[29-01 t/m 02-02] MediaMarkt BTW weg ermee actie

Pagina: 1 ... 7 ... 31 Laatste
Acties:
  • 333.657 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 17:19
Zyron schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:43:
[...]

In Emmen wilden ze hieraan niet meewerken. De telefoon was op voorraad en ze zouden hem hoogstens 1-2 dagen achter kunnen houden.

Punt was ook dat men 'niets van de actie wist, en het niet zeker was dat ons filiaal meedoet'. Kan het me niet voorstellen. Ik haal maandag oid wel gewoon een Nexusje op en haal het verschil woensdag/donderdag wel terug. :+
Lijkt me sterk dat MM Emmen niet aan de aktie meedoet. Het is toch één grote familie.

Vreemd dat je niet kan reserveren.

Ik vind de communicatie van Mediamarkt onderling erg slecht. Elke vestiging doet maar wat, geen eenduidig beleid.

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 20:08
MooDyBLueS schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:18:
[...]

Objectieven worden niet als accessoires gezien. Deze doen dus gewoon mee. Accessoires zijn dingen als geheugenkaartjes, filters, flitsers, statieven, etc. Wel is het zo dat professionele lenzen zoals de L-lenzen van Canon vaak uitgesloten worden. Al heb je soms wel kans dat je een medewerker treft die niet goed op de hoogte is of het niet interesseert.
[...]

Dit is in de basis onzin. De regelgeving wordt al jaren landelijk bepaald, dat kan ook niet anders met tv- en radioreclames die landelijk uitgezonden worden.

Het verschil is dat sommige medewerkers een ander beleid erop nahouden. Zoals iemand al eerder opmerkte in dit topic, kan dezelfde vraag aan twee medewerkers een totaal ander antwoord opleveren. Kortom: in de basis gelden de regels voor iedere winkel, al kan je soms geluk hebben met de medewerker die je treft.
Jij vind dat onzin. Feit is dat mij verteld is dat objectieven in Alkmaar niet meedoen en Nikon niet in Hoorn. Als ze hierover zouden liegen dan zouden ze potentiële kopers kunnen mislopen want tegelijkertijd word NIET ontkent dat de actie plaats zou vinden. Wat wel kan (en ook is gebeurd) is dat ze tijdens de actie de spelregels aanpassen en artikelen "opeens" wel mee laten doen, als die buiten verwachting slecht verkopen. Dan kunnen ze alsnog besluiten bepaalde artikelen toch mee te laten doen.

Of door "foutjes" bij de kassa.. ;)

Nogmaals, iedere winkel is een franchiser en zal dat voor zichzelf bepalen en is het zeker geen verplichting van "bovenaf". De lijst met uitsluitingen is een leidraad waar ze naar believen van kunnen afwijken, zo is gebleken vorig jaar. Lees het topic van 2013 maar eens, daar kun je alles lezen. Dit jaar zal het niet veel anders gaan.

Zal wel raar opkijken mocht er helemaal geen actie meer komen, hij is nog steeds niet officiëel bevestid en zelfs op Twitter is er nog niks over te lezen. Meestal krijgen volgers daar een uitnodiging voor de VIP-avond. Daar wil ik bijzijn i.v.m. een Nikon D610 die ik aan wil schaffen met een tweetal lenzen.

Voor hetzelfde geld komt de actie pas half februari of nog later, who knows..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 22:46

Zyron

BWRAAAAP

Xfile schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 15:07:
[...]

Lijkt me sterk dat MM Emmen niet aan de aktie meedoet. Het is toch één grote familie.

Vreemd dat je niet kan reserveren.

Ik vind de communicatie van Mediamarkt onderling erg slecht. Elke vestiging doet maar wat, geen eenduidig beleid.
Nouja, ergens snap ik het ook wel weer. Ze zei iets van 'ja, dan kan iedereen wel reserveren en dan de week erna, mocht de aanbieding er niet zijn, weer annuleren'. Komt wellicht mede doordat ze het in Emmen überhaupt niet wisten (of deden alsof?). Er werd gesteld dat het hoofdkantoor hen altijd erg laat op de hoogte bracht van acties.

Maar goed, er werd me wel beloofd dat als ik volgende week een Nexus voor de volle mep koop, en tijdens de BTW-dagen het verschil terugvraag, dat geen enkel probleem is. Prima.

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JazzySOB schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 15:11:
[...]

Jij vind dat onzin. Feit is dat mij verteld is dat objectieven in Alkmaar niet meedoen en Nikon niet in Hoorn. Als ze hierover zouden liegen dan zouden ze potentiële kopers kunnen mislopen want tegelijkertijd word NIET ontkent dat de actie plaats zou vinden. Wat wel kan (en ook is gebeurd) is dat ze tijdens de actie de spelregels aanpassen en artikelen "opeens" wel mee laten doen, als die buiten verwachting slecht verkopen. Dan kunnen ze alsnog besluiten bepaalde artikelen toch mee te laten doen.

Of door "foutjes" bij de kassa.. ;)

Nogmaals, iedere winkel is een franchiser en zal dat voor zichzelf bepalen en is het zeker geen verplichting van "bovenaf". De lijst met uitasluitingen is een leidraad waar ze naar believen van kunnen afwijken, zo is gebleken vorig jaar. Lees het topic van 2013 maar eens, daar kun je alles lezen. Dit jaar zal het niet veel anders gaan.

Zal wel raar opkijken mocht er helemaal geen actie meer komen, hij is nog steeds niet officiëel bevestid en zelfs op Twitter is er nog niks over te lezen. Meestal krijgen volgers daar een uitnodiging voor de VIP-avond. Daar wil ik bijzijn i.v.m. een Nikon D610 die ik aan wil schaffen met een tweetal lenzen.

Voor hetzelfde geld komt de actie pas half februari of nog later, who knows..
Hij gaat wel door hoor.. trust me.

