iRacing: 2014 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 121 Laatste
Acties:
  • 254.745 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:17

elni

Carrot

Welkom Eric en veel plezier hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:46

BM

Moderator Spielerij
Xept!on schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 18:06:
Matige race net met de Skip.
Zelf 2 domme foutjes gemaakt maar tijdens de race wat plekken terug gepakt.
In de laatste ronde iemand vrij netjes ingehaald in T5, gooit hij hem in T7 vol er in aan de binnen kant en glijd zo tegen me aan omdat hij die bocht nooit kon halen.
Mijn auto krom en daardoor 2 posities verloren, hij kon gewoon doorrijden en disconnect meteen na de finish zonder ook maar iets te zeggen. :N

Maar goed, in mijn twee weken Skip is dit de eerste keer dat zoiets gebeurde en dat ik überhaupt vermijdbaar contact had met iemand.
En iRating door de 1700. *O*

En dankzij Pascal en zijn setup voor het eerst in de 1:34 gereden, so thanks again Pascal!
2 foutjes valt best me op Silverstone, de meesten maken er wel meer :p

Gister raceje meegepakt. Gestart op P7 (matige Q), en in de 1e paar bochten rustig aan gedaan en mensen voorbij gelaten. In de 1 na laatste bocht aangetikt. We reden naast elkaar en hij maakte een foutje bij het remmen en tikt me net aan, shit happens :) Grindbak door en op P16 terug, zonder schade gelukkig. Uiteindelijk als 6e gefinished, en niet omdat ik nu zoveel mensen ingehaald heb (2 geloof ik), maar ze vielen af en toe echt met bosjes voor me weg :)

Werd er in de chat alleen nog 1 helemaal afgebrand omdat ie ging verdedigen terwijl ie langzamer was.... ja, het is misschien sneller om achteraan te sluiten en zo de rest bij te halen, maar ze gingen echt tekeer tegen 'm alsof ie een of ander misdrijf gepleegd had. Hij verdedigde z'n plek 8)7

Achja, was wel leuk, maar Silverstone blijft een klotebaan :)

Voorlopig ook m'n laatste race, ga zo m'n pc afbreken en dan kan ik over een weekje of 2 weer meerijden als het goed is :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Red Baron schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 18:31:
[...]

Waar haal je dat blauwe dashboard vandaan btw?
is window capturing van mijn Z1 simdashboard

blijf maar irating zakken auto al afgeschreven voor start lol

doen ne brake test en iedereen klapt op elkaar :(

[ Voor 21% gewijzigd door dabelg op 08-02-2014 19:23 ]

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21:37
Win nummer 2, maar dit keer vanaf ronde 3-4 op 1 gereden en een gap van 13s geslagen.
Voor laatste ronde echter een kleine spin en meteen 8s ingeleverd.

Silverstone ligt mij wel als baan, ik had bij de start tot aan einde eerste bocht 3 mensen en kon mee met de leider.

http://members.iracing.co...id=10141698&custid=144416

@ericvdwal: Ik ben ook nog maar Rookie, ook al heb ik C classe.
Ik heb nog genoeg te leren, alhoewel ik nu het gevoel heb dat ik de skip meer de baas ben dan andersom.
Meerdere nette races gereden en nu dus een beloning met deze win. :9

[ Voor 24% gewijzigd door Ithric op 08-02-2014 23:06 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ithric schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 22:54:
Win nummer 2, maar dit keer vanaf ronde 3-4 op 1 gereden en een gap van 13s geslagen.

Silverstone ligt mij wel als baan, ik had bij de start tot aan einde eerste bocht 3 mensen en kon mee met de leider.

Ik heb nog genoeg te leren, alhoewel ik nu het gevoel heb dat ik de skip meer de baas ben dan andersom.
Goed bezig! Als je de Skip goed kunt rijden, kun je alle andere wagens ook goed rijden op de road natuurlijk, oval is een ander verhaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023

Zelfde race, andere split :P

Geen zin in starten vanaf de grid, dus achter het veld aan vanuit de pit. Constant gereden, 1x een spin. 11 plaatsen gewonnen, met uiteindelijk een 5e plaats. Niet ontevreden voor mijn eerste race na een jaar!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
MrBarBarian schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 23:25:
[...]

Zelfde race, andere split :P

Geen zin in starten vanaf de grid, dus achter het veld aan vanuit de pit. Constant gereden, 1x een spin. 11 plaatsen gewonnen, met uiteindelijk een 5e plaats. Niet ontevreden voor mijn eerste race na een jaar!
Ja ik ga er nu gewoon vol voor, dus niet meer pits.
Het gaat best clean en een crash eens in de zoveel tijd hoort erbij denk ik dan.

Meestal kan ik wel beetje zien wat er om mij heen gebeurt en ontwijken.
Zoals gezegd 3 voor de eerste bocht (kort stuk, van 6 naar 3 en nog een spin van de leider.)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
Ik zit al twee uur aan het scherm gekluisterd.....12 uur van Bathurst met Shane van Gisbergen die helemaal los gaat in een McLaren.......duurt nog tot zondagochtend 08:00 uur....erg vet!!!

http://bathurst12hour.com.au/

Live stream en live timing!!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
Ericjooo schreef op zondag 09 februari 2014 @ 00:52:
Ik zit al twee uur aan het scherm gekluisterd.....12 uur van Bathurst met Shane van Gisbergen die helemaal los gaat in een McLaren.......duurt nog tot zondagochtend 08:00 uur....erg vet!!!

http://bathurst12hour.com.au/

Live stream en live timing!!
Haha, ik ook al. Leek wel alsof SVG met een sprint race bezig was zo snel ging hij. Ook grappig om te zien dat er allemaal iracing fanboys op de chat van de livestream zitten :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Net een half uur zitten kijken waar de top 3 gewoon aan het close racen is ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
Hmmm, iedere 10s moet i g5-en omdat de stream niet soepel loopt. maar ik probeer nu al 5 minuten te kijken, maarik weet nu al dat ik de herhaling ga opzoeken :D Door het gras "on top of the mountain" inhalen .... die aussies zijn knettergek!!!!

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
WOW....top 4 eindigt na 12 uur binnen 3 seconden, ik ben fan!! GT3 is cool ;-)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-10 13:56
DutchDevil79 schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 17:34:
[...]

Hey, welkom en zo te horen zit je hier goed. Kan altijd op teamspeak langs komen is meestal wel iemand om je te helpen.

Btw heb zelf ook 10 jaar in Leusden gewoond. Wel al 18 jaar geleden.
ericvdwal schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 17:14:
[...]

Hey Marcel

Ow beter :) Kan ik het dus lekker op mijn eigen tempo doen ;) En nou ja zo ongeveer vanaf mijn 15e heb ik daar gewoond en kom er nog regelmatig mijn ouders wonen daar nog steeds :)
Beetje mijn hometown zeg maar :)
Ja, heb wel eens op een maandag met got meegedaan maar meestal kan ik alleen in het weekend.
Zoals Joep aangeeft kan je beter eerst even oefenen voordat je mee gaat doen aan races om de auto/baan te leren kennen.

Wel toevallig, woon wel nog steeds in Leusden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-10 14:43

Arfman

Drome!

Net een GT3 Challenge gedaan op Bathurst. Gestart als 33e, geëindigd als 12e in de topsplit. Geen incjes dus lekker wat SR en iR erbij en flink wat kampioenschapspunten (129).

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Netjes. Ik heb een klein stukje gekeken.
Zag ook nog dat Dabelg in de laatste ronde bijna werd uitgeschakeld door een vreemd rijdende achterblijver. Maar zonder te veel oponthoud toch nog 8ste werd.
Ook netjes hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:24

Niellie41

[object Object]

Race day! Vanavond is de eerste race van de JSF Piston Cup. Ik heb er heel veel zin in!
Je kan de race hier kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

JoepW schreef op zondag 09 februari 2014 @ 12:04:
Netjes. Ik heb een klein stukje gekeken.
Zag ook nog dat Dabelg in de laatste ronde bijna werd uitgeschakeld door een vreemd rijdende achterblijver. Maar zonder te veel oponthoud toch nog 8ste werd.
Ook netjes hoor.
Ja, was een misverstand, hij wilde dabelg laten passeren maar deed dat door bovenop de mountain te gaan remmen. Niet handig.

