Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

iRacing: 2014 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 108 ... 121 Laatste
Acties:
  • 254.975 views

Onderwerpen

Verwijderd

themac1983 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 12:39:
[...]

NEEEE, WOW had nooit issues, was perfect en nevernooit deden ze iets fout bij blizzard. WOW is heilig en de eerste MMO, en alle andere zijn kloons!

OT: gister inderdaad beetje ruk dat sommige mensen wel konden rijden en andere niet. Maar zoals vele al aangeven, dat is een traditie aan het worden bij Iracing :P
Hehe good old WOW times. Er zijn 1100 wachtenden voor je in de queue en je kan de komende 2 uur wat anders gaan doen :) .

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:25
Hoe zit dat eigenlijk met de Ford GT3 paints?
Heeft 'ie echt een nieuw template? En waar plaats je de skins? Heeft ie een eigen folder?

(wil zelf wel kijken, maar werk...)

iRacing Profiel

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:58

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
gtrNL schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 13:31:
Hoe zit dat eigenlijk met de Ford GT3 paints?
Heeft 'ie echt een nieuw template? En waar plaats je de skins? Heeft ie een eigen folder?

(wil zelf wel kijken, maar werk...)
Hier is de skin: https://dl.dropboxusercon...9_template_fordgt_gt3.zip
Wijkt op enkele details af, met name nummers.
En de directory voor setup en skins:
Ford GT3: fordgt gt3
Holden V8: v8supercars holden2014

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

• gtrNL
Dank u!
Kan ik dat weer doorgeven aan de klagende klanten in de mailbox. :)

iRacing Profiel

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
3rd place RW div 6

Ben toch nog niet compleet 100% nutteloos... (vraag me af hoe ik 3e ben geworden, volgens mij heb ik maar 1 race gereden:P)

[ Voor 23% gewijzigd door themac1983 op 22-10-2014 15:02 ]

I-racing Profile

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:21
Komt ongetwijfeld dat ze schijnbaar die serie niet kunnen draaien binnen hun structuur omdat de auto(s) elke keer veranderen en elke ronde dus een seizoen op zich is.
Ik heb zelf ook een 3e plek overall uit seizoen 1 waar ik een van de Daytona 2.4 races won en verder ook niets gereden heb.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-11 13:07
Mijne is beter :+

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14309718/award.jpg

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

congrats :)

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
als we dan toch bezig zijn, ik heb er dit seizoen 2 :+

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/e87ebd.png

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2zsqqyu.png

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Verwijderd

Woohoo! First place Division 7, iRacing Corvette Challenge.
De nummer 2 dacht wekenlang dat zijn 1ste positie wel veilig was. hihi.

Grats met jullie certificaten :)

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Deze kreeg ik net :)
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2014/host_the_most_500.png

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:14

Niellie41

[object Object]

Na jou post ben ik eens gaan kijken hoe veel ik nog moet hosten, want ik wist dat ik dicht bij de 100 zat. Blijkt dat ik die award vier dagen geleden heb gekregen. :)

edit: en ik heb ook twee Road Warriors certificaten gekregen. Één voor de win op Sebring in de Corvette en een voor P3, maar ik weet niet meer waar. Misschien was dat toen met de MX5 op Bathurst.

edit2: Ik had blijkbaar een 3e plaats in de MX5 op Bathurst inderdaad. :P

[ Voor 25% gewijzigd door Niellie41 op 22-10-2014 17:32 ]

• NickThissen
Net even de Setup Sync website een flinke update gegeven zodat mensen er nu ook kunnen inloggen en (belangrijker) nieuwe accounts kunnen maken :) Nu is er geen verwarring meer met de andere sites (ook al is het hetzelfde account). Als je al een account had hoef je dus niks te doen (maar je kan wel inloggen, hoewel er nog niet veel te zien is). Hopelijk kom ik er ooit nog eens toe om de setup database zelf ook daarheen te verhuizen...
http://iracingsetupsync.nickthissen.nl/

Toevallig ook wat stats op de front page gegooid, toch best veel :)
Stats: 1.787 users, 2.352 setups, and 610.595 setup downloads!

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

bij mij is het iracing forum van de kaart :?

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Is behoorlijk traag idd. Ik kan er niet posten.
Wilde dit namelijk in de 2H Zolder draad posten:
Tonight @ 18:00 GMT / 20:00 CEST we host a practice server with the correct fuel settings and realistic weather.
A private message with the password is sent to all driver a couple of days ago.

Maar dat gaat dus niet. :(

[ Voor 107% gewijzigd door JoepW op 22-10-2014 18:13 ]

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18:09
Hier ook 7 Road Warrior certificaten, 4 overwinningen en 3 2e plaatsen :p

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:20

Fuelke

Forza Ferrari

JoepW schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 18:04:
Is behoorlijk traag idd. Ik kan er niet posten.
Wilde dit namelijk in de 2H Zolder draad posten:
Tonight @ 18:00 GMT / 20:00 CEST we host a practice server with the correct fuel settings and realistic weather.
A private message with the password is sent to all driver a couple of days ago.

