Zijn de thunderbolt schermen in de winkel goedkoper dan? Omdat ze nu voor 1000+ geprijsd zijn, en dan schilt het niet heel veel met de prijs waarvoor ze wel eens op tweakers staan.
Verwijderd
kunnen apple producten tegen aanbetaling worden gereserveerd voor de btw dagen? weet iemand dat?
In de voorwaarden van de Mediamarkt, te downloaden via m.mediamarkt.nl/portal/outlet/download.do?downloadType=AGB staat onder kop 6 " Bij acties kan geen reservering worden gedaan, als de actievoorraad is uitverkocht."Verwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 12:12:
kunnen apple producten tegen aanbetaling worden gereserveerd voor de btw dagen? weet iemand dat?
Ik weet alleen niet zeker of dit een nog geldende voorwaarden zijn omdat er in het document geen datum staat en over reservering op de Mediamarkt website is niets snel te vinden.
Verwijderd
heel erg bedankt. Ik ga er wel van uit dat dit zo blijft. goed om te weten. pff zal wel storm lopen bij appleVpshuffler schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 12:19:
[...]
In de voorwaarden van de Mediamarkt, te downloaden via m.mediamarkt.nl/portal/outlet/download.do?downloadType=AGB staat onder kop 6 " Bij acties kan geen reservering worden gedaan, als de actievoorraad is uitverkocht."
Ik weet alleen niet zeker of dit een nog geldende voorwaarden zijn omdat er in het document geen datum staat en over reservering op de Mediamarkt website is niets snel te vinden.
Verwijderd
macbook air 4gb was eerst tijdje rond 1079, toen verlaagd naar 1029 en nu weer naar 1099
@MM
twijfels 3 jaar garantie bij dixons voor 1000 euro macbook air of 900 euro 2 jaar garantie MM
twijfels 3 jaar garantie bij dixons voor 1000 euro macbook air of 900 euro 2 jaar garantie MM
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2014 12:49 ]
Als je NU naar de MM loopt met de actie van de Dixons betaal je 1000.
Op de dag ga je naar de MM en krijg je nog een 176 euro terug. Dan betaal je maar 824!
Op de dag ga je naar de MM en krijg je nog een 176 euro terug. Dan betaal je maar 824!
Nope, ze gaan niet uit van de prijs die jij hebt betaald maar van de prijs die zijn dan hanteren en die is dan 1099.kx22 schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 13:11:
Als je NU naar de MM loopt met de actie van de Dixons betaal je 1000.
Ik heb een Nikon D610 op het oog met drie prime lenzen, de AF-S 28mm f1.8G, 50mm f1.8G en de 85mm f1.8G. Ook is het irritant dat de webshop prijzen vaak lager zijn dan die in de winkel, dus daar kun je je ook nog wel eens op verkijken..
Vreemd genoeg zijn de 50mm en de 85mm niet op voorraad in de webshop, elders zijn deze wel overal leverbaar. Het zijn ook niet echt zeldzame of bijzondere lenzen. Daarnaast heb ik op advies hier ook maar alvast een verlanglijstje aangemaakt. Wanneer de actie begint, uitprinten en hop, mee naar de winkel
Maar kan iemand misschien (uit ervaring?) vertellen of artikelen die niet op voorraad zijn in de webshop wél te bestellen zijn in de winkel tijdens de actie als ze in de winkel (ook) niet op voorraad zijn? (levertijd maakt me niet zo veel uit)
Vreemd genoeg zijn de 50mm en de 85mm niet op voorraad in de webshop, elders zijn deze wel overal leverbaar. Het zijn ook niet echt zeldzame of bijzondere lenzen. Daarnaast heb ik op advies hier ook maar alvast een verlanglijstje aangemaakt. Wanneer de actie begint, uitprinten en hop, mee naar de winkel
Maar kan iemand misschien (uit ervaring?) vertellen of artikelen die niet op voorraad zijn in de webshop wél te bestellen zijn in de winkel tijdens de actie als ze in de winkel (ook) niet op voorraad zijn? (levertijd maakt me niet zo veel uit)
Verwijderd
dat moet je maar even navragen in de winkel of ze hem op voorraad hebben. wel is het zo dat als artikelen niet in de webshop zijn, deze nog steeds soms in de winkel verkrijgbaar zijn. als de producten niet op voorraad zijn kun je ze uiteraard bestellen. komt het product binnen tijdens de actieperiode dan geldt de actieprijs, komt het product later dan heb je helaas geen recht op de actieprijs. actie geldt alleen op producten die op voorraad zijnJazzySOB schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 14:48:
Ik heb een Nikon D610 op het oog met drie prime lenzen, de AF-S 28mm f1.8G, 50mm f1.8G en de 85mm f1.8G. Ook is het irritant dat de webshop prijzen vaak lager zijn dan die in de winkel, dus daar kun je je ook nog wel eens op verkijken..
Via tweakers V&A kan ik hem niet zakelijk met BTW factuur kopenAmien90 schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 12:02:
Zijn de thunderbolt schermen in de winkel goedkoper dan? Omdat ze nu voor 1000+ geprijsd zijn, en dan schilt het niet heel veel met de prijs waarvoor ze wel eens op tweakers staan.
Vandaag bij de Mediamarkt geweest, was op zoek naar een Asus G750JH. Bekende van me werkt daar en ik vertelde hem dat ik die laptop graag bij de BTW weg ermee actie wou doen. Hij vroeg me hoe ik nou kon weten dat dat er aan zou komen. Hij wou er ook niet op ingaan maar wou alleen kwijt dat het misschien verstandig zou zijn als ik mijn geld nog even op zak houdt met een
Ook ik ging vandaag langs de MediaMarkt. En vroeg aan een verkoper hoe het zat maar ze wilden het niet bevestigen noch ontkennen. Dus heb ik voor alle zekerheid de televisie niet gekocht.
Ik wacht nog enkele dagen. Iemand zei dat ze vanaf maandag met de reclame spotjes beginnen. Hopelijk weten we het dan zeker.