Sommige modellen 'mogen' niet meedoen van de fabrikant, soms omzeilen ze dit door 'inruilkorting' te geven, bijv bij een tv doen ze dit.

Medewerkers mogen officieel nog niet zeggen dat het doorgaat, vandaar dat ze er zo geheimzinnig over doen, bovendien is het slecht voor de omzet om mensen volgende week pas te laten kopen ipv nu, men hoopt dat je niet terugkomt voor de laagsteprijsgarantie waardoor ze meer geld verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Niet om een azijnzeiker te zijn hoor, maar ik vind het grappig om al die "het gaat zeker door, trust me" opmerkingen te zien. Zolang niemand concreet bewijs aan kan leveren, is er gewoon niks zeker en kan je ook niemand 'trusten'. :9

Maar je hebt wel gelijk dat het gewoon niet mis kan lopen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09:36
MooDyBLueS schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 15:29:
Niet om een azijnzeiker te zijn hoor, maar ik vind het grappig om al die "het gaat zeker door, trust me" opmerkingen te zien. Zolang niemand concreet bewijs aan kan leveren, is er gewoon niks zeker en kan je ook niemand 'trusten'. :9

Maar je hebt wel gelijk dat het gewoon niet mis kan lopen meer.
Als je werkzaam bent bij de Media Markt en je baas komt erachter dat jij de aanbieding lekt...

Het is een jaarlijkse aanbieding en ik geloof mijn mede-tweakers toch wel grotendeels. Ik zal er geen spaargeld op wedden, maar het zal ook niet zonder aanleiding geroepen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dochterlief bij MM Rdam geweest maar wilde niet reserveren ook niet bij (enige) vooruitbetaling.

Gaf niet volmondig toe dat de actie definitief is maar wel ALS het doorgaat het pas vanaf 18.00 u is op woensdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een kans dat ik nu al een macbook mee zou krijgen met de actieprijs van volgende week, is het trouwens al 100% zeker dat de actie wel komt aangezien ik niet gebruik ga maken van de laagste prijs garantie als dat nog niet zeker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucacker
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-04-2019
MM apeldoorn gaat de 29e open met een openingsactie, gaat dan waarschijnlijk over de BTW actie.
https://www.facebook.com/...1513541095&type=1&theater

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:24
Hmmm ik had een leuke Macbook op het oog maar opeens is hij uit de webshop verdwenen... dat kan dus ook zomaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
catchingfire schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 15:46:
Hmmm ik had een leuke Macbook op het oog maar opeens is hij uit de webshop verdwenen... dat kan dus ook zomaar.
er is per vandaag ineens wel meer verdwenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Normaal gesproken doen Macs gewoon mee aan de actie. Kan best zijn dat ze momenteel de prijzen van de Macs op de website aanpassen aangezien deze tot nu toe lager waren dan bij Apple zelf. Zelfs als ze de prijzen gaan hanteren die Apple ook gebruikt kun je nog een mooie deal scoren tijdens deze actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:24
Brm-G schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 16:11:
Normaal gesproken doen Macs gewoon mee aan de actie. Kan best zijn dat ze momenteel de prijzen van de Macs op de website aanpassen aangezien deze tot nu toe lager waren dan bij Apple zelf. Zelfs als ze de prijzen gaan hanteren die Apple ook gebruikt kun je nog een mooie deal scoren tijdens deze actie.
Maar tenzij hij weer opduikt in de webshop moet ik dan dus fysiek naar de winkel.. dat is niet handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
catchingfire schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 16:18:
[...]

Maar tenzij hij weer opduikt in de webshop moet ik dan dus fysiek naar de winkel.. dat is niet handig.
Handig is inderdaad anders, maar +/- 17% korting op een MacBook zie je niet vaak. Vorig jaar stonden de Macs volgens mij wel in de webshop maar waren redelijk snel uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SwaffelSmurf
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-09 13:23
Hier precies hetzelfde. Wil graag een pricewatch: Asus N76VB-T4038H aanschaffen tijdens de BTW actie. Afgelopen weken de prijzen een beetje in de gaten gehouden.

Webshop had hem voor €945,- te koop staan, deze prijs werd verlaagd naar €938,50 en werd vervolgens vorige week nogmaals verlaagd naar €900,- (bij MM en Saturn). Nu is de laptop ineens niet meer leverbaar via de webshop. In de fysieke winkel kostte de laptop 2 weken geleden €965,-. Deze prijs is deze week ineens verhoogd naar €999,-. Is toch rond de €80,- duurder nadat de BTW eraf is. Desalniettemin natuurlijk nog veel goedkoper dan de laagste pricewatch prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-08 19:51
Snap niet dat mensen hier nog twijfelen aan het door gaan van de actie... |:(
Ik heb twee goede bronnen (lees: medewerkers van de mediamarkt!)

Tot woensdag 18:00 uur! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 19:36
Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 15:36:
Dochterlief bij MM Rdam geweest maar wilde niet reserveren ook niet bij (enige) vooruitbetaling.
...
en
Xfile schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:14:
Ik ben net gebeld door Mediamarkt Utrecht n.a.v. mijn email met vragen naar hun. Antwoord van MM: als je de Nexus 5 reserveert, dan krijg de Nexus met korting mee bij de BTW weg ermee actie. Vanwege de laagste prijsgarantie.
Ik zie dat de 'regels' per filiaal, maar zelfs per afdeling/produktgroep verschillen. Ik mocht dus niet in MM Utrecht een iMac reserveren met aanbetaling terwijl iemand wel in MM Rotterdam centrum een Thunderbolt display heeft kunnen reserveren met 10% aanbetaling en iemand zelfs met €0,01.
Ik ga gewoon maandag als de aktie en voorwaarden officieel bekend gemaakt zijn mijn aankoop doen. Anders kunnen ze net zo goed die afdelingen sluiten totdat de aktie begint... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:11
Gaat ook door, bij de mm hier in de buurt waren ze eerst van "Welke actie?" Maar na wat bla bla kwam de aap uit de mouw. Volgende week komt die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
b00ster schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 16:31:

Volgens mij hebben de twijfels alleen betrekking op of een product meedoet in de aktie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
b00ster schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 16:31:

Start de online-btw-actie ook om 18:00 of op een ander tijdstip? Enig idee?