Ik ga zo nog een race doen, ben even aan het prutsen geweest met een overlay tooltje die wat informatie over de stream heen gooit. Kijken hoe dat gaat :)

Nou, dat was een dramatische race :X
Voor de start al een 4x te pakken door iemand die gewoon achterop me knalt. Daarna schamp ik de muur, maar geen schade. Even daarna verlies ik hem bij het opkomen van dat lange rechte stuk achterop en moet ik het hele veld laten passeren. 1:30 repairs en weer verder, totdat ik hem in de laatste ronde ook nog in de muur hang omdat ik aan het babbelen was op de stream :P Beetje iR en SR verloren, helaas.

[ Voor 26% gewijzigd door Arfman op 09-02-2014 13:43 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:08
Mezelf ingeschreven voor het DRGTC2 met de RUF C-spec.

22 inschrijvingen tot nu toe, nog liefhebbers hier? Erg leuke serie op de donderdagavond ik heb DRGTC1 ook meegereden en leuke races gehad.

http://www.digitalracing.nl/indexnieuws.php?artikelid=192

[ Voor 20% gewijzigd door Ruud Mulders op 09-02-2014 14:50 ]

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-10 09:31
Ruud Mulders schreef op zondag 09 februari 2014 @ 14:49:
Mezelf ingeschreven voor het DRGTC2 met de RUF C-spec.

22 inschrijvingen tot nu toe, nog liefhebbers hier? Erg leuke serie op de donderdagavond ik heb DRGTC1 ook meegereden en leuke races gehad.

http://www.digitalracing.nl/indexnieuws.php?artikelid=192
Ik kan echt nooit op een donderdag |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
grrrrr, was bijna zeker van plek 3. Lag nog 4de, maar kon met gemak het gaatje dichtrijden tijdens de race. Inhalen koste een paar rondjes, maar wou niet veel risico nemen en genoeg tijd. Uiteindelijk 3de plek overgenomen met nog 3,5 ronde te gaan.

3 rondes te gaan, op start en finish word ik over mijn linker achterwiel gereden, vervolgens stuurt de persoon in alsof er niemand aan de binnenkant van T1 zit. Gelukkig allemaal 0x contact, maar wel een meatball.

Gelukkig heb je 4 rondes om deze te pakken, dus race uitgereden en als nog 4de geworden. Maar weer iemand die over mijn achterwiel heen rijd tijdens het slipstreamen :(

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:05

derx666

mecker ende blaet

Daar hebben ze protests voor uitgevonden :)

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Probleem is denk ik dat ze het allemaal niet expres doen. Maar het begint een beetje vervelend te worden nu.

Vorige week geen probleem, maar de laatste weken van vorig seizoen was het denk ik wel elke race dat er iemand over mijn achterwielen heen rijd omdat ze gewoon te langzaam uit mijn slipstream komen op de rechte stukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

expres zal het niet zijn, en ze zullen ook niet meteen actie ondernemen, maar een protest komt wel in hun dossier te staan. Als zoiets vaker gebeurt dan heeft het op een gegeven moment wel consequenties.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42
Zojuist weer even de nadelen van IRacing mogen beleven.
Ik lag op P3 in de skiprace op silverstone.
P1 en P2 raken elkaar in de hairpin, ik kan er mooi omheen *O*

Todat de rijder die eerst de leider uitschakelde nu ook mij vol op het achterwiel weet te raken. :(
Einde race en -114 Irating.

Uiteindelijk krijgt hij een DQ omdat hij iets te veel inc`s haalt.

Hier baal ik wel het meeste van, buiten mijn schuld een dikke vette min in de Irating :( :(

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Gelukkig heb ik tot nu toe maar 1 race niet kunnen finishen hierdoor, maar verder eigenlijk niet veel plekken verloren. Alleen de mogelijkheid tot aanvallen valt wel meteen weg :\

Ligt het aan mij, of is de McLaren makkelijker over Bathurst te rijden van de Ruf? In de Ruf kom ik niet echt verder dan 2-3 rondes, in de McLaren is het niet echt een probleem voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
De wagen waar ik de eerste JSF race mee zal gaan rijden.

Afbeeldingslocatie: http://www.fabje.eu/jsf_michigan1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
Ik heb sinds vrijdag windows opnieuw op mijn pc geinstalleerd. Het probleem sinds deze installatie is dat ik continu tijdens het racen de volgende foutmelding krijg en mijn verbinding wegvalt: 10022 Error detected on network device.

Ik heb al zitten googlen maar ik kan er weinig over vinden. Kan dit aan mijn firewall liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Firewall is niet waarschijnlijk. Anti virus is mogelijk. Ik neem aan dat het een netwerkkaart op het moederbord betreft? Heb je de laatste drivers voor het moederbord geïnstalleerd?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shevchenko
  • Laatst online: 04-12-2023
Weet dat dit niet echt het topic is maar weet anders waar ik dit moet zetten.
Ben op zoek naar een veer voor mijn clubsport pedals v2, met wat meer weerstand voor het gaspedaal.
Iemand die mij kan helpen met een link ofzo, alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
ZeeZeiler schreef op zondag 09 februari 2014 @ 17:47:
Firewall is niet waarschijnlijk. Anti virus is mogelijk. Ik neem aan dat het een netwerkkaart op het moederbord betreft? Heb je de laatste drivers voor het moederbord geïnstalleerd?
Dat zou kunnen. Dat heb ik nog niet gedaan, kijk er zo gelijk even naar. Thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

shevchenko schreef op zondag 09 februari 2014 @ 18:34:
Weet dat dit niet echt het topic is maar weet anders waar ik dit moet zetten.
Ben op zoek naar een veer voor mijn clubsport pedals v2, met wat meer weerstand voor het gaspedaal.
Iemand die mij kan helpen met een link ofzo, alvast bedankt.
heb je er al eens over gedacht om de veer van gas en clutch om te draaien?

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
Gaaf om te zien die race, echt gaaf! Ga zo maar mijn vriendin 'joinen' op de bank, haha :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
pech pech

1st gaat die pits pal voor mijn neus dicht
2 kletst er een pannekoek vol in mijn zij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
Zucht.

Om één of andere reden ben ik opeens zeven tienden langzamer in de Class B op Michigan. Geen idee waar het aan ligt. Ook de restarts na een caution rijdt iedereen van me weg. Gas is 100%, dat zou het niet mogen zijn.

Bij de tweede caution was ik weer te langzaam weg. In T1 gaan er twee onderdoor en één buitenom. Ik moest iets omhoog, maar volgde nog wel de lijnen in het asfalt. Helaas, de buitenkant geeft te weinig ruimte en een spin met meerdere contacten is het gevolg. Acht minuten required repair zonder yellow...

Volgende keer beter.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Net de zondagavond SoF race gereden met de Radical. Zat als allerlaatste in de top split, 20e. Start was een epic fail van iemand voor me, die krijgt hem niet in z'n 1 en 2 man waaronder ik vlogen er vol bovenop. Auto verfrommeld maar geen schade 8)7

Redelijk strakke race gereden, 1 onnodige spin maar enorm zitten jagen en op het eind nog bijna Darin Gangi verschalkt, om uiteindelijk als 10e te eindigen. Lekker wat puntjes voor het kampioenschap en iR erbij, SR helaas wat minder. Sta nu 4e in Division 3, hopelijk kan ik daar nog een podiumplek van maken. Ben zeker sneller dan de nummer 3 maar die rijdt meer races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shevchenko
  • Laatst online: 04-12-2023
derx666 schreef op zondag 09 februari 2014 @ 19:06:
[...]

heb je er al eens over gedacht om de veer van gas en clutch om te draaien?
Neen, niet echt. Toch liever een andere veer. Clutch wordt ook wel gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strifejahh
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-02 14:58
... Mijn internet verbinding lag eruit vandaag....

iRacing profiel FF14: Kirito Jojonji | Zodiark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

De resultaten van de Boss Tires 200 staan ook al op de website :)
http://www.joinedsimracin...l/results/boss-tires-200/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Plek van Rudy klopt niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:20

