iRacing: 2014 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 121 Laatste
Acties:
  • 254.745 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
idd echt niet pro zo

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneSixthRoy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-06 20:17
BobvK schreef op zondag 02 februari 2014 @ 17:13:
Die ruf cup is wel vet hey! Net een race gedaan samen met Roy. Ik startend van plek 17, Roy van plek 18. Ik kwam helaas niet verder dan lap 4. Had mijn fuel nog op 10 l staan voor de qualificatie :+

Maar is wel een machtige wagen om mee te racen.
2e Race starte we een stuk verder vooraan :) Ging hier al langzaam weer beter (na een paar jaar alleen maar een tweetal kampioenschappen hosted te hebben gereden ben ik langzaam weer even aan het "ontroesten"), Hele tijd beetje rond P6 gereden. Helaas op een gegeven moment teveel gaan pushen om iemand achter me te houden, iets wat je niet moet doen met de Cspec :P Door het veld wat zo close is direct 4 plekken verloren. Aan het einde toch nog P8 gepakt.

Jij was al heel snel weg Bob?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
site is terug up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Ik host een 2h server voor de GT3 challenge van volgende week (met goeie weer deze keer), mocht er iemand zin hebben...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobVSomeren
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19-04 09:40
Zo, ook hier maar is geregistreerd. Speciaal voor het iRacing gebeuren op Tweakers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:19
Weekendje weg geweest en vanmiddag toch nog een stukkie kunnen rijden.

Ik blijf maar problemen hebben met die skip! Als ik denk dat het net lekker gaat spin ik weer 2 keer kort achter elkaar :X wou morgen avond een race gaan doen, bang dat dat er niet in zit. Dan maar met de national :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-10 10:13
iXiro schreef op zondag 02 februari 2014 @ 14:33:
Nog painters die een beetje advies kunnen geven?
Ik kom met painten eigenlijk nooit verder dan een paar logo's en spiegeltje of bumpertje andere kleur geven. Wat zou ik bijvoorbeeld aan onderstaand kunnen doen om het wat meer een paint te maken ipv een logo-plak-plaatje ?
[afbeelding]
[afbeelding]
Beetje laat, maar wat echt een zegen kan zijn in het begin is om de standaard iRacing lijnen te gebruiken. Die zitten in de templates al heel handig in en kun je prima in het begin gebruiken. Zoek een leuke basis die past bij de sponsor die je voor ogen hebt. Zet de kleuren goed en speel er wat mee.

Voor je het weet zit je alles aan te passen en bij te stellen en maak je eigen ontwerpen.

Meer info (wel verouderd, maar nog voor 95% up-to-date): http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1359645.page

Ook een tip is om replica's te maken van echte auto's. Daar doe je heel snel ideeën van op, en snap je hoe ze de lijnen vinden bij de auto's. Heeft mij ook enorm geholpen (en replica's maken is leuk 8) ).

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneSixthRoy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-06 20:17
En een livery hoeft niet perse lijnen of intens fotoshop werk te hebben, als het maar samenhangt en op de juiste schaal is. De mooiste en herkenbaarste liveries zijn vaak de meest simpele.

Mijn Roitmayer motorsport Jagermeister replica uit de 70er jaren

Afbeeldingslocatie: http://www.sr-academy.nl/iRacing/Screenshots/RUF_JAGER_1V2.jpg

Heerlijk simpele livery, met wat details die hem afmaken. Heel erg tevreden over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08-2022
de mensen die hier photoshop gebruiken hebben jullie die gekocht?
want wou hem aanschaffen maar het is wel ongelofelijk duur zeg!!
of heeft iemand getorrent?

Twitch.tv iRacing Profiel Website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
GIMP is gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:15

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
BobVSomeren schreef op zondag 02 februari 2014 @ 21:41:
Zo, ook hier maar is geregistreerd. Speciaal voor het iRacing gebeuren op Tweakers :)
Welkom Bob ;)
thijmennabuurs schreef op zondag 02 februari 2014 @ 22:43:
.....
Gek! ;) :+
Dat doen we hier niet :X

[ Voor 51% gewijzigd door JoepW op 02-02-2014 22:54 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:08
BobVSomeren schreef op zondag 02 februari 2014 @ 21:41:
Welkom Bob!

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:48

elni

Carrot

Welkom Bob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
gast echt he soms heb je mensen met eeen DIKKE nek in iracing jongens.

rijdt hij mij gewoon vanachter aan.

zegt ie doodleuk maar je remde gast, deuh was vlak voor hairpin (nog nooit iemand er zo hard willen afrijden daarna, maar wagen was kompleet :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
Roy Visser schreef op zondag 02 februari 2014 @ 20:35:
[...]

2e Race starte we een stuk verder vooraan :) Ging hier al langzaam weer beter (na een paar jaar alleen maar een tweetal kampioenschappen hosted te hebben gereden ben ik langzaam weer even aan het "ontroesten"), Hele tijd beetje rond P6 gereden. Helaas op een gegeven moment teveel gaan pushen om iemand achter me te houden, iets wat je niet moet doen met de Cspec :P Door het veld wat zo close is direct 4 plekken verloren. Aan het einde toch nog P8 gepakt.

