijd verliezen. Respecteer elkaar ook, zelfs wanneer je voor positie rijd, maak het niet onnodig 3 wide omdat er iemand minder hard gaat om een snellere deelnemer te laten passeren, of ga niet onnodig zenuwachtig achter een langzamere deelnemer aanrijden omdat hij aan de kant voor je "moet" Iedereen rijd zijn eigen race!

Waveby/Lucky Dog
We hebben nu een aantal keren gezien dat de persoon die een Waveby of Lucky Dog krijgt, onnodig veel risico neemt met het unlappen. Passeer rustig aan de rechterkant het veld, en ga pas wat meer gasgeven wanneer je de Safety Car gepasseerd bent.

Plaspauze
De races kunnen lang duren, en de nood is soms hoog, plassen kun je alleen in je motorhome doen, en die staat in de pitstraat, parkeren op de baan is niet toegestaan en wordt bestraft, je brengt andere deelnemers onnodig in verwaring en maakt het onmogelijk voor ze om te pitten.

Livestream
Global Simracing Channel

Links
Digitalracing.nl
Gathering of Tweakers
Global Sim Racing Channel
Joined Simracing Fanatics

Sponsors
The Bob Shock
Derek Speare Designs
Fanaleds
Inside Sim Racing
UGX Race Simulators
Gathering of Tweakers

Admins
Dennis Gerressen
Niel Hekkens
Jeroen Ursem
Roy Visser
Joep Willemsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had nog een vraagje ik wil graag met iracing beginnen. maar als ik een maand abbo wil kopen met paypal moet ik persee me creditcard invoeren maar die heb ik niet me saldo is meer dan genoeg is hier een oplossing voor b.v.d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Leuke avond gehad.

Begon langzaam, starte redelijk achteraan. Chaos in bocht 1 weten te ontwijken gelukkig. Na een par rondes zelfs 7de, tot aan de pitstop. Helemaal niks aan de hand, 2x een offtrack. Heerlijk in the zone zoals het heet. begon zelfs 1.18 te rijden

Als 7de weer de pits uit, en kom in het groepje voor me terecht en de mensen die al gestopt waren konden aansluiten. Resultaat: uit "the zone" en in de muur :+

Daarna niks meer in het ritme gekomen en nog een keer in de muur, nu met terminale schade -O-

Maar erg leuke race gehad :D

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upload duurt nog een tijd, hier een lap op Watkins Glen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Laatst online: 15:30

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2014 @ 21:52:
ik had nog een vraagje ik wil graag met iracing beginnen. maar als ik een maand abbo wil kopen met paypal moet ik persee me creditcard invoeren maar die heb ik niet me saldo is meer dan genoeg is hier een oplossing voor b.v.d
Welkom.... Tja, misschien je bankrekening koppelen?
Overigens een zeer vermakelijke race net gehad. Erg close en heel fair.... 3de gestart, 2de gelegen en 4de en gefinisht als 3de. Erg leuk. RUF blijft een top-auto. ;)

[ Voor 17% gewijzigd door JoepW op 10-03-2014 22:38 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Roy Visser schreef op maandag 10 maart 2014 @ 21:08:.....Van een circuit waar men alleen maar volgas hoeft te geven en naar links te sturen, gaan we naar een circuit waar volgas amper mogelijk is en er naar rechts gestuurd moet worden. De enige road course op de kalender, maar wel een klassieker, Watkins Glen....
Met de Cup layout. Dat is met Chicane en zonder Boot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2014 @ 21:52:
Je kan ook met Ideal betalen tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jubby schreef op maandag 10 maart 2014 @ 22:55:
[...]

Je kan ook met Ideal betalen tegenwoordig.
ja ik heb iets van 50 euro op me paypal rekening maar het wil niet moet credit card (heb ook valuta gewisselt maar wil nog niet morgen nog maar een keer proberen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dengregg
zoals verwacht was de race voor mij rotslecht, maar ik ben al tevreden dat ik andere rijders tijdens de race niet te hard heb gehinderd.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Niet zo'n geweldige race gehad. De Mac is erg onvoorspelbaar op de limiet, en ben dan ook 4x gespind. Uiteindelijk toch nog 9e geworden.
Daarna nog een skip race gedaan. Ging opzich wel redelijk, vond alleen dat ik wat weinig gevoel in mijn stuur had, en mn remmen blokkeerden vrij snel. Had denk ik beter eerst even kunnen calibreren, mja...
Op P8 gestart, en uiteindelijk 7e geworden. Wellicht als ik eerst had gecalibreerd had ik met het groepje voor mee meegekund, nu verloor ik na een paar rondes de aansluiting. Daarna nog een keer gespind omdat ik even mn concentratie verloor, en te laat remde vooor de bocht vlak voor de backstraight. P8 haalde me in (waar ik dik 4s op voorlag op dat moment volgens mij), en ik kon in de achtervolging. 2 rondes voor het einde kwam ik er vlak achter te zitten, en het volgende gevecht volgde (sorry ik faal in de screencapture, dus jullie moeten het even doen met een rpy...)

https://dl.dropboxusercon...last%202%20lap%20skip.rpy

Ik zat flink te shaking na de finish maar het was iig wel gaaf! Resultaat +34ir en weer .18SR minder vanwege 7 incjes :) achja... ik rij toch nooit de FW31 :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Vanavond een mooie combi met de Skip in onze Close Racing Challenge:

Close Racing Challenge S1 - 711-03-14
Car(s)Track(s)
Skip Barber Formula 2000
Skip Barber Formula 2000
Brandstof100 % (+/- 19,7 L)
Extra gewicht0 Kg
Basis contentNee
Phillip Island - Phillip Island Circuit
MomentDag
Pitplaatsen44
Basis contentNee
Programma (CET)
Heat 1
Vrije training20:00 - 21:00 (60 min.)
Kwalificatie21:00 - 21:15 (15 min.)
Race21:15 - 22:00 (45 min.)
StartStanding
MC GridNVT
StartopstellingKwalificatie
CautionsLokaal
RestartNVT
Fast Repairs2
Disqual. Inc'sNVT
Weersvoorspelling
TemperatuurLuchtvochtigheidMistWindsnelheidWindrichtingWolken
20° C120%120%0 Km/uNEOvercast

