iRacing: 2014 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 121 Laatste
Acties:
  • 254.745 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

NickThissen schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:12:
[...]

Ooeh... Best wel interessant eigenlijk. Iemand ervaring mee? Ik zoek echt iets wat gewoon mijn bureaustoel vervangt waar ik beter in kan zitten en waar de pedalen aan vast zitten. Maar waar laat ik m'n monitor als ik zo'n playseat aanschaf? Als ik die gewoon op het bureau laat dan denk ik dat ik veel te laag zit (bureau kan niet omlaag schuiven maar met zo'n playseat zit je bijna op de grond...
Ik heb ook een playseat, gaat prima in combinatie met fanatec stuur. Moest wel wat gaten bij boren om hem te kunnen hardmounten en een extra plaatje maken om de pedalen vast te zetten. Ik zit achter de TV dus voor mij is het juist ideaal dat ik zo laag zit, want m'n TV staat ook niet heel hoog.

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-10 08:37
Ik moet zeggen dat ik geen fan ben van zo'n playseat.
Heb hem verschillende keren geprobeerd maar kan echt niet wennen aan die stuurstang die tussen je benen staat.
Naar mijn gevoel zit dit vreselijk in de weg, zowel bij gewoon rijden als bij heel-toe acties.

Dus best eerst eentje proberen voor je dat aanschaft.

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Is er nog iets te verstellen aan die Evolution versie (of moet je dan de Revolution hebben)? Lijkt vrij hard mounted allemaal. En gaten boren om je stuur te mounten zie ik ook niet zo snel zitten :p

Zou iemand met een playseat (evolution) voor mij wat dingetjes kunnen opmeten? :+ Kon zo snel geen blueprints vinden ofzo...

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14309718/playseat.jpg

Afstand A (achterkant stuur tot achterkant pedalen) is voor mij interessant om te kijken hoe ver ik de playseat tegen het bureau kan duwen - m'n bureau heeft in het midden een dwarsbalk waar de pedalen niet onder gaan passen dus dat kan nog wel eens een probleem worden. Afstand B (grond tot bovenkant stuur) is om te zien of het stuur boven het bureau uitkomt of juist te laag zit.
Thanks ;)

Die stang lijkt me ook niet ideaal, maar ik kan me niet voorstellen dat ik er echt last van zou hebben, is het zo vervelend dan?

[ Voor 5% gewijzigd door NickThissen op 30-01-2014 14:13 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
Ik heb sinds gisterenavond spijtig genoeg weer problemen met mijn CSP v2, vooral het gaspedaal. Hij gaat weer niet tot 100% in iRacing, ondanks dat ik hem kort gecalibreerd heb (tot ongeveer 960 van 1023 punten). Het hielp om dan de usb-connector uit te trekken en terug in te steken, maar nu houdt die korte reset het ook maar ongeveer 40 minuten uit.

Nu heb ik 2 "oplossingen" gevonden en ik vraag me af of iemand er ervaring mee heeft?
1) pedalen connecteren via een gevoede usb-hub. Het verloop van voltage via de usb-poort zou dan verholpen zijn
2) de magneet van het gaspedaal terug juist aligneren. Blijkbaar kan deze soms licht verschuiven waardoor het magnetisch veld niet meer optimaal zou liggen ten opzichte van de sensor, met voltageverlies tot gevolg. 2 kleine bedenkingen hierbij: die schroef wat de magneet moet vastzetten zit potvast bij mij (dus zou de magneet niet mogen bewegen) en hoe weet ik of de magneet juist gealigneerd is? Zit daar een markering op?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 31-03 16:35
Zag dit net in de VA voorbij komen... voor de liefhebber...
Fanatec Fanatec CSR Racing wheel / CSR Elite Pedals, Shifterset aangeboden
V&A aangeboden: Fanatec Fanatec CSR Racing wheel / CSR Elite Pedals, Shifterset

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42
Het gaat de hele week al niet zoals gepland. Vandaag is geen uitzondering.
Kan er vanavond helaas niet bij zijn. :(

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

ThiJor schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:16:
Ik heb sinds gisterenavond spijtig genoeg weer problemen met mijn CSP v2, vooral het gaspedaal. Hij gaat weer niet tot 100% in iRacing, ondanks dat ik hem kort gecalibreerd heb (tot ongeveer 960 van 1023 punten). Het hielp om dan de usb-connector uit te trekken en terug in te steken, maar nu houdt die korte reset het ook maar ongeveer 40 minuten uit.

Nu heb ik 2 "oplossingen" gevonden en ik vraag me af of iemand er ervaring mee heeft?
1) pedalen connecteren via een gevoede usb-hub. Het verloop van voltage via de usb-poort zou dan verholpen zijn
2) de magneet van het gaspedaal terug juist aligneren. Blijkbaar kan deze soms licht verschuiven waardoor het magnetisch veld niet meer optimaal zou liggen ten opzichte van de sensor, met voltageverlies tot gevolg. 2 kleine bedenkingen hierbij: die schroef wat de magneet moet vastzetten zit potvast bij mij (dus zou de magneet niet mogen bewegen) en hoe weet ik of de magneet juist gealigneerd is? Zit daar een markering op?
Mijn ervaring is dat het niet de magneet is die het probleem is, maar het printplaatje. Deze zit vast met tiny schroefjes en wordt op afstand gehouden door plastic ringen. Dat printje heeft bij mij dus ook wat speling.

Ik heb er in het eerste jaar nooit last van gehad, maar een paar weken terug begon het bij mij ook ontzettend te klooien. Heb toen de joyCalib.yaml file aangepast in de iRacing folder. En m'n gas+koppeling staat nu als volgt:
- DeviceName: 'Fanatec USB Pedals'
InstanceGUID: '{CB08B990-C6F5-11E2-8004-444553540000}'
AxisList:
- Axis: 0
AxisName: 'X Rotation'
CalibMin: 128
CalibCenter: 1024
CalibMax: 1024
- Axis: 1
AxisName: 'Y Rotation'
CalibMin: 0
- Axis: 2
AxisName: 'Z Rotation'
CalibMin: 128
Dit heeft bij mij voldoende geholpen en nu heb ik in ieder geval altijd 100% gas en koppeling.