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
BellySM schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 16:33:
[...]

Volgens mij hebben de twijfels alleen betrekking op of een product meedoet in de aktie...
Daar kunnen ook medewerkers nog niets over zeggen (wellicht dat deze maandag bekend worden in de MM folder)... ;)
Fruitschaal schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 16:33:
[...]

Start de online-btw-actie ook om 18:00 of op een ander tijdstip? Enig idee?
Geen idee, mijn bronnen bevestigen alleen de winkel verkoop vanaf 18:00.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
b00ster schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 16:36:
[...]

Daar kunnen ook medewerkers nog niets over zeggen (wellicht dat deze maandag bekend worden in de MM folder)... ;)

[...]

Geen idee, mijn bronnen bevestigen alleen de winkel verkoop vanaf 18:00.. ;)
Dan maar om 17:30 alvast in de winkel zijn voor een Nexus5.

Edit: Of om 4 uur al 1 uit het schap pakken en 2 uur wachten 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Dacuuu op 22-01-2014 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
Dacuuu schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 16:37:
[...]

Dan maar om 17:30 alvast in de winkel zijn voor een Nexus5.

Edit: Of om 4 uur al 1 uit het schap pakken en 2 uur wachten 8)7
Inderdaad de beste optie indien reserveren (met aanbetaling) geen mogelijkheid is voor jou MM vestiging... ;)
@ edit: dat kan ook.. :*)

[ Voor 13% gewijzigd door b00ster op 22-01-2014 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
b00ster schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 16:38:
[...]

Inderdaad de beste optie indien reserveren (met aanbetaling) geen mogelijkheid is voor jou MM vestiging... ;)
Dat is misschien wel een optie, maar de dichtstbijzijnde MM zit op 40 km afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince_
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:45
Het is mij nog niet geheel duidelijk of externe hardeschijven ook meedoen aan de BTW-actie. Iemand die dit misschien wel weet? Anders wacht ik namelijk nog een weekje met de aanschaf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:36

vhal

ಠ_ಠ

Ik heb zojuist een Canon 6D body gehaald bij MM Zoetermeer voor de "BTW korting". Nou, eigenlijk geen volledige BTW korting aangezien de 6D niet mee zal doen met deze actie aldus de verkoper maar in plaats van 17% kreeg ik 14% korting. Het enige wat ik even moet doen is binnen 14 dagen een bezoekje brengen aan MM Zoetermeer en mijn geld a 223 euro terugvragen. Hij had een notitie gemaakt in het syteem en op mijn verzoek de restitutie met de hand bijgeschreven op de aankoopbon. Verder is het geen probleem om de camera in de tussentijd te gebruiken.

Het grappige was dat de verkoper erg meewerkend was toen ik de kreet 'kortingsactie voor volgende week' noemde. Totaal geen ontkenning.

De 5D mk3 was wel idioot duur trouwens...gewoon dik 300 euro bovenop de normale prijs :X

Nu maar even zien of het inderdaad zo is of de 6D wel of niet mee zal doen met deze actie...:+

[ Voor 5% gewijzigd door vhal op 22-01-2014 17:00 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asndrag0n
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:37
in mediamarkt eindhoven reageerde iedereen heel erg bot als je iets vroeg over de btw-actie.
en reserveren kon daar niet. Ik was van plan om daar een macbook pro te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy89
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-09-2024
asndrag0n schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 17:05:
in mediamarkt eindhoven reageerde iedereen heel erg bot als je iets vroeg over de btw-actie.
en reserveren kon daar niet. Ik was van plan om daar een macbook pro te kopen.
Hmm, balen. Wilde vanavond ook eigenlijk daar een bezoekje brengen en eventueel mijn NAS al meenemen en dan daarna de 14 dagen garantie gebruiken. Ga het toch maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGNL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Ik hoop dat we snel krijgen te weten of Apple mee doet, want dan haal ik gelijk een MBP.
MM Almere was er nog niet zo zeker van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asndrag0n
de macbook pro doet mee want het valt onder laptops. dat zei een van de medewerker tegen mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 23:04

4POX

Everybody is wired

asndrag0n schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 17:21:
de macbook pro doet mee want het valt onder laptops. dat zei een van de medewerker tegen mij.
Als de marge op een MBP net hoog is als in 2008, dan begrijp ik de mediamarkt wel dat ze zo weinig mogelijk van die apparaten op voorraad willen hebben.

Van het weekend maar kijken of ik 1 kan bestellen via de winkel. Maar misschien hebben ze dan opeens een mooi verhaal dat de leverancier ook geen voorraad heeft.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
4POX schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 17:42:
[...]

Als de marge op een MBP net hoog is als in 2008, dan begrijp ik de mediamarkt wel dat ze zo weinig mogelijk van die apparaten op voorraad willen hebben.

[...]
Van een MM medewerker kreeg ik als antwoord op mijn vraag hoe het met de voorraad Apple produkten zit tijdens een aktieperiode (of de btw-aktie eraan komt volgende week mocht niet gezegd worden), dat met Apple een afspraak is dat ze maar een x aantal met korting mogen verkopen. Als gevolg hiervan 'komen ze om van de dozen' momenteel. Trek dus je eigen conclusie hier... O-)

Edit: Wil je geen risico, wacht dan de officiële aankondiging af, waarin ook de voorwaarden bekend zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door BellySM op 22-01-2014 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SwaffelSmurf
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-09 13:23
Ivo Muijtjens schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 16:26:
[...]

