[29-01 t/m 02-02] MediaMarkt BTW weg ermee actie

Pagina: 1 ... 9 ... 31 Laatste
Acties:
  • 333.660 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:43
Zag net bcc reclame, die beloofden laagste prijs garantie, zelfs als de concurrentie stuntte. Met duidelijk in beeld een ballon in de kleuren en vorm van de btw weg ermee actie.

Dus als zelfs de grote tegenhanger ermee zijn reclame maakt, is het imo heel zeker dat het doorgaat.

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:20

vhal

ಠ_ಠ

Fish_from_96 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 23:43:
Voor alle tweakers die een nexus 5 willen bemachtigen tijdens de btw actie:

Na wat navraag te hebben gedaan blijkt dat de verwachte levering van nieuwe nexus 5 apparaten van deze week vertraging heeft opgelopen. De nieuwe levering nexus 5's komt pas ruim na de btw actie! Dit geldt in ieder geval voor alle vestigingen in Rotterdam. Er is mij daarnaast verteld dat dit vermoedelijk ook voor de rest van nederland geldt :(
In de MM Zoetermeer stonden er afgelopen woensdag nog genoeg N5 in de schappen. Had mijzelf bijna verleid maar mijn N4 is nog goed genoeg. :P Maar ze gaan wel snel weg, in de kassarij van 4 mensen stonden er al 2 met een N5 in hun handen.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xynix
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 12:20
Gisterenavond naar de MM Arena geweest en de Nikon D610 body gehaald. Deze zou niet meedoen volgende week, Omdat deze weinig te krijgen is en erg nieuw. (waren er nog maar 2 van op voorraad) Toch een deal kunnen maken dat ik hem voor €1450,00 meekreeg. volgende week toch maar in de gaten houden of hij alsnog meedoet. Ben in iedergeval tevreden naar huis gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
vhal schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 07:10:
[...]

In de MM Zoetermeer stonden er afgelopen woensdag nog genoeg N5 in de schappen. Had mijzelf bijna verleid maar mijn N4 is nog goed genoeg. :P Maar ze gaan wel snel weg, in de kassarij van 4 mensen stonden er al 2 met een N5 in hun handen.
Bij de MM Heerlen lagen ook nog genoeg N5 in de schappen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft

Betreffende de nexus 5's:
Er wordt aangeraden nu alvast het apparaat te kopen en volgende week het geld terug te halen, aangezien ze als warme broodjes over de toonbank gaan. Wees er dus op tijd bij anders loop je hem mis!
Wat ik al een week zeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
MM Eindhoven had alleen nog maar witte Nexus 5 zag ik gister. Dus als je daar de Nexus 5 wilt scoren zwart heb je helaas pech :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:13
xynix schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 07:31:
Gisterenavond naar de MM Arena geweest en de Nikon D610 body gehaald. Deze zou niet meedoen volgende week, Omdat deze weinig te krijgen is en erg nieuw. (waren er nog maar 2 van op voorraad) Toch een deal kunnen maken dat ik hem voor €1450,00 meekreeg. volgende week toch maar in de gaten houden of hij alsnog meedoet. Ben in iedergeval tevreden naar huis gegaan.
Dat zou jammer zijn, wil ook een D610 gaan halen. Ik hoor steeds vaker dat Nikon niet mee zou doen. Zowiezo heeft Nikon nooit aanbiedingen of cash back acties. Maar € 1450 is zeker netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick89
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online

Patrick89

PSN : Gamesource

JazzySOB schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 08:34:
[...]

Dat zou jammer zijn, wil ook een D610 gaan halen. Ik hoor steeds vaker dat Nikon niet mee zou doen. Zowiezo heeft Nikon nooit aanbiedingen of cash back acties. Maar € 1450 is zeker netjes.
Dat zou dan iets van de laatste jaren zijn denk ik dan.

Ik heb ooit mijn D700 er gekocht voor 1555 toen was hij dik 1800 euro.

En met de vorige btw actie een 70-200 VRII op te kop kunnen ook voor iets van 1555 (Scheelde ook zo'n 400 euro)

Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xynix
JazzySOB schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 08:34:
[...]

Er werd mij verteld dat Nikon wel mee doet maar uitgezonderd de D800 en de D610
glas kon ik ook met korting meekrijgen. dit zou wel meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
xynix schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 08:36:
[...]

Er werd mij verteld dat Nikon wel mee doet maar uitgezonderd de D800 en de D610
glas kon ik ook met korting meekrijgen. dit zou wel meedoen.
Jammer want ik had juist de D610 of eventueel de D800 op het oog. Die laatste is ondertussen toch een aantal jaartjes oud. Heb je de D800 ook gezien in Arena?
Wil er ook een AF-S 28mm f1.8G bij kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xynix
JazzySOB schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 08:46:
[...]

Jammer want ik had juist de D610 of eventueel de D800 op het oog. Die laatste is ondertussen toch een aantal jaartjes oud. Heb je de D800 ook gezien in Arena?
Wil er ook een AF-S 28mm f1.8G bij kopen.
Ja die was ook op voorraad, je krijgt nu 10%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Heb je toevallig de prijs gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fezoj
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-06 12:42
gabaman schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 06:59:
[...]

Is in Ede een zwarte te verkrijgen?
Yups!

Zeggen wat je denkt is zilver, weten wat het uitwerkt is goud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommymeerNL
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-08 12:13
Ik zou graag een Fitbit Flex willen bestellen. Deze is vandaag in de dagaanbieding voor 88 euro.
Maar met de BTW actie zou dit bedrag uit komen op 82,60 (100 / 1.21)

Denken jullie dat de Fitbit (en andere activiteits trackers) gewoon mee doen met de BTW actie? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fezoj
  • Laatst online: 10-06 12:42
tommymeerNL schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 09:59:
Ik zou graag een Fitbit Flex willen bestellen. Deze is vandaag in de dagaanbieding voor 88 euro.

Denken jullie dat de Fitbit (en andere activiteits trackers) gewoon mee doen met de BTW actie? :P
Wat denk je zelf? En waar baseer je dat op? O-)

Zeggen wat je denkt is zilver, weten wat het uitwerkt is goud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
tommymeerNL schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 09:59:

Heel eerlijk: voor die € 6 zou ik hem lekker vandaag bestellen. De kans dat hij straks toch niet mee blijkt te doen met de btw actie is mijns inziens te groot en dan zou je ineens weer € 12 meer moeten betalen dan vandaag. Het is aan jou of je dat wilt afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommymeerNL
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-08 12:13
MooDyBLueS schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 10:06:
[...]