Phydomir

Dennis

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

nice, net skip P Q en R gedaan.
Eerst ong. uurtje P. Lukte niet om onder de 1:34.6 te komen. Daarna Q, en wederom een 34.6... grmbl....
Vlak voor de race zag ik op het iracing forum de opening post van deze week, met daarin een compleet andere setup. Ik reed met 57% BB, 158kpa rondom, 1 SPO, en 7 ARB. Setup op forum was 57% BB, 145kpa (dacht ik. iig 18psi), 5 SPO en 8 ARB. Aangezien ik me al geregd had voor de race, daar in de warmup ff 2 rondes mee gereden, en het voelde wel ok. Dus de race maar met die setup begonnen.
Was topsplit met een sof van 2956, en startte vanaf P12. In de 1e ronde 2 plekjes gewonnen, maar ik was de aansuiting naar het groepje voor me al kwijt, en zat op zo'n 2.5s. In L5 had ik ze binnengehengeld, maar nu er nog voorbij komen. Gelukkig waren er 3 zo vriendelijk om te crashen/spinnen, wat me P7 opleverde. Door de ellende kon echter de gozer achter me ook aansluiten, en in de ronde erna maakte ik een foutje in T1, en kon hij me makkelijk voorbij. De ronde erna had ik een goeie T5/6 en een prima run op de backstraight. Hij verdedigde de binnenkant, maar ik kon buitenom meerijden in de "hairpin", en 2 bochten later zat ik er helemaal voor. Nice.... Toen aangehaakt achter P6 en even een ronde geduld gehad. Hij liet in de bocht na de brug/tunnel veel ruimte aan de binnenkant, en remde ook vrij vroeg. Zo kon ik hem er tussendoor steken, en P6 was mine! Daarna een paar prima rondes neergezet met als beste tijd een 1:33.8 (zonder slipstream). Ik zat helaas ondertussen al te ver achter P5, maar ik vraag me af of ik die bij had kunnen houden. In ieder geval wel 52 ir en een beetje SR erbij, en 133 puntjes... Door een desastreuze week 1 is mn ranking nog niet geweldig, maar ik kijk of ik weer eens een compleet seizoen kan volmaken, en hoop op een top15 ofzo.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

FabiandJ schreef op zondag 09 februari 2014 @ 23:07:
[...]

Ik bedoel hier: http://www.joinedsimracin...l/results/boss-tires-200/

Rudy heeft 35 punten en staat 11e, maar Bob staat 10e met 34 punten..
Dat is de race uitslag. Niet de tussenstand in het kampioenschap.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Zo dat was de eerste race op Michigan en meteen goed begonnen met een pole, die ik niet verwachte.

De race paar rondes op P1 kunnen rijden totdat er iemand onder mij kwam en ik 4 plekken verloor en we reden met een pack van 5 wagens weg.
Persoonlijk vond ik dat er erg hard gereden werd, na de 2e caution wat verf uitgedeeld werd door mij met onder andere Niel en Tim.

Vervolgens op een bepaald moment 3 wide op de backstraight met Rudy en Yannick, waarbij contact was en ik een behoorlijke klap kreeg (15 seconden optional repair), bij de pitstop wat laten repareren maar niet helmaal. Hierdoor miste ik toch een 2mph denk ik op de rechte stukken. Dat ik dan toch nog een P3 eruit heb weten te persen was ik wel verbaasd over.

Na de race kwam ik er zelfs achter dat Niel en misschien wel meer mensen met 50% tape reden en ik maar met 40% dus dat scheelde ook wel wat op topsnelheid voor mij, maar goed op naar Darlington.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De afgelopen 2 weken een hoop opgefrist met het setuppen van de B. Na qualy zag het er goed uit al was ik niet tevreden over m'n tijd.
De race was wel aardig, verbaasde me een beetje dat elk half gat benut moet worden ten koste van het veld oprekken en een gaatje slaan. Werd daar ook een beetje grumpy van ;) . Bleef wel een beetje last houden van het bottomen in T1/2, dat ging echt niet lekker daar, iets wat de volgende keer echt uit de setup moet.
Aan het einde van de race werd het hier en daar wel een beetje hefig. Bij een lapper vond ik de 3 wide van Yannick niet heel fijn en smeet de deur te laat dicht en sandwichte hem daarmee tussen mij en Fabian en zo allebei schade. Ik had tot dan toe nog niemand geraakt (geen muur en geen bump) maar een fast tow zat er helaas niet in. Niet alle optional repairs genomen, maar aanhaken daarna nauwlijks meer. Daarom later nog een keer de pit in, repairs laten afmaken en tape opgehoogt naar 50%. Ben in de laatste 8 rondjes van P21 naar P11 gereden en toen kwam helaas de yellow.

Had gehoopt op een beter resultaat, wordt hard werken op Darlington dan maar!.

Feli Niel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Wat een gave race was dat zeg! Heel veel gevechten voor de leiding en volgens mij waren er ook leuke gevechten door heel het veld heen!

Aan het begin van de kreeg ik in de gaten dat ik sneller was dan de mensen om mij heen. Vooral bij het uitkomen van bocht 2 won ik heel veel ten opzichte van de rest. Toen ik achter Rudy zat, wilde ik hem inhalen zodat ik sowieso de bonuspunt had voor het rijden van een rondje aan de leiding.
Naarmate de race vorderde, kreeg ik in de gaten dat ik de race kon winnen. Heerlijk gevochten voor de leiding met verschillende mensen en gelukkig kon vooraan blijven rijden.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11193518/iRacing%20pics/JSF-race1.jpg

Toen ik in ronde 87 Dennis inhaalde, wist ik dat strak moest blijven rijden om te winnen. Bij de voorlaatste caution bleven veel mensen gelukkig buiten waardoor ik geen sitting duck was. Ook omdat ze achter mij aan het vechten waren, kon ik na de laatste restart beetje bij beetje weg rijden. Jammer genoeg was finishten we onder geel, maar dat is niet anders. Ik ben wel echt super blij met deze overwinning. Voor mij is dit de grootste overwinning in iRacing tot nu toe! :D
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11193518/iRacing%20pics/JSF-win.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11193518/iRacing%20pics/JSF-win2.jpg

Iedereen die mee deed, bedankt! We hebben wel een leuke league, denk ik zo! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Verwijderd schreef op zondag 09 februari 2014 @ 23:29:
Daarom later nog een keer de pit in, repairs laten afmaken en tape opgehoogt naar 50%.
Oops....wist niet dat je dit wel kon veranderen in de pits; reed namelijk door een denkfout met de kwali-setup de race in (dacht namelijk met de racesetup te kwalificeren) en had al snel een te hete motor :( Ik had dus gewoon naar 40% kunnen gaan??
Niellie41 schreef op zondag 09 februari 2014 @ 23:45:
Wat een gave race was dat zeg! Heel veel gevechten voor de leiding en volgens mij waren er ook leuke gevechten door heel het veld heen!

Iedereen die mee deed, bedankt! We hebben wel een leuke league, denk ik zo! _/-\o_
Absoluut een cleane race en een leuke league.....enne strakke overwinning!!

[ Voor 36% gewijzigd door Ericjooo op 10-02-2014 00:26 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-10 12:50
ZeeZeiler schreef op zondag 09 februari 2014 @ 21:14:
Zucht.

Om één of andere reden ben ik opeens zeven tienden langzamer in de Class B op Michigan. Geen idee waar het aan ligt. Ook de restarts na een caution rijdt iedereen van me weg. Gas is 100%, dat zou het niet mogen zijn.

Bij de tweede caution was ik weer te langzaam weg. In T1 gaan er twee onderdoor en één buitenom. Ik moest iets omhoog, maar volgde nog wel de lijnen in het asfalt. Helaas, de buitenkant geeft te weinig ruimte en een spin met meerdere contacten is het gevolg. Acht minuten required repair zonder yellow...

Volgende keer beter.
Ik moet de replay nog terug kijken, dus dit is puur gebaseerd op zoals ik het vanuit de auto zag.
Dat snelheidsverschil was inderdaad behoorlijk, met iemand onder me (ik wist niet eens dat er 2 zaten!) kon ik geen andere kant op dan buitenom. Ik dacht eigenlijk dat je je bewust terug liet zakken waardoor ik verwachtte dat er genoeg ruimte zou zijn. Maar ik zal de replay eens terug kijken of dat ook echt zo was.
Ik was ook helemaal niet van plan zoveel risico te nemen, maar eigenlijk schrok ik een beetje van dat snelheidsverschil.