Jij was al heel snel weg Bob?
Ja klopt, ik spinde bij het uitkomen van bocht 3 vol de muur in. Jammer, we hadden anders nog wel leuk kunnen vechten :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:00

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ik heb gister een leuke race met de Corvette gehad in de Proto GT op Spa..Startte als 3de met o.a. Nick achter me (had zich niet gekwalificeerd). Start verliep netjes en kon meteen een klein gaatje slaan met degene achter me (naam kwijt lol). Echter kon ik net niet aan haken bij de nr 2 waardoor er daar ook een klein gat ontstond. Liep paar tienden per ronde uit op me. Echter na 5 rondjes kwam de nr4 beter in de wedstrijd en kon die langzaam naar me toe lopen. Nick had jammer genoeg een slechte start en moest door een cut track van achteraan het veld terug komen. Echter heel de race met de nr 4 in men spiegels gereden waarbij die een keer een inhaal poging waagde welke niet lukte. Nick kwam op het laatst nog dichtbij maar had teveel incjes om nog iets te kunnen uit richten waardoor ik doordat de nr2 zen motor op blies nog netjes als 2de kon finishen met minimaal verschil t.o.v. de nr 3.

De race bleek ook nog is de SoF race van de week te zijn waardoor ik nu 2de sta in het kampioenschap. *O* *O* Denk alleen niet dat ik dat vast ga houden. lol
Mis trouwens wel heel veel namen in de Corvette die normaal altijd mee doen zoals Kabushe, Verhoest en Wiemers. Maar ja maar goed ook want die zijn meestal stukje sneller.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
rijden allemaal GT3 die gasten haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:41

Hoogie2004

Whohooooo

Gisteren nog een de Skip van stal gehaald :+

Na een 30 minuutjes oefenen reed ik constante 1:23 hoog - 1:24 laag's, en meegedaan aan een race. Achteraan moeten beginnen, en alle drama kunnen ontwijken voor een 10e plek bij de finish (geloof ik). Heb me prima vermaakt, en de Skip is echt een leuk ding geworden. Slides zijn prima op te vangen, en hij reageert behoorlijk voorspelbaar. Een compleet andere auto vergeleken met een tijd geleden. Ik ben wel nog steeds veruit te traag in de Skip, maar dat wordt gecompenseerd door alle anderen die elkaar eraf rijden :P

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Gister nog maar eens in de radical gestapt. Was een leuke race maar de snelheid zat er nog niet echt in, kwam echt te kort voor mijn niveau (#7 in iR maar had al moeite om 11-12 vast te houden). Helaas in de laatste ronde aangereden en nog wat plekjes verloren maar verder wel leuke race. En zonder ntm5 had ik hem al 6 keer in de muur gehangen. Mosport is nooit mn favoriete baan geweest ben benieuwd hoe het op een andere baan is.

Daarna nog in de Corvette gesprongen met het doel om Robbert te verslaan :+ helaas slechte start want de Pace car reed nog op de baan en knalde vlak voor mn neus de pit entry muur in, 6 keer over de kop, ik lachtte me dood en moest een cut track pakken om niet het halve veld mee te nemen :p dus van achteraan moeten proberen wat aardig lukte. Gat van 10+ seconde naar Robbert had ik tegen het eind terug naar 2, maar was iets te agressief geweest en met inmiddels 16 incjes durfde ik niet meer dichterbij te komen :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-07 20:07
Vandaag maar eens kijken of ik een nieuwe videokaart kan scoren anders wordt het vanavond
niet meedoen... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-10 10:13
thijmennabuurs schreef op zondag 02 februari 2014 @ 22:43:
of heeft iemand getorrent?
Heb nog CS6 kunnen krijgen op studentenlicentie. _/-\o_

Als je als alle mensen hier gewoon op het goede pad wenst te blijven(hatsjoe) kun je inderdaad gratis alternatieven als GIMP, Paint.net of Photoshop CS2 (oud, maar gratis) proberen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nou snap ik het helemaal 7(8)7
quote: Chris Page
....
Sorry that we haven't been posting more often.

We've been working at this non-stop. Sometimes it goes down on its own and other times, we post a site message and bring it down because it is the quickest way to get fixes out.

If I could use a plumbing analogy, the whole thing is a system of interconnected pipes. Some pipes are new features while others have been there for years. Imagine that the pipe where all the water entered was 10 inches in diameter. We can't hope to get any more water out the other side than what we can pump into that one pipe.

Now imagine that the first pipe is widened to 100 inches. All of those internal systems that were fine, because they had diameters greater than 10 inches, some 13 inches, other 60 inches, etc, now have to contend with massive more amounts of incoming water.

Some of these constraints are software, others hard, and some, a combination of the two.

From your standpoint, you most likely see no progress. But we are making progress with each optimization.

