[29-01 t/m 02-02] MediaMarkt BTW weg ermee actie

Pagina: 1 ... 25 ... 31 Laatste
Acties:
  • 333.170 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graizie
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12:49
Net even in de MM Zwolle geweest. Bij de servicebalie oogde het niet druk. Ook de winkel zelf viel me reuze mee qua drukte. Op de telecomafdeling lag de Nexus 5 nergens meer, maar een medewerker gaf aan dat ze achter nog wel de witte variant hadden liggen.

/algemene info :)

Groningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
Meessen schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 12:56:
Echt wtf, nu is de lg cash back ingegaan op de LG G Pad en is hij ineens niet meer op voorraad in de webshop :/
Wilde hem juist bestellen |:(
Je bent niet de enige die daar gebruik van wilt maken dus andere zijn je voor met bestellen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
job_h schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:29:
Nou ik heb om 1 minuut over 6 gister een zwarte Nexus 5 besteld voor €330 en ik heb hem zojuist al binnen gekregen. Het is een 312K model, dus de laatste revisie (311K had al wat verbeteringen) :)
Ik heb een 401. Besteld om 18.10, opdrachtbevestiging om 19.09, geen T'n'trace, maar wel om 11 uur vanochtend de vaste vriendelijk pakketbezorger aan de deur :)
offtopic:
snap niet dat die niet met kerst langs de deur gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoth
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 23-12-2024
Vanmorgen bij de BCC geweest om 103 Euro op te halen van een laptop die ik daar vorige week gehaald had en nu bij de MM in de aanbieding is. De winkel was 20 minuten open en de verkoper vertelde me dat ze alleen nog maar klanten hadden gehad die geld waren kwamen halen in plaats van uitgeven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houtkern
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 31-05 21:08
NightHawk4 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 08:42:
Hmpf zat te kijken naar een ASUS MeMO Pad HD 7 16GB Blauw die de hele week 119 euries was, nu is hij in de webshop teruggezet naar 139 :(
Iemand ervaringen of dit in de winkels dan ook zo is of alleen in de webshop?
Media Markt zit ook niet helemaal naast de deur (Ede of Apeldoorn), iemand nog andree acties gezien van Apeldoorn die vandaag opengaat of alleen de BTW actie? :9
De prijs was 119 omdat vorige week Scheer en Foppen een BTW vrij actie had waarbij de memopad HD 119 euro was. Toen de actie voorbij was hebben gingen de prijzen bij veel zaken weer omhoog. De blauwe ME173 ligt bij MM Ede voor iets minder dan 94 euro in de bakken. Dus aantrekkerlijker dan de 119 euro - actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vistajevski
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-06 16:22
Ik heb een tv-tje bij BCC besteld. Scheelde toch weer 25 euro met de goedkoopste aanbieder vóór de BTW-actie. Overigens ging de prijs bij BCC meteen weer omhoog nadat hij bij de webshop van de Mediamarkt uitverkocht was. Ik heb dus net op tijd toegehapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbeverdam
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-03-2019
sjong schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 09:49:
[...]

Gisteren in de MM in Almere de Philips 42PFL7008 gekocht en daar krijg je de Hue lampen set er wel bij.
Van Mediamarkt of via de Philips website? Via de Philips site kun je Mediamarkt niet selecteren als winkel als je je registreerd voor de Hue actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-06 23:12

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Houtkern schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:04:
[...]

De prijs was 119 omdat vorige week Scheer en Foppen een BTW vrij actie had waarbij de memopad HD 119 euro was. Toen de actie voorbij was hebben gingen de prijzen bij veel zaken weer omhoog. De blauwe ME173 ligt bij MM Ede voor iets minder dan 94 euro in de bakken. Dus aantrekkerlijker dan de 119 euro - actie.
Klopt maar de btw-actie was alleen het weekend en de prijs bij MM webshop bleef tot dinsdagmorgen op 119 staan. Maar uiteindelijk door een medetweaker op het idee gebracht om de Asus MemoPad 10 te gaan halen voor 167 euro, en 30 euro cashback van Asus (aankoop geldig t/m 31-01) :P
Staat niet meer op de webshop van MM maar nog wel bij BCC (heb ik hem vanmorgen opgehaald), 2 tientjes meer dan die HD 7 (ding is wel erg klein btw) maar dat zal zoonlief van 7 worst wezen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:37
Sander schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 12:41:
Gisteravond stonden de MacBooks allemaal als uitverkocht, net toch een 13" Retina voor mijn vriendin kunnen bestellen! :-)
Welke?
Linkje?

Als ik op de site zoek (naar Apple 13"), zie ik alleen 2x MB Air en een MB (zónder Retina)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvanderploeg
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-06 18:09
rbeverdam schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:11:
[...]

Van Mediamarkt of via de Philips website? Via de Philips site kun je Mediamarkt niet selecteren als winkel als je je registreerd voor de Hue actie.
MediaMarkt is (dacht ik) de enige verkoper die de Philips Hue lampen meteen meelevert. Via andere verkopers loopt de levering van de lampen via Philips zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:39

vhal

ಠ_ಠ

zap8 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 00:56:
[...]

Garantie bij MM is soms nou ook niet al te best, en dat is zacht uitgedrukt. Doe maar es Googlen
Dat is wellicht waar maar de meeste fabrikanten zien MM wel als een officieel verkooppunt voor hun artikelen.
Deathchant schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 09:51:
Nou, ik ben gister dus zowel in Heerlen geweest als in Maastricht, omdat ik hoopte dat ik de Canon 5D mark 3 toch ergens kon meepikken.

