[29-01 t/m 02-02] MediaMarkt BTW weg ermee actie

Pagina: 1 ... 5 ... 31 Laatste
Acties:
  • 333.654 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-09 16:30

pposthoorn

Constructeur

Fish_from_96 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 16:18:
[...]

Ik ben net bij de mediamarkt rotterdam centrum geweest, je kunt nu alvast het betreffende product (in mijn geval de nexus 5) reseveren door een aanbetaling te doen. Dan kan je hem volgende week ophalen voor de actieprijs. Nexus 5 was daar overigens ruim op voorraad.
Dat is goed nieuws. Wat voor percentage aanbetaling vragen ze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish_from_96
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09-03 11:17
pposthoorn schreef op maandag 20 januari 2014 @ 16:25:
[...]

Dat is goed nieuws. Wat voor percentage aanbetaling vragen ze?
Je kan daar denk ik wel over onderhandelen, heb het al meerdere keren gehad (weliswaar bij mm alexandrium) dat ik maar een aanbetaling van 0,01 euro hoefde te doen. Een keer moest ik een grotere aanbetaling doen maar toen had ik er niet op doorgevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-09 15:20
Fish_from_96 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 16:28:
[...]

Je kan daar denk ik wel over onderhandelen, heb het al meerdere keren gehad (weliswaar bij mm alexandrium) dat ik maar een aanbetaling van 0,01 euro hoefde te doen. Een keer moest ik een grotere aanbetaling doen maar toen had ik er niet op doorgevraagd.
Klopt, medewerker mag dat zelf bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Downstar2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-07 09:45
Ben benieuwd naar de actie voorwaarden..
Ben nog op zoek naar een nieuwe controller (voor PC), maar dat zal vast weer onder computer accessoires vallen en dus niet mee doen met de actie.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neem mij niet kwalijk als deze vraag al eerder is behandeld in deze topic, maar...komen studenten in aanmerking voor de Apple studentenkorting (6%) i.c.m. de BTW - weg ermee actie? Ikzelf heb het idee dat dit mogelijk zou moeten zijn, aangezien de studentenkorting geen actie is in die zin, maar structureel wordt gegeven. Bovendien gaat de korting niet uit van MediaMarkt, maar van Apple zelf en normaliter geeft MM die ook gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01:27
Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 19:44:
Neem mij niet kwalijk als deze vraag al eerder is behandeld in deze topic, maar...komen studenten in aanmerking voor de Apple studentenkorting (6%) i.c.m. de BTW - weg ermee actie? Ikzelf heb het idee dat dit mogelijk zou moeten zijn, aangezien de studentenkorting geen actie is in die zin, maar structureel wordt gegeven. Bovendien gaat de korting niet uit van MediaMarkt, maar van Apple zelf en normaliter geeft MM die ook gewoon.
Nope. Want korting bovenop korting doet geen 1 winkel. Je mag kiezen. Studentenkorting of de btw korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vpshuffler
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17-10-2022
Appleman schreef op maandag 20 januari 2014 @ 20:01:
[...]

Nope. Want korting bovenop korting doet geen 1 winkel. Je mag kiezen. Studentenkorting of de btw korting.
Weet je ook of je via prijsgarantie de studentenkorting zou kunnen krijgen indien apple mogelijk is uitgezonderd van de btw korting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:06

Saven

Administrator

Vpshuffler schreef op maandag 20 januari 2014 @ 20:12:
[...]

Weet je ook of je via prijsgarantie de studentenkorting zou kunnen krijgen indien apple mogelijk is uitgezonderd van de btw korting?
als jij een studentenkaart hebt wel ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt goed deze actie... maar:
- krijg je ook een BTW-bon (voor ondernemers)?
- en geldt dit ook voor Apple iMac? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09 20:00
Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 20:50:
Als je echt ondernemer bent weet je het antwoord op die vraag ook wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:00
@Borizzz: Btw bon krijg je gewoon.

Nu heb ik zelf ook nog een vraagje. Ik wil de Nexus5 kopen. Maar nu lijkt me het fijn om hem te reserveren. Dit willen ze wel doen, maar alleen als ik een x bedrag aanbetaal.
Geen probleem. Stel de nexus kost €395 ik betaal €20 contant aan. En ik betaal de rest volgende week met pin. Wat staat er dan uiteindelijk op de bon? Staat er dan: Betaalmethode: Pin, Bedrag: €395, of staat er
Aanbetaald €20,
Restbedrag,pin: €375?

Want ik wil graag het totale bedrag op de pin bon hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door Dacuuu op 20-01-2014 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Azrael schreef op maandag 20 januari 2014 @ 20:56:
[...]