Heel eerlijk: voor die € 6 zou ik hem lekker vandaag bestellen. De kans dat hij straks toch niet mee blijkt te doen met de btw actie is mijns inziens te groot en dan zou je ineens weer € 12 meer moeten betalen dan vandaag. Het is aan jou of je dat wilt afwachten.
Bedankt voor je advies! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VR46
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 12:51
Heb even gegoogled en kwam deze pagina tegen. Misschien verklapt die binnenkort meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
Ongetwijfeld! En ook het Twitter account in de gaten houden, daar verklapte MediaMarkt laatst al dat we die in de gaten moeten houden. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
Tot mijn grote verbazing zag ik bij de pricewatch dat 'mijn product' vanochtend met €30,- verlaagd is. Hopelijk houden ze die prijs aan de komende week. Dat scheelt met de BTW-actie toch weer €25,- extra.

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tottianovic
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-08 19:02
Ik ben benieuwd naar over wat voor product je 't over hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook wel, twee producten die ik wil halen zijn sinds maandag alweer duurder geworden.
Ik had bewust maandag al screenshots gemaakt van de MM-productpagina, dus viel het me nu direct op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:41
tottianovic schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 10:28:
Ik ben benieuwd naar over wat voor product je 't over hebt.
Me 2 ;) Ik houd zelf circa 9 items in de gaten sinds 3 weken. En rara 7 zijn er al gestegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hou de macbook in de gaten die is gelukkig niet in prijs gestegen. de rest heb ik niet op gelet. doen accesoires mee aan de actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Noem me paranoide, maar ik ben er een beetje huiverig voor om het te plaatsen. Het gaat in ieder geval om een beamer die online te koop is. Ik heb 'm bewust niet in mijn ( mediamarkt) watchlist gezet. Ook bekijk 'm in het overzicht met alle beamers om geen directe pageview te genereren.

Ik vraag me anders af hoe ze anders tot die prijsschommelingen komen. Ik heb in dit topic eerder mensen gezien die 5 van de 6 laptops in prijs zagen stijgen die in hun watchlist stonden.

Ja. Het klinkt toch wel een beetje paranoide als ik mijn eigen tekst teruglees. :) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGNL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Net een MacBook bij MM Arena gehaald.
Toen ik begon over de btw vrije dagen, deed de verkoper net of hij van niks wist. Maar hij had een glimlach van oor tot oor. Dus ik weet genoeg :)
Daarna begon hij over beste prijs garantie. Ik ga donderdag me geld terughalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:54
Voor alle tweakers die een nexus 5 willen bemachtigen tijdens de btw actie:

Na wat navraag te hebben gedaan blijkt dat de verwachte levering van nieuwe nexus 5 apparaten van deze week vertraging heeft opgelopen. De nieuwe levering nexus 5's komt pas ruim na de btw actie! Dit geldt in ieder geval voor alle vestigingen in Rotterdam. Er is mij daarnaast verteld dat dit vermoedelijk ook voor de rest van nederland geldt :(
Je hebt vrees ik gelijk :-(

Ik heb net Mediamarkt Utrecht gebeld: men wist niet te vertellen wanneer er een nieuwe levering zou binnenkomen. Het kan vandaag zijn, volgende week of daarna.
Dinsdag werd nog verteld dat eind deze week de levering zou binnenkomen.

Zou de vertraging een bewuste actie zijn van Mediamarkt?

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ener103
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:23
Ik ben aan het kijken voor een andere tv.
Dus ik denk die btw actie is mooi

Bijv Samsung ue46f6400. Kost bij mediamarkt 899. Zonder btw is ie 742,98

In de pricewatch bij bijv redcoon 737 incl verzendkosten. Is nl model.

Idd goed de pricewatch in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mother_lepard
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:51
Iemand een idee hoe het werk als je een Nexus 5 via de website besteld en kiest voor ophalen in je MediaMarkt vestiging (zwart is daar nu niet op voorraad). Waar moet je dan weze nvoor de BTW korting volgende week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NYfan
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-12-2022
De MM lacht zich echt een slag in de rondte bij het lezen van deze topic, want dat doen ze natuurlijk! :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:54
Fruitschaal schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 10:57:
Noem me paranoide, maar ik ben er een beetje huiverig voor om het te plaatsen. Het gaat in ieder geval om een beamer die online te koop is. Ik heb 'm bewust niet in mijn ( mediamarkt) watchlist gezet. Ook bekijk 'm in het overzicht met alle beamers om geen directe pageview te genereren.

Ik vraag me anders af hoe ze anders tot die prijsschommelingen komen. Ik heb in dit topic eerder mensen gezien die 5 van de 6 laptops in prijs zagen stijgen die in hun watchlist stonden.

Ja. Het klinkt toch wel een beetje paranoide als ik mijn eigen tekst teruglees. :) 8)7
Maybe ben ik mede-paranoide met jou. Ik doe namelijk hetzelfde.
Bewust geen verlanglijstje gemaakt en maar enkele keren de prijs van het artikel bekeken.

Sowieso bestaat er een systeem welke bijhoudt hoe 'populair' een product is en aan de hand daarvan de prijzen gaan verhogen. Dit word/werd veel bij vliegvaartmaatschappijen gedaan. Of Media Markt dit ook doet weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
NYfan schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:05:
De MM lacht zich echt een slag in de rondte bij het lezen van deze topic, want dat doen ze natuurlijk! :P :P
Op hoop van zege dat ze goed gezind zijn deze week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
Xfile schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:03:
[...]
Ja, zeker weten! Ze proberen zoveel mogelijk producten uit voorraad te halen en pas weken later te leveren, want ze willen zo min mogelijk verkopen tijdens de actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 13:07

Cis

Ik heb speciaal gewacht op de Shure SE215 oordopjes. Waren bij zowel bij Mediamarkt als Saturn 99,99.
Normale prijs, maar met 17% korting zou het een mooie deal worden!!

Zojuist kijk ik nogmaals op de webshop en bij pricewatch, en warempel: bij MM en Saturn zijn de oordopjes niet meer te koop.
Ik ga vanavond even fysiek bij de Mediamarkt kijken, maar dit zal wel weer zo'n specifiek product zijn dat enkel via internet te koop is :-/

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
MooDyBLueS schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:13:
[...]

Ja, zeker weten! Ze proberen zoveel mogelijk producten uit voorraad te halen en pas weken later te leveren, want ze willen zo min mogelijk verkopen tijdens de actie.
Ze proberen van de witte versie van de Nexus 5 af te komen. Daar zijn er genoeg van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranberry
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:27
Ben benieuwd of de prijzen in de winkel ook nog omhoog gaan. Van een aantal voor mij interessante artikelen was de prijs in de winkel gelijk aan die op de webshop.

