[29-01 t/m 02-02] MediaMarkt BTW weg ermee actie

Pagina: 1 ... 3 ... 31 Laatste
Acties:
  • 333.651 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zap8
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-08 21:20

zap8

do ya wanna bump

MikeJoow schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:58:
De BTW actie is niet zo spannend. wel zijn ze vaak net wat goedkoper dan andere webshops maar dat gaat vaak om 10tjes. maar ik vind het toch meestal het rijden waard.

Dit jaar ga ik voor een Camcorder. nu 444 euro bij mediamarkt dus goed de prijs in de gaten houden komende tijd.

BTW actie is wel laat als het tussen 29-1 en 2-2 is. vorig jaar was het midden januari
BTW actie van Saturn is altijd om en nabij dezelfde tijd. Kan me voorstellen dat die ergens volgende week zou kunnen komen. De data van BTW actie mediamarkt zijn dit jaar al bijzonder vroeg gelekt.

Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-07 20:24
zap8 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 14:18:
[...]

BTW actie van Saturn is altijd om en nabij dezelfde tijd. Kan me voorstellen dat die ergens volgende week zou kunnen komen. De data van BTW actie mediamarkt zijn dit jaar al bijzonder vroeg gelekt.
Nouja, er wordt hier gemeld dat het 29-1 tot 02-02 is. Ik weet natuurlijk niet of dit waar is maar kan natuurlijk wel.
vorig jaar was het rond de 24e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevogel0
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:32
Als ik nu al iets bestel in de webshop zou ik de btw nog terug kunnen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:14
davevogel0 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 14:27:

Dan wordt deze wel ERG goedkoop -->

http://www.mediamarkt.nl/...91,989143.html?langId=-11 :+

( 379 / 1,21 = € 312,23 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 13:30
davevogel0 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 14:27:
Waarom niet? Als je een bedrijf hebt wel... maar ik ga er vanuit dat je de korting wil....
Iedere keer hetzelfde, net als het aanklagen van de MM... http://www.emerce.nl/case...-online-btwkortingsacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
Leuk.. de camcorder die ik wil kopen; SONY HDR-CX410 is niet op voorraad. staat in ieder geval niet in de webshop.. Tijdje geleden nog wel!
Hopen dat die weer snel komt, Al hoeft dit niet te betekenen dat die niet in de winkel te koop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:06

Saven

Administrator

MikeJoow schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:19:
het is nu dus 100% zeker dat de BTW actie tussen 29 januari en 2 februari is?
Geldt dit zoals altijd op alle producten? m.u.v. Apple producten.

Heel veel korting krijg je ook weer niet, ik merkte vorig jaar toen ik een laptop ging kopen dat ze opeens de prijzen verhogen. Eerst was de desbetreffende laptop 900 euro maar hij was toen ik naar de winkel ging opeens over de 1000 euro. Nog wel een korting maar zo hoog is die korting ook weer niet.
Kopen jullie altijd veel tijdens de BTW actie?
Als je een imac of macbookje wil kopen ben je wel heel goedkoop uit. Daar wordt gewoon korting op gegeven :) Dus ik ga denk ik een imac aanschaffen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
Saven schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 16:27:
[...]

Als je een imac of macbookje wil kopen ben je wel heel goedkoop uit. Daar wordt gewoon korting op gegeven :) Dus ik ga denk ik een imac aanschaffen ;)
Ik ben niet zo van de apple producten. ik dacht dat die ook nooit meededen aan de BTW actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

MikeJoow schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 16:28:
[...]

Ik ben niet zo van de apple producten. ik dacht dat die ook nooit meededen aan de BTW actie.
ipads volgens mij niet idd, maar macbook heb ik 2 jaar terug geen probleem mee gehad en is dit jaar volgens mij ook niet uitgesloten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
Saven schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 16:32:
[...]

ipads volgens mij niet idd, maar macbook heb ik 2 jaar terug geen probleem mee gehad en is dit jaar volgens mij ook niet uitgesloten :)
Okee.. dan zal het druk worden bij de Apple afdeling bij MM ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

MikeJoow schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 16:34:
[...]

Okee.. dan zal het druk worden bij de Apple afdeling bij MM ;)
Alle imacs en macbooks waren toen uitverkocht, moest bijna 4 weken wachten voordat ze mijn bestelling binnenkregen :P maar goed das een beetje offtopic denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
Saven schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 16:35:
[...]

Alle imacs en macbooks waren toen uitverkocht, moest bijna 4 weken wachten voordat ze mijn bestelling binnenkregen :P maar goed das een beetje offtopic denk ik ;)
Idd.. Ik doe in ieder geval geen inpulsaankopen wat wel verleidelijk is natuurlijk. meestal 1 product per jaar met de BTW actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-08-2024
Weet er iemand hoe het een beetje zit qua uitsluiting van bepaalde televisies.
Worden juist de goedkoopste of duurste tv's uitgesloten, of misschien alleen bepaalde merken?

Ik ben van plan deze te kopen.
http://www.mediamarkt.nl/...91,842699.html?langId=-11

Ik stel de vraag omdat ik momenteel zonder tv zit en het liefst morgen de tv koop en dan tijdens de btw actie terug kom voor het "korting" geld. Dus ik ben benieuwd of iemand mij hiermee kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:14
crobo schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 18:09:
Worden juist de goedkoopste of duurste tv's uitgesloten, of misschien alleen bepaalde merken?

Ik stel de vraag omdat ik momenteel zonder tv zit en het liefst morgen de tv koop en dan tijdens de btw actie terug kom voor het "korting" geld. Dus ik ben benieuwd of iemand mij hiermee kan helpen.
Die tv wordt niet uitgesloten,meestal zijn altijd de 7 en 8 serie van samsung uitgesloten.Maar dat is ook niet waar,had vorig jaar 1 week voor de actie een 7 serie tv gekocht en kreeg gewoon mijn btw geld terug ook al stond dat die uitgesloten was.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:14
zap8 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 14:18:
[...]

