[29-01 t/m 02-02] MediaMarkt BTW weg ermee actie

Pagina: 1 ... 26 ... 31 Laatste
Acties:
  • 333.162 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-05 16:01

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Klein beetje offtopic, waarvoor excuus:

Voor de mensen die Ziggo hebben en vandaag een tv gekocht hebben: bij de ziggo Studio winkel (Utrecht Den Haag en Zwolle) is er vandaag een aanbieding voor de CI+ interactieve module inclusief smartcard van 89€ nu voor €65. Dat is flink minder dan wat je er bij de MM voor betaalt. Kan de actie niet op de website terugvinden en ik weet ook niet hoe lang ie nog duurt.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:10
Ga zo eens struinen in MM Alkmaar van 18:45 tot 19:45 als ik nog voor iemand ergens naar
kan kijken of iets kan vragen Email maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan_el
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-01 17:55
Maandag Macbook Pro 15 en Nexus 5 gehaald zonder korting en vandaag geld terug gekregen. Beide verkopers aan wie ik het vroeg stuurden me netjes naar de servicebalie en daar kun je op het wachtrijsysteem aangeven dat je voor de BTW komt. Geen enkel probleem met voorraad checken ofzo. Bangmakerij hier allemaal :). Gaat om MM Eindhoven overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 31-05 23:11

UTADDICT

NERF

Om mezelf even te beantwoorden, ze hadden nog er nog maar 1. Die heb ik dan ook maar meegenomen. 256GB en 512GB van de 15" Ret MBpro zijn nu op bij MM Bijlmer Arena.

Heel vet ding :D

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Apple MacBook D102 "demo" i7 / 8GB / 750GB = € 1150,-- 1 stuks nog !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
Ik heb vandaag bij de MM in Heerlen de LG G Pad gehaald en de Motorola G 8GB. Beiden waren duurder dan in hun eigen webshop maar die prijs hebben ze gelukkig gematched.

En voor de geïnteresseerden; bij de MM in Heerlen doen Sonos en Kobo gewoon mee aan de btw actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 483173

Vandaag in Zwolle hadden ze nog Kobo Aura HD's en ook Kobo Glo in de winkel liggen, met korting !!! Ik had vrijdag al gekocht en ik heb 25,85 teruggekregen nadat ik de bon heb laten zien. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio861
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:08
al iemand die gisteravond laat besteld heeft wat gehoord over track/trace of zelfs al geleverd?

hier nog helemaal niks sinds gisteravond 21.00.

mail wordt vooralsnog niet op gereageerd bij MM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CVar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 23:01
CVar schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:10:
Weet iemand of er iPad Air korting (de eerder genoemde 10%) wordt gegeven in Alphen of regio R'dam..

Misschien overheen gekeken maar ik kom daar geen concrete melding over tegen...
Zelf langs Alphen en Alexandrium gereden maar die doen dus niet mee en geven nada korting :(

Begreep dat Arena en Almere wel korting geven maar iemand daar vandaag nog iPads Air zien liggen of zijn deze inmiddels allemaal al weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:02
lordofthelints schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 17:14:
Ik heb mijn Nikon 16-35 VR binnen, wat een monsterlijk mooi objectief zeg! :P
Mooi rondwandellensje ;)
Veel plezier ermee! (gaat vast lukken)
PostNL was vanmiddag net voordat ik thuiskwam langsgeweest met mijn Nikkor 28 f1.8G.
Laat hem morgen maar op het postkantoortje bezorgen, kan ik hem zelf ophalen na het werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Moto G 8GB nog ruim op voorraad bij de MM Maastricht, de Nexus 5 was helemaal uitverkocht. Gelukkig vandaag zonder gezeur mijn btw terug gekregen in de winkel voor de Nexus 5. ( eergister gehaald) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 31-05 22:32
MM Breda gebeld. Drie speedlights 700 op voorraad. Halfuur later heb ik de laatste. Ze hadden op cameragebied nog ruime voorraad van de meeste spullen. Jammer dat de webshop zo traag is. Heb nu alleen een flitser; terwijl ik daar de camera eigenlijk ook mee kon nemen. :x

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnark
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:15
De Nexus 5 was in Eindhoven nog ruim op voorraad, zowel zwart als wit. Van Apple alles uitverkocht behalve de Air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driedees
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:05
Net even bij de MM Arena binnengelopen, groot bord bij de telefoons met de mededeling dat zij 10% korting op de iPhone geven, geen idee van de hoeveelheid. Ze hebben de Moto G 8GB, combideal met een fliphoesje voor 164 euro. Zag ook nog de Moto G16GB in een bak liggen, prijs vergeten, Nexus 5 nog een paar voor 330 euro, LG G2 en L7 zag ik vanuit m'n ooghoek liggen. Prijzen niet kunnen checken, moest trein halen.

Was niet druk daar, helemaal niet vond ik. Wel veel mensen naar de servicedesk zien lopen.

It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Ik heb m'n ME865 Macbook Pro weten te scoren!

Tip: Amsterdam Akerpoort, hadden er om 4 uur vanmiddag nog 11 liggen waarvan wij er 3 gekocht hebben. Zouden er dus een stuk of 8 nog moeten zijn, tenzij er nog meer mensen zijn geweest!

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:31
Cap schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:45:
De zuinige en goed geteste Siemens WT47Y700NL warmtepompdroger met adviesprijs 1049,- voor 692,98

MM heeft btw actie, helaas staat dit artikel zoals zoveel artikelen op uitverkocht. Niet getreurd, BCC gaat mee en heeft hem nog wel op voorraad voor 742,98

Samen met de 50 euro Siemens cash-back actie komt het totaalbedrag op 692,98. Moet je snel zijn want deze actie loopt tot 31 januari 2014.