In Heerlen is de losse body niet meer te krijgen, maar deed ook niet mee in de actie. Echter zijn er nog 2 "pakketten" met de 5Dmark3 die wel meedoen.

- 5D3 + tekentablet + adobe pakket voor 2799 euro. Ik kon dit afdingen naar 2625 euro maximaal (zoals ook eens in een folder gestaan heeft). Maar goed, ik kan niks met een tekentablet en het adobepakket.

- 5D3 + 24-105 lens voor teveel geld....ik geloof na de korting dat ik uitkwam op rond de 3200 euro, maar daar heb ik niet meer naar gevraagd.

Door gekacheld naar Maastricht en daar vertelden ze me dat de 5D3 sowieso uit het assortiment ging :? Jaaaaaaja...vanwege de actie zeker....

Daar hadden ze nog 1 exemplaar liggen van de 5D3, en ik heb geprobeerd te onderhandelen als een wilde, maar ze wilden niet toegeven en ze bleven volhouden dat hij niet meedeed aan de actie.
De rij stond tot achter in de winkel opgekruld, vreselijk wat een chaos :P
De Wacomtekentablet en Adobe LR5 zijn een actie vanuit canon/wacom zelf en hebben niks met de MM te maken. Mijn 6D had nl. ook deze zaken voor de standaard prijs a 1599€ die ik mee kreeg voor €1430. De genoemde "kortingsprijs" voor de 5diii is eigenlijk nog té minimaal omdat hij standaard €2699 bij de grote cameraboeren (cameranu.nl, kameraexpress) is. Denk dat je het meer kans had gehad als je net een weekje eerder was geweest. Je zou de 6D nog kunnen overwegen welke ik echt een fijne camera vind.

[ Voor 71% gewijzigd door vhal op 30-01-2014 13:24 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-06 22:13
Houtkern schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:04:
[...]

Huh als ik op MM Webshop kijk is die blauwe 7" ASUS Memopad HD nog steeds € 115,93 :?

( Heb hem gisteravond ook nog besteld voor die prijs ! En intopic gemeld @ 22:14 )

[ Voor 3% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 30-01-2014 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-06 17:38

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Ik zou geen moeite doen om MediaMarkt (Eindhoven) te bellen. Je staat er nodeloos lang in de wachtrij! Ik wilde alleen vragen of ze de Asus Zenbook op voorraad hebben daar, aangezien die via de webshop is uitverkocht. |:(

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Ik ben ook al 5 minuten aan het wachten op Mediamarkt Rijswijk om de voorraad na te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houtkern
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 31-05 21:08
WiLLoW_TieN schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:18:
[...]

Huh als ik op MM Webshop kijk is die blauwe 7" ASUS Memopad HD nog steeds € 115,93 :?

( Heb hem gisteravond ook nog besteld voor die prijs ! En intopic gemeld @ 22:14 )
Klopt, zo nu en dan loont het om ook bij de echte winkel te gaan kijken. ;)

edit: en het is echt de ME173...

[ Voor 4% gewijzigd door Houtkern op 30-01-2014 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-06 22:13
Oeps verkeerd gelezen 8)7

[ Voor 92% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 30-01-2014 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:34
Chillz schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:13:
[...]

Welke?
Linkje?

Als ik op de site zoek (naar Apple 13"), zie ik alleen 2x MB Air en een MB (zónder Retina)
Vanochtend stond er wel een 13-inch rMBP op, maar dat was het oude model met Ivy Bridge-cpu, dikkere behuizing en tragere GPU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Als je de MM niet te pakken kan krijgen per telefoon kan je het misschien via Twitter proberen voor een navraag. Mijn ervaring is dat ze dan erg snel antwoorden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06:51

GS88

π raat

Me broertje had van de week de Sony WX300 gescoord, volgens mij zondag.. er was een dagaanbieding van Saturn (200 euro) waarop hij 'em bij MM heeft gehaald voor diezelfde prijs. Vandaag na teruggave van het verschil (ivm de BTW-actie) heeft ie er in totaal €165,xx voor betaald. Hij staat nu bij de Mediamarkt voor ~ €200,- (incl. de korting! Dus dat was eerst zonder korting ~ €240,-). :)

[ Voor 14% gewijzigd door GS88 op 30-01-2014 13:42 ]

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-06 23:12

NightHawk4

Lotte is Liev :>

WiLLoW_TieN schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:18:
[...]

Dat is dus de aangepaste btw aktieprijs, stond dinsdagmiddag tot woensdag weer voor 139 in de webshop.

Net toch nog even mijn lokale Saturn gebeld en de vriendelijke mevrouw vertelde mij netjes dat Saturn niet meegaat want het betreft een aktie 8)7
.....jamaar mevrouw jullie noemen het toch allemaal aktie als jullie goedkoop zijn? :?
U kunt natuurlijk altijd in de winkel bij de verkoper vragen of wij die prijs ook kunnen leveren... ;w

Hoop maar dat hun gewone garantie beter is dan hun prijsgarantie :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:44
Vandaag een Philips FlexCare+ HX6972/34 gekocht. Was helemaal de kortingactie vergeten, maar moest wel lachen om de "korting".

Volgens de fysieke kassa koste dit product namelijk "normaal" 149 euro, terwijl deze nu was afgeprijsd voor 123 euro en dat terwijl hij 114 is op de website van mediamarkt.