Als je echt ondernemer bent weet je het antwoord op die vraag ook wel ;)
Ach, ik heb wel eens eerder gelezen (bij deze actie) dat er veel misverstanden over waren m.b.t deze actie, vandaar.
En iPhone en iMac zijn ook onderdeel van deze actie, of worden deze uitgesloten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Laatst online: 20:06

Saven

Administrator

- en geldt dit ook voor Apple iMac? ;)
een btw bon????? gewoon een factuur (evt op naam van de zaak) bedoel je? ja die kreeg ik wel bij de bcc, lijkt me bij de mediamarkt ook geen probleem te moeten vormen.

en ja op macbooks en imacs geldt die korting gewoon voor zover ik uit eigen ervaring kan spreken.en zo moeilijk is het topic en de voorwaarden doorlezen niet dacht ik zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Saven schreef op maandag 20 januari 2014 @ 21:06:
[...]

een btw bon????? gewoon een factuur (evt op naam van de zaak) bedoel je? ja die kreeg ik wel bij de bcc, lijkt me bij de mediamarkt ook geen probleem te moeten vormen.

en ja op macbooks en imacs geldt die korting gewoon voor zover ik uit eigen ervaring kan spreken.en zo moeilijk is het topic en de voorwaarden doorlezen niet dacht ik zo?
Een BTW bon krijg je nog wel bij de Jumbo, dus ik zie zo het probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harrytasker schreef op maandag 20 januari 2014 @ 21:10:
[...]

Een BTW bon krijg je nog wel bij de Jumbo, dus ik zie zo het probleem niet.
Nou, dat is dan mooi :) Volgende week maar eens langs. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 21:00:
[...]

Ach, ik heb wel eens eerder gelezen (bij deze actie) dat er veel misverstanden over waren m.b.t deze actie, vandaar.
En iPhone en iMac zijn ook onderdeel van deze actie, of worden deze uitgesloten...
Ik snap niet dat er zoveel misverstanden over kunnen ontstaan, ik ben geen ondernemer en nooit geweest, maar zelfs ik weet dat iedere winkel verplicht is btw af te dragen. Is dat niet basis economie van de havo? Anyway, je krijgt dus gewoon altijd een factuur met daarop apart nog het btw-bedrag. Deze actie is alleen een lokkertje qua naam, want in feite krijg je het product voor normale prijs excl. btw, maar dan als korting verrrekend,

De iPhone en iPad zijn altijd uitgezonderd, de iMac en MacBook doen gewoon mee. Ik ga zelf een MacBook halen namelijk. Overweeg nu overigens morgen al even langs te gaan om te kijken of ik iets kan reserveren tegen aanbetaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enigmafan
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

enigmafan

Front- & backend ontwikkelaar

Als je er om vraagt krijg je een factuur op bedrijfsnaam waarop de BTW netjes vermeld wordt.

Mijn Sinterklaasspel voor de kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stetho
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 22:56
hmmm, kom net vd MM Utrecht en daar hadden ze een lijst met uitzonderingen.
Helaas stond de Canon 70D daarop. (en de 1D, 5D, 6D)
Volgens de medewerker is de lijst al heel vaak veranderd en zou het kunnen dat de 70D er nog af gaat.
Ik heb de 70D gekocht voor de web-prijs (van 944,-)

Als er toch nog korting komt dan ga ik zeker nog terug. :)

I'm a bit .... confused. I find the Rails framework sexy. Is that wrong? Am I dirty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Dacuuu schreef op maandag 20 januari 2014 @ 20:56:
@Borizzz: Btw bon krijg je gewoon.

Nu heb ik zelf ook nog een vraagje. Ik wil de Nexus5 kopen. Maar nu lijkt me het fijn om hem te reserveren. Dit willen ze wel doen, maar alleen als ik een x bedrag aanbetaal.
Geen probleem. Stel de nexus kost €395 ik betaal €20 contant aan. En ik betaal de rest volgende week met pin. Wat staat er dan uiteindelijk op de bon? Staat er dan: Betaalmethode: Pin, Bedrag: €395, of staat er
Aanbetaald €20,
Restbedrag,pin: €375?

Want ik wil graag het totale bedrag op de pin bon hebben.
Uiteindelijk betaal je totaal €395 voor het product dus dat is ook wat je kan opgeven bij je administratie of de belastingdienst of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vishari Beduk
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:14

Vishari Beduk

loves f/1.8 primes

JazzySOB schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 14:48:
Ik heb een Nikon D610 op het oog met drie prime lenzen, de AF-S 28mm f1.8G, 50mm f1.8G en de 85mm f1.8G. Ook is het irritant dat de webshop prijzen vaak lager zijn dan die in de winkel, dus daar kun je je ook nog wel eens op verkijken..

Vreemd genoeg zijn de 50mm en de 85mm niet op voorraad in de webshop, elders zijn deze wel overal leverbaar. Het zijn ook niet echt zeldzame of bijzondere lenzen. Daarnaast heb ik op advies hier ook maar alvast een verlanglijstje aangemaakt. Wanneer de actie begint, uitprinten en hop, mee naar de winkel ;)

Maar kan iemand misschien (uit ervaring?) vertellen of artikelen die niet op voorraad zijn in de webshop wél te bestellen zijn in de winkel tijdens de actie als ze in de winkel (ook) niet op voorraad zijn? (levertijd maakt me niet zo veel uit)
die 50mm f1.8G is normaal gesproken overal goed verkrijgbaar
die 85mm f1.8G zeker niet! was ergens in oktober uitverkocht en toen 2 maanden nergens meer te vinden, pas 2 weken geleden eindelijk eentje kunnen vinden

weet het niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swift92
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-05-2023
-_- Prijs van de Nikon D5200 15-55mm ging de afgelopen dagen van 566 naar 569 naar 564. En sinds vandaag 599. Jammer.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:06
Swift92 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 23:31:
-_- Prijs van de Nikon D5200 15-55mm ging de afgelopen dagen van 566 naar 569 naar 564. En sinds vandaag 599. Jammer.. :|
Hij wat vrijdag in Breda nog 566, wat van plan die te halen tijdens btw, eigenlijk had ik een foto moeten maken van de prijs.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Downstar2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-07 09:45
Swift92 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 23:31:
kan uiteraard nog dalen, maar zelfs met 599 heb je hem nog ruim 70 a 75 euro goedkoper dan normaal..
toch leuk mee genomen

599/1.21 = 495

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
Amaze86 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 23:49:
[...]

