BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Ehm.. expert in het niet-remmend racen zoals Joep aangaf?BM schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 22:11:
[...]
Hmmz? Kan me zo geen ander incident herinnerenPlease enlighten me
Iedereen door elkaar heen praten.
Wel gezellig, maar helaas mijn eerste race op Laguna met de Skip vernageld in turn 1. (ging te hard en verkeerde lijn erin en werd toen in me flank geraakt waardoor ik moest pitten.
Wel wat mensen ingehaald maar 11de van de 13 ofsow, ik starte 2de omdat niemand een Q had gedaan op mij en nummer 1 na.(tactiek?)
Ben redelijk tevreden na maar 13 rondjes
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Ik was al blij met 1.41.1 (met incje), maar instuur punten zijn erg belangerijk inderdaad.-PassY- schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 10:04:
gister nog tot een 1:39.5 gekomen om Laguna Seca in de Skip.
Ben redelijk tevreden na maar 13 rondjesmaar het lijkt wel of de baan van ijs is geworden op somige punten. Vooral T2 lijkt wel een ijsbaan geworden.
De 1.41.xxx kwamen uit de rondjes dat ik dacht nu ga ik echt even lijnen rijden en eigenlijk veel eerder remde dan normaal.
Dus vanavond ga ik even muziekje opzetten en lekker cruisen en in een ritme komen.
Ik merk dat ik met mijn irating van 1400+ in hogere splits ben gekomen en niet echt sneller ben dan anderen. (maar dat is niet erg zolang ik maar een kans heb voor plekjes te winnen)
Had na de crash bijna geen fouten meer, dus kan wel stabiel rijden maar ik bleef steeds op 10s hangen tot ik wel een foutje maakte en op 25s zat.
Tijdens de race ging het echter iets minder.
Mijn Kia had het gevoel dat ie in t2 Rechtsaf moest gaan
Door de cautions toch nog achteraan kunnen aansluiten en rustig de race kunnen uitrijden.. Merkte toch dat ik een paar km topsnelheid miste waardor ik niet meer lekker meekwam....
Heb me weer zeer goed vermaakt in de CRC... Op naar de volgende race :):):)
Het voordeel van die KIA is dat op het moment dat je overstuur krijgt, je vol op het gas kunt gaan, en hem heerlijk driftend toch de bocht door trekt
Cube Nuroad Race (2022)
Wat is je probleem precies bij de NASCAR auto's? Wanneer heb je precies overstuur? Want de fixed setups zijn namelijk best onderstuurd.derx666 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 12:16:
Ik vond de auto ook lekker controleerbaar op de oval in tegenstelling wat ik met de ovalbakken heb. Deze hebben meestal bergen overstuur, die (door mij) nauwelijks op te vangen is. Misschien is dat ook een setup kwestie, maar dan heb ik iig nog geen fijne oval setup gereden tot nu toe
Zo moet je ongeveer op een oval rijden:
(eerste paar minuten van de video)
[ Voor 10% gewijzigd door Niellie41 op 26-02-2014 12:21 ]
Q was al bezig toen ik erop kwam en uiteindelijk toch een 2e plek kunnen behalen tot mijn grote verbazing.
Race zelf ging vrij goed. Echter wel een momentje voor Turn 2 waar m'n spotter aangaf dat het clear was en ik de bocht dus volledig gebruikte. Derx schrok zich wel een hoedje en verloor 'm bijna. Mijn excuses. In de replay is wel te zien dat er voldoende ruimte was maar bij het zicht vanuit de cockpit van Derx kan ik wel begrijpen dat het een net niet situatie leek.
Doordat ze achter mij begonnen te vechten toch nog een leuke voorsprong kunnen uitbouwen tot aan de cautions. Restarts gingen altijd net goed en in het begin was het altijd wel spannend.
Bij de laatste caution moest ik wel een rotstreekje uithalen bij de laatste herstart om niet direct terug te vallen. Kwam uiteindelijk nog maar net goed want Derx hing nog maar 0.7 seconden achter dus nog 1 lap en ik had kunnen fluiten naar m'n eerste plek
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
thanks voor die video, die is wel erg leerzaam indeed. Ik meen me te herinneren dat ik meestal bij entry al overstuur had, en mid corner. Maar na het zien van de eerste minuten van deze video ligt dat niet aan setup, maar aan mijn rechtervoetNiellie41 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 12:18:
[...]