Ik wacht nog enkele dagen. Iemand zei dat ze vanaf maandag met de reclame spotjes beginnen. Hopelijk weten we het dan zeker.
Mediamarkt werknemer Ede gaf aan dat de actie er wel kwam.... Ze maken het spannend!Kaap schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 16:48:
Vandaag bij de Mediamarkt geweest, was op zoek naar een Asus G750JH. Bekende van me werkt daar en ik vertelde hem dat ik die laptop graag bij de BTW weg ermee actie wou doen. Hij vroeg me hoe ik nou kon weten dat dat er aan zou komen. Hij wou er ook niet op ingaan maar wou alleen kwijt dat het misschien verstandig zou zijn als ik mijn geld nog even op zak houdt met een
Zeggen wat je denkt is zilver, weten wat het uitwerkt is goud!
Nah ze ontkennen het niet maar mogen er ook niks over zeggen. Dus die actie komt er gewoon.
Dat de actie van 29 jan. - 2 feb. plaats zal vinden staat ondertussen VAST.
De discussie gaat vooral over de voorwaarden waaronder hij toegepast kan worden
De discussie gaat vooral over de voorwaarden waaronder hij toegepast kan worden
Een concurrent begint maandag al. Bij Scheer en Foppen vanaf a.s. maandag btw-vrij op
- Televisies
- Desktop PC's
- Laptops
- Printers
- Monitoren
- Televisies
- Desktop PC's
- Laptops
- Printers
- Monitoren

[ Voor 15% gewijzigd door Yellowneck op 18-01-2014 17:34 ]
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Net even bij de Mediamarkt in Heerlen geweest, ook daar net gedaan alsof ik een Nexus 5 wou en gevraagd hoe het zit met de BTW dagen.
De verkoper wist me uit te leggen dat er al een paar waren verkocht onder de voorwaarden nu betalen voor 400 euro en over 2 weken je verschil terug krijgen. ( 60 euro).
Dus met andere woorden, als je een Nexus 5 wilt kun je hem nu al halen en over 2 weken je 60 euro terug krijgen. 1 voorwaarde, je moet de doos dicht houden. Beter nieuws!
De verkoper wist me uit te leggen dat er al een paar waren verkocht onder de voorwaarden nu betalen voor 400 euro en over 2 weken je verschil terug krijgen. ( 60 euro).
Dus met andere woorden, als je een Nexus 5 wilt kun je hem nu al halen en over 2 weken je 60 euro terug krijgen. 1 voorwaarde, je moet de doos dicht houden. Beter nieuws!
Iemand ervaring met "uitgesloten" categorieën.
Ik had zelf al gelezen dat TV's toch vaak wel de BTW weg ermee geld ondanks dat de serie niet mee zou doen. (een collega heeft zelf deze week een uitgesloten model voor net iets minder meegekregen dan wat hij zou kosten indien deze wel mee zou doen, dus qua winst zal het wel goed zitten)
In mij geval zal een spelconsole wel aantrekkelijk zijn met deze actie. ervaringen ?
Ik had zelf al gelezen dat TV's toch vaak wel de BTW weg ermee geld ondanks dat de serie niet mee zou doen. (een collega heeft zelf deze week een uitgesloten model voor net iets minder meegekregen dan wat hij zou kosten indien deze wel mee zou doen, dus qua winst zal het wel goed zitten)
In mij geval zal een spelconsole wel aantrekkelijk zijn met deze actie. ervaringen ?
iPhones gaan ook niet mee doen. En Apple CTO ( Custom To Order) modellenMr.Joker schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 17:49:
Consoles doen nooit mee
Gameconsoles hebben naar mijn weten nog nooit meegedaan. Ik acht de kans dat deze dit jaar mee zullen doen dan ook nihil. Zal waarschijnlijk niet mogen van de fabrikant en op consoles zit zo goed als geen marge.W.Wonderland schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 17:47:
Iemand ervaring met "uitgesloten" categorieën.
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Je kunt nu toch ook al je Nexus 5 bijvoorbeeld halen, werd ook al aangegeven door de verkoperJopth schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 18:42:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
alwaysleft schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 18:58:
[...]
Je kunt nu toch ook al je Nexus 5 bijvoorbeeld halen, werd ook al aangegeven door de verkoper
Members only:
Inloggen
055-Jopth schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 18:59:
[...]
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Members only:
Inloggen
De voorwaarde dat je de doos dicht moet houden is volgens mij absolute onzin. Heb het vorig jaar nog mee gemaakt dat ik alleen de bon hoefde te laten zien. Kan ook geen logisch argument verzinnen dat d doos dicht moet blijven.alwaysleft schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 17:36:
Net even bij de Mediamarkt in Heerlen geweest, ook daar net gedaan alsof ik een Nexus 5 wou en gevraagd hoe het zit met de BTW dagen.
In heerlen? Sinds wanneer doen ze daar aardig hahaalwaysleft schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 17:36:
Ja, ik vond het ook maar raar. Dus je kunt al jaren je geld terug krijgen als je nu al je artikel koopt zo'n 2 weken voor de actie. Weten we dat ook weerBuffelkneer schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 19:04:
[...]
De voorwaarde dat je de doos dicht moet houden is volgens mij absolute onzin. Heb het vorig jaar nog mee gemaakt dat ik alleen de bon hoefde te laten zien. Kan ook geen logisch argument verzinnen dat d doos dicht moet blijven.
Wordt wel leuk als de actie niet doorgaatalwaysleft schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 19:11:
[...]
Ja, ik vond het ook maar raar. Dus je kunt al jaren je geld terug krijgen als je nu al je artikel koopt zo'n 2 weken voor de actie. Weten we dat ook weer
Actie gaat doorCyclonic schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 19:13:
[...]