En het is weer mistig ;)
Tot vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
mijn race tje had P1 of P2 moeten zijn maar door concentratie verlies spin ik T1 en moet ik over gras terug baan op met black flag tot gevolg :(

toch leuke race gehad en 12sec kunnen goedmaken op p2 p3. eindigde P4 omdat ik fuel moest sparen en joep breed de bocht uit kwam :+

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
JoepW schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 06:54:
Vanavond een mooie combi met de Skip in onze Close Racing Challenge:

Close Racing Challenge S1 - 711-03-14
Car(s)Track(s)
[afbeelding]
Skip Barber Formula 2000
Brandstof100 % (+/- 19,7 L)
Extra gewicht0 Kg
Basis contentNee
[afbeelding]
MomentDag
Pitplaatsen44
Basis contentNee
Programma (CET)
Heat 1
Vrije training20:00 - 21:00 (60 min.)
Kwalificatie21:00 - 21:15 (15 min.)
Race21:15 - 22:00 (45 min.)
StartStanding
MC GridNVT
StartopstellingKwalificatie
CautionsLokaal
RestartNVT
Fast Repairs2
Disqual. Inc'sNVT
Weersvoorspelling
TemperatuurLuchtvochtigheidMistWindsnelheidWindrichtingWolken
20° C120%120%0 Km/uNEOvercast

En het is weer mistig ;)
Tot vanavond.
Waar ik gister achteraan reed, hoop ik vanavond mee te kunnen strijden voor een podium plekje :)

Vorige week ging al best lekker. Ik moet alleen ervoor zorgen dat ik het langer volhou dan een gemiddelde skip race van 25-30m :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
dabelg schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 08:23:
.....en joep breed de bocht uit kwam :+
Tja, dat was de ultieme block-actie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-10 16:22

seninha

god's right foot

-PassY- schreef op maandag 10 maart 2014 @ 15:48:
gewoon mee doen dengregg :) Vorige week in de HPD was ik 1 de rijdende chicanes. Andere hadden geen probleem met mij, ik had alleen een probleem met de auto :)
Vraag me af of ik nou de enige ben die hier moeite mee heeft :|

Dit is nou net wat we op dit moment last van hebben in de Radical. Mensen die de baan niet kennen of de auto niet onder controle kunnen krijgen, maar wel tussen andere rijden aan het baggeren zijn.

Volgens mij hebben we daar een knop TEST voor. Mijn advies is ga eerst daar aan de gang en als je de auto normaal rond kan krijgen ga dan in een practice kijken of je mee kan komen.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:08

DutchDevil79

I race, therfore I am

Nou dat was gister wel interessant. Was wel jammer om te zien dat de McLaren toch wel iets tekort komt op de Ruf. Eerste plekken in de kwalificatie waren allen voor de Rufs op Dirk na maar die had wel een lekkere tow van mij gehad om daar te komen.
Tijdens de race maakte ik zeker in het eerste deel voor de pitstop veel kleine foutjes en met de McLaren betekend dat vaak een spin. Gelukkig wel allemaal zonder schade maar heb wel veel tijd verloren erdoor. Gelukkig kwam ik na men pitstop beter in men ritme en maakte ik ook geen fouten meer. Kon nog redelijk wat rondjes in de 1.18 rijden en wat plekjes winnen doordat er wat man voor me spinde. Op einde zelfs nog wat plekken goed gemaakt omdat ik niet meer hoefde te pitten. Wel vreemd om te zien dat er zoveel mensen last hadden om het einde te halen met de fuel terwijl ik nog 3 rondjes extra had kunnen rijden na de finish. Nu ben ik meestal wel een van de zuinigste rijders maar 3 rondjes is wel erg veel. Zo dus ondanks al de psins een volgens mij 6de plek kunnen pakken net voor Jos. >:) >:)

Nu vanavond maar is kijken hoe het gaat op Phillips Island. Hopelijk maak ik wat minder fouten. Denk wel dat het weer een leuke close race gaat worden. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

seninha schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 09:56:
[...]

Dit is nou net wat we op dit moment last van hebben in de Radical. Mensen die de baan niet kennen of de auto niet onder controle kunnen krijgen, maar wel tussen andere rijden aan het baggeren zijn.

Volgens mij hebben we daar een knop TEST voor. Mijn advies is ga eerst daar aan de gang en als je de auto normaal rond kan krijgen ga dan in ene practice kijken of je mee kan komen.
Dat is nu net niet handig want dan leren ze niet met andere om te gaan. Practise sessies zijn nu net mooi om te leren en ook tips van andere te krijgen. Zeker in de GoT sessies geven we graag advies en helpen we je op weg, En dat je af en toe in de weg rijd is voor mij in practise echt geen probleem. Zo leer jij zelf ook omgaan met langzaam verkeer.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
seninha schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 09:56:
[...]

Volgens mij hebben we daar een knop TEST voor. Mijn advies is ga eerst daar aan de gang en als je de auto normaal rond kan krijgen ga dan in een practice kijken of je mee kan komen.
2s langzamer per ronde, en af en toe een offtrack vind ik best te doen. Heb niemand van de baan gereden of een gevaarlijke situatie gecreerd. Zo erg was het ook weer niet. En ik denk dat iedereen moeite met de auto heeft als hij deze niet vaak rijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

DutchDevil79 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 10:04:
[...]

Dat is nu net niet handig want dan leren ze niet met andere om te gaan. Practise sessies zijn nu net mooi om te leren en ook tips van andere te krijgen. Zeker in de GoT sessies geven we graag advies en helpen we je op weg, En dat je af en toe in de weg rijd is voor mij in practise echt geen probleem. Zo leer jij zelf ook omgaan met langzaam verkeer.
Dat zal wel, maar als je de auto al niet eens onder controle heb dan lijkt me verstandig om daar eerst aan te werken.
De rest komt wel.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Zolang je zelf niet achter komt wat je fout doet kom je in je eentje ook niet veel verder. Kun je 100 rondes alleen in test door brengen maar maak je nog steeds dezelfde fouten.

