ik heb dinsdag mijn rmbp gehaald en woensdag mijn geld gaan ophalen in mm rotterdam centrum. ik dacht dat ik een van de weinige zou zijn om half 7 om mijn geld terug te halen. heb een uur in de rij gestaan maar netjes mijn geld terug gekregen. superblij met mijn dingetje scheelde me 230 euro. not bad, aan me studentenkorting heb ik niet veel. Saturn gaat in het najaar open in rotterdam centrum en verwacht daar ook wel megakortingen, denk ik alleen niet op apple producten.
En nu 9 minuten later staat er niet 1 model meerSander schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 08:53:
[...]
gisteren gebeurde hetzelfde, toen kon ik snel 1tje bestellen (bij mij rond de middag). Ik heb zelf het idee dat dit bestellingen zijn die gereserveerd zijn voor klanten in de webshop, maar die dan niet hun bestelling afronden.
Nu maar hopen dat ze vandaag verzenden, kan het nieuwe speelgoed dit weekend ingericht worden.

@ hierboven weer niet welke Apple "laptop" je zoekt. Maar zie mijn eerdere post over de MM Alkmaar gisteravond @ 21:22. Daar lagen in ieder geval 2 types in stapels van 25 stuks...voor het grijpen.
[ Voor 7% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 31-01-2014 09:14 ]
Woensdag 23.00 besteld (D7000 + 18-105) en straks wordt ie bezorgd. Het DC lijkt het tot nu toe redelijk te kunnen trekken. Factuur zat bij mij in de T&T mail.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Dan heb je mazzel, woensdag 21.00 besteld en tot op heden nog geen t&t.Senor Sjon schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 09:15:
Woensdag 23.00 besteld (D7000 + 18-105) en straks wordt ie bezorgd. Het DC lijkt het tot nu toe redelijk te kunnen trekken. Factuur zat bij mij in de T&T mail.
op mail wordt ook niet gereageerd...
Ook bij mijn vorige week donderdag gekochte iMac heb ik keurig het prijsverschil volledig in contant teruggekregen bij MM Arena. Ik ging daarvoor terug gisterenmiddag en was direct aan de beurt bij de infobalie. Wel zweette ik even peentjes toen de medewerkers achter de balie aan elkaar vroegen of Apple wel meedeed met de aktie en vervolgens een belletje gingen plegen.
Ging met het teruggekregen geld nog even binnen kijken naar een Canon EOS M kit omdat de webshop deze niet had. Helaas was de kortingprijs daar (298 euro) duurder dan de afhaalprijs van een winkel waar ik wel eens camera spul haal. Verder waren op de computer afdeling nog tientalen iMac's en inderdaad een hele bak met Surface RT tablets en ipad mini's met korting.

Ging met het teruggekregen geld nog even binnen kijken naar een Canon EOS M kit omdat de webshop deze niet had. Helaas was de kortingprijs daar (298 euro) duurder dan de afhaalprijs van een winkel waar ik wel eens camera spul haal. Verder waren op de computer afdeling nog tientalen iMac's en inderdaad een hele bak met Surface RT tablets en ipad mini's met korting.
woensdag 19.00 uur besteld en nog niks gehoord.Scorpio861 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 09:20:
[...]
Dan heb je mazzel, woensdag 21.00 besteld en tot op heden nog geen t&t.
op mail wordt ook niet gereageerd...
Anoniem: 322555
Ja apart idd, ik zag vanochtend ook dat de 15" retinas weer even beschikbaar waren. De 13" 8GB die ik wil is echt maar heel marginaal beschikbaar geweest voor zover ik heb gemerkt. Online vrijwel direct weg op woensdag en in de winkels idem met geen uitzicht op extra levering.NYfan schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 09:05:
[...]
En nu 9 minuten later staat er niet 1 model meer....
Behoorlijk geirriteerd over deze wassen neus.
Zeer herkenbaar!!Anoniem: 322555 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 09:28:
[...]
Ja apart idd, ik zag vanochtend ook dat de 15" retinas weer even beschikbaar waren. De 13" 8GB die ik wil is echt maar heel marginaal beschikbaar geweest voor zover ik heb gemerkt. Online vrijwel direct weg op woensdag en in de winkels idem met geen uitzicht op extra levering.
Gisterenmiddag om 14 uur de G Pad 8.3 besteld in het wit.
Vannacht de mail gehad dat de tablet is verzonden. Vanochtend stond erbij levering vandaag , wordt voorbereid door de verzender.
Echter toen in even later keek was de levering verschoven naar zaterdag...
Vannacht de mail gehad dat de tablet is verzonden. Vanochtend stond erbij levering vandaag , wordt voorbereid door de verzender.
Echter toen in even later keek was de levering verschoven naar zaterdag...

Anoniem: 142965
de drie dingen waar ik ooogje op had zijn plots van de MM webshop verdwenen, Namron 70-300 mm (Nikon) , Metz mecablitz 44 voor nikon en Nikon 70-200 mm F4. Valt me nu trouwens op dat vrijwel alle Nikkor lenzen van de website af zijn.
Weet iemand toevallig of die zaken nog wel in DH of Rijswijk te vinden zijn? Overigens wel raar, deel van die lenzen stond er gisteren nog wel op, zouden ze het bij Nikon niet leuk vinden dat hun spul tegen dumpprijzen de deur uit gaat of zo?
Weet iemand toevallig of die zaken nog wel in DH of Rijswijk te vinden zijn? Overigens wel raar, deel van die lenzen stond er gisteren nog wel op, zouden ze het bij Nikon niet leuk vinden dat hun spul tegen dumpprijzen de deur uit gaat of zo?
De 3 dingen die ik op het oog had, een laptop en 2 objectieven, waren op woensdagavond in de webshop gelijk al verdwenen. In de 2 Mediamarktwinkels waar ik woensdagavond ben geweest waren deze zaken ook niet op voorraad. Nou ja niet helemaal, één van de twee objectieven was nog wel aanwezig. Helaas ging het in dit geval om een demo, dus die heb ik maar laten liggen.
http://www.mediamarkt.nl/...35,548667.html?langId=-11
D5200 is ook opeens weer op voorraad. Kan zoals gezegd dus fluctueren.
Natuurlijk, er word gewoon elke dag bevoorraad.Senor Sjon schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 09:53:
Ik heb hem inderdaad voor die 372,- opgehaald. Dit was bij de MM in Emmen de laatste. Wilde hem ook eerst online bestellen, maar omdat die op de site niet meer stond, toch maar opgehaald in de winkelSpeedingWilly schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 22:43:
Mijn vraag gaat over de SONY DSC-RX100 compact-fotocamera. Dit is het 2012 model en niet de veel duurdere SONY DSC-RX100 II (2013 model), die niet te koop is bij de mediamarkt.
De SONY DSC-RX100 heeft enige tijd in de webshop gestaan voor €372,-. Dit is inclusief de btw actiekorting (goedkoopste PW prijs €411,- incl. verzending). Op de mediamarkt site stond wel dat deze camera niet leverbaar is in de webshop en dat een lokale mediamarkt bezocht moet worden. Inmiddels is deze camera niet meer op te zoeken in de webshop, maar ik heb de pagina open staan en die is wel opvraagbaar (maar zonder prijs).
