[29-01 t/m 02-02] MediaMarkt BTW weg ermee actie

Pagina: 1 ... 30 31 Laatste
Acties:
  • 333.680 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:06
Heeft iemand vanaf 31-01-2014 een Samsung 40 UEF6400 besteld via de webshop en al inmiddels ontvangen of nader bericht gekregen?

Heb zelf al een mail gekregen maar kreeg een standaardmail terug..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coinman63
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:13
Dit wil ik jullie niet onthouden:
Al een half jaar geleden heb ik op 29 januari in mijn agenda gezet: BTW actie MediaMarkt??
Op zaterdag 25 januari heb ik mijn twee jou oude iMac (ook bij de toenmalige BTW-actie gekocht) verkocht voor een goede prijs. Zondag 26 januari zag ik voor het eerst de aankondiging van de actie op TV met de bevestiging dat iMacs weer meedeeden.

Maandag 27 januari kocht ik bij MediaMarkt Zoetermeer een nieuwe 27" iMac. Ik kreeg niet direct de korting, maar wel de verzekering dat ik het verschil tijdens de actie terug kon halen.

Donderdag 30 januari rij ik naar de MediaMarkt met de bon in mijn zak. Bij de kassa aangekomen blijkt de bon nergens meer te vinden. Terug naar huis, ook nergens.... Daar gaat mijn (bijna 350 euro) korting dacht ik. Terug naar de MediaMarkt, gevraagd of een kopiebon ook mocht (en of ze me die dan meteen wilden verstrekken). Nee, helaas, dat was niet mogelijk.

Vrijdag toch nog een keer terug (om extra geheugen te kopen) en de man bij de Applehoek het verhaal gedaan. Hij suggereert dat ik nog een keer een leidinggevende aanspreek. Die bevestigt dat een kopiebon niet kan omdat de vinder van mijn originele bon dan ook geld kan terugvragen. Ik vertel hem daarop dat ik met een CC heb betaald en dat MM alleen terugstort op deze kaart en dat misbruik daarom niet kan. Hij overleft met de filiaalchef en belooft na de actie e.e.a. uit te zoeken. Fingers crossed.

Op dinsdag 4 februari valt een enveloppe van de MM in de bus. De aangevraagde kopiebon denk ik, maar het blijkt de originele te zijn die blijkbaar gevonden is. Vandaag met bon terug naar de infobalie waar een behulpzame dame mijn verhaal aanhoort en na contact met de filiaalchef mij het verschil (toch contact, want terugstorten op de kaart bleek lastig) terugbetaalde. Hulde voor MM Zoetermeer!

(Ik vind het overigens ook raar - zoals enkelen hier eerder opmerkten - dat je de laagsteprijsgarantie zo eigenlijk misbruikt, maar ben ook opportunistisch genoeg om er zelf wel gebruik van te maken - daarvoor werd ik overigens bijna bestraft!@)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SureshR
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-03 22:34
coinman63 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 16:06:
-Verhaal-
En wat leren we hiervan? Altijd een kopie van je bon maken en op je spullen letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
coinman63 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 16:06:
Al een half jaar geleden heb ik op 29 januari in mijn agenda gezet: BTW actie MediaMarkt??
Voorspellende gaven? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:20
SureshR schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 16:47:
[...]

En wat leren we hiervan? Altijd een kopie van je bon maken en op je spullen letten.
Ik denk dat ie bedoeld te zeggen dat er vaak geklaagd wordt over MediaMarkt terwijl ze ook goede dingen doen?! :? 8)7 ;)

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Schizo007nl schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 17:30:Ik denk dat ie. bedoeld te zeggen dat er vaak geklaagd wordt over MediaMarkt terwijl ze ook goede dingen doen?! :? 8)7 ;)
Wat dat betreft hebben de klagers altijd de overhand.

Zeker hier.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coinman63
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:13
Voorspellende gaven, nee, vandaar de vraagtekens die ik erachter had gezet. Het is alleen zo dat de laatste jaren de laatste donderdag van de maand de actie begon (aangekondigd voor donderdag en dan veelal op woensdag om 18.00 uur beginnen).

Tevreden over MM, ja, voor Apple computers is dit een superdeal.

Kopie bon, nee, in principe is dat niet genoeg. Je moet de originele bon kunnen laten zien (anders kan iemand meerdere keren geld terug gaan halen van de laagsteprijsgarantie).

Het is geheel mijn eigen schuld geweest om de bon te verliezen en MM Zoetermeer is daar heel netjes mee omgegaan (bon gevonden in de winkel, teruggezonden aan mij en na de actie toch nog korting gegeven - wel omdat ik mij twee keer tijdens de actie gemeld had, maar toch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:34
Supertip schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 19:29:
[...]

Wat dat betreft hebben de klagers altijd de overhand.

Zeker hier.
Natuurlijk hebben de klagers de overhand. Wanneer een bedrijf als Media Markt faalt, dan wil je je gal spuien. En daar is een forum een mooie (anonieme) mogelijkheid voor :)

En natuurlijk doet Media Markt zaken goed (de prijs bijvoorbeeld), maar wat betreft service en website hebben ze nog heel wat te leren (van bijvoorbeed Cool Blue). Ondanks dat er een factuur wordt opgestuurd etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
xminator schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 15:21:
Heeft iemand vanaf 31-01-2014 een Samsung 40 UEF6400 besteld via de webshop en al inmiddels ontvangen of nader bericht gekregen?

Heb zelf al een mail gekregen maar kreeg een standaardmail terug..
off-topic:
In de Media Markt in Leeuwarden hadden ze 60! van deze tv's op voorraad. Ik heb er een voor mijn schoonmoeder gekocht.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Laatst online: 20:06
funk-e schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 20:38:
[...]

off-topic:
In de Media Markt in Leeuwarden hadden ze 60! van deze tv's op voorraad. Ik heb er een voor mijn schoonmoeder gekocht.
Klopt maar via internet = wet koop op afstand ;). Heb net een e-mail ontvangen, morgen wordt ie bezorgd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-09 21:00
funk-e schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 20:38:
[...]

off-topic:
Bij wehkamp krijg je een soundbar (ter waarde van €149) er gratis bij. :) Alleen bij Samsung UE40F6400 = €599

http://www.wehkamp.nl/ele...ed-tv/C26_6F1_F12_723602/

[ Voor 18% gewijzigd door pinokkia op 05-02-2014 21:27 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badkuip
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:26
badkuip schreef op maandag 03 februari 2014 @ 11:36:
Ik heb vorige week donderdag op de website een Panasonic LCD TV gekocht.
Meteen de melding gehad dat de bezorging wat langer kan duren vanwege de BTW-actie.
Twee dagen later (31 januari) de bevestiging gekregen dat het maandag (vandaag) geleverd zou worden.
Zondagnacht een e-mailtje gekregen dat dat zou gebeuren tussen 10.15 en 12.15. Allemaal prima.

Ik heb een dag thuis werken ingepland, wordt ik vandaag om 9.30 gebeld door het transportbedrijf dat zij de TV nog niet ontvangen hebben van hun leverancier. Binnen 48 uur gaan ze opnieuw proberen te leveren...
Fijn, mag ik mijn planning later deze week weer omgooien.
Dit is voor mij de eerste en meteen ook de laatste keer dat ik wat bij deze winkel koop....
Ik quote mezelf even voor een status update.
Vandaag het defnitieve bericht gehad dat de TV niet geleverd kan worden.
Na zelf twee keer te moeten bellen heb ik eindelijk te horen gekregen dat de TV kwijt is geraakt tijdens het bestelproces en dat de voorraad op is. m'n geld wordt teruggestort.

