Lijkt me dan inderdaad de beste manier.Red Baron schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:07:
Er zijn een aantal settings die je inderdaad voor de replay apart kunt instellen.
Maar je kunt die natuurlijk (tijdelijk) gelijk zetten aan je normale instellingen lijkt me, dan moet het wel aardig matchen lijkt me.
Je zou ook kunnen kijken naar de replay, en bijvoorbeeld een rondje rijden met de hand. Als die op 2 of 3 verschillende settings een vergelijkbaar verschil geven, dan kan je daarna alleen de replay gebruiken.
Dan krijg je een tabelletje zoals dit
Settings - Replay - Drive
Low - 100 FPS - 95 FPS
Medium - 90 FPS - 86 FPS
High - 80 FPS - 75 FPS
Uit zoiets zou blijken dat de replay betrouwbaar is, omdat hij ongeveer gelijkloopt met de echt gereden ronde. Als je bij de replay op gemiddeld 130, 110, en 90 uitkomt bijv. en bij rijden op 90. 90. 85 is de replay niet betrouwbaar, en weet je dat je rijdend moet meten....
Blijft een lastig verhaal
Hoe auto's gerenderd worden.
veraf hebben ze een "meh" wireframe waar een "meh" texture overheen gegooid wordt.
Dichter bij hebben ze een "Normaal" wireframe waar een "Normaal" texture over gaat
ECHT dichtbij hebben ze een "High" wirefram en een "High" texture erover (de wireframes en paints zoals wij ze maken.
Dus ga jij maar testen op spa, met 30 auto's die allemaal op dezelfde afstand van elkaar elk rondje door au rouge rijden
Lijkt mij dat dit in een replay beter/gelijkmatiger te testen is, maar dat simuleert weer niet je CPU stres van het echte rijden bijvoorbeeld.
Conclusie: Iracing gaan lastigvallen voor een benchmark
[ Voor 15% gewijzigd door themac1983 op 16-10-2014 15:22 ]
Kost niet veel tijd en is gemakkelijk te reproduceren + neemt alle twijfel weg over verschil met replay settings. Zo zag ik dat het met pakweg de corvette -20 fps gaat op de bergaf, terwijl het met de skip constant bleef op 110.
Testen met meerdere autos gaat natuurlijk niet op die manier, 't is allemaal wat ambachtelijk
Misschien Joep een flesje wijn sturen, die heeft contacten daar.
Met trots mag ik melden dat we een partner hebben gevonden voor de NEO Endurance Series! Als heel vroeg in de voorbereiding van NES had ik het idee dat ik iets speciaals kan doen met de serie. Zoiets als het steunen van een goed doel. Alleen welk doel? Ik ben gaan rond kijken naar goede doelen in motorsport en toen kwam ik uit bij de Motorsport Safety Foundation. Dit is een organisatie die zich inzet voor de verbetering van de veiligheid in motorsport, opgericht door voormalig teamgenoot van Sean Edwards.
Meteen contact met ze opgenomen en ze waren meteen enthousiast. Vorige dus eindelijk groen licht gekregen.
Lees het hele verhaal hier: neo-endurance.com/msf-neo-team-up
Verder is bijna alles klaar voor de start van het eerste seizoen van NES, het is nu vooral wachten op de nieuwe build.
[ Voor 6% gewijzigd door Niellie41 op 16-10-2014 15:53 ]
Goed bezig Niel
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Wel jammer Mid en Skip is wel een favo combo van mij, maar de tijd en ZOlder ervoor is wat minder dan.NickThissen schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 13:48:
Ik ben vorige keer (na onze finale race) zonder practice ingestapt en heb mezelf van P23 naar P5 gereden ofzoiets (veel uitvallers wel haha), erg leukAuto is echt super, ben benieuwd hoe die op mid ohio is.
@Passy: 7 uur slaap, meer dan genoeg
Ondertussen, in een andere tab van mijn browser:
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Oplossing is 2 ledig:
1. iRacing chat uitzetten
2. uitzondering toevoegen aan de Windows Firewall (of een andere als je die gebruikt ipv de windows fw) voor de iracingservice.exe
Hiermee ging de laadtijd van de website bij mij omlaag van ong. 13 seconden naar 2 seconden.
Zie ook http://members.iracing.com/jforum/posts/list/25/3273743.page
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Heb dan wel die chat functie al eeuwen uit staan, maar heb verder geen aparte firewall regel toegevoegd ofzo (en zie daar ook nergens iets van terug in m'n instellingen)
Ithric: het is de SRF niet de skip. En zolder is 's middags toch? Hoe laat eigenlijk, want kom misschien ook wel? Je bent om 11 uur toch wel ruim thuis lijkt me, en we gingen ook nog NEO testen toch?
