[29-01 t/m 02-02] MediaMarkt BTW weg ermee actie

Pagina: 1 ... 10 ... 31 Laatste
Acties:
  • 333.661 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:34
Doet hun webshop überhaupt nog íets?
Het lijkt wel een Oostblok winkel, zo leeg...

De tv waar ik naar op zoek ben is ook "tijdelijk niet meer leverbaar..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-09 06:38
Ik heb mijn tv gereserveerd en aanbetaald! Ga hem van de week halen maar als ze nu gaan zeggen dat ze het nu al verrekenen ga ik hem straks ophalen! :P

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
b00ster schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 17:46:
[...]

Je krijgt het verschil toch ook terug als hij niet meer op voorraad is? (ik zit eraan te denken om hem vanavond op te halen en woensdag om 18 uur het verschil op te halen) :P
Bij de Mediamarkt Heerlen kreeg je ook als die niet op voorraad was volgende week de Nexus 5 volgende week het btw bedrag terug :) :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
GroeneThee schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 18:02:
Nou, ik kan bevestigen dat de MacBookPro mee gast doen met de Btw actie. Ik heb 'em namelijk net aangeschaft, en de korting is er al meteen afgehaald!! _/-\o_

[...]
Mooi! Ik heb ook vandaag, uitgerekend op de 30e verjaardag van de Mac mijn iMac gehaald. Heb wel de volle prijs betaald, maar ben keurig en geduldig door de verkoper geholpen. Ik ga 'm vanavond gelijk maar aansluiten >:)
Een vraag kon ik er niet stellen, of Apple Care ook onder de actie valt. Weet iemand dat toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
NYfan schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:49:
Iemand een idee (ervaring?) wat nu het het beste tijdstip (m.b.t. de drukte/stormloop/gekte) is om te gaan op het moment dat de actie start? Juist 's ochtends? Of..? :?
Woensdagavond om 6 uur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Medione1210 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 16:52:
[...]

Die nexus 7 kun je nu bij bol.com kopen voor 209, 00 met evt nog 2,50 eraf via een code. Geen reden dus om naar de MM te gaan.

http://www.bol.com/nl/p/a...b-zwart/9200000018271321/ Heb je ook meteen recht op 14 dagen zichttermijn waarin je zal merken dat je liever 8inch of groter hebt >:)
??? 250 euro volgens mij.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Nu online
Satch schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 18:05:
[...]

Nice, welke mediamarkt was dit? Ik wil precies dezelfde Macbook Pro gaan kopen. ;)
MM utrecht. Net ff op de bon voor je gekeken, verkoper Rene :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Applepiez
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06-08 20:00
Ik ben er bijna zeker van dat de acer predator g3260 ook mee doet.
Dan betaal ik er maar 743 voor _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
GroeneThee schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 19:52:
[...]

MM utrecht. Net ff op de bon voor je gekeken, verkoper Rene :)
Dinsdagavond kon ik bij MM Utrecht dus geen iMac reserveren met aanbetaling. Woensdagavond lukte het iemand wel. Dus om niet de 'fout' te herhalen haalde ik vandaag mijn iMac bij MM Arena |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-08 19:51
Sjonge jonge, wat een gedoe zeg! Net terug van de MM en wou mijn gereserveerde Nexus 5 (met aanbetaling) ophalen voor de orginele prijs, om volgende week terug te komen voor het verschil, dit was iets wat volgens de best man niet kon? :F verder was hij (en zijn collega) met stomheid geslagen dat ik een reservering had voor een product op voorraad.. (iets wat normaliter niet zou kunnen).

Nadat de beste man achter was wezen kijken of er een N5 voor mij was weggelegd bleek dit niet zo te zijn.. |:( Na kort overleg met zijn collega hebben ze dit als nog maar gedaan met een kanttekening dat ik deze 29-01 kom ophalen... :F

Ik mag toch hopen dat ze hem nu wel daadwerkelijk achterhouden! :( :O

edit: Moet trouwens wel zeggen dat de winkel er goed vol uit zag... nog nooit zoveel TV's en bakken met telefoons gezien zeg, sodeju! - uiteraard slecht een 4tal N5's in de winkel (zover ik dit heb kunnen zien) :P

[ Voor 13% gewijzigd door b00ster op 24-01-2014 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
harrytasker schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 19:52:
[...]

??? 250 euro volgens mij.....
Je bent te laat, niet meer op voorraad bij bol.com, wordt nu door andere seller aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:54
Ik heb mn tv uitgepakt. Kon niet meer wachten _O-

hopennnnn dat de actie woensdag doorgaat en mijn 'goedkope' tv niet uitgesloten wordt.

fingers crossed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
b00ster schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 20:22:
Sjonge jonge, wat een gedoe zeg! Net terug van de MM en wou mijn gereserveerde Nexus 5 (met aanbetaling) ophalen voor de orginele prijs, om volgende week terug te komen voor het verschil, dit was iets wat volgens de best man niet kon? :F verder was hij (en zijn collega) met stomheid geslagen dat ik een reservering had voor een product op voorraad.. (iets wat normaliter niet zou kunnen).