Als dit niet genoeg helpt in de toekomst ga ik het printje vastzetten met moer+bout ipv die ontzettend waardeloze tapdraad in aluminium en wat harde spacers ipv het plastic.

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
DirkT schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:43:
[...]

Mijn ervaring is dat het niet de magneet is die het probleem is, maar het printplaatje. Deze zit vast met tiny schroefjes en wordt op afstand gehouden door plastic ringen. Dat printje heeft bij mij dus ook wat speling.

Ik heb er in het eerste jaar nooit last van gehad, maar een paar weken terug begon het bij mij ook ontzettend te klooien. Heb toen de joyCalib.yaml file aangepast in de iRacing folder. En m'n gas+koppeling staat nu als volgt:

[...]

Dit heeft bij mij voldoende geholpen en nu heb ik in ieder geval altijd 100% gas en koppeling.

Als dit niet genoeg helpt in de toekomst ga ik het printje vastzetten met moer+bout ipv die ontzettend waardeloze tapdraad in aluminium en wat harde spacers ipv het plastic.
Dat printplaatje is al vervangen geweest, maar ik kan wel bevestigen dat die tapdraad waardeloos is. 1 schroefje grijpt niet meer, ze zijn dan ook te kort aangezien ze maar 1mm in het gat zitten (bij mij toch). Ik heb vandaag een RMA gestuurd voor langere schroefjes. Ik heb een vermoeden wat het antwoord gaat zijn daarop :)

Ik ga dit weekend de ijzerwarenzaak eens binnenwandelen op zoek naar een oplossing om dat plaatje goed vast te zetten.

Bedankt voor de instellingen, dat kan ik vanavond ook proberen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

ThiJor schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:52:
Dat printplaatje is al vervangen geweest, maar ik kan wel bevestigen dat die tapdraad waardeloos is. 1 schroefje grijpt niet meer, ze zijn dan ook te kort aangezien ze maar 1mm in het gat zitten (bij mij toch).

...

Ik ga dit weekend de ijzerwarenzaak eens binnenwandelen op zoek naar een oplossing om dat plaatje goed vast te zetten.
Volgens mij is het haalbaar om moer+bout toe te passen, volgens mij is daar echt 'net' genoeg ruimte voor. Ik denk dat je daarmee een wat stabieler pedaal moet kunnen maken.

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-10 13:49

DutchDevil79

I race, therfore I am

Woop woop. Downloaden die shit. ;)

Hier kan je er een hele boel halen. Niet allemaal tegelijk jongens. >:) >:) >:)

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3185216.page

[ Voor 20% gewijzigd door DutchDevil79 op 30-01-2014 15:55 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
NickThissen schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:13:
Is er nog iets te verstellen aan die Evolution versie (of moet je dan de Revolution hebben)? Lijkt vrij hard mounted allemaal. En gaten boren om je stuur te mounten zie ik ook niet zo snel zitten :p

Zou iemand met een playseat (evolution) voor mij wat dingetjes kunnen opmeten? :+ Kon zo snel geen blueprints vinden ofzo...

[afbeelding]

Afstand A (achterkant stuur tot achterkant pedalen) is voor mij interessant om te kijken hoe ver ik de playseat tegen het bureau kan duwen - m'n bureau heeft in het midden een dwarsbalk waar de pedalen niet onder gaan passen dus dat kan nog wel eens een probleem worden. Afstand B (grond tot bovenkant stuur) is om te zien of het stuur boven het bureau uitkomt of juist te laag zit.
Thanks ;)

Die stang lijkt me ook niet ideaal, maar ik kan me niet voorstellen dat ik er echt last van zou hebben, is het zo vervelend dan?
Nick, dit gevonden :
All measurements are approx and in cm
A = 23
B = 53
C = 33
D = 30
E = 75

Afbeeldingslocatie: http://www.avforums.com/attachments/full2-1-jpg.77019/

Diegene die ik getest heb was uitgerust met g27 pedalen. bij de gas zit m'n rechtse been net naast of net tegen de buis. Bij het rempedaal (met linkse voet remmen) moest ik echt m'n voet schuin houden en zat m'n been constant tegen die buis.
Met CSP pedalen heb ik het nog niet getest en zal dit wel beter zijn maar als je de heel-toe techniek wil toepassen zit je volgens mij nog met je benen tegen die buis.
Of je moest pedalen hebben die je zelf kan verplaatsen op het bord (CSR pedalen of zo denk ik)

Ik was heel enthousiast toen een vriend van mij 'm gekocht had, maar na een paar keer er mee te racen heb ik toen besloten om zelf iets te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
NickThissen schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:13:

[afbeelding]

Thanks ;)

Sorry voor de late reactie; Afstand A is 57cm met de CSP en B is 70cm met de CSW-base.

Overigens kan je alles waar je de draaiknoppen ziet zitten verstellen, dus de buis tussen je benen kan naar voren maar dan komt het stuur omhoog en vice versa.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xept!on
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-03 00:11
Net met zweethandjes m'n eerste Skip-race gewonnen, al was het in de lage split.
Van de 4 races nu een keer 1e, 2e en 3e geworden. *O*

Zal wel tegenvallen als ik straks in een hogere split kom. :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
DutchDevil79 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 15:51:
[...]

Woop woop. Downloaden die shit. ;)

Hier kan je er een hele boel halen. Niet allemaal tegelijk jongens. >:) >:) >:)

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3185216.page
vind ik leuk! :+ _/-\o_

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Laatst online: 22:41

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik ben 1/2 uurtje later.... Sorry

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Idem...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:13
Xept!on schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 19:57:
Net met zweethandjes m'n eerste Skip-race gewonnen, al was het in de lage split.

Netjes! Gefeliciteerd!!

Ik kom bij summit maar niet onder de 1.25 :X

Straks race in de national serie. Toffe bak :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Laatst online: 09-12-2021
Xept!on schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 19:57:

Gefeliciteerd :D

Geniet er maar van :p sinds ik in de top split rij, sta ik al droog sinds vorig jaar juni. Was een paar keer dicht bij, but no sigar :+

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:06

BM

Moderator Spielerij
-PassY- schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 20:23:
[...]