Wordt wel leuk als de actie niet doorgaat
Morgen dan maar eens gaan kijken, dat wordt nog wat betaal ook nog met saturn kaarten, vorige keer al een hele discussie daar gehad, en nu ook nog eens met dit btw verhaal, ik denk dat ik me maar ga voorbereiden op 2 uur discussie met de afdeling manager
bij de MM Alexandrium Rotterdam geen problemen gehad in ieder geval eergisteren met Saturn kaarten. Vraag me alleen af of ze dan misschien niet moeilijk zullen doen tijdens de actie, eerste medewerker die ik vroeg gaf aan dat Saturn kaarten gewoon geldig zijn, hopelijk dan ook zonder veel moeiteCyclonic schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 19:21:
[...]
Morgen dan maar eens gaan kijken, dat wordt nog wat betaal ook nog met saturn kaarten, vorige keer al een hele discussie daar gehad, en nu ook nog eens met dit btw verhaal, ik denk dat ik me maar ga voorbereiden op 2 uur discussie met de afdeling manager
NS FC: SW 2742 0448 8213
Wees maar blij dat ze daar geen probleem maken, normaal gesproken is heerlen echt een ramp kwa klantvriendelijkheid dus ik stond ook versteld over nu al een nexus 5 daar halenMusta schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 19:25:
[...]
bij de MM Alexandrium Rotterdam geen problemen gehad in ieder geval eergisteren met Saturn kaarten. Vraag me alleen af of ze dan misschien niet moeilijk zullen doen tijdens de actie, eerste medewerker die ik vroeg gaf aan dat Saturn kaarten gewoon geldig zijn, hopelijk dan ook zonder veel moeite
Mijn camera gister ook in Heerlen gehaald, week 5 langs met de bon en klaar. Medewerker was alleen verbaasd dat ik van de actie afwist. Heeft ook niets over dichte verpakking gezegd, dat is ook kolder denk ik.Cyclonic schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 19:32:
[...]
Wees maar blij dat ze daar geen probleem maken, normaal gesproken is heerlen echt een ramp kwa klantvriendelijkheid dus ik stond ook versteld over nu al een nexus 5 daar halen
zeker, zeker
Is dit bij de Saturn tegelijkertijd, omdat ze hetzelfde moederconcern hebben (meen ik) ?
Dit omdat ik wel een Saturn in de buurt heb en geen Mediamarkt, vandaar de vraag.
Dit omdat ik wel een Saturn in de buurt heb en geen Mediamarkt, vandaar de vraag.
Daniel
Scroll iets naar terug en je zult iets lezen over een soortgelijke actie bij Saturn die niet tegelijk is.djvdthemaster schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 22:10:
Is dit bij de Saturn tegelijkertijd, omdat ze hetzelfde moederconcern hebben (meen ik) ?
Saturn zal naar alle waarschijnlijkheid ook niet meegaan in de actie van hun zusterbedrijf.. Het zijn immers twee verschillende bedrijven met iedereen hun eigen bedrijfsvoering.. Indien een Saturn binnen 15 km van een MediaMarkt vestiging zit kan die specifieke vestiging beslissen om de prijzen van de MediaMarkt te volgen, echter is dit geen verplichting en kan daar dus ook geen zekerheid worden gegeven..djvdthemaster schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 22:10:
Uitspraken zoals bijvoorbeeld: in MediaMarkt Breda doet GoPro wel mee, zijn dus ook lokaal bepaald, een winkel kan zelf beslissen om producten wel of niet mee te laten doen (zie actievoorwaarden), uitzondering daarop zijn dus van toepassing per winkel en het is niet vanzelfsprekend dat bovenstaand voorbeeld dus voor alle MediaMarkt vestigingen van kracht is.
Mijn advies is dus om naar de dichtsbijzijnde MediaMarkt te gaan om gebruik te maken van de actie. De concullega's Saturn, BCC etc zullen bij langen aan niet altijd meegaan in de prijs. Daar zijn diverse voorwaarden voor te vinden onder de noemer laagste prijsgarantie.
It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.
Ik heb het over tweakers pricewatch (ik wil 'm ook zakelijk kopen).. bij stamples is deze 900 euro .. bij MM 1010. Tijdje geleden was hij ook nog te krijgen voor 850.pposthoorn schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 16:02:
[...]
Via tweakers V&A kan ik hem niet zakelijk met BTW factuur kopen
stamples : 900 / 1,21 = 743 * 0,79 = 587
MM : 1010 / 1,21 = 834 * 0,79 = 658
[ Voor 3% gewijzigd door Amien90 op 18-01-2014 23:37 ]
Jammer genoeg klopt je berekening niet, ik snap niet waarom je bij staples 2x btw er af haalt. Bovendien moet je 2x delen door 1,21 en niet een keer delen door 1,21 en een keer vermenigvuldigen met 0.79.Amien90 schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 23:37:
[...]
Ik heb het over tweakers pricewatch (ik wil 'm ook zakelijk kopen).. bij stamples is deze 900 euro .. bij MM 1010. Tijdje geleden was hij ook nog te krijgen voor 850.
stamples : 900 / 1,21 = 743 * 0,79 = 587
MM : 1010 / 1,21 = 834 * 0,79 = 658
Dit klopt wel:
MM: €1016 basisprijs. Met btw korting: 1016/1,21=840 incl wettelijke btw. Excl btw: 840/1,21=694 netto prijs
Elders: 900/1,21=744 excl. wettelijke btw.
Meh ben nu aan het twijfelen de EFS 10-22mm te gaan halen. Wanneer ik die nu haal en over twee weken de bon inlever betaal je afgerond €400,- en dat is geen gekke deal denk ik...
Maar aan de andere kant wil ik misschien dit jaar wel eens overstappen op een andere camera i.v.m. weathersealing omdat ik vaak aan de waterkant foto's sta te maken.
Maar aan de andere kant wil ik misschien dit jaar wel eens overstappen op een andere camera i.v.m. weathersealing omdat ik vaak aan de waterkant foto's sta te maken.
