Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
dinsdag is top idee en kan ik alleen maar happy van worden
Als dat zo is dan is de BoP perfect. Vind het wel bijzonder dat Rudy in de Ford het meeste potentieel ziet en gisteren op Spa Michael Storm vrij kansloos was in de Ford. Iemand die normaal ook in een iets tragere auto makkelijk vooraan mee kan doen.NickThissen schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:54:
Ik hoop inderdaad dat de snelste auto per track anders zal zijn, dat maakt het veel leuker.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Waarschijnlijk tot vanavond dan.dabelg schreef op maandag 03 november 2014 @ 15:01:
maandag neem ik nog wscs race mee dus cancel ik.
dinsdag is top idee en kan ik alleen maar happy van worden
Al weet ik nog niet of ik mee ga doen. Heb een kater (je moet toch drinken tijdens de F1), ben best wel gaar en chagereinig en ben Daytona helemaal zat na gisteren
/edit: de knoop doorgehakt
kan nu wel iets 2de hands kopen, maar de reviews en verhalen van de v2 hebben me toch overgehaald. Moest alleen nog een stuur erbij kiezen.
Toch maar de 918 erbij gekozen

Mailtje naar Fanatec dat mijn huidige gt3rs2 stuk aan het gaan is bla bla bla geef eens een code aub. Verrek, binnen een paar minuten een code.
Nu alleen wachten tot eind januari
[ Voor 42% gewijzigd door -PassY- op 03-11-2014 16:11 ]
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Durf ik het aan?
Verwijderd
Mijn tekst is gebaseerd op een rondje of 5-10 met de 4 wagens met de baseline setup op Sebring. De Ford wilde met die set niet door de bocht, maar accellereerde het hardst en had de hoogste topspeed. Dus als de bochtensnelheid gelijk is aan de BMW, RUF en McLaren, dan is de Ford als eerste bij de volgende bochtPhydomir schreef op maandag 03 november 2014 @ 15:11:
[...]
Als dat zo is dan is de BoP perfect. Vind het wel bijzonder dat Rudy in de Ford het meeste potentieel ziet en gisteren op Spa Michael Storm vrij kansloos was in de Ford. Iemand die normaal ook in een iets tragere auto makkelijk vooraan mee kan doen.
Heb op Spa ook wat gereden, maar daar is hoe minder wing je kan rijden hoe sneller de wagen. En dan heb je het enkel over de hotlap, hoe dat kwa slijtage zit in een race heb ik niet getest.
Enige beschikbare race was de Grand touring cup.
Even de jetta uitlaten
Hele race een leuk gevecht gehad met de overige 2
Helaas ging het in lap 18 fout.
Volgens mij ben ik niet schuldig maar gezien de vloekgolf die er over me heen kwam dacht de andere rijder daar anders over.
Misschien zie ik het verkeerd, maar wat kon ik anders doen?
https://dl.dropboxusercon...8/subses12207464crash.rpy
@ nick, krijg steeds een foutmelding bij de update van setupsync

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings
Hij had niet naar links moeten gaan. Al was het maar een beetje. En jij had nog voldoende ruimte om iets meer naar links te rijden. Gewoon iets meer veiligheidsmarge inbouwen in het vervolg.FransJansen schreef op maandag 03 november 2014 @ 17:24:
Gisteren weer even tijd gevonden om te rijden.
Enige beschikbare race was de Grand touring cup.
Even de jetta uitlaten![]()
Hele race een leuk gevecht gehad met de overige 2jetta rijders.
Helaas ging het in lap 18 fout.![]()
Volgens mij ben ik niet schuldig maar gezien de vloekgolf die er over me heen kwam dacht de andere rijder daar anders over.
