iRacing: 2014 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 114 ... 121 Laatste
Acties:
  • 254.694 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:17

BM

Moderator Spielerij
Uh, ik bedoelde met zaterdag dan ook de zaterdag van de NES kwalificatie, had ik wat duidelijker kunnen opschrijven :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:00

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Red Baron: Van harte gefeliciteerd! *O*

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,
ik heb een vraag en hoop dat jullie daar antwoord op kunnen geven
- ik wil graag IRacing gaan spelen maar het kost wat geld maar zit daar het spel ook bij of moet ik die extra erbij kopen?
- en kan je IRacing zo gaan spelen?

Alvast bedankt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Bozko, klik op de tekst "Alles over iRacing" onder de post van JoepW boven je.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thnx niet gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-09 19:27

Niellie41

[object Object]

En als je iRacing wilt proberen, dat is geen probleem. Je kan 3 maanden iRacing gratis proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke en bij je lidmaadschap zit iRacing inbegrepen of moet je die apart kopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:31:
Oke en bij je lidmaadschap zit iRacing inbegrepen of moet je die apart kopen ?
Zie http://www.iracing.com/membership/ en de startpost van dit topic :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hè, is die verlengd? Zou tot 15 oktober zijn. Daarom heb ik 'm weggehaald uit de startpost :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

JoepW schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:36:
[...]

Hè, is die verlengd? Zou tot 15 oktober zijn. Daarom heb ik 'm weggehaald uit de startpost :?
Dit is een andere actie. ;)
Deze code deelden ze uit bij de Nürburgring en mocht van hun die code publiceren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks zodra ik thuis bent ga ik het proberen. ben ook bezig om het begin topic te lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welkom bozko :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruwel84
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20-08 16:46
welkom!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
Welkom Bozko!

En over het geld. met het abonnement (waarvan je dus 3 maanden gratis krijgt) krijg je "het spel" (de sim!!! :P) en toegang tot een aantal gratis tracks en auto's. (3 auto's en 5 banen als ik me niet vergis, maar dat staat in the TS vast wel :P)

Als je het leuk vindt, en wat langer door wilt gaan. Kun je je abo verlengen (Black Friday deal komt er weer aan en die is meestal wel aantrekkelijk), en je kunt toegang tot meer auto's en tracks kopen wanneer je zin hebt.

Je begint dus met een aantal basis dingen, en later kun je (als je wilt) steeds meer auto's en/of banen kopen. Zolang je abonnement loopt kun je hiervan genieten, als je abonnement verlopen is en je later terugkomt heb je ook nog steeds die auto's en banen tot je beschikking.

OT: Marcje heeft nieuwe baan! :D

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
laatste vrijdag van november is toch de black friday? Of is dat gewoon een willekeurige vrijdag aan het einde van het jaar?

mijn abbo verloopt namelijk bijna :+

En gefeliciteerd Marc *O* dinsdag 2de gesprek voor mij, gaat dat goed, dan heb ik 99,99999999% ook weer werk

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
-PassY- schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 15:17:
laatste vrijdag van november is toch de black friday? Of is dat gewoon een willekeurige vrijdag aan het einde van het jaar?

mijn abbo verloopt namelijk bijna :+

En gefeliciteerd Marc *O* dinsdag 2de gesprek voor mij, gaat dat goed, dan heb ik 99,99999999% ook weer werk
De 4de vrijdag van november, ofte de vrijdag na Thanksgiving dat op de 4de donderdag van november valt.

Ik verleng dan ook altijd mijn abonnement met 1 jaar.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThiJor schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 15:21:
[...]

De 4de vrijdag van november, ofte de vrijdag na Thanksgiving dat op de 4de donderdag van november valt.

Ik verleng dan ook altijd mijn abonnement met 1 jaar.
Moet ook in januari verlengen en wacht op black Friday, scheelt 50%. Ben benieuwd hoe ze hem aanbieden dit jaar. 50% korting voor 1 jaar, of 2 jaar voor de prijs van 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

themac1983 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 15:04:
Welkom Bozko!

En over het geld. met het abonnement (waarvan je dus 3 maanden gratis krijgt) krijg je "het spel" (de sim!!! :P) en toegang tot een aantal gratis tracks en auto's. (3 auto's en 5 banen als ik me niet vergis, maar dat staat in the TS vast wel :P)

Als je het leuk vindt, en wat langer door wilt gaan. Kun je je abo verlengen (Black Friday deal komt er weer aan en die is meestal wel aantrekkelijk), en je kunt toegang tot meer auto's en tracks kopen wanneer je zin hebt.

Je begint dus met een aantal basis dingen, en later kun je (als je wilt) steeds meer auto's en/of banen kopen. Zolang je abonnement loopt kun je hiervan genieten, als je abonnement verlopen is en je later terugkomt heb je ook nog steeds die auto's en banen tot je beschikking.