[ Voor 32% gewijzigd door Marc_87 op 19-01-2014 09:55 ]
Ik weet het niet hoor, vind het nogal een gok. Want het retourrecht is een gunst, geen plicht.Vpshuffler schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 11:31:
Net een Macbook Pro 15" gekocht bij de Mediamarkt.
Na meerdere vragen te hebben gesteld aan de Mediamarkt helpdesk werdt mij verteld dat de prijsgarantie ook wordt gehanteerd als bijvoorbeeld een gekochte notebook niet (meer) in voorraad is in de vestiging. Zie onderstaand gesprek:
Vraag:
Geachte Heer/Mevrouw,
Aanvullend zou ik graag nog een aantal vragen stellen.
Stel de vorige gestelde situatie waarbij een notebook is gekocht op 20 januari en op 29 januari een actie is waarbij je zeg de btw niet hoeft te betalen en ik op die woensdag terug kom om het prijsverschil aan te geven.
Krijg ik het verschil in prijs terug in chartaal geld of op een andere wijze?
Wat als het product niet op voorraad is in de vestiging, krijg ik het prijsverschil terug?
Een andere vraag is of het klopt dat als ik de notebook heb gekocht dat ik, ongeopend met bijvoorbeeld met het folie eromheen, deze notebook niet kan retouneren?
Met vriendelijke groet, D**** P***
Antwoord:
Geachte meneer P***,
Het prijsverschil wordt contant uitbetaald, tenzij er met kadobonnen is betaald, dan wordt het bedrag teruggeven door middel van een giftcard. Ook als het product op dat moment niet (meer) in voorraad is in de vestiging en u heeft het al aangeschaft.
Een notebook kan alléén retour worden gebracht indien deze ongebruikt is. Als de verpakking nog verzegeld is, mag deze nog terug worden gebracht.
Met vriendelijke groet,
Mariska Mediamarkt Middelburg
We zullen maar zien of ze dit ook hanteren.
Ik weet het niet hoor maar €559/1.21 is nog altijd 461€ en geen 400€Marc_87 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 09:54:
Meh ben nu aan het twijfelen de EFS 10-22mm te gaan halen. Wanneer ik die nu haal en over twee weken de bon inlever betaal je afgerond €400,- en dat is geen gekke deal denk ik...
Ja het is ook een gok, hopelijk hanteren ze hun gunsten.zeef schreef op zondag 19 januari 2014 @ 10:24:
[...]
Ik weet het niet hoor, vind het nogal een gok. Want het retourrecht is een gunst, geen plicht.
Sorry, ook nog de Canon cashback eraf van 50 euro en dan de laagste prijs garantie.vhal schreef op zondag 19 januari 2014 @ 10:54:
[...]
Ik weet het niet hoor maar €559/1.21 is nog altijd 461€ en geen 400€
Dan moet je 'm wel vandaag halen, is nl. de laatste dag wat betreft de aankopen voor de cashback.
Dat ga ik denk ik toch maar doen.Jolly_Jumper schreef op zondag 19 januari 2014 @ 11:35:
Dan moet je 'm wel vandaag halen, is nl. de laatste dag wat betreft de aankopen voor de cashback.
In het topic van vorig jaar is te lezen dat Rotterdam met de Sonos (in tegenstelling tot de voorwaarden) wel met BTW korting mee gaf, dus dat wordt nog een Play5 scoren hopelijk
Zojuist naar de MediaMarkt Hengelo gebeld of ze al enig idee hadden wanneer de Nexus 5 zwart weer leverbaar zou zijn, daar konden ze me niets over vertellen. Toen maar gevraagd of ik ook in aanmerking kwam voor de laagste prijsgarantie van de BTW actie als ik via de webshop zou bestellen, dit kan schijnbaar ook?
Wisten jullie dit al? Klopt het wat deze miep mij vertelde? (Dat ik straks niet geld kan terugvragen)
Tevens heb ik vanochtend ruim 35 minuten aan de lijn gehangen om op internet te lezen dat ze pas om 12:00 open gingen. Werd geen melding van gemaakt door het automatische systeem, klachtje/opmerking ingediend.
Wisten jullie dit al? Klopt het wat deze miep mij vertelde? (Dat ik straks niet geld kan terugvragen)
Tevens heb ik vanochtend ruim 35 minuten aan de lijn gehangen om op internet te lezen dat ze pas om 12:00 open gingen. Werd geen melding van gemaakt door het automatische systeem, klachtje/opmerking ingediend.

Verwijderd
Hoe zit het eigenlijk met laagste prijs garantie? Geldt die pas na de BTW-korting, of krijg je eerst de laagste prijs en gaat daar dan nog eens btw van af? Of verschilt dat per filiaal?
Het gaat gewoon om wat jij er uiteindelijk voor betaald bij Mediamarkt. Als iets ergens anders goedkoper is dan de Mediamarkt prijs met deze kortingsactie (hoe ze het dan ook noemen) krijg je de lagere prijs. Maar die kans lijkt me klein.Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 12:21:
Hoe zit het eigenlijk met laagste prijs garantie? Geldt die pas na de BTW-korting, of krijg je eerst de laagste prijs en gaat daar dan nog eens btw van af? Of verschilt dat per filiaal?
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
5.1 Media Markt garandeert de klant altijd de laagste prijs. Wanneer de klant een aankoop doet in een vestiging van Media Markt (met uitzondering van de webshop) en binnen veertien dagen na zijn aankoop hetzelfde product elders voor een lagere prijs kan kopen, ontvangt de klant van Media Markt het prijsverschil contant retour, de voorwaarden hiervan zijn:Zerfox schreef op zondag 19 januari 2014 @ 12:19:
Zojuist naar de MediaMarkt Hengelo gebeld of ze al enig idee hadden wanneer de Nexus 5 zwart weer leverbaar zou zijn, daar konden ze me niets over vertellen. Toen maar gevraagd of ik ook in aanmerking kwam voor de laagste prijsgarantie van de BTW actie als ik via de webshop zou bestellen, dit kan schijnbaar ook?
