[29-01 t/m 02-02] MediaMarkt BTW weg ermee actie

Pagina: 1 ... 29 ... 31 Laatste
Acties:
  • 333.683 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19:32
MM Groningen geeft 10% korting op alle Sonos. De Sub was helaas niet in voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deejaytraxxx schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 15:55:
[...]

Heb donderdag een 15"retina gekocht, duurste uitvoering met de btw korting bij MM Maastricht. Lagen er nog genoeg op de pallet terwijl ze aan de telefoon zeiden dat ze op waren. Gewoon langsblijven gaan en meteen op de verkoper aflopen en zeggen waar je voor komt. Heb eerst ook een halve dag lopen bellen etc. wat me niks heeft opgeleverd. Uiteindelijk maar gewoon langs gegaan en geslaagd.
Ja dit dus. Bellen heeft geen zin ook niet naar bcc of wat dan ook. Als je naar een winkel gaat heb je nog steeds heel weinig kans maar het is de enige kans die je hebt, dus als je nog wat wil zou ik naar een fysieke bcc gaan, gewoon een beetje eerlijk zijn over wat je wil hebben en dat bij MM het aanbod er wel mondjesmaat is/was/zal zijn in winkels maar je daar niet geslaagd bent en dan hopen dat ze je het een beetje gunnen en iets voor je kunnen regelen. Heb hier gisteren nog geluk mee gehad...denk zelf eigenlijk niet dat het vandaag ook nog kan om eerlijk te zijn omdat ze ook verschillende items van de site hebben gehaald in de tussentijd en de party line nou echt is 'we doen het niet meer' maar ik heb ook verschillende mails/tweets gestuurd en telefoontjes gepleegd en dat heeft sowieso 100% geen zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:24
sambalbaj schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 15:49:
Sinds gisteren hebben ze ook de Motorola Moto G 16GB voor 182. Zullen hoop mensen balen dat ze net voor 156 de 8GB genomen hebben.
8gb is een mooi toestel hoor. En zeeen va ruimte over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saven schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 15:02:
[...]

ja ze gaan gewoon mee met die mediamarkt prijzen, alleen is het bij hun niet helemaal duidelijk dat alleen iphones en ipads buiten die actie vallen. ik loop ook al de hele middag te bellen en te discussiëren.. de een die snapt het wel, maar die heeft hem niet op voorraad dus dan zou ik hem moeten reserveren (geenzin om zo lang te wachten) en de ander heeft hem wel op voorraad maar weet niet zeker of imacs en macbooks mee doen. ze denken namelijk dat alle apple producten zijn uitgesloten, maar dat is dus niet waar.

gewoon flink erachter aan zitten en wijzen op feiten.
Dude als ze vandaag nog iets van apple voor je willen reserveren tegen de actieprijs en je wilt dat product echt hebben zou ik dat echt meteen doen. Ik heb zowel naar MM en BCC gemaild met de vraag of ze na deze actieperiode nog korting kunnen geven als er weer iets binnekomt volgende week, zelfs 10% of zo en het antwoord is steevast nee. Korting op courante appels daar doen ze normaal niet aan. Als je zondag 18:00 met lege handen staat terwijl je vandaag nog een winkel bereid hebt gevonden dit voor je te regelen ga je zwaar hard balen. Is wel echt een longshot om te denken dat je binnen nu en morgen 18:00 nog ergens iets op voorraad vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 25-06-2023
de samsung 40 f8000 voor 1080 meegekregen + nog cashback van 250 dus 830 zeer mooie prijs 8)

lang leven de btw dagen maar niet bij mediamarkt haha :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
donnie1992 schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 14:23:
Hoe kan het dat ik lees dat sommige mensen een Canon Eos 70d met korting meekrijgen?
Deze is toch uitgesloten van de actie?
Hangt af per vestiging. Sommige hebben andere uitzonderingsregels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks voor de tip van Staples! Ben gegaan voor een MBP (ME294n/a) en heb die gekocht voor de btw prijs. Je moet wel aan kunnen tonen dat het elders die prijs was; ik had een bon van de bcc. Ze vonden het eerst een beetje shady, maar ja ik had die bon :)

Ik ben gegaan naar de Staples van Amsterdam ZO en volgens mij hadden ze genoeg voorraad. Het was superrustig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 16:49
Iemand nog bij MM Roermond geweest vanmiddag en gekeken of er nog MBP's waren? Telefonisch zijn ze niet meer bereikbaar… Staples ook niet dus daar kan ik ook niks meer regelen. Dat wordt een jaartje wachten op de volgende actie vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
In MM Emmen net twee sonos play 1's gehaald inclusief de korting van de BTW actie. Daar doen alle artikelen van sonos mee en waren ook alle artikelen nog voorradig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swift92
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-05-2023
Vandaag naar de MM Cruquius geweest om te kijken naar de Nikon D5200 18-105mm kit. Na lang twijfelen in de winkel toch besloten om hem te kopen (eerste spiegelreflex). Was hij uitverkocht :| De doos die er stond was van het demo model. Balen!