MM slaagt er enorm goed de aandacht op zich te vestigen. Gigantisch. Alleen al in dit topic... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mij special hier aangemeld voor dit topic. Las zelf vanaf het begin al mee via Google search >:)
Ben zelf gisteren naar de Mediamarkt geweest in Enschede waar ze ook eigenlijk niks los lieten. Medewerkster bij de klantenservice balie kon wel vertellen dat er binnenkort een actie was, MAAAR.. zij wisten ook niet wanneer. :P (WELLUS :+ )
Natuurlijk is het overal vrij duidelijk dat de actie gewoon begint volgende week, al wacht ik nog wel even met mijn aankoop. Mediamarkt is namelijk enkel voordeliger met de tv die ik op oog heb tijdens de btw actie. Als hij sowieso bij MM goedkoper was had ik hem al gekocht en als de actie dan bijvoorbeeld niet door gegaan was, jammer dan. Maar zonder actie zou ik hem niet bij MM kopen maar bij Redcoon bijvoorbeeld, dus ik wacht de officiële bevestiging nog even af voor extra zekerheid. Want de tv nu kopen en in de doos laten om retour te kunnen doen heb ik ook niet echt zin aan.
Wel kon MM Enschede mij vertellen dat mocht ik nu een product kopen en hij binnen 14 dagen goedkoper is ik enkel een bonnetje zou moeten laten zien en ik het verschil terug zou krijgen. Het product mocht gewoon gebruikt zijn.
Dus als de actie Maandag aangekondigd word haal ik mijn tv meteen op, maar laat ik wel heel duidelijk op de bon zetten dat ik mijn geld terug kan komen halen met enkel de bon op Woensdag. Gewoon, voor de zekerheid. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
Mother_lepard schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:05:
Iemand een idee hoe het werk als je een Nexus 5 via de website besteld en kiest voor ophalen in je MediaMarkt vestiging (zwart is daar nu niet op voorraad). Waar moet je dan weze nvoor de BTW korting volgende week?
Je zou de Mediamarkt kunnen bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
Mother_lepard schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:05:
In principe doet de webshop zelf niet mee. Echter, als je enkel reserveert en ook pas in de winkel hoeft te betalen, dan lijkt het mij duidelijk: je krijgt immers een bon in de winkel. Ik denk dat het aankomt op waar je betaalt: online of de winkel.
Maar wat Xfile zegt: bel ze anders voor de zekerheid even. Je kan je vraag aan hun ook anders stellen: Stel dat ik een Nexus 5 online reserveer om bij jullie op te halen, kan ik hem dan ook eventueel bij jullie terugbrengen als ik er toch van af wil zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mother_lepard
MooDyBLueS schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:34:
[...]

In principe doet de webshop zelf niet mee. Echter, als je enkel reserveert en ook pas in de winkel hoeft te betalen, dan lijkt het mij duidelijk: je krijgt immers een bon in de winkel. Ik denk dat het aankomt op waar je betaalt: online of de winkel.
Maar wat Xfile zegt: bel ze anders voor de zekerheid even. Je kan je vraag aan hun ook anders stellen: Stel dat ik een Nexus 5 online reserveer om bij jullie op te halen, kan ik hem dan ook eventueel bij jullie terugbrengen als ik er toch van af wil zien?
Betaling gaat via de website. Bellen kan natuurlijk, maar mijn ervaring is, dat afhankelijk van wie je aan de telefoon krijgt, je een ander verhaal hoort. 8)7 Vanavond maar even langsgaan en kijken of ik in de vestiging zelf een toestel kan bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerbrandR
  • Laatst online: 17-03 20:21
Net toch maar een Macbook gehaald en ik ken mezelf. Kan toch niet wachten tot volgende week met uitpakken. Dus ik neem het risisco maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
Mother_lepard schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:41:
[...]

Betaling gaat via de website. Bellen kan natuurlijk, maar mijn ervaring is, dat afhankelijk van wie je aan de telefoon krijgt, je een ander verhaal hoort. 8)7 Vanavond maar even langsgaan en kijken of ik in de vestiging zelf een toestel kan bestellen.
Voor de duidelijkheid een vraag: als je het toestel nu besteld bij de winkel van Mediamarkt en je krijgt het toestel pas ná de BTW weg ermee actie, geldt de 21% korting dan nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xfile schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:46:
[...]

Voor de duidelijkheid een vraag: als je het toestel nu besteld bij de winkel van Mediamarkt en je krijgt het toestel pas ná de BTW weg ermee actie, geldt de 21% korting dan nog?
nee dan geldt de actie niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGNL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
GerbrandR schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:45:
Net toch maar een Macbook gehaald en ik ken mezelf. Kan toch niet wachten tot volgende week met uitpakken. Dus ik neem het risisco maar.
Heb hier exact hetzelfde, MBP staat al aan:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
Xfile schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:46:
[...]

Wat kuikentje2 zegt klopt. Want: er kan (officieel) niet gereserverd of besteld worden tijdens de actie. Je moet dan zorgen dat je een afspraak maakt met de medwerker die vastlegt op de bestelbon en het liefst zelfs al iets (10% bijv.) aanbetaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MooDyBLueS schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:51:
[...]

Wat kuikentje2 zegt klopt. Want: er kan (officieel) niet gereserverd of besteld worden tijdens de actie. Je moet dan zorgen dat je een afspraak maakt met de medwerker die vastlegt op de bestelbon en het liefst zelfs al iets (10% bijv.) aanbetaalt.
wtje wat het meest vervelende is. ik ben naar rotterdam centrum geweest en een macbook konden ze helemaal niet reserveren voor me, ook niet met aanbetaling dus ik ga het vandaag nog maar probere en anders ga ik naar alexandrium om het daar maar te proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:05
Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:53:
[...]

wtje wat het meest vervelende is. ik ben naar rotterdam centrum geweest en een macbook konden ze helemaal niet reserveren voor me, ook niet met aanbetaling dus ik ga het vandaag nog maar probere en anders ga ik naar alexandrium om het daar maar te proberen
Waarom reserveren? Koop dat ding gewoon vandaag, laat hem lekker in de doos zitten. En ga volgende week het verschil terug halen. Mocht de Macbook onverwachts niet meedoen, dan kun je de Macbook gewoon terug brengen mits in gesealde doos.

Vraag eerst even of je een gesealde doos gewoon kunt retourneren bij de desbetreffende Mediamarkt :)

[ Voor 8% gewijzigd door SquareOne op 24-01-2014 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kale Kiwi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-09 23:07
Brm-G schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 12:21:
[...]