Vanavond de eerste GoT race van Seizoen 1 - 2014!
GoT Monday Tournament 14S1 W103-02-14
Car(s)Track(s)
Skip Barber Formula 2000
Skip Barber Formula 2000
Brandstof100 % (+/- 19,7 L)
Extra gewicht0 Kg
Basis contentNee
Oulton Park Circuit - Intl w/out Hislop (Heat 1)
Oulton Park Circuit - Intl w/out Hislop
MomentDag
Pitplaatsen27
Basis contentNee
Programma (CET)
Heat 1
Vrije training20:00 - 21:00 (60 min.)
Kwalificatie21:00 - 21:15 (15 min.) (Lone: 4 Laps)
Race21:15 - 21:35 (20 min.)
StartStanding
MC GridSingle Class
StartopstellingKwalificatie
CautionsOff (local yellows only)
RestartNVT
Fast Repairs1
Disqual. Inc'sNVT
Heat 2
Vrije training21:45 - 21:55 (10 min.)
KwalificatieOp basis van Heat 1
Race21:55 - 22:25 (30 min.)
StartRolling
MC GridSingle Class
StartopstellingSequential (inverted) (Voorgaande race/heat)
CautionsOff (local yellows only)
RestartNVT
Fast Repairs1
Disqual. Inc'sNVT
Weersvoorspelling
TemperatuurLuchtvochtigheidMistWindsnelheidWindrichtingWolken
25° C60%0%5 Km/uSClear

[ Voor 66% gewijzigd door JoepW op 03-02-2014 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Zoals ik het lees hebben ze dus 100 features die meer bandbreedte, CPU en RAM op servergebied vreten. Hoewel ze eigenlijk nog hosten met een Celeron 1Ghz op een ADSL 1 lijntje...

Het klinkt in mijn oren gewoon alsof ze totaal geen goeie testomgeving hebben, stresstesten van ditsoort services lijkt mij niet onbelangrijk...

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-10 09:31
Het lukt me niet om lager dan een 1.37,5 te rijden op interlagos. Toch ben ik best tevreden, ik kan noway meekomen met de topsplit maar ik scoor toch wel wat puntjes. Gave bak die RUF :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:30

Niellie41

[object Object]

Helaas waren er niet zo veel mensen doordat iRacing af en toe down was. Het lijk alsof iRacing steeds rond half down gaat.
Houd hier komende zondag rekening mee als het nog niet opgelost is! Log niet in op het laatste moment en wees op tijd. Wanneer je eenmaal in de server zit, is er niets meer aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
Oulton & Skip = win

Ga denk ik om 19:55 lekker F5-en denk ik :P

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Zijn er ook mensen die de Piston Cup gaan streamen vanuit de auto? Net als bij de RTC180, zal ik ook een link plaatsen van de onboard camera's op de live timing pagina.

[ Voor 8% gewijzigd door Niellie41 op 03-02-2014 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08-2022
ja @niel ik ga streamen!

twitch.tv/thijmennabuurs

Twitch.tv iRacing Profiel Website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
ik
twitch.tv/dabelg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niellie41 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 12:13:
Zijn er ook mensen die de Piston Cup gaan streamen vanuit de auto? Net als bij de RTC180, zal ik ook een link plaatsen van de onboard camera's
Geeft dat niet extra lag? Of heb je een hele dikke pc/internetverbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Verwijderd schreef op maandag 03 februari 2014 @ 14:52:
[...]

Geeft dat niet extra lag? Of heb je een hele dikke pc/internetverbinding?
Het streamen vanuit de auto? Ik heb geen lag nee, ook niet tijdens de NiS races waar er 30 auto's op de baan zijn.
Ik heb nu een i5 nogwat CPU, die is goed genoeg en ik heb 100 Mbit up en down.

[ Voor 13% gewijzigd door Niellie41 op 03-02-2014 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-10 14:43

Arfman

Drome!

Ik merk ook geen verschil. Enige nadeel is dat mijn upload beperkt is (15 mbit) en dus de kwaliteit niet heel erg denderend is (je ziet best veel blokjes).

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Weet iemand het ideale RPM om te schakelen bij de Skip? Denk dat ik daarmee nog erg veel tijd kan winnen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
R0y. schreef op maandag 03 februari 2014 @ 15:05:
Weet iemand het ideale RPM om te schakelen bij de Skip? Denk dat ik daarmee nog erg veel tijd kan winnen :Y
http://www.iracing.com/iracingnews/iracing-news/second-shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11:07
Ik heb SoundShift nu op 6200 staan uit mijn hoofd, de begrenzer zit op 6400 meen ik.
Dus als ik het piepje hoor is het nog enig tijd voor ik in de limiter zit.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Er is een schema wat Joep al gepost heeft.

Zelf merk ik dat meer de manier van schakelen veel tijd kan schelen. Uiteraard moet je niet op gekke momenten wisselen, maar als je geen gekke dingen doen, is het meer de manier hoe, dan wanneer wat telt.

Paar tips:

- Auto-clutch: Uit. Dit kost enorm veel tijd als het aanstaat
- Gas niet te veel liften als je geen clutch gebruikt.
- NOOIT, maar dan ook nooit de rev limiter het werk laten doen. Kan denk ik ook niet meer, maar niet zeker hiervan.

Zelf schakel ik als de indicator op mijn stuur 1x heeft geknipperd, behalve als ik naar zijn 4 ga omdat ik het gevoel heb dat het momentum niet zoveel verloren gaat, en volgens het schema zat ik er niet veel naast :)

Geen idee wanneer de indicator op mijn stuur gaat knipperen overigens. Maar dat is vanavond wel uit te zoeken denk ik :) Schat zo rond de 6100-6200 toeren.

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Voor vanavond.... 8)
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2014/140203_mt_hotspots.png
Ik heb zelf mijn shift light op 6200 staan geloof ik van de Skip.