Ik snel kijken op internet of er nog een MM in de buurt zat. Media Markt Amsterdam Akersloot snel daarheen gereden. En ja hoor daar was hij gelukkig wel op voorraad! Volgens mij hadden ze er nog 1 of 2 op voorraad staan.
Dus zoek je nog een Nikon D5200 18-105? Probeer het bij Adam Akersloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkiz0r
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Net naar Hengelo geweest voor een D5200 18-105, was die uitverkocht dus ze hebben er 1 voor me besteld en ik krijg hem voor de webwinkel prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:11

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Ik zag bij Rotterdam Centrum een poster hangen dat ze vandaag tot 22:00 open zijn ipv 19:00. Weet iemand of MM Utrecht dat ook is, de website geeft alleen de speciale zondag tijden en telefoon wordt niet opgenomen (wat een teken kan zijn... :P ):(http://www.mediamarkt.nl/...ciale-openingstijden.html

[ Voor 11% gewijzigd door Bizzarro op 01-02-2014 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
dizzytal schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 12:27:
[...]

OK, bedankt. Dan moet m'n vrouw er vanmiddag toch maar even bij aan en haar charmes in de strijd gooien, kijken wat 't oplevert.
Nou met de charmes zit 't nog wel goed schijnbaar.. :P

Verkoper: "Nee, mevrouw Sonos doet niet mee met de BTW actie"
Vrouw: "Oh, goh er staat wel een bordje bij"
Verkoper: "Nou vooruit ik zal het voor u aanpassen"

Prijs is inderdaad niet aangepast, maar als je netjes vraagt/aangeeft krijg je gewoon een bonnetje mee voor een Play:1 voor €164,45

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:De discussie over geannuleerde bestellingen is afgesplitst naar het Shopping Forum: (Onterechte?) annulering gedurende MediaMarkt BTW actie.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjanssen15
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-08 14:37
gambieter schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 19:45:
[modbreak]
De discussie over geannuleerde bestellingen is afgesplitst naar het Shopping Forum: (Onterechte?) annulering gedurende MediaMarkt BTW actie.[/]
Bedankt, dit lijkt me beter om daar de discussie verder te zetten.

A church is a place in which gentlemen who have never been to heaven brag about it to persons who will never get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:03

IkWilbert

Het is mij!

Vanmorgen van plan om naar de MM in Hengelo te gaan... daar aangekomen erg druk en de tv die ik wilde hadden ze niet meer. Toen er naast maar naar de BCC gedaan, meteen geholpen want er was bijna niemand... daar een mooie tv gekocht met btw korting :)

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 09:09

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

sambalbaj schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 15:49:
Sinds gisteren hebben ze ook de Motorola Moto G 16GB voor 182. Zullen hoop mensen balen dat ze net voor 156 de 8GB genomen hebben.
Denk dat dat balen wel meevalt. Scheelt toch 26 euro, en de meeste mensen zetten hun telefoon niet vol met zooi - zeker niet degenen die een budget-midrange telefoon kopen.

[ Voor 7% gewijzigd door ocn op 01-02-2014 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 09:11
Gister Sony W655 42" gehaald met leuke korting. alleen beetje jammer dat ik er bij de kassa achterkwam dat de CI+ module €80 was! Dus weer terug naar verkoper en toen met laagste prijsgarantie meegekregen voor €43.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:06
cangri schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 17:22:
de samsung 40 f8000 voor 1080 meegekregen + nog cashback van 250 dus 830 zeer mooie prijs 8)

lang leven de btw dagen maar niet bij mediamarkt haha :+
Je hebt hem dus niet bij MM gehaald? (Was idd toch uitgesloten van de actie?)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Dit topic is niet bedoeld voor verzoekjes, daar is Vraag & Aanbod voor.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:15

Sandyman538

SandstorM [148839]

WWAS schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 22:37:
Ik zoek bv een canon 10-22 maar hij is overal uitverkocht. Iemand een grove gok of ik dit kan na bestellen in een winkel?
Dit was ook het product waar ik naar op zoek was, maar die is helaas vlak voor de actie uit de webwinkel gehaald. Nog een paar keer gecheckt de afgelopen dagen, maar eigenlijk alle canon objectieven zijn niet in de webwinkel te krijgen. Ik heb de lens na enkele telefoontjes nergens kunnen vinden (wat op een beetje normale afstand is).

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 25-06-2023
martinusz schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 22:45:
[...]

Je hebt hem dus niet bij MM gehaald? (Was idd toch uitgesloten van de actie?)
nee ik niet want daar was die 1700 - 17.37 korting kwam die rond de 1404 zo

maar sommige mm deden wel mee met die tv maar voor mij was het geen mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig dat het gelukt is!!! ;)
dizzytal schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 19:32:
[...]

Nou met de charmes zit 't nog wel goed schijnbaar.. :P

Verkoper: "Nee, mevrouw Sonos doet niet mee met de BTW actie"
Vrouw: "Oh, goh er staat wel een bordje bij"
Verkoper: "Nou vooruit ik zal het voor u aanpassen"

Prijs is inderdaad niet aangepast, maar als je netjes vraagt/aangeeft krijg je gewoon een bonnetje mee voor een Play:1 voor €164,45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
dizzytal schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 11:09:
[...]

Toevallig een Tweaker die weet/gezien heeft of in Zwolle het Sonos spul ook aangepast is in prijs?
Sonos 1, 3 en 5 doen mee met de actie in Zwolle. Geldt ook voor Apeldoorn. Wat een lelijk prut ding is die Sonos 1!
Oh ja, in Apeldoorn doen ook die B&W speakers mee voor mobile devices. Die puntige speaker :P

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 11:44:
Ben ook niet te spreken over MM Roermond.

