[29-01 t/m 02-02] MediaMarkt BTW weg ermee actie

Pagina: 1 ... 30 31 Laatste
Acties:
  • 333.169 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 516869

De Mediamarkt is geen Sinterklaas. Jammer voor de mensen die teleurgesteld zijn, zelf ook niks gescoord. Maar de Mediamarkt/Saturn is toch echt de enige winkel die elk jaar korting geeft op een deel van de iProducten. Als zij geen korting geven, dan volgt bijv. de BCC echt niet.
Ook is zo'n beetje iedereen hier wel geslaagd om VOOR de actie gekocht artikelen ACHTERAF nog de korting uitbetaald te krijgen. Dus wat minder geklaag mag ook wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:39
Zolang Media Markt het ook netjes en eerlijk speelt zal ik niet klagen. Maar ineens niet leverbaar en dan zonder overleg gewoon annuleren klopt niet en mag niet. Dan mag je dus best even klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ik had eigenlijk voorgenomen niet meer te posten nadat mijn product toch geleverd was, maar geen reactie meer op mijn ticket. Tot mijn verbazing zojuist toch een reactie, maar niet de verwachtte. Omdat Mediamarkt zich zo belachelijk heeft gemaakt toch maar even (geanonimiseerd) gepost:

Donderdag 6 februari 11:23 door Media Markt Online
Geachte xxxx,

Naar aanleiding van ons telefonisch gesprek ontvangt u dit bericht.

Tot onze spijt hebben wij geen mogelijkheid om het artikel te leveren in verband met onmacht, het artikel wordt niet meer gefabriceerd door de fabrikant. Wij hebben u een alternatief aangeboden echter is deze inmiddels ook uitverkocht waardoor wij u geen geschikt alternatief kunnen leveren. Wij zijn hierbij genoodzaakt om het aankoopbedrag aan u te restitueren. Wij hebben geen mogelijkheid om de BTW actie alsnog te hanteren bij een ander product daar de actie inmiddels niet meer van kracht is.

Onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.

Met vriendelijke groet,

Uw Media Markt team
Donderdag 6 februari 20:16 door xxxx
Beste Mediamarkt-medewerker,

Bedankt voor het bevestigen van hetgeen wij besproken hebben in ons telefoongesprek. Helaas kan ik mij niet vinden in de door u gegeven uitleg. In mijn ogen is er absoluut geen sprake van onmacht.

Op het moment van bestelling was het product (Macbook Pro 13" Retina, model ME864N/A) zowel in de fysieke Mediamarkt winkels als in de webshop leverbaar. Op basis daarvan heb ik besloten een bestelling in de webshop te plaatsen en is, na betaling en ontvangst van de opdrachtbevestiging, de koopovereenkomst gesloten. U geeft nu aan deze koopovereenkomst eenzijdig te willen ontbinden, omdat het product niet langer leverbaar is. U geeft hierbij aan dat er geen alternatief of compensatie mogelijk is.

Verder geeft u aan dat het product niet langer gefabriceerd wordt door de fabrikant. Ik heb hierop zowel de website, als telefonische helpdesk van deze fabrikant geraadpleegd. Beide geven aan dat dit product nog gewoon geleverd wordt. Daarnaast is het product bij een groot aantal andere online en offline winkels nog gewoon leverbaar en bestelbaar.

Ten slotte heb ik ook navraag gedaan bij uw eigen winkels zowel naar de beschikbaarheid en eventuele mogelijkheid tot bestellen van dit product. Ik heb inmiddels een offerte ontvangen van Mediamarkt Amsterdam Akersloot (8 stuks op voorraad) en telefonische toezegging van Mediamarkt Utrecht. Deze winkels zijn onderdeel van dezelfde keten, deelnemers van dezelfde actie en verzorgen de garantie afhandeling en retouren voor de Mediamarkt webshop. Daarmee concludeer ik als consument dat dit dus hetzelfde concern is en dat daarmee levering wel mogelijk is.