Ik heb zelf bijna nooit in test omgeving gereden. Altijd online in rooms gereden in Iracing. Ook toen ik net begon want ook in practise sessies kan je leren van andere die er zijn. Hun lijnen bekijken en zo. En er zijn online gewoon mensen die niet willen leren en die ga je toch niet weren. Als je gaat zeggen dat degene die nu juist beter willen leren rijden advies geeft alleen te gaan rijden dan haal je net de verkeerde mensen weg. Dat zijn echt niet degene die in een practise sessie iedereen van de baan af rijden. Kan natuurlijk altijd wel een keer gebeuren maar bv Pascal zegt dan gewoon sorry en we gaan verder. De mensen die jij bedoelt hebben gewoon een blok voor hun kop en trekken zich niks aan van wat ze op en naast de baan doen. Die gaan ook echt niet een advies opvolgen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Afbeeldingslocatie: http://forums.extremeoverclocking.com/images/smilies/iamwithstupid.gif

Was een interessante avond gister. In begin wat last gehad met m'n connectie. Moet binnenkort de netwerkaansluitingen in de muur eens controleren, lijkt erop dat die de verbouwing niet goed doorgekomen zijn.

Daarna maar gaan proberen om de McLaren te temmen, maar dat viel niet mee. Elke beetje hoge curb zorgde voor een partij onbalans waar je griezelig van word en dus in 95% van de gevallen in een spin. Uiteindelijk een re-de-lijk ritme gevonden, maar snel was het allerminst. Tijdens de race ook teveel fouten gemaakt, en toen ik uiteindelijk op het einde nog voor een splash-and-dash de pits in mocht was het wel helemaal verkeken :) Wellicht had ik beter een tijdje op Map2 kunnen rijden, maar daar had ik eigenlijk nieteens aan gedacht.

Snap er nog steeds geen bal van hoe anderen zoveel zuiniger kunnen rijden :) Heb in m'n 2e stint echt geprobeerd eerder te schakelen en minder abrupt op het gas te gaan, maar het leek allemaal geen klap uit te maken :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Volgens mij begrijp je het niet. Ik wil alleen duidelijk maken dat je eerst je auto goed onder controle moet krijgen.
Als dat en je baan kennis op peil zijn, dan kun je gerust inloggen om verder te leren. Daar heb je helemaal gelijk in.

Vind alleen een practice niet de plek om te leren je auto onder controle te krijgen terwijl andere hard bezig zijn om een zo goed mogelijk tijd te rijden of hard aan het werk zijn aan een race set up.

Misschien dat een GoT sessie daar wel voor is, dat is jullie recht. Maar zoals ik al aangaf, laatste tijd zie ik in de Radical dat mensen inloggen die de auto niet eens normaal een bocht doorkrijgen. En deze mensen gaan dan ook nog een race rijden. 8)7

Let op, zeg niet dat Pascal (Neem aan dat het PassY is) zo iemand is.
Ik reageer gewoon op zijn opmerking dat hij problemen had met de auto en andere hem als een rijdende chicane zagen.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Gisteren een zeer intensieve race gehad met de McLaren. In de practice had ik al snel een fijne setup te pakken. Maar wat waren de curbs vervelend met dit ding zeg... De lastigste bochten warden toch wel de eerste esses, daar links uphill moest de auto echt volledig stabiel staan voordat je op het gas kon. Zeker in de practice ging het hier dan ook vaak genoeg fout :)

Zonder tow tot een 1.18.6 gekomen wat toch wel een stukje onder de pace van de RUFs was. Daardoor ook niet verwacht dat ik een hoge startpositie zou krijgen in de de Q. Maar Robbert was zo vriendelijk om me een perfecte tow te geven waardoor ik een 18.1 kon neerzetten. Daarmee de topplaats van de McLarens weten te bemachtigen op P5.

Met de race start kwam ik slecht van de lijn, maar omdat de kopgroep ook al meteen druk bezig was met verdedigen kon ik wel weer snel aansluiting vinden. Iets te snel want Joep moest al meteen in T1 de deur voor me sluiten. Ik kon er wel achter blijven hangen en in de slipstream kon ik eigenlijk bijna de hele race meekomen.

Met de pitstop gekozen voor een volle tank en verse banden, even glibberen in de eerste lap daarna maar dat was gelukkig zonder andere mensen tot last te zijn. Koen achter me kwam alleen wel steeds dichterbij en het lukte hem ook om er voorbij te komen. Maar een paar laps later na de laatste S brak zijn achterkant uit waardoor ik vlak achter hem niet meer op tijd kon remmen, gelukkig bleef m'n auto wel stabiel en kon ik na wat kleine vertraging wel gewoon weer doorrijden, zelfs gewoon op het normale tempo, dus geen noemenswaardige schade opgelopen.

Daarna weer de draad opgepakt en terug proberen de aansluiting te vinden bij de RUFs, dit lukte bijna met uiteindelijk een gap van 2seconden op de back straight. Maar toen begonnen de brandstof problemen, ik hoorde dat ik een lap langer zou moeten gaan rijden dan ik fuel had toen er nog 5 laps te gaan waren. Toen gekozen om de engine op Map 2 te zetten in het bochtenstuk en op Map 1 op de backstraight. De laatste 2 laps zelfs maar gewoon op Map 2 laten staan om zeker te weten zoveel mogelijk nog te sparen. Toen viel de witte vlag en had ik nauwelijks nog genoeg voor het laatste rondje, maar uiteindelijk sputterde de bak letterlijk 10 meter voor S/F en viel ik in T1 volledig stil. Nog steeds op P5. Erg tevreden over dat resultaat.

Wat betreft m'n audio background noises tijdens de race, ik zoek hier al maanden naar een oplossing voor dus als iemand daar iets voor heeft hou ik me aanbevolen. Ik zoek een tool die AL het geluid dempt of mute zodra ik push-to-talk indruk, de functie van TeamSpeak zelf is niet voldoende heb ik gemerkt. Heb al gekeken naar WinMM.lib om het zelf te coden, maar als er al een prefab solution is, graag. Ik ben me er maar al te bewust van dat het overlast bezorgd als ik m'n knopje te lang indruk.

