BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
Sterkte en gecondoleerd.Speedy55 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 20:22:
Ik wilde jullie toch even laten weten dat mijn moeder inmiddels is overleden, dus ik zal wel niet heel veel online zijn de komende week.
Sinds enkele weken heb ik dit ook, maar gebeurd hooguit eens per avond en nu 3-4x voorgekomen.Xept!on schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 20:31:
Iracing crasht net voor de 2e keer in een uur tijd.![]()
Iemand anders die hier weleens last van heeft (gehad)?
Ik vraag me af waar dit ineens vandaan komt na drie weken zonder problemen..
Voorheen nooit last mee, waarschijnlijk is het bij mij wel mijn pc aangezien TS ook vast loopt dan.
Weekeinde maar even tijd inplannen voor een herinstallatie, wel eens tijd na 3 jaar.
[ Voor 51% gewijzigd door Ithric op 06-02-2014 11:28 ]
Dit moet een iRacer gedaan hebben:

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Het viel mij ook op dat bij mij TS vast zat ja.Ithric schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 11:24:
[...]
Sinds enkele weken heb ik dit ook, maar gebeurd hooguit eens per avond en nu 3-4x voorgekomen.
Voorheen nooit last mee, waarschijnlijk is het bij mij wel mijn pc aangezien TS ook vast loopt dan.
Weekeinde maar even tijd inplannen voor een herinstallatie, wel eens tijd na 3 jaar.
Na een reboot was alles echter weer goed dus ik ga het maar even aankijken
Ik wil niet weten wat ze er van maken, Dodge misschien
Sterkte PascalSpeedy55 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 22:39:
Tnx voor de berichtjes, wordt zwaar gewaardeerd!!
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Bij mij was het geen eens een reboot, ik sluit de programma's en start ze opnieuw op en vervolgens geen last meer de hele avond. (al gebeurd het vroeg op de avond)Xept!on schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 12:51:
[...]
Het viel mij ook op dat bij mij TS vast zat ja.
Na een reboot was alles echter weer goed dus ik ga het maar even aankijken
Het wachtwoord is hetzelfde als de andere oefen sessies.
Er zijn setups gedeeld en die kan je in de OP vinden.
Ingevuld.
[ Voor 127% gewijzigd door Ithric op 06-02-2014 19:06 ]
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Nice!-PassY- schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 22:05:
Skippy op Silverstone. Bijna een 1:33 gedaan. Alleen in de laatste bocht ga ik iets wijd, verlies 0,2s. Maar toch mijn snelste ronde en clean met 1:34.1 ... maar het had eigenlijk een .33 moeten zijnDammed.
Mijn beste is een 35.0 in een race maar daar kom ik lang niet altijd aan.
Ben veel met setups aan het kloten geweest maar heb nog niet echt iets gevonden waar ik helemaal tevreden mee ben.
Moet ook oppassen dat m'n achterbanden niet te warm worden in de race.
Cube Nuroad Race (2022)
Verwijderd
http://members.iracing.co...nid=10125096&custid=65950

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2014 23:16 ]
Eerste race: was ik 4de geworden, met 2 foutjes en starten van 6. (avg lap. 1:38.722)
Tweede race: Ging ook lekker leuke gevechten met de leider en nummer 2. Alleen ergens rondje 10 spint de gene voor me in de eerste bocht en neemt mij mee.
Link naar crash (geluid kan je beter uitzetten, motorgeluid komt niet door alleen ShiftSound.)
4de gestart en 8ste geeindigd even goed, met een avg lap. 1:35.636, 1.30 in de pits gestaan.
Derde race: stond op plek 9, dacht dit wordt een lastige. Rustig voor gaan zitten en door veel chaos om mij heen en crashs opgeklommen naar 3 en zo ronde lang door gereden met minimale foutjes toen de banden heet waren.
Ga morgen zeker weer racen als ik de mogelijkheid heb, Silverstone ligt me nu wel.
Snelste tijd is een 1.26.3 geloof ik.
[ Voor 4% gewijzigd door Ithric op 06-02-2014 23:19 ]
Goed, makkelijk praten achteraf en dit was wel heel erg close, maar ik wil gewoon even aangeven dat je vaak toch iets meer kan doen dan toekijken als er zoiets gebeurt, en met wat geluk stuur je hier de volgende keer omheen
Kort gezegd komt het neer op het verschil tussen reageren op wat hij doet en anticiperen op wat hij misschien gaat doen, en voor dat laatste heb je natuurlijk flink wat ervaring nodig (weten waar moeilijke plekken op een circuit liggen en hoe een auto zich gedraagt in een spin bijvoorbeeld).
