toch die pedalen heglnk schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 17:28:
Open wheelers zijn ook niet mijn favoriet. Ik vind het wel beter rijden dan de FW31. De banden waren alleen erg snel 'versleten'. Uiteindelijk 2x gespind en een paar keer bijna. Paul ging iets langer door op zijn oude banden (5 laps langer) en dat bleek al een enorm verschil te zijn aan het einde van de race.
Geen idee, maar zendingen van hem zijn traceerbaar tot vliegtuig in de US en dan nog een paar dagen
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
De button box die ik gewonnen had duurde wel meer dan een week. Het ging sowieso wat raar, de track and trace code die je krijgt die vervalt zodra de pakketdienst het in Nederland overneemt. Op dat moment kan je dus het pakketje niet meer volgen. Je kunt dan PostNL bellen en die kunnen je een ander nummer geven.Gruwel84 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 18:55:
Iemand ervaring met de bezorging van DSD button boxes? Vandaag een mailtje gekregen dat mij P2 verzonden is, hoe lang duurt het normaliter?
Bij mij was het erg vreemd, zou eerst intern bij PostNL verkeerd zijn gegaan maar gelukkig kon ik het bij een PostNL locatie ophalen. Je schrikt toch wel als je ziet staan "recipient unkown, return to sender".
Mijn voorkeur gaat toch echt uit naar een vervoeder als DHL, Fedex of UPS als het om zendingen buiten Europa gaat, het is alleen wel duurder.
[ Voor 0% gewijzigd door The_FrankO op 11-11-2014 20:16 . Reden: Het duurde wat langer ]
Club Sport pedalen zijn binnen.
Eerste indruk: Damn, wat is dat remmen zwaar zeg
Moet nu zelfs schoenen gaan aan doen om die rem enigszins fatsoenlijk ingedrukt te krijgen, en dan staat hij ook nog eens op de lichtste stand. Ach ja, zal waarschijnlijk vooral wennen zijn. Komende tijd maar eens flink gaan oefenen

Eerste indruk: Damn, wat is dat remmen zwaar zeg
Had ik ook in het begin, ondertussen gewoon weer met sokken aan gaat bestBobvK schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 23:47:
Club Sport pedalen zijn binnen.![]()
Eerste indruk: Damn, wat is dat remmen zwaar zegMoet nu zelfs schoenen gaan aan doen om die rem enigszins fatsoenlijk ingedrukt te krijgen, en dan staat hij ook nog eens op de lichtste stand. Ach ja, zal waarschijnlijk vooral wennen zijn. Komende tijd maar eens flink gaan oefenen
heh... hier ook 
Heb er toen nog speciaal schoenen voor gekocht, maar tegenwoordig gaat het weer prima op sokken. Rij op stand 7 ongeveer, met de remstang 1 gaatje hoger gemonteerd (voor een iets kortere en zwaardere throw). Ik heb ook de veer van het gaspedaal zo zwaar mogelijk staan zonder dat ik de veer volledig indruk. Bij de koppeling heb ik die linkage voor het "koppelingsgevoel" verwijderd, aangezien het me meer dwars zit dan dat het helpt.
Heb er toen nog speciaal schoenen voor gekocht, maar tegenwoordig gaat het weer prima op sokken. Rij op stand 7 ongeveer, met de remstang 1 gaatje hoger gemonteerd (voor een iets kortere en zwaardere throw). Ik heb ook de veer van het gaspedaal zo zwaar mogelijk staan zonder dat ik de veer volledig indruk. Bij de koppeling heb ik die linkage voor het "koppelingsgevoel" verwijderd, aangezien het me meer dwars zit dan dat het helpt.
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Komt zo een update.
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3283367.pageSim bug fixes
CET
Wednesday 2014-11-12 1000 Hosted Sessions Unavailable*
Wednesday 2014-11-12 1600 Service Unavailable
Wednesday 2014-11-12 1800 Service Restored
[ Voor 12% gewijzigd door Niellie41 op 12-11-2014 15:41 ]
Ik hoop eigenlijk vooral dat die replay bug gefixed is, dat ergert me nog het meest op het moment, meer dan die swapping bugs
Update over de nieuwe Ford Falcon:
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3283377.pageFYI we should have the new Ford out for next season.
Verdorie, de bezorger is al aan de deur geweest. Hopelijk met een code zodat ik het kan laten bezorgen op het werk of afhalen bij een postkantoor anders moet ik nog langer wachten
Een maagdelijke buttonbox:

Een labelmaker:

Wat te doen?

