2e Race starte we een stuk verder vooraanBobvK schreef op zondag 02 februari 2014 @ 17:13:
Die ruf cup is wel vet hey! Net een race gedaan samen met Roy. Ik startend van plek 17, Roy van plek 18. Ik kwam helaas niet verder dan lap 4. Had mijn fuel nog op 10 l staan voor de qualificatie![]()
Maar is wel een machtige wagen om mee te racen.
Jij was al heel snel weg Bob?
Ik blijf maar problemen hebben met die skip! Als ik denk dat het net lekker gaat spin ik weer 2 keer kort achter elkaar

Beetje laat, maar wat echt een zegen kan zijn in het begin is om de standaard iRacing lijnen te gebruiken. Die zitten in de templates al heel handig in en kun je prima in het begin gebruiken. Zoek een leuke basis die past bij de sponsor die je voor ogen hebt. Zet de kleuren goed en speel er wat mee.iXiro schreef op zondag 02 februari 2014 @ 14:33:
Nog painters die een beetje advies kunnen geven?
Ik kom met painten eigenlijk nooit verder dan een paar logo's en spiegeltje of bumpertje andere kleur geven. Wat zou ik bijvoorbeeld aan onderstaand kunnen doen om het wat meer een paint te maken ipv een logo-plak-plaatje ?
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor je het weet zit je alles aan te passen en bij te stellen en maak je eigen ontwerpen.
Meer info (wel verouderd, maar nog voor 95% up-to-date): http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1359645.page
Ook een tip is om replica's te maken van echte auto's. Daar doe je heel snel ideeën van op, en snap je hoe ze de lijnen vinden bij de auto's. Heeft mij ook enorm geholpen (en replica's maken is leuk
Mijn Roitmayer motorsport Jagermeister replica uit de 70er jaren

Heerlijk simpele livery, met wat details die hem afmaken. Heel erg tevreden over
want wou hem aanschaffen maar het is wel ongelofelijk duur zeg!!
of heeft iemand getorrent?
Welkom BobBobVSomeren schreef op zondag 02 februari 2014 @ 21:41:
Zo, ook hier maar is geregistreerd. Speciaal voor het iRacing gebeuren op Tweakers
Gek!thijmennabuurs schreef op zondag 02 februari 2014 @ 22:43:
de mensen die hier photoshop gebruiken hebben jullie die gekocht?
.....
Dat doen we hier nietthijmennabuurs schreef op zondag 02 februari 2014 @ 22:43:....

[ Voor 51% gewijzigd door JoepW op 02-02-2014 22:54 ]
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Welkom Bob!BobVSomeren schreef op zondag 02 februari 2014 @ 21:41:
Zo, ook hier maar is geregistreerd. Speciaal voor het iRacing gebeuren op Tweakers
rijdt hij mij gewoon vanachter aan.
zegt ie doodleuk maar je remde gast, deuh was vlak voor hairpin (nog nooit iemand er zo hard willen afrijden daarna, maar wagen was kompleet
Ja klopt, ik spinde bij het uitkomen van bocht 3 vol de muur in. Jammer, we hadden anders nog wel leuk kunnen vechtenRoy Visser schreef op zondag 02 februari 2014 @ 20:35:
[...]
2e Race starte we een stuk verder vooraanGing hier al langzaam weer beter (na een paar jaar alleen maar een tweetal kampioenschappen hosted te hebben gereden ben ik langzaam weer even aan het "ontroesten"), Hele tijd beetje rond P6 gereden. Helaas op een gegeven moment teveel gaan pushen om iemand achter me te houden, iets wat je niet moet doen met de Cspec
Door het veld wat zo close is direct 4 plekken verloren. Aan het einde toch nog P8 gepakt.
Jij was al heel snel weg Bob?
De race bleek ook nog is de SoF race van de week te zijn waardoor ik nu 2de sta in het kampioenschap.

Mis trouwens wel heel veel namen in de Corvette die normaal altijd mee doen zoals Kabushe, Verhoest en Wiemers. Maar ja maar goed ook want die zijn meestal stukje sneller.