OT: Marcje heeft nieuwe baan! :D
Kijk hier mee kan ik weer verder mee :) heb ga nu even kijken voor de 3maanden gratis versie :)

EDIT:
moet je speciaal een creditcard hebben. Want ook voor de gratis probeer versie moet ik eerst naar PayPal wat geen probleem is. Alleen ik heb geen creditcard

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2014 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noob question alert :p ...ik wil een gewicht penalty ingeven op iracing ... maar die geeft dan gewicht in kg in en dan staat er Lb .... als ik 15 in geef dan krijg ik in de confirm 15LB terug te zien ... moet dit nu in LB of in Kg want dit komt mij enigszins verwarrend over in de "host a race" pagina 8)7 ... als ik fout getal in geef zeggen ze Kg en LB 8)7 |:( :?

edit : lol je moet dus op lb penalty klikken om Kg penalty te krijgen (kunnen ze niet gewoon metric knop voorzien op die site dat meteen alles aanpast ? idem voor weer dan ook maar meteen :F

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2014 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42
Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 16:02:
[...]

Kijk hier mee kan ik weer verder mee :) heb ga nu even kijken voor de 3maanden gratis versie :)

EDIT:
moet je speciaal een creditcard hebben. Want ook voor de gratis probeer versie moet ik eerst naar PayPal wat geen probleem is. Alleen ik heb geen creditcard
Voor een Paypal rekening is het niet nodig om een creditkaart te hebben, kan ook met een bankrekening.
https://www.paypal.com/nl...ption-full?viewType=popup

Als onderdeel van de aanmeldingsprocedure kan een gebruiker ook details verstrekken over de bron(nen) waarmee hij zijn PayPal-rekening wil financieren (zoals gegevens van zijn bankrekening, betaalpas of creditcard). Dit is de ‘betaalbron’.

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 17:04:
Noob question alert :p ...ik wil een gewicht penalty ingeven op iracing ... maar die geeft dan gewicht in kg in en dan staat er Lb .... als ik 15 in geef dan krijg ik in de confirm 15LB terug te zien ... moet dit nu in LB of in Kg want dit komt mij enigszins verwarrend over in de "host a race" pagina 8)7 ... als ik fout getal in geef zeggen ze Kg en LB 8)7 |:( :?

edit : lol je moet dus op lb penalty klikken om Kg penalty te krijgen (kunnen ze niet gewoon metric knop voorzien op die site dat meteen alles aanpast ? idem voor weer dan ook maar meteen :F
Dat verzoek is al ingediend ;)
Het grid van de Gathering of Tweakers Endurance Series is VOL en we hebben een wachtlijst.
Vananond even de administratie bijwerken zodat de aanmelders van vandaag weten waar ze aan tie zijn.
En voordat je het vraagt, Dennis ik weet nog niet of jouw team net wel of net niet op tijd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCT12
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23-07 20:18
Hallo,heb een Logitech DFP ,en na 3---5 minuten rijden valt mijn gaspedaal weg??,na de stekker van voetpanel naar stuur(D-plug) Uit en terug In te koppelen ,doet hij het weer voor een paar minuten ,zo is
niet te rijden??!,ik MOET de stekker ontkoppelen ,pennen schoon gemaakt,wriken aan de stekker helpt
niet???Idee???wat te doen???

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:55
Altijd al of sinds kort ? In het eerste geval kan het je usbpoort zijn die op de "energie bespaarstand" staat of iets dergelijk. Gebeurt het tijden het rijden of als je een paar minuten niks doet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Dat had ik ook, Ook als ik langer als 2 seconde gas gaf. Zonder verandering van de input op dat moment zorgt ervoor dat windows denkt dat de usb poort inactief is.

inderdaad even de energie stand op nooit uitschakelen zetten, en probleem opgelost :)

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FransJansen schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 17:38:
[...]

Voor een Paypal rekening is het niet nodig om een creditkaart te hebben, kan ook met een bankrekening.
https://www.paypal.com/nl...ption-full?viewType=popup

Als onderdeel van de aanmeldingsprocedure kan een gebruiker ook details verstrekken over de bron(nen) waarmee hij zijn PayPal-rekening wil financieren (zoals gegevens van zijn bankrekening, betaalpas of creditcard). Dit is de ‘betaalbron’.
Ik gebruik paypal best wel vaak maar als ik nu inlog vraagt ie om een creditcard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
OPROEP
Zijn er mensen die mij willen en kunnen helpen in het Marshal Team bij de GES?
Ik heb al versterking van Danny, maar wil er graag nog 1 a 2 man bij?
Het betreft 5 zaterdag avonden tot 1/2 maart gedurende iets meer dan 3 uur.
Indien je interesse hebt stuur me dan svp een DM.
Bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 19:19:
[...]

Ik gebruik paypal best wel vaak maar als ik nu inlog vraagt ie om een creditcard
Hmmm, normaal gesproken kan het volgens mij gewoon met PayPal (heb zelf ook geen CC dus ik MOET het wel via PayPal gedaan hebben).

Ik zie wel als ik die promo code gebruik staan dat een CC nodig is, maar niet gebilled wordt. Dat zie ik niet als je gewoon een "normaal" abo afsluit. misschien dat daar het verschil zit.

Je kunt ze btw ook mailen op support@iracing.com om te vragen hoe je met paypal en actie code een account kunt opzetten. Misschien kunnen zij er omheen werken.

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCT12
het gebeurd steeds met het rijden?????