BTW actie van Saturn was vorig jaar in mei,had toen een camera gekocht.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fezoj
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-06 12:42
crobo schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 18:09:

Het is gokken, nu kopen en straks hopen..... Je kunt toch ook een tijdje zonder tv? 8)7

Optie: Koop hem morgen en laat hem in de verpakking, dan weet je zeker dat je (ff rekenen.... 16 jan. + 14 dagen retourrecht) t/m 30 januari zonder problemen kan retourneren.

Zeggen wat je denkt is zilver, weten wat het uitwerkt is goud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aquafreak
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:43
fezoj schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 18:45:
[...]

Optie: Koop hem morgen en laat hem in de verpakking, dan weet je zeker dat je (ff rekenen.... 16 jan. + 14 dagen retourrecht) t/m 30 januari zonder problemen kan retourneren.
Maar dan heb je er niks aan om hem nu al te kopen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:30

pposthoorn

Constructeur

Aquafreak schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 18:51:
[...]

Maar dan heb je er niks aan om hem nu al te kopen. :+
Dan vermijd je het risico dat hij niet op voorraad is dat ene weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aquafreak
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:43
pposthoorn schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 19:08:
[...]

Dan vermijd je het risico dat hij niet op voorraad is dat ene weekend.
Daar heb je gelijk in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drernie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-07 14:44
Ik zit al een tijd te wachten op deze aktie voor de aanschaf van mijn eerste synology nas.

Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21:35
drernie schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 19:23:
Ik zit al een tijd te wachten op deze aktie voor de aanschaf van mijn eerste synology nas.
Zit hier ook op te wachten voor me 2e nas. Vandaag even bij de Mediamarkt in Zoetermeer geweest en gevraagd of Synology ook mee doet aan de actie. Waarschijnlijk was dit niet zo gaf de medewerker aan.

Laten we hopen dat hij het fout heeft....

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer het aanbod leuk geprijsde (FHD) notebooks valt tegen. Vorige keer met een tax free actie waren er een hoop goed geprijsde notebooks te koop.

Edit: Had ik er toen natuurlijk een moeten kopen! Deze was toen onder de 600 euro te koop: pricewatch: Acer Aspire V3-771G-53216G75Maii Met i5, FHD, nVidia grafische kaart etc.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2014 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:13

4POX

Everybody is wired

Zojuist ben ik gebeld door de mediamarkt. Apple CPO modellen (custom bestellingen) vallen buiten de actie waar hij niet over mag praten.

Dat is wel een kleine teleurstelling. Maar ik denk dat ik me ook prima red met 8GB ram in een Macbook.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drernie
  • Laatst online: 08-07 14:44
Morpheusk schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 19:26:
[...]

Zit hier ook op te wachten voor me 2e nas. Vandaag even bij de Mediamarkt in Zoetermeer geweest en gevraagd of Synology ook mee doet aan de actie. Waarschijnlijk was dit niet zo gaf de medewerker aan.

Laten we hopen dat hij het fout heeft....
In een thread mbt de btw aktie van 2012 staat dat een nas toen onder accessoires viel en niet meedeed met de aktie. Hopelijk is dat nu anders.

Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartzzz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:26
Heb bij MM een verlanglijst gemaakt om mijn artikelen in de gaten te houden.
En nu blijkt een laadkabel voor iphone 5s niet meer leverbaar.
Toeval of bewust.

http://www.mediamarkt.nl/...4,1033148.html?langId=-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMaster23
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-08 23:36
gehoel schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 22:10:
Toeval of bewust.

Accessoires tellen vaak sowieso niet mee dus ik denk dat je er iets teveel achter denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-09 18:23
Toeval of bewust.

Goed idee, ook even gedaan en gelijk mijn wensenlijst (allemaal spiegelreflex camera's/kits) geprint naar PDF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toeval of bewust.

Niks is toeval bij de MM BTW-actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accountant
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 01:44
Geldt de actie alleen in de fysieke shops of doet de webshop er ook aan mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonnetje83
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
[
Ja, want de mediamarkt bedenkt btw-acties om ons een poot uit te draaien.....

De MM is een commercieel bedrijf, dus is het logisch dat ze deze acties bedenken om er geld mee te verdienen.

Maar dat eewige 'zij proberen ons te naaien boehoe'.... Misschien dat het bij sommige producten zo is dat de prijzen *stiekem, gemeen! verraders!* verhoogd worden voor de actie, ik heb het persoonlijk gelukkig niet meegemaakt. Mijn apple spullen zijn elk jaar weer een paar honderd euro goedkoper dan de reguliere prijzen. En nee, daar zijn de prijzen niet verhoogd.

Geen idee hoor, maar misschien vergelijken mensen wel de actieprijzen van een week geleden met de huidige reguliere prijzen van nu en wil de MM van dat laatste de btw afhalen?

Je kant het ook zo bekijken: a) de MM had ook NIET een btw-actie op poten kunnen zetten waar een hoop andere mensen WEL blij mee zijn en b) als de prijs je te hoog is, dan zijn er zat anderen die het voor minder verkopen. Toch?

En nee, ik werk niet bij de MM en ben er ook geen fan van. Maar dat eeuwige geklaag, ik krijg er de kriebels van. Hollanders en hun 'conspiracy theories'. Bah.

Have a nice day! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:56

vhal

ಠ_ಠ

Accountant schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 09:13:
Geldt de actie alleen in de fysieke shops of doet de webshop er ook aan mee?
ook de webshop

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HxsScorch
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-08 20:29
Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 06:47:
[...]