Na een 30 minuutjes oefenen reed ik constante 1:23 hoog - 1:24 laag's, en meegedaan aan een race. Achteraan moeten beginnen, en alle drama kunnen ontwijken voor een 10e plek bij de finish (geloof ik). Heb me prima vermaakt, en de Skip is echt een leuk ding geworden. Slides zijn prima op te vangen, en hij reageert behoorlijk voorspelbaar. Een compleet andere auto vergeleken met een tijd geleden. Ik ben wel nog steeds veruit te traag in de Skip, maar dat wordt gecompenseerd door alle anderen die elkaar eraf rijden
Daarna nog in de Corvette gesprongen met het doel om Robbert te verslaan
niet meedoen...
Heb nog CS6 kunnen krijgen op studentenlicentie.thijmennabuurs schreef op zondag 02 februari 2014 @ 22:43:
de mensen die hier photoshop gebruiken hebben jullie die gekocht?
Als je als alle mensen hier gewoon op het goede pad wenst te blijven(hatsjoe) kun je inderdaad gratis alternatieven als GIMP, Paint.net of Photoshop CS2 (oud, maar gratis) proberen.

quote: Chris Page....
Sorry that we haven't been posting more often.
We've been working at this non-stop. Sometimes it goes down on its own and other times, we post a site message and bring it down because it is the quickest way to get fixes out.
If I could use a plumbing analogy, the whole thing is a system of interconnected pipes. Some pipes are new features while others have been there for years. Imagine that the pipe where all the water entered was 10 inches in diameter. We can't hope to get any more water out the other side than what we can pump into that one pipe.
Now imagine that the first pipe is widened to 100 inches. All of those internal systems that were fine, because they had diameters greater than 10 inches, some 13 inches, other 60 inches, etc, now have to contend with massive more amounts of incoming water.
Some of these constraints are software, others hard, and some, a combination of the two.
From your standpoint, you most likely see no progress. But we are making progress with each optimization.
Vanavond de eerste GoT race van Seizoen 1 - 2014!
GoT Monday Tournament 14S1 W1 | 03-02-14 |
Car(s) | Track(s) | ||||||||||||||||||||
|
|
Programma (CET) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Weersvoorspelling |
Temperatuur | Luchtvochtigheid | Mist | Windsnelheid | Windrichting | Wolken |
25° C | 60% | 0% | 5 Km/u | S | Clear |
[ Voor 66% gewijzigd door JoepW op 03-02-2014 10:30 ]
Het klinkt in mijn oren gewoon alsof ze totaal geen goeie testomgeving hebben, stresstesten van ditsoort services lijkt mij niet onbelangrijk...
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
Houd hier komende zondag rekening mee als het nog niet opgelost is! Log niet in op het laatste moment en wees op tijd. Wanneer je eenmaal in de server zit, is er niets meer aan de hand.
Ga denk ik om 19:55 lekker F5-en denk ik
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
[ Voor 8% gewijzigd door Niellie41 op 03-02-2014 14:56 ]
twitch.tv/thijmennabuurs
Verwijderd
Geeft dat niet extra lag? Of heb je een hele dikke pc/internetverbinding?Niellie41 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 12:13:
Zijn er ook mensen die de Piston Cup gaan streamen vanuit de auto? Net als bij de RTC180, zal ik ook een link plaatsen van de onboard camera's
Het streamen vanuit de auto? Ik heb geen lag nee, ook niet tijdens de NiS races waar er 30 auto's op de baan zijn.Verwijderd schreef op maandag 03 februari 2014 @ 14:52:
[...]
Geeft dat niet extra lag? Of heb je een hele dikke pc/internetverbinding?
Ik heb nu een i5 nogwat CPU, die is goed genoeg en ik heb 100 Mbit up en down.