[ Voor 22% gewijzigd door JoepW op 03-02-2014 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
T1: Offtrack heaven bij de Exit. Inhalen is zeker mogelijk
T2: wist niet eens dat die bestond :D
T3: First lap crash! Mark my words :D
T4: Hoeveel zullen de bocht niet halen en onderste boven in T5 eindigen? :D
T5: Inhalen is bijna onmogelijk vanwege T4.
T6, 7, 8 , 9: Wedstrijdje zo dicht mogelijk langs de banden stapel rijden?
T10: Inhalen zeker mogelijk.
T11, 12, 13: IK WIL JE INHALEN, MAAR ER IS GEEN RUIMTE. GA AAN DE KANT momenten
T14: Last lap banzai's?

Btw? is het niet dat de chicane vlak voor T10 ligt, en niet na T6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ja volgens mij heeft Joep verkeerde plaatje gepakt. Zouden de versie pakken met de 2de chicane en niet de eerste om mensen te kunnen laten inhalen. Voor zover mogelijk. lol

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Er staat: International w/out Hislop. Dan is het gewoon de goede toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ja zie het nu ook ff gechecked nou ja zal wel verkeerd in men geheugen zitten lol. Probleem bij die baan dat iracing het in hosting weer anders noemt. Grrrr maakt het zo lekker makkelijk.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Thnx, vanavond even kijken.
-PassY- schreef op maandag 03 februari 2014 @ 15:39:
[...]

Er is een schema wat Joep al gepost heeft.

Zelf merk ik dat meer de manier van schakelen veel tijd kan schelen. Uiteraard moet je niet op gekke momenten wisselen, maar als je geen gekke dingen doen, is het meer de manier hoe, dan wanneer wat telt.

Paar tips:

- Auto-clutch: Uit. Dit kost enorm veel tijd als het aanstaat
- Gas niet te veel liften als je geen clutch gebruikt.
- NOOIT, maar dan ook nooit de rev limiter het werk laten doen. Kan denk ik ook niet meer, maar niet zeker hiervan.
Auto-clutch staat uit, maar ik merk dat ik vrijwel ook zonder koppeling kan rijden. Terwijl hij wel in Iracing staat ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
crab, inderdaad juiste plaatje :D

Zelfde soort verwarring gehad op het skip forum toen we de kalender voor de komende seizoenen aan het maken waren. Volgens mij is het nu zo, dat wat we opgegeven hadden, precies andersom is gedaan door iracing. Alleen hadden de racers het foute circuit opgegeven, en nu rijden we als nog op ... die ene met alleen de 2de chichane ... dacht ik :+

Tijd voor weekend merk ik al :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Die met de chicane aan het eind van de back-straight is idd vaker gebruikt en dus zo voorspelbaar. Vandaar is er juist gekozen voor deze variant.
En btw, de tekst die we gebruiken bij het kiezen van tracks in onze GoT-documenten is gebaseerd op de hosting-namen en via het config nummer gekoppeld aan de juiste plaatjes.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-PassY- schreef op maandag 03 februari 2014 @ 16:00:
T1: Offtrack heaven bij de Exit. Inhalen is zeker mogelijk
T2: wist niet eens dat die bestond :D
T3: First lap crash! Mark my words :D
T4: Hoeveel zullen de bocht niet halen en onderste boven in T5 eindigen? :D
T5: Inhalen is bijna onmogelijk vanwege T4.
T6, 7, 8 , 9: Wedstrijdje zo dicht mogelijk langs de banden stapel rijden?
T10: Inhalen zeker mogelijk.
T11, 12, 13: IK WIL JE INHALEN, MAAR ER IS GEEN RUIMTE. GA AAN DE KANT momenten
T14: Last lap banzai's?

Btw? is het niet dat de chicane vlak voor T10 ligt, en niet na T6?
Gewoon alles 2wide hoppa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Vind ik ook prima, zolang we maar niet inhaken en colletief gaan line dancen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Vindt het wel jammer dat ik deze vanavond moet missen. Heel misschien ben ik er nog net voor 21:00. Als er dan nog plek is ga ik proberen mee te doen!

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
En weer downtime, manman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Nu wel met een goede reden:
Web fixes including online status.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Fingers crossed.

Dit was als ik alles goed begrepen heb, 1 van de grootste oorzaken dat de site steeds down ging :) Heb echt zin in vanavond namelijk :) Eerst GoT race voor mij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10 22:37

derx666

mecker ende blaet

Zolang je maar niet te snel bent mag je meedoen :P

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Niet mijn taak vind ik :)

Al verwacht ik dat er wel wat mensen zijn die ook snel in de skip zullen zijn :) En Oulton kan je lekker draften als grote equalizer, dus een race vol spanning.
En ik zit nog niet in de alien bracket met de Skip. Als was ik deze week maar 0,4s er vanaf. De nieuwe nieuwe NTMV5 ligt mij wel :)

2de race zal denk ik nog leuker zijn. Maakt niet uit waar je start, maar een omgekeerd veld leverd altijd schade .... uhm ik bedoel veel lol op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:17

BM

Moderator Spielerij
Woei, online status weer terug, die mistte ik toch stiekem meer dan ik verwacht had :)

