badkuip schreef op maandag 03 februari 2014 @ 11:36:
Ik heb vorige week donderdag op de website een Panasonic LCD TV gekocht.
Meteen de melding gehad dat de bezorging wat langer kan duren vanwege de BTW-actie.
Twee dagen later (31 januari) de bevestiging gekregen dat het maandag (vandaag) geleverd zou worden.
Zondagnacht een e-mailtje gekregen dat dat zou gebeuren tussen 10.15 en 12.15. Allemaal prima.
Ik heb een dag thuis werken ingepland, wordt ik vandaag om 9.30 gebeld door het transportbedrijf dat zij de TV nog niet ontvangen hebben van hun leverancier. Binnen 48 uur gaan ze opnieuw proberen te leveren...
Fijn, mag ik mijn planning later deze week weer omgooien.
Dit is voor mij de eerste en meteen ook de laatste keer dat ik wat bij deze winkel koop....
Ik quote mezelf even voor een status update.
Vandaag het defnitieve bericht gehad dat de TV niet geleverd kan worden.
Na zelf twee keer te moeten bellen heb ik eindelijk te horen gekregen dat de TV kwijt is geraakt tijdens het bestelproces en dat de voorraad op is. m'n geld wordt teruggestort.
Hier een chronologisch overzichtje:
1. 29 januari 2014 19.00 - TV gekocht in Webshop
2. 29 januari 2014 23:41 - Bestelbevestiging per e-mail van Mediamarkt
3. 31 januari 2014 12:00 - Mededeling per e-mail van Fiege (bezorgdienst) dat bestelling in behandeling is
4. 31 januari 2014 12:28 - Mediamarkt stuurt ook een verzendbevestiging per e-mail
5. 3 februari 2014 02:17 - Fiege stuurt mededeling per e-mail met het aankomsttijdstip - dat zou zijn 3 februari tussen 10.15 en 12.15
6. 3 februari 2014 9.41 - Fiege belt met de mededeling dat de TV niet bij hun is aangekomen. De zending wordt geannuleerd. Ze gaan de komende 48 uur kijken of ze de zending nog kunnen vinden en anders bestellen ze een nieuwe.
7. 4 februari 9.14 - Gebeld met Mediamarkt met de vraag hoe het nu verder loopt.
8. 4 februari 2014 09:24 - Mediamarkt-telefonist maakt ticket aan en ze gaan het uitzoeken. Daarna geen reactie meer van Mediamarkt
9. 5 februari 11.25 - Ik bel opnieuw met Mediamarkt voor status update. Mediamarkt meldt dat de voorraad met TV's op is. Op mijn verzoek gaan ze het aankoopbedrag terugstorten.
10. 5 februari 2014 11:36 - Update ticket door Mediamarkt
11. 5 februari 12.16 - Gebeld door Fiege die mededeelt dat ze de order opnieuw gaan plaatsen. Ik bel dat dat niet meer hoeft omdat de Mediamarkt de TV niet meer heeft.
Nadat ik de telefoon had neergelegd heb ik een bak koffie genomen en bedacht wat voor een knuppels het bij de Mediamarkt zijn. Begrijpelijk dat de orderuitlevering langer duurt tijdens een actieperiode maar knullig dat je een leverafspraak maakt met je klant, je de televisie kwijt raakt en je net zo lang gaat wachten totdat de klant jou belt om te vragen wat er nu mis is. En als klap op de vuurpijl, vertel je niets van dit alles aan je leverancier zodat hij de klant ook nog een keer belt voor het plaatsen van een nieuwe order
Ik ben toch zeker niet gek? Nee, ik zal er nooit wat weer wat kopen.