iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Wel vreemd hoor...
Net even Chrome en ook Firefox gestart en rara pas na tig keer refresh (lijkt iRacing wel) kwam het plaatje tevoorschijn!
raaaaaaaaar.
[ Voor 28% gewijzigd door JoepW op 24-10-2014 13:34 ]
Maar goed. Het werkt.
laatste aanwinst voor ik voor accuforce ga (kan deze daar ook opzetten)
iemand een idee hoe je een MX5 rolt? T1 op summit leek me wel een mooi punt vanwege de curbs, maar het lukt niet
ja, je moet toch wat in week 13
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Was je er niet bij maandag? Die baan lijkt me goed rolbaar voor elke auto-PassY- schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:57:
Zo, deze week al een McLaren op zijn kop gekregen, de CSpec &7 RufT.
iemand een idee hoe je een MX5 rolt? T1 op summit leek me wel een mooi punt vanwege de curbs, maar het lukt nietIn de Esses zijn ze niet hoog genoeg
ja, je moet toch wat in week 13
Hiero in T5 op de binnencurb-PassY- schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:57:
......iemand een idee hoe je een MX5 rolt? T1 op summit leek me wel een mooi punt vanwege de curbs, maar het lukt nietIn de Esses zijn ze niet hoog genoeg
.....
T5 ook al geprobeerd
Zolder is denk ik ook wel een goede. Vooral de eerste chicane. Heb daar al een keer gesoliciteerd in de skip om bij NASA te komen
Op naar Zolder
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
@glnk: ons Ford team zal niet blij zijn met zo'n geweld net achter hen
@Gruwel: dikke proficiat aan beide ouders!
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Denk dat ik nu maar eens de Ford Spec Racer ga proberen
Verwijderd
Deploy sim and web bug fixes.
EDT
Monday 2014-10-27 0400 Hosted Sessions Unavailable*
Monday 2014-10-27 1000 Service Unavailable
Monday 2014-10-27 1200 Service Restored
UTC
Monday 2014-10-27 0800 Hosted Sessions Unavailable*
Monday 2014-10-27 1400 Service Unavailable
Monday 2014-10-27 1600 Service Restored
AEST
Monday 2014-10-27 1800 Hosted Sessions Unavailable*
Tuesday 2014-10-28 0000 Service Unavailable
Tuesday 2014-10-28 0200 Service Restored
All times are subject to change.
Dat is rijkelijk laat tegen de start van het seizoen aan.
Maar goed de zooi is wel weer om 17:00 CET up
Dit geeft ze een beetje tijd om de echt grote problemen ook nog ietwat te testen en eventueel nog wat kleine dingetjes erbij in te stoppen lijkt me.
DX11 ofzoRed Baron schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 16:33:
Dat is meestal toch zo? Ze kunnen het ook nu doen en dan overmorgen weer ofzo.
Dit geeft ze een beetje tijd om de echt grote problemen ook nog ietwat te testen en eventueel nog wat kleine dingetjes erbij in te stoppen lijkt me.
* BM loopt zachtjes fluitend verder
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Geen probleem in de Ford GT in ieder gevalTuxieDeni schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 15:08:
Zolder is ook wel een goeie
quote: Kevin OKeefeI had a spotter in tonight's Iracing Nascar Series and he said when I was pitting he had the option to remove me. If he can, this is a bug and should be fixed.
Die update maandag is wel een goed idquote: Randy CassidyRighto. That'll be fixed in the next update.
Als het mogelijk is om die vergroting te krijgen zou dat natuurlijk ideaal zijn, maar als dat niet lukt wat dan ? Uiteindelijk mogen er maar 32 man connecten, en de laatste tijd komen we daar gewoon akelig dicht bij in de buurt. Het is niet uit te sluiten dat we daar de komende tijd overheen zullen gaan, en dan is het dus gewoon niet mogelijk voor sommige mensen om op de TS server in te loggen.JoepW schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:14:
We hebben een paar zaken wat scherper geformuleerd en het wachtwoord gewijzigd: Klik hier voor de details
Ik heb hier thuis een prima verbinding en ik had nog een oud stukje hardware staan dat ik niet gebruik en ook onverkoopbaar is. Daarop heb ik een TS server geïnstalleerd die enkel gestart wordt indien er problemen zijn met de reguliere TS-server van Dirk.