Accesoires zijn ALTIJD uitgesloten geweest van die actie. Had je dus toch niets aan gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitDyl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-08 10:07
Zonnetje83 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 09:15:
[...]

Ja, want de mediamarkt bedenkt btw-acties om ons een poot uit te draaien.....

De MM is een commercieel bedrijf, dus is het logisch dat ze deze acties bedenken om er geld mee te verdienen.

Maar dat eewige 'zij proberen ons te naaien boehoe'.... Misschien dat het bij sommige producten zo is dat de prijzen *stiekem, gemeen! verraders!* verhoogd worden voor de actie, ik heb het persoonlijk gelukkig niet meegemaakt. Mijn apple spullen zijn elk jaar weer een paar honderd euro goedkoper dan de reguliere prijzen. En nee, daar zijn de prijzen niet verhoogd.

Geen idee hoor, maar misschien vergelijken mensen wel de actieprijzen van een week geleden met de huidige reguliere prijzen van nu en wil de MM van dat laatste de btw afhalen?

Je kant het ook zo bekijken: a) de MM had ook NIET een btw-actie op poten kunnen zetten waar een hoop andere mensen WEL blij mee zijn en b) als de prijs je te hoog is, dan zijn er zat anderen die het voor minder verkopen. Toch?

En nee, ik werk niet bij de MM en ben er ook geen fan van. Maar dat eeuwige geklaag, ik krijg er de kriebels van. Hollanders en hun 'conspiracy theories'. Bah.

Have a nice day! _/-\o_
Mee eens, altijd heel vriendelijk personeel in de winkel tijdens de actie. Ik kwam van de week langs en had het over de waarschijnlijke btw actie en dat ik dan nog even zou wachten (ging om rMBP) en toen waren zo ook heel oprecht van ja zou ik ook zeker doen even afwachten.

Er word hier nu echt besproken alsof het misgunners zijn. Maar dat is natuurlijk onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kan het gezeur over kwaadwillendheid/opzet etc svp stoppen?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Dat is wel fijn, kan ik in ieder geval nog proberen Wet Koop op afstand op een N5 te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
tsja ik snap dat ook niet helemaal, het is hoe het het ook draait gewoon een marketingactie van een commercieel bedrijf, geen gunst voor de consument of zo. Uiteindelijk moet het hun omzet zoveel mogelijk verhogen tegen toch een zo hoog mogelijke winst. Dan vallen er producten buiten (afspraken met fabrikant) of schommelen sommige producten wat in prijs daarvoor of zijn minder beschikbaar. Het zij zo.

Punt blijft dat je vaak prima deals kan scoren tijdens deze dagen, vaak laagste prijs ook, maar je toch voor jezelf na moet blijven gaan of het een goede deal is. Ook de pw erbij houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

pposthoorn schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 14:05:
Gebeld met MM Rotterdam Centrum. Om de prijsgarantie te krijgen moet je binnen 14 dagen met je bon naar de desbetreffende afdeling en daar een bevestiging halen dan kan je bij de kassa je geld terug krijgen. Je hoeft het product niet mee te nemen.

Zou ook wel raar zijn als je het product wel mee zou moeten nemen want dan kan je dus eigenlijk geen prijsgarantie halen op koelkasten en wasmachines enzo :9
Hmm, ik was gisteren in de Media Markt in Den Haag Spui, en daar werd me op dezelfde vraag beantwoord (na navraag bij drie collegas) dat als je nu iets koopt je geen recht hebt op het verschil mocht deze goedkoper worden binnen 14 dagen :? Mij klinkt dit erg onzinnig though...

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fezoj
fsfikke schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 11:48:
[...]

Hmm, ik was gisteren in de Media Markt in Den Haag Spui, en daar werd me op dezelfde vraag beantwoord (na navraag bij drie collegas) dat als je nu iets koopt je geen recht hebt op het verschil mocht deze goedkoper worden binnen 14 dagen :? Mij klinkt dit erg onzinnig though...
en waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ze zeiden dat de enige mogelijkheid was om het product dan te retourneren (mits ongeopend) en een nieuwe te kopen tegen de prijs op dat moment. Ik heb ze ook proberen uit te leggen hoe absurd dat is :P Maar ze bleven stuk bij voet houden. Het waren een paar verkopers van de computerafdeling, dus niet de infobalie oid. Misschien weten zij het beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Ja, het is een beetje grijs gebied op dat punt. Volgens mij hangt het erg af van de vestiging en de medewerker die hebt of je ermee weg kan komen.

Feit is dat je binnen 14 dagen na aankoop het product mag omruilen of retourneren.
Nu kunnen er zich (simpel gezien) twee scenario's zich voordoen.
1) je gebruikt het product en hetzelfde product wordt goedkoper binnen die 14 dagen na aanschaf
2) je gebruikt het product niet en het product wordt goedkoper binnen die 14 dagen na aanschaf

In het eerste geval, wanneer je het product in gebruik neemt, vervalt daarmee ook de 14 dagen omruil/retourneer recht. Je hebt het product voor een bepaalde prijs gekocht en hebt het ook al gebruikt.
Zwart op wit zijn ze niet meer verplicht om jou het verschil terug te betalen.

In het tweede geval, wanneer je het product niet gebruikt en in orginele verpakking laat, heb je nog steeds recht van omruil/retournering. Wordt het product dus goedkoper in die 14 dagen na aanschaf dan kan je het product in principe retourneren, je geld terugkrijgen, de winkel inlopen en een nieuw exemplaar kopen en deze afrekenen tegen het goedkopere tarief.
Meestal laten ze het niet zo ver (lees: omslachtig) komen en geven ze gewoon direct het prijsverschil terug bij de kassa.