Nou is het in mijn geval geen ramp en wist vooraf van het verschil, maar moet je verdomd goed opletten wat wel een daadwerkelijke aanbeiding is en wat een hoax is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acizane80
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-03-2024
Meessen schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 12:56:
Echt wtf, nu is de lg cash back ingegaan op de LG G Pad en is hij ineens niet meer op voorraad in de webshop :/
Wilde hem juist bestellen |:(
Hij zat ruim op voorraad in mm Maastricht gisterenavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 25-06-2023
saturn doet dit jaar wel lastig voorgaande jaren gingen ze keurig mee met de laagste prijs.
toen deze actie er was had daar nog een mooie tablet windows 8 gekocht overigens was deze nergens meer te verkrijgen maar saturn ging wel mee. overigens hele goede verkoper je zag daadwerkelijk dat deze verkoper wou verkopen en niet dat die er zomaar voor niets stond zoals bij veel verkopers.

maarja saturn gaat waarschijnelijk slecht (rotterdam vestiging al gesloten) dus vandaar dat ze niet meer mee doen aan deze actie :+ ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NYfan
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-12-2022
Satch schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:35:
Als je de MM niet te pakken kan krijgen per telefoon kan je het misschien via Twitter proberen voor een navraag. Mijn ervaring is dat ze dan erg snel antwoorden. :)
Hmmm, mijn ervaring is dat ze helemaal niet antwoorden en heb al meerdere keren via twitter wat vragen gesteld.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-04 21:19
SalimRMAF schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:23:
Ik zou geen moeite doen om MediaMarkt (Eindhoven) te bellen. Je staat er nodeloos lang in de wachtrij! Ik wilde alleen vragen of ze de Asus Zenbook op voorraad hebben daar, aangezien die via de webshop is uitverkocht. |:(
Heb zojuist een rondje gemaakt in de winkel, geen Zenbooks meer.

Wel de Asus Taichi (met dubbele schermen) en een flink prijskaartje, volgens mij rond de 1200 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JantjeBr
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-06 09:17
Heeft iemand de Canon 70-200 L f/4 IS de laatste tijd gevolgd in de webshop en hier een printscreen o.i.d. van? Lokale MM zegt de prijs absoluut niet verhoogd te hebben, terwijl ik 100% zeker ben dat het objectief twee weken geleden geen 1293 maar 1079 kostte. Zelf kan ik geen cache vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.sharp
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:57
RvH photo schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 12:31:
Ik heb vorige week rond gebeld net zo lang tot ik een mediamarkt had die een imac 27" met fusion drive wilde bestellen. Vandaag mijn bon om laten zetten en het scheelt mij 350 euro. Ik ben blij! :*)
Bij welke MM was dit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hortz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:50
JantjeBr schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:56:
Heeft iemand de Canon 70-200 L f/4 IS de laatste tijd gevolgd in de webshop en hier een printscreen o.i.d. van? Lokale MM zegt de prijs absoluut niet verhoogd te hebben, terwijl ik 100% zeker ben dat het objectief twee weken geleden geen 1293 maar 1079 kostte. Zelf kan ik geen cache vinden.
L Lenzen vallen toch buiten de aanbieding van Mediamarkt (zie voorwaarden). Behalve als de lokale MM wel L lenzen meeneemt in de aanbieding.
Op internet is hij net wat goedkoper te vinden dan wat hij koste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatlinernl
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:27
Goed geslaagd vandaag in Cruquius.

Gisteren stond hier een foto van iemand in het topic met afwijkende voorwaarden voor daar. Veel minder uitsluitingen dus met een klein beetje hoop daarheen voor 2x 6D.

Er was nog 1 body en nog 1 kit met 24-105.

Beide meegenomen met BTW korting :)

5DIII deed ook mee, wel standaard prijs van 27XX volgens mij, waren er toen ik er was nog 3 van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Laatst online: 29-05 12:04
Hmm. Vanochtend die nieuw beat studios besteld - geld wel van rekening - geen order bevestiging.
Proberen te bellen, 48 minuten in de wacht gestaan. Geen antwoord.
Nu is hij uitverkocht..

Zijn ze verplicht om hem nu wel te leveren aangezien ik hem wel betaald heb?
Voordat ze zondag aankomen dat ik de volle mep mag betalen omdat ze maar geen antwoord geven.

Off topic
Voor de beats haters onder ons, de nieuwe studio's worden goed ontvangen
http://www.head-fi.org/t/...vs-audio-technica-ath-m50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JantjeBr
  • Laatst online: 02-06 09:17
Hortz schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:59:
[...]

L Lenzen vallen toch buiten de aanbieding van Mediamarkt (zie voorwaarden). Behalve als de lokale MM wel L lenzen meeneemt in de aanbieding.
Op internet is hij net wat goedkoper te vinden dan wat hij koste
Dat klopt inderdaad. Echter is dit in (waarschijnlijk) in veel MM-vestigingen bespreekbaar. Alleen heeft dat weinig zin als ze de prijs bijna 20 procent omhoog gooien. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HxsScorch
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-05 13:13
cangri schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:48:
saturn doet dit jaar wel lastig voorgaande jaren gingen ze keurig mee met de laagste prijs.
toen deze actie er was had daar nog een mooie tablet windows 8 gekocht overigens was deze nergens meer te verkrijgen maar saturn ging wel mee. overigens hele goede verkoper je zag daadwerkelijk dat deze verkoper wou verkopen en niet dat die er zomaar voor niets stond zoals bij veel verkopers.

maarja saturn gaat waarschijnelijk slecht (rotterdam vestiging al gesloten) dus vandaar dat ze niet meer mee doen aan deze actie :+ ;(
Saturn op zuidplein is dicht omdat er een enorme winkel in het centrum van rotterdam komt. Bouwtekeningen staan al op de lokatie en dit is echt een ENORME winkel. Hierdoor heffen ze hun winkel op zuidplein op (Welke trouwens helemaal niet slecht liep).