Hier een chronologisch overzichtje:
1. 29 januari 2014 19.00 - TV gekocht in Webshop
2. 29 januari 2014 23:41 - Bestelbevestiging per e-mail van Mediamarkt
3. 31 januari 2014 12:00 - Mededeling per e-mail van Fiege (bezorgdienst) dat bestelling in behandeling is
4. 31 januari 2014 12:28 - Mediamarkt stuurt ook een verzendbevestiging per e-mail
5. 3 februari 2014 02:17 - Fiege stuurt mededeling per e-mail met het aankomsttijdstip - dat zou zijn 3 februari tussen 10.15 en 12.15
6. 3 februari 2014 9.41 - Fiege belt met de mededeling dat de TV niet bij hun is aangekomen. De zending wordt geannuleerd. Ze gaan de komende 48 uur kijken of ze de zending nog kunnen vinden en anders bestellen ze een nieuwe.
7. 4 februari 9.14 - Gebeld met Mediamarkt met de vraag hoe het nu verder loopt.
8. 4 februari 2014 09:24 - Mediamarkt-telefonist maakt ticket aan en ze gaan het uitzoeken. Daarna geen reactie meer van Mediamarkt
9. 5 februari 11.25 - Ik bel opnieuw met Mediamarkt voor status update. Mediamarkt meldt dat de voorraad met TV's op is. Op mijn verzoek gaan ze het aankoopbedrag terugstorten.
10. 5 februari 2014 11:36 - Update ticket door Mediamarkt
11. 5 februari 12.16 - Gebeld door Fiege die mededeelt dat ze de order opnieuw gaan plaatsen. Ik bel dat dat niet meer hoeft omdat de Mediamarkt de TV niet meer heeft.

Nadat ik de telefoon had neergelegd heb ik een bak koffie genomen en bedacht wat voor een knuppels het bij de Mediamarkt zijn. Begrijpelijk dat de orderuitlevering langer duurt tijdens een actieperiode maar knullig dat je een leverafspraak maakt met je klant, je de televisie kwijt raakt en je net zo lang gaat wachten totdat de klant jou belt om te vragen wat er nu mis is. En als klap op de vuurpijl, vertel je niets van dit alles aan je leverancier zodat hij de klant ook nog een keer belt voor het plaatsen van een nieuwe order :?

Ik ben toch zeker niet gek? Nee, ik zal er nooit wat weer wat kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:26
Dark_man schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 16:38:
[...]

Ja maar zoals je ziet zijn veel dingen uitverkocht maar heeft Media Markt wel nog steeds de schijn van dat ze BTW korting geven.

Dus men gaat naar de winkel en krijgt te horen dat het is uitverkocht en koopt men dus iets anders.

Dus heel veel aandacht gaat naar Media Markt.

En bij BCC zitten ze te slapen, terwijl BCC ook kan doen alsof ze een actie houden en zeggen dat het is uitverkocht.

Volgens mij snappen ze de markt niet bij BCC, niet voor niets zijn It's en Scheer en Foppen ook failliet gegaan

Ze laten Media Markt gewoon hun gang gaan.
In Hilversum komt er een Media Markt. Ik vrees dan voor het voortbestaan van BCC en Scheer en Foppen in Hilversum.

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zap8
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-08 21:20

zap8

do ya wanna bump

Xfile schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 22:50:
[...]

In Hilversum komt er een Media Markt. Ik vrees dan voor het voortbestaan van BCC en Scheer en Foppen in Hilversum.
Zoals ik al eerder meldde. Over BCC hoef je je geen zorgen te maken

BCC is onderdeel van KESA. Deze beursgenoteerde multinational behoort tot de top 3 van Europese elektro retailers. KESA heeft ruim 800 winkels en meer dan 28.000 medewerkers.

Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7o9
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

7o9

zap8 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 23:05:
[...]

Zoals ik al eerder meldde. Over BCC hoef je je geen zorgen te maken

BCC is onderdeel van KESA. Deze beursgenoteerde multinational behoort tot de top 3 van Europese elektro retailers. KESA heeft ruim 800 winkels en meer dan 28.000 medewerkers.
Misschien geen zorgen voor BCC als concern maar als MediaMarkt de lokale vestiging wegconcurreert dan kan het moederbedrijf van BCC nog zo groot zijn maar dan blijven ze echt niet zitten wachten tot daar af en toe een verdwaalde klant binnenkomt. MediaMarkt vestigingen hebben volgens mij een serieuze impact op de andere elektronica retailers in de directe omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeZZiN
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-07 14:24
eL_Jay schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:33:
Wat een gemekker, ik ben in ieder geval blij met de 2 nexus 5's waarop ik 140 euro heb bespaard.
Dank je wel MediaMarkt :)

Edit: Had online besteld om 18.10 van de eerste dag en was de volgende ochtend al binnen, nogmaals een pluim.
Wow cool ik heb dus ook 1 besteld en ben nu al 4 dagen aan het mailen naar ze dat ze nu een keer moeten opschieten. Heel traag met ze helaas heb ik nog niets en ik wilde het mee nemen op vakantie :( Aardig slechte service en ik had nog wel 18:05 besteld op woensdag. :( Ben niet zo tevreden. Had misschien ook mijn order in 2 stukjes moeten hakken maar alles was op voorraad dus not a problem right.

Nog goede tips hoe je mediamarkt kan bewegen om gewoon uit te leveren? Via de ticket system is weinig productief |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:57

IkWilbert

Het is mij!

7o9 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 07:47:
[...]

Misschien geen zorgen voor BCC als concern maar als MediaMarkt de lokale vestiging wegconcurreert dan kan het moederbedrijf van BCC nog zo groot zijn maar dan blijven ze echt niet zitten wachten tot daar af en toe een verdwaalde klant binnenkomt. MediaMarkt vestigingen hebben volgens mij een serieuze impact op de andere elektronica retailers in de directe omgeving.
In Hengelo zitten de BCC en MM al jaren gebroederlijk naast elkaar. Volgens mij kan het dus best goed gaan onderling.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:10
O.a in Alkmaar zit de BCC ook maar hemelsbreed 500mtr van de MM ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loenerd
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-04-2024
pinokkia schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 21:18:
[...]

Bij wehkamp krijg je een soundbar (ter waarde van €149) er gratis bij. :) Alleen bij Samsung UE40F6400 = €599

http://www.wehkamp.nl/ele...ed-tv/C26_6F1_F12_723602/
Gratis? De televisie is op dit moment €599,- en de soundbar is voor €130,- te krijgen.
Dezelfde combinatie is bij Wehkamp €749,- ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
WiLLoW_TieN schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 09:01:
O.a in Alkmaar zit de BCC ook maar hemelsbreed 500mtr van de MM ;)
en in Middelburg zitten ze ook aan weerszijden van dezelfde weg.

[ Voor 59% gewijzigd door M a r c o op 06-02-2014 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeZZiN
Voor mij maakt het niet heel veel uit of er een media markt is of niet ik bestel waar het goedkoopste is en dat is meestal geen brick and mortar omdat het me teveel kosten is om er heen te rijden te parkeren etc. Ik bestel het meeste gewoon via het internet. Maar het is wel jammer dat je niet makkelijk meer even kan rond snuffelen en lekker aanbiedingen kan vinden in de winkel omdat het bijna altijd op het internet goedkoper is ergens te krijgen.

Maar het is wel belangrijk dat media markt niet het alleen recht krijgt op alles zodat ze de prijzen kunnen gaan bepalen ze hebben nu 2 ketens die niet perse de goedkoopste zijn (ze doen het wel alleen voorkomen dat ze de goedkoopste zijn) alleen voor BTW actie zijn even de goedkoopste. We gaan het zien ik denk dat in de huidige tijd met internet zeker in de electronica waar niet veel marge zit het heel lastig gaat worden om een winkel aan te houden. Dus misschien gaat het straks een beetje worden dat her en der in het land experience centers komen waarbij je bijvoorbeeld alle nieuwe TV's etc kan bekijken maar niet kan kopen (dus door de fabrikanten) en dan bestel je het gelijk via NFC of een simpele QR code waar hij het goedkoopste is :) dat lost een hoop op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Samsung UE40F6400 3D LED tv Samsung UE40F6400 3D LED tv direct leverbaar Extra services
1
799.00 599.00
Samsung HW-F350 soundbar Samsung HW-F350 soundbar direct leverbaar 1 0.00
Je totale korting (al verrekend in totaalprijs) 200.-
Totaal (excl. verzendkosten) 599.-

gratis dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-09 21:00
Loenerd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 09:05:
[...]