Bosch heeft een technisch exact gelijk model, een tientje goedkoper maar ook bij de BCC helaas nu alweer uitverkocht en geen cash-back actie.
Gisteren stond er bij de mediamarkt een wachtrij van +/- 2 uur en daar had ik geen zin in. Dus deze droger ook maar snel bij de BCC besteld, om nog mee te doen voor de cashback :)

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
*knip* Geen V&A op het forum.

[ Voor 77% gewijzigd door gambieter op 30-01-2014 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Alles van Mac's ( van iMac's en Macbooks) waren bij MM Maastricht helemaal uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NYfan
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-12-2022
alwaysleft schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 20:41:
Alles van Mac's ( van iMac's en Macbooks) waren bij MM Maastricht helemaal uitverkocht.
Crap... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wingie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:11
Zo vanmiddag naar de nieuwe mm in apeldoorn geweest mijn wacom pen&touch teruggebracht geen korting ivm accessoire. MAAR mijn synology 414 (in Zwolle gekocht afgelopen za) en toch korting gekregen voor 347,47 kon ik hem weer meenemen. (419 winkelprijs)

Heeft me wel bijna 2 uur gekost en heb de thuiskopieerheffing eraf kunnen halen men ging direct dit aanpassen voor alle synology's. Maar doordat ik wel 3* terug van service Bali naar binnen moest en weer andere medewerker kreeg te spreken weet ik niet of ze dit er nu af gehaald hebben! toen ik het vroeg gaf ze aan de kassa zet dit er bij maar ik heb net in de korting meegenomen.

Ikke blij mooiste nieuwe NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quaz
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-10-2024
Voor de geïnteresseerden:

Ook bij de MM Utrecht zijn de Sonos producten in de "aanbieding".

Vandaag ook de trotse eigenaar van een Sony KDL-42W656A. Scheelt toch zo'n € 100,00 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Net voor een mede-Tweaker de laatste zwarte LG G Pad 8.3 gescoord bij de MM Alkmaar voor € 247,10 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheva
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-05 16:24
In Eindhoven leek het vanmiddag allemaal weer aangevuld. Ik heb niet speciaal bij de Apple's gekeken, omdat het daar maar druk was. Maar de G Pad, Nexus 5, Moto G's, etc. alles was er. Kobo deed overigens hier ook mee, weet niet of iemand daar belang bij heeft, maar ter info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JantjeBr
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-05 10:31
*kuch* Goede *kuch* service bij MM Leeuwarden. Telefoniste geeft aan dat een product meedoet met de BTW-actie. Personeel in de winkel wil nergens van weten, ook al is het telefoongesprek na te luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-04 12:00
Gisteren bij MM Canon 700d 18-135 IS ISM samen met de Canon EF 50mm f/1.8 II gehaald voor in totaal ongeveer €750,-.

Prima deal en veel goedkoper dan waar dan ook :)

Ik denk dat er daar genoeg van zijn nog, ik heb weinig mensen deze kit zien pakken, wel liepen veel mensen met de Nikon D5200 18-55 VR kit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-11-2022
Quaz schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 20:51:
Voor de geïnteresseerden:

Ook bij de MM Utrecht zijn de Sonos producten in de "aanbieding".
Dus 17.36% korting erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Was dus net bij de MM in Alkmaar. Ik ben geen camera kenner dus maybe maak ik een Voutje onbewust ergens in mijn lijst met prijzen, ze zijn al gecorrigeerd met die 21% regel ;

D3100 kit € 263,63
D5200 body € 453,73
D5100 zonder stab. kit 2x lens € 366,94
D5100 met stab kit 2x lens € 470,25

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Apple Stuff

De MacBook Pro A1502 = € 1182,04 ( Wel 30 st. )
De MacBook Air A1466 = € 1016,75 ( Wel 25 st. )

[ Voor 4% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 30-01-2014 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 576346

TV even 116 euro korting.

Mediamarkt akerpoort heeft altijd wel spul staan wat de rest niet heeft.

Weet iemand toevallig nog een nummer van almere? Het standaart nummer is niet bereikbaar. En op de bonnefooi gaan is geen optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195318

Hoe kan ik erachter komen of een Benq W1070 beamer meedoet. Volgens de webshop is er al een korting berekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:56
Ik zoek nog een vestiging van de mediamarkt die een samsung tv kan leveren:

pricewatch: Samsung UE22F5410 Wit

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jansenn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-05-2018
Begin deze avond MM Groningen aardig rustig, grootste slag was gisteren al geslagen.

Ik heb helaas geen idee of de Nexus 5 aanwezig is, de Nexus 7 was er nog voldoende! (€205,79)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EkSTzfMl.jpg

De NAS-systemen zijn helaas uitgezonderd van de BTW-actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-05 22:10

rik

In Almere was er een mooie lege bak onder het bordje Moto G :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ranjo
  • Laatst online: 23:57
Zaterdag een GoPro Hero Black HD 3+ gekocht in MM Eindhoven. Natuurlijk gehoopt op de btw actie die zou komen. Helaas zegt de site dat de GoPro buiten de actie valt.