Saturn en MM is 1 pot nat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-06 23:38
LG G Pad 8.3 besteld in de kleur wit. Zwart was al uitverkocht maar ik vind wit hem mooier staan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NYfan
Iemand ervaring met bestellen via de mediaMarkt.DE site? Daar zijn de prijzen aanzienlijk lager dan de normale prijzen in NL. Of kan dat überhaupt niet..... :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

NYfan schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:06:
Iemand ervaring met bestellen via de mediaMarkt.DE site? Daar zijn de prijzen aanzienlijk lager dan de normale prijzen in NL. Of kan dat überhaupt niet..... :? :?
en wat ga je dan doen met je garantie als je het product in duitsland hebt gekocht? :')

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 322555

NotSoSteady schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:34:
[...]

Vanochtend stond er wel een 13-inch rMBP op, maar dat was het oude model met Ivy Bridge-cpu, dikkere behuizing en tragere GPU.
Net stond de 4 128 retina okt 13 even beschikbaar online. Inmiddels al niet meer. Heb zelf niet toegeslagen overigens, twijfelde wel even maar denk dat ik toch spijt zou krijgen van de magere specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragrootenboer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-04 19:59
kingggerald schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:02:
[...]

Saturn op zuidplein is dicht omdat er een enorme winkel in het centrum van rotterdam komt. Bouwtekeningen staan al op de lokatie en dit is echt een ENORME winkel. Hierdoor heffen ze hun winkel op zuidplein op (Welke trouwens helemaal niet slecht liep).

Saturn en MM is 1 pot nat ;)
Ik heb begrepen van een vriend die daar tot kort heeft gewerkt, dat het juist helemaal NIET liep. Vergis je niet, het volk wat op zuid komt is een heel ander type volk wat in het centrum zelf komt. De meeste mensen hebben op zuid toch minder te besteden. Wat ik begreep is dat de winkel op zuid juist dicht moest, omdat die na al die jaren nog steeds verlies maakte.

Vandaar dat ze nu dus ook uit willen wijken naar het centrum om zo meer inkomsten te generen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 25-06-2023
Ragrootenboer schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:11:
[...]

Ik heb begrepen van een vriend die daar tot kort heeft gewerkt, dat het juist helemaal NIET liep. Vergis je niet, het volk wat op zuid komt is een heel ander type volk wat in het centrum zelf komt. De meeste mensen hebben op zuid toch minder te besteden. Wat ik begreep is dat de winkel op zuid juist dicht moest, omdat die na al die jaren nog steeds verlies maakte.

Vandaar dat ze nu dus ook uit willen wijken naar het centrum om zo meer inkomsten te generen.
dat leek me logisch ze gaan echt geen winkel dicht gooien als het loopt. was al te verwachten saturn loopt zoiezo minder dan mediamarkt. ook al zijn het de zelfde ''winkels'' maakt nog niets uit als het niet loopt het niet. en al komt er een grote nieuwe winkel ze gooien het niet zomaar dicht. maar waar zijn die bouwtekeningen dan? en waar kan je dat zien? ben wel nieuwsgierig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vertigoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-05 09:01

vertigoo

Welcome to the jungle

NYfan schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:06:
Voor sommige artikelen zoals high-end tv's is dat inderdaad een goede optie. Waarschijnlijk kun je niet in NL laten afleveren en moet je dus naar Duitsland rijden om je product op te halen. Als het stuk is moet je het vaak ook terug naar Duitsland sturen voor garantie. Bij TV's heb je vaak dat ze ingesteld zijn voor bepaalde providers en dat bijv. een Ziggo smartcard niet out-of-the-box wil werken.
Voor welk product was je aan het kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NYfan
vertigoo schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:15:
[...]

Voor sommige artikelen zoals high-end tv's is dat inderdaad een goede optie. Waarschijnlijk kun je niet in NL laten afleveren en moet je dus naar Duitsland rijden om je product op te halen. Als het stuk is moet je het vaak ook terug naar Duitsland sturen voor garantie. Bij TV's heb je vaak dat ze ingesteld zijn voor bepaalde providers en dat bijv. een Ziggo smartcard niet out-of-the-box wil werken.
Voor welk product was je aan het kijken?
MacBook Pro 15" die hier nergens meer te krijgen is.... en inderdaad is afleveren in Nederland niet mogelijk heb ik intussen gezien. Volgens mij kan ik altijd gebruik maken van Apple garantie onafhankelijk van het land van aanschaf. heb wel eens een ipod in USA gekocht en daarmee nooit tegen dat probleem aangelopen, gewoon hier altijd goed geholpen... Ik denk er nog eens over na... want het scheelt op de normale pprijs toch €250,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heintzer
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07:55
Flatlinernl schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:59:
Goed geslaagd vandaag in Cruquius.

Gisteren stond hier een foto van iemand in het topic met afwijkende voorwaarden voor daar. Veel minder uitsluitingen dus met een klein beetje hoop daarheen voor 2x 6D.

Er was nog 1 body en nog 1 kit met 24-105.

