Eigenlijk wisten we het al. Maar nu komt het in ieder geval rechtstreeks officieel van de bron.
Verwijderd
idd het is bevestigd. jammer dat de actievoorwaarden er niet bij staan zodat bepaalde onduidelijkheden opgehelderd worden
De grote vraag is alleen, doet de webshop ook mee?
Daar staat niets over in de folder
Hoi!
Webshop doet uiteraard ook gewoon mee, alhoewel daar natuurlijk weer nodige dingen van verdwijnen.EWK schreef op zondag 26 januari 2014 @ 09:50:
De grote vraag is alleen, doet de webshop ook mee?
Wat je zegt, ik ben benieuwd naar de definitieve voorwaarden.Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 09:50:
idd het is bevestigd. jammer dat de actievoorwaarden er niet bij staan zodat bepaalde onduidelijkheden opgehelderd worden
Verwijderd
Ah mooi! Enige wat ik nog moet horen is dat de tv die ik wil mee doet. Ga er vanuit van wel.. Nog 1 dagje!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2014 10:27 ]
Bron dat de webshop meedoet?Jolly_Jumper schreef op zondag 26 januari 2014 @ 10:16:
[...]
Webshop doet uiteraard ook gewoon mee, alhoewel daar natuurlijk weer nodige dingen van verdwijnen.
Hmm dat rekenvoorbeeld in die foto.
je kan toch net zo goed Bedrag - 17.36% doen ? (dat pakken alle calculators tegenwoordig ook
)
je kan toch net zo goed Bedrag - 17.36% doen ? (dat pakken alle calculators tegenwoordig ook
Maar ze willen "21%" btw vrij reclameren.iaxe393 schreef op zondag 26 januari 2014 @ 11:25:
Hmm dat rekenvoorbeeld in die foto.
je kan toch net zo goed Bedrag - 17.36% doen ? (dat pakken alle calculators tegenwoordig ook)

Denken veel klanten meer korting te krijgen. Mochten ze het rekensommetje niet bekijken
[ Voor 13% gewijzigd door crobo op 26-01-2014 11:37 ]
Het is dan ook 21% btw vrij. Alleen moet je iets van wiskunde begrijpen om het goed uit te rekenen. 
Als ik erover nadenk vind ik het moeilijker om het fout uit te rekenen... lol.
Enfin, het is toch korting, en zolang je de standaard prijs en eventuele andere acties in de gaten houd kun je voordeel halen.
Als ik erover nadenk vind ik het moeilijker om het fout uit te rekenen... lol.
Enfin, het is toch korting, en zolang je de standaard prijs en eventuele andere acties in de gaten houd kun je voordeel halen.
[ Voor 15% gewijzigd door horizon1978 op 26-01-2014 11:41 ]
Veel mensen zullen rekenen
1000 / 100 x 79(%) = 790 euro
i.p.v.
1000 / 1.21(%) = 826.44 euro
i.p.v.
Ik neem aan dat we die maandagochtend te zien krijgen? Wie weet dat nog van vorig jaar? Ik heb me maar geabonneerd op alle Mediamarkt nieuwsbrieven zojuist.vhal schreef op zondag 26 januari 2014 @ 10:17:
[...]
Wat je zegt, ik ben benieuwd naar de definitieve voorwaarden.
Als je die plaatjes volgt van "deelnemende producten" dan zouden o.a. notebooks en tablets niet mee doen.
[ Voor 4% gewijzigd door davidov2008 op 26-01-2014 12:07 ]
Staan in die folder niet de uitzonderingen?
Wat was het tijdstip dat de webshop met de prijzen omlaag ging vorig jaar? Ook exact om 18:00 op woensdag?
In de nacht van 12 uur. Denk dit jaar woensdagavond. Zo heb je je bestelling al donderdag in huis!Dacuuu schreef op zondag 26 januari 2014 @ 12:21:
Wat was het tijdstip dat de webshop met de prijzen omlaag ging vorig jaar? Ook exact om 18:00 op woensdag?
hier hoop ik stiekem wel opalwaysleft schreef op zondag 26 januari 2014 @ 12:23:
[...]
In de nacht van 12 uur. Denk dit jaar woensdagavond. Zo heb je je bestelling al donderdag in huis!
zit al dagen naar een item te kijken

Dus van de Dinsdag op woensdag nacht? Of om woensdag/donderdag nacht om 12 uur?alwaysleft schreef op zondag 26 januari 2014 @ 12:23:
[...]
In de nacht van 12 uur. Denk dit jaar woensdagavond. Zo heb je je bestelling al donderdag in huis!

Ik heb maandag een Apple Thunderbolt Display gereserveerd in Rotterdam. Hij is er nog steeds niet. Ik vrees echt met grote vrezen dat ze hem te laat gaan leveren 
Op de website staat 1-2dagen levertijd als je hem online besteld en in de winkel wil ophalen (bij bezorgen ook trouwens). Je zou dan toch verwachten dat ze hem ook in 1-2 dagen in de winkel kunnen hebben. Apple bezorgt in 24h...
