[29-01 t/m 02-02] MediaMarkt BTW weg ermee actie

Pagina: 1 ... 8 ... 31 Laatste
Acties:
  • 333.658 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
fsfikke schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 12:32:
[...]

Waarom is een Synology nou weer een accessoire? Het is toch gewoon een op zichzelf staand apparaat?

Weet iemand toevallig hoe dat voorgaande jaren was?
Ze benaderen dat waarschijnlijk dan als een computeraccessoire, net zoals ze op zichzelf staande mediaspelers als tv-accessoire zagen vorig jaar.

Ik ben het met je eens, het slaat nergens op, maar MediaMarkt probeert natuurlijk juist te verdienen op de accessoires. Laten we eerlijk zijn: de btw-actie levert MediaMarkt een flinke omzet, maar nauwelijks winst op. Pas als ze je er een accessoire (zonder korting) bij aan kunnen smeren, gaan ze verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MooDyBLueS schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 12:35:
[...]

..

Laten we eerlijk zijn: de btw-actie levert MediaMarkt een flinke omzet, maar nauwelijks winst op.
:? Waarom doen ze het dan twee/drie keer per jaar denk je? De fabrikanten sponseren mee met de actie. Denk dat MM nog steeds een leuke marge heeft tijdens deze dagen. Ze gaan echt niet alles tegen 0% marge weggeven tijdens de dagen.
50Miles schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 12:32:
Als ik het goed begrijp kan ik dus nu Boston Accoustics A250 halen met BTW-actie erop?

http://www.mediamarkt.nl/...17,582763.html?langId=-11

Dus: € 299 /1,21 = 247,10 -/- € 25,00 VVV-Bon = € 222,10 ? :Y) :Y ??
Ja, mits:

- Hij in de winkel ook 299,- is. (Bij aankopen via de webshop krijg je geen geld terug.)
- De prijs volgende week nog steeds 299,- is. (299 - nieuwe prijs/1.21 terug.)
- Het product mee doet met de actie. (Zijn speakers ook geen accessoires?)

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2014 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 12:37:
[...]

:? Waarom doen ze het dan twee/drie keer per jaar denk je? De fabrikanten sponseren mee met de actie. Denk dat MM nog steeds een leuke marge heeft tijdens deze dagen. Ze gaan echt niet alles tegen 0% marge weggeven tijdens de dagen.
Nou, dat doen ze juist wel met deze actie. En misschien sponsoren sommige fabrikanten, maar Apple bijvoorbeeld zeker niet. Ik heb zelf jarenlang in de detailhandel gewerkt en inkoopfacturen onder ogen gezien, op Apple producten zit bij adviesverkoopprijs zo'n 3-5% marge, tv's iets meer, tussen de 10-15% en computers en -accesoires rond de 10% vaak.

Het is juist om klanten te winnen en aan cross- en up-selling te doen. Wij Tweakers zijn uit op de beste koopjes en zullen ons niet laten bedonderen, maar hoe denk je dat de gemiddelde consument dit benaderd? Die zijn deels blind door de 21% 'korting'.

En doordat ze zo'n enorm volume draaien tijdens zo'n actie, is het wel rendabel. Ook al gaan sommige producten met verlies de deur uit en anderen met slechts een paar procent marge.

Dus hoe je bij "leuke marge" komt, is mij een raadsel. Als je dit kan onderbouwen hoor ik het graag, maar volgens mij heb jij totaal geen inzicht in de daadwerkelijke marges. Waarom denk je dat er zoveel winkels in deze branche failliet zijn gegaan? Computerwinkels zoals Salland, wit- en bruingoedzaken zoals Block en entertainmentwinkels zoals Free Record Shop, allemaal in de problemen geraakt of zelfs helemaal verdwenen en dan zijn dit slechts een aantal bekende voorbeelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-11-2022
50Miles schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 12:32:
Als ik het goed begrijp kan ik dus nu Boston Accoustics A250 halen met BTW-actie erop?

http://www.mediamarkt.nl/...17,582763.html?langId=-11

Dus: € 299 /1,21 = 247,10 -/- € 25,00 VVV-Bon = € 222,10 ? :Y) :Y ??
Accepteren die VVV bonnen? Dat zou geniaal zijn aangezien ik nog voor rond de 120 euro aan bonnen heb liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:44
Marc_87 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 12:56:
[...]

Accepteren die VVV bonnen? Dat zou geniaal zijn aangezien ik nog voor rond de 120 euro aan bonnen heb liggen.
MM accepteren die niet BCC wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 23:04

4POX

Everybody is wired

Mr.Joker schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 12:57:
[...]

MM accepteren die niet BCC wel
Mediamarkt Leeuwarden accepteert ze wel. Tenminste. toen ik een stapeltje had wel

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy89
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-09-2024
4POX schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 13:01:
[...]

Mediamarkt Leeuwarden accepteert ze wel. Tenminste. toen ik een stapeltje had wel
Eindhoven ook. Heb daar een keer spullen gehaald met VVV bonnen. Anders even de site checken van VVV.
http://www.vvvcadeaubon.nl/

Afbeeldingslocatie: http://s28.postimg.org/6xqxj1kfd/Capture.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:01
4POX schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 13:01:
[...]

Volgens de VVV site is MM geen acceptant: http://www.vvvcadeaubon.n...n/landelijke-acceptanten/

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy89
Je kijkt nu bij landelijk. Je moet bij lokaal kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
Remy89 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 13:11:
[...]

Je kijkt nu bij landelijk. Je moet bij lokaal kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
Apart dat elke vestiging zijn eigen regels heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
*knkp*, je vraag is hierboven al beantwoord. Zelf mag je overigens ook wel wat onderzoek doen.