Beide meegenomen met BTW korting :)

5DIII deed ook mee, wel standaard prijs van 27XX volgens mij, waren er toen ik er was nog 3 van.
In Rotterdam Alexander deden de 6D en 5DIII niet mee aan de BTW actie, wel hadden ze een lokale actieprijs. 6D kit met 24-105 voor 2069 (hadden helaas alleen een refurbished liggen) en 6D body voor 1471. Heb zelf een 6D body meegenomen. Actieprijzen van de 5DIII weet ik niet meer exact, maar waren alsnog aan de hoge kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitDyl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05 09:02
Weet iemand of je voor de prijs garantie weer terug moet naar het zelfde filiaal of dat je ook naar een andere mediamarkt kan? Heb namelijk de macbook vorige week in Rotterdam gekocht. Maar parkeren is daar lastig, ik ga liever even bij Rijswijk langs voor mn centjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylannx3
  • Laatst online: 04-11-2024
hdtracer schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 12:31:
[...]

Hoe heb je die via de site met personeelskorting besteld dan?
Jaa ik heb via de site besteld. Heb wel een mailtje gekregen voor mijn aankoop en factuur. Ook al een bestellingnummer gekregen. Maar track en trace nog niet in zicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:43
HitDyl schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:19:
Weet iemand of je voor de prijs garantie weer terug moet naar het zelfde filiaal of dat je ook naar een andere mediamarkt kan? Heb namelijk de macbook vorige week in Rotterdam gekocht. Maar parkeren is daar lastig, ik ga liever even bij Rijswijk langs voor mn centjes.
Ik moest terug naar Enschede om het verschil terug te krijgen.. Kon het niet in Apeldoorn terug krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitDyl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05 09:02
Xaero schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:22:
[...]

Ik moest terug naar Enschede om het verschil terug te krijgen.. Kon het niet in Apeldoorn terug krijgen
En je had het origineel in Enschede gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdtracer
  • Laatst online: 10:36
Dylannx3 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:21:
[...]

Jaa ik heb via de site besteld. Heb wel een mailtje gekregen voor mijn aankoop en factuur. Ook al een bestellingnummer gekregen. Maar track en trace nog niet in zicht.
Hoe wordt je personeelskorting dan eraf geteld? De webshop weet toch niet dat je medewerker bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Piet91 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:17:
Zojuist een zwarte Nexus 5 besteld voor €330 in de webshop. Leuk. :9
En zojuist bezorgd. Erg snel gegaan dus ondanks mail van MM dat door drukte langer kon duren.

Dus mensen! Afbeeldingslocatie: http://i.fokzine.net/s/bye.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:45

Metalfreak

Hoije woh!

NYfan schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:18:
[...]

MacBook Pro 15" die hier nergens meer te krijgen is.... en inderdaad is afleveren in Nederland niet mogelijk heb ik intussen gezien. Volgens mij kan ik altijd gebruik maken van Apple garantie onafhankelijk van het land van aanschaf. heb wel eens een ipod in USA gekocht en daarmee nooit tegen dat probleem aangelopen, gewoon hier altijd goed geholpen... Ik denk er nog eens over na... want het scheelt op de normale pprijs toch €250,-
Je weet wel dat je dan een Duits toetsenbord krijgt he?

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fezoj
  • Laatst online: 02-06 22:29
Top actie Mediamarkt Ede. O-)

Heb mijn saturnbonnen ingeleverd om aankopen te doen bij MM. Mooie spiegelreflex, een nexus 5 gekocht.

Vandaag teruggegaan voor BTW. Verschil CONTANT terug gekregen. O+ Met laatste saturnbonnen tab gekocht, hield ik nog 75 euro over.

Nogmaals.... Top actie van mediamarkt! _/-\o_

Zeggen wat je denkt is zilver, weten wat het uitwerkt is goud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miranon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-05 17:07
Klopt het dat de extra bezorgservice van 15 euro ( http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/powerservice-bezorgen.html ) tijdens de btw-vrije dagen niet werkt? Ik heb een fornuis besteld en heb per email aangegeven dat ik gebruik wil maken van de extra bezorgservice, maar kreeg de volgende antwoord:
Vanwege het succesvolle verloop van de huidige BTW-actiedagen, hebben wij helaas niet de mogelijkheid dit met onze transportservice te overleggen. Wij moeten u dan ook teleurstellen en melden dat wij u hiermee niet van dienst kunnen zijn.
:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HxsScorch
cangri schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:15:
[...]

dat leek me logisch ze gaan echt geen winkel dicht gooien als het loopt. was al te verwachten saturn loopt zoiezo minder dan mediamarkt. ook al zijn het de zelfde ''winkels'' maakt nog niets uit als het niet loopt het niet. en al komt er een grote nieuwe winkel ze gooien het niet zomaar dicht. maar waar zijn die bouwtekeningen dan? en waar kan je dat zien? ben wel nieuwsgierig!
Als je in de stad loopt, tegenover het stadhuis/bij het oude luxor in de buurt.

Ik heb mijn bericht gevormd op basis van informatie die ik enkele maanden gezien heb. Ze draaiden niet heel veel onder de meeste vestigingen en de vestiging MM bijerlandselaan blijft ook nog steeds open. Deze draait meer verlies dan Saturn ZP.

Maargoed, we gaan het zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 575189

HOPPAAA
Laptopje is al bezorgd!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:17
Zijn er nog tweakers die ergens de Panasonic TX-P50ST60E hebben zien staan?

Heb verschillende MM's gebeld, maar op Almere na niet op voorraad, en Almere heeft per twitter aangegeven dat ze alleen showmodel hebben. Maarja, reserveren lukt niet, en ik moet 1.5uur reizen voordat ik in Almere ben :+

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perlian
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-02 13:51
Andre21 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 12:36:
[...]

Ik was gister tussen 20:30 en 21:30 in Ede. Ik vond het er behoorlijk druk, en er stond een aardig rijtje voor de kassa waar mensen de BTW terug konden krijgen van eerdere aankopen.
Ook was elke normale kassa open, met rijen tot in de gangpaden, maar het liep aardig door.