Gratis? De televisie is op dit moment €599,- en de soundbar is voor €130,- te krijgen.
Dezelfde combinatie is bij Wehkamp €749,- ;)
Is gewoon gratis de soundbar. Als je de tv in je winkelmand doet komt de soundbar er automatisch bij. De prijs blijft gewoon €599. :)

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeZZiN
Dus laatste update hier over mijn nexus ondanks dat ik hem woensdag netjes om 18:05 op voorraad besteld heb krijg ik hem dus niet geleverd. Hij is niet meer leverbaar. En dit alleen maar nadat ik heb moeten bellen met ze :( wel super slechte service |:( Dus nu is mijn nexus geannuleerd waardoor ik geen telefoon heb. 8)7

Ook weer geleerd extra bestellen zodat je een kans heb dat je wel iets binnen krijgt zucht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:44
Op naar een winkel met je order bevestiging, zijn er nog toch? Gewoon die korting claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeZZiN
Joster schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 11:53:
Op naar een winkel met je order bevestiging, zijn er nog toch? Gewoon die korting claimen.
Helaas de mediamarkt in de buurt heeft helaas geen nexus 5 meer :( Tnx voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeque
  • Laatst online: 10-03 16:19

Aeque

PSN: aeque88

MeZZiN schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 11:51:
Dus laatste update hier over mijn nexus ondanks dat ik hem woensdag netjes om 18:05 op voorraad besteld heb krijg ik hem dus niet geleverd. Hij is niet meer leverbaar. En dit alleen maar nadat ik heb moeten bellen met ze :( wel super slechte service |:( Dus nu is mijn nexus geannuleerd waardoor ik geen telefoon heb. 8)7

Ook weer geleerd extra bestellen zodat je een kans heb dat je wel iets binnen krijgt zucht :(
Bizar dit... Dat een product door omstandigheden vaker besteld is dan het op voorraad is kan gebeuren. Niet alle systemen zullen perfect zijn.
Maar je mag er toch wel vanuit gaan dat je dan bericht krijgt dat ze je de optie geven om langer te wachten op een nabestelling of eventueel geld retour. Wat ik uit je woorden begrijp is dat zij dus eenzijdig de order geannuleerd hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 20:47
Aeque schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 13:52:
[...]

Bizar dit... Dat een product door omstandigheden vaker besteld is dan het op voorraad is kan gebeuren. Niet alle systemen zullen perfect zijn.
Maar je mag er toch wel vanuit gaan dat je dan bericht krijgt dat ze je de optie geven om langer te wachten op een nabestelling of eventueel geld retour. Wat ik uit je woorden begrijp is dat zij dus eenzijdig de order geannuleerd hebben?
Nexus niet meer leverbaar 8)7 ? Dus google levert aan heel nederland geen nexus meer nu ofwat? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
MeZZiN schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 11:51:

Tsja hier hetzelfde. Op basis van hun eigen algemene voorwaarden moeten ze zich inspannen een vervangend artikel te leveren. Dat doen ze ten eerste al niet. Daarbij komt dat een artikel wel écht niet meer leverbaar moet zijn, dus ook niet met vertraging. Dat is hier sowieso niet het geval. De Nexus kan echt nog wel geleverd worden (en bij mij de laptop).

Als je wilt kun je via de geschillencommissie van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie een klacht indienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeque

Aeque

Cyclonic schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 14:01:
[...]

Nexus niet meer leverbaar 8)7 ? Dus google levert aan heel nederland geen nexus meer nu ofwat? :+
Ik begrijp niet helemaal waarom je mij quote? Ik praat over niet meer op voorraad zijn bij de winkel waar je besteld, niet over de levering vanuit leverancier naar de winkel toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:14
Zal ik eens voor jullie navragen of de Nexus 5 nog komt. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inuyasha
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-02-2024
Joster schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 11:53:
Ik heb net de Mediamarkt in Utrecht gebeld of dit mogelijk was (ook over een Nexus 5)...de mevrouw aan de telefoon kon niets voor mij betekenen. Met andere woorden, jammer dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Inuyasha schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 14:34:
[...]

Ik heb net de Mediamarkt in Utrecht gebeld of dit mogelijk was (ook over een Nexus 5)...de mevrouw aan de telefoon kon niets voor mij betekenen. Met andere woorden, jammer dan...
Ik zou hier toch een officiële brief over opstellen aan Mediamarkt. Ik vind namelijk wel erg makkelijk om te zeggen dat shop en winkels niet hetzelfde zijn. Ik ga dit zelf ook doen, voor de consument is dit namelijk 1 website, waarop zowel vestigingen als de webshop zijn. Koop je een product dan kun je voor garantie ineens wel weer naar de lokale Mediamarkt. Ik vind daarom dat ze hun inspanningsverplichting niet nakomen.

In mijn geval gaat het om een macbook met korting van 250,- waarvan ik inmiddels een supportticket heb waarin staat dat de fabrikant (apple in dit geval) dit product niet meer maakt. Voor mij voldoende reden om die leugen + feit dat het in hun fysieke winkels wel te leveren is + feit dat ze geen alternatief bieden nog eens aan ze voor te leggen met vraag om alsnog te leveren. Het beroep op onmacht dat ze doen is onjuist, en heb ze ook al voorgesteld dat ik best coulant wil zijn, ze hoeven niet te leveren maar ik krijg geld terug + korting in kortingsbonnen zodat ik iig de korting die mij toegezegd is kan gebruiken.

Overigens denk ik dat Kassa/Radar/Consumentenbond smullen van dit soort verhalen, dus mocht ik er niet uitkomen dan ga ik het daar ook zeker even onder de aandacht brengen. Als MM niet goedschiks wil dan maar kwaadschiks.

[ Voor 7% gewijzigd door Sander op 06-02-2014 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Sander schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 15:19:
[...]

Ik zou hier toch een officiële brief over opstellen aan Mediamarkt. Ik vind namelijk wel erg makkelijk om te zeggen dat shop en winkels niet hetzelfde zijn. Ik ga dit zelf ook doen, voor de consument is dit namelijk 1 website, waarop zowel vestigingen als de webshop zijn. Koop je een product dan kun je voor garantie ineens wel weer naar de lokale Mediamarkt. Ik vind daarom dat ze hun inspanningsverplichting niet nakomen.

In mijn geval gaat het om een macbook met korting van 250,- waarvan ik inmiddels een supportticket heb waarin staat dat de fabrikant (apple in dit geval) dit product niet meer maakt. Voor mij voldoende reden om die leugen + feit dat het in hun fysieke winkels wel te leveren is + feit dat ze geen alternatief bieden nog eens aan ze voor te leggen met vraag om alsnog te leveren. Het beroep op onmacht dat ze doen is onjuist, en heb ze ook al voorgesteld dat ik best coulant wil zijn, ze hoeven niet te leveren maar ik krijg geld terug + korting in kortingsbonnen zodat ik iig de korting die mij toegezegd is kan gebruiken.

Overigens denk ik dat Kassa/Radar/Consumentenbond smullen van dit soort verhalen, dus mocht ik er niet uitkomen dan ga ik het daar ook zeker even onder de aandacht brengen. Als MM niet goedschiks wil dan maar kwaadschiks.
We think alike. Ik, persoonlijk, heb al een andere laptop besteld (bij een andere partij), maar ben wel bereid mee te zieken. Dus mocht je backup willen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
barrymossel schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 15:32:
[...]

We think alike. Ik, persoonlijk, heb al een andere laptop besteld (bij een andere partij), maar ben wel bereid mee te zieken. Dus mocht je backup willen...
Tja, ik denk dat het ieder voor zich is, voor mij is het gewoon dossier opbouwen met dit soort dommigheden van de mediamarkt. Tegen de tijd dat de mediamarkt dit nog een paar rondjes volhoudt dan ben ik vrij zeker dat organisaties zoals Thuiswinkelwaarborg een positief oordeel zullen geven. Ik adviseer anderen in het topic dan ook het zelfde te doen en ook voor te leggen, hoe meer cases hoe beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeZZiN
barrymossel schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 14:08:
[...]

Tsja hier hetzelfde. Op basis van hun eigen algemene voorwaarden moeten ze zich inspannen een vervangend artikel te leveren. Dat doen ze ten eerste al niet. Daarbij komt dat een artikel wel écht niet meer leverbaar moet zijn, dus ook niet met vertraging. Dat is hier sowieso niet het geval. De Nexus kan echt nog wel geleverd worden (en bij mij de laptop).

Als je wilt kun je via de geschillencommissie van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie een klacht indienen.
Klopt maar ze gaven aan over de telefoon dat de leverancier van hun niet meer voorlopig aan de nexus kunnen komen dus dat alle order die voor deze waren geannuleerd moeten worden. (je kan hem ook niet meer online bestellen) Het is echt van de zotte maar tja erg ballen mis ik gewoon 60 euro korting. heel jammer blij dat mijn nexus 7 wel binnen komt heb ik iets maar het is wel bagger 8)7

Maar ik wachten het nog even af wat ik nu ga kopen. Het was zo een goede deal. maar we vinden wel weer een volgende deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
MeZZiN schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 15:39:
[...]