Nadat de beste man achter was wezen kijken of er een N5 voor mij was weggelegd bleek dit niet zo te zijn.. |:( Na kort overleg met zijn collega hebben ze dit als nog maar gedaan met een kanttekening dat ik deze 29-01 kom ophalen... :F

Ik mag toch hopen dat ze hem nu wel daadwerkelijk achterhouden! :( :O

edit: Moet trouwens wel zeggen dat de winkel er goed vol uit zag... nog nooit zoveel TV's en bakken met telefoons gezien zeg, sodeju! - uiteraard slecht een 4tal N5's in de winkel (zover ik dit heb kunnen zien) :P
Welke MM was dit? Heel aparte werkwijze, ze zijn je gewoon verplicht met hun laagste prijsgarantie om je het btw bedrag terug te geven al zou je dat vandaag kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
alwaysleft schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 21:15:
[...]
Welke MM was dit? Heel aparte werkwijze, ze zijn je gewoon verplicht met hun laagste prijsgarantie om je het btw bedrag terug te geven al zou je dat vandaag kopen ;)
MM Hengelo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ben ook van plan om de canon 50mm 1.4 te halen. Een MM medewerker zei alleen dat objectieven altijd al uitgesloten zijn. Dat geldt tovh alleen voor de L objectieven? Of zou het onder assessoirces vallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-07 20:24
Wat ik soms vreemd vind is dat sommige producten die niet in de webshop staan die wel in de winkel te koop zijn. Beetje een raar systeem vind ik dat wel van MM. Het product wat ik met de BTW Actie wil kopen staat niet op de webshop maar is wel in de winkel voorradig.

Trouwens.. Ik heb nog helemaal niets gehoord over de BTW actie. Normaal hoor je op twitter of facebook wel dat het er aan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-09 10:10
IUser schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 21:29:
Ben ook van plan om de canon 50mm 1.4 te halen. Een MM medewerker zei alleen dat objectieven altijd al uitgesloten zijn. Dat geldt tovh alleen voor de L objectieven? Of zou het onder assessoirces vallen?
Vaak is alleen L-glas uitgesloten of objectieven boven de 1300(?) euro.
Ik heb 2 jaar geleden een Nikkor 35mm f1.8 laten bestellen die toen niet op voorraad was, daar zat wel BTW korting op.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterski
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20:54
Vanavond in MM Utrecht een receiver gekocht, verkoper spoorde mij aan om volgende week terug te komen ivm laagste prijs garantie, was dik aan het hinten naar de actie. Ik ga dus volgende week nog even met de bon naar de winkel :).
Kreeg hem nu ook al mee voor de laagste (internet)prijs trouwens, prima geholpen moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerfox
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-06 00:53

Zerfox

^this guy

Ik neem aan dat het om een witte Nexus 5 gaat? Aangezien ik een zwarte gereserveerd had maar nog steeds niet ben teruggebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
Zerfox schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 22:33:
[...]

Ik neem aan dat het om een witte Nexus 5 gaat? Aangezien ik een zwarte gereserveerd had maar nog steeds niet ben teruggebeld.
Ja een witte, zo te lezen heb jij een zwarte gereserveerd. Hoeveel heb jij aanbetaald? weet je zeker dat hij weggelegd is? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerfox

Zerfox

^this guy

b00ster schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 22:35:
[...]

Ja een witte, zo te lezen heb jij een zwarte gereserveerd. Hoeveel heb jij aanbetaald? weet je zeker dat hij weggelegd is? :X
De medewerker heeft 1 eurocent als aanbetaling opgegeven die ik uiteraard niet heb hoeven betalen :)
Ik neem aan dat hij is weggelegd aangezien ik een factuur heb gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
Zerfox schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 22:53:
[...]

De medewerker heeft 1 eurocent als aanbetaling opgegeven die ik uiteraard niet heb hoeven betalen :)
Ik neem aan dat hij is weggelegd aangezien ik een factuur heb gekregen?
Bij mij same thing (alleen ik heb die 1 eurocent wel betaald) en vanavond ben ik er dus achter gekomen dat ze helemaal geen N5 hadden weggelegd voor mij.. :X :| die fout hebben ze gelukkig wel gecorrigeerd waar ik bij stond... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerfox

Zerfox

^this guy

b00ster schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 22:59:
[...]

Bij mij same thing (alleen ik heb die 1 eurocent wel betaald) en vanavond ben ik er dus achter gekomen dat ze helemaal geen N5 hadden weggelegd voor mij.. :X :| die fout hebben ze gelukkig wel gecorrigeerd waar ik bij stond... :O
Oei, nouja.. :|
Ik heb al een Nexus 5 gekocht via de webwinkel nadat een medewerker van Media Markt Hengelo mij persoonlijk beloofde dat ik het verschil in prijs met de BTW actie kon komen afhalen. Nu wordt het intern besproken bij de Media Markt webshop en zal ik morgen even bellen of ik de manager kan spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
AdmiralSnipe schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 22:22:
[...]