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Uhm misschien ff quoten op wie je reageert WCT12. Nu lijkt je reactie meer op een random kreet. Check de energiestand van je USB poorten ff.

Edit :

Bezig met een Timetrial en ik wilde terug de pits in, maar toen kreeg ik ineens een unsafe pit entrance om de oren ( kwam netjes onder de snelheidslimiet binnen) en een stop and Go.

Moet ik doe op 1 of andere manier accepteren ?, want ik kom nu niet meer weg uit de pits. Kan netjes schakelen en gas geven, maar het lijkt wel of mijn wielen in de lucht hangen en ik kom dus niet vooruit. Ben ik noob bezig of is dit een bug ?

Auto resetten heeft ook geen enkel nut.

[ Voor 64% gewijzigd door Beakzz op 07-11-2014 23:37 . Reden: En ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
themac1983 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 21:38:
[...]

Hmmm, normaal gesproken kan het volgens mij gewoon met PayPal (heb zelf ook geen CC dus ik MOET het wel via PayPal gedaan hebben).

Ik zie wel als ik die promo code gebruik staan dat een CC nodig is, maar niet gebilled wordt. Dat zie ik niet als je gewoon een "normaal" abo afsluit. misschien dat daar het verschil zit.

Je kunt ze btw ook mailen op support@iracing.com om te vragen hoe je met paypal en actie code een account kunt opzetten. Misschien kunnen zij er omheen werken.
Ff google op 3V prepaid CC werkt simpel bij elke primera te kopen voor 10 Euro

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-09 21:22
Even iets anders dan Iracing maar wel een leuke aanbieding om even arcade te gaan https://www.humblebundle.com/weekly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Even een ordinaire cross post van het memberforum:
108 drivers in 42 teams have signed up for this great series!

All teams on the waiting list have had their entry fee back.

The 108 drivers live in the following 21 countries:
Australia, Austria, Belgium, Brasil ,Canada, Finland, France, Germany, Greece, Italy, Jamaica, Netherlands, Norway , Portugal, Puerto Rico, Spain, Sweden, Turkey, United Kingdom, United States of America, Venezuela

The total prize money has reached the amazing $ 372,15 in total. We have slightly more cash available because some teams paid a little extra to stay away from paypal issues. ;)
All info on the financials can be found in the start post and regulations.

Teams on the website: http://ges.invisio.nl/teams/
Drivers on the website: http://ges.invisio.nl/drivers/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-09 17:47

Arfman

Drome!

Goed bezig hoor met GES! Mijn simspul draait allemaal weer, hopelijk morgen wat tijd. Hele toer nog zo'n bovenverdieping verbouwen.

[ Voor 15% gewijzigd door BM op 09-11-2014 13:13 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
JoepW schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 20:09:
OPROEP
Zijn er mensen die mij willen en kunnen helpen in het Marshal Team bij de GES?
Ik heb al versterking van Danny, maar wil er graag nog 1 a 2 man bij?
Het betreft 5 zaterdag avonden tot 1/2 maart gedurende iets meer dan 3 uur.
Indien je interesse hebt stuur me dan svp een DM.
Bvd
Ik had je daarvoor al een DM gestuurd. Nu dat wij zelf een team ingeschreven hebben, is het jouw keuze of je me er bij wilt of niet.

Masters of Endurance is trouwens bezig, wie volgt het wat? Bert is een heel goed bezig, ze rijden nu al 24ste. Wij hebben een paar keer pech gehad (onze eigen schuld, zoals speeding in de pits) en rijden nu 33ste. Top 30 zit er zeker in. Omdat een teamgenoot problemen heeft met zijn hardware zal ik waarschijnlijk de laatste stint moeten rijden om aan de verplichte 3 rijders te geraken.

[ Voor 26% gewijzigd door ThiJor op 08-11-2014 18:57 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev null
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-04-2022
ThiJor schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 18:54:
[...]

Ik had je daarvoor al een DM gestuurd. Nu dat wij zelf een team ingeschreven hebben, is het jouw keuze of je me er bij wilt of niet.

Masters of Endurance is trouwens bezig, wie volgt het wat? Bert is een heel goed bezig, ze rijden nu al 24ste. Wij hebben een paar keer pech gehad (onze eigen schuld, zoals speeding in de pits) en rijden nu 33ste. Top 30 zit er zeker in. Omdat een teamgenoot problemen heeft met zijn hardware zal ik waarschijnlijk de laatste stint moeten rijden om aan de verplichte 3 rijders te geraken.
Heb je Youtube linkje?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 10:45
Ik krijg zo langzamerhand vierkante oogjes van het spotten/spectaten, maar zodadelijk wordt het dan tijd voor mijn eerste rondjes in MoE. :)

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
mastersofendurance.net/livetiming/live.html

Live timing zelf is op mastersofendurance.net/livetiming

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev null
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-04-2022
ThiJor schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 19:19:
[...]

mastersofendurance.net/livetiming/live.html

Live timing zelf is op mastersofendurance.net/livetiming
Had ik inmiddels gevonden. Toch bedankt.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCT12
WCT12 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 22:25:
het gebeurd steeds met het rijden?????
Ik heb de energie stand van de USBs uitgeschakeld ,maar probleem blijft?????