Op basis van bovenstaande punten is mijns inziens het beroep op onmacht ongegrond, en is de informatievoorziening zowel telefonisch als in dit service-ticket tot op heden op onjuist geweest. Daarom verzoek ik u per ommegaande alsnog aan uw leveringsplicht te voldoen, hetzij door het product op te sturen, of door mij in de gelegenheid te stellen het af te halen bij Mediamarkt Akersloot of Utrecht. Mocht dit niet mogelijk zijn dan stel ik voor dat u terugstorting van het aankoopbedrag 1.099,40 op mijn bankrekening uitvoert en de beloofde BTW-korting ter waarde van 229,60 uitkeert in Mediamarkt bonnen. Ik zal dan mijn aankoop alsnog doen in een van uw vestigingen.

Graag ontvang ik per ommegaande uw schriftelijke reactie.
2 uur na deze mail werd het product als verzonden aangegeven en de volgende dag geleverd. Ik dacht: Mooi gelukt! Maar wat blijkt...

Maandag 10 februari 10:51 door Media Markt Online
Geachte xxx,

Hartelijk dank voor uw contactopname met Media Markt.

Tot onze spijt is, zoals aangegeven, het gewente artikel niet langer beschik- of leverbaar. Aangezien wij daarnaast geen ander vervangend en passend alternatief aan kunnen bieden, moeten wij u teleurstellen. Wij kunnen u hiermee helaas niet van dienst zijn.

Wij begrijpen echter uw teleurstelling, waarvoor onze excuses.

Desalniettemin hopen wij u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Uw Media Markt team
Uiteraard brak nu echt mijn klomp, dus kon het niet laten nog even een uitsmijter erachteraan te gooien:
Maandag 10 februari 18:46 door xxxx
Geachte Mediamarkt,

Bedankt voor uw trage, maar heldere reactie. Na de duidelijke onwaarheden in uw eerste contact, blijkt nu ook dat Mediamarkt in het tweede contact het leugentje om bestwil niet schroomt. Waar u en uw collega mij stellig mededelen dat het product door de fabrikant niet meer geleverd wordt, heb ik inmiddels het product toch van u ontvangen.

Ik had goede hoop dat u hiertoe op basis van ons contact had besloten. Tot mijn spijt blijkt het echter dat dit pure miscommunicatie en desorganisatie binnen Mediamarkt was. Voor mij mooi meegenomen, een ontevreden klant, toch weer iets tevredener. Voor uw bedrijf beschamend. Ik verzoek u daarom vriendelijk deze klacht te gebruiken voor kwaliteitsverbetering. In mij hebt u in ieder geval een klant verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:09

BPP

Sander schreef op maandag 10 februari 2014 @ 18:52:
Ik had eigenlijk voorgenomen niet meer te posten nadat mijn product toch geleverd was, maar geen reactie meer op mijn ticket. Tot mijn verbazing zojuist toch een reactie, maar niet de verwachtte. Omdat Mediamarkt zich zo belachelijk heeft gemaakt toch maar even (geanonimiseerd) gepost:

[...]

[...]

2 uur na deze mail werd het product als verzonden aangegeven en de volgende dag geleverd. Ik dacht: Mooi gelukt! Maar wat blijkt...

[...]

Uiteraard brak nu echt mijn klomp, dus kon het niet laten nog even een uitsmijter erachteraan te gooien:

[...]
Je mag de mijne wel overnemen. Ik heb hem ook gekocht, maar nog niet geopend. :+

On: Belachelijke stelling van de MM natuurlijk, dat ding is pas een aantal maanden op de markt en nog volop te koop.

Ben ik nou gek, of is die gewoon leverbaar op de webshop??? :+

http://www.mediamarkt.nl/...3,1006855.html?langId=-11

Edit: Zie nu pas dat je hem al hebt ontvangen. Veel plezier ermee! :)

[ Voor 10% gewijzigd door BPP op 10-02-2014 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel

[...]

[...]

[...]