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Gefeliciteerd Dirk!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ja je was gister zeker de snelste en meest constant met de McLaren Dirk. Dus terechte 5de plek. Hoop wel dat ze nog gaan kijken naar de McLaren want nu zou ik niet snel meer de McLaren kiezen in een officiële race.

En gefeliciteerd met je verjaardag!.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
@Dirk: Gefeliciteerd!
seninha schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:23:
Volgens mij begrijp je het niet. Ik wil alleen duidelijk maken dat je eerst je auto goed onder controle moet krijgen.
Als dat en je baan kennis op peil zijn, dan kun je gerust inloggen om verder te leren. Daar heb je helemaal gelijk in.

Vind alleen een practice niet de plek om te leren je auto onder controle te krijgen terwijl andere hard bezig zijn om een zo goed mogelijk tijd te rijden of hard aan het werk zijn aan een race set up.

Misschien dat een GoT sessie daar wel voor is, dat is jullie recht. Maar zoals ik al aangaf, laatste tijd zie ik in de Radical dat mensen inloggen die de auto niet eens normaal een bocht doorkrijgen. En deze mensen gaan dan ook nog een race rijden. 8)7

Ik reageer gewoon op zijn opmerking dat hij problemen had met de auto en andere hem als een rijdende chicane zagen.
We hebben als GoT geen 'toelatingseisen' voor GoT-community members tot onze League races.
Maar dat neemt niet weg dat als je een auto en de baan niet kent / beheerst het wel aan te raden is om eerst even in een testsessie de basis op te bouwen.
DD is geen maatstaf voor niet oefenen en nooit een testsessie. DD rijdt al zo lang allerlei online race sims dat ie snel leert. (Alhoewel dat remmen :X )
Dus het devies blijft join ook al ben je nog beginner, maar beheers de auto en baan enigszins. Dat je in de practice voor de race echt gaat fijn slijpen en/of zelfs meekijkt bij anderen of om een korte instructie vraagt is logisch.
En dat we community leden zo makkelijk toelaten is juist om de drempel zo laag mogelijk te maken, zodat je je ook echt welkom voelt ook al ben je nog echt aan het beginnen.
Wat mij wel opvalt de laatste tijd is dat er in T1 van L1 vaak ongelukken gebeuren omdat er of net niet goed genoeg wordt opgelet / de zenuwen toeslaan / er zonodig meerdere auto's moeten worden ingehaald.
Ik verzoek jullie allen om daar wat beter op te letten en het veld direct na een start even te laten settelen. Het is oh zo jammer als je de race van 1 of meerdere rijders meteen verknalt. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
seninha schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:23:

Ah ok, dan snap ik je :) Denk dat Pascal ook wat overdreef. Hij was daar idd niet heel snel, maar rijdende chicane was het ook niet :)

Maar idd, bij de GoT sessies is over het algemeen wat meer ruimte om dit te doen dan in officiele servers.

Oh, en gefeliciteerd Dirk *O*

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
misschien overdreef ik een beetje :D Voor mij is een rijdende chicane gewoon iemand die achteraan rijd :)

ik denk dat het beter is om te zeggen: ik heb niet genoeg controlle over de auto om snel te gaan, maar genoeg controlle om gewoon lekker mijn rondjes te rijden en mensen niet tot wanhoop breng. Ben altijd keurig netjes aan de kant gegaan bij blauwe vlaggen, en lekker rustig aan de eerste rondes doorgekomen.

En ieder zijn auto denk ik. Zelf ben ik alleen snel in de Skip, maar zet me in iets anders, en ik rij achteraan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

En officiële practise sessies zijn er meestal genoeg en als je graag wat minder verkeer hebt tijdens je practise sessies join je gewoon een andere sessie die minder druk is. En als je echt alleen snelle rondjes wil rijden dan doe je zelf ofline testen dan heb je zeker geen last van andere, Ik vind het meestal zelf niet erg als er wat beginneling in een sessie ztiten. Kan ik ook mooi leren met verkeer om te gaan daar is een practise sessie ook voor. Zo kan ik in de race weer minder snel door ze uitgeschakeld worden. Vaak is vooruit kijken en ervaring heel handig (ook voor de meer ervaren en snelle rijders!). Ik rij bijvoorbeeld enorm veel multiclass racing en hoe meer ervaring met verkeer hoe makkelijker je er door komt.
Ik had Zondag bijvoorbeeld een Proto-GT race in de Corvette waarbij ik eerste gedeelte een Corvette die ongeveer op 1 a 2 seconde van me zat. Kon hem net niet uit men slipstream rijden. Echter toen het verkeer erbij kwam (HPD die lapten en Ford GTs die wij op rondje reden) ree ik snel naar een gat van 15 seconde toe alleen omdat ik beter met verkeer om ging. Dat gat was uit eindelijk zelfs meer dan een minuut aan het einde van de race (70 minuten race) dus je kan veel winnen door goed om te gaan met langzaam verkeer (en sneller verkeer lol). De eerste 10 rondjes van de race had ik namelijk niet evrwacht zo makkelijk te winnen uit eindelijk.

De race ook uitgereden met maar 1 incje terwijl er toch wel een aantal rijders bij zaten in de Ford en Corvette (race was niet gesplit met 35 man erin) die echt langzaam waren en best lastig te voorspellen waren hoe ze aan de kant zouden gaan..