Zin in vanavond, leuke combi, Skip blijft leuk, en Oulton is een tof baantje (op T1 na dan :+)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Heb je het warm, BM? :) Je ziet zo rood...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

hehe, we hebben een modder eter in ons midden :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Owjee, oppassen op onze woorden en vooral on-topic blijven ;)
offtopic:
@BM: Heb je die obutto al gekocht
B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
ja en als je hem al hebt gekocht waarom zijn er nog geen foto's dat tie al in elkaar staat? :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
JoepW schreef op maandag 03 februari 2014 @ 19:19:
Owjee, oppassen op onze woorden en vooral on-topic blijven ;)
Dat zal nogal meevallen denk ik ;)
offtopic:
@BM: Heb je die obutto al gekocht
B-)
Heb 'm aangegeven dat ik 'm wel wil kopen. Hij wilde 'm nog ff houden zodat ie z'n andere spulen beter kon verkopen. Komt opzich goed uit, ik kan op dit moment het ding toch nog niet kwijt :)
TuxieDeni schreef op maandag 03 februari 2014 @ 19:21:
ja en als je hem al hebt gekocht waarom zijn er nog geen foto's dat tie al in elkaar staat? :+
Zodra de verbouwing klaar is, en het ding staat komen er fotos, ben niet bang ;)

[ Voor 23% gewijzigd door BM op 03-02-2014 19:41 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
ONTOPIC:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

De startlijst voor de Boss Tires 200 staat al op de website.
http://www.joinedsimracingfanatics.nl/drivers/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
hahaha, goed dat ik net naar het toilet ben geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
  • Laatst online: 31-03 16:35
-PassY- schreef op maandag 03 februari 2014 @ 19:51:
[...]

hahaha, goed dat ik net naar het toilet ben geweest :P
Ik ren even snel... prachtig dit...haha
Vooral dat laatste woordje....

[ Voor 6% gewijzigd door back2basic op 03-02-2014 19:54 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
hehe at 2.20 lol hopelijk niet deze week in gt3

YouTube: Around Mount Panorama with Christopher Mies in an Audi R8 LMS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-10 23:58

Fuelke

Forza Ferrari

Na een ex-mod Spielerij die iRacing doet, hebben we nu ook een actuele Spielerij mod :D

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Pffff, eerste keer deze config met T10. Het duurde iets van 1 uur voor ik deze doorhad :)

Vervolgens maak ik een stomme fout bij het uitkomen van T10, race1 over :\

Voor race2 voorgenomen hoe dan ook aan de finish te komen :) 2de plek.

Bedankt voor het organiseren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Geweldige auto :) Beetje alleen gereden in de race helaas maar toch goed vermaakt. Race 1 wilde ik de top 2 bijhalen maar ze waren gewoon echt te snel, zelfs in de draft kon ik niet bijblijven. Race 2 had ik nog hoop Passy bij te halen maar ook dat ging mis :p

Resultaten staan erop:
http://tournaments.iracin...namentResults.aspx?tid=28

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Race 1 was leuk. 2 was enkrle rondjes leuk tot een raceincident geheel buiten mijn schuld leidde tot een tow (lag op mijn dak) en daarna een kansloze race. Nog wel wat leuke gevechten gearrangeerd met Pascal (1) en Deni.
En wat is de Skip toch een leuke auto ;)
Morgen maar eens de Soltice op Sebring uitlaten in de CRC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Race 1 ging erg lekker. Had me voorgenomen om te proberen om in de draft van Rudy te blijven, en proberen of we samen Nick los konden rijden. Na een paar ronden verloor hij de draft, waarna we vrij gemakkelijk een voorsprong konden opbouwen. Ik had ondertussen wel al gemerkt dat ik nergens echt sneller was, maar dat Rudy wel af en toe kleine foutjes maakte. Niet groot genoeg om van te profiteren, maar ik bleef er binnen 0.5s achter hangen. Toen plannetje gemaakt om het in de laatste ronde te proberen. ik kwam er wel naast op de backstraight, en we gingen naast elkaar de snelle rechter in, maar ik was toch iets te voorzichtig, en zo kon hij er toch nog vrij gemakkelijk voor blijven. zo geeindigd op P2 op 0.2s achter Rudy.
Race ehhr 1.5 :) was erg grappig rondje, maar het was een te groot crashfest, en de keuze was terecht om opnieuw te starten.
Race 2: Vrij redelijke start, en ik koos de goeie kant bij de chicane, waar aan de binnenkant een aantal mensen contact hadden. Verder ging het vrij goed, en ik kon vrij gemakkelijk wat plaatsen goed maken. Zo kwam ik na een tow vrij dicht achter Robbert na de backstraight, en ik had een betere exit uit de snelle rechter, en probeerde de binnenkant te pakken voor 10-11. Helaas kwam ik daar net met 1 bandje op het gras, en spinde. Helaas werd Joep van achteren geraakt waardoor hij weer tegen mij aan knalde. Ik kon nog wel naar de pits rijden, maar lag 13e toen ik de pits uit reed. Toen er vol voor gegaan, en nog een aantal mensen in kunnen halen, en een leuk gevecht gehad met Maykel, waarbij we nog even 3 wide gingen over de backstraight :) Toch nog als 6e gefinished, met de snelste ronde in race 2 (thanks voor de tow Maykel :) ). Als ik die stomme fout niet gemaakt had met het inhalen van Robbert was een top 3 mogelijk geweest, mja... shit happens...
Het was weer erg leuk in ieder geval, en ik kijk weer uit naar volgende week.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gemakkelijk zijn de Skip overwinningen al een tijdje niet meer, Marco zit er echt elke keer heel dichtbij. Zo ook vandaag, draft of niet, volgens mij had ik je niet los kunnen rijden in race 1. Ik zag je al regelmatig liften in de draft en had het vermoeden dat je het daar zou proberen in een van de laatste ronden. Ik weet niet of je 3 schermen hebt, zo ja moet je me de volgende keer veel minder ruimte geven ;) .
De tweede race van P24 naar P1 gereden. De eerste 2 ronden op cruise control, daarna het gas erop. De 3 wide na T1 in lap 4 was even knijpen, maar ging gelukkig goed. Daarna Pascal binnen gehengeld en kunnen passeren voor de winst. Jammer van 1 stom incje in race twee anders waren beiden op de 0 gebleven.