Zelf ging ik voor een Saeco Espressomachine. Het model wat ik wilde stond er wel (demo), maar was niet op voorraad. :? . Kon wel besteld worden.
Nog even op internet gekeken, maar in de webshop stond hij niet, en bij andere webshops was hij duurder. Behalve bij BCC, maar daar was hij ook niet op voorraad. En het BCC filiaal 50 meter verderop was dicht helaas.

Anyway.. toch maar besteld in de winkel. Levertijd 7 - 10 werkdagen.
Daarna met bon in de kassa rij om te betalen, en met niks naar huis te gaan haha..
Uiteindelijk 10 minuten in de rij gestaan en dat nog terwijl een vrouw een Samsung Galaxy telefoon betaalde in briefjes van 20 en muntgeld wat niet helemaal gepast uitkwam.. moeilijk moeilijk...
Met de lunch de MM Rijswijk naar binnen gelopen en de philips saeco hd8769 moltio gekocht. Aangezien ze de 100 Euro Retour actie hadden verlengd tot einde maand (voor alleen de Media Markt en de Saturn) heb ik dat ook nog even kunnen meepikken. Scheelt wel:

Apparaat bij goedkoopste webshop voor 671 Euro. Nu voor 810/1.21 - 100 = 569 Euro !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Nu online
Strider schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 15:26:
Zijn er nog tweakers die ergens de Panasonic TX-P50ST60E hebben zien staan?

Heb verschillende MM's gebeld, maar op Almere na niet op voorraad, en Almere heeft per twitter aangegeven dat ze alleen showmodel hebben. Maarja, reserveren lukt niet, en ik moet 1.5uur reizen voordat ik in Almere ben :+
Bedankt die pik ik zo eventjes op _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HxsScorch
hdtracer schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:33:
[...]

Hoe wordt je personeelskorting dan eraf geteld? De webshop weet toch niet dat je medewerker bent?
Het is niet mogelijk om als personeel korting te verkrijgen op de webshop. Personeel kan hiervoor een verzoek indienen voordat de actie begint. Enkel Holding personeel krijgt deze mogelijkheid. De overige vestigingsmedewerkers kunnen enkel bij hun eigen winkel bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patox
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:19
Piet91 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:45:
[...]

En zojuist bezorgd. Erg snel gegaan dus ondanks mail van MM dat door drukte langer kon duren.

Dus mensen! [afbeelding]
Bedoel je dat je geen Track & Trace hebt ontvangen en dat hij zomaar binnen is gekomen ;-) ?

Mijn vriendin heeft gisteren rond 8 ook een Nexus 5 besteld maar ze heeft nog geen bericht o.i.d. Dus we hopen stiekem dat hij wordt bezorgd zonder enig bericht van te voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loenerd
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-04-2024
w4rguy schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:08:
[...]

en wat ga je dan doen met je garantie als je het product in duitsland hebt gekocht? :')
B
Garantie is volgens mij Europees geregeld. Een product mag niet geweigerd worden, enkel kun je soms geen gebruik maken van de extra services zoals homeservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio861
  • Laatst online: 02-06 19:11
hoe laat besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:36

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Nexus 5 is alweer uitverkocht op website; guess i was lucky :)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HxsScorch
Loenerd schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 15:28:
[...]

B
Garantie is volgens mij Europees geregeld. Een product mag niet geweigerd worden, enkel kun je soms geen gebruik maken van de extra services zoals homeservice.
Garantiebepalingen zijn europees geregeld. Echter geld garantie alleen in land van aankoop, tenzij anders aangegeven door de fabrikant/leverancier.

Voorbeeld is dat Apple wereldwijd garantie geeft voor het 1e jaar maar bijv Samsung per continent werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meho
  • Laatst online: 02-06 17:35
Geen verzendbericht gekregen, maar mijn Nexus 5 is wel geleverd net. 18:10 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:36
Gisteren toch nog geld terug gekregen van de TV die ik vorige week heb gekocht. Werkt prima dus :Y

Overigens wel de zelfde filiaal. Voor ons stonden mensen in de rij die producten 3 weken terug hadden gekocht en die kregen ook een x bedrag terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricardo-
  • Laatst online: 15-04-2020
Zojuist mijn Macbook Air ontvangen (iets na 18:00 besteld), geen track&trace ontvangen of iets dergelijks, maar postbode stond opeens voor de deur :)

[ Voor 8% gewijzigd door Ricardo- op 30-01-2014 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartie89
  • Laatst online: 17-12-2024
R0y. schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 15:34:
Gisteren toch nog geld terug gekregen van de TV die ik vorige week heb gekocht. Werkt prima dus :Y

Overigens wel de zelfde filiaal. Voor ons stonden mensen in de rij die producten 3 weken terug hadden gekocht en die kregen ook een x bedrag terug.
Is het per se nodig om naar hetzelfde filiaal terug te gaan?
Ik kom vanavond bij een ander filiaal in de buurt dan dat ik mijn Nexus 5 gehaald heb dinsdag, dus zou wel makkelijk zijn als ik daar mijn geld terug kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 575189

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coazter
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-05 18:12
Net de Memopad HD7 blauw besteld. In de winkel (MM Utrecht) niet meer op voorraad (je verwacht het niet) en bij BCC was het alleen nog afhalen bij een winkel 40km verderop, dat was ook geen optie. Ook hier na het betalen een 404 scherm en vooralsnog geen bevestiging per mail. Omdat ik mijn wachtwoord vergeten ben heb ik maar gekozen voor 'eenmalige klant' of iets dus kan ook niets nakijken verder. We wachten het maar af. Shopkorting zal wel helemaal niet gelukt zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door coazter op 30-01-2014 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-05 21:25

DancePlaza

ninja

damn you mediamarkt, arena heeft geen mbp 13 retina's 8gb 256gb meer op voorraad. Ze gaan de voorraad ook niet aanvullen :(

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 31-05 23:11

UTADDICT

NERF

DancePlaza schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 15:50:
damn you mediamarkt, arena heeft geen mbp 13 retina's 8gb 256gb meer op voorraad. Ze gaan de voorraad ook niet aanvullen :(
Nog wel 15"?