[ Voor 68% gewijzigd door Perkouw op 23-01-2014 15:35 ]

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
Remy89 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 13:06:
[...]

Eindhoven ook. Heb daar een keer spullen gehaald met VVV bonnen. Anders even de site checken van VVV.
http://www.vvvcadeaubon.nl/

[afbeelding]
Had ik zelf kunnen bedenken maar ze accepteren Inderdaad VVV bonnen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
  • Laatst online: 11-01-2024
Voor de mensen die vragen naar Synology's, vorige keren waren er ook onduidelijkheden over het wel of niet meedoen in de actie. Bleek nogal te verschillen per filiaal hoe ze ermee omgingen, ene wel andere niet, maar via de webshop hadden ze sowieso wel korting volgens mij.

Anders zelf zoeken naar 'synology' en lezen hier: MediaMarkt btw actie voorjaar 2013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is niet echt apart dat de MM vestigingen ieder een eigen beleid hebben aangezien het allemaal franchisers zijn en eigenlijk zich alleen aan een groot aantal basisregels moeten houden en de rest elf in mogen vullen. Daarom zie je bij sommige vestigingen bijvoorbeeld ook nooit aanbiedingen qua games en in andere vestigingen juist heel veel. Keuze van de eigenaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaowoo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:58
:) ik zit ook te kijken naar synology ds414 ..
Swoosh schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 13:42:
Voor de mensen die vragen naar Synology's, vorige keren waren er ook onduidelijkheden over het wel of niet meedoen in de actie. Bleek nogal te verschillen per filiaal hoe ze ermee omgingen, ene wel andere niet, maar via de webshop hadden ze sowieso wel korting volgens mij.

Anders zelf zoeken naar 'synology' en lezen hier: MediaMarkt btw actie voorjaar 2013

IT Freelancer since 2005, and still loving it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:04:
Het is niet echt apart dat de MM vestigingen ieder een eigen beleid hebben aangezien het allemaal franchisers zijn en eigenlijk zich alleen aan een groot aantal basisregels moeten houden en de rest elf in mogen vullen. Daarom zie je bij sommige vestigingen bijvoorbeeld ook nooit aanbiedingen qua games en in andere vestigingen juist heel veel. Keuze van de eigenaar.
Ja en nee. Landelijke acties moeten ze zich allemaal aan conformeren. Dat is een van de eisen die aan een franchiser gesteld worden. Je hebt het voordeel dat je niet zelf voor alleen jouw winkel reclame-uitingen hoeft te maken en je kan onder de vlag van het concern inkopen doen (is voordeliger), maar het nadeel dus dat je je ook aan dergelijke regels moet houden.

Ze mogen niet ineens zeggen: tv's doen niet mee als dat landelijk op de tv- en radiozenders wordt gepromoot. Dat ze naar hartelust soepeler omgaan met de regels, is hun eigen keuze en werkt afhankelijk van hoe je het ziet in hun voor- of nadeel. Voordeel is dat ze als klantvriendelijker ervaren worden en meer omzet maken, nadeel is wellicht minder winst maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

pposthoorn

Constructeur

MooDyBLueS schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:19:
[...]

Ja en nee. Landelijke acties moeten ze zich allemaal aan conformeren. Dat is een van de eisen die aan een franchiser gesteld worden. Je hebt het voordeel dat je niet zelf voor alleen jouw winkel reclame-uitingen hoeft te maken en je kan onder de vlag van het concern inkopen doen (is voordeliger), maar het nadeel dus dat je je ook aan dergelijke regels moet houden.

Ze mogen niet ineens zeggen: tv's doen niet mee als dat landelijk op de tv- en radiozenders wordt gepromoot. Dat ze naar hartelust soepeler omgaan met de regels, is hun eigen keuze en werkt afhankelijk van hoe je het ziet in hun voor- of nadeel. Voordeel is dat ze als klantvriendelijker ervaren worden en meer omzet maken, nadeel is wellicht minder winst maken.
Elke vestiging moet minimaal voldoen aan de landelijke actie. Als ze dan zelf besluiten meer producten in de actie mee te nemen dan kan dat gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaSw85
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 23:26
50Miles schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 13:29:
Maar de Boston Accoustics vallen wel onder de actie?
Ja Hi-Fi valt er wel onder.

Edit: Zie ook de openingspost bij uitzonderingen. Sonos en Böse vallen er bijv niet onder.

[ Voor 19% gewijzigd door MaSw85 op 23-01-2014 15:21 ]

Komoot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 50Miles
Waus26 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 15:20:
[...]

Ja Hi-Fi valt er wel onder.

Edit: Zie ook de openingspost bij uitzonderingen. Sonos en Böse vallen er bijv niet onder.
Oeh, vanavond even met het parlement overleggen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NYfan
  • Laatst online: 29-12-2022
50Miles schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 15:37:
[...]

Oeh, vanavond even met het parlement overleggen *O*
Minister van financien in mijn geval... :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt er op dat je voorspelling gaat uitkomen.De ASUS R508CA-CJ113H kostte vorige week nog €469, nu is hij opeens niet meer op voorraad/leverbaar. Op tweakers staat dat hij bij de MM nu €499 kost. Even afwachten wat voor prijs ze gaan vermelden wanneer hij weer op voorraad is.
Jumpman schreef op zondag 12 januari 2014 @ 12:23:
Ze verhogen de prijzen misschien niet net voor de BTW actie, maar passen wel een andere trick toe. In de weken voor de BTW actie is de bepaalde TV (€ 849,99) opeens niet op voorraad/leverbaar (bij de Saturn en Redcoon overigens vollop op voorraad), en in de week van de BTW actie opeens weer wel voor € 999,99. Dit heb ik de vorige keer al bij enkele TV's gezien.