[ Voor 16% gewijzigd door NickThissen op 06-02-2014 23:43 ]
Ik ben normaal vrij goed in het ontwijken van crashes, maar in dit geval had ik precies hetzelfde als lthric gedaan hoor.NickThissen schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 23:42:
Waarschijnlijk niet wat je wil horen, maar ik denk dat die crash voorkomen had kunnen worden
Weet niet of het door de laatste NTM komt, maar ik zou nooit hebben verwacht dat zijn banden opeens grip zouden vinden. Voor mijn gevoel is dit spingedrag dan ook anders dan wat ik normaal zie in iracing.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Huh!?!?!?BM schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 07:51:
Joep heeft gewonnen in de Referral ContestEnlighten us Joep, wat is het geworden
Ik weet nog van niks..
I'll be back
Edit: bron: http://members.iracing.co...t/25/3226154.page#7783861
Maar nog geen mail
[ Voor 17% gewijzigd door JoepW op 07-02-2014 08:07 ]
Ik blijf hierom ook meestal al rond de 0.7-1.0 seconden achter iemand en probeer een foutje te forceren maar ga niet snel 2 wide een bocht in met andere.[message=41734678,noline]NickThissen schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 23:42
Nu kwam ik gewoon zo snel dichterbij door de slechte exit en dan laat je je toch even kennen.
Tips zijn altijd welkom, maar zoals ik ook op TeamSpeak zei tegen mensen.
Het ging allemaal best snel en ik had het gevoel als ik lifte/remde dat ik dan ook rond ging, dus was echt gewoon een gok en verwachte hem niet zo snel terug mijn kan op.
Ik heb hem ook opgenomen om hem terug te kunnen kijken en van te leren, al met al heb ik genoeg crashses ontweken.
Zelfs 1 maal door veel te wijd te gaan en over het gras aan de buitekant (bocht 3 naar rechts) en zo 5 plekken te winnen.
Maar ik ben echt dik tevreden ik had 3x top 5 kunnen rijden en mogelijk 1st/2de eruit kunnen halen, maar voor 3 races hier en verder alleen testen gaat het met goed af vind ik.
Ik voelde wel druk maar bleef mijn eigen tempo rijden en liet me niet teveel op jagen dus.
Begin de Skip over het algemeen steeds beter aan te voelen, dus ik ben echt dik tevreden.
@Joep: Gefeliciteerd.
[ Voor 11% gewijzigd door Ithric op 07-02-2014 08:17 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Gisteravond nog even geoefend met de Skip. Ben bang dat ik nooit vrienden zal worden met Silverstone. Uiteindelijk 35.3 gereden, maar daar moet nog minimaal een seconde vanaf voor ik races ga overwegen.
Daarna voor de gein nog even met de L49 op Road Atlanta gereden... das een tricky combi
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Gefeliciteerd, neem ik aanArfman schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 08:25:
In other news: ziet er naar uit dat ik dit over een paar maandjes nodig heb. Daar gaat mijn vrije tijd
[afbeelding]
Het is een auto met een leercurve ja, een forse leercurve. Ik had er tot gister eigenlijk ook niet meer in gereden vanaf dat ie released was. Uiteindelijk 24,4 ofzo weten te rijden, maar het is op eieren rijden. Denk ook niet dat het een auto is waar ik veel in zou gaan racen, daar is ie me toch te lastig voor.Arfman schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 08:43:
Ja, ik heb contact met degene die de serie nieuw leven wil inblazen. Hij heeft me om hulp gevraagd omdat ik destijds ook betrokken was bij de Radical resurrectie. Ik moet zeggen dat hij goede ideeën heeft maar ik ben bang dat de L49 gewoon een stap te hoog is voor veel mensen.
Xbox
Gefeliciteerd.Arfman schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 08:25:
In other news: ziet er naar uit dat ik dit over een paar maandjes nodig heb. Daar gaat mijn vrije tijd
[afbeelding]
Kijken of ik komend weekend nog wat kan rijden, anders maandag pas weer.