Maar dat gaat dus niet. :(
Ik ga me terug trekken voor Zolder. Het veld is veel te sterk voor me + Zolder is te smal om me vlot te laten inhalen :/

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Leuk verslag (geloof ik) van het GoT Team Tournament: KLIK

• NickThissen
Er zijn twee plekjes vrijgekomen in de Riley voor onze finale race zondag. Daarnaast staat Rudy nog in de wachtrij voor de Mustang. Is er iemand die graag van Mustang naar Riley will wisselen, dan is dat een mooie switch lijkt me? :)

Mijn iRacing profiel

• gtrNL
De urge was er toch weer om te gaan painten. Dag avond, hallo Rockstar!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/EmPhB14.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MMBlsKN.jpg

iRacing Profiel

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:20

derx666

mecker ende blaet

nice gtrNL!! Ziet er weer erg strak uit!

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

• Fragbeestje
  • Laatst online: 08:43
@Nick : je mag mij van de lijst halen met mustang rijders. Kan Rudy m'n plaatsje innemen.

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

• NickThissen
Je doet ook niet in de Riley mee dus? :-(

Mijn iRacing profiel

• NickThissen
Zo de eerste race in de Rift zit erop (duurde niet heel erg lang want er stond iemand stil op de baan, verbaas me er elke keer weer over wat je wel niet allemaal tegen komt in week 13...). In de SRF op Watkins Glen tussen de MX5, Mustang en zo'n oval bak. Misselijkheid viel mee maar kan er nog niet goed mee overweg zonder positional tracking, merk dat ik het echt mis. Verder was het wel heel makkelijk om close te racen als ik achter iemand zat, je kan zo op z'n bumper kruipen en echt wheel to wheel rijden zonder problemen (behalve dat die SRF zo zwabbert op het rechte stuk, pff). Maar ingehaald worden is een ander verhaal, ik mis totaal de awareness van auto's om me heen (vergeleken met op monitor rijden, en ook gewoon in het echt autorijden). Ik heb me aangeleerd dat met de virtual mirror te doen (en die heb je niet in de rift), en de echte spiegels zijn op de een of andere manier net niet goed genoeg. Ik weet niet wat het is, resolutie speelt wel een deel maar is lang niet alles, ik denk dat het meer te maken heeft met het feit dat je normaal uit je ooghoeken kan kijken naar je spiegels, nu werkt dat niet echt omdat er wel veel distortion is aan de randen. Merk dat ik ook moeite heb de auto recht te houden als ik naar de spiegels draai. Denk dat het wel beter wordt met positional tracking want dan kun je net wat er naartoe leunen of net wat opzij om wat meer te zien en dat mis ik nu nog.

Heb er nog lang niet genoeg mee geoefend maar eerste indruk is dat het echt heel erg gaaf is, maar nog niet goed genoeg om fulltime te gebruiken.

Mijn iRacing profiel

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:53

Phydomir

Dennis

Ik had gisteren ineens dik een eerder gejoinde hosted sessie niet meer opnieuw kon joinen nadat ik withdraw had gedaan. Schijnt een bug te zijn:
It was reported earlier. A fix for the issue is in testing.

In the meantime, you can get around the problem by:
On the central navigation bar on the web site, click on the Tools icon.
On the General tab, set the Crew/Spotter functionality to ON.
Assuming the reason you had this disabled in the first place is because you don't want anyone joining as your crew or spotter, click on the "Require a crew/spotter password" check, enter a nonsense password (NOT your iRacing account login password), and click [Save].
Click on the Tools icon on the central navigation bar to close the tools.

This will get around the bug for any future sessions that you join, but will not help in any sessions for which you had previously registered.

Assuming the testing goes well and the bug is fixed, the next update will include the fix. After the update, you could then go back and disable the Crew/Spotter feature again.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20:48
NickThissen schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 23:17:
Er zijn twee plekjes vrijgekomen in de Riley voor onze finale race zondag. Daarnaast staat Rudy nog in de wachtrij voor de Mustang. Is er iemand die graag van Mustang naar Riley will wisselen, dan is dat een mooie switch lijkt me? :)
Hoewel de Riley me erg mee viel en het MC met snelste auto wel een goed gevoel geeft, denk ik toch dat ik niet ga meedoen.
Echter denk ik er nog wel even goed overna, maar zit momenteel met 3 dingen die me leuk lijken.
1. De leiding helpen (indien nodig) en gewoon de race van een ander perspectief (niet via BroadCast) te bekijken
2. De Zac test race op Spa meedoen, want vorige week leerde ik een hoop
3. Meedoen in de Riley waar ik eigenlijk nooit in gereden heb en gisteren op 1-1.5s van Arno stond. (meestal mijn graadmeter op hoe goed ik het doe)

Mocht ik dus veranderen van mening zal ik me aanmelden, probleem is altijd dat ik vaak goed moet oefenen want ben nog geen Alien. (en de race is al over enkele dagen :+ )

iRacing Profiel

• Fragbeestje
NickThissen schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 23:51:
Je doet ook niet in de Riley mee dus? :-(
Ik denk niet dat ik voldoende tijd ga hebben deze zondag. ;(
Dan kan ik me beter uitschrijven ipv last minute toch te moeten cancellen.