Gisteren:
Ik: "Welk Wii U pack kan ik het best nemen voor mijn zoon van 7? Hij houdt van Mario"
Hij: "Wilt U er een verzekering bij? U bent dan verzekert tege..."
Ik: "Nee, ik hoef geen verzekering voor iets wat ik uit mijn pocket kan betalen".
Hij: "Ja, maar dan bent U ook verzekert tege..."
Ik: "Nee, ECHT niet."
[....]
Ik: "Is Mario 3D land nu die HD versie, speciaal voor de Wii U, of moet ik dan een andere nemen?"
Hij: "Ja!...tenminste, volgens mij wel!"
Ik: "Weet je het zeker?"
Hij: "Jaja!....tenminste..ik zal het even navragen."
[....]
Hij: "Die is 720p"
Ik: "Oké. Geldt de BTW actie ook op de Wii U?"
Hij "Nee, helaas"
Ik: "Kun je iets met de prijs of accessoires doen?"
Hij: "Haha, nee meneer helaas"
Ik: Inderdaad, helaas. Dag!"

Bij de buren (ToysXL) wel wat korting gekregen, na een uitvoerige uitleg van welk pack het best is voor mijn zoon en waarom.

Vandaag terug naar MM voor een externe HD voor de Wii U. "Nee meneer, korting geldt alleen voor onze hoofd-artikelen. Pffff.

Jammer, val tegen bij MM dit keer.

[...]
Staat toch in de voorwaarden? Mensen die nog proberen te onderhandelen zijn altijd zo vervelend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouwfraude
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Er staan de laatste paar dagen wel opvallend veel positieve reviews over de mediamarkt in de pricewatch. Allemaal van mensen die nog nooit gereageerd hebben en de dag ervoor geregistreerd zijn.
Vooral met complimenten over de vlotte levering... (Dat valt wat tegen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bouwfraude schreef op zondag 02 februari 2014 @ 10:24:
Er staan de laatste paar dagen wel opvallend veel positieve reviews over de mediamarkt in de pricewatch. Allemaal van mensen die nog nooit gereageerd hebben en de dag ervoor geregistreerd zijn.
Vooral met complimenten over de vlotte levering... (Dat valt wat tegen)
levering valt helemaal niet tegen, gewoon levering binnen een dag. Snap niet zo goed waar de negatieve geluiden vandaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDillinger
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:57
Wow, stad en land afgezocht naar een Canon 10-22, overal uitverkocht. Vind het zeer onhandig dat Media Markt geen centraal beheersysteem heeft wat op deze dagen goed werkt. Zo moeilijk kan zoiets toch niet zijn?
Daarnaast net nog de laatste paar belletjes gedaan naar de laatste MM in de buurt om te vragen naar de voorraad: de telefoondienst is alleen bereikbaar van maandag tot zaterdag? wow.

Vind de MM een prima winkel, maar de technische service tijdens dit soort periodes verbaast me wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwissink77
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17-11-2023
Helaas is de nexus 5 via de webshop uitverkocht. Weet iemand of er in MM's in de regio van Amersfoort nog Nexussen 5 te koop zijn? Volgens dit forum heb ik alleen Groningen gevonden, maar dat is wat uit de richting.
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-08 06:19
Zoek ook nog een Nexus 5.
Benieuwd of Arnhem wat heeft...
Heb ze al een twitter bericht gedaan maar nog geen antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:26
Verwijderd schreef op zondag 02 februari 2014 @ 00:07:
[...]

Staat toch in de voorwaarden? Mensen die nog proberen te onderhandelen zijn altijd zo vervelend..
Daar erger ik me nu ook aan in deze topic.

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:26
rwissink77 schreef op zondag 02 februari 2014 @ 10:56:
Helaas is de nexus 5 via de webshop uitverkocht. Weet iemand of er in MM's in de regio van Amersfoort nog Nexussen 5 te koop zijn? Volgens dit forum heb ik alleen Groningen gevonden, maar dat is wat uit de richting.
Alvast bedankt.
Twitter met Mediamarkt Almere, misschien dat bij die Mediamarkt nog voorraad is.

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:44
mregeling2005 schreef op zondag 02 februari 2014 @ 11:16:
Zoek ook nog een Nexus 5.
Benieuwd of Arnhem wat heeft...
Heb ze al een twitter bericht gedaan maar nog geen antwoord
Eergister avond was er nog een ruime voorraad witte Nexus 5 in een bak. Geen idee van de zwarte.

Ik weet niet of je er wat aan hebt :)

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

WWAS schreef op zondag 02 februari 2014 @ 10:55:
Wow, stad en land afgezocht naar een Canon 10-22, overal uitverkocht. Vind het zeer onhandig dat Media Markt geen centraal beheersysteem heeft wat op deze dagen goed werkt. Zo moeilijk kan zoiets toch niet zijn?
Daarnaast net nog de laatste paar belletjes gedaan naar de laatste MM in de buurt om te vragen naar de voorraad: de telefoondienst is alleen bereikbaar van maandag tot zaterdag? wow.

Vind de MM een prima winkel, maar de technische service tijdens dit soort periodes verbaast me wel.
Als je in de winkels gaat kijken snap je het misschien wel.....megadrukte en jij verwacht dat hun complete systeem daar op aangepast wordt?? :X

De voorraad check die MM van elkaar kunnen zien is de dagvoorraad aan het begin van de dag meer ook niet en dat zegt op dagen als deze dus helemaal niks :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouwfraude
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 02 februari 2014 @ 10:38:
[...]

levering valt helemaal niet tegen, gewoon levering binnen een dag. Snap niet zo goed waar de negatieve geluiden vandaan komen.
Besteldatum: 30.01.2014
Artikel 1 van 1
Aantal stuks: 1
op voorraad, direct leverbaar; in behandeling

Daar is tot nu toe niets aan veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
NightHawk4 schreef op zondag 02 februari 2014 @ 13:21:
[...]