Gefeliciteerd :D

Geniet er maar van :p sinds ik in de top split rij, sta ik al droog sinds vorig jaar juni. Was een paar keer dicht bij, but no sigar :+
Volgens mij zat ik net bij jou in een Skip practice server. Nette tijd hoor d:)b

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:58

Fuelke

Forza Ferrari

YouTube: 24 Hours of Daytona: Corvette C7.R with Tommy Milner - /DRIVER'S EYE << dit systeem heeft iRacing ook nodig. Een big ass rode pijl op het schermpje voor achterop komend snel verkeer ;)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
BM schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 20:30:
[...]

Volgens mij zat ik net bij jou in een Skip practice server. Nette tijd hoor d:)b
Yep, that was me :) Al zat jij niet ver achter mij kwa tijd. 1:23.0

Net tot 1:22.4 gekomen terwijl ik lekker aan het battlen was met iemand anders. Had het pas door toen mijn tank leeg was en ik mijn tijden bekeek.

Denk dat ik nu maar even in een Porsche ga stappen en de samba ga dansen :*)

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-10 14:43

Arfman

Drome!

Zo, eerste race met de Radical achter de rug op NTMv5 :)
Startte als 16e van de 23 (jaja) op Mosport. Lag na 2 bochten al 10e ofzo vanwege een grote crash. Mensen remden niet voldoende waardoor een relatief onschuldig tikje het halve veld uitschakelde.

Uiteindelijk als 5e geëindigd met slechts 1 spin, ik clipte de linkerkant van de snelle linkerknik bij Moss corner. Superveel mazzel dat ik niks raakte, geen schade opliep en niemand meenam, dus slechts 2 incjes. 108 punten, +60 iR en +0.13SR. Lekker begin van het seizoen :)
http://members.iracing.co...nid=10069676&custid=44916

(Extreem lucky moment op 4:15)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-10 16:22

seninha

god's right foot

Je was me jammer genoeg ff te snel :P

Bleef ook zelf te veel hangen achter twee andere rijders. Nadat ik ze voorbij was kon ik mijn pace niet meer vinden.
Maar best tevreden, van de 17de naar de 6de plaats

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DurkB
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:32
Zo, vanavond m'n eerste race gereden in de Mazda cup. Meteen een stop & go aan mijn broek, want ik trap de koppeling in, schakel de eerste versnelling in en geef gas (zonder de koppeling los te laten) en huh? de auto rijd weg?
Blijkbaar werkt de koppeling niet bij de eerste versnelling, bij 2,3,4 en 5 werkt hij wel? Vreemd.
Heb verschillende instellingen in het optie menu geprobeerd, maar het probleem blijft. Of hoort dit zo in iracing? Heb overigens een fanatec CSR wheel met CSR elite pedals EU.

Ik ben overigens 10e geworden en m'n irating is gestegen van 2,50 naar 2,62

Viel wel op dat het een cleane race was, niet zoals online in Forza, waar altijd 'beukers' in zitten, hier was ik dus naar op zoek!

Gr.

Dirk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
DurkB schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 21:48:
Zo, vanavond m'n eerste race gereden in de Mazda cup. Meteen een stop & go aan mijn broek, want ik trap de koppeling in, schakel de eerste versnelling in en geef gas (zonder de koppeling los te laten) en huh? de auto rijd weg?
Blijkbaar werkt de koppeling niet bij de eerste versnelling, bij 2,3,4 en 5 werkt hij wel? Vreemd.
Heb verschillende instellingen in het optie menu geprobeerd, maar het probleem blijft. Of hoort dit zo in iracing? Heb overigens een fanatec CSR wheel met CSR elite pedals EU.

Ik ben overigens 10e geworden en m'n irating is gestegen van 2,50 naar 2,62

Viel wel op dat het een cleane race was, niet zoals online in Forza, waar altijd 'beukers' in zitten, hier was ik dus naar op zoek!

Gr.

Dirk
Kan het dat je te vroeg de koppeling in trapte? Hij werkt pas vanaf een paar seconden voordat de lichten op je scherm verschijnen, daarvoor zijn de controls nog "uit". Ik wacht dus altijd met koppeling intrappen tot de lichten verschijnen, dan zou het gewoon goed moeten werken.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06-10 05:20
Bedankt voor de tips heren, hopelijk kan ik het gebruiken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Juist mijn eerste race in de Mustang Challenge gereden en gewonnen. De grote kleppers zaten er wel niet bij en de SOF was iets van 1500.

Een kleine update ivm de CSP v2 pedalen: ik heb het printplaatje van de sensor vastgemaakt met iets langer schroeven, die dus wel in de tapdraad grijpen. Ook maar eens alles goed schoongemaakt: overtollige en vuile olie verwijderd en opnieuw gesmeerd en tot nu toe (vingers kruisen) is alles weer in orde. Ik heb nu toch al 2u gereden zonder een probleem met mijn gaspedaal. Ik heb zelfs als test de pedalen volledig gecalibreerd. Hopen dat het zo blijft en anders volgende keer weer schoonmaken.

Volgende race: RUF Cup op Interlagos!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DurkB
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:32
NickThissen schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 21:58:
[...]

Kan het dat je te vroeg de koppeling in trapte? Hij werkt pas vanaf een paar seconden voordat de lichten op je scherm verschijnen, daarvoor zijn de controls nog "uit". Ik wacht dus altijd met koppeling intrappen tot de lichten verschijnen, dan zou het gewoon goed moeten werken.
Opgelost! had de koppeling blijkbaar niet goed gecalibreerd, opnieuw gecalibreerd en nu werkt ie prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xept!on
Net een hele lekkere race gehad met de Skip.
Als 13e gestart en in het eerste rondje voorzichtig naar P11, daarna een beetje achter een groep blijven hangen, vind dat toch nogal riskant om dan in te halen.
Toen daar wat gaten tussen kwamen ben ik gaan inhalen maar dat viel niet mee, ik was maar nét wat sneller.
Daardoor veel goede gevechten gehad, elkaar elke keer uitremmen bij T1 met net genoeg ruimte.