Ik had bijna 2 minuten optional repairs, die ik in 3 cautions (1x waren m'n monteurs te lui om iets te doen) heb kunnen laten repareren. Was bij die caution 10 ronden voor het einde pas klaar waarna ik weer redelijk de normale snelheid te pakken had. Met schade kwam ik 10km/h tekort waardoor ik iedereen voorbij moest laten.

Begin van de race heb ik rustig aan gedaan om brandstof te sparen, waardoor ik in de 1e caution naar binnen kon. Bij de volgende caution besloten een gokje te nemen en hem vol te gooien, met nog een paar cautions had ik het dan nl op fuel kunnen redden tot de finish. Die cautions kwamen ook wel, maar doordat ik na bovenstaand incident een tijdje alleen gereden heb ging het verbruik wel iets omhoog en had ik op de finish nog voor ongeveer 1.5 ronde benzine over. Het was waarschijnlijk dus wel mogelijk geweest :P

Met een 21e plek ben ik redelijk tevreden, al had er waarschijnlijk wel meer ingezeten.
Overigens reed ik met 30% tape, hoorde achteraf dat dat misschien een beetje meer had kunnen zijn. Ik wist dat dit bij de Nascar A aan te passen was, maar kon het hier nergens vinden waardoor ik dacht dat het in de B niet kon. Zal dus wel onder een ander scherm zitten als waar ik gezocht hebt.

[ Voor 8% gewijzigd door Richard117 op 10-02-2014 06:51 ]

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Dat was een machtig mooie eerste race van de Piston Cup heren.

Ten eerste wil ik even alle deelnemers bedanken. Niel, Roy, Jeroen, Joep en ik doen dan wel de organisatie maar uiteindelijk zijn het de rijders die een league maken tot wat het is. Zonder jullie geen Piston Cup en als de eerste ronde een voorbode is voor de rest van het seizoen dan wordt het een prachtig seizoen.

Mijn eigen race begon op een plek waarvan ik niet verwacht had er te staan. Ik had een slechte kwalificatie en P22 was daardoor mijn start plek terwijl ik qua pace zeker top 10 had kunnen kwalificeren. Nou, rustig starten dan maar en hopen op een lange green flag run. Ik wist dat mijn pace in de lange runs goed was en was dan ook heel erg blij om te zien dat we bijna een complete fuel run groen hadden. In deze run heb ik me beetje bij beetje op weten te werken waarbij ik uiteindelijk op P10 terecht kwam toen de gele vlag werd uitgegooid.
Mijn pitstop was redelijk tot goed en wonderbaarlijk genoeg won ik nog een 3 plaatsen en mocht als 7e herstarten. Nog iets minder dan de helft te gaan en het podium was in zicht.
Uiteindelijk in de 76e ronde voor het eerst aan de leiding gereden. Dit was niet geheel geplant. Normaal had ik het prima gevonden om achter Rudy aan te blijven rijden maar met Fabian in mijn nek lonkte dat bonus punt en ging ik er voor. Een keurige inhaal actie waarvan Niel ook nog profiteerde.
Bij de een na laatste herstart achter twee man die geen nieuwe banden hadden gehaald. Ik wist dat het snel moest gebeuren en al bij het uitkomen van de 2e bocht had ik de leiding te pakken. Daarbij had ik ook een klein gaatje naar Niel maar dat verdween als sneeuw voor de zon en besloten om achter hem aan te sluiten om zo te kijken of we met z'n 2en voor konen blijven. Helaas kwam er nog ene caution en starten vanaf P2 is echt de minste plek om te starten. Zelfs met drie schermen start ik liever als 3e dan 2e. Hierdoor kwam Roy ook naast mij en gingen we als team genoten deur aan deur achter Niel aan. Die had hierdoor echter net een te groot gaatje waardoor ik gene aanval meer kon wagen. Toch zeer tevreden met mijn 2e plaats. Helemaal gezien mijn start positie.

Ik wil het ook nog even over de lucky dog hebben. Vooral omdat er tijdens de 1e caution wat verwarring leek te zijn over wie hem zou moeten krijgen. De eerste caution viel samen met pitstops. Hierdoor kun je niet meer blind uit gaan van de posities die iRacing weer geeft. Toen de caution viel stond Kim in de pits, inmiddels achter de leiders (dus een ronde achter) maar voor de eerst volgende met een ronde achter. Echter door zijn stop viel hij verder terug het veld in. Maar dat is op dat moment niet relevant. Ik kan dus garanderen dat de lucky dogs de hele race naar de juiste persoon zijn gegaan.

Over twee weken is Darlington. Wat gelijk hele andere koek is. Waar Michigan een soort van A2 is met dik 5 rijstroken is Darlington meer een N weg met krap twee rijstroken. Ik hoop dan ook dat iedereen zijn enthousiasme vast kan houden en flink wat rondjes op het asfalt legt voor de start van de race.

[ Voor 5% gewijzigd door Phydomir op 10-02-2014 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
wel een race domper dat iedereen die ging pitten toen caution uit komt ineens -1 lap komt + get to end of line.

dikke bummer op een race zoiets !!!

[ Voor 7% gewijzigd door dabelg op 10-02-2014 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Gefeliciteerd Niel met de winst en heb wel genoten van het kijken ernaar.
Was een leuke race met veel gevechten.

Andere note, mogelijk moet ik mijn stuur op sturen voor reparatie/vervanging. :(
Heb nog even vraag gesteld op Iracing forum (waar ik nu niet bij kan helaas) maar denk dat mijn stuur defect is geraakt gisteren.
Had al iets vreemds en na opnieuw kalibreren voelt hij niet goed, dus hopen dat Thrustmaster/Bol beetje goede service heeft.
Hij is een maand oud nu bijna (heb hem sinds mijn aanmelding op iracing wat ik meen de 17de was.), dus niet lang.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
Lol, die lui bij de stream dachten volgens mij dat Bas en ik gek waren geworden toen we als enige niet de pits in gingen en GEEN banden haalde. Dit was volledig gepland en goed doordacht!

Op dat moment lag ik 20ste en was ik sneller dan de mensen waarmee ik in gevecht was, maar als er steeds iemand binnendoor komt kijken kun je nooit je eigen lijnen rijden en blijf je bij elkaar. Ik bleef dus buiten om van hun weg te raken EN om gelijk 1 punt te pakken voor het leiden van de race. Bij de restart ging ik ook VOL GAS er vandoor zodra het kon om een beetje een gat te slaan en te proberen T1 zelf alleen door te komen wat goed lukte. Toen begon het slagveld en werd ik door iedereen ingehaald. Die 1e foto val Niel was dan ook meteen het broekpoep momentje voor mij deze race :P Ze waren zoveel sneller dan ik lol :P

Uiteindelijk terug gezakt tot P16, dus de strategie heeft gewerkt! Ook kwam de 1e Pitstop op het ideale moment, de fuelvreters hadden net gepit en dus (Zoals DaBelg aangeeft) de sjaak... Dit hoort ook bij Oval racen btw.. soms zit het mee en soms zit het tegen met de pitstops.. Ik heb zelf een keer een 3 seconde lead verloren door pitstrategie waar ik ook opeens achteraan stond :(

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
themac1983 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 09:54:
Ook kwam de 1e Pitstop op het ideale moment, de fuelvreters hadden net gepit en dus (Zoals DaBelg aangeeft) de sjaak... Dit hoort ook bij Oval racen btw.. soms zit het mee en soms zit het tegen met de pitstops
tja en waarom dan 1 lap achter komen + to end of line is end of line niet goed genoeg (stond niet in pits toen caution uitkwam, caution kwam juist voor ik pitlijn overschreed, volgende keer best remmen en terug baan op )

achja. zal wel amerikaanse rules zijn snap het allemaal niet. proficiat aan de top

gaan me er niet moe in maken. :X gaan gewoon een maandje op vakantie.
zien jullie wel erna

[ Voor 18% gewijzigd door dabelg op 10-02-2014 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik zie al wat het probleem is, je ging toch de pits in wanneer de caution kwam. Dat mag dus niet, want de pits wordt dan gesloten en dan krijg je inderdaad een End of Line penalty. Je reed nog op de baan toen het geel kwam, je had op dat moment niet naar binnen moeten gaan. Er was tijd zat om weer de baan op te rijden.