Een labelmaker:
Wat te doen?
"gas", "rem", "koppeling", "stuur links" "stuur rechts"?
Verwijderd
Je hebt een labelmaker nodig om te onthouden wat voor functionaliteit onder die knoppen zit.ZeeZeiler schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:37:
Een maagdelijke buttonbox:
[afbeelding]
Een labelmaker:
[afbeelding]
Wat te doen?
Begrijp niet dat ze zoveel downtime nodig hebben voor updates. Kan dat niet veel beter?Niellie41 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 15:40:
Komt zo een update.
[...]
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3283367.page
Ja, het kan in 2 minuten, maar ze doen dit alleen om hun klantenbestand te stangen.
Vast wel maar het kan zeker ook ergerOlaf van der Spek schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:54:
[...]
Begrijp niet dat ze zoveel downtime nodig hebben voor updates. Kan dat niet veel beter?
De aankondiging was wel een beetje laat maar ach, beter dat ze nu dingen fixen dan dat je moeten wachten tot volgend seizoen!
Release notes
Wel de replay aangepakt, maar ik zie niks over uit de lucht valllende auto's.Oculus Rift
- Enable camera based positional head tracking.
- Acknowledging the health and saftey warning no longer re-centers the Rift.
Sim
- Fixed a bug that would cause some international characters that could otherwise be displayed within the simulation to be dropped from user and team names.
- Fixed a potential crashing issue if some sound device name identifiers exceeded 60 characters.
Replay
- Fixed an issue that could cause some replay playback controls to be unresponsive.
- Fixed an issue in the replay system that could cause the sim to crash or the replay system to become confused when using the "start playing from the end" control.
Tire Model
- Fixed bug where cars would slide very easily at low speeds.
Garage / Black Box
- Fix bug where the last recorded tire temperatures and wear were being reset.
UI
- Many fixes to the new Results tab; fix column sorting problems, properly highlight the driver's name, properly highlight car numbers in multiclass session, properly highlight full row for currently selected driver.
- Output information on race (start type, restart type, cautions) in session Session Info tab.
- Remove unused incident count from Session Info tab
- Wrap car setup string to two lines on main UI.
- Fit track info text on the main UI better.
- Fix bug in display of licence letter.
- Report race start type in Session Info tab.
- Don't show cars in the F3 box that are just sitting on pit lane without a driver.
Telemetry
- Fix bugs in reporting car class positions.
Cars:
BMW Z4 GT3
- Fixed bug where right side rotor glow wasn't working.
Chevrolet Monte Carlo SS
Chevrolet Silverado
- Updated gateway setup.
Ford GT - All Models
Holden Commodore VF V8
- Fixed class position bug(s) in telemetry data.
Legends Ford '34 Coupe
Mazda MX-5 - All Models
McLaren MP4-12C GT3
Ruf RT 12R - All Models
- Fixed bug where rotor glow wasn't working.
Skip Barber Formula 2000
Sprint Car
- Added missing left-rear tire temp reading in F6 black box.
Street Stock
Super Late Model
Maar wel de cold tire bug aangepakt als ik het goed lees 
En de banden info in de pits. Dat was mijn grootste probleem
En de banden info in de pits. Dat was mijn grootste probleem
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Baby steps.JoepW schreef op woensdag 12 november 2014 @ 17:17:
Release notes
[...]
Wel de replay aangepakt, maar ik zie niks over uit de lucht valllende auto's.
Kunnen ze zich nu concentreren op vallende auto's.
Zoals?JazzGreenway schreef op woensdag 12 november 2014 @ 17:01:
Daarnaast zijn er nu eenmaal zaken die je niet online kan doen.
Nu lijkt het bijna alsof ze handmatig naar alle servers lopen om met een floppy disk er de nieuwste code op te zetten..
Zou zeggen, stuur ze een mail of bel ze op en zeg hoe ze het beter kunnen doen.
PonskaartenOlaf van der Spek schreef op woensdag 12 november 2014 @ 17:40:
[...]
Zoals?
Nu lijkt het bijna alsof ze handmatig naar alle servers lopen om met een floppy disk er de nieuwste code op te zetten..

Verwijderd
en dan maar hopen dat die stapel niet omvalt zodat je ze niet op volgorde moet terug stoppen

http://members.iracing.com/membersite/contactus.jspOlaf van der Spek schreef op woensdag 12 november 2014 @ 17:40:
[...]
Zoals?
Keus genoeg, ze zullen je vast iets willen vertellen! Ik zou het wel op een iets vriendelijkere toon vragen als je hier doet
Damn, net op 20ms voor #3 geeindigd op Spa in de Star Mazda. Wat een vette race!
Zonder enige voorbereiding in de DW12 gestapt op Chicagoland, Indycar fixed.
Lap 1 werden er 6 wagens uitgeschakeld bij een crash. Was naar plaats 4 gereden en hengelde de auto voor me langzaam binnen. Caution met 12 ronden te gaan, ik als enige de pits in voor nieuwe banden ... plaats 4 bij de restart, snel op P3, en dan in de aanval bij P2, ga ik buitenom net te snel en de muur in, einde verhaal
Zo dicht bij een eerste Oval zege, en dan gaat het mis, want de leider na de restart was net degene die ik voor die caution aan het binnenhengelen was + ik had vier verse rubbertjes.
http://members.iracing.co...do?&subsessionid=12291106
Lap 1 werden er 6 wagens uitgeschakeld bij een crash. Was naar plaats 4 gereden en hengelde de auto voor me langzaam binnen. Caution met 12 ronden te gaan, ik als enige de pits in voor nieuwe banden ... plaats 4 bij de restart, snel op P3, en dan in de aanval bij P2, ga ik buitenom net te snel en de muur in, einde verhaal