Wat is je probleem precies bij de NASCAR auto's? Wanneer heb je precies overstuur? Want de fixed setups zijn namelijk best onderstuurd.
Misschien dat ik, als er plek is, een keer kan meedoen met een practice voor de jsf. Ik ga geen races doen, omdat ik mezelf daar niet toe geschikt acht, en bang ben dat ik de rest tot last ben (wellicht dat sommige mensen dit ook in overweging hadden moeten nemen gezien de commentaren over rijgedrag
@Fragbeestje: ja ik schrok inderdaad van die inhaalactie, maargoed, clear is clear, alleen mijn spotter vond nog van niet
[ Voor 13% gewijzigd door derx666 op 26-02-2014 12:47 ]
Cube Nuroad Race (2022)
Technische baan inderdaadIthric schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 10:36:
[...]
Ik was al blij met 1.41.1 (met incje), maar instuur punten zijn erg belangerijk inderdaad.
De 1.41.xxx kwamen uit de rondjes dat ik dacht nu ga ik echt even lijnen rijden en eigenlijk veel eerder remde dan normaal.
Dus vanavond ga ik even muziekje opzetten en lekker cruisen en in een ritme komen.
Ik merk dat ik met mijn irating van 1400+ in hogere splits ben gekomen en niet echt sneller ben dan anderen. (maar dat is niet erg zolang ik maar een kans heb voor plekjes te winnen)
Sommige bochten moet ik eerder remmen, somige weer later. Zo rem ik nu voor de cork screw na het 3 bord waar het vorig seizoen er voor was, maar moet ik voor de laatste bocht nu voor of op het 2 bord remmen, waar het vorig seizoen erna was. Zou ook te maken kunnen hebben met de bocht die er zit of de grip die anders is met deze banden.
Snelheid komt vanzelf
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Cube Nuroad Race (2022)
Qua physics zal die hetzelfde zijn als de andere 2 merken. Het is mij nu alleen niet duidelijk of de deal rond is of niet. Lijkt er wel op. Ik vind het maar een rare situatie. Normaal kondigen ze het aan als ze een belangrijke deal hebben gesloten.Toyota Gen 6 In art production currently but just getting started so I don't know when. Will not be in coming build.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Sorry Joep dat was echt slapen en niet opletten van me gister
Ben er bijna overheenTuxieDeni schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 18:10:
Toyota![]()
Sorry Joep dat was echt slapen en niet opletten van me gister![]()
Was ff te veel 2x binnen 24 uur..
Gaat de Toyota Tundra ook nog een keer komen? Is toch eigenlijk, wat betreft looks, mijn favoriete NASCAR wagen, al is de nieuwe iets minder mooi.Niellie41 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 17:18:
Het is stil rondom de Toyota Gen 6, maar Tony heeft net dit gezegd:
[...]
Qua physics zal die hetzelfde zijn als de andere 2 merken. Het is mij nu alleen niet duidelijk of de deal rond is of niet. Lijkt er wel op. Ik vind het maar een rare situatie. Normaal kondigen ze het aan als ze een belangrijke deal hebben gesloten.
Tof! Was leuk om te kijken vorige keer.NickThissen schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 19:21:
Vanavond weer de Carrera cup meedoen, dit keer in het team van Robbert, Egil en Anders (en anderen) dus ook bijbehorende skin gemaakt (ofja, gekregen en aangepast)
[afbeelding]
Dat is onderstaande uitzending neem ik aan?
Als ik tijd heb ga ik weer even kijken.
http://members.iracing.co...1025/1470675.page#7838467We are just going over that now. Your car will be associated with a team id and a 'current' driver id and the array of all drivers will include team id's for each member. There is no concept of assigned roles, anyone can step up and drive so you won't know who the next driver is until they hop in the car, but that should not matter.
Verwijderd
Race 2 de muur getikt, wonderbaarlijk genoeg nog perfecte auto, een bocht later spint iemand voor me, toen was ik wel klaar...