Als je in de winkels gaat kijken snap je het misschien wel.....megadrukte en jij verwacht dat hun complete systeem daar op aangepast wordt?? :X

De voorraad check die MM van elkaar kunnen zien is de dagvoorraad aan het begin van de dag meer ook niet en dat zegt op dagen als deze dus helemaal niks :O
Precies, het ligt echt aan de wil van de verkoper.
En hoe je jezelf presenteert, zo heeft onze verkoper na talloze errors en foutmeldingen toch onze wasdroger besteld met de btw-korting.
En gaf ons aan 50€ aan te betalen, dat alleen om de order definitief te maken.

Alomvattend de goede wil van de verkoper, want hij had heel gemakkelijk bij de eerste error kunnen zeggen, dat het niet mogelijk was.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bouwfraude schreef op zondag 02 februari 2014 @ 13:51:
[...]

Besteldatum: 30.01.2014
Artikel 1 van 1
Aantal stuks: 1
op voorraad, direct leverbaar; in behandeling

Daar is tot nu toe niets aan veranderd.
Vreemd heb zelf iets op de 31ste besteld en kwam de eerste rond 11.00 al aan. Mag ik vragen om voor soort product dit gaat? Zelf heb ik een tablet gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:15

vhal

ಠ_ಠ

Ik had nog even op de valreep een Philips wake-up light besteld bij de MM gezien mijn oude HEMA wekkerradio letterlijk is ontploft :X Vannacht was het even KNAL, groep eruit en een stinklucht.

Al met al denk ik wel positief terug aan de actie. Scheelt toch weer de nodige €€€ :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:46
Inderdaad.

Had vorig jaar mijn Nikon D90 camera verkocht om naar full frame te gaan en was van plan de D610 te kopen met een paar leuke lenzen en heb bewust gewacht op de BTW-actie.
Uiteindelijk een D610 met een 28mm f1.8G, 50mm f1.8G en een 85mm f1.8G kunnen kopen voor een prijs die honderden euro's lager ligt dan de laagste PW prijs.

Ik ben een tevreden man en Mediamarkt: bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

JazzySOB schreef op zondag 02 februari 2014 @ 16:01:
Inderdaad.

Had vorig jaar mijn Nikon D90 camera verkocht om naar full frame te gaan en was van plan de D610 te kopen met een paar leuke lenzen en heb bewust gewacht op de BTW-actie.
Uiteindelijk een D610 met een 28mm f1.8G, 50mm f1.8G en een 85mm f1.8G kunnen kopen voor een prijs die honderden euro's lager ligt dan de laagste PW prijs.

Ik ben een tevreden man en Mediamarkt: bedankt! _/-\o_
Leuke set ook met die primes d:)b

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 13:10
vhal schreef op zondag 02 februari 2014 @ 15:49:
Ik had nog even op de valreep een Philips wake-up light besteld bij de MM gezien mijn oude HEMA wekkerradio letterlijk is ontploft :X Vannacht was het even KNAL, groep eruit en een stinklucht.
Je werd wel wakker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Dit dan weer wel :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniszx
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-08 13:25
Toch maar een Nexus 5 gehaald ter opvolging van mijn Nexus 3. Vooral het grotere scherm liet mij tot koop overgaan omdat ik voorheen een tablet wou halen. Mediamarkt Leeuwarden moet nog meerdere op voorraad hebben voor de snelle beslisser (zwart en wit). Zelf heb ik de witte met S/N 312K. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Net de MM actie misgelopen, is er nog een manier om de Canon 70D voor een lager bedrag te kunnen aanschaffen bij andere soortgelijke webwinkels? :'(

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 23:06
Zo nog niet op de valreep de Canon EOS 1100D gekocht! 1ste spiegelreflex voor mij. Eens kijken of dit bevalt.

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02:31
BTW vrij dagen zijn net zo goed als voorbij. Hopelijk heeft saturn rond mei dezelfde actie. En misschien ook dat AH cadeaukaarten aanbied :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
d8 dat het tot 0.00u was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu toch een beetje benieuwd hoe lang het duurt voordat de verschillende appels weer op de site verschijnen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bipo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-09 18:41

bipo

TomV

Helaas, de Sonos Playbars, Play:1's en de subs waren helemaal uitverkocht bij MM Utrecht. Benieuwd wanneer er weer zo'n mooie actie is.

We learn from our past, we live in the present, we develop for the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
bipo schreef op zondag 02 februari 2014 @ 18:37:
Helaas, de Sonos Playbars, Play:1's en de subs waren helemaal uitverkocht bij MM Utrecht. Benieuwd wanneer er weer zo'n mooie actie is.
Juni bij Mediamarkt, mei bij Saturn.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raspbetory
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 00:20
Phusebox schreef op zondag 02 februari 2014 @ 19:11:
[...]

Juni bij Mediamarkt, mei bij Saturn.
Oh ja? Welke acties zijn dat dan?

Dezelfde of een andere soort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Raspbetory schreef op zondag 02 februari 2014 @ 19:16:
[...]

Oh ja? Welke acties zijn dat dan?