Waarom reserveren? Koop dat ding gewoon vandaag, laat hem lekker in de doos zitten. En ga volgende week het verschil terug halen. Mocht de Macbook onverwachts niet meedoen, dan kun je de Macbook gewoon terug brengen mits in gesealde doos.
Ik denk om de volgende reden, maar weet net of dit klopt: ik dacht dat de laagste prijs garantie alleen geldig is als iets ook op voorraad is. Stel jij komt volgende week terug met je MacBook, en alle MacBooks zijn dan al uitverkocht, krijg je dan het verschil nog wel terug?
a. Het product is nieuw, compleet in originele verpakking en direct uit voorraad leverbaar.

[ Voor 8% gewijzigd door Kale Kiwi op 24-01-2014 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Yorick schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 12:23:
[...]

Ik denk om de volgende reden, maar weet net of dit klopt: ik dacht dat de laagste prijs garantie alleen geldig is als iets ook op voorraad is. Stel jij komt volgende week terug met je MacBook, en alle MacBooks zijn dan al uitverkocht, krijg je dan het verschil nog wel terug?

[...]
Ik weet toevallig dat er genoeg op voorraad is. ze hebben veel macbooks besteld. maar ik weet dat het hard zal gaan dus ik ben bang dat ik als ik het woensdag ga halen dat ik hem niet kan krijgen. ik wil nu gwn een aanbetaling verrichten en hem dan op woensdag afhalen. Aan de andere kant ben ik gwn te gierig om nu 1329 te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:36
Zwarte Nexus 5 uitverkocht nu in Breda, onduidelijk wanneer ze komen volgende week..

Edit: Het zelfde voor voor Eindhoven & Rotterdam Alexandrium.

[ Voor 27% gewijzigd door Dacuuu op 24-01-2014 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loenerd
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-04-2024
Ener103 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:05:
Ik ben aan het kijken voor een andere tv.
Dus ik denk die btw actie is mooi

Bijv Samsung ue46f6400. Kost bij mediamarkt 899. Zonder btw is ie 742,98

In de pricewatch bij bijv redcoon 737 incl verzendkosten. Is nl model.

Idd goed de pricewatch in de gaten houden.
Vergeet niet dat wanneer je hem bij MM haalt, je er 1 jaar gratis Netflix bij krijgt. BIj Redcoon is die actie niet geldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Over een maand komt de Nexus 5 32Gb uit in Nederland..niet dat je straks spijt krijgt. Al ligt de prijs veel hoger natuurlijk.

nieuws: LG brengt 32GB-versie Nexus 5 in Nederland uit

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mother_lepard
Mandrake466 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 13:00:
Over een maand komt de Nexus 5 32Gb uit in Nederland..niet dat je straks spijt krijgt. Al ligt de prijs veel hoger natuurlijk.

nieuws: LG brengt 32GB-versie Nexus 5 in Nederland uit
Die is al een tijd via Duitsland beschikbaar. (met wat truuks of je moet een kennis in Duitsland hebben wonen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
Brm-G schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 12:21:
[...]

Wil je alsjeblieft geen adviezen geven die mensen mogelijk met duizenden euro's niet terug te brengen producten laten zitten?!

Lees a.u.b. even de regels door alvorens zoiets te roepen:
11.3 Uitgesloten van retour en omruiling zijn:

a. Prepaid- en softwarepakketten.

b. Licentiegebonden producten.

c. Navigatieapparatuur.

d. Desktopcomputers, notebooks, tablets, smartphones en overige datadragende producten.
Bron: MediaMarkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochem4207
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
Sorry voor de waarschijnlijk al 10x gevraagde vraag, in de faq staat:

* Computer:
- Apple iPad

Dus de MacBookPro Retina 13/15" doen wel mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NYfan
jochem4207 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 13:19:

* Computer:
- Apple iPad

Voor zover ik weet en het begrijp: JA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:19
Gisteren weer problemen met m'n TV. Naar de Mediemarkt gereden en een ander uitgezocht.

De verkoper kon niets zeggen over de actie maar hij zij wel dat ik binnen 14 dagen met de bon terug kon komen en het verschil terug zou krijgen als er daadwerkelijk een actie zou komen.

Nu maar hopen dat het ook daadwerkelijk zo is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
jochem4207 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 13:19:

* Computer:
- Apple iPad

Geen gekke vraag hoor. Dat zijn de voorwaarden van vorig jaar, maar er zal waarschijnlijk niet al teveel aan veranderen. Je moet het zo lezen dat alleen de iPad uitgezonderd, dus andere Apple producten van de computerafdeling doen wel mee. Waaronder dus MacBooks, iMacs en Cinema Displays.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerfox
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-06 00:53

Zerfox

^this guy

Conversatie die ik op dit moment met het Media Markt Webshop team heb:
Donderdag 23 januari 16:56 door

ONDERWERP: BTW, weg ermee!

Beste,

Ik heb bij Media Markt Hengelo een LG Nexus 5 zwart gereserveerd omdat deze niet op voorraad was. Na een week wisten ze nog steeds niet wanneer de telefoon leverbaar zou zijn en ik attendeerde telefonisch (Afgelopen Zondag 12:00) de medewerkerster in kwestie erop dat via de webshop de telefoon wel te bestellen was en zelfs de volgende dag al thuisbezorgd kon zijn.

Ze bevestigde dat en toen vroeg ik of ik als ik de telefoon kocht via de webshop in aanmerking kwam voor de 'laagste prijs garantie' voor de aankomende BTW actie (29-01 t/m 02-02). Ze zei dat ik bij een Media Markt vestiging met de factuur dan het verschil in prijs terug zou krijgen.

Ik heb de telefoon dus besteld en zojuist ontvangen, maar ik las net in de algemene voorwaarden dat de webshop is uitgesloten van de laagste prijs garantie.

Moet ik nu met jullie, de Media Markt Hengelo of een willekeurig andere vestiging contact opnemen?
Moet ik de telefoon terugsturen en dan tijdens de actie fysiek opnieuw gaan kopen?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Vrijdag 24 januari 12:25 door Media Markt Online

Geachte meneer,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Alle lokale vestiging bieden de laagste prijsgarantie.
Helaas geldt deze garantie niet voor onze webshop.
Om deze reden kunnen wij u helaas niet tegemoet komen in het prijsverschil.