Vaak is alleen L-glas uitgesloten of objectieven boven de 1300(?) euro.
Ik heb 2 jaar geleden een Nikkor 35mm f1.8 laten bestellen die toen niet op voorraad was, daar zat wel BTW korting op.
Ok dank voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rened80
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-08 11:47
Weten jullie of een nas onder deze actie valt. Valt deze onder de categorie gegevensdrager? Of valt alleen een harde schijf ed onder gegevensdrager?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cebasvdh
  • Laatst online: 04-09 16:45
Hopelijk zit mijn monitor er ook tussen dan gaan we die zeker ff ophalen bij ze :D

http://www.mediamarkt.nl/...30,586937.html?langId=-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rened80 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 23:39:
Weten jullie of een nas onder deze actie valt. Valt deze onder de categorie gegevensdrager? Of valt alleen een harde schijf ed onder gegevensdrager?
vorige keer wel iig, maar hadden helaas niet de krachtige modellen van synology...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:19
Van de week een vaatwasser bij de bcc gekocht. Volgende week maar terug gaan om het verschil terug te kunnen claimen.

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waterski schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 22:29:
Vanavond in MM Utrecht...verkoper spoorde mij aan om volgende week terug te komen ivm laagste prijs garantie, was dik aan het hinten naar de actie. Ik ga dus volgende week nog even met de bon naar de winkel...
Same here! Ging vandaag naar Media Markt Den Haag Spui om een Macbook te reserveren. Hier deed de verkoper moeilijk over en zei dat ik beter nu kon kopen en tijdens de actieperiode de korting aan de servicebalie terug kon vorderen. Verder wilde hij me nog een MM Power Service Zekerheidsplan (Laptopverzekering) aansmeren. Ik gaf aan dit niet direct te willen beslissen zonder de voorwaarden precies te hebben gelezen. Aangezien hiervoor €9,95 direct aan de kassa voldaan moet worden, heeft hij die erbij gezet, maar de bon voor de MBP op €1499 afgemaakt, omdat hij het sneu vond dat ik anders €239 i.p.v. €195 voor de eventuele verzekering zou betalen. Als ik zou besluiten de verzekering niet te nemen, kan ik ook die €9,95 terugkrijgen...Moraal van het verhaal: €30 korting op de MBP en woensdag BTW terughalen. Hij blijft voorlopig nog wel in de doos...just in case)

Een jongen die ook dezelfde MBP wilde, ging liever voor de 6% studentenkorting. Weet hij meer dan anderen?, is hij te lui om voor €250 z'n korting terug te halen, of is hij simpelweg niet helemaal 100?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IemandOpT.net
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01-09 09:08
Eerlijk gezegt snap ik er nu niks meer van.
Ik wil dus een nexus 5 kopen (wit of zwart maakt me niet uit) en het liefst met korting natuurlijk.
Ik ben wel bang dat deze woensdag uitverkocht zijn, kan ik dan het beste nu al een kopen en later geld terug vragen, eentje reserveren of weer iets anders?
Ik zie trouwens dat ze in groningen "binnen 1-2 dagen af te halen" zijn, moet ik dat dan het beste doen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Laatst online: 14:34
IemandOpT.net schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 01:32:
Ik wil dus een nexus 5 kopen (wit of zwart maakt me niet uit) en het liefst met korting natuurlijk.
Ik ben wel bang dat deze woensdag uitverkocht zijn, kan ik dan het beste nu al een kopen en later geld terug vragen, eentje reserveren of weer iets anders?
Ik zie trouwens dat ze in groningen "binnen 1-2 dagen af te halen" zijn, moet ik dat dan het beste doen? :?
Nu kopen, en tijdens de actie geld terugvragen.

Wel in een stenen vestiging kopen, niet in de webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Hoe groot is de kans dat de Samsung Galaxy Note 10.1 2014 meedoet aan deze actie, die zou dan minus BTW én cashback interresant worden.

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tottianovic
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-08 19:02
klopt het dat de actie woensdag om 18:00 begint en niet eerder?

ik dacht dat vorig jaar het 12:00 begon...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou je ook een losse iPhone kunnen kopen tijdens deze actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulshaker
  • Laatst online: 16:18
Verwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 09:20:
Zou je ook een losse iPhone kunnen kopen tijdens deze actie?
Neen , alle vorige jaren was de iphone uitgesloten van de actie. 99/100 dat dit weer het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCSO
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:51
yannickie111 schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 02:11:
[...]

Nu kopen, en tijdens de actie geld terugvragen.

Wel in een stenen vestiging kopen, niet in de webshop.
En laat de Nexus voor de zekerheid nog in het doosje. Dan ben je 100% zeker dat je altijd nog terug kunt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soulshaker schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 09:26:
[...]

Neen , alle vorige jaren was de iphone uitgesloten van de actie. 99/100 dat dit weer het geval is.
Tja ach... in de openingspost stond vermeld dat dit enkel gold voor iPad (en dus niet iPhone).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 01:05:
[...]