Hier precies hetzelfde. Wil graag een pricewatch: Asus N76VB-T4038H aanschaffen tijdens de BTW actie. Afgelopen weken de prijzen een beetje in de gaten gehouden.

Webshop had hem voor €945,- te koop staan, deze prijs werd verlaagd naar €938,50 en werd vervolgens vorige week nogmaals verlaagd naar €900,- (bij MM en Saturn). Nu is de laptop ineens niet meer leverbaar via de webshop. In de fysieke winkel kostte de laptop 2 weken geleden €965,-. Deze prijs is deze week ineens verhoogd naar €999,-. Is toch rond de €80,- duurder nadat de BTW eraf is. Desalniettemin natuurlijk nog veel goedkoper dan de laagste pricewatch prijs.
Lijkt erop dat ze de BTW korting op deze laptop nu al doorgevoerd hebben over de prijs van €999,- in de webshop. Bestellen lukt echter niet.

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/n3b0a9.png

[ Voor 8% gewijzigd door SwaffelSmurf op 22-01-2014 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Ivo Muijtjens schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 18:22:
[...]

Lijkt erop dat ze de BTW korting op deze laptop nu al doorgevoerd hebben over de prijs van €999,- in de webshop. Bestellen lukt echter niet.

[afbeelding]
Ja dat is om mee te gaan met de concurrentie. Scheer en Foppen heeft namelijk deze week landelijk BTW-korting op o.a. laptops ;)

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StecaGrid
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 13:42
Weet iemand wat de voorraden zijn bij Mediamarkt mbt losse harde schijven? Ik zoek voor mijn synology ds213j nog 2 x 3TB WD RED HDD's en deze actie is dan een welkome aanvulling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gediminas
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-09 21:36

Gediminas

recovering stagiair marketing
Ik heb vandaag de MM in Groningen bezocht. Had een leuk gesprek over de Macbook Pro Retina met een van de medewerkers van de computer afdeling. Volgens hem gaan de Retina's waarschijnlijk wel meedoen. Het is dus niet zeker, maar hij verwacht het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben net even mij de mm Utrecht langs geweest en alvast een MacBook pro retina 13 inch gereserveerd tegen een aanbetaling van 10 procent :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 18:49:
Ben net even mij de mm Utrecht langs geweest en alvast een MacBook pro retina 13 inch gereserveerd tegen een aanbetaling van 10 procent :p
Belachlijk dan dat ik gister bij MM Utrecht geen iMac mocht reserveren tegen aanbetaling! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Net even voor jullie met de MM Heerlen gebeld. Hun wisten me vertellen dat als je nu de Nexus 5 koopt gewoon het btw bedrag over een week terug kan vragen.
Ook al is het artikel niet op voorraad volgende week, daar deden ze niet moeilijk over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BellySM schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 18:51:
[...]

Belachlijk dan dat ik gister bij MM Utrecht geen iMac mocht reserveren tegen aanbetaling! :(
Dat is inderdaad heel raar, ik had eerst even gebeld om te vragen of dat mogelijk was en het was goed zeiden ze, even afwachten of de btw actie ook echt komt, anders even annuleren volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 19:16:
[...]

Dat is inderdaad heel raar, ik had eerst even gebeld om te vragen of dat mogelijk was en het was goed zeiden ze, even afwachten of de btw actie ook echt komt, anders even annuleren volgende week.
Same here.. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwin90
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:15
Zojuist even uit m'n werk bij MM Almere langs geweest.

Vroeg een medewerker waar de Nexus 7 ligt. Trok er gelijk één uit het schap. Nadat ik met hem over de BTW actie begon, gaf hij aan dat iedereen er nu naar vraagt en dan weer terugkomt. Gelijk begrip voor het feit dat hij em uit het vak trok :P.

Helaas viel de N7 me flink tegen! Toch kleiner dan ik dacht. Met hem doorgepraat over de Nexus 10. Die komt niet meer binnen als de voorraad op is, zei hij (en later ook een Samsung adviseur). Hij had nog een showmodel. Dus ik vroeg of ik die tegen de BTW korting mocht kopen. Dat kon niet, moet ik volgende week terugkomen. Reserveren tegen 10% aanbetaling was echter geen probleem. Gaf zelf ook aan dat ik de reservering gelijk annuleer zodra ik er ergens één in doos kan kopen. Ligt nu nog 1 showmodel als het goed is...

Mocht je ook voor de Nexus 10 willen gaan, reserveer em dan bij een vestiging zodat je zeker weet dat je em kan halen tijdens de actie :).

Woensdagavond ga ik eerst maar eens in Apeldoorn kijken wat er te krijgen is. Anders kan ik altijd nog met m'n bon de N10 ophalen in Almere :)

Tot slot deel ik graag nog even een aantal (actuele) prijzen bij MM Almere met jullie:
Nexus 7 €259 (Let op: webshop €249!)
Nexus 10 €379
Tab 3 10" €319
Tab 3 8" €259
Note 10 €549

Nog een week om zelf te bekijken welke het gaat worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Nu online
Heb de knoop doorgehakt. Ik ga er morgen zowieso een macbook pro halen bij de MM, ze hadden nog 2 512 GB modellen op voorraad.

Nu maar hopen dat die actie ook geld voor macbooks. Agja, anders had ik er zowieso wel één gehaald.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Intruder schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 19:35:
Heb de knoop doorgehakt. Ik ga er morgen zowieso een macbook pro halen bij de MM, ze hadden nog 2 512 GB modellen op voorraad.