Tevens heb ik vanochtend ruim 35 minuten aan de lijn gehangen om op internet te lezen dat ze pas om 12:00 open gingen. Werd geen melding van gemaakt door het automatische systeem, klachtje/opmerking ingediend.![]()
Oh, lekker dan..gajus26 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 12:38:
[...]
5.1 Media Markt garandeert de klant altijd de laagste prijs. Wanneer de klant een aankoop doet in een vestiging van Media Markt (met uitzondering van de webshop) en binnen veertien dagen na zijn aankoop hetzelfde product elders voor een lagere prijs kan kopen, ontvangt de klant van Media Markt het prijsverschil contant retour, de voorwaarden hiervan zijn:
Bedankt! Dat wordt afwachten.....
Volgens mij kun je hem wel gewoon in de winkel reserveren, als je dan een volledige aanbetaling doet kun je wel met de BTW actie terug gaan. Wellicht nog even het navragen waardZerfox schreef op zondag 19 januari 2014 @ 12:41:
[...]
Oh, lekker dan..![]()
Bedankt! Dat wordt afwachten.....
Ja, ik had 'm gereserveerd. Maar het is toch te debiel voor woorden dat ze na een week wachten nog steeds niet weten wanneer ze 'm weer hebben terwijl ik in de webshop hem morgen thuisbezorgd kan hebben of zelfs kan ophalen bij dezelfde Media Markt.gajus26 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 14:30:
[...]
Volgens mij kun je hem wel gewoon in de winkel reserveren, als je dan een volledige aanbetaling doet kun je wel met de BTW actie terug gaan. Wellicht nog even het navragen waard.
Ik heb de telefoon best hard nodig en heb de knoop maar doorgehakt. Dus in de Media Markt webwinkel besteld en ik ga mijn gelijk proberen te halen (en anders neem ik het maar voor lief).
Ik zou hem afhalen bij de winkel, retourneren en dan opnieuw kopen maar in de MM zelf?Zerfox schreef op zondag 19 januari 2014 @ 15:17:
[...]
Ja, ik had 'm gereserveerd. Maar het is toch te debiel voor woorden dat ze na een week wachten nog steeds niet weten wanneer ze 'm weer hebben terwijl ik in de webshop hem morgen thuisbezorgd kan hebben of zelfs kan ophalen bij dezelfde Media Markt.![]()
Ik heb de telefoon best hard nodig en heb de knoop maar doorgehakt. Dus in de Media Markt webwinkel besteld en ik ga mijn gelijk proberen te halen (en anders neem ik het maar voor lief).
Ik betwijfel of dat lukt, volgens mij zijn de MM winkels en de webshop niet met elkaar "verbonden" en worden spullen van de webshop die bijv. retour komen niet zomaar toegevoegd aan de voorraad van desbetreffende winkel.gajus26 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 16:04:
[...]
Ik zou hem afhalen bij de winkel, retourneren en dan opnieuw kopen maar in de MM zelf?
Hij bedoelt via Tweakers pricewatch de goedkoopste winkel opzoeken.pposthoorn schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 16:02:
[...]
Via tweakers V&A kan ik hem niet zakelijk met BTW factuur kopen
gajus26 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 16:04:
[...]
Ik zou hem afhalen bij de winkel, retourneren en dan opnieuw kopen maar in de MM zelf?
Hm, anders is het wel een verdomd goed idee.Jolly_Jumper schreef op zondag 19 januari 2014 @ 16:20:
[...]
Ik betwijfel of dat lukt, volgens mij zijn de MM winkels en de webshop niet met elkaar "verbonden" en worden spullen van de webshop die bijv. retour komen niet zomaar toegevoegd aan de voorraad van desbetreffende winkel.
Ik ga zodra ik mijn Nexus 5 binnen heb wel even een telefoontje plegen met een Media Markt en mochten ze me niet tegemoet komen kan ik hem altijd binnen de eerste week nog terugsturen met de reden 'bedenktijd'.
Ja had ik al begrepen, zie ook mijn reactieMooDyBLueS schreef op zondag 19 januari 2014 @ 16:21:
[...]
Hij bedoelt via Tweakers pricewatch de goedkoopste winkel opzoeken.
pposthoorn in "\[29-01 t/m 02-02] MediaMarkt BTW weg ermee actie"
Weet iemand hoe het zit als ik net een tv heb gekocht en binnen 2 weken is hij in de aanbieding? Kan ik dan het verschil vragen of moet ik de tv eerst terug brengen?
DaveD
Dan kan je je verschil terug vragen, ga ik ook doen met de spullen die ik vandaag heb gekocht.DaveD1109 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 18:06:
Weet iemand hoe het zit als ik net een tv heb gekocht en binnen 2 weken is hij in de aanbieding? Kan ik dan het verschil vragen of moet ik de tv eerst terug brengen?
Heb toch maar de EF-S 10-22mm en de EF 50mm II gekocht.
Ik denk - gezien het feit dat de webshop wel/niet geldt en andere vage regels - dat ik aankomende week maar eens een bezoekje breng aan de MM om een Canon 6D te scoren en deze even ongebruikt in de doos te laten tot de 29e. Mocht deze body niet meedoen met deze actie, soit. Deze zijn toch overal even duur.
Helemaal gelijkpposthoorn schreef op zondag 19 januari 2014 @ 01:08:
[...]
MM: €1016 basisprijs. Met btw korting: 1016/1,21=840 incl wettelijke btw. Excl btw: 840/1,21=694 netto prijs
Elders: 900/1,21=744 excl. wettelijke btw.

Jammer dat die BTW actie zo laat is.. Houden jullie de webshop prijzen al een beetje in de gaten? Die zullen als het goed is wel omhoog gaan.
Ik houd de canon 70d + 18-55 stm in de gaten. Was twee weken geleden 1299 (erg duur) bij MM. Werd begin deze week 1069. Is nu 1039...MikeJoow schreef op zondag 19 januari 2014 @ 19:46:
Jammer dat die BTW actie zo laat is.. Houden jullie de webshop prijzen al een beetje in de gaten? Die zullen als het goed is wel omhoog gaan.