Verder prima actie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranberry
  • Registratie: Juni 2004
Zou heel goed kunnen inderdaad.
De ASUS MeMO Pad FHD 10 32GB tablet is sinds halverwege de middag ook opeens niet op voorraad op de webshop. Dit geldt voor zowel de witte als de blauwe variant.
Laatste bekende prijs was €299.

Ben benieuwd of ik te negatief denk of dat het inderdaad een stelletje ratten zijn bij MM.
We shall see ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 50Miles
NYfan schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 15:43:
[...]

Minister van financien in mijn geval... :) :)
Muah, dat is het probleem niet. Financiën zitten in mijn portefeuille. Huisvesting en inrichting/interieur (volkshuisvesting) zitten in mevrouw haar portefeuille. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:08
Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 15:50:
Het lijkt er op dat je voorspelling gaat uitkomen.
Het kan ook gewoon zo zijn dat ze momentel op zijn, niet alles is een complot.

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
ozzynator schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 16:08:
[...]
Het kan ook gewoon zo zijn dat ze momentel op zijn, niet alles is een complot.
Het lijkt anders wel structureel.
Ik heb de laatste 2 dagen zeker 8 asus laptops zien verdwijnen van de website.
Grotendeels i3 en i5 modellen rond de 500-600 euro.
Dat lijkt me niet meer toevallig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thecola
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 15:06
Ja zo raar is dit toch ook weer niet mannen.. Moeten ze dan alles maar met verlies gaan verkopen? Als ze een tv aanbieden voor 469, 'm daarna verhogen naar 499, heb je 'm straks met de btwkorting alsnog voor 412 euro, 57 euro goedkoper dan hij eerst stond. Zijn 't dan gelijk oplichters?? :? :?

toettoett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranberry
  • Registratie: Juni 2004
Geen oplichters, maar wel ratten vind ik.

Alsnog een leuke korting, maar ten onrechte krijg je het gevoel dat je een superdeal hebt, terwijl dat wel meevalt.
Maar misschien zijn we (gemiddeld genomen) te hebberig, te naïef en te zuunig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
In de winkel is het "verbergen" van voorraad wat lastiger (Als dat uberhaupt al gebeurd, producten kunnen ook wel is uitverkocht raken), grote kans dat je daar wel genoeg i5'jes kan vinden als je op tijd bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 19:36
Ik heb er geen ervaring mee, maar zou het niet zo kunnen zijn dat de webshop voorraden inmiddels verdeeld zijn onder de fysieke winkels? Ik weet niet waarom, maar misschien is is het tijdens zo'n aktie de verkoop via fysieke winkels laagdrempeliger of misschien om andere redenen gunstiger voor MM hoofdconcern? Just my thoughts... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPi
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:14

BPi

Bij scheer en foppen hebben ze het naar mijn idee wel netjes gedaan.
Prijzen van zondag waren voor mijn laptop bijna de laagste van pricewatch en maandagochtend was er ook echt flink verlaagd. Het kortingspercentage heb ik niet op centen nagerekend. Op flink aantal artikelen geldt daar de "btwkorting" nog een paar dagen. Kijk ook eens daar voor je je blind staart op de MM. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ener103
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:23
BCC doet ook indirect mee

Van de bcc website:
Mocht u binnen een straal van 20 km rond uw BCC winkel alsnog een lagere prijs zien, zelfs tot 14 dagen na aankoop, vertel het ons dan. Wij passen na controle de prijs direct aan, en betalen u het verschil terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 13:55
Ik heb net in Alkmaar een 13" Mbpr gehaald. (8gb 256). Er waren er nog 9 op voorraad gaf de medewerker aan. Volgende week kan ik terugkomen om het verschil op te halen. (woensdag vanaf 18:00). Medewerker gaf ook aan dat je er heel erg snel bij moet zijn met Macbooks, want die zijn zo uitverkocht. In Alkmaar kun je ze dus nu ook al ophalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 23:04

4POX

Everybody is wired

Ener103 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 17:39:
BCC doet ook indirect mee

Van de bcc website:
Mocht u binnen een straal van 20 km rond uw BCC winkel alsnog een lagere prijs zien, zelfs tot 14 dagen na aankoop, vertel het ons dan. Wij passen na controle de prijs direct aan, en betalen u het verschil terug.
Stel. Een artikel is op bij de mediamarkt. Gaat BCC dit dan controleren ?

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4POX schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 18:01:
[...]

Stel. Een artikel is op bij de mediamarkt. Gaat BCC dit dan controleren ?
Lijkt me sterk. Kost teveel tijd. Zeker in Amsterdam moet je dan als BCC ook nog eens een stuk of drie Mediamarkten bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
Op de site van de Media Markt is de 70D + kitlens er ook afgehaald. Stond erop voor 1039 euro. Heb gister gebeld en deze is wel aanwezig dus die ga ik vanavond kopen voor de laagste prijs garantie en daarna de BTW terug vragen. Wordt weer een mooie deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Laatst online: 22-04-2019
Robsel_NL schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 17:57:
Ik heb net in Alkmaar een 13" Mbpr gehaald. (8gb 256). Er waren er nog 9 op voorraad gaf de medewerker aan. Volgende week kan ik terugkomen om het verschil op te halen. (woensdag vanaf 18:00). Medewerker gaf ook aan dat je er heel erg snel bij moet zijn met Macbooks, want die zijn zo uitverkocht. In Alkmaar kun je ze dus nu ook al ophalen..
Je kunt overal nu al je producten kopen, je krijgt toch al dan niet uit coulance het BTW verschil terug volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
Ik snap niet precies wat je probeert te zeggen, maar je krijgt het BTW verschil terug volgende week idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-08 19:51
Robsel_NL schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 18:32:
Ik snap niet precies wat je probeert te zeggen, maar je krijgt het BTW verschil terug volgende week idd.
Aan de ene kant wil ik graag mijn Nexus 5 nu ophalen, aan de andere kant denk ik: nog lekker even wachten.. :P :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volg al weken de webshop ivm een Nikon D7100 18-105 kit die ik graag met BTW korting wil aanschaffen. Afgelopen weekeinde verdween deze kit uit de webshop. Maandag meteen naar MM Maastricht gereden en daar gelukkig nog de laatste nieuwe kit gescoord. Ik kan vanaf woensdag 1800 uur gewoon met de factuur terugkomen om mn BTW-korting te vorderen. Ben superblij met mn nieuwe camera *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 19:28:
Volg al weken de webshop ivm een Nikon D7100 18-105 kit die ik graag met BTW korting wil aanschaffen. Afgelopen weekeinde verdween deze kit uit de webshop. Maandag meteen naar MM Maastricht gereden en daar gelukkig nog de laatste nieuwe kit gescoord. Ik kan vanaf woensdag 1800 uur gewoon met de factuur terugkomen om mn BTW-korting te vorderen. Ben superblij met mn nieuwe camera *O*
_/-\o_ Enjoy! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-09 12:17
Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 18:06:
[...]