Zo dicht bij een eerste Oval zege, en dan gaat het mis, want de leider na de restart was net degene die ik voor die caution aan het binnenhengelen was + ik had vier verse rubbertjes.
http://members.iracing.co...do?&subsessionid=12291106
[ Voor 6% gewijzigd door Fuelke op 12-11-2014 20:00 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Nice! gelijk even een videootje gemaakt om het te showen:JoepW schreef op woensdag 12 november 2014 @ 17:17:
Release notes
Oculus Rift
- Enable camera based positional head tracking.
- Acknowledging the health and saftey warning no longer re-centers the Rift.
Dadelijk maar eens een race mee doen.
Ook maar even geprobeerd en nice hoe alle menu's gewoon te bedienen zijn in de OR. Dat is wel ff wat anders dan bij AC. Alleen krijg ik de drivers arms niet te zien en dat mis ik wel. Het staat wel aan in de opties. Enig idee wat ik verkeer doe ? En verder geeft jij een constante 106 FPS aan wat me veel lijkt (normaal staat daar iets van 84 FPS )Linc schreef op woensdag 12 november 2014 @ 20:23:
[...]
Nice! gelijk even een videootje gemaakt om het te showen:
[video]
Dadelijk maar eens een race mee doen.
Wow, wat een weer in de WSCS deze week. Typisch ardeens weer, met die mist, redelijk koel, tonnen grip... Ik ga toch weer een paar races doen
Vanavond de race van 18:45GMT en/of 20:45GMT waarschijnlijk, hangt er van af welke officieel gaat en met hoeveel auto's. Ik vermoed eerder de 20:45GMT.
Een update van Tony!
quote: Tony GardnerGood afternoon:
Most of this has been discussed but I'm sure not all have seen it and put it in one-place....
First of all this upcoming build window is very short as most of you know, the build is right around the corner. There is less than few weeks of actual engineering and development in this window before we branch off to testing. Most of the build will be bug fixes, improvements to existing things etc. We do expect the new Ford V-8 to release and also hopefully a nice improvement we made to the net code that will hopefully make it in pending further testing. Some clean-up also going on with the Team feature. There could be a Tire update, I would guess starting with only certain cars as just not enough time with this small window to put on every car, then test, do setups, etc. Dave is pretty excited but has not even gone to testing yet and would not be surprised if a kink shows up or something. Anyway, that is what the deal for this upcoming build at a high level. I know the race engineers also working on various cars trying to make general improvements. Also still working on Steam release.
I don't expect any new tracks will make it into build. We are working on Monza, Nurburgring and IMOLA. Monza will be first and it is coming out awesome. We also will start working on Five Flags soon. We already scanned it. That is a short track in Florida were they have the snowball derby. We have five employees in Germany this week getting final details we need for the Ring. Such a big track, had to send a big crew!
On cars we have so many things going but I don't know what will be first honestly after the Ford V-8. Lot of that depends on cooperation we need on data, access to cars etc. Lot of things started right now but some held-up for various reasons. Two weeks ago we were in England measuring and scanning some Aston Martin cars. Other things in the works as well as I said on both the road and oval side. We want to get new trucks done for example and have contacted all three manufacturers to try and get data, cad, etc. Sometimes we get what we need fast, sometimes not.
As far as features, yes working on DX11 and ground work for Open GL as well. We are working on a whole new and improved damage model. Both physical and graphical. Car parts will fall-off car appropriately based on physics and the physics will be better (we hope!) Making good progress on a new track surface model. Again both physical and graphical. Track will marble up, rubber and dust will fly and all that, track will heat up and cool down in a much better way, etc. These things should add some great additional dynamics to the racing, not to mention some realistic cool eye candy. Anther big project in the works in animation. Pit crews for example, a great collaboration between our engineers and art guys. Again making good progress and VERY excited about all three of these projects. The physics guys also have technical projects in the works under the hood working on the overall models. Tires obviously the big one still.Well that is not enough for now. Almost all of this has been leaked out in various places but thought would put it one place. I have no idea when any of it will be done. Maybe it never will but that is what we are working on that I'm willing to talk about right now because good progress being made. Oh yes and working on a whole new User Interface but again that is a big project involving multiple groups of people. We also are working on the actual iRacing site behind the scenes in terms of stability, efficiency, downtime minimization risk, etc
Good iRacing and thanks for letting us keep working on this beauty or maybe it is a beast. Probably both. Anyway, we are having a lot of fun and appreciate each and every member! We hope you are having fun as well!
Whoop whoop!Making good progress on a new track surface model. Again both physical and graphical. Track will marble up, rubber and dust will fly and all that, track will heat up and cool down in a much better way, etc
[ Voor 3% gewijzigd door Niellie41 op 13-11-2014 23:39 ]
Mmmmmmmmmmmmmmm! Marbles. [Homer Simpson]
Klinkt allemaal er goed, zoals Tony al zegt allemaal al wel een keer eerder gehoord, maar goed om te weten dat deze punten dus allemaal progressie tonen en hopelijk binnen afzienbare tijd er aan zitten te komen.
DX11, dynamische Nordschleife met een Aston V8 Vantage GT3 en bakladingen aan nieuwe eye-candy? Yes please.
Klinkt allemaal er goed, zoals Tony al zegt allemaal al wel een keer eerder gehoord, maar goed om te weten dat deze punten dus allemaal progressie tonen en hopelijk binnen afzienbare tijd er aan zitten te komen.
DX11, dynamische Nordschleife met een Aston V8 Vantage GT3 en bakladingen aan nieuwe eye-candy? Yes please.
Five Flags Speedway, leuke verrassing. Niet dat ik hem ooit ga aanschaffen denk ik, maar lijkt mij wel een baan waar je leuke races kunt hebben. Vrij hoge banking ook.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ttXeSYFLqhs]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ttXeSYFLqhs]
Dat zijn mooie ontwikkelingenNiellie41 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 23:37:
Een update van Tony!
[...]
[...]
Whoop whoop!
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Dat is een aardige lijst met dingen waar ze mee bezig zijn
Ik ben altijd bang met zo'n enorme lijst dat bijna alles bijna af is, maar uiteindelijk hebben we nog helemaal niets 
Vooral DX11 zit ik erg op te wachten, dit zou het dag en nacht cyclus mogelijk moeten maken. Toch een essentieel onderdeel van een endurance race
Gister heb ik mee gedaan met de practise sessie voor ZAC9 met de GT3s op Silverstone. Ook al doe ik niet mee aan deze serie was het voor mij een goede oefening, het is immers de eerste keer dat ik met de BMW race.
Erg leuke race, kwalificatie viel een beetje tegen (voortaan maar wat brandstof eruit halen
) en startte op de 6de plek. Tijdens de race kon ik het tempo met het groepje auto's prima volgen, langzaam kwam ik steeds dichterbij met zo'n 0.2seconde per rondje. Dan de inhaal actie inzetten, enorm genoten 
Vooral DX11 zit ik erg op te wachten, dit zou het dag en nacht cyclus mogelijk moeten maken. Toch een essentieel onderdeel van een endurance race
Gister heb ik mee gedaan met de practise sessie voor ZAC9 met de GT3s op Silverstone. Ook al doe ik niet mee aan deze serie was het voor mij een goede oefening, het is immers de eerste keer dat ik met de BMW race.
Erg leuke race, kwalificatie viel een beetje tegen (voortaan maar wat brandstof eruit halen

Los vliegende onderdelen
eens kijken hoe snel ik de bumper van mijn voorliggers er af kan tikken
Maar de track die marbles gaat krijgen. Dat word nog leuk met inhaal acties laat in de race
Je moet dan over de smerige lijn om in te halen.
Maar geen monza
Die had ik dacht ik al op wat schedules voorbij zien komen

eens kijken hoe snel ik de bumper van mijn voorliggers er af kan tikken
Maar de track die marbles gaat krijgen. Dat word nog leuk met inhaal acties laat in de race
Maar geen monza