De mediamarkt waar ik de camera wil kopen is die in Eindhoven. Bellen om voorraad en prijs te checken lukt niet, er wordt gewoon niet opgenomen.
Mijn vragen:
- heeft iemand anders deze camera toevallig gekocht (welke mediamarkt maakt niet uit), en voor welke prijs.
- heeft iemand een idee of deze camera op voorraad is in Eindhoven.
Bij voorbaat dank!
Filiaal Ehv geeft op twitter aan dat iig de ME865 niet meer aangevuld wordt tijdens de actieperiode...Of dat dan ook echt zo is is ook maar de vraag, maar ik vrees van wel.Loenerd schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 09:54:
[...]
Natuurlijk, er word gewoon elke dag bevoorraad.
Wat ik nog wel interessant vind is zondag na 6 uur eens op de website kijken, eens zien of al die gewilde apparatuur dan opeens weer magisch verschijnd.
Best wel een nep-actie. Alle goede modellen Siemens wasmachines zijn van de website gehaald.
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Alles wat niet leverbaar is gaat automatisch van de website af.ari3 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 10:07:
Best wel een nep-actie. Alle goede modellen Siemens wasmachines zijn van de website gehaald.
Anoniem: 142965
Beetje vreemd is dat wel. je zou verwachten dat juist MM redelijk kan inschatten wat hard loopt tijdens zo'n actie en daar dus meer inkoopt?NotSoSteady schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 10:09:
[...]
Alles wat niet leverbaar is gaat automatisch van de website af.
Je zegt het al, echter kopen ze dan waarschijnlijk niet juist meer in, maar juist minder.Anoniem: 142965 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 10:14:
[...]
Beetje vreemd is dat wel. je zou verwachten dat juist MM redelijk kan inschatten wat hard loopt tijdens zo'n actie en daar dus meer inkoopt?
@zanox.com
30 jan. (1 dag geleden)
aan mij
Hi blabla,
De iMac en dit geldt voor het hele Apple assortiment wat meedoet: Een product dat geen voorraad meer heeft zal gedurende de actie geen nieuwe voorraad krijgen. Dat is erg jammer maar de run op deze producten was zo overweldigend dat alles binnen no time weg was.
Groet,
Ze maken op de populaire producten niet (veel) winst, wellicht hoopt MM dat mensen een alternatief (waar meer marge op zit) aanschaffen.Anoniem: 142965 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 10:14:
[...]
Beetje vreemd is dat wel. je zou verwachten dat juist MM redelijk kan inschatten wat hard loopt tijdens zo'n actie en daar dus meer inkoopt?
Toch straks maar eens proberen om wat korting te krijgen op Gopro. Als zoveel uitgesloten is en toch meedoet in een filiaal maak je altijd een kansje denk ik
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
De topproducten zijn duidelijk een lokkertje om mensen de winkels in te krijgen...Zeer matig leverbaar en ook nog eens onduidelijkheid over de leverbaarheid zodat je toch wil gaan kijken. Feit dat ze ook niet willen nabestellen terwijl het geen opheffingsuitverkoop is zegt genoeg wat dat betreft, ze willen sommige van deze producten eigenlijk helemaal niet verkopen voor deze prijzen...Anoniem: 142965 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 10:14:
[...]
Ben benieuwd of dit netto nou positief of negatief uitpakt voor MM...ze moeten toch wel veel mensen teleurstellen zo en ik luister al weer 20 min naar 'hold the line, love isn't always on time'. Mijn achting voor MM is in ieder geval wel gedaald...
Ik wil dit dus doen in Eindhoven, maar wil eerst bellen om voorraadstatus op te vragen. Dat kun je dus vergeten, ze hebben volgens mij gewoon de hoorn ernaast liggenGurdie schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 09:55:
[...]
Ik heb hem inderdaad voor die 372,- opgehaald. Dit was bij de MM in Emmen de laatste. Wilde hem ook eerst online bestellen, maar omdat die op de site niet meer stond, toch maar opgehaald in de winkel
Drone Insight - De plek waar jouw drone avontuur een vlucht krijgt!
Anoniem: 305478
Ik zag de HERO3+ Silver voor 288,- liggen.knny schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 10:22:
Toch straks maar eens proberen om wat korting te krijgen op Gopro. Als zoveel uitgesloten is en toch meedoet in een filiaal maak je altijd een kansje denk ik
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 305478 op 31-01-2014 15:58 ]
Hm, ik had naast de EF 35mm IS die ik om 9 over 6 had besteld woensdag 's avonds laat ook nog een 270EX II flitser besteld.
Ik kreeg gisteren om kwart voor 1 2 verzendbevestigingen, toen zouden ze allebei vanochtend geleverd worden. Alleen nu staat de lens ineens op bezorging op zaterdag (en dan ben ik niet thuis..) en is de flitser wel al bezorgd. Net alsof ze de lens wel hebben gescand in het magazijn maar niet in de vrachtwagen van PostNL hebben gegooid.
Ik kreeg gisteren om kwart voor 1 2 verzendbevestigingen, toen zouden ze allebei vanochtend geleverd worden. Alleen nu staat de lens ineens op bezorging op zaterdag (en dan ben ik niet thuis..) en is de flitser wel al bezorgd. Net alsof ze de lens wel hebben gescand in het magazijn maar niet in de vrachtwagen van PostNL hebben gegooid.
Net bij MM Utrecht binnen geweest. En voor de mensen die MacBook Pro zoeken (elk model); die zijn helemaal op, nog steeds. Verkoper geeft aan dat hij geen idee heeft óf het nog binnenkomt, en áls het al binnenkomt ook niet wanneer dan wel...
Als ik dit lees dan heb ik het gevoel dat er maandagmorgen doodleuk weer gewoon rMBPs te koop zijn in elke MM.NYfan schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 10:46:
Net bij MM Utrecht binnen geweest. En voor de mensen die MacBook Pro zoeken (elk model); die zijn helemaal op, nog steeds. Verkoper geeft aan dat hij geen idee heeft óf het nog binnenkomt, en áls het al binnenkomt ook niet wanneer dan wel...
Natuurlijk een briljante marketingstrategie, maar vrij *piep* voor de consument.
Koekje d'r bij?
Yep, ik snap je gevoel helemaal; heb hetzelfde en voel me ook best wel ge*piep*t.... dus!ohnotheydidnt schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 10:57:
[...]
Als ik dit lees dan heb ik het gevoel dat er maandagmorgen doodleuk weer gewoon rMBPs te koop zijn in elke MM.![]()
Natuurlijk een briljante marketingstrategie, maar vrij *piep* voor de consument.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
@ the 2
( ohnotheydidnt & NYfan ), bij beide kan ik niet zien in je profiel waar jullie je ongeveer in NL bevinden ( handig.. ).
Maar b.v in Alkmaar MM lagen gisteravond nog zeker 45x 13" rMBP voor het grijpen.
Zie mijn post van gisteren @ 21:22
Maar b.v in Alkmaar MM lagen gisteravond nog zeker 45x 13" rMBP voor het grijpen.