Uiteindelijk zo op P7 terecht gekomen en op P4 gefinisht doordat ze elkaar voor me van de baan reden of net te weinig fuel hadden. :9
Deze keer in split 2 van de 4. *O*

Edit; En natuurlijk bedankt voor de training mannen, heb best wat opgestoken door de voorbeeldrondjes. _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Xept!on op 30-01-2014 23:18 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
En dat was de RUF Cup race dan, met een hoop GOT'ers.

Start heb ik redelijk rustig aan gedaan en ik zat in een treintje waar ook Jasper in zat. Midden in de race kreeg ik echter onderstuur waardoor ik mijn wagonnetje niet meer kon aanhaken. Niel haalde me stilaan aan en hij heeft eens gekeken bij het ingaan van T1, maar hield toch in. Ik reed toen in P11 of zo. Ik had me ondertussen wat kunnen aanpassen op het onderstuur, tot in de voorlaatste en de laatste ronde dat plots overstuur werd en ik nog 2 keer rond ging...

Op zoek naar een andere setup dan maar voor WSCS, tenzij hij daar misschien toch werkt door de iets koelere temperaturen?

Edit: voor alle duidelijkheid, ik had de setup van Joao Pinho gebruikt. Zijn er misschien betere setups te vinden?

[ Voor 8% gewijzigd door ThiJor op 30-01-2014 23:30 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-10 09:31
Nou, had toch nog een 1.38,8 eruit kunnen persen. Scheelde wel dat dit de eerste keer was dat ik op interlagos scheurde met een RUF (had ook nog standaard setup). Maar wat zijn sommige gasten snel hier zeg. Haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xept!on
Ik zal trouwens nog 4 tracks moeten bijkopen voor de Skip om heel het seizoen te kunnen rijden.
Iemand nog aanraders voor 2 tracks/auto's om daarmee aan de 6 te komen?

Ik neig meer naar de lichtere auto's en zit te denken aan de Radical of Star Mazda, of is die Lotus 49 misschien wat?
Oval vind ik ook wel fijn dus een D-class auto daarvoor zou ook kunnen maar daarbij heb ik écht geen idee wat ik dan zou moeten kiezen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-10 13:49

DutchDevil79

I race, therfore I am

Mijn race met de cup was geweldig. Hele race gevochten in een groepje van 5 a 6 man. Kon in de een na laatste ronde zelfs nog p6 pakken. Scheelde dat ik al wat racejes had gedaan want de Cup vereist wat ervaring. Ik gebruik trouwens de setup van Nico Brand v1.2. Staat op iRacing forum. Was iets stabieler dan die van JP.

@excep!ion
Radical is een goede keuze rijd leuk op ntmv5. Lotus49 word te weinig gereden.

[ Voor 12% gewijzigd door DutchDevil79 op 30-01-2014 23:45 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
man echt he mijn race was naar de kl*te wegens die neutral bug in de RUF

kan Iracing nu gewoon eens niet beta testen, stel kleuters !!!! zit gewoon te klote om die auto in gear te krijgen dat ik gewoon op iemand rij :(

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xept!on
DutchDevil79 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 23:42:
@excep!ion
Radical is een goede keuze rijd leuk op ntmv5. Lotus49 word te weinig gereden.
Thanks! De Star Mazda staat nog op oude banden geloof ik, is deze leuk om te rijden en wat populairder dan de Lotus?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
-PassY- schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 21:09:
[...]

Yep, that was me :) Al zat jij niet ver achter mij kwa tijd. 1:23.0

Net tot 1:22.4 gekomen terwijl ik lekker aan het battlen was met iemand anders. Had het pas door toen mijn tank leeg was en ik mijn tijden bekeek.

Denk dat ik nu maar even in een Porsche ga stappen en de samba ga dansen :*)
Was over wat servers aan het hoppen, kwam net uit de Corvette op Spa. Was lang geleden dat ik weer eens in de Skip gereden had, maar hij is nog net zo leuk :) Duurde paar rondjes voor ik de achterkant wat onder controle had, maar daarna kon ik vrij snel rond de 23 laag gaan rijden :) Wellicht binnenkort eens een race meepakken. Summit Point is 1 van de leukste banen met de skip.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

seninha schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 21:36:
Je was me jammer genoeg ff te snel :P

Bleef ook zelf te veel hangen achter twee andere rijders. Nadat ik ze voorbij was kon ik mijn pace niet meer vinden.
Maar best tevreden, van de 17de naar de 6de plaats
Ik vergeet altijd dat jij dat bent, sorry 8)7
Van 17e naar 6 is inderdaad erg netjes. Heb aan het eind van mijn filmpje nog een analyse losgelaten op de startcrash, hopelijk kijken mensen ernaar en leren ze er iets van. Het begon namelijk met een onschuldig raceincident maar doordat mensen veel te opportunistisch zijn eindigde de race van 10+ mensen in T3.

IK heb ook nog even met de Corvette op Spa gereden. Ligt het aan mij, de setup (van het forum) of het weer dat die auto nog steeds erg afstandelijk voelt? Ik "voel" hem gewoon niet echt. Daarna ook nog even met de RUF Track op Road Atlanta gespeeld. Als je net uit de Radical en Corvette komt rijdt die auto zichzelf bijna, zo makkelijk :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Arfman schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 08:33:
[...]
IK heb ook nog even met de Corvette op Spa gereden. Ligt het aan mij, de setup (van het forum) of het weer dat die auto nog steeds erg afstandelijk voelt? Ik "voel" hem gewoon niet echt. Daarna ook nog even met de RUF Track op Road Atlanta gespeeld. Als je net uit de Radical en Corvette komt rijdt die auto zichzelf bijna, zo makkelijk :P
Heb gister ook een half uurtje met de Corvette op Spa gereden en ik deel je mening wel. Hij is een stuk minder tricky dan ie voor de update was, maar ik kan er nog geen echt gevoel in krijgen. Nu heb ik er ook niet veel mee gereden voor de update (lees: nooit), maar toch :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:29

Niellie41

[object Object]

Echt werkelijk geen idee waar jullie het over hebben. De setups van het forum vind ik zelf ook niet fijn.
Het is ook een krachtige auto met veel koppel (en in iRacing geen TC), je moet ook heel soepel rijden met de Corvette. Als je gaat boenderen en moeilijk gaat doen, dan is het een lastige auto ja. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Mag ik hieruit afleiden dat jij betere setups hebt Niel? O-)
Als je soepel rijdt is hij inderdaad goed te controleren, dat is ook de bedoeling. Helemaal mee eens. Maar waar je bij de RUF (Track en C-spec) echt het gevoel hebt dat de auto contact heeft met de weg, lijkt het voor mij alsof ik met de Corvette over de weg zweef, simpel gezegd. Kan ook aan de setup of het weer hebben gelegen hoor, ik ga sowieso nog meer testen want ik vind het nog steeds een gave auto om in te racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik ben er nog mee bezig. :)
Mijn PB, met race fuel, is een 2:13.1xx.