Joep(ie) : http://members.iracing.co...t/25/3226154.page#7783861

[ Voor 23% gewijzigd door Fragbeestje op 07-02-2014 09:13 ]
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
Had ik ook al gevonden, hoorFragbeestje schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:11:
Gefeliciteerd Arfman!![]()
Joep(ie) : http://members.iracing.co...t/25/3226154.page#7783861
Maar neemt niet weg dat ik officieel nog niks weet....JoepW schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 07:55:
[...]
Huh!?!?!?
Ik weet nog van niks..
I'll be back
Edit: bron: http://members.iracing.co...t/25/3226154.page#7783861
Maar nog geen mail
Xbox
Dank jullie wel
Jij ook Joep. Ik ben benieuwd wat je wint.
Deze keer een kort verslagje van de Piston Cup practice.
http://www.joinedsimracin...d-practice-is-for-de-wit/
Vanavond host ik zelf om 20:00 nog een oefen sessie voor de race van Zondag.
Gefeliciteerd man!!!! Mooier kado kan je niet krijgen.Arfman schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 08:25:
[afbeelding]
Ik heb nu 1x een sessie gedaan op Silverstone. 1.36.4 was het resultaat. Moet nog flink wat vanaf dus voordat het serieu wordtXept!on schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 22:10:
[...]
Nice!
Mijn beste is een 35.0 in een race maar daar kom ik lang niet altijd aan.
Ben veel met setups aan het kloten geweest maar heb nog niet echt iets gevonden waar ik helemaal tevreden mee ben.
Moet ook oppassen dat m'n achterbanden niet te warm worden in de race.
Maar ben bang dat ik voorlopig druk ben met tracks leren kennen..
@Arfman: Feli!
Ben benieuwd wat Joep gewonnen heeft. Die Skip Barber training zou wel vrij lastig zijn
Cube Nuroad Race (2022)
Verwijderd
Een leuk weekje vakantie naar de USderx666 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 12:44:
Gefeiliciteerd Mr & Mrs Arfman !
Ben benieuwd wat Joep gewonnen heeft. Die Skip Barber training zou wel vrij lastig zijn
@ Arfman.
Gefeliciteerd en succes (met de luiers
Dus veel snachts racenArfman schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 14:01:
Dat wordt iRacing tussen de voedingen en luiers door sneaken, I'm well aware
En proficiat Joep!
Als het de Skip Barber school is dan claim ik die wel hoor! Ik ben hoogstwaarschijnlijk eind deze zomer of in Baltimore of in Boston, beiden zijn "relatief" dichtbij Lime Rock Park dus dat komt dan wel goed
Vet! Ga je ook nog een race bezoeken?NickThissen schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 14:36:
Proficiat Arfman!
En proficiat Joep!
Als het de Skip Barber school is dan claim ik die wel hoor! Ik ben hoogstwaarschijnlijk eind deze zomer of in Baltimore of in Boston, beiden zijn "relatief" dichtbij Lime Rock Park dus dat komt dan wel goed
Ik heb ook wel intresse in de Skip school
Voor de mensen die moeite hebben met Silverstone, het valt me op dat veel mensen de rem zones in een bocht nemen (T4, T6). Je kan als je goed aanstuurt, bijna in een rechte lijn remmen. Gaf mij ongeveer 1,5s winst toen ik het door had
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Haha, nee waarschijnlijk niet. Het is nog steeds bijna 3 uur rijden (5 vanuit Baltimore) maar dat zou ik er wel voor over hebben
[ Voor 3% gewijzigd door NickThissen op 07-02-2014 15:16 ]
wat is de minimale leeftijd 😜
[ Voor 28% gewijzigd door FabiandJ op 07-02-2014 18:07 ]
Neen, hij had de race gewonnen door de training te rijden.Verwijderd schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 18:20:
[...]
En die had al 3 ronden voorsprong voor de lichten op groen gingen?
Gebruikt Iracing niet de naam van je rekening? Vaag...
Xbox
juist 2.02.9 Q gezet in de track hopelijk genoeg om niet tussen de brokken piloten te zitten vanavond
mmm zien juist dat dit echt nog geen lekkere tijd is lol wordt nog oefenen

[ Voor 25% gewijzigd door dabelg op 07-02-2014 18:50 ]
Of je stuurt een mail naar iRacing of ze je naam willen veranderen. Zeg je gewoon dat je toevallig Fikkie heet.
Kan trouwens ook door een PayPal aan te maken onder de naam Always Winning of zo en daarmee te registeren.
[ Voor 3% gewijzigd door gtrNL op 07-02-2014 21:02 ]
Dus van 4 tot 6 uur.To deploy sim and web updates.