[...]
Wat een verhaal! Het is dus echt glashard liegen. Ik hoop echt dat een of andere instantie hierop actie onderneemt. Natuurlijk fijn dat jij toch wel je product geleverd hebt gekregen, maar er zijn heel veel mensen die dezelfde reactie als jij kregen en geen levering hebben ontvangen.
Ik heb in ieder geval de klacht bij de thuiswinkel organisatie neergelegd, inclusief een linkje naar dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeZZiN
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-05 05:41
MeZZiN schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 16:17:
Net overleg gehad met de helpdesk / service maar ze gaan proberen het terug te draaien en als nog een nexus 5 uit te leveren keep my fingers crossed. Maar rottig dat het allemaal zo moeilijk moet.
Ok na veel vieren en vijven en overleg met de helpdesk is eindelijk toch mijn nexus 5 binnen gekomen (zeker omdat hij gelijk na de annulering leverbaar was) Dus voor 330 heb ik toch een nexus 5 maar wat een draak van een systeem / winkel is media markt zeg :( meh het is omdat het goedkoop is maar het is niet makkelijk met ze.

Maar in de die end alles is opgelost alleen wel iets van 4-8 euro telefoon kosten gehad. Maar het is wel gelukt. Tnx all voor de hulp en info waardoor ik wist dat hij leverbaar weer was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:44

[...]

[...]

[...]

[...]
Haha die Mediamarkt toch. Ik snap dat personeel aannemen moeilijk is, maar personeel dat totaal geen kennis van zaken heeft .... Apple producten zullen altijd geproduceerd worden tenzij een Nieuwe lijn wordt/is aangekondigd.

Toch is de MM niet in jouw een klant verloren. Bij de volgende BTWvrije dagen doe jij weer lekker mee haha. Nergens krijg je Apple spullen met zoveel korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouwfraude
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Anoniem: 517208 schreef op zondag 02 februari 2014 @ 15:21:
[...]
Vreemd heb zelf iets op de 31ste besteld en kwam de eerste rond 11.00 al aan. Mag ik vragen om voor soort product dit gaat? Zelf heb ik een tablet gekocht.
Een Nikon SB-700 Flitser. Ik heb een e-mail gestuurd hoe lang het ging duren, daar kwam antwoord op na een paar dagen (ze wisten het nog niet) en 15/2 kwam de pakjes bezorger langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Na een klacht bij de Thuiswinkel organisatie (die ik nogmaals moest doorsturen, omdat Media Markt na een week niet had gereageerd) nu het voorstel voor 17,36% korting gekregen op een product uit dezelfde categorie. Erg dat je het zo moet laten escaleren voordat ze met een goed voorstel komen. En jammer dat als ik hier mee akkoord ga, ze uiteindelijk toch weer winnen.

En daarbij heb ik voor mijn schoonouders al ergens anders een laptop gekocht (en vandaag via een ASUS actie er een precies een dezelfde bij heb gewonnen)... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05 10:12

notsonewbie

...---...---...---

Anoniem: 517208 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:57:
Zo Asus Memo Pad FHD 10 32GB Blauw in the pocket! Slechts 220 euro bij mediamarkt Groningen! Nu nog even snel alles invullen voor de 30 euro cashback van Asus en dan een mooie 10 inch tablet voor zn 190 gekocht! *O*
Ja die asus memo fhd10 is gaaf! En onze bla\uwe hebben 2 GB werkgeheugen. (Ipv 1 zoals bijv. de witte)

Heb hem zelf sinds kort, 299 euro incl btw en verzending, en -50- euro cashback.
Nu staat ie weer voor rond de 330~350 in de webshops/pricewatch.

Een van de beste value for money aankopen sinds jaren.

Voor mensen die het niet kennen, mediamarkt legt niets uit, de cashback via asus, wil zeggen dat je via asus.nl moet zoeken naar de cashback actie.
Daarvandaan een formulier uitprinten en invullen (incl. leeftijd en dergelijke anti privacy vragen) , 2 stukjes uit je verpakking knippen en alles in een snail mail enveloppe met voldoende postzegel waarde naar een adres in 's hertogenbosch opsturen.