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

NickThissen schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 00:27:
Zo de eerste race in de Rift zit erop (duurde niet heel erg lang want er stond iemand stil op de baan, verbaas me er elke keer weer over wat je wel niet allemaal tegen komt in week 13...). In de SRF op Watkins Glen tussen de MX5, Mustang en zo'n oval bak. Misselijkheid viel mee maar kan er nog niet goed mee overweg zonder positional tracking, merk dat ik het echt mis. Verder was het wel heel makkelijk om close te racen als ik achter iemand zat, je kan zo op z'n bumper kruipen en echt wheel to wheel rijden zonder problemen (behalve dat die SRF zo zwabbert op het rechte stuk, pff). Maar ingehaald worden is een ander verhaal, ik mis totaal de awareness van auto's om me heen (vergeleken met op monitor rijden, en ook gewoon in het echt autorijden). Ik heb me aangeleerd dat met de virtual mirror te doen (en die heb je niet in de rift), en de echte spiegels zijn op de een of andere manier net niet goed genoeg. Ik weet niet wat het is, resolutie speelt wel een deel maar is lang niet alles, ik denk dat het meer te maken heeft met het feit dat je normaal uit je ooghoeken kan kijken naar je spiegels, nu werkt dat niet echt omdat er wel veel distortion is aan de randen. Merk dat ik ook moeite heb de auto recht te houden als ik naar de spiegels draai. Denk dat het wel beter wordt met positional tracking want dan kun je net wat er naartoe leunen of net wat opzij om wat meer te zien en dat mis ik nu nog.

Heb er nog lang niet genoeg mee geoefend maar eerste indruk is dat het echt heel erg gaaf is, maar nog niet goed genoeg om fulltime te gebruiken.
Mee eens wat jij zegt, hoewel het waarschijnlijk ook wat tijd kost voordat je er aan gewend bent. Ik ben van plan er zondag gewoon de 2 uur race mee te gaan rijden. En dat het prima kan hebben Arno en ik gisteren bewezen tijdens de practice, ongeveer anderhalve ronde naast elkaar gereden in de Riley om elkaar in te halen. Ik moest inderdaad wel zoeken in die kleine k*t spiegeltjes van de Riley, maar als je eenmaal weet hoe en waar je moet kijken gaat het al een stuk beter.

En kwa ronde tijden ben ik ook niet langzamer dan met de gewone monitor. Moest wel even inkomen, maar uiteindelijk de 4e tijd kunnen rijden met maar 0.286 verschil op de nummer 1

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07:20
Hoe denken jullie trouwens over de nieuwe banden? Ik heb een stuk meer vertrouwen in de tragere stukken, iets wat eens zo veel opvalt in de Riley.

ik heb een goede sessie gehad gisteren. Ik weet ongeveer wat mijn pitstrategie gaat zijn, heb een degelijke pace en heb wat kunnen oefenen met inhalen van de Mustangs. Dat ging nu een stuk beter, op 2 incidentjes met Rudy na. Als iemand andere ervaringen heeft met mijn inhaalkunsten mag je dat zeker zeggen.

Mijn iRacing profiel

• NickThissen
Helaas nog niet genoeg gereden om er iets over te zeggen... maar ook geen negatieve dingen dus dat is ook goed :p

Mijn iRacing profiel

• Linc

Linc

mzzl

Merkte eigenlijk weinig verschil kwa banden behalve dan met de McLaren, daar kan ik nu weer gewoon mee over de curbs heen rijden zonder gelijk te spinnen.

• Fragbeestje
Heeft dat niet meer te maken met de aanpassingen aan de ophanging ipv het bandenmodel?

weet het zelf eigenlijk niet, heb nog geen meter kunnen rijden :/

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:49

BM

Moderator Spielerij
Heb zelf nog niet veel gereden, maar gister met de Ford GT GT3 op Bathurst viel me wel op dat op lage snelheid er voor m'n gevoel wel erg veel grip was. Maar dat zou ook zomaar aan de GT3 kunnen liggen.

Met de FGT op Spa merkte ik er niet al te veel van. Aan de andere kant, zo goed ken ik die auto ook weer niet. De SRF op Charlotte infield reed imho nog net zoals maandag.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Phydomir

Phydomir

Dennis

In de RUF merkte ik gisteren op Spa dat ik met veel meer vertrouwen de Bus Stop en La Source kon nemen. De achterkant wilde daar nog wel eens zonder reden gaan glijden, dat is nu weg.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• ThiJor
De McLaren zelf heb ik nog niet getest, maar een teammaat was er wel positief over.

Zowel met de Ford GT GT2, de HPD en de Riley heb ik de indruk dat het allemaal veel stabieler is in de trage bochten. Met de Ford had ik bijvoorbeeld problemen in de chicane op Spa, nu helemaal niet meer.

Een andere teammaat was dan weer aan het klagen dat de BMW opeens meer onderstuur heeft in de tragere bochten, maar ik weet dat hij agressief met zijn voorbanden omging.

Aangezien er aan de Riley helemaal niks veranderd is, behalve de banden dan, zal het daar wel aan liggen zeker :)

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

De Mustang is een stuk beter dan de laatste keer op Mosport. Zeker de langzame bochten voel je nu prima aan wanneer de banden grip verliezen. De Mustang is nu ook super makkelijk op te vangen als hij uitbreekt.

Ten opzichte van de Riley is de Mustang sneller op entry in de chicanes. Entry snelheid die voor de Mustang erg belangrijk is om de vaart erin te houden. Als er daar een Riley naast zit dan verlies je in de Mustang direct 1 a 2 seconden op het rondje, 3 chicanes pech kost dan 3 tot 6 seconden. Voor mezelf was het wel weer even wennen de MC. Werd zeker in het begin nogal een aantal keer enorm verrast door de Rileys die ‘uit het niets’ langsvlogen.