Same here! Ging vandaag naar Media Markt Den Haag Spui om een Macbook te reserveren. Hier deed de verkoper moeilijk over en zei dat ik beter nu kon kopen en tijdens de actieperiode de korting aan de servicebalie terug kon vorderen. Verder wilde hij me nog een MM Power Service Zekerheidsplan (Laptopverzekering) aansmeren. Ik gaf aan dit niet direct te willen beslissen zonder de voorwaarden precies te hebben gelezen. Aangezien hiervoor €9,95 direct aan de kassa voldaan moet worden, heeft hij die erbij gezet, maar de bon voor de MBP op €1499 afgemaakt, omdat hij het sneu vond dat ik anders €239 i.p.v. €195 voor de eventuele verzekering zou betalen. Als ik zou besluiten de verzekering niet te nemen, kan ik ook die €9,95 terugkrijgen...Moraal van het verhaal: €30 korting op de MBP en woensdag BTW terughalen. Hij blijft voorlopig nog wel in de doos...just in case)

Een jongen die ook dezelfde MBP wilde, ging liever voor de 6% studentenkorting. Weet hij meer dan anderen?, is hij te lui om voor €250 z'n korting terug te halen, of is hij simpelweg niet helemaal 100?!
Misschien wist hij niet van de btw actie af? Het zal je verbazen hoeveel mensen er zijn die nog niets van deze actie afweten totdat het via de media gecommuniceerd wordt.

Een andere optie is dat hij volgende week probeert om over de prijs - studentenkorting nog eens de btw korting te krijgen. Normaal gesproken krijg je het verschil tussen de op dat moment geldende prijs minus btw korting en wat jij betaald hebt terug, maar hier zijn de mediamarkten niet echt consistent in, het zou zomaar kunnen dat het hem lukt om over de prijs met studentenkorting nog eens de btw korting overheen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VR46
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 12:51
Ik ben van plan een Synology DS214 aan te gaan schaffen maar begin nu toch te twijfelen of die onder de actie zal vallen.. Ook uit eerdere topics concludeer ik dat die zogenaamd onder de categorie "Computer accessoires" zou vallen, wat natuurlijk wel apart is. Iemand ervaring met NAS'sen en de BTW actie? Een vriend van me wil ook een WD MyCloud kopen, maar dat zal dan wel het zelfde verhaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidov2008
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:59
Verwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 09:36:
[...]

Tja ach... in de openingspost stond vermeld dat dit enkel gold voor iPad (en dus niet iPhone).
Dan lees je niet goed, kijk nog maar eens ;) Dat staat alleen onder telecom en niet onder computer.
* Telecom en navigatie:
- Alle Apple iPhones
Had MediaMarkt Groningen nog maar eens gemaild of je om het geld terug te krijgen alleen de bon nodig hebt, en niet het product/doos hoeft mee te nemen;
Geachte meneer/mevrouw ,

Wij hebben uw bericht in goede orde ontvangen.

Mocht hetzelfde product binnen 14 dagen bij ons in de aanbieding komen, dan kunt u het prijsverschil terug krijgen. Hiervoor moet u wel naar de vestiging komen met de aankoopbon. Het product zelf hoeft u niet mee te nemen.

Hopend u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Service afdeling
Media Markt Groningen
Volgens mij hebben we dat nu 3x bevestigd in dit topic, dus dat is in ieder geval zeker :P De enige reden om het product nog ingepakt te laten is 1. je weet niet zeker of het meedoet met de actie, 2. de actie wordt uitgesteld (0,01% kans).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 15:13
Brm-G schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 10:58:
[...]

Misschien wist hij niet van de btw actie af? Het zal je verbazen hoeveel mensen er zijn die nog niets van deze actie afweten totdat het via de media gecommuniceerd wordt.

Een andere optie is dat hij volgende week probeert om over de prijs - studentenkorting nog eens de btw korting te krijgen. Normaal gesproken krijg je het verschil tussen de op dat moment geldende prijs minus btw korting en wat jij betaald hebt terug, maar hier zijn de mediamarkten niet echt consistent in, het zou zomaar kunnen dat het hem lukt om over de prijs met studentenkorting nog eens de btw korting overheen te krijgen.
Inderdaad, wij Tweakers denken altijd dat iedereen op de hoogte is, maar wij zijn slechts een klein onderdeel van de maatschappij, gelukkig maar. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danieltjuuhh
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 03-05-2022
dus als ik hem vandaag koop, kan ik woensdag weer het verschil terugvragen? Want anders ga ik zo even een nexus 5 halen 8) (als hij er nog is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loenerd
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-04-2024
tottianovic schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 02:37:
klopt het dat de actie woensdag om 18:00 begint en niet eerder?

ik dacht dat vorig jaar het 12:00 begon...?
Sowieso niet eerder. Het valt dit jaar samen met de opening van een nieuwe vestiging. Zelf heb ik het vermoeden dat de eerste uren de actie alleen geld in die winkel (Apeldoorn), maar dat zullen we snel genoeg weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 07:44
b00ster schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 22:59:
[...]

Zo! Ik heb 40 euro aanbetaald voor mijn Nexus :+ Was niet leverbaar in Deventer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCSO
danieltjuuhh schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 11:43:
dus als ik hem vandaag koop, kan ik woensdag weer het verschil terugvragen? Want anders ga ik zo even een nexus 5 halen 8) (als hij er nog is)
Je vraag is al tig keer beantwoord. Zoek op Nexus 5 en je zult het antwoord vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie de Bol.com 40% actie gezien? Alleen dit weekend. Hoezo wij zijn de MM voor en proberen nog snel even wat dingen te verkopen :P Of zou dat helemaal los van elkaar staan 8)7
Ennuhhh, worden de MM folders meestal niet al op Zondag bezorgd? Dat was hier tenminste eerder wel altijd zo. Al is het de laatste tijd op Maandag. Maar anders zou dat betekenen dat wij morgen misschien wel een bevestiging hebben? Kent iemand hier iemand die folders loopt? Hahaha :*)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2014 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Verwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 12:58:
Hebben jullie de Bol.com 40% actie gezien? Alleen dit weekend.
Nee, enige wat ik vinden kan is dit?
http://weblog.bol.com/art...korting-op-baby-artikelen

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
davidov2008 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 16:55:
[...]