Misschien zie ik het verkeerd, maar wat kon ik anders doen?![]()
https://dl.dropboxusercon...8/subses12207464crash.rpy
[afbeelding]
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Lijkt erop dat de setup de applicatie niet goed afsluit. Wellicht even handmatig killen en installeren?FransJansen schreef op maandag 03 november 2014 @ 17:24:
[afbeelding]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
ik ga vanavond even lekker bank hangen
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Het werkt, bedankt voor de tip
“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings
Eens kijken of heel and toe gaat lukken, anders autoclutch en zelf gas los bij upshift
Klopt, hij zet hem netjes in de volgende versnelling, dus daar hoef je het niet voor te doen. Waar ik het wel voor doe is mijn gehoorNickThissen schreef op maandag 03 november 2014 @ 19:27:
Met autoclutch hoef je nooit zelf gas te lossen, dat moet alleen als je alle hulpmiddelen uit zet.
Erg leuke race gehad, helaas wel opgegeven
Na een tow een minuut achterstand heb ik het maar opgegeven.
Het blijft een leuk wagentje
[ Voor 17% gewijzigd door The_FrankO op 03-11-2014 22:34 ]
Ik heb voor de ZAC de Ford nog direct vergeleken met de andere GT3's om te bepalen of we hem konden gaan gebruiken. Dat was nog voor de update waar de Ford 5% extra downforce kreeg, de Mclaren 30kg ipv 15kg ballast had en de Ruf te veel downforce had. Op Watkins Glen had ik toen met de baseline setup alle auto's binnen een seconde van elkaar, de Ford was toen een compleet nieuwe auto voor mij met veel topsnelheid maar weinig downforce in de bochten en een Ruf die te snel was. Inmiddels zou dat gat dus wat kleiner moeten zijn, maar ik denk nog wel met de Ford als langzaamste. Dat blijkt ook wel uit de resultaten van Michael Storm in de ZAC. Al heeft hij er een erg korte voorbereiding mee gehad en verwacht ik dat hij in de loop van het seizoen er wel wat beter bij zit.Verwijderd schreef op maandag 03 november 2014 @ 17:01:
[...]
Mijn tekst is gebaseerd op een rondje of 5-10 met de 4 wagens met de baseline setup op Sebring. De Ford wilde met die set niet door de bocht, maar accellereerde het hardst en had de hoogste topspeed. Dus als de bochtensnelheid gelijk is aan de BMW, RUF en McLaren, dan is de Ford als eerste bij de volgende bocht![]()
Heb op Spa ook wat gereden, maar daar is hoe minder wing je kan rijden hoe sneller de wagen. En dan heb je het enkel over de hotlap, hoe dat kwa slijtage zit in een race heb ik niet getest.
De Mclaren heeft zijn kracht in de kwalificatie en de eerste paar ronden van de stint, daarna raakt hij uit balans omdat de voor en achterbanden totaal anders slijten. De BMW wordt tijdens een stint wel langzamer, maar blijft altijd dezelfde balans houden omdat de voor en achterbanden vrijwel gelijk slijten.
Daardoor is dat de makkelijkste auto om mee te rijden, maar in tegenstelling tot wat vaak beweerd wordt zeker niet altijd de snelste.
Kleine tip: niet doen, kunnen ze niet tegen
M'n rug hield het beter uit dan ik verwacht had, dus onverwacht de hele race vol kunnen maken
Met een Q plek van P9 was ik eigenlijk dik tevreden, merkte in de training al dat ik waarschijnlijk de enige was die de SRF op koude banden vele malen fijner vond dan op warme, dus maar een rustige outlap gedaan. Begin van de race ging best goed, start en 1e bochten gingen netjes zover ik kon zien. Daarna zelf een stomme fout gemaakt en randje zand meegepakt... toen lag ik na 5 bochten dus 28e... Balen, maar dat zorgde er wel voor dat ik me in de 1e helft van de race kostelijk vermaakt heb
Helaas was de 2e helft wat minder druk, maar nog wat leuke gevechten gehad met (zo uit m'n hoofd) Remco en Rasmus. Leuke auto
Xbox
Thanks voor de tip
Zijn er hier nog mensen die mee willen doen met de GES maar nog geen team hebben? Stuur me even een PM (hier of op iRacing) zodat we samen een team kunnen starten.