Als ie traag is dan blijft ie hangen op connecting to 127.0.0.1 (iracingservice.exe). In chrome kun je dat moii checken met de ingebouwde tools, en dan zien je inderdaad dat de connection naar 127.0.0.1 mega lang duurt (meer dan 7s meestal). Als het goed gaat (zoals nu) dan duurt die connectie maar iets van 50ms ofzo.
Nog ff met Wireshark gecheckt of ik daar wat vreemds zag, maar die captured het verkeer van en naar de iracingservice.exe niet. Ook niet als ik hem laat capturen op alle interfaces tegelijk. Geen idee wat daar gebeurt, mja... Hoop dat ze er bij iRacing iets over kunnen zeggen. Ik neem aan dat zij betere tools hebben om die connecties de debuggen.
Cube Nuroad Race (2022)
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
Cube Nuroad Race (2022)
Ik las net de post pas en verkeerd begrepen.NickThissen schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:49:
Die chat helpt wel enorm ja, maar het duurde bij mij geen 13 sec, eerder 5 en nu 1 ofzo. Die iracingservice uitzondering helpt niet (zal wel altijd goed gaan bij mij dan).
Ithric: het is de SRF niet de skip. En zolder is 's middags toch? Hoe laat eigenlijk, want kom misschien ook wel? Je bent om 11 uur toch wel ruim thuis lijkt me, en we gingen ook nog NEO testen toch?
Zal ruim voor 11 uur wel thuis zijn, echter heb je dan wel een lange dag (moet ook totaal 7 uur rijden ofsow) en dan ben je al moe en dan tot 12 uur rijden en dan 06.30 weer me nest uit ik kijk wel even.
Ik ben de lelijke auto
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=bCOhFOYT0d4]
Cool!themac1983 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:44:
Voorbeeldje waarom Indy car series rijden best leuk kan zijn als mensen gewoon racen ipv crashen
Ik ben de lelijke auto
[video]
Maar ik zag alleen maar lelijke auto's btw
Even iets anders. Hebben meer mensen er last van dat ze met Chrome dat &^$!@%!&@#^!# sub-menu niet aan kunnen klikken (of heeeeeel soms) van Events | Watch / Ghost / Crew / Spot | Road?
In IE werkt het gewoon wel bij mij.
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Cube Nuroad Race (2022)
Verwijst die 127.0.0.1 niet naar een hosts file op de hdd, misschien moet de hdd uit sluimer komen ?derx666 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 17:39:
Het weirde is dat hij net weer traag was. Firewall compleet uitgeschakeld -> snel -> firewall weer ingeschakeld -> nogsteeds snel ?!?! En hij blijft nu snel, ook als ik bv een forumpagina laad waar ik nog nooit geweest ben.
Als ie traag is dan blijft ie hangen op connecting to 127.0.0.1 (iracingservice.exe). In chrome kun je dat moii checken met de ingebouwde tools, en dan zien je inderdaad dat de connection naar 127.0.0.1 mega lang duurt (meer dan 7s meestal). Als het goed gaat (zoals nu) dan duurt die connectie maar iets van 50ms ofzo.
Nog ff met Wireshark gecheckt of ik daar wat vreemds zag, maar die captured het verkeer van en naar de iracingservice.exe niet. Ook niet als ik hem laat capturen op alle interfaces tegelijk. Geen idee wat daar gebeurt, mja... Hoop dat ze er bij iRacing iets over kunnen zeggen. Ik neem aan dat zij betere tools hebben om die connecties de debuggen.
How do you save a random generator ?
Ten tweede heb ik geen hdd maar een ssd
Cube Nuroad Race (2022)
Fyi, ik heb in de afgelopen jaren meerdere firewalls op m`n pc gehad maar geeneen heeft een manier van werken opgeleverd/servicelevel dat opweegt tegen de nadelen.derx666 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 21:40:
nee, de iracing website connect naar een ingebouwde webserver in de iracingservice.exe. Deze draait natuurlijk op localhost en wel op poort 32034.
Ten tweede heb ik geen hdd maar een ssd
(maw geen firewall meer voor mij, heb wel zoveel mogelijk windows poorten disabled in het registry enzo., en verder goed opletten en geen gekke dingen installeren)
Op 1 of andere manier slipt de verbinding altijd dicht/haperend/traag, zelfs als hij aanstaat maar dan zonder rules.
Maw dan loopt de firewall waarschijnlijk teveel te analyseren/vergelijken met z`n database die waarschijnlijk veel te groot is geworden door willekeurig/gevarieerd surfgedrag. (of teveel browsers tegelijk open, ook bv Steam.)