Hij wat vrijdag in Breda nog 566, wat van plan die te halen tijdens btw, eigenlijk had ik een foto moeten maken van de prijs.
En dan? Prijzen verhogen is verboden ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 19:36
Stetho schreef op maandag 20 januari 2014 @ 22:39:
...
Hmmm... dus MM Utrecht bevestigt hiermee min of meer dat die aktie er komt. Denk dat ik een dezer dagen even langs ga voor een aanbetaling voor een iMac als een soort reservering. In 2009 moest ik tijdens de aktie periode echter een 100% aanbetaling doen, omdat er iMacs in backorder bij hun stonden. Gelukkig kon ik het twee dagen later al ophalen. Hopelijk is dat deze keer niet het geval, dat ik een volledige bedrag (zonder korting) als aanbetaling moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ribo89
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-09 16:31
Iemand een idee van de beschikbaarheid van de canon 17-55 is usm lens? Ik neem aan dat deze door de MM niet als 'pro-lens' wordt gezien aangezien het geen L-lens is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quasem
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-09 13:09
Stetho schreef op maandag 20 januari 2014 @ 22:39:
Helaas stond de Canon 70D daarop. (en de 1D, 5D, 6D)
Volgens de medewerker is de lijst al heel vaak veranderd en zou het kunnen dat de 70D er nog af gaat.
Ik heb de 70D gekocht voor de web-prijs (van 944,-)

Als er toch nog korting komt dan ga ik zeker nog terug. :)
Mmm, als die niet meedoet, dan wacht ik nog wel een half jaar. Mijn 350d overleeft dat ook nog wel. Dan maar niet. Zou ik wel jammer vinden. Verklaart dat misschien de prijsverlagingen op de website voor de 70D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

BellySM schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 00:00:
[...]

Hmmm... dus MM Utrecht bevestigt hiermee min of meer dat die aktie er komt. Denk dat ik een dezer dagen even langs ga voor een aanbetaling voor een iMac als een soort reservering. In 2009 moest ik tijdens de aktie periode echter een 100% aanbetaling doen, omdat er iMacs in backorder bij hun stonden. Gelukkig kon ik het twee dagen later al ophalen. Hopelijk is dat deze keer niet het geval, dat ik een volledige bedrag (zonder korting) als aanbetaling moet doen.
Ik heb vanavond een reservering geplaatst bij MM Rotterdam Centrum voor een Apple display en moest 10% aanbetalen. Aantal feitjes:

1. Ik mag er van af zien en dan krijg ik m'n geld terug.
2. Als de prijs lager is wanneer ik hem op kom halen krijg ik hem voor de dan geldende prijs mee.
3. Ze houden hem zeker een maand voor me achter dus ik kan hem gewoon tijdens de actie ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-09 10:10
Appleman schreef op maandag 20 januari 2014 @ 23:57:
[...]

En dan? Prijzen verhogen is verboden ofzo?
Volgens medewerkers van de Mediamarkt wel ja (binnen een maand voor de actie).

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
AdmiralSnipe schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 00:24:
[...]

Volgens medewerkers van de Mediamarkt wel ja (binnen een maand voor de actie).
Dan mag die medewerker helaas een nieuwe baan zoeken want foutieve informatie doorgeven mag namelijk ook niet. Als de distributeur en/of fabrikant de prijs verhogen, dan gaat Mediamarkt dat ook doen. Niets meer dan logisch. Jij zal nooit kunnen bewijzen dat dit gedaan is omdat er een actie aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soeskip
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-07 13:25
Gisteren mijn Nexus 5 met korting gelijk mee mogen meenemen bij de Mediamarkt. Het kan dus blijkbaar wel. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
  • Laatst online: 24-08 19:51
soeskip schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 08:51:
Gisteren mijn Nexus 5 met korting gelijk mee mogen meenemen bij de Mediamarkt. Het kan dus blijkbaar wel. :9
Heb mijn oogje ook op de Nexus 5 :)
Misschien toch nog even geduld hebben tot de MM btw dagen.
Is deze vanaf volgende week?

Gr, b00ster :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulchare
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-09 13:59
Bij het openen van dit topic Welke subwoofer icm Denon X1000? was de ASW250 199, vervolgens 178,99 en niet lang daarna 174,99. Kijk ik vandaag en is ie uitverkocht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soeskip
b00ster schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 08:53:
[...]

Heb mijn oogje ook op de Nexus 5 :)
Misschien toch nog even geduld hebben tot de MM btw dagen.
Is deze vanaf volgende week?