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Je kan een max frame rate instellen, die staat bij jou waarschijnlijk op 84 ingesteld. Driver arms is wel vreemd dat dat niet werkt. Keertje uitzetten herstarten en weer aan zetten?Beakzz schreef op donderdag 13 november 2014 @ 00:06:
[...]
Ook maar even geprobeerd en nice hoe alle menu's gewoon te bedienen zijn in de OR. Dat is wel ff wat anders dan bij AC. Alleen krijg ik de drivers arms niet te zien en dat mis ik wel. Het staat wel aan in de opties. Enig idee wat ik verkeer doe ? En verder geeft jij een constante 106 FPS aan wat me veel lijkt (normaal staat daar iets van 84 FPS )
Gisteren avond laat nog een race gedaan in de SRF, is toch wel de meest ideale auto voor de rift lijkt het. Eerste rondes waren best spannend. Vooral ronde 2 bocht 6 (4:12)
zat echt te worstelen met deze track vind deze zoooo R*k in elke simThe_FrankO schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:14:
[video]
maar zien nu echt wel vanuit uw standpunt hoe weinig ik de apex raak op deze track heeft te maken met het links af gaan denk ik geen gevoel van wagenbreedte
was wel leuke race maar door te veel wing moest ik kopgroep laten lopen, en jongens wat wordt die auto vuil pfffff
[ Voor 8% gewijzigd door dabelg op 14-11-2014 12:18 ]
Laatst viel me nog maar weer eens op hoe saai Hosted racing is geworden. Heel veel sessies met wachtwoord en bij de open sessies waren er 9(!) die met de GT3 wagens reden. Waar is de tijd dat je in Hosted nog wat leuke, excentrieke combinaties kon vinden?
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Je kan altijd nog zelf hosten.Arfman schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:58:
Laatst viel me nog maar weer eens op hoe saai Hosted racing is geworden. Heel veel sessies met wachtwoord en bij de open sessies waren er 9(!) die met de GT3 wagens reden. Waar is de tijd dat je in Hosted nog wat leuke, excentrieke combinaties kon vinden?
Klopt, altijd leuk om in m'n eentje wat cash te burnen
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd
vermoedelijke reden zal het aantal endurance leagues zijn , waardoor teams hier en daar appart beginnen testen (met pw)Arfman schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:58:
Er scheelt volgens mij wat aan de damage repair bij de DW12. Gisteren reed ik knal achterin iemand bij de restart in Chicagoland, er was duidelijk schade aan de voorvleugel want ik was een halve seconde en wat topsnelheid kwijt. Bij een pitstop vervangen ze de banden, en geen repairs.
Heb het in de afgelopen races ook gehoord van andere mensen, ze rijden schade en de pit crew doet niks.
Ik vraag me ook af of Indycar road deze week official zal gaan, Bathurst helpt niet erg mee om dit te verwezelijken.
Heb het in de afgelopen races ook gehoord van andere mensen, ze rijden schade en de pit crew doet niks.
Ik vraag me ook af of Indycar road deze week official zal gaan, Bathurst helpt niet erg mee om dit te verwezelijken.
De voorvleugel is gewoon vervangen tijdens die pitstop hoorFuelke schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 13:31:
Er scheelt volgens mij wat aan de damage repair bij de DW12. Gisteren reed ik knal achterin iemand bij de restart in Chicagoland, er was duidelijk schade aan de voorvleugel want ik was een halve seconde en wat topsnelheid kwijt. Bij een pitstop vervangen ze de banden, en geen repairs.
Als je de replay toevallig nog hebt kun je terugkijken of hij echt niet gefixed was. Ik dacht eerst ook namelijk dat ze hem niet repareerde.
Met NEO zijn we bezig met de previews voor NES, waar we alle teams langs gaan.
preview GT klasse
http://www.neo-endurance....w-gtc/]preview GTC klasse
De P klasse zal snel ook online zijn.
preview GT klasse
Jij kunt niet in mijn portemonnee kijken
Schiet eens op met die CSWv2 Fanatec
Als ik dat zo zie zullen wij blij kunnen zijn als we niet 5 keer gedubbeld zijn na 6u (wat ik zo ook al wist)Niellie41 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 15:09:
Met NEO zijn we bezig met de previews voor NES, waar we alle teams langs gaan.
preview GT klasse
Trouwens, wie pikt er deze avond een race in de wscs mee en welke zal dat zijn?
[ Voor 7% gewijzigd door ThiJor op 14-11-2014 15:27 ]
Leuke previews Niel, altijd mooi om te zien als er wat extra tijd in dat soort dingen gestoken wordt.
Erg leuk om te lezen en ik ben ook erg benieuwd naar de P preview
Als er iemand zin heeft in een lekker lange oval race, dit weekend is de laatste race van de NASCAR iracing Series op Homestead. ipv 50% is deze laatste race de volle 268 rondes. Oftewel lekker 3 uur racen
Eerder 1,5uur racen en 1,5uur achter de pacecar....BobvK schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 18:07:
Als er iemand zin heeft in een lekker lange oval race, dit weekend is de laatste race van de NASCAR iracing Series op Homestead. ipv 50% is deze laatste race de volle 268 rondes. Oftewel lekker 3 uur racen
Ik denk dat dat wel mee gaat vallen. Bij de eerste race donderdag nacht was het hoogste aantal cautions 12, en het laagste maar 4. Dus denk dat het wel een leuke race gaat worden morgenThe_FrankO schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 18:09:
[...]
Eerder 1,5uur racen en 1,5uur achter de pacecar....
Zowieso is de zaterdagmorgen top split de laatste tijd een feest om te rijden (op Phoenix en Martinsville na dan). Bijna iedereen is geduldig en geeft elkaar ook de ruimte.
Om die reden ook heel weinig cautions in een aantal van de laatste paar races:
Texas: 1
Talladega: 0
Charlotte: 5
Dover: 1
[ Voor 29% gewijzigd door BobvK op 14-11-2014 19:07 ]
ThanksRed Baron schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 16:55:
Leuke previews Niel, altijd mooi om te zien als er wat extra tijd in dat soort dingen gestoken wordt.
We doen ons best. Het laatste is ook al in progress.
Hoe is het eigenlijk met jullie skin? Ik heb nog niets langs zien komen. Ik zou denken dat jullie skin al lang klaar was.
Ach bij de NES al hetzelfde hè? Ik zeur me ook ziek en mis nog steeds het overgrote deel van de skins, waaronder die van het Radical teamNiellie41 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 19:02:
[...]
Thanks
We doen ons best. Het laatste is ook al in progress.
Hoe is het eigenlijk met jullie skin? Ik heb nog niets langs zien komen. Ik zou denken dat jullie skin al lang klaar was.
zeikerd!JoepW schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 19:11:
[...]
Ach bij de NES al hetzelfde hè? Ik zeur me ook ziek en mis nog steeds het overgrote deel van de skins, waaronder die van het Radical team
Maar als ik iets kan doen om te helpen moet je een gil geven hoor!
Verwijderd
iRacing maakt het overgrote deel van mijn paints al.JoepW schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 19:11:
[...]
Ach bij de NES al hetzelfde hè? Ik zeur me ook ziek en mis nog steeds het overgrote deel van de skins, waaronder die van het Radical team
Tip: als je van goedkope pedalen naar een loadcell gaat, vergeet dan niet de brake force factor op nul te zetten
Dank je daarvoor Niel. Dus daarom ging het remmen zo zwaar haha. Opeens voelde het goed aan.
Dank je daarvoor Niel. Dus daarom ging het remmen zo zwaar haha. Opeens voelde het goed aan.
Leuke previews inderdaad Niel! En hoezo rijdt GoT 2 niet voor het podium?