De tweede keer dat je de pagina opent kijkt hij waarschijnlijk dan door de korte termijn reffile ipv door de hele database of is de reffile weer gewiped waardoor hij maar naar 1 dingetje hoeft te zoeken.
Anyway imho de enige manier om een voorspelbaar netwerk te hebben is de firewall eruit gooien, maarja wel begrijpelijk als je dat geen optie vindt.
Nogmaals, hier thuis vind ik het geen probleem om zonder firewall te draaien, maar juist voor de gevallen als ik niet thuis ben wil ik iig wel iets van een firewall hebben. Nu kun je mooi bij win8 (ook al bij win7, vista weet ik niet zeker) de firewall zo instellen dat ie op private netwerken uit staat, maar bij public wel gewoon aan.
Toen ik dus de firewall uitschakelde voor private werkte alles dus prima, vandaar dat ik dacht dat het daar aan lag. Maar omdat je een theorie altijd moet testen voordat je iets roept, zette ik de firewall weer aan, en wat bleek, het werkte nog steeds goed... Het zal waarschijnlijk wel iets raars in de Windows Firewall zijn wat niet ok werkt, maar heb nog geen zin gehad om m'n laptop te rebooten om het te testen. Als ie nl. na een reboot weer bagger werkt dan is de windows firewall gewoon f*cked up (wat me niet zou verbazen op zich). Jammer dat er geen windows port van OpenBSD pf is
Cube Nuroad Race (2022)
Mooi, kan niet wachten! Heb AC niet eens geprobeerd met al die berichten dat het gewoon dramatisch is.NickThissen schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 20:05:
Rift dk2 support min of meer bevestigd voor nieuwe buildBen benieuwd... De support van AC was dramatisch en lachwekkend slecht dus ze kunnen hier een mooi pluspuntje halen.
I wanted to take a moment to point out an upcoming change in how we deal with .ibt files. In order to stop people from continuously flushing .ibt files to disk to get access to real time tire temps, I have added in a delay when starting to record telemetry. Every time you shut down telemetry there is a 3 second window before you can start to write telemetry again, so the first time you start telemetry all is ok, and if you restart telemetry every lap it is fine, but if you try to toggle it on and off every second I will knock it out.
I chose 3 seconds because it is not that obnoxious, but I can force it to 30 seconds or more if this gets abused, so please be kind and don't try to nab tire temps in real time. I have had lots of complaints from members on this, and management is starting to get grumpy as well, and I would hate to be forced to remove functionality in the future.
Cube Nuroad Race (2022)
Het is verbeterd inderdaad... maar daar is ook alles mee gezegd. De belangrijkste twee puntjes blijven: (1) de zitpositie klopt van geen kant. Standaard zit ik ergens links onder tegen de deur aan. Met ctrl+spatie reset de view en zit ik wel recht voor het stuur, maar dan klopt de hoogte niet. Ik moet mezelf echt heel erg omhoog zitten en dan op ctrl+spatie drukken, als ik dan weer zak om normaal te gaan zitten dan klopt het aardig, maar dat is dus puur hoe ik ga zitten tijdens het resetten en elke keer anders, en het klopt nooit helemaal. Een klein beetje fout is meteen einde verhaal voor mij, realisme compleet weg. Vreemd want in LFS of Elite Dangerous hoeft dat helemaal niet en klopt het gewoon vanzelf perfect. Punt twee is nog steeds geen menu's oid. Ik ben er inmiddels achter dat look left en look right voor reset en quit gebruikt kunnen worden (waarom zijn deze snelkoppelingen nergens te vinden?) maar dat is alles, voor de rest kan ik niks behalve rijden. Nog niet online geprobeerd maar als dat hetzelfde is dan is het erg karig.Beakzz schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 23:37:
Daar is al een update voor en het schijnt nu beter te werken dan met LFS. Stond een afstelling verkeerd ofzo.
Ze willen blijkbaar een nieuw menu ontwerpen waar je geen muis voor nodig hebt. Maar dat vind ik onzin... de menu's moeten gewoon in 3d voor je zweven, zoals LFS dat doet en zoals iRacing dat in de nieuwe build ook gaat doen. Dan kun je prima met de muis werken.
Ten slotte had ik heel erg last van het screendoor effect en slechte resolutie, vreemd want in andere games heb ik er bijna geen last van maar hier wel. Voornamelijk als ik tegen de zon in reedt, alles is wit en je ziet niet eens waar de weg ophoudt. Hopelijk is dat in iRacing beter, maar dat zal van de graphics engine afhangen denk ik... ben benieuwd.
Ik geloof heilig in de toepassing van vr in racegames dus top om te zien dat iracing er ook voor gaat.