Op de website staat 1-2dagen levertijd als je hem online besteld en in de winkel wil ophalen (bij bezorgen ook trouwens). Je zou dan toch verwachten dat ze hem ook in 1-2 dagen in de winkel kunnen hebben. Apple bezorgt in 24h...
Nee dus. Er staat alleen, voor de actievoorwaarden zie www.mediamarkt.nl, maar daar staat nog niets.Cyclonic schreef op zondag 26 januari 2014 @ 12:14:
Staan in die folder niet de uitzonderingen?

De laptop die ik wou bestellen is zojuist van de website afgehaald.
dank u mediamarkt!

[ Voor 18% gewijzigd door iaxe393 op 26-01-2014 12:31 ]
Als ik op de producten af ga in de folder doen tablets dus niet mee?
Hoewel dat misschien onder computers of telecom valt?
Tja idd , kijk iPads doen traditioneel niet mee, en dat is een beetje het prototype plaatje dat je neerzet als tablets in de aanbieding zijn, dus er is nog een kansje.
Oh jammer dat de iPads niet mee doen
Wou graag een iPad Mini halen
Wou graag een iPad Mini halen
Woensdagnacht op donderdagDacuuu schreef op zondag 26 januari 2014 @ 12:26:
[...]
Dus van de Dinsdag op woensdag nacht? Of om woensdag/donderdag nacht om 12 uur?Het is zondag..
BTW berekenen http://www.btwberekenen24.nl/crobo schreef op zondag 26 januari 2014 @ 12:06:
Veel mensen zullen rekenen
i.p.v.
Whereof one cannot speak, one must remain silent.
Heb de faq gelezen. Ook gelezen dat iemand meldde dat Mediamarkt als policy heeft om voor producten die binnen 14 dagen dalen in prijs het verschil uit te betalen op vertoon van de aankoopbon.
Kan iemand bevestigen of die policy ook geldt voor deze actie. M.a.w.: wat rest mij om niet vandaag naar de Mediamarkt te gaan, een mac mini te kopen en woensdag terugkeren om het verschil terug te krijgen?
Kan iemand bevestigen of die policy ook geldt voor deze actie. M.a.w.: wat rest mij om niet vandaag naar de Mediamarkt te gaan, een mac mini te kopen en woensdag terugkeren om het verschil terug te krijgen?
[ Voor 13% gewijzigd door gambieter op 26-01-2014 13:37 ]
Dat zal nooit helemaal duidelijk worden omdat ieder filiaal hier zijn eigen interpretatie op heeft. De ene sluit Nikon in zijn geheel uit (MM Hoorn) de andere sluit lenzen geheel uit (MM Alkmaar) en bij weer een ander filiaal kun je gewoon dure pro dslr bodies en lenzen kopen. Geen pijl op te trekken dus. Zelfde geldt voor Apple spul.Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 09:50:
Vergeet niet dat vaak uitzonderingen gewoon mee doen. (Onder de toonbank door)
Zoals iPads, Samsung topmodellen tv's etc.
Zoals iPads, Samsung topmodellen tv's etc.
Dat Media Markt je 'btw' betaald is eigenlijk bullsh*t, eigenlijk krijg je korting van 17. 36%
Want nadat de 'btw' (actie) eraf is betaal je natuurlijk gewoon btw als klant.
Voor mij is het duidelijk en veel mede tweakers maar ik weet zeker dat de gewone burger anders rekent. Die ziet het namelijk als 21% korting en niet 17.36.
Er staat toch een reken voorbeeldje in het krantje van de mediamarkt zelf? Als je daar overeen kijkt en het verkeerd doet is het toch echt je eigen schuld.crobo schreef op zondag 26 januari 2014 @ 14:11:
[...]
Voor mij is het duidelijk en veel mede tweakers maar ik weet zeker dat de gewone burger anders rekent. Die ziet het namelijk als 21% korting en niet 17.36.

Dat klopt, maar MediaMarkt zet netjes een rekenvoorbeeld in de folder. Je kan er kritiek op hebben, maar er is geen andere winkelketen die zomaar even 17% korting heeft op 80% van het assortiment, inclusief veel nieuwe modellen. Ja, van sommige producten verhogen ze de prijs voorafgaand aan de aanbieding, maar daarin is MM zeker niet de enige.crobo schreef op zondag 26 januari 2014 @ 14:11:
[...]
Dat Media Markt je 'btw' betaald is eigenlijk bullsh*t, eigenlijk krijg je korting van 17. 36%
Want nadat de 'btw' (actie) eraf is betaal je natuurlijk gewoon btw als klant.
[ Voor 39% gewijzigd door davidov2008 op 26-01-2014 14:17 ]
Ik heb er persoonlijk geen problemen mee, ik heb namelijk enkele dagen geleden een tv gekocht, en ben blij met de actie (als de actie er niet was had ik de tv niet gekocht)
En duimpje omhoog voor media markt dat ze een rekensommetje erbij plaatsen voor de duidelijkheid (volgens mij deden ze dat de vorige keer niet, correct me if I'm wrong)
En natuurlijk is het je eigen schuld als je het dan verkeerd berekent. Wat ik wil zeggen is dat er onduidelijkheid ontstaat met een btw weg ermee actie, dat is de voorgaande jaren wel gebleken, vandaar ook al het rumoer in de media.