Race 3 beginnen vanaf P30, kan heel leuk worden... of heel kort.
P30 naar P9, not bad
Zijn echt leuke racejes dit, kan ze echt aanraden
[ Voor 53% gewijzigd door NickThissen op 26-02-2014 23:39 ]
Viel me op dat je in race 3, althans op de stream, je "breaking bad" skin had.
Race twee heb ik alleen het einde gezien dus daar ben je niet meer voorbij gekomen.
Trouwens ging nog bijna fout met die gast die je bijna van de baan af duwde in de laatste ronde. En dan ging die klagen over dat je hem rond duwde. Wat een grapjas, maar ja ging gelukkig goed voor jou.
Is de tussenstand ergens te volgen? Zie het op het forum zo snel niet staan.
Ja, beetje jammer dat... Hij stuurt echt gewoon vol naar links op de straight, dacht echt dat het opzettelijk was dus ik ging hem echt geen ruimte gunnen voor de bocht. Hij had zelf ook 2 auto lengtes rechts plek maar gebruikte die ook niet. Ok, dat mag, maar als je mij eerst van de baan duwt dan kun je niet verwachten dat ik netjes plek voor je maak. En als je dan in een remzone met een flauwe bocht erin zit dan kom je dus tegen elkaar aan. Ik zag hem naar me toekomen in de remzone maar ik hield stevig m'n stuur vast zodat ik zelf niet rond ging en hij wel, eigen schuld dikke bultDutchDevil79 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 23:56:
Ja kon in spectate mode nog laatste race mee kijken. Was zelf te laat thuis vandaag om nog mee te kunnen doen. Wel jammer want tot nu toe heb ik ook al 2 Woensdagen leuke racejes gehad. Ook leuk format zo 3 korte racejes achter elkaar.
Trouwens ging nog bijna fout met die gast die je bijna van de baan af duwde in de laatste ronde. En dan ging die klagen over dat je hem rond duwde. Wat een grapjas, maar ja ging gelukkig goed voor jou.
Over de skip gesproken, ben gister tot een 38.7 gekomen
ik heb nog niet heel veel laps greden op laguna seca, maar ik vind het een aardsmoeilijke baan. met de standaard setup kwam ik niet voorbij 1:41 vooral in de uphill bochten verlies ik veel tijd.-PassY- schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 08:42:
Over de skip gesproken, ben gister tot een 38.7 gekomenen stabiel rond de 39.1-2
Mijn grip probleem was dat ik 145+KPa bandendruk normaal gebruik, maar op Seca 138 voor en 131 achter werkt perfect.
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
Als je de iracing baseline gebruikt, dan raad ik aan om de chalder setup te gaan gebruiken (sticky in het skip forum), als je al de chalder setup gebruikt, meer oefenen
Die gebruik ik ook, maar zat al met de banden te klooien.-PassY- schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 09:46:
gebruik je de standaard iracing setup, of de "standaard" Glen chalder setup?
Als je de iracing baseline gebruikt, dan raad ik aan om de chalder setup te gaan gebruiken (sticky in het skip forum), als je al de chalder setup gebruikt, meer oefenenEn slow in fast out is 101% van toepassing in de skip.
Ga wat je aangaf hierboven even proberen, ik rijd nu 165 (voor en 157 (achter) geloof ik.
Best hoog dus vermoed ik, het duurd ook wel even voordat ik echt het grip gevoel heb.
ARB heb ik meestal op 7-8 staan, op welke hoogte rijdt jij nu ik op 4 of 5.
SPO heb ik altijd op 5. Dit is eigenlijk de enigste stabiele settings. ARB is vaak tussen de 6 en 8. Rem balans vaak tussen de 56 en 58%. en de bandendruk verschilt het meest. Somige banen gebruikt ik iets van 165KPa, en andere banen weer 138/131KPa. Maar de basis is de chalder met wat kleine aanpassingen
http://www.joinedsimracingfanatics.nl/race-archive/
Hm dat ga ik ook eens proberen.-PassY- schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 08:42:
Over de skip gesproken, ben gister tot een 38.7 gekomenen stabiel rond de 39.1-2
Mijn grip probleem was dat ik 145+KPa bandendruk normaal gebruik, maar op Seca 138 voor en 131 achter werkt perfect.