Klopt maar ze gaven aan over de telefoon dat de leverancier van hun niet meer voorlopig aan de nexus kunnen komen dus dat alle order die voor deze waren geannuleerd moeten worden. (je kan hem ook niet meer online bestellen) Het is echt van de zotte maar tja erg ballen mis ik gewoon 60 euro korting. heel jammer blij dat mijn nexus 7 wel binnen komt heb ik iets maar het is wel bagger 8)7

Maar ik wachten het nog even af wat ik nu ga kopen. Het was zo een goede deal. maar we vinden wel weer een volgende deal.
Zoals hierboven gezegd, ik zou toch een klacht indienen bij Thuiswinkel waarborg, Mediamarkt zegt niet te kunnen leveren, maar hun eigen winkels (zelfde merk, zelfde land, zelfde leveranciers) kunnen het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-11-2022
*knip* zie topicwaarschuwing, geen gebedel om kassabonnen.

[ Voor 90% gewijzigd door gambieter op 07-02-2014 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeZZiN
Sander schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 15:54:
[...]

Zoals hierboven gezegd, ik zou toch een klacht indienen bij Thuiswinkel waarborg, Mediamarkt zegt niet te kunnen leveren, maar hun eigen winkels (zelfde merk, zelfde land, zelfde leveranciers) kunnen het wel.
Tnx all de klacht is ingediend bij thuiswinkel waarborg nu hopen dat dat die er wel wat mee doen. Het is gewoon raar. Zeker omdat ze dit dan naar je sturen als bewijs.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/10698644/forum/nexus_bevestiging.png Dus we gaan het zien. Ze hebben geen echte goede reden behalve overmacht maar dan moeten ze dacht ik wel een passende oplossing zoeken. Misschien als dit niet lukt even proberen via de rechts bijstand ff kijken wat die er mee kan })

[ Voor 6% gewijzigd door MeZZiN op 06-02-2014 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inuyasha
MeZZiN schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 19:15:
[...]

Tnx all de klacht is ingediend bij thuiswinkel waarborg nu hopen dat dat die er wel wat mee doen. Het is gewoon raar. Zeker omdat ze dit dan naar je sturen als bewijs.

[afbeelding] Dus we gaan het zien. Ze hebben geen echte goede reden behalve overmacht maar dan moeten ze dacht ik wel een passende oplossing zoeken. Misschien als dit niet lukt even proberen via de rechts bijstand ff kijken wat die er mee kan })
Ik heb hetzelfde besteld op 01-02. In de bestellingen staat sinds 01-02 dat beide op voorraad zijn, maar in de webshop is de Nexus 5 dus niet leverbaar...gaat lekker zo. Ophalen in een filiaal zit er blijkbaar niet in, hoewel deze volgende week in Utrecht bevoorraad zal worden (zie eerdere post). Wat is nu het beste om te doen? Wachten of de Nexus 5 annuleren? Iemand ("on the inside") tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Inuyasha schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 20:05:
[...]

Ik heb hetzelfde besteld op 01-02. In de bestellingen staat sinds 01-02 dat beide op voorraad zijn, maar in de webshop is de Nexus 5 dus niet leverbaar...gaat lekker zo. Ophalen in een filiaal zit er blijkbaar niet in, hoewel deze volgende week in Utrecht bevoorraad zal worden (zie eerdere post). Wat is nu het beste om te doen? Wachten of de Nexus 5 annuleren? Iemand ("on the inside") tips?
Ook een klacht indienen bij thuiswinkel waarborg. Ik heb inmiddels gesproken met medewerkers van MM A'dam Akersloot (in person) en MM Utrecht (telefonisch). Mijn product is in beide vestigingen gewoon uitvoerig leverbaar en medewerkers gaven zelf aan dat ze graag zouden leveren maar dat niet kunnen zonder opdracht vanuit de webshop. Normaliter gebeurd dit namelijk wel bij bestellingen.

Hoe meer klachten hoe groter de kans dat ze er ook daadwerkelijk wat mee gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeZZiN
Sander schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 20:13:
[...]

Ook een klacht indienen bij thuiswinkel waarborg. Ik heb inmiddels gesproken met medewerkers van MM A'dam Akersloot (in person) en MM Utrecht (telefonisch). Mijn product is in beide vestigingen gewoon uitvoerig leverbaar en medewerkers gaven zelf aan dat ze graag zouden leveren maar dat niet kunnen zonder opdracht vanuit de webshop. Normaliter gebeurd dit namelijk wel bij bestellingen.

Hoe meer klachten hoe groter de kans dat ze er ook daadwerkelijk wat mee gaan doen.
Mijn klacht ligt bij thuiswinkel en ben weer opnieuw aan het klagen via het ticket system en mijn protest aangeven tegen het annuleren van mijn nexus 5 zonder mijn goedkeuren.

Wordt vervolgd maar van een slechte winkel is mediamarkt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSG
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 15:10

KSG

Ik heb net dus ook contact gehad met de mediamarkt vanwege mijn bestelling op 30 Januari.

-Samsung Galaxy Note 10.1 2014
- Epson Expression Premium XP-510

Beide staan ze al een week in mijn overzicht als op voorraad en direct leverbaar.

Ze reageren niet op mijn email en telefonisch is het een beetje apart. Blijkbaar zijn ze beide niet direct leverbaar en weten ze niet hoe lang het gaat duren. Op de website staat voor de printer nu een levertijd van 5-7 dagen (hij staat zelfs op de hoofdpagina van de mediamarkt). Ze herhalen wel de hele tijd, je kan je order wel annuleren.

Volgens de website staat de note 10.1 ook gewoon in voorraad. Ik ga in ieder geval aanstaande maandag langs bij de mediamarkt en anders ga ik er ook werk van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dezelfde ervaring met een nexus 5 bestelling. Zonder mijn goedkeuring geannuleerd vanwege " leveringsproblemen" echter stond vanmiddag de nexus 5 gewoon weer in de webshop...(screenshot is gemaakt :P )
Het lijkt erop dat ze de modellen van 399 euro wel kunnen leveren maar die van 330 niet 8)7

Ik heb ook een klacht ingediend bij thuiswinkel waarborg, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inuyasha
Ik heb zojuist een melding van Post NL gekregen dat mijn bestelling is aangemeld voor verzending. Zou het dan toch nog gebeuren? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
*knip*, je reactie zo snel al kicken is nergens voor nodig en niet de bedoeling!

[ Voor 82% gewijzigd door Perkouw op 07-02-2014 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Sander schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 15:19:
[...]

Update: Ik ben blij, product is net als hierboven gisteravond alsnog verzonden en inmiddels binnen!

Voelt een beetje alsof ze gewoon proberen ermee weg te komen, in een deel van de gevallen zal dat lukken en pakken ze dus "winst", de gevallen die overblijven zijn dan te overzien.

[ Voor 16% gewijzigd door Sander op 07-02-2014 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inuyasha
Sander schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 11:10:
[...]

Update: Ik ben blij, product is net als hierboven gisteravond alsnog verzonden en inmiddels binnen!

Voelt een beetje alsof ze gewoon proberen ermee weg te komen, in een deel van de gevallen zal dat lukken en pakken ze dus "winst", de gevallen die overblijven zijn dan te overzien.
De producten zijn hier inmiddels ook binnen, heb alleen de inhoud nog niet gechecked. Online staat echter nog dat de bestelling aangemaakt is (en niet status verzonden). Volgens mij loopt het systeem wat achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
*knip* Dat is geen excuus. Als je vragen over of commentaar op de moderatie hebt, dan neem je contact op met de moderator in kwestie of gebruik je het feedbacktopic, maar de forumregels veranderen niet omdat iemand opeens even haast heeft.

Verder staat er niet voor niets in de topicwaarschuwing: "Svp geen verzoekjes om kopieen van kassabonnen e.d."

[ Voor 106% gewijzigd door gambieter op 07-02-2014 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeque

Aeque

Sander schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 11:10:
[...]