Dezelfde of een andere soort.
ws. heeft de MM weer "Fotomania" en/of "vakantiegeldkorting", Saturn heeft ergens in die periode een BTW-actie

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23:41
Bij de MM waarschijnlijk de "Vakantiegeldverdubbelaar", waarbij je 16% korting krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Niet online

Merlijn_merlin

Vraag naar de voorwaarden

Het is weer voorbij die mooie BTW dagen; 114 pagina's trouw gevolgd... Heb genoten, niets gekocht, dus flink bespaard. Tot de volgende aktie! >:) :>

Wat Heeft Geert Nu Weer Gefotografeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stane
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:25
Merlijn_merlin schreef op zondag 02 februari 2014 @ 20:03:
Het is weer voorbij die mooie BTW dagen; 114 pagina's trouw gevolgd... Heb genoten, niets gekocht, dus flink bespaard. Tot de volgende aktie! >:) :>
Hopelijk heeft Saturn eind mei ook weer een btw-vrije week, net zoals vorig jaar. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
  • Laatst online: 24-08 19:51
Dank mediamarkt voor de mooie actie en 70 euro bespaart op m'n Nexus 5! :) tot volgend jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zap8
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-08 21:20

zap8

do ya wanna bump

stane schreef op zondag 02 februari 2014 @ 20:06:
[...]

Hopelijk heeft Saturn eind mei ook weer een btw-vrije week, net zoals vorig jaar. :D
Saturn Amsterdam heeft af en toe ook btw vrije avonden. Wordt oa kort van tevoren aangekondigd via twitter. Ik weet niet of andere Saturns ook aan dit soort acties doen.

[ Voor 6% gewijzigd door zap8 op 02-02-2014 21:19 ]

Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakernettie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 02-04-2023
Was wel scherp blijven geblazen. Bijv. de samsung galaxy s4 was in de webshop 413 euro en nog wat. Dat was ook de prijs als je het winkelmandje afrekende.
In de winkel was het 412 euro en nog wat. Dus je denkt iets goedkoper. Bij het opmaken van de bon kwam daar kopieerheffing bij dus ik laat zien op mijn mobiel wat de prijs is in de webshop. Krijg hem uiteraard mee voor 413. Moest wel handmatig in de kassa worden aangepast.
Altijd toch goed webshopprijs met winkelprijs te vergelijken. Het is ook niet altijd te zeggen of de webshop of winkel goedkoper is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:48
[...]

Zal wel weer in mei zijn,dan sony alpha5000 halen :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

[...]

Ik mag het hopen, ga alvast sparen! ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwin90
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:57
tweakernettie schreef op zondag 02 februari 2014 @ 21:30:
Was wel scherp blijven geblazen. Bijv. de samsung galaxy s4 was in de webshop 413 euro en nog wat. Dat was ook de prijs als je het winkelmandje afrekende.
In de winkel was het 412 euro en nog wat. Dus je denkt iets goedkoper. Bij het opmaken van de bon kwam daar kopieerheffing bij dus ik laat zien op mijn mobiel wat de prijs is in de webshop. Krijg hem uiteraard mee voor 413. Moest wel handmatig in de kassa worden aangepast.
Altijd toch goed webshopprijs met winkelprijs te vergelijken. Het is ook niet altijd te zeggen of de webshop of winkel goedkoper is.
Dat had ik dus ook. Dacht dat ik mn tablet bijna 2 euro goedkoper had dan in de webshop. Totdat ik erachter kwam dat op de webshop de prijzen inclusief thuiskopieheffing zijn. Maar goed, gaat in dit geval maar om een klein verschil. Toch denk ik dat ik daar een volgende keer beter op zal letten. Ben en blijf een hollander he :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

edwin90 schreef op zondag 02 februari 2014 @ 22:46:
[...]

Dat had ik dus ook. Dacht dat ik mn tablet bijna 2 euro goedkoper had dan in de webshop. Totdat ik erachter kwam dat op de webshop de prijzen inclusief thuiskopieheffing zijn. Maar goed, gaat in dit geval maar om een klein verschil. Toch denk ik dat ik daar een volgende keer beter op zal letten. Ben en blijf een hollander he :P .
Ach, ik heb net een product bij een andere webshop besteld omdat 'ie daar €0,20 eurocent goedkoper was. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thethe2010
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-02 13:13
In de BTW-actie een SONY TIPO(T-Mobile) met headset gekocht(Sony-MDR-V55)
Betaald met de saturncadeau kaart actie.
Schoon aan de haak voor 60,- :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:35
Hier nog een iPad Air 16gb gehaald met de 10% korting voor 431,05 bij Rdam Centrum. Betaald met de Saturn cadeaukaarten die ik voor 240 had :+

[ Voor 20% gewijzigd door Musta op 02-02-2014 23:35 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JantjeBr
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 14:27
Zeer blij met de 70-200 f/4 IS USM die ik (met enige moeite) deze actie met de korting heb kunnen scoren! Hier kan ik wel even mee vooruit tot de volgende actie.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMaster23
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-08 23:36
En wanneer gaat je wasmachine stuk? Juist op de avond dat de BTW actie afloopt .. zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Musta schreef op zondag 02 februari 2014 @ 23:27:
Hier nog een iPad Air 16gb gehaald met de 10% korting voor 431,05 bij Rdam Centrum. Betaald met de Saturn cadeaukaarten die ik voor 240 had :+
Je hebt wel 131.05 moeten bijbetalen toch?