Zit nu zelf een stuk hoger, wat op zich fijner voelde na een paar rondjes maar misschien moet ik ze met lagere druk dan gewoon een stuk langer warm rijden.
Edit; Dat is inderdaad toch wel fijn, al ben ik één klikje hoger uitgekomen.
Maar het zou kunnen dat ik met 138/132 m'n banden verpest.
Op wat voor temps/druk kom jij uit als je ze goed warm hebt gereden?
PB aangescherpt naar 1:39.6 en ook meteen een aantal ronden onder de 40 gebleven.
Begin nu pas een beetje de goede lijnen te vinden en kan nu T6 en T9 redelijk nemen zonder angst dat ik hem kwijt raak.
Optimal is 38.895 dus er valt nog een hoop te winnen, maar vooral consistency.
[ Voor 32% gewijzigd door Xept!on op 27-02-2014 18:40 ]
Denk ook dat de achterbanden ook niet warmer moeten worden, en na 1 spin moet ik ook altijd even rustig aan doen. Maar ja, moet ik maar niet spinnen
Zie mensen in sessies, die volgens de lijst niet online zijn
Was wel even wennen, maar was wel veel stabieler nadat ik ARB op 5-6 had staan.-PassY- schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 19:00:
Gemiddeld genomen kom ik denk ik uit op 80c/172KPa voor, en 85c/171KPa achter. En dat is na een rondje of 5 en dat blijft zo als ik niet al te lomp ga rijden. Gebeurd wel eens dat ik wat grip verlies achter, maar dan een paar rondjes rustig op het gas en zorgen dat 1 van de achterwielen niet spint helpt altijd dan.
Denk ook dat de achterbanden ook niet warmer moeten worden, en na 1 spin moet ik ook altijd even rustig aan doen. Maar ja, moet ik maar niet spinnen
Sneller ook iets geloof ik, maar nog niet onder de 1.40.xx gekomen.
Over de friendslist die werkt bij mij nu weer goed, ik kon bij mensen jionen en volgens mij klopte de lijst ook verder.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
https://www.wetransfer.co...773820140226204829/ad95ed
En rondje Seca in 38.7
Gister was die weer even op aan het spelen ik zag ook maar 4 man online terwijl ik bv Nick ook niet zag. Maar zie dat er gister ook een server in Amsterdam is gecrasht dus zullen wel wat server issues zijn geweest.BM schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 08:26:
Bij mij klopt die lijst volgens mij al niet meer sinds de problemen na de seizoensupdate.
Nou ja vanavond hopelijk niet want wou iig de Proto-GT rijden.
Ik hoorde op TeamSpeak wat lui praten over een teamgenoot wat klonk alsof hij aan het racen was, maar toen ik keek waar hij dan aan het rijden was liet die myracers pagina zien dat hij aan het kwalificeren was.
Dus die data daar leek toen minstens een half uur achter te lopen o.i.d.
De 1e eindigde helaas in een crash in de laatste ronde, maar daarvoor echt heerlijk kunnen vechten. Kerel maakte excuses, dus prima verder.
Tweede race de 1e 6/7 ronden met 3 man binnen een seconde gereden. Netjes en clean. Toen besloten de nummer 1 en 2 uiteindelijk afzonderlijk van elkaar te spinnen, en lag ik 1e.... of, dat had ik toch gedaan als Riku Alatalo niet direct binnendoor kwam
Xbox
http://www.twitch.tv/hemdahlsimulations/
Inderdaad leuke auto zeg, net erg leuke race gehad voor P3 (1 en 2 waren veel te snel). Gestart vanaf P10 maar binnen een rondje al op P4 en de rest gevochten, steeds gewisseld, uiteindelijk "gewonnen".BM schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 19:54:
Wat is die skip toch een gaaf bakkie. Twee hele leuke races gehad.
De 1e eindigde helaas in een crash in de laatste ronde, maar daarvoor echt heerlijk kunnen vechten. Kerel maakte excuses, dus prima verder.