Oulton en de Skip, leuke combi! :Y

Voor de liefhebbers, heb een stukje gepost op de sfh website over iRacing in 2013

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2014 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Was erg leuk :) Veel te veel fouten gemaakt om voorin mee te kunnen doen, maar opzich was ik wel tevreden over het tempo. Zowel met Joep als met Marco aantal leuke gevechten gehad. D'r is zoveel mogelijk als je allebei niet per se de ideale lijn wilt hebben en elkaar een klein beetje ruimte gunt.

En zoals al gezegt, wat is die Skip toch een leuke auto :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:41

Hoogie2004

Whohooooo

Ik heb me prima vermaakt gisteren in de Skip. Ik ga dat wagentje nog wel wat vaker rijden dit seizoen.

Race 1 ging super, met een 3e plek omdat iedereen voor me maar foutjes bleef maken :)
Race 2 ging wat minder, met 2 domme foutjes van mezelf, die me een top 6 klassering kostten.. Uiteindelijk 10e dacht ik :)

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
Nou was een leuke en leerzame ervaring, bedankt voor het organiseren.
Ik was gewoon te bang om fouten te maken en mensen mee te nemen in mijn val.
Dit gebeurde dus helaas in race 2 (1.5) waarbij ik de bocht nog niet goed kon (10 min. practice) en voor me een onverwachte beweging gebeurde en ik de skip kwijt raakte en vervolgens 20 man zag komen aandenderen.

Race 3 ging al beter, Arno bleef aardig achter mij na een redelijke start.
Enkele bochten als eerste door gekomen door rustig aanremmen en insturen (waardoor ik echt een trein en 2 wides achter me kreeg), uiteindelijk kwam ik buiten de lijn en besloot ik genoeg ruimte te houden om 15-20 man voorbij te laten.

Toen eindelijk weer beetje in mijn ritme gekomen en toch enkele 1.53.xxx - 1.55.xxx gereden wat ik daarvoor niet echt kon dus verbeterde wel.
Tot het onvertuinelijke ik verrem me en raak de muur en heb een tow en 10 min. optional repair waar ik zonder niet kan rijden. (met nog 12 min. te gaan)

Al met al heel leerzaam, maar voorlopig sla ik de Monday Tournement wel even over want 1. ik kan niet op maandag normaal en 2. het allien gehalte is voor mij wat te hoog. :o

Ik ga lekker verder oefenen met de skip in pract. en official races,

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
2 x 290X kaarten besteld voor een testje ben eens benieuwd :)

nu nog mantle support in iracing haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Verwijderd schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 00:46:
Gemakkelijk zijn de Skip overwinningen al een tijdje niet meer, Marco zit er echt elke keer heel dichtbij. Zo ook vandaag, draft of niet, volgens mij had ik je niet los kunnen rijden in race 1. Ik zag je al regelmatig liften in de draft en had het vermoeden dat je het daar zou proberen in een van de laatste ronden. Ik weet niet of je 3 schermen hebt, zo ja moet je me de volgende keer veel minder ruimte geven ;) .
De tweede race van P24 naar P1 gereden. De eerste 2 ronden op cruise control, daarna het gas erop. De 3 wide na T1 in lap 4 was even knijpen, maar ging gelukkig goed. Daarna Pascal binnen gehengeld en kunnen passeren voor de winst. Jammer van 1 stom incje in race twee anders waren beiden op de 0 gebleven.

Oulton en de Skip, leuke combi! :Y

Voor de liefhebbers, heb een stukje gepost op de sfh website over iRacing in 2013
pffff over een alien gesproken man man rap in die FW31 kan je paul lastig vallen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
dabelg schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 09:09:
2 x 290X kaarten besteld voor een testje ben eens benieuwd :)

nu nog mantle support in iracing haha
2x 290x? Noem dat maar een testje....

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ik heb een beetje haat liefde verhouding met de skip! Ik kan best aardig met dat ding rondkomen, maar dan ben ik hem zomaar ineens kwijt en waarom, weet ik dan niet, misschien rem ik wel te laat ofzo. Ja merk wel dat ik hogere iRating heb en griphack erbij krijg, stond namelijk 7e op de grid, dat lukt me normaal niet :P.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
BM schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 09:27:
[...]