Verder zijn we via diverse kanalen aan het kijken voor een vergroting van de capaciteit van de server zonder dat het ons geld moet kosten
Een mogelijke oplossing hiervoor (dus als de vergroting niet lukt) is volgens mij Mumble, wat gewoon een prima vervanging voor TS is. Heeft ook een overlay (werkt op dit moment wel alleen als iRacing in 32bit mode draait), en de geluidskwaliteit is gewoon zeker zo goed als TS. Ook kun je channels aanmaken, rechtenstructuur enz. Voordeel is dat het gratis is, en dus (voor zover ik kan nagaan) geen userlimiet heeft.
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Cube Nuroad Race (2022)
Yep ligt plat zo te zien. (te veel klachten over de nieuwe release misschien??)derx666 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 19:27:
hmm... ligt bij jullie ook het iRacing forum eruit? Ik krijg een error 50x
Hoe laat moet ie starten?NickThissen schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 18:48:
Ik wil vanavond wel de Zolder race oefenen nog want woensdag gemist en morgen denk ik ook geen tijd. Nog meer mensen zin, dan host ik (of joep?) zo wel ff een server, uur of 8 tot 10?
pffff, en hoe lang?
Verwijderd
Ja zie de openingspost. Misschien handig om het nieuwe ww ff te pm'en naar iedere iracer?Zouaaf schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 22:43:
hi, ik kan ts niet meer op . Is er een ander ww ?
Verwijderd
Ik neem aan dat je snapt dat ik dat ook bedoeldeNickThissen schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 22:47:
Nou, laten we het maar houden tot iedere GoTermaar ik zal even een email doen ja.
De Topic Start (TS) is aangepast met de nieuwe content en er is een sectie in voorbereiding over Team Racing.
Achter de schermen zijn we al een tijdje bezig met een nieuwe GoT iRacing wiki. Maar het is meer werk dan gedacht. Dus dat duurt nog even.
De agenda in de TS bevat nu ook een link naar een Google Spreadsheet waar je een week kan kiezen en heel simpel kan zien welke series waar rijden.
De wekelijkse dinsdag training met korte afsluitende race is dit seizoen gebaseerd op een 'poll' per week. Dus we bepalen gezamenlijk wat we elke week op dinsdag doen!
Het kan dus zo zijn dat we elke week een andere serie rijden op dinsdag.
Het is mijn inziens aan te raden om jouw keuze per week te maken en niet nu al voor het hele seizoen. Tenzij je zeker weet dat je elke week kan rijden en ook weet welke serie je wilt rijden.
Lees hier de details: KLIK
GoT heeft waarschijnlijk meer leden dan iRacing.NickThissen schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 22:47:
Nou, laten we het maar houden tot iedere GoTermaar ik zal even een email doen ja.

GoT iRacing heeft de laatste weken hard gewerkt aan een support race-serie voor de NEO serie.
En vandaag hebben we het genoegen om alle details vrij te geven via onze website en het member forum.
Hier de belangrijkste links voor de GES:
[ Voor 7% gewijzigd door JoepW op 25-10-2014 16:57 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Read the fu... manual Vekievekie schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 18:32:
Zeer mooi initiatiefmag je eigenlijk in de 2leagues rijden? Niet dat ik dat van plan ben maar mss andere mensen wel
Ja het mag maar van 1 november (opening inschrijving) en t/m 8 november krijgen niet NEO rijders / teams voorrang qua volgorde.
Maar ik sla denk ik over om volledig voor de NEO te gaan. Switchen van auto gaat me niet goed af
Maar als er anderen zijn, mogen die van mij eerst.
[ Voor 23% gewijzigd door gtrNL op 26-10-2014 01:15 ]
Voor degene die wel meedoen aan de GES iig veel succes, en ik zal er zeker naar gaan kijken!
