[29-01 t/m 02-02] MediaMarkt BTW weg ermee actie

Pagina: 1 ... 28 ... 31 Laatste
Acties:
  • 333.686 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zap8
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-08 21:20

zap8

do ya wanna bump

Cyclonic schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 15:22:
Ben mijn gekochte Ipad Air eens goed aan het bekijken, zie ik 2 dead pixels naast elkaar en 1 bright pixel op witte achtergrond er een stukje onder :( |:(

Nu zie ik dat MM geen tablets omruilt... iemand ervaring hiermee bij MM, mag ik gewoon een nieuwe uitzoeken gaan ze hem opsturen naar Apple?

Ik had net een die geen yellow glow heeft verdomme heb je een paar pixels kapot |:(
Je hebt toch gewoon 1 jaar apple care als je de boel activeert. Dus gewoon ff naar de Apple store of een Apple service centrum in de buurt gaan ;)

Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drernie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-07 14:44
Is het nu iemand gelukt om een synology nas met korting te kopen? En dan met name de ds414?

Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wingie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-09 09:40
drernie schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 18:31:
Is het nu iemand gelukt om een synology nas met korting te kopen? En dan met name de ds414?
Yep me zie mijn eerdere bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 22:23
M a r c o schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 18:01:
[...]

En wat wil je met MediaMarkt Nederland bereiken? De 70D is uitgesloten van de actie.
Als je er wel korting op wilt zul je moeten hopen op coulance/medewerking van een bepaalde vestiging.
Met Mediamarkt Nederland ga je dus niks bereiken.
Je kunt beter enkele vestigingen langsgaan of bellen.
In Utrecht was inderdaad geen korting mogelijk. In Deventer wel korting, van ruim 1300 met BTW-korting voor 1080 8)7

Morgen nog Hengelo proberen en anders heb ik pech gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-11-2022
M a r c o schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 18:01:
[...]

En wat wil je met MediaMarkt Nederland bereiken? De 70D is uitgesloten van de actie.
Als je er wel korting op wilt zul je moeten hopen op coulance/medewerking van een bepaalde vestiging.
Met Mediamarkt Nederland ga je dus niks bereiken.
Je kunt beter enkele vestigingen langsgaan of bellen.
Ik heb de camera al gekocht en een deel korting gekregen, maar aangezien ik een Nederlander puur sang ben ga ik even in discussie waarom ze het bij de ene vestiging wel doen, de andere maar half en bij de andere niet.

Ik kan aardig babbelen dus ik denk dat ik de overige euro's van de BTW ook nog wel los kan peuteren. Ik wil Media Markt Nederland contacten want Utrecht werkt niet mee. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

Marc_87 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 18:47:
[...]

Ik heb de camera al gekocht en een deel korting gekregen, maar aangezien ik een Nederlander puur sang ben ga ik even in discussie waarom ze het bij de ene vestiging wel doen, de andere maar half en bij de andere niet.

Ik kan aardig babbelen dus ik denk dat ik de overige euro's van de BTW ook nog wel los kan peuteren. Ik wil Media Markt Nederland contacten want Utrecht werkt niet mee. :-(
Twee woorden: Franchise Ondernemer.

Voor mij ook bij L lenzen 0 op het rekest in Utrecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-11-2022
itsgreen schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 18:55:
[...]

Twee woorden: Franchise Ondernemer.

Voor mij ook bij L lenzen 0 op het rekest in Utrecht :)
Dat weet ik inderdaad, maar niet geschoten is altijd mis. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:51
Even ter info: in vestiging Heerlen, alle Macs uitverkocht.
(kom er net vandaan)

[ Voor 23% gewijzigd door SquareOne op 31-01-2014 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvhouwel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-05 19:13
Iemand enig idee of ze in Breda of btw korting of 10 procent geven op een NAS ?
Ze schijnen daar nogal soepel met de prijzen om te gaan, maar ze zijn telefonisch niet te bereiken.
En ik moet er toch een uurtje voor rijden ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-09 14:45

Saven

Administrator

Brm-G schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 19:05:
(kom er net vandaan)
Overal zijn de iMacs uitverkocht (zowel mediamarkt als bij mn lokale BCC).

Beetje lomp maarja mijn ervaring twee jaar terug bij de BCC was dat ze het product gewoon voor je bestellen voor die prijs. Doen ze nu niet meer, dus beetje nutteloze actie gezien er nog maar weinig producten op voorraad zijn. Iedereen heeft zn slag woensdag al geslagen :P
tvhouwel schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 19:12:
Ze schijnen daar nogal soepel met de prijzen om te gaan, maar ze zijn telefonisch niet te bereiken.
Kruisvoort 14, 4814 RZ Breda
076 525 8100

euh?

[ Voor 26% gewijzigd door Saven op 31-01-2014 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Gisteren kreeg ik telefonisch contact met ze: kies in het menu voor de service-afdeling, die zijn wat sneller bereikbaar en verbinden je door als ze je niet kunnen helpen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uurtje rijden? Vergeet je de benzinekosten niet?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2014 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demokert
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-09 10:46
Zo ook wij hebben onze slaapkamer tv maar een upgrade gegeven :) Van een oude Philips 32"LCD tv, naar een 40" LED tv :)

pricewatch: Samsung UE40F5000 Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mgizmo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:35
NotSoSteady schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 17:14:
Wat een figuren die MM-medewerkers. Alle MacBook's waren uitverkocht, hadden ze er nog een paar staan die CTO waren voor 1316, maar ze hebben er echt alles aan gedaan om te verbloemen dat het ging om het 2012 model. Echt belachelijk 1316 vragen voor een model met 128GB minder opslagruimte, een tragere CPU, veel tragere GPU, mindere accuduur en dikkere behuizing. Ik vraag waarom is die zo duur: "weet ik niet is CTO" waarop ik vroeg waarom de hardware dan minder is en de prijs hoger? "Ja meneer is CTO". Gelukkig dat ik zelf maar gekeken heb, waarna het bleek dat het een CTO 2012 model. Goede reclame voor de MediaMarkt, kom er in ieder geval niet weer met dat soort werknemers.
Ik werd net bij Ede hiermee geconfronteerd. Het is omdat er office (niet nodig) bij zat en 128gb ipv 256gb, want anders had ik hem meegenomen. Gelukkig dus niet gedaan. Utrecht krijg ik telefonisch niet te pakken. Iemand hier toevallig die kan bevestigen dat de nieuwe 13" daar ook op is?