Gr, b00ster :*)
Gisteren had ik de laatste Nexus 5 uit MM-noord de rest was gereserveerd. Er kwam nog wel een partij van 20~ binnen in de loop van de week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Voor €329?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soeskip
€ 33x,- laatste getal weet ik even niet uit me hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
Ga vanmiddag eens bij MM Deventer vragen. Is MM verplicht er één achter te houden als je hierom vraagt? :)

Gr, b00ster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soeskip
b00ster schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 09:31:
Ga vanmiddag eens bij MM Deventer vragen. Is MM verplicht er één achter te houden als je hierom vraagt? :)

Gr, b00ster.
Als je het laat reserveren? Ja, wel als het met een aanbetaling van 10% doet.
Of je vraagt of het gelijk mee mag met de korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou dit ook gelden voor de nexus 7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soeskip
Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 09:47:
Zou dit ook gelden voor de nexus 7?
Zolang het niet uitgesloten is van de actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik weet dat de nexus 7 vorig uitgesloten was van deze actie. Naar voor dit jaar kan ik dat nog nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Wel apart dat je dus sommige artikelen al met korting mag meenemen zoals de Nexus 5. Er wordt dus onderscheid gemaakt. Niet de juiste werkwijze :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:05
Ik heb net de mediamarkt Enschede en Hengelo gebeld, klopt het dat hier het personeel nog niet op de hoogte is van deze actie? Of mogen ze er nog niks over vertellen.

Ik ben namelijk van plan om voor de tijd een macbook pro aan te schaffen en dan via de laagste prijs garantie mijn korting naderhand te claimen. Zou alleen een beetje jammer zijn als acteraf de actie helemaal niet door gaat 8)7.

[ Voor 6% gewijzigd door Intruder op 21-01-2014 10:33 ]

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitDyl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-08 10:07
Intruder schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:27:
Ik heb net de mediamarkt Enschede en Hengelo gebeld, klopt het dat hier het personeel nog niet op de hoogte is van deze actie? Of mogen ze er nog niks over vertellen.

Ik ben namelijk van plan om voor de tijd een macbook pro aan te schaffen en dan via de laagste prijs garantie mijn korting naderhand te claimen. Zou alleen een beetje jammer zijn als acteraf de actie helemaal niet door gaat 8)7.
Als je terug had gelezen had je alle vragen beantwoord

1. Nee natuurlijk mogen ze nog niks vrijgeven. (het is niet eens aangekondigd)
2. Zo werkt dat niet, als jij hem nu koopt met laagste prijs garantie stel 1200 ipv 1300 en je gaat terug voor de btw korting dan pakken ze de prijs in de winkel 1300 / 1,21 = 1074,38 want die prijs is al lager dan de laagste prijs garantie bied en krijg je dus (1200 - 1074.38 =) 125,62 terug

Of bedoel je de korting te claimen in het mom laagste prijs garantie op een later moment, want dat is dus een gunst en in hun voorwaarden staat:

Media Markt garandeert de klant altijd de laagste prijs. Wanneer de klant een aankoop doet in een vestiging van Media Markt (met uitzondering van de webshop) en binnen veertien dagen na zijn aankoop hetzelfde product elders voor een lagere prijs kan kopen, ontvangt de klant van Media Markt het prijsverschil contant retour, de voorwaarden.

Dus alleen als het bij de concurrent goedkoper is, ik denk dat reserveren een beter idee is

[ Voor 24% gewijzigd door HitDyl op 21-01-2014 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucacker
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-04-2019
Ik ben van plan om de nexus 5 te kopen, maar ben bang dat die niet meer leverbaar is op dat moment.
Er zit op ongeveer 5km van de mediamarkt een saturn, als ik daar vrijdag de nexus 5 koop, en dan de woensdag of donderdag daarop terug ga voor de laagste prijsgarantie moet ik toch het verschil terug krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
HitDyl schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:51:
[...]

Als je terug had gelezen had je alle vragen beantwoord

1. Nee natuurlijk mogen ze nog niks vrijgeven. (het is niet eens aangekondigd)
2. Zo werkt dat niet, als jij hem nu koopt met laagste prijs garantie stel 1200 ipv 1300 en je gaat terug voor de btw korting dan pakken ze de prijs in de winkel 1300 / 1,21 = 1074,38 want die prijs is al lager dan de laagste prijs garantie bied en krijg je dus (1200 - 1074.38 =) 125,62 terug

Of bedoel je de korting te claimen in het mom laagste prijs garantie op een later moment, want dat is dus een gunst en in hun voorwaarden staat:

Media Markt garandeert de klant altijd de laagste prijs. Wanneer de klant een aankoop doet in een vestiging van Media Markt (met uitzondering van de webshop) en binnen veertien dagen na zijn aankoop hetzelfde product elders voor een lagere prijs kan kopen, ontvangt de klant van Media Markt het prijsverschil contant retour, de voorwaarden.

Dus alleen als het bij de concurrent goedkoper is, ik denk dat reserveren een beter idee is
Dat bedoel ik inderdaad, ik koop de macbook gewoon voor het bedrag die er voor staat bij de Media Markt. Verder als hun BTW terug actie geldig is kom ik terug om de korting van de actie te claimen.