Cube Nuroad Race (2022)
Stel je nou voor dat ik optijd thuis ben morgen, zou ik dan nog mee kunnen doen? (ik verwacht overigens totaal niet dat ik het redNickThissen schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 22:53:
Zijn er nog gegadigden voor de Zolder race morgen? Lijkt erop dat we nog 3 plekken in de Riley hebben en nog 1 in de Mustang.
Derx: we verwachten ook niet van de NEO mensen dat ze ook aan GES mee gaan doen (maar het mag dus wel). Maar als er wat mensen willen helpen met steward zijn ofzo dat is altijd handig.
Kinderen moeten toch eerst naar bed en zo
Maar heb ook geoefend dus kan de auto wel op de baan houden 😉
Wel zin in vanavond ben benieuwd naar de tactieken etc
Edit: typo
[ Voor 5% gewijzigd door ramsho op 26-10-2014 12:20 ]
Moeten we dit nou aangeven of ......ramsho schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 09:00:
.....Kinderen moeten toch eerst naar ben en zo.....
Nou zo sterk ben ik niet (meer) hoor, mijn iRating (2600 atm) komt vooral door de Riley in de WSCS afgelopen seizoen. Focus zal voor mij echt liggen op uitrijden en geen schade rijden. Ik ga waarschijnlijk me zoveel mogelijk op NEO concentreren en geen kampioenschappen rijden in verband met tijdgebrek.derx666 schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 01:46:
Aangezien ik al aan de NEO meedoe sla ik deze over. 2 auto's in 1 weekend gaat me niet goed af. Morgen de laatste Skip 2K racce van dit seizoen op Suzuka. Daarna ga ik me volledig richten op de FGT om zo goed mogelijk geprepareerd te zijn voor de NEO. Hopelijk kunnen we daar in of net tegen de top 5 in de FGT eindigen met onze GoT #66. Ik denk dat we een sterk Ford GT team op de been hebben gebracht met Arjan, Maykel, Dirk en mezelf, maar ik denk dat onze focus (zeker in de eerste races) vooral zal liggen op uitrijden zonder schade. 6 uur is een lange tijd, en ik denk dat schadevrij rijden al snel een plek dicht tegen de top 5 gaat opleveren.
Voor degene die wel meedoen aan de GES iig veel succes, en ik zal er zeker naar gaan kijken!
Volgende week gaat de hele bovenverdieping geschilderd worden en voorzien van nieuw tapijt, zul je zien dat dan net mijn CSWv2 binnenkomt
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Vooralsnog hebben we daar nog niet voor geworven.
Stuur svp even een DM aan mij als je wilt helpen
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Bij de start mooi mijn plaats kunnen houden. Het was een heel cleane start trouwens, mooi om te zien. Ik zat vast achter Jos, die echt heel stabiel reed, maar wel serieus onder mijn normale pace. Ik begon al wat na te denken over strategie en zo en verschoot dan ook toen plots voor ons een Mustang in de eerste linkse stond. Een van de DP's voor me ging half dwars, ik remde ook wat harder dan normaal en ging zelf dwars, het gras in.
Terug wat plaatsjes naar achter dus, achter onder andere Niel. Ik kon aansluiten bij Niel, maar kwam in aanraking met een Mustang bij het aanremmen van de haarspeld. Mijn fout, ik ging wat te veel naar links om de bocht goed aan te kunnen snijden. Iets later verloor ik hem in de kanaalbocht door de curbs te pakken (wat ik normaal nooit doe daar, mijn gedachten weer ergens anders zeker?) en toen een tow gepakt voor mijn eerste pitstop.
Na mijn pitstop ging het goed, ik had een goede pace te pakken en liep wat in op de top 5, die natuurlijk wel een rondje voor reden. Bij het naderen van pitstop 2 begon ik weer na te denken over hoeveel fuel ik precies ging nodig hebben, boven de brug niet goed opgelet en weer de muur in. Dat was mijn game over.