Waarom je een ronde achter komt te liggen? De leiders halen jou in terwijl je in de pits staat en samen met die EoL hakt dat wel in.

[ Voor 97% gewijzigd door Niellie41 op 10-02-2014 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
Als ik die verslagen hier allemaal lees, kriebelt het hier toch ook om aan oval te beginnen. Hopelijk kan ik ergens tijdens S1 mijn C pakken.

In ieder geval, ik heb me verkeken op de RUF Cup en op WSCS. De auto ligt me totaal niet. Misschien dat ik dan toch onmiddellijk de sprong waag naar P&GT met de Ford GT. De Mustang Challenge ga ik sowieso uitdoen, hoewel ik daar een rampweek achter de rug heb. 3 races gereden en in 2 van de 3 geëindigd met een scheef stuur. Qua racepace zat ik goed, ik zou 3de geëindigd zijn in de zondag SOF race, maar wat pech gehad onderweg. Hoort erbij natuurlijk.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

ThiJor: ik kan je ook de Radical van harte aanraden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

themac1983 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 09:54:
Lol, die lui bij de stream dachten volgens mij dat Bas en ik gek waren geworden toen we als enige niet de pits in gingen en GEEN banden haalde. Dit was volledig gepland en goed doordacht!
Ja, dat was wel humor. Ik reed helemaal achteraan (in de lead lap) dus had ik dezelfde gok genomen. Voor mij pakte het iets minder goed uit en werd ik in T1 al links en rechts ingehaald. Dat waren spannende rondjes 8)7. Duurde dan ook niet lang voordat iedereen mij weer voorbij was.

Wat ik wel gemerkt heb tijdens de race dat ik na een caution weer even moest inkomen om de goede lijn te pakken. en dan helpt het ook niet als er allemaal auto's om je heen rijden om weer in het ritme te komen :D. Maar goed aldoende leert men

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-10 12:16

DutchDevil79

I race, therfore I am

Niellie41 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 10:11:
Ik zie al wat het probleem is, je ging toch de pits in wanneer de caution kwam. Dat mag dus niet, want de pits wordt dan gesloten en dan krijg je inderdaad een End of Line penalty. Je reed nog op de baan toen het geel kwam, je had op dat moment niet naar binnen moeten gaan. Er was tijd zat om weer de baan op te rijden.

Waarom je een ronde achter komt te liggen? De leiders halen jou in terwijl je in de pits staat en samen met die EoL hakt dat wel in.
Het geel kwam net uit toen die de pit in reed. Hij had echt geen tijd meer om terug de baan op te sturen want dan zou die de muur zijn in gereden. Dat kun je niet echt plannen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik heb de replay gekeken en de caution lichten gingen aan wanneer Dabelg op de apron reed. Hij had echt tijd zat om weer de baan op te sturen.

Hier is het nog groen
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11193518/iRacing%20pics/wim1.jpg

En op dit moment komt de caution
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11193518/iRacing%20pics/wim2.jpg
Er is nog tijd zat om naar rechts te sturen in mijn ogen. Desnoods door het gras, zo snel gaat het allemaal niet en het veld wordt toch bevroren.

Je kan alleen van dit soort situaties leren door ze zelf mee te maken, helaas.

[ Voor 7% gewijzigd door Niellie41 op 10-02-2014 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Is ook ervaring he Niel,

Wij rijden enigszins regelmatig Ovals en WETEN dat bij een caution de pits eerst dicht gaat, dan na 1 lap weer open. Als je dat niet weet, komt de caution, en een tikie later pas komt de melding dat de pits dicht is (van je spotter, ik geloof dat het wel meteen in je scherm staat maar weet ik niet zeker).

Dus wij sturen meteen de baan weer op als we rook zien in de verwachting dat er een caution komt. Als je dat echter niet weet, dan heb je het pas te laat door.

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
Arfman schreef op maandag 10 februari 2014 @ 10:37:
Zal ik ook eens naar kijken. ISR heeft er ook promotie voor gemaakt heb ik gisteren gezien, en hij was er laaiend enthousiast over. Ik ben zelf eerder een GT liefhebber, maar misschien kan ik van beide series wat races meepikken. Zou al helpen om mijn iR naar beneden te krijgen omdat die toch wel veel te hoog staat. Ik gok dat ik eerder een 2500 niveau heb dan de 3000 die ik dit weekend had.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
Richard117 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 06:49:
[...]

Ik moet de replay nog terug kijken, dus dit is puur gebaseerd op zoals ik het vanuit de auto zag.
Dat snelheidsverschil was inderdaad behoorlijk, met iemand onder me (ik wist niet eens dat er 2 zaten!) kon ik geen andere kant op dan buitenom. Ik dacht eigenlijk dat je je bewust terug liet zakken waardoor ik verwachtte dat er genoeg ruimte zou zijn. Maar ik zal de replay eens terug kijken of dat ook echt zo was.
Ik was ook helemaal niet van plan zoveel risico te nemen, maar eigenlijk schrok ik een beetje van dat snelheidsverschil.

Ik had bijna 2 minuten optional repairs, die ik in 3 cautions (1x waren m'n monteurs te lui om iets te doen) heb kunnen laten repareren. Was bij die caution 10 ronden voor het einde pas klaar waarna ik weer redelijk de normale snelheid te pakken had. Met schade kwam ik 10km/h tekort waardoor ik iedereen voorbij moest laten.
De hele oorzaak van het incident lag aan het feit dat ik te langzaam weg was, waardoor we vier wijd door T1 moesten. Dus ik ben verantwoordelijk, sorry daarvoor, al weet ik nog niet waarom ik zo langzaam ben in de herstarts. Dat wordt de replay bestuderen en oefenen. Ik keek nog even de live stream na waar het leek, ook volgens het commentaar, dat jij de achterkant verloor vlak voordat we tegen elkaar aan kwamen. Klopt dat?

Helaas waren mijn repairs niet (alleen) optional, bij rejoinen had ik op minstens tien ronden gelegen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Vanavond zeer uitdagende combinatie op het tournament zie ik.

Met de Radical op Sonoma, ben zeer benieuwd hoe ik het er daar vanaf ga brengen, heb er nog geen meter op gereden sinds de update, maar ik hoor alleen positieve reacties dus we gaan ervoor.

Vorige week nog 3 official skip races gepakt en echt fantastische battles gehad. Was ervoor eigenlijk van plan in de P&GT met de Corvette mee te doen. Maar ik kwam totaal niet stabiel rond op bathurst, dus na een tijdje toch de skip er maar weer bij gepakt.

Maar met de skip was het heerlijk rijden.
Eerste race P3 (2e split) (start vanaf P13) battle om P3 duurde zo'n 8 laps... echt ge-wel-dig
Tweede race P1 (2e split) opgereden vanaf P6, vrij "saaie" race verder
Derde race P6 (1e split) (start vanaf P15) hele vage race, zaten mooie acties bij, maar ook gigantische afsijnacties door één bepaalde rijder, gelukkig kon ik ze wel inschatten en ontwijken.

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThiJor schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:06:
[...]

Zal ik ook eens naar kijken. ISR heeft er ook promotie voor gemaakt heb ik gisteren gezien, en hij was er laaiend enthousiast over. Ik ben zelf eerder een GT liefhebber, maar misschien kan ik van beide series wat races meepikken. Zou al helpen om mijn iR naar beneden te krijgen omdat die toch wel veel te hoog staat. Ik gok dat ik eerder een 2500 niveau heb dan de 3000 die ik dit weekend had.
eerlijk gezegd als je 3000 irating met de mustang hebt ben je dit ook waard in andere wagens ... zo simpel is dat naar mijn mening zeker aangezien ik weet dat het een draak van een wagen 'was' en je die gewoon lekker goed moet rond rijden ... natuurljik zal je in het begin van een nieuwe wagen of serie zakken in eerste instantie maar dit gaat toch terug goed komen :)

edit: ik ga 'proberen' er deze avond bij te zijn zodat ik de radical eens deftig kan testen, het is mij bij een paar test ronden op zandvoort nog niet echt gelukt :+

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2014 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:46

BM

Moderator Spielerij
Hmmz, goeie timing voor een verbouwing, mis ik de race met de Radical en de race op Barber, jammer :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arfman schreef op maandag 10 februari 2014 @ 10:37:
ik hoop dat ik nog wel ergens van een fixed set kan vertrekken , scheelt toch een beetje werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Dat van die caution/pit ingang zijn inderdaad van die dingen die je één keer mee maakt en het dan weet. Wel ongelukkig, helaas niets aan te doen. In het echt mag je in zo'n situatie de pits wel binnen rijden alleen geen banden wissel/tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-10 12:16

DutchDevil79

I race, therfore I am

Zo hier ook even mij race verslag van de Piston cup gister.