U kunt binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling uw ongebruikte artikel aan ons retourneren.
Retourlabels kunt u aanmaken via onze website onder het kopje "service" > "retourneren/omruilen".
Wij verzoeken u deze op het pakket te plakken en deze in te leveren bij een PostNL-punt.
Zodra het artikel retour is in ons magazijn zullen wij overgaan tot uitbetaling van uw aankoopbedrag. Dit bedrag kunt u dan binnen 5 werkdagen retour verwachten via dezelfde betaalwijze waarmee u afgerekend heeft.
U dient dan een nieuwe bestelling te plaatsen tegen de dan geldende prijs.

Gezien de informatie die u vanuit de vestiging heeft ontvangen, raden wij u aan telefonisch contact met hen op te nemen en na te vragen of zij bereid zijn het prijsverschil aan u te restitueren.
Dit is echter geen verplichting voor de vestiging.
U kunt de vestiging Hengelo bereiken op: 074 - 2657500.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Uw Media Markt team
Vrijdag 24 januari 13:17 door

Beste,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Ik heb telefonisch contact opgenomen met Media Markt Hengelo en het kwam erop neer dat er een willekeurige kassamedewerker opneemt die geen flauw benul heeft wat de algemene voorwaarden zijn en in plaats van dat ze dit erkent, mij een valse toezegging doet.

Nu heb ik gevraagd of ik bij iemand hogerop mijn probleem zou kunnen neerleggen en verwijst ze me door naar de website, waar ik volgens haar contact op kan nemen met iemand met een hogere functie bij Media Markt Hengelo. Ik kan hier echter niets over vinden op de vestigingspagina (http://www.mediamarkt.nl/...kt-Hengelo,10273,-11.html).

Weet u hoe ik contact kan opnemen met Media Markt Hengelo om dit probleem opgelost te krijgen zonder doorverwezen te worden naar de website?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Tuurlijk kan ik mijn LG Nexus 5 met de 7 werkdagen bedenktijd nog terugsturen en dan opnieuw kopen maar ik vind het te gek voor woorden dat een medewerker loze beloftes kan maken in plaats van dat ze erkent dat ze het niet weet.

Tevens lees ik nu voor het eerst de OP en ik zie dat het daar ook in vermeld wordt. Hm. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondaar313
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-04 10:56
Haha, tjah, protocollen he, dat krijg je met grote ketens.

Apple ipad en telefoons staan wel in de op, zullen de macbooks wel mee doen aan de actie? Zou natuurlijk mooi zijn als ik een nieuwe Retina op de zaak kopen kan met extra Mediamarkt korting ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18:40
MooDyBLueS schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 13:10:
[...]

Wil je alsjeblieft geen adviezen geven die mensen mogelijk met duizenden euro's niet terug te brengen producten laten zitten?!

[...]

Mijn ervaringen bij de MediaMarkt, Saturn en MyCom in Groningen zijn heel anders. Wanneer het ongeopend in de doos zit, krijg je zonder moeilijke vragen je geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hortz
  • Laatst online: 16:14
YpeP schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 14:09:
[...]

Mijn ervaringen bij de MediaMarkt, Saturn en MyCom in Groningen zijn heel anders. Wanneer het ongeopend in de doos zit, krijg je zonder moeilijke vragen je geld terug.
Maar ze zijn niet verplicht! Daar gaat het om.
Mensen omschrijven het hier alsof het zo hoort en dat het allemaal kan. Dat is het dus niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Laatst online: 17:05
[...]

[...]

Het staat weliswaar zo in de voorwaarden, maar een volledige gesealde doos nemen ze naar eigen ervaring gewoon terug. Het is logisch dat ze producten die al geactiveerd zijn en waar al data op is opgeslagen niet terug nemen.

Je kunt het altijd navragen bij de desbetreffende Mediamarkt.
Zerfox schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 13:27:
Conversatie die ik op dit moment met het Media Markt Webshop team heb:

[...]

[...]

[...]

Tuurlijk kan ik mijn LG Nexus 5 met de 7 werkdagen bedenktijd nog terugsturen en dan opnieuw kopen maar ik vind het te gek voor woorden dat een medewerker loze beloftes kan maken in plaats van dat ze erkent dat ze het niet weet.

Tevens lees ik nu voor het eerst de OP en ik zie dat het daar ook in vermeld wordt. Hm. :/
Ook hierin zijn Mediamarkten niet eenduidig. Bij de ene Mediamarkt kan het wel gewoon, bij een andere niet.

Ik heb onlangs bij Mediamarkt Heerlen het prijsverschil tussen de prijs in de winkel en de prijs in de webshop terug gekregen.

[ Voor 39% gewijzigd door SquareOne op 24-01-2014 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thethe2010
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-02 13:13
Als de verpakking verzegeld is, mag deze niet verbroken zijn.
Op de kassabon staat ook gestempeld(handmatig) "verzegeld".
Succes met de aankopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish_from_96
  • Laatst online: 09-03 11:17
Xfile schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:03:
[...]

Je hebt vrees ik gelijk :-(

Ik heb net Mediamarkt Utrecht gebeld: men wist niet te vertellen wanneer er een nieuwe levering zou binnenkomen. Het kan vandaag zijn, volgende week of daarna.
Dinsdag werd nog verteld dat eind deze week de levering zou binnenkomen.

Nee dat is het niet. Ze weten van de huidige voorraden dat die zo verkocht zijn. Ik hoor overal dat er nu nog zo'n 20 a 30 stuks op voorraad zijn. Dit lijkt veel, maar ze zijn zo weg. Ze verwachtten deze week een nieuwe levering zodat er genoeg was voor de btw actie maar dit lijkt ze niet te gaan lukken.

Dus nogmaals: Wees er snel bij voordat het te laat is!

Edit:
Ik hoor mensen zeggen dat ze expres de levering vertragen, dit lijkt me sterk als winkel probeer je juist zoveel mogelijk te verkopen lijkt me.

[ Voor 8% gewijzigd door Fish_from_96 op 24-01-2014 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• myrmidon192
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-08 20:44
Ik zit te twijfelen om nu al een Apple laptop te gaan halen.
Ben van plan om hem dan gesealed te bewaren tot de btw actie om eventueel het verschil terug te halen.

Nu vraag ik me achter af, stel ik koop hem nu en hij komt volgende week in de BTW weg ermee actie, maar op het moment dat ik in mijn lokale mediamarkt kom is het model wat ik heb uitverkocht. Heb ik dan nog steeds recht op de BTW weg ermee actie?

Edit : Overigens, al zou ik niet de korting krijgen zou ik hem best willen houden; echter is het dan natuurlijk prijziger dan een met studentenkorting en zou ik een US-Internationaal toetsenbord nemen en iets andere configuratie.