In Ede gaven ze overigens aan dat Apple niet meer mee doet omdat de quotum bereikt is en daarom ze met cto's aan de slag zijn gegaan. Lijkt mij nu onzin met bovenstaand verhaal erbij.

[ Voor 7% gewijzigd door mgizmo op 31-01-2014 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulshaker
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 19:58
Brm-G schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 19:05:
(kom er net vandaan)
Misschien dat ze morgenvroeg weer een beetje voorraad hebben voor sommige producten.
Dat was op donderdag ook het geval geweest bij enkele mediamarkt filialen. (zie reacties vorige pagina's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JantjeBr
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 14:27
Denniszx schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 23:11:
De LG V500 G pad 8.3 is wel heerlijk geprijsd op het moment, 244,03 euro met een cashback van 50 euro maakt 194.03 euro. Iemand die weet of hij nog beschikbaar is in Leeuwarden?
Er liggen nog 3 v500's in Leeuwarden. De prijs is 242.09.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-09 22:28
mgizmo schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 19:35:
[...]

Ik werd net bij Ede hiermee geconfronteerd. Het is omdat er office (niet nodig) bij zat en 128gb ipv 256gb, want anders had ik hem meegenomen. Gelukkig dus niet gedaan. Utrecht krijg ik telefonisch niet te pakken. Iemand hier toevallig die kan bevestigen dat de nieuwe 13" daar ook op is?

In Ede gaven ze overigens aan dat Apple niet meer mee doet omdat de quotum bereikt is en daarom ze met cto's aan de slag zijn gegaan. Lijkt mij nu onzin met bovenstaand verhaal erbij.
Bij mij zeiden ze dat die CTO's voor een klant waren geweest, wel vreemd dat die een 2012 model heeft besteld en dat er een stuk of 20 stonden. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NYfan
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-12-2022
mgizmo schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 19:35:
[...]

Vanmorgen in Utrecht geweest en daar zijn zo ook op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:34
Prijzen kunnen ook omlaag.

Dinsdagavond Samsung 40" 6400 serie gekocht voor 849 dus ik dacht aan 701 euro een mooie koop te hebben.
Woensdagavond terug voor mijn laagste prijsgarantie en wat schetst mijn verbazing, de TV was ineens 749 en daar ging dan nog eens de BTW vanaf. Toch weer een meevaller val ruim 80 euro :)

Ik moest er 1.5 uur voor in de rij staan maar ik was een blij man,
TV is geweldig en alles werkt zoveel beter dan de 32" Philips die ik een aantal maanden geleden kocht voor op de slaapkamer. Philips is er even uit bij mij.

Waar vui zit, zit geen glans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
Weet iemand toevallig zeker of MM Heerlen nu nog open is tot 21:00?
Op de website staat 21:00 (ook de service) maar ik bel net en zegt het antwoord apparaat dat ze dicht zijn :/

Edit: Laat maar ga morgen wel.

[ Voor 13% gewijzigd door Meessen op 31-01-2014 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-03 23:32

Andre21

Inmiddels 39....

Nou ik ben net ff naar de MM Ede geweest. Uitgelegd dat apparaat via webshop én goedkoper én sneller leverbaar is.
Geen probleem, kreeg mn geld terug, bestelling werd geannuleerd en zojuist via de webshop besteld.
Netjes geregeld dus..

En het was ook helemaal niet druk..

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goodLUCk1951
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-05-2024
Graag hoor ik ervaringen van degenen die in de webshop of MM winkel een Philips TV gekocht hebben die onder HUE actie valt.
Mij wordt door de klantenservice van Mediamarkt verteld dat ze alleen maar reclame maken voor de Philips-actie en wordt verwezen naar Philips voor het verkrijgen van de set. Echter bij navraag bij Philips wordt me verteld dat Mediamarkt niet meedoet met de Philips-actie en via een eigen reglement zelf de set zou meegeven. Vwb registratie op betreffende Philipssite kan ook niet gekozen worden voor aankoop bij Mediamarkt !!

Zijn er meerderen met dit soort ervaringen en graag ook reacties waarbij de HUE starterskit wel wordt geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DateTime.Now
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
rockhopper schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 21:48:
[...]

Morgen (waarschijnlijk al na middernacht) zal er wel weer een nieuwe lading zijn.
Nexus 5 besteld :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01:54
Dibbuz schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 19:58:
Prijzen kunnen ook omlaag.

Dinsdagavond Samsung 40" 6400 serie gekocht voor 849 dus ik dacht aan 701 euro een mooie koop te hebben.
Woensdagavond terug voor mijn laagste prijsgarantie en wat schetst mijn verbazing, de TV was ineens 749 en daar ging dan nog eens de BTW vanaf. Toch weer een meevaller val ruim 80 euro :)

Ik moest er 1.5 uur voor in de rij staan maar ik was een blij man,
TV is geweldig en alles werkt zoveel beter dan de 32" Philips die ik een aantal maanden geleden kocht voor op de slaapkamer. Philips is er even uit bij mij.
Huh? De 40 inch 6400 serie was voor 495 euro te koop hè? Nu nog steeds in de mediamarkt webshop voor die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
xminator schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 20:29:
[...]