4.3 zit er nu op, hoop dat 4.4. er ook voor komt.
Anders wel t.z.t. een custom rom, die er vreemd genoeg op xda nog niet is, maar vast wel komt.
Ik gok dat deze zelfs in powersave mode smooth lopende tablet namelijk uitverkocht gaat worden als ze de prijs laag houden. productreview: Asus Memo Pad FHD 10 32GB Blauw review door notsonewbie

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Bij de mm Breda wasdroger besteld btw actie, 50 euro aanbetaling gedaan tot op heden geen enkel bericht gehad.
Het lijkt of het gebruikelijk bij mm dat je als klant overal achteraan gaat.
Ook nog een stofzuiger Samsung dagdeal van 299,- voor 150,-(prijsfoutje van een uurtje) en nog 75€ cashback via Samsung :9 .
Ook de stofzuiger levering wordt steeds uitgesteld, het gaat lekker bij de mm :'(

Zo zo......Ik ben het ff kwijt ;)

Edit. De stofzuiger is onderweg :)

[ Voor 4% gewijzigd door Supertip op 20-02-2014 16:56 ]

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

• Ice T
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-05 14:57
Supertip schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 23:14:
Bij de mm Breda wasdroger besteld btw actie, 50 euro aanbetaling gedaan tot op heden geen enkel bericht gehad.
Het lijkt of het gebruikelijk bij mm dat je als klant overal achteraan gaat.
Ook nog een stofzuiger Samsung dagdeal van 299,- voor 150,-(prijsfoutje van een uurtje) en nog 75€ cashback via Samsung :9 .
Ook de stofzuiger levering wordt steeds uitgesteld, het gaat lekker bij de mm :'(

Zo zo......Ik ben het ff kwijt ;)
Bekend verhaal, de beloofde levertijd van 7 dagen zijn er inmiddels 20 geworden.. Een telefoontje naar de MM leverde nu nog een levertijd op van 2-4 weken :F

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

TheLostSonOfGod schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 12:54:
[...]

Bekend verhaal, de beloofde levertijd van 7 dagen zijn er inmiddels 20 geworden.. Een telefoontje naar de MM leverde nu nog een levertijd op van 2-4 weken :F
Hier hetzelfde, maar dan met PlatteTVDiscounter. Tijdens de MediaMarkt BTW actie verlaagden hun ook de prijs van tv's, dus dacht ik: 'hey! betere garantie, gratis verzending en €0,20 cent goedkoper!!''. Inmiddels zijn wij drie weken verder en is er nog niets geleverd, afleverdatum staat nu gepland in begin maart. :/ Geld is al afgeschreven, als ik het laat terugstorten duurt het 14 dagen. Neem de proef op de som, als de tv er begin maart nog niet is cancel ik 'm.

An  a day keeps the doctor away.

• Supertip
  • Niet online
iApp schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 13:33:
[...]

Hier hetzelfde, maar dan met PlatteTVDiscounter. Tijdens de MediaMarkt BTW actie verlaagden hun ook de prijs van tv's, dus dacht ik: 'hey! betere garantie, gratis verzending en €0,20 cent goedkoper!!''. Inmiddels zijn wij drie weken verder en is er nog niets geleverd, afleverdatum staat nu gepland in begin maart. :/ Geld is al afgeschreven, als ik het laat terugstorten duurt het 14 dagen. Neem de proef op de som, als de tv er begin maart nog niet is cancel ik 'm.
Ik was eigenlijk na 2 mails al afgebrand op plattetv, en ben voor foka rotterdam gegaan.

Die was nog 400€ goedkoper ook aan het einde van de rit.

Edit. Stofzuiger geleverd, nu nog cashback opsturen en heb ik voor 75€ een stofzuiger van normaal 299€

[ Voor 10% gewijzigd door Supertip op 22-02-2014 09:34 ]

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

• DutchTweak
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-04 12:01
iApp schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 13:33:
[...]