En duimpje omhoog voor media markt dat ze een rekensommetje erbij plaatsen voor de duidelijkheid (volgens mij deden ze dat de vorige keer niet, correct me if I'm wrong)
En natuurlijk is het je eigen schuld als je het dan verkeerd berekent. Wat ik wil zeggen is dat er onduidelijkheid ontstaat met een btw weg ermee actie, dat is de voorgaande jaren wel gebleken, vandaar ook al het rumoer in de media.
[ Voor 7% gewijzigd door crobo op 26-01-2014 14:21 ]
Ben ik met je eens, en dat is natuurlijk ook wel waar MM deel op mikt, 'shocken' en veel gratis media-aandacht in goed bekeken programma's. Ze zijn eigenlijk best wel gek
Verwijderd
heb net bij bcc mac air gehaald, 70 euro cheaper dan mediamarkt.
Hoop dat mac airs niet worden uitgesloten van de actie..
Hoop dat mac airs niet worden uitgesloten van de actie..
Pff bij Mediamarkt Arena mocht ik aan de telefoon niks over de btw actie vragen.. Vaag, aangezien de eerste aankondiging nu al naar buiten is. Hopen dan maar dat de synology's om een of andere reden toch meedoen dit keer.
[ Voor 16% gewijzigd door VR46 op 26-01-2014 14:32 ]
Als iedereen opgeeft welk filiaal bepaalde producten niet laat vallen onder btw korting dan worden we allemaal wijzer van.JazzySOB schreef op zondag 26 januari 2014 @ 13:37:
[...]
Dat zal nooit helemaal duidelijk worden omdat ieder filiaal hier zijn eigen interpretatie op heeft. De ene sluit Nikon in zijn geheel uit (MM Hoorn) de andere sluit lenzen geheel uit (MM Alkmaar) en bij weer een ander filiaal kun je gewoon dure pro dslr bodies en lenzen kopen. Geen pijl op te trekken dus. Zelfde geldt voor Apple spul.
Verwijderd
Ik wil een Macbook pro retina 13" kopen tijdens de actie. Als ik op woensdag rond een uurtje of 7 aankom, is de kans dan groot dat die er al niet meer is of zal het wel meevallen?
Ik dacht dat het uitgezonderd Apple producten wasVerwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 15:09:
Ik wil een Macbook pro retina 13" kopen tijdens de actie. Als ik op woensdag rond een uurtje of 7 aankom, is de kans dan groot dat die er al niet meer is of zal het wel meevallen?
Weet dat bijna zeker van niet. Aangezien er al mensen zijn die een macbook inclusief korting gekocht hebben.
Nope, iPhones en iPads welLennart95 schreef op zondag 26 januari 2014 @ 15:11:
[...]
Ik dacht dat het uitgezonderd Apple producten was
Gisteren bij MM Alkmaar Macbook Pro retina meegenomen, meteen met de korting er af. Gelukkig voor mij hanteerde de verkoper de formule oude prijs * 0,79 ipv / 1,21
Verwijderd
Er zullen toch vast nog wel een paar over zijn als ik op tijd ga?
En stel ik zou morgen even langsgaan is de kans dan nog sowieso wel groter dat er eentje beschikbaar is? zo ja, dan ga ik m morgen wel even halen en woensdag terug om de btw terug te krijgen.
En stel ik zou morgen even langsgaan is de kans dan nog sowieso wel groter dat er eentje beschikbaar is? zo ja, dan ga ik m morgen wel even halen en woensdag terug om de btw terug te krijgen.

Verwijderd
JIJ HEBT ZOVEEL GELUK!wibblemoo schreef op zondag 26 januari 2014 @ 15:44:
Gisteren bij MM Alkmaar Macbook Pro retina meegenomen, meteen met de korting er af. Gelukkig voor mij hanteerde de verkoper de formule oude prijs * 0,79 ipv / 1,21
weet iemand misschien ook als je gister je toestel hebt gekocht, en woensdag het verschil van het bedrag weer ophaalt, als je je toestel dan wel mag gebruiken? Of moet je hem geseald in het doosje laten?
Hahaha ze zouden die verkoper moeten ontslaan, zo slecht!wibblemoo schreef op zondag 26 januari 2014 @ 15:44:
PSN/XBL: DarkTaufu
Verwijderd
Ik las hier meermaals dat NAS'es niet mee zouden doen.
Klinkt vreemd, want dit was bij de vorige actie wel zo !?
Weet nog dat in de webshop de Synology's, vooral de DS1812 maar ook DS412, als warme broodjes weg gingen.
Heb ook in het filiaal in Cruqius alsook de Saturn Hoofddorp destijds prijzen aangevraagd van niet op voorraad zijnde modellen die men bereid was te bestellen, ook met BTW-korting.