[ Voor 13% gewijzigd door Niellie41 op 03-02-2014 14:58 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

http://www.iracing.com/iracingnews/iracing-news/second-shiftR0y. schreef op maandag 03 februari 2014 @ 15:05:
Weet iemand het ideale RPM om te schakelen bij de Skip? Denk dat ik daarmee nog erg veel tijd kan winnen
Ik heb SoundShift nu op 6200 staan uit mijn hoofd, de begrenzer zit op 6400 meen ik.R0y. schreef op maandag 03 februari 2014 @ 15:05:
Weet iemand het ideale RPM om te schakelen bij de Skip? Denk dat ik daarmee nog erg veel tijd kan winnen
Dus als ik het piepje hoor is het nog enig tijd voor ik in de limiter zit.
Er is een schema wat Joep al gepost heeft.R0y. schreef op maandag 03 februari 2014 @ 15:05:
Zelf merk ik dat meer de manier van schakelen veel tijd kan schelen. Uiteraard moet je niet op gekke momenten wisselen, maar als je geen gekke dingen doen, is het meer de manier hoe, dan wanneer wat telt.
Paar tips:
- Auto-clutch: Uit. Dit kost enorm veel tijd als het aanstaat
- Gas niet te veel liften als je geen clutch gebruikt.
- NOOIT, maar dan ook nooit de rev limiter het werk laten doen. Kan denk ik ook niet meer, maar niet zeker hiervan.
Zelf schakel ik als de indicator op mijn stuur 1x heeft geknipperd, behalve als ik naar zijn 4 ga omdat ik het gevoel heb dat het momentum niet zoveel verloren gaat, en volgens het schema zat ik er niet veel naast
Geen idee wanneer de indicator op mijn stuur gaat knipperen overigens. Maar dat is vanavond wel uit te zoeken denk ik
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Ik heb zelf mijn shift light op 6200 staan geloof ik van de Skip.
[ Voor 22% gewijzigd door JoepW op 03-02-2014 15:44 ]
T2: wist niet eens dat die bestond
T3: First lap crash! Mark my words
T4: Hoeveel zullen de bocht niet halen en onderste boven in T5 eindigen?
T5: Inhalen is bijna onmogelijk vanwege T4.
T6, 7, 8 , 9: Wedstrijdje zo dicht mogelijk langs de banden stapel rijden?
T10: Inhalen zeker mogelijk.
T11, 12, 13: IK WIL JE INHALEN, MAAR ER IS GEEN RUIMTE. GA AAN DE KANT momenten
T14: Last lap banzai's?
Btw? is het niet dat de chicane vlak voor T10 ligt, en niet na T6?
Thnx, vanavond even kijken.
Auto-clutch staat uit, maar ik merk dat ik vrijwel ook zonder koppeling kan rijden. Terwijl hij wel in Iracing staat ingesteld.-PassY- schreef op maandag 03 februari 2014 @ 15:39:
[...]
Er is een schema wat Joep al gepost heeft.
Zelf merk ik dat meer de manier van schakelen veel tijd kan schelen. Uiteraard moet je niet op gekke momenten wisselen, maar als je geen gekke dingen doen, is het meer de manier hoe, dan wanneer wat telt.
Paar tips:
- Auto-clutch: Uit. Dit kost enorm veel tijd als het aanstaat
- Gas niet te veel liften als je geen clutch gebruikt.
- NOOIT, maar dan ook nooit de rev limiter het werk laten doen. Kan denk ik ook niet meer, maar niet zeker hiervan.
Zelfde soort verwarring gehad op het skip forum toen we de kalender voor de komende seizoenen aan het maken waren. Volgens mij is het nu zo, dat wat we opgegeven hadden, precies andersom is gedaan door iracing. Alleen hadden de racers het foute circuit opgegeven, en nu rijden we als nog op ... die ene met alleen de 2de chichane ... dacht ik
Tijd voor weekend merk ik al
En btw, de tekst die we gebruiken bij het kiezen van tracks in onze GoT-documenten is gebaseerd op de hosting-namen en via het config nummer gekoppeld aan de juiste plaatjes.....