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
World cup of iracing, road to pro (met Atze), Masters of Endurance, MotoGP, F1 ....

En een beginnende griep hebben, gelukkig kom ik zo de dag wel door :+

@WTC12: Probeer anders dit eens -> http://support2.microsoft.com/kb/2900614 Wel op volledig eigen risico :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Totaal verwachte 1 2 3 van finland met de cspecs op RAtlanta.

Maar dat zag er heel lang niet naar uit, wat een leuke race :D En toch weer het bewijs dat de cspec een rijdende tank is ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:12

Fuelke

Forza Ferrari

Iemand F1 gezien vandaag? Pit entry voor Interlagos is aangepast nu & in het middengedeelte leek er een stuk bijgebouwd waardoor er minder uitloopzone is, of in ieder geval er staat een groot stuk muur meer in het zicht.

Dus bij iRacing moeten ze maar gauw het vliegtuig op en bijscannen :P

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Turn 6, goh wat een rare klik bij m'n pedalen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn stints zitten er op in de MoE voor FLux Racing Team .... nu maar afwachten, momenteel fuel sparen want wij gaan nog een spash en dash moeten doen ... P24 momenteel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Red Baron schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 23:44:
Turn 6, goh wat een rare klik bij m'n pedalen....

[video]
OUCH. Knap nog dat je die auto voor je kon ontwijken.. ik ben zo'n sjaak die het pas NA de bocht doorheeft en dus gewoon instuurt :P

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
nieuwe DSD pedalen Paul :p

proficiat bert !!!! zeker goed gereden

[ Voor 45% gewijzigd door dabelg op 09-11-2014 01:10 ]

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

top 25 .........YYYYYYEEESSSSS MoE (P23)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
live timing stond 22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Pfew, wat een race. Mijn teammaats rijden een zo goed als foutloze race, ga ik het bijna verknallen |:(

Doordat ik op het laatste moest inspringen heb ik maar 20 rondjes kunnen testen. Toen ik dan instapte met nog 35 minuten te gaan, hadden we nog zicht op P20, misschien zelfs P18. Eerst gaat mijn kameraad van de 24u van Spa mij nog bijna van de baan rammen, iets later heb ik een fataal overstuur momentje in de kink. Nog binnen, required repairs genomen, en de laatste 4 rondjes uitgereden in rondjes van 2:30, waarbij op het laatste de motor nog eens de geest gaf.

Maarja, we hebben ons doel gehaald: P27 en dus automatisch startrecht volgende race, de 1000km van Suzuka.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onze race was foutloos .....had 3 leuke stints ... de eerste was echt zot ... 2x spinnende wagens net ontweken, klein overstuur momentje maar die ving ik nog net op ... en daarna de laatste stint afwachten ... was wel spannend met nog wat wages die aan het pitten waren, maar op het einde netjes gefinished ... nu een bed opzoeken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:36
Onze race is verpest door een bug: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14361078/inexbluebmw.png

Geregistreerd met de BMW maar toch kwamen wij in een McLaren terecht. Uiteindelijk besloten niet te racen. Wel lullig dat de admins niets wilden doen ook al was het 1 uur voor de start van de race. Jammer want ineX blue was ons snelste team. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik snap het wel. Voor één team ga je niet alles om gooien. Als meerdere teams dit hadden, ok.

Als ik jullie was, zou ik even een mailtje naar support sturen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Fuelke schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 23:25:
Iemand F1 gezien vandaag? Pit entry voor Interlagos is aangepast nu & in het middengedeelte leek er een stuk bijgebouwd waardoor er minder uitloopzone is, of in ieder geval er staat een groot stuk muur meer in het zicht.

Dus bij iRacing moeten ze maar gauw het vliegtuig op en bijscannen :P
Ik vind het een verbetering :) Ben zelf ook een keer met de skip vol op iemand achterop geklapt die de pits inging, en ik was bezig om net niet de vangrail te raken. Kortste weg enzo :+

Middengedeelte leek mij gewoon het zelfde eigenlijk.

Pfff, WSCS is een beetje dood op de zondag ochtend, dan maar Ruf Cup welke op Mosport is _/-\o_

Hoe niet Moss te nemen, of te wel, voetjes van de vloer :+

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/2955r3c.png

nu nog het laatste wiel van de grond krijgen zonder schade te rijden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
Niellie41 schreef op zondag 09 november 2014 @ 09:48:
Ik snap het wel. Voor één team ga je niet alles om gooien. Als meerdere teams dit hadden, ok.