Klinkt vreemd, want dit was bij de vorige actie wel zo !?
Weet nog dat in de webshop de Synology's, vooral de DS1812 maar ook DS412, als warme broodjes weg gingen.
Heb ook in het filiaal in Cruqius alsook de Saturn Hoofddorp destijds prijzen aangevraagd van niet op voorraad zijnde modellen die men bereid was te bestellen, ook met BTW-korting.
Verwijderd
In Enschede mag het product gewoon gebruikt zijn. Maar ik zou het voor de zekerheid aan je eigen vestiging vragen aangezien niet elke MM zich aan dezelfde regels schijnt te houden..danieltjuuhh schreef op zondag 26 januari 2014 @ 15:49:
weet iemand misschien ook als je gister je toestel hebt gekocht, en woensdag het verschil van het bedrag weer ophaalt, als je je toestel dan wel mag gebruiken? Of moet je hem geseald in het doosje laten?
okee ik zal ze morgen wel even bellen! Bedankt voor je reactie 
Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 16:09:
[...]
In Enschede mag het product gewoon gebruikt zijn. Maar ik zou het voor de zekerheid aan je eigen vestiging vragen aangezien niet elke MM zich aan dezelfde regels schijnt te houden..
Ik heb mediamarkt een mailtje gestuurd en die hebben bevestigt dat als er volgende week een btw actie zou zijn en de macbook doet mee met die actie dat het dan onder laagste prijs garantie valt
Volgens mij mag je het toestel gewoon gebruiken.danieltjuuhh schreef op zondag 26 januari 2014 @ 15:49:
https://service.mediamark...ticket_faq&ticketcatid=70
f. Het prijsverschil moet aanwezig zijn op het moment dat de klant een beroep doet op de laagste prijsgarantie.
5.2 Het verschil wordt eenmalig terugbetaald na inname van de originele aankoopbon van Media Markt en uitsluitend wanneer aantoonbaar is voldaan aan de hiervoor genoemde voorwaarden. De klant ontvangt een kopie van de originele aankoopbon.
[ Voor 8% gewijzigd door Xfile op 26-01-2014 16:29 ]
Weet iemand of TV beugels dit keer ook mee doen? Of heeft iemand eerder deze met BTW korting gekregen?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Krijg je je de ' BTW ' sowieso terug als je je product 2 dagen van te voren koopt? (morgen dus (maandag))
Stukje Topic lezen kan helpen.Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 16:53:
Krijg je je de ' BTW ' sowieso terug als je je product 2 dagen van te voren koopt? (morgen dus (maandag))
en dat zal zo blijven.Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 16:56:
[...]
In de tijd dat je dat schreef kon je ook gewoon even ja of nee zeggen en nu heb ik nog steeds geen antwoord.
In de tijd dat je die 2 reacties schreef in dit topic, had je allang kunnen zoeken door middel van de zoekbalk.Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 16:56:
[...]
In de tijd dat je dat schreef kon je ook gewoon even ja of nee zeggen en nu heb ik nog steeds geen antwoord.
Het antwoord is 95 % Ja.
eigen inzet
[ Voor 7% gewijzigd door PCSO op 26-01-2014 17:00 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Nee hoor. Hij was zo aardig om na te vragen of ik een Macbook Pro nu al mee kon krijgen voor de actieprijs, zodat ik niet terug hoefde te kopen om het verschil te reclameren. Deed ie erg netjes. Ik denk dat hij gewoon nog niet helemaal goed geïnformeerd was over hoe de korting berekend dient te worden.Tjiwa schreef op zondag 26 januari 2014 @ 15:55:
[...]
Hahaha ze zouden die verkoper moeten ontslaan, zo slecht!maar wel nice dat je het zo mee kreeg
Overigens vind ik dat iedereen een beetje sportief de actie moet benaderen. Uiteraard wil Media Markt de artikelen met een kleine marge zo min mogelijk verkopen tijdens de actie, het is geen liefdadigheidsinstelling. Dus dat artikelen uit de (web)shop worden gehaald vroegtijdig vind ik niet meer dan logisch. Ik vind het al heel wat dat ze op Macs de korting verlenen, gezien de minimale marge die er op zit.
[ Voor 28% gewijzigd door wibblemoo op 26-01-2014 17:46 . Reden: aangevuld ]
90% van Nederland denkt 21% korting te krijgen tijdens zo'n actie, dikke kans dus dat een verkoper die nog niet geïnstrueerd is het ook fout doet.wibblemoo schreef op zondag 26 januari 2014 @ 17:43:
[...]
Nee hoor. Hij was zo aardig om na te vragen of ik een Macbook Pro nu al mee kon krijgen voor de actieprijs, zodat ik niet terug hoefde te kopen om het verschil te reclameren. Deed ie erg netjes. Ik denk dat hij gewoon nog niet helemaal goed geïnformeerd was over hoe de korting berekend dient te worden.