Laatst een nieuw account aangemaakt, vond nog ergens een code voor 3 maanden maar nu is m'n accountnaam *mijn naam*2, gaan ze er dan achter komen dat ik 2 accounts heb en kan ik daar problemen mee gaan krijgen?
En kan ik er voor zorgen dat die 2 achter m'n naam weg gaat?
hoidoei
Support mailen dat je per ongeluk 2 accounts hebt en vragen om de '2' te laten vervallen bij de een en de ander te renamen naar iets anders bv wel met een '2'.Remcom00 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 09:59:
Ik heb van de zomer 3 maand iRacing voor de prijs van 1 gekocht, had nog geen fatsoenlijke gear dus niet heel veel gespeeld.
Laatst een nieuw account aangemaakt, vond nog ergens een code voor 3 maanden maar nu is m'n accountnaam *mijn naam*2, gaan ze er dan achter komen dat ik 2 accounts heb en kan ik daar problemen mee gaan krijgen?
En kan ik er voor zorgen dat die 2 achter m'n naam weg gaat?
Eerste gedeelte van de training gemist omdat ik nog bezig was met m'n nieuwe Intel NUC om de bios te flashen en er OpenElec op te knallen. Tegen 20:30 gejoined, en de setup van Joep gepakt. Eigenlijk had ik de snelheid er meteen wel inzitten, want in m'n 3e of 4e rondje zat ik al in de 2:30.
Vlak voor de Quali begon had ik nog ff snel de overlay van Project Kryptonite aangezet voor teamspeak, maar ik merkte al snel dat ik daardoor een flinke fps hit kreeg. Moest m'n outlap afbreken, en die overlay maar uitgezet. Toen waren de FPS wel weer ok, maar kwam ik in verkeer de pits uit. ik probeerde een gaatje te laten vallen, maar heel goed werkte dat niet. Daarna een paar man voorbij gelaten en nog eens aangezet. Reed toen eerst een 2:30.5, wat wel ok was, maar niet heel goed. De laatste ronde ging nog iets beter, en kon zo bij het vallen van de vlag nog een 2:30.2 op de klokken zetten, en hiermee Danny net voorblijven die een nette 2:30.5 had neergezet.
Start van de race ging wel goed, kon Danny voorblijven in T1/2, maar moest op het rechte stuk naar de 130R toch toestaan dat hij me inhaalde. Nick sloot meteen achter me aan, en kroop na de chicane binnendoor, waardoor hij me insloot achter Danny. Gelukkig kon ik hem wel voorblijven in T1, en zo in de tow achter Danny blijven. Een paar rondes later had ik een iets betere exit uit de chicane. Danny verdedigde de binnenkant, waardoor ik buitenom moest in T1. Danny had een iets hogere snelheid, en het leek erop dat hij me voor zou blijven maar op de entry van T2 had hij een kleine onbalans, waardoor ik weer binnendoor kon. Zij aan zij reden we naar T3 waar ik weer aan de buitenkant zat. Danny ging echter net iets eerder van z'n gas af om de apex te halen waardoor ik net buitenlangs P1 kon pakken. Erg leuk gevecht! Meteen daarna had Danny op de exit van Degner 2 weer een onbalans waardoor hij flink van z'n gas af moest. Hier schrok Joep van (die ondertussen Nick voorbij was gestoken), en een combinatie van gas los, beetje sturen en de curbs raken met de bodemplaat zorgde ervoor dat Joep rechtsaf de muur in ging. Erg jammer... De ronde daarna deed Danny hetzelfde als Joep op hetzelfde punt, en ook hij ging de muur in. Balen! Zodoende had ik ineens Nick achter me hangen. Hij kon me in het begin goed volgen, echter hij maakte vrij snel wat kleine foutjes waardoor ik net iets meer dan 1s voorsprong had, en hij zo bijna geen tow meer had. Op dat moment zette ik een aantal snelle rondes neer, met een 2:29.9 als snelste. Ondertussen was Nick iets teruggevallen en zat Paul achter me. Ik kon langzaam wegrijden totdat ik een voorsprong had van ongeveer 5s, daarna leek Paul wat beter in z'n ritme te komen en bleef het gat ongeveer gelijk. De ene ronde was ik iets sneller, dan was hij weer wat sneller. Laatste ronde had ik nog dik 4s voorsprong en heb dat rondje rustig aan gedaan, eerder remmen, geen risico nemen. Uiteindelijk spinde Paul nog in de chicane, maar ook zonder dat had ik nog zo'n 2s over gehad op de finishlijn.