Ook op 29/1 's-avonds bestelde ik tijdens MediaMarkt BTW-aktie bij PlatteTVDiscounter. Ik bestelde de Philips 47PFL7008 voor € 693,- Betaling meteen gedaan via iDeal. Toestel was nadien niet meer leverbaar: Levertijd onbekend. Gisteren keurig geleverd met track and trace code vooraf via de mail. :) Gedurende de 3 weken wel telefonisch en via mail contact gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSG
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01-06 03:31

KSG

Na 3 weken mijn producten nog steeds niet geleverd. Dus ik weer bellen vandaag, blijkt dat mijn tablet (de galaxy note 10.1 2014 32GB versie) niet meer wordt geleverd. Maar de printer die ik tegelijkertijd heb besteld is wel op voorraad. Die kan helaas ook niet geleverd worden omdat die samen met mijn galaxy note is besteld. Ze moeten samen worden geleverd of ik moet de galaxy note annuleren.

Hebben ze een alternatief voor me:
Ik kan 10% boven de aanschafwaarde van mijn galaxy note 10.1 (453 euro) een alternatief uitzoeken. Dus stel ik neem de 16GB versie dan moet ik dus een paar cent bijbetalen voor een product waar 16GB minder geheugen op zit.

Maar ze nemen zelf ook geen contact op. Ook niet op mijn aangemaakte ticket. Krijg ik als reactie, ja we moeten nog op heel veel berichten reageren. (misschien een tip om iets betere service te verlenen zodat je minder kosten hoeft te maken aan het afhandelen van klachten)

Is het normaal dat je 1 product niet geleverd krijgt omdat je het tegelijkertijd hebt gekocht met een ander product? Bij heel veel webwinkels waar ik heb besteld krijg je gewoon een nalevering. Blijkbaar heb ik er ook zelf voor gekozen volgens haar. Ja lijkt me logisch, als je voorraadstatus laat zien dat ze op voorraad zijn wil ik ze wel graag tegelijkertijd krijgen.

Heb in ieder geval een klacht ingediend bij thuiswinkel.org....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_raf
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Vanaf woensdag start deze actie in België. Kan handig zijn voor de mensen die hun product niet meer vonden in NL en die niet te ver van de grens wonen.

http://www.mediamarkt.be/mcs/shop/vat-action-2014.html

En de producten die niet meedoen:
http://www.mediamarkt.be/...4/uitzonderingenlijst.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 528711

d_raf schreef op zondag 23 februari 2014 @ 08:15:
Vanaf woensdag start deze actie in België. Kan handig zijn voor de mensen die hun product niet meer vonden in NL en die niet te ver van de grens wonen.

http://www.mediamarkt.be/mcs/shop/vat-action-2014.html

En de producten die niet meedoen:
Helaas zijn er in België wel heel veel producten uitgesloten!
Alles van Apple (Behalve iPad mini 16GB, de goedkoopste MBA, iPhone 5 64GB en de iPod Touch 16GB)
Alle telefoons van Motorola, Samsung, Sony. De Nexus 5 is ook uitgesloten.

Gelukkig heb ik mijn iMac gewoon in Nederland kunnen kopen.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 528711 op 23-02-2014 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 581326

Hallo,

Asus heeft in België momenteel een Cashback actie op de MeMo pad.
Kunnen we daar ook gebruik van maken indien we die MeMo pad in Mediamarkt kopen met de BTW weg ermee actie? (vanaf aanstaande woensdag) (Mediamarkt maakt overigens geen melding van de cashback actie van Asus).

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 528711

Anoniem: 581326 schreef op zondag 23 februari 2014 @ 21:42:
Hallo,

Asus heeft in België momenteel een Cashback actie op de MeMo pad.
Kunnen we daar ook gebruik van maken indien we die MeMo pad in Mediamarkt kopen met de BTW weg ermee actie? (vanaf aanstaande woensdag) (Mediamarkt maakt overigens geen melding van de cashback actie van Asus).