Ik vond de race wel tof om te doen. Inhalen op Zolder is niet makkelijk, je moet eigenlijk gebruik maken van de tragere klasse. Spijtig van mijn fouten, maar weer een stuk bijgeleerd (ik heb echt een spotter/crew chief nodig tijdens endurance races).
Proficiat aan de organisatie, want zoals gewoonlijk was alles weer top geregeld. Hopelijk tot eind volgend seizoen, over 6 weken
Hopelijk wel een leuke race geweest voor de rest. Is wel al de tweede finale achter elkaar die ik moet missen zo.
[ Voor 8% gewijzigd door DutchDevil79 op 26-10-2014 22:07 ]
Was voor mij een goede oefening voor NES en ZAC.
verwachtte er niet teveel van en was dan ook verbaast met P3 na de qualy.
De start ging vrij goed en al snel bleek nick en jari toch een klasse apart te zijn en achter mij kon ik ze mooi afhouden dsu top3 was mijn doel, aan het einde van men 1ste stint een momentje gehad met een mustang ( weet niet wie zijn fout het was).
Ik had besloten om de 2de stint kort te houden en vanaf dat ik wist dat ik tot aan het einde kon rijden heb ik terug gepit en hem volgesmeten. Daarna volgde een paar mooie rondjes met Niel, was echt supperclose racen. Ondertussen was Nick nog weggevallen en reed ik op een virtuele 2de plaats omdat iedereen nog moest piiten.
Na Niel te zijn gepasserd (echt close racing die overtake) was het tempo rijden tot aan de finish.
Uiteindelijk de 2de plaats kunne pakken achter Jari die wel een alien is seg
Maar echt een suppermooi resultaat en suppercoole race!!
De race was wel gaaf, hoop frustraties gehad met de Rileys maar ook heel leuk en spannend gereden!
3e wide met Rudy op de chicane af dacht ik zal optijd remmen voor we met zijn 3en eraf kegelen alleen uitkomen ging mijn auto alle kanten op en gaf ik Dennis net een tikje waardoor hij spinde, dat was niet de bedoeling Dennis.
Organisatie weer bedankt voor alles!
Vond de combo wel gaaf, maar erg lastig!
Verwijderd
Kon weer opnieuw beginnen, Nasos was ik in ieder geval wel zat. Had een rampenentry omdat ik bij het inremmen van de pit of vol in Nasos z'n bumper moest, of uitwijken eromheen. Dat laatste lukte met een klein contactje, maar ik schreef m'n Mustang af op de pitmuur. Samen met een speeding penalty verloor ik daar de nodige seconden...
De 2 stints daarna verliepen een stuk beter. Wederom was het weer naar voren rijden en kwam ik weer Nasos tegen. Zijn gedrag wederom hetzelfde, en ik begon alweer te balen. Toen hij een foutje maakte in de eerste chicane kon ik hem ernaast zetten en zelfs Deni kon het 3 wijd maken. Ik wilde mijn wagen kosten wat kost voor Nasos krijgen en vond het tof dat Deni eerder op de rem ging.
Daarna race uitgereden in niemansland. Beetje gedrift de laatste paar rondjes en door het uitvallen van Antti nog een plekje cadeau.
Bedankt voor de orga!
Hele race lekker gereden, was op P9, 5 min voor het einde maak ik een heel klein foutje in de eerste chicane, de P2 Mustang die achter me rijdt begint me in te halen (ik laat gas ietsjes los zodat hij er makkelijk langs kan (niet voor pos tenslotte)) en er komt een Riley aan, ziet twee Stang's naast elkaar en denkt, daar kan ik wel onderdoor. En toen stonden er twee Mustangs in de muur. P2 kon door om 5e te worden, ik mocht met rokende motor de pits in... too much damage, we're done here.
Wel goed om te zien dat de Riley direct een 10 sec penalty kreeg.
Overal op de baan was actie
Maar ik denk dat dit wel voor herhaling vatbaar is als ik niet me doe als rijder
En Nick en Joep bedankt voor de organisatie
Wel jammer dat ik in ronde 52 een tik kreeg van een riley en vol in de muur knalde, auto nog gerepareerd maar de snelheid was eruit en na 3 ronden plofde de motor ook.