De langzame autotjes liggen me wel, en de SRF rijd ongeveer hetzelfde als de Skip waardoor ik er vrij goed mee overweg kon. De setup van Joep was ook weer erg goed overigens. Erg voorspelbaar gedrag, met genoeg stuur. Voor het racen was het misschien jammer dat de kopgroep uiteen viel, maar een win is ook wel weer leuk
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
derx666 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 12:27:
Gisteravond ging het weer eens ouderwets goed.
Eerste gedeelte van de training gemist omdat ik nog bezig was met m'n nieuwe Intel NUC om de bios te flashen en er OpenElec op te knallen. Tegen 20:30 gejoined, en de setup van Joep gepakt. Eigenlijk had ik de snelheid er meteen wel inzitten, want in m'n 3e of 4e rondje zat ik al in de 2:30.
Vlak voor de Quali begon had ik nog ff snel de overlay van Project Kryptonite aangezet voor teamspeak, maar ik merkte al snel dat ik daardoor een flinke fps hit kreeg. Moest m'n outlap afbreken, en die overlay maar uitgezet. Toen waren de FPS wel weer ok, maar kwam ik in verkeer de pits uit. ik probeerde een gaatje te laten vallen, maar heel goed werkte dat niet. Daarna een paar man voorbij gelaten en nog eens aangezet. Reed toen eerst een 2:30.5, wat wel ok was, maar niet heel goed. De laatste ronde ging nog iets beter, en kon zo bij het vallen van de vlag nog een 2:30.2 op de klokken zetten, en hiermee ROY net voorblijven die een nette 2:30.5 had neergezet.
Start van de race ging wel goed, kon ROY voorblijven in T1/2, maar moest op het rechte stuk naar de 130R toch toestaan dat hij me inhaalde. Nick sloot meteen achter me aan, en kroop na de chicane binnendoor, waardoor hij me insloot achter ROY. Gelukkig kon ik hem wel voorblijven in T1, en zo in de tow achter ROY blijven. Een paar rondes later had ik een iets betere exit uit de chicane. ROY verdedigde de binnenkant, waardoor ik buitenom moest in T1. ROY had een iets hogere snelheid, en het leek erop dat hij me voor zou blijven maar op de entry van T2 had hij een kleine onbalans, waardoor ik weer binnendoor kon. Zij aan zij reden we naar T3 waar ik weer aan de buitenkant zat. ROY ging echter net iets eerder van z'n gas af om de apex te halen waardoor ik net buitenlangs P1 kon pakken. Erg leuk gevecht! Meteen daarna had ROY op de exit van Degner 2 weer een onbalans waardoor hij flink van z'n gas af moest. Hier schrok Joep van (die ondertussen Nick voorbij was gestoken), en een combinatie van gas los, beetje sturen en de curbs raken met de bodemplaat zorgde ervoor dat Joep rechtsaf de muur in ging. Erg jammer... De ronde daarna deed ROY hetzelfde als Joep op hetzelfde punt, en ook hij ging de muur in. Balen! Zodoende had ik ineens Nick achter me hangen. Hij kon me in het begin goed volgen, echter hij maakte vrij snel wat kleine foutjes waardoor ik net iets meer dan 1s voorsprong had, en hij zo bijna geen tow meer had. Op dat moment zette ik een aantal snelle rondes neer, met een 2:29.9 als snelste. Ondertussen was Nick iets teruggevallen en zat Paul achter me. Ik kon langzaam wegrijden totdat ik een voorsprong had van ongeveer 5s, daarna leek Paul wat beter in z'n ritme te komen en bleef het gat ongeveer gelijk. De ene ronde was ik iets sneller, dan was hij weer wat sneller. Laatste ronde had ik nog dik 4s voorsprong en heb dat rondje rustig aan gedaan, eerder remmen, geen risico nemen. Uiteindelijk spinde Paul nog in de chicane, maar ook zonder dat had ik nog zo'n 2s over gehad op de finishlijn.
