La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
HahahaNickThissen schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 18:35:
Prachtig hoe mensen helemaal over de Rooije gaan als je om hun naam lacht
quote: Nim Cross Jr
[...]
You know how many protests I am getting on this? Maybe one of the best jokes ever played.Nicely done!
Nim
Straks gaan ze denken dat het is omwille van dat topic

Apart, die grap is echt al zooooo oud
Sla vanavond trouwens de CRC over. Vanacht veel te slecht geslapen, dus duik zo m'n bed in. Veel plezier allemaal
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Inderdaad. Je ziet mij, de witte auto vooraan, wachten totdat de weg vrij is. Toch waren er een paar die mij wisten te raken.JoepW schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 17:20:
Deze wilde ik jullie niet onthouden.
Het begint allemaal met race incident, maar de ravage daarna lijkt mij voor een goed deel te voorkomen. [video]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Wanneer je een Rookie bent dan is iRating niet zichtbaar, deze zie je pas wanneer je in class D komt. (toch?)
Wanneer je dan D-class bent, start je dan met een vaste iRating of is het wel gebaseerd op je Rookie-resultaten?
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
Verwijderd
http://members.iracing.co...do?&subsessionid=10109744
Idd op basis van je rookie resultaten....DirkT schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 22:03:
Volgens mij wel op je rookie resultaten, ik kwam met een 1600+ uit de rookie dacht ik.
Zo de CRC-race met de Soltice @ Sebring Modified was echt brilliant!
Ik startte van de 2de plek met en Q-tijd 43/1000 sec. achter DutchDevil.
En vlak achter me Jubby, Fragbeesje en Nick. Met deze vijf rijders vervolgens 45 minuten aan een elastiekje gereden met geregeld gevechten en positiewisselingen.
In ronde 2 kon ik DD al inhalen en Jubby ging meteen mee. Deze kon ik achter me houden tot ronde 9. In ronde 10 kreeg ik een slowdown en lag opeens 6de achter back2basic die er goed bij zat. 2 ronden later had ik hem weer ingehaald en daarna met wat rustig rijden en laat remmen had ik weer aansluiting bij de kopgroep. Na lang treintje rijden en zoeken naar inhaalkansen kon in na 4-5 bochten (T1 t/m 5 of zo) Fragbeesje inhalen en een ronde later spinde Nick in T1. (Jammer!)
Toen lag ik opeens weer derde en heb het gat naar de 'vechtende' DD en Jubby dicht gereden. Toen reed ik ook mijn snelste ronde (0,001 langzamer dan overal snelste, die eer is voor Jubby!) Ik hoopte nog op een kans om minstens Jubby in te halen, maar er was geen kans meer.
Uiteindelijk ging de top drie met slechts 0,772 seconden verschil over de finish.
In de eerste paar ronden dacht ik..... 45 minuten wordt lang, maar ik heb me eigenlijk geen seconde verveeld. En een groot voordeel was wel dat ik geregeld op het backstraight even mijn handen van het stuur kon halen om wat te ontspannen en te drinken

Paar leuke statistieken:
- 4 leiders gehad
- Gemiddelde rondetijd van de top 5 binnen 0,4 seconde over 31 rondjes!
Hier de details: http://members.iracing.co...do?&subsessionid=10109743
[ Voor 80% gewijzigd door JoepW op 04-02-2014 23:10 ]
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Het viel me op dat in mijn (bovenste) split bij de Skip ik de enige D was, de rest allemaal hoger.
Maar dat kan natuurlijk ook gewoon betekenen dat ik een gevaar op de weg ben.
In de lagere split wil je niet zitten hoor. Daar zat iemand bij met een iR van 301!Xept!on schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 23:14:
Thanks!
Het viel me op dat in mijn (bovenste) split bij de Skip ik de enige D was, de rest allemaal hoger.
Maar dat kan natuurlijk ook gewoon betekenen dat ik een gevaar op de weg ben.
En gezien je inc's heb je netjes gereden.
Gewoon gestaag zo door gaan, ziet er goed uit

http://www.joinedsimracin...astest-in-first-practice/
Reed veel al onder de 1.45.xxx en zelfs een keer 1.36 met draft en 1.37 zonder, dus gaat al beter.