Overigens vind ik dat iedereen een beetje sportief de actie moet benaderen. Uiteraard wil Media Markt de artikelen met een kleine marge zo min mogelijk verkopen tijdens de actie, het is geen liefdadigheidsinstelling. Dus dat artikelen uit de (web)shop worden gehaald vroegtijdig vind ik niet meer dan logisch. Ik vind het al heel wat dat ze op Macs de korting verlenen, gezien de minimale marge die er op zit.
21% korting op een MacBook gaat je nooit meer lukken, goeie deal!
Wat dat betreft snap ik ook niet dat Macs meedoen bij dit soort acties, daar zit absoluut geen marge van 17% op. Ze proberen natuurlijk dingen erbij te verkopen waar juist een marge van 50% opzit maar daar trappen (de meeste) tweakers natuurlijk niet in omdat ze weten dat ze die extra producten elders wel goedkoper kunnen vinden. Het valt me echt wel op als je in een MM rond loopt hoeveel mensen zich toch een extra accessoire laten 'aansmeren' omdat een verkoper simpelweg zegt dat ze het 'nodig' hebben op het product optimaal te kunnen gebruiken.
[ Voor 42% gewijzigd door SquareOne op 26-01-2014 17:49 ]
Ik las net dat het product nieuw, in doos, en voorradig moet zijn, maar als het product uitverkocht is bij mediamarkt, vraag ik me af als ze dan wel het verschil teruggeven?
Nu ook via de MM nl twitter account aangekondigd https://mobile.twitter.co...screen_name=mediamarkt_nl
Verwijderd
Zie gambieter in "\[29-01 t/m 02-02] MediaMarkt BTW weg ermee actie", zelf zoeken.
[ Voor 86% gewijzigd door gambieter op 26-01-2014 18:35 ]
Net ook de tv commercial voorbij zien komen.IUser schreef op zondag 26 januari 2014 @ 18:10:
Nu ook via de MM nl twitter account aangekondigd https://mobile.twitter.co...screen_name=mediamarkt_nl
Verwijderd
*knip* zie gambieter in "\[29-01 t/m 02-02] MediaMarkt BTW weg ermee actie".
[ Voor 95% gewijzigd door gambieter op 26-01-2014 18:37 ]
Net een bericht binnen gekregen:
simlockvrije smartphones doen mee. Alle voorwaarden van de actie staan op onze site. mediamarkt.nl
Van wie heb je dat bericht binnen gekregen? Dat is interessant, dat zou zelfs betekenen simlock vrije iPhones? Maar ik ben benieuwd waar op de site dan!
Er staan inderdaad momenteel niks op de site dus ik ben ook benieuwd. Ben wel geïnteresseerd in de lumia 625 als extra telefoon.
De iPhones lijken dit jaar ook mee te doen als ik de folder zie, wauw
Niks van uitzondering op iPhones te zien...toch 100 euro korting minimaal dan
Via Twitter met Mediamarkt Almere.davidov2008 schreef op zondag 26 januari 2014 @ 18:22:
Van wie heb je dat bericht binnen gekregen? Dat is interessant, dat zou zelfs betekenen simlock vrije iPhones? Maar ik ben benieuwd waar op de site dan!
Hoe haal jij dat uit de folder? Er wordt duidelijk in de folder geschreven: zie actievoorwaarden op mediamarkt.nl. Tot die tijd is het dus nog helemaal niet zeker of er specifieke producten binnenin deelnemende productgroepen wel of niet meedoenalwaysleft schreef op zondag 26 januari 2014 @ 18:25:
De iPhones lijken dit jaar ook mee te doen als ik de folder zie, wauw![]()
Niks van uitzondering op iPhones te zien...toch 100 euro korting minimaal dan
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Twitter Mediamarkt Almere heeft bevestigd dat het op alle simlockvrije smartphones gaat geldenYellowneck schreef op zondag 26 januari 2014 @ 18:27:
[...]
Hoe haal jij dat uit de folder? Er wordt duidelijk in de folder geschreven: zie actievoorwaarden op mediamarkt.nl. Tot die tijd is het dus nog helemaal niet zeker of er specifieke producten binnenin deelnemende productgroepen wel of niet meedoen
Ik had die vraag dus gesteld, als axelm63alwaysleft schreef op zondag 26 januari 2014 @ 18:29:
[...]
Twitter Mediamarkt Almere heeft bevestigd dat het op alle simlockvrije smartphones gaat gelden
Ik blijf sceptisch. Hoe vaak er langs ekaar heen wordt gepraat door zowel consumenten als medewerkers van de Media Markt. Ook de diverse uitzonderingen op filiaalniveau maken geven mij nog niet het volle vertrouwen dat iPhones zullen meedoen
.