Verwijderd
Gewoon alles 2wide hoppa!-PassY- schreef op maandag 03 februari 2014 @ 16:00:
T1: Offtrack heaven bij de Exit. Inhalen is zeker mogelijk
T2: wist niet eens dat die bestond
T3: First lap crash! Mark my words
T4: Hoeveel zullen de bocht niet halen en onderste boven in T5 eindigen?
T5: Inhalen is bijna onmogelijk vanwege T4.
T6, 7, 8 , 9: Wedstrijdje zo dicht mogelijk langs de banden stapel rijden?
T10: Inhalen zeker mogelijk.
T11, 12, 13: IK WIL JE INHALEN, MAAR ER IS GEEN RUIMTE. GA AAN DE KANT momenten
T14: Last lap banzai's?
Btw? is het niet dat de chicane vlak voor T10 ligt, en niet na T6?
Web fixes including online status.
Dit was als ik alles goed begrepen heb, 1 van de grootste oorzaken dat de site steeds down ging
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Al verwacht ik dat er wel wat mensen zijn die ook snel in de skip zullen zijn
En ik zit nog niet in de alien bracket met de Skip. Als was ik deze week maar 0,4s er vanaf. De nieuwe nieuwe NTMV5 ligt mij wel
2de race zal denk ik nog leuker zijn. Maakt niet uit waar je start, maar een omgekeerd veld leverd altijd schade .... uhm ik bedoel veel lol op
Zin in vanavond, leuke combi, Skip blijft leuk, en Oulton is een tof baantje (op T1 na dan
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Cube Nuroad Race (2022)
@BM: Heb je die obutto al gekocht

Dat zal nogal meevallen denk ikJoepW schreef op maandag 03 februari 2014 @ 19:19:
Owjee, oppassen op onze woorden en vooral on-topic blijven
Heb 'm aangegeven dat ik 'm wel wil kopen. Hij wilde 'm nog ff houden zodat ie z'n andere spulen beter kon verkopen. Komt opzich goed uit, ik kan op dit moment het ding toch nog niet kwijtofftopic:
@BM: Heb je die obutto al gekocht
Zodra de verbouwing klaar is, en het ding staat komen er fotos, ben niet bangTuxieDeni schreef op maandag 03 februari 2014 @ 19:21:
ja en als je hem al hebt gekocht waarom zijn er nog geen foto's dat tie al in elkaar staat?
[ Voor 23% gewijzigd door BM op 03-02-2014 19:41 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
http://www.joinedsimracingfanatics.nl/drivers/
hahaha, goed dat ik net naar het toilet ben geweest
Ik ren even snel... prachtig dit...haha-PassY- schreef op maandag 03 februari 2014 @ 19:51:
[...]
hahaha, goed dat ik net naar het toilet ben geweest
Vooral dat laatste woordje....
[ Voor 6% gewijzigd door back2basic op 03-02-2014 19:54 ]
YouTube: Around Mount Panorama with Christopher Mies in an Audi R8 LMS
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Vervolgens maak ik een stomme fout bij het uitkomen van T10, race1 over :\
Voor race2 voorgenomen hoe dan ook aan de finish te komen
Bedankt voor het organiseren
Resultaten staan erop:
http://tournaments.iracin...namentResults.aspx?tid=28
En wat is de Skip toch een leuke auto
Morgen maar eens de Soltice op Sebring uitlaten in de CRC
Race ehhr 1.5
Race 2: Vrij redelijke start, en ik koos de goeie kant bij de chicane, waar aan de binnenkant een aantal mensen contact hadden. Verder ging het vrij goed, en ik kon vrij gemakkelijk wat plaatsen goed maken. Zo kwam ik na een tow vrij dicht achter Robbert na de backstraight, en ik had een betere exit uit de snelle rechter, en probeerde de binnenkant te pakken voor 10-11. Helaas kwam ik daar net met 1 bandje op het gras, en spinde. Helaas werd Joep van achteren geraakt waardoor hij weer tegen mij aan knalde. Ik kon nog wel naar de pits rijden, maar lag 13e toen ik de pits uit reed. Toen er vol voor gegaan, en nog een aantal mensen in kunnen halen, en een leuk gevecht gehad met Maykel, waarbij we nog even 3 wide gingen over de backstraight
Het was weer erg leuk in ieder geval, en ik kijk weer uit naar volgende week.