Niet min of meer, is gewoon bevestigd door shawn.NickThissen schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 20:05:
Rift dk2 support min of meer bevestigd voor nieuwe buildBen benieuwd... De support van AC was dramatisch en lachwekkend slecht dus ze kunnen hier een mooi pluspuntje halen.
http://members.iracing.co...sts/list/500/3273996.pagequote: Shawn NashI don't have time to read this entire thread, but the DK2 support in iRacing is in beta testing right now, working really well, and will be in the next release. It seems to work best when configured in "extended desktop mode". The UI rendering has been redone this time to fix it in 3D space, it's really cool. The resolution is much improved in the DK2 - and the experience is really intense.
DK2 vragen voor kerst... of CV1 voor kerst 2015?
Kunnen we het AUB in ons Topic over iRacing hebben en AC in het Assetto Corsa topic bespreken?
Ik gebruikte BitDefender als antivirus/firewall software. Die uitgeschakeld -> site laad in enkele seconden. Kan mezelf wel voor m'n kop slaanderx666 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:24:
Zijn hier trouwens meer mensen die last hebben van een langzaam ladende iRacing Website ?
Oplossing is 2 ledig:
1. iRacing chat uitzetten
2. uitzondering toevoegen aan de Windows Firewall (of een andere als je die gebruikt ipv de windows fw) voor de iracingservice.exe
Hiermee ging de laadtijd van de website bij mij omlaag van ong. 13 seconden naar 2 seconden.
Zie ook http://members.iracing.com/jforum/posts/list/25/3273743.page
EDIT:
Your order has been successfully processed!
[ Voor 6% gewijzigd door Arfman op 17-10-2014 09:22 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Zelf heb ik geen last van een trage site, en heb ik wel alles aanstaan. Wat ik wel sinds deze week heb, is dat als ik op join klik het scherm van connecting wel naar voren komt, maar op connecting blijft hangen. Niet altijd, en soms na meerdere keren proberen lukt het ook gewoon om te connecten. Maar vanmiddag een middagje vrij (eerst soliciteren), dus even lekker klooien met netwerk locaties dan maar
Arfman, welkom bij de Fclub
Voor de jonge simracer, is er nu de Fanatec CSMC (Clubsport Maxi Cosi). Leer uw kind vroeg racen voor het te laat is en ze gaan voetballen of balletten. NU IN STORE, de Fanatec CSMC!!!!!! KOOP HEM NU NU NU nu n u nu nu n u u u u u u
[ Voor 23% gewijzigd door -PassY- op 17-10-2014 09:46 ]
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
hoidoei
Ik begrijp hieruit dat ik na de nieuwe build even langs kan komen op Iracing te testen met de Oculus?Linc schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 01:56:
Nou net even getest met de Oculus Rift in Assetto Corsa, maar voor mij werkte het prima. Moest inderdaad wel even mijn view resetten, maar dan zat ik gelijk goed op de goede hoogte, net als in LFS. Kon er prima mee rijden. Wel irritant dat je geen menu's enzo hebt. Ben gelijk gaan driften in BMW M3 E30 en voelt gelijk weer goed. Even een korte video gemaakt:
[video]
Verwijderd
Ik vraag me af wat jullie nu werkelijk verwachten van een firewall op je PC.-PassY- schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 09:43:
De eerste FW die echt goed werkt op windows moet nog uitgevonden worden. Als het functioneel goed werkt, dan is de interface bagger, is de interface goed, dan is de functionaliteit weer bagger/beperkt.
Zelf heb ik geen last van een trage site, en heb ik wel alles aanstaan. Wat ik wel sinds deze week heb, is dat als ik op join klik het scherm van connecting wel naar voren komt, maar op connecting blijft hangen. Niet altijd, en soms na meerdere keren proberen lukt het ook gewoon om te connecten. Maar vanmiddag een middagje vrij (eerst soliciteren), dus even lekker klooien met netwerk locaties dan maar
Vertrouwen jullie de computers op je eigen netwerk niet, of zit er een ziggo of kpn rond te snuffelen?
ClubSport Wheel Base V2 Servo EU
ClubSport Table Clamp V2 EU
ClubSport Steering Wheel Formula Black EU
Hopelijk krijg ik er geen spijt van, maar als ik de enthousiaste verhalen van o.a. The Simpit en betatesters mag geloven doe ik er een goede koop aan.
Over een tijdje de T500 maar te koop zetten dan, eerst wachten op dit stuur.
Ruudje123: ik had niet eens in de gaten dat er ook een firewall in die BitDefender zit, het nut daarvan is inderdaad nogal twijfelachtig. Als er lekken zitten in Windows is de firewall al nutteloos, zero day exploits e.d. Eens kijken of ik die apart kan uitschakelen.