Lijkt me sterk. Kost teveel tijd. Zeker in Amsterdam moet je dan als BCC ook nog eens een stuk of drie Mediamarkten bellen.
Vorig jaar kocht ik rond de btw-deal een monitor. Deze was bij de mediamarkt €35 goedkoper dan bij de BCC, probleem was dat hij niet meer op voorraad in de winkel was. Dit natuurlijk niet gezegd en doorgereden naar de BCC. Ik het verhaal verteld, de medewerker kijkt op de website van mediamarkt en ziet dat hij goedkoper is. Korting ging er direct van af. :)

Btw, :+
Was bij de mediamarkt/bcc in Deventer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 21:30

Deathchant

Don't intend. Do!

Jammer dat de mediamarkt geen zeiss lensjes verkoopt :) Eens kijken wat de 5DmarkIII gaat doen qua prijs.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Robsel_NL schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 18:32:
Ja als je bang bent dat je product uitverkocht is met de BTW dagen moet je nu dus je product kopen, en niet pas volgende week ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerbrandR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-03 20:21
Is het echt 100% gegarandeerd dat wanneer ik bijvoorbeeld morgen een laptop koop van €1500 dat ik volgende week met de bon terugga en daar een deel van terug krijg?

Of is dat meer hoop dan wijsheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
GerbrandR schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 19:51:
Is het echt 100% gegarandeerd dat wanneer ik bijvoorbeeld morgen een laptop koop van €1500 dat ik volgende week met de bon terugga en daar een deel van terug krijg?

Ja, hier bij de Mediamarkt Heerlen en Maastricht wel. Uit coulance doen ze dat gewoon:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prld
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:48
op de reclame van de BCC zeiden ze ook over de acties van hun concurrentie waar heel duidelijk de BTW actie in voorkwam:)

kan in iedergeval niet wachten tot volgende week:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-08 00:46
Weet iemand of je bij mediamarkt ook dingen kan laten bestellen die niet in de winkel staan (maar misschien wel deel van hun assortiment zijn)

Ik ben van plan een mooie MSI laptop aan te schaffen, maar heb deze nog niet in de winkel gezien. Ze verkopen het merk wel. Zou het het vragen waard zijn of ze deze voor me kunnen bestellen (en zodat ik deze met de 17%koting kan kopen :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy89
GerbrandR schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 19:51:

Jup. Heb het bij 2 medewerkers nagevraagd en die zeiden precies hetzelfde. Want dan geld de 14 dagen laagste prijs garantie. Mits, jou gekochte laptop dan ook in de aanbieding is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Remy89 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 19:55:
[...]

Jup. Heb het bij 2 medewerkers nagevraagd en die zeiden precies hetzelfde. Want dan geld de 14 dagen laagste prijs garantie. Mits, jou gekochte laptop dan ook in de aanbieding is. ;)
Alle laptops ( buiten Macbooks wat nog niet 100% zeker is) krijg je btw korting op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerbrandR
alwaysleft schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 19:56:
[...]

Alle laptops ( buiten Macbooks wat nog niet 100% zeker is) krijg je btw korting op ;)
Dan wacht ik toch nog liever even. De bedoeling is om een Macbook te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:49
iaxe393 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 19:54:
Weet iemand of je bij mediamarkt ook dingen kan laten bestellen die niet in de winkel staan (maar misschien wel deel van hun assortiment zijn)

Ik ben van plan een mooie MSI laptop aan te schaffen, maar heb deze nog niet in de winkel gezien. Ze verkopen het merk wel. Zou het het vragen waard zijn of ze deze voor me kunnen bestellen (en zodat ik deze met de 17%koting kan kopen :+ )
De meeste filialen bestellen niks tegen de btw korting maar je kunt het altijd proberen bij verschillende filialen. Op dit moment kan niemand dat voor je beantwoorden ben ik bang.
alwaysleft schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 19:56:
[...]

Macs zijn afgelopen jaren niet uitgezonderd geweest. Als MacBooks niet meedoen kan het best zo zijn dat andere high-end laptops van andere fabrikanten ook niet mee doen aan de actie.

De mensen die nu al een product gaan kopen om volgende week de btw korting terug te halen adviseer ik de producten nog niet uit de doos te halen zodat je ze nog kunt retourneren mocht het desbetreffende product toch niet aan de actie meedoen. Anders betaal je waarschijnlijk op dit moment meer dan via andere kanalen.