Dusja, werk zelf ook in een electronicazaak en ik heb soms ook dat ik een artikel verkoop dat een week later in onze eigen folder voor een lagere prijs staat. Wij hanteren een omruil/retourneerperiode van 8 dagen. Meestal geven we wel het prijsverschil terug, maar in sommige gevallen doen het niet (en zijn we dat ook niet verplicht).

Stel ik verkoop bijvoorbeeld een wasmachine voor xxx euro aan iemand die met spoed een wasmachine nodig heeft omdat de oude het heeft opgegeven. Deze staat een week later in de folder voor een tientje goedkoper. Dan hoeven we in principe het geld niet terug te geven, klant had immers op dat de wasmachine die week vantevoren al nodig en gebruikt. Of het klantvriendelijk/service uitstraalt daarbuiten gelaten.

Kortom: wil je dus nu een product aanschaffen bij de Mediamarkt en later het prijsverschil terugeisen, zorg er dan voor dat je het product nieuw in originele verpakking laat! Je behoudt hiermee het recht van omruil/retournering en daarmee ook het recht op het prijsverschil.
Doe je dit niet, dus neem je het product al in gebruik, dan kan het lastig worden. Het wordt dan bluffen :P

[ Voor 30% gewijzigd door Yellowneck op 16-01-2014 14:22 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReallyStupidGuy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:39
gambieter schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 11:38:
[mbr]Kan het gezeur over kwaadwillendheid/opzet etc svp stoppen?[/]
En toch denk ik dat de mediamarkt probeert om de wereld over te nemen door middel van de BTW-weg ermee actie ;)

Geldt de actie ook voor Ipads trouwens? Ik meen me te herrinneren dat alle apple producten in het verleden uitgesloten waren.

Duizend wijzen kunnen meer vragen stellen dan één idioot kan beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Yellowneck schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:13:
[...]
In het eerste geval, wanneer je het product in gebruik neemt, vervalt daarmee ook de 14 dagen omruil/retourneer recht. Je hebt het product voor een bepaalde prijs gekocht en hebt het ook al gebruikt.
Zwart op wit zijn ze niet meer verplicht om jou het verschil terug te betalen.
[...]
Kortom: wil je dus nu een product aanschaffen bij de Mediamarkt en later het prijsverschil terugeisen, zorg er dan voor dat je het product nieuw in originele verpakking laat! Je behoudt hiermee het recht van omruil/retournering en daarmee ook het recht op het prijsverschil.
Doe je dit niet, dus neem je het product al in gebruik, dan kan het lastig worden. Het wordt dan bluffen :P
Punt is, als ik het product gebruik, kan ik het nog steeds opnieuw aanschaffen voor de lagere prijs. En dat ongeopende artikel dan met de oude bon inruilen.
ReallyStupidGuy schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:29:
Geldt de actie ook voor Ipads trouwens? Ik meen me te herrinneren dat alle apple producten in het verleden uitgesloten waren.
Zoek anders eens, bijvoorbeeld in dit topic hiernaar...

[ Voor 13% gewijzigd door fsfikke op 16-01-2014 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Laatst online: 20:04

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Yellowneck schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:13:
...Lang verhaal waar ik helemaal achter sta.
De laagste prijsgarantie is echter niet alleen geldig op moment van aankoop maar:
Wanneer de klant een aankoop doet in een vestiging van Media Markt en binnen veertien dagen na zijn aankoop hetzelfde product elders voor een lagere prijs kan kopen, ontvangt de klant van Media Markt het prijsverschil contant retour
Bron

Vervolgens wat voorwaarden, die volgens mij ook allemaal toepasbaar zijn in het geval dat deze winkel de Media Markt zelf is. Er staat dan wel 'elders' in de zin maartoch, mochten ze hier over beginnen dan geld gewoon jouw verhaal weer van kopen en even niet gebruiken.

[ Voor 6% gewijzigd door -Tim- op 16-01-2014 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imprezzion
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 04-09 14:30

Imprezzion

E92 320i & 307CC

Mooi! Dan kan ik een nieuw subwoofer kabel setje voor m'n nieuwe auto halen en meteen een mooi setje speakers voor in de hoedenplank aangezien die als dikke stront klinken :)

~ 9800X3D @ 5.5Ghz eCLK + PBO ~ Arctic LF2 240 CPU ~ Crosshair X670E Gene ~ 32GB Dominator Titanium @ 6400C26 FCLK 2200 ~ Zotac RTX 5080 SOLID OC @ 3285 core 18000 VRAM ~ Corsair 2500X ~ Dark Power Pro 11 1000w ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fezoj
-Tim- schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:33:
[...]

De laagste prijsgarantie is echter niet alleen geldig op moment van aankoop maar:

[...]

Bron

Vervolgens wat voorwaarden, die volgens mij ook allemaal toepasbaar zijn in het geval dat deze winkel de Media Markt zelf is. Er staat dan wel 'elders' in de zin maartoch, mochten ze hier over beginnen dan geld gewoon jouw verhaal weer van kopen en even niet gebruiken.
en dan nog..... 5.1

c. De betreffende aanbieder moet gevestigd zijn binnen een straal van vijftien km van de vestiging van Media Markt in Nederland waar de aankoop is gedaan. B)

Even op letten: Waarschijnlijk zullen ze hier niet over beginnen maar ik kan me voorstellen dat laagste prijs-garantie hierdoor niet voor iedereen / iedere situatie op zal gaan. :')

[ Voor 3% gewijzigd door fezoj op 16-01-2014 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
-Tim- schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:33:
[...]

[...]