[ Voor 12% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 31-01-2014 11:06 ]
In MM breda is die nog volop vorraadSenor Sjon schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 09:53:
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Toevallig ben ik maandag een defecte rMBP die een klant twee weken geleden had gekocht gaan ruilen bij de Dixons. Helaas hadden ze er geen op voorraad en kon die niet direct geruild worden. Op dat moment kwam de contactpersoon van Apple de winkel binnen lopen en die heeft netjes uitgezocht waar nog voorraad zou moeten zijn. Het kwam er op neer dat het 13" rMBP model vrijwel nergens meer te krijgen was en overal in bestelling stond. Dit lijkt me ook een verklaring waar waarom de 13" rMBP nauwelijks verkrijgbaar was bij de MM. Uiteindelijk na veel bellen naar een flink aantal filialen wel nog ergens een filiaal gevonden die bereid was om de MBP om te ruilen, maar de voorraad was dus dramatisch landelijk gezien.Anoniem: 322555 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 09:28:
[...]
Ja apart idd, ik zag vanochtend ook dat de 15" retinas weer even beschikbaar waren. De 13" 8GB die ik wil is echt maar heel marginaal beschikbaar geweest voor zover ik heb gemerkt. Online vrijwel direct weg op woensdag en in de winkels idem met geen uitzicht op extra levering.
Dat ligt er maar aan wat je verstaat onder topproducten. Hier op GOT wordt vooral gesproken over de > 1.500 euro kostende TV's, diverse MacBook Pro modellen en dure camera's. Maar geloof mij maar dat de hardlopers in de praktijk de sub-700 euro laptops zijn, de midprice compactcamera's en TV's onder de 800 euro. Natuurlijk doet dit topic in eerste instantie anders vermoeden maar zelfs in een hardlopend GOT topic als dit, zit maar een minimaal percentage van de klantenkring van de MM.Anoniem: 322555 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 10:23:
[...]
De topproducten zijn duidelijk een lokkertje om mensen de winkels in te krijgen...Zeer matig leverbaar en ook nog eens onduidelijkheid over de leverbaarheid zodat je toch wil gaan kijken. Feit dat ze ook niet willen nabestellen terwijl het geen opheffingsuitverkoop is zegt genoeg wat dat betreft, ze willen sommige van deze producten eigenlijk helemaal niet verkopen voor deze prijzen...
Ben benieuwd of dit netto nou positief of negatief uitpakt voor MM...ze moeten toch wel veel mensen teleurstellen zo en ik luister al weer 20 min naar 'hold the line, love isn't always on time'. Mijn achting voor MM is in ieder geval wel gedaald...
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Daarnaast weten wij precies wanneer iets nu wel of niet een échte aanbieding is. Het gros van de consumenten heeft toch niet door dat Apple de prijzen in de week voor de aanbieding omhoog gooit en dat er vaak tijdens de actie net zoveel betaald worden als tijdens een week voor de actie.BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 11:09:
[...]
Dat ligt er maar aan wat je verstaat onder topproducten. Hier op GOT wordt vooral gesproken over de > 1.500 euro kostende TV's, diverse MacBook Pro modellen en dure camera's. Maar geloof mij maar dat de hardlopers in de praktijk de sub-700 euro laptops zijn, de midprice compactcamera's en TV's onder de 800 euro. Natuurlijk doet dit topic in eerste instantie anders vermoeden maar zelfs in een hardlopend GOT topic als dit, zit maar een minimaal percentage van de klantenkring van de MM.
Mean! Mean! Mean!gambieter schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 11:02:
[modbreak]
Mensen, kan het zeuren over hoe gemeen MediaMarkt is nou eens ophouden?
[/]
Maar ja, jij hebt natuurlijk ook respect voor hun devious schemes to try and take over the world
..........of is die avatar niet the brain.
Maar geen topic over de MM btw actie zonder wat kritische noten over deze actie toch?
En net een whatsappje dat de camera binnen is. Keurig volgens de standaard voorwaarden, want ik had woensdag niet voor 22.00 besteld. Gisteren in Breda ook prima geholpen (geen rijen), dus niks te klagen.
Als je niet achter een MBP aanzit (Apples horen in de fruitmand, maar dat is een andere discussie
), dan kan je prima je slag slaan. Veel winkels interpreteren de voorwaarden al ruimer dan ze zijn, waardoor sommigen hier echt kunnen zeuren als hun lokale franchiser er niet aan mee wilt werken. Pak de aanbieding die wel geldig is en geniet van het voordeel wat je kan halen. Wat dat betreft is dit vele malen beter dan een willekeurige actie van de telco's (zoals Vodafone die zijn openingsacties halveerde).
Volgende week zijn de oude prijzen er weer, dus ja, wordt je daar wel blij van?
Als je niet achter een MBP aanzit (Apples horen in de fruitmand, maar dat is een andere discussie
Volgende week zijn de oude prijzen er weer, dus ja, wordt je daar wel blij van?
[ Voor 5% gewijzigd door Señor Sjon op 31-01-2014 11:16 ]
[quote]WiLLoW_TieN schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 11:05:
@ the 2
( ohnotheydidnt & NYfan ), bij beide kan ik niet zien in je profiel waar jullie je ongeveer in NL bevinden ( handig.. ).
Ben nu aan het proberen te bellen...maar vrees dat het hier niet de rmbp 13" betreft (en zeker niet de 8gb versie)...de prijzen die je opnoemt passen ook niet bij die versies.
@Senor Sjon
Ja dat is ook wel zo, de actie is in principe ook een mooi initiatief natuurlijk, maar daar heb je niet zoveel aan als het priduct wat jij wil hebben vrijwel niet beschikbaar is/was
@ the 2
Ben nu aan het proberen te bellen...maar vrees dat het hier niet de rmbp 13" betreft (en zeker niet de 8gb versie)...de prijzen die je opnoemt passen ook niet bij die versies.
@Senor Sjon
Ja dat is ook wel zo, de actie is in principe ook een mooi initiatief natuurlijk, maar daar heb je niet zoveel aan als het priduct wat jij wil hebben vrijwel niet beschikbaar is/was
[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 322555 op 31-01-2014 11:26 ]
Heb die prijzen toch echt gisteren zelf live gezien en genoteerd en de types.Anoniem: 322555 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 11:16:
[...]
Die prijzen zijn al gecorrigeerd met die 21% regel.
Net aan de lijn gehad...retina 13 inchers hebben ze NJET! Misschien wel nog een paar Airs of gewone prosWiLLoW_TieN schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 11:19:
[...]
Heb die prijzen toch echt gisteren zelf live gezien en genoteerd en de types.
Prijs past geloof ik wel bij de 4gb versie? Of niet ?WiLLoW_TieN schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 11:19:
[...]
Heb die prijzen toch echt gisteren zelf live gezien en genoteerd en de types.
Laat even weten.. Wie weet kar ik daar ook even heen.
NVM..
https://www.youtube.com/@droommotor
Weet iemand toevallig of er een MM is waar de Philips HUE lampen/sets verkocht worden?
Gisterenavond laat nog in de MM Cruquis;
Apple volledig op -> er staat een bordje of je er vriendelijk niet naar wilt informeren.
Ipad's doen niet mee; ook niet na navraag.
Telefoons niet naar gekeken; wel naar receivers ( Marantz Nr1604 voor 410,- ).
TV's alle Samsungs deden mee; volledige korting.
Over het algemeen kon je merken dat de schappen links en rechts echt al leeg aan het raken waren.
Personeel was gericht aan het jagen; echt vriendelijk ( medio 21:30 ) was men niet meer ( zal wel lange dag geweest zijn ).