[ Voor 34% gewijzigd door SquareOne op 23-01-2014 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asifonly
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-01 22:09
BPi schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 16:54:
Bij scheer en foppen hebben ze het naar mijn idee wel netjes gedaan.
Prijzen van zondag waren voor mijn laptop bijna de laagste van pricewatch en maandagochtend was er ook echt flink verlaagd. Het kortingspercentage heb ik niet op centen nagerekend. Op flink aantal artikelen geldt daar de "btwkorting" nog een paar dagen. Kijk ook eens daar voor je je blind staart op de MM. :Y
Mijn idee... Ik heb maandag bij S & F de Acer E1 572G-74506G50Dnii incl. BTW-korting voor € 624,00 kunnen aanschaffen. Pricewatch € 749-799 op dat moment...Ik deel de mening dat alle laptops met een met een I-5 en I-7 processor van Asus en Acer met adviesprijzen tussen € 650,00 - € 799,00 grotendeels ineens bij de Mediamarkt/Saturn zijn verdwenen; zijnde uitverkocht! Ik wilde voor een schappelijke prijs absoluut een HD-scherm 1920 x 1080 en een I-7 processor en de Acer voldeed daar aan....Misschien is het toeval en zijn ze voor de BTW-actie terug in de webshop van MM; òf staan ze er na de actiedagen ineens weer tussen.

Ook op huishoudelijk gebied valt me op dat ineens Philips producten zijn verdwenen...uitverkocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
  • Laatst online: 15-08 00:46
Brm-G schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 20:04:
[...]

De meeste filialen bestellen niks tegen de btw korting maar je kunt het altijd proberen bij verschillende filialen. Op dit moment kan niemand dat voor je beantwoorden ben ik bang.

[...]

Macs zijn afgelopen jaren niet uitgezonderd geweest. Als MacBooks niet meedoen kan het best zo zijn dat andere high-end laptops van andere fabrikanten ook niet mee doen aan de actie.

De mensen die nu al een product gaan kopen om volgende week de btw korting terug te halen adviseer ik de producten nog niet uit de doos te halen zodat je ze nog kunt retourneren mocht het desbetreffende product toch niet aan de actie meedoen. Anders betaal je waarschijnlijk op dit moment meer dan via andere kanalen.
Ah relaxed, ik zal eens rondbellen morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
GerbrandR schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 19:59:
[...]

Dan wacht ik toch nog liever even. De bedoeling is om een Macbook te kopen.
Afgelopen 2 jaar zaten alle Macbooks bij de BTW actie idd. Het is alleen nog even afwachten op de bevestiging idd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robsel_NL schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 17:57:
Wat had je er voor betaald.. of naja wat zal je er voor betalen?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2014 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 20:25:
[...]

Wat had je er voor betaald.. of naja wat zal je er voor betalen?
1529, en straks dus 1260 oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGNL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Robsel_NL schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 20:31:
[...]

1529, en straks dus 1260 oid.
Morgenochtend ga ik naar de MM Arena om er ook 1 op te halen, nu maar hopen dat ze meedoen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
McGreenNL schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 20:32:
[...]

Morgenochtend ga ik naar de MM Arena om er ook 1 op te halen, nu maar hopen dat ze meedoen..
Hou je Macbook gewoon dicht in de verpakking, kunnen ze je niks maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Net een Canon 70D met 18-55 mm gehaald voor 1039 bij crucius MM. Daar wisten ze helemaal niks van btw actie af. En vroeg hoe ik het wist. De verkoper kon blijkbaar niet waarderen dat ik het alvast kocht. Ik wou namelijk een verzegeling op de doos. Geven ze niet zeggen ze.En je koopt een camera omdat je het wilt hebben toch? Hoezo terug brengen als er geen btw actie is? Je kan toch ook gewoon wachten totdat de btw actie is en misschien doet de Canon 70D niet mee. Hij is nog zo nieuw en we leven momenteel in de crisis. Dus wie weet hebben we helemaal gene btw actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
IUser schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 20:58:
Net een Canon 70D met 18-55 mm gehaald voor 1039 bij crucius MM. Daar wisten ze helemaal niks van btw actie af. En vroeg hoe ik het wist. De verkoper kon blijkbaar niet waarderen dat ik het alvast kocht. Ik wou namelijk een verzegeling op de doos. Geven ze niet zeggen ze.En je koopt een camera omdat je het wilt hebben toch? Hoezo terug brengen als er geen btw actie is? Je kan toch ook gewoon wachten totdat de btw actie is en misschien doet de Canon 70D niet mee. Hij is nog zo nieuw en we leven momenteel in de crisis. Dus wie weet hebben we helemaal gene btw actie.
:O Jesus - proberen ze het nu nog klanten wijs te maken dat "het" niet gaat gebeuren... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerbrandR
Betalen ze het verschil dan contant terug? Of is dat nergens bepaald waardoor je misschien waardebonnen zou kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
GerbrandR schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 21:03:
Betalen ze het verschil dan contant terug? Of is dat nergens bepaald waardoor je misschien waardebonnen zou kunnen krijgen.
In Deventer werdt mij verteld dat je waardebonnen terug krijgt, of dit voor elke vestiging zo is weet ik niet... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin94
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10:03
In de voorwaarden staat het volgende:
5.1 Media Markt garandeert de klant altijd de laagste prijs. Wanneer de klant een aankoop doet in een vestiging van Media Markt (met uitzondering van de webshop) en binnen veertien dagen na zijn aankoop hetzelfde product elders voor een lagere prijs kan kopen, ontvangt de klant van Media Markt het prijsverschil contant retour, de voorwaarden hiervan zijn:...
Dus ik neem aan dat ze het geld contant moeten teruggeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erwin94 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 21:08:
In de voorwaarden staat het volgende:

[...]