Nu maar hopen dat die actie ook geld voor macbooks. Agja, anders had ik er zowieso wel één gehaald.
Lijkt me opvallend als dit jaar de Macs er na 2 jaar wel ( 2012 en 2013) nu opeens niet bij de actie zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude360
  • Laatst online: 09:47
ASUS MeMO Pad ME172V 16GB Grijs nu voor 99euro, zonder bezorgkosten in de webshop. Voor de mensen die hem nog niet gezien hadden. :)

Zag net wel ergens een timer lopen, met nog een uur of 4 erop... Zal dus vrij snel aflopen..

edit: aah, niet de HD versie, dat had ik even gemist.

[ Voor 7% gewijzigd door Dude360 op 22-01-2014 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
Dude360 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 19:40:
ASUS MeMO Pad ME172V 16GB Grijs nu voor 99euro, zonder bezorgkosten in de webshop. Voor de mensen die hem nog niet gezien hadden. :)

Zag net wel ergens een timer lopen, met nog een uur of 4 erop... Zal dus vrij snel aflopen..
Geld teveel ofzo!? :P Maar zonder gekheid, ook ik zit er aan te denken om m'n reservering eerder af te halen.. vertrouw dr blind op dat de Nexus 5 toch wel mee gaat in de actie! ... keuzes, keuzes.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 19:16:
[...]

Het enige verschil was dat ik daadwerkelijk op de winkelvloer was gisteravond en dit (naar mijn gevoel) redelijk discreet besprak met een verkoopmedewerker van die afdeling. Ik bood dus aan een iMac te halen met aanbetaling, maar dat kon dus niet als ik zinspeelde op de mogelijke kortingsaktie. Ik had er wel vrede mee dat mijn bezoek voor nop was, maar nu ik dit lees vind ik het van de zotte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben
BellySM schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 19:44:
[...]

Het enige verschil was dat ik daadwerkelijk op de winkelvloer was gisteravond en dit (naar mijn gevoel) redelijk discreet besprak met een verkoopmedewerker van die afdeling. Ik bood dus aan een iMac te halen met aanbetaling, maar dat kon dus niet als ik zinspeelde op de mogelijke kortingsaktie. Ik had er wel vrede mee dat mijn bezoek voor nop was, maar nu ik dit lees vind ik het van de zotte!
Ik ben net op de winkelvloer daar geweest, ik hoefde alleen maar te vertellen welke ik wou reserveren, ze vroegen zelfs nog of ik hem niet gelijk wou meenemen, ik begrijp dus wel dat je dat heel raar vindt! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kremx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 10:57
Ik wil eigenlijk op zaterdag tijdens de aktie 2 MBPr 15 inch gaan halen. Voor mij en mijn vriendin. Maar ik vraag me af of er op zaterdag nog wel genoeg voorraad zal zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kremx schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 20:15:
Ik wil eigenlijk op zaterdag tijdens de aktie 2 MBPr 15 inch gaan halen. Voor mij en mijn vriendin. Maar ik vraag me af of er op zaterdag nog wel genoeg voorraad zal zijn....
Dan kan je even bellen, kunnen ze je precies vertellen hoeveel ze er nog hebben, en als je naar de winkel gaat kan je hem ook reserveren, wel grappig dat in dit topic of over camera's of over nexus modellen of over Macs gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kremx
  • Laatst online: 11-09 10:57
Ik hoop dat dat mogelijk is inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asndrag0n
een tip niks zeggen over de btw actie. anders is reserveren opeens niet meer mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:28
edwin90 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 19:23:
Zojuist even uit m'n werk bij MM Almere langs geweest.

Vroeg een medewerker waar de Nexus 7 ligt. Trok er gelijk één uit het schap. Nadat ik met hem over de BTW actie begon, gaf hij aan dat iedereen er nu naar vraagt en dan weer terugkomt. Gelijk begrip voor het feit dat hij em uit het vak trok :P.

Helaas viel de N7 me flink tegen! Toch kleiner dan ik dacht. Met hem doorgepraat over de Nexus 10. Die komt niet meer binnen als de voorraad op is, zei hij (en later ook een Samsung adviseur). Hij had nog een showmodel. Dus ik vroeg of ik die tegen de BTW korting mocht kopen. Dat kon niet, moet ik volgende week terugkomen. Reserveren tegen 10% aanbetaling was echter geen probleem. Gaf zelf ook aan dat ik de reservering gelijk annuleer zodra ik er ergens één in doos kan kopen. Ligt nu nog 1 showmodel als het goed is...

Mocht je ook voor de Nexus 10 willen gaan, reserveer em dan bij een vestiging zodat je zeker weet dat je em kan halen tijdens de actie :).

Woensdagavond ga ik eerst maar eens in Apeldoorn kijken wat er te krijgen is. Anders kan ik altijd nog met m'n bon de N10 ophalen in Almere :)

Tot slot deel ik graag nog even een aantal (actuele) prijzen bij MM Almere met jullie:
Nexus 7 €259 (Let op: webshop €249!)
Nexus 10 €379
Tab 3 10" €319
Tab 3 8" €259
Note 10 €549

Nog een week om zelf te bekijken welke het gaat worden...
Twijfel erg tussen tab3 en note 2014 editie,die scherm van note is prachtig.Alleen jammer dat samsung de android updates na 1 jaar stopt.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 20:19:
[...]
wel grappig dat in dit topic of over camera's of over nexus modellen of over Macs gaat :)
Heb ook wasmachines, monitoren, lenzen, etc etc voorbij zien komen
asndrag0n schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 20:26:
een tip niks zeggen over de btw actie. anders is reserveren opeens niet meer mogelijk.
Gouden TiP *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 20:08
Euhhh, waarom dan reserveren? Dat heeft toch geen andere reden dan de.... BTW-actie? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
JazzySOB schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 20:33:
Euhhh, waarom dan reserveren? Dat heeft toch geen andere reden dan de.... BTW-actie? :P
Idd, als de verkoper (m/v) al aangeeft dat er voldoende voorraad is, waarom zou hij/zij met een reservering akkoord gaan? *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01:27
BellySM schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 20:59:
[...]