Tweede race de 1e 6/7 ronden met 3 man binnen een seconde gereden. Netjes en clean. Toen besloten de nummer 1 en 2 uiteindelijk afzonderlijk van elkaar te spinnen, en lag ik 1e.... of, dat had ik toch gedaan als Riku Alatalo niet direct binnendoor kwamNog paar rondjes proberen aan te haken, maar die is niet bij te houden. Hij reed uiteindelijk in de laatste ronde 37,3 zonder draft, waar ik in zijn draft tot 38,3 kwam (en ik al erg blij mee was).
Nog een 38.207 gereden zonder draft (ik lag voorop), maar even opgeslagen voor degene die wil kijken. Volgens mij was het lang geen perfect rondje maar ik deed toch wel wat dingen beter dan normaal hier en daar (vooral gebruik maken van de hele baan) en dat scheelt blijkbaar...
https://dl.dropboxusercon...718/Skip_Laguna_38207.rpy
in 3000 toeren 3 de versnelling ????????? niets rook gewoon bam
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
De kwalificatie ging goed. Ik reed net mijn PB: 26.64nogwat.
Verwijderd
suc6 , vandaag ook maar eens proberen om achter het stuur te geraken ... mijn woonkamer is weer lekker opgeknapt dus vanavond maar eens even de handjes warm makenNiellie41 schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 10:51:
Bedankt Joep.
De kwalificatie ging goed. Ik reed net mijn PB: 26.64nogwat.
Ondanks dat het een incidentvolle race was heb ik goed uit de problemen kunnen blijven. 9 cautions, en heb welgeteld 3 auto's geteld die geen schade hadden aan het einde van de race.
Tijdens de caution zat ik niet helemaal op te letten en rij tegen mijn voorganger aan. Persoon reageert meteen agresief.... Einde van de race, toen ik 4de lag, besloot hij me dus tijdens de race ook maak een beuk te geven. Ondankt zijn actie toch 7de gefinished, best tevreden en boven verwachting
Er zijn wel een hoop blinkers in de 11uur race, USA server met Australiers waarschijnlijk?
Xbox
Maar het is maar goed dat ik in m'n 2e poging maar even een PB reed nog
Cube Nuroad Race (2022)
Xbox
Cube Nuroad Race (2022)
Op naar Las Vegas!
Te downloaden in het PRSTV archief: http://www.psrtv.com/archive/derx666 schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 17:41:
shit is dat alweer begonnen ? had wel willen kijken, maar niet in de gaten dat het nieuwe seizoen vandaag begon... Straks maar ff youtube afstruinen.
Kevin Vekemans, Kevin Duwel, Diederik Marsman, Eric Mulder, Mark Bentvelzen, Niels Tieman, Wilfred Renzenbrink, Jeffry Schoenmakers, Jeffry Tanghe, Robin van Brenk, Jeroen Keizer, Willem van Zoeren, Jan Breman, Onno Naber en Jeremy van de Kraats.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Wachtwoord voor vanavond is geheim.dev null schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 19:14:
Komende zondag 19u00 ga ik een test sessie voor de Piston Cup hosten, namelijk 50 minuten practice, kwalificatie en daarna een race van 35 ronden.
Vandaag 1 Q verkloot, geen enkele .38 gereden in practice ... tot mijn laatste ronde met nog maar 6s op de klok in mijn 2de Q. 1:38.575
Hopen dat ik dat kan vasthouden voor de rest van vandaag
Lekkere race gehad net. 5de gestart. In de eerste bocht al plek 4 kunnen overnemen, om vervolgens 1, 2 & 3 weg te zien rijden, en nummer 5 aan het elastiek tussen 0,5s en 2,5s.