Wat wel drama was waren de incjes, die waren gratis en in grote getalen aanwezig. :’(

Sorry trouwens voor de Riley die ik rond s/f opving in m’n poging de wagen achterstevoren te zetten. Deni viel me lastig en had niet in m’n spiegel gekeken.

• ThiJor
Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:31:

Sorry trouwens voor de Riley die ik rond s/f opving in m’n poging de wagen achterstevoren te zetten. Deni viel me lastig en had niet in m’n spiegel gekeken.
Jup, dat was ik.

Mijn rijstijl met de Riley voor de chicanes is net rustig genoeg erin om sneller eruit te komen. Ik heb je eens geprobeerd uit te remmen voor de Villeneuve chicane, waar we toen even contact gehad hebben. Ik dacht voldoende ruimte te hebben gelaten, maar moest meer afremmen voor de binnenkant te kunnen houden. Nu je zegt dat de Mustang daar de vaart erin moet houden wordt dat incident een stuk duidelijker voor mij.

Vooral in de kanaalbocht is het snelheidsverschil groot trouwens, hoewel ik me kan voorstellen dat de Mustang daar weinig keuze van lijn heeft. Als er dan een Riley binnendoor steekt, wat heel makkelijk lijkt voor ons Rileyrijders aangezien er veel plaats is, kan ik me wel inbeelden dat er achter het stuur van de Mustang wat gevloekt wordt.

Mijn iRacing profiel

• Linc

Linc

mzzl

ThiJor schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:39:
[...]
Vooral in de kanaalbocht is het snelheidsverschil groot trouwens, hoewel ik me kan voorstellen dat de Mustang daar weinig keuze van lijn heeft. Als er dan een Riley binnendoor steekt, wat heel makkelijk lijkt voor ons Rileyrijders aangezien er veel plaats is, kan ik me wel inbeelden dat er achter het stuur van de Mustang wat gevloekt wordt.
Dat had ik juist bij die bocht erna, ik denk ik steek hem daar wel even binnendoor maar Deni kwam toch meer naar de binnenkant dan ik had verwacht dus moest ik daar vol over de curb's heen, maar daar liggen ook van die broodjes aan de binnenkant en de achterkant van mijn Riley ging wel een meter de lucht in denk ik. kon wel doorrijden maar moest toch de pits in. In de race maar niet doen :+

Verwijderd

Dat is inderdaad de meest vervelende plek om een Mustang in te halen. 2 wide daar de bocht in werkt niet, waarschijnlijk krijgen beiden een inc en een van de 2 een slow down :) . Wat ik als Mustang probeer bij dergelijke passes is wachten tot ik achter de Riley kan insturen. Wanneer een Mustang in z’n remzone zit worden de opties nogal gelimiteerd. Bij de hairpin lukt het nog wel, omdat de bocht enkel naar rechts gaan, maar in een chicane sta je dan bijna stil en verpruts je de exit op een verschrikkelijke manier.

• Ithric
Gisteren heb ik weer geprobeerd de draad op te pakken met de BMW, maar hij is voor mij erg veranderd. (met dezelfde setup als Maandag)

Ik had erg veel moeite met terugschakelen vooral, dan kreeg de voorkant ineens zoveel stuur dat ik gewoon de bocht veel te krap maakte.

Door wat setup aanpassingen kreeg ik dat er wel uit, maar werd dan bocht uit heel anders rijden.
Kwam practisch niet meer aan mijn tijden van zondag/maandag en had ook geen constant ritme.

Vanavond maar even wat meer gaan zoeken, eventueel nog andere setups.

iRacing Profiel

• OneSixthRoy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-10 20:36
Voorkant iets omhoog en rembalans iets meer naar voren leek voor mij erg goed aan te voelen. Kreeg het er gisteren niet uit in de paar rondjes die ik reed, maar optimal was al weer 18.8

• Zouaaf
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-12-2023
Hoi, ik heb ( ahum ) met elastiek mijn track IR op de rift vast gezet .
Probleem verlopig opgelost.
Heb jij in je instellingen van Iracing nog dingen veranderd ?
NickThissen schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 00:27:

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08-11 22:25
Linc schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:47:
[...]

Dat had ik juist bij die bocht erna, ik denk ik steek hem daar wel even binnendoor maar Deni kwam toch meer naar de binnenkant dan ik had verwacht dus moest ik daar vol over de curb's heen, maar daar liggen ook van die broodjes aan de binnenkant en de achterkant van mijn Riley ging wel een meter de lucht in denk ik. kon wel doorrijden maar moest toch de pits in. In de race maar niet doen :+
Haha ja ik heb daar plek nodig >:) maar vond wel lastig want die Rileys zijn zo laag dat ik amper zag dat je naast me zat. De mustangs inhalen in de chicanes gaat inderdaad niet echt lukken dus hoop ook dat hier geen ongelukken gaan gebeuren.