[ Voor 23% gewijzigd door myrmidon192 op 24-01-2014 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Wat mij tegenhoudt is het feit dat het nog helemaal niet 100% zeker is dat de Nexus 5 meedoet met de actie.
Als ik topics lees van de vorige acties dan lijkt het er namelijk op dat deze NIET mee doet met de actie.
Medewerkers kunnen je nu wel anders vertellen maar dat zegt helemaal niets.

Ik was van plan om vanmiddag bij MM Zwolle te gaan kijken maar daar komt nog bij dat je het verschil niet terugkrijgt als het toestel niet meer in voorraad is. En als de N5 dus wél meedoet kun je er van uit gaan dat deze direct uitverkocht raakt.

Dus:
- Niet zeker dat de Nexus 5 ook met de actie mee doet.
- Nu kopen en straks verschil terugvragen kan alleen als N5 in voorraad is.

Met andere woorden, totdat ik de voorwaarden heb waag ik mij er niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Piet91 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 14:49:
Wat mij tegenhoudt is het feit dat het nog helemaal niet 100% zeker is dat de Nexus 5 meedoet met de actie.
Als ik topics lees van de vorige acties dan lijkt het er namelijk op dat deze NIET mee doet met de actie.

Ik was van plan om vanmiddag bij MM Zwolle te gaan kijken maar daar komt nog bij dat je het verschil niet terugkrijgt als het toestel niet meer in voorraad is. En als de N5 dus wél meedoet kun je er van uit gaan dat deze direct uitverkocht raakt.

Dus:

Volgens mij zijn er in dit topic al diverse mensen die de Nexus hebben gehaald en een bevestiging op geld terug kregen. Maar goed, het risico van wachten is dat ie uitverkocht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NYfan
Fruitschaal schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 14:54:
[...]

Volgens mij zijn er in dit topic al diverse mensen die de Nexus hebben gehaald en een bevestiging op geld terug kregen. Maar goed, het is risico van wachten is dat ie uitverkocht is.
En het is per vestiging en per medewerker verschillend hoe er mee wordt om gegaan. Ik zou de gok ook niet wagen....... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish_from_96
  • Laatst online: 09-03 11:17
NYfan schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 14:55:
[...]

En het is per vestiging en per medewerker verschillend hoe er mee wordt om gegaan. Ik zou de gok ook niet wagen....... 8)7
Over het algemeen doet de nexus 5 mee met de actie, maar bepaalde filialen hebben hun eigen uitsluitingen. Dus je zou dan eventueel bij een andere vestiging het geld alsnog terug kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
Brm-G schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 14:17:
[...]

Het staat weliswaar zo in de voorwaarden, maar een volledige gesealde doos nemen ze naar eigen ervaring gewoon terug. Het is logisch dat ze producten die al geactiveerd zijn en waar al data op is opgeslagen niet terug nemen.

Je kunt het altijd navragen bij de desbetreffende Mediamarkt.

[...]

Ook hierin zijn Mediamarkten niet eenduidig. Bij de ene Mediamarkt kan het wel gewoon, bij een andere niet.

Ik heb onlangs bij Mediamarkt Heerlen het prijsverschil tussen de prijs in de winkel en de prijs in de webshop terug gekregen.
Dat is al heel wat anders dan roepen: "het kan!". De manier waarop jij het aangeeft is nogal stellig en suggereert dat het gewoon kan. Natuurlijk is keer op keer gebleken in dit topic en die van de voorgaande jaren, dat het per MediaMarkt en zelfs per medewerker kan verschillen, maar dat is niet waar het om draait.

Als iemand op jouw advies bij de MediaMarkt zou staan waar het toevallig niet kan, dan zit die persoon dus met een product in z'n maag voor een veel te dure prijs. Ik neem aan dat jij dat zelf ook niet zou willen en daarom is het verstandig om altijd een slag om de arm te houden en in de basis uit te gaan van de voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NYfan
Iemand een idee (ervaring?) wat nu het het beste tijdstip (m.b.t. de drukte/stormloop/gekte) is om te gaan op het moment dat de actie start? Juist 's ochtends? Of..? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffelkneer
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 29-08 19:48
In Heerlen een Macbook gekocht. De medewerker gaf aan dat nu kopen verstandig is, 'dan voorkom je de drukte en de kans op teleurstelling volgende week'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sound Rush®
  • Laatst online: 18-02-2024
Kom net van de MM Eindhoven, wilde een Nexus 5 kopen.

Ze hadden alleen nog witte, zwarte waren op.
Ik vroeg of hij wist wanneer ze weer geleverd worden.

Zijn reactie: "Ja die zijn besteld, 100 stuks. Misschien morgen, en anders in de loop van volgende week."
Toen zei een collega van hem "En ook de 32GB"

Als dat waar is ga ik dus mooi een 32GB proberen te scoren met de BTW-dagen bij Mediamarkt , maar ik betwijfel of die dan echt al beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Laatst online: 14:04

pposthoorn

Constructeur

Epkee schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:55:
Kom net van de MM Eindhoven, wilde een Nexus 5 kopen.

Ze hadden alleen nog witte, zwarte waren op.
Ik vroeg of hij wist wanneer ze weer geleverd worden.

Zijn reactie: "Ja die zijn besteld, 100 stuks. Misschien morgen, en anders in de loop van volgende week."
Toen zei een collega van hem "En ook de 32GB"

Als dat waar is ga ik dus mooi een 32GB proberen te scoren met de BTW-dagen bij Mediamarkt , maar ik betwijfel of die dan echt al beschikbaar is.
Besteld en geleverd zijn twee werelden van verschil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidov2008
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:59
Ik ben best benieuwd of de Nexus-lijn (Nexus 5, 7 en 10) meedoet aan de BTW-actie. Vorig jaar januari deed de Nexus 7 (2012 editie) niet mee. De Nexus 4 (en 10) was toen nog niet leverbaar in Nederland, dus daar kunnen we niks over zeggen. Er zijn al een paar mensen die de N5 met btw-korting hebben kunnen kopen, dus wsl. doet die wel mee.

Zoals al gezegd hangt het ook van de fabrikant af of een model meedoet met de actie, de Nexus 5, 7, 10 worden gemaakt door resp. LG, Asus en Samsung, dus het kan per model verschillen wsl.

Zelf voel ik het meeste voor de Nexus 10, maar wacht toch liever tot maandag de voorwaarden bekend zijn. Dan kom ik woensdag wel voor geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sound Rush®
  • Laatst online: 18-02-2024
pposthoorn schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 16:08:
[...]