Vanavond weer goed trainen en dan even een Q of Race als ik beetje lekker in een race zit.
Twijvel of ik een Q wil doen of niet, want achteraan starten betekent geen Pits start scheelt weer wat seconden.
Doe erg mijn best om goed lijnen te rijden en op tijd remmen en dat werkt zeker zijn vruchten af.
Nog steeds moet ik de auto leren opvangen, maar gaat echt steeds beter moet ik zeggen.
Niet kwalificeren betekend niet direct dat je achteraan start he. Je word op basis van iRating achter de mensen gezet die wel gekwalificeerd hebben. Zou zomaar kunnen dus dat je alsnog vol in het middenveld terecht komt.Ithric schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 08:24:
Heb gisteren 2 uur geoefend op Silverstone en kreeg eindelijk de smaak een beetje te pakken.
Reed veel al onder de 1.45.xxx en zelfs een keer 1.36 met draft en 1.37 zonder, dus gaat al beter.
Vanavond weer goed trainen en dan even een Q of Race als ik beetje lekker in een race zit.
Twijvel of ik een Q wil doen of niet, want achteraan starten betekent geen Pits start scheelt weer wat seconden.
Doe erg mijn best om goed lijnen te rijden en op tijd remmen en dat werkt zeker zijn vruchten af.
Nog steeds moet ik de auto leren opvangen, maar gaat echt steeds beter moet ik zeggen.
Ben nog eens aan het rondkijken voor een eventuele vervanging van mijn huidige stuur en pedalen. Fanatec komt daar natuurlijk ook naar boven drijven, maar ik lees her en der toch wat twijfelachtige verhalen (iRacing forum). Vind sowieso de prijs voor de 'premium' service bij de CSW base/stuurtje schofterig hoog... 50 euro bij elk, das dus gewoon 150 euro extra om een beetje normale service te krijgen....
Nog even rustig verder kijken denk ik
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik had van te voren al zoiets van ik hoef met dit gebakje niet een heel uur te oefenen. Dat bleek ook want al na enkele rondjes ging het lekker en was er alleen in de eerste en laatste bocht nog wat tijd te winnen. Daardoor nog even tussen door eruit gegaan om het crashfest op Bathurst (Ruf cup) te kijken en zo weer op tijd terug te zijn voor de kwalificatie.
In de kwalificatie een mooie tijd gereden welke goed was voor pole (met enorm verschil op de nr 2 Joep
Race dus van start op pole. Kon bij de start een gaatje slaan van een seconde door wat schermutselingen achter me. Echter weg lopen was er niet bij doordat iedereen in de draft op het rechte stuk weer kon aanhaken. Joep was de eerste die men nr 1 positie overnam en daarna hebben we met 5 man om en om nog van leiding gewisseld. Waarbij het elke keer weer geen kans was lang de leiding vast te houden. Echter na een tijdje wel wat langer op p1 kunnen blijven en toen ook geprobeerd het gat zo groot mogelijk te maken echter nog steeds niet echt weg kunnen lopen. Waarbij ik dus in de laatste rondjes nog enorm moest door stampen om Jubby voor te blijven. Nog paar keer 2 wijd gegaan maar kon hem 2 ronde voor het einde er ongeveer een seconde voor houden en door geen foutje meer te maken zo de overwinning veilig stellen.
Zodoende een zeer leuke race gehad en zeer blij met men overwinning. Nog nooit zo hard moeten vechten voor een overwinning. Daarnaast ook nog de eerste plek in het toernooi gepakt dus op naar de volgende race in de CRC.
Ach je leest alleen de horror verhalen op forums dus niet te veel van schrikken. Ik heb nu al bijna 4 jaar een Fanatec stuurtje dat 1x kapot is gegaan en toen heb ik gewoon een nieuwe gehad (zonder premium service). Nu is de terug schakel flipper/knop op het stuur kapot waardoor ik ook moet kijken voor een nieuw stuurtje maar na 2 1/2 jaar gebruik van dit stuurtje is dat niks nieuws voor mij. Met de Logitech stuurtjes van mij kon ik meestal ook 2 tot 3 jaar mee doen (bijna dagelijks gebruik) voordat er dingen kapot aan gingen en met de pedalen nog wel korter voordat een pod meter defect was.BM schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 08:52:
[...]