Huh? De 40 inch 6400 serie was voor 495 euro te koop hè? Nu nog steeds in de mediamarkt webshop voor die prijs.
Dat was in principe een dagaanbieding maar idd hij staat er nog steeds op voor die prijs :*) . Overigens zag ik dinsdag voor de actie de 40 6400 voor 699 in de lokale MM iirc ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaowoo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:30
Uhmm.. overweeg om morgen naar media markt arena te rijden en kijken of ik een synology ds414 met korting kan krijgen. Weet iemand of daar nog een ds414 ligt ?

IT Freelancer since 2005, and still loving it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Sonos doet mee met de actie in Heerlen. Zag vanmiddag een stapeltje met Sonos spul staan met een bordje btw actie erop. Las dat deze bij veel andere vestigingen niet mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 22:02
Baalde als een stekker gisteren. Was in Arnhem en zag daar op display een Acer s7 191 ultrabook. Van 899 voor 730 en ook nog eens 150 cashback van Acer. Ik kwam eigenlijk voor laptop van ca 400 euro maar de value met dubbele korting leek me de extra kosten wel waard. Dus ik zeg 'ik neem m'.. Maar verkoper kwam met lege handen terug en op bestelling tegen btwkortingsprijs was niet mogelijk en webshop heeft m ook niet. Paar andere interessante laptops ook uitverkocht al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

Brm-G schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 21:23:
Sonos doet mee met de actie in Heerlen. Zag vanmiddag een stapeltje met Sonos spul staan met een bordje btw actie erop. Las dat deze bij veel andere vestigingen niet mee doen.
In Rijswijk ook. Staat er weliswaar niet bij, maar de prijs op het e-ink display is al bijgewerkt. Had wat fotootjes gemaakt:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/C8hDw9S3P8SbPXQmWHdnJdNK/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/XDo9rCoYjXBrBQpQrJcr8Iwk/full.jpg

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-09 16:53
Vanmmidag net te laat met het online bestellen van een zwarte LG G2 (uitverkocht; en wil geen witte... :/ ). Heeft iemand er mogelijk nog 1 in Arnhem in de shop zien liggen? Of eventueel nog Apeldoorn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszak
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:09
Burn_and_Fire schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 21:49:
Vanmmidag net te laat met het online bestellen van een zwarte LG G2 (uitverkocht; en wil geen witte... :/ ). Heeft iemand er mogelijk nog 1 in Arnhem in de shop zien liggen? Of eventueel nog Apeldoorn?
Waarom haal je 'm niet gewoon bij de bcc voor € 382,60
(+ € 6,05 - Thuiskopieheffing)? http://www.bcc.nl/lg-g2.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-09 16:53
Gelukszak schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 21:55:
[...]

Waarom haal je 'm niet gewoon bij de bcc voor € 382,60
(+ € 6,05 - Thuiskopieheffing)? http://www.bcc.nl/lg-g2.html
Tnx. Idd ook een optie. Heb 'm net maar bij bol.com besteld voor 399,=. Hoef ik de deur niet eens uit en als het goed is morgen in huis. Komt ook wel zo goed uit. Bedankt iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08 14:04
Ik werd wel getriggert om eens te 'kijken' voor een iPad Air, door de reclame op TV (gelukkig eerst online). Ik kwam voor een 'nasty suprise' te staan; bijna alle populaire producten doen niet mee. Toen gaan zoeken, kwam oa. op dit topic.

Ik vind het echt ongelofelijk hoe veel goede merken/modellen er niet mee doen met de actie. Er is al iemand die een klacht heeft ingediend bij de reclame code commissie. Maar daarover struikel ik niet (21% btw zou anders zijn dan 21% korting ofzo..).

Waar ik over val: Je krijgt namelijk helemaal het gevoel van de reclame alsof het over het hele assortiment gaat. Als je van populaire producten houdt kom je van een koude kermis thuis. De populaire dSLR's (Canon EN Nikon) zijn uitgesloten, Sigma lenzen, B&W producten, Apple iPhone/iPads, de populaire Samsung TVs en nog veel veel meer. Ik vind het erg sneaky, want op de site staat dat ze letterlijk "Tablets, iPads & e-readers" verkopen in het menu (ik zou zeggen, verwijder dan op zijn minst al die referenties als je toch niet verkoopt!).

De reclame doet voor mij het laten overkomen alsof ze vanalles supergoedkoop weg doen op deze dagen (ik weet het, ze zeggen het "niet letterlijk", maar kom op zeg!). Ik vraag me af.. Mogen ze wel reclame maken op deze manier? (het zit toch zeker op de grens?)

(ps sorry dat dit misschien licht offtopic is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 11:21
semicon schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 22:37:
Ik werd wel getriggert om eens te 'kijken' voor een iPad Air, door de reclame op TV (gelukkig eerst online). Ik kwam voor een 'nasty suprise' te staan; bijna alle populaire producten doen niet mee. Toen gaan zoeken, kwam oa. op dit topic.

Ik vind het echt ongelofelijk hoe veel goede merken/modellen er niet mee doen met de actie. Er is al iemand die een klacht heeft ingediend bij de reclame code commissie. Maar daarover struikel ik niet (21% btw zou anders zijn dan 21% korting ofzo..).

Waar ik over val: Je krijgt namelijk helemaal het gevoel van de reclame alsof het over het hele assortiment gaat. Als je van populaire producten houdt kom je van een koude kermis thuis. De populaire dSLR's (Canon EN Nikon) zijn uitgesloten, Sigma lenzen, B&W producten, Apple iPhone/iPads, de populaire Samsung TVs en nog veel veel meer. Ik vind het erg sneaky, want op de site staat dat ze letterlijk "Tablets, iPads & e-readers" verkopen in het menu (ik zou zeggen, verwijder dan op zijn minst al die referenties als je toch niet verkoopt!).