Bron

Ik heb met een andere actie dit gedaan (kocht twee games, week later was er een actie 2e game halve prijs) en ben toen met alleen de bon terug gegaan en kreeg alsnog de korting. Maar volgens hun voorwaarden van de laagste prijs garantie staat er inderdaad "elders" en dat is vrij duidelijke taal, als ze om die reden nee zeggen is er weinig wat je kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Even mijzelf quoten:
pposthoorn schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 14:05:
Gebeld met MM Rotterdam Centrum. Om de prijsgarantie te krijgen moet je binnen 14 dagen met je bon naar de desbetreffende afdeling en daar een bevestiging halen dan kan je bij de kassa je geld terug krijgen. Je hoeft het product niet mee te nemen.
Deze reactie kreeg ik toen ik zei: "Ik heb vorige week een product gekocht bij jullie en nu bieden jullie het goedkoper aan."

Dus:
- Prijsgarantie werkt ook als ze zelf de prijs verlagen.
- Of het product geopend/gebruikt is maakt niet uit want je hoeft het niet mee te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

pposthoorn schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:55:
Even mijzelf quoten:

[...]

Deze reactie kreeg ik toen ik zei: "Ik heb vorige week een product gekocht bij jullie en nu bieden jullie het goedkoper aan."

Dus:
- Prijsgarantie werkt ook als ze zelf de prijs verlagen.
- Of het product geopend/gebruikt is maakt niet uit want je hoeft het niet mee te nemen.
En de andere conclusie die we kunnen trekken is dat het dus niet bij iedere werknemer werkt, dus gewoon bij iemand anders proberen als het niet lukt in de eerste instantie ;)

Het is mij trouwens iets van 5 jaar geleden ook gelukt met een televisie waar ik bij aankoop al een lagere prijs had door de laagste prijsgarantie, week later BTW 'teruggehaald' dus extra voordeel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvH photo
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:37
Zonnetje83 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 09:15:
[...]
Mijn apple spullen zijn elk jaar weer een paar honderd euro goedkoper dan de reguliere prijzen. En nee, daar zijn de prijzen niet verhoogd.
De imacs zijn wel degelijk 75 euro duurder geworden. Je hoort mij er niet over klagen overigens. Je bent nog steeds stukken goedkoper uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Laatst online: 20:47
De vaste medewerkers zullen meestal altijd nee zeggen, ik zoek meestal de parttime studenten uit dan om mij een bon te laten maken, aangezien de meeste het toch niks uitmaakt.

Anders wordt het weer een gesprek met de afdeling manager en moet ik hem weer een half uur verwijzen naar hun eigen voorwaarden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NYfan
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-12-2022
Wie weet hoeveel dagen vooraf de MM de actie gaat promoten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Eerlijk gezegd ga ik zelf vaker naar de BCC tijdens dit soort acties. Meestal veel rustiger, naar mijn idee ook wat betere service en ze doen helemaal niet moeilijk en gaan gewoon met de acties/prijzen mee :)

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:12
Cyclonic schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:47:
ik zoek meestal de parttime studenten uit
Hebben die dan een sticker met dat kenmerk op de trui ofzo? ;)

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:13

4POX

Everybody is wired

Van de mediamarkt nog meer extra informatie gekregen.

Je kunt apparaten binnen 14 dagen ruilen. Je BTW korting krijgen op een eerder aangeschaft product kan alleen als het product tijdens die dagen ook op voorraad is.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:08
Hopelijk worden Nikon spullen ook niet uitgezonderd..

Heb een half jaartje geleden mijn D90 verkocht omdat ik full frame wil en mijn zinnen had gezet op een D600, maar zag daar vanaf wegens de vele problemen met oliesplatter op de sensor van deze camera.
Nu is inmiddels de opvolger gearriveerd, de D610, en heb even afgewacht of de problemen nu echt opgelost zijn, wat het geval blijkt, dus wil ik deze gaan kopen. (de D800 is ook mooi, maar net wat te duur en niet meer te koop bij de MM)

Aangezien ik mijn DX-lenzen bij de D90 heb verkocht wil ik er graag de drie bekende prime f1.8 G lenzen bijkopen, de AF-S 28mm f1.8G, de 50mm f1.8G en last but not least de 85mm f1.8G. Kom ik op een bedragje uit van 2746 euro.

Met de BTW actie zou dat dan 2269 worden. Dat scheelt nogal!
Nou is alleen de 50mm en de 85mm niet leverbaar op de webshop. Hopelijk wel te bestellen tijdens de actie in de winkel zelf. Wat zijn de ervaringen hiermee? Zijn artikelen die niet op voorraad zijn bij de webshop wél te bestellen in de winkel tijdens de actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

4POX schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 17:39:
Van de mediamarkt nog meer extra informatie gekregen.

Je kunt apparaten binnen 14 dagen ruilen. Je BTW korting krijgen op een eerder aangeschaft product kan alleen als het product tijdens die dagen ook op voorraad is.
Dat laatste is ook een vrij debiele regel van hun 8)7 .
Want als het product niet op voorraad is neem je toch je eigen product mee (moet ie wel nieuw en ongebruikt zijn), kunnen ze die terugnemen en dan kan je em opnieuw afrekenen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Yellowneck schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 18:12:
[...]

Dat laatste is ook een vrij debiele regel van hun 8)7 .
Want als het product niet op voorraad is neem je toch je eigen product mee (moet ie wel nieuw en ongebruikt zijn), kunnen ze die terugnemen en dan kan je em opnieuw afrekenen :P
Die medewerker gisteren vertelde me dus dat dit ook lastig was. Omdat de retour eerst beneden bij de servicebalie aangenomen wordt en het dan nog weer een tijdje duurt voordat het product in de verkoop gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:08

Daan_

Alles op zijn tijd !!

mimang schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:28:
[...]

Zou ik van tovoren 'm niet kunnen achterhouden? En volgende dag dan ophalen voor lagere prijs :D
Ik heb vorig jaar een Nex gekocht en week later toen de actie starte alsnog BTW terug gekregen van de actie. Volgens de medewerker toen ging het om aankopen tot twee weken voor start van de actie. Of dat nu nog zo is en geld voor alle filialen dat durf ik niet met zekerheid te zeggen....

MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emiel74
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Vorig jaar ook een Samsung TV gekocht bij de MM in Ede een week voor de btw weg ermee dagen (waar ik niet van op de hoogte was).
Na een poging om af te dingen kreeg ik het aanbod om alvast gebruik te maken van de "btw korting". Moest toen wel een week later met de bon terugkomen om de korting daadwerkelijk te incasseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NYfan schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:49:
Wie weet hoeveel dagen vooraf de MM de actie gaat promoten?
De maandag ervoor. Dan komt de nieuwe folder uit en spotjes op TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

fsfikke schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 19:27:
[...]

Die medewerker gisteren vertelde me dus dat dit ook lastig was. Omdat de retour eerst beneden bij de servicebalie aangenomen wordt en het dan nog weer een tijdje duurt voordat het product in de verkoop gaat.
idd, ze moeten eerst ff inspecteren of het product nog wel helemaal goed is, en de verpakking fixen voordat ie weer in de winkel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veryip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 14:41

veryip

Nikon D7000 + Glas

toen ik bij de mediamarkt vroeg naar de "nu kopen, straks BTW korting ophalen" optie bij de aanschaf van een TV werd mij meerdere malen verteld dat dit valt onder de laagste prijs garantie:

https://service.mediamark...ticket_faq&ticketcatid=70
5.1 Media Markt garandeert de klant altijd de laagste prijs. Wanneer de klant een aankoop doet in een vestiging van Media Markt (met uitzondering van de webshop) en binnen veertien dagen na zijn aankoop hetzelfde product elders voor een lagere prijs kan kopen, ontvangt de klant van Media Markt het prijsverschil contant retour, de voorwaarden.....
Heb deze mogelijkheid voor de zekerheid ook nog even laten vastleggen op de kassabon. Nu hopen dattie door gaat, kreeg namelijk te horen dat het nog niet helemaal zeker was en dat er nog steeds werd onderhandeld met "de fabrikanten". Begreep dat de gegeven "BTW weg ermee" korting 50/50 wordt gegeven door de mediamarkt en de fabrikanten, bij de fabrikanten moet hier natuurlijk dan ook budget voor aanwezig zijn.... wat lastiger is tegenwoordig, aldus de mediamarkt medewerker :+

Nikon D7000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
-Tim- schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:00:
[...]

En de andere conclusie die we kunnen trekken is dat het dus niet bij iedere werknemer werkt, dus gewoon bij iemand anders proberen als het niet lukt in de eerste instantie ;)

Het is mij trouwens iets van 5 jaar geleden ook gelukt met een televisie waar ik bij aankoop al een lagere prijs had door de laagste prijsgarantie, week later BTW 'teruggehaald' dus extra voordeel :)
Het kan inderdaad wel, maar aan iedereen die zijn product eerder wilt kopen en later geld wil terugvorderen, let even op!

Stel je koopt nu de ASUS laptop van € 599 (is een folderaanbieding), dan krijg je de btw-actiekorting niet terug over dat bedrag, maar over de op dat moment geldende prijs. Maak dus niet de volgende rekenfout:
599 / 1,21 = € 495
Je zou denken € 104 terug te krijgen aangezien je € 599 betaald hebt, maar dit is fout.

Dat deze laptop duurder wordt, is een ding wat zeker is, laten we het voor het gemak even op € 649 houden. Dan is de berekening dus:
649 / 1,21 = € 536
Je krijgt dus 599 - 536 = € 63 terug.
RvH photo schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:47:
[...]

De imacs zijn wel degelijk 75 euro duurder geworden. Je hoort mij er niet over klagen overigens. Je bent nog steeds stukken goedkoper uit.
Wat een onzin! Sorry dat ik gelijk zo bot doe, maar dit is echt onzin. Apple hanteert vaste prijzen en zeer kleine marges voor de winkels. Vandaar dat je ook ziet dat dure MacBooks en iMacs nauwelijks goedkoper zijn via webwinkels, een MacBook Pro van € 1.529 is nu bijvoorbeeld voor € 1.470 te verkrijgen.

Ze worden echter niet hoger bij de MediaMarkt, ik heb nu al 3x een Apple product (iMac en 2x MacBook) bij een btw-actie gekocht en MediaMarkt hanteert altijd de Apple (advies)prijs.

Laten we anders voor het volgende topic over een (half) jaar zorgen dat we bewijzen verzamelen van items die MediaMarkt wel verhoogd. Dus: heb je een product op het oog, maak een screenshot van de website of een foto in de winkel van het prijskaartje nu en ook tijdens de actie. Zo worden dit soort discussies voorkomen. Ik ga ook opletten op een camera die ik op het oog heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:38
Zijn de officiële regels al bekend dan?

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
Waar doel jij op dan?

Maar nee, ze zijn nog niet bekend, want MediaMarkt heeft de actie officieel nog niet aangekondigd. Zoals je had kunnen lezen gaf iemand aan dat het de maandag voor de actie zal zijn.

Buiten dat kan je er wel vanuit gaan dat het voor 99% gelijk is aan eerdere jaren.

[ Voor 86% gewijzigd door MooDyBLueS op 17-01-2014 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
MooDyBLueS schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 09:35:
Waar doel jij op dan?

Maar nee, ze zijn nog niet bekend, want MediaMarkt heeft de actie officieel nog niet aangekondigd. Zoals je had kunnen lezen gaf iemand aan dat het de maandag voor de actie zal zijn.