Dus prijzen, die stijgen gaat hopelijk niet op. Wordt hopelijk leuk. En anders wacht ik weer een half jaar...
Okee.. dat is dan idd een behoorlijke prijsdaling. kan best dat die net voor de BTW actie weer omhoog schiet. En het is jammer bij MM dat de webshopprijzen lager zijn dan de winkelprijzenQuasem schreef op zondag 19 januari 2014 @ 21:31:
[...]
Ik houd de canon 70d + 18-55 stm in de gaten. Was twee weken geleden 1299 (erg duur) bij MM. Werd begin deze week 1069. Is nu 1039...
Dus prijzen, die stijgen gaat hopelijk niet op. Wordt hopelijk leuk. En anders wacht ik weer een half jaar...
Amien90 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 18:47:
[...]
Helemaal gelijkis maar goed dat ik de boekhouding niet doe
offtopic:
Ik doe de hele boekhouding zelf dus bij mij zit het er helaas diep in gekrast
Ik doe de hele boekhouding zelf dus bij mij zit het er helaas diep in gekrast
Een simpel antwoord; ja!Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 22:02:
Geldt de BTW actie ook in de webshop?
Vallen sommige camera's ook niet buiten de actie? Weet het niet zeker hoor, maar kan me zoiets van andere acties herinneren.Quasem schreef op zondag 19 januari 2014 @ 21:31:
[...]
Ik houd de canon 70d + 18-55 stm in de gaten. Was twee weken geleden 1299 (erg duur) bij MM. Werd begin deze week 1069. Is nu 1039...
Vandaag viel er een dikke bundel reclamefolders in de bus, met een ongebruikelijk dunne folder van de MM. Ben benieuwd naar eventuele spotjes morgen
Alles wat binnen de "professional" lijn valt doet in de regel niet mee.NotSoSteady schreef op zondag 19 januari 2014 @ 22:04:
[...]
Vallen sommige camera's ook niet buiten de actie? Weet het niet zeker hoor, maar kan me zoiets van andere acties herinneren.
Denk aan de Canon 5d en de L-lenzen en ander duur spul.
Maar tot de echte voorwaarden van dit jaar gepost worden is het voor bijna iedereen speculatie.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Het werkt zo:zeef schreef op zondag 19 januari 2014 @ 10:24:
Ik weet het niet hoor, vind het nogal een gok. Want het retourrecht is een gunst, geen plicht.
Jij ziet product x bij de mm voor 1100, bij de bcc issie 1000. Mm doet btw actie, de nieuwe prijs is 800.
Jij koopt product x bij mm voor de bcc prijs (1000) dan krijg je later nog 200 euro terug.
In het geval dat je nu iets koopt voor 1000e en mm verhoogt de prijs naar 2200 waardoor de nieuwe prijs 1600 wordt. Dan is er geen verschil en denk ik niet dat je die 21% krijgt.
Let wel goed op bij de mediamarkt, hun service (garantievoorwaarden) komen vaak niet overeen met wat de wet voorschrijft. Wees bekent met je rechten: http://www.consuwijzer.nl
[ Voor 37% gewijzigd door Frozen op 20-01-2014 08:04 ]
Dat laatste klopt (ook voor meerdere winkels), maar waar het vaak op neerkomt is dat er een enorm verschil is tussen het recht hebben en het recht krijgen.Stef602 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 01:30:
[...]
Het werkt zo:
Jij ziet product x bij de mm voor 1100, bij de bcc issie 1000. Mm doet btw actie, de nieuwe prijs is 800.
Jij koopt product x bij mm voor de bcc prijs (1000) dan krijg je later nog 200 euro terug.
In het geval dat je nu iets koopt voor 1000e en mm verhoogt de prijs naar 2200 waardoor de nieuwe prijs 1600 wordt. Dan is er geen verschil en denk ik niet dat je die 21% krijgt.
Let wel goed op bij de mediamarkt, hun service (garantievoorwaarden) komen vaak niet overeen met wat de wet voorschrijft. Wees bekent met je rechten: http://www.consuwijzer.nl
Kortom: niemand, maar dan ook echt niemand, (wij, MM medewerkers, Consuwijzer) kan je een garantie geven dat je nu iets kan kopen en tijdens de btw-actie een eventueel verschil terug kan vorderen. Kijk ook maar naar de vele verschillende antwoorden: de ene krijgt bevestigd dat spullen die in de webshop gekocht worden, niet in de winkel geretourneerd kunnen worden of btw-actiekorting teruggevorderd kan worden, de andere MM medewerker zegt weer van wel.
Daarnaast zegt de ene medewerker ook dat je je product niet mee hoeft te nemen, maar anderen hebben het weer over dat je product ongebruikt moet zijn en in een gesealede/gesloten verpakking moet zitten.
Naar mijn mening is het beste advies dan ook: bedenk voor jezelf of je het risico wilt lopen dat je straks niet je geld terug kan vorderen. Wil je dat risico niet lopen (zoals ikzelf), dan kan je het beste gewoon die dag(en) de MM binnenlopen.
Aas ook op de Nexus 5 (of LG G2) en de SurfaceVerwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 00:02:
Zolang ze maar de LG G2, Nexus 5, asus T100 of surface hebben voor zoon spot prijs!
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Dat zou ook raar zijn, stel je koopt zo een fijne dubbeldeurs Amerikaanse koelkast en hij is een week later in de aanbieding. Ga je dan vrolijk dat ding weer mee terug nemen?MooDyBLueS schreef op maandag 20 januari 2014 @ 09:08:
[...]
Daarnaast zegt de ene medewerker ook dat je je product niet mee hoeft te nemen, maar anderen hebben het weer over dat je product ongebruikt moet zijn en in een gesealede/gesloten verpakking moet zitten.