Als ik jullie was, zou ik even een mailtje naar support sturen. ;)
De MoE admins hebben alle bugs inclusief de mijne verzameld. Deze worden doorgepaast naar iRacing. Vreemd dat er nog zoveel bugs in zitten na de alpha test. Blijkbaar niet goed genoeg getest? In de toekomst hebben server admins hopelijk wat meer controle over de server om bijvoorbeeld een registratie te verwijderen en zelf een start grid op te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ja inderdaad. Kreeg net ook een melding van een team dat de pit limiter niet meer uit wilde na een rijderswissel. Er zitten inderdaad nog veel irritante bugs in, al kan ik het met voorstellen dat sommige bugs nu pas tevoorschijn komen. Tijdens testen zullen ze nooit zo'n grote grids hebben gehad zoals bij de 24H, MoE of NEO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Wij hadden het gisteren andersom: de pit limiter was om magische redenen uitgeschakeld na een rijderswissel met als gevolg een stop en hold.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Danny heeft een paar mooie shots op twitter gezet van de NES test ;)
https://twitter.com/GoT_Endurance

[ Voor 11% gewijzigd door JoepW op 09-11-2014 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:35

Phydomir

Dennis

Waren 3 zeer gave rondjes op het einde met Danny.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
2 races en 4 TT's nodig gehad, maar ik heb mijn D licence in the pocket :) Totaal onverwachts aangezien ik dacht dat je alleen aan het einde van een seizoen kon promoveren. Eindelijk eens wat anders rijden dan de Mazda op Okayama \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCT12
WCT12 schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 19:53:
[...]

Ik heb de energie stand van de USBs uitgeschakeld ,maar probleem blijft?????
probleem opgelost,boel losgegooid,een pen van de poti klemde niet goed,oef

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Poeh, ik zit nog te shaken. Net een raceje in de Ruf Cup meegepikt op Mosport. Tijdens de training met een 1:21.7 had ik voldoende vertrouwen dat het wel goed zat met mijn snelheid. Tja bij lange na niet voor een SOF race van 3054.... De hele race heb ik druk gevoeld maar wel de mensen achter me weten te houden. Maar door 2 foutjes weer de druk gekregen. Helaas niet verder gekomen dan p15 http://members.iracing.co...id=12267112&custid=128644

Mosport en de C-Spec, alsof die twee voor elkaar gemaakt zijn!

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
Zo, Fanatec Club Sport pedalen zijn besteld. Mijn DFGT pedalen beginnen nu toch echt serieuze kuren te krijgen. :+

Nu nog hopen dat ik ze voor de eerste NEO race binnen heb. Heb eerlijk gezegd geen idee wat de te verwachten levertijd zal zijn. Iemand een idee?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
Sterkte met de Fanatec pedalen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Zucht glnk :P

Bob: jij reed dus tot nu toe met DFGT pedalen? En daarmee was je al zo snel? :X
Levertijden helaas geen idee, volgens mij enkele dagen als de spullenboel bij Fanatec op voorraad is.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
The_FrankO schreef op zondag 09 november 2014 @ 21:48:

Mosport en de C-Spec, alsof die twee voor elkaar gemaakt zijn!
Zeker weten :D

Alleen jammer dat ik met een griepje thuis zit :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
denk dat dave CST-f1 heeft :p

beetje beter van kwaliteit. maar voor de prijs is fanatec echt niet slecht (zolang het liedje duurt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Vanavond de Dallara op Interlagos. Geinig baantje :+

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
mmmm misschien kom ik dan af als ik de spinningles van uurtje vroeger haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

dabelg schreef op maandag 10 november 2014 @ 13:43:
denk dat dave CST-f1 heeft :p

beetje beter van kwaliteit. maar voor de prijs is fanatec echt niet slecht (zolang het liedje duurt)
Ik blijf het zeggen, maar Fanatec CSP pedalen zijn echt bijna onverslaanbaar voor dat geld. Je moet ze niet als Heusinkveld pedalen willen gebruiken (als in: enorm veel druk zetten op de loadcell) maar die van mij zijn na 3 jaar nog steeds prima. Af en toe schoonmaken/smeren/sensors vastzetten maar dat is dan ook alles.

Ik lees echter alweer de eerste verhalen van CSW v2 bases die de geest geven :X Ik ga echt mijn T500RS een tijdje als backup ernaast houden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:53

Hoogie2004

Whohooooo

Een zwaardere load-cell is toch ook wel te vinden die je kunt monteren?

Zolang je zorgt dat die eenzelfde output geeft als die oude, kun je zwaarder trappen :P

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Zoals al door BM gepost. We gaan naar Brazilië met de DW12

GoT Monday Tournament S4-W310-11-14
Car(s)Track(s)
Dallara DW12
Dallara DW12
Fuel100 % (+/- 83,2 L)
Extra weight0 Kg
Basic contentNo
Autodrome Jose Carlos Pace - Grand Prix
Autodrome Jose Carlos Pace - Grand Prix
Day or NightDay
Pit stalls50
Basic contentNo
Program (CET)
Heat 1
Free practice / Warm-up20:00 - 21:00 (60 min.)
Qualification21:00 - 21:15 (15 min.)
Race21:15 - 22:00 (45 min.)
StartRolling
MC GridNVT
Grid orderQualification
CautionsLokaal
Restart-
Fast Repairs2
Disqual. Inc's-
Weather
TemperatureHumidityFogWind speedWind directionSky
RealisticRealisticRealisticRealisticRealisticRealistic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Hoogie2004 schreef op maandag 10 november 2014 @ 13:54:
Een zwaardere load-cell is toch ook wel te vinden die je kunt monteren?