Mijn iRacing profiel

• Ithric
Roy Visser schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 12:27:
Voorkant iets omhoog en rembalans iets meer naar voren leek voor mij erg goed aan te voelen. Kreeg het er gisteren niet uit in de paar rondjes die ik reed, maar optimal was al weer 18.8
Wil je eventueel zo lief zijn een setup door te sturen, misschien via de tool van Nick geen idee of dit nog werkt. (of gewoon op de site)

Dan zal ik even proberen, want met mijn huidige setup was ik erg tevreden maar krijg dat aggresieve stuur er niet uit bocht in... (maar denk misschien ook dat het aan mijn terugschakelen ligt, dat de auto nog teveel toeren maakt ofsow.)

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hardware tip voor rijders die op 3 schermen over willen: http://members.iracing.co...list/3279862.page#8461337
Voor Nick en Bas
Onderzoek: games op 3d-display wekken meer agressie op dan op 2d-scherm
Pas maar bij het rijden op de openbare weg ;)

[ Voor 52% gewijzigd door JoepW op 23-10-2014 15:41 ]

• Linc

Linc

mzzl

Oh vandaar dat iedereen zo aan het toeteren was, ik dacht dat iedereen op de apron reed toen ik ze rechts inhaalde op dat klaverblad vanochtend... :+

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:15
Even een kort vraagje: Als ik op circuitpark Zandvoort wil spelen met een nieuw account, wat moet ik dan allemaal kopen? Ik zag dat het niet bij een normale subscription zat.

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:37
giganielsie schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 17:45:
Even een kort vraagje: Als ik op circuitpark Zandvoort wil spelen met een nieuw account, wat moet ik dan allemaal kopen? Ik zag dat het niet bij een normale subscription zat.
Alleen zandvoort.

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-11 21:21
JoepW schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:03:
Hardware tip voor rijders die op 3 schermen over willen: http://members.iracing.co...list/3279862.page#8461337
Voor Nick en Bas
Onderzoek: games op 3d-display wekken meer agressie op dan op 2d-scherm
Pas maar bij het rijden op de openbare weg ;)
Je bent beter af met een Nvidia GTX 970/980 kaart. :P

• NickThissen
Ligt eraan wat je wil. Als je alleen Zandvoort koopt dan kun je 'offline testen' op die baan met alle auto's die je hebt. Als je ook wil racen dan heb je twee opties:
- Een serie vinden die toevallig deze week Zandvoort rijdt (deze week is het "update week" en zul je die waarschijnlijk niet vinden) met een auto die je al hebt, of
- Zelf een server hosten ($0.50 per uur) op Zandvoort en een auto die je hebt (en dan hopen dat er mensen komen, of gewoon via ons regelen dat er iets leuks opgezet wordt).

Zo tijdens het seizoen wordt Zandvoort vaak genoeg gereden, maar dan moet je natuurlijk wel net die auto hebben waar ze in rijden.

Mijn iRacing profiel

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Een algemene oproep voor eenieder die gebruik maakt van de TeamSpeak server.

De laatste paar weken is het steeds drukker geworden bij de GoT iRacing club. Dat is natuurlijk hartstikke fijn en iedereen is van harte welkom, we zijn er voor het plezier en om elkaar te helpen.

Nu wordt de TS server ook wel eens voor doeleinden gebruikt buiten iRacing om. Daar had ik voorheen nooit echt problemen mee omdat we toch 32 slots hebben en we dat limiet nooit haalden.

Sinds de toegenomen druk is dat helaas soms wel het geval dat het limiet in zicht is, of zelfs gehaald is. Het moet natuurlijk niet zo zijn dat een iRacer niet kan praten op een voor iRacing ingerichte TS service, omdat er een clubje bezig is met een ander spel.

Ik wil hierin absoluut geen politie rol in (hoeven te) gaan spelen, Maar ik ga uit van iedereen zijn eigen verantwoordelijkheid om hier rekening mee te houden.

Voordat iemand reageerd met "LICENTIE KOPUH!!". Het moet natuurlijk niet zo zijn dat we een licentie gaan aanschaffen omdat er andere spellen gespeeld moeten worden. In dat geval kunnen we beter naar een echte commerciele oplossing gaan zoeken aangezien deze server ook maar op een fiber-to-the-home lijntje gehost wordt.

@JoepW, wellicht is het ook nodig in de TopicStart hieraan te refereren of een soortgelijk stukje te schrijven.

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

• Glenn023
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-11 08:08
Ben via deze hier 3 maanden lid geworden van iRacing. Heb op het moment een enkel scherm en een G25. Zou leuk zijn als ik zo het GoT team kan joinen na de rookie periode :)

• BM

BM

Moderator Spielerij
Glenn023 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 19:28:
Ben via deze hier 3 maanden lid geworden van iRacing. Heb op het moment een enkel scherm en een G25. Zou leuk zijn als ik zo het GoT team kan joinen na de rookie periode :)
Welkom! Buiten de NEO Endurance Serie zijn er niet echt GoT teams hoor :) Als je je registreerd in onze rijdersdatabase (zie de topic start) dan ben je van harte welkom bij onze races :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Heb ook even in de Finale thread gepost, maar ik kan de vrije Riley plek zondag opvullen. Ik was in de veronderstelling dat ik het weekend niet kon, maar ik kan toch :)

• NickThissen
Ok :) Kun je nog even de rest van je details posten zodat ik die niet hoef op te zoeken? O-)

Mijn iRacing profiel

• Gruwel84
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21-10 09:32
Nou mannen, ik ben blij dat ik me niet heb opgegeven voor de finale. Om 16.53 is onze zoon Lucas geboren.
Alles is goed gegaan.
Zal er de komende week niet veel zijn.
Mag hem nu al, omdat ie in week 13 geboren is, zodat papa deze week geen verplichtingen heeft ;)

iRacing Profiel

• dev null
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-04-2022
Proficiat!