Strakke ronde glnk, erg netjes.
Strakke ronde glnk, erg netjes.
Begin echt goed de snelheid te pakken te krijgen in de GT3.
Deze week de 75min. Op road atlanta gaan me wel met wisselende resultaten af.
Toch heb ik echt een stijgende lijn te pakken en leer ik door de langere race sneller en makkelijker in een goed ritme te komen.
Apart om dit te merken, wel erg leuk.
Gisteren een prachtig gevecht met een jongen gehad waarin we het zelfde tempo reden maar ik er niet echt voorbij kon, ik ben later de pits in gegaan en kwam met een 3 seconden(!?) voorsprong uit de pits. Er was dus iets gebeurd.
Na een ronde of 6 heeft hij door te draften mij kunnen inhalen, daarna weer binnen een seconde samen blijven rijden voor een ronde of 15, waarna hij in de chicane onderstuur kreeg en spinde.
Hierna de 2e plek niet meer uit handen gegeven. Gat van 10 seconden, en een ritme kunnen behouden waardoor hij niet meer korter bij kwam. De eerste plek was buiten bereik, ook qua rondetijden, maar een dijk van een wedstrijd gehad!
Deze week de 75min. Op road atlanta gaan me wel met wisselende resultaten af.
Toch heb ik echt een stijgende lijn te pakken en leer ik door de langere race sneller en makkelijker in een goed ritme te komen.
Apart om dit te merken, wel erg leuk.
Gisteren een prachtig gevecht met een jongen gehad waarin we het zelfde tempo reden maar ik er niet echt voorbij kon, ik ben later de pits in gegaan en kwam met een 3 seconden(!?) voorsprong uit de pits. Er was dus iets gebeurd.
Na een ronde of 6 heeft hij door te draften mij kunnen inhalen, daarna weer binnen een seconde samen blijven rijden voor een ronde of 15, waarna hij in de chicane onderstuur kreeg en spinde.
Hierna de 2e plek niet meer uit handen gegeven. Gat van 10 seconden, en een ritme kunnen behouden waardoor hij niet meer korter bij kwam. De eerste plek was buiten bereik, ook qua rondetijden, maar een dijk van een wedstrijd gehad!
Top ! Dat is wat iracing leuk maakt
@ Joris pfff als ik zie welke tijden jij in de fordgt rijdt heb ik al geen goesting voor wscs hehe
Zou leuk zijn als ik kon setuppen zoals jij
@ Joris pfff als ik zie welke tijden jij in de fordgt rijdt heb ik al geen goesting voor wscs hehe
[ Voor 67% gewijzigd door dabelg op 15-11-2014 11:33 ]
Krijgen we binnenkort nog een GT3 er bij? Dit is de opvolger van de huidige Cadillac, maar dan gebouwd naar GT3 specs.

[ Voor 14% gewijzigd door Fuelke op 15-11-2014 13:31 ]
Zullen ze bij cadillac wel weer willen dat die bij de standaard content gaat behoren.
Geloof me dat ze daar flink wat $$$ voor neer moeten leggen als dat standaard content moet worden. En meer $$$ voor iRacing is altijd goed 
Verder ziet de caddy er wel grappig uit, vraag me alleen af of ze ondertussen al afgestapt zijn van de bladvering
Verder ziet de caddy er wel grappig uit, vraag me alleen af of ze ondertussen al afgestapt zijn van de bladvering
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Zo zie je maar weer, een paar dagen tijd om te racen en.....

Zijn toch leuke races met de mx5 op bathurst

Zijn toch leuke races met de mx5 op bathurst
“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings
Het is niet mijn setup wat ik gebruik voor de wscs van deze week, maar van een teammaat. Idem voor de NES trouwens. Ik ben zelf niet super goed in setups maken.dabelg schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 11:31:
Top ! Dat is wat iracing leuk maakt
Ik ben totaal geen fan van grote en/of Amerikaanse auto's. Wat een lelijk ding. Toch zal dat wel een goede toevoeging zijn voor de GT3 series. Meer is beterFuelke schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 13:30:
Krijgen we binnenkort nog een GT3 er bij? Dit is de opvolger van de huidige Cadillac, maar dan gebouwd naar GT3 specs.
Wat is de Skip toch een leuk autootje. Vanochtend 20 minuten geoefend en net een raceje meegepakt op Donington. Van P11 naar P5 gereden, harde maar faire gevechten gehad. Gewoon met de baseline setup
Deel 3, prototype klasse, van de NES preview is ook online.
http://www.neo-endurance.com/nes-preview-p-class/
Nu kan ik me concentreren op de live timing.
En weer niceNiellie41 schreef op zondag 16 november 2014 @ 13:57:
Deel 3, prototype klasse, van de NES preview is ook online.
Verwijderd
Waarschijnlijk gaat deze richting Sebring. De eerste met de 10 jaar SFH paint omdat het team 10 jaar actief is

Waarschijnlijk? Ik heb 'm al....Verwijderd schreef op zondag 16 november 2014 @ 14:49:
Waarschijnlijk gaat deze richting Sebring. De eerste met de 10 jaar SFH paint omdat het team 10 jaar actief is![]()
[afbeelding]
NES Skin klaar 
#82 Virus
Marcel Bosman
Dennis Gerressen
Roy Visser