De reclame doet voor mij het laten overkomen alsof ze vanalles supergoedkoop weg doen op deze dagen (ik weet het, ze zeggen het "niet letterlijk", maar kom op zeg!). Ik vraag me af.. Mogen ze wel reclame maken op deze manier? (het zit toch zeker op de grens?)

Misschien is het handig om eerst de voorwaarden te lezen. alsje; http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/btwactie.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Appleman schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 22:41:
[...]

Misschien is het handig om eerst de voorwaarden te lezen. alsje; http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/btwactie.html
Ja leuk, die voorwaarden hebben ze tussendoor aangepast :( De kobo hd stond er eerst nl NIET op :( :( :(

edit: en ze maken nog een tikfout ook: Kobo Auro Aura HD

[ Voor 8% gewijzigd door dragon2 op 31-01-2014 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enigmafan
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

enigmafan

Front- & backend ontwikkelaar

Mocht iemand interesse hebben, MM Breda had vanmiddag zo'n kooi met voorraad staan, waarin ik minimaal 25 macbook pro's zag zitten.

Mijn Sinterklaasspel voor de kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AshikSG
  • Laatst online: 23-04-2022
goodLUCk1951 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 20:17:
Graag hoor ik ervaringen van degenen die in de webshop of MM winkel een Philips TV gekocht hebben die onder HUE actie valt.
Mij wordt door de klantenservice van Mediamarkt verteld dat ze alleen maar reclame maken voor de Philips-actie en wordt verwezen naar Philips voor het verkrijgen van de set. Echter bij navraag bij Philips wordt me verteld dat Mediamarkt niet meedoet met de Philips-actie en via een eigen reglement zelf de set zou meegeven. Vwb registratie op betreffende Philipssite kan ook niet gekozen worden voor aankoop bij Mediamarkt !!

Zijn er meerderen met dit soort ervaringen en graag ook reacties waarbij de HUE starterskit wel wordt geleverd.
Gisteren TV gekocht bij MM Rotterdam Centrum. Ik dacht ook registratie via Philips site.
Bleek dus niet zo te zijn, vandaag terug gegaan. Servicebalie wist hier niks van.

Terug naar afdeling, meteen geregeld. Stond binnen paar minuten weer buiten met mijn starterkit. Super.

Extra fabrieksgarantie wel via Philips site kunnen registreren.

[ Voor 31% gewijzigd door AshikSG op 31-01-2014 23:32 . Reden: quote ging mis ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 16:49
Inmiddels is de volledage Apple lijn verdwenen uit de MM webshop.

MM Eindhoven was door z'n voorraad MBP's en iMac's heen en verwachtte maandag pas weer nieuwe. Bestellen doen ze daar niet aan.

Weet iemand hoe het zit met de MBP's en bestel-houding in Roermond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCBJ
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-11-2021
Net bij de nieuwe MM in Apeldoorn geweest voor een MBPr13 - 8/256GB. Die was er niet meer, heb uiteindelijk de 8/512 gekozen, ook omdat daar extra korting op zat, de 'van' prijs was niet 1829, maar 1785 (incl verwijderingsbijdrage). Totaalprijs was 1476,22 inclusief korting.

Info voor andere geïnteresseerden:

Voorraad rond 21:30 voor zover ik zag (gokjes)

MBPr 15" diverse uitvoeringen, ook de goedkoopste, stuk of 15
MBPr 13" 4/128: 6 stuks
MBPr 13: 8/512: 10 stuks
MBA: Diverse modellen, niet goed gekeken, maar van alles samen een stuk of 30

Zag wel voor-, achter- en naast me mensen met MB's in de rij staan, dus gaat hard :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
semicon schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 22:37:

Klopt niet helemaal wat je zegt. Veel filialen hebben afwijkende voorwaarden waardoor bepaalden producten juist wel meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 13-09 14:04
Vandaag poging twee bij MediaMarkt Roermond... vriend van mij wilde een tv kopen, model was uitverkocht. Verkoper gevraagd; ja hoor die kan ik wel voor je reserveren, kom dadelijk maar even terug. 15 min later; "mijn collega helpt je wel even. Jan, deze jongen wil die en die tv bestellen had ik net met hem besproken."
Verkoper Jan: "Ehm nee dat gaat niet, op is op."

WTF? Is nu al de zoveelste negatieve ervaring daar met deze actie.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Mocht iemand er één zoeken : pricewatch: Toshiba Encore WT8-A-102 Goud

Bij de MediaMarkt @ Rotterdam Alexander voor 250 € tekoop :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Afgelopen dagen iets te hard gewerkt.

Denk dat een iMac 27 er niet meer inzit of wel? Iemand al bij MM Almere geweest die wat kan vertellen over de voorraad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRiXeS
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Marc_87 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 17:58:
Nog maar eens de vraag heeft iemand een mail adres van Media Markt Nederland? Ik ga namelijk toch even proberen de volledige korting te regelen over de 70D, in Utrecht doen ze weer zo moeilijk bla bla.
Ik weet niet of hij nog op voorraad is in Eindhoven, maar daar heb ik hem vorige week zaterdag voor de actie (70D body i.c.m. 15-85mm lens) voor de volle prijs gekocht. Afgelopen donderdagavond heb ik het BTW-bedrag zonder enige vraag of opmerking van de service-medewerker terug gekregen. Uiteindelijk de body dus voor 776 euro meegekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik zoek een kleine magnetron met tiptoetsen, 700W is genoeg, budget: tientje of vier.

Iemand een idee of ze dit bij de MM hebben? Ik heb in de webshop gezocht, daar staan er genoeg maar geen tiptoetsen, in de winkel (Breda) is het hetzelfde verhaal.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jermain
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-02 08:50
Verwijderd schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 10:29:
[...]