Dus ik neem aan dat ze het geld contant moeten teruggeven.
Ja maar in diezelfde voorwaarden staat ook een hele reut aan producten die zijn uitgesloten zoals PC's laptops en smartphones. Dus dan val je weer onder coulance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemvdvliet
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 19:46
In hoeverre is het zeker dat vanaf as woensdag de btw actie gaat plaatsvinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 21:28:
[...]

Ja maar in diezelfde voorwaarden staat ook een hele reut aan producten die zijn uitgesloten zoals PC's laptops en smartphones. Dus dan val je weer onder coulance.
Waar zie je dat staan dan? Dit zie ik namelijk alleen staan onder het kopje "retour" en niet de laagsteprijs garantie regels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robsel_NL schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 21:36:
[...]

Waar zie je dat staan dan? Dit zie ik namelijk alleen staan onder het kopje "retour" en niet de laagsteprijs garantie regels.
Ah ja sorry ik haal dat door elkaar nu. Maar eigenlijk staat daar met "elders" ook min of meer dat laagste prijs garantie niet geld voor producten gekocht bij "hier".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
willemvdvliet schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 21:36:
100% zeker als je het topic zou doorlezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
Dude.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCSO
  • Laatst online: 10:09
Zeker is het nog niet helemaal.
Maar als je de verhalen in dit topic leest, kun je er van uit gaan dat het as woensdag begint. Mediamarkt heeft het nog niet officieel aangekondigd. Dus 95 % kans dat het doorgaat, 5 % kans dat het niet doorgaat.

[ Voor 10% gewijzigd door PCSO op 23-01-2014 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:56
Als het woensdag begint, zou het dinsdagavond voor de VIP's (Twitter volgers) beginnen. Twitter in de gaten houden dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wou nog een Xperia Z kopen met de actie maar daar hebben ze in de webshop dus al fijn 40 euro bij op gegooit.. Twijfel twijfel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemvdvliet
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 19:46
Uiteraard heb ik het topic doorgelezen ;) .
Maar het zou knap vervelend zijn als het woensdag toch niet doorgaat!
Zelf sta ik namelijk ook op het punt iets aan te schaffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-09 18:23
Ik ben zelf een paar spiegelreflex camera's aan het volgen en heb een wensenlijst gemaakt en naar pdf geprint.

Zie hier het verschil tussen nu en een paar weken geleden, waarbij nu de camera een stuk duurder is geworden:

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2ufu6m9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben vorige week woensdag naar de mediamarkt geweest en ik wilde een aanbetaling doen voor een macbook pro. De ene stond al klaar om een bon te maken maar ergens wilde ik toch een bevestiging. toen ik dus vroeg of de 29 januari de btw vrije dagen waren zei de medewerker dat ie het even na zou vragen. Zodra hij naar buiten kwam deelde hij mee dat ik het product niet kon reserveren :( dit was bij rotterdam centrum, blijkbaar is reserveren dus toch niet mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 21:56:
ik ben vorige week woensdag naar de mediamarkt geweest en ik wilde een aanbetaling doen voor een macbook pro. De ene stond al klaar om een bon te maken maar ergens wilde ik toch een bevestiging. toen ik dus vroeg of de 29 januari de btw vrije dagen waren zei de medewerker dat ie het even na zou vragen. Zodra hij naar buiten kwam deelde hij mee dat ik het product niet kon reserveren :( dit was bij rotterdam centrum, blijkbaar is reserveren dus toch niet mogelijk
Koop je hem gewoon, krijg je volgende week je btw bedrag terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCSO
  • Laatst online: 10:09
Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 21:56:
Dit is soms mogelijk. Het is aan de vestiging om je wel of niet die mogelijkheid te geven. Het is nogmaals uit coulance om je het product nu mee te geven of te reserveren en volgende week je de korting te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
IUser schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 20:58:
Je had ze even naar Kieskeurig.nl moeten laten gaan, ik heb de 70D + 18-55 STM meegekregen voor €999,- Nu volgende week even terug voor de BTW en nog even mijn gekregen VVV bonnen eraf tellen (was helaas nog maar 60 ipv 120 euro maar je kan niet alles hebben) en dan heb ik een 70D voor €765,- *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:49
Marc_87 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 22:03:
[...]

Je had ze even naar Kieskeurig.nl moeten laten gaan, ik heb de 70D + 18-55 STM meegekregen voor €999,- Nu volgende week even terug voor de BTW en nog even mijn gekregen VVV bonnen eraf tellen (was helaas nog maar 60 ipv 120 euro maar je kan niet alles hebben) en dan heb ik een 70D voor €765,- *O*
Ze geven de btw korting over de op dat moment geldende prijs in de winkel.

Dit gaat alleen op indien ze op dat moment ook nog de prijs van €999 in de winkel hanteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:56
Brm-G schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 22:05:
[...]

Dit gaat alleen op indien ze op dat moment ook nog de prijs van €999 in de winkel hanteren.
Hoe dan ook is dit een scherpe deal _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
Brm-G schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 22:05:
[...]

Vorig jaar ook gewoon gehad over bijna de laagste prijs garantie (was stom van mijzelf) en over de 70-200mm f4/L dus daar zit ik niet overin. Anders retourneer ik het gewoon. Heb mijn 650D toch nog niet verkocht. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PCSO schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 21:58:
[...]

Dit is soms mogelijk. Het is aan de vestiging om je wel of niet die mogelijkheid te geven. Het is nogmaals uit coulance om je het product nu mee te geven of te reserveren en volgende week je de korting te geven.
vreemd dat ze dit bij de ene klant wel toestaan en de andere niet. ik denk als k me mond had gehouden over de btw actie dat het wel zou zijn gelukt. anders morgen ff bij de alexandrium proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Niet online
Marc_87 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 22:03:
[...]