#82 Virus
Marcel Bosman
Dennis Gerressen
Roy Visser

Netjes!Roy Visser schreef op zondag 16 november 2014 @ 14:51:
NES Skin klaar
#82 Virus
Marcel Bosman
Dennis Gerressen
Roy Visser
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een ontzettend gave skinRoy Visser schreef op zondag 16 november 2014 @ 14:51:
NES Skin klaar
#82 Virus
Marcel Bosman
Dennis Gerressen
Roy Visser
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Lekker simpel en strak
Maar zolang je maar achter GoT3 rijd 
Net WSCS op Spa gedaan. 8 andere Cspec.
Gestart als 5de. Weet 1 plekje te winnen op Kemmel. Maar halverwege vanuit het niks "3Wide, You're in the middle". Huh wat, wie, waar? Uitendelijk van de 3 toch als eerste Les Combos in gedoken.
Pif Paf chicane, word ik keihard genascarred
- Genascarred: ~ ik ben genascarred, jij bent genascarred. Wij zijn genascarred:
Je neus op het laatste moment er tussen prikken in de hoop dat de voorligger het ziet en de bocht aan jouw geeft. De regel is, wie aan de binnenkant zit, al is het 1mm, de bocht is van jouw. Dit gebeurd subtieler dan de bekende en agressieve divebomb.
helemaal achteraan terug de baan op. Vervolgens binnen no time naar plek 5 gereden, nummer 4 onder druk gezet. En jawel, na een paar rondjes komt hij dwars uit T9. Ik er voorbij, maar kon niet weglopen helaas. Toch iets te veel banden gebruikt om terug te komen.
Paar rondjes lekker in een treintje gereden en af en toe een klein beetje verdedigen. Totaal niks aan de hand eigenlijk. Word ik bij het uitkomen van La source in het rond getikt door een HPD
Terug naar de 5de plek. Lekker de race uit rijden
Gaat nummer 2 (persoon die mij in het rond tikte) van de baan en kan niet meer verder.
Uiteindelijk toch nog 4de geworden, maar ik denk dat ik gewoon 2de had kunnen worden, zeker 3de in ieder geval
Maar toch nog 106 punten en +26 IR. Sta alleen nu op A4.01
Net WSCS op Spa gedaan. 8 andere Cspec.
Gestart als 5de. Weet 1 plekje te winnen op Kemmel. Maar halverwege vanuit het niks "3Wide, You're in the middle". Huh wat, wie, waar? Uitendelijk van de 3 toch als eerste Les Combos in gedoken.
Pif Paf chicane, word ik keihard genascarred
- Genascarred: ~ ik ben genascarred, jij bent genascarred. Wij zijn genascarred:
Je neus op het laatste moment er tussen prikken in de hoop dat de voorligger het ziet en de bocht aan jouw geeft. De regel is, wie aan de binnenkant zit, al is het 1mm, de bocht is van jouw. Dit gebeurd subtieler dan de bekende en agressieve divebomb.
helemaal achteraan terug de baan op. Vervolgens binnen no time naar plek 5 gereden, nummer 4 onder druk gezet. En jawel, na een paar rondjes komt hij dwars uit T9. Ik er voorbij, maar kon niet weglopen helaas. Toch iets te veel banden gebruikt om terug te komen.
Paar rondjes lekker in een treintje gereden en af en toe een klein beetje verdedigen. Totaal niks aan de hand eigenlijk. Word ik bij het uitkomen van La source in het rond getikt door een HPD
Terug naar de 5de plek. Lekker de race uit rijden
Uiteindelijk toch nog 4de geworden, maar ik denk dat ik gewoon 2de had kunnen worden, zeker 3de in ieder geval
HET ergerpunt van iracing voor mij, dit gebeurd ooooooooh zo veel en ze gaan echt niet uit de weg.
ze weten als je hun raakt jij de meeste schade hebt, heeft echt niets met racen te maken.
HET ergerpunt van iracing voor mij, dit gebeurd ooooooooh zo veel en ze gaan echt niet uit de weg.
ze weten als je hun raakt jij de meeste schade hebt, heeft echt niets met racen te maken.
Hmm, dit heb ik nog nooit gezien eigenlijk.
Maar als ik met niet vergis, is er bij de slippy 2k cup en auto bijna 90 graden op de start opstelling gezet. Met al gevolg, hij steekt eerst letterlijk de weg over bij de start om vervolgens de juiste richting te gaan.
Wat met deze week ook al opvalt kwa bug, is dat de F3 eigenlijk niet meer te vertrouwen is. Je ziet de auto voor je of in de spiegels, maar op de F3 helemaal niks.
Meer mensen dit?
Maar als ik met niet vergis, is er bij de slippy 2k cup en auto bijna 90 graden op de start opstelling gezet. Met al gevolg, hij steekt eerst letterlijk de weg over bij de start om vervolgens de juiste richting te gaan.
Wat met deze week ook al opvalt kwa bug, is dat de F3 eigenlijk niet meer te vertrouwen is. Je ziet de auto voor je of in de spiegels, maar op de F3 helemaal niks.
Meer mensen dit?
Dit heeft iedereen op dit moment. Een hele vervelende bug als je het mij vraagt. Je moet nu echt 3 keer kijken om zeker te weten wie er allemaal in jouw buurt rijden.-PassY- schreef op zondag 16 november 2014 @ 22:11:
Meer mensen dit?
Zeker vervelend. Koste me bijna de race deze middag.
Had niet door dat er een HPD achter me reed, en als ze dicht achter je rijden, dan zie je alleen maar 2 "torentjes" in je spiegel. Wou eigenlijk gewoon insturen, tot ik door had dat er 2 "torentjes" in ene hard naar rechts gingen vlak voor het insturen
Maar dan zal er morgen vast wel weer een patch zijn
hoop ik
Had niet door dat er een HPD achter me reed, en als ze dicht achter je rijden, dan zie je alleen maar 2 "torentjes" in je spiegel. Wou eigenlijk gewoon insturen, tot ik door had dat er 2 "torentjes" in ene hard naar rechts gingen vlak voor het insturen
Maar dan zal er morgen vast wel weer een patch zijn
Jup heel vervelend, ik heb het ook voor.
Vandaag trouwens een zware race gehad in de 18:45GMT race van de WSCS. Er was een split, waardoor we maar met 2 Fords waren: Mike Theunissen en mezelf. De andere 2 Fords zaten in de 2de split. We zaten ook met 21 HPD's
Ik startte vanop pole en kon de eerste paar rondjes Mike achter me houden. In lap 5 kon Mike me dan inhalen in Les Combes en toen begon het spel met het verkeer. Hij kon een gaatje van 3s slaan doordat ik wat pech had met HPD's die me op de voor mij verkeerde plaats inhaalden. Hij maakte echter een foutje in de chicane in ronde 8 en ik kon er weer voorbij. Hij zat me natuurlijk onmiddellijk terug op mijn staart en probeerde het weer in Les Combes. Ik liet de deur open, maar hij verremde zich wat waardoor er contact was, niet al te ernstig. Vanaf toen heb ik een gaatje kunnen slaan en verder kunnen uitdiepen. Uiteindelijk zonder incidenten met het verkeer de race kunnen winnen, 8s voor Mike.
Het heeft me wel wat van mijn SR gekost, Spa zijnde, maar toch een leuke week gehad.
Vandaag trouwens een zware race gehad in de 18:45GMT race van de WSCS. Er was een split, waardoor we maar met 2 Fords waren: Mike Theunissen en mezelf. De andere 2 Fords zaten in de 2de split. We zaten ook met 21 HPD's