Heb ook het risico geomen en zoals jij stelt, ik zie wel of ik het verschil terug krijg (denk het wel) en anders had ik de camera toch wel gekocht.
zeker, zeker
Dat is ook precies het punt wat ik al eerder aanhaalde: met puur een factuur kan je natuurlijk meerdere keren terug. Zeker als je zoals ik in Amsterdam woont, kan je naar 3 vestigingen, hoe controleren ze dat? Je krijgt ongetwijfeld een nieuwe factuur mee met de nieuwe prijs, maar als je hem via internet gekocht hebt, kan je de PDF natuurlijk simpelweg 3x uitprinten.
Afin, ik zit niet in die situatie, maar ik hoop gewoon dat mensen zich niet te snel rijk rekenen en hun gezonder verstand gebruiken (zoals jij ook hebt gedaan).
Afin, ik zit niet in die situatie, maar ik hoop gewoon dat mensen zich niet te snel rijk rekenen en hun gezonder verstand gebruiken (zoals jij ook hebt gedaan).
Volgens MM medewerker: Ze nemen de originele bon in en je krijgt een nieuwe voor de nieuwe prijs.MooDyBLueS schreef op maandag 20 januari 2014 @ 11:37:
Dat is ook precies het punt wat ik al eerder aanhaalde: met puur een factuur kan je natuurlijk meerdere keren terug. Zeker als je zoals ik in Amsterdam woont, kan je naar 3 vestigingen, hoe controleren ze dat? Je krijgt ongetwijfeld een nieuwe factuur mee met de nieuwe prijs, maar als je hem via internet gekocht hebt, kan je de PDF natuurlijk simpelweg 3x uitprinten.
En ik ga er van uit dat ze in hun systeem de order ook wijzigen waardoor een andere vestiging kan zien dat je je geld al terug gekregen hebt. MM is natuurlijk niet helemaal gek
Klopt je krijgt een nieuwe bon.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ik ben benieuwd hoe het deze keer gaat. Ik heb vaker iets proberen te kopen met deze actie, maar toen was het steeds, of de prijs van te voren verhoogd, of het artikel telde toch niet mee.
Deze keer zou ik graag een tv kopen in deze actie, alleen staat hij niet op de webshop (om de prijs te weten).
Komt er iemand bij een mediamarkt, die voor mij wil kijken hoeveel de Sony 32W655 kost?
Deze keer zou ik graag een tv kopen in deze actie, alleen staat hij niet op de webshop (om de prijs te weten).
Komt er iemand bij een mediamarkt, die voor mij wil kijken hoeveel de Sony 32W655 kost?

Laatst stond die in mm krantje voor 380 als het goed is of 480...yannickie111 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 12:24:
Ik ben benieuwd hoe het deze keer gaat. Ik heb vaker iets proberen te kopen met deze actie, maar toen was het steeds, of de prijs van te voren verhoogd, of het artikel telde toch niet mee.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ja klopt, ik had 379 in gedachte. En dat zou met de BTW-actie dan een erg aantrekkelijke prijs worden...!Amaze86 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 13:06:
[...]
Laatst stond die in mm krantje voor 380 als het goed is of 480...
Bij de Scheer & Foppen is de 21% actie al ingegaan op TV's.
Daar kost de Sony KDL-32W655A €419 euro, daar gaat dus de BTW nog vanaf kom je op € 346,26.
Vandaag besteld, morgen in huis staat er op de website.
Nu kan het zijn dat de gewone prijs bij de Mediamarkt nog lager is natuurlijk.
Daar kost de Sony KDL-32W655A €419 euro, daar gaat dus de BTW nog vanaf kom je op € 346,26.
Gaat je bij de MM €329,75 kosten (na aftrek btw en als de prijs in de webshop gelijk blijft.)SDSNATCHER2 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 13:20:
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
Weet iemand of er bij een Mediamarkt vestiging een Synology DS214 Play op voorraad is?
Deze wil ik volgende week met de BTW actie gaan aanschaffen.
De DS214 en DS214+ zijn wel bestelbaar via de site, maar de Play niet.
Ik heb net gebeld met de vestigingen Rotterdam Centrum en Zoetermeer en gaven aan dat deze alleen te bestellen is in de winkel met 10% aanbetaling.
Voor de geïnteresseerden: In Zoetermeer kost de DS214play trouwens 329 euro (Rotterdam vergeten te vragen).
Dus het zou kunnen dat ze de prijs verhoogt hebben tov gemiddelde in pricewatch.
Deze wil ik volgende week met de BTW actie gaan aanschaffen.
De DS214 en DS214+ zijn wel bestelbaar via de site, maar de Play niet.
Ik heb net gebeld met de vestigingen Rotterdam Centrum en Zoetermeer en gaven aan dat deze alleen te bestellen is in de winkel met 10% aanbetaling.
Voor de geïnteresseerden: In Zoetermeer kost de DS214play trouwens 329 euro (Rotterdam vergeten te vragen).
Dus het zou kunnen dat ze de prijs verhoogt hebben tov gemiddelde in pricewatch.
Bij de Scheer en Foppen in Groningen Ebbingestraat staat ie voor €399,- en daar moet de BTW nog vanaf.SDSNATCHER2 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 13:20:
Hoe zit het met versterkers en receiver? Toevallig net aan het orienteren op receivers en er zijn al wat mooie aanbiedingen, maar als daar alsnog wat afgaat wordt de prijs helemaal interessant.
Dan is het misschien wel waard om even te wachten.
Dan is het misschien wel waard om even te wachten.
Ik wil de Nexus 5 gaan kopen tijdens deze actie. Ik neem aan dat deze ook mee doet met deze actie, ik had alleen 2 vragen:
1. Indien iets niet op voorraad is, kan ik hem dan wel met de actie aanschaffen?
2. Is de actie ook geldig via de webshop?
1. Indien iets niet op voorraad is, kan ik hem dan wel met de actie aanschaffen?
1 AFAIK nietpsnepvangers schreef op maandag 20 januari 2014 @ 14:19:
Ik wil de Nexus 5 gaan kopen tijdens deze actie. Ik neem aan dat deze ook mee doet met deze actie, ik had alleen 2 vragen:
2 Probeer de zoekfunctie in dit topic eens
Weet je of ze daar ook de 42" versie hebben en voor hoeveel?B.M.O. schreef op maandag 20 januari 2014 @ 13:51:
[...]