Buiten dat kan je er wel vanuit gaan dat het voor 99% gelijk is aan eerdere jaren.
GoPro Hero 3+ Black

Vorig jaar niet uitgezonderd bij MM, maar bij Saturn in mei wel. Dus weet niet wat ik kan verwachten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isildir
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-02 08:25
Weten jullie of de actie ook voor routers gaat gelden? Of worden die als PC assesoires gezien waardoor ze uitgesloten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
@knny: Dan zou ik toch meer van de MM voorwaarden van vorig jaar utigaan of gewoon even afwachten nog. ;)

@Isildir: Volgens mij vallen routers onder accessoires, net als muizen, toetsenborden, (externe) harde schijven en dergelijke. Zelfde geldt voor bijvoorbeeld media players bij de tv-afdeling, vallen ook onder accessoires.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rufus666
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 08:31
Weet iemand eventueel wat over de BTW actie van de Saturn, die zit voor mij namelijk dichterbij dan de MM, en ik begreep dat je tegoedbonnen van de MM ook bij de Saturn kan inleveren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
rufus666 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 10:18:
Weet iemand eventueel wat over de BTW actie van de Saturn, die zit voor mij namelijk dichterbij dan de MM, en ik begreep dat je tegoedbonnen van de MM ook bij de Saturn kan inleveren..
Zoals een paar berichten boven al staat houdt Saturn haar btw actie pas in mei. Dus daar zul je enig geduld voor moeten op brengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onne81
  • Laatst online: 24-07 16:12
Weet iemand of ze de surface 2 verkopen bij MM, op de webshop niet maar kan het me haast niet voorstellen dat ze deze niet in de winkel hebben.

Ik heb geen MM in de buurt maar wil voor deze actie best een stukje rijden. Als ik tenminste weet dat ze deze in het assortiment hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
Onne81 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 12:18:
Weet iemand of ze de surface 2 verkopen bij MM
In Heerlen wel in ieder geval.

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
Weet iemand of ze de surface 2 verkopen bij MM, op de webshop niet maar kan het me haast niet voorstellen dat ze deze niet in de winkel hebben.

Ik heb geen MM in de buurt maar wil voor deze actie best een stukje rijden. Als ik tenminste weet dat ze deze in het assortiment hebben.
Misschien handig om aan te geven waar je (ongeveer) woont? Dan kunnen wij eventueel voor je checken.

Ik weet in ieder geval dat Amsterdam ze in Noord en Arena heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RegularJohn
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Weet iemand of ze de surface 2 verkopen bij MM,
In Groningen ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onne81
Bedankt!

Ik woon in Amersfoort en ga denk ik naar Ede, ga er nu wel vanuit dat ze hem daar hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radicalbyte
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04-08 12:50
Ik woon in Ede, zal straks ff bij hun kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fezoj

je kunt voorraad online checken als je iets in je winkelwagen doet, naar bestellen gaat kiest voor eenmalig en dan voor afhalen.

https://www.mediamarkt.nl...gId=-11&isB2BOrder=false#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
fezoj schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 15:52:
[...]

je kunt voorraad online checken als je iets in je winkelwagen doet, naar bestellen gaat kiest voor eenmalig en dan voor afhalen.

Of gewoon klikken op "afhalen in mijn Mediamarkt" en dan een vestiging selecteren. Is wat minder omslachtig.

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
fezoj schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 15:52:
[...]

Het ging juist om een product wat niet in de webshop verkrijgbaar is.
Dan is die methode geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onne81
Is inderdaad niet in de webshop verkrijgbaar.

Zou erg tof zijn als je dat doet radicalbyte! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Heb net mijn Gopro gehaald :)
Hoop dat ik de 29ste terug kan voor 70euro hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radicalbyte
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04-08 12:50
Ja, ze hebben de Surface 2 en Surface Pro 2 in Ede :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
Net een dslr gehaald en op factuur laten zetten dat ik in week 5 laagste prijs garantie krijg.

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:51
Hou dit topic goed in de gaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou je ook korting kunnen krijgen op een HP Printer of zal dit onder 'accessoires' vallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige week was de 13" MBA nog 1026,- euro en sinds deze week is deze al 1099,- euro bij de MM. Gaat dus niet lang meer duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heftytastic
  • Laatst online: 21-06 12:31
Jep had het ook vanmiddag. Oppeens was de adviesprijs voor een Nikon D7000 van 597 naar 629 geshoten. Dus zal wel volgende week of die week erop zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Laatst online: 22-04-2019
Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 22:24:
Vorige week was de 13" MBA nog 1026,- euro en sinds deze week is deze al 1099,- euro bij de MM. Gaat dus niet lang meer duren...
Dan is hij nog altijd 30 euro goedkoper dan de officiele Apple prijs. Dus over 2 weken met de BTW actie slechts 970 euro. Mooie prijs _/-\o_ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack2
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18:00
Die vooraadcheck via de webshop is een wassen neus.

Ik ben vanavond naar MediaMarkt Arena geweest en volgens de verkoper was er geen zwarte Nexus 5 op voorraad. Op mijn verzoek keek hij in het systeem en ook andere filialen in Amsterdam en Utrecht hadden hem niet. Er wordt helaas geen onderscheid gemaakt tussen artikelen op voorraad en artikelen die gereserveerd zijn. In Osdorp zou er nog een aantal zijn maar deze waren gereserveerd, bleek na een telefoontje.

Het lijkt er sterk op dat MediaMarkt bepaalde populaire artikelen in aanloop op en gedurende de BTW-actie matig op voorraad houdt in de filialen. In de webshop zijn de artikelen aanvankelijk wel goed verkrijgbaar maar dan kun je geen aanspraak maken op de Laagste Prijsgarantie. En wanneer de BTW-actie begint dan zijn de artikelen niet meer in voorraad in de webshop.