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Laatst online: 20:11

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

bipo schreef op zondag 02 februari 2014 @ 18:37:
Ik heb gisterend rond 16:00 nog een playbar mogen bestellen voor de actieprijs, levertijd minimaal twee weken aldus de verkoper. Ik heb lang getwijfeld, last minute toch nog besloten er voor te willen gaan. Ik dacht te laat te zijn (idd vrijwel alleen nog maar Play:5's), maar na 3 verkopers te hebben gevraagd toch nog een order mogen doen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 20:47
Ipad Air met 10% korting
LG G pad 8.3 50 euro cashback
20% van de Saturn bonnen

Ik ben blij :+

Alleen nog de Ipad Air omruilen voor een nieuwe aangezien er een paar pixels kapot zijn en gister op het laaste moment nog een G Pad gekocht, dacht cool hebben nog een witte.. blijkt dat de doos van de witte en zwarte hetzelfde zijn en dus op de zijkant black stond 8)7 Naja dan maar een zwarte :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-08 11:32
kevinl schreef op maandag 03 februari 2014 @ 07:47:
[...]

Je hebt wel 131.05 moeten bijbetalen toch?
Ik denk dat de bonnen 430 euro waard waren, maar de bonnen zijn gekocht voor 240.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-04 21:19
Daan87423 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 09:55:
[...]

Ik denk dat de bonnen 430 euro waard waren, maar de bonnen zijn gekocht voor 240.
Natuurlijk niet, denk je echt dat je zoveel korting krijgt op flinterdunne marges van electronicazaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Daan87423 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 09:55:
[...]

Ok ik dacht dat je saturnbonnen had gekocht. Ik dacht dat die saturnbonnen 50 euro waard waren per stuk. Maar je hoefde maar 40 eur te betalen. Dus als je voor 240 eur aan bonnen hebt gekocht zijn deze 300 eur waard. Als de ipad na BTW aftrek nog 430 eur is. Zou je dan 130 eur moeten bijbetalen.
Wat mis ik in dit plaatje?

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mother_lepard
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:37
kevinl schreef op maandag 03 februari 2014 @ 09:58:
[...]

Ok ik dacht dat je saturnbonnen had gekocht. Ik dacht dat die saturnbonnen 50 euro waard waren per stuk. Maar je hoefde maar 40 eur te betalen. Dus als je voor 240 eur aan bonnen hebt gekocht zijn deze 300 eur waard. Als de ipad na BTW aftrek nog 430 eur is. Zou je dan 130 eur moeten bijbetalen.
Wat mis ik in dit plaatje?
Waarschijnlijk dat hij kortingsbonnen met kortingsbonnen heeft aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:35
Mother_lepard schreef op maandag 03 februari 2014 @ 10:05:
[...]

Waarschijnlijk dat hij kortingsbonnen met kortingsbonnen heeft aangeschaft.
Yup destijds via internet, had voor 440 aan bonnen. In Rotterdam centrum waren ze best chill tijdensde actie ook als ik hier lees hoe ze in andere filialen waren. In Alexandrium bijvoorbeeld gaven ze die korting nniet, was eerst daar en ben toen maar doorgegaan naar centrum

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badkuip
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:58
Ik heb vorige week donderdag op de website een Panasonic LCD TV gekocht.
Meteen de melding gehad dat de bezorging wat langer kan duren vanwege de BTW-actie.
Twee dagen later (31 januari) de bevestiging gekregen dat het maandag (vandaag) geleverd zou worden.
Zondagnacht een e-mailtje gekregen dat dat zou gebeuren tussen 10.15 en 12.15. Allemaal prima.

Ik heb een dag thuis werken ingepland, wordt ik vandaag om 9.30 gebeld door het transportbedrijf dat zij de TV nog niet ontvangen hebben van hun leverancier. Binnen 48 uur gaan ze opnieuw proberen te leveren...
Fijn, mag ik mijn planning later deze week weer omgooien.
Dit is voor mij de eerste en meteen ook de laatste keer dat ik wat bij deze winkel koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 12:44
badkuip schreef op maandag 03 februari 2014 @ 11:36:
Ik heb vorige week donderdag op de website een Panasonic LCD TV gekocht.
Meteen de melding gehad dat de bezorging wat langer kan duren vanwege de BTW-actie.
Twee dagen later (31 januari) de bevestiging gekregen dat het maandag (vandaag) geleverd zou worden.
Zondagnacht een e-mailtje gekregen dat dat zou gebeuren tussen 10.15 en 12.15. Allemaal prima.

Ik heb een dag thuis werken ingepland, wordt ik vandaag om 9.30 gebeld door het transportbedrijf dat zij de TV nog niet ontvangen hebben van hun leverancier. Binnen 48 uur gaan ze opnieuw proberen te leveren...
Fijn, mag ik mijn planning later deze week weer omgooien.
Dit is voor mij de eerste en meteen ook de laatste keer dat ik wat bij deze winkel koop....
Ik had eens hetzelfde probleem met een wasmachine welke ik in de webshop had besteld. Exact hetzelfde terwijl ik vrij had genomen om hem te ontvangen. Toen hij een aantal werkdagen later alsnog werd geleverd wilden de bezorgers (welke beide geen Nederlands spraken) de nieuwe machine eerst niet naar boven dragen en in bedrijf stellen. Ook wilden ze de oude wasmachine niet meenemen terwijl ik dit gewoon had aangevinkt bij het bestel proces. Werd een behoorlijk grimmig sfeertje maar uiteindelijk lieten ze hem gewoon op straat staan! Waarschijnlijk wilden ze hem gewoon niet meenemen omdat die dan tijdens veel leveringen uit- en ingeladen moest worden die dag. Ik heb er mooi wat foto's van gemaakt, net als van het kenteken. Heb de aflever bon ook niet getekend. Hele dag aan het bellen geweest met Media Markt en de vervoerder. Tenslotte zijn de bezorgers door de vervoerder gesommeerd de wasmachine op te komen halen en dit hebben ze dan ook gedaan. Ik heb smakelijk voor mijn voordeur staan kijken hoe ze hem aan het inladen waren :+