Je kunt van de actie vinden hoe je er zelf in staat; maar het is voor toch een grote groep consumenten die niet de hele dag op GoT zit en dus niet 2 dagen van te voren iets gaat halen en dan later naar de service-kassa de korting gaat fixen best naar. Stel je gaat gewoon naar de basisschool en papa en mama moeten het ook van de vrijdagavond / zaterdag als shopmoment hebben; dan kom je deze zaterdag in alle drukte in een Mediamarkt die letterlijk al voor de actie leeggetrokken is en nu na 3 dagen actie er eigenlijk alleen kruimeltjes overblijven ( zo voelt het bij sommige schappen wel ! ). Deze praktijkervaring staat natuurlijk wel in een schril contrast met de mooie schreeuwigere reclame die je nu nog continu ziet. Het is zoals het is; maar toch voor een groep interessante consumten van de MM daar doe je een beetje afbreuk aan als je het mij vraagt.
Apple volledig op -> er staat een bordje of je er vriendelijk niet naar wilt informeren.
Over het algemeen kon je merken dat de schappen links en rechts echt al leeg aan het raken waren.
Personeel was gericht aan het jagen; echt vriendelijk ( medio 21:30 ) was men niet meer ( zal wel lange dag geweest zijn ).
Je kunt van de actie vinden hoe je er zelf in staat; maar het is voor toch een grote groep consumenten die niet de hele dag op GoT zit en dus niet 2 dagen van te voren iets gaat halen en dan later naar de service-kassa de korting gaat fixen best naar. Stel je gaat gewoon naar de basisschool en papa en mama moeten het ook van de vrijdagavond / zaterdag als shopmoment hebben; dan kom je deze zaterdag in alle drukte in een Mediamarkt die letterlijk al voor de actie leeggetrokken is en nu na 3 dagen actie er eigenlijk alleen kruimeltjes overblijven ( zo voelt het bij sommige schappen wel ! ). Deze praktijkervaring staat natuurlijk wel in een schril contrast met de mooie schreeuwigere reclame die je nu nog continu ziet. Het is zoals het is; maar toch voor een groep interessante consumten van de MM daar doe je een beetje afbreuk aan als je het mij vraagt.
Je kan ook gewoon 's avonds gaan als de kids op bed liggen. De meeste winkels zijn tot 21.00-22.00 open tijdens de actie.
Ik trek me terug uit deze discussie...

Ik heb even gekeken in ehv, maar niets gevonden.SpeedingWilly schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 22:43:
Mijn vraag gaat over de SONY DSC-RX100 compact-fotocamera. Dit is het 2012 model en niet de veel duurdere SONY DSC-RX100 II (2013 model), die niet te koop is bij de mediamarkt.
De SONY DSC-RX100 heeft enige tijd in de webshop gestaan voor €372,-. Dit is inclusief de btw actiekorting (goedkoopste PW prijs €411,- incl. verzending). Op de mediamarkt site stond wel dat deze camera niet leverbaar is in de webshop en dat een lokale mediamarkt bezocht moet worden. Inmiddels is deze camera niet meer op te zoeken in de webshop, maar ik heb de pagina open staan en die is wel opvraagbaar (maar zonder prijs).
De mediamarkt waar ik de camera wil kopen is die in Eindhoven. Bellen om voorraad en prijs te checken lukt niet, er wordt gewoon niet opgenomen.
Mijn vragen:
- heeft iemand anders deze camera toevallig gekocht (welke mediamarkt maakt niet uit), en voor welke prijs.
- heeft iemand een idee of deze camera op voorraad is in Eindhoven.
Bij voorbaat dank!
Lg pad's waren er wel genoeg, maar nadat ik daar even mee heb gespeeld snap ik ook wel waarom. Onvoorstelbaar dat de nexus 10 zoveel sneller aanvoelt met zoveel tragere hw. Zelfs mijn ipad 3 is nog veel sneller dan die pad 8.3 met stock rom. Daarnaast blijf ik 16:10 gewoon een klote beeldverhouding vinden voor zo'n klein scherm. Voor video is 16:9 fijn, voor browsen/lezen is 4:3 fijn, 16:10 zuigt voor beiden (ook wel compromis genoemd).
De prijs is daarentegen wel netjes, maar je moet er zelf nog wel mee aan de slag met roms flashen om er wat van te maken. Als de v510 voor dat geld te koop was...
[ Voor 10% gewijzigd door Bastard op 31-01-2014 12:46 ]
Je maakt een heel goed punt en vanuit de consument ben ik het hiermee eens.Seven_of_Nine schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 11:34:
Gisterenavond laat nog in de MM Cruquis;
Ikzelf heb echter ook mijn wasmachine en droger dinsdag aanbetaald om deze woensdag (tijdens de actie) te annuleren en voor de actieprijs te kopen.
Het probleem is dat als je het zelf niet doet, een ander het wél doet en je dus voor is.
En naar mijn mening is een actie als deze dé gelegenheid voor MM om van alle showmodellen en oudere producten af te komen;
Niks bijbestellen en dus na 3 dagen alleen maar oudere alternatieven kunnen bieden, hier een kleine 'extra korting' bovenop (en dat is uniek meneer want normaal doen we dit niet!) en je komt van al je oude meuk af..
MM hoopt juist dat de mensen die van het weekend komen achter het net vissen, want die nemen alle 'kruimels' nog last-minute voor een leuke prijs weg.
Nee joh,Senor Sjon schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 11:37:
Je kan ook gewoon 's avonds gaan als de kids op bed liggen. De meeste winkels zijn tot 21.00-22.00 open tijdens de actie.
Het gaat niet om mij; maar eerder in het topic stonden er ook al oprmerkingen over wat de MM met deze actie wilt bereiken. Het is meer generiek mbt hoe je als firma iets pretendeerd te zijn. Met alle respect iedereen in dit topic met een leuke aankoop; helemaal goed, echt waar. Ook de service ( terugbetalen van het bonnetje ) bij de MM uitstekend. Maar je kan onbedoeld best wel in deze dynamiek "vergeten" wie na deze actie de andere 355 dagen van het jaar het brood voor die tent naar binnen zet. Anyways back on topic - iedereen die nog een leuke deal kan maken; gewoon doen!
Thanks voor de info. Probeer nog steeds telefonisch contact te krijgen met de MM Eindhoven over de beschikbaarheid van de Sony Cyber-shot DSC-RX100 maar steeds in gesprek (dus gewoon hoorn van de haakBastard schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 11:45:
[...]
Ik heb even gekeken in ehv, maar niets gevonden.
Dit topic is toch ook niet bedoeld om meningen te delen welk gevoel iedereen heeft bij de actie?Ralphoman schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 11:45:
[...]
Je maakt een heel goed punt en vanuit de consument ben ik het hiermee eens.
Ikzelf heb echter ook mijn wasmachine en droger dinsdag aanbetaald om deze woensdag (tijdens de actie) te annuleren en voor de actieprijs te kopen.
Het probleem is dat als je het zelf niet doet, een ander het wél doet en je dus voor is.
En naar mijn mening is een actie als deze dé gelegenheid voor MM om van alle showmodellen en oudere producten af te komen;
Niks bijbestellen en dus na 3 dagen alleen maar oudere alternatieven kunnen bieden, hier een kleine 'extra korting' bovenop (en dat is uniek meneer want normaal doen we dit niet!) en je komt van al je oude meuk af..