En wat ik lees is dat Almere twittert dat simlockvrije smartphones meedoet. Het woord alle zie ik niet erbij staan. Dat is wel een wezenlijk verschil en misschien met opzet zo verwoord door Media Markt Almere. Ook verwijst ie nogmaals naar de voorwaarden. Dus nog fftjes afwachten, maar ik hoop het wel voor jullie
En wat ik lees is dat Almere twittert dat simlockvrije smartphones meedoet. Het woord alle zie ik niet erbij staan. Dat is wel een wezenlijk verschil en misschien met opzet zo verwoord door Media Markt Almere. Ook verwijst ie nogmaals naar de voorwaarden. Dus nog fftjes afwachten, maar ik hoop het wel voor jullie
[ Voor 3% gewijzigd door Yellowneck op 26-01-2014 18:35 ]
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Lijkt me heel verstandig! Anders wordt je blij gemaakt met een dooie mus.Yellowneck schreef op zondag 26 januari 2014 @ 18:34:
Ik blijf sceptisch. Hoe vaak er langs ekaar heen wordt gepraat door zowel consumenten als medewerkers van de Media Markt. Ook de diverse uitzonderingen op filiaalniveau maken geven mij nog niet het volle vertrouwen dat iPhones zullen meedoen.
Van een 'dure' iPhone kan je toch best blij worden
[ Voor 4% gewijzigd door davidov2008 op 26-01-2014 18:38 ]
Aankomende woensdag maar even wat centjes terughalen voor mijn Canon 6D conform afspraak (ik kreeg iets minder korting) en gelijk maar even polsen of deze inderdaad wel/niet mee doet.
Verder maar even een een Canon 35mm f2 IS in de webshop bestellen, mits deze €529 / 1.21 = 437€ is.
Verder maar even een een Canon 35mm f2 IS in de webshop bestellen, mits deze €529 / 1.21 = 437€ is.
Verwijderd
Er staat computer op de folder, betekent dit dat laptops uitgesloten zijn?Appleman schreef op zondag 26 januari 2014 @ 18:18:
En de folder staat ook online!
http://www.spotta.nl/winkel/media-markt/folder?q=mediamarkt
Laptops zijn ook computers. Doen gewoon mee.Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 18:40:
[...]
Er staat computer op de folder, betekent dit dat laptops uitgesloten zijn?
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Wat me opviel in de winkel was dat er aardig wat producten de zelfde prijs hadden als bij de scheer en foppen, mensen die verwachten dat van die prijs nog de BTW afgaat zullen straks van een koude kermis thuiskomen aangezien bij scheer en foppen de actie morgen over is
De S&F actie is ook een zeer goede, zelf gisteren laptop gehaald die ik eigenlijk bij MM wilde halen maar die vorige week, samen met de twee door mij geselecteerde alternatieven, ineens uit de webshop verdween.nooberke schreef op zondag 26 januari 2014 @ 18:49:
Wat me opviel in de winkel was dat er aardig wat producten de zelfde prijs hadden als bij de scheer en foppen, mensen die verwachten dat van die prijs nog de BTW afgaat zullen straks van een koude kermis thuiskomen aangezien bij scheer en foppen de actie morgen over is
Nou, de informatie uit de TS komt vanuit Media Markt, en waar vemeld, op basis van voorafgaande jaren.Sjoerd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 18:53:
Ik heb het gelezen in de TS maar ik ben benieuwd waar de informatie vandaan komt en hoe ze dit kunnen volhouden.
En hoe ze het volhouden, sja, veel bijverkoop (tassen, accessoires, verlengde garanties) en wat ik persoonlijk denk waar ze redelijk mee compenseren is aantallen draaien. Waarna ze bij xxx verkochte stuks een bonus krijgen van de fabrikant.
Hier dus:Sjoerd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 18:53:
Ik heb het gelezen in de TS maar ik ben benieuwd waar de informatie vandaan komt en hoe ze dit kunnen volhouden.
https://service.mediamark...ticket_faq&ticketcatid=70
f. Het prijsverschil moet aanwezig zijn op het moment dat de klant een beroep doet op de laagste prijsgarantie.
5.2 Het verschil wordt eenmalig terugbetaald na inname van de originele aankoopbon van Media Markt en uitsluitend wanneer aantoonbaar is voldaan aan de hiervoor genoemde voorwaarden. De klant ontvangt een kopie van de originele aankoopbon.
Vorig jaar ook voor iemand een Macbook Pro gehaald tijdens de actie zelf. Twee dagen voor de actie waren we al gaan kijken. Het viel toen echt op dat de voorraad een stuk minder was toen de actie startte. Nu geloof ik wel dat ze een aantal van die dingen verkopen in twee dagen maar het leek of er overal nog maar twee stuks van waren bij de start van de actie. Dat gecombineerd met de accessoires zal dan inderdaad voor rendabelheid zorgen...
Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama
Uhm, dat het van 18-22 zoals in de folder staat? We kunnen moeilijk als tweakers eisen dat ze eerder ermee beginnen... MM zit door heel het land en de actie duurt t/m zondag. En anders laat je iemand anders wat halen als je er niet bent.djvdthemaster schreef op zondag 26 januari 2014 @ 19:29:
Hallo allemaal,
Ik lees hier in de folder online:
http://www.foldersenkrant...gespeed.ic.ycekBic1NV.jpg
Dat op woensdag 29 januari 2014 de actie pas vanaf 18-22u is..... is hier meer over bekend bij jullie?