Vervolgens heb ik een aangetekende brief met de nodige beargumentering de bezorgkosten en het loon van een dag werken terug "geëist". Binnen een week stond het op mijn rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:39
Goh.. er zijn weer macbooks air en pro leverbaar op de website. 8)7 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 12:44
Prosac2010 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 12:17:
De W8 serie van Sony staat er ook ineens weer volop op: http://www.mediamarkt.nl/...ile=onlineshop&query=w805

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulshaker
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19:58
En waarschijnlijk liggen de winkelrekken er ook weer vol van. Dat kan hier zeker iemand bevestigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01:31
De 16GB versie van de Moto G stond tijdens de actie ook niet in de webshop, die is opeens ook weer leverbaar.

[ Voor 5% gewijzigd door AdmiralSnipe op 03-02-2014 12:30 ]

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 00:04
Mediamarkt heeft natuurlijk vannacht een mega levering gehad waardoor nu alle producten weer voorradig zijn :P O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:42
AdmiralSnipe schreef op maandag 03 februari 2014 @ 12:30:
De 16GB versie van de Moto G stond tijdens de actie ook niet in de webshop, die is opeens ook weer leverbaar.
Nee hoor die stond van het weekend gewoon al weer op de website, het klopt dat die geloof ik rond donderdag/vrijdag er even af was maar ik heb hem van het weekend nog leverbaar gezien op de mediamarkt website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 08:09
Waarom allemaal zo verbaasd over beschikbaarheid. Dit is toch gewoon de werkwijze van de MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
Poeh, 1 11" Air, 1 13 " Air en een zwaar verouderde 13" Pro. Overdrijven is ook een vak....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragrootenboer
  • Laatst online: 26-08 20:03
Ik had mijn tv rond 7 uur besteld woensdagavond. (LG 47 LA 6608) Kreeg netjes overal bericht van, donderdag ging niet lukken vanwege de drukte. Maar vrijdag had ik hem netjes in huis, ben meer dan tevreden over de tv en de mediamarkt! Wel erg flauw dat ze idd producten eraf hebben gehaald zoals de 6208, maar dit zal wel met marge te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
bszz schreef op maandag 03 februari 2014 @ 12:36:
[...]

Poeh, 1 11" Air, 1 13 " Air en een zwaar verouderde 13" Pro. Overdrijven is ook een vak....
Sinds vrijdag was er anders helemaal niks meer leverbaar en ineens *poef* sinds vandaag weer 3 versies leverbaar.
BCC zelfde verhaal, maar dan ook 15 inch versies.

}:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:28
Prosac2010 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 12:45:
[...]

Sinds vrijdag was er anders helemaal niks meer leverbaar en ineens *poef* sinds vandaag weer 3 versies leverbaar.
BCC zelfde verhaal, maar dan ook 15 inch versies.

}:O
Je snapt zelf toch ook wel dat dit gewoon pure lokkertjes waren, mogelijk hebben ze met een Apple een deal gemaakt voor een beperkt aantal stuks, hoewel ik me afvraag of Apple überhaupt wel interesse heeft in dit soort acties. Als ze er geld op zouden verdienen hadden ze ook wel de mogelijkheid gegeven om te bestellen in plaats van te adverteren met op = op, terwijl iedereen weet dat een MacBook Pro natuurlijk nooit op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
NotSoSteady schreef op maandag 03 februari 2014 @ 13:08:
[...]

Je snapt zelf toch ook wel dat dit gewoon pure lokkertjes waren, mogelijk hebben ze met een Apple een deal gemaakt voor een beperkt aantal stuks, hoewel ik me afvraag of Apple überhaupt wel interesse heeft in dit soort acties. Als ze er geld op zouden verdienen hadden ze ook wel de mogelijkheid gegeven om te bestellen in plaats van te adverteren met op = op, terwijl iedereen weet dat een MacBook Pro natuurlijk nooit op is.
Lokkertjes? Hmmm, de site lag zo goed als plat toen de actie van start ging, voor winkels stonden eindeloze rijen..... Zou het misschien kunnen dat ze er gewoon heel erg veel verkocht hebben? Letterlijk meer dan ze konden aanslepen?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
bszz schreef op maandag 03 februari 2014 @ 13:20:
[...]

Lokkertjes? Hmmm, de site lag zo goed als plat toen de actie van start ging, voor winkels stonden eindeloze rijen..... Zou het misschien kunnen dat ze er gewoon heel erg veel verkocht hebben? Letterlijk meer dan ze konden aanslepen?????
Nee, ik heb gewoon bevestigd gekregen dat er ook niks zou worden aangevuld.
Hi BlaBla,
De iMac en dit geldt voor het hele Apple assortiment wat meedoet: Een product dat geen voorraad meer heeft zal gedurende de actie geen nieuwe voorraad krijgen.

Groet,

[ Voor 27% gewijzigd door NotSoSteady op 03-02-2014 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

En de Canon 70D is ineens weer leverbaar, deze was afgelopen week van de webshop verdwenen. Nu maar weer 4 maandjes wachten... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Veel artikelen die niet meededen zijn tijdelijk van de site gehaald. En ik heb ook zitten balen toen de D5200 uit het mandje verdween en de SB-700 woensdag na 18.01 niet meer op de site stond. Mensen hier zijn genoeg op strooptocht geweest om hun spullen te krijgen. Velen zijn er ook in geslaagd (waaronder ik).