Maar hebben ze bij jou eerst de bestelling geannuleerd of dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:14
Ik heb vandaag een bevestiging gekregen dat de Nexus 5 is binnen gekomen en binnenkort beschikbaar zal zijn, bestellingen van de BTW dagen zullen eerst worden afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
NotSoSteady schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 13:59:
Ik heb vandaag een bevestiging gekregen dat de Nexus 5 is binnen gekomen en binnenkort beschikbaar zal zijn, bestellingen van de BTW dagen zullen eerst worden afgeleverd.
Ik hoop dat je dan een goede treft de eerste keer. Ik heb er 1 in de winkel gekocht in Zoetermeer (waar nu overigens nog ruim voldoende voorraad ligt maar dat terzijde). Zie ook:

J0YR1D3R in "[Google Nexus 5] Ervaringen en Discussie - Deel 2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeZZiN
Net overleg gehad met de helpdesk / service maar ze gaan proberen het terug te draaien en als nog een nexus 5 uit te leveren keep my fingers crossed. Maar rottig dat het allemaal zo moeilijk moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Aeque schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 13:45:
[...]

Maar hebben ze bij jou eerst de bestelling geannuleerd of dat niet?
Dat waren ze van plan, ik ben daarmee niet akkoord gegaan. Daarom was mijn bestelling formeel nog niet geannuleerd, maar ze hadden wel aangegeven dat te gaan doen. We waren bezig in een apart ticket om dat te bespreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 20:00
Wanneer is de btw actie in mediamarkt duitsland? Ik vind er namelijk geen data over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limpjvb
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-08 22:38
afgelopen week stuurde ik MM een mail over 2 producten die ik graag had willen kopen in deze periode.
Volgens MM vielen ze buiten de actie... maar ik lees het nergens terug in de Actievoorwaarden.
De producten vallen onder categorie Beeld en Geluid-->DJ-Gear.
Hieronder het mail verkeer.
ongeveer 2 weken geleden zag ik bij u op de website een pioneer ddj sx in de verkoop staan. Aangezien ik op de hoogste was van de btw actie die zou komen heb ik een tijdje het product gemonitord of het beschikbaar bleef.

Dus het zou met samen met de bijpassende monitor luidsprekers pioneer S-DJ50X een prijs hebben van:
€ 1.107,95 X (100/121) = €915,66
dus een verschil van 192 euro.

Net voordat de website offline ging om de actie in te voeren stond beide producten beschikbaar op de webshop.

Maar helaas toen de website weer online was met de btw actie waren beide producten niet meer beschikbaar
Dus kan ik ze niet meer bestellen met de btw voordeel.

Maar tot mijn verbazing kwamen beide producten na de btw actie periode beide weer beschikbaar in de shop.

ik vind het erg vervelend dat er op deze manier gesjoemeld word met producten.
na 2 dagen kreeg ik dit bericht op terug van MM
Geachte meneer,

Hartelijk bedankt voor uw contactopname met Media Markt.

Tijdens de BTW actie waren deze artikelen uitgesloten van de actie.
Om verwarring te voorkomen werden deze artikelen van onze website verwijderd om misverstanden te voorkomen.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Uw Media Markt team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specialist89
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 31-08 16:29
Silent Thunder schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 19:08:
Wanneer is de btw actie in mediamarkt duitsland? Ik vind er namelijk geen data over?
In Duitsland zijn ze gestopt met de btw dagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-07 20:24
Gelukkig, er waren er nog maar 5 op voorraad maar ik ben gelukkig geslaagd dit jaar bij de BTW actie. Vreemd was wel bij het maken van een bon dat in de computer de BTW er niet af gehaald was. Gelukkig deed de camcorder Sony HDR-CX410VE gewoon mee.
Wat me opviel is dat veel mensen bij de kassa aankwamen dat de btw er niet af gehaald was. Herkende jullie dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
MikeJoow schreef op zondag 09 februari 2014 @ 11:11:
Gelukkig, er waren er nog maar 5 op voorraad maar ik ben gelukkig geslaagd dit jaar bij de BTW actie. Vreemd was wel bij het maken van een bon dat in de computer de BTW er niet af gehaald was. Gelukkig deed de camcorder Sony HDR-CX410VE gewoon mee.
Wat me opviel is dat veel mensen bij de kassa aankwamen dat de btw er niet af gehaald was. Herkende jullie dit?
De BTW gaat er nooit af, als je dat bedoelt. Je krijgt korting ter waarde van de BTW, maar een ondernemer kan de BTW (over het bedrag na aftrek van de korting) nog steeds aftrekken. Dat BTW bedrag staat uiteraard gewoon op je bon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 20:47
Specialist89 schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 19:34:
[...]

Omdat ze van de Duitse overheid flink op hun zak hebben gekregen, zoals de alles hier in het topic is voorgekomen met prijzen verhogen voor de actie of ineens niet op voorraad, en 1 sec na de actie wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:53
Cyclonic schreef op zondag 09 februari 2014 @ 16:09:
[...]

Omdat ze van de Duitse overheid flink op hun zak hebben gekregen, zoals de alles hier in het topic is voorgekomen met prijzen verhogen voor de actie of ineens niet op voorraad, en 1 sec na de actie wel.
En zo zie je maar weer dat de Duitse overheid meer aan zulke dingen doet dan de Nederlandse overheid.
Zo ook met al die privacy-taferelen.

Of zal dat ook vooral liggen aan de mentaliteit van de burgers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nico445
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-09 22:56
limpjvb schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 18:43:
afgelopen week stuurde ik MM een mail over 2 producten die ik graag had willen kopen in deze periode.
Volgens MM vielen ze buiten de actie... maar ik lees het nergens terug in de Actievoorwaarden.
De producten vallen onder categorie Beeld en Geluid-->DJ-Gear.
Hieronder het mail verkeer.

[...]

na 2 dagen kreeg ik dit bericht op terug van MM

[...]
Erg raar aangezien de DDJ-SR nog wel een tijdje op voorraad was. Die zelf bij een andere shop laten price matchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsvBest
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-03-2019
nico445 schreef op zondag 09 februari 2014 @ 21:05:
[...]

Erg raar aangezien de DDJ-SR nog wel een tijdje op voorraad was. Die zelf bij een andere shop laten price matchen.
Als aanvulling daarop kan ik bevestigen dat veel dj-producten uit de webshop verdwenen, zelf heb ik om die reden in een fysieke winkel de xdj-r1 van pioneer aangeschaft (met btw-actie). Producten deden wel mee, maar niet beschikbaar dus in de webshop. Blijft inderdaad wat vreemd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:09

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Specialist89 schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 19:34:
[...]

Ik hoop dat ze hier in Nederland ook stoppen, scheelt een hoop gezeik van mensen die het concept niet begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
NielsvBest schreef op zondag 09 februari 2014 @ 22:00:
[...]

Als aanvulling daarop kan ik bevestigen dat veel dj-producten uit de webshop verdwenen, zelf heb ik om die reden in een fysieke winkel de xdj-r1 van pioneer aangeschaft (met btw-actie). Producten deden wel mee, maar niet beschikbaar dus in de webshop. Blijft inderdaad wat vreemd :)
Zou me niks verbazen als leveranciers daar ook wat in de melk te brokkelen hebben.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Mediamarkt is geen Sinterklaas. Jammer voor de mensen die teleurgesteld zijn, zelf ook niks gescoord. Maar de Mediamarkt/Saturn is toch echt de enige winkel die elk jaar korting geeft op een deel van de iProducten. Als zij geen korting geven, dan volgt bijv. de BCC echt niet.
Ook is zo'n beetje iedereen hier wel geslaagd om VOOR de actie gekocht artikelen ACHTERAF nog de korting uitbetaald te krijgen. Dus wat minder geklaag mag ook wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Zolang Media Markt het ook netjes en eerlijk speelt zal ik niet klagen. Maar ineens niet leverbaar en dan zonder overleg gewoon annuleren klopt niet en mag niet. Dan mag je dus best even klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Ik had eigenlijk voorgenomen niet meer te posten nadat mijn product toch geleverd was, maar geen reactie meer op mijn ticket. Tot mijn verbazing zojuist toch een reactie, maar niet de verwachtte. Omdat Mediamarkt zich zo belachelijk heeft gemaakt toch maar even (geanonimiseerd) gepost:

Donderdag 6 februari 11:23 door Media Markt Online
Geachte xxxx,

Naar aanleiding van ons telefonisch gesprek ontvangt u dit bericht.

Tot onze spijt hebben wij geen mogelijkheid om het artikel te leveren in verband met onmacht, het artikel wordt niet meer gefabriceerd door de fabrikant. Wij hebben u een alternatief aangeboden echter is deze inmiddels ook uitverkocht waardoor wij u geen geschikt alternatief kunnen leveren. Wij zijn hierbij genoodzaakt om het aankoopbedrag aan u te restitueren. Wij hebben geen mogelijkheid om de BTW actie alsnog te hanteren bij een ander product daar de actie inmiddels niet meer van kracht is.

Onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.

Met vriendelijke groet,

Uw Media Markt team
Donderdag 6 februari 20:16 door xxxx
Beste Mediamarkt-medewerker,

Bedankt voor het bevestigen van hetgeen wij besproken hebben in ons telefoongesprek. Helaas kan ik mij niet vinden in de door u gegeven uitleg. In mijn ogen is er absoluut geen sprake van onmacht.

Op het moment van bestelling was het product (Macbook Pro 13" Retina, model ME864N/A) zowel in de fysieke Mediamarkt winkels als in de webshop leverbaar. Op basis daarvan heb ik besloten een bestelling in de webshop te plaatsen en is, na betaling en ontvangst van de opdrachtbevestiging, de koopovereenkomst gesloten. U geeft nu aan deze koopovereenkomst eenzijdig te willen ontbinden, omdat het product niet langer leverbaar is. U geeft hierbij aan dat er geen alternatief of compensatie mogelijk is.

Verder geeft u aan dat het product niet langer gefabriceerd wordt door de fabrikant. Ik heb hierop zowel de website, als telefonische helpdesk van deze fabrikant geraadpleegd. Beide geven aan dat dit product nog gewoon geleverd wordt. Daarnaast is het product bij een groot aantal andere online en offline winkels nog gewoon leverbaar en bestelbaar.

Ten slotte heb ik ook navraag gedaan bij uw eigen winkels zowel naar de beschikbaarheid en eventuele mogelijkheid tot bestellen van dit product. Ik heb inmiddels een offerte ontvangen van Mediamarkt Amsterdam Akersloot (8 stuks op voorraad) en telefonische toezegging van Mediamarkt Utrecht. Deze winkels zijn onderdeel van dezelfde keten, deelnemers van dezelfde actie en verzorgen de garantie afhandeling en retouren voor de Mediamarkt webshop. Daarmee concludeer ik als consument dat dit dus hetzelfde concern is en dat daarmee levering wel mogelijk is.

Op basis van bovenstaande punten is mijns inziens het beroep op onmacht ongegrond, en is de informatievoorziening zowel telefonisch als in dit service-ticket tot op heden op onjuist geweest. Daarom verzoek ik u per ommegaande alsnog aan uw leveringsplicht te voldoen, hetzij door het product op te sturen, of door mij in de gelegenheid te stellen het af te halen bij Mediamarkt Akersloot of Utrecht. Mocht dit niet mogelijk zijn dan stel ik voor dat u terugstorting van het aankoopbedrag 1.099,40 op mijn bankrekening uitvoert en de beloofde BTW-korting ter waarde van 229,60 uitkeert in Mediamarkt bonnen. Ik zal dan mijn aankoop alsnog doen in een van uw vestigingen.

Graag ontvang ik per ommegaande uw schriftelijke reactie.
2 uur na deze mail werd het product als verzonden aangegeven en de volgende dag geleverd. Ik dacht: Mooi gelukt! Maar wat blijkt...

Maandag 10 februari 10:51 door Media Markt Online
Geachte xxx,

Hartelijk dank voor uw contactopname met Media Markt.

Tot onze spijt is, zoals aangegeven, het gewente artikel niet langer beschik- of leverbaar. Aangezien wij daarnaast geen ander vervangend en passend alternatief aan kunnen bieden, moeten wij u teleurstellen. Wij kunnen u hiermee helaas niet van dienst zijn.

Wij begrijpen echter uw teleurstelling, waarvoor onze excuses.

Desalniettemin hopen wij u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Uw Media Markt team
Uiteraard brak nu echt mijn klomp, dus kon het niet laten nog even een uitsmijter erachteraan te gooien:
Maandag 10 februari 18:46 door xxxx
Geachte Mediamarkt,

Bedankt voor uw trage, maar heldere reactie. Na de duidelijke onwaarheden in uw eerste contact, blijkt nu ook dat Mediamarkt in het tweede contact het leugentje om bestwil niet schroomt. Waar u en uw collega mij stellig mededelen dat het product door de fabrikant niet meer geleverd wordt, heb ik inmiddels het product toch van u ontvangen.

Ik had goede hoop dat u hiertoe op basis van ons contact had besloten. Tot mijn spijt blijkt het echter dat dit pure miscommunicatie en desorganisatie binnen Mediamarkt was. Voor mij mooi meegenomen, een ontevreden klant, toch weer iets tevredener. Voor uw bedrijf beschamend. Ik verzoek u daarom vriendelijk deze klacht te gebruiken voor kwaliteitsverbetering. In mij hebt u in ieder geval een klant verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:07

BPP

Sander schreef op maandag 10 februari 2014 @ 18:52:
Ik had eigenlijk voorgenomen niet meer te posten nadat mijn product toch geleverd was, maar geen reactie meer op mijn ticket. Tot mijn verbazing zojuist toch een reactie, maar niet de verwachtte. Omdat Mediamarkt zich zo belachelijk heeft gemaakt toch maar even (geanonimiseerd) gepost:

[...]

[...]

2 uur na deze mail werd het product als verzonden aangegeven en de volgende dag geleverd. Ik dacht: Mooi gelukt! Maar wat blijkt...

[...]

Uiteraard brak nu echt mijn klomp, dus kon het niet laten nog even een uitsmijter erachteraan te gooien:

[...]
Je mag de mijne wel overnemen. Ik heb hem ook gekocht, maar nog niet geopend. :+

On: Belachelijke stelling van de MM natuurlijk, dat ding is pas een aantal maanden op de markt en nog volop te koop.

Ben ik nou gek, of is die gewoon leverbaar op de webshop??? :+

http://www.mediamarkt.nl/...3,1006855.html?langId=-11

Edit: Zie nu pas dat je hem al hebt ontvangen. Veel plezier ermee! :)

[ Voor 10% gewijzigd door BPP op 10-02-2014 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel

[...]

[...]

[...]

[...]
Wat een verhaal! Het is dus echt glashard liegen. Ik hoop echt dat een of andere instantie hierop actie onderneemt. Natuurlijk fijn dat jij toch wel je product geleverd hebt gekregen, maar er zijn heel veel mensen die dezelfde reactie als jij kregen en geen levering hebben ontvangen.
Ik heb in ieder geval de klacht bij de thuiswinkel organisatie neergelegd, inclusief een linkje naar dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeZZiN
MeZZiN schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 16:17:
Net overleg gehad met de helpdesk / service maar ze gaan proberen het terug te draaien en als nog een nexus 5 uit te leveren keep my fingers crossed. Maar rottig dat het allemaal zo moeilijk moet.
Ok na veel vieren en vijven en overleg met de helpdesk is eindelijk toch mijn nexus 5 binnen gekomen (zeker omdat hij gelijk na de annulering leverbaar was) Dus voor 330 heb ik toch een nexus 5 maar wat een draak van een systeem / winkel is media markt zeg :( meh het is omdat het goedkoop is maar het is niet makkelijk met ze.

Maar in de die end alles is opgelost alleen wel iets van 4-8 euro telefoon kosten gehad. Maar het is wel gelukt. Tnx all voor de hulp en info waardoor ik wist dat hij leverbaar weer was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:04

[...]

[...]

[...]

[...]
Haha die Mediamarkt toch. Ik snap dat personeel aannemen moeilijk is, maar personeel dat totaal geen kennis van zaken heeft .... Apple producten zullen altijd geproduceerd worden tenzij een Nieuwe lijn wordt/is aangekondigd.

Toch is de MM niet in jouw een klant verloren. Bij de volgende BTWvrije dagen doe jij weer lekker mee haha. Nergens krijg je Apple spullen met zoveel korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouwfraude
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 02 februari 2014 @ 15:21:
[...]
Vreemd heb zelf iets op de 31ste besteld en kwam de eerste rond 11.00 al aan. Mag ik vragen om voor soort product dit gaat? Zelf heb ik een tablet gekocht.
Een Nikon SB-700 Flitser. Ik heb een e-mail gestuurd hoe lang het ging duren, daar kwam antwoord op na een paar dagen (ze wisten het nog niet) en 15/2 kwam de pakjes bezorger langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Na een klacht bij de Thuiswinkel organisatie (die ik nogmaals moest doorsturen, omdat Media Markt na een week niet had gereageerd) nu het voorstel voor 17,36% korting gekregen op een product uit dezelfde categorie. Erg dat je het zo moet laten escaleren voordat ze met een goed voorstel komen. En jammer dat als ik hier mee akkoord ga, ze uiteindelijk toch weer winnen.