Owh shoot. Ik dacht dat laagste prijs alleen geldt binnen zoveel omtrek nabij andere winkels. Volgens mij is fotobooms het goedkoopst. Maar ik heb er idd niet aan gedacht. Mocht de btw actie voor deze camera gelden dan is het toch ook een scherpe prijs. Zo goedkoop vind je het nergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
IUser schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 22:22:
[...]

Owh shoot. Ik dacht dat laagste prijs alleen geldt binnen zoveel omtrek nabij andere winkels. Volgens mij is fotobooms het goedkoopst. Maar ik heb er idd niet aan gedacht. Mocht de btw actie voor deze camera gelden dan is het toch ook een scherpe prijs. Zo goedkoop vind je het nergens.
Je bent en blijft een Nederlander toch? En de Media Markt kan dat best hebben. De allergoedkoopste was €994,- maar omdat dat geen officiële Canon dealers zijn gaat dat niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Marc_87 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 22:27:
[...]

Je bent en blijft een Nederlander toch? En de Media Markt kan dat best hebben. De allergoedkoopste was €994,- maar omdat dat geen officiële Canon dealers zijn gaat dat niet op.
Naar welk filiaal was jij ook alweer gegaan? Zoetermeer toch? Ga ook voor een Canon 70D, maar dan voor alleen de body. Woon in Delft, dus kan kiezen uit Rotterdam, Den Haag of Zoetermeer, maar als jij zonder al teveel moeite bij Zoetermeer al succes hebt geboekt dan weet ik genoeg :P

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
Yellowneck schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 22:35:
[...]

Naar welk filiaal was jij ook alweer gegaan? Zoetermeer toch? Ga ook voor een Canon 70D, maar dan voor alleen de body. Woon in Delft, dus kan kiezen uit Rotterdam, Den Haag of Zoetermeer, maar als jij zonder al teveel moeite bij Zoetermeer al succes hebt geboekt dan weet ik genoeg :P
Nee ben naar Utrecht gegaan, maar aangezien ze altijd de laagste prijs garantie hebben kunnen ze daar niet omheen.

Helaas zijn er ook veel mensen die hierin trappen want de verkoper toetsten direct €1099,- bij mij in voor de camera met kitlens. Dit zal waarschijnlijk ook de prijs zijn voor de BTW actie aangezien die in webshop niet meer te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
IUser schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 22:22:
[...]

Dat is ook zo, laat je niet anders wijs maken. Zie de FAQ in de topicstart, de andere winkel moet in een straal van 15km van de MediaMarkt zitten en mag dus geen webwinkel zijn. Als een MM akkoord gaat met kieskeurig.nl, heb je geluk, dat is immers niet volgens de voorwaarden. ;)

De actie wordt op politiek correcte wijze inmiddels op Twitter door de officiële MediaMarkt account al niet meer ontkent:
https://twitter.com/mediamarkt_nl/status/425213118491656192

[ Voor 11% gewijzigd door MooDyBLueS op 23-01-2014 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Niet online
Marc_87 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 22:45:
[...]

Helaas zijn er ook veel mensen die hierin trappen want de verkoper toetsten direct €1099,- bij mij in voor de camera met kitlens. Dit zal waarschijnlijk ook de prijs zijn voor de BTW actie aangezien die in webshop niet meer te vinden is.
[quote]MooDyBLueS schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 23:02:
[...]

Bij crucius was hij 1079 geloof ik. Toen ik een screenshot liet zien van de MM webshop van 1039, keek hij in een ander intern systeem. En paste gelijk de prijs aan. Ook al was het artikel niet in de webshop te krijgen.

[ Voor 97% gewijzigd door IUser op 23-01-2014 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish_from_96
  • Laatst online: 09-03 11:17
Voor alle tweakers die een nexus 5 willen bemachtigen tijdens de btw actie:

Na wat navraag te hebben gedaan blijkt dat de verwachte levering van nieuwe nexus 5 apparaten van deze week vertraging heeft opgelopen. De nieuwe levering nexus 5's komt pas ruim na de btw actie! Dit geldt in ieder geval voor alle vestigingen in Rotterdam. Er is mij daarnaast verteld dat dit vermoedelijk ook voor de rest van nederland geldt :(

De voorraad is als volgt in rotterdam (op 23-1-2014):
- Rotterdam Alexandrium: ongeveer 20 stuks
- Rotterdam Centrum: 11 stuks
- Rotteram beijerlandselaan: onbekend

Daarnaast om het één en ander te verduidelijken, de mediamarkt medewerkers hebben de volgende instructies gehad:

- Reseveringen voor de btw-actie mogen niet meer worden geplaatst mits het betreffende product niet meer op voorraad is
- Het is tegen de regels om nu al producten voor de prijs van de btw-actie te verkopen.

Betreffende de nexus 5's:
Er wordt aangeraden nu alvast het apparaat te kopen en volgende week het geld terug te halen, aangezien ze als warme broodjes over de toonbank gaan. Wees er dus op tijd bij anders loop je hem mis!

Toevoeging:
Het is maar de vraag of ook alle filialen zich hier aan houden uiteraard ;) . Het is namelijk nogal een puinhoop als het gaat om regels bij de mediamarkt 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Fish_from_96 op 23-01-2014 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:54
@FappieeeNL
Bedankt!

Ik heb zojuist een televisie gekocht. Ik hou em nog even dicht tot maandag -mocht de actie dan bekend gemaakt worden- of anders tot woensdag. Hoop natuurlijk dat het z.s.m. bekend gemaakt wordt.

