2de stint van de 24u (of 336u aangezien het 2 weken is) van Daytona
[ Voor 33% gewijzigd door ThiJor op 27-10-2014 14:29 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 33% gewijzigd door ThiJor op 27-10-2014 14:29 ]
Oud nieuws?themac1983 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 15:00:
Ermmm
[...]
Wordt dat niet erg krap voor vanavond?
[ Voor 21% gewijzigd door JoepW op 27-10-2014 15:49 ]
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
nee, gewoon nu op hun site.JoepW schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 15:32:
[...]
Oud nieuws?
[afbeelding]
En ik krijg net deze info per mail:
[afbeelding]
CSW V2 neem ik aan
Dat zal ook wel vaud zijn.
Grmbl. Gemailed met Fanatec, die van mij komt pas begin december. Boehoe ... doe je wel een mooie unboxing/review video Joep? Pretty please?JoepW schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 15:32:
[...]
Oud nieuws?
[afbeelding]
[afbeelding]
CSW V2 neem ik aan
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
JoepW schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 15:32:
[afbeelding]
CSW V2 neem ik aan
Nog niet alles is al klaar om te downloaden.back2basic schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 16:18:
nieuwe updatjes staan weer klaar...
http://members.iracing.com/download/member/home.jsp
Geen idee, kan niet op het forum natuurlijk. Ik heb bewoon een watch ingesteld op het "iRacing.com Staff Announcements" forum.NickThissen schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 16:17:
Wie heeft een post gemaakt dan? Want ik heb geen mail en dacht dat ik toch iedereen van staff op de watch list had...
Even wat leesbaarder gemaaktSession Re-registration
- Fixed a bug that would cause a rejection of your attempt to re-register yourself as a driver in an Open Practice or Hosted non-teams session after having Withdrawn from that session.
Race Control
- "Incident" report messages are now tagged and colored as such, instead of being tagged and colored as system messages. This means that these messages will no longer be filtered-away while in-car if you happen to have "disable system messages while driving" checked on the Options screen.
- Add an app.ini setting to allow disabling the display of Incident report messages while driving.
Telemetry
- Output teamID to telemetry for the Trading Paints guys to reference.
- Report idle rpm.
Oculus Rift
- Fix mouse code to operate properly with HMD's of various resolutions - allows mouse to access the bottom of the screen in DK1 again.
Misc
- In non-team sessions, do not allow spotters/crew to remove the driver, call for a tow, etc.
- Add a note about driver change rules to info tab so there is no confusion in a driver swap session.
- Fix bug where spotter would say you can't clear black flags on a restart after reporting that your car is too damaged to continue.
- Fixed a possible voice chat crash bug.
Cars
- Thrustmaster sponsorship added.
Chevrolet Monte Carlo SS
- Updated the rpms that the rev lights come on at to match the new rev limit.
Chevrolet Silverado
- Updated setups: california.sto, homestead.sto, phoenix_2012.sto, texas_oval.sto.
Chevrolet SS-Gen6, Ford Fusion-Gen6, Toyota Camry-Gen6
- Updated setups: california.sto, homestead_oval.sto, phoenix_2012.sto, richmond.sto, texas_oval.sto.
Dallara DW12
- Fixed a bug that could let the reduced aero drag of a 2/3 radiator inlet to carry through to the race from qualifying.
- Updated setup: dover.sto.
Ford GT
- Front spoiler now has collision spheres.
- Spinning wheels are now less transparent.
Ford GT GT3
- GT3 BOP update: increased downforce by 5%, and reduced high speed understeer.
- Front spoiler now has collision spheres.
- Spinning wheels are now less transparent.
- Attempted to fix the brake poke-through-with-damage issues.
- Adjusted visual wheel positioning to minimize tires poking through fenders.
Holden Commodore VF V8
- Fixed a bug where the 0 and 9 digits on the windshield were swapped.
- Increase reflectivity of car (we freshly waxed it).
McLaren MP4-12C GT3
- GT3 BOP update: reduced this season's ballast from +30kg to +15kg.