En daarbij heb ik voor mijn schoonouders al ergens anders een laptop gekocht (en vandaag via een ASUS actie er een precies een dezelfde bij heb gewonnen)... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05 10:12

notsonewbie

...---...---...---

Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:57:
Zo Asus Memo Pad FHD 10 32GB Blauw in the pocket! Slechts 220 euro bij mediamarkt Groningen! Nu nog even snel alles invullen voor de 30 euro cashback van Asus en dan een mooie 10 inch tablet voor zn 190 gekocht! *O*
Ja die asus memo fhd10 is gaaf! En onze bla\uwe hebben 2 GB werkgeheugen. (Ipv 1 zoals bijv. de witte)

Heb hem zelf sinds kort, 299 euro incl btw en verzending, en -50- euro cashback.
Nu staat ie weer voor rond de 330~350 in de webshops/pricewatch.

Een van de beste value for money aankopen sinds jaren.

Voor mensen die het niet kennen, mediamarkt legt niets uit, de cashback via asus, wil zeggen dat je via asus.nl moet zoeken naar de cashback actie.
Daarvandaan een formulier uitprinten en invullen (incl. leeftijd en dergelijke anti privacy vragen) , 2 stukjes uit je verpakking knippen en alles in een snail mail enveloppe met voldoende postzegel waarde naar een adres in 's hertogenbosch opsturen.

4.3 zit er nu op, hoop dat 4.4. er ook voor komt.
Anders wel t.z.t. een custom rom, die er vreemd genoeg op xda nog niet is, maar vast wel komt.
Ik gok dat deze zelfs in powersave mode smooth lopende tablet namelijk uitverkocht gaat worden als ze de prijs laag houden. productreview: Asus Memo Pad FHD 10 32GB Blauw review door notsonewbie

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
Bij de mm Breda wasdroger besteld btw actie, 50 euro aanbetaling gedaan tot op heden geen enkel bericht gehad.
Het lijkt of het gebruikelijk bij mm dat je als klant overal achteraan gaat.
Ook nog een stofzuiger Samsung dagdeal van 299,- voor 150,-(prijsfoutje van een uurtje) en nog 75€ cashback via Samsung :9 .
Ook de stofzuiger levering wordt steeds uitgesteld, het gaat lekker bij de mm :'(

Zo zo......Ik ben het ff kwijt ;)

Edit. De stofzuiger is onderweg :)

[ Voor 4% gewijzigd door Supertip op 20-02-2014 16:56 ]

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

• Ice T
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-07 14:51
Supertip schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 23:14:
Bij de mm Breda wasdroger besteld btw actie, 50 euro aanbetaling gedaan tot op heden geen enkel bericht gehad.
Het lijkt of het gebruikelijk bij mm dat je als klant overal achteraan gaat.
Ook nog een stofzuiger Samsung dagdeal van 299,- voor 150,-(prijsfoutje van een uurtje) en nog 75€ cashback via Samsung :9 .
Ook de stofzuiger levering wordt steeds uitgesteld, het gaat lekker bij de mm :'(

Zo zo......Ik ben het ff kwijt ;)
Bekend verhaal, de beloofde levertijd van 7 dagen zijn er inmiddels 20 geworden.. Een telefoontje naar de MM leverde nu nog een levertijd op van 2-4 weken :F

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

TheLostSonOfGod schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 12:54:
[...]

Bekend verhaal, de beloofde levertijd van 7 dagen zijn er inmiddels 20 geworden.. Een telefoontje naar de MM leverde nu nog een levertijd op van 2-4 weken :F
Hier hetzelfde, maar dan met PlatteTVDiscounter. Tijdens de MediaMarkt BTW actie verlaagden hun ook de prijs van tv's, dus dacht ik: 'hey! betere garantie, gratis verzending en €0,20 cent goedkoper!!''. Inmiddels zijn wij drie weken verder en is er nog niets geleverd, afleverdatum staat nu gepland in begin maart. :/ Geld is al afgeschreven, als ik het laat terugstorten duurt het 14 dagen. Neem de proef op de som, als de tv er begin maart nog niet is cancel ik 'm.

An  a day keeps the doctor away.

• Supertip
  • Niet online
iApp schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 13:33:
[...]

Hier hetzelfde, maar dan met PlatteTVDiscounter. Tijdens de MediaMarkt BTW actie verlaagden hun ook de prijs van tv's, dus dacht ik: 'hey! betere garantie, gratis verzending en €0,20 cent goedkoper!!''. Inmiddels zijn wij drie weken verder en is er nog niets geleverd, afleverdatum staat nu gepland in begin maart. :/ Geld is al afgeschreven, als ik het laat terugstorten duurt het 14 dagen. Neem de proef op de som, als de tv er begin maart nog niet is cancel ik 'm.
Ik was eigenlijk na 2 mails al afgebrand op plattetv, en ben voor foka rotterdam gegaan.

Die was nog 400€ goedkoper ook aan het einde van de rit.

Edit. Stofzuiger geleverd, nu nog cashback opsturen en heb ik voor 75€ een stofzuiger van normaal 299€

[ Voor 10% gewijzigd door Supertip op 22-02-2014 09:34 ]

• DutchTweak
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 31-08 07:10
iApp schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 13:33:
[...]

Ook op 29/1 's-avonds bestelde ik tijdens MediaMarkt BTW-aktie bij PlatteTVDiscounter. Ik bestelde de Philips 47PFL7008 voor € 693,- Betaling meteen gedaan via iDeal. Toestel was nadien niet meer leverbaar: Levertijd onbekend. Gisteren keurig geleverd met track and trace code vooraf via de mail. :) Gedurende de 3 weken wel telefonisch en via mail contact gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSG
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 15:10

KSG

Na 3 weken mijn producten nog steeds niet geleverd. Dus ik weer bellen vandaag, blijkt dat mijn tablet (de galaxy note 10.1 2014 32GB versie) niet meer wordt geleverd. Maar de printer die ik tegelijkertijd heb besteld is wel op voorraad. Die kan helaas ook niet geleverd worden omdat die samen met mijn galaxy note is besteld. Ze moeten samen worden geleverd of ik moet de galaxy note annuleren.

Hebben ze een alternatief voor me:
Ik kan 10% boven de aanschafwaarde van mijn galaxy note 10.1 (453 euro) een alternatief uitzoeken. Dus stel ik neem de 16GB versie dan moet ik dus een paar cent bijbetalen voor een product waar 16GB minder geheugen op zit.

Maar ze nemen zelf ook geen contact op. Ook niet op mijn aangemaakte ticket. Krijg ik als reactie, ja we moeten nog op heel veel berichten reageren. (misschien een tip om iets betere service te verlenen zodat je minder kosten hoeft te maken aan het afhandelen van klachten)

Is het normaal dat je 1 product niet geleverd krijgt omdat je het tegelijkertijd hebt gekocht met een ander product? Bij heel veel webwinkels waar ik heb besteld krijg je gewoon een nalevering. Blijkbaar heb ik er ook zelf voor gekozen volgens haar. Ja lijkt me logisch, als je voorraadstatus laat zien dat ze op voorraad zijn wil ik ze wel graag tegelijkertijd krijgen.

Heb in ieder geval een klacht ingediend bij thuiswinkel.org....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_raf
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Vanaf woensdag start deze actie in België. Kan handig zijn voor de mensen die hun product niet meer vonden in NL en die niet te ver van de grens wonen.

http://www.mediamarkt.be/mcs/shop/vat-action-2014.html

En de producten die niet meedoen:
http://www.mediamarkt.be/...4/uitzonderingenlijst.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

d_raf schreef op zondag 23 februari 2014 @ 08:15:
Vanaf woensdag start deze actie in België. Kan handig zijn voor de mensen die hun product niet meer vonden in NL en die niet te ver van de grens wonen.

http://www.mediamarkt.be/mcs/shop/vat-action-2014.html

En de producten die niet meedoen:
Helaas zijn er in België wel heel veel producten uitgesloten!
Alles van Apple (Behalve iPad mini 16GB, de goedkoopste MBA, iPhone 5 64GB en de iPod Touch 16GB)
Alle telefoons van Motorola, Samsung, Sony. De Nexus 5 is ook uitgesloten.