Niet al te veel verwacht ikVerwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:07:
[...]
Ik vraag me af wat jullie nu werkelijk verwachten van een firewall op je PC.
Vertrouwen jullie de computers op je eigen netwerk niet, of zit er een ziggo of kpn rond te snuffelen?
Maar als IT-er heb ik er gewoon intresse naar
/iracing ontopic: zie nu dat de world cup of iracing dit weekend is
Je mag best langs komen om te kijken hoe ik aan het iRacen ben met de oculus rift hoorthemac1983 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 10:07:
[...]
Ik begrijp hieruit dat ik na de nieuwe build even langs kan komen op Iracing te testen met de Oculus?
Mijn eigen netwerk vertrouw ik wel, en zoals ik al zei, hier thuis heb ik hem niet nodig. Wel zit ik met best grote regelmaat op publieke of niet door mij gecontroleerde wifispots en 3g. Als je dan geen firewall gebruikt ben je minder slim bezigVerwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:07:
[...]
Ik vraag me af wat jullie nu werkelijk verwachten van een firewall op je PC.
Als ik de firewall voor lokaal uitzet dan begint windows weer te miepen. Zet ik het uit dat ie niet moet miepen, dan gaat ie nooit miepen, ook al gaat (al dan niet onbedoeld) de firewall voor publieke netwerken uit. Dus dan ook maar lokaal aanzetten, of zoeken naar een fatsoenlijke firewall (zoals PF) die er eigenlijk niet is voor Windows.
Cube Nuroad Race (2022)
Ze hebben deze keer een uur extra ingepland voor deze build. Normaal is het 4 uur.Deploying new build.
Tijden in onze tijd
Tuesday 2014-10-21 0700 Hosted Sessions Unavailable*
Tuesday 2014-10-21 1300 Service Unavailable
Tuesday 2014-10-21 1800 Service Restored
[ Voor 16% gewijzigd door Niellie41 op 17-10-2014 15:26 ]
Zullen we iets inplannen om de driver swaps in een keer fatsoenlijk te testen? Dan bedoel ik: klein baantje zodat weinig auto's niet zo erg is, en dan ook echt een raceje doen aan het eind met een aantal swaps. Lastige is dat mensen eerst een team moeten maken, maar daar hebben we dan 2 uur voor als we om 8 uur beginnen dus komt wel goed?
Cube Nuroad Race (2022)
Is het eigenlijk met testen zo dat ook maar 1 iemand van het team kan rijden, denk het wel anders hebben je ipv 25 ineens misschien 50 auto's op de baan. (Vroeg het me even af)NickThissen schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:33:
Oeh yeah, vroeg naar huis dan maar op dinsdag![]()
Zullen we iets inplannen om de driver swaps in een keer fatsoenlijk te testen? Dan bedoel ik: klein baantje zodat weinig auto's niet zo erg is, en dan ook echt een raceje doen aan het eind met een aantal swaps. Lastige is dat mensen eerst een team moeten maken, maar daar hebben we dan 2 uur voor als we om 8 uur beginnen dus komt wel goed?
Ik stel voor om een race met de nieuwe Holden te doen als volgt:
1 uur practice zonder swaps (iedereen tegelijk op de baan, anders moet je steeds wachten).
Nieuwe server met swaps aan (teams van 2 even aanmaken terwijl de server gemaakt wordt)
20 min P (ook eventjes de swaps testen)
Korte Q
Korte R met verplicht twee of zelfs drie swaps.
Zoiets doen?
huh? Dus je zegt in practice kan er maar 1 tegelijk op de baan maar in de race niet?-PassY- schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 16:10:
in practice sessies dacht ik wel. Q ook, alleen de race dacht ik niet.
Leuk idee als er niks tussenkomt doe ik zeker mee als het na 18.00 is, daarvoor kan ik nog niet.NickThissen schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 16:11:
Lijkt me wel ja, ook in practice en Q moet je swappen als je beide wil rijden.
Ik stel voor om een race met de nieuwe Holden te doen als volgt:
1 uur practice zonder swaps (iedereen tegelijk op de baan, anders moet je steeds wachten).
Nieuwe server met swaps aan (teams van 2 even aanmaken terwijl de server gemaakt wordt)
20 min P (ook eventjes de swaps testen)
Korte Q
Korte R met verplicht twee of zelfs drie swaps.
Zoiets doen?
Tevens vermoede ik inderdaad wat Nick al aangaf, maar heb nooit echt iets concreets erover gelezen (of een tijdje terug alweer).
Anders kan het dan van 40 ingeschreven auto's naar over de 100 gaan.
(zie al een Figure 8 voor me...