Monday 10-Feb 1500 UTC
UTC
0900 Hosted Sessions*
1500 Service Down
1700 Service Up
Ik zag dat Linc de smaak te pakken krijgt op Michigan! 40.1 is helemaal geen slechte tijd.
[ Voor 20% gewijzigd door Niellie41 op 07-02-2014 23:43 ]
Eerste startend vanaf pole, met Dennis op een 2de plaats achter mij. Dit hebben we ook de hele race zo gehouden, en zo heb ik dus meteen mijn eerste race op Bathurst in iRacing gewonnen! : Geen slecht begin dacht ik zo
Tweede race gestart vanaf de derde plek, met op de eerste plaats een naam die mij heel bekend voor kwam. Even snel gegoogled om het zeker te weten, en ja hoor! Chaz Mostert, V8 Supercar rijder, en komend seizoen overigens uitkomend voor Ford Performance Racing! Iemand die deze baan dus duidelijk op zijn duimpje kent.
In de race vrijwel de hele race aan de staart van de nummer 2 gezeten. Kwam er maar niet voorbij. Liet mij soms ook verrassen door zijn bochtensnelheid die soms iets lager lag dan de mijne waardoor ik vol op de rem moest. Verlies je toch telkens wat tijd mee die je vervolgens dicht moet rijden, en dan weer zoeken naar een gaatje wat er niet kwam.
Chaz lag overigens al ver voor ons, plus was ook gewoon sneller dan ons. Zijn snelste ronde was iets in de 2.09 nog iets, echt ziekelijk snel. Ik was al blij dat ik rondes kon rijden die net in de 2.10 lagen die race.
[ Voor 12% gewijzigd door BobvK op 08-02-2014 11:51 ]
Ik wist dat ik traag was op Bathurst (is voor mij puur een week om foutloos te finishen, resultaat ff wat minder belangrijk), maar meer dan een minuut langzamer had ik toch niet verwachtBobvK schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 01:50:
Zojuist 2 races gedaan met de rufcup op Bathurst. Duurt even voordat je er foutloos rond kunt gaan, maar dan is het ook een fantastische baan om te rijden.![]()
Eerste startend vanaf pole, met Dennis op een 2de plaats achter mij. Dit hebben we ook de hele race zo gehouden, en zo heb ik dus meteen mijn eerste race op Bathurst in iRacing gewonnen! : Geen slecht begin dacht ik zo![]()
Tweede race gestart vanaf de derde plek, met op de eerste plaats een naam die mij heel bekend voor kwam. Even snel gegoogled om het zeker te weten, en ja hoor! Chaz Mostert, V8 Supercar rijder, en komend seizoen overigens uitkomend voor Ford Performance Racing! Iemand die deze baan dus duidelijk op zijn duimpje kent.
In de race vrijwel de hele race aan de staart van de nummer 2 gezeten. Kwam er maar niet voorbij. Liet mij soms ook verrassen door zijn bochtensnelheid die soms iets lager lag dan de mijne waardoor ik vol op de rem moest. Verlies je toch telkens wat tijd mee die je vervolgens dicht moet rijden, en dan weer zoeken naar een gaatje wat er niet kwam.
Chaz lag overigens al ver voor ons, plus was ook gewoon sneller dan ons. Zijn snelste ronde was iets in de 1.09 nog iets, echt ziekelijk snel. Ik was al blij dat ik rondes kon rijden die net in de 1.10 lagen die race.Helaas in de een na laatste ronde een fout gemaakt in het downhill gedeelte waardoor ik een 3de plaats moest afgeven. Was te veel druk aan het zetten op degene voor mij waarna ik zelf een fout maakte. Uiteindelijk 9de geworden.
blijft wel altijd leuk om zulke mensen op de baan tegen te komen, zo heb ik ook al een paar keer tegen Scott Speed gereden
[ Voor 3% gewijzigd door Richard117 op 08-02-2014 08:30 ]
Het heten niet voor niks aliensRichard117 schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 08:29:
[...]
Ik wist dat ik traag was op Bathurst (is voor mij puur een week om foutloos te finishen, resultaat ff wat minder belangrijk), maar meer dan een minuut langzamer had ik toch niet verwacht
In de stats zag in een qualifier ronde van 14.1
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Thnx, ging steeds beter dankzij de verschillende tips!Niellie41 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 23:36:
Maandag is er een update/fix
[...]
Dus van 4 tot 6 uur.