[ Voor 8% gewijzigd door DutchDevil79 op 11-03-2014 12:31 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
DirkT schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 11:31:
Wat betreft m'n audio background noises tijdens de race, ik zoek hier al maanden naar een oplossing voor dus als iemand daar iets voor heeft hou ik me aanbevolen. Ik zoek een tool die AL het geluid dempt of mute zodra ik push-to-talk indruk, de functie van TeamSpeak zelf is niet voldoende heb ik gemerkt. Heb al gekeken naar WinMM.lib om het zelf te coden, maar als er al een prefab solution is, graag. Ik ben me er maar al te bewust van dat het overlast bezorgd als ik m'n knopje te lang indruk.
Volgens mij rijden de meeste met een koptelefoon en heb ik het idee dat jij via de speakers het geluid hebt lopen. Het is volgens mij ook niet prettig dat je geluid mute als je wat zegt......enne...gefeliciteerd!!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Is het mogelijk de rem zo in te stellen dat 20% raw input gemapt wordt naar 0%? M'n G27 pedalen doen raar: Olaf van der Spek in "[PC][Racesim] Logitech G25 / G27"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Moet je je deadzone van je rem pedaal in stellen. Dat kan volgens mij in je logitech profiler.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
of je rem iets inhouden als je gaat calibreren, ook kan je dit aanpassen in de calib.yamn file ofzoiets in je iracing documents.

trouwens in de got races zie ik geen problemen voor rookies daar dienen ze ook voor die races. in official races vind ik wel dat je de auto moet onder de knie hebben.

de race week in GT3 op brathurst is voorbeeld hoe het niet moest. veel SM en skip +3000IR mensen stapte ineens in de RUF en dit was echt om te janken. wat mij juist geen -1000IR koste

[ Voor 9% gewijzigd door dabelg op 11-03-2014 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Ericjooo schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:01:
[...]
Volgens mij rijden de meeste met een koptelefoon en heb ik het idee dat jij via de speakers het geluid hebt lopen. Het is volgens mij ook niet prettig dat je geluid mute als je wat zegt......enne...gefeliciteerd!!
Een koptelefoon is een optie, maar ik heb met enige regelmaat ook toeschouwing tijdens het racen, en dan is het gezelliger als ze alles meekrijgen ipv doodse stilte.

Ik ga er binnenkort eens wat mee experimenteren, misschien is het verplaatsen van m'n microfoon al een hele verbetering.

@iedereen
Bedankt voor alle felicitaties :)

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
Feliciflapstaart Dirk!

Ik ben er vanavond weer niet bij ivm werk :(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
DirkT schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:32:
[...]

Een koptelefoon is een optie, maar ik heb met enige regelmaat ook toeschouwing tijdens het racen, en dan is het gezelliger als ze alles meekrijgen ipv doodse stilte.

Ik ga er binnenkort eens wat mee experimenteren, misschien is het verplaatsen van m'n microfoon al een hele verbetering.

@iedereen
Bedankt voor alle felicitaties :)
@Dirk:Wat toevallig we zijn tegelijk jarig. *O* *O* *O*

Over wat je aangeeft, ik doe het volgende omdat ik dit prettig vind.

TS, Ingame voiceChat en Shift sound gaan over mijn Headset en mijn auto en Iracing geluid over de speakers.
Zo hoor ik het belangerijke altijd over het niet belangerijke, want TS wil ik altijd horen natuurlijk.

EDIT:
Ik voel mezelf tijden GoT Monday of CRC ook een chicane ook al ga ik wel opzij.
De sfeer daar is wel altijd gemoedelijk en krijg soms hulp uit onverwachte hoeken.

Het is wel heel anders rijden en de eerste keer veprutste ik de 2de race door echt vol zenuwen de eerste bochten in te gaan en de baan niet heel goed kende. 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Ithric op 11-03-2014 14:11 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:15

Niellie41

[object Object]

Ik doe alles over de headset, want je hoort meer met de headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Voor de mensen die moeite hebben met (snel) wegkomen in de skip.

Vorige week wat commentaar en opmerkingen daarover, en reed al bijna tegen Joep aan bij de start .... so here we go:

Grid: niet met je gas spelen. De bak van de skip kan wel eens lastig zijn om hem in zijn 1 te krijgen met toeren.
Licht balk: Koppeling in, rem intrappen (hoeft niet, maar wel zo veilig) en in zijn 1 zetten
Rood licht: Rem los, en gas geven totdat je net niet de rev limiter raakt
Groen: Koppeling in 1x los en volgas.

Dit is ietsjes sneller als gewoon al het gas vol intrappen omdat de rev limiter niet ingrijpt.

Alle andere manieren zijn een stuk langzamer. Vooral als de run naar T1 lang is ga je dit merken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
-PassY- schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:08:
Voor de mensen die moeite hebben met (snel) wegkomen in de skip.

Vorige week wat commentaar en opmerkingen daarover, en reed al bijna tegen Joep aan bij de start .... so here we go:

Grid: niet met je gas spelen. De bak van de skip kan wel eens lastig zijn om hem in zijn 1 te krijgen met toeren.
Licht balk: Koppeling in, rem intrappen (hoeft niet, maar wel zo veilig) en in zijn 1 zetten
Rood licht: Rem los, en gas geven totdat je net niet de rev limiter raakt
Groen: Koppeling in 1x los en volgas.

Dit is ietsjes sneller als gewoon al het gas vol intrappen omdat de rev limiter niet ingrijpt.

Alle andere manieren zijn een stuk langzamer. Vooral als de run naar T1 lang is ga je dit merken :)
Hmm ik ben een Blip man, maar ik doe het volgende.

Lampen aan, Rev tot ongeveer 6000-6100 toeren bij groen schakel naar 1 en volgas.
Dan ben ik echt 9-10 keer sneller dan iedereen om mij heen.
(Dit zal denk ik wel iets schelen, misschien jou manier eens proberen)

[ Voor 3% gewijzigd door Ithric op 11-03-2014 14:14 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:40

Fuelke

Forza Ferrari

Ik mis volgens mij iets in de berekeningswijze van de tussenstand voor het Time Trail kampioenschap. Voor de individuele weken krijgt de winnaar 100 punten & krijgt de rest punten afhankelijk van hoe dicht ze bij de winnaar eindigen. Dus, in mijn redenering je punten voor het kampioenschap vormen het totaal van je weekscores, maar ...

In het Silver Crown kampioenschap scoorde ik tot nog toe als volgt:
Week 1 - 10
Week 2 - 15
Week 3 - 34
Week 4 - 39
Week 5 - 17
Week 6 - 34
Totaal - 149 punten

Maar volgens iRacing is het 151 punten (http://members.iracing.co...s.do?season=1065&carid=18 - Season Time Trail)

Idem voor het Sprint Car Time Trail Championship, daar is het verschil 222 (alles apart) vs. 223 punten (http://members.iracing.co...s.do?season=1066&carid=37)

Wat zie ik over het hoofd?