Toch vandaag maar langs gegaan bij de fotoafdeling. Stond daar op een bordje dat wel korting/tegoed gegeven kan worden op accessoires bij aankoop van een product die niet met de actie mee doet. Ik dus verteld dat ik gehoopt had op het terug krijgen van de btw. Er werd aangegeven dat ik bij de servicebalie wellicht een waardebon zou krijgen die ik vandaag dan nog moest uitgeven, opzich prima :)

Bij de servicebalie stonden ze even te kijken, maar nadat ze navraag deden leek het te kunnen. Vervolgens moest ik naar een kassa lopen, die opnieuw niet wist hoe het precies moest. De "hoofd" servicebalie stond er gelukkig naast, en keek naar mijn factuur. Daarop stonden ook 2 sd kaarten en de headstrap op die ik had mee besteld. Ze vond het een beetje raar om nou alsnog een tegoedbon te geven. Gevolg: ik kreeg gewoon de btw in cash terug _/-\o_

Toen ik even door vroeg hoe dit allemaal kon werd verteld dat dit alleen in Eindhoven op de foto afdeling zo geregeld is. Deze oplossing hadden ze zelf ook allemaal vrij last minute geregeld. Ik vind het allemaal prima.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:31
Wingie schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 20:48:
Zo vanmiddag naar de nieuwe mm in apeldoorn geweest mijn wacom pen&touch teruggebracht geen korting ivm accessoire. MAAR mijn synology 414 (in Zwolle gekocht afgelopen za) en toch korting gekregen voor 347,47 kon ik hem weer meenemen. (419 winkelprijs)

Heeft me wel bijna 2 uur gekost en heb de thuiskopieerheffing eraf kunnen halen men ging direct dit aanpassen voor alle synology's. Maar doordat ik wel 3* terug van service Bali naar binnen moest en weer andere medewerker kreeg te spreken weet ik niet of ze dit er nu af gehaald hebben! toen ik het vroeg gaf ze aan de kassa zet dit er bij maar ik heb net in de korting meegenomen.

Ikke blij mooiste nieuwe NAS
Doen de Nassen hier gewoon mee of zaten ze bij jou niet op te letten?
Welk argument heb je gebruikt voor de thuiskoppie heffing?

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:28
In rdam centrum doen de samsung 7000 serie tv's wel mee denk ik. Zag er een sticker op met btw korting + 250 cashback nog. Was een 55f7000 ofzo, weet t niet meer precies. was rond de 1900 met btw korting en rond de 1700 met de cashback . Weet de exacte prijzen niet meer.En ernaast een bordje met de algemene uitzonderingen, maar dit zal dan wel een uitzondering zijn dan daar.

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 402565

Nadat gisteren door een 2-tal medewerkers van MM werd bekend dat de Kobo Aura HD en Kobo Glo bewust in het magazijn achtergehouden worden ("uitverkocht"), maar ook vanwege het feit dat sommige MM deze aanbiedingen wel hadden, maar de webshop niet, voel ik me een beetje besodemieterd met de BTW actie.

Ik wilde een Kobo Glo in de MM webshop kopen (ben niet van plan om helemaal naar een MM winkel te gaan) maar aangezien die daar niet meedeed aan de BTW actie, heb ik zonet maar besloten om een Kobo Aura bij BCC te kopen voor een ex BTW prijs. Voordeel is dat de reader morgen al geleverd wordt.

MM... Ik ben toch niet gek ... dat ik me door jullie laat bedonderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Jansenn schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 21:37:
Begin deze avond MM Groningen aardig rustig, grootste slag was gisteren al geslagen.

Ik heb helaas geen idee of de Nexus 5 aanwezig is, de Nexus 7 was er nog voldoende! (€205,79)

[afbeelding]
In Breda lagen ook nog minstens een stuk of 20 Nexus 7. Wel meldde de verkoper dat het schap iedere dag leeg is, en dat ze het iedere dag weer vol zetten.

De Essent-actie is nog t/m 2 februari geldig:
• je krijgt 1 jaar groene stroom/gas met een vaste prijs
• je krijgt, als je geen bedenktermijn wil, meteen 175 euro aan kado-bonnen mee; als je wel een bedenktermijn wil, dan krijg je de kado-bonnen na vier weken

Vanvavond ben ik bij de MM overgestapt naar Essent. Ze zijn met dit pakket ongeveer 60 euro duurder dan het pakket welke ik nu van Nuon heb, maar ik kreeg nu dus meteen 175 euro retour, waar ik meteen het grootste deel van de Nexus 7 mee heb betaald. Nuon gaf me na een jaar 130 euro terug, dat komt dus min-of-meer overeen.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DateTime.Now
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Verdorie :(

sta ik net mijn mijn random reader in de handen is die nexus van het net :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-05 16:01

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

thomasv93 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 21:47:
Verdorie :(

sta ik net mijn mijn random reader in de handen is die nexus van het net :'(
Morgen (waarschijnlijk al na middernacht) zal er wel weer een nieuwe lading zijn.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DateTime.Now
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
rockhopper schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 21:48:
[...]

Morgen (waarschijnlijk al na middernacht) zal er wel weer een nieuwe lading zijn.
En anders cross ik het land door. Toch bedankt voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jansenn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-05-2018
Morpheusk schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 21:43:
[...]

Nou ben ik ook wel nieuwsgierig want ik heb er zojuist ook 1 gekocht bij MM Groningen (DS414).

Nog gevraagd maar hij deed niet mee met de BTW-actie, prijs: € 389,99 + €1,21 thuiskopieheffing.
Beetje raar dat elke Media Markt zijn eigen spelregels heeft, misschien morgen even proberen.

Edit: prijs is in de webshop €389.- (link)

[ Voor 12% gewijzigd door Jansenn op 30-01-2014 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:45
Jansenn schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 21:52:
[...]

Nou ben ik ook wel nieuwsgierig want ik heb er zojuist ook 1 gekocht bij MM Groningen (DS414).