Verwijderd
Hoe vet zou dat zijn, met 120 skips over Spa.NickThissen schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 16:12:
[...]
huh? Dus je zegt in practice kan er maar 1 tegelijk op de baan maar in de race niet?ALS het al anders is voor P en R dan is het andersom natuurlijk. Maar het zou wel heel raar zijn als je in practice ineens wel tegelijk de baan op kan, je schrijft namelijk een auto in die je moet delen. Anders zou je ook 60 teams van 10 man kunnen inschrijven en dan lekker 600 auto's op de baan, veel succes
ik dacht dat ergens gelezen te hebben dat je in P en Q niet hoeft te swappen. Maar zeker ben ik nietNickThissen schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 16:12:
[...]
huh? Dus je zegt in practice kan er maar 1 tegelijk op de baan maar in de race niet?ALS het al anders is voor P en R dan is het andersom natuurlijk. Maar het zou wel heel raar zijn als je in practice ineens wel tegelijk de baan op kan, je schrijft namelijk een auto in die je moet delen. Anders zou je ook 60 teams van 10 man kunnen inschrijven en dan lekker 600 auto's op de baan, veel succes
Maar we zullen het snel merken
Als je grote opkomst wil is een Mazda mx5 of ander free content/veel gebruikte auto beter natuurlijk, ik haal denk ik de Holden wel gezein V8 wel gaaf is en wel vaker in wil gaan rijden.NickThissen schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 16:17:
Ja gewoon 20:00 beginnen zoals normaal lijkt me? Vraag me alleen af of we de Holden moeten pakken want die moet iedereen dan ook weer kopen, maar ik wil hem wel proberen eigenlijk.. maar kan ook erna nog natuurlijk dus als er veel mensen zijn die die auto niet willen kopen dan kunnen we ook een andere doen.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3278485.pageAlthough not listed here, the Ford GT GT3 car will be in the GT3 Series.
There will be four additional series created next week for official team racing after the build is deployed. Two for road racing and two for oval racing.
edit,
en Week 13 is ook weer bekend gemaakt.
It’s time for another Week 13, time for one last chance for iRacers from Rookie to Class B to mount the next rung on the license ladder in time for Season 4, and time for iRacers of all stripes and licenses to have lots of fun.
Road and oval racers alike have an opportunity to advance to the next license level in two official series. The oval side of life features the Legends Cup with 30 lap races at Charlotte (Legends), Lanier, Oxford Plains, South Boston and Thompson International Speedway. If you like turning left and right (on purpose) the Mazda Cup is for you, with the 20 lappers in the Mazda MX-5 Cup at Charlotte (road), Lime Rock, Mazda Laguna Seca Raceway, Okayama (short and long) and Summit Point Raceway (full course and Jefferson reverse) and Lime Rock.
As well, iRacing’s Road Warriors will also be in action on Friday and Saturday as Round 18 takes the series to Brands Hatch for the Formula Festival featuring the Star Mazda, Skip Barber F2000 and SpecRacer Ford. The series is open to all members in good standing with a Road D license and a Safety Rating of 4.0 or higher. See the series forum for complete details.
Safety Ratings and iRatings are in effect in these official series, offering competitors the opportunity to boost their license ratings before promotions for Season 4 are finalized at week’s end. Likewise, rookies who have yet to complete the category-specific minimum participation requirements for graduation to a D license (two official races or four time trials in each category) can do so in Week 13.
Week 13’s unofficial competition features the Carburetor Cup at Talladega Superspeedway with the Gen6 Chevy SS, Ford Fusion and Toyota Camry, along with six different 24 Hours of Fun series. When the new build is released, you’ll be able to put the Chevy Silverado (NASCAR Class C) through its paces on our new 1.25 mile oval – Gateway Motosports Park -- in the 24 Hours of Fun 1. Likewise, once the new build goes out roadies can take-on Bathurst in the new Holden VF Commodore in the 24 Hours of Fun 2 or get together with their iRacing pals to check out the great new team/driver swap feature in their GT3 cars – including the new Ford GT GT3 – at the virtual Spa for the 24 Hours of Fun 3. But that’s just for starters. The 24 Hours of Fun 4 features true multiclass racing with the Mustang FR500S, Mazda MX-5 Cup, SpecRacer Ford, VW Jetta TDi and Chevy Late Model on the Watkins Glen Cup course. And as soon as the new build is released, ovalmeisters will have a chance to taste the new team/driver swap feature in the 24 Hours of Fun 5 with the Super Late Model at Lucas Oil Raceway.
Last but not least, iRacers will be able to channel their inner Hamiltons, Rosbergs, Vettels, Ricardos, Alonsos and Huttus in the Williams-Toyota FW31 at Donington Park in the 24 Hours of Fun 6.