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Kan het zijn dat een weekscore de hoogste score van die week is, terwijl voor het kampioenschap de beste 25% van de scores wordt genomen?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Kan misschien liggen aan de afronding anders zou ik het ook niet weten.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Gefeliciteerd Dirk!!!!

Heb gister me prima vermaakt in de Ruf, lekker kunnen vechten etc, jammer van mijn 360 en dat ik de pits tegelijk uit wilde met Martijn, me niet realiserende dat ik gewoon door hem heen kan rijden in de pits en dus maar op het dunne randje gras ging rijden bij uitkomen pits.

Jammer dat er toch nog ruim een halve seconde verschil inzit tussen de Mclaren en Ruf, maar dat zal ook circuit gerelateerd zijn.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Gefeliciteerd Dirk! :)

Raar om te horen dat de Ruf sneller was, in de officiele serie was dat niet zo, volgens mij zelfs regelmatig een McLaren gewonnen in de top split. Ook het curb probleem was volgens mij al lang opgelost met betere setups dacht ik? Misschien hadden jullie gewoon niet optimale setups..

Jammer dat ik de skip moet missen was een leuke combo :-(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:40

Fuelke

Forza Ferrari

DutchDevil79 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 16:20:
Kan misschien liggen aan de afronding anders zou ik het ook niet weten.
Ik denk dat je het bij het rechte eind hebt.
4.6.2.2. Time Trial points are awarded linearly. There is no strength of field calculated. The driver with the fastest average lap time over the prescribed sequence of laps is awarded 100 points. All drivers below are awarded points linearly with a precision of 1/1000th of a point between positions.^

4.6.2.3. Time Trial points are kept in real time until the end of a Race Week, when they are frozen and finalized.

4.6.2.4. SEASON TIME TRIAL POINTS are calculated by totaling a driver’s weekly Time Trial points, as finalized at the conclusion of each race week. A driver’s best 8 weeks of the 12-race-week season will count towards the Overall and Divisional Time Trial Championships.

4.7.2.1. Although not displayed in the series championship points, championship points extend several decimal places. This sometimes leads to the standings reflecting tie when there isn’t one. However, there are cases where the points are exactly the same to the decimal point. In these rare cases ties will be broken in the following order.
Dus als ik die twee vette gedeeltes combineer dan is het verschil te verklaren.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

NickThissen schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 18:27:
Gefeliciteerd Dirk! :)

Raar om te horen dat de Ruf sneller was, in de officiele serie was dat niet zo, volgens mij zelfs regelmatig een McLaren gewonnen in de top split. Ook het curb probleem was volgens mij al lang opgelost met betere setups dacht ik? Misschien hadden jullie gewoon niet optimale setups..

Jammer dat ik de skip moet missen was een leuke combo :-(
Ik heb nieuwe en wat oudere sets geprobeerd maar sneller dan met de Ruf lukte niet voor ons normale mensen. En curb probleem is wel iets minder maar bestaat nog steeds wel. Hij blijft daar onstabieler op dan de Porsche. Dat is ook denk ik het grootste probleem je hebt gewoon minder vertrouwen in die auto wat niet helpt voor snelle tijden. Zelfs Rudy had moeite met de McLaren :) .

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev null
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-04-2022
Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2014 @ 23:00:
[...]

ja ik heb iets van 50 euro op me paypal rekening maar het wil niet moet credit card (heb ook valuta gewisselt maar wil nog niet morgen nog maar een keer proberen)
Bij het afsluiten van een abonnement kun je bij "Select a Payment Method" kiezen voor "Pay with Paypal", "Pay with a credit card " of "UltimatePay". Als je dus kiest voor Paypal heb je verder neits met een creditcard te maken, althans zo was het bij mij.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Ithric schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:06:
[...]

@Dirk:Wat toevallig we zijn tegelijk jarig. *O* *O* *O*
Beetje laat maar toch: Hiep hiep.....gefeliciteerd!!!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Gefeliciteerd beide jarigen ! *O*

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08-2022
gefeliciteerd beide!!

Twitch.tv iRacing Profiel Website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:06
Beide gefeliciteerd!

Nou het ging vanavond echt voor geen meter.. Gisteren nieuwe pedalen en wiel binnen gehad (CSR elite pedals en GT3 v2 nog iets van fanatec). Aardig wat oefenrondjes gedaan, ging goed.. Kwalificatie, ging goed. Race was 1 grote ramp. Echt veel moeite met het wennen aan het remmen. Vooral onverwachte situatie's duurt het gewoon te lang voordal ik stil sta/af ben geremd) Load cell staat nu op zijn gevoeligste stand, en in Iracing heb ik het nu ook op de juiste instelling staan (iets met 0, weet de naam niet meer van de optie).

Nog veel oefenen, hopen dat ik het volgende week onder de knie heb aangezien de skip dan op Spa rond dendert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Net de CRC gedaan en best lache, kon Frans achter me houden en wat mensen die opgave.
Scheelde 2-3 seconden of ik bleef in de lead lap, spin in turn 2 nekte me....

Was erg gezellig, nu nog even wat P op Mid.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Was inderdaad erg leuk. Vooral de eerste rondes waren close racing.

Gestart als 7de (ik moet toch een keer leren hotlappen). Langzaam aan naar voren gereden en gewacht op wat fouten van anderen. Al kon ik Robbert niet eraf rijden. Moest er zelf bijna vanaf gaan om van hem af te komen ;) Was de auto bijna kwijt in de snelle linker over de heuvel heen. Daarna rustig aan naar de finish gereden. Maar had me al helemaal voorbereid om een paar hectische laatste rondes >:)

En .... dit is mijn eerste race overwinning sinds Juli 2013 *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Gefeli Pascal!
Helaas had ik was kleine "ongemakken" :P onderweg waardoor ik in L7 toch maar even een nieuwe auto ben gaan halen. Helaas lag ik daardoor wel op P10 en dik 45s achter op P1. Dat was niet meer in te halen.
nja, shit happens, tanden in het stuur, en hotlappen maar. Uiteindelijk nog een 1:45.8 gereden door een tow van Speedy, en door wat troubles van anderen nog naar een P4 toegereden op 25s achter Pascal.