Dit omdat ze niet aan reserveren doen (heb het net na gevraagd) en omdat ik heb gehoord dat de apple afdeling een gekkenhuis is met deze actie, de hele winkel lijkt me een gekkenhuis die dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-08 00:46
Weet iemand nog hoe het met de webshop zat in de vorige jaren?
Doet deze er ook aan mee of moet ik per-se naar de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
iaxe393 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:25:
Kan me haast niet voorstellen dat de webshop mee doet.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Staat in het topic :)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Als je nou de volgende keer je vraag in de search box typt ;)
\[29-01 t/m 02-02] MediaMarkt BTW weg ermee actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitDyl
  • Laatst online: 05-08 10:07
Intruder schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:59:
[...]

Dat bedoel ik inderdaad, ik koop de macbook gewoon voor het bedrag die er voor staat bij de Media Markt. Verder als hun BTW terug actie geldig is kom ik terug om de korting van de actie te claimen.

Dit omdat ze niet aan reserveren doen (heb het net na gevraagd) en omdat ik heb gehoord dat de apple afdeling een gekkenhuis is met deze actie, de hele winkel lijkt me een gekkenhuis die dagen
Heb je dat aan de telefoon gevraagd of in de winkel (ivm positieve reacties hier over reserveren) ik ben namelijk ook van plan te reserveren echter in rijswijk of rdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:47
Misschien handig om even de rekening te uploaden hier, dan hebben andere tweakers een grotere kans om hem ook nu al voor die prijs te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

HitDyl schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:28:
[...]

Heb je dat aan de telefoon gevraagd of in de winkel (ivm positieve reacties hier over reserveren) ik ben namelijk ook van plan te reserveren echter in rijswijk of rdam
Ik zou 's avonds gaan. Gister om 21u waren er meer medewerkers dan klanten in Rotterdam Centrum :9 Ze stonden te springen om mij te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:47
pposthoorn schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:34:
[...]

Ik zou 's avonds gaan. Gister om 21u waren er meer medewerkers dan klanten in Rotterdam Centrum :9 Ze stonden te springen om mij te helpen.
Is dat nieuw? Normaal zijn ze allemaal wat aan een PC aan het spelen en mompelen ze maar wat als je ze iets wilt vragen. Tenminste in de meest andere filialen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
HitDyl schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:28:
[...]

Ik heb het over de telefoon gevraagd, daar vertelden ze mij dat ik met die actiedagen niks kon achter laten leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Cyclonic schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:36:
[...]

Is dat nieuw? Normaal zijn ze allemaal wat aan een PC aan het spelen en mompelen ze maar wat als je ze iets wilt vragen. Tenminste in de meest andere filialen :+
Nouja er stonden 2 medewerkers bij de MacBooks, 1 wilde mij graag helpen en de ander wist niet hoe snel hij weg moest komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-08-2024
pposthoorn schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:39:
[...]

Nouja er stonden 2 medewerkers bij de MacBooks, 1 wilde mij graag helpen en de ander wist niet hoe snel hij weg moest komen :P
Hahahaha ik zou die 2e zijn _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
crobo schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:49:
[...]

Hahahaha ik zou die 2e zijn _O- _O-
8)7 Jij wordt nooit medewerker v.d. maand zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vwb Studentenkorting Apple.
Is dit niet een korting die door Apple wordt gegeven en niet door de verkoper zelf (in dit geval MM)
Daarom zou ik denken dat deze alsnog van toepassing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGNL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Ik heb net met MM Arena gebeld, en de dame kon mij vertellen dat de studentenkorting en btw vrije dagen niet samen gaan. En ze kon mij ook vertellen dat

"Media Markt garandeert de klant altijd de laagste prijs. Wanneer de klant een aankoop doet in een vestiging van Media Markt (met uitzondering van de webshop) en binnen veertien dagen na zijn aankoop hetzelfde product elders voor een lagere prijs kan kopen, ontvangt de klant van Media Markt het prijsverschil contant retour, de voorwaarden."

Ook geldt voor eigen producten.

Ze wist nog niet of Apple mee doet met de actie, maar je kan je reservering gewoon annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Cyclonic schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:30:
[...]

Misschien handig om even de rekening te uploaden hier, dan hebben andere tweakers een grotere kans om hem ook nu al voor die prijs te halen.
Precies, je gegevens wegblurren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Zou erg mooi zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Niet online
Ik ben aan het kijken naar een paar monitoren, een daarvan is vandaag is prijs gezakt in de webshop. Hoe groot is de kans dat de prijs verder omlaag (of wellicht omhoog?) gaat volgende week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:15

IkWilbert

Het is mij!

xPhantom schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 13:42:
Ik ben aan het kijken naar een paar monitoren, een daarvan is vandaag is prijs gezakt in de webshop. Hoe groot is de kans dat de prijs verder omlaag (of wellicht omhoog?) gaat volgende week?
Ik kijk even in mijn glazenbol...

Nee zonder gekheid... ik verwacht dat de kans klein is maar ik kan niet in de MM systemen kijken.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Hoe dan ook zal de prijs tijdens de actie lager zijn dan nu...