[ Voor 81% gewijzigd door Niellie41 op 17-10-2014 20:09 ]
Of zonder ingelogd te zijn op de membersite: https://dl.dropboxusercon...Season%204%20Schedule.pdf
En nog even over de FGT
quote: Steve MyersBoth cars are included in the package so if you own the Ford GT you will get the GT3 for free. New purchases will include both cars obviously.
Steve
Bron: http://members.iracing.co...list/3278494.page#8445382quote: Steve MyersBrian is going to post something later today.
Steve
[ Voor 84% gewijzigd door JoepW op 17-10-2014 20:40 ]
http://members.iracing.co...list/3278494.page#8445466Steve Myers
Just to be clear. There is nothing dramatically different visually between the GT2 and GT3 versions. Just some small tweaks have been made to make it a little different than the existing GT2 car.
The physics on the other hand have been done completely redone and balanced with the other GT3 cars.
Steve
Vind ik niet tof
Brian Simpson heeft net een render vrijgegeven
http://members.iracing.co...wnloadAttach/2256307.page
[ Voor 12% gewijzigd door ThiJor op 17-10-2014 22:51 ]
Ik vind hem nog mee vallen! Witte lampen (normaal voor GT3), geen "leader lights", andere spiegels en achtervleugel. Veel beter dan de identieke RUF C-Spec, Track, RWD en AWD.ThiJor schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 22:39:
[...]
http://members.iracing.co...list/3278494.page#8445466
Vind ik niet tof
Brian Simpson heeft net een render vrijgegeven
http://members.iracing.co...wnloadAttach/2256307.page
Iemand op het forum draagt wel een mooi argument aan, de helft van de dingen in iRacing is nooit echt accuraat geweest. De Corvette, Sebring pit muur, Gen6 en wat oval tracks. Om nog maar te zwijgen over wat inmiddels verouderd is en dus eigenlijk ook fictioneel.
Ik kan er wel mee leven, al zal ik de reden voor nog een extra GT3 wel nooit echt begrijpen.
Ze gaan btw toch ook hetzelfde doen met de FordV8 (exacte kopie maken van de Holden)
Maar het geklaag komt ook een beetje omdat er bij de GT liefhebbers meer auto look liefhebbers zitten dan bij elke andere autoraceserie.
Bij GT/sports car racen ligt het anders. Daar willen mensen juist diversiteit en zijn de verschillen tussen de auto's juist zo mooi om te zien. Elke auto heeft hier zijn sterke en zwakke punten, maar uiteindelijk zijn de rondetijden ongeveer het zelfde. Bij NASCAR (en V8 ook wel een beetje) is dit niet het geval.
Ziet er gaaf uit!JoepW schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 08:37:
En hier een video van iRacing over Team Racing!
[video]
Ik vermoed dat we voor NES een team voor elke auto moeten maken om te joinen.
Idd. Ik zie geen hierarchy mogelijkheden...Niellie41 schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 12:02:
[...]
Ziet er gaaf uit!
Ik vermoed dat we voor NES een team voor elke auto moeten maken om te joinen.
Iedere linker bocht het gevoel als of ik tandwielen aan het slopen ben (belt driven
Er is nog wel mee te rijden, maar het is nu iedere bocht afvragen hoe mijn stuur staat uitgelijnt en hoeveel
klote zooi
Gathering of Tweakers iRacing komt in de Neo Endurance Series (http://www.neo-endurance.com/series/nes/) aan de start met drie GoT teams.
We rijden met een HPD, Ford GT en Ruf C-Spec. Danny van Raceskins.com (http://www.raceskins.com/) heeft voor de auto's prachtige herkenbare liveries gemaakt en het hele team in nieuwe kleren gestoken.
We trekken op met de twee teams van Racing Lions en zullen ons dan ook samen voorbereiden. Te beginnen met een besloten vrije training zondagavond as.
Onze verrichtingen zijn ook te volgen op twitter als @GoT_Endurance. De hash-tags voor onze teams zijn #GoT8 voor onze HPD, #GoT66 voor onze Ford en #GoT99 voor de Ruf overeenkomstig de startnummers.
Natuurlijk zijn de verrichtingen en voorbereidingen ook te volgen op de facebook pagina van onze community: https://www.facebook.com/gotiracing
Hieronder de line-up van onze auto's. (Klik op de plaatjes voor een grote weergave)
Wie gaat er nou allemaal naar Zolder, en hoe laat is het daar te doen? Ik heb in principe niks te doen en het weer lijkt goed te blijven dus ik kan wel even langs rijden
Arno, ik, Michel, Deni en nog een paar zijn rond 12:30 op het circuit.