Ik zag de HERO3+ Silver voor 288,- liggen.
Bij welke media markt was dat, ben zelf opzoek naar een gopro Hero3+ Silver of Black :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jajoh
  • Laatst online: 05-05-2024
De afgelopen paar jaar heb ik al een paar keer meegemaakt dat de BCC de korting van de MM BTW actie ook geeft. Vorig jaar wou een familie lid een macbook pro kopen bij de MM met de BTW korting en was niet meer op voorraad en toen zijn we naar de BCC gereden en daar kreeg hij zonder gezeur de BTW korting ook. Dus het is zeker de moeite waard om is langs een BCC te rijden als de MM het product niet meer heb.

Zelf kocht ik ook geregeld bij de BCC en er viel Altijd over de prijs te praten zolang het maar een winkel is waar het goedkoper is webshops kunnen ze niks mee.. Als ik iets nodig heb rij kijk ik op internet en rij dan naar de BCC en ze hebben nog een veeeel betere garantie beleid dan de MM..

Just my 2 cents ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 16:34

Animal_X

Rodin

RedHat schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 07:01:
Afgelopen dagen iets te hard gewerkt.

Denk dat een iMac 27 er niet meer inzit of wel? Iemand al bij MM Almere geweest die wat kan vertellen over de voorraad :)
Gisteren rond 18u stonden er nog een aantal in Almere!

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Niet online
jajoh schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 09:30:
De afgelopen paar jaar heb ik al een paar keer meegemaakt dat de BCC de korting van de MM BTW actie ook geeft. Vorig jaar wou een familie lid een macbook pro kopen bij de MM met de BTW korting en was niet meer op voorraad en toen zijn we naar de BCC gereden en daar kreeg hij zonder gezeur de BTW korting ook. Dus het is zeker de moeite waard om is langs een BCC te rijden als de MM het product niet meer heb.

Zelf kocht ik ook geregeld bij de BCC en er viel Altijd over de prijs te praten zolang het maar een winkel is waar het goedkoper is webshops kunnen ze niks mee.. Als ik iets nodig heb rij kijk ik op internet en rij dan naar de BCC en ze hebben nog een veeeel betere garantie beleid dan de MM..

Just my 2 cents ;)
Vind BCC ook een betere winkel. Helaas is het assortiment wel een stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jajoh
  • Laatst online: 05-05-2024
IUser schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 09:31:
[...]

Vind BCC ook een betere winkel. Helaas is het assortiment wel een stuk minder.
Ze kunnen ook een hoop bestellen.. Wat niet in de winkel is wil niet zeggen dat ze er niet aan kunnen komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb altijd goede ervaringen gehad met kopen bij de BCC tijdens de BTW dagen aangezien ze mijns inzien iets coulanter zijn met retourneren en garantie. Gisteren op The Wall echter zo'n onvriendelijke en grove (Apple) medewerker getroffen dat ik maar naar de MM op Utrecht Centraal ben gelopen en daar een MacBook Air heb gehaald. Overigens bij de MM dit maal, in tegenstelling tot vorige keren, erg vlot en netjes geholpen - daarbij stond ook nauwelijks een rij voor de kassa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Gaat de BCC nog mee in de actie, of kijken ze gewoon naar de voorraad? Ik wil namelijk toch graag een MPB krijgen voor deze prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stetho
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:45
hmmm, ik twijfel wat nu handig is:
ik heb 1 1/2 week geleden een 70d gekocht voor de webprijs en ondanks dat ie is uitgesloten zie ik kortingen voorbij komen.
Naar welke MM kan ik dan het beste gaan? (vanaf Utrecht)
Ik dacht zelf aan MM Arena en als dat niets wordt doorrijden naar een andere?

I'm a bit .... confused. I find the Rails framework sexy. Is that wrong? Am I dirty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Nitai schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 21:43:
[...]

In Rijswijk ook. Staat er weliswaar niet bij, maar de prijs op het e-ink display is al bijgewerkt.
Toevallig een Tweaker die weet/gezien heeft of in Zwolle het Sonos spul ook aangepast is in prijs?

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gajus26
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:03
Bij de webshop van mediamarkt was tot zonet de moto G 16 GB te koop voor iets meer dan 185 euro. Toen ik aanspraak wilde maken op de laagste prijs garantie was deze opeens uitverkocht en kon de verkoper blijkbaar mij niet het geld terug geven tot aan die 185 euro. Is er toevallig iemand die een foto van deze prijs heeft op de website of een kopie van zijn/haar ben kan posten?
Zou geweldig zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 25-06-2023
gajus26 schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 11:27:
Bij de webshop van mediamarkt was tot zonet de moto G 16 GB te koop voor iets meer dan 185 euro. Toen ik aanspraak wilde maken op de laagste prijs garantie was deze opeens uitverkocht en kon de verkoper blijkbaar mij niet het geld terug geven tot aan die 185 euro. Is er toevallig iemand die een foto van deze prijs heeft op de website of een kopie van zijn/haar ben kan posten?
Zou geweldig zijn!
http://www.mediamarkt.nl/...net&product_code=90651895

staat er op zelf voor 182 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

gajus26 schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 11:27:
Zou geweldig zijn!
Dat maakt helaas niet uit. Het moet op dat moment verifieerbaar zijn en op voorraad. Ik had hetzelfde probleem een paar dagen terug..

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
dizzytal schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 11:09:
[...]