Nog gevraagd maar hij deed niet mee met de BTW-actie, prijs: € 389,99 + €1,21 thuiskopieheffing.
Beetje raar dat elke Media Markt zijn eigen spelregels heeft, misschien morgen even proberen.
Nou de prijs van de webshop wordt wel vaak gewoon overgenomen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yolliebollie
  • Laatst online: 08-10-2024
Iemand die verstand heeft van facturen die MediaMarkt verstuurd bij een online bestelling?
Zus heeft vandaag haar pakket al gekregen zonder track&trace mail en zonder factuur.
Ik heb nog niks binnen maar vandaag wel track&trace mail gekregen inclusief factuurbestand.
Bij pakket van mijn vader is perongeluk het verkeerde e-mail adres ingevuld (bij account van mm inmiddels wel gewijzigd) waardoor we niet weten of hij track&tracemail + factuur heeft gekregen, maar het pakketje is vandaag wel aangekomen.
Iemand een idee of en hoe aan deze facturen is te komen? Of worden ze nog naar het factuuradres gestuurd? Bellen en mailen is bij MM niet de snelste optie, waardoor we graag eerst wat info inwinnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
yolliebollie schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 21:55:
Iemand die verstand heeft van facturen die MediaMarkt verstuurd bij een online bestelling?
Zus heeft vandaag haar pakket al gekregen zonder track&trace mail en zonder factuur.
Ik heb nog niks binnen maar vandaag wel track&trace mail gekregen inclusief factuurbestand.
Bij pakket van mijn vader is perongeluk het verkeerde e-mail adres ingevuld (bij account van mm inmiddels wel gewijzigd) waardoor we niet weten of hij track&tracemail + factuur heeft gekregen, maar het pakketje is vandaag wel aangekomen.
Iemand een idee of en hoe aan deze facturen is te komen? Of worden ze nog naar het factuuradres gestuurd? Bellen en mailen is bij MM niet de snelste optie, waardoor we graag eerst wat info inwinnen :)
Die krijg je niet, staan gewoon online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvhouwel
  • Laatst online: 21-05 19:13
In Bergen op Zoom wilde ik vanmorgen toch ook even kijken of er iets was te regelen voor een Synology NAS en 2 schijven, maar dat lukte mooi niet hoor. Geen cent korting.
Ze hielden zich precies aan de regels van de landelijke MediaMarkt kreeg ik te horen.

Wel grappig dan, dat ze de Sonos voorraad wel zonder btw aanbieden ondanks dat die uitgesloten zouden zijn. Toen ik daar naar vroeg wisten ze het niet, andere afdeling mijnheer ... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yolliebollie
NotSoSteady schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 21:55:
[...]

Die krijg je niet, staan gewoon online.
Hmm naar mijn idee heb ik mijn account bij MediaMarkt wel redelijk goed afgespeurd. Kan wel de orderbevestiging downloaden maar geen factuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
yolliebollie schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 21:58:
[...]

Hmm naar mijn idee heb ik mijn account bij MediaMarkt wel redelijk goed afgespeurd. Kan wel de orderbevestiging downloaden maar geen factuur.
Mijn bestelgeschiedenis -> Afdrukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yolliebollie
NotSoSteady schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 22:00:
[...]

Mijn bestelgeschiedenis -> Afdrukken
Dat is toch de opdrachtbevestiging ipv factuur? Of veranderd dat na een paar dagen in factuur..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
yolliebollie schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 22:02:
[...]

Dat is toch de opdrachtbevestiging ipv factuur? Of veranderd dat na een paar dagen in factuur..?
Dat noem ik een factuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 322555

Heb je toch een mbps gescoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yolliebollie
Ik heb zelf via de mail een factuur gekregen die er compleet anders uit ziet. Maar bedankt voor de hulp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wingie
  • Laatst online: 22:11
Morpheusk schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 21:43:
[...]

Nassen doen niet mee maar mevr. Bij SB berekende het wel en ja dan wil ik het ook wel hebben als toegezegd is >:)
Gewoon verwezen naar de site van de Rijksoverheid en toegelicht dat zonder hd er geen opslag is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
tvhouwel schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 21:56:
In Bergen op Zoom wilde ik vanmorgen toch ook even kijken of er iets was te regelen voor een Synology NAS en 2 schijven, maar dat lukte mooi niet hoor. Geen cent korting.
Ze hielden zich precies aan de regels van de landelijke MediaMarkt kreeg ik te horen.

Wel grappig dan, dat ze de Sonos voorraad wel zonder btw aanbieden ondanks dat die uitgesloten zouden zijn. Toen ik daar naar vroeg wisten ze het niet, andere afdeling mijnheer ... 8)7
Ik heb zelf altijd een beetje een gemengd gevoel bij de MM in BoZ. Ik rij liever naar de Saturn in Rotterdam of de MM in Breda, daar zijn ze meestal een stuk soepeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Ri
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:42
Bij MM Hoorn gister om kwart voor 6 in de rij gestaan voor de MBPr 13 (8gb + 256 SSD).
Was als eerste bij de MBP stand maar helemaal geen één op voorraad.
Wou bijna weggaan, en toen toch maar op het idee gekomen om te bestellen.
Gelukkig mocht dit, en kan ik de MacBook ophalen als die geleverd wordt voor de actieprijs! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 00:12
Dat is zeker geen factuur, op de factuur moet het factuurnummer, het btw-nummer en nog een aantal zaken staan, anders is ie niet geldig. Zie http://www.belastingdiens...plichte_gegevens_factuur/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:22
T-Ri schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 22:28:
Bij MM Hoorn gister om kwart voor 6 in de rij gestaan voor de MBPr 13 (8gb + 256 SSD).
Gelukkig mocht dit, en kan ik de MacBook ophalen als die geleverd wordt voor de actieprijs! >:)
Daar doen ze bij MM Eindhoven dus niet aan mee. Op=op policy :( Enige MBPr die ze vanmorgen nog hadden was de 8GB/128GB (864).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:36

thijsco19

KTM 990 SMT

Vanavond maar even de nexus 7 besteld. Met die korting is hij erg lekker geprijsd.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 576362

Bij Media Markt Arena doen alle Ps3 game consoles en alle Wii U game consoles ook mee met de actie.