Radical SR8
- Allow 70 N/mm to 180 N/mm spring rates.
Ruf RT 12R AWD, Ruf RT 12R RWD
- Remove rear bottom logo as they are conflicting with license plate on AWD and RWD versions.
Ruf RT 12R Track
- GT3 BOP update: decreased downforce by 5% downforce and added more rear wing drag sensitivity.
Sprint Car
- Slightly increased tire grip.
- Slightly increased power.
Bristol Motor Speedway
- Updated loading screen background.
Gateway Motorsports Park
- The Road configuration is now available.
- Added a checkpoint for the pit exit of the Oval configuration so that you can no longer merge before corner exit off of Turn 2.
- Various small bug fixes.
Irwindale Speedway
- Fixed course cutting black flag bug at the Figure Eight configuration.
USA International Speedway
[ Voor 8% gewijzigd door Niellie41 op 27-10-2014 16:36 ]
[ Voor 13% gewijzigd door back2basic op 27-10-2014 17:21 ]
How do you save a random generator ?
Ah, ik vond dat die al wat power misteNiellie41 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 16:30:
Sprint Car
- Slightly increased tire grip.
- Slightly increased power
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Excact zelfde probleem ook link gedaan en nog steeds error 71ThiJor schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 18:22:
Ik krijg een loading error 71 tijdens het laadscherm voor de GT3's op Spa. Volgens deze link moet ik dan wat bestanden uit mijn installatiefolder verwijderen en de content opnieuw installeren, maar dat helpt dus niet. Ik vermoed dat het probleem dus nog niet helemaal opgelost is?
"Beautiful Clean Coal"
"Beautiful Clean Coal"
[ Voor 52% gewijzigd door NickThissen op 27-10-2014 18:59 ]
[ Voor 23% gewijzigd door DutchDevil79 op 27-10-2014 19:00 ]
Net gedaan en allees weer gedownload maar nu ligt site er weer uitNickThissen schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 18:56:
Hier werkt het ook gewoon prima (en wel windows). Ik heb dan ook alleen de laatste update gedownload, er is vast iets mis gegaan met versies als je er meerdere hebt gedownload.
Nevermind, te vroeg gesproken... na het laden komt hij pas met de error. Vreemd.
Test sessie werkt wel gewoon, het zijn alleen de 24hdf servers. Die zullen nog wel de oude versie hebben draaien ofzo.
[ Voor 4% gewijzigd door leekers op 27-10-2014 19:05 ]
"Beautiful Clean Coal"
hosted sessie op Okayama geeft zelfde probleemNickThissen schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 19:04:
Site doet het hier nog gewoon... En ik denk dat het gewoon oude servers van voor de update zijn die niet werken. Wat gebeurt er normaal eigenlijk met servers bij een update, die gooien ze toch eruit? Of je kan ze niet eens hosten als ze de update overschrijden? Misschien is dat mis gegaan nu ze zo'n lange servers kunnen doen.
"Beautiful Clean Coal"
[ Voor 32% gewijzigd door leekers op 27-10-2014 19:21 ]
"Beautiful Clean Coal"
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Dat het niet aan mijn isp ligt, maar dat de hop met de hoogste latency tussen leaseweb.bnix.net en 31.31.38.47 ligt.ZeeZeiler schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 21:36:
Wat zegt traceroute?
“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings
Andre Martins stuurde me een berichtjeThiJor schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 00:11:
Tof dat je je weg naar onze website gevonden hebt
EindelijkBristol Motor Speedway
En bedankt, ik had al genoeg uitgegeven deze maand... Gelukkig is het over 4 dagen een nieuwe maand.FransJansen schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 06:15:
Kwam ik tegen op Marktplaats.
Voor de csw gebruikers
http://link.marktplaats.nl/862870630
Is niet van mezelf, ik ben reeds voorzien
Bristol had in de nieuwe build nieuwe kleur muren gekregen (zwart). Blijkbaar hadden ze het laadscherm nog niet aangepast.Hoogie2004 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 07:26:
[...]