MM hoopt juist dat de mensen die van het weekend komen achter het net vissen, want die nemen alle 'kruimels' nog last-minute voor een leuke prijs weg.
Het is nu eenmaal zo, 17 % korting krijg je niet elke dag ( Zeker niet op Apple producten! ). Dan geldt vaak de regel op = op, of je moet geluk hebben dat een Mediamarkt weer een levering krijgt tussendoor. De eerste mensen hebben geluk ( die staan uren in de rij of hebben eenmaal geluk in de webshop ) , en een aantal dagen later is er gewoon niet veel beschikbaar en dan heb je helaas pech.
[ Voor 89% gewijzigd door PCSO op 31-01-2014 12:15 ]
OP = OP is natuurlijk wel een lachertje.PCSO schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 12:03:
[...]
Dit topic is toch ook niet bedoeld om meningen te delen welk gevoel iedereen heeft bij de actie?
Het is nu eenmaal zo, 17 % korting krijg je niet elke dag ( Zeker niet op Apple producten! ). Dan geldt de regel op = op. De eerste mensen hebben geluk ( die staan uren in de rij of hebben eenmaal geluk in de webshop ) , en een aantal dagen later is er gewoon niet veel beschikbaar en dan heb je helaas pech.
Vanuit het punt "ik wil dingen verkopen" gezien wel. Maar als je deze actie ziet als "we moeten van onze spullen af omdat de nieuwe modellen eraan komen" niet. Ik begrijp de onvrede wel en ik vind het ook wel jammerlijk dat er al een heleboel op is, maar dat hoort erbij als je de oude modellen af wilt laten vloeien.NotSoSteady schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 12:12:
[...]
OP = OP is natuurlijk wel een lachertje.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Doelde eigenlijk meer op de Apple producten.rockhopper schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 12:29:
[...]
Vanuit het punt "ik wil dingen verkopen" gezien wel. Maar als je deze actie ziet als "we moeten van onze spullen af omdat de nieuwe modellen eraan komen" niet. Ik begrijp de onvrede wel en ik vind het ook wel jammerlijk dat er al een heleboel op is, maar dat hoort erbij als je de oude modellen af wilt laten vloeien.
Anoniem: 47024
Heren,
In rijswijk ligt de Canon 70-200 IS USM II voor 1850 EUR... incl BTW.
Dat best een koopje !
Dus mocht je hem willen halen, wees er snel bij.
De overige lenzen doen niet mee in de actie, maar deze vreemd genoeg wel.
---
Dat best een koopje !
---
Wel in Rijswijkkeeskloon schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 06:56:
Zou deze ook meedoen met de aktie Canon EF 70-200mm f/2.8L IS II USM €2199,00
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 47024 op 31-01-2014 13:35 ]
Weet iemand of de 14 dagen laagste prijsgarantie ook geld t.o.v. prijzen op de webshop?
Situatie: Afgelopen woensdagavond met BTW actie een Saeco espressomachine besteld voor € 288,-. Apparaat was niet op voorraad, en op de webshop stond hij niet. Dus besteld (levertijd 10 dagen).
Nu zie ik net ineens dat hij wel weer op de webshop staat. Maar nu voor 268,- (dus 20,- goedkoper), en levertijd 1-5 dagen.
Ik wilde ze al ff bellen, maar ik kom er niet doorheen op t moment. Lijkt mij dat ik soweiso die 20,- ook nog terug kan krijgen of niet?
Mooiste zou zijn, als ze mn bestelling annuleren en ik hem alsnog plaats via de webshop. Misschien heb ik hem dan ook nog eerder. Maar ik heb al wel betaald in de winkel..
Situatie: Afgelopen woensdagavond met BTW actie een Saeco espressomachine besteld voor € 288,-. Apparaat was niet op voorraad, en op de webshop stond hij niet. Dus besteld (levertijd 10 dagen).
Nu zie ik net ineens dat hij wel weer op de webshop staat. Maar nu voor 268,- (dus 20,- goedkoper), en levertijd 1-5 dagen.
Ik wilde ze al ff bellen, maar ik kom er niet doorheen op t moment. Lijkt mij dat ik soweiso die 20,- ook nog terug kan krijgen of niet?
Mooiste zou zijn, als ze mn bestelling annuleren en ik hem alsnog plaats via de webshop. Misschien heb ik hem dan ook nog eerder. Maar ik heb al wel betaald in de winkel..
Blender....
Voor de mensen die nog een Nexus 5 zoeken..zwarte model nog ruim voorradig bij MediaMarkt Groningen
Serienummer: 401KP dus geproduceerd in januari 2014
Serienummer: 401KP dus geproduceerd in januari 2014
[ Voor 21% gewijzigd door melk0r op 31-01-2014 14:07 ]
Laat maar..
Het is niet een kwestie van er niet doorheen komen. Volgens mij ligt de hoorn gewoon naast de haak omdat ze het druk genoeg hebben in de winkel zelf. Al 20x geprobeerd vandaag, maar steeds in gesprek.Andre21 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 13:42:
...
Ik wilde ze al ff bellen, maar ik kom er niet doorheen op t moment.
...
ja afgelopen zondag een printer gekocht afgelopen week met de bon terug geweest naar de winkel. Kreeg netjes het verschil terug!Andre21 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 13:42:
Weet iemand of de 14 dagen laagste prijsgarantie ook geld t.o.v. prijzen op de webshop?
Van het kastje naar de muur lopen...
dat zijn 2 geheel aparte kanalen, gaat niet werken. Zsm bestellen via webshop en andere annuleren en even op je geld wachten zou ik zeggen.Andre21 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 13:42:
Hier een combi-magnetron besteld via de webshop woensdag om 18.30 en het duurde wel erg lang voor track&trace kwam, nu bericht dat ze maandag komen via Fiege Home Deliveries.
Dat is inderdaad een goede prijs. Heb je kunnen zien of het hier misschien om een demo-model ging?Anoniem: 47024 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 13:34:
Heren,
Dat best een koopje !
---
[...]
Wel in Rijswijk
Afgelopen woensdag avond rond 20:00 besteld in de webshop. Sindsdien staat de bestelling op 'Bestelling verzonden naar magazijn'. Heb ook nog geen T&T ontvangen.
Dat was ook de eerste en de laatste keer dat ik bij MM besteld heb.

Jochie toch. Geduld is ook een schone zaak!Dominiquevanl schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 14:17:
Afgelopen woensdag avond rond 20:00 besteld in de webshop. Sindsdien staat de bestelling op 'Bestelling verzonden naar magazijn'. Heb ook nog geen T&T ontvangen.
* Meisje toch.martijnmartijn schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 14:25:
[...]
Jochie toch. Geduld is ook een schone zaak!
Dat is niet wat ik bedoel. Ik heb tijdens de actie iets gekocht, en tijdens de actie is de actieprijs nog eens verlaagd op de webshop.DancePlaza schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 13:53:
[...]
ja afgelopen zondag een printer gekocht afgelopen week met de bon terug geweest naar de winkel. Kreeg netjes het verschil terug!
Blender....