114 punten in de pocket
Hopelijk vanavond de Radical SoF race meepakken op Suzuka om 20:45.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Trouwens - nu de friend list nog steeds down is kun je mijn applicatie gebruiken die ik een tijd geleden heb gemaakt, soort van friend list zoals je bij Steam ook hebt: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3216123.page
Helaas is het met deze app ook een lege lijst...[b]Trouwens - nu de friend list nog steeds down is kun je mijn applicatie gebruiken die ik een tijd geleden heb gemaakt, soort van friend list zoals je bij Steam ook hebt: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3216123.page
maar ligt het aan mij, of is deze auto compleet schizofreen? i know, weinig downforce in langzame bochten, maar het lijkt voor mij op schaatsen met je noren achterse voren en rechts links, en links rechts
Cube Nuroad Race (2022)
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ach ligt aan de race denk ik. Ik heb van de 4 racejes deze week op Oulton maar 1x een slechte race gehad met de Ruf C spec. En die race was meer een race incident dan dat er iemand schuldig was. Mijn ervaring is dat de meeste mensen in de C spec iig gewoon netjes rijden.NickThissen schreef op zondag 02 maart 2014 @ 18:57:
Dacht dat er in de Ruf Cup netjes gereden werd... wat een grap. Halve veld in elkaar voor bocht 5, en niemand die sorry zegt... Leuke auto die Ruf maar zoals gewoonlijk trekken de leukste auto's de slechtste mensen aan, ben er alweer klaar mee...
De radical zal ook wel drama worden, kan geen goeie setup vinden. Of enorm onderstuur, of niet meer te rijden na 3 rondjes en elk rondje wisselen tussen overstuur en onderstuur. Snap er niks van, op Spa was het super, op Suzuka is hij niet rond te krijgen...
Wel veel ongelukken en offtracks van meerdere. (waaronder Bart)
http://members.iracing.co...id=10317820&custid=144416
Ach ja, tussen alle crashes doorgaan is ook wel eens fijn, was al verheugd toen ik de eerste bocht overleefde.
Ik wil graag mijn trouwe toeschouwers Deni en Jos bedanken en verder het team (Racing Lions) en onze sponsor GoT,
@Nick: ik wist niet hoe ik terug kon PM-en in de main chat, sorry
Oh, en ik kreeg natuurlijk schade in turn 1 omdat iemand weer de race wilde winnen daar. Kostte me gemiddeld een seconde per rondje, mag nog blij zijn met P7. Wel lekker iR erbij (2753 nu) en aardig wat kampioenschapspunten, maar dat komt omdat er zoveel afvlogen. Van echt racen was geen sprake, op de rechte stukken en snelle bochten was ik loslopend wild.
[ Voor 45% gewijzigd door Arfman op 02-03-2014 21:31 ]
Inderdaad jammer van die Mitch die overduidelijk met opzet iemand eruit crasht. Probeert het zelfs twee keer maar faalt de eerste keer en raakt mij ook nog bijna. Eventjes wachten op de cooldown period en dan lekker met vakantie sturen. Volgens mij is hij ook nog best actief in de radical community, maar sorry dat doet me helemaal niks, met opzet wrecken is bij mij gewoon not done wat er ook gebeurt en zal ik altijd een protest voor indienen, zelfs als het me een positie opleverde zoals nu.
Dat doe je met R arjan, of gewoon "/naam" typen (dus "/nick hallo" bijv)
[ Voor 6% gewijzigd door NickThissen op 02-03-2014 21:35 ]
Graag gedaan michel, je was goed bezig!Ithric schreef op zondag 02 maart 2014 @ 20:58:
Heb Bart verslagen, maar wel een redelijke race gehad. (We waren in een hevige strijd gewikkeld, Bart vooral met het asfalt geloof ik)
Ach ja, tussen alle crashes doorgaan is ook wel eens fijn, was al verheugd toen ik de eerste bocht overleefde.
Ik wil graag mijn trouwe toeschouwers Deni en Jos bedanken en verder het team (Racing Lions) en onze sponsor GoT,
Pff, wat een drama was dat zeg.. Start vanaf pole, daarna spinnen in turn 5. Vervolgens nog een paar keer, voornamelijk omdat ik niet in het ritme kom.. Rest van de race erg gespannen gereden. 10 incs verder en net achter Michel was het gelukkig afgelopen. Snel vergeten dus! Of morgen nog een dunnetjes overdoen...Ithric schreef op zondag 02 maart 2014 @ 20:58:
Heb Bart verslagen, maar wel een redelijke race gehad. (We waren in een hevige strijd gewikkeld, Bart vooral met het asfalt geloof ik)
Is er overigens geen Skip-skin van de Racing Lions?
Dit topic is gesloten.
![]()