Iemand een idee?
Ja kan gewoon, de cashback gaat via Asus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulshaker
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 02-06 21:18
Voor de enkelen die nog dit topic volgen , ook Media Markt Belgie heeft nu zijn BTW actie

http://www.mediamarkt.be/...langId=-17#conditions-vat

Lijst met de uitzonderingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
Soulshaker schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:07:
Voor de enkelen die nog dit topic volgen , ook Media Markt Belgie heeft nu zijn BTW actie

http://www.mediamarkt.be/...langId=-17#conditions-vat

Lijst met de uitzonderingen

Bij onze zuiderburen is de actie wel beter uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-05 11:43
Alleen weer de 6D uitgesloten :-(

| Losing my religion |

• barrymossel
Vandaag de code voor 17,36% korting gehad omdat MediaMarkt me genaaid had. De code is geldig op het gehele assortiment en ook op meerdere producten (bijv. 2 macs). Ook iPhones en Macbooks. *knip*

[ Voor 19% gewijzigd door gambieter op 01-03-2014 12:59 . Reden: dat is dus niet de bedoeling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Maar als ik het begrijp kan je in België als zelfstandige geen btw factuur krijgen : "Niet-particuliere aankopen worden uitgesloten van deelname aan deze actie." Dat is ook stom :(

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:27

4POX

Everybody is wired

Tomsworld schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 12:24:
Maar als ik het begrijp kan je in België als zelfstandige geen btw factuur krijgen : "Niet-particuliere aankopen worden uitgesloten van deelname aan deze actie." Dat is ook stom :(
Ik had begrepen van mijn boekhouder dat bij buitenlandse aankopen de verkopend partij meteen de VAT van het product moet halen omdat je het in Nederland niet meer kunt terughalen bij de Nederlandse belastingdienst. Misschien dat ze het daarom niet doen.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
En ja hoor, morgen kan ik de btw vrije wasdroger ophalen.
1 maart besteld, niets meer gehoord van mm tot vandaag, en eerlijk gezegd had ik verwacht dat ze de order zouden cancelen.
Al met al tevreden met het resultaat *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 25-06-2023
denk dat mediamarkt snel klaar is voor mensen.

sinds 1 feb hebben ze de digitale prijzen en nu hebben ze geen laagste prijs garantie meer maar alleen de 25 winkels die hun hebben geselecteerd daar doen ze de laagste prijs van hanteren en dit veranderd dan automatisch dus eigenlijk heb je vrij weinig meer te zoeken bij mediamarkt ;( ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie521
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16-02 10:07
Zijn er mensen die weten wanneer ongeveer de volgende btw actie plaats vind. Ik kan er niets over vinden misschien dat andere een schatting kunnen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:41
Saturn verwacht ik met btw actie te komen. Mediamarkt zal in juni vakantiegeld actie hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-11-2022
Vorige week vrijdag toch nog even bijna 55 euro bij de Media Markt terug gekregen. Nu heb ik met 70D + kitlens kunnen kopen met de volledige BTW korting terwijl de camera niet mee deed. Prima geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 286841

Ik heb eigenlijk alleen maar positieve ervaring met MM en Saturn. Het gaat dan om MM Utrecht en Saturn op The Wall.
Heb al vaker spullen teruggebracht voor garantie. Ipad Smart Cover, was bijna een jaar oud, ging op een hoek van de cover open staan. Kreeg meteen geld terug. Harddisk WD 2tb, ging soms absurd langzaam data lezen/schrijven en soms was de pc de verbinding kwijt. Meteen geld terug. Met een DECT telefoon, die bij Saturn iets van 70€ was, zag ik dezelfde dag in de folder bij de MM voor 40€ ongeveer. Kreeg het verschil meteen. Zo kan ik wel even doorgaan.
Nu met deze BTW aktie was ik naar MM in Roermond gegaan(schoonfamilie woont daar) en gevraagd naar hun prijs voor de Nikon D7100. Die is normaal 900€. Hun prijs was nu 740€, maar moest wel besteld worden. (viel buiten de akte maar ik ga geen slapende honden wakker maken). Zegt de verkoopster dat het wel eens een paar weken kan duren, maar ik werd drie uur later gebeld dat ze hem hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-05 11:51