Besteld en geleverd zijn twee werelden van verschil ;)
Dat is waar, al hoop ik dan op zijn minst dat de 16GB er wel gewoon voor woensdag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:36
Epkee schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 16:29:
[...]

Dat is waar, al hoop ik dan op zijn minst dat de 16GB er wel gewoon voor woensdag is.
Aan de telefoon konden ze bij de mm Breda maar weinig zeggen over de leverdatum van de zwarte N5. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]

omg je hebt me gered van de koop. ik was van plan om zondag de laptop te kopen. wow je hebt me gered,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-08 19:51
Ga vanavond denk ik maar de Nexus 5 (wit) ophalen voor de normale prijs bij MM Hengelo. Ik heb er eentje weten te reserveren (aanbetaling), maar het wachten heeft ook niet heel veel zin. Stel hij valt er buiten, jammer dan - de telefoon wil ik toch. Stel hij valt er binnen, geld terug claimen a.s. woensdag... :/ ;)

Verder zou het me ook een rotzorg zijn als het verschil in MM waardebonnen terug komt, ik koop er toch regelmatig wat. Voor m'n pa ga ik echter wel heen a.s. woensdag, hij wil de Moto G graag hebben... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Laatst online: 03-12-2024
davidov2008 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 16:11:
Ik ben best benieuwd of de Nexus-lijn (Nexus 5, 7 en 10) meedoet aan de BTW-actie. Vorig jaar januari deed de Nexus 7 (2012 editie) niet mee. De Nexus 4 (en 10) was toen nog niet leverbaar in Nederland, dus daar kunnen we niks over zeggen. Er zijn al een paar mensen die de N5 met btw-korting hebben kunnen kopen, dus wsl. doet die wel mee.

Zoals al gezegd hangt het ook van de fabrikant af of een model meedoet met de actie, de Nexus 5, 7, 10 worden gemaakt door resp. LG, Asus en Samsung, dus het kan per model verschillen wsl.

Zelf voel ik het meeste voor de Nexus 10, maar wacht toch liever tot maandag de voorwaarden bekend zijn. Dan kom ik woensdag wel voor geld terug.
Die nexus 7 kun je nu bij bol.com kopen voor 209, 00 met evt nog 2,50 eraf via een code. Geen reden dus om naar de MM te gaan.

http://www.bol.com/nl/p/a...b-zwart/9200000018271321/ Heb je ook meteen recht op 14 dagen zichttermijn waarin je zal merken dat je liever 8inch of groter hebt >:)

[ Voor 5% gewijzigd door Medione1210 op 24-01-2014 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaSw85
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 23:26
NYfan schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:49:
Iemand een idee (ervaring?) wat nu het het beste tijdstip (m.b.t. de drukte/stormloop/gekte) is om te gaan op het moment dat de actie start? Juist 's ochtends? Of..? :?
Ik denk dat dat koffiedik kijken is. Woensdagavond zal t wel erg druk zijn, want dan begint het natuurlijk. Donderdagochtend moeten veel mensen natuurlijk weer werken en is er nog de grootste voorraad zou je denken...

Ik wil een TV aanschaffen, maar ben afhankelijk van vervoer. Pa moet nog nieuwe Hi-Fi spullen, dus wellicht kan ik hem overhalen om woensdagavond te gaan... Maar we zijn allebei anti-drukte haha :F

Komoot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidov2008
[...]

[...]

Toch lijken die voorwaarden me wel een beetje vreemd, want het hele verhaal is;
11.2
a. De klant moet gelijktijdig de originele kassabon overleggen.

b. Het product dient aangekocht te zijn in een in Nederland gevestigde vestiging van Media Markt.

c. Het product moet ongeopend, compleet en onbeschadigd in de originele verpakking zijn verpakt.

d. Het product is ongebruikt.

11.3 Uitgesloten van retour en omruiling zijn:

a. Prepaid- en softwarepakketten.

b. Licentiegebonden producten.

c. Navigatieapparatuur.

d. Desktopcomputers, notebooks, tablets, smartphones en overige datadragende producten.

e. Satelliettunerpakketten en smartcards.

f. Hygiënische producten (bijvoorbeeld scheerapparaten, hoofdtelefoons).
Als de eis onder 11.2c is dat het product in ongeopende, verzegelde verpakking moet zitten en ongebruikt is, waarom zijn hygienische producten dan uitgesloten? 8)7 Worden ze ook al vuil door er naar te kijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidov2008
Medione1210 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 16:52:
[...]

Die nexus 7 kun je nu bij bol.com kopen voor 209, 00 met evt nog 2,50 eraf via een code. Geen reden dus om naar de MM te gaan.

http://www.bol.com/nl/p/a...b-zwart/9200000018271321/ Heb je ook meteen recht op 14 dagen zichttermijn waarin je zal merken dat je liever 8inch of groter hebt >:)
Haha zeker, ik zei toch al dat ik een Nexus 10 wil ;) Alleen het zou kunnen dat de 7 wel en de 10 niet, of andersom, uitgesloten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Laatst online: 03-12-2024
davidov2008 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 16:58:
[...]

Haha zeker, ik zei toch al dat ik een Nexus 10 wil ;) Alleen het zou kunnen dat de 7 wel en de 10 niet, of andersom, uitgesloten zijn.
Het ging meer even om het idee dat MM met die aktie niet perse goedkoop is.
Ik zou zelf even wachten tot de nexus 8 of de tab pro 8.4 er is.... :P

[ Voor 9% gewijzigd door Medione1210 op 24-01-2014 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegury
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-09 19:58
Reserveren bij MM Utrecht lukte niet, reserveren kan alleen bij producten die niet op voorraad zijn. De witte is op voorraad dus dat lukte niet en de zwarte heeft een onbekende levertijd dus dat durf ik niet aan.

De verkoper 'snapte dat ik em pas eind volgende week wil kopen' :p en gaf me de tip woensdag na 18.00 te komen, dan worden de prijzen aangepast en hij vertelde dat er dan genoeg voorraad is.

Dat zal wel duwen en trekken worden woensdag ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
Piet91 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 14:49:

Dus:

Je krijgt het verschil toch ook terug als hij niet meer op voorraad is? (ik zit eraan te denken om hem vanavond op te halen en woensdag om 18 uur het verschil op te halen) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Laatst online: 14:04

pposthoorn

Constructeur

b00ster schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 17:46:
[...]

Je krijgt het verschil toch ook terug als hij niet meer op voorraad is? (ik zit eraan te denken om hem vanavond op te halen en woensdag om 18 uur het verschil op te halen) :P
Ik zou een (half) uurtje voor sluitingstijd gaan, dan is het misschien wat minder mega druk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidov2008
vegury schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 17:17:
Reserveren bij MM Utrecht lukte niet, reserveren kan alleen bij producten die niet op voorraad zijn. De witte is op voorraad dus dat lukte niet en de zwarte heeft een onbekende levertijd dus dat durf ik niet aan.