één tot drie dagen levertijd. Als ze morgen verzenden zijn ze nog op tijd.Dominiquevanl schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 14:17:
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
ja de printer kostte mij online via mediamarkt 79 euro. Maar sinds woensdag is die 66 (80/1.21) euro geworden, ben netjes met de bon terug gegaan en heb daarmee het verschil gekregenAndre21 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 14:48:
[...]
Dat is niet wat ik bedoel. Ik heb tijdens de actie iets gekocht, en tijdens de actie is de actieprijs nog eens verlaagd op de webshop.
Van het kastje naar de muur lopen...
Sorry maar dat is nog steeds niet wat ik bedoel.
De Saeco kostte 349,- voor de actie. tijdens de actie /1,21 = 288,nogwat.
Daar heb ik hem voor gekocht (besteld en betaald). Nu is hij echter tijdens de actie nog goedkoper geworden.. namelijk 268,60
Daar heb ik hem voor gekocht (besteld en betaald). Nu is hij echter tijdens de actie nog goedkoper geworden.. namelijk 268,60
Blender....
Dan ga je terug naar de winkel, je legt het uit en je krijgt het verschil terug.....wat wil je nog meer?Andre21 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 15:16:
Sorry maar dat is nog steeds niet wat ik bedoel.
Niet goed gelezen van mijn kant...nog eentje bestellen en die dure terugbrengen?
[ Voor 8% gewijzigd door NightHawk4 op 31-01-2014 15:20 ]
Ben mijn gekochte Ipad Air eens goed aan het bekijken, zie ik 2 dead pixels naast elkaar en 1 bright pixel op witte achtergrond er een stukje onder
Nu zie ik dat MM geen tablets omruilt... iemand ervaring hiermee bij MM, mag ik gewoon een nieuwe uitzoeken gaan ze hem opsturen naar Apple?
Ik had net een die geen yellow glow heeft verdomme heb je een paar pixels kapot

Nu zie ik dat MM geen tablets omruilt... iemand ervaring hiermee bij MM, mag ik gewoon een nieuwe uitzoeken gaan ze hem opsturen naar Apple?

Ik rij na mn werk wel ff langs.. Heb geprobeerd te bellen, maar via hun twitter account geven ze al aan klanten aan dat het zo druk is dat ze gewoon de telefoon niet meer opnemen
Blender....
Ik was al een tijdje aan het kijken naar een soundbar en mijn oog was gevallen op het volgende model:
LGNB4530A http://tweakers.net/price...m-soundbar-(nb4530a).html
Twee dagen voor dat de BTW actie begon bij de Mediamarkt boden zij hem aan voor 279 euro. Mooie deal dacht ik, als daar nog BTW korting vanaf gaat ben ik +- 230 euro kwijt. Ik een screenshot gemaakt van de prijzen in de pricewatch.
Kijk ik een dag later, is het apparaat opeens niet meer leverbaar via de Mediamarkt website
Dus ik gisteren naar de Mediamarkt in Almere opzoek naar die soundbar.
Soundbar gevonden, maar de prijs inclusief de BTW actie was bij de Mediamarkt in Almere 316 euro
Hebben ze dus flink de prijs omhoog gedaan, wat resulteert in een hogere prijs dan voor de actie 
In de eerste instantie wilde een medewerker niks voor me doen, hij kon meegaan met de prijs die BCC hanteerde maar dan zou ik alsnog 279 euro betalen. Teleurgesteld naar huis gegaan en daar advies gekregen van mijn broertje dat ik een afdelingsleider moest aanspreken ipv een simpele medewerker.
Zo gezegd zo gedaan, hij had ook geen verklaring voor dat de prijs opeens zo hoog lag, maar uiteindelijk is hij meegaan met de prijs van 279 - BTW actie = +- 230 euro
Dit bewijst dus maar dat niet alles goedkoper is wat de MM aanbiedt.
Twee dagen voor dat de BTW actie begon bij de Mediamarkt boden zij hem aan voor 279 euro. Mooie deal dacht ik, als daar nog BTW korting vanaf gaat ben ik +- 230 euro kwijt. Ik een screenshot gemaakt van de prijzen in de pricewatch.
Kijk ik een dag later, is het apparaat opeens niet meer leverbaar via de Mediamarkt website
Soundbar gevonden, maar de prijs inclusief de BTW actie was bij de Mediamarkt in Almere 316 euro

In de eerste instantie wilde een medewerker niks voor me doen, hij kon meegaan met de prijs die BCC hanteerde maar dan zou ik alsnog 279 euro betalen. Teleurgesteld naar huis gegaan en daar advies gekregen van mijn broertje dat ik een afdelingsleider moest aanspreken ipv een simpele medewerker.
Zo gezegd zo gedaan, hij had ook geen verklaring voor dat de prijs opeens zo hoog lag, maar uiteindelijk is hij meegaan met de prijs van 279 - BTW actie = +- 230 euro
Niet
Even ter info.
Besteld woensdag om 21.00 een nikon d3200 18-105 kit en een koffeimachine van philips.
nikon d3200 is zojuist geleverd overigens geen bericht via track and trace.
koffiemachine zat er niet bij, ik neem dus aan dat die later geleverd gaat worden
Besteld woensdag om 21.00 een nikon d3200 18-105 kit en een koffeimachine van philips.
koffiemachine zat er niet bij, ik neem dus aan dat die later geleverd gaat worden
Er blijken dus nogal veel verschillende ervaringen te zijn met deze actie. Dacht zelf even een simpel lens- en zonkapje op te pikken voor mijn d3200. Ten eerste vragen ze voor beide samen 31 euro (!!) en blijkbaar deed dei niet mee aan de actie. Gewoon een stukje plastic. Enfin, back to ebay it is
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Hmm ik heb vanmiddag de aura HD in eindhoven gekocht voor 124€.Anoniem: 402565 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 21:44:
Nadat gisteren door een 2-tal medewerkers van MM werd bekend dat de Kobo Aura HD en Kobo Glo bewust in het magazijn achtergehouden worden ("uitverkocht"), maar ook vanwege het feit dat sommige MM deze aanbiedingen wel hadden, maar de webshop niet, voel ik me een beetje besodemieterd met de BTW actie.
Ik wilde een Kobo Glo in de MM webshop kopen (ben niet van plan om helemaal naar een MM winkel te gaan) maar aangezien die daar niet meedeed aan de BTW actie, heb ik zonet maar besloten om een Kobo Aura bij BCC te kopen voor een ex BTW prijs. Voordeel is dat de reader morgen al geleverd wordt.
MM... Ik ben toch niet gek ... dat ik me door jullie laat bedonderen!
Stond groot bij dat hij niet meedeed in de aanbieding maar op het kaartje stond ipv 149 nu 124
[This space is for rent]
Accessoires zijn uitgesloten van de BTW-actie.Mu.siQ schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 15:27:
Er blijken dus nogal veel verschillende ervaringen te zijn met deze actie. Dacht zelf even een simpel lens- en zonkapje op te pikken voor mijn d3200. Ten eerste vragen ze voor beide samen 31 euro (!!) en blijkbaar deed dei niet mee aan de actie. Gewoon een stukje plastic. Enfin, back to ebay it is
Ja daar kwam ik dus achterJantjeBr schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 15:32:
[...]
Accessoires zijn uitgesloten van de BTW-actie.

Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Blame Nikon. Die onderdelen zijn hopeloos duur (gaan in ruil vrijwel nooit stuk, dat dan weer wel).
Sterker nog. Omdat MM Alkmaar gaat verhuizen hebben zo ook nog opruiming. Dacht even kijken voor een nieuwe koelkast. Model gevonden voor 247 euro in het schap met speciale aanbiedingen. Even op internet gezocht voor de laagste prijs en zelfde model was bij BCC 205 euro.Radjesh schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 15:24:
Aangezien ik de service van BCC vele malen beter vindt daar heen gegaan ipv de prijs te laten aanpassen.
Tja hadden ze daar weer een hele mooie staan die precies was wat we zochten dus uiteindelijk is hij 2x zo duur geworden. Maar is even om aan te geven dat je altijd goed moet blijven opletten en je niet snel laten verleiden tot deze actie aangezien het toch vaak voorkomt dat de prijs uiteindelijk niet heel bijzonder is.
Ik zou een paar dagen wachten hem gebruiken, ik had hetzelfde met mij iphone, dit trok weg na 2a3 dagen gebruik. Daarnaast kun je altijd naar een apple store gaan in de buurt als je geen behoefte hebt aan al het gezeik in een MM winkel.Cyclonic schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 15:22:
Ben mijn gekochte Ipad Air eens goed aan het bekijken, zie ik 2 dead pixels naast elkaar en 1 bright pixel op witte achtergrond er een stukje onder![]()
![]()
Okay thanks, ik neem aan alleen officiele apple store alleen en dus niet naar Ivizi ofzo? Dusseldorf is bij mij het dichste in de buurt, mag ik hem ook daar ruilen ? Geen zin om naar Amsterdam Of Haarlem te gaaninbedrijf schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 15:49:
[...]
Ik zou een paar dagen wachten hem gebruiken, ik had hetzelfde met mij iphone, dit trok weg na 2a3 dagen gebruik. Daarnaast kun je altijd naar een apple store gaan in de buurt als je geen behoefte hebt aan al het gezeik in een MM winkel.
Mijn macbook pro retina 15inch komt vandaag binnen tussen 15:30 en 18:30. Woensdag om 18:15 besteld
Nu maar even afwachten !
Ja hoor macbook is geleverd !!!Dylannx3 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 16:09:
Mijn macbook pro retina 15inch komt vandaag binnen tussen 15:30 en 18:30. Woensdag om 18:15 besteldNu maar even afwachten !
Nice hoop dat je geen dead of stuck pixels hebt zoals op mijn air.
Officiële apple store inderdaad.Cyclonic schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 16:06:
[...]
Okay thanks, ik neem aan alleen officiele apple store alleen en dus niet naar Ivizi ofzo? Dusseldorf is bij mij het dichste in de buurt, mag ik hem ook daar ruilen ? Geen zin om naar Amsterdam Of Haarlem te gaan
Hmm dan moet ik het maar eens in Dusseldorf gaan proberen.
Vervolg op bovenstaand bericht: Na aflevering nikon dslr, ineens een mail van MM met trackinggegevens...Scorpio861 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 15:27:
Even ter info.
2de product uit zelfde bestelling wordt een dag later geleverd
Oh shit dat is wel bale zeg... heb je een nieuwe gekregen ?Cyclonic schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 16:20:
[...]
Nice hoop dat je geen dead of stuck pixels hebt zoals op mijn air.
Nog niet terug geweest, is nog altijd een gekkenhuis hier bij MM. Ben nu een pixel repair test aan het draaien een uur lang eens kijken of dat wat uitmaakt.Dylannx3 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 16:54:
[...]
Oh shit dat is wel bale zeg... heb je een nieuwe gekregen ?
En ben bang dat ik een met een geel scherm krijg dat zou me nog meer storen als die pixels.
[ Voor 12% gewijzigd door Cyclonic op 31-01-2014 16:56 ]
Jaa ik zou het maar niet doen hoor. Dadelijk maak je het nog erger.. beter langs de MM gaanCyclonic schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 16:56:
[...]
Nog niet terug geweest, is nog altijd een gekkenhuis hier bij MM. Ben nu een pixel repair test aan het draaien een uur lang eens kijken of dat wat uitmaakt.
En ben bang dat ik een met een geel scherm krijg dat zou me nog meer storen als die pixels.
Inmiddels langs geweest. Ze hadden alleen nog het demo model die ze met btw korting aan me wilden verkopen. Dat heb ik niet gedaan. De camera had gebruikssporen en zonder extra korting geen deal helaas.SpeedingWilly schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 12:01:
[...]
Thanks voor de info. Probeer nog steeds telefonisch contact te krijgen met de MM Eindhoven over de beschikbaarheid van de Sony Cyber-shot DSC-RX100 maar steeds in gesprek (dus gewoon hoorn van de haak)
Gister bij de MM in Eindhoven geweest en de Nikkor 50mm 1.8g gehaald. Wilde ook de D7000 kopen, maar die was niet meer op voorraad, Ben gelijk naar MM in Roermond gegaan, en daar hadden ze er slechts ééntje over!!
Geluk geluk!
Ben er zeer tevreden over, heb prijsvoordeel van 140 euro (in vergelijking met de goedkoopste prijs in de prijswatch).
Geluk geluk!
Ben er zeer tevreden over, heb prijsvoordeel van 140 euro (in vergelijking met de goedkoopste prijs in de prijswatch).
Wat een figuren die MM-medewerkers. Alle MacBook's waren uitverkocht, hadden ze er nog een paar staan die CTO waren voor 1316, maar ze hebben er echt alles aan gedaan om te verbloemen dat het ging om het 2012 model. Echt belachelijk 1316 vragen voor een model met 128GB minder opslagruimte, een tragere CPU, veel tragere GPU, mindere accuduur en dikkere behuizing. Ik vraag waarom is die zo duur: "weet ik niet is CTO" waarop ik vroeg waarom de hardware dan minder is en de prijs hoger? "Ja meneer is CTO". Gelukkig dat ik zelf maar gekeken heb, waarna het bleek dat het een CTO 2012 model. Goede reclame voor de MediaMarkt, kom er in ieder geval niet weer met dat soort werknemers.
Hoeft niet, waarschijnlijk was hij sowieso al duurder in de vestiging van Almere. Want er zit vaak wel verschil tussen de prijzen in de webshop en in de fysieke winkels. En per vestiging is er vaak ook verschil. Vaak gaan ze wel mee in de webshopprijs, die van andere vestigingen meestal niet.Radjesh schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 15:24:
Ik was al een tijdje aan het kijken naar een soundbar en mijn oog was gevallen op het volgende model:
Kijk ik een dag later, is het apparaat opeens niet meer leverbaar via de Mediamarkt websiteDus ik gisteren naar de Mediamarkt in Almere opzoek naar die soundbar.
Soundbar gevonden, maar de prijs inclusief de BTW actie was bij de Mediamarkt in Almere 316 euroHebben ze dus flink de prijs omhoog gedaan, wat resulteert in een hogere prijs dan voor de actie
En soms moet je een beetje geluk hebben met wie je aanspreekt in zo'n winkel, bij de een krijg je veel meer gedaan dan de ander. Het zijn soms net mensen. Voor mij werkt vriendelijk en beleefd blijven eigenlijk altijd wel, heb ook wel eens andere klanten ontzettend stennis zien schoppen. Geen idee of ze wat voor elkaar gekregen hebben, maar daar zou ik echt ontzettend naar van worden als je zoiets tegenover je hebt.