Niet kwalificeren betekend niet direct dat je achteraan start he. Je word op basis van iRating achter de mensen gezet die wel gekwalificeerd hebben. Zou zomaar kunnen dus dat je alsnog vol in het middenveld terecht komt.
Ben nog eens aan het rondkijken voor een eventuele vervanging van mijn huidige stuur en pedalen. Fanatec komt daar natuurlijk ook naar boven drijven, maar ik lees her en der toch wat twijfelachtige verhalen (iRacing forum). Vind sowieso de prijs voor de 'premium' service bij de CSW base/stuurtje schofterig hoog... 50 euro bij elk, das dus gewoon 150 euro extra om een beetje normale service te krijgen....
Nog even rustig verder kijken denk ik
Zou ook niet weten waarom je die premium service nodig hebt hun normale service heb ik nooit problemen gehad. Met opsturen van defecte stuurtje had ik binnen een paar dagen een nieuwe nadat ze geconstateerd hadden dat die niet meer te repareren was. En ook toen men pedalen set kapot was heb ik de aanschaf prijs als korting gekregen op de CSP V1 pedaaltjes.
Natuurlijk hadden / hebben ze een paar ontwerpfouten / montage fouten in de CSW & F1-stuur zitten. Bij mij allemaal keurig opgelost, maar ik moest dan ook zo nodig een exemplaar van de 1ste serie hebben
En kijk nou naar RedBaron: Die is al toe aan zijn derde G27
Waar ik echter 'bang' voor ben is dat ze de normale service nu doorgeschoven hebben naar het premium pakket, en de mensen die dat niet afnemen onderaan de stapel leggen
[ Voor 16% gewijzigd door BM op 05-02-2014 09:35 ]
Xbox
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Zelf heb ik alleen een kapotte rem sensor gehad. Op mij kwam het over als een slechte batch, omdat ik er 2 in 2 weken versleet. Daarna geen enkel probleem gehad. En de service was altijd snel en perfect (ik heb geen premium). Maar dat is puur mijn eigen ervaring
Vanavond maar weer lekker verder oefenen in de skip, kwam gister tot een 1:35.0 op Silverstone, maar ik heb het gevoel dat ik nog zoooooo veel sneller kan. Vooral het laatste complex. Baan is zo breed dat ik moeite heb de juiste lijn te vinden met de juiste snelheid
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Denk dat ik deze week de skip maar is op pak!
Gewoon op je gemak uit de pits starten, en rustig dat hok uit de muur houdenFlamax schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 09:53:
Gister wat practice gedaan op Bathurst, wat een track zie het nog niet echt zitten daar van de week een official race te rijden.
Denk dat ik deze week de skip maar is op pak!
De rest crasht wel, top 10 gegarandeerd
Hmmmm, klinkt aantrekkelijk! Vind wel een geweldige trackHoogie2004 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 09:55:
[...]
Gewoon op je gemak uit de pits starten, en rustig dat hok uit de muur houden
De rest crasht wel, top 10 gegarandeerd
Zo werkt het bij de meeste races wel hoor.Flamax schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 09:56:
[...]
Hmmmm, klinkt aantrekkelijk! Vind wel een geweldige track
Ik ben in de meeste auto's tussen de 2 en 4 seconden per ronde te langzaam (van de absolute toppers).
Bijvoorbeeld in de Skip afgelopen week, ik startte voorlaatste, laat gewoon lekker iedereen bocht 1 invliegen, en ik sluit aan. Vervolgens uit de problemen blijven, en gewoon finishen op jouw tempo. Uiteindelijk 10e
Ga het gewoon proberen dan, nog wat meer practice zodat ik mezelf ook uit de muur kan houden en dan maar is race proberen.Hoogie2004 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 09:58:
[...]
Zo werkt het bij de meeste races wel hoor.
Ik ben in de meeste auto's tussen de 2 en 4 seconden per ronde te langzaam (van de absolute toppers).
Bijvoorbeeld in de Skip afgelopen week, ik startte voorlaatste, laat gewoon lekker iedereen bocht 1 invliegen, en ik sluit aan. Vervolgens uit de problemen blijven, en gewoon finishen op jouw tempo. Uiteindelijk 10e(iR in de plus, en SR in de plus). Zelfs nog even lekker geraced voor positie met iemand die ongeveer even snel was.