Ondanks dat PI een kutbaan is :P was het toch weer erg gezellig :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:08
Gefeliciteerd beide !!!

Sorry van de crash in T1 gisteren, niet gebruikelijk maar overkwam me wel dat ik de controle verloor met het aanremmen.

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ruud: ik denk dat je mij aan jouw binnenkant over het hoofd had gezien. Ik zat nl volledig naast je toen je instuurde. Je tikte me net op m'n linker achterspatbord. Jij vloog hierdoor linksaf, en ik had nergens last van.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Toch best leuk :) Helaas in de race in de 1e ronde in T1 er af, en daardoor wat aansluiting kwijtgeraakt.

Uiteindelijk nog een tijdje leuk kunnen vechten met Wim. Helaas verremde ik me in de hairpin waardoor Wim vol achterin kwam rijden. Nogmaals sorry, mijn fout :)

Daarna was de race wel redelijk over, al wist Robert het op eind nog wel spannend te maken :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchDevil79 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 19:22:
[...]Ik heb nieuwe en wat oudere sets geprobeerd maar sneller dan met de Ruf lukte niet voor ons normale mensen. En curb probleem is wel iets minder maar bestaat nog steeds wel. Hij blijft daar onstabieler op dan de Porsche. Dat is ook denk ik het grootste probleem je hebt gewoon minder vertrouwen in die auto wat niet helpt voor snelle tijden. Zelfs Rudy had moeite met de McLaren :) .
In Q zeker :) . Voor m'n stop 12 incjes, na m'n stop 1 inc.
Na de stop ging het wel aardig en reed ronden 18 mid/laag zonder tow. Knabbelde tijd af van de leider, Dirk was denk wel buiten bereik. Ben een brandstof slurper, dus moest nog naar binnen voor 'n splash.

Conclusie, ik was te laat, want had practice nodig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
De CRC race was gisteren toch wel leuk. Maar oh wat jammer dat ik me in Lap 2 zo vreselijk verremde en de aansluiting met de kopgroep verloor. Maar me uiteindelijk met constant rijden naar P2 terug kunnen brengen. Dit door een paar inhaalacties en fouten van de mensen voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Het was lekker close racen weer gister. Had een 3de tijd in de kwalificatie en kon op begin even rustig kijken hoe Joep en Marco vochten voor men neus. Echter maakte Joep dus al snel een foutje en even later Marco ook. Daardoor kwam ik als eerste te liggen echter had Pascal aansluiting gevonden omdat ik even moest inhouden voor een spinnende Marco. Hem uit men slipstream rijden zat er niet bij en na wat schermutselingen bleven we wat meer achter elkaar rijden. Om zo niet teveel tijd te verliezen zodat de rest van het veld achter ons bleef. Dat lukte goed en we hadden een mooi gaatje van ongeveer 10 seconde naar p3. Na tijdje weer wat gewisseld van positie en zo kwam ik achter Pascal te zitten echter maakte die een klein foutje in de doordraaier en om hem niet te raken moest ik remmen in de bocht. Dat vind de Skip echter niet fijn en zo maakte ik een mooie 360. Waarna ik in de volgende bocht nog een keer eraf ging omdat men bandjes dus beetje gaar waren. Zo kon Joep me nog voorbij komen en omdat die daarna een paar strakke rondjes neer zette kon ik hem niet meer voorbij. Dus uit eindelijk een P3 maar wel zeer leuke race gehad. Jammer van dat ene incidentje maar ja dat hoort ook bij close racen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Had gisteren de eerste 2-3 ronden meen ik een leuk gevecht met Frans, hij had een slechte start en zat voor turn 1 er al voorbij. (even spieken of het clear was want wil natuurlijk niet een turn 1 debacle veroorzaken).

Zie ik een bocht later allemaal auto's overal en maar even iets rustiger de bocht door en Frans zag dit gelukkig ook dus hij deed geen rare dingen.

Enkele ronden elkaar uitremmen tot hij een klein foutje maakte meen ik en ik los kwam.

Laatste 15-20 min. was hij na een forse achterstand weer aan het inlopen, maar gaf de strijd toch op.

Had totaal meen ik 10 inc'jes wat ik echt goed vind want vorige week stopte ik nar 20-25 min.

Baalde echt de laatste ronden door me spin want ik had nog 9s op de leider en had gewoon in de lead lap kunnen blijven, maar het mocht niet zo zijn.

Ik zag achteraf pas dat hij al verder los was dan enkele seconden, maar het voelt dan toch anders dan op eigen kracht het doen. (Was ook wel beetje beu alleen rijden)

Had ook nog een momentje met Marco, dat ik ergens bij de eerste scherpe bocht naar rechts me verrem en bijna bij hem naar binnen ging (Nogmaals sorry Marco).
(Op koude banden kan ik dat beter blijkbaar, want had het 2 keer eerder gedaan in de race. Niet dat ik Marco ging bevechten, maar ik was als de dood hem achterin te zetten met telaat remmen.)

Ach ja was erg leerzaam, maar jullie zijn nog steeds veel te snel voor me maar heb wel het gevoel dat ik steeds beter wordt met de skip.