Toch lijken die voorwaarden me wel een beetje vreemd, want het hele verhaal is;

[...]

Als de eis onder 11.2c is dat het product in ongeopende, verzegelde verpakking moet zitten en ongebruikt is, waarom zijn hygienische producten dan uitgesloten? 8)7 Worden ze ook al vuil door er naar te kijken :+
Wat jij aanhaalt heeft helemaal niks met de voorwaarden voor het terugbrengen van laptops te maken, waar het juist om ging.

Wat jij aanhaalt over specifiek de hygiënische producten is overigens niet vreemd, in de juridische wereld kan je jezelf (lees: MediaMarkt) beter twee keer indekken dan niet of onduidelijk. Daarnaast lees je het verkeerd om: hygiënische producten mogen sowieso niet terug gebracht worden, andere producten mogen dat alleen wanneer ze ongeopend (etc.) zijn. Waarschijnlijk gewoon een extra zekerheid om te voorkomen dat er per ongeluk toch een gebruikt, maar netjes terugverpakt product in de winkel komt te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:22

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Die bol.com actie vind ik niet echt relevant, als het al een reactie hierop is.
Al die producten die ze 40% korting geven komen nu op ongeveer dezelfde webshop prijzen uit als elders.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ja klopt. Had niet echt naar de product prijzen gekeken maar de Samsung tv van over de €1000 is elders sowieso al rond de €500 dus die klopt zeker niet. Al zullen er ongetwijfeld koopjes tussen zitten.
Bleeeh, ik kan niet wachten... :X Wil mijn tv!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaSw85
  • Laatst online: 11-09 23:26
Ik was eerder vandaag in de MM Groningen en daar hoorde ik twee verkopers praten over hoeveel dagen is dat eigenlijk.. Zij tellen, woensdag t/m zondag is 5 dagen... Redelijke kans dat ze het over de actie hadden, maar niet gevraagd of het zo was.

Twijfel nu enorm om straks nog langs te gaan om de TV die ik graag wil te reserveren... Op de webshop is ie echter 30 euro goedkoper, dus online bestellen woensdag zou ook een optie zijn.

Komoot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidov2008
Inderdaad, bol.com is nooit echt heel voordelig als het om elektronica gaat, ze hanteren geregeld de adviesprijzen. Met deze actie komen ze op de normale prijzen van MediaMarkt en goedkope webwinkels als Redcoon e.d.
MooDyBLueS schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 13:08:
[...]

Wat jij aanhaalt heeft helemaal niks met de voorwaarden voor het terugbrengen van laptops te maken, waar het juist om ging.

Wat jij aanhaalt over specifiek de hygiënische producten is overigens niet vreemd, in de juridische wereld kan je jezelf (lees: MediaMarkt) beter twee keer indekken dan niet of onduidelijk. Daarnaast lees je het verkeerd om: hygiënische producten mogen sowieso niet terug gebracht worden, andere producten mogen dat alleen wanneer ze ongeopend (etc.) zijn. Waarschijnlijk gewoon een extra zekerheid om te voorkomen dat er per ongeluk toch een gebruikt, maar netjes terugverpakt product in de winkel komt te liggen.
Het ging mij ook niet specifiek over de laptop maar op de manier waarop de voorwaarden zijn opgesteld. Wat mij betreft is het onnodig Amerikaans aandoenende juridische tekst. Als MediaMarkt hun hygiënische producten netjes verzegeld (dat plakband heb je toch niet liggen), dan kunnen ze de consument een betere service bieden door scheerapparaten e.d. wel te laten ruilen. Maar goed in de praktijk treedt MediaMarkt doorgaans coulanter op met het ruilen van 'data-dragende' producten, maar ik snap wel dat je daar niet 100% van op aan kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak-Freak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 21:17

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

Misschien dat het hier al een keer voorbij gekomen is maar dan heb ik er overheen gelezen. Ik vroeg me af of de webshop normaal gesproken ook mee doet met de btw actie?
Ik wil graag een beamer kopen maar het aanbod in de winkel in Eindhoven is nogal beperkt. Daarom zou ik hem graag online willen bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:44
Tweak-Freak schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 13:36:
Misschien dat het hier al een keer voorbij gekomen is maar dan heb ik er overheen gelezen. Ik vroeg me af of de webshop normaal gesproken ook mee doet met de btw actie?
Ik wil graag een beamer kopen maar het aanbod in de winkel in Eindhoven is nogal beperkt. Daarom zou ik hem graag online willen bestellen.
Zie 1e post (heel knap om daar "overheen" te lezen....)

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
  • Laatst online: 15-08 00:46
Ik ben benieuwd of de webwinkel al om 00:00 losgaat ermee, of dat je ook tot 0900 moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drernie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-07 14:44
Heeft iemand een idee of tomtom is uitgesloten van de aktie?

Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinp
  • Laatst online: 14-02 21:49
Even een vraag tussendoor.

Als ik dus aanstaande woensdag naar de mediamarkt ga en daar een tv koop, gaat er dan direct de btw actie van de prijs af ?

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidov2008
drernie schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 14:13:
Heeft iemand een idee of tomtom is uitgesloten van de aktie?
Zie openingspost. Vorig jaar niet uitgesloten, wsl. dit jaar ook niet.
melvinp schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 14:51:

Als ik dus aanstaande woensdag naar de mediamarkt ga en daar een tv koop, gaat er dan direct de btw actie van de prijs af ?
Als de TV die je op het oog hebt meedoet met de actie (de voorwaarden zijn pas maandag bekend), dan ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulshaker
  • Laatst online: 16:18
melvinp schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 14:51:

mvg
Je krijgt de korting meteen , verrekend aan de kassa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinp
  • Laatst online: 14-02 21:49
Soulshaker schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 14:54:
[...]

Je krijgt de korting meteen , verrekend aan de kassa.
Bedankt, dan zal ik volgende week maar een bezoekje wagen aan de mm :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer1
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14:41
Deze week geen Mediamarkt folder.Zit niet in het folder pakket waar normaal wel MM in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
Xaero schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 12:18:
[...]

Zo! Ik heb 40 euro aanbetaald voor mijn Nexus :+ Was niet leverbaar in Deventer..
Heb hem zojuist opgehaald. De vrouw achter de info balie verzekerde mij dat ik het verschil Woensdag kan terug halen als ik de bon mee neem, iets wat twee collega's van haar gister ontkende.. :F
Maar goed, ik heb m'n Nexus 5.. :)

edit: heb wel de versie gekregen waarbij de speakergrill en knopjes niet verbeterd zijn, hier kan ik echter wel mee leven voor 70 euro minder t.o.v. de adviesprijs 399 euro...

[ Voor 16% gewijzigd door b00ster op 25-01-2014 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danieltjuuhh
  • Laatst online: 03-05-2022
Ik heb hem ook vandaag opgehaald en kan woensdag het verschil terugvragen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor een oud model heb je dan veel betaald. Zal Mediamarkt blij mee zijn.
b00ster schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 15:20:
[...]

Heb hem zojuist opgehaald. De vrouw achter de info balie verzekerde mij dat ik het verschil Woensdag kan terug halen als ik de bon mee neem, iets wat twee collega's van haar gister ontkende.. :F

edit: heb wel de versie gekregen waarbij de speakergrill en knopjes niet verbeterd zijn, hier kan ik echter wel mee leven voor 70 euro minder t.o.v. de adviesprijs 399 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 20:47
b00ster schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 15:20:
[...]

Daar ga je na enige tijd aan storen, of je moet hem voor rma aanbieden krijg je een nieuwe versie, maar ik zou deze terug brengen, voor een oude versie is het nog best duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaSw85
  • Laatst online: 11-09 23:26
Waus26 schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 13:24:
Ik was eerder vandaag in de MM Groningen en daar hoorde ik twee verkopers praten over hoeveel dagen is dat eigenlijk.. Zij tellen, woensdag t/m zondag is 5 dagen... Redelijke kans dat ze het over de actie hadden, maar niet gevraagd of het zo was.

Twijfel nu enorm om straks nog langs te gaan om de TV die ik graag wil te reserveren... Op de webshop is ie echter 30 euro goedkoper, dus online bestellen woensdag zou ook een optie zijn.
Ben dus langsgegaan. Kon het niet reserveren maar wel nu afrekenen en dan ophalen (was nu niet van een auto voorzien) en dan ook de korting laten verrekenen bij de balie. Verkoper keek lichtelijk verbaasd toen ik de actie noemde maar ontkende het ook niet.

Komoot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
Cyclonic schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 15:49:
[...]

Daar ga je na enige tijd aan storen, of je moet hem voor rma aanbieden krijg je een nieuwe versie, maar ik zou deze terug brengen, voor een oude versie is het nog best duur.
Zie net dat er op mijn doosje toch 312K staat i.p.v. 310K.. (dit is de meest recente batch zo las ik, het zal dus wel goed zitten) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:13
Heeft iemand vorig jaar tijdens de actie een dslr of lenzen (en dan met name van Nikon) gekocht bij de webshop met korting? Heb geen flauw idee wat het beleid is bij de webshop aangaande de BTW-actie betreffende duurdere semi-pro dslr's en lenzen. Ik aas op een D610 met een paar prime lenzen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wingkee
  • Laatst online: 14:48
Net naar de MM in Roermond geweest en de medewerker vertelde me dat er geen Nexus 5's meer waren en dat de volgende levering pas over 3-4 weken zou komen... Na de actie dus. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
wingkee schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 17:50:
Net naar de MM in Roermond geweest en de medewerker vertelde me dat er geen Nexus 5's meer waren en dat de volgende levering pas over 3-4 weken zou komen... Na de actie dus. :|
Bij de Mediamarkt in Heerlen liggen nog een paar zwarte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wingkee
Ben bang dat ze dan al snel uitverkocht zijn en dat ik dan voor niks heen en weer ben gereisd. En aangezien ik zelf geen auto heb, gaat dat ook lastig. Nu maar hopen dat ik er één via de webshop kan bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Je kunt dan toch gewoon een toestel reserveren en alvast betalen zodat je 'm later komt ophalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tottianovic
  • Laatst online: 05-08 19:02
Inderdaad! Dat is gewoon mogelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
AdmiralSnipe schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 18:16:
Je kunt dan toch gewoon een toestel reserveren en alvast betalen zodat je 'm later komt ophalen?
Wel met btw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wingkee
Daar had ik eigenlijk niet over nagedacht nadat hij zei dat ze pas over 3-4 weken zouden worden geleverd... Maar moet ik dan gewoon vragen of ik er één kan reserveren voor de prijs -korting? Aangezien hij pas buiten de actieperiode kan worden geleverd.
Of is het toch beter om er een via de webshop te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCSO
b00ster schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 16:24:
[...]