Gelukkig heb ik mijn iMac gewoon in Nederland kunnen kopen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2014 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Asus heeft in België momenteel een Cashback actie op de MeMo pad.
Kunnen we daar ook gebruik van maken indien we die MeMo pad in Mediamarkt kopen met de BTW weg ermee actie? (vanaf aanstaande woensdag) (Mediamarkt maakt overigens geen melding van de cashback actie van Asus).

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 februari 2014 @ 21:42:
Hallo,

Asus heeft in België momenteel een Cashback actie op de MeMo pad.
Kunnen we daar ook gebruik van maken indien we die MeMo pad in Mediamarkt kopen met de BTW weg ermee actie? (vanaf aanstaande woensdag) (Mediamarkt maakt overigens geen melding van de cashback actie van Asus).

Iemand een idee?
Ja kan gewoon, de cashback gaat via Asus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulshaker
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19:58
Voor de enkelen die nog dit topic volgen , ook Media Markt Belgie heeft nu zijn BTW actie

http://www.mediamarkt.be/...langId=-17#conditions-vat

Lijst met de uitzonderingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
Soulshaker schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:07:
Voor de enkelen die nog dit topic volgen , ook Media Markt Belgie heeft nu zijn BTW actie

http://www.mediamarkt.be/...langId=-17#conditions-vat

Lijst met de uitzonderingen

Bij onze zuiderburen is de actie wel beter uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-09 13:55
Alleen weer de 6D uitgesloten :-(

| Losing my religion |

• barrymossel
Vandaag de code voor 17,36% korting gehad omdat MediaMarkt me genaaid had. De code is geldig op het gehele assortiment en ook op meerdere producten (bijv. 2 macs). Ook iPhones en Macbooks. *knip*

[ Voor 19% gewijzigd door gambieter op 01-03-2014 12:59 . Reden: dat is dus niet de bedoeling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Maar als ik het begrijp kan je in België als zelfstandige geen btw factuur krijgen : "Niet-particuliere aankopen worden uitgesloten van deelname aan deze actie." Dat is ook stom :(

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:58

4POX

Everybody is wired

Tomsworld schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 12:24:
Maar als ik het begrijp kan je in België als zelfstandige geen btw factuur krijgen : "Niet-particuliere aankopen worden uitgesloten van deelname aan deze actie." Dat is ook stom :(
Ik had begrepen van mijn boekhouder dat bij buitenlandse aankopen de verkopend partij meteen de VAT van het product moet halen omdat je het in Nederland niet meer kunt terughalen bij de Nederlandse belastingdienst. Misschien dat ze het daarom niet doen.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
En ja hoor, morgen kan ik de btw vrije wasdroger ophalen.
1 maart besteld, niets meer gehoord van mm tot vandaag, en eerlijk gezegd had ik verwacht dat ze de order zouden cancelen.
Al met al tevreden met het resultaat *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 25-06-2023
denk dat mediamarkt snel klaar is voor mensen.

sinds 1 feb hebben ze de digitale prijzen en nu hebben ze geen laagste prijs garantie meer maar alleen de 25 winkels die hun hebben geselecteerd daar doen ze de laagste prijs van hanteren en dit veranderd dan automatisch dus eigenlijk heb je vrij weinig meer te zoeken bij mediamarkt ;( ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie521
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16-02 10:07
Zijn er mensen die weten wanneer ongeveer de volgende btw actie plaats vind. Ik kan er niets over vinden misschien dat andere een schatting kunnen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:27
Saturn verwacht ik met btw actie te komen. Mediamarkt zal in juni vakantiegeld actie hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
Vorige week vrijdag toch nog even bijna 55 euro bij de Media Markt terug gekregen. Nu heb ik met 70D + kitlens kunnen kopen met de volledige BTW korting terwijl de camera niet mee deed. Prima geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eigenlijk alleen maar positieve ervaring met MM en Saturn. Het gaat dan om MM Utrecht en Saturn op The Wall.
Heb al vaker spullen teruggebracht voor garantie. Ipad Smart Cover, was bijna een jaar oud, ging op een hoek van de cover open staan. Kreeg meteen geld terug. Harddisk WD 2tb, ging soms absurd langzaam data lezen/schrijven en soms was de pc de verbinding kwijt. Meteen geld terug. Met een DECT telefoon, die bij Saturn iets van 70€ was, zag ik dezelfde dag in de folder bij de MM voor 40€ ongeveer. Kreeg het verschil meteen. Zo kan ik wel even doorgaan.
Nu met deze BTW aktie was ik naar MM in Roermond gegaan(schoonfamilie woont daar) en gevraagd naar hun prijs voor de Nikon D7100. Die is normaal 900€. Hun prijs was nu 740€, maar moest wel besteld worden. (viel buiten de akte maar ik ga geen slapende honden wakker maken). Zegt de verkoopster dat het wel eens een paar weken kan duren, maar ik werd drie uur later gebeld dat ze hem hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2014 @ 21:10:
Ik heb eigenlijk alleen maar positieve ervaring met MM en Saturn. Het gaat dan om MM Utrecht en Saturn op The Wall.
Heb al vaker spullen teruggebracht voor garantie. Ipad Smart Cover, was bijna een jaar oud, ging op een hoek van de cover open staan. Kreeg meteen geld terug. Harddisk WD 2tb, ging soms absurd langzaam data lezen/schrijven en soms was de pc de verbinding kwijt. Meteen geld terug. Met een DECT telefoon, die bij Saturn iets van 70€ was, zag ik dezelfde dag in de folder bij de MM voor 40€ ongeveer. Kreeg het verschil meteen. Zo kan ik wel even doorgaan.
Nu met deze BTW aktie was ik naar MM in Roermond gegaan(schoonfamilie woont daar) en gevraagd naar hun prijs voor de Nikon D7100. Die is normaal 900€. Hun prijs was nu 740€, maar moest wel besteld worden. (viel buiten de akte maar ik ga geen slapende honden wakker maken). Zegt de verkoopster dat het wel eens een paar weken kan duren, maar ik werd drie uur later gebeld dat ze hem hadden.
Ik heb alleen maar slechte ervaringen. Ze komen de wet niet na.
Ze zeggen dat ze eerst 3x moeten repareren voordat ze je een vervangend product geven. Zeer slecht aangezien mijn telefoon gewoon niet meer te redden was, keer op keer kreeg hij vreemde glitches. Vervolgens vroeg ik naar een vervangende telefoon, maar deze konden ze mij niet meegeven. Super slecht die saturn in hoofddorp. Ik koop er nooit iets meer.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 010101.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-08 06:36
Frozen schreef op donderdag 03 april 2014 @ 21:15:
[...]

Ik heb alleen maar slechte ervaringen. Ze komen de wet niet na.
Ze zeggen dat ze eerst 3x moeten repareren voordat ze je een vervangend product geven. Zeer slecht aangezien mijn telefoon gewoon niet meer te redden was, keer op keer kreeg hij vreemde glitches. Vervolgens vroeg ik naar een vervangende telefoon, maar deze konden ze mij niet meegeven. Super slecht die saturn in hoofddorp. Ik koop er nooit iets meer.
Lijkt mij persoonlijk logisch dat ze het product eerst proberen te repareren voordat ze een nieuw product meegeven, bij MM Amsterdam Arena deden ze het net zo. En alhoewel het inderdaad erg vervelend is om steeds weer terug te moeten gaan doen ze niets onwettelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:29
Voor een nieuwe actie komt vanzelf weer een nieuw topic. Met dezelfde spelregels. :)
Pagina: 1 ... 30 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
<center><h1>WAARSCHUWING: DIT TOPIC IS <b>NIET</b> BEDOELD OM ZELFZOEKVRAAGJES TE STELLEN!</h1></center>

Svp geen verzoekjes om kopieen van kassabonnen e.d.

Helaas is dit topic verworden tot een dumpplek waar luie vraagjes worden gedumpt. Zoals op Tweakers.net overal de bedoeling is: <b>eerst</b> zelf op zoek gaan, en als je een vraag stelt, dan ook laten zien dat je het geprobeerd hebt. Bij herhaald gebrek aan inzet kunnen sancties volgen, en zal het topic mogelijk op slot gaan. Benadeel svp de mede-tweakers niet en laat het niet zover komen.

Lees de <a href='http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1576345'><b>FAQ</b></a> in de openingspost, daar worden bijna alle vragen in beantwoord.