Eindelijk![]()
Hopelijk vanavond wat tijd om te racen. De keuken zit er eindelijk in!
GoT | Weekly Practice W1 | 28-10-14 |
Car(s) | Track(s) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Program (CET) | |||||||||||||||||||||||
|
Weather |
Temperature | Humidity | Fog | Wind speed | Wind direction | Sky |
18° C | 100% | 25% | 10 Km/u | S | Clear |
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Zelf koos je ook voor Daytona en wsc combo.JoepW schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 09:01:
25% mist, in de nacht en ook nog wind. Erg bijzonder.
Ik hoop dat we de komende 5 weken wel ook andere series gaan rijden op dinsdag. :0
shit happens. Ik kon niet al teveel ruimte laten want dan zou ik teveel snelheid op de exit verliezen, zeker omdat jouw setup nogal onderstuurdeDutchDevil79 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 08:45:
mij minder vleugel staan want in de slipstream zat hij er zo weer naast. Door al dit vechten kon Marco aan sluiten bij ons (Martijn was al eerder weg gevallen achter ons) Dus moest ik ook in mijn spiegels gaan kijken. En toen ging het mis. Bij uitkomen laatste bocht maakte ik een klein foutje waardoor Marco hem ernaast kon zetten richting turn 1. Daar kwamen we echter met elkaar in contact, terug kijken in de replay zaten we beide fout ik rem wat laat voor de binnen bocht en Marco laat ook niet veel ruimte voor mij. Ik kon gelukkig wel door rijden zonder schade maar Marco kwam in de grindbak terecht (sorry).
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Ik had ook voor de WSCS gekozen omdat die serie de grootste kans heeft om official te gaan door de week (m.u.v. GT3 en de Skippy/SRF) maar we kunnen natuurlijk ook de Radical pakken, kijken hoe dat ding rijdt met de nieuwe banden en schokdempers. Ik noem maar wat.JoepW schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 09:01:
Ik hoop dat we de komende 5 weken wel ook andere series gaan rijden op dinsdag. :0
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Het gaat er niet om dat er iets gezegd wordt van een ongeluk, dat doet iedereen en er wordt constant wel eens wat gezegd dus ik denk niet dat dat zo'n probleem is (voor mij in ieder geval niet). Het gaat er om dat het vaak zo lang door gaat en dan wordt het echt een "welles nietes" verhaal. Vind het helemaal prima om op een ongeluk te reageren, dat doe ik zelf ook, maar om het nou helemaal te gaan bespreken minuten lang en wie er nou schuld had dat kan toch beter na de race wanneer je beide de replay kan zien? Dat heeft gewoon geen zin om dat te doen tijdens de race. De initiele reactie zoals "wat gebeurde daar" of "waarom doe je dat", prima, maar niet minuten lang over en weer "je liet niet genoeg ruimte", "wel", "niet", "wel", etc...derx666 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 09:35:
[...]
Even over het TS gedoe. Ik vind het behoorlijk hypocriet dat er wel de hele tijd gebabbled wordt over van alles en nog wat, maar als het dan over een incident gaat dan is het ineens offtopic, en wordt ik afgeblaft. De gemoederen liepen niet hoog op, de toon was normaal, was alleen benieuwd naar DD z'n view op het geheel. Maar als het op deze manier moet dan moet ik eerlijk zeggen dat het voor mij niet meer zo hoeft...
Verwijderd
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het met Nick eens ben. "Even wat doe je?", prima. Misschien onbewust, maar wanneer je van mening verschilt met de andere partij heb je de eigenschap hebt het direct uit te willen praten. Goede eigenschap, maar vervelend voor de overige rijders om die tijdens de race bij de discussie te laten deelnemen.derx666 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 09:35:
[...]