Dat gevoel heb ik helemaal niet, als mijn banden warm zijn, voel ik dat de auto contact heeft met de weg.
Je banden goed opwarmen, dat is heel belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Tja, dan "moet" ik maar weer meer gaan testen. Vervelend :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zweef effecht heb ik op de track ook de eerste 1,5 ronden tot 2 ronden .... trouwens ik vind vanaf ntm5 dat alles vreselijk onderstuurd lijkt ... mijn radical raceset van zandvoort die ik maandag is ff snel teste kwam ik bijna de bocht niet met door ... dat word hier en daar wat sleutelen :) ..... nuja main aim wordt dit weekend RUF :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Niellie41 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 08:46:
Echt werkelijk geen idee waar jullie het over hebben. De setups van het forum vind ik zelf ook niet fijn.
Het is ook een krachtige auto met veel koppel (en in iRacing geen TC), je moet ook heel soepel rijden met de Corvette. Als je gaat boenderen en moeilijk gaat doen, dan is het een lastige auto ja. :)
Het zal idd vast aan mij liggen, daar twijfel ik niet aan. Had gehoopt dat met de nieuwe banden ik wat beter uit de voeten zou kunnen met de GT bakken, maar dat lijkt nog niet helemaal het geval te zijn :)

Is niet erg, er is genoeg anders leuks te vinden :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Glasvezel hier is dood. Dat worden rustige dagen })

[ Voor 4% gewijzigd door JoepW op 31-01-2014 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Viel me gister op hoeveel ik die 'Online lijst' toch gebruikte. Nieteens om sessies te joinen, maar gewoon uit interesse wie wat aan het rijden is. Tis wel erg leeg zo :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
BM schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 10:16:
Viel me gister op hoeveel ik die 'Online lijst' toch gebruikte. Nieteens om sessies te joinen, maar gewoon uit interesse wie wat aan het rijden is. Tis wel erg leeg zo :)
Als ik dat had gedaan had ik geweten dat er toch een groot aantal got rijders de RUF cup zou gaan rijden. Was wel leuk.

Ik moet me alleen aanleren om niet te snel de bochten in te gaan, verlies daar echt een hoop tijd mee. Daarnaast ging het remmen ook niet zo lekker. Voor mij doen zat ik denk ik ook in een te hoge split, heb aardig wat iRating weten te verzamelen in week 13 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
Gewoon op TS komen. :D dan hoor je vanzelf wie/wat ana het doen is :D

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Net nog wat aan de setup van de Corvette gewerkt. PB verbeterd naar een 2:12.766. :)
Zal de setup wel uploaden. :)

en hij staat online.

[ Voor 32% gewijzigd door Niellie41 op 31-01-2014 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
themac1983 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 11:27:
Gewoon op TS komen. :D dan hoor je vanzelf wie/wat ana het doen is :D
Het is dat je het nu zegt.. Haha 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Onderstuur heb ik ook als een gek in de skip soms. Maar dat komt denk ik omdat ik te hard de bocht in wil.
RUF CSpec heb ik er ook last van, maar dat komt zeker weten omdat ik te hard de bocht in wil, merkte gisteren dat ik veel rempunten gebruik die ik in de skip ook gebruik, maar ik moet eigenlijk veel eerder remmen :) En ik blokkeer vaak mijn voorwielen, ook al heb ik mijn rem balans ergens rond de 59-60% heb staan.

Wat me wel enorm verbaasde gisteren ... power overstuur in de skip :o :o Met warme banden valt het wel mee, maar op koude/halfwarme banden moet ik echt oppassen bij het uitkomen in langzame bochten (1ste en 2de versnelling).

Je komt de bocht uit, achterkant ligt/voelt als een blok, je gaat op het gas, en de achterkant wil gewoon uitbreken. Het is redelijk makkelijk op te vangen ... Maar power overstuur in de skip 8)7 Wist niet wat me overkwam eerst :D Dacht eerst dat ik het me maar verbeelde, en te hard instuurde waardoor de achterkant de voorkant wilt inhalen. Maar dat was allemaal niet het geval. Het is echt power overstuur :9 Gisteren zelfs een paar keer driftend door het hele S-ses stuk gegaan op Summit 8) En ik heb niet eens aziatische genen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Uhu, merkte ik gister ook. Turn 3 (die snelle linker) moet je absoluut niet te hard in gaan. Het kan wel, maar dat verlies je volledig bij het uitkomen.

Waar kom jij trouwens in z'n 1 op Summit Point? :? :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
BM schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 13:22:
Uhu, merkte ik gister ook. Turn 3 (die snelle linker) moet je absoluut niet te hard in gaan. Het kan wel, maar dat verlies je volledig bij het uitkomen.

Waar kom jij trouwens in z'n 1 op Summit Point? :? :p
de hairpin neem ik zijn 1, en heel af en toe T1 als ik de binnenkant heb en iemand anders de buitenkant.

T3 heb ik weer niet zoveel problemen mee. Even rem aan tikken en naar links knallen. Alleen even wachten met op het gas gaan inderdaad, anders heb je een 1x aan je broek. En als het 2wide is, even terug naar 3 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
-PassY- schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 13:57:
[...]

de hairpin neem ik zijn 1, en heel af en toe T1 als ik de binnenkant heb en iemand anders de buitenkant.