Cube Nuroad Race (2022)
Verwijderd
De tweede race van P24 naar P1 gereden. De eerste 2 ronden op cruise control, daarna het gas erop. De 3 wide na T1 in lap 4 was even knijpen, maar ging gelukkig goed. Daarna Pascal binnen gehengeld en kunnen passeren voor de winst. Jammer van 1 stom incje in race twee anders waren beiden op de 0 gebleven.
Oulton en de Skip, leuke combi!

Voor de liefhebbers, heb een stukje gepost op de sfh website over iRacing in 2013
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2014 01:11 ]
En zoals al gezegt, wat is die Skip toch een leuke auto
Xbox
Race 1 ging super, met een 3e plek omdat iedereen voor me maar foutjes bleef maken
Race 2 ging wat minder, met 2 domme foutjes van mezelf, die me een top 6 klassering kostten.. Uiteindelijk 10e dacht ik
Ik was gewoon te bang om fouten te maken en mensen mee te nemen in mijn val.
Dit gebeurde dus helaas in race 2 (1.5) waarbij ik de bocht nog niet goed kon (10 min. practice) en voor me een onverwachte beweging gebeurde en ik de skip kwijt raakte en vervolgens 20 man zag komen aandenderen.
Race 3 ging al beter, Arno bleef aardig achter mij na een redelijke start.
Enkele bochten als eerste door gekomen door rustig aanremmen en insturen (waardoor ik echt een trein en 2 wides achter me kreeg), uiteindelijk kwam ik buiten de lijn en besloot ik genoeg ruimte te houden om 15-20 man voorbij te laten.
Toen eindelijk weer beetje in mijn ritme gekomen en toch enkele 1.53.xxx - 1.55.xxx gereden wat ik daarvoor niet echt kon dus verbeterde wel.
Tot het onvertuinelijke ik verrem me en raak de muur en heb een tow en 10 min. optional repair waar ik zonder niet kan rijden. (met nog 12 min. te gaan)
Al met al heel leerzaam, maar voorlopig sla ik de Monday Tournement wel even over want 1. ik kan niet op maandag normaal en 2. het allien gehalte is voor mij wat te hoog.
Ik ga lekker verder oefenen met de skip in pract. en official races,
nu nog mantle support in iracing haha
pffff over een alien gesproken man man rap in die FW31 kan je paul lastig vallenVerwijderd schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 00:46:
Gemakkelijk zijn de Skip overwinningen al een tijdje niet meer, Marco zit er echt elke keer heel dichtbij. Zo ook vandaag, draft of niet, volgens mij had ik je niet los kunnen rijden in race 1. Ik zag je al regelmatig liften in de draft en had het vermoeden dat je het daar zou proberen in een van de laatste ronden. Ik weet niet of je 3 schermen hebt, zo ja moet je me de volgende keer veel minder ruimte geven.
De tweede race van P24 naar P1 gereden. De eerste 2 ronden op cruise control, daarna het gas erop. De 3 wide na T1 in lap 4 was even knijpen, maar ging gelukkig goed. Daarna Pascal binnen gehengeld en kunnen passeren voor de winst. Jammer van 1 stom incje in race twee anders waren beiden op de 0 gebleven.
Oulton en de Skip, leuke combi!
Voor de liefhebbers, heb een stukje gepost op de sfh website over iRacing in 2013
2x 290x? Noem dat maar een testje....dabelg schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 09:09:
2 x 290X kaarten besteld voor een testje ben eens benieuwd
nu nog mantle support in iracing haha
Xbox
ga er waarschijnlijk 1 doorverkopen wegens lage aanschaf prijs (connecties) daarom
Gister keek ik even mee met iemand die 1.22'ers reed. Wat me vooral opviel is dat die gozer enorm laat remt. Bijv. eerste bocht begin ik met remmen vlak voordat het asfalt smaller wordt (pionnetjes eindigen geloof ik ook door). Maar die vent remde voor mijn gevoel een volle seconde later. Zelfde geld voor een aantal andere bochten. Hoe kan dat?