Nu op naar Mid Ohio, even gereden gisteren en deed me een beetje denken aan WG eerder dit seizoen.
Hopelijk gaat dit net zo goed, want daar had ik leuke en goede races gehad.
Verwacht wel een turn 1-2 debacle echter want die zijn best listig wat ik merkte en meestal is ruimte geven lastig voor sommige mensen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Mid Ohio is een erg gave track voor de Skips, waar je ook zeker kansen hebt om iemand uit de slipstream te rijden nadat je hem ingehaald hebt. Verstandig hierin is om te wachten met inhalen tot na T2, want de slipstream is dusdanig dat als je voor T2 inhaalt, diegene je op T4 weer terugpakt.
Eerste ronde T1 debacle valt over het algemeen wel mee, maar ik verwacht meer T2 en T4/T5 problemen. T2 voor mensen die echt vergeten dat ze ook op tijd moeten remmen voor een bocht :) en T4/T5 vanwege de slipstream en krappe T5 daarna. Ik hoop dat ik deze week wat tijd kan vrijmaken want ik heb er ontzettend veel zin an :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Skip + Ohio = *;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ook met andere auto's trouwens

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
zit juist op zandvoort met ruf track op 1.35.7

weet iemand wat pace in race is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Ik ken er ook wel uit de voeten ja.. Nu twee sessies gedaan en tot een 1.39.1 gekomen. Niet ontevreden, zeker niet omdat ik een een tank leeg heb gereden. Op andere tracks had ik allang de auto in de vernieling gereden :P

Constante tijden rond 1.39.4. Weet alleen niet of ik deze week nog aan een race kan meedoen :(

[ Voor 12% gewijzigd door MrBarBarian op 12-03-2014 21:54 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Corvette + Sebring = *;
Wat een geweldige combo is het toch!

[ Voor 44% gewijzigd door Niellie41 op 12-03-2014 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
Niellie41 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 21:45:
Corvette + Sebring = *;
Wat een geweldige combo is het toch!
Ford GT + Sebring is anders ook niet verkeerd hoor ;)

National Series is deze week op Richmond, en aangezien ik nooit op die baan gereden heb en we 'm ook krijgen bij de Piston Cup maar een race gereden.

Niet gekwalificeerd, gestart als 12de van de 19, en vrijwel de hele race op plek 10 gereden. Op de laatste 5 ronden na, waarna ik als 5de over de finish kwam :P Toch wel fijn als geduld wordt beloond ;)

[edit] Ow ja, Timmy Hill wist uiteindelijk de race nog te winnen.

http://members.iracing.co...nid=10400096&custid=67928

[ Voor 11% gewijzigd door BobvK op 12-03-2014 23:59 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

BobvK schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 23:56:
[...]
Ford GT + Sebring is anders ook niet verkeerd hoor ;)
De Corvette klinkt wel veel gaver! :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
mmmm misschien zaterdag tijd vrijmaken om road warrior mee te doen

kan er iemand een stabiele setup sharen want heb zaterdag maar heel even tijd.

heb familiale verplichtingen heel het weekend (en vrijdag ga ik nog een gt3 race meepakken)

Update (corvette set ;p)

[ Voor 5% gewijzigd door dabelg op 13-03-2014 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-10 21:59
Niellie41 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 01:00:
[...]

De Corvette klinkt wel veel gaver! :9~ :9~
De enige reden waarom ik er dit weekend in rij. :9~

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

dabelg schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 09:28:
mmmm misschien zaterdag tijd vrijmaken om road warrior mee te doen

kan er iemand een stabiele setup sharen want heb zaterdag maar heel even tijd.

heb familiale verplichtingen heel het weekend (en vrijdag ga ik nog een gt3 race meepakken)

Update (corvette set ;p)
Ik kan later vandaag een setup delen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
Ik ga zondag waarschijnlijk de Road Warrios race rijden van 12:00GMT, met de Ford GT. Ik merk wel dat het toch heel anders aanvoelt dan de race in de Proto & GT, ben ook een stuk trager. Toen kon ik makkelijk 2:02.5 rijden, met naar het einde van de race toe zelfs een 2:01:5. Nu haal ik amper een hoge 2:02 met race fuel.

Edit: mic is eindelijk toegekomen zodat ik me eindelijk kan laten horen ipv proberen te typen terwijl ik op een recht stuk rij...

[ Voor 17% gewijzigd door ThiJor op 13-03-2014 11:19 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
yes mijn obutto is opgestuurd :p *O* *O* *O* *O*

[ Voor 23% gewijzigd door dabelg op 13-03-2014 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

ThiJor schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:19:
Ik ga zondag waarschijnlijk de Road Warrios race rijden van 12:00GMT, met de Ford GT. Ik merk wel dat het toch heel anders aanvoelt dan de race in de Proto & GT, ben ook een stuk trager. Toen kon ik makkelijk 2:02.5 rijden, met naar het einde van de race toe zelfs een 2:01:5. Nu haal ik amper een hoge 2:02 met race fuel.

Edit: mic is eindelijk toegekomen zodat ik me eindelijk kan laten horen ipv proberen te typen terwijl ik op een recht stuk rij...
Weer zal wel anders zijn dat scheelt al snel wat secondes. Ik zelf twijfel nog of ik inde Corvette of Ford GT ga rijden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ozone of R3V? Ik heb van m'n R3V nog geen verzendbericht gehad, maar die zou ook pas de 15e binnenkomen.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Ik ga ook proberen om een road warrior mee door te nemen... enige probleem is dat er maar 24 uren in een dag zitten dus wanneer ik er tijd voor ga hebben kan ik nog niet zeggen.

Zal voor de verandering eens met de Corvette worden. Ford GT heb ik al genoeg in gereden. (lang lang geleden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
BM schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 14:41:
[...]

Ozone of R3V? Ik heb van m'n R3V nog geen verzendbericht gehad, maar die zou ook pas de 15e binnenkomen.
R3v is wel besteld in januari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Hmmz, dan vermoed ik dat ik binnenkort ook wel mail zal krijgen. Stond al vanaf januari ofzo de melding dat ze 15-3 verwacht werden :)

Edit: net bericht. Verwachtte afleverdatum 19-03 :)

[ Voor 17% gewijzigd door BM op 13-03-2014 18:56 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Fragbeestje schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 15:25:
Ik ga ook proberen om een road warrior mee door te nemen... enige probleem is dat er maar 24 uren in een dag zitten dus wanneer ik er tijd voor ga hebben kan ik nog niet zeggen.

Zal voor de verandering eens met de Corvette worden. Ford GT heb ik al genoeg in gereden. (lang lang geleden)
Dan moet je even op het team forum kijken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
mmm juist rare start gehad in gt3 challenge. gast blinked weg juist voor groen. mis 2 plaatsen zo en zit achter slower traffic. toch nog p4 gehaald.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=_5uQ3ozm-7E]

Pagina: 1 ... 25 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.