Verwijderd
Hieronder grofweg de volgorde die en basisregels die ik hanteer.
Hier een beetje de volgorde welke ikzelf hanteer als ik vanaf scratch (fixed setup) begin.
Voorkant:
- Neus laag
- Toe op -1 of -2 max
- Link slack altijd dicht bij 0
- Arb voor MAX (voor coil bind)
- Solid link (in tegenstelling tot reeel waar ze solid link enkel op platte en road circuits gebruiken)
Wedge:
- Wedge aanpassen. (vaak is deze voor elk gelijk circuit praktisch hetzelfde en zit tussen 55% en 60%)
Achter:
- Truck Arm pre-load op de eerste positieve waarde.
*** Eerste run om de wagen aan te voelen.
Voor
- Hoe minder arms, hoe looser de setup. (arms gebruik je ook om de splitter travel te beinvloeden).
- Camber corrigeren omdat ik gelijkmatige slijtage wil.
- Caster (vaak statisch)
Achter
- Spring split (grotere split is betere cornercentre)
- Trackbars, links voor entry, rechts voor exit. Stagger (pressure verschil tussen links en rechts heeft hier ook effect op maar ook op entry en exit van de bocht)
*** Tweede run
*** Nogmaals het bovenstaande langsgaan tot je tevreden bent over de basis balans.
- Letten op banden slijtage temperatuur probeer ik die gelijke slijtage rechtvoor en rechts achter.
En dan begint het finetunen, het zoeken naar de zwakke plekken... De B is wat dat betreft gelukkig niet zo'n heel moeilijke wagen om met de het sleutelen uit de voeten te kunnen.
Good luck!
Ik heb de Ponitiac weer in de stalling staan maar stiekem wel de motor laten draaien zodat ie goed warm is voor de volgende race :):):):)
Het verschil is alleen wel dat je bij Fanatec erg veel verhalen van problemen leest die kort na de aanschaf al opspelen. Of je dat wijt aan een ontwerp fout, "slechte batch" of wat dan ook, het is gewoon erg vervelend als je relatief best veel geld uitgeeft en meteen al met gezeik (en zonder werkend product) zit.JoepW schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 09:26:
IK ben het met DD eens. Valt allemaal wel mee. Als ik zie hoe veel ik de boel gebruik dan is het allemaal nog niet zo erg.
Natuurlijk hadden / hebben ze een paar ontwerpfouten / montage fouten in de CSW & F1-stuur zitten. Bij mij allemaal keurig opgelost, maar ik moest dan ook zo nodig een exemplaar van de 1ste serie hebben
En kijk nou naar RedBaron: Die is al toe aan zijn derde G27
Dat soort verhalen heb ik bij Logitech eigenlijk nooit gehoord.
En verder was de eerste vervanging omdat het potentiometertje last van spikes had, wat (tijdelijk) te verhelpen is door het schoon te maken.
De tweede keer was het wel echt "stuk" inderdaad (alhoewel dat wss ook nog wel te fixen was geweest).
Maar beide keren na ruim 1,5 jaar met intensief gebruikt en niet direct na aanschaf.
Dat is meer het punt wat (mij in ieder geval) afschrikt bij Fanatec.
En ik hou nou eenmaal van karaktervolle zaken. Een van de redenen dat ik zo lang in klassiekers heb rondgereden. Die deden ook geregeld heel andere dingen dan ik wilde
Xbox
Hele leuke race gehad met veel actie
ivm Fanatec en Logitech:
Heb wel wat problemen gehad met fanatec maar is mooi opgelost.
Ik heb ook met Logitech de nodige problemen gehad en als je hier wat info over opzoekt kom je toch ook heel wat posts tegen op diverse fora.
Support is van hetzelfde niveau, alleen dat ze bij logitech wel meestal zeggen dat je het stuurtje dat stuk is niet terug moet sturen (kost hen meer aan werkuren en verzendingskosten dan de verkoopwaarde van een nieuw stuur) dus kan je die zelf nog proberen te fixen en verpatsen.
Maar ook bij de g27 zitten er nog wel degelijk ontwerpfouten in.