Toevallig een Tweaker die weet/gezien heeft of in Zwolle het Sonos spul ook aangepast is in prijs?
Zou het niet weten, maar in Amsterdam Arena hadden ze echt gigantische stapels staan van Play:3, Play:5 en Playbar en ook nog klein plukje Play:1. Alles gewoon zonder mokken of morren met korting, stond gewoon zo op de displays. Heb dus een Play:3 opgehaald voor 247,- . Heb zelfde gehoord van A'dam Akerpoort en Utrecht. Lijkt er dus op dat het wel vrij 'breed' is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het stond in Zwolle een beetje raar. De prijs was niet verlaagd, maar er stond wel een kaartje boven met "21%BTW weg ermee". Ik heb er niet naar gevraagd omdat ik het niet nodig had.
P.S. Dit was gistermorgen.

[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ook niet te spreken over MM Roermond.

Gisteren:
Ik: "Welk Wii U pack kan ik het best nemen voor mijn zoon van 7? Hij houdt van Mario"
Hij: "Wilt U er een verzekering bij? U bent dan verzekert tege..."
Ik: "Nee, ik hoef geen verzekering voor iets wat ik uit mijn pocket kan betalen".
Hij: "Ja, maar dan bent U ook verzekert tege..."
Ik: "Nee, ECHT niet."
[....]
Ik: "Is Mario 3D land nu die HD versie, speciaal voor de Wii U, of moet ik dan een andere nemen?"
Hij: "Ja!...tenminste, volgens mij wel!"
Ik: "Weet je het zeker?"
Hij: "Jaja!....tenminste..ik zal het even navragen."
[....]
Hij: "Die is 720p"
Ik: "Oké. Geldt de BTW actie ook op de Wii U?"
Hij "Nee, helaas"
Ik: "Kun je iets met de prijs of accessoires doen?"
Hij: "Haha, nee meneer helaas"
Ik: Inderdaad, helaas. Dag!"

Bij de buren (ToysXL) wel wat korting gekregen, na een uitvoerige uitleg van welk pack het best is voor mijn zoon en waarom.

Vandaag terug naar MM voor een externe HD voor de Wii U. "Nee meneer, korting geldt alleen voor onze hoofd-artikelen. Pffff.

Jammer, val tegen bij MM dit keer.
Phusebox schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 00:47:
Vandaag poging twee bij MediaMarkt Roermond... vriend van mij wilde een tv kopen, model was uitverkocht. Verkoper gevraagd; ja hoor die kan ik wel voor je reserveren, kom dadelijk maar even terug. 15 min later; "mijn collega helpt je wel even. Jan, deze jongen wil die en die tv bestellen had ik net met hem besproken."
Verkoper Jan: "Ehm nee dat gaat niet, op is op."

WTF? Is nu al de zoveelste negatieve ervaring daar met deze actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Heeft Zwolle nog MPB's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Even bellen? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kypo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 15:37
Ik probeer al best lang MM Utrecht te bellen, maar ik krijg ruim een half uur lang al de ingesprek toon :/ Is het zo druk of is hun telefoon kaduuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Al gedaan, kan geen Rihanna meer horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCBJ
  • Laatst online: 04-11-2021
Bellen is niet echt een optie bij de meeste MM's, ze laten je een half uur wachten en verbreken daarna de verbinding. Beste toch even langsgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
DCBJ schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 12:11:
[...]

Bellen is niet echt een optie bij de meeste MM's, ze laten je een half uur wachten en verbreken daarna de verbinding. Beste toch even langsgaan.
Moet 140km rijden heen & weer, niet echt veel zin aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 11:44:
Het stond in Zwolle een beetje raar. De prijs was niet verlaagd, maar er stond wel een kaartje boven met "21%BTW weg ermee".
OK, bedankt. Dan moet m'n vrouw er vanmiddag toch maar even bij aan en haar charmes in de strijd gooien, kijken wat 't oplevert.

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDillinger
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:05
Beste Tweakers,

Is iemand toevallig de Canon 10-22mm ergens tegen gekomen? Ik ben op zoek maar bij de dichtstbijzijnde Media Markt hebben ze hem niet :(. Helaas geen centraal beheerd voorraadinformatiesysteem (lekker scrabble woord) dus ik kan alle vestigingen af bellen...

Als iemand info heeft: graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Niet online
Moet vanmiddag helaas terug voor een product wat ik voor de btw korting had gekocht. Namelijk een canon 70d. Zat alleen geen lader bij. Dus ff opletten allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Zwolle waren ook geen Macs meer mocht iemand dat willen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Viking
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Gister in Assen een rMBP gescoord.

15" was op, ze hadden nog een stapeltje 13" (3 stuks nadat ik weg was) 8gb/128 (van prijs was al nice 1369). Ze hadden nog 2 modellen van de vorige generatie van 15" maar de prijs was voor de demo 100 minder dan een brandnew 2013 model dus niet zo'n goede deal.

ze hadden ook nog 2-3 iMacs staan. Maar denk dat alles nu wel op is. Leeuwarden had ook nog van alles op voorraad. Zwolle niets meer, Emmen ook niet.

Succes voor de hunters ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:20
WWAS schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 13:14:
Beste Tweakers,

Is iemand toevallig de Canon 10-22mm ergens tegen gekomen? Ik ben op zoek maar bij de dichtstbijzijnde Media Markt hebben ze hem niet :(. Helaas geen centraal beheerd voorraadinformatiesysteem (lekker scrabble woord) dus ik kan alle vestigingen af bellen...

Mediamarkten kunnen wel onderling elkaars voorraad bekijken en vergelijken qua prijs. Echter is dat nu met zo'n actie lastig inschatten of de voorraad er nog is als je de desbetreffende winkel bezoekt.

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:39
Thanks.. was van plan om naar Emmen te rijden, maar dat hoeft dan ook niet meer. BCC heeft geen Macbooks meer en Saturn Groningen deed vreselijk moeilijk.