Bij de Scheer en Foppen in Groningen Ebbingestraat staat ie voor €399,- en daar moet de BTW nog vanaf.
1. Neepsnepvangers schreef op maandag 20 januari 2014 @ 14:19:
2. Ja
Wat 1 betreft lees je in dit topic ook ervaringen van mensen die wel iets hebben kunnen laten bestellen. Zorg er dan wel voor dat je alvast iets aanbetaalt, dan is het voor beide partijen minder vrijblijven dan een reservering, je hebt dan immers al een koopovereenkomst.
De webshop staat er wel bekend om, om minder voorraad te hebben ten tijde van de actie. Waarschijnlijk schuift MediaMarkt zoveel mogelijk voorraad door naar de winkels. Niet alleen om de vraag in de winkels aan te kunnen, maar daardoor kunnen ze gelijk aan cross-selling doen, iets wat online niet kan (behalve een suggestie) en dat is waar ze aan verdienen tijdens de actie. Al zal geen Tweaker daar intrappen. ;-)
Is er al iemand die een zeer definitieve bevestiging van de data heeft? Anders rekenen we ons voor niks rijk...
Aan het begin van dit topic is dat meerdere keren bevestigd ja. 29 januari - 2 februari it is.NYfan schreef op maandag 20 januari 2014 @ 15:11:
Is er al iemand die een zeer definitieve bevestiging van de data heeft? Anders rekenen we ons voor niks rijk...
Ik neem aan de LG Nexus 5 niet uitgesloten is?kingggerald schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:42:
Zal zoals altijd apple ipad, iphone, bose, top lijnen tvs en bluray. Accesoires, consoles, cd dvd bluray zijn. Liebherr ook meestal en miele per filiaal verschillend.
Whereof one cannot speak, one must remain silent.
Even een tip voor iedereen die de korting wilt en bang is dat een product is uitverkocht, je kan het wel een soort van reserveren. Heb anderen gehoord die een afspraak hebben gemaakt, dat ALS/WANNEER de btw dagen worden gehouden, ze het product voor de berekende prijs krijgen. Zaten volgens mij nog wel wat meer regels aan vast, maar daar komt het op neer.
EDIT: Alhoewel het de persoon 2 onder me ook is gelukt, misschien kan dit niet overal. Ik denk dat het ook ligt aan wie je het vraagt..
EDIT: Alhoewel het de persoon 2 onder me ook is gelukt, misschien kan dit niet overal. Ik denk dat het ook ligt aan wie je het vraagt..
[ Voor 16% gewijzigd door CoMaestro op 20-01-2014 20:16 ]
Hoe hebben ze dat dan precies gedaan en hoe is het vastgelegd? Reserveringsbon o.i.d?CoMaestro schreef op maandag 20 januari 2014 @ 15:49:
Even een tip voor iedereen die de korting wilt en bang is dat een product is uitverkocht, je kan het wel een soort van reserveren. Heb anderen gehoord die een afspraak hebben gemaakt, dat ALS/WANNEER de btw dagen worden gehouden, ze het product voor de berekende prijs krijgen. Zaten volgens mij nog wel wat meer regels aan vast, maar daar komt het op neer.
Ik ben net bij de mediamarkt rotterdam centrum geweest, je kunt nu alvast het betreffende product (in mijn geval de nexus 5) reseveren door een aanbetaling te doen. Dan kan je hem volgende week ophalen voor de actieprijs. Nexus 5 was daar overigens ruim op voorraad.NYfan schreef op maandag 20 januari 2014 @ 15:55:
[...]
Hoe hebben ze dat dan precies gedaan en hoe is het vastgelegd? Reserveringsbon o.i.d?
Aha, thanks!Fish_from_96 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 16:18:
[...]
Ik ben net bij de mediamarkt rotterdam centrum geweest, je kunt nu alvast het betreffende product (in mijn geval de nexus 5) reseveren door een aanbetaling te doen. Dan kan je hem volgende week ophalen voor de actieprijs. Nexus 5 was daar overigens ruim op voorraad.
Dit topic is gesloten.
Let op:
<center><h1>WAARSCHUWING: DIT TOPIC IS <b>NIET</b> BEDOELD OM ZELFZOEKVRAAGJES TE STELLEN!</h1></center>
Svp geen verzoekjes om kopieen van kassabonnen e.d.
Helaas is dit topic verworden tot een dumpplek waar luie vraagjes worden gedumpt. Zoals op Tweakers.net overal de bedoeling is: <b>eerst</b> zelf op zoek gaan, en als je een vraag stelt, dan ook laten zien dat je het geprobeerd hebt. Bij herhaald gebrek aan inzet kunnen sancties volgen, en zal het topic mogelijk op slot gaan. Benadeel svp de mede-tweakers niet en laat het niet zover komen.
Lees de <a href='http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1576345'><b>FAQ</b></a> in de openingspost, daar worden bijna alle vragen in beantwoord.
<center><h1>WAARSCHUWING: DIT TOPIC IS <b>NIET</b> BEDOELD OM ZELFZOEKVRAAGJES TE STELLEN!</h1></center>
Svp geen verzoekjes om kopieen van kassabonnen e.d.
Helaas is dit topic verworden tot een dumpplek waar luie vraagjes worden gedumpt. Zoals op Tweakers.net overal de bedoeling is: <b>eerst</b> zelf op zoek gaan, en als je een vraag stelt, dan ook laten zien dat je het geprobeerd hebt. Bij herhaald gebrek aan inzet kunnen sancties volgen, en zal het topic mogelijk op slot gaan. Benadeel svp de mede-tweakers niet en laat het niet zover komen.
Lees de <a href='http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1576345'><b>FAQ</b></a> in de openingspost, daar worden bijna alle vragen in beantwoord.