De langzame autotjes liggen me wel, en de SRF rijd ongeveer hetzelfde als de Skip waardoor ik er vrij goed mee overweg kon. De setup van Joep was ook weer erg goed overigens. Erg voorspelbaar gedrag, met genoeg stuur. Voor het racen was het misschien jammer dat de kopgroep uiteen viel, maar een win is ook wel weer leuk
Cube Nuroad Race (2022)
Was echt leuk. Jammer dat ik mijn auto verloor. Misschien stond ie net ff te laag voor dat curbje.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=dFrEZ83JFU8]
[ Voor 4% gewijzigd door JoepW op 04-11-2014 14:55 ]
Niets hoeven solderen, geen drivers nodig.
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3281990.page
Was inderdaad gaaf Marco, had alleen net even wat moeite om een lekker ritme te vinden toen ik voorop reed en door de tow blijft het altijd druk achter je wanneer je met een klein groepje rijd. Heerlijk geraced al was het maar voor een paar ronden
Tof filmpje joep! Mijn drift skills staan er mooi op
Veel mooie inhaalakties gezien door sommige van deze spinners, helaas was ik steeds lijdend voorwerp... Leuk gevochten met Ramus, Maykel, Danny, Bas, Danny en Martijn. Vast vergeet ik er een paar, zoals Danny.
Het is nog even wennen aan mijn nieuwe tweedehands CSW (Overgenomen van Joep, voor een prima prijs en in zeer nette staat). Ik grijp nog af en toe naar mijn sequentiële shifter, maar schakelen gaat nu dmv de flippers.
Zo ziet mijn werkplek er nu uit:

Dus de stand is weer bijgewerkt: KLIK
Was ik blij zat meeLinc schreef op woensdag 05 november 2014 @ 00:19:
Mooi hoor Maykel, ik kon net niet in je draft blijven
Zag toen ik die video aan het maken was wel dat ik af en toe wel heel erg weinig ruimte over laat voor anderen. Het paste volgens mij allemaal precies, maar veel speelruimte was er af en toe niet meer

Xbox

Marco heeft nog wat dingen aangepast. In DM hier op Tweakers is die gepost. Hij zij zelf dat die stuk beter ree en sneller was daardoor. Nog geen tijd gehad dat te testen.dabelg schreef op woensdag 05 november 2014 @ 07:23:
pffff gisteren het oefenen voor nes heeft me weinig opgebracht door hoofdpijn was ik er echt niet bij. gaan straks offline nog wat aan de setup werken. ben niet echt tevreden over de jumpy voorkant (tenzij de rest van racing lions zegt setup is goed zo)
Setup van gister was op zich te doen en ook een hele stind mee gedaan waarbij het opvallend was dat ik er geen echte drop off had in een volledige fuel run (banden blijven dus vrij goed). Maar dat gevoel van springerig had ik ook wel. Zeker bij aan remmen voor een bocht.
Zie ik hier het volgende uitje met karten, bbq, zon, etc etc.JoepW schreef op woensdag 05 november 2014 @ 07:57:
Dit is echt de beste SPAM die ik ooit heb ontvangen:
[afbeelding]
Racebaan: check
BBQ: Check
Zon: Check
ik ben voor
Ik zal alvast het een en ander regelen als ik er binnenkort langs kom-PassY- schreef op woensdag 05 november 2014 @ 09:37:
[...]
Zie ik hier het volgende uitje met karten, bbq, zon, etc etc.
ik ben voor
Verwijderd
Kosten 2 races:-PassY- schreef op woensdag 05 november 2014 @ 09:37:
[...]