Had niet echt getraind van te voren aangezien ik eigenlijk veelal bezig ben met de nieuwe build. Zeer leuk racen met de Ruf en Corvette dus eigenlijk daar meer prio aan gegeven. Op zich kom ik meestal ook wel goed mee op ovals na een beetje training van te voren.

In de practise de auto leren kennen aangezien het al wel weer een jaar geleden was dat ik voor het laatst in een Nationwide auto had gezeten (toen de chevy). Aardig wat setups geprobeerd maar die van Niel beviel goed in een lange stind dus die gepakt voor de race. Aan het einde nog wel met wat kwalificatie setups getraind maar dat liep minder soepel. Daardoor eigenlijk met idee van we zien wel de kwalificatie in gegaan. Daar lukte het em een redelijk rondje neer te zetten alleen jammer genoeg men 39.8 rondje weg gegooid door een uitbraak in de laatste bocht. Zodoende als 23ste mogen starten.
In de race eigenlijk meteen lekker naar voren kunnen rijden.. Dat ging aardig en kon zelfs 5 of 6 plekken winnen. Echter had ik daarna een tankslapper waardoor ik al men posities weer verloor. Kon ik weer opnieuw beginnen. Maar ja daardoor wel weer leuk kunnen gaan inhalen. Eigenlijk liep alles soepeltjes tot de cation. Ik dook met iedereen de pit in en er was aardig wat chaos in de pit. Zag ineens Joan volgens mij rechts bijna stil staan en toen maar besloten er toch links langs te sturen (had als ik remde ervoor waarschijnlijk 2 man bovenop me gehad) echter stuurde die toen net richting de pit waardoor we elkaar raakte. Gelukkig kon ik door rollen naar men pitstal en een nieuwe auto krijgen.
Terug op de baan maar een paar plekken verloren en met verse bandjes men 2de stind in gegaan. Kon weer lekker naar voren rijden en aardig wat plekjes goed maken en volgens mij na nog 2 cautions was de top 10 in zicht, Ik zat in een leuk groepje te vechten tot Yannick iets te scherp instuurde en men auto raakte waardoor die spinde en de muur in ging. Had er gelukkig geen schade door en kon men weg vervolgen. Echter door wat mensen die de pit in gingen lag ik ineens op P7 bij de laatste herstart. Bij green kon ik ook de top netjes bij houden en probeerde ik te kijken of ik Pascal Dukers nog voorbij kon. Merkte dat ik in de laatste bocht wel iets sneller was maar hij verdedigde netjes en kon hem er niet langs sturen. Waardoor ik als 7de gefinished ben. Was er tevreden mee en heb een zeer leuke race gehad zo. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-10 12:50
ZeeZeiler schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:22:
[...]

De hele oorzaak van het incident lag aan het feit dat ik te langzaam weg was, waardoor we vier wijd door T1 moesten. Dus ik ben verantwoordelijk, sorry daarvoor, al weet ik nog niet waarom ik zo langzaam ben in de herstarts. Dat wordt de replay bestuderen en oefenen. Ik keek nog even de live stream na waar het leek, ook volgens het commentaar, dat jij de achterkant verloor vlak voordat we tegen elkaar aan kwamen. Klopt dat?

Helaas waren mijn repairs niet (alleen) optional, bij rejoinen had ik op minstens tien ronden gelegen.
Ik dacht echt dat je je bewust terug liet zakken, maar dat is dus niet zo :P
Maar ik raakte hem pas kwijt toen jij een klein beetje omhoog kwam en mijn linker voorkant aantikt.
Ik was ook helemaal niet met het doel om agressief te rijden aan de race begonnen, ik wou gewoon uit de problemen blijven en finishen.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

ZeeZeiler schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:22:
[...]
al weet ik nog niet waarom ik zo langzaam ben in de herstarts.
Je start wel in zijn 2 neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
Richard117 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 12:30:
[...]

Ik dacht echt dat je je bewust terug liet zakken, maar dat is dus niet zo :P
Maar ik raakte hem pas kwijt toen jij een klein beetje omhoog kwam en mijn linker voorkant aantikt.
Ik was ook helemaal niet met het doel om agressief te rijden aan de race begonnen, ik wou gewoon uit de problemen blijven en finishen.
Duidelijk. Ik had ook al niet het idee dat je scheef ging, maar soms lijken dingen anders vanuit een andere auto. Even voor de duidelijkheid, jou verwijt ik niets. Ik wil ervan leren.
Phydomir schreef op maandag 10 februari 2014 @ 13:12:
[...]
Je start wel in zijn 2 neem ik aan?
Yup, in z'n twee. Ik geef gas op het moment wanneer de auto voor de auto voor me gaat versnellen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Laatst online: 08-10 13:31
Phydomir schreef op maandag 10 februari 2014 @ 12:12:
Dat van die caution/pit ingang zijn inderdaad van die dingen die je één keer mee maakt en het dan weet. Wel ongelukkig, helaas niets aan te doen. In het echt mag je in zo'n situatie de pits wel binnen rijden alleen geen banden wissel/tanken.
Thanks Phydomir!

Wou het eigenlijk net vragen of je in die situatie niet gewoon door de pits mag cruisen en opnieuw achteraan aansluiten.

Na het bekijken van de race kriebelt het wel heel hard om deze league ook te joinen... maar blijkbaar zijn er al te veel inschrijvingen voor het aantal wagens op een enkele track. En nu nog onderaan de reserve lijst komen schiet ook niet echt op ;)

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Ze rouleren met de reserve rijders he, ik weet niet hoeveel er in race 1 meededen, maar best kans dat je nog een race mee kunt pakken volgens mij als je je nog inschrijft.

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Release notes voor de update van vanmiddag:
Garage
- Improved tire stability while in the garage.

Lucky Dog
- The spotter knows how to talk about the lucky dog now:
· The moment you get issued the lucky dog, the spotter will say "You are the Lucky Dog, get your lap back by passing the field on the outside."
· The moment someone else gets issued the lucky dog, the spotter will say "Car N got the Lucky Dog, let them by on the outside."
· When the lucky dog end-of-line is issued to you as you take the two-to-go, the spotter will say "Because you're the Lucky Dog you will be held at the end of the longest line."

- We now delay issuing the Lucky Dog end-of-line penalty until the LD driver takes the TWO TO GREEN start/finish crossing.

- Fix a bug that would cause the very last lucky dog candidate to not be included when sorting candidates into priority order, which meant that if that very last lap down driver was the one who was supposed to get the lucky dog, they wouldn't!

- Fix a bug where scheduling hosted sessions with lucky dog cautions could end up having no cautions at all instead.

iRating Scoring
- Fixed a bug that was causing drivers to gain or lose too much iRating when there are drivers entered in the race who did not start.

Chevrolet Monte Carlo SS
- Expand spring range.
- Expand cross-weight range.

Chevrolet National Impala
- Had a wrong texture assignment for when the rear of the car was both dirty and damaged.

Dallara IndyCar
- Use more throttle for downshift blipping to fix the problem where downshifts could hang in neutral.
- Updated damage thresholds.

Ford Mustang FR500S
- Expand brake bias range.
- Expand rear ride height range.

McLaren MP4-12C GT3
- Use more throttle for downshift blipping to fix the problem where downshifts could hang in neutral.
- New baseline, low, med and high downforce setups.
- More low end torque to help burnouts.
- Fuel and diff preload limits adjusted.

Ruf RT 12R Track
- Expand tire pressure range to match other GT cars on v5 tires.

Star Mazda
- Updated damage thresholds.

Super Late Model
- Expand spring range.
- Expand cross-weight range.
- The rear spoiler can now be painted.