Update: De televisie die ik gekocht heb staat al ruim twee weken op dezelfde prijs. Zowel in de winkel als op de website 465,-

[ Voor 22% gewijzigd door crobo op 23-01-2014 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Vandaag 2 monitoren gekocht in Arnhem, die schermen die ik in eerste instantie op het oog had, waren niet voorradig. Uiteindelijk maar 2 samsung schermen meegenomen, toen ik woord "BTW actie" en "Volgende week" in de mond nam werd het wel even stil. Toen hij uit het magazijn kwam lopen met mijn schermen zei hij "Niet vergeten volgende week even terug te komen met de bon, dan krijg je een deel van je geld terug".
Helaas wou de cassiere het niet op de bon vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish_from_96
  • Laatst online: 09-03 11:17
Was iets vergeten te vermelden betreffende het terugkrijgen van het verschil in prijs:

- Je mag de producten gewoon gebruiken. Je hoeft enkel de bon mee te nemen naar de desbetreffende afdeling en dan zal je het verschil terugkrijgen (zij maken dat in orde). Met de bon bedoel ik dat a4'tje en het betaalbonnetje.

- Je hoeft enkel de bon mee te nemen, dus geen gedoe met je product meenemen of überhaupt in de verpakking laten :)

Ook hierbij geldt dat dit de eigenlijke regels zijn, het is alleen de vraag of ze worden nagestreeft door ieder filiaal. Ik hoorde al mensen waartegen was gezegd dat ze de doos dicht moesten houden of zelfs het product dicht mee moesten nemen. Dit hoeft dus officieel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 22:46

Zyron

BWRAAAAP

Dat laatste zal vooral het geval zijn bij evt. retourneren 'mocht de actie niet doorgaan', neem ik aan. ;)

Thanks voor de informatie, Fappie, we gaan morgen de boel maar gewoon alvast halen (Nexus 5 + Moto G) en dan gaan we woensdag of donderdag het verschil wel even terughalen. Mocht er iemand moeilijk doen, dan zoek ik gewoon een ander personeelslid op. :)

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tottianovic
  • Laatst online: 05-08 19:02
crobo schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 23:57:
@FappieeeNL
Bedankt!

Ik heb zojuist een televisie gekocht. Ik hou em nog even dicht tot maandag -mocht de actie dan bekend gemaakt worden- of anders tot woensdag. Hoop natuurlijk dat het z.s.m. bekend gemaakt wordt.

Update: De televisie die ik gekocht heb staat al ruim twee weken op dezelfde prijs. Zowel in de winkel als op de website 465,-
mag ik vragen over welke televisie jij het hebt? want ik wil namelijk ook een televisie kopen.

bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-08 16:16

Radjesh

hoi

tottianovic schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 01:08:
[...]

mag ik vragen over welke televisie jij het hebt? want ik wil namelijk ook een televisie kopen.

bedankt alvast.
http://www.mediamarkt.nl/...82,842699.html?langId=-11

Denk die :)

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 02:54
GerbrandR schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 21:03:
Alleen als je met waardebonnen je aankoop hebt gedaan. Denk ik. Ik heb reeds meerdere malen in de randstad bij meerdere filialen geld terug gekregen voor producten die ik niet met waardebonnen had betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fezoj
  • Laatst online: 10-06 12:42
Fish_from_96 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 00:27:
Was iets vergeten te vermelden betreffende het terugkrijgen van het verschil in prijs:

- Je mag de producten gewoon gebruiken. Je hoeft enkel de bon mee te nemen naar de desbetreffende afdeling en dan zal je het verschil terugkrijgen (zij maken dat in orde). Met de bon bedoel ik dat a4'tje en het betaalbonnetje.

- Je hoeft enkel de bon mee te nemen, dus geen gedoe met je product meenemen of überhaupt in de verpakking laten :)

Ook hierbij geldt dat dit de eigenlijke regels zijn, het is alleen de vraag of ze worden nagestreeft door ieder filiaal. Ik hoorde al mensen waartegen was gezegd dat ze de doos dicht moesten houden of zelfs het product dicht mee moesten nemen. Dit hoeft dus officieel niet.
vandaag (23-1 ;) ) een nexus 5 gehaald in MM Ede. Er waren er nog "slechts" een stuk of 30 op voorraad. Haast u niet! O-)

Zeggen wat je denkt is zilver, weten wat het uitwerkt is goud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:54
Klopt! Met de btw actie betaal je dan 384,- Niet slecht als je het mij vraagt. Of kent er iemand een betere aanbieding? Suggesties altijd welkom.
Zyron schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 00:59:
Dat laatste zal vooral het geval zijn bij evt. retourneren 'mocht de actie niet doorgaan', neem ik aan. ;)
Denk ik ook.

[ Voor 12% gewijzigd door crobo op 24-01-2014 01:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabaman
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-05 15:38
fezoj schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 01:44:
[...]

vandaag (23-1 ;) ) een nexus 5 gehaald in MM Ede. Er waren er nog "slechts" een stuk of 30 op voorraad. Haast u niet! O-)
Is in Ede een zwarte te verkrijgen?
Pagina: 1 ... 8 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
<center><h1>WAARSCHUWING: DIT TOPIC IS <b>NIET</b> BEDOELD OM ZELFZOEKVRAAGJES TE STELLEN!</h1></center>

Svp geen verzoekjes om kopieen van kassabonnen e.d.

Helaas is dit topic verworden tot een dumpplek waar luie vraagjes worden gedumpt. Zoals op Tweakers.net overal de bedoeling is: <b>eerst</b> zelf op zoek gaan, en als je een vraag stelt, dan ook laten zien dat je het geprobeerd hebt. Bij herhaald gebrek aan inzet kunnen sancties volgen, en zal het topic mogelijk op slot gaan. Benadeel svp de mede-tweakers niet en laat het niet zover komen.

Lees de <a href='http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1576345'><b>FAQ</b></a> in de openingspost, daar worden bijna alle vragen in beantwoord.