Zolang je zorgt dat die eenzelfde output geeft als die oude, kun je zwaarder trappen :P
Dat kan heel goed kloppen. Ik had daar echter geen zin in en ik heb de rem op z'n lichtst afgesteld omdat ik nu eenmaal op een (goede) bureaustoel zit op een tapijten ondervloer en geen echte simrig tot m'n beschikking heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Oh, ik heb zo'n rig wel staan, en mijn rem staat nog steeds op z'n lichtst afgesteld. :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
BM schreef op maandag 10 november 2014 @ 15:17:
Oh, ik heb zo'n rig wel staan, en mijn rem staat nog steeds op z'n lichtst afgesteld. :)
Idem...
Ik ben aan het sparen voor heusinkveld pedalen..... Dream on ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
denk niet dat je zo'n industriele loadcell van 65 a 100 kg tussen je csp krijgt zonder serieuze aanpassing

Afbeeldingslocatie: http://img209.imageshack.us/img209/5836/loadcelldescription.jpg

grijze is de loadcell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

De tijd en het geld dat je kwijt zou zijn aan zo'n verbouwing rechtvaardigd de aanschaf van een Heusinkveld pedalen set wel hoor :+

Het is ook maar net wat je zelf gewend bent, ik heb jaren met de CSP's op de lichtste stand gereden. Wat ik wel merk met zwaarder ingestelde pedalen is dat je veel minder snel gaat locken. Als je bijv in een situatie komt waarbij je ineens moet remmen, zat ik met de CSP's vaak meteen dwars omdat ik te hard remde. Dat heb ik nu nooit meer, veel gedoseerder.

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Ook op zijn lichtst afgesteld en zelfs kort gecalibreerd in sim.

Ik heb ze laatst met mijn problemen nog helemaal uit elkaar gehaald om de pedaalarmen van de koppeling en het gaspedaal te wisselen. Door het regelmatige schoonmaken heb ik de schroefdraad in de pedaalarm uitgesleten waardoor de sensor niet meer 100% vast zat. Door de speling had ik last van een onregelmatige gas-input. Dat en de gassensor was naar de zak :-)

Heusinkveld pedalen staan ook mijn verlanglijstje, maar daar staat zo veel op dat ik de lotto moet winnen om het ooit allemaal in huis te kunnen halen. Aangezien ik niet op de lotto speel zit dat er dus niet in :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruwel84
Ik heb mijn CSR elite aan de hardwarekant halverwege ingesteld, eens met Dirk.
Als ik nu rem, blokkeer ik niet meteen als ik even harder druk.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
Ik heb een 60kg loadcell en dat is meer dan zat. Eigenlijk gebruik ik 'maar' iets meer dan de helft van dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als iedereen hier Heusinkveld pedalen wil kunnen wij dan geen deal sluiten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 november 2014 @ 18:56:
als iedereen hier Heusinkveld pedalen wil kunnen wij dan geen deal sluiten :p
Als jullie er 10 kopen neem ik de gratis 11e wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

-PassY- schreef op zondag 09 november 2014 @ 12:43:
[...]

Ik vind het een verbetering :) Ben zelf ook een keer met de skip vol op iemand achterop geklapt die de pits inging, en ik was bezig om net niet de vangrail te raken. Kortste weg enzo :+

Middengedeelte leek mij gewoon het zelfde eigenlijk.
We kunnen er straks allemaal eens op letten :D

Maar vanuit de lucht zie je dat het middengedeelte raakt aan de nieuwe pit-entry, en voor die nieuwe entry hebben ze de bestaande berg vergroot :P

Een beetje zoals ze voor de huidige Busstop chicane op Spa een complete berg aarde hebben aangevoerd.

Oh, en pit exit was ook aangepast.

Vrees wel dat iRacing niet meteen de moeite zal nemen om opnieuw af te reizen naar Interlagos, toch wel een minpuntje, heb niet de indruk dat ze veel werk maken van (belangrijke) circuitupdates (Daytona & Phoenix zijn zowat de enige uitzonderingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Dat is ook bijna niet te doen. Om de paar jaar krijgen circuits een nieuwe laag asfalt en wat kleine aanpassingen. Als ze dat allemaal bij moeten gaan houden krijgen we geen nieuwe circuits meer ben ik bang. Kan me er ook niet zo druk om maken, wat we krijgen is de situatie zoals die op moment van scannen was, dat kan nu anders zijn. Imho hoeft dat niet allemaal (direct) geupdate worden.

Oran park ook maar weghalen dan? ;)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Ze hebben in dat opzicht wel een zware fout gemaakt met Sebring en de verlenging van de pitmuur. Ofwel laat je het zoals het was, ofwel scan je dat stuk opnieuw in.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Wow net ff een oval race in rookiestage gedaan en wat een totale chaos is dat zeg. Vanmiddag al 2 races gedaan en die gingen best goed (iig om mij heen), maar nu zat er zelfs 1 bij die donuts ging draaien midden op het circuit :/ en ik werd constant afgesneden. 7 incidents om mijn oren.