Centripetal Circuit
- Fix pit stall definition error that was preventing cars without starter motors from be started by their pit crew.

Circuit de Spa-Francorchamps
- Fix problems at the Endurance config with cameras, race control and F3 black box not behaving correctly.

Road Atlanta
- TV cameras were not adjusted properly for Short config.

[ Voor 3% gewijzigd door Niellie41 op 10-02-2014 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

EN WEER TE LAAT! $#@!$

Allemachtig Niel, ik krijg het mailtje binnen, copy & paste het (lees niet eens omdat ik jou voor wilde zijn), open dit topic en ja hoor. WTF :D

EDIT: wel goeie updates, met name de N bug in de GT3 klasse is welkom. Dat was echt irritant, alhoewel het me maar 1 of 2 keer is gebeurd.

[ Voor 29% gewijzigd door Arfman op 10-02-2014 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Je moet ook niet wachten op het mailtje, dan ben je te laat. ;)
Ben ook niet voor niets "GoT iRacing razende reporter" :D

Ik ben blij dat ze de lucky dog hebben gefixed. Hopelijk krijgt ook de JJ spotter pack snel een update met de nieuwe zinnen!

[ Voor 13% gewijzigd door Niellie41 op 10-02-2014 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

De bug op SPA met blackflag is dus nog niet gefixed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Volgens mij wel: Fix problems at the Endurance config with cameras, race control and F3 black box not behaving correctly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Vraagje aan iemand anders met een Thrustmaster t500, geeft deze normaal wel weerstand als je een bocht instuurt of voelt hij dan los aan?

Ik weet niet zeker of het mijn gevoel is of dat mijn stuur defect is, hij voelt vreemd aan en lijkt heel indirect alsof ik het stuur beweeg zonder dat hij is aangesloten.
Dit was volgens mijn gedachten voorheen niet, maar me rondentijden etc zijn hetzelfde en verder lijkt het goed.

Weet iemand ook of de hobbels etc via een zelfde motor gaan of dat dit door verschillende onderdelen geregeld wordt met de Thrustmaster?

Anders ga ik morgen direct Bol/thrustmaster bellen dan zit ik waarschijnlijk nog binnen de 30 dagen en krijg ik misschien meteen een nieuwe.
(baal er wel van, want heb hem pas en dacht een goed stuur te hebben maar als hij zo snel al stuk gaat :'( )

[ Voor 7% gewijzigd door Ithric op 10-02-2014 15:12 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Niellie41 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 15:04:
Volgens mij wel: Fix problems at the Endurance config with cameras, race control and F3 black box not behaving correctly.
Ah ja, gelukkig maar dan, nare bug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
hmmm, zit nu te twijfelen tussen

- Radical en sonomo aanschaffen en hopen dat ik allebei snel kan leren
- Vanavond een Skip race rijden, wetende dat ik waarschijnlijk niet kan verbeteren en een super zware race voor mijn kiezen ga krijgen.
- Een avondje niet racen, heb denk ik mijn laatste niet iracing dag vorig seizoen gehad :D

Ben best gaar nu (al) ... lange leve citrix :D En een avondje Bathurst ... ik ben al gaar genoeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Niel razende reporter _O_

Ithric: staan je driverinstellingen nog wel goed? Die al nagekeken? Volgens mij voel ik wel weerstand als ik een bocht instuur maar ik weet het eigenlijk uit mijn hoofd niet 8)7
Weet wel dat het allemaal heel natuurlijk aanvoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-10 10:13
Leuke updates voor de McL.
Hopelijk zijn de Ruf en McL nu echt aan elkaar gewaagd, en rijdt 'ie ook wat beter in sommige gevallen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Arfman schreef op maandag 10 februari 2014 @ 16:07:
Niel razende reporter _O_

Ithric: staan je driverinstellingen nog wel goed? Die al nagekeken? Volgens mij voel ik wel weerstand als ik een bocht instuur maar ik weet het eigenlijk uit mijn hoofd niet 8)7
Weet wel dat het allemaal heel natuurlijk aanvoelt.
Vergeten te melden:

-Driver instellingen nagelopen en veranderd, met geen verschil merkbaar
-Iracing instellingen nagekeken en aangepast zonder heel merkbaar verschil (op wat ik beschreef)
-Driver gedeinstalleerd en opnieuw opgestart, vervolgens weer geinstalleerd

Dus voor zover ik weet buiten Iracing opnieuw installeren alles wel geprobeerd.

Het voelt echt als een stuur zonder weerstand, dus volgens mij wordt het opvangen lastiger want voel de feedback niet en zal dus (nog) sneller spinnen vermoed ik.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

De update is bij mij 244 MB groot.
http://members.iracing.com/download/member/home.jsp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ithric schreef op maandag 10 februari 2014 @ 16:16:
[...]

Vergeten te melden:

-Driver instellingen nagelopen en veranderd, met geen verschil merkbaar
-Iracing instellingen nagekeken en aangepast zonder heel merkbaar verschil (op wat ik beschreef)
-Driver gedeinstalleerd en opnieuw opgestart, vervolgens weer geinstalleerd

Dus voor zover ik weet buiten Iracing opnieuw installeren alles wel geprobeerd.

Het voelt echt als een stuur zonder weerstand, dus volgens mij wordt het opvangen lastiger want voel de feedback niet en zal dus (nog) sneller spinnen vermoed ik.
Als je geen weerstand voelt lijkt er mij inderdaad iets kapot te zijn gegaan. Snel terug ermee zodat je snel een nieuwe hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

werkt de force feedback wel vanuit de driver ? Ik weet niet hoe het bij de T500 zit, maar bij de G25 en de CSW kun je vanuit de driver wel forces testen. Ook misschien eens een andere game proberen of het daar wel werkt.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Extra updates:
Account Recharging
- Moved the minimum member recharge and gift recharge iRacing dollars (not credits) to another member from $5 to $1 at member request. Gift Card minimum still at $5.

Hosted Sessions
- Bumped the maximum number of cars allowed for hosted sessions from 4 cars to 5 cars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
derx666 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 17:38:
werkt de force feedback wel vanuit de driver ? Ik weet niet hoe het bij de T500 zit, maar bij de G25 en de CSW kun je vanuit de driver wel forces testen. Ook misschien eens een andere game proberen of het daar wel werkt.
Zover ik het met de driver forces kon testen, duw je hem erdoorheen als ik een beetje stuur lijkt wel.
Ik ga dadelijk na eten even rijden en even goed testen nogmaals, maar ik moet dus wel wat voelen door de bochten dan weet ik dat in iedergeval. (ik wist het niet meer zeker)

Is echt vervelend als iets niet goed voelt maar je weet niet hoe het dan wel moet voelen. 8)7

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericvdwal
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-05 13:13
elni schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 18:32:
Welkom Eric en veel plezier hier.
Dank jewel gaat vat goed komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericvdwal
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-05 13:13

Hey kerel dat is goed om te horen :) Maar je bent in elk geval verder dan mij dus kan ik mooi wat van jou leren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
-PassY- schreef op maandag 10 februari 2014 @ 16:04:
hmmm, zit nu te twijfelen tussen

- Radical en sonomo aanschaffen en hopen dat ik allebei snel kan leren
- Vanavond een Skip race rijden, wetende dat ik waarschijnlijk niet kan verbeteren en een super zware race voor mijn kiezen ga krijgen.
- Een avondje niet racen, heb denk ik mijn laatste niet iracing dag vorig seizoen gehad :D

Ben best gaar nu (al) ... lange leve citrix :D En een avondje Bathurst ... ik ben al gaar genoeg :D
Avondje relaxen ;) Op patchdag racen zie ik niet zo zitten na de laatste patches, ben gaar (lang leven citrix/documentatie), en ik heb de combo van vanavond niet, 110punten in de pocket al, en ik verwacht club UK&I wil opwarmen voor hun league race :)

Ga denk ik wel wat practices rijden, ben er benieuwd of de McLaren nu wel over kerbs kan rijden :+ in mijn eigen tempo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Is er een tool om FFB te testen buiten drivers?
Even gegoogled maar kom meer over yosticks tegen dan sturen.

EDIT: ik probeer het nu met FFB in de driver en voel wel degelijk krachten als ik hem een beetje tegenhoudt.
Dus misschien toch Iracing icm het stuur, maar hoe kan dat ineens.