2x 290x? Noem dat maar een testje....
ga er waarschijnlijk 1 doorverkopen wegens lage aanschaf prijs (connecties) daarom :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Over de skip gesproken.. Ik train nog rustig door op Summit. Inmmiddels rij ik vrijwel onstand lage 1.25/hoge 1.24'ers. Ben opzich wel tevreden, zeker omdat het aantal inc'jes binnen de perken blijft.

Gister keek ik even mee met iemand die 1.22'ers reed. Wat me vooral opviel is dat die gozer enorm laat remt. Bijv. eerste bocht begin ik met remmen vlak voordat het asfalt smaller wordt (pionnetjes eindigen geloof ik ook door). Maar die vent remde voor mijn gevoel een volle seconde later. Zelfde geld voor een aantal andere bochten. Hoe kan dat?

Oh, en rijden jullie met de default setup van de skip?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
MrBarBarian schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 10:12:
Over de skip gesproken.. Ik train nog rustig door op Summit. Inmmiddels rij ik vrijwel onstand lage 1.25/hoge 1.24'ers. Ben opzich wel tevreden, zeker omdat het aantal inc'jes binnen de perken blijft.

Gister keek ik even mee met iemand die 1.22'ers reed. Wat me vooral opviel is dat die gozer enorm laat remt. Bijv. eerste bocht begin ik met remmen vlak voordat het asfalt smaller wordt (pionnetjes eindigen geloof ik ook door). Maar die vent remde voor mijn gevoel een volle seconde later. Zelfde geld voor een aantal andere bochten. Hoe kan dat?

Als je meekijkt kloppen de rempunten niet (zit vertraging op )

best een youtube filmpje kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter

Wat Dabelg zegt...
En deze setup gebruik ik.
Enige is dat sommige mensen met de brake balance wat meer naar voren rijden. Dus hoger %.
https://dl.dropboxusercon...epW_Skip_AllTracks_v1.sto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Over de rest van de bochten kan ik niet oordelen, maar bij T1 rem ik tussen de 3e en 2e pionnetjes. Eerder bij de 3e dan bij de 2e. Een en ander afhankelijk van de rembalans op de setup, je ervaring, en de hoeveelheid risico die je wilt nemen.

[ Voor 8% gewijzigd door BM op 04-02-2014 10:28 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric

1.24 -1.25 zijn nette ronden hoor, dit doe ik ook ongeveer nu.
Ik rem meestal bij de 3e rij pionen van de bocht af, meestal net ervoor en soms net erna. (ligt aan hoe ik in me ritme zit).

Waar ik veel me won was het volgende:
1.Altijd een beetje gas houden in de bocht (10-15%) daar blijft de auto wat stabieler bij
2. Bocht drie, proberen ver naar rechts te zitten en even remmen en laat insturen waardoor je recht over de binnenste kerb kan gaan.

3. Vanaf bocht 5 (na de flauwe bocht naar rechts) in zijn 2 blijven tot het opschakelen in bocht 6-7 om meer stuur te krijgen om meer snelheid mee te kunnen namen.

Ik ben zeker geen pro maar gaat me steeds beter af, kom je misschien nog wel eens tegen in een race/practice.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
In dat slingerstuk kun je idd veel winnen door op de juiste momenten te schakelen. Voor je gevoel wellicht te snel naar 3 en 4, maar doordat je schakelt creeer je inderdaad wat meer stuur waardoor je uiteindelijk sneller bent. Niet vol gas blijven geven want dan ga je grasmaaien ;)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Gisteren was niet mijn beste race ooit. Kwalificatietijd was twee seconden boven mijn optimal, het ritmegevoel bleef uit. Als dertiende gestart, de eerste paar bochten twee plekjes verloren en dan kon ik een ongeval voor me niet meer ontwijken. Auto krom, minuten tow.

Bij het wegrijden uit de pits zat de rode horde alweer klaar om me op twee ronden te zetten. Er waren geen auto's in de buurt om mee te vechten, en om nu de resterende race anderen in de weg te zitten, daar had ik geen zin in.

Ik vind deze combinatie niet geschikt voor een reversed grid en aangezien ik zo'n beetje vooraan zou komen te staan maar afgehaakt.

Volgende week de radical. Whoohoo! Maar eerst Zondag a.s. Billy Bobben... :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 05-10 14:43

Arfman

Drome!

Argh .. zo jammer dat ik de maandagen niet kan :'(

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd lees hier leuke verhalen alleen ontbreekt het mij gewoon aan tijd :X ... de skip al een tijdje niet meer gereden en dan zijn dit nog eens leuke racejes ook :) ... nouja maar hopen dat er hier en daar toch een gaatje vrij gaat komen ... to be continued :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een keer wat telemetry wil posten wil ik hem wel een keer vergelijken met wat data van mij. Dan kun je werkelijk zie waar/hoeveel je verliest. Ik denk eerlijk gezegd dat het eerder op de exit is dan bij het remmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-10 23:58

Fuelke

Forza Ferrari

Ik ga dit seizoen maar eens time trailen in de Sprint Car en in de Silver Crown, tenslotte heb ik die auto's in een zotte bui eens gekocht en heb er nog maar amper mee gereden. Wel speciale auto's, de Silver Crown heeft amper twee versnellingen, eentje om mee weg te rijden, en de tweede om snel mee te gaan. De Sprint car doet zelfs niet aan een versnellingsbak, gewoon gas geven en dwars zetten in de bochten.