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcod2
  • Laatst online: 14:32
Iemand bij de mediamarkt Den Haag of Alphen aan de Rijn de Pioneer AVH-X7500 gezien? Zoetermeer net geweest en hadden hem niet assortiment. Den Haag en Alphen krijg ik niet aan de lijn en webshop is die tijdelijk uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio861
Ben benieuwd, Post NL komt hier altijd rond 17.00.

heb geen track trace o.i.d gehad maar lees hier en daar berichten dat je die ook niet gekregen hoeft te hebben... fingers crossed 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:28
Tussen de middag naar de MM in Apeldoorn geweest om de LG G Pad te kopen.
Normaal 290-299. In de actie 242. Komt nog cash back van LG overheen. Dus mooie tablet voor nog net geen 200 inclusief thuiskopieheffing.

Apeldoorn is gisteravond geopend. Het was er ook tussen de middag redelijk druk en alle medewerkers waren hard aan het werk. Gelukkig was het wel goed te doen als klant.
Gisteravond hebben er mensen 2 uur in de rij buiten staan wachten. De dranghekken stonden er nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Laatst online: 12:26
Was gisteren avond in MM Roermond,ben namelijk opzoek naar de Nokia Lumia 1520. Deze hadden ze Niet in Roermond. Ik zag iemand lopen met dit toestel toen ik vroeg waar hij deze vandaan had zij hij mm Eindhoven en dat er nog 4 op voorraad waren. Vandaag mm Roermond en mm Eindhoven gebeld, in roermond niet bekend met dit toestel en in Eindhoven was het er niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakkie123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-05 10:51
Stond hier in Breda om 9.45 al voor de deur. Niet een macbook pro retina 13.3 inch 8gb ram 256gb ssd te krijgen. Voorraad wordt ook niet meer aangevuld. Erg jammer voor een actie die nog tot en met zondag duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
coazter schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 15:44:
Net de Memopad HD7 blauw besteld. In de winkel (MM Utrecht) niet meer op voorraad (je verwacht het niet) en bij BCC was het alleen nog afhalen bij een winkel 40km verderop, dat was ook geen optie. Ook hier na het betalen een 404 scherm en vooralsnog geen bevestiging per mail. Omdat ik mijn wachtwoord vergeten ben heb ik maar gekozen voor 'eenmalige klant' of iets dus kan ook niets nakijken verder. We wachten het maar af. Shopkorting zal wel helemaal niet gelukt zijn.
ondanks de nodige moeite met de site is de shopkorting hier wel gelijk goed gegaan en staat daar al in het systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrameWork.
  • Laatst online: 12:10
Zojuist mijn Sony lens binnengekregen die ik gisteravond (17:58) via de webshop had besteld. Gaat om de SEL35F18 voor de Nex camera's. Scheelde toch 50 euro met de goedkoopste webshop! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurdjuh
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-05 16:19
Ik ga vanavond een kijkje nemen bij Media Markt alkmaar.
Kijkend naar een home cinema set, wellicht een soundbar.

Zal natuurlijk net weer zo wezen dat de goed aangeschreven modellen/duurdere modellen buiten de actie vallen 8)7

A day without sunshine is like, you know, night.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-06 12:34
sjakkie123 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 16:16:
Stond hier in Breda om 9.45 al voor de deur.
Je weet dat er gisteren vanaf 18.00 uur ook al wat mensen langs zijn geweest om dingen te kopen he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 13:34
Ik was vanochtend bij de MediaMarkt Emmen, extreem rustig en alle MacBook's lagen er ook nog wel. Niks meegenomen, ik vond het Retina-scherm eigenlijk wel redelijk meevallen hoeveel scherper alles eruit ziet en qua prestaties zal het ook niet veel beter zijn dan de 2012 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177141

gisteravond naar MM in Rotterdam centrum. Kwam wel erg moeilijk binnen. Ik was er om 20:20 uur. stond een groep of 40 man voor de deur te wachten en maar wachten. na 20 minuten zei de beveiliging dat MM niet meer openging ivm brandgevaar. Iedereen boos en liep weg. Ik dacht: ja, natuurlijk, dat zeggen ze wel. Maar na een half uur zullen ze wel weer mensen binnen laten. Ze willen wel verkopen toch? Had ik het bij het rechte eind. Na een half uur lieten ze gewoon weer mensen binnen!!! Ik mijn toshiba laptop gekocht Satellite L50-A-1EH.