Geen macbook pro voor mij dus voorlopig, gewoon puur omdat het pijn doet om de komende weken dan een voor de volle prijs aan te schaffen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:30
Samsung Galaxy Note 10.1 2014 32gb gekocht bij MM Heerlen voor 453 en nog 50 euro retour van Samsung. Mooie deal voor 403 euro lijkt me zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulshaker
  • Laatst online: 13-09 19:58
Verwijderd schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 11:44:
Ben ook niet te spreken over MM Roermond.

Gisteren:
Ik: "Welk Wii U pack kan ik het best nemen voor mijn zoon van 7? Hij houdt van Mario"
Hij: "Wilt U er een verzekering bij? U bent dan verzekert tege..."
Ik: "Nee, ik hoef geen verzekering voor iets wat ik uit mijn pocket kan betalen".
Hij: "Ja, maar dan bent U ook verzekert tege..."
Ik: "Nee, ECHT niet."
[....]
Ik: "Is Mario 3D land nu die HD versie, speciaal voor de Wii U, of moet ik dan een andere nemen?"
Hij: "Ja!...tenminste, volgens mij wel!"
Ik: "Weet je het zeker?"
Hij: "Jaja!....tenminste..ik zal het even navragen."
[....]
Hij: "Die is 720p"
Ik: "Oké. Geldt de BTW actie ook op de Wii U?"
Hij "Nee, helaas"
Ik: "Kun je iets met de prijs of accessoires doen?"
Hij: "Haha, nee meneer helaas"
Ik: Inderdaad, helaas. Dag!"

Bij de buren (ToysXL) wel wat korting gekregen, na een uitvoerige uitleg van welk pack het best is voor mijn zoon en waarom.

Vandaag terug naar MM voor een externe HD voor de Wii U. "Nee meneer, korting geldt alleen voor onze hoofd-artikelen. Pffff.

Jammer, val tegen bij MM dit keer.

[...]
Wat kan de Media markt hieraan aan doen ?
Voorwaarden staan duidelijk vermeld op de website.

http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/btwactie.html

Geen gameconsoles
Geen games
Geen externe schijven

Duidelijk toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_dude
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05-2024
Zo, net een leuke meevaller gehad, ik had woensdagavond nog gepost dat MM Zoetermeer met de prijzen van de Kobo ereaders aan het rotzooien waren, 's ochtends was de Kobo Aura HD nl. €149,- en 's avonds €148,99, zogenaamd afgeprijsd van €180,-. 8)7

Vandaag in een zeer rustige MM Zoetermeer toch maar weer even gekeken bij de Kobo's en ja hoor de Aura HD was nu €123,- _/-\o_ , afgeprijsd van de originele prijs van €149,-
Vrouwtje helemaal happy na de teleurstelling van afgelopen woensdagavond. De schap lag nog helemaal vol met Aura HD's, voor de liefhebbers. ;)

Oh ja, vandaag ook mijn webshop bestelling binnengekregen, een mooie 27" Monitor die intussen ook is uitverkocht op de webshop.

Al met al toch een vruchtbare week geweest. 8)

The difference between men and boys is the size of their toys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brasje
  • Registratie: Februari 2014
  • Niet online
Kom net terug van de Staples met een nieuwe laptop.
Blijkt dat ze net als BCC gewoon meegaan met de BTW-actie.

Het moet overigens wel een artikel zijn die MediaMarkt ook verkoopt.

[ Voor 24% gewijzigd door Brasje op 01-02-2014 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

Bramb0 schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 14:10:
Kom net terug van de Staples met een nieuwe laptop.
Blijkt dat ze net als BCC gewoon meegaan met de BTW-actie.
hmm dat is goed om te weten :) eens even kijken of daar nog een imac 27" te scoren valt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2014 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donnie1992
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-09 15:10
Hoe kan het dat ik lees dat sommige mensen een Canon Eos 70d met korting meekrijgen?
Deze is toch uitgesloten van de actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDillinger
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:05
donnie1992 schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 14:23:
Hoe kan het dat ik lees dat sommige mensen een Canon Eos 70d met korting meekrijgen?
Deze is toch uitgesloten van de actie?
Ga naar de top van deze pagina en typ in "70D". Volgens mij krijg je dan 100 hits (met uitleg). Want inderdaad, volgens mij zijn er een hoop die deze met korting hebben weten te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

Saven schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 14:18:
[...]

hmm dat is goed om te weten :) eens even kijken of daar nog een imac 27" te scoren valt
overal bij staples uitverkocht :') (de duurdere 27" variant iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfoe, al meerdere MM'en gebeld, geen macbook pro's met retina scherm 13'' meer op voorraad. Mocht een van jullie er nog een tegenkomen, laat het me aub weten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brasje
  • Registratie: Februari 2014
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 14:36:
Pfoe, al meerdere MM'en gebeld, geen macbook pro's met retina scherm 13'' meer op voorraad. Mocht een van jullie er nog een tegenkomen, laat het me aub weten :'(
Staples of BCC even proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inuyasha
  • Laatst online: 29-02-2024
De LG Nexus 5 Zwart is weer op voorraad in de Webshop. Zojuist eentje besteld.
http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/LG-Nexus-5-Zwart,10259,483222,1022871.html?langId=-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist contact gehad met Staples, gaan wel mee met de BTW-actie, Apple producten zijn uitgezonderd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