De Nexus5 heb ik ook een paar keer online gezien, evenals een paar keer uitverkocht. Het had wel wat weg van een soort iBood hunt. :P

Maar goed, ik snap het gemekker niet zo. De voorwaarden waren bekend, velen zijn in de twee weken ervoor bij de winkel hun spullen wezen halen om hun Appeltje te krijgen. Had dat dan ook gedaan...

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROximity
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-09 15:48
nero355 schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 01:06:
Mocht iemand er één zoeken : pricewatch: Toshiba Encore WT8-A-102 Goud

Bij de MediaMarkt @ Rotterdam Alexander voor 250 € tekoop :)
Ik stond bij Mediamarkt Arena met eentje in m'n hand, kon hoog of laagspringen, maar in de pricewatch was hij weer omhoog gegaan van 247 naar 294 en ik kreeg hem in Amsterdam niet voor minder dan 299,- mee. Dan maar een Dell Venue 8 Pro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
[...]

Uiteindelijk was dit ook wel te verwachten natuurlijk. Toch jammer dat ik pas op vrijdag tijd en ruimte had om naar een mediamarkt te gaan.
Moest net even voor wat anders naar de mediamarkt, maar de macbooks waren in elk geval weer ruim voorradig. Weg met de "sorry uitverkocht" bordjes. :P
Ze lagen dan ook ruim in het magazijn sinds vorige week, "te wachten op de maandag." Aldus de medewerker. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Prosac2010 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 13:45:
[...]

Uiteindelijk was dit ook wel te verwachten natuurlijk. Toch jammer dat ik pas op vrijdag tijd en ruimte had om naar een mediamarkt te gaan.
Moest net even voor wat anders naar de mediamarkt, maar de macbooks waren in elk geval weer ruim voorradig. Weg met de "sorry uitverkocht" bordjes. :P
Ze lagen dan ook ruim in het magazijn sinds vorige week, "te wachten op de maandag." Aldus de medewerker. _/-\o_
Ja mensen zijn hier vaak wat te goedgelovig, als MediaMarkt wat wil dan kunnen ze echt aan een enorme vracht MacBook's etc komen, geen enkel probleem. Het probleem is dat het waarschijnlijk niet uit kan, aan de andere kant ze zeggen op = op, dus tja helaas pindakaas, maar het was wel even balen toen ik vrijdag de MM binnen liep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ice T
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-07 14:51
Dat op=op bleek ook een beetje wassen neus, ze hebben voor mij gewoon een bestelling gezet voor de -btw prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSG
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 15:10

KSG

Ik had mijn bestelling woensdag nacht geplaatst (galaxy note 10.1 2014 en een printer). Heb donderdag een mail ontvangen dat het iets langer gaat duren vanwege de drukte. Maar volgens de status worden ze nog steeds voorbereid voor verzending... Maar de status is wel dat ze op voorraad zijn en direct leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCSO
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:41
Lumics schreef op maandag 03 februari 2014 @ 12:34:
Waarom allemaal zo verbaasd over beschikbaarheid. Dit is toch gewoon de werkwijze van de MM.
Ik snap ook niet dat zoveel mensen verbaast zijn. Dit wist je eigenlijk wel van te voren, net als dat de prijzen van enkele producten zouden stijgen op de actie dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook niet echt verbaasd over deze werkwijze van de mediamarkt. Zoals altijd proberen ze zoveel mogelijk geld binnen te halen, met zo min mogelijk kortingen, in de hoop mensen naar hun site of winkel te lokken, zodat ze met andere producten naar huis gaan, dan welke ze eigenlijk wilden hebben. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Laatst online: 00:06
Verwijderd schreef op maandag 03 februari 2014 @ 16:12:
Ik ben ook niet echt verbaasd over deze werkwijze van de mediamarkt. Zoals altijd proberen ze zoveel mogelijk geld binnen te halen, met zo min mogelijk kortingen, in de hoop mensen naar hun site of winkel te lokken, zodat ze met andere producten naar huis gaan, dan welke ze eigenlijk wilden hebben. :(
Dat is toch het doel van ondernemerschap :? zou wat zijn als ze zo min mogelijk klanten willen en te veel korting willen geven :+

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulshaker
  • Laatst online: 19:58
[...]

Voor de iMac en Macbook Air ? Nee , zeker niet . Daar was op de eerste avond nog zeker voldoende vooraad , tientallen imacs en airs heb ik daar gezien .

Er was gewoon een uitzonderlijk grote vraag naar juist deze producten., omdat juist bij apple zo een hoge korting uitzonderlijk is. Apple blijft namelijk de prijzen stabiel houden ,

Voor de MBP retinas heb je wel een punt .
Pagina: 1 ... 29 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
<center><h1>WAARSCHUWING: DIT TOPIC IS <b>NIET</b> BEDOELD OM ZELFZOEKVRAAGJES TE STELLEN!</h1></center>

Svp geen verzoekjes om kopieen van kassabonnen e.d.

Helaas is dit topic verworden tot een dumpplek waar luie vraagjes worden gedumpt. Zoals op Tweakers.net overal de bedoeling is: <b>eerst</b> zelf op zoek gaan, en als je een vraag stelt, dan ook laten zien dat je het geprobeerd hebt. Bij herhaald gebrek aan inzet kunnen sancties volgen, en zal het topic mogelijk op slot gaan. Benadeel svp de mede-tweakers niet en laat het niet zover komen.

Lees de <a href='http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1576345'><b>FAQ</b></a> in de openingspost, daar worden bijna alle vragen in beantwoord.