Oh, en rijden jullie met de default setup van de skip?
Als je meekijkt kloppen de rempunten niet (zit vertraging op )MrBarBarian schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 10:12:
Over de skip gesproken.. Ik train nog rustig door op Summit. Inmmiddels rij ik vrijwel onstand lage 1.25/hoge 1.24'ers. Ben opzich wel tevreden, zeker omdat het aantal inc'jes binnen de perken blijft.
Gister keek ik even mee met iemand die 1.22'ers reed. Wat me vooral opviel is dat die gozer enorm laat remt. Bijv. eerste bocht begin ik met remmen vlak voordat het asfalt smaller wordt (pionnetjes eindigen geloof ik ook door). Maar die vent remde voor mijn gevoel een volle seconde later. Zelfde geld voor een aantal andere bochten. Hoe kan dat?
best een youtube filmpje kijken
Wat Dabelg zegt...MrBarBarian schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 10:12:
Over de skip gesproken.. Ik train nog rustig door op Summit. Inmmiddels rij ik vrijwel onstand lage 1.25/hoge 1.24'ers. Ben opzich wel tevreden, zeker omdat het aantal inc'jes binnen de perken blijft.
En deze setup gebruik ik.
Enige is dat sommige mensen met de brake balance wat meer naar voren rijden. Dus hoger %.
https://dl.dropboxusercon...epW_Skip_AllTracks_v1.sto
Over de rest van de bochten kan ik niet oordelen, maar bij T1 rem ik tussen de 3e en 2e pionnetjes. Eerder bij de 3e dan bij de 2e. Een en ander afhankelijk van de rembalans op de setup, je ervaring, en de hoeveelheid risico die je wilt nemen.MrBarBarian schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 10:12:
[ Voor 8% gewijzigd door BM op 04-02-2014 10:28 ]
Xbox
1.24 -1.25 zijn nette ronden hoor, dit doe ik ook ongeveer nu.MrBarBarian schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 10:12:
Ik rem meestal bij de 3e rij pionen van de bocht af, meestal net ervoor en soms net erna. (ligt aan hoe ik in me ritme zit).
Waar ik veel me won was het volgende:
1.Altijd een beetje gas houden in de bocht (10-15%) daar blijft de auto wat stabieler bij
2. Bocht drie, proberen ver naar rechts te zitten en even remmen en laat insturen waardoor je recht over de binnenste kerb kan gaan.
3. Vanaf bocht 5 (na de flauwe bocht naar rechts) in zijn 2 blijven tot het opschakelen in bocht 6-7 om meer stuur te krijgen om meer snelheid mee te kunnen namen.
Ik ben zeker geen pro maar gaat me steeds beter af, kom je misschien nog wel eens tegen in een race/practice.
Xbox
Bij het wegrijden uit de pits zat de rode horde alweer klaar om me op twee ronden te zetten. Er waren geen auto's in de buurt om mee te vechten, en om nu de resterende race anderen in de weg te zitten, daar had ik geen zin in.
Ik vind deze combinatie niet geschikt voor een reversed grid en aangezien ik zo'n beetje vooraan zou komen te staan maar afgehaakt.
Volgende week de radical. Whoohoo! Maar eerst Zondag a.s. Billy Bobben...
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd

Verwijderd
Als je een keer wat telemetry wil posten wil ik hem wel een keer vergelijken met wat data van mij. Dan kun je werkelijk zie waar/hoeveel je verliest. Ik denk eerlijk gezegd dat het eerder op de exit is dan bij het remmen.MrBarBarian schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 10:12:
Aan races wil ik niet beginnen, volgens mij pas op late tijdstippen dat ie official gaat, en dan nog ... in een TT ben je maar alleen op de baan, en hinder je niemand. Alhoewel ik denk dat we met genoeg GoT mensen zijn die 100% content hebben om als we allemaal samen inschreven we ook wel een race official krijgen.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
Meer informatie vind je hier.