Dus 247,10 voor een wii u bundel, en ong 146 euro voor het goedkoopste Ps3 pakket.

Geld wel alleen in de filiaal staat er bij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

T-Ri schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 22:28:
Pff...en ik krijg overal alleen maar te horen dat nabestellen niet kan 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 576362

Nabestellen doen ze bij MM Arena ook gewoon op macbooks etc.. Weet niet of dat zo blijft alleen. Zal vast wel een limiet op zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-06 09:01
Mijn vraag gaat over de SONY DSC-RX100 compact-fotocamera. Dit is het 2012 model en niet de veel duurdere SONY DSC-RX100 II (2013 model), die niet te koop is bij de mediamarkt.

De SONY DSC-RX100 heeft enige tijd in de webshop gestaan voor €372,-. Dit is inclusief de btw actiekorting (goedkoopste PW prijs €411,- incl. verzending). Op de mediamarkt site stond wel dat deze camera niet leverbaar is in de webshop en dat een lokale mediamarkt bezocht moet worden. Inmiddels is deze camera niet meer op te zoeken in de webshop, maar ik heb de pagina open staan en die is wel opvraagbaar (maar zonder prijs).

De mediamarkt waar ik de camera wil kopen is die in Eindhoven. Bellen om voorraad en prijs te checken lukt niet, er wordt gewoon niet opgenomen.

Mijn vragen:
- heeft iemand anders deze camera toevallig gekocht (welke mediamarkt maakt niet uit), en voor welke prijs.
- heeft iemand een idee of deze camera op voorraad is in Eindhoven.

Bij voorbaat dank!

[ Voor 6% gewijzigd door SpeedingWilly op 30-01-2014 22:55 ]

Drone Insight - De plek waar jouw drone avontuur een vlucht krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-05 14:37
Ik denk dat het ook wel wat scheelt als je 10 minuten na de start van de actie al met lege handen staat of een dag later nog een keer aan komt zetten...

Morgen komt mijn KDL42w655 al binnen van de BCC O+, hopelijk houd die het wat langer vol dan mijn vorige tv (kdl40w4500 met een defecte T-con module ;w )

Ik loop misschien morgen ff binnen bij MM ehv, twijfel of ik een LG pad/nexus 7 wil om aan te pielen, als ik er ben en ik kom die camera tegen stuur ik wel ff een dm.

[ Voor 21% gewijzigd door Bastard op 30-01-2014 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Azrael schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 22:28:
[...]

Dat is zeker geen factuur, op de factuur moet het factuurnummer, het btw-nummer en nog een aantal zaken staan, anders is ie niet geldig. Zie http://www.belastingdiens...plichte_gegevens_factuur/
Je hebt gelijk, vreemd, want ik heb deze week 3 PS4's van Saturn binnen gekregen, zat ook geen factuur bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 25-06-2023
NotSoSteady schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 22:46:
[...]

Je hebt gelijk, vreemd, want ik heb deze week 3 PS4's van Saturn binnen gekregen, zat ook geen factuur bij.
je krijgt hem op je mail je factuur.

[ Voor 13% gewijzigd door cangri op 30-01-2014 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 516869

fredkroket schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 22:26:
[...]

Ik heb zelf altijd een beetje een gemengd gevoel bij de MM in BoZ. Ik rij liever naar de Saturn in Rotterdam of de MM in Breda, daar zijn ze meestal een stuk soepeler.
De Saturn in Rotterdam is inmiddels gesloten. Er komt naar verluid een nieuwe Saturn elders in Rotterdam, eind dit jaar of volgend jaar. Je hebt er wel eentje in Dordrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zap8
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-02 00:59

zap8

do ya wanna bump

SpeedingWilly schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 22:43:
Mijn vraag gaat over de SONY DSC-RX100 compact-fotocamera. Dit is het 2012 model en niet de veel duurdere SONY DSC-RX100 II (2013 model), die niet te koop is bij de mediamarkt.

De SONY DSC-RX100 heeft enige tijd in de webshop gestaan voor €372,-. Dit is inclusief de btw actiekorting (goedkoopste PW prijs €411,- incl. verzending). Op de mediamarkt site stond wel dat deze camera niet leverbaar is in de webshop en dat een lokale mediamarkt bezocht moet worden. Inmiddels is deze camera niet meer op te zoeken in de webshop, maar ik heb de pagina open staan en die is wel opvraagbaar (maar zonder prijs).

De mediamarkt waar ik de camera wil kopen is die in Eindhoven. Bellen om voorraad en prijs te checken lukt niet, er wordt gewoon niet opgenomen.

Mijn vragen:
- heeft iemand anders deze camera toevallig gekocht (welke mediamarkt maakt niet uit), en voor welke prijs.

Bij voorbaat dank!
Ik was vanavond in MM Arena, daar werd me verteld dat de camera hoogstwaarschijnlijk helemaal niet meer leverbaar is (End-Of-Live). Ze schijnen wel behoorlijk wat gehad te hebben, echter waren die binnen no time weg. Overigens geven ze op alle camera's die niet binnen de actie vallen gewoon 10% korting. Interessant als je bv voor de Lumix GM1 gaat, scheelt toch weer even 70 euro. Overigens te duur voor mij.

Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:30
Als het vandaag op de webshop uitverkocht is, kan het dan voorkomen dat het morgen weer op voorraad is? Geen telefoon, maar bij een gasfornuis :/

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniszx
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-05 23:08
De LG V500 G pad 8.3 is wel heerlijk geprijsd op het moment, 244,03 euro met een cashback van 50 euro maakt 194.03 euro. Iemand die weet of hij nog beschikbaar is in Leeuwarden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
Weet iemand trouwens of het klopt dat de MM helemaal geen thuiskopie heffing afdraagt (terwijl we het wel betalen)? Had dit onlangs gelezen in een bericht van Hardware.info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
Strider schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 23:10:
Als het vandaag op de webshop uitverkocht is, kan het dan voorkomen dat het morgen weer op voorraad is? Geen telefoon, maar bij een gasfornuis :/
gisteren hadden ze rond 00:00 de voorraad weer bijgevuld online webshop weet niet of dit iedere dag is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:34
Wil morge nikon d5200 kopen in breda,zal die nog beschikbaar zijn...of was de run op cameras zo groot dat ze net als of doen dat die uitverkocht is?

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
Denniszx schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 23:11:
De V500 G pad 8.3 is wel heerlijk geprijsd op het moment, 244,03 euro met een cashback van 50 euro maakt 194.03 euro. Iemand die weet of hij nog beschikbaar is in Leeuwarden?
In de winkel kost hij 247 excl. kopie heffing. In Heerlen hadden ze het gelukkig gematcht met de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ter informatie: Media Markt Arena heeft nog BAKKEN VOL met Window RT 32GB (220 oid) en 64GB (280 oid) tablets. En de Sennheiser Momentum zwart is dan wel in de webshop uitverkocht maar daar hadden ze ook genoeg van. En de Nexus 2012 voor 150 euro hadden ze ook enorme hoeveelheden van.

[ Voor 46% gewijzigd door Slashdotter op 30-01-2014 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zap8
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-02 00:59

zap8

do ya wanna bump

Slashdotter schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 23:13:
Ter informatie: Media Markt Arena heeft nog BAKKEN VOL met Window RT 32GB (220 oid) en 64GB (280 oid) tablets.
Blijkbaar niet zo gewild dus ;)

Aanyway er waren vanavond nog genoeg iPad Airs en Mini Retina's over(schijnt vandaag nog een nieuwe voorraad gekomen te zijn). Er stonden nog 2 iMacs 27 inch. De verkoper zei dat ze door de macbooks heen waren en er ook geen nieuwe voorraad meer zou komen.

EN voor de mensen die het nog niet wisten in Amsterdam Arena zijn alle iPhones met 10% korting. En ze hadden er nog heel veel.

[ Voor 17% gewijzigd door zap8 op 30-01-2014 23:23 ]

Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniszx
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-05 23:08
Meessen schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 23:12:
[...]

In de winkel kost hij 247 excl. kopie heffing. In Heerlen hadden ze het gelukkig gematcht met de website.
Ik ga er even een nachtje over slapen, beste aanbieding voor zo'n tablet. Ben alleen bang dat het een hebbedingetje is naast mijn smartphone... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Laatst online: 00:05
Slashdotter schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 23:13:
Ter informatie: Media Markt Arena heeft nog BAKKEN VOL met Window RT 32GB (220 oid) en 64GB (280 oid) tablets. En de Sennheiser Momentum zwart is dan wel in de webshop uitverkocht maar daar hadden ze ook genoeg van. En de Nexus 2012 voor 150 euro hadden ze ook enorme hoeveelheden van.
Nu de T100 nog... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas_buyandsell
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-05 22:48
WiLLoW_TieN schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 18:07:
Ga zo eens struinen in MM Alkmaar van 18:45 tot 19:45 als ik nog voor iemand ergens naar
kan kijken of iets kan vragen Email maar ;)
Deze Tweaker maakt waar wat hij zo terloops belooft:
Voor een mede-tweaker die hij nog nooit ontmoet heeft scoorde hij de laatste LG G Pad 8.3 bij MM Alkmaar. Bedankt _/-\o_ (en tot morgen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
zap8 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 23:07:
[...]
Ik was vanavond in MM Arena, daar werd me verteld dat de camera hoogstwaarschijnlijk helemaal niet meer leverbaar is (End-Of-Live). Ze schijnen wel behoorlijk wat gehad te hebben, echter waren die binnen no time weg. Overigens geven ze op alle camera's die niet binnen de actie vallen gewoon 10% korting. Interessant als je bv voor de Lumix GM1 gaat, scheelt toch weer even 70 euro. Overigens te duur voor mij.
Bedank voor je reactie. Vreemd dat ze zeggen dat de camera EOL is. Sony heeft deze camera naast zijn veel duurdere opvolger nog gewoon in haar assortiment.

Hopelijk willen ze me morgen telefonisch wel helpen. Ik heb weinig zin om voor niets naar de mediamarkt te gaan. Hopelijk hebben ze m wel op voorraad in Eindhoven, met 10% korting ipv 17% toch het overwegen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Ri
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:42
Anoniem: 322555 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 22:38:
[...]

Pff...en ik krijg overal alleen maar te horen dat nabestellen niet kan 7(8)7
Ben maar blij ook dat ze hem besteld hebben.
Was er als 1e, en ze hadden ze niet op voorraad. Lijkt me raar bij een actie, dat er helemaal geen voorraad is van iets, wat wel mee doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartmans1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:16
SpeedingWilly schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 22:43:

Mijn vragen:

Bij voorbaat dank!
Vanavond hadden wij hem nog op voorraad in Rotterdam Centrum, zou je eventueel morgen kunnen proberen. Weet uiteraard niet of deze dan nog steeds op voorraad is, kan ik pas morgenavond checken wanneer ik begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 31-05 22:32
Amaze86 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 23:12:
Wil morge nikon d5200 kopen in breda,zal die nog beschikbaar zijn...of was de run op cameras zo groot dat ze net als of doen dat die uitverkocht is?
Rond 18.30 lagen er nog wel wat. Veel D3200's in allerlei kits, maar ook de D5200. Viel me niet tegen. Ik heb vandaag 'gepast' en ben wel blij dat ik uiteindelijk voor die 7 tientjes meer toch voor de D7000 ben gegaan.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartmans1
Musta schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 21:44:
In rdam centrum doen de samsung 7000 serie tv's wel mee denk ik. Zag er een sticker op met btw korting + 250 cashback nog. Was een 55f7000 ofzo, weet t niet meer precies. was rond de 1900 met btw korting en rond de 1700 met de cashback . Weet de exacte prijzen niet meer.En ernaast een bordje met de algemene uitzonderingen, maar dit zal dan wel een uitzondering zijn dan daar.
Klopt. Zelfde geldt voor de F8000. 40 inch, 46 en 55 inch van beide modellen doen mee. BTW korting en nog een €250,- cashback van Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
Kartmans1 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 23:38:
[...]

Klopt. Zelfde geldt voor de F8000. 40 inch, 46 en 55 inch van beide modellen doen mee. BTW korting en nog een €250,- cashback van Samsung.
al met die actie zijn ze duurder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Kartmans1 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 23:35:
[...]

Vanavond hadden wij hem nog op voorraad in Rotterdam Centrum, zou je eventueel morgen kunnen proberen. Weet uiteraard niet of deze dan nog steeds op voorraad is, kan ik pas morgenavond checken wanneer ik begin.
Was dat Ook voor €372,-?

Helaas heb ik de tijd en de mogelijkheid niet om daarvoor naar Rotterdam te gaan. Dus ik ga morgen naar MM Eindhoven bellen, en als dat niet lukt over een paar maandjes via de PW een (web)shop zoeken die voor vergelijkbare prijzen de camera verkoopt.

Wat voor acties zoals deze van de mediamarkt zijn er bij andere winkels te verwachten de komende tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurk738
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
cangri schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 23:41:
[...]

al met die actie zijn ze duurder ;)
Klopt, bij MM Rijswijk stond bijv de UE55F7000 incl btw korting voor €1982,64 (excl 250 cashback)
Kost bij plattetvdiscounter.nl €1849 (excl 250 cashback)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
jurk738 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 23:46:
[...]

Klopt, bij MM Rijswijk stond bijv de UE55F7000 incl btw korting voor €1982,64 (excl 250 cashback)
Kost bij plattetvdiscounter.nl €1849 (excl 250 cashback)
weet niet maar een mede tweaker had Samsung UE46F7000 voor 1404 inclusief actie en ik had hem voor 1199 zonder cashback gezien:) dus vandaar denk een gewaarschuwde mens telt voor 2 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartmans1
SpeedingWilly schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 23:43:
[...]

Was dat Ook voor €372,-?

Helaas heb ik de tijd en de mogelijkheid niet om daarvoor naar Rotterdam te gaan. Dus ik ga morgen naar MM Eindhoven bellen, en als dat niet lukt over een paar maandjes via de PW een (web)shop zoeken die voor vergelijkbare prijzen de camera verkoopt.

Wat voor acties zoals deze van de mediamarkt zijn er bij andere winkels te verwachten de komende tijd?
Ik dacht van wel, heb het kort langs zien komen bij een collega. En gisteren zelf 1 op de bon gezet, maar kan me het helaas niet meer herinneren. In ieder geval rond dat bedrag. Succes nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 576346

Iemand die toevallig weet waar de Samsung RSA1UHMG nog staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 576385

*knip*

[ Voor 96% gewijzigd door gambieter op 31-01-2014 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:46
yolliebollie schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 22:05:
[...]

Ik heb zelf via de mail een factuur gekregen die er compleet anders uit ziet. Maar bedankt voor de hulp :)
Komt die factuur uiteindelijk wel in je account te staan online? Plus is je factuurdatum gelijk aan je besteldatum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
xminator schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 00:16:
[...]

Komt die factuur uiteindelijk wel in je account te staan online? Plus is je factuurdatum gelijk aan je besteldatum?
ja besteldatum is factuur datum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

bas_buyandsell schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 23:27:
Deze Tweaker maakt waar wat hij zo terloops belooft: Voor een mede-tweaker die hij nog
nooit ontmoet heeft scoorde hij de laatste LG G Pad 8.3 bij MM Alkmaar. Bedankt _/-\o_ (en tot morgen).
Nu nog € 50, cashback fixen en je hebt 'n LG G Pad voor € 200 :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deejaytraxxx
  • Laatst online: 01-01-2023
Nou wat een apart verhaal die btw akte.

Woensdag avond op de webshop gekeken voor een MacBook Pro retina 15 inch. Was voorradig. kwartier laten in de media markt zelf, eerst was er geen voorradig toen had k geluk volgens de verkoper want waren er nog 2 en 5 min later waren er ineens geen meer. terug naar huis webshop op en helaas daar stond ie niet meer op.

Donderdagochtend diverse mediamarkten gebeld en overal lang in de wacht gestaan.
Uiteindelijk bij maastricht hadden ze er nog 7 liggen volgens de telefoniste.

Eind van de middag toen ik er in de buurt was nog eens gebeld en toen kreeg ik te horen
dat ze uitverkocht waren. Maar goed dat ik toch maar even de media markt ben ingelopen want ze hadden er gewoon nog een stuk of 10 op een palletje liggen.

Heb dus mooi de 15 inch 16gb ram 512gb ssd gescoord met de korting.

Dus mijn tip is laat je niet meteen afschepen met uitverkocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 576385

*knip*

[ Voor 93% gewijzigd door gambieter op 31-01-2014 02:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

deejaytraxxx schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 01:01:
Nou wat een apart verhaal die btw akte.