Idd, als de verkoper (m/v) al aangeeft dat er voldoende voorraad is, waarom zou hij/zij met een reservering akkoord gaan? *O*
Omdat het een verjaardagscadeau is en je zeker wilt zijn dat je hem op die dag hebt. Ook krijg je pas de 24ste stufi :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Dan moet je er wel enigzins als een student uitzien natuurlijk :9

Ik was vanavond nog even in de mediamarkt Almere. Vooral om eens te orienteren welke systeemcamera's ze hebben liggen daar. Ze hadden helaas niet het topmodel van panasonic liggen. Dus ik betwijfel of ik gebruik ga maken van de mediamarkt actie.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-08-2024
dommerick schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 21:35:
Dan moet je er wel enigzins als een student uitzien natuurlijk :9

Ik was vanavond nog even in de mediamarkt Almere. Vooral om eens te orienteren welke systeemcamera's ze hebben liggen daar. Ze hadden helaas niet het topmodel van panasonic liggen. Dus ik betwijfel of ik gebruik ga maken van de mediamarkt actie.
Dan zeg je toch gewoon dat je salaris pas aan het einde van de maand valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje. Ik wil namelijk een headset bestellen (Tritton Kunai). Valt deze binnen de actie en werkt deze actie ook op de webshop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
De Apple tv valt ook onder de Mediamarkt btw actie wist een vriendelijke verkoper me in de MM Maastricht te vertellen toen ik er naar deed hinten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwin90
Amaze86 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 20:31:
[...]

Twijfel erg tussen tab3 en note 2014 editie,die scherm van note is prachtig.Alleen jammer dat samsung de android updates na 1 jaar stopt.
Note is idd een prachtig apparaat! Vind em zelf te prijzig voor een tablet. Twijfel erg tussen tab 3 en Nexus 10. Nadeel van tab 3 is dat ie niet full hd is en niet echt vloeiend beweegt. Nexus 10 vind ik niet zo mooi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 20:10

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 22:07:
Ik heb een vraagje. Ik wil namelijk een headset bestellen (Tritton Kunai). Valt deze binnen de actie en werkt deze actie ook op de webshop?
Ik vermoed dat deze onder de categorie "accessoires" valt en dus niet mee gaat doen met de actie.

(en ja dat is een beetje krom, maar zo denken ze er nu eenmaal over)

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squixx
  • Laatst online: 05-09 10:33
best logisch hoor, accessoires is waar de winst op gemaakt word. Zouden ze daar veel korting op geven dan snijden ze in hun eigen portemonee. De andere korting kunnen ze namelijk afdwingen bij de leverancier ;)

android since G1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 20:47
edwin90 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 22:26:
[...]

Note is idd een prachtig apparaat! Vind em zelf te prijzig voor een tablet. Twijfel erg tussen tab 3 en Nexus 10. Nadeel van tab 3 is dat ie niet full hd is en niet echt vloeiend beweegt. Nexus 10 vind ik niet zo mooi :P
Xperia Z tablet al eens overwogen? Full HD mooi design en nog eens waterdicht :+

Edit: Lol ik zie al dat MM de prijs van 399 naar 439 heeft gezet sinds deze week, neeee we verhogen geen prijzen :+

Edit2: Galaxy Note 10.1 2014 bij MM ineens 549 bij BCC 525 sinds gister dus 24 euro duurder bij de MM geworden.

Beetje bij beetje komen de prijsverhogingen :X

[ Voor 25% gewijzigd door Cyclonic op 23-01-2014 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burak40
  • Laatst online: 19-08 16:01
İk zie nu op webshop van mm dat ze laptop N series van Asus weg hebben gehaald. Weet iemand misschien of die wel meedoen met actie of is alleen paar laptops van Asus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:28
edwin90 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 22:26:
[...]

Hier hetzelfde,vind het ook jammer dat tab3 niet full hd is.Door die cashback actie twijfel ik .

Leuk dat mm de prijzen verhoogt,ik ga gewoon naar bcc en koop hem daar :) in breda mm en bcc vlakbij elkaar.

[ Voor 11% gewijzigd door Amaze86 op 23-01-2014 00:42 ]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die weet of de Nexus 5 op voorraad is in Amsterdam? Denk dat ik het deze week ga halen om er zeker van te zijn dat ik er een heb, om vervolgens de week erna mijn korting te claimen. Net een 2 jarige sim only bij Hi afgesloten 100 belminuten 25Mbit 4G 1.5GB voor €17 euro per maand :). En dan een Nexus 5 erbij maakt een tweejarig abonnement zeer voordelig.

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2014 02:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 02:23:
Iemand die weet of de Nexus 5 op voorraad is in Amsterdam? Denk dat ik het deze week ga halen om er zeker van te zijn dat ik er een heb, om vervolgens de week erna mijn korting te claimen.
Ik zou zeggen pak je telefoon morgenvroeg en bel ze, of je pak de benenwagen,fiets,trein,bus,auto,tram of de metro en je gaat er morgenvroeg heen :+

Niemand zal de voorraad weten met de sluitingstijd van afgelopen dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyclonic schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 02:36:
[...]

Ik zou zeggen pak je telefoon morgenvroeg en bel ze, of je pak de benenwagen,fiets,trein,bus,auto,tram of de metro en je gaat er morgenvroeg heen :+

Niemand zal de voorraad weten met de sluitingstijd van afgelopen dag.
En als je bekend zou zijn met het bedrijf Mediamarkt dan zou je kunnen weten dat ze bijna tot nooit de telefoon opnemen. En er naartoe gaan doordeweeks is geen optie :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 02:37:
[...]