[ Voor 9% gewijzigd door DutchDevil79 op 04-02-2014 15:55 ]
Zoals je weet hebben we elke 2 weken een CRC race op dinsdag.
Deze valt samen met EEN van de TWEE free practice sessies van de Piston Cup.
Mijn voorstel: Donderdagavond is de preferred trainingsavond voor de PC vanuit GoT!
[ Voor 55% gewijzigd door JoepW op 04-02-2014 16:14 ]
Zeker met gezien het hier road en oval betreft zijn er volgens mij best een paar oval liefhebbers die PC prefereren boven de CRC?
Overigens ben ik bij beide niet van de partij
[ Voor 10% gewijzigd door Red Baron op 04-02-2014 16:57 ]
Misschien ten overvloede: We zijn als GoT iRacing Community sponsor van de Piston Cup. We betalen het hosten en een kleine random $-prijs voor de 'niet-fanatec' bezitters.Red Baron schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 16:57:
Ik neem aan dat iedereen toch wel voor zichzelf kan beslissen wat hij wil oefenen?
Zeker met gezien het hier road en oval betreft zijn er volgens mij best een paar oval liefhebbers die PC prefereren boven de CRC?
Overigens ben ik bij beide niet van de partij
Het lijkt me dan ook fijn om EN bij de CRC EN bij de Piston Cup Practice een goede opkomst te hebben. Vandaar mijn wens (ieder is natuurlijk geheel vrij om te doen en laten wat ze willen
En ja er zijn zat oval-rijders hier die geen interesse hebben in de CRC. Prima. Ik wilde enkel benadrukken dat er ook op donderdag een practice mogelijkheid is.
Maar in ieder geval bedankt dat je duidelijk maakt dat iedereen vrij is om te doen en laten wat ie wil
Deze wilde ik jullie niet onthouden.
Het begint allemaal met race incident, maar de ravage daarna lijkt mij voor een goed deel te voorkomen.
[ Voor 12% gewijzigd door JoepW op 04-02-2014 17:34 ]
In de Silver Crown is het me ooit gelukt om 3 officiele races te rijden, wat nog best leuk racen is.Fuelke schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 15:08:
Ik ga dit seizoen maar eens time trailen in de Sprint Car en in de Silver Crown, tenslotte heb ik die auto's in een zotte bui eens gekocht en heb er nog maar amper mee gereden. Wel speciale auto's, de Silver Crown heeft amper twee versnellingen, eentje om mee weg te rijden, en de tweede om snel mee te gaan. De Sprint car doet zelfs niet aan een versnellingsbak, gewoon gas geven en dwars zetten in de bochten.
Aan races wil ik niet beginnen, volgens mij pas op late tijdstippen dat ie official gaat, en dan nog ... in een TT ben je maar alleen op de baan, en hinder je niemand. Alhoewel ik denk dat we met genoeg GoT mensen zijn die 100% content hebben om als we allemaal samen inschreven we ook wel een race official krijgen.
Maar hoofdzakelijk heb ik er TT mee gereden, is alweer een tijd geleden en zat er dit weekend juist aan te denken dat weer eens op te pakken.
Sprint Car heb ik nog nooit een race mee gedaan, maar die vind ik sowieso te heftig. Toevallig ooit wel eens een paar rondjes Spa mee gedaan en een filmpje van online gezet, net als een samenvatting van één van die 3 Silver Crown races.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ja leuk ook dat er een aantal serieus op reagerenPhydomir schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 18:05:
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3236318.page
Epic. Vanaf de post van Niall McBride.
Hehe, that's mePhydomir schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 18:05:
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3236318.page
Epic. Vanaf de post van Niall McBride.
Dit topic is gesloten.