Mijn iRacing profiel

• BM

BM

Moderator Spielerij
Van harte gefeliciteerd!

Xbox

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Gefeliciteerd !!!!!

• NickThissen
Gefeliciteerd! :)

Mijn iRacing profiel

• derx666

derx666

mecker ende blaet

DirkT schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 18:47:
Een algemene oproep voor eenieder die gebruik maakt van de TeamSpeak server.

De laatste paar weken is het steeds drukker geworden bij de GoT iRacing club. Dat is natuurlijk hartstikke fijn en iedereen is van harte welkom, we zijn er voor het plezier en om elkaar te helpen.

Nu wordt de TS server ook wel eens voor doeleinden gebruikt buiten iRacing om. Daar had ik voorheen nooit echt problemen mee omdat we toch 32 slots hebben en we dat limiet nooit haalden.

Sinds de toegenomen druk is dat helaas soms wel het geval dat het limiet in zicht is, of zelfs gehaald is. Het moet natuurlijk niet zo zijn dat een iRacer niet kan praten op een voor iRacing ingerichte TS service, omdat er een clubje bezig is met een ander spel.

Ik wil hierin absoluut geen politie rol in (hoeven te) gaan spelen, Maar ik ga uit van iedereen zijn eigen verantwoordelijkheid om hier rekening mee te houden.

Voordat iemand reageerd met "LICENTIE KOPUH!!". Het moet natuurlijk niet zo zijn dat we een licentie gaan aanschaffen omdat er andere spellen gespeeld moeten worden. In dat geval kunnen we beter naar een echte commerciele oplossing gaan zoeken aangezien deze server ook maar op een fiber-to-the-home lijntje gehost wordt.

@JoepW, wellicht is het ook nodig in de TopicStart hieraan te refereren of een soortgelijk stukje te schrijven.
Is het niet handiger om op mumble (http://wiki.mumble.info/wiki/Main_Page) over te stappen? Dat is gratis open source voip/groupchat software, heeft goede audio kwaliteit en zover ik kan vinden geen limieten wat betreft aantal users.

Gefeliciteerd Gruwel !!

Cube Nuroad Race (2022)

• Olaf van der Spek
  • Niet online
DirkT schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 18:47:
Voordat iemand reageerd met "LICENTIE KOPUH!!".
Is 512 slots niet ook gratis?

http://sales.teamspeakusa.com/pricing.php

• NickThissen
Nee, dat moet je aanvragen. En:
NPL registrations are currently CLOSED
Due to the high volume of applications, new NPL applications are temporarily suspended. Please check back soon.

Mijn iRacing profiel

• -PassY-
  • Laatst online: 09-12-2021
Gefeliciteerd Gruwel *O*

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08-11 22:25
Gefeliciteerd !!!!

Mijn iRacing profiel

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Wellicht ondervinden meer mensen problemen, maar vanaf mijn internet locatie kan ik niet meer aan m'n server...

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-11 16:42

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Ik heb een video gemaakt over de force feedback instellingen in iracing, met name voor de csw v1.
het gaat vooral over de Min Force setting die heel belangrijk is voor de csw v1. hij heeft dit echt nodig!
ik raad tussen de 20-35 % aan

[ Voor 14% gewijzigd door BruceLee op 23-10-2014 22:19 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Waar staat dat?
Niet op http://npl.teamspeakusa.com/ts3npl.php volgens mij.

• thijmennabuurs
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08-2022
Gefeliciteerd!!

Twitch.tv iRacing Profiel Website

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Teamspeak werkt goed en deze server hebben we opgezet voor iRacers, door iRacers. En niet voor "vreemden", die wij helemaal niet kennen. Zij mogen IMO zelf iets regelen.

[ Voor 45% gewijzigd door Niellie41 op 23-10-2014 22:50 ]

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Afbeeldingslocatie: http://cdn.shopify.com/s/files/1/0228/2185/products/with-stupid-vest-box_large.jpg?v=1374681111]

[ Voor 66% gewijzigd door dabelg op 23-10-2014 22:53 ]

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Niellie41 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 22:48:
Teamspeak werkt goed en deze server hebben we opgezet voor iRacers, door iRacers. En niet voor "vreemden", die wij helemaal niet kennen. Zij mogen IMO zelf iets regelen.
+1

• NickThissen
Eh, toen ik die post maakte stond dat er wel, nu niet meer inderdaad, is het nu weer open gegaan dan? 8)7

Maar eens met Niel.

Mijn iRacing profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 21:56:
[...]

Nee, dat moet je aanvragen. En:

[...]
Ik heb een mail gestuurd aan sales om toch een NPL te krijgen. ;)

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
JoepW schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 23:25:
[...]

[...]

Ik heb een mail gestuurd aan sales om toch een NPL te krijgen. ;)
NickThissen schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 23:25:
[...]