Zie ik hier het volgende uitje met karten, bbq, zon, etc etc.
ik ben voor

En de kart blijven toch niet heel op de @%&$%@#& baan
Bitspeed Endurance
Nico van Elk (NL)
Daneile Noventa (IT)
Marcos Silva (US)
We zoeken nog 1 driver voor de RUF.
Let wel, we zijn niet de snelste.
Zo'n 1800 iRating, dus je moet niet vooraan mee willen doen, want dat gaat hem niet worden
Terugmailen, situatie uitleggen.JoepW schreef op woensdag 05 november 2014 @ 07:57:
Dit is echt de beste SPAM die ik ooit heb ontvangen:
[afbeelding]
Wellicht ziet hij de humor er wel van in, en will hij de "Holiday Inn GES 3 Hours of Sebring" sponsoren met een leuk prijsje.
Weer videotje gemaakt oculus rift view
Samenvatting:
12:00 Ruf inhalen
15:52 verkeer
17:40 2 HPD's komen voorbij
18:25 vast achter Ford GT, daarna de nummer 2 in mijn spiegels, nummer 3 komt er ook nog bij
24:50 inhaal actie van een HPD en een Ruf die ik moet inhalen, ik maak een klein foutje. 1e plek kwijt
30:45 nog wat verkeer (Riley, HPD and Ford GT)
34:00 chaos met 4 auto's turn 1 in daarna wordt ik geraakt in turn 2
35:06 weer geraakt door iemand
37:25 verkeer
41:20 Ford GT inhalen
42:15 nog een Ford GT inhalen een HPD die voorbij komt
43:05 HPD die mij inhaalt en bijna de baan afrijdt
43:50 Ruf inhalen
47:00 replay van de chaos
Ik reed trouwens met een setup van seizoen 2 en had wat meer moeten oefenen eigenlijk. Als er nog op of aanmerking zijn hoor ik het graag!
Ons team Racing Gecko's is aangemaakt met de BMW, als iemand reserve/extra rijder wil zijn laat het even weten in een DM naar mij of Frank.The_FrankO schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 09:49:
[...]
Zijn er hier nog mensen die mee willen doen met de GES maar nog geen team hebben? Stuur me even een PM (hier of op iRacing) zodat we samen een team kunnen starten.
Ik zie geen GoT entry in de team lijst op dit moment namelijk.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

We have a GO!
http://members.iracing.co.../100/3280244.page#8499459
[ Voor 7% gewijzigd door JoepW op 05-11-2014 22:05 ]
Cube Nuroad Race (2022)
Geen slechte eerste ervaring dus op naar meer
Heel herkenbaarBeakzz schreef op donderdag 06 november 2014 @ 00:57:
Het ging nergens meer om en ik had een halve ronde eerder besloten het rustig uit te rijden, maar dan verlies ik blijkbaar ook de focus

Weinig, als rookie is je keuze nog behoorlijk beperktAlleen nog ff kijken wat ik nou met al die cups aan moet
Xbox
Goed om te horen.Beakzz schreef op donderdag 06 november 2014 @ 00:57:
Net mijn eerste race gereden in Iracing (Mazda cup) en er zonder kleerscheuren uitgekomen als 6e. Helaas 3 x net met 2 bandjes door het gras gereden en in de laatste bocht verloor ik een 8 seconden voorsprong door de controle te verliezen. Het ging nergens meer om en ik had een halve ronde eerder besloten het rustig uit te rijden, maar dan verlies ik blijkbaar ook de focus
Geen slechte eerste ervaring dus op naar meerAlleen nog ff kijken wat ik nou met al die cups aan moet

Eerst uit de rookie komen inderdaad, dan kan je al iets meer kiezen.
Gewoon mensen ontwijken en veilig rijden is het belangerijkste in deze klasse, dan kommen de geode resultaten meestal vanzelf al wel een beetje.