Zie net dat er op mijn doosje toch 312K staat i.p.v. 310K.. (dit is de meest recente batch zo las ik, het zal dus wel goed zitten) :)
Offtopic: De 401K batch is het meest recente.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg je bij MM Roermond wel korting op telefoons omdat MM Roermond zelf geen telefoonafdeling heeft, dit is een shop-in-shop van The Phone House.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:21

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

wingkee schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 18:50:
Daar had ik eigenlijk niet over nagedacht nadat hij zei dat ze pas over 3-4 weken zouden worden geleverd... Maar moet ik dan gewoon vragen of ik er één kan reserveren voor de prijs -korting? Aangezien hij pas buiten de actieperiode kan worden geleverd.
Of is het toch beter om er een via de webshop te kopen?
Ik denk dat die webshop op uitverkocht gaat staan. Maar dat is natuurlijk een optie zolang ie dat niet is.

Je kan altijd kijken of je er een kan reserveren tegen de btw korting, in dat geval zul je waarschijnlijk het volle bedrag mogen aanbetalen zoals ie op dat moment met korting kost. Maar je kan natuurlijk altijd kijken wat de medewerker zegt want de één zegt weer wat anders dan de ander. En misschien volstaat ook een gedeeltelijke aanbetaling (geen idee of je dan minder sterk in je schoenen staat)

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:54
IemandOpT.net schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 01:32:
"Binnen 1-2 dagen af te halen" betekent dat de winkel geen voorraad heeft en men verwacht dat de voorraad binnen 2 dagen zal worden aangevuld. In dit geval is het twijfelachtig dat er nog een levering vóór en tijdens de BTW weg ermee actie zal plaatsvinden.
Naar een andere Mediamarkt gaan die wel de Nexus 5 in voorraad heeft en aanschaffen.

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xfile schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 20:09:
[...]

"Binnen 1-2 dagen af te halen" betekent dat de winkel geen voorraad heeft en men verwacht dat de voorraad binnen 2 dagen zal worden aangevuld. In dit geval is het twijfelachtig dat er nog een levering vóór en tijdens de BTW weg ermee actie zal plaatsvinden.
Naar een andere Mediamarkt gaan die wel de Nexus 5 in voorraad heeft en aanschaffen.
Je kan de voorraad van de telefoons van MM RM niet online bekijken, omdat dit een shop in shop is van the Phone House.
Bij elke telefoon staat 'Binnen 1-2 dagen af te halen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:54
Bij de Mediamarkt Heerlen & Maastricht is zo te zien de Nexus 5 zwarte uitvoering wel in voorraad. Als je er echt één wilt kopen ga daar naar toe.

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Beetje offtopic: iemand in het bezit van de openingsfolder van MM Apeldoorn? Staan daar nog spectaculaire aanbieden in die we mooi met de btw actie kunnen combineren? :D

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Ik heb tijdens een vorige actie iets kunnen reserveren wat toentertijd niet op voorraad was en heb gelijk de actie-prijs betaald.
2 weken later kon ik het komen ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Downstar2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-07 09:45
ck2000nl schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 22:54:
Beetje offtopic: iemand in het bezit van de openingsfolder van MM Apeldoorn? Staan daar nog spectaculaire aanbieden in die we mooi met de btw actie kunnen combineren? :D
De Media Markt in Apeldoorn opent op 29 januari om 18.00 uur haar deuren! Er komt een fantastische openingsactie. Stay Tuned!

van hun facebook geplukt..
verwacht niks bijzonders, de fantastische openingsactie zal ongetwijfeld gewoon de BTW weg ermee actie zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Downstar2 schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 23:04:
[...]

De Media Markt in Apeldoorn opent op 29 januari om 18.00 uur haar deuren! Er komt een fantastische openingsactie. Stay Tuned!

van hun facebook geplukt..
korting verwacht niks bijzonders, de fantastische openingsactie zal ongetwijfeld gewoon de BTW weg ermee actie zijn..
"Vanwege de opening van ons filiaal in Apeldoorn houden we door het hele land een fantastische BTW weg ermee actie".

Zoiets zal het wel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCSO
AdmiralSnipe schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 23:13:
[...]

"Vanwege de opening van ons filiaal in Apeldoorn houden we door het hele land een fantastische BTW weg ermee actie".