Ik startte vanop pole en kon de eerste paar rondjes Mike achter me houden. In lap 5 kon Mike me dan inhalen in Les Combes en toen begon het spel met het verkeer. Hij kon een gaatje van 3s slaan doordat ik wat pech had met HPD's die me op de voor mij verkeerde plaats inhaalden. Hij maakte echter een foutje in de chicane in ronde 8 en ik kon er weer voorbij. Hij zat me natuurlijk onmiddellijk terug op mijn staart en probeerde het weer in Les Combes. Ik liet de deur open, maar hij verremde zich wat waardoor er contact was, niet al te ernstig. Vanaf toen heb ik een gaatje kunnen slaan en verder kunnen uitdiepen. Uiteindelijk zonder incidenten met het verkeer de race kunnen winnen, 8s voor Mike.
Het heeft me wel wat van mijn SR gekost, Spa zijnde, maar toch een leuke week gehad.
Vanmiddag zowaar een clean race gehad in de oval rooky class en de laatste 0.04 SR nog maar ff uit een TT gesleept. Eindelijk ook daar mn class D en dat koste heel wat meer moeite dan bij de road sectie.
Al snap ik het hele idee achter de sr wel is het wel vervelend dat je altijd straf krijgt ook al heb je totaal geen opties. Je kan een hoop zien aankomen en er op anticiperen, maar er rijden wel wat mafkezen rond waar bijna geen rekening mee te houden is.
Al met al erg verslavend en het oval racen vind ik veel leuker dan verwacht dus hopen dat ik wat leuke deals kan scoren rond black friday. Tot die tijd vermaak ik me nog wel met het gratis spul.
Edit : Hmm lekker is dat. De meeste championships die ik nu vrij heb gespeeld tellen niet mee voor de promotie of je moet er content voor kopen. Ik had net een mooie oval race met de Ford Legend, maar daarna ontdekte ik pas dat er MPR in het rood voor stond. Voor Oval heb ik nu dus al geen andere optie meer dan een serie kopen ?
Voor de road heb ik de Cadillac nog en verder ook niets meer. Je wordt wel erg snel richting aankopen gepushed dus of mis ik iets
Al snap ik het hele idee achter de sr wel is het wel vervelend dat je altijd straf krijgt ook al heb je totaal geen opties. Je kan een hoop zien aankomen en er op anticiperen, maar er rijden wel wat mafkezen rond waar bijna geen rekening mee te houden is.
Al met al erg verslavend en het oval racen vind ik veel leuker dan verwacht dus hopen dat ik wat leuke deals kan scoren rond black friday. Tot die tijd vermaak ik me nog wel met het gratis spul.
Edit : Hmm lekker is dat. De meeste championships die ik nu vrij heb gespeeld tellen niet mee voor de promotie of je moet er content voor kopen. Ik had net een mooie oval race met de Ford Legend, maar daarna ontdekte ik pas dat er MPR in het rood voor stond. Voor Oval heb ik nu dus al geen andere optie meer dan een serie kopen ?
Voor de road heb ik de Cadillac nog en verder ook niets meer. Je wordt wel erg snel richting aankopen gepushed dus of mis ik iets
[ Voor 26% gewijzigd door Beakzz op 17-11-2014 00:14 ]
Je kunt doorgaan met rookie races totdat je D4.0+ bent. Dan kun je streetstock C series rijden.
Toen ik begon met iRacing (2009) moest je een heel seizoen rijden voor je naar de volgende licentie kon promoveren. Achteraf gezien is dat misschien wel leuker. De auto's in de lagere klassen zijn makkelijker af te stellen (veel beperkter) dus leer je eigenlijk stapsgewijs hoe je een auto af moet stellen en ermee moet racen. Nu nemen nieuwe iRacers niet meer de moeite om te leren racen en springen meteen in een snelle klasse terwijl ze geen idee hebben wat ze doen. Ze joinen een server, vragen de snelste rijder om een setup en gaan vervolgens hotlappen. Het zal niet voor iedereen gelden maar een beetje jammer is het wel.Beakzz schreef op zondag 16 november 2014 @ 23:15:
Vanmiddag zowaar een clean race gehad in de oval rooky class en de laatste 0.04 SR nog maar ff uit een TT gesleept. Eindelijk ook daar mn class D en dat koste heel wat meer moeite dan bij de road sectie.
...
Rond black friday heeft iRacing vaak een korting voor een jaar subscriptie (49$ in plaats van 99$). Content kreeg voorgaande jaren geen extra korting.Beakzz schreef op zondag 16 november 2014 @ 23:15:Al met al erg verslavend en het oval racen vind ik veel leuker dan verwacht dus hopen dat ik wat leuke deals kan scoren rond black friday. Tot die tijd vermaak ik me nog wel met het gratis spul.
Wat vinden jullie hiervan?
Een paar feiten vooraf:
De rode auto ligt 1 ronde achter.
De rode auto heeft al ruim 2 ronden een blauwe vlag.
De rode auto heeft in de laps hiervoor ruim de tijd gehad om aan de kant te gaan en laat blijken dat hij niet zomaar aan de kant wil gaan.
Ik reed op oude banden omdat ik geen nieuwe banden heb gekozen bij de pitstop, maar mijn pace was wel beter dan zijn pace op betere banden.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=oHakghgVEF0]
Na de race zei deze meneer dat de blauwe vlag voor hem niks betekend en hij was boos dat ik hem een klein tikje gaf. Mijn naam zal hij onthouden voor de volgende races, zei hij.
Snapt ie niet dat het kansloos is om te vechten tegen mensen die een lap voor liggen in de laatste ronden van een 75 minuten race? Niemand wordt hier beter van... En dan die lompe divebomb van hem terwijl ik al voorbij was. Hij verloor nog bijna controle over zn auto ook
Een paar feiten vooraf:
De rode auto heeft in de laps hiervoor ruim de tijd gehad om aan de kant te gaan en laat blijken dat hij niet zomaar aan de kant wil gaan.
Ik reed op oude banden omdat ik geen nieuwe banden heb gekozen bij de pitstop, maar mijn pace was wel beter dan zijn pace op betere banden.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=oHakghgVEF0]
Na de race zei deze meneer dat de blauwe vlag voor hem niks betekend en hij was boos dat ik hem een klein tikje gaf. Mijn naam zal hij onthouden voor de volgende races, zei hij.
Snapt ie niet dat het kansloos is om te vechten tegen mensen die een lap voor liggen in de laatste ronden van een 75 minuten race? Niemand wordt hier beter van... En dan die lompe divebomb van hem terwijl ik al voorbij was. Hij verloor nog bijna controle over zn auto ook
[ Voor 7% gewijzigd door glnk op 17-11-2014 05:18 ]
Ik zou willen dat iRacing de blauwe vlag wat anders zou beschrijven.glnk schreef op maandag 17 november 2014 @ 05:06:
Wat vinden jullie hiervan?....
Dat ze het in de software niet makkelijk kunnen controleren begrijp ik, en dat je niet geheel van je race lijn af moet begrijp ik ook. Is ook wel zo fijn voor diegene die inhaalt, maar 'informational' en 'strongly recommended' helpen niet echt.Official Sporting Code
6.5. Blue Flag (blue with diagonal yellow stripe) – Indicates faster cars are approaching. This flag is informational only. In all cases, it is the responsibility of the faster car to safely overtake the slower car. It is the responsibility of the slower car to maintain a consistent line. It is strongly recommended that a slower car being lapped makes every reasonable effort to facilitate a safe pass.
Dat wetende is het niet 'aardig' dat je hem een tike geeft. Alhoewel dat gelukkig goed afloopt.
Hij had makkelijk even op een of ander recht eind wel even zijn gas ietsjes los kunnen laten en dan was het allemaal prima verlopen.
(ik zou btw zijn naam even uit de video titel halen!)
Maar goed. Jij mag geen tikjes uitdelen en hij 'moet' jou niet langs laten.
Een van de slechts geïmplementeerde regels in iRacing.
Verwijderd
Mooi gevecht als het voor positite was. Met een lap achterstand had hij er bij mij slechter vanaf gekomen. Defensieve lijnen rijden, wat verwacht hij dan... Door je te laten passeren en te draften had hem meer tijdwinst opgeleverd dan dit.glnk schreef op maandag 17 november 2014 @ 05:06:
Wat vinden jullie hiervan?
Een paar feiten vooraf:
[video]
Pas op het naming/shaming aspect, als hij dat doorkrijgt en een protest indient ben jij misschien de pineut.
Als hij altijd zo raced, hoef je niet zo bang te zijn dat hij je naam onthoud, want zijn muur zal dan volgeschreven zijn met namen van mensen die hem een tikje gaven bij het lappen
Verwijderd
hij 'moet' niet , maar als je dit zo ziet is het toch 10x makkelijker even te liften zodat glnk door kan ? ik snap sommige "wannabees" niet maar goed mss heb ik op een maandag morgen als vandaag net iets te weinig geslapen