Kan je ook buiten opnieuw installeren de communicatie met het stuur resetten of dergelijke? (heb het wel al ingame gedaan.)

[ Voor 58% gewijzigd door Ithric op 10-02-2014 18:53 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev null
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-04-2022
Proficiat met je overwinning. d:)b

Na de Lucky Dog moet iRacing ook maar de Green-white-checker implementeren. ;)

Race 2 op Darlington is andere koek. Lastige, smalle baan. De eerste gele vlag komt daar eerder dan ronde 40.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08-2022
Nou dat was een leuke race gister!

practise: Was om een of andere reden de snelheid compleet kwijt en snapte niet waarom ik niet eens in het middenveld mee kon. Dus gewoon zoveel mogelijk rondjes gereden en proberen meters te pakken.

Qually: in de qualificatie gewoon rustig zonder te wrecken 2 rondjes gereden en toen uitgekomen op een 24ste plaats langs Robbert. Daar was ik tevreden over na de slechte practise.

Race: Ik begin de race voorzichtig omdat ik met de weinig ervaring geen wreck wou veroorzaken. Dat ging goed en zo ging ik al wat plaatsje naar voren. tijdens de green run raakte ik wel de groep een beetje kwijt waardoor ik wel een caution nodig had.
Vlak voor de qaution reed ik achter Wim en we wouden samen naar binnen gaan toen op dat moment iemand spinde. Ik kon nog net over het gras de pit uit sturen maar Wim was helaas te laat. door de caution stond ik rond plek 12 waar ik zeer tevreden mee was. Na een tijdje zag ik zelfs even de voorkant van een Racing Lion in me spiegel. Terwijl ik normaal altijd de achterbumper zie. In de laatste ronde voor de laatste caution reed ik rond op de 9/10 plaats toen ik volgens mij een tikje kreeg van Rudy waardoor ik bijna spinde. Maar kon hem saven maar verloor daardoor wel plaatsen. Uiteindelijk geëindigd op een 12de plaats!!
Daar ben ik erg tevreden mee als beginnende oval rijder!

Het podium nog gefeliciteerd!
En organisatoren, top geregeld allemaal en heel erg bedankt voor het goede verloop!

Twitch.tv iRacing Profiel Website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1473510.page

Misschien dat je hier wat aan hebt Ithric. In dit topic zijn wat tools beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
-PassY- schreef op maandag 10 februari 2014 @ 18:53:
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1473510.page

Misschien dat je hier wat aan hebt Ithric. In dit topic zijn wat tools beschikbaar.
Thanks meteen geprobeerd en voelt goed. :(

Dus nu maar ingame nogmaals testen, misschien ben ik gewoon gewend eraan en merk ik het gevoel niet meer.

Dus beetje twijvel aan jezelf moment. :X
EDIT: Ingame hetzelfde als wat ik gisteren had, geen forces als ik een bocht door ga.
Dus dan maar opnieuw installeren?

[ Voor 11% gewijzigd door Ithric op 10-02-2014 19:14 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Gewoon ff je .ini files verwijderen (backupen ;) ) uit je iracing documenten directory en de sim starten. Alles wordt dan opnieuw geconfigureerd.
Dan weer verder zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneSixthRoy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-06 20:17
Afbeeldingslocatie: http://www.joinedsimracingfanatics.nl/wp-content/uploads/2013/12/darlington-header.png

Na een voor ons gevoel fantastisch verlopen seizoensopener waarvoor we alle deelnemers enorm willen bedanken, stappen we nu in het diepe! Van het brede en vergevingsgezinde Michigan, naar het smalle en technische Darlington. We hopen wederom met een gigantisch deelnemer aantal neer te strijken en zijn dan ook erg benieuwd naar wie van de 60+ deelnemers terecht komt in Winners Circle! 147 ronden lang zullen we de strijd aangaan met z'n allen op The Lady in Black, een circuit met als slogan "The Track Too Tough to Tame" zal gegarandeerd voor veel actie zorgen!

Inside Sim Racing 200
Zondag 23 februari
19:00 start van de training
19:50 kwalificatie 2 rondes/10 min.
20:00 start race (147 ronden)

De server start om 19:00 uur met de vrije training. Om 19:50 start de kwalificatie. Deze zal 10 minuten duren waarbij elke deelnemers 2 ronden krijgt om een snelle tijd neer te zetten. De race zal rond 20:00 starten voor een 100 laps race. Elke deelnemer krijgt 1 fast tow.

Aanmelden
Voor deze race vragen we elke deelnemer aan te geven of hij aanwezig zal zijn of niet (je dient wel ingeschreven te zijn bij de Piston Cup!). Wij vragen zowel de vaste deelnemers, als de reservelijst rijders, zich aan of af te melden vóór maandag 17 februari. Indien je je niet op tijd aanmeldt of afmeldt verspeel je hiermee je positie op de inschrijflijst. Dit wil dus zeggen dat een rijder op de vaste lijst zijn voorrang op de reservelijst verliest. Hetzelfde geldt voor de reservelijst rijders, echter geeft deze zijn positie ten opzichte van de andere reservelijst rijders op. Na 17 februari zullen wij ook direct de reservelijst rijders een seintje geven via een pm op het iRacing Forum of ze wel of niet mee kunnen doen, zodoende zul je dus altijd voldoende tijd hebben om te voor te bereiden op de race. Hier vind je een overzicht van de ingeschreven deelnemers.

Op het iRacing Forum heeft iedere deelnemer momenteel een PM ontvangen met daarin de gegevens om zich aan te kunnen melden. Bewaar de link die je na het aanmelden krijgt, dit is de enige manier om je aanmelding zelf aan te passen (stel je kunt in ene niet). Ben je hem wel kwijt en wil je jezelf afmelden, stuur dan Joep Willemsen een PM.

Overzicht van de huidige aanmeldingen: Huidige Aanmeldingen

Wachtwoord
Het wachtwoord zal de dag voor de race via een iRacing PM naar je toegestuurd worden, deel dit wachtwoord absoluut niet (bijvoorbeeld met een maatje die net te laat was voor een inschrijving, of die wil meekijken maar op drive drukt in plaats van spectate) we verwachten 43 autos, en die persoon kan potentieel iemand anders zijn plekje afpakken. Mocht dit wel gebeuren, dan treden we hier ook zeker hard tegen op. Voor de mensen die wel graag willen spectaten zullen we kijken of we het wachtwoord nadat iedereen ingelogged is online kunnen zetten op de DRNL/iRacing en Tweakers Fora.

Practice Servers
Voorafgaand aan de race zullen wij op dinsdag 18 en donderdag 20 februari een practice sessie hosten. Deze sessie zal dezelfde weer instellingen hebben als de race server. Het biedt dus een mooie mogelijkheid om je set-up te fine tunen voor de race. Het wachtwoord voor deze sessies is: Geheim. De sessies duren twee uur en starten om 20:00u.

Setups
Momenteel hebben een paar deelnemers hun setups gedeelt, wil je zelf aan de slag dan is de Fixed setup een goede basis!
Niel Hekkens
Dennis Gerressen

Weer
De weer instelling voor de Inside Sim Racing 200 zijn als volgt:

Temperatuur: 78F
Luchtvochtigheid: 55%
Windrichting: Noord
Windsnelheid: 2MPH
Skybox: Partly Cloudy

Livestream
Global Simracing Channel

Links
Digitalracing.nl
Gathering of Tweakers
Global Sim Racing Channel
Joined Simracing Fanatics

Sponsors
The Bob Shock
Derek Speare Designs
Fanaleds
Inside Sim Racing
UGX Race Simulators
Gathering of Tweakers

Admins
Dennis Gerressen
Niel Hekkens
Jeroen Ursem
Roy Visser
Joep Willemsen

[ Voor 3% gewijzigd door OneSixthRoy op 21-02-2014 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
JoepW schreef op maandag 10 februari 2014 @ 19:42:
Gewoon ff je .ini files verwijderen (backupen ;) ) uit je iracing documenten directory en de sim starten. Alles wordt dan opnieuw geconfigureerd.
Dan weer verder zoeken ;)
Bedankt Joep, nu voelt het weer goed.
Wat is het soms toch simpel, nu alles weer opnieuw instellen maar kan weer gerust racen.

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 17 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.