Heel wat problemen kunnen ze bijvoorbeeld al verhelpen door gewoon wat loctite op bepaalde vijsjes aan te brengen, maar dit wordt nog steeds niet gedaan. Boel trilt uiteindelijk wat los vanbinnen waardoor de sensor rond de motor iets afwijkt en de calibratie niet meer correct verloopt of er afwijkingen optreden.
Dus dat extra support pakket van Fanatec gewoon links laten liggen. Heb ik ook niet en ben beide keren heel snel geholpen.
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
Mooi stuk, Ruud! De slijtage correctie doe je per band, neem ik aan? Of kijk je ook naar een combinatie van banden?Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 10:24:
- Camber corrigeren omdat ik gelijkmatige slijtage wil.
Je bedoelt elke band apart? Dan ja. Bij oval setups moet je naar de 4 hoeken apart kijken en niet zoals bij road voor en achterkant.ZeeZeiler schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 11:31:
[...]
Mooi stuk, Ruud! De slijtage correctie doe je per band, neem ik aan? Of kijk je ook naar een combinatie van banden?
Ah, ok. Als ik het goed begrijp slijt de band rechtsvoor het meeste. Heeft dit geen consequenties voor de balans gedurende een stint?Niellie41 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 11:35:
[...]
Je bedoelt elke band apart? Dan ja. Bij oval setups moet je naar de 4 hoeken apart kijken en niet zoals bij road voor en achterkant.
T500RS is een concurrent, die mij heel goed bevalt. De pedalen zijn wel minder dan de Fanatec (geen loadcell) maar is op te lossen door een mod (Basherboard of Bodin Load Cell Mod). Of je verpatst de pedalen en koopt er CSR Elite pedalen bij.BM schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 11:22:
Nu het toch over hardware gaat (): wat zijn eigenlijk de concurrenten van Fanatec? So far zie ik vooral merken die goedkoper (Logitech) of duurder (Frex etc) zijn. Qua stuurtjes weet ik dat Thrustmaster met de T500RS een concurrent heeft, maar qua pedalen? Volgens mij zijn er weinig andere merken die in de prijsrange van Fanatec actief zijn?
Ik heb de Thrustmaster pedalen nog in de kast staan, mijn ervaring met Fanatec is dat je vroeg of laat reservespullen nodig hebt
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Dank! Slijtage speelt dus niet zo'n grote rol voor de balans.Niellie41 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 11:48:
De rechterkant slijt inderdaad het meeste, met RF meer dan RR. Voor de balans heeft het niet veel consequenties tenzij je steeds te hard de bocht in gaat, dan worden de banden te warm en wordt de auto heel erg onderstuurd. Het is belangrijk dat je niet te hard de bocht in gaat.
Verwijderd
Jawel, speelt een hele belangrijke rol. Als je voorbanden warmer worden/harder slijten dan achter kan de wagen steeds onderstuurder worden. Wordt de achterkant warmer en heeft deze meer slijtage, dan kan de wagen overstuurder worden tijdens een langere run.ZeeZeiler schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 11:54:
[...]
Dank! Slijtage speelt dus niet zo'n grote rol voor de balans.
Ik vind kwa slijtage eigenlijk enkel rechts van belang omdat daar de meeste grip vandaan komt. De slijtage percentages en de bandentemperatuur rechts, die vertellen je of de balans veel kan veranderen in een lange run of niet.
@Niel, in mijn geval sleet gisteren links achter harder dan rechts voor.
GTC2 : Een nieuwe DRNL competitie
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ziet er leuk uitPhydomir schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 14:42:
Voor wie op donderdag avond nog een leuke league met de Ruf C-Spec zoekt:
GTC2 : Een nieuwe DRNL competitie
En hier dan 1 minuut (1x met verschillende camera posities en 1x vanuit TV1) [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=TF-BXAPFlYI&VQ=HD720]
Ga vanavond wel weer iets officials proberen, wat precies weet ik nog niet want de downshift bug in de Track en McLaren heb ik teveel moeite mee om nog fatsoenlijk rond te komen. Misschien dat ik de C-spec pak als er genoeg animo voor is dat die race(s) live gaan.
Wat is trouwens de bug in de Track? Ik heb gister namiddag nog even zitten klooien offline, maar ik kreeg het niet voor elkaar om een versnelling te missen of iets dergelijks. En ik was best lomp bezig ook
Van ik begrijp en lees, wil de auto soms niet terug schakelen. Maar is dat niet een kwestie van te vroeg terug willen schakelen?