Heb zelf voor het gemak gisteren maar in de webshop besteld, was toen nog op voorraad.
Wel logisch ook dat ze de telefoon amper of niet meer aannemen, klanten in de winkel gaan vaak wel voor en daar zijn er nu vast genoeg van.
Zo, na jaren sparen en veel getwijfel (70D of toch fullframe...2e hands 5DII of misschien toch een nieuwe 6D) toch maar er op uitgetrokken richting Mediamarkt. De positieve ervaringen van anderen mbt toch korting op de hogere Canon modellen klonk bemoedigend.
Hmm, erg druk bij MM Utrecht. Eerst wat gebabbeld met verkoper en geïnformeerd of de 6D op voorraad was. Netjes gevraagd of er toch nog wat vanaf kon. Nee, daar was hij zeer stellig in. De 6D kostte daar zelfs 1639 (zoiets, iig hoger dan het gebruikelijke 1549/1599). Hij kon wel meegaan naar de lagere online prijzen van bijvoorbeeld Kamera Express. Ik ben toch niet gek! Snel de trein genomen naar MM Arena. Kwartiertje later en een paar minuten lopen wilde ik hetzelfde verhaal afsteken tegen verkoper. Maar er hingen zelfs papiertjes waarop stond dat de uitgesloten camera-producten toch al met 10% korting weg mochten (dus zonder te slijmen). Da's het betere werk. Heb een foto gemaakt van de kortingsprijzen:
5DIII body : 2649 € > 2384,10 €
5DIII 24-105: 3349 > 3014,10
6D body: 1599 > 1439,10
70D body: 949 > 854,10
70D 18-55STM 1069 > 962,10
70D 18-135STM 1269 > 1142,10
L-lenzen ook met 10% korting. Maar de 17-40 had ik al een paar weken geleden met de cashback gekocht. Nu heb ik mooi een upgrade van mijn 400D en 10-22 naar 6D+17-40. Daar kan ik weer 8 jaar mee vooruit.
Ik had vandaag wel de laatste 6D body. Met nog Lightroom 5 en Premiere Elements er gratis bij. Leuke deal toch? Met dank aan de ervaringsverhalen van andere tweakers.
Hmm, erg druk bij MM Utrecht. Eerst wat gebabbeld met verkoper en geïnformeerd of de 6D op voorraad was. Netjes gevraagd of er toch nog wat vanaf kon. Nee, daar was hij zeer stellig in. De 6D kostte daar zelfs 1639 (zoiets, iig hoger dan het gebruikelijke 1549/1599). Hij kon wel meegaan naar de lagere online prijzen van bijvoorbeeld Kamera Express. Ik ben toch niet gek! Snel de trein genomen naar MM Arena. Kwartiertje later en een paar minuten lopen wilde ik hetzelfde verhaal afsteken tegen verkoper. Maar er hingen zelfs papiertjes waarop stond dat de uitgesloten camera-producten toch al met 10% korting weg mochten (dus zonder te slijmen). Da's het betere werk. Heb een foto gemaakt van de kortingsprijzen:
5DIII body : 2649 € > 2384,10 €
5DIII 24-105: 3349 > 3014,10
6D body: 1599 > 1439,10
70D body: 949 > 854,10
70D 18-55STM 1069 > 962,10
70D 18-135STM 1269 > 1142,10
L-lenzen ook met 10% korting. Maar de 17-40 had ik al een paar weken geleden met de cashback gekocht. Nu heb ik mooi een upgrade van mijn 400D en 10-22 naar 6D+17-40. Daar kan ik weer 8 jaar mee vooruit.
Ik had vandaag wel de laatste 6D body. Met nog Lightroom 5 en Premiere Elements er gratis bij. Leuke deal toch? Met dank aan de ervaringsverhalen van andere tweakers.
Gisteren een sony dsc-qx10 gehaald bij de mm in den haag. Stond voor 165 in de winkel maar kreeg hem voor de webshop prijs mee dus 147 euro. Tot nu toe erg tevreden maakt goede foto''s voor de prijs en het is een leuk dingetje om te laten zien. Kwaliteit komt niet in de buurt van mijn Nikon maar dat is te verwachten.
Groningen is geen macbook of imac meer te krijgen, bestellen willen ze ook niet.

Anoniem: 47024
Nee, 99% zeker van niet..,... ik heb hem de vorige BTW actie ook gekocht. De doos staat er namelijk gewoon onder die je mee neemt. Al heb ik dat deze keer niet gecontroleerd.... ik heb hem immers al...JantjeBr schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 14:01:
[...]
Dat is inderdaad een goede prijs. Heb je kunnen zien of het hier misschien om een demo-model ging?
Nog maar eens de vraag heeft iemand een mail adres van Media Markt Nederland? Ik ga namelijk toch even proberen de volledige korting te regelen over de 70D, in Utrecht doen ze weer zo moeilijk bla bla.
En wat wil je met MediaMarkt Nederland bereiken? De 70D is uitgesloten van de actie.Marc_87 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 17:58:
Nog maar eens de vraag heeft iemand een mail adres van Media Markt Nederland? Ik ga namelijk toch even proberen de volledige korting te regelen over de 70D, in Utrecht doen ze weer zo moeilijk bla bla.
Als je er wel korting op wilt zul je moeten hopen op coulance/medewerking van een bepaalde vestiging.
Met Mediamarkt Nederland ga je dus niks bereiken.
Je kunt beter enkele vestigingen langsgaan of bellen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
<center><h1>WAARSCHUWING: DIT TOPIC IS <b>NIET</b> BEDOELD OM ZELFZOEKVRAAGJES TE STELLEN!</h1></center>
Svp geen verzoekjes om kopieen van kassabonnen e.d.
Helaas is dit topic verworden tot een dumpplek waar luie vraagjes worden gedumpt. Zoals op Tweakers.net overal de bedoeling is: <b>eerst</b> zelf op zoek gaan, en als je een vraag stelt, dan ook laten zien dat je het geprobeerd hebt. Bij herhaald gebrek aan inzet kunnen sancties volgen, en zal het topic mogelijk op slot gaan. Benadeel svp de mede-tweakers niet en laat het niet zover komen.
Lees de <a href='http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1576345'><b>FAQ</b></a> in de openingspost, daar worden bijna alle vragen in beantwoord.
<center><h1>WAARSCHUWING: DIT TOPIC IS <b>NIET</b> BEDOELD OM ZELFZOEKVRAAGJES TE STELLEN!</h1></center>
Svp geen verzoekjes om kopieen van kassabonnen e.d.
Helaas is dit topic verworden tot een dumpplek waar luie vraagjes worden gedumpt. Zoals op Tweakers.net overal de bedoeling is: <b>eerst</b> zelf op zoek gaan, en als je een vraag stelt, dan ook laten zien dat je het geprobeerd hebt. Bij herhaald gebrek aan inzet kunnen sancties volgen, en zal het topic mogelijk op slot gaan. Benadeel svp de mede-tweakers niet en laat het niet zover komen.
Lees de <a href='http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1576345'><b>FAQ</b></a> in de openingspost, daar worden bijna alle vragen in beantwoord.