Verwijderd schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 14:52:
Zojuist contact gehad met Staples, gaan wel mee met de BTW-actie, Apple producten zijn uitgezonderd :(
hangt een beetje van je assertiviteit af denk ik, ze snappen niet echt dat alleen iphones en ipads zijn uitgezonderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arendhorst
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-09 13:30
Vanmiddag bij de MM Groningen een Nexus 5 16gb zwart opgepikt. Hield m'n hart vast voor de drukte, maar ben zelden zo snel weer de winkel uit geweest. Er lag een bak met zo'n 20-25 Nexus 5 doosjes, zowel wit als zwart. Er stond een medewerker klaar om eventuele vragen te beantwoorden, en toen ik hem vroeg of hij mijn simkaart naar micro formaat kon knippen was dat 20 seconden later gefixt. Vervolgens geen rij bij de kassa, dus binnen een half uurtje uit en thuis met een Nexus 5 voor 335. Online nog even een wasmachine besteld, totaalvoordeel voor mij door de btw actie 170 euro. Blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saven schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 14:53:
[...]

hangt een beetje van je assertiviteit af denk ik, ze snappen niet echt dat alleen iphones en ipads zijn uitgezonderd.
Dus de macbooks doen volgens jou wel mee bij Staples, of heb ik je verkeerd begrepen? Zo ja, waar baseer je dat op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

Verwijderd schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 15:00:
[...]

Dus de macbooks doen volgens jou wel mee bij Staples, of heb ik je verkeerd begrepen? Zo ja, waar baseer je dat op?
ja ze gaan gewoon mee met die mediamarkt prijzen, alleen is het bij hun niet helemaal duidelijk dat alleen iphones en ipads buiten die actie vallen. ik loop ook al de hele middag te bellen en te discussiëren.. de een die snapt het wel, maar die heeft hem niet op voorraad dus dan zou ik hem moeten reserveren (geenzin om zo lang te wachten) en de ander heeft hem wel op voorraad maar weet niet zeker of imacs en macbooks mee doen. ze denken namelijk dat alle apple producten zijn uitgesloten, maar dat is dus niet waar.

gewoon flink erachter aan zitten en wijzen op feiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saven schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 15:02:
[...]

ja ze gaan gewoon mee met die mediamarkt prijzen, alleen is het bij hun niet helemaal duidelijk dat alleen iphones en ipads buiten die actie vallen. ik loop ook al de hele middag te bellen en te discussiëren.. de een die snapt het wel, maar die heeft hem niet op voorraad dus dan zou ik hem moeten reserveren (geenzin om zo lang te wachten) en de ander heeft hem wel op voorraad maar weet niet zeker of imacs en macbooks mee doen. ze denken namelijk dat alle apple producten zijn uitgesloten, maar dat is dus niet waar.

gewoon flink erachter aan zitten en wijzen op feiten.
Ik heb iemand van het hoofdkantoor en de winkel in Duiven aan de lijn gehad. Beiden zeiden hetzelfde. Mocht je nog iets eruit kunnen krijgen laat het me alsjeblieft weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BCC heeft de MBP's ook nergens meer op voorraad, deden wel mee aan de BTW-actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoth
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 06-09 21:00
WWAS schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 13:14:
Beste Tweakers,

Bij MM Utrecht staat er op moment van schrijven nog 1 exemplaar op de schappen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NYfan
  • Laatst online: 29-12-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 15:04:
BCC heeft de MBP's ook nergens meer op voorraad, deden wel mee aan de BTW-actie.
BCC let goed op want zodra MM ze niet meer heeft, hebben zij ze ook "ineens" niet meer. Anders moeten zij die met de korting gaan verkopen.... ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
  • Laatst online: 24-08 19:51
Zat nog te kijken naar deze weekend-deal (wat denken jullie? goede deal?)
http://www.mediamarkt.nl/...gId=-11&et_lid=8&et_cid=5

Gr, b00ster... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Sinds gisteren hebben ze ook de Motorola Moto G 16GB voor 182. Zullen hoop mensen balen dat ze net voor 156 de 8GB genomen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
  • Laatst online: 24-08 19:51
sambalbaj schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 15:49:
Sinds gisteren hebben ze ook de Motorola Moto G 16GB voor 182. Zullen hoop mensen balen dat ze net voor 156 de 8GB genomen hebben.
Nee hoor, mijn vader kan die 8gb al nooit vol krijgen, laat staan 16gb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 07:44
sambalbaj schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 15:49:
Mediamarkt Apeldoorn had deze al vanaf woensdag :+. Wel véél minder dan de 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deejaytraxxx
  • Laatst online: 01-01-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 15:04:
Heb donderdag een 15"retina gekocht, duurste uitvoering met de btw korting bij MM Maastricht. Lagen er nog genoeg op de pallet terwijl ze aan de telefoon zeiden dat ze op waren. Gewoon langsblijven gaan en meteen op de verkoper aflopen en zeggen waar je voor komt. Heb eerst ook een halve dag lopen bellen etc. wat me niks heeft opgeleverd. Uiteindelijk maar gewoon langs gegaan en geslaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Vandaag een niet leverbare niet op voorraad zijnde wasdroger besteld 8)7 bij mm Breda.
Over 2 weken komt hij binnen, Voorschot betaald en met btw-korting natuurlijk.

Het artikel was net voor de btw actie op niet meer leverbaar gezet.
Het kan raar lopen bij MM B)

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Pagina: 1 ... 28 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
<center><h1>WAARSCHUWING: DIT TOPIC IS <b>NIET</b> BEDOELD OM ZELFZOEKVRAAGJES TE STELLEN!</h1></center>

Svp geen verzoekjes om kopieen van kassabonnen e.d.

Helaas is dit topic verworden tot een dumpplek waar luie vraagjes worden gedumpt. Zoals op Tweakers.net overal de bedoeling is: <b>eerst</b> zelf op zoek gaan, en als je een vraag stelt, dan ook laten zien dat je het geprobeerd hebt. Bij herhaald gebrek aan inzet kunnen sancties volgen, en zal het topic mogelijk op slot gaan. Benadeel svp de mede-tweakers niet en laat het niet zover komen.

Lees de <a href='http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1576345'><b>FAQ</b></a> in de openingspost, daar worden bijna alle vragen in beantwoord.