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Anoniem: 286841 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 21:10:
Ik heb eigenlijk alleen maar positieve ervaring met MM en Saturn. Het gaat dan om MM Utrecht en Saturn op The Wall.
Heb al vaker spullen teruggebracht voor garantie. Ipad Smart Cover, was bijna een jaar oud, ging op een hoek van de cover open staan. Kreeg meteen geld terug. Harddisk WD 2tb, ging soms absurd langzaam data lezen/schrijven en soms was de pc de verbinding kwijt. Meteen geld terug. Met een DECT telefoon, die bij Saturn iets van 70€ was, zag ik dezelfde dag in de folder bij de MM voor 40€ ongeveer. Kreeg het verschil meteen. Zo kan ik wel even doorgaan.
Nu met deze BTW aktie was ik naar MM in Roermond gegaan(schoonfamilie woont daar) en gevraagd naar hun prijs voor de Nikon D7100. Die is normaal 900€. Hun prijs was nu 740€, maar moest wel besteld worden. (viel buiten de akte maar ik ga geen slapende honden wakker maken). Zegt de verkoopster dat het wel eens een paar weken kan duren, maar ik werd drie uur later gebeld dat ze hem hadden.
Ik heb alleen maar slechte ervaringen. Ze komen de wet niet na.
Ze zeggen dat ze eerst 3x moeten repareren voordat ze je een vervangend product geven. Zeer slecht aangezien mijn telefoon gewoon niet meer te redden was, keer op keer kreeg hij vreemde glitches. Vervolgens vroeg ik naar een vervangende telefoon, maar deze konden ze mij niet meegeven. Super slecht die saturn in hoofddorp. Ik koop er nooit iets meer.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 010101.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23-03 18:00
Frozen schreef op donderdag 03 april 2014 @ 21:15:
[...]

Ik heb alleen maar slechte ervaringen. Ze komen de wet niet na.
Ze zeggen dat ze eerst 3x moeten repareren voordat ze je een vervangend product geven. Zeer slecht aangezien mijn telefoon gewoon niet meer te redden was, keer op keer kreeg hij vreemde glitches. Vervolgens vroeg ik naar een vervangende telefoon, maar deze konden ze mij niet meegeven. Super slecht die saturn in hoofddorp. Ik koop er nooit iets meer.
Lijkt mij persoonlijk logisch dat ze het product eerst proberen te repareren voordat ze een nieuw product meegeven, bij MM Amsterdam Arena deden ze het net zo. En alhoewel het inderdaad erg vervelend is om steeds weer terug te moeten gaan doen ze niets onwettelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-06 10:26
Voor een nieuwe actie komt vanzelf weer een nieuw topic. Met dezelfde spelregels. :)
Pagina: 1 ... 30 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
<center><h1>WAARSCHUWING: DIT TOPIC IS <b>NIET</b> BEDOELD OM ZELFZOEKVRAAGJES TE STELLEN!</h1></center>

Svp geen verzoekjes om kopieen van kassabonnen e.d.

Helaas is dit topic verworden tot een dumpplek waar luie vraagjes worden gedumpt. Zoals op Tweakers.net overal de bedoeling is: <b>eerst</b> zelf op zoek gaan, en als je een vraag stelt, dan ook laten zien dat je het geprobeerd hebt. Bij herhaald gebrek aan inzet kunnen sancties volgen, en zal het topic mogelijk op slot gaan. Benadeel svp de mede-tweakers niet en laat het niet zover komen.

Lees de <a href='http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1576345'><b>FAQ</b></a> in de openingspost, daar worden bijna alle vragen in beantwoord.