Komt wel rot uit dan namelijk...
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Zo.. MediaMarkt is begonnen met het promoten van de BTW actie. Wat opvalt is dat het woensdag pas vanaf 18h is. wou eerst woensdag overdag gaan, Nu ga ik maar donderdag overdag.
Ik ben alleen bang dat ik stad en land af moet voor de Camcorder (Sony HDR-CX410) die ik wil gaan kopen.
De webshop en onze vestiging in Rijswijk heeft hem niet op voorraad.
Dus dat wordt zoeken. Ben eveneens bang dat de webshop hem voor woensdag niet op voorraad heeft.
Meerdere mensen dit probleem?
Ik ben alleen bang dat ik stad en land af moet voor de Camcorder (Sony HDR-CX410) die ik wil gaan kopen.
Dus dat wordt zoeken. Ben eveneens bang dat de webshop hem voor woensdag niet op voorraad heeft.
[ Voor 13% gewijzigd door Mikee007 op 26-01-2014 19:37 ]
De actie begint inderdaad vanaf woensdag 18:00.djvdthemaster schreef op zondag 26 januari 2014 @ 19:29:
Hallo allemaal,
Ik lees hier in de folder online:
http://www.foldersenkrant...gespeed.ic.ycekBic1NV.jpg
Dat op woensdag 29 januari 2014 de actie pas vanaf 18-22u is..... is hier meer over bekend bij jullie?
Komt wel rot uit dan namelijk...
[ Voor 8% gewijzigd door PCSO op 26-01-2014 19:37 ]
*knip* Is het nou echt zo moeilijk om zelf iets uit te zoeken?
[ Voor 87% gewijzigd door gambieter op 26-01-2014 20:35 ]
Verwijderd
Vergeet je niet de kosten te rekenen die je gaat maken om die paar euro voordeel te behalen? Dus bijv. Benzine-en parkeerkosten, opnemen vrije dag, aantal keren dat je al bij de MM bent gaan kijken.......
MikeJoow schreef op zondag 26 januari 2014 @ 19:36:
Zo.. MediaMarkt is begonnen met het promoten van de BTW actie. Wat opvalt is dat het woensdag pas vanaf 18h is. wou eerst woensdag overdag gaan, Nu ga ik maar donderdag overdag.
Nee, Daarom. Gelukkig ben ik komende week wel vrij dus vrije dag hoeft het niet te kosten, Parkeerkosten kan wel idd in de papieren lopen. Daarom eerst goed berekenen of het echt een voordeel oplevert.Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 20:03:
Vergeet je niet de kosten te rekenen die je gaat maken om die paar euro voordeel te behalen? Dus bijv. Benzine-en parkeerkosten, opnemen vrije dag, aantal keren dat je al bij de MM bent gaan kijken.......
[...]
Ik hoor net van MM Zoetermeer dat die nog wel 6 Sony HDR-CX410 op voorraad heeft. Niet echt veel te noemen dus ik ga voordat ik er naartoe ga nog even contact opnemen of ze deze nog wel echt op voorraad hebben voordat ik voor niets ga.
wel slecht dat ze niet zorgen voor voldoende voorraad in winkels / webshop dit zullen ze wel expres doen ben ik bang.
Anders kan ik altijd naar BCC, Die beweren zelfs als er een BTW actie ergens is dat hun dan onder die prijs gaan zitten. Zal eens contact opnemen of hun dat ook echt doen want zeggen is 1 doen is 2.
wel slecht dat ze niet zorgen voor voldoende voorraad in winkels / webshop dit zullen ze wel expres doen ben ik bang.
Anders kan ik altijd naar BCC, Die beweren zelfs als er een BTW actie ergens is dat hun dan onder die prijs gaan zitten. Zal eens contact opnemen of hun dat ook echt doen want zeggen is 1 doen is 2.
Verwijderd
Lekkere op de fiets gaan joh, MM bezorgd gratis dus ook met tv's haalbaar. Mits je tever weg woont om te fietsen that is... Dan zou de korting met veel benzine en parkeer geld weinig verschil maken den ik ook ja.
Trouwens he, was hier al wel voorbij gekomen maar weet het even niet meer. Als BCC inderdaad doen wat ze zeggen, nog lager dan de MM gaan zitten. Kan dit verschil bij de MM ook terug gehaald worden bovenop de actie? Of geldt laagste prjjs garantie dan enkel voor vaste prijzen? Weet dat het al voorbij gekomen is, maar teveel informatie
Trouwens he, was hier al wel voorbij gekomen maar weet het even niet meer. Als BCC inderdaad doen wat ze zeggen, nog lager dan de MM gaan zitten. Kan dit verschil bij de MM ook terug gehaald worden bovenop de actie? Of geldt laagste prjjs garantie dan enkel voor vaste prijzen? Weet dat het al voorbij gekomen is, maar teveel informatie

Ik was gisteren bij een MediaMarkt vestiging, even rondkijken voor een nieuwe tv (en ook gehaald, komende week nog even terug om de korting op te halen). Medewerker vertelde me dat van de Sony TV's alleen de W65 serie volledig meedoet met de btw actie, de andere Sony's krijg je 'maar' 10% korting.