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Idd te vroeg terugschakelen (dus willen remmen op de motor) zet de bak in neutraal. En dat laatste is natuurlijk het laatste dat je wilt. En om vervolgens 'm dan weer in een versnelling te krijgen is een ramp. Want downshift doet het niet en upshift zet de bak (met een beetje mazzel) in de 'oude' versnelling. Nou tegen die tijd ben je al gras aan het maaien-PassY- schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 16:40:
Wat is trouwens de bug in de Track? Ik heb gister namiddag nog even zitten klooien offline, maar ik kreeg het niet voor elkaar om een versnelling te missen of iets dergelijks. En ik was best lomp bezig ook![]()
Van ik begrijp en lees, wil de auto soms niet terug schakelen. Maar is dat niet een kwestie van te vroeg terug willen schakelen?

Zal als ik straks thuis ben het nog eens proberen. Nog vroeger terug willen ofzo. Al denk ik dat het bij mij ingebakken zit, want als je te vroeg terug schakeld in de skip, dan is het sowieso einde race en motor
En een verschoon momentje, want van de knal schrik ik echt altijd
Zit ook in de McLaren enkel is het daar net iets minder storend.
Dat het probleem sneller optreed bij de RUF is omdat de aandrijflijn anders reageert, aldus iRacing.
Normaal gedrag van een dergelijke bak (als in de McLaren en de Track) is dat er gewoon NIET wordt teruggeschakeld als je te hoog in de toeren dreigt te komen.
Dit werkt bv wel bij de F1, Jetta en de HPD.
Anyway, de bak zegt in beide gevallen: "JE DOET HET VERKEERD!!!!" Maar als dit gefixed is, kan je eigenlijk gewoon blijven terugschakelen net zolang tot dat ie pakt.
Al zit te vroeg terugschakelen bij in gebakken als NIET DOEN vanwege mijn ervaringen met de skip
Challenge accepted
http://members.iracing.co.../150/3234529.page#7757101quote: Eric HudecIt's a bug. Turns out we didn't have enough throttle blip with downshift attempts. The same problem could happen on the McLaren but was much more rare because of the characteristics of the driveline. Therefore there wasn't enough force to get the gear to change down. Fix will be rolled out asap.
Ik blip uit gewoonte in alles tegenwoordig. En ik moet soms oppassen dat ik het in mijn eigen auto ook niet doe soms
Maar het tekort "los" ik denk ik op door zelf te blippen.
Tot nu toe alle races zijn officieel zelfs middernacht en vroeg in de ochtend. Dus lijkt me geen probleem. Hij si wel listig op Bathurst btw. Zeker de eerste 2 ronde rij je op eieren.DirkT schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 16:00:
Ziet er goed uit Joep, vind het jammer dat ik er nooit bij ben met de CRC. Misschien gaat dat nog veranderen in de toekomst, you never know.
Ga vanavond wel weer iets officials proberen, wat precies weet ik nog niet want de downshift bug in de Track en McLaren heb ik teveel moeite mee om nog fatsoenlijk rond te komen. Misschien dat ik de C-spec pak als er genoeg animo voor is dat die race(s) live gaan.
Hopen dat ik blijf leren en in de toekomst wat beter mee kan komen met de GoT races.JoepW schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 23:45:
[...]
In de lagere split wil je niet zitten hoor. Daar zat iemand bij met een iR van 301!
En gezien je inc's heb je netjes gereden.
Gewoon gestaag zo door gaan, ziet er goed uit
Het viel me maandag wel tegen in de Skip op Oulton, ben heel de tijd aan het vechten geweest met de auto en kon na een uur nog niet echt soepel rondkomen.
Silverstone van deze week heb ik daarentegen veel minder moeite mee.
En voor de McLaren rijders hier een tip vwb de gevoeligheid op curbs:
quote: Eric HudecFWIW diff preload should probably be in the neighborhood of 60 to 120 Nm (44 to 89 ft-lb) with our new model. It was an oversight on our part to allow the range to be as large as it currently is. Try reducing this parameter and see if it helps performance over curbs.