In Duitsland hebben ze daar een woord voor: Lock-Angebote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Laatst online: 20:47
jack2 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 22:46:

Ik ben vanavond naar MediaMarkt Arena geweest en volgens de verkoper was er geen zwarte Nexus 5 op voorraad. Op mijn verzoek keek hij in het systeem en ook andere filialen in Amsterdam en Utrecht hadden hem niet. Er wordt helaas geen onderscheid gemaakt tussen artikelen op voorraad en artikelen die gereserveerd zijn. In Osdorp zou er nog een aantal zijn maar deze waren gereserveerd, bleek na een telefoontje.

Het lijkt er sterk op dat MediaMarkt bepaalde populaire artikelen in aanloop op en gedurende de BTW-actie matig op voorraad houdt in de filialen. In de webshop zijn de artikelen aanvankelijk wel goed verkrijgbaar maar dan kun je geen aanspraak maken op de Laagste Prijsgarantie. En wanneer de BTW-actie begint dan zijn de artikelen niet meer in voorraad in de webshop.

Ofwel gewoon puur bedrog :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zolang ze maar de LG G2, Nexus 5, asus T100 of surface hebben voor zoon spot prijs!

Wordt een beetje gek van me half kapotte Samsung galaxy s3... en de s5 komt pas later dit jaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Artikel-Schwalbe....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Laatst online: 22-04-2019
jack2 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 22:46:

Bestel je de Nexus 5 over 2 weken toch gewoon online. Als hij dan niet leverbaar is, is het puur bedrog deze actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onne81
radicalbyte schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 20:39:
Ja, ze hebben de Surface 2 en Surface Pro 2 in Ede :)
Top, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gentlemen schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 22:24:
Apple producten zijn niet uitgezonderd behalve de iPad vorig jaar. Een macbook zou je dus excl. BTW kunnen aanschaffen.
van apple doet alles mee hoor behalve de iphone en ipad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 19:36
In 2009 maakte ik ook gebruik van deze aktie en kocht een iMac 20". Na 5 jaar wil ik deze upgraden naar een iMac 27". Hopelijk is dit een voorraad artikel, anders wordt het filiaal hoppen.
Een mac mini met 27" thunderbolt display combi lijkt mij ook wel wat, maar ik denk dat het scherm (als accessoire) buiten de kortingsaktie valt. Iemand hier ervaring mee? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vpshuffler
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17-10-2022
Net een Macbook Pro 15" gekocht bij de Mediamarkt.

Na meerdere vragen te hebben gesteld aan de Mediamarkt helpdesk werdt mij verteld dat de prijsgarantie ook wordt gehanteerd als bijvoorbeeld een gekochte notebook niet (meer) in voorraad is in de vestiging. Zie onderstaand gesprek:

Vraag:

Geachte Heer/Mevrouw,
Aanvullend zou ik graag nog een aantal vragen stellen.
Stel de vorige gestelde situatie waarbij een notebook is gekocht op 20 januari en op 29 januari een actie is waarbij je zeg de btw niet hoeft te betalen en ik op die woensdag terug kom om het prijsverschil aan te geven.
Krijg ik het verschil in prijs terug in chartaal geld of op een andere wijze?
Wat als het product niet op voorraad is in de vestiging, krijg ik het prijsverschil terug?

Een andere vraag is of het klopt dat als ik de notebook heb gekocht dat ik, ongeopend met bijvoorbeeld met het folie eromheen, deze notebook niet kan retouneren?

Met vriendelijke groet, D**** P***

Antwoord:

Geachte meneer P***,
Het prijsverschil wordt contant uitbetaald, tenzij er met kadobonnen is betaald, dan wordt het bedrag teruggeven door middel van een giftcard. Ook als het product op dat moment niet (meer) in voorraad is in de vestiging en u heeft het al aangeschaft.
Een notebook kan alléén retour worden gebracht indien deze ongebruikt is. Als de verpakking nog verzegeld is, mag deze nog terug worden gebracht.
Met vriendelijke groet,
Mariska Mediamarkt Middelburg

We zullen maar zien of ze dit ook hanteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Vpshuffler schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 11:31:
*veel handige info*

tenzij er met kadobonnen is betaald

*knip*
Bedankt voor de info.
Wat zouden ze doen als je deels met cadeaubonnen betaald? Ik wil een Thunderbolt Display kopen en die voor een deel (<50%) met cadeaubonnen betalen :9

Edit: www.mediamarkt.nl down?

[ Voor 4% gewijzigd door pposthoorn op 18-01-2014 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vpshuffler
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17-10-2022
pposthoorn schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 11:42:
[...]

Bedankt voor de info.
Wat zouden ze doen als je deels met cadeaubonnen betaald? Ik wil een Thunderbolt Display kopen en die voor een deel (<50%) met cadeaubonnen betalen :9
Ik verwacht dat ze dan het verschil bedrag teruggeven als giftcard, wat winstgevender is voor de Mediamarkt.
Maar ik heb dit niet gevraagd omdat ik niet in bezit ben van cadeaubonnen.
Pagina: 1 ... 3 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
<center><h1>WAARSCHUWING: DIT TOPIC IS <b>NIET</b> BEDOELD OM ZELFZOEKVRAAGJES TE STELLEN!</h1></center>

Svp geen verzoekjes om kopieen van kassabonnen e.d.

Helaas is dit topic verworden tot een dumpplek waar luie vraagjes worden gedumpt. Zoals op Tweakers.net overal de bedoeling is: <b>eerst</b> zelf op zoek gaan, en als je een vraag stelt, dan ook laten zien dat je het geprobeerd hebt. Bij herhaald gebrek aan inzet kunnen sancties volgen, en zal het topic mogelijk op slot gaan. Benadeel svp de mede-tweakers niet en laat het niet zover komen.

Lees de <a href='http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1576345'><b>FAQ</b></a> in de openingspost, daar worden bijna alle vragen in beantwoord.