De verkoper 'snapte dat ik em pas eind volgende week wil kopen' :p en gaf me de tip woensdag na 18.00 te komen, dan worden de prijzen aangepast en hij vertelde dat er dan genoeg voorraad is.

Dat zal wel duwen en trekken worden woensdag ben ik bang.
Wellicht toch even kijken of er maandag of dinsdag al voorraad is? Dan zijn de voorwaarden bekend en kan je later geld terugvragen. Dat voorkomt duwen en trekken mogelijk.
Medione1210 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 17:05:
[...]

Het ging meer even om het idee dat MM met die aktie niet perse goedkoop is.
Ik zou zelf even wachten tot de nexus 8 of de tab pro 8.4 er is.... :P
Tja de Nexus 8 zijn slechts rumours (net als al maanden over de Nexus 10 II), dat kan nog wel maanden duren en wil toch liever 10" (digitale krant lezen enzo). Tab Pro's heb ik veel filmpjes van gezien, lag en bloatware van hier tot ginder, zoals altijd met TouchWiz, Magazine UI of hoe ze het nu ook moge noemen. Uiteraard wel te rooten enzo maar goed, denk niet dat de Tab Pro 310 euro gaat kosten itt de N10. Denk TabPro 8 399 en TabPro 10 499 (non touch) ;)

Helaas zijn er eigenlijk geen goede Android 10" tablets behalve de Xperia Z, Nexus 10 en mogelijk de (nieuwe) Note 10.1, maar voor de prijs van een iPad Air krijg je vooral lag, bleek maar weer uit de review op tweakers. De S Tab2 / Tab3 hebben lage resolutie, weinig ram en zijn ook niet de snelste. In 7-8" segment keuze genoeg. Heb zelfs china tabs overwogen, maar na uitgebreide ervaringen/topics hier op Tweakers gelezen te hebben zijn die of DOA of gaan binnen een jaar kapot (of in ieder geval is die kans vrij groot helaas). Maar goed weer on-topic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11-09 14:04
Nou, ik kan bevestigen dat de MacBookPro mee gast doen met de Btw actie. Ik heb 'em namelijk net aangeschaft, en de korting is er al meteen afgehaald!! _/-\o_

Je leest het goed, heb in plaats van 1529, 1269 betaald. Was makkelijker vond de verkoper... Hoefde ik niet terug te komen...

Was ik het helemaal mee eens :D O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
GroeneThee schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 18:02:
Nou, ik kan bevestigen dat de MacBookPro mee gast doen met de Btw actie. Ik heb 'em namelijk net aangeschaft, en de korting is er al meteen afgehaald!! _/-\o_

Je leest het goed, heb in plaats van 1529, 1269 betaald. Was makkelijker vond de verkoper... Hoefde ik niet terug te komen...

Nice, welke mediamarkt was dit? Ik wil precies dezelfde Macbook Pro gaan kopen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
Aangezien ik niet zeker weet of er tijdig een levering van Nexus 5 zal plaatsvinden, heb ik een Nexus 5 bij de Mediamarkt Almere gescoord. Bij de BTW weg ermee actie laat de korting er wel afhalen.

Mooi snelle smartphone! Heel tevreden ermee.
Alleen de simkaart verknippen tot een micro-simkaart was even spannend of het wel zou lukken.

[ Voor 25% gewijzigd door Xfile op 24-01-2014 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulshaker
  • Laatst online: 16:18
Welke MM was dit dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
MM Utrecht liep de bestelling voor de Nexus, maar verwacht eigenlijk niet dat er nog een levering zal plaatsvinden. Dus naar de MM Almere gegaan waar ze wel de Nexus in voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
Xfile schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 18:05:
Aangezien ik niet zeker weet of er tijdig een levering van Nexus 5 zal plaatsvinden, heb ik een Nexus 5 bij de Mediamarkt Almere gescoord. Bij de BTW weg ermee actie laat de korting er wel afhalen.

Mooi snelle smartphone! Heel tevreden ermee.
Alleen de simkaart verknippen tot een micro-simkaart was even spannend of het wel zou lukken.
Toevallig nog vriendelijk gevraagd of de korting er nu afgehaald kon worden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulshaker
  • Laatst online: 16:18
Xfile schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 18:08:
[...]

MM Utrecht liep de bestelling voor de Nexus, maar verwacht eigenlijk niet dat er nog een levering zal plaatsvinden. Dus naar de MM Almere gegaan waar ze wel de Nexus in voorraad hebben.
Thx , maar vroeg het aan GroeneThee :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
b00ster schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 18:11:
[...]

Toevallig nog vriendelijk gevraagd of de korting er nu afgehaald kon worden? :)
Niet gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
Waarom niet? ze hebben wel bevestigd dat de Nexus 5 niet wordt uitgesloten?? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kale Kiwi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-09 23:07
GroeneThee schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 18:02:

Ook ik heb hem voor die prijs meegekregen, grote kans dat wij elkaar gesproken hebben! Zo ja, wens ik je vriendin er veel plezier mee ;)
Satch schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 18:05:
[...]

Nice, welke mediamarkt was dit? Ik wil precies dezelfde Macbook Pro gaan kopen. ;)
Media Markt Utrecht heb ik hem gehaald :)

[ Voor 17% gewijzigd door Kale Kiwi op 24-01-2014 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerbrandR
  • Laatst online: 17-03 20:21
Goed om te horen. Hopen dat ze niet moeilijk gaan doen wanneer het model dat ik heb niet meer op voorraad is.
Pagina: 1 ... 9 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
<center><h1>WAARSCHUWING: DIT TOPIC IS <b>NIET</b> BEDOELD OM ZELFZOEKVRAAGJES TE STELLEN!</h1></center>

Svp geen verzoekjes om kopieen van kassabonnen e.d.

Helaas is dit topic verworden tot een dumpplek waar luie vraagjes worden gedumpt. Zoals op Tweakers.net overal de bedoeling is: <b>eerst</b> zelf op zoek gaan, en als je een vraag stelt, dan ook laten zien dat je het geprobeerd hebt. Bij herhaald gebrek aan inzet kunnen sancties volgen, en zal het topic mogelijk op slot gaan. Benadeel svp de mede-tweakers niet en laat het niet zover komen.

Lees de <a href='http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1576345'><b>FAQ</b></a> in de openingspost, daar worden bijna alle vragen in beantwoord.