Woensdag avond op de webshop gekeken voor een MacBook Pro retina 15 inch. Was voorradig. kwartier laten in de media markt zelf, eerst was er geen voorradig toen had k geluk volgens de verkoper want waren er nog 2 en 5 min later waren er ineens geen meer. terug naar huis webshop op en helaas daar stond ie niet meer op.

Donderdagochtend diverse mediamarkten gebeld en overal lang in de wacht gestaan.
Uiteindelijk bij maastricht hadden ze er nog 7 liggen volgens de telefoniste.

Eind van de middag toen ik er in de buurt was nog eens gebeld en toen kreeg ik te horen
dat ze uitverkocht waren. Maar goed dat ik toch maar even de media markt ben ingelopen want ze hadden er gewoon nog een stuk of 10 op een palletje liggen.

Heb dus mooi de 15 inch 16gb ram 512gb ssd gescoord met de korting.

Dus mijn tip is laat je niet meteen afschepen met uitverkocht...
Volgens mij zijn die telefonistes gewoon compleet gaar gebeld na een paar uur en zeker na een paar dagen. Ook al weer meer reden voor MM om het allemaal wat strakker te regelen. Misschien dat ik nog een poging doe morgen om de winkel nog eens te bezoeken, iemand nog idee of het handig is om 's ochtends te gaan of beter juist op goed geluk ergens 's middags als niemand het verwacht? Hoe laat komt de truck met nieuwe voorraad normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:06
Bij mediamarkt amsterdam gisteren weer een typische actie. DE surface pro 128 stond weer op de site voor 495. In de winkel hadden ze nog een laatste 64 gb versie liggen. Deze kon echter alleen mee voor de prijs van 495 wat natuurljk niet echt zinnig is. Dus alsnog ter plekke in de webshop besteld. Voor wie nog een surface pro 64 zoekt, er ligt er dus nog eentje bij de Mediamarkt Arena. Mogeljk dat een andere afdelingssjef wel realistische korting geeft.... :P

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
bas_buyandsell schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 23:27:
[...]

Deze Tweaker maakt waar wat hij zo terloops belooft:
Voor een mede-tweaker die hij nog nooit ontmoet heeft scoorde hij de laatste LG G Pad 8.3 bij MM Alkmaar. Bedankt _/-\o_ (en tot morgen).
Graag gedaan ;)
CLB schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 00:19:
[...]

Nu nog € 50, cashback fixen en je hebt 'n LG G Pad voor € 200 :)
Met de thuisheffingskorting erbij wordt het dan € 203,15 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
pven schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 21:45:
[...]

In Breda lagen ook nog minstens een stuk of 20 Nexus 7. Wel meldde de verkoper dat het schap iedere dag leeg is, en dat ze het iedere dag weer vol zetten.

De Essent-actie is nog t/m 2 februari geldig:
• je krijgt 1 jaar groene stroom/gas met een vaste prijs
• je krijgt, als je geen bedenktermijn wil, meteen 175 euro aan kado-bonnen mee; als je wel een bedenktermijn wil, dan krijg je de kado-bonnen na vier weken

Vanvavond ben ik bij de MM overgestapt naar Essent. Ze zijn met dit pakket ongeveer 60 euro duurder dan het pakket welke ik nu van Nuon heb, maar ik kreeg nu dus meteen 175 euro retour, waar ik meteen het grootste deel van de Nexus 7 mee heb betaald. Nuon gaf me na een jaar 130 euro terug, dat komt dus min-of-meer overeen.
Weet je hoe het zit als je oude enrgie contract nog langer loopt dan half jaar? Dan werd de boete toch als welkomscadeau gegeven? Ipv mediamarkt bonnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NYfan
  • Laatst online: 29-12-2022
Nou zag ik vanmorgen toch echt zo goed als alle MacBooks Pro weer op de MM site staan, en voordat ik goed en wel mijn creditcard kan pakken zijn ze er weer vanaf. Alweer uitverkocht? Foutje? :? :?

Ga straks voor de zekerheid ook nog even bij MM Utrecht naar binnen, wie weet..... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
NYfan schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 08:50:
Nou zag ik vanmorgen toch echt zo goed als alle MacBooks Pro weer op de MM site staan, en voordat ik goed en wel mijn creditcard kan pakken zijn ze er weer vanaf. Alweer uitverkocht? Foutje? :? :?

Ga straks voor de zekerheid ook nog even bij MM Utrecht naar binnen, wie weet..... 8)7
gisteren gebeurde hetzelfde, toen kon ik snel 1tje bestellen (bij mij rond de middag). Ik heb zelf het idee dat dit bestellingen zijn die gereserveerd zijn voor klanten in de webshop, maar die dan niet hun bestelling afronden.

Nu maar hopen dat ze vandaag verzenden, kan het nieuwe speelgoed dit weekend ingericht worden.

[ Voor 7% gewijzigd door Sander op 31-01-2014 08:54 ]

Pagina: 1 ... 26 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
<center><h1>WAARSCHUWING: DIT TOPIC IS <b>NIET</b> BEDOELD OM ZELFZOEKVRAAGJES TE STELLEN!</h1></center>

Svp geen verzoekjes om kopieen van kassabonnen e.d.

Helaas is dit topic verworden tot een dumpplek waar luie vraagjes worden gedumpt. Zoals op Tweakers.net overal de bedoeling is: <b>eerst</b> zelf op zoek gaan, en als je een vraag stelt, dan ook laten zien dat je het geprobeerd hebt. Bij herhaald gebrek aan inzet kunnen sancties volgen, en zal het topic mogelijk op slot gaan. Benadeel svp de mede-tweakers niet en laat het niet zover komen.

Lees de <a href='http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1576345'><b>FAQ</b></a> in de openingspost, daar worden bijna alle vragen in beantwoord.