Zoiets zal het wel zijn.
Exact. En helaas zal dan half NL het geloven en producten kopen die tijdens de btw dagen een hogere standaard prijs hebben dan in een reguliere non actie dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PCSO schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 23:39:
[...]

Exact. En helaas zal dan half NL het geloven en producten kopen die tijdens de btw dagen een hogere standaard prijs hebben dan in een reguliere non actie dag.
Tja, het blijft wel korting hé?

Iets met een gegeven paard en een bek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wingie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:04
Heb vandaag een synology 414 en een wacom intous pen &touch gekocht in Zwolle. De synology was 424 maar toen ik aangaf dat hun webshop 419 als prijs had ging verkoper in intern systeem kijken en ook op tweakers en daar stond bij wehkamp voor 379 dus voor die prijs meegekregen.

Nu afwachten tot woensdag en hopen dat de NAS en wacom ook onder de actie vallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Heb er geen vertrouwen meer in dat de aantrekkelijke Asus laptops voor de BTW dagen nog terugkeren in de webshop en ben maar voor de S&F actie gegaan voor de
pricewatch: Asus VivoBook S500CA-CJ115H

Toch 3-5 werkdagen levering, dus mocht het onverhoopt toch nog zo zijn en echt voordeliger dan kan ik eventueel nog annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvH photo
  • Laatst online: 19:23
PCSO schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 23:39:
[...]

Zit toch niet zo te zeuren. Dan koop je toch niks? Ik heb alvast een imac in bestelling staan en vind de actie top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
RvH photo schreef op zondag 26 januari 2014 @ 00:02:
[...]

Zit toch niet zo te zeuren. Dan koop je toch niks? Ik heb alvast een imac in bestelling staan en vind de actie top!
Precies, een iMac met 17% vind je nergens... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 19:39
Vandaag bij de Media Markt in Middelburg een Nexus 5 met het serienummer 312k opgehaald. Er lagen er nog enkele op voorraad, waaronder ook met 311 serienummer. Ik wilde het risico niet lopen dat de voorraad op zou zijn, vandaar dat ik vandaag maar gekocht heb. Volgende week eens zien hoe dat gaat lopen met die laagste prijsgarantie.

Overigens vind ik het wel heel erg vervelend om de telefoon nu nog in de verpakking te laten zitten totdat die prijs goed geregeld is :P

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AdmiralSnipe schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 23:02:
[...]

Ik heb tijdens een vorige actie iets kunnen reserveren wat toentertijd niet op voorraad was en heb gelijk de actie-prijs betaald.
2 weken later kon ik het komen ophalen.
Klopt. Indien ze in de actiedagen niet op voorraad hebben kan je het bestellen maar dan wel meteen het hele bedrag afrekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarriorSan
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-05 18:20
Wingie schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 23:53:
Heb vandaag een synology 414 en een wacom intous pen &touch gekocht in Zwolle. De synology was 424 maar toen ik aangaf dat hun webshop 419 als prijs had ging verkoper in intern systeem kijken en ook op tweakers en daar stond bij wehkamp voor 379 dus voor die prijs meegekregen.

Nu afwachten tot woensdag en hopen dat de NAS en wacom ook onder de actie vallen
Dat is grappig ik was vanavond in Zwolle bij MM en ik had het met de medewerker over de synology 414. Er waren 2 stuks binnen gekomen en 1 verkocht vandaag.. Maar ik moet je teleurstellen NAS valt niet onder de actie.

Voor de geïnteresseerden.. Zwolle BTW actie begint woensdag om 18.00 uur t/m zondag. Sonos valt dit jaar wel onder de actie en Apple werkt met een limit (iPads, Apple TV, accessoires e.d. zijn wel uitgesloten van de actie). De medewerker raadde aan om niet pas vrijdag of zaterdag te komen voor Apple spul want dan is de kans groot dat je teleurgesteld word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zasa
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:09
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/311nyw0.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roe!and
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:45
Hij staat inderdaad al op de spotta app de folder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roe!and schreef op zondag 26 januari 2014 @ 09:12:
Hij staat inderdaad al op de spotta app de folder
Aaaaaaaaaaa kan niet wachten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnia love
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-06 08:06
[img]http://Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2dige9v.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnia love
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-06 08:06
Shit, sorry voor de grote foto.
Dit is de rekensom van MM :)
Pagina: 1 ... 10 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
<center><h1>WAARSCHUWING: DIT TOPIC IS <b>NIET</b> BEDOELD OM ZELFZOEKVRAAGJES TE STELLEN!</h1></center>

Svp geen verzoekjes om kopieen van kassabonnen e.d.

Helaas is dit topic verworden tot een dumpplek waar luie vraagjes worden gedumpt. Zoals op Tweakers.net overal de bedoeling is: <b>eerst</b> zelf op zoek gaan, en als je een vraag stelt, dan ook laten zien dat je het geprobeerd hebt. Bij herhaald gebrek aan inzet kunnen sancties volgen, en zal het topic mogelijk op slot gaan. Benadeel svp de mede-tweakers niet en laat het niet zover komen.

Lees de <a href='http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1576345'><b>FAQ</b></a> in de openingspost, daar worden bijna alle vragen in beantwoord.