Eh, toen ik die post maakte stond dat er wel, nu niet meer inderdaad, is het nu weer open gegaan dan? 8)7

Maar eens met Niel.
En idd. Ik heb vandaag nog gecheckt en toen was het niet mogelijk. Ze hebben waarschijnlijk mijn mail gelezen ;)

Ik had blijkbaar te veel gedronken om door te hebben dat ik mezelf aan het quoten was ipv mijn oude post te editten ;)

[ Voor 10% gewijzigd door JoepW op 23-10-2014 23:41 ]

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Gruwel84 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 20:46:
Nou mannen, ik ben blij dat ik me niet heb opgegeven voor de finale. Om 16.53 is onze zoon Lucas geboren.
Alles is goed gegaan.
Mag hem nu al, omdat ie in week 13 geboren is, zodat papa deze week geen verplichtingen heeft ;)
Gefeliciteerd. :)

Hij zal alleen (jammer voor jou) vanaf volgend jaar niet meer in week13 jarig zijn.

How do you save a random generator ?

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Wat ik dan raar vind is dat anderen die server gebruiken terwijl er een wachtwoord op staat. Nu is dat wachtwoord wel in de topicstart zo te vinden, maar de mensen die niet aan iracing doen, zullen niet zo snel een gigantische topicstart gaan lezen.
Na ff googlen op wrt.upexia.nl blijkt dat de teamspeak gegevens ondertussen al in het AC topic rondzwerven en op het xboxworld forum. Niet heel raar dat je dan mensen krijgt die de server gaan gebruiken/misbruiken.

Misschien tijd voor een nieuw ww ?

Cube Nuroad Race (2022)

• NickThissen
Op zich niet heel raar natuurlijk om wat AC mensen in een iRacing TS te zien, ik denk ook niet dat Dirk er veel bezwaar tegen zou hebben, maar als er zoveel mensen gaan komen dat we tegen de limiet gaan lopen dan is het niet meer zo handig natuurlijk en dan moeten we (lees: Dirk) gewoon duidelijke regels maken wie wel en niet welkom is :)

Mijn iRacing profiel

• glnk
Volgende week mijn eerste 24 uurs endurance race met driverswaps. De RaceSpot 24 Hours of Spa. Ik rijd voor team ineX Racing in een Ford GT (GT2) samen met PJ Stergios, William Levesque, Robin Friskopps en Enzo Bonito. Dus 3 PRO/WC rijders, 1 ex-PRO/WC (ik) en 1 supersnelle GT rijder (William). Helaas hebben wij niet mee kunnen doen aan de kwalificatie vanwege te laat inschrijven dus starten wij helemaal achteraan in het veld. Een goede oefening voor de Masters of Endurance league die een week erna van start gaat en een uitdaging voor de RaceSpot race. :P

[ Voor 11% gewijzigd door glnk op 24-10-2014 06:50 ]

• glnk
BruceLee schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 22:19:
Ik heb een video gemaakt over de force feedback instellingen in iracing, met name voor de csw v1.
het gaat vooral over de Min Force setting die heel belangrijk is voor de csw v1. hij heeft dit echt nodig!
ik raad tussen de 20-35 % aan
Ik gebruik een G25 stuur en heb ook verschillende settings getest. Ik stel mijn stuur zo af dat ik weinig weerstand heb van het stuur/ffb-motor, dus min force is niet wat ik wil. Die staat voor mij op 0% evenals damping en ik heb linear force enabled. Wellicht dat de CSW het nodig heeft, geen idee. Dat stuur voelde behoorlijk crap aan met jouw settings destijds :P

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:18

Hoogie2004

Whohooooo

@Gruwel Proficiat!!

@BruceLee: Thnx voor de uitleg van die min force setting. Ga ik toch eens mee spelen :D

My iRacing profile | Strava

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
glnk schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 06:36:
Volgende week mijn eerste 24 uurs endurance race met driverswaps. De RaceSpot 24 Hours of Spa. Ik rijd voor team ineX Racing in een Ford GT (GT2) samen met PJ Stergios, William Levesque, Robin Friskopps en Enzo Bonito. Dus 3 PRO/WC rijders, 1 ex-PRO/WC (ik) en 1 supersnelle GT rijder (William). Helaas hebben wij niet mee kunnen doen aan de kwalificatie vanwege te laat inschrijven dus starten wij helemaal achteraan in het veld. Een goede oefening voor de Masters of Endurance league die een week erna van start gaat en een uitdaging voor de RaceSpot race. :P
Suc6!
derx666 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 23:55:
Wat ik dan raar vind is dat anderen die server gebruiken terwijl er een wachtwoord op staat. Nu is dat wachtwoord wel in de topicstart zo te vinden, maar de mensen die niet aan iracing doen, zullen niet zo snel een gigantische topicstart gaan lezen.
Na ff googlen op wrt.upexia.nl blijkt dat de teamspeak gegevens ondertussen al in het AC topic rondzwerven en op het xboxworld forum. Niet heel raar dat je dan mensen krijgt die de server gaan gebruiken/misbruiken.

Misschien tijd voor een nieuw ww ?
Misschien?
Volgens mij wordt het tijd voor een nieuw WW en wat aangescherpte tekst in de TS.
Deze is trouwens ook wel bijzonder als je zoekt met wrt.upexia.nl!
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2014/rl_huh.png
Blijkbaar staat er een Robot beveiliging niet goed! :P

[ Voor 68% gewijzigd door JoepW op 24-10-2014 07:46 ]

• Arfman
  • Laatst online: 16-11 15:57

Arfman

Drome!