Aan races wil ik niet beginnen, volgens mij pas op late tijdstippen dat ie official gaat, en dan nog ... in een TT ben je maar alleen op de baan, en hinder je niemand. Alhoewel ik denk dat we met genoeg GoT mensen zijn die 100% content hebben om als we allemaal samen inschreven we ook wel een race official krijgen.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Maar dan ga je elkaar iRating afpakken, het doel was toch om de amerikanen te verslaan met ovals :)

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Vanavond om 20:00 uur is ook de eerste oefen sessie voor de Boss Tires 200. Donderdag hebben we een tweede sessie gepland.
Meer informatie vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Hey geen reclame als we al de CRC vanavond rijden hey. Allemaal om 8 uur in de Pontiac kruipen aub. >:) >:)

[ Voor 9% gewijzigd door DutchDevil79 op 04-02-2014 15:55 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Beste Niel,

Zoals je weet hebben we elke 2 weken een CRC race op dinsdag.
Deze valt samen met EEN van de TWEE free practice sessies van de Piston Cup.

Mijn voorstel: Donderdagavond is de preferred trainingsavond voor de PC vanuit GoT! ;)

[ Voor 55% gewijzigd door JoepW op 04-02-2014 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 07:16
Ik neem aan dat iedereen toch wel voor zichzelf kan beslissen wat hij wil oefenen?
Zeker met gezien het hier road en oval betreft zijn er volgens mij best een paar oval liefhebbers die PC prefereren boven de CRC?

Overigens ben ik bij beide niet van de partij :P

[ Voor 10% gewijzigd door Red Baron op 04-02-2014 16:57 ]

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
Arfman schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 14:27:
Argh .. zo jammer dat ik de maandagen niet kan :'(
Ik ook niet :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Red Baron schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 16:57:
Ik neem aan dat iedereen toch wel voor zichzelf kan beslissen wat hij wil oefenen?
Zeker met gezien het hier road en oval betreft zijn er volgens mij best een paar oval liefhebbers die PC prefereren boven de CRC?

Overigens ben ik bij beide niet van de partij :P
Misschien ten overvloede: We zijn als GoT iRacing Community sponsor van de Piston Cup. We betalen het hosten en een kleine random $-prijs voor de 'niet-fanatec' bezitters.
Het lijkt me dan ook fijn om EN bij de CRC EN bij de Piston Cup Practice een goede opkomst te hebben. Vandaar mijn wens (ieder is natuurlijk geheel vrij om te doen en laten wat ze willen ;) ) om voor de mensen die Road en Oval rijden om de donderdag te trainen voor de Piston Cup...... Ingewikkelder is het niet.
En ja er zijn zat oval-rijders hier die geen interesse hebben in de CRC. Prima. Ik wilde enkel benadrukken dat er ook op donderdag een practice mogelijkheid is.
Maar in ieder geval bedankt dat je duidelijk maakt dat iedereen vrij is om te doen en laten wat ie wil :)

Deze wilde ik jullie niet onthouden.
Het begint allemaal met race incident, maar de ravage daarna lijkt mij voor een goed deel te voorkomen.

[ Voor 12% gewijzigd door JoepW op 04-02-2014 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10:39
Fuelke schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 15:08:
Ik ga dit seizoen maar eens time trailen in de Sprint Car en in de Silver Crown, tenslotte heb ik die auto's in een zotte bui eens gekocht en heb er nog maar amper mee gereden. Wel speciale auto's, de Silver Crown heeft amper twee versnellingen, eentje om mee weg te rijden, en de tweede om snel mee te gaan. De Sprint car doet zelfs niet aan een versnellingsbak, gewoon gas geven en dwars zetten in de bochten.

Aan races wil ik niet beginnen, volgens mij pas op late tijdstippen dat ie official gaat, en dan nog ... in een TT ben je maar alleen op de baan, en hinder je niemand. Alhoewel ik denk dat we met genoeg GoT mensen zijn die 100% content hebben om als we allemaal samen inschreven we ook wel een race official krijgen.
In de Silver Crown is het me ooit gelukt om 3 officiele races te rijden, wat nog best leuk racen is.
Maar hoofdzakelijk heb ik er TT mee gereden, is alweer een tijd geleden en zat er dit weekend juist aan te denken dat weer eens op te pakken.

Sprint Car heb ik nog nooit een race mee gedaan, maar die vind ik sowieso te heftig. Toevallig ooit wel eens een paar rondjes Spa mee gedaan en een filmpje van online gezet, net als een samenvatting van één van die 3 Silver Crown races.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:07

Phydomir

Dennis

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3236318.page

Epic. Vanaf de post van Niall McBride.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Silver Crown is leuk ja heb er toen in week 13 wat racejes mee kunnen doen en op de test voor de backup server van iracing. Was zeer vermakelijk en zeker als je een lekkere setup hebt leuk racen. Ik ben wel in om een keer een sessie te starten. Hoeft niet officieel van mij.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ja leuk ook dat er een aantal serieus op reageren _/-\o_ _/-\o_ .

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter

Pagina: 1 ... 14 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.