En als je bekend zou zijn met het bedrijf Mediamarkt dan zou je kunnen weten dat ze bijna tot nooit de telefoon opnemen. En er naartoe gaan doordeweeks is geen optie :).
Dan ga je denk ik pech hebben, aangezien er veel tweakers dit toestel gaan halen, ik zou zeggen probeer het toch met bellen en laat er 1 weg leggen anders weet ik wel zeker dat die zaterdag uitverkocht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyclonic schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 02:39:
[...]

Dan ga je denk ik pech hebben, aangezien er veel tweakers dit toestel gaan halen, ik zou zeggen probeer het toch met bellen en laat er 1 weg leggen anders weet ik wel zeker dat die zaterdag uitverkocht is.
Lijkt me sterk dat het al een aantal dagen van te voren uitverkocht zal zijn, maar goed even zien of ik er vrijdag avond even langs kan rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 02:41:
[...]

Lijkt me sterk dat het al een aantal dagen van te voren uitverkocht zal zijn, maar goed even zien of ik er vrijdag avond even langs kan rijden.
Mensen zijn de nexus 5 al sinds vorige week aan het halen sinds de 2 weken deadline is ingegaan, hier in het zuiden hebben ze geen meer en er komen ook geen meer binnen voorlopig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
rik11 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 18:35:
Weet iemand wat de voorraden zijn bij Mediamarkt mbt losse harde schijven? Ik zoek voor mijn synology ds213j nog 2 x 3TB WD RED HDD's en deze actie is dan een welkome aanvulling!
Harde schijven vallen onder accessoires en doen dus niet mee met de actie.

Daarnaast een mededeling aan iederen: de topicstart is nu uitgebreid met een FAQ!
Voor iedereen die vragen heeft: lees die eerst door a.u.b. voordat je hier je vraag stelt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Cyclonic schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 02:43:
[...]

Mensen zijn de nexus 5 al sinds vorige week aan het halen sinds de 2 weken deadline is ingegaan, hier in het zuiden hebben ze geen meer en er komen ook geen meer binnen voorlopig.
In het zuiden? Dat is wel heel breed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
Dacuuu schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 08:00:
[...]

In het zuiden? Dat is wel heel breed.
Ben dan best wel benieuwd wat mm doet bij reserveringen (met aanbetaling) en het bewaren daarvan tot de actiedagen... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
b00ster schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 08:15:
[...]

Ben dan best wel benieuwd wat mm doet bij reserveringen (met aanbetaling) en het bewaren daarvan tot de actiedagen... :|
Wanneer je aanbetaalt, ga je een koopovereenkomst aan. Dat is wat anders dan een reservering, die volledig vrijblijvend is. Kortom: zodra jij wat aanbetaald hebt, mag MediaMarkt er niks aan veranderen en ook niet zomaar annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyclonic schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 02:39:
[...]

Toen ik gister de mm Utrecht belde kon ik er alleen één reserveren voor een week als ik naar de winkel kwam, het kon wel over de telefoon maar dan konden ze alleen de MacBook pro opzij leggen als je hem dezelfde dag komt halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Start de actie pas echt woensdag 29 jan en niet maandag al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09:49
alwaysleft schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 22:20:
De Apple tv valt ook onder de Mediamarkt btw actie wist een vriendelijke verkoper me in de MM Maastricht te vertellen toen ik er naar deed hinten _/-\o_
Mooi, kreeg die hint ook hier in Rotterdam!
Nog een klein weekje duimen dat het ook echt zo is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
Tot nu toe wijzen alle bronnen op woensdag 29 januari. Maandag zou de dag zijn dat MediaMarkt de actie bekend maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fezoj
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-06 12:42
bvbal79 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 09:06:
Wat denk je, als je dit topic leest? :+

Zeggen wat je denkt is zilver, weten wat het uitwerkt is goud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
bvbal79 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 09:06:
Woensdagavond pas. Nog 6,5 dag wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
fezoj schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 09:14:
[...]

Wat denk je, als je dit topic leest? :+
Probeer je nou de leukste uit te hangen? Daarom vraag ik het, omdat meestal een actie begint op maandag...en ik hier steeds lees dat iedereen zaterdag al gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
bvbal79 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 09:45:
[...]

Probeer je nou de leukste uit te hangen? Daarom vraag ik het, omdat meestal een actie begint op maandag...en ik hier steeds lees dat iedereen zaterdag al gaat.
Probeer jij de grapjurk te hangen? Er staat toch als topic titel:[29-01 t/m 02-02] MediaMarkt BTW weg ermee actie

Of kan je niet tot tien tellen? :+

Je mag gaan wanneer je wil maar de "chaos" begint op de 29e.

[ Voor 6% gewijzigd door Mandrake466 op 23-01-2014 09:52 ]

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coazter
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-07 13:33
Weet iemand toevallig of MM Apeldoorn bovenop de BTW actie nog andere acties/aanbiedingen heeft i.v.m. de opening?

[ Voor 7% gewijzigd door coazter op 23-01-2014 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Kost de Nexus 5 bij de mediamarkt 399?

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-09 16:30

pposthoorn

Constructeur

MooDyBLueS schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 07:50:
[...]

Daarnaast een mededeling aan iederen: de topicstart is nu uitgebreid met een FAQ!
Voor iedereen die vragen heeft: lees die eerst door a.u.b. voordat je hier je vraag stelt. ;)
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwin90
coazter schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 10:25:
Weet iemand toevallig of MM Apeldoorn bovenop de BTW actie nog andere acties/aanbiedingen heeft i.v.m. de opening?
Ik denk het niet. Maar in tegenstelling tot de rest van de MediaMarkt vestigingen, zal het aanbod waarop de BTW korting geldt waarschijnlijk wel groter zijn. In de aankondiging van de opening wordt namelijk een "Spectaculaire kortingsactie op het gehele assortiment" genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevinl schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 10:27:
Kost de Nexus 5 bij de mediamarkt 399?
Als ik op de website kijk is dat wel het geval ja, anders kan je nog even bellen met het dichtsbijzijnde filiaal wat daar de actuele prijs is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fezoj
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-06 12:42
bvbal79 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 09:45:
[...]