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 17:19
Cyclonic schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:30:
[...]

Ik heb vandaag de Nexus 5 bij de Mediamarkt Utrecht gereserveerd. De Nexus 5 (zwarte uitvoering) was niet op voorraad en zou waarschijnlijk eind deze week binnenkomen. Op de bon staat een bedrag € 405.
Mijn vraag is: krijg ik bij de Mediamarkt BTW actie dan nog wel de korting? De verkoper beweerde van niet.

De Nexus 5 (witte uitvoering) was wel op voorraad. De verkoper beweerde dat je deze niet kon reserveren.
Klopt dat?

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NYfan
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-12-2022
Xfile schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 13:53:
[...]

Ik heb vandaag de Nexus 5 bij de Mediamarkt Utrecht gereserveerd. De Nexus 5 (zwarte uitvoering) was niet op voorraad en zou waarschijnlijk eind deze week binnenkomen. Op de bon staat een bedrag € 405.
Mijn vraag is: krijg ik bij de Mediamarkt BTW actie dan nog wel de korting? De verkoper beweerde van niet.

De Nexus 5 (witte uitvoering) was wel op voorraad. De verkoper beweerde dat je deze niet kon reserveren.
Klopt dat?
De vraag of iets "klopt" lijkt mij erg moeilijk te beantwoorden omdat elke MM er (aan alle posts te zien) op een andere manier mee om gaat. Laat staan dat alle MM-medewerkers hetzelfde handelen..... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 17:19
NYfan schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 13:56:
[...]

De vraag of iets "klopt" lijkt mij erg moeilijk te beantwoorden omdat elke MM er (aan alle posts te zien) op een andere manier mee om gaat. Laat staan dat alle MM-medewerkers hetzelfde handelen..... :?
Beetje vreemd bedrijf Mediamarkt als er geen eenduidig beleid is.

Ik heb een email naar Mediamarkt Utrecht gestuurd met mijn vragen.

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:21
Welke bedoel je precies ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Niet online
fsfikke schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 13:46:
[...]

Hoe dan ook zal de prijs tijdens de actie lager zijn dan nu...
Dat zal best, maar ik vraag me af of het de moeite waard is. In de winkel zijn de prijzen van de meeste monitoren die ik gezien heb hoger dan de webshop.
LG 22EA53VQ-P

Deze was een paar dagen terug nog 129 euro en nu 114.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
xPhantom schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:16:
[...]

Dat zal best, maar ik vraag me af of het de moeite waard is. In de winkel zijn de prijzen van de meeste monitoren die ik gezien heb hoger dan de webshop.

[...]

LG 22EA53VQ-P

Deze was een paar dagen terug nog 129 euro en nu 114.
ah, die zat ik ook te volgen. De pw heeft het nog niet. Dat betekent 94 ipv 106 tijdens de actie, allebei overigens goedkoper dan nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Als je bij de MM dezelfde vraag aan een andere werknemer stelt (in hetzelfde filliaal) krijg je meestal ook een ander antwoord 8)7

En ik zeg het nogmaals lieve mensen: als je iets koopt bij de MM, gelijk na het afrekenen ter plekke de inhoud controleren!

Zo heb ik meegemaakt dat ik 2x een beschadigde item kreeg. De derde hoefde ik al niet meer en kreeg mijn geld terug.

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Een vriend van me heeft bij de Mediamarkt Maastricht inmiddels ook een Nexus 5 met btw korting gekregen. Heel apart allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
alwaysleft schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:53:
Een vriend van me heeft bij de Mediamarkt Maastricht inmiddels ook een Nexus 5 met btw korting gekregen. Heel apart allemaal.
:P Kon die er niet eentje voor mij mee nemen? :P
Nee zonder gekheid, inderdaad raar dit. Ga vanavond eens naar MM Hengelo... (benieuwd wat voor antwoord ik daar krijg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
b00ster schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:00:
[...]

:P Kon die er niet eentje voor mij mee nemen? :P
Nee zonder gekheid, inderdaad raar dit. Ga vanavond eens naar MM Hengelo... (benieuwd wat voor antwoord ik daar krijg).
Ja, probeer de factuur te achterhalen van die maat van me. Maar hij heeft het druk helaas. Als iemand hier nu idd een factuur doet neerzetten van de Nexus 5 zonder btw, kunnen andere tweakers die ook claimen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorgothG
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-04 13:48

MorgothG

deftones

Media Markt Cruquius weet nog niets van BTW actie en al helemaal niet van alvast omzet draaien.

Zucht,... Jammer van dat grote verschil tussen de filialen

Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NYfan
MorgothG schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:18:
Media Markt Cruquius weet nog niets van BTW actie en al helemaal niet van alvast omzet draaien.

Zucht,... Jammer van dat grote verschil tussen de filialen
Tsja, doen ze alsof? Of weten ze het echt niet. Vandaar ook mijn eerdere vraag in dit topic of iemand een echt bevestigde definitieve melding van MM heeft dat het doorgaat...... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Ik had gisteren MM Breda aan de telefoon. En die vroegen direct van "Hoe weet jij van de BTW-Actie?" >:) Dus komen doet die hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Ik heb Hengelo vanmiddag dus aan de lijn gehad, de telefoniste die ik sprak gaf zelf zelfs aan dat zij er als personeel ook vragen over kregen van buitenaf en het daarom om verduidelijking hadden gevraagd bij hun leidinggevenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorgothG
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-04 13:48

MorgothG

deftones

Lange leve de kracht van internet en de mensen die het weten (wij hier dus.. hahahaha)
Wel lastig als je een denkt dat je heel geheimzinnig moet doen als franchise manager en dat andere filialen gewoon al lekker beginnen. Ach ik wacht nog wel even.

Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
Intruder schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:28:
Ik heb Hengelo vanmiddag dus aan de lijn gehad, de telefoniste die ik sprak gaf zelf zelfs aan dat zij er als personeel ook vragen over kregen van buitenaf en het daarom om verduidelijking hadden gevraagd bij hun leidinggevenden.
Ken ook wel iemand die er werkt, zal die persoon ook eens benaderen.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NYfan
b00ster schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:42:
[...]

Ik ben beniewd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Het staat al vast dat de actie wordt gehouden, die medewerkers weten echt wel allemaal dat die actie er aan komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
Komt er ook nog een Media Markt weg ermee aktie?

Wie wil daar nou kopen? Ga liever naar een zaak met echte klantenservice en laagste prijsgarantie. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NYfan
Medione1210 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:27:

Wie wil daar nou kopen? Ga liever naar een zaak met echte klantenservice en laagste prijsgarantie. :z
Zoals? Het is volgens mij overal wel wat......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-09 23:38
Medione1210 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:27:

Leuk, dan kan je mooi van deze topic wegblijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 19:36
alwaysleft schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:53:
Aangezien MM Utrecht iemand in dit forum een lijst met uitzonderingen heeft laten zien (dus is die aktie in aantocht), ga ik ook maar daar eerst onderhandelen om mijn aankoop, een iMac, gelijk met korting mee te krijgen. Anders gaat het een reservering met aanbetaling worden en kom ik terug in de aktieperiode... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoth
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 06-09 21:00
De BCC biedt ook de laagste prijs garantie. http://www.bcc.nl/info/altijd-de-beste-prijs.html In principe kan ik nu een product bij de BCC kopen en als de actie over een week begint, het verschil met de actieprijs van de mediamarkt terugvragen. In Utrecht zit de mediamarkt namelijk binnen de straal van 20 km van de BCC en de webshop van de MM telt ook mee bij de BCC laagste prijsgarantie.

Hebben mensen hier uit voorgaande jaren ervaring mee? Anders ga ik niet wachten, maar ga ik deze week op mijn gemakje naar de BCC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGNL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Ik heb net nog even MM Almere gebeld en daar zeiden ze dat ze niet zeker weten of Apple wel mee doet. Ook zei zei ook dat je het product nu kan kopen en volgende week de korting terug krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:08
Vishari Beduk schreef op maandag 20 januari 2014 @ 22:57:
[...]

die 50mm f1.8G is normaal gesproken overal goed verkrijgbaar
die 85mm f1.8G zeker niet! was ergens in oktober uitverkocht en toen 2 maanden nergens meer te vinden, pas 2 weken geleden eindelijk eentje kunnen vinden
Hier kwam ik ook achter.

Echter...

Vanmiddag moest ik voor m'n werk in Alkmaar zijn en was vroeg klaar, dus even bij de MM Alkmaar binnengewipt om te kijken wat ze zoal hebben staan aan Nikon spul, zag ik daar net juist dié lens staan! Als laatste model afgeprijsd van 449,- naar 377,- (laagste PW prijs is 399 en slecht leverbaar) gewoon nieuw in doos.

Ik was een beetje aan het babbelen over de komende BTW actie met de verkoper en toen ik hem vroeg of ik deze lens kon reserveren wist hij dat niet zeker en moest hij dat navragen. Toen hij terug kwam kreeg ik al te horen dat lenzen in Alkmaar niet mee gaan doen met de BTW actie omdat dit volgens hun een accessoire is. Balen!

Maar ik kreeg wel gelijk het aanbod dat ik de lens nu mee mocht nemen voor 329 euro! Een snel rekensommetje leerde mij echter dat dat precies het bedrag was met de BTW er af wanneer ik de lens voor 399 euro zou kopen. Goeie deal toch terwijl de actie nog niet eens is begonnen! Uiteraard meegenomen voor dat geld. :Y

Ik heb de beste jongen een hand gegeven en hem hartelijk bedankt voor deze superdeal, want dat was het. Nikkor AF-S 85mm f1.8G voor 329 euries. :)

Ook nog even in MM Hoorn gekeken, maar daar hebben ze heel weinig Nikon DSLR spul staan (alleen de goedkopere DX camera's). Maar daar werd me wel verteld dat Nikon uitgezonderd wordt van de actie! Toen ik vroeg of dit ook gold voor lenzen zeiden ze dat alleen lenzen boven de 1300 euro niet mee doen (die ze niet eens hebben).

Hopelijk doet de D610 body en de AF-S 28mm f1.8G op de webshop (zijn daar op voorraad) wél mee... Anders wordt het filiaaltjes afbellen tijdens de actie.

Jammer dat de Saturn niet meedoet, die hadden (in Heerhugowaard) alles staan, zelfs de D610 én de D800 voor PW-prijzen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-11-2022
Ik ga toch maar even een 70D op de kop tikken (jammer dat de 7D II er nog niet is) aangezien ik mijn 650D prima kan verkopen nu. Ik zit er niet over in dat ik het geld niet terug krijg. Vorig jaar ook de 70-200mm f4/L met de actie gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
b00ster schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:42:
[...]

Ben benieuwd wat die gene dan heeft te zeggen ;). Hoop iets meer bevesteging te kunnen krijgen voordag ik een macbook koop, zou jammer zijn als het opeens niet meer geld xD. Agja, wou zowieso een macbook hebben, maar door deze actie kan ik de 512 gb versie halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:44
Timoth schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 17:57:
De BCC biedt ook de laagste prijs garantie. http://www.bcc.nl/info/altijd-de-beste-prijs.html In principe kan ik nu een product bij de BCC kopen en als de actie over een week begint, het verschil met de actieprijs van de mediamarkt terugvragen. In Utrecht zit de mediamarkt namelijk binnen de straal van 20 km van de BCC en de webshop van de MM telt ook mee bij de BCC laagste prijsgarantie.

Hebben mensen hier uit voorgaande jaren ervaring mee? Anders ga ik niet wachten, maar ga ik deze week op mijn gemakje naar de BCC.
Het kan wel maar alleen op producten die de Media markt ook heeft en waar de korting ook op is toegepast.
De bcc past de korting dus niet toe op alle producten, maar alleen op de producten die bij de MM ook afgeprijsd zijn. (Bron? heb er zelf gewerkt tot een paar dagen geleden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
Intruder schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 18:14:
[...]

Ben benieuwd wat die gene dan heeft te zeggen ;). Hoop iets meer bevesteging te kunnen krijgen voordag ik een macbook koop, zou jammer zijn als het opeens niet meer geld xD. Agja, wou zowieso een macbook hebben, maar door deze actie kan ik de 512 gb versie halen
Gaat gewoon gebeuren hoor, details weet ik verder niet.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Iemand enig idee wanneer ze gaan komen met de voorwaarden? Dus welke producten wel of niet inbegrepen zijn, hoop dus wel dat macbooks mee tellen, als ik dit voor zaterdag niet zeker weet haal ik een 265gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KW1980
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-09 18:34
Hmm, beetje jammer dat de MM Groningen de prijs van een Xperia Z tablet 'toevallig' net verhoogd heeft van 399,- naar 439,-..... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
KW1980 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 18:59:
Hmm, beetje jammer dat de MM Groningen de prijs van een Xperia Z tablet 'toevallig' net verhoogd heeft van 399,- naar 439,-..... :(
En die vallen onder de actie? Zag 'em in Almere ook voor 399 afgelopen zaterdag iirc ... en dat weet ik nog specifiek omdat het met een 3 begon wat ik lager dan verwacht vond aangezien ik de prijs niet meer in de gaten had gehouden sinds ie uit was

Je moet maar zo zien dat €363 nog steeds een goede prijs is, denk echt niet dat ze die voor 330 hadden kunnen leveren.

[ Voor 36% gewijzigd door apis29 op 21-01-2014 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-08-2024
Het volgende

tv kost in de winkel 485
In de webshop kost deze 465

Als ik naar de winkel ga en zeg. Dat ik de tv voor 465 wil zoals op de website. En ik krijg de tv mee. En ik kom vervolgens tijdens de actie terug voor de 'btw'. Krijg ik dan nog de btw terug?

Zo ja, van welk bedrag. Van 485 of 465.

Maybe dat iemand dit weet.
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:46

Zyron

BWRAAAAP

Normaliter van 465..

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:20
crobo schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 19:19:
Het volgende

tv kost in de winkel 485
In de webshop kost deze 465

Als ik naar de winkel ga en zeg. Dat ik de tv voor 465 wil zoals op de website. En ik krijg de tv mee. En ik kom vervolgens tijdens de actie terug voor de 'btw'. Krijg ik dan nog de btw terug?

Zo ja, van welk bedrag. Van 485 of 465.

Maybe dat iemand dit weet.
Alvast bedankt.
Je krijgt de TV voor de BTW prijs die op dat moment van toepassing is in de winkel

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Pagina: 1 ... 5 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
<center><h1>WAARSCHUWING: DIT TOPIC IS <b>NIET</b> BEDOELD OM ZELFZOEKVRAAGJES TE STELLEN!</h1></center>

Svp geen verzoekjes om kopieen van kassabonnen e.d.

Helaas is dit topic verworden tot een dumpplek waar luie vraagjes worden gedumpt. Zoals op Tweakers.net overal de bedoeling is: <b>eerst</b> zelf op zoek gaan, en als je een vraag stelt, dan ook laten zien dat je het geprobeerd hebt. Bij herhaald gebrek aan inzet kunnen sancties volgen, en zal het topic mogelijk op slot gaan. Benadeel svp de mede-tweakers niet en laat het niet zover komen.

Lees de <a href='http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1576345'><b>FAQ</b></a> in de openingspost, daar worden bijna alle vragen in beantwoord.