Ik heb mij special hier aangemeld voor dit topic. Las zelf vanaf het begin al mee via Google search

Ben zelf gisteren naar de Mediamarkt geweest in Enschede waar ze ook eigenlijk niks los lieten. Medewerkster bij de klantenservice balie kon wel vertellen dat er binnenkort een actie was, MAAAR.. zij wisten ook niet wanneer.

(WELLUS

)
Natuurlijk is het overal vrij duidelijk dat de actie gewoon begint volgende week, al wacht ik nog wel even met mijn aankoop. Mediamarkt is namelijk enkel voordeliger met de tv die ik op oog heb tijdens de btw actie. Als hij sowieso bij MM goedkoper was had ik hem al gekocht en als de actie dan bijvoorbeeld niet door gegaan was, jammer dan. Maar zonder actie zou ik hem niet bij MM kopen maar bij Redcoon bijvoorbeeld, dus ik wacht de officiële bevestiging nog even af voor extra zekerheid. Want de tv nu kopen en in de doos laten om retour te kunnen doen heb ik ook niet echt zin aan.
Wel kon MM Enschede mij vertellen dat mocht ik nu een product kopen en hij binnen 14 dagen goedkoper is ik enkel een bonnetje zou moeten laten zien en ik het verschil terug zou krijgen. Het product mocht gewoon gebruikt zijn.
Dus als de actie Maandag aangekondigd word haal ik mijn tv meteen op, maar laat ik wel heel duidelijk op de bon zetten dat ik mijn geld terug kan komen halen met enkel de bon op Woensdag. Gewoon, voor de zekerheid.