Zojuist even uit m'n werk bij MM Almere langs geweest.
Vroeg een medewerker waar de Nexus 7 ligt. Trok er gelijk één uit het schap. Nadat ik met hem over de BTW actie begon, gaf hij aan dat iedereen er nu naar vraagt en dan weer terugkomt. Gelijk begrip voor het feit dat hij em uit het vak trok

.
Helaas viel de N7 me flink tegen! Toch kleiner dan ik dacht. Met hem doorgepraat over de Nexus 10. Die komt niet meer binnen als de voorraad op is, zei hij (en later ook een Samsung adviseur). Hij had nog een showmodel. Dus ik vroeg of ik die tegen de BTW korting mocht kopen. Dat kon niet, moet ik volgende week terugkomen. Reserveren tegen 10% aanbetaling was echter geen probleem. Gaf zelf ook aan dat ik de reservering gelijk annuleer zodra ik er ergens één in doos kan kopen. Ligt nu nog 1 showmodel als het goed is...
Mocht je ook voor de Nexus 10 willen gaan, reserveer em dan bij een vestiging zodat je zeker weet dat je em kan halen tijdens de actie

.
Woensdagavond ga ik eerst maar eens in Apeldoorn kijken wat er te krijgen is. Anders kan ik altijd nog met m'n bon de N10 ophalen in Almere
Tot slot deel ik graag nog even een aantal (actuele) prijzen bij MM Almere met jullie:
Nexus 7 €259 (Let op: webshop €249!)
Nexus 10 €379
Tab 3 10" €319
Tab 3 8" €259
Note 10 €549
Nog een week om zelf te bekijken welke het gaat worden...