Die 2 uur vielen ook nog best mee, tijd vliegt voorbij, al met al leuke race gehad.
tx mannen
Ik wil iedereen nog even vragen om het programma voor dinsdag te beinvloeden!
Stem AUB even hier welke serie we moeten pakken voor de dinsdag. We kunnen tijdens deze sessies, indien gewenst ook uiteg geven over setups, telemetry en we kunnen wat close race instructies geven
Dus stem even AUB: https://docs.google.com/f...UKeVE9eFpf6btKfg/viewform
Hier de resultaten tot nu toe: https://docs.google.com/s...wm1NIRB4/edit?usp=sharing
[ Voor 10% gewijzigd door JoepW op 27-10-2014 07:31 ]
Helemaal mee eens, maar ik deel de mening van Arfman ook wel. Het zal voornamelijk van netjes rijden moet komen. Mijn IR is voor een behoorlijk deel behaald in de SRF, en in andere autos is het toch lastiger op snelheid te komen. Vooralsnog ben ik in de FGT nog een seconde of anderhalf trager dan de mensen waar ik me enigszins aan wil kunnen meten.derx666 schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 01:46:
Aangezien ik al aan de NEO meedoe sla ik deze over. 2 auto's in 1 weekend gaat me niet goed af. Morgen de laatste Skip 2K racce van dit seizoen op Suzuka. Daarna ga ik me volledig richten op de FGT om zo goed mogelijk geprepareerd te zijn voor de NEO. Hopelijk kunnen we daar in of net tegen de top 5 in de FGT eindigen met onze GoT #66. Ik denk dat we een sterk Ford GT team op de been hebben gebracht met Arjan, Maykel, Dirk en mezelf, maar ik denk dat onze focus (zeker in de eerste races) vooral zal liggen op uitrijden zonder schade. 6 uur is een lange tijd, en ik denk dat schadevrij rijden al snel een plek dicht tegen de top 5 gaat opleveren.
Snelheid zal nog wel wat omhoog gaan, maar idd, uitrijden gaat met afstand het belangrijkste worden, en dat zou toch moeten kunnen
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Eerste uur geen straffen uitgedeeld, omdat ik niet echt lekker was wat eerder gestopt (in overleg) en heb het einde dan ook niet meegemaakt.
Het ging er redelijk netjes aan toen, alleen soms wel erg gewaagde inhaal acties van de Riley's.
Was leuk om het eens van een ander perspectief te zien.
Denk dat we allemaal nog wel de nodige km's moeten oefenenBM schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 07:55:
[...]
Helemaal mee eens, maar ik deel de mening van Arfman ook wel. Het zal voornamelijk van netjes rijden moet komen. Mijn IR is voor een behoorlijk deel behaald in de SRF, en in andere autos is het toch lastiger op snelheid te komen. Vooralsnog ben ik in de FGT nog een seconde of anderhalf trager dan de mensen waar ik me enigszins aan wil kunnen meten.
Snelheid zal nog wel wat omhoog gaan, maar idd, uitrijden gaat met afstand het belangrijkste worden, en dat zou toch moeten kunnen
Gisteren de laatste race in de Skip 2k cup gereden van dit seizoen. Uiteindelijk 12e geworden nadat ik in lap 2 schade kreeg. We rijden met 2 man naast elkaar door turn 1&2 op Suzuka, toen een derde dacht dat het wel verstandig was om zich ermee te bemoeien. Hij tikte diegene naast me net aan, waardoor hij in onbelans raakte en mij net raakte. Was een 0x contact, maar wel mijn rechter voorwiel krom, en niet meer fatsoenlijk mee te rijden. Dus pitstop gemaakt, van P10 teruggevallen tot P30. een P5-P7 was gewoon mogelijk geweest... mja...
Zoals het er nu uitziet 9e overall geworden, en dat is goed genoeg
Cube Nuroad Race (2022)
Voor mij zal het de FGT worden en 1 of 2 races in de BMW om wat gewoon te worden aan die auto voor de Masters of Endurance.