Holy shit
@richard: Ik ben benieuwd of dit ook gebeurd als je de toeren helemaal laat zakken, het valt me op dat de bak pas begint met schakelen als de toeren laag zijn. Nog altijd een bug, maar misschien blijft de bak onder spanning staan omdat je toeren blijft maken.
[ Voor 42% gewijzigd door -PassY- op 05-02-2014 18:40 ]

Graag vragen we je aandacht voor een enquete die we opgesteld hebben over het hosten van toernooien en races binnen de GoT community. De enquete zou je ontvangen moeten hebben via email, op je email adres dat je op de GoT iRacing websites hebt opgegeven. Mocht je geen email hebben ontvangen, laat dat dan even weten, maak een account aan op http://got.iracing.nickthissen.nl/ en bevestig je email adres, dan krijg je alsnog een email.
We willen je vragen om deze enquete aandachtig en zo eerlijk mogelijk in te vullen, dit helpt ons enorm bij het maken van beslissingen. Ook als je niet zo actief bent binnen GoT is het nuttig om de enquete door te nemen.
De enquete omvat voornamelijk jou mening over de manier, dagen en tijden waarop we races hosten en de opzet van deze races.
Af en toe komen er meldingen van dingen die misschien anders kunnen of vragen waarom we dingen doen zoals we ze doen, en het antwoord is meestal "traditie". We hosten nu al zo lang races op dezelfde manier dat het misschien tijd is voor wat vernieuwing, maar dat kunnen we natuurlijk niet alleen beslissen. Vandaar deze enquete om even te pijlen hoe de opinie is van de community - want zonder community geen races en daar draait het uiteraard uiteindelijk allemaal om. Geen paniek, we zijn niet van plan ineens alles radicaal om te gooien (tenzij de enquete aangeeft dat dat dringend nodig is), dus de meeste vragen zullen misschien voor de hand liggen, vooral als je een heel actief lid bent. Toch willen we ook juist de minder actieve leden vragen om de enquete in te vullen, wellicht is de reden dat je niet zo actief bent zo te achterhalen en kunnen we daar verandering in brengen.
Een aantal belangrijke dingen:
- We zijn geen professionals in het maken van enquetes, denk ik, dus als er hier en daar een antwoord mist probeer dan toch zo goed mogelijk antwoord te geven. Geef dat ook even aan, dan kunnen we achteraf altijd een antwoord toevoegen.
- Sla de URL genaamd "Edit your response" aan het eind op zodat je je antwoorden kan aanpassen mocht dat nodig zijn. Vul de enquete aub maar een keer in.
- De enquete is geheel anoniem, ben dus niet bang eerlijk je mening te geven.
- Per pagina is er de mogelijkheid wat meer commentaar te geven over dat specifieke onderwerp, en aan het eind is nog een mogelijkheid om algemene suggesties, tips of hints te geven.
Alvast bedankt!!
Thank you for your membership with iRacing.com.
We have changed your name in our system. Please log out of the member site and then log back in for the change to take effect.
Familienaam staat nu 100% zoals het hoort, met D'h ipv Dh.
Cool, dan zal het voor buitenlanders nog veel moeilijker worden om uit te sprekenFuelke schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 19:06:
[...]
![]()
Familienaam staat nu 100% zoals het hoort, met D'h ipv Dh.
Asjeblief
Iracing is net voor het eerst gecrasht, klapte er gewoon opeens uit.
Hopen dat het bij deze keer blijft.
Er zijn nog vele rijders die nog niet hebben ingevuld, maar dat komt vast goed
En natuurlijk kunnen jullie er van op aan dat we na een gedegen 'analyse' hier terug komen met conclusies en eventuele veranderingen.
[ Voor 63% gewijzigd door JoepW op 05-02-2014 20:24 ]

Iemand anders die hier weleens last van heeft (gehad)?
Ik vraag me af waar dit ineens vandaan komt na drie weken zonder problemen..
Xbox
“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings
Veel sterkte Pascal.
@Rudy kon je het niet ff inzoomen haha
Vanavond heb ik verder gewerkt aan de live pagina op de JSF site. Op die pagina kan je nu alles vinden om de race te bekijken, de live stream, onboard camera's en live timing. Dus stuur je familie, vrienden, kennissen en iedereen die maar wil kijken naar http://live.joinedsimracingfanatics.nl/
Dit topic is gesloten.