Ik kan dit niet terugvinden in de voorwaarden, of ik kijk er overheen. Maar tip voor de mensen die er heen gaan voor een Sony TV van een andere serie
Ik kan dit niet terugvinden in de voorwaarden, of ik kijk er overheen. Maar tip voor de mensen die er heen gaan voor een Sony TV van een andere serie
Morgen maar eens langsgaan in de MM winkel in Eindhoven.
Is het product voorradig dan kijken of ik hem al gelijk met de korting kan meekrijgen en anders aanschaffen. Kijken of de medewerker er nog staat die de vorige keer netjes meewerkte
Verhogen ze stiekem de prijzen, waardoor korting niet loont, dan donderdag terugbrengen en anders ga ik mijn korting claimen. Geluk dat ik 't tijdens m'n werkpauze kan doen; moet lonend blijven
Via webshop wel verkrijgbaar, maar ja... geen gedoe krijgen met kleine lettertjes
Maar zou MM echt voor veel producten de prijs gaan verhogen? Slim en toch zot
Is het product voorradig dan kijken of ik hem al gelijk met de korting kan meekrijgen en anders aanschaffen. Kijken of de medewerker er nog staat die de vorige keer netjes meewerkte
Via webshop wel verkrijgbaar, maar ja... geen gedoe krijgen met kleine lettertjes

Ik heb vorig jaar mei een nieuwe laptop gekocht bij de BTW actie van saturn. De winkel prijs was gelijk aan alle webwinkels (860 euro Asus N56 serie). Toen netjes ~17% er vanaf. Toch mooi voor 700 euro meegenomen.Gim schreef op zondag 26 januari 2014 @ 20:24:
Morgen maar eens langsgaan in de MM winkel in Eindhoven.
Is het product voorradig dan kijken of ik hem al gelijk met de korting kan meekrijgen en anders aanschaffen. Kijken of de medewerker er nog staat die de vorige keer netjes meewerkteVerhogen ze stiekem de prijzen, waardoor korting niet loont, dan donderdag terugbrengen en anders ga ik mijn korting claimen. Geluk dat ik 't tijdens m'n werkpauze kan doen; moet lonend blijven
![]()
Via webshop wel verkrijgbaar, maar ja... geen gedoe krijgen met kleine lettertjes![]()
Verhogen is toen een keer bij kassa/radar gekomen en zijn ze daarna mee gestopt denk ik.
Zojuist in de tv commercial bevestigd, ik citeer: "Kom langs of bestel in onze webshop!". En ja, het gaat hier om de commercial voor de btw actie. 
Kortom: webshop doet officieel mee. Het is alleen afwachten welk tijdstip, dat stond niet specifiek vermeld. Maar technisch gezien moet het geen probleem zijn om om 18:00 uur alle prijzen aan te passen.
Kortom: webshop doet officieel mee. Het is alleen afwachten welk tijdstip, dat stond niet specifiek vermeld. Maar technisch gezien moet het geen probleem zijn om om 18:00 uur alle prijzen aan te passen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
<center><h1>WAARSCHUWING: DIT TOPIC IS <b>NIET</b> BEDOELD OM ZELFZOEKVRAAGJES TE STELLEN!</h1></center>
Svp geen verzoekjes om kopieen van kassabonnen e.d.
Helaas is dit topic verworden tot een dumpplek waar luie vraagjes worden gedumpt. Zoals op Tweakers.net overal de bedoeling is: <b>eerst</b> zelf op zoek gaan, en als je een vraag stelt, dan ook laten zien dat je het geprobeerd hebt. Bij herhaald gebrek aan inzet kunnen sancties volgen, en zal het topic mogelijk op slot gaan. Benadeel svp de mede-tweakers niet en laat het niet zover komen.
Lees de <a href='http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1576345'><b>FAQ</b></a> in de openingspost, daar worden bijna alle vragen in beantwoord.
<center><h1>WAARSCHUWING: DIT TOPIC IS <b>NIET</b> BEDOELD OM ZELFZOEKVRAAGJES TE STELLEN!</h1></center>
Svp geen verzoekjes om kopieen van kassabonnen e.d.
Helaas is dit topic verworden tot een dumpplek waar luie vraagjes worden gedumpt. Zoals op Tweakers.net overal de bedoeling is: <b>eerst</b> zelf op zoek gaan, en als je een vraag stelt, dan ook laten zien dat je het geprobeerd hebt. Bij herhaald gebrek aan inzet kunnen sancties volgen, en zal het topic mogelijk op slot gaan. Benadeel svp de mede-tweakers niet en laat het niet zover komen.
Lees de <a href='http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1576345'><b>FAQ</b></a> in de openingspost, daar worden bijna alle vragen in beantwoord.