Die tikjes zijn niet te voorkomen als je agressief moet rijden om er voorbij te komen. Op oude banden valt het niet mee. Het beste is denk ik om gewoon aan te leren om ze 1x de kans geven om aan de kant te gaan. Doen ze dat niet dan daarna gewoon doorduwen. Als ze daarbij van de baan geduwd worden, prima. Gevalletje wederzijds respectJoepW schreef op maandag 17 november 2014 @ 07:18:
[...]
Maar goed. Jij mag geen tikjes uitdelen en hij 'moet' jou niet langs laten.
Een van de slechts geïmplementeerde regels in iRacing.
Sommige mensen zullen het helaas nooit snappen. Nu kost het jullie allebei onnodig veel tijd. Ik snap de gedachte gang van dat soort mensen ook niet echt. "Laat ik eens lekker gaan vechten met die gast achter me die me op een ronde wil gaan zetten, hij kwam dan wel met dik een seconde per ronde dichterbij maar als ik goed verdedig kunnen we leuk racen"
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ik had bij het oefenen van de Zac compititie er veel last van, maar in de race 0.0. (Erg vreemd)BobvK schreef op zondag 16 november 2014 @ 22:18:
[...]
Dit heeft iedereen op dit moment. Een hele vervelende bug als je het mij vraagt. Je moet nu echt 3 keer kijken om zeker te weten wie er allemaal in jouw buurt rijden.
Had gisteren een dubbel gevoel over de race, ik reed best goed op 2 fouten na. (1x achterop Wim geklapt en een dome spin twee ronde voor het einde. (Repair tijd langer dan de race)
Ik lag op een comfortable P9 en had zicht op P8 die erg veel moeite had de auto op de baan te houden.
(Snel vergeten deze race)
Je staat in je recht glnk, maar ik zou echt zijn naam uit de titel halen. Als hij je protest krijg je 100% zeker een temp ban, heb ik eerder zien gebeuren.
Dit topic is gesloten.