Ik ga bij ovals maar lekker Time trails rijden tot ik daar mijn licence heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Beakzz schreef op maandag 10 november 2014 @ 20:32:
Wow net ff een oval race in rookiestage gedaan en wat een totale chaos is dat zeg. Vanmiddag al 2 races gedaan en die gingen best goed (iig om mij heen), maar nu zat er zelfs 1 bij die donuts ging draaien midden op het circuit :/ en ik werd constant afgesneden. 7 incidents om mijn oren.

Ik ga bij ovals maar lekker Time trails rijden tot ik daar mijn licence heb.
Ik wil je toch vragen om dat niet te doen. Het oval rijden bestaat voor een groot deel uit ongelukken vermijden. Het is frustrerend maar wel een nodige learning curve. Zoek eens op Youtube naar surviving Rookies dit kan je helpen :)

Ik dacht ff een paint te gaan maken voor de BMW GT3 om met de Racing Geckos voor de dag te kunnen komen bij de eerste race van GES. Vol enthousiasme download ik de paintkit, maar dat gaat toch echt mijn pet te boven. Totaal geen uitlijn in te vinden en heb geen idee hoe dit aan te moeten pakken :( of kan GIMP niet overweg met deze psd?

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Hoho geloof me die heb ik allemaal gekeken en ik heb in ongeveer 10 races nog geen ongeluk gehad ( wel een muurtje of over het gras incidents)

Bij deze race was er simpelweg geen ontwijken aan. Minstens 10 ongelukken met succes vermeden, maar er werd achteruit gereden. Uit de binnenbocht vanuit een slakkengang de auto er voor gooien, 1tje die donuts aan het draaien was en ga zo maar door. Als ik zoiets als dit wil rijden zonder ongelukken moet ik achteraan gaan rijden en elke keer dekking zoeken als er iemand in de buurt is.

Ik snap helemaal wat je bedoeld hoor maar ik ben een erg voorzichtige rijder en doe bijna niet aan close racing om mijn sr omhoog te krijgen.

Heb ondertussen alle filmpjes van Iracing.com, Emptybox 101, inside racing en surviving rookies bekeken (en vele andere) dus ik denk dat ik de basis wel weet. Kom vaak als 1 van de weinige door de chaos heen en zo kom ik vaak in de top 5. Ik zeg hiermee niet dat ik perfect ben ofzo, maar ik gebruik wel mijn verstand bij het racen ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Beakzz op 10-11-2014 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Protest indienen voor die hap!

Over de race van vanavond, het gebrek aan tracktime met iRacing en de DW12 speelde me flink parten. Ik moest al 2 seconden toegeven op de auto's voor me, en denk 7 seconden trager dan Dave. En da's heel veel op een korte baan als Interlagos. Nadat ik de auto voor de derde keer in het middengedeelte in een vangrail had gezet hield ik er maar mee op.

Niet zeker op het een bug was, maar ik net de eerste keer een tow en ik kreeg 15 seconden aan de broek voor een unsafe pit entry :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:53

Hoogie2004

Whohooooo

Ik heb me gisteren prima vermaakt in die Dallara. Een van de setups uit Nick's tool met enkele kleine aanpassingen, en dan maar van de curbs blijven.

In de Q wilde het niet echt, kwam niet lager als 1:17.4, 2 tienden sneller als de practice-tijd. Dit terwijl bijna iedereen > 0,5 seconde wist te vinden....

Stond 12e op de grid en gelukkig ging de start prima. Langzaamaan steeds wat mensen ingehaald op snelheid of door een foutje van hun. Reed superconstant rond met in de 1e stint bijna alles tussen de 1:18.3 en 1:18.9 (enkele uitschieter naar 1:19 / 1:20 daargelaten door verkeer).

De pitstop ging lekker, al ging ik nog bijna te hard de pits in. Na de stop op verse bandjes ging het tempo nog ietsje beter, met veel 1:18,0 tot 1:18,6. Doordat iedereen fouten bleef maken lag ik ineens vierde (how dit that happen...).

Op het laatst nog flink druk van Martijn, maar die maakte volgens mij (gelukkig) een foutje, want hij was echt een pak sneller. Ook Dirk kwam nog rap dichterbij maar die had daarvoor teveel tijd verloren om me nog bij te halen.

Op P4 de race uit kunnen rijden, zonder Inc's en met net genoeg fuel. Rondje extra was tricky geweest met maar 3,4 liter over :)

[ Voor 10% gewijzigd door Hoogie2004 op 11-11-2014 07:35 ]

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 10:49

DutchDevil79

I race, therfore I am

Was gezellig gister. Jammer dat mijn race na 8 rondes er eigenlijk op zat.