De Touring revival is een veredelde trackday met oudere Duitse Toerenwagens (BMW E30 M3, MB 190E, MB C-klasse V6 en zo verder).
BRCC is de opvolger van de Belcar maar met een klein veld. Enkele GT3 auto's waaronder 2 Astons, 2 F458 GT3, een Audi en daarnaast wat Porsches (waaronder ook 1 GT3R trouwens), een Mosler en dan nog een allegaartje.
Verwijderd
De nieuwe skin helpt ook uiteraard
van p4 naar p2 gereden maar door traffic gat moeten laten naar P1 van 6-7 sec.
Ik was duidelijk beter in me ritme en kon dit gat naar 3,5 sec brengen juist voor pitstops.
Door 2 ronden langer buiten te blijven, 2 sec kunnen winnen en zo naar 1,5 - 1 sec gereden. Maar dan wilt er een HPD mij uitremmen in T3, verschiet en gaat stil staan en ik knal er vol vanachter op. Daardoor achterstand terug 10 sec. Heb dit nog kunnen dicht rijden tot 3.4 seconden. zat meer in jammer.
snap wel niet dat je na 56 ronden de leiders van forgt die op 1 sec hangen wil splitten in T3 had dit niet verwacht.
[ Voor 10% gewijzigd door dabelg op 19-10-2014 00:26 ]
Verwijderd
En congrats met de P1.
helemaal uit elkaar gehaald, maar dan ook helemaal. Rubber banden een paar cm verder gemonteerd omdat ik vermoede dat dit het problem was (versleten tandwielen/versleten rubber banden), en nu heb ik alleen last van een offset wiel als ik heel snel meer als 100 graden naar rechts stuur
Gelukkig ook weer FF nu. Dus ik ben er toch bij vanavond
Bij mij zat er een keer een slagje in het codeerwiel en had ik ook offset problemen. Beetje voorzichtig recht gebogen en hupsa opgelost.
Anders even aan remco beide nieuw vragen.
[ Voor 42% gewijzigd door JoepW op 19-10-2014 15:25 ]
Het ging lekker van start, zo'n 31 rondjes 2wide en het hele veld bij elkaar. Tot iemand een tankslapper kreeg bij 200mph en "The Big One" happend. Ik denk dat er maar 6 auto's zonder schade doorheen kwamen.
Vervolgens na een lange greenflag run wordt het tijd om te tanken, gaat de persoon op de tweede plek afremmen op de racelijn met een hele hoop mensen achter zich
Uiteindelijk met relatief weinig schade erdoor gekomen. Aan het eind kreeg ik nog van onze landgenood Tim hulp wat me een hoop plaatsen opleverde
Het blijft toch gaaf dat restrictorplate racing
maar het voelt en klinkt als iets mechanisch. en de sensor en codeerwiel zitten aan de andere kant van de motor waar het probleem denk ik zit. Wel jammer dat je de pulleys niet kan verstellen zodat je alles weer goed kan opspannen.
Maar ik heb een financiele meevaller kwam ik achter welke ik eind december ga krijgen. Dus ik heb Fanatec een mail gestuurd hoe dit aan te pakken. Wil nu voor de CSWv2 gaan daarom, maar geen invite code
had een aanbod om een v1 over te nemen, maar ik wil toch het 918 stuur, en ik zou 100 euro goedkoper uitzijn als ik op het aanbod in ga en los het 918 stuur bestel. Voor 100 meer heb ik dan een 918 stuur, en een v2
Maar ik kan weer normaal rijden
Was overigens gezellig!
'Big Crash for Vasilyev Blancpain Sprint 2014 Zold…' bekijken op YouTube - Big Crash for Vasilyev Blancpain Sprint 2014 Zold…: http://youtu.be/e2dFVBAwuQQ
Ook een tijd bij de tweede chicane gestaan, waar we goed konden zien dat de offtracks in iRacing toch net wat te krap liggen

Actie foto
Heb veel van geleerd en was erg behouden de race ingegaan, waardoor ik soms van achter aangevallen werd en het erg krap werd.
Aantal erg mooie inhaal acties en eigenlijk buiten een 3-wide die iemand anders creëerde geen auto's geraakt door close racen.
GIng voorwal weg om data te verzamelen en de auto aan te voelen, volgens mij merendeel in de 2.22.xxx -2.23.xxx gereden dus erg tevreden.
Toffe foto.
[ Voor 8% gewijzigd door gtrNL op 19-10-2014 22:48 ]
Ging erg lekker, eerste race nog paar domme offtracks, maar toch 6e. En in de 2e race van bijna achteraan naar P2 gereden
Dit topic is gesloten.
![]()