[ Voor 58% gewijzigd door Ithric op 06-11-2014 07:56 ]
Verwijderd

Verwijderd
juist lijst gezien : https://docs.google.com/s...id=1623777212&single=true
puik werk
We hebben nog een plekje voor je bij Racing Geckos tijdens de eerste race van GES op Sebring in de BMWThiJor schreef op donderdag 06 november 2014 @ 15:11:
Jup proficiat! 1 van onze auto's (de McLaren) staat 2 plekjes voor je, de BMW is er niet ingeraakt. Ik ben reserverijder voor Spa, voor de rest blijf ik er weg :-)
Verwijderd
Mensen die normaal altijd vooraan rijden moeten nu in het midden van het veld starten, dat kan interessant worden.
Hoewel draftbaan, zieke tijd voor Redline!
Verwijderd
edit oops P52 ipv P55 er is precies wat in het bestand aangepast
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2014 17:53 ]
Cube Nuroad Race (2022)
http://members.iracing.co...list/3282308.page#8501304
Je kan het dan zelf instellen uiteraard zoals je het nu ook kan.ZeeZeiler schreef op donderdag 06 november 2014 @ 18:11:
Je kunt dat ook doen door de kwalificatietijd te verlengen. Dan kan een rijder zelf besluiten tien minuten voor tijd even te pauzeren zonder dat anderen met de duimen moeten gaan draaien. Ik zie echter ook de nadelen, zo had ik dit plan afgelopen Maandag, maar de kwalificatie was over voor ik er erg in had. Dat was dus racen met een volle blaas.
Voor NEO zou ik dit wel graag willen, zeker na een lange kwalificatie sessie (omdat team racing nog niet echt werkt met league sessies). Zo creëer je even een time-out en kan iedereen even een break nemen om zich klaar te maken voor de race.
Als je zelf gaan zeggen dat mensen 10 min. van te voren moeten stoppen, dan moet je dat ook gaan naleven en altijd iemand hebben die dit controleert.
2 teams die hun paint te laat of nog niet hebben doorgestuurd en daardoor achteraan geplaatst worden.Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2014 @ 17:22:
Normaal niet ...De enige voorwaarde dat ik zag is dat diegene die de Q tijd neerzet, zeker moet racen dus driverlineups zijn niet bekend imoµ
edit oops P52 ipv P55 er is precies wat in het bestand aangepast
Bedankt voor het aanbod Frank, maar ik blijf liever zo ver mogelijk weg van die GT3 auto'sThe_FrankO schreef op donderdag 06 november 2014 @ 15:13:
[...]
We hebben nog een plekje voor je bij Racing Geckos tijdens de eerste race van GES op Sebring in de BMW

Verwijderd
ok , daarom dat onze painter zo genoodzaakt zat alles pro forma op te leverenThiJor schreef op donderdag 06 november 2014 @ 18:21:
2 teams die hun paint te laat of nog niet hebben doorgestuurd en daardoor achteraan geplaatst worden.
Zal me maar eens langzaam klaar gaan maken voor NEO, even kijken of ik met de setup van mijn team rond kan komen binnenkort (vast wel, zolang hij maar niet extreem overstuurd is).
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Hopelijk morgen nog wat tijd om wat rondes te rijden.
Ps, wie van team got2 wil er zondag meerijden met de NES oefenrace. Ik kan op zich wel de 1e stint doen, maar ik moet 's-avonds vroeg weg.
Cube Nuroad Race (2022)
Ik wil er ook wel 1 meerijden, ben wel benieuwd hoe dat driver swaps gebeuren werktderx666 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 00:46:
Ps, wie van team got2 wil er zondag meerijden met de NES oefenrace. Ik kan op zich wel de 1e stint doen, maar ik moet 's-avonds vroeg weg.
Xbox

Maar de friday practice ben ik zeker van de partij, Q kan ik ook bij zijn, en de race dus uiteraard ook
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
Xbox
Met swaps, red flag/server crash, safety car situatie.
Dus niet zaterdag. Maar ik kan me ook vergissen
Dit topic is gesloten.