T3 heb ik weer niet zoveel problemen mee. Even rem aan tikken en naar links knallen. Alleen even wachten met op het gas gaan inderdaad, anders heb je een 1x aan je broek. En als het 2wide is, even terug naar 3 .
Probeer die eens in z'n 2 te houden, volgens mij is dat sneller :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Net schitterend nieuws van sus en klus: de verbouwingen duren nog tot dinsdag...

dan nog alles opruimen... woensdag training... dus donderdag zijn we weer van de partij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
BM schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 14:07:
[...]

Probeer die eens in z'n 2 te houden, volgens mij is dat sneller :)
Liever niet, grote kans dat ik dan me achterwielen blokkeer. In zijn 1 hou ik ze draaiend op stukken waar ik veel snelheid moet verliezen. Niet ideaal waarschijnlijk, maar vaak moet ik een afweging maken tussen stukken waar veel en hard geremd moet worden in een rechte lijn en de stukken waar je even moet remmen of remmen in bochten.

Heb over het algemeen de rem balans wat naar achter staan (56-58%) zodat ik de auto een beetje kan sturen met de pendalen. En als ik de rem balans wat meer naar voren heb staan, kom ik bijna niet de snelle bochten door waar je even voor moet remmen. Ik krijg dan gewoon weg de balans van de auto niet in orde om snel de bocht door te gaan. En aangezien de laatste bocht op summit point daar onder valt, en het bijna de enigste plek is waar je makkelijk kan inhalen (t1), ga ik voor de rem balans naar achter zodat ik de laatse bocht maximaal kan aanvallen en een goede exit probeer te krijgen.

Circuits waar ik de rem balans meer naar voren heb is bv Sebring. T1 maakt toch niet uit omdat het elke keer weer een beleving is hoe je er door heen komt, en de rest is vooral hard remmen in een rechte lijn. Spa daarin tegen zit er een beetje tussen in vanwege Sector 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 00:43

Froggy

...

Weet iemand of het mogelijk is om drie schermen in verschillende resoluties te draaien in combinatie met iRacing? Bijvoorbeeld 1 x 22" als hoofdscherm en 2 x 19" ernaast als spiegel?

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Kan wel, met SoftTH. Zelf geen ervaring mee, maar wat ik lees op het forum kost het meer performance dan Eyefinity/nVidia Surround and is de beleving minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Dat kan inderdaad met SoftTH, zelf ook gedaan. Performancewise heb ik er niet zoveel last van gehad. Beleving is inderdaad minder omdat je geen hoek kan instellen, dus is het gewoon een horizontaal vlak, ja je hebt er wat aan bij gebrek aan beter, maar je kan beter drie gelijke hebben.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
FYI: Ik zou nog even niet op Spa gaan racen, zit een bug in waarmee je ineens (foutief) te horen krijgt dat je de verkeerde kant op rijdt op het rechte stuk voor Pouhon, dus wordt je gedisqualificeerd...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Oh lol. Das wel een bijzondere.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
NickThissen schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 15:40:
FYI: Ik zou nog even niet op Spa gaan racen, zit een bug in waarmee je ineens (foutief) te horen krijgt dat je de verkeerde kant op rijdt op het rechte stuk voor Pouhon, dus wordt je gedisqualificeerd...
Dat heb ik daarstraks gehad in de practice lol :D

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Site gaat voor 15 min down om 16:30.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 00:43

Froggy

...

NickThissen schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 15:40:
Gisteren in de SM een practise daar gedaan, maar heb het toen niet gemerkt.Misschien nog karretje gebonden?

Suzuka zit wel een bug in. Als iemand daar onder het viaduct crasht komt ie bij de 130R dwars door het asfalt! Als je er dan net boven rijdt heb je flinke schade.... :(

[ Voor 6% gewijzigd door Froggy op 31-01-2014 16:10 ]

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 07-10 14:11
Zo... m'n 2 jaarlijkse G27 is ook weer afgeleverd :P

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/4903492/got/g27-nr-3.jpg

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xept!on
Red Baron schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 16:10:

[afbeelding]
Nooit behoefte gehad om iets anders te kopen?

Net weer een Skip-race gedaan op Summit.
Helaas in de eerste ronde gespind toen ik iemand voor me probeerde te ontwijken.
Daarna nog langzaam opgeklommen en uiteindelijk wel wat iRating gewonnen, het was ook wel de hoogste split verwacht ik (site is down).

Geeft wel voldoening om rondje na rondje elke keer een tiende of twee dichterbij te komen met gewoon goede rondjes rijden en dan iemand in kunnen halen.
Ook eindelijk nét de 1.22 gehaald met een 1.22:998 oid. :D
Dat rondje nog eens bestudeerd en het had veel kenmerken van de voorbeeld laps van Rudy gisteren dus nogmaals dank. _/-\o_
Ik denk dat ik op sommige stukken vooral wat rustiger moet doen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Red Baron schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 16:10:

[afbeelding]
Eh? Sponsoring of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Gok garantie vanuit Logitech?

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Jep garantie inderdaad. Oude stuurtje stuurt niet meer.
Nu is het nog even afwachten of ik die nog terug moet sturen, anders ga ik het ding zelf maar eens open schroeven om te kijken of het nog te fixen valt.
Xept!on schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 17:01:
[...]

Nooit behoefte gehad om iets anders te kopen?
Niet echt.. ik heb wel een brake mod van TSS

Voorlopig vind ik de alternatieven zoals T500 / CSW om verschillende redenen niet zo'n substantiële verbetering om ze op dit moment aan te schaffen.

[ Voor 55% gewijzigd door Red Baron op 31-01-2014 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
plus dan kan je ons Fanatac mafkezen niet meer afzeiken :P

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Het kostte even 60 m1 UTP kabel, maar ik heb weer glasvezel (van de buren).
Enkel geen TV (dat was weer 60 m1 UTP geweest) en telefoon (wie wil er nou een vast telefoon) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
Tv en telefoon is overrated, zolang je maar kan racen!

Daarstraks nog een race gedaan in de GT3 challenge en 2e geworden met weer mooi 78 irating erbij :D

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xept!on
Red Baron schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 17:25:
[...]