Alles is goed gegaan.
Zal er de komende maanden niet veel zijn.
Gefeliciteerd!! Prachtig he?

Gelijk even je verwachtingen goedgezet ;)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Verwijderd

Alles is goed gegaan.
gefeliciteerd !

• Ithric
@Gruwel:
Gefeliciteerd man.
JoepW schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 07:45:
[...]

Suc6!

[...]

Misschien?
Volgens mij wordt het tijd voor een nieuw WW en wat aangescherpte tekst in de TS.
Deze is trouwens ook wel bijzonder als je zoekt met wrt.upexia.nl!
[afbeelding]
Blijkbaar staat er een Robot beveiliging niet goed! :P
Lol.
(hopelijk liggen mijn tactieken en setups nu niet opstraat van de BMW. :+ )

Verder ben ik het eens met hierboven, wordt vrijwillig gehost en voor een bepaald doel en niet voor andere doelen (als het te vol wordt)

[ Voor 5% gewijzigd door Ithric op 24-10-2014 09:23 ]

iRacing Profiel

Verwijderd

Feli Gruwel!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Het RL forum is niet beschikbaar voor gasten. Er valt dan niets te zien.
Ik zal eens kijken hoe ik dat forum afscherm van Google.

edit, inmiddels aangepast.

[ Voor 52% gewijzigd door Niellie41 op 24-10-2014 10:20 ]

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Gefeliciteerd, Meneer en Mevrouw Gruwel!

Mijn iRacing profiel

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:12

DutchDevil79

I race, therfore I am

NickThissen schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 00:11:
Op zich niet heel raar natuurlijk om wat AC mensen in een iRacing TS te zien, ik denk ook niet dat Dirk er veel bezwaar tegen zou hebben, maar als er zoveel mensen gaan komen dat we tegen de limiet gaan lopen dan is het niet meer zo handig natuurlijk en dan moeten we (lees: Dirk) gewoon duidelijke regels maken wie wel en niet welkom is :)
Ik ben hier ook schuldige van. Omdat er al wat Iracers waren die af en toe AC spelen dacht ik dat het niet zo'n ramp was ook een paar AC-ers te vragen op onze Iracing teamspeak te komen (heb je ze allemaal bij elkaar). Had misschien iets netter geweest om het ook even met Dirk kort te sluiten (my bad). Tot nu toe waren het er maximaal 5 of 6 die joinde (afgelopen 2 Woensdagen) om even mee te praten als we AC deden. Dit is meestal ook op dagen dat we niks gepland hebben met Iracing of alleen een training.

Ik zal komende week even kijken met de AC comunity kijken of we zelf een teamspeak server kunnen hosten voor deze avondjes. En de AC-ers inlichten niet de Iracing teamspeak te gebruiken.

iRacing Profiel

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Heb voor vanavond vanaf 7 uur een practice server aangemaakt voor de NES. password is endurance.

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik heb waarschijnlijk over een tijdje (verplicht) glasvezel 200 up/down. Dan wil ik wel een TS servertje hosten op m'n Synology NAS, ding staat toch al 24/7 aan. Mocht het nodig zijn uiteraard, ik wil Dirk niet voor de voeten lopen, maar er is dus een backupmogelijkheid :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• NickThissen
We kunnen wel 80 servers hosten maar dan kunnen er nog steeds niet meer dan 32 man op :p Tenzij die aanvraag goedgekeurd wordt nu dat weer kan natuurlijk... Het hosten is het probleem denk ik niet, de limiet wel.

Mijn iRacing profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
We hebben een paar zaken wat scherper geformuleerd en het wachtwoord gewijzigd: Klik hier voor de details

Ik heb hier thuis een prima verbinding en ik had nog een oud stukje hardware staan dat ik niet gebruik en ook onverkoopbaar is ;). Daarop heb ik een TS server geïnstalleerd die enkel gestart wordt indien er problemen zijn met de reguliere TS-server van Dirk.

Verder zijn we via diverse kanalen aan het kijken voor een vergroting van de capaciteit van de server zonder dat het ons geld moet kosten ;)

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik bedoelde ook meer het hosten van een TS server alleen voor ons, maar ik zie dat het al geregeld is :)

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
Meh had "rottochopmetjeACstelletjenepracerts" een leuker WW gevonden :P

I-racing Profile

• ZeeZeiler
Bij mij stopt de tekst na:

Hieronder de gegevens van beide servers:

Dan komt de Agenda.

Mijn iRacing profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Het is een plaatje en dat is toch echt zichtbaar bij mij ;)

• Ithric
JoepW schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:05:
Het is een plaatje en dat is toch echt zichtbaar bij mij ;)
Hier ook hoor, misschien heeft hij zich niet aangemeld bij de GoT lijst. :+

iRacing Profiel

• ZeeZeiler
Dit is wat ik zie:

Afbeeldingslocatie: http://rmoedt.home.xs4all.nl/tsprintscreen.jpg

Mijn iRacing profiel

• BM

BM

Moderator Spielerij
Zal wel geblocked worden dan :) Hier op kantoor worden ook alle dropbox (etc) linkjes geblokkeerd

Xbox

Pagina: 1 ... 108 ... 121 Laatste

Dit topic is gesloten.