Let op! de prijs was in de winkel duurder dan op de website. Maar dat wordt wel aan gepast op de bon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ice T
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-05 14:57
Anoniem: 177141 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 16:47:
gisteravond naar MM in Rotterdam centrum. Kwam wel erg moeilijk binnen. Ik was er om 20:20 uur. stond een groep of 40 man voor de deur te wachten en maar wachten. na 20 minuten zei de beveiliging dat MM niet meer openging ivm brandgevaar. Iedereen boos en liep weg. Ik dacht: ja, natuurlijk, dat zeggen ze wel. Maar na een half uur zullen ze wel weer mensen binnen laten.
Er waren wat ongeregeldheden geweest, vandaar dat het op slot ging. Dat werd blijkbaar de filialen rond gebeld, want dat hoorde ik de medewerkers in Breda elkaar vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Laatst online: 23-05 20:07
Zojuist een nieuwe vaatwasser besteld. Was even zoeken want een aantal zijn met korting niet echt heel veel goedkoper als je de pricewatch er even naast houdt.... Uiteindelijk de juiste gevonden en ook echt met harde korting erop. :)

Kan die ouwe vliegmachiene de deur uit. :p

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san1954
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:22
san1954 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 12:06:
Is het iemand gelukt om, ondanks de uitsluiting van Sonos-produkten, in Amsterdam toch korting te krijgen op iets (met name de Playbar) van Sonos? Zo ja, welk filiaal in Amsterdam?
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
  • Laatst online: 01-06 16:31
Webshop is telefonisch niet bereikbaar. Ik heb een bestelling geplaatst maar de afleveradres moet gewijzigd worden. Ik kan de zending niet weigeren, omdat ik midden in de verhuizing zit en nog geen sleutels heb gekregen. Ik kan ook de bezorgdatum niet wijzigen en heb ook geen tracktrace ontvangen en ook geen definitieve bevestiging gekregen. Ik probeer de order te wijzigen maar maar de klantenservice zegt dat het al door het systeem is gegaan en dat ik het moet weigeren aan deur (terwijl ik er niet ben..).

0900 - 6334262758 is toch het juiste nummer? hebben ze de stekkers eruit getrokken?

[ Voor 5% gewijzigd door Monkeydancer op 30-01-2014 17:00 ]

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ohnotheydidnt
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-06-2023

ohnotheydidnt

Ik hou van koekjes.

Moto G 16gb gehaald. MM Groningen; 189 euro plus 6 euro blabla bijdrage. Maar goedkoper dan PW prijs :) Ze hadden 8gb liggen in de winkel; en toen ik er naar vroeg waren er echt net 10 minuten daarvoor (~half 4) nieuwe 16gbs binnengekomen :D

Koekje d'r bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
  • Laatst online: 29-11-2022
Weet iemand hier het email adres van de Media Markt Nederland? Ik had nu gemaild en kwam bij de vestiging uit waar ik de spullen heb gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:39

pposthoorn

Constructeur

Monkeydancer schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 16:59:
Webshop is telefonisch niet bereikbaar. Ik heb een bestelling geplaatst maar de afleveradres moet gewijzigd worden. Ik kan de zending niet weigeren, omdat ik midden in de verhuizing zit en nog geen sleutels heb gekregen. Ik kan ook de bezorgdatum niet wijzigen en heb ook geen tracktrace ontvangen en ook geen definitieve bevestiging gekregen. Ik probeer de order te wijzigen maar maar de klantenservice zegt dat het al door het systeem is gegaan en dat ik het moet weigeren aan deur (terwijl ik er niet ben..).

0900 - 6334262758 is toch het juiste nummer? hebben ze de stekkers eruit getrokken?
Als PostNL hem bezorgd dan kan je volgens mij na de eerste bezorgpoging het afleveradres wijzigen online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordofthelints
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-01-2024

lordofthelints

Evil_ivanhoe in former GoTlife

Ik heb mijn Nikon 16-35 VR binnen, wat een monsterlijk mooi objectief zeg! :P

Moederborden..... Kunnen die in de afwasmachine??? || Specs, zie: http://specs.tweak.to/list/2481

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177141

TheLostSonOfGod schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 16:50:
[...]

Er waren wat ongeregeldheden geweest, vandaar dat het op slot ging. Dat werd blijkbaar de filialen rond gebeld, want dat hoorde ik de medewerkers in Breda elkaar vertellen.
Ik geloofde dat verhaal van brandveiligheid al niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 363633

idem voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-04 14:26
Hmm, nog steeds geen T&T code gekregen (of überhaupt dat hij verzonden is), terwijl ik gisteren heb besteld. Hoop dat ze het niet verkloten :+

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-05 12:00
Gisteren om 18:40 mijn Nexus 5 besteld, echter staat er bij mijn tracktrace sinds vanmorgen al zending wordt voorbereid door verzender.
Zijn er meer mensen die hun product al binnen hebben met de zelfde melding ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Laatst online: 07:25
MM ALkmaar gaat verhuizen. Er staan dus ook aardig wat extra "aanbiedingen".
Verwacht er niet te veel van maar als je net op zoek bent naar is speciaals dan weet je maar nooit.

Er staan een denk 4 TV's in de aanbieding van 46inch en 50inch.
Denk wat ik zo zag niet het allernieuwste model maar een LG van 50 inch voor ik meen 321 euro is natuurlijk wel leuk voor een dit bedrag. Weet helaas geen typenummer.

Er stond (boven) in een bak nog 1 nieuwe Synology DS112+ nas voor 125 euro. Leuke prijs voor iemand die niet te veel ruimte opslag nodig heeft.

Ik was zo weer weg en zoals altijd niets bijzonders kunnen vinden >:)

Doe er eventueel je voordeel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio861
Jorrie schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 17:20:
Hmm, nog steeds geen T&T code gekregen (of überhaupt dat hij verzonden is), terwijl ik gisteren heb besteld. Hoop dat ze het niet verkloten :+
hier ook nog steed complete radiostilte helaas....

gisteren 21.00 besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Laatst online: 29-05 12:04
Valandin schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:01:
Hmm. Vanochtend die nieuw beat studios besteld - geld wel