Niet echt.. ik heb wel een brake mod van TSS

Voorlopig vind ik de alternatieven zoals T500 / CSW om verschillende redenen niet zo'n substantiële verbetering om ze op dit moment aan te schaffen.
Daar heb ik ook al eens naar zitten kijken, ik heb nu G27 pedalen en wacht nog even tot ik het verantwoord vind maar dit lijkt me wel een goede verbetering.
Maakt het veel verschil met zo'n Bodnar kabel, en voldoet de lichtere veer of is de zwaardere aan te raden?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Deze is cooooooooool
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=l-kp2k9VFtE]
Nu ook zo een voor een of andere road serie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Red Baron schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 17:25:
Jep garantie inderdaad. Oude stuurtje stuurt niet meer.
Nu is het nog even afwachten of ik die nog terug moet sturen, anders ga ik het ding zelf maar eens open schroeven om te kijken of het nog te fixen valt.
Ga je dit nog 10 jaar volhouden denk je, op een gegeven moment vind Logitech het wel genoeg lijkt me.

(btw ik heb wel interesse in de pedalen als je ze over hebt)

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Brake mod ziet er goed uit, al vind ik het een vrij dure optie voor 1 pedaal :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
JoepW schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 18:58:
Deze is cooooooooool

Nu ook zo een voor een of andere road serie ;)
Een pareltje van een video ... Wauw.

Wel raar om Wil zo rustig te horen praten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Xept!on schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 18:46:
[...]

Daar heb ik ook al eens naar zitten kijken, ik heb nu G27 pedalen en wacht nog even tot ik het verantwoord vind maar dit lijkt me wel een goede verbetering.
Maakt het veel verschil met zo'n Bodnar kabel, en voldoet de lichtere veer of is de zwaardere aan te raden?
Of een Bodnar kabel nou echt het verschil maakt, geen idee. Vind het moeilijk in te schatten of het nou echt veel helpt een hogere resolutie. Wat wel handig is eraan is dat je met die calibratie tool de actieve range kunt instellen.
Bij slijtage of beetje springende waardes bij vol gas kan je dat makkelijk even bijwerken, dus je hoeft niet met half gas ingame te gaan calibreren etc.

Qua veren weet ik het niet, ik heb de mijne als voor de launch al pre-ordered en toen leverden ze maar 1 veer (ik denk die lichte?). Ik vind de mijne in ieder geval al behoorlijk hard; tijdens de Daytona 2.4 heb ik ook een keer zo hard zitten trappen dat de pedalen als het ware achterover kantelden en verschoven waardoor ik de muur in spinde :P
enchion schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 18:58:
[...]
Ga je dit nog 10 jaar volhouden denk je, op een gegeven moment vind Logitech het wel genoeg lijkt me.

(btw ik heb wel interesse in de pedalen als je ze over hebt)
Om eerlijk te zijn had ik niet verwacht dat het nog onder de garantie viel, aangezien ik de orginele set eind 2010 aangeschaft had.
De pedalen houd ik liever zelf nog even als backup, sorry.
BM schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 19:00:
Brake mod ziet er goed uit, al vind ik het een vrij dure optie voor 1 pedaal :)
Klopt, ze zijn redelijk prijzig. De eerste pre-order batch was goedkoper (€ 99,-)
Voor € 140 zou ik denk ik eerder de CSR Elite overwegen ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGvd,

ben net klaar met eten, afwas gedaan. Pc aangezet, iracing pagina gestart ... selecteer de skip barber class ... meteen de onderhoudspagina :( WTF!!!!

Als it-er kan ik best begrijpen dat het zo nu en dan mis gaat, maar kom op dit is wel heel erg lang.

Als mij dit zou overkomen, dan word ik denk ik met pek en veren buiten het pand gezet, want het is me al een keer overkomen na 1 dag.

grrr. Zo maar weer eens F5-en :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Deze was aangekondigd. ;) Het stond al een paar uur boven in het scherm. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Ah, dat maakt het weer wat minder erg.

Maar ja, dagje werken en de iracing pagina niet bekijken :) Heb iets gemist dus.

Was er ook een verwachte eindtijd gemeld, of iracing soon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
-PassY- schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 19:37:
GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGvd,

ben net klaar met eten, afwas gedaan. Pc aangezet, iracing pagina gestart ... selecteer de skip barber class ... meteen de onderhoudspagina :( WTF!!!!

Als it-er kan ik best begrijpen dat het zo nu en dan mis gaat, maar kom op dit is wel heel erg lang.

Als mij dit zou overkomen, dan word ik denk ik met pek en veren buiten het pand gezet, want het is me al een keer overkomen na 1 dag.

grrr. Zo maar weer eens F5-en :(
Idem, WSCS geselecteerd. Als ze zich houden aan hun 10 minuten kan ik het nog net halen, maar ik zal er maar niet op rekenen :'(
Hoewel, er waren maar 5 geregistreerden, dus het gaat sowieso niet officieel...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
en weer up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Net mijn 1e officiele race gereden sinds begin augustus :p Slechte Q in de Skip, maar men was zo vriendelijk om de 1e ronde elkaar met bosjes eraf te rijden. Na 1 rondje op P4, nog 1 iemand in kunnen halen en uiteindelijk vrij 'boring' naar P3 gereden. Leverde me zelfs nog iR op wat ik niet verwacht had. Snelheid moet nog wel wat hoger eigenlijk, is nog niet helemaal waar ie zijn moet :)
Red Baron schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 19:17:
[...]

Klopt, ze zijn redelijk prijzig. De eerste pre-order batch was goedkoper (€ 99,-)
Voor € 140 zou ik denk ik eerder de CSR Elite overwegen ofzo...
Dat is een wat schappelijker bedrag inderdaad :)

[ Voor 29% gewijzigd door BM op 31-01-2014 19:54 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Eventueel wat voor jou BM: http://members.iracing.co...list/3235576.page#7764419
Of iemand anders....