Ik zag dat Linc de smaak te pakken krijgt op Michigan! 40.1 is helemaal geen slechte tijd.
1204(+51)
(+0.33)
0 inc.
Na maar is beetje mijn iRacing omhoog pompen!!
[ Voor 14% gewijzigd door Flamax op 08-02-2014 12:06 ]
Oeps, aangepastRichard117 schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 08:29:
[...]
Ik wist dat ik traag was op Bathurst (is voor mij puur een week om foutloos te finishen, resultaat ff wat minder belangrijk), maar meer dan een minuut langzamer had ik toch niet verwacht
Het leuke is ook nog dat de pro's je in de meeste gevallen je het snot voor de ogen rijden. Ben ook eens Shane van Gisbergen in een truckrace tegen gekomen. Hij had de hele race aan kop gereden!Richard117 schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 08:29:
[...]
blijft wel altijd leuk om zulke mensen op de baan tegen te komen, zo heb ik ook al een paar keer tegen Scott Speed gereden
Ook heb ik eens een Darin Turner (Aston Martin coureur) gezien en hij was super snel, maar ik weet niet zeker of het ook de coureur was.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Zal me eerst eens voorstellen.
Ik ben Eric en ben 30 jaar jong. Momenteel woon ik in Kockengen als ik wat in de omgeving van Leusden/Amersfoort vind ben ik hier weg.
Natuurlijk kom ik hier niet vanwege dat ik mij wilde voorstellen
Als ik lid wil worden hier moet ik dan eerst iracing aanschaffen en vervolgens registreren op de website van GoT? En kan ik JoepW zo opgeven als referal? Ik heb nog vast meer vragen maar het verhaal is al zo lang
Groeten Eric
Je hebt het goed gezien, wij doen het spelletje serieus (dus geen gebeuk op de baan) maar als je 10 seconden per ronde trager bent is dat ook geen probleem
Als je een iRacing abonnement afsluit kun je Joep Willemsen inderdaad opgeven als referral, krijgen wij een paar hostingdollars.
Veel plezier alvast en als je nog meer vragen hebt: laat maar komen
Dank je voor je reactie. Fijn om te weten dat als ik 10 seconde langzamer rijd dit ook goed is
Net even een berichtje gestuurd naar Joep voor zijn email. Dan kan ik IRacing gaan aanschaffen. Ik ben erg benieuwd.
Haha en de vragen zullen zeker komen
Vergeet ook niet dat veel vragen al beantwoord worden in de openingspost van dit topic: JoepW in "iRacing: 2014 Seizoen 1 t/m 4"
Niet dat je hier niks mag vragen maar anders is Joep er uren voor niks mee bezig geweest
Welkom (nogmaals).ericvdwal schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 14:18:
Hallo,
Zal me eerst eens voorstellen.....
En kan ik JoepW zo opgeven als referal?....
DM beantwoord.
Ga hem gelijk invoegen
Ook hoef je niet verplicht aanwezig te zijn, rij ook nog in de Rookie door chronisch tijd gebrek maar vermaak mij er nog mee en daar gaat het volgens mij omericvdwal schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 14:18:
Hallo,
Zal me eerst eens voorstellen.
Ik ben Eric en ben 30 jaar jong. Momenteel woon ik in Kockengen als ik wat in de omgeving van Leusden/Amersfoort vind ben ik hier weg.
Natuurlijk kom ik hier niet vanwege dat ik mij wilde voorstellenHet gaat natuurlijk om simracing. Heb mijn nodige ervaring wel met racespellen maar ben een echte rookie als het aankomt op simracing. Een aantal jaar geleden kocht ik een G27. Geweldig stuur vrijwel nooit mee gespeeld. Had er geen goeie plek voor
Nu eindelijk er iets voor gemaakt en ben veel aan het rijden. Vooral heel veel proefrondjes in Assetto Corsa. Een erg mooi spel maar ik merk ik dat ik de behoefte heb om online te gaan racen. En daar zijn verschillende sims voor. Nu merk ik dat Iracing wel voorop staat met online racing vooral vanwege de professionaliteit. Hier wil ik me dus in verdiepen. Aangezien ik echt een rookie ben kan ik alle hulp gebruiken en vandaar dat ik op zoek ben naar een team of community. Nu ben ik bij verschillende terecht gekomen en deze spreekt mij erg aan. Veel informatie en bovendien ook voor de fun kun je hier terecht. Het is niet te serieus heb ik het idee, en toch serieus genoeg. Wat ik bedoel is dat het bij sommige teams echt alleen om het pro racen gaat. Zover ben ik nog lang niet. En weet ook niet of ik dat wil. Wil serieus racen. Maar niet mijn hele leven moet erom draaien.