Even over het TS gedoe. Ik vind het behoorlijk hypocriet dat er wel de hele tijd gebabbled wordt over van alles en nog wat, maar als het dan over een incident gaat dan is het ineens offtopic, en wordt ik afgeblaft. De gemoederen liepen niet hoog op, de toon was normaal, was alleen benieuwd naar DD z'n view op het geheel. Maar als het op deze manier moet dan moet ik eerlijk zeggen dat het voor mij niet meer zo hoeft...
Verwijderd
Bestaat deze aanbieding nog? Zo ja, wie hebben er zin om dit seizoen beetje bij beetje alvast hieraan te werken?JoepW schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 17:59:
Ik wil een groep serieuze gekken wel helpen naar pro niveau te komen...
Lijkt me wel leuk..
Verwijderd
Linc schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:08:
Ik vond het ook weer een leuke race gisteren ondanks dat er maar weinig tijd was om te oefenen doordat de servers down waren ging het nog best goed. Niet zo'n bijzonder goede kwalificatie tijd gereden en mocht op p15 starten.
Start ging redelijk, beetje voorzichtig turn 1 in doordat er iemand voor ons spinde, 1 plekje verloren en kon ik aanhaken achter Marco. Eerste 10 minuten rustig achter Marco kunnen rijden en een klein gaatje naar achter geslagen. Daarna maak ik helaas zelf een fout en sta ik even achterstevoren op de baan. Gelijk 5 plekken kwijt.
Ronde erna maakt Joep ook een foutje en kan ik weer aansluiten bij hem. We waren ongeveer even snel, maar doordat Joep iets te wijd gaat kan ik er toch voorbij komen, daarna nog een paar rondes lang goed mijn best moeten doen om hem er achter te houden. Helaas slurpte Joep zijn Corvette toch iets te veel benzine en moest hij pitten.
Laatste deel van de race het gat nog dicht kunnen rijden naar Arno en Martijn toe, met het vallen van de witte vlag zat ik er vlak achter en hoopte er nog voorbij te kunnen. Martijn remde vrij vroeg voor Turn 5 en ik liet me daardoor beetje verassen. Ik tikte hem helaas net aan waardoor hij half spinde. Plek weer terug gegeven en uiteindelijk 11e geworden.
Video van de race, weer met de oculus gereden. Het bevalt me steeds beter!
[video]
0:00 - 10:00 achter Marco cruisen
12:30 - 24:30 Joep in het vizier en er voorbij daarna bleef hij achter mij plakken.
29:30 ingang laatste ronde vlak achter Martijn en Arno
Over de discussie op TS, jullie kunnen het nog even lekker na luisteren. Want Teamspeak kan je ook horen in de video (alleen alles wat ik zelf zeg heeft hij niet opgenomen lekker handig, video staat trouwens op prive). Wat ik er over wil zeggen, er wordt niet direct door Joep op jou gereageerd Marco, maar juist toen Robbert nog een keer ging reageren met maar ja bla bla. En het werd al snel weer wellus nietus verhaal. Toen heb ik TS maar even gemute want ging van kwaad tot erger en ik reed al bijna de baan af daardoor.
Ik wil opzich wel eens proberen... maar ik mis 4 weken van dit seizoen dus erg veel oefening ga ik niet hebbenVerwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:03:
[...]
Bestaat deze aanbieding nog? Zo ja, wie hebben er zin om dit seizoen beetje bij beetje alvast hieraan te werken?
[ Voor 13% gewijzigd door NickThissen op 28-10-2014 11:25 ]
Verwijderd
Zo voelde het de afgelopen 8 jaar wel ja.NickThissen schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:24:
Je kent de Oculus Rift niet? Heb je onder een steen geleefd ofzo
Precies wat ik dus daarnet dacht, thanks.Het is een virtual reality 'bril', gewoon een scherm voor je neus dat twee beelden rechtstreeks in je ogen projecteert zodat je een 3d beeld krijgt en het lijkt alsof je echt in het spel zit. Je beweging wordt bijgehouden waardoor je dus gewoon rond kan kijken.
kan een faalhaas zoals ik me ook aanmelden?NickThissen schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:24:
[...]