Off-T: Je suggestie is niet juist. Ik probeer je erop te attenderen dat in dit topic (28 pag) heel veel antwoorden staan en dat bepaalde vragen wanneer je dit topic doorleest niet nodig zijn omdat het antwoord al duidelijk is aangegeven. :)

Zeggen wat je denkt is zilver, weten wat het uitwerkt is goud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de actie ook in België weer door gaat? Wanneer ongeveer wordt deze officieel aangekondigd?
En geldt de 14 dagen laagste prijs garantie ook in België?

Sorry voor de vele Belgenvragen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rpcdv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-09 08:35
MooDyBLueS schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 07:50:
[...]

Denk dat de mediamarkt nog wat aanpassingen in hun voorwaarden gaat doen en er het volgende aan toe gaat voegen.uitgezonderd PC-Componenten.
Harde schijven vallen in de webshop namelijk onder PC-Componenten en NIET onder accessoires.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
rpcdv schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 11:20:
[...]

Denk dat de mediamarkt nog wat aanpassingen in hun voorwaarden gaat doen en er het volgende aan toe gaat voegen.uitgezonderd PC-Componenten.
Harde schijven vallen in de webshop namelijk onder PC-Componenten en NIET onder accessoires.
Dat denk ik ook wel dan, maar anders zou het mooi meegenomen zijn. Kan ik gelijk een 3 TB schijf meenemen als ik mijn Synology NAS daar koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rpcdv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-09 08:35
MooDyBLueS schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 11:21:
[...]

Dat denk ik ook wel dan, maar anders zou het mooi meegenomen zijn. Kan ik gelijk een 3 TB schijf meenemen als ik mijn Synology NAS daar koop.
Ik zit ook te hopen dat ssd's onder de actie vallen maar dat zien we maandag dan wel weer :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy89
MooDyBLueS schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 11:21:
[...]

Gisteren ben ik in de MM Eindhoven geweest. Heb even gevraagd over de actie en een Synology NAS. Ik had een DS213j in mijn hand en vroeg: stel hij wordt volgende week nou goedkoper deze NAS. Want ik heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat volgende week de BTW actie er is. Geld dan ook de 14 dagen prijs garantie? Ja zeker zei die! Je krijgt dan gewoon het verschil terug. Maar als die er is, dan doet de NAS niet mee. Dit komt omdat dit onder accessoire valt. Balen dus :/ . Heb hem alsnog mee genomen in de hoop dat er andere voorwaarden zijn dan vorig jaar. Had hem toch nodig de NAS maar goed. We shall see.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
Remy89 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 12:18:
[...]

Gisteren ben ik in de MM Eindhoven geweest. Heb even gevraagd over de actie en een Synology NAS. Ik had een DS213j in mijn hand en vroeg: stel hij wordt volgende week nou goedkoper deze NAS. Want ik heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat volgende week de BTW actie er is. Geld dan ook de 14 dagen prijs garantie? Ja zeker zei die! Je krijgt dan gewoon het verschil terug. Maar als die er is, dan doet de NAS niet mee. Dit komt omdat dit onder accessoire valt. Balen dus :/ . Heb hem alsnog mee genomen in de hoop dat er andere voorwaarden zijn dan vorig jaar. Had hem toch nodig de NAS maar goed. We shall see.
Tjah, als je deze topic geheel gevolgd heb, zie je dat de interpretatie van de korintgs aktie per filiaal, per afdeling, per medewerker en zelfs per dag verschilt! 8)7 Pas als maandag de officiële bekendmaking is van de aktie weet je het zeker, maar zelfs dan NOG kan je mazzel hebben op het moment, als een verkoopmedewerker je een bon met de aktieprijs wil maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy89
BellySM schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 12:26:
[...]

Tjah, als je deze topic geheel gevolgd heb, zie je dat de interpretatie van de korintgs aktie per filiaal, per afdeling, per medewerker en zelfs per dag verschilt! 8)7 Pas als maandag de officiële bekendmaking is van de aktie weet je het zeker, maar zelfs dan NOG kan je mazzel hebben op het moment, als een verkoopmedewerker je een bon met de aktieprijs wil maken!
I know. ;)
Maar dacht deel het maar gewoon ff. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Remy89 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 12:18:
[...]

Waarom is een Synology nou weer een accessoire? Het is toch gewoon een op zichzelf staand apparaat?

Weet iemand toevallig hoe dat voorgaande jaren was?

[ Voor 3% gewijzigd door fsfikke op 23-01-2014 12:33 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 50Miles
  • Laatst online: 12-11-2021
Als ik het goed begrijp kan ik dus nu Boston Accoustics A250 halen met BTW-actie erop?

http://www.mediamarkt.nl/...17,582763.html?langId=-11

Dus: € 299 /1,21 = 247,10 -/- € 25,00 VVV-Bon = € 222,10 ? :Y) :Y ??

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

Pagina: 1 ... 7 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
<center><h1>WAARSCHUWING: DIT TOPIC IS <b>NIET</b> BEDOELD OM ZELFZOEKVRAAGJES TE STELLEN!</h1></center>

Svp geen verzoekjes om kopieen van kassabonnen e.d.

Helaas is dit topic verworden tot een dumpplek waar luie vraagjes worden gedumpt. Zoals op Tweakers.net overal de bedoeling is: <b>eerst</b> zelf op zoek gaan, en als je een vraag stelt, dan ook laten zien dat je het geprobeerd hebt. Bij herhaald gebrek aan inzet kunnen sancties volgen, en zal het topic mogelijk op slot gaan. Benadeel svp de mede-tweakers niet en laat het niet zover komen.

Lees de <a href='http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1576345'><b>FAQ</b></a> in de openingspost, daar worden bijna alle vragen in beantwoord.