En ook nog een vette PC...
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3235575.page

[ Voor 28% gewijzigd door JoepW op 31-01-2014 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
wow wat een rig :9~

die pedals zijn dus gemaakt van echte raceauto onderdelen he. was prototype toen ik de mijne kocht anders had ik er ook zo'n gekocht pfff straks even euro millions checken :+

[ Voor 21% gewijzigd door dabelg op 31-01-2014 20:47 ]

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Holy moses, das wel een dijk van een setup :) Kan 'm wel eens vragen wat ie voor enkel de cockpit wil hebben, de rest word me sowieso te gortig :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Eerste race in de Ruf Cup: laat maar zitten. Wat een kut auto is het geworden zeg. Was leuk in een groepje in het begin, maar minste of geringste slide of blokkeren is je race over, ik had werkelijk 8 rondjes nodig om weer tot m'n normale tijden te komen en 15 seconden ofzo verloren om niks. Gewoon TOTAAL geen grip meer, overal onderstuur, terwijl ik echt niks geks deed, een keer iets te ver doorgeschoten in een bocht en het was over :( Misschien ligt het aan de setup maar als het zo moet dan zoek ik wel een andere auto. Jammer, 't is weer de McLaren overnieuw, top auto bij release en dan een "kleine update" en meteen geen zak meer aan :(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.w
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 00:11
NickThissen schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 21:24:
Eerste race in de Ruf Cup: laat maar zitten. Wat een kut auto is het geworden zeg. Was leuk in een groepje in het begin, maar minste of geringste slide of blokkeren is je race over, ik had werkelijk 8 rondjes nodig om weer tot m'n normale tijden te komen en 15 seconden ofzo verloren om niks. Gewoon TOTAAL geen grip meer, overal onderstuur, terwijl ik echt niks geks deed, een keer iets te ver doorgeschoten in een bocht en het was over :( Misschien ligt het aan de setup maar als het zo moet dan zoek ik wel een andere auto. Jammer, 't is weer de McLaren overnieuw, top auto bij release en dan een "kleine update" en meteen geen zak meer aan :(
Idem, ik kan de auto totaal niet naar mijn hand zetten. Of het aan mezelf ligt of aan de setup weet ik nog niet zeker. Daar moet ik nog even flink wat test kilometers voor maken. Feit is wel dat de versie die ik tijdens de GOT 180 reed veel leuker vond.

Voor de beginnende Iracers; de Cadillac is best een leuke wagen geworden. Zeker een aanrader als je ambities bij het GT racen liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Die Cadillac vond ik heel vreemd, misschien niet slecht maar kon er niet aan wennen. Het leek alsof hij de eerste 10 graden stuur gewoon niet reageert, alsof er een enorme deadzone is. Ben zelfs opnieuw gaan kalibreren maar dat hielp niet. Kon er niet mee overweg.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Mijn god, wat een clowns rijden er rond in de RUF Cup. De race van gisteren was nog tof om te doen, maar net gewoon 2 keer iemand die weigert op zijn rem te duwen als hij gespind is en zo dwars over de baan blijft rollen.

Edit: zo kwaad dat ik DT-fouten begin te maken...

[ Voor 11% gewijzigd door ThiJor op 31-01-2014 23:04 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 21:24:
Ik heb de C-Spec nog niet gereden na de update. Is het echt zo erg?
Zag dat je trouwens een DQ had in de die race ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:58

Fuelke

Forza Ferrari

Ik ben maar eens in de Radical gesprongen, wat een contrast met de RUF van een paar weken terug :o

Veel sneller en vinniger, blij dat het maar een race was van 25 minuten. Dat ik vroeger races van 45 minuten reed met de Radical ...

Wel een vreemd einde, vier rondjes van het einde de muur geraakt bij het insturen van T1, lichte stuurschade, niks ergs verloor amper tijd, maar toch een meatball flag voor schade. Ben gewoon blijven doorrijden, in de laatste vier ronden is de tijd niet opgenomen, maar ik ben toch gewoon als 12de kunnen eindigen, geen DQ.

Je merkt ook dat ik geen raceritme heb, ik was duidelijk sneller dan Jose Carlos Campodonico maar ik durfde er hem amper naast zetten uit schrik dat ik hem zou aantikken.

http://members.iracing.co...nid=10078451&custid=56527

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
JoepW schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 23:19:
[...]

Ik heb de C-Spec nog niet gereden na de update. Is het echt zo erg?
Zag dat je trouwens een DQ had in de die race ;(
Dat was na de race uit frustratie lol. Gefinished met 16, daarna de muur in gespind.

Net een race in de Track gedaan, voor de build vond ik de C-spec leuker, nu vind ik de Track veel leuker. Helaas rond getikt toen ik lekker met Wim naar voor aan het rijden was en ergens achteraan gefinished maar verder wel een leuke race.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:25
Nick ik volg je, vergeleken met de Track vind ik de C spec heel raar rijden. Een practice geprobeerd maar ik blijf wel lekker bij de Track :P

Net een GT3 race geprobeerd. Practice ging goed met de setup die werd aangeprezen door Deni en Joep. Helaas verbindingsproblemen in de in lap voor de race, werd eruit gegooid. Ik snel weer connecten, kon ik starten vanuit de pits met een tow van anderhalve minuut. Afijn, dat is dus een lap achterstand. Ik begon rustig aan en het ging wel lekker, de nummer 1 bleef op zo'n 10 seconde achterstand tot dat ik de mensen voor mij weer tegen kwam. Ik lag een ronde achter dus mocht eigenlijk niet inhalen, liet eerst maar de nummer 1 voorbij gaan. Daarna kwam iemand de pits uit die mij weer niet mocht inhalen maar dat wel gelijk deed, dus ik dacht, oke fuck it ik ga ook lekker in de aanval. Hele hoop mensen ingehaald en af en toe werd ik vies afgesneden maar mijn pace was veel sneller dus had gelukkig niet lang last van ze. Uiteindelijk nog 16e geworden van de 33!

Maarre, een 1.19 in de race zit er nog even niet in :X |:(
Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/38/w11d.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Streskip op 01-02-2014 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:13

Phydomir

Dennis

Als je de c-spec gaat rijden moet je vergeten dat er ooit een c-spec is geweest en vanaf 0 beginnen. Ik kan me ook niet echt vinden in het commentaar. Vind het een hele leuke auto.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Crap! ik vond ovals al leuk met de street stock bij de rookies, maar heb nu met de trucks gereden op pocono. Dat is nog 10x mooier!

Alleen zijn die yellow flags wel saai elke keer. 4x gebeurd.

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 12 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.