Ik wil opzich wel eens proberen... maar ik mis 4 weken van dit seizoen dus erg veel oefening ga ik niet hebbenHad niet verwacht dat dit seizoen maar 6 weken zou zijn toen we dit voorstelden.. maar het kan nog steeds hoor.
Verwijderd
NickThissen schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:24:
[...]
Ik wil opzich wel eens proberen... maar ik mis 4 weken van dit seizoen dus erg veel oefening ga ik niet hebbenHad niet verwacht dat dit seizoen maar 6 weken zou zijn toen we dit voorstelden.. maar het kan nog steeds hoor.
Nou echt geen video hoor.Arfman schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 15:53:
[Iets over CSW V2 schreef ik geloof ik....]
Grmbl. Gemailed met Fanatec, die van mij komt pas begin december. Boehoe ... doe je wel een mooie unboxing/review video Joep? Pretty please?
Duurt nog ff ze zijn een serie aan het samenstellen.......NickThissen schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:00:
Klinkt goed... niet te positief zijn aub want dan ga ik ook twijfelen...
Over video's gesproken... wanneer komt die tweakers video eindelijk eens uit?
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Linc op 28-10-2014 12:49 ]
Probeer deze settings:Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:24:
ik vraag mij eigenlijk af of je op een CSW V1 | trustmaster veel deadzone hebt ? ... op de G27 bij mij rond het midden is het echt een ramp. Ben de BMW nog een keer beginnen rijden aangezien ik een stukje mee ga karren in de MOE serie en daar merk ik gewoon enkel ° deadzone. Ik weet niet of het ligt aan FFB (rond de 10dacht ik bij mij ) of min force (rond de 3% waarde) maar als ik naar een volgend stuurtje kijk wil ik dit toch echt 'bijna' weg hebben
Verwijderd
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door DirkT op 28-10-2014 13:10 ]
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
Klopt, had dezelfde inspiratie als Joep waarschijnlijkLinc schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:45:
Ik irriteer me trouwens echt kapot aan jullie user icons. Ten eerste lijken ze teveel op elkaar dus kan niet gelijk zien wie nou wie is, maar ze zijn toch allebij miniscuul anders wat ook niet helpt.
Ik heb het dus over Joep en Nick!
Zal ik nu dezelfde avatar pakken als Nick? Mijn naam begint ook met een N.NickThissen schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:18:
[...]
Klopt, had dezelfde inspiratie als Joep waarschijnlijkzo beter?
Kijk er naar uitJoepW schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:59:
[...]
Nou echt geen video hoor.
Gewoon een korte reactie hier en wat meer info als ik wat meer gereden heb in het Fanatec topic.
Hier de korte reactie: Whow, wat een details en GEEN deadzone in het midden.
Verder oordeel komt in een paar dagen....
Verwijderd
Ik vind dat juist wel fijn. Zou liever nog wat zwaarder gaan als dat 'natuurlijk' aanvoelt. Een beetje fysieke requirements voor simracen is toch niet erg? Ongeremde ffb vond ik top aan een bodnar stuur!.Phydomir schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:02:
40? Holy spierballen Batman. Op 8 zit mijn FFB al vaak in het rood, wel met een GT3RS v2.
Haha, echt ja, zeker afgelopen zondag met die finale race. Heb in de eerste pitstop toch maar de ventilator weer aangezet, het zweet liep over m'n voorhoofd...Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:50:
[...]
Ik vind dat juist wel fijn. Zou liever nog wat zwaarder gaan als dat 'natuurlijk' aanvoelt. Een beetje fysieke requirements voor simracen is toch niet erg? Ongeremde ffb vond ik top aan een bodnar stuur!.
Als dan iemand durft te zeggen dat je een spelletje speelt, dan laat je ze gewoon even 10 rondjes sturen.
[...]
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
Thanks, goed bezig!NickThissen schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:18:
[...]
Klopt, had dezelfde inspiratie als Joep waarschijnlijkzo beter?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq