[29-01 t/m 02-02] MediaMarkt BTW weg ermee actie

Pagina: 1 ... 6 ... 31 Laatste
Acties:
  • 333.656 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fezoj
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-06 12:42
crobo schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 19:19:
Het volgende

tv kost in de winkel 485
In de webshop kost deze 465

Als ik naar de winkel ga en zeg. Dat ik de tv voor 465 wil zoald op de website. En ik krijg de tv mee. En ik kom tijdens dr actie terug voor de btw. Krijg ik dan nog de btw terug?

Zo ja, van welk bedrag. Van 485 of 465.

Maybe dat iemand dit weet.
Alvast bedankt.
MM gaat uit van de winkelprijs tijdens de BTW week. Als je dan hoger / lager dan die prijs zit weet je genoeg. Verdere berekeningen kun je dus zelf doen. (Lees topic eens rustig door!)

Zeggen wat je denkt is zilver, weten wat het uitwerkt is goud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-08-2024
Ja uiteindelijk scheelt et amper iets. Had eerst moeten berekenen. Stom.

my bad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarti66
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04:47
fezoj schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 19:26:
[...]

MM gaat uit van de winkelprijs tijdens de BTW week. Als je dan hoger / lager dan die prijs zit weet je genoeg. Verdere berekeningen kun je dus zelf doen. (Lees topic eens rustig door!)
Maar als de winkelprijs hoger is dan die op de website krijg je het vrijwel altijd mee voor de internetprijs.
Dus waarom zal dat bij deze actie ineens niet meer zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwin90
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:48
Gisteren een folder binnengekregen van MediaMarkt Apeldoorn. Die opent op 29 januari, de start van de BTW actie. Zag een opmerkelijke quote staan:
Met een spectaculaire show opent op woensdag 29 januari 2014 om klokslag 18.00 uur de nieuwe Media Markt vestiging in Apeldoorn haar deuren. Vanaf 17.00 uur beginnen we de grote countdown. "Het wordt de avond van het 'grote voordeel' met een spectaculaire voordeel campagne op het hele assortiment", zegt Peter van den Maagdenberg. De vestigingsdirecteur mag nog geen details verklappen, maar wil al wel kwijt dat het een spectaculaire avond wordt met een lasershow, vuurwerk en een optreden van een bekende artiest. "Het wordt een hele happening die tot middernacht zal duren."
Ga er vanuit dat hij op de BTW actie doelt. Wordt een ritje Apeldoorn dan maar. Weet ik 'zeker' dat ik de Nexus 7 of 10 met korting kan halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fezoj
jarti66 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 19:43:
[...]

Maar als de winkelprijs hoger is dan die op de website krijg je het vrijwel altijd mee voor de internetprijs.
Dus waarom zal dat bij deze actie ineens niet meer zijn?
MM geeft aan dat de WINKEL prijs bindend is. Top dat ze dan een internet prijs geven. Hoeven ze niet te doen. Zie het als coulance. Coulance is fijn, maar geen recht.

(Buiten dat om hebben we het over (20/1.21=16.50) een besparing van 3,50€.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
  • Laatst online: 18-08-2024
fezoj schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 19:46:
[...]

MM geeft aan dat de WINKEL prijs bindend is. Top dat ze dan een internet prijs geven. Hoeven ze niet te doen. Zie het als coulance. Coulance is fijn, maar geen recht.

(Buiten dat om hebben we het over (20/1.21=16.50) een besparing van 3,50€.)
Ja precies. Helemaal gelijk.

Had eerst even moeten nadenken i.p.v. meteen een vraag te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JazzySOB schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 18:11:
[...]

Hier kwam ik ook achter.

Echter...

Vanmiddag moest ik voor m'n werk in Alkmaar zijn en was vroeg klaar, dus even bij de MM Alkmaar binnengewipt om te kijken wat ze zoal hebben staan aan Nikon spul, zag ik daar net juist dié lens staan! Als laatste model afgeprijsd van 449,- naar 377,- (laagste PW prijs is 399 en slecht leverbaar) gewoon nieuw in doos.

Ik was een beetje aan het babbelen over de komende BTW actie met de verkoper en toen ik hem vroeg of ik deze lens kon reserveren wist hij dat niet zeker en moest hij dat navragen. Toen hij terug kwam kreeg ik al te horen dat lenzen in Alkmaar niet mee gaan doen met de BTW actie omdat dit volgens hun een accessoire is. Balen!

Maar ik kreeg wel gelijk het aanbod dat ik de lens nu mee mocht nemen voor 329 euro! Een snel rekensommetje leerde mij echter dat dat precies het bedrag was met de BTW er af wanneer ik de lens voor 399 euro zou kopen. Goeie deal toch terwijl de actie nog niet eens is begonnen! Uiteraard meegenomen voor dat geld. :Y

Ik heb de beste jongen een hand gegeven en hem hartelijk bedankt voor deze superdeal, want dat was het. Nikkor AF-S 85mm f1.8G voor 329 euries. :)

Ook nog even in MM Hoorn gekeken, maar daar hebben ze heel weinig Nikon DSLR spul staan (alleen de goedkopere DX camera's). Maar daar werd me wel verteld dat Nikon uitgezonderd wordt van de actie! Toen ik vroeg of dit ook gold voor lenzen zeiden ze dat alleen lenzen boven de 1300 euro niet mee doen (die ze niet eens hebben).

Hopelijk doet de D610 body en de AF-S 28mm f1.8G op de webshop (zijn daar op voorraad) wél mee... Anders wordt het filiaaltjes afbellen tijdens de actie.

Jammer dat de Saturn niet meedoet, die hadden (in Heerhugowaard) alles staan, zelfs de D610 én de D800 voor PW-prijzen _/-\o_
Vorig jaar januari geprobeerd om tijdens de actie de Nikon D800 bij MM Alkmaar aan te schaffen, ze wilden hier niet aan mee werken ook als was de camera niet van de actie uitgesloten. Onder het mom niet geschoten is altjid mis een belletje gepleegd met Saturn Heerhugowaard of ze mee wilden gaan met de actie van MM. Hij kon niet direct antwoord geven maar na een kwartier werd ik teruggebeld met het goede nieuws dat ik de korting zou krijgen. Een korting dus van ruim € 400.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirod
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 18:54
Bij Scheer en Foppen is komende zaterdag de Asus Memopad HD 7 voor 119,-. Sowieso al een scherpe prijs. Als ik met deze folder naar MM ga dan krijg ik hem ook voor 119,- mee neem ik aan?
Als ik dan tijdens de BTW actie weer naar MM ga, krijg ik dan ook nog eens 21,= terug? Zou betekenen dat ik 'm voor 98,- kan scoren:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-11-2022
mirod schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 20:13:
Bij Scheer en Foppen is komende zaterdag de Asus Memopad HD 7 voor 119,-. Sowieso al een scherpe prijs. Als ik met deze folder naar MM ga dan krijg ik hem ook voor 119,- mee neem ik aan?
Als ik dan tijdens de BTW actie weer naar MM ga, krijg ik dan ook nog eens 21,= terug? Zou betekenen dat ik 'm voor 98,- kan scoren:)
Kan je proberen, of het lukt is altijd maar de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Normaal gesproken krijg je de btw korting niet nog over de laagste prijs garantie heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

De prijs bij de MediaMarkt tijdens de actie is lager dan de €119, je hebt er dus niks aan dat hij bij Scheer en Foppen duurder is.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-08 19:51
Zojuist een Nexus 5 gereserveerd (1 cent aanbetaling). Klopt het dat als deze actie doorgaat (en uiteraard gaat ie door, toch?) dat ze het factuur moeten aanpassen en de korting hierover moeten verrekenen? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGNL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
b00ster schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 20:35:
Zojuist een Nexus 5 gereserveerd (1 cent aanbetaling). Klopt het dat als deze actie doorgaat (en uiteraard gaat ie door, toch?) dat ze het factuur moeten aanpassen en de korting hierover moeten verrekenen? :|
Ik heb MM Amsterdam Arena en Almere gebeld en beide zeiden dat ze het bedrag dan verrekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:46

Zyron

BWRAAAAP

McGreenNL schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 20:37:
[...]

Ik heb en MM Amsterdam Arena en Almere gebeld en beide zeiden dat ze het bedrag dan verrekenen.
Klinkt goed, ga ik morgen in Emmen even proberen.

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
McGreenNL schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 20:37:
[...]

Ik heb en MM Amsterdam Arena en Almere gebeld en beide zeiden dat ze het bedrag dan verrekenen.
Oké top, dan is mijn keuze in de Nexus 5 zo goed als definitief.. :*)
Maar hoe zit het nou precies mensen, op het originele factuur blijft het oorspronkelijke bedrag met BTW staan, maar bij de kassa wordt de BTW korting verrekend? :? 8)7 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b00ster schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 20:42:
[...]

Maar hoe zit het nou precies mensen, op het originele factuur blijft het oorspronkelijke bedrag met BTW staan, maar bij de kassa wordt de BTW korting verrekend? :? 8)7 O-)
Ze mogen niet zomaar BTW niet berekenen, dus die staat gewoon op de factuur.
Schapprijs is 121%; reken dit om naar 100% en je hebt de kortingsprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fezoj
b00ster schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 20:42:
[...]

Wat denk je? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 20:45:
[...]

Ze mogen niet zomaar BTW niet berekenen, dus die staat gewoon op de factuur.
Schapprijs is 121%; reken dit om naar 100% en je hebt de kortingsprijs.
8)7 edit: zie het nu net op de startpagina.. |:( lezen kan soms zo moeilijk zijn.. (excuses! O-) )

Trouwens, MM snijd zichzelf wel in de vingers als je even rond klikt op hun site:
"Met een spectaculaire show opent op woensdag 29 januari 2014 om klokslag 18.00 uur de nieuwe Media Markt vestiging in Apeldoorn haar deuren. Vanaf 17.00 uur beginnen we de grote countdown. "Het wordt de avond van het 'grote voordeel' met een spectaculaire voordeel campagne op het hele assortiment""
:P (let op: "grote voordeel" en "op het hele assortiment")
O-) tuurlijk is dit niet alleen voor MM Apeldoorn, toch!?

[ Voor 39% gewijzigd door b00ster op 21-01-2014 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaowoo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 20:15
zit te kijken naar zo'n synology ds414.. nu dacht aan het volgende, ik koop nu bij saturn de synology ds414 (via de webshop) en als de btw actie van MM begint dan bij Saturn het verschil terug halen.

dit kan toch? ik zie in de laagste prijs garantie geen uitsluting van zo'n btw actie van MM..

oeps zie net dat website uitgesloten is en dus in de Saturn winkel zelf halen.

[ Voor 12% gewijzigd door shaowoo op 21-01-2014 21:26 ]

IT Freelancer since 2005, and still loving it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

5.1 Saturn garandeert de klant altijd de laagste prijs. Wanneer de klant een aankoop doet in een vestiging van Saturn (met uitzondering van de webshop) en binnen veertien dagen na zijn aankoop hetzelfde product elders voor een lagere prijs kan kopen, ontvangt de klant van Saturn het prijsverschil contant retour, de voorwaarden hiervan zijn:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-09 23:22
De TV die ik wil kopen (Sony 32W655) kostte een paar dagen geleden bij media markt nog 399 euro. Nu is de prijs verlaagd naar 367. Met de BTW-korting is dit een erg nette prijs (303 euro). Een stuk onder de PW-prijs.
Wat is nu voor mij het verstandigste om te doen? Naar een mm vestiging gaan en proberen te reserveren (met een deel aanbetalen). Hoe groot is de kans dat de prijs over een paar dagen, vlak voor de actie weer naar boven gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 20:08
Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 20:00:
[...]

Vorig jaar januari geprobeerd om tijdens de actie de Nikon D800 bij MM Alkmaar aan te schaffen, ze wilden hier niet aan mee werken ook als was de camera niet van de actie uitgesloten. Onder het mom niet geschoten is altjid mis een belletje gepleegd met Saturn Heerhugowaard of ze mee wilden gaan met de actie van MM. Hij kon niet direct antwoord geven maar na een kwartier werd ik teruggebeld met het goede nieuws dat ik de korting zou krijgen. Een korting dus van ruim € 400.
Hmm, dan moest ik ze misschien ook maar een belletje geven tijdens de actie van de MM. Wil eigenlijk voor de D610 gaan, maar de D800 staat bij de Saturn nu voor € 2139 en dan komt 'ie zonder BTW op € 1767, dan wordt het wel heel interessant om toch voor die pro-body te gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

yannickie111 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 21:34:
De TV die ik wil kopen (Sony 32W655) kostte een paar dagen geleden bij media markt nog 399 euro. Nu is de prijs verlaagd naar 367. Met de BTW-korting is dit een erg nette prijs (303 euro). Een stuk onder de PW-prijs.
Wat is nu voor mij het verstandigste om te doen? Naar een mm vestiging gaan en proberen te reserveren (met een deel aanbetalen). Hoe groot is de kans dat de prijs over een paar dagen, vlak voor de actie weer naar boven gaat?
Voor de prijs maakt het niet uit of je hem reserveert of niet. Je krijgt uiteindelijk de laagste prijs, en dat is of de huidige prijs, of een verhoogde prijs - BTW. Waarschijnlijk die laatste :P

Mocht de prijs omhoog gaan krijg je dus niet de oude prijs met daarop de BTW korting.

[ Voor 5% gewijzigd door fsfikke op 21-01-2014 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Laatst online: 02-09 23:22
fsfikke schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 21:36:
[...]

Voor de prijs maakt het niet uit of je hem reserveert of niet. Je krijgt uiteindelijk de laagste prijs, en dat is of de huidige prijs, of een verhoogde prijs - BTW. Waarschijnlijk die laatste :P

Mocht de prijs omhoog gaan krijg je dus niet de oude prijs met daarop de BTW korting.
Daar ben ik dus inderdaad bang voor :P Maar als ik hem nu reserveer, en deels aanbetaal, ben ik toch verzekerd van de huidige prijs - BTW, of gaat die vlieger niet op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoth
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 06-09 21:00
Mr.Joker schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 18:34:
[...]

Het kan wel maar alleen op producten die de Media markt ook heeft en waar de korting ook op is toegepast.
De bcc past de korting dus niet toe op alle producten, maar alleen op de producten die bij de MM ook afgeprijsd zijn. (Bron? heb er zelf gewerkt tot een paar dagen geleden)
Ik ben van plan om een Asus vivobook http://tweakers.net/price...vobook-s400ca-ca202h.html of een samsung ativ book 9 lite http://tweakers.net/price...np905s3g-k01nl-zwart.html te gaan halen. Allebei aanwezig bij de MM en BCC en gaan hopelijk ook de BTW weken van mediamarkt in. Ik denk dat ik dan een mooie deal kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

yannickie111 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 21:39:
[...]

Daar ben ik dus inderdaad bang voor :P Maar als ik hem nu reserveer, en deels aanbetaal, ben ik toch verzekerd van de huidige prijs - BTW, of gaat die vlieger niet op?
Haha, nee je bent dan verzekerd van de huidige prijs. De BTW actie geld nu namelijk nog niet.
Je moet je blijven bedenken dat de 'BTW er af' maar een naampje is. Het is eigenlijk gewoon een doodnormale korting van xx%. Dat het toevallig BTW korting genoemd wordt veranderd daar niets aan :)
Dus stel mediamarkt heeft over 2 weken een 20% korting op alles-actie. Dan kan je nu ook niet een product voor de actuele prijs reserveren en verwachten dat je over twee weken 20% korting krijgt op de prijs die je twee weken daarvoor hebt betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:04

4POX

Everybody is wired

Toeval? of laat mijn geluk me in de steek? Sinds vandaag is de voorraad op.

http://www.mediamarkt.nl/...3,1006859.html?langId=-11

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
4POX schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 22:43:

Je gaat er haast wat van denken..
Misschien dat de voorraad naar de winkels gaat voor de verkoop!? :/ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:05
Nou fijn!

Zal morgen meteen even bellen om er één proberen te reserveren. Was het niet zo dat als het product wat je hebben wou niet voorradig is op het moment van de aanbieding, dat je hem later alsnog binnen die aanbieding krijgt?

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
Intruder schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 22:48:
Nou fijn!

Zal morgen meteen even bellen om er één proberen te reserveren. Was het niet zo dat als het product wat je hebben wou niet voorradig is op het moment van de aanbieding, dat je hem later alsnog binnen die aanbieding krijgt?
Zo te lezen in dit topic niet. Reserveren is denk ik het beste in deze situatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:05
b00ster schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 22:50:
[...]

Zo te lezen in dit topic niet. Reserveren is denk ik het beste in deze situatie :)
Moet ik wel zeker weten dat de actie ook geld voor macbooks ;), iemand enig idee wanneer die voorwaarden gereleased worden?

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
Intruder schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 22:51:
[...]

Moet ik wel zeker weten dat de actie ook geld voor macbooks ;), iemand enig idee wanneer die voorwaarden gereleased worden?
Gewoon reserveren (1 cent aanbetalen) vervolgens ophalen in de actieperiode (doe ik ook met mijn Nexus 5) ;) Als het niet geldt kan je altijd je reservering nog annuleren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asndrag0n
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:53
of nu kopen en dan volgende week terug komen met de bon kan toch ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04:56

Geckoo

Good news, everyone!

Hoeveel tijd mag daar tussen zitten dan?

[edit]
Op 4 januari is er tv gekocht van €2400 en met 17% korting is dat meer dan €400 verschil...

[ Voor 56% gewijzigd door Geckoo op 22-01-2014 00:22 ]

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron

Zyron

BWRAAAAP

Twee weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Nou daar gaan we dus al hoor, beide laptops die ik aan het spotten was ineens weg uit de webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:28
sambalbaj schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 00:34:
Nou daar gaan we dus al hoor, beide laptops die ik aan het spotten was ineens weg uit de webshop.
Gewoon naar mm gaan, misschien zijn ze er daar nog.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

offtopic:
Afbeeldingslocatie: http://img.dagaanbieding.net/shared/productimages/132724_dagaanbieding/MediaMarkt-Asus-MeMO-Pad.png

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 20:47
Dat is niet de HD7 volgens mij maar de oude versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Laatst online: 26-07 21:40
Natuurlijk niet. prijs MM - BTW of prijs SF, afhankelijk welke lager is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 15:38
Mijn gopro 3+ black zit nog netjes in zijn doosje t/m de 29ste just in case hij uitgesloten wordt. >:)

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-08 09:21
Weet iemand of de Apple's Airports (express of extreme) ook binnen de actie vallen?
Of soortgelijke producten van andere fabrikanten ...

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil tijdens de actie een macbook pro retina kopen maar dan met 16 gb ram, moet ik die dan door hun laten bestellen met de korting of kan ik hem reserveren en dan met de korting ophalen, iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 08:10:
Ik wil tijdens de actie een macbook pro retina kopen maar dan met 16 gb ram, moet ik die dan door hun laten bestellen met de korting of kan ik hem reserveren en dan met de korting ophalen, iemand enig idee?
CTO doen ze niet aan tijdens de actie, tenzij ze 'toevallig' voorraad hebben. Alleen de 15" met 16 GB en 512 GB SSD zullen ze standaard op voorraad hebben, gok ik zo (als MBPr met 16 GB bedoel ik dus specifiek).

[ Voor 4% gewijzigd door MooDyBLueS op 22-01-2014 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:54
Als ik nu een product uit de webshop bestel (wasmachine). Kan ik dan volgende week ook terug om het geld van het btw bedrag terug te krijgen? Of kan ik hem dan beter bij een winkel fysiek ophalen en daar mijn korting terugclaimen

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:50
4POX schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 22:43:

Idd frapant mijn collega had die ook in zijn wishlist staan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

Gim

Dit wordt morgen naar de MM gaan. Kijken of ze in de winkel een nieuwe Tamron 90mm macro lens hebben voor Nikon vatting. €500 minus BTW is toch een leuk bedragje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:12
Zie net op de mail, dat hij bij de mm in de dagaanbieding is vandaag voor € 99,-.

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
laurens0619 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 08:24:
Als ik nu een product uit de webshop bestel (wasmachine). Kan ik dan volgende week ook terug om het geld van het btw bedrag terug te krijgen? Of kan ik hem dan beter bij een winkel fysiek ophalen en daar mijn korting terugclaimen
Als je de kleine moeite had genomen om de zoekfunctie te gebruiken, dan had je in dit topic kunnen lezen dat webshop uitgezonderd is van de laagste prijs garantie. Tijdens de btw actie kan je wel (mits voorradig) producten tegen de actieprijs bestellen, maar niet zoals jij nu omschrijft. Je kan het wel in de winkel kopen en dan volgende week het verschil terughalen.

Let wel op de voorwaarden die ook al een aantal keer voorbij zijn gekomen in dit topic: ongebruikt, korting geld op basis van de op dat moment in de winkel geldende prijs minus 'btw'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
MooDyBLueS schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 08:49:
[...]

Als je de kleine moeite had genomen om de zoekfunctie te gebruiken, dan had je in dit topic kunnen lezen dat webshop uitgezonderd is van de laagste prijs garantie. Tijdens de btw actie kan je wel (mits voorradig) producten tegen de actieprijs bestellen, maar niet zoals jij nu omschrijft. Je kan het wel in de winkel kopen en dan volgende week het verschil terughalen.

Let wel op de voorwaarden die ook al een aantal keer voorbij zijn gekomen in dit topic: ongebruikt, korting geld op basis van de op dat moment in de winkel geldende prijs minus 'btw'.
Had het hele topic gelezen maar helaas dat niet tegengekomen. Dank je!

De winkel had mijn wasmachine namelijk niet in de showroom staan dus vandaar dat ik niet weet of ik hem dan wel daar kan kopen. Ga ik er gewoon even langs en kijken wat er mogelijk is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
laurens0619 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 08:53:
[...]

Had het hele topic gelezen maar helaas dat niet tegengekomen. Dank je!

De winkel had mijn wasmachine namelijk niet in de showroom staan dus vandaar dat ik niet weet of ik hem dan wel daar kan kopen. Ga ik er gewoon even langs en kijken wat er mogelijk is :)
Geen dank. :) In principe worden producten die niet op voorraad zijn, niet besteld. Maar ja... wasmachines zijn in mijn ogen wel weer van die apparaten net als al het witgoed waarvan ze er toch niet 10 op voorraad hebben in verband met opslagruimte. Dus wie weet inderdaad. Probeer anders eens te bellen of langs te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 19:36
Even een hypothetische vraag: stel dat MM maandag van de toren schreeuwt dat ze vanaf 29/01 de btw-aktie gaan doen. Wat gebeurt er als je in die tussen gelegen periode (bekendmaking en start aktie) willens en wetens een aankoop doet (zelfs als de verkoper je er op attendeert) en dan in de aktieperiode terug komt om het prijsverschil te claimen? Iemand hier ervaring mee, MM specifiek? 8)7

Bij MM Utrecht computer afdeling is reservering met aanbetaling helaas niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soeskip
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-07 13:25
BellySM schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 09:29:
Even een hypothetische vraag: stel dat MM maandag van de toren schreeuwt dat ze vanaf 29/01 de btw-aktie gaan doen. Wat gebeurt er als je in die tussen gelegen periode (bekendmaking en start aktie) willens en wetens een aankoop doet (zelfs als de verkoper je er op attendeert) en dan in de aktieperiode terug komt om het prijsverschil te claimen? Iemand hier ervaring mee, MM specifiek? 8)7

Bij MM Utrecht computer afdeling is reservering met aanbetaling helaas niet mogelijk.
Als je met de bon terug komt in de BTW periode dan krijg je het verschil terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
BellySM schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 09:29:

Exact wat soeskip schrijft. Dat is juist het principe van de laagste prijs garantie. MediaMarkt garandeert jou gedurende 14 dagen dat jij de laagste prijs voor dat product betaalt. Weliswaar met diverse voorwaarden, maar het willens en wetens aankopen valt daar niet onder, dat is ook niet te bewijzen, je gaat immers terug naar de servicebalie, niet naar de verkoper die jouw bon gemaakt heeft. En dan nog... ze kunnen niet alles onthouden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loenerd
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-04-2024
ozzynator schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 08:36:
[...]

Zie net op de mail, dat hij bij de mm in de dagaanbieding is vandaag voor € 99,-.
Is het oudere type volgens mij, dus zonder quadcore, en IPS scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
Heeft iemand ervaring met voor de btw-actie online kopen en tijdens de btw-actie geld terugvragen? Dus als ik nu online een artikel bestel van €800, waar en hoe kan ik volgende week €140 terug claimen?

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
Fruitschaal schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 10:55:
Heeft iemand ervaring met voor de btw-actie online kopen en tijdens de btw-actie geld terugvragen? Dus als ik nu online een artikel bestel van €800, waar en hoe kan ik volgende week €140 terug claimen?
Kijk een paar posts boven je, ik stelde dezelfde vraag :> . Online kopen is uitgesloten van prijs garantie. Dus dat kan niet

[ Voor 4% gewijzigd door laurens0619 op 22-01-2014 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Je kunt geen geld terugkrijgen dan.
geld terugkrijgen gaat op basis van laagste prijs garantie, en deze gaat niet op voor de webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
laurens0619 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 10:56:
[...]

Kijk een paar posts boven je, ik stelde dezelfde vraag :> . Online kopen is uitgesloten van prijs garantie. Dus dat kan niet
Ah, dat heb ik er niet uit opgemaakt :) . Dan maar afwachten en hopen dat mijn artikel niet uit het assortiment wordt gehaald.

Edit: had de pagina inderdaad overgeslagen. De overige 21 pagina's wel gelezen. Excusez-moi. :z

[ Voor 11% gewijzigd door Fruitschaal op 22-01-2014 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-09 16:30

pposthoorn

Constructeur

Misschien is het handig als er een korte FAQ in de TS komt met de vragen die 4x per pagina voorbij komen :9

Edit:
Voor de mensen die een MacBook willen halen, dikke cadeaubon op marktplaats:
http://link.marktplaats.nl/769458401
(niet mijn advertentie)

[ Voor 78% gewijzigd door pposthoorn op 22-01-2014 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
pposthoorn schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:08:
Misschien is het handig als er een korte FAQ in de TS komt met de vragen die 4x per pagina voorbij komen :9

Edit:
Voor de mensen die een MacBook willen halen, dikke cadeaubon op marktplaats:
http://link.marktplaats.nl/769458401
(niet mijn advertentie)
Helemaal mee eens, heb ik ook al een keer geopperd, maar ik weet niet wie hiervoor verantwoordelijk is of kan zijn. Ben er best toe bereid namelijk. :)

Edit: ik zie dat een mod mijn eerdere post er al heeft ingeplakt, daarnaast heb ik nu de TS gevraagd of hij mij wellicht mede-auteur wilt maken. Dan ga ik er eens voor zitten.

[ Voor 14% gewijzigd door MooDyBLueS op 22-01-2014 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-09 16:30

pposthoorn

Constructeur

Voorzetje:

1. Doet de webshop ook mee?
Ja.

2. Hoe bereken ik de prijs?
Neem de standaard prijs, bvb €100, en deel dit door 1,21. Je krijgt dan bvb €100 / 1,21 = €82,64. (Je zou dus ook kunnen zeggen dat je 17,35% korting krijgt.)

3. Als ik voor de actie iets koop kan ik dan tijdens de actie de BTW terug halen?
Ja met de 14 dagen prijsgarantie. Maar:
- Als je in de webshop besteld hebt kan het niet niet.
- Als je nu iets koopt voor €100 en het kost tijdens de actie €110 dan is de prijs met btw korting €110 / 1,21 = €91 dus €9 goedkoper dan wat jij betaald hebt je krijgt dan €9 terug.

4. Kan ik de wettelijke BTW nog terug vragen?
Ja. Zoals bij 2 vermeld is het eigenlijk gewoon een korting actie van 17,35%. Je betaald nog steeds de wettelijke BTW.

5. Als een product tijdens de actie niet op voorraad is kan ik het dan reserveren voor de kortingsprijs?
In de regel niet maar er wordt wel eens een uitzondering gemaakt.

6. Doet product X ook mee met de actie?
Er zijn altijd uitzonderingen, die van dit jaar zijn nog niet bekend gemaakt. Dit gebeurd waarschijnlijk maandag 27 januari. Dit waren de voorwaarden in 2013:
BlackMage schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:18:
Actievoorwaarden van de actie van vorig jaar. Uit het topic van vorig jaar gevist.

Actievoorwaarden

Deze actie is geldig op de productgroepen:
TV & hifi, Blu-ray & DVD-spelers, navigatie & car-hifi, portable audio, telecom, computer, huishoudelijk, foto & video, witgoed en wellness.

Uitgezonderd van de BTW-actie zijn:

* Muziek, film en games:
- CD/DVD/Blu-ray-Discs
- Console Games & PC games
- Console Hardware
- Console accessoires
- Software

* Computer:
- Apple iPad
- Sony e-reader
- Accessoires & Software

* TV & Hifi:
- Sony: HX920 serie, HX820 serie, HX720 serie, NX720
serie, BDVL800, BDPS780, BDPS580, BDVE980,
BDVE780
- Panasonic: alle Neo Plasmamodellen en E30/DT30 serie
- Samsung: 7000-serie, 8000-serie en de 9000-serie
- Philips: 8000-serie en de 9000 serie
- Sharp: LC70LE835E
- Bose
- Sonos

* Witgoed:
- Alle Liebherr producten

* Telecom en navigatie:
- Alle Apple iPhones

* Portable:
- B&W
- Bose

* Accessoires:
- Alle accessoires

* Powerservice
- Alle diensten welke onder Powerservice vallen

[ Voor 80% gewijzigd door pposthoorn op 22-01-2014 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dn072
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-09 18:11
Ik weet niet of de vraag al gesteld is, maar hoe zit het met de PS4?
In de webshop is hij niet leverbaar. Zou je dan eventueel in de winkel een order kunnen plaatsen?
Of een offerte waarop staat dat je de BTW korting wel krijgt?

Geld het ook voor PSN €50 tegoed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
dn072 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:33:
Ik weet niet of de vraag al gesteld is, maar hoe zit het met de PS4?
In de webshop is hij niet leverbaar. Zou je dan eventueel in de winkel een order kunnen plaatsen?
Of een offerte waarop staat dat je de BTW korting wel krijgt?

Geld het ook voor PSN €50 tegoed?
Consoles vallen buiten deze actie toch!? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dn072
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-09 18:11
Sorry ik heb niet goed gelezen.
Maar dat waren de actievoorwaarden uit 2013.

Maar dit jaar zullen zeer waarschijnlijk dezelfde actievoorwaarden gelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Welke artikelen vallen niet onder de btw-actie?
  • Game-consoles
  • Games
  • Iphone
  • Ipad
  • Accessoires
  • Aanvullend met uitgesloten artikelen ( nog door MM bekend gemaakt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

Gim

Fruitschaal schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:39:
[...]

• Game-consoles
  • Games
  • Iphone
  • Ipad
  • Accessoires
Vraag me af hoe dan met objectieven wordt omgesprongen als accessoires zijn uitgesloten. Aangenomen dat de voorwaarden over het algemeen hetzelfde zijn, er zijn toch diverse mensen die voorheen een lens met korting hebben gekregen als ik het zo lees.... zou wel balen zijn als de MM niet in meewerk stand zit. Uitdaging? :P ...en anders alsnog bij amazon.de aankloppen.

[ Voor 3% gewijzigd door Gim op 22-01-2014 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riczun
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-09 00:44
Even een vraag: de SAMSUNG Galaxy Tab3 10.1 WiFi valt ook onder btw-korting actie?

De Tab3 is normaal €319 en met btw-korting wordt het dus €263,64.
Echter, er is ook nog cash-back actie van 50 euro retour van Samsung zelf en mediamarkt doet daaraan mee. Dus dan wordt de Tab3 nog maar totaal €213,64.

Doet Samsung niet moeilijk omdat er al korting op het product is geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lujo
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-09-2023
@ Riczun:

Je bent te laat wat die cashback actie van Samsung betreft:

BIJZONDERE ACTIEVOORWAARDEN SAMSUNG

Lees deze Bijzondere Actievoorwaarden en de bijhorende Algemene Actievoorwaarden zorgvuldig door.

Actie: Ga naar www.samsung.com/nl/promotion, klik op de betreffende promotie, vul het online aanmeldformulier in en print deze uit. Stuur het ingevulde aanmeldformulier samen met het originele IMEI-nummer/serienummer van de verpakking (een kopie wordt niet geaccepteerd) en eenkopie van de aankoopbon vóór 15 januari 2014 (poststempel) naar:

Samsung Galaxy Tab3 actie
Antwoordnummer 10016
6200 XP MAASTRICHT

http://www.samsung.com/nl...b-3-10-1/voorwaarden.html

[ Voor 6% gewijzigd door lujo op 22-01-2014 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 17:19
NYfan schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 13:56:
[...]

De vraag of iets "klopt" lijkt mij erg moeilijk te beantwoorden omdat elke MM er (aan alle posts te zien) op een andere manier mee om gaat. Laat staan dat alle MM-medewerkers hetzelfde handelen..... :?
Ik ben net gebeld door Mediamarkt Utrecht n.a.v. mijn email met vragen naar hun. Antwoord van MM: als je de Nexus 5 reserveert, dan krijg de Nexus met korting mee bij de BTW weg ermee actie. Vanwege de laagste prijsgarantie.

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riczun
lujo schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:10:
@ Riczun:

Volgens mij is dat een oude actie? Er is nu weer een nieuwe voor de Tab3 (ook de note 10.1 etc) ;)
http://www.samsung.com/nl...tour/actie-producten.html

Koop een Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition 32GB, Tab3 10.1, Tab3 8.0 of Tab3 Kids en ontvang €50 retour. Vul het deelnameformulier volledig in en print deze uit. Stuur het formulier samen met de originele streepjescode van de verpakking en een kopie van de aankoopbon vóór 15 april 2014 op naar het aangegeven adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 20:08
Fruitschaal schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:39:
[...]

• Game-consoles
  • Games
  • Iphone
  • Ipad
  • Accessoires
Wat niet onder de actie valt kan heel erg per MM-vestiging verschillen. Het is dan ook vooral een eigen beleid die de verschillende winkels voeren. Dit omdat ze franchise zijn en zelf hun eigen beleid bepalen.

Zo is mij verteld dat lenzen (omdat het accessoires zouden zijn) in MM-Alkmaar uitgezonderd zijn en Nikon in MM-Hoorn. Maar dat zou tijdens de actie zomaar weer kunnen veranderen, wat vorig jaar ook het geval was.

Wil je iets hebben zul je er gedurende de actie toch heen moeten gaan om te vragen. Je kan het ook telefonisch vragen, al zal het waarschijnlijk moelijk worden door de drukte iemand aan de lijn te krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piotr123
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-09 19:18
Vind dat jullie nogal zeiken over deze actie, wat wel wat niet enz. Mijn ervaring is dat je in de meeste andere winkels voor de zelfde prijs of zelfs goekoper je spul kan kopen,hoef je ook niet in de rij te staan.
Waarmee ik niet zeg dat het geen goede actie is, bestel er zelf ook meestal wel wat, lukt dat niet ff naar de conculega, en soms gewoon eerst naar de conculega.

[ Voor 1% gewijzigd door piotr123 op 22-01-2014 13:22 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
Gim schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:52:
[...]

Vraag me af hoe dan met objectieven wordt omgesprongen als accessoires zijn uitgesloten. Aangenomen dat de voorwaarden over het algemeen hetzelfde zijn, er zijn toch diverse mensen die voorheen een lens met korting hebben gekregen als ik het zo lees.... zou wel balen zijn als de MM niet in meewerk stand zit. Uitdaging? :P ...en anders alsnog bij amazon.de aankloppen.
Objectieven worden niet als accessoires gezien. Deze doen dus gewoon mee. Accessoires zijn dingen als geheugenkaartjes, filters, flitsers, statieven, etc. Wel is het zo dat professionele lenzen zoals de L-lenzen van Canon vaak uitgesloten worden. Al heb je soms wel kans dat je een medewerker treft die niet goed op de hoogte is of het niet interesseert.
JazzySOB schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:52:
[...]

Wat niet onder de actie valt kan heel erg per MM-vestiging verschillen. Het is dan ook vooral een eigen beleid die de verschillende winkels voeren. Dit omdat ze franchise zijn en zelf hun eigen beleid bepalen.

Zo is mij verteld dat lenzen (omdat het accessoires zouden zijn) in MM-Alkmaar uitgezonderd zijn en Nikon in MM-Hoorn. Maar dat zou tijdens de actie zomaar weer kunnen veranderen, wat vorig jaar ook het geval was.

Wil je iets hebben zul je er gedurende de actie toch heen moeten gaan om te vragen. Je kan het ook telefonisch vragen, al zal het waarschijnlijk moelijk worden door de drukte iemand aan de lijn te krijgen..
Dit is in de basis onzin. De regelgeving wordt al jaren landelijk bepaald, dat kan ook niet anders met tv- en radioreclames die landelijk uitgezonden worden.

Het verschil is dat sommige medewerkers een ander beleid erop nahouden. Zoals iemand al eerder opmerkte in dit topic, kan dezelfde vraag aan twee medewerkers een totaal ander antwoord opleveren. Kortom: in de basis gelden de regels voor iedere winkel, al kan je soms geluk hebben met de medewerker die je treft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
Xfile schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:14:
[...]

Ik ben net gebeld door Mediamarkt Utrecht n.a.v. mijn email met vragen naar hun. Antwoord van MM: als je de Nexus 5 reserveert, dan krijg de Nexus met korting mee bij de BTW weg ermee actie. Vanwege de laagste prijsgarantie.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Laatst online: 22-04-2019
Xfile schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:14:
[...]

Waarmee je dus hebt bevestigd dat je hem ook nu al kan kopen, en je de 65 euro btw verschil in de btw dagen kan terug krijgen. Dus mensen als tip, koop nu al de Nexus 5 als je zeker wilt zijn van een Nexus 5 zonder btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucacker
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-04-2019
alwaysleft schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:41:
[...]

Waarmee je dus hebt bevestigd dat je hem ook nu al kan kopen, en je de 65 euro btw verschil in de btw dagen kan terug krijgen. Dus mensen als tip, koop nu al de Nexus 5 als je zeker wilt zijn van een Nexus 5 zonder btw.
Ik wil hem vrijdag bij de saturn gaan halen (ong 6km van de mediamarkt), dan kan ik toch daar ook gebruikmaken van de laagste prijsgarantie om het verschil terug te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streup
  • Laatst online: 07-09 18:46
alwaysleft schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:41: Dus mensen als tip, koop nu al de Nexus 5 als je zeker wilt zijn van een Nexus 5 zonder btw.
Tenzij MM opeens besluit de actie 2 weken later te doen :P

“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
Streup schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:42:
[...]

Tenzij MM opeens besluit de actie 2 weken later te doen :P
Of maar helemaal niet meer, want er wordt opeens zoveel buiten de actie gekocht. Dus die hele actie is niet meer nodig voor extra omzet. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
MooDyBLueS schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:44:
[...]

Of maar helemaal niet meer, want er wordt opeens zoveel buiten de actie gekocht. Dus die hele actie is niet meer nodig voor extra omzet. :o
Maak je maar niet druk. Die actie begint gewoon a.s. woensdag om 18:00 uur... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NYfan
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-12-2022
b00ster schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:48:
[...]

Maak je maar niet druk. Die actie begint gewoon a.s. woensdag om 18:00 uur... ;)
Daar ga ik intussen ook vanuit, maar een 100% definitieve bevestigde datum heb ik nog nergens gezien.... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
NYfan schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:52:
[...]

Daar ga ik intussen ook vanuit, maar een 100% definitieve bevestigde datum heb ik nog nergens gezien.... :|
:P Ik niet gezien, wel gehoord... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegury
  • Laatst online: 02-09 19:58
alwaysleft schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:41:
[...]

Maar wat als de N5 uitverkocht is tijdens de BTW dagen, geldt de laagste prijs garantie niet alleen als het product op voorraad is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy89
  • Laatst online: 13-09-2024
[...]

18:00 ja :/ ? Niet gewoon om 09:00 als ze open gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
lujo schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:10:
@ Riczun:

Lees deze Bijzondere Actievoorwaarden en de bijhorende Algemene Actievoorwaarden zorgvuldig door.

Actie: Ga naar www.samsung.com/nl/promotion, klik op de betreffende promotie, vul het online aanmeldformulier in en print deze uit. Stuur het ingevulde aanmeldformulier samen met het originele IMEI-nummer/serienummer van de verpakking (een kopie wordt niet geaccepteerd) en eenkopie van de aankoopbon vóór 15 januari 2014 (poststempel) naar:

Samsung Galaxy Tab3 actie
Antwoordnummer 10016
6200 XP MAASTRICHT

http://www.samsung.com/nl...b-3-10-1/voorwaarden.html
Hoezo is die te laat,die cashback actie van samsung blijft tot april,ben zelf aan het twijfelen tab3 of note 2014 editie.

[ Voor 10% gewijzigd door Amaze86 op 22-01-2014 14:05 ]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NYfan
  • Laatst online: 29-12-2022
Remy89 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:59:
[...]

MM Utrecht is pas om 10:00 open....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riczun
Amaze86 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:04:
[...]

Hoezo is die te laat,die cashback actie van samsung blijft tot april,ben zelf aan het twijfelen tab3 of note 2014 editie.
Inderdaad. Er is nu nu een nieuwe cashback actie die voor meerdere tablets geldt.

Waar ik dus vooral benieuwd naar ben of Samsung er geen probleem mee heeft met de extra btw-korting van de MM.
In de voorwaarden kan ik in ieder geval niks over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
Remy89 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:59:
[...]

Ik heb te horen gekregen 18:00 uur (dit lijkt me niet 6 uur in de ochtend), verder opent MM Apeldoorn haar deuren op 29-01 18:00 uur. Dus lijkt me logisch dat dan de actie van start gaat (in alle vestigingen van NL)... :)

(edit: maandag a.s. weten we het definitief, maar mijn bron is zeer zeer betrouwbaar :P)

[ Voor 10% gewijzigd door b00ster op 22-01-2014 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
[...]

Doe ik ook niet, was sarcastisch bedoeld. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Riczun schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:15:
[...]

Inderdaad. Er is nu nu een nieuwe cashback actie die voor meerdere tablets geldt.

Waar ik dus vooral benieuwd naar ben of Samsung er geen probleem mee heeft met de extra btw-korting van de MM.
In de voorwaarden kan ik in ieder geval niks over vinden.
Nee samsung vindt dat geen probleem,had vorig jaar tijdens btw dagen een samsung tv gekocht,en in die periode hadden ze 250 euro cashback op tv's en ik kreeg gewoon me geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy89
b00ster schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:17:
[...]

Ik heb te horen gekregen 18:00 uur (dit lijkt me niet 6 uur in de ochtend), verder opent MM Apeldoorn haar deuren op 29-01 18:00 uur. Dus lijkt me logisch dat dan de actie van start gaat (in alle vestigingen van NL)... :)

(edit: maandag a.s. weten we het definitief, maar mijn bron is zeer zeer betrouwbaar :P)
Oh oke, vreemde tijd om te openen, maargoed haha. Die van ons in Eindhoven gaat open om 10.00. Wil dan eigenlijk wel meteen naar binnen. Wil mijn Synology DS213j gaan bemachtigen >:) (mocht ie meedoen). Want die zal wel zo weg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
vegury schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:59:
[...]

Maar wat als de N5 uitverkocht is tijdens de BTW dagen, geldt de laagste prijs garantie niet alleen als het product op voorraad is?
Daarom moet je nu de Nexus 5 laten reserveren.
Bij de Mediamarkt Utrecht was de Nexus 5 (zwarte uitvoering) niet op voorraad, maar een nieuwe lading zou eind deze week binnenkomen. Ik heb toen een Nexus 5 laten reserveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:48

BPP

Remy89 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:22:
[...]

Oh oke, vreemde tijd om te openen, maargoed haha. Die van ons in Eindhoven gaat open om 10.00. Wil dan eigenlijk wel meteen naar binnen. Wil mijn Synology DS213j gaan bemachtigen >:) (mocht ie meedoen). Want die zal wel zo weg zijn.
Woensdag 29 januari 18:00 wordt de officiële opening van MM Apeldoorn. Wat ik heb gehoord begint de actie dan ook in de avond.

[ Voor 6% gewijzigd door BPP op 22-01-2014 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy89
BPP schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:24:
[...]

Woensdag 29 januari 18:00 wordt de officiële opening van MM Apeldoorn. Wat ik heb gehoord begint de actie dan ook in de avond.
Op die fiets, duidelijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
hmm, Ik had een paar asus laptops op het oog voor mijn zus.
Maar sinds vandaag zijn bijna alle asus i5 laptops verdwenen of niet meer verkrijgbaar op de site.

en had gehoopt toch via de webshop een aankoop te kunnen doen.
dichtstbijzijnde MM is 50 km rijden en 2x €5,50 tol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riczun
Amaze86 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:21:
[...]

Nee samsung vindt dat geen probleem,had vorig jaar tijdens btw dagen een samsung tv gekocht,en in die periode hadden ze 250 euro cashback op tv's en ik kreeg gewoon me geld.
Dat is mooi, bedankt voor je antwoord! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
Xfile schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:24:
[...]

Daarom moet je nu de Nexus 5 laten reserveren.
Bij de Mediamarkt Utrecht was de Nexus 5 (zwarte uitvoering) niet op voorraad, maar een nieuwe lading zou eind deze week binnenkomen. Ik heb toen een Nexus 5 laten reserveren.
Ik heb de Nexus 5 gereserveerd (terwijl die op voorraad was) en die beste man maar vragen waarom.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
b00ster schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:31:
[...]

Ik heb de Nexus 5 gereserveerd (terwijl die op voorraad was) en die beste man maar vragen waarom.. :D
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron

Zyron

BWRAAAAP

b00ster schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:31:
[...]

In Emmen wilden ze hieraan niet meewerken. De telefoon was op voorraad en ze zouden hem hoogstens 1-2 dagen achter kunnen houden.

Punt was ook dat men 'niets van de actie wist, en het niet zeker was dat ons filiaal meedoet'. Kan het me niet voorstellen. Ik haal maandag oid wel gewoon een Nexusje op en haal het verschil woensdag/donderdag wel terug. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pagina: 1 ... 6 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
<center><h1>WAARSCHUWING: DIT TOPIC IS <b>NIET</b> BEDOELD OM ZELFZOEKVRAAGJES TE STELLEN!</h1></center>

Svp geen verzoekjes om kopieen van kassabonnen e.d.

Helaas is dit topic verworden tot een dumpplek waar luie vraagjes worden gedumpt. Zoals op Tweakers.net overal de bedoeling is: <b>eerst</b> zelf op zoek gaan, en als je een vraag stelt, dan ook laten zien dat je het geprobeerd hebt. Bij herhaald gebrek aan inzet kunnen sancties volgen, en zal het topic mogelijk op slot gaan. Benadeel svp de mede-tweakers niet en laat het niet zover komen.

Lees de <a href='http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1576345'><b>FAQ</b></a> in de openingspost, daar worden bijna alle vragen in beantwoord.