Xbox
Had wel meer last van mijn armen alsof ik meer in mijn stuur heb zitten knijpen, dus het is allemaal wel een stukje intenser. Wel gaaf dat je gewoon de bocht in kan kijken. om te zien waar iemand rijdt en wat de ander doet.
Rempunten kiezen was ik een beetje bang voor dat dat moeilijk zou worden, maar dat gaat ook prima. Ook in de verte kijken is geen probleem. Screen door effect let ik helemaal niet meer op.
Bedankt voor de organisatie weer! Heb ook al een stuk broadcast terug gekeken en die was ook niet echt saai zo te zien. Ik kwam zelfs nog een paar keer langs zag ik wel.
Ik rij echt al 2 jaar zonder virtual mirror. De echte spiegels + F3 en spotter is meer dan genoeg voor mij.
Heb je wel F3 met de Rift? En is de res/scherpte al goed genoeg dat de echte spiegels gewoon goed werken en je er dingen in kan zien?
Aan het einde van mijn eerste stint had ik ineens vanuit het niets een spin waarbij ik de muur een kusje gaf en meteen mijn motor plofte. Gelukkig viel het binnen mijn pitwindow waardoor het mij in feite alleen de tow kostte, en niet later in de race nog eens een extra stop.
Vervolgens met een nieuwe auto de baan op, waarna mij in het laatste half uur op een andere plek weer hetzelfde overkomt. Weer een motor kapot en einde race.
@Dennis, ik hoorde ze in de live uitzending zeggen dat je spin voor de start door mij kwam. Is dit zo?
Ik heb het zo namelijk niet ervaren, ik zag je spinnen en kreeg een 0x omdat ik te dicht langs je reed. Wat vervolgens een 4x werd omdat iemand anders tegen je aan reed. Maar voor mijn gevoel was ik totaal niet in de buurt bij je, dus ik ben wel benieuwd hoe jij dit ziet.
Dat was het begin waarin eigenlijk alles mis ging, vooral in het begin. Snel vergeten.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ik heb het ook nog niet gezien dus ik ben nu wel erg nieuwsgierig geworden hoe het zit.Phydomir schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:56:
Ik heb het niet terug gekeken. Wat ik merkte was dat iemand mij raakte waarna ik rond ging en er daarna nog iemand tegen mij aan reed.
Dat was het begin waarin eigenlijk alles mis ging, vooral in het begin. Snel vergeten.
Gestart als 2de achter Antti, en kon enigszins tot mijn verbazing vrij eenvoudig zijn tempo blijven volgen in die eerste stint. Besloten om gewoon achter hem aan te blijven rijden en geen aanval in te zetten zodat we een gat konden creëren naar achter. Uiteindelijk maakte hij na een half uur racen een foutje in de laatste bocht waarna ik hem met een mooie inhaalactie buitenom in bocht 1 er voorbij kon zetten.
Langzaam een beetje weggereden van hem, maar na onze eerste pitstop zat Antti weer vol op mijn staart. Pas toen ik teamspeak had gemute kon ik weer een klein gaatje slaan.
Na de laatste pitstop had ik opeens een gat van 10 seconden naar Antti, dus dacht rustig naar de overwinning te kunnen cruisen. Dat had ik dus beter niet kunnen doen. maakte vlak achter elkaar 2 grote fouten, waardoor het gat terug liep naar 4 seconden. Aantal rondes later was het gat nog maar 2 seconden, dus begon hem langzaam te knijpen! Toen echt alles op alles gezet richting de finish. Wist gelukkig het gat dat we hadden te behouden, en nadat Antti op het einde nog in de problemen was gekomen rustig op P1 naar de finish gereden.
(Op tijdstip 1.32.30)
[ Voor 13% gewijzigd door BobvK op 27-10-2014 13:51 ]
edit: ignore that
[ Voor 20% gewijzigd door derx666 op 27-10-2014 13:54 ]
Cube Nuroad Race (2022)
B: iRacing World Sports Car Series @ Daytona International Speedway - Road Course
Dit topic is gesloten.
![]()