Als ik lid wil worden hier moet ik dan eerst iracing aanschaffen en vervolgens registreren op de website van GoT? En kan ik JoepW zo opgeven als referal? Ik heb nog vast meer vragen maar het verhaal is al zo lang
Groeten Eric
Kom je oorspronkelijk uit Leusden?
Hey MarcelMarc3l schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 17:03:
[...]
Ook hoef je niet verplicht aanwezig te zijn, rij ook nog in de Rookie door chronisch tijd gebrek maar vermaak mij er nog mee en daar gaat het volgens mij om
Kom je oorspronkelijk uit Leusden?
Ow beter
Beetje mijn hometown zeg maar
Nadat je de auto echt op de baan houd op een beetje snelheid kan je eens in P-sessies gaan rijden (geen effect op je SR) en als dat ook lekker gaat met verkeer om je heen ga je eens beginnen met Q & R...
Have fun!
Darren Turner is niet de coureur, ik heb daar regelmatig tegen gereden en het hem toen gevraagd.Niellie41 schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 12:16:
Ik heb wel eens met Timmy Hill (Sprint Cup en Nationwide coureur), Tomas Scheckter en Travis Pastrana gereden.
Ook heb ik eens een Darin Turner (Aston Martin coureur) gezien en hij was super snel, maar ik weet niet zeker of het ook de coureur was.
Ook reed hij vaak op momenten iRacing, dat er ook een echt raceweekend aan de gang was.
Hey, welkom en zo te horen zit je hier goed. Kan altijd op teamspeak langs komen is meestal wel iemand om je te helpen.ericvdwal schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 17:14:
[...]
Hey Marcel
Ow beterKan ik het dus lekker op mijn eigen tempo doen
En nou ja zo ongeveer vanaf mijn 15e heb ik daar gewoond en kom er nog regelmatig mijn ouders wonen daar nog steeds
Beetje mijn hometown zeg maar
Btw heb zelf ook 10 jaar in Leusden gewoond. Wel al 18 jaar geleden.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Ce6R50TQ-n8]
Dank jewel voor de tips. Ga zo eerst idd gewoon eens even testrijden.
Teamspeak geinstalleerdDutchDevil79 schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 17:34:
[...]
Hey, welkom en zo te horen zit je hier goed. Kan altijd op teamspeak langs komen is meestal wel iemand om je te helpen.
Btw heb zelf ook 10 jaar in Leusden gewoond. Wel al 18 jaar geleden.
Das balen Arfman
De race info (incl. password) is inmiddels verstuurd. Alle rijders die hier: http://www.joinedsimracingfanatics.nl/drivers onder "drivers" staan hebben de PM gehad en kunnen mee doen. De inschrijflijst voor de eerste race op Michigan is hierbij ook definitief. Mocht je nou geen PM hebben gehad terwijl je deze wel zou moeten hebben gehad. Neem dan zo spoedig mogelijk contact op met een van de admins via het iRacing PM systeem.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Zelf 2 domme foutjes gemaakt maar tijdens de race wat plekken terug gepakt.
In de laatste ronde iemand vrij netjes ingehaald in T5, gooit hij hem in T7 vol er in aan de binnen kant en glijd zo tegen me aan omdat hij die bocht nooit kon halen.
Mijn auto krom en daardoor 2 posities verloren, hij kon gewoon doorrijden en disconnect meteen na de finish zonder ook maar iets te zeggen.

Maar goed, in mijn twee weken Skip is dit de eerste keer dat zoiets gebeurde en dat ik überhaupt vermijdbaar contact had met iemand.
En iRating door de 1700.

En dankzij Pascal en zijn setup voor het eerst in de 1:34 gereden, so thanks again Pascal!
Hier is een text overlay project speciaal voor OBS
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3233848.page
Ja het is echt HEEL vervelend..dabelg schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 17:42:
staaltje hoe de neutral bug je race kan verkloten
[video]
Waar haal je dat blauwe dashboard vandaan btw?dabelg schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 18:15:
Heb al paar keer de vraag gekregen ivm iracing telemetrie in stream.
Hier is een text overlay project speciaal voor OBS
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3233848.page
Dit topic is gesloten.