Kon me redelijk goed staande houden in het geweld voor in. Had een paar setups geprobeerd die in Nicks setup tooltje stonden. Uit eindelijk een snelle gevonden en met wat kleine aanpassingen die als setup gebruikt voor de rest van de sessie (die ook geshared met andere). Hij was wel tikkeltje overstuurd maar kon er wel goed mee rond komen na wat oefenen.
In kwalificatie met een 1.16.6 naar de 4de plek kunnen rijden. Was denk ik wel hoogst haalbare. Start van de race verliep zonder problemen en had in begin Dirk op mijn staart zitten. Die prikte zo af en toe zijn neus er tussen waardoor ik wat meer naar achter keek. Maar kon hem ervoor houden. Toen die na 3 rondjes spinde had ik een klein gaatje naar Marco en Martijn achter me. Kon daardoor wat beter in mijn ritme komen. Jammer alleen dat ik Nicoli tegen kwam na 8 rondjes. Die werd op een rondje gezet echter vond die het wel een goed idee op de racelijn vaart te verminderen. Zag het net op tijd maar bij het erom heen sturen wijkte hij ineens uit waardoor we toch samen kwamen. Wiel stond meteen scheef en na wat mensen voorbij te hebben gelaten met kapotte auto naar de pit gecoast. Echter stond ik toen bijna op rondje achterstand door dit geintje. Concentratie (en motivatie) was toen ver te zoeken en ging foutjes maken waardoor ik nog paar keer half spinde (of helemaal). Was aan eidne race toch nog op p10 beland door wat uitvallers. Moest wel nog aan het einde van de race nog snel een splash en dash doen waardoor ik p10 weer kwijt raakte, Echter spinde Jeroen nog in de laatste ronde waardoor ik toch nog p10 had uit eindelijk.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Ik was vroeger vertrokken van de Spinning om dit te rijden had enkel de DW12 gereden op oval dus wou proberen. Viel eigen lijk dik tegen niet mijn auto of was setup, kreeg blokkerende voorbanden er niet uit

Starte in de pit "dacht ik Jorinde net op tijd maar blijkbaar niet" en op ronde 3 ofzo tikte rocelli mij eruit ben maar gequit en met de misses tv gaan zien .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
net wakker na een paar dagen griep. Voel me goed weer, maar vreselijke honger :Y)

Even flink bunkerende rest van de dag, en ik ben er vanavond weer helemaal fit bij denk ik :)F

/edit: Deze week Spa op de WSCS. Wat een bergen met grip deze week :D Rij spontaan 0,8s van mijn PB af ... met 90l in de tank 8)7 zit nu op 2:25.2

Denk dat er misschien wel eens een rondje onder de 2m gereden kan worden deze week in de HPD

[ Voor 40% gewijzigd door -PassY- op 11-11-2014 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
cooool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:32

derx666

mecker ende blaet

Beter!! Nu moet je waarschijnlijk alleen nog invoerrechten en btw enzo betalen :)

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Dan declareer ik die wel bij Derek :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:32

derx666

mecker ende blaet

Gemengde gevoelens over de combi van gisteren.
Setup van Robbert gebruikt, maar bleef problemen houden met snap oversteer bij het uitaccelereren. In de quali ging het vrij goed, en kwam ik op P6 terecht.
De race begon vrij goed. Rustig aan gedaan in de eerste paar rondes en ik kon Martijn vrij goed volgen. Paar keer had ik wat mogelijkheden om hem ernaast te zetten, maar ik vermoedde dat hij in de basis wat sneller was dan mij, en dat ik hem vooral door de draft goed bij kon houden, dus ik bleef erachter om nog wat aansluiting te houden tot de gasten die voor ons reden.
Na een aantal rondes maakte Paul een fout en kwam vlak achter ons te zitten. Niet veel later kwam hij me voorbij en ging hij in de aanval op Martijn. Helaas had hij toen weer een klein momentje in de laatste bocht voor het lange "rechte" stuk. Ik zat er vlak achter op dat moment, en moest plots liften om er niet achter in te knallen. Helaas vond de auto dat niet leuk, wat de 1e spin van de race opleverde. Hierna was ik de aansluiting en de concentratie enigszins kwijt, en er volgde uiteindelijk nog 3 spins. 1 van de spins was in bocht 1, en ik raakte net links de muur. Aangezien ik wel al in m'n pitwindow zat maar meteen de pits ingedoken, volgetankt tot 70 liter (had nog iets van 7L over aan het eind) en een setje nieuw rubber gepakt. Daarna ging het wel weer iets beter, maar echt comfortabel was het nooit. Uiteindelijk op P7 uitgereden, wat gezien m'n rondetijden ook wel ongeveer het max was.
Nee die DW12 is niet mijn favo auto. Kan wellicht ook met de baan te maken hebben... Heb nog niet de flow van interlagos gevonden, al gaat het al beter dan een paar seizoenen geleden.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
Open wheelers zijn ook niet mijn favoriet. Ik vind het wel beter rijden dan de FW31. De banden waren alleen erg snel 'versleten'. Uiteindelijk 2x gespind en een paar keer bijna. Paul ging iets langer door op zijn oude banden (5 laps langer) en dat bleek al een enorm verschil te zijn aan het einde van de race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Sta ik nog op #1? Moet wel m'n winning streak van het toernooi vasthouden :+ jammer dat ik 4 races mis, maar heb toch een beetje mee kunnen genieten door een rondje rond het Baltimore Street circuit te lopen, zag ineens de curbs liggen en kwam erachter dat ik midden op het circuit stond :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruwel84
Iemand ervaring met de bezorging van DSD button boxes? Vandaag een mailtje gekregen dat mij P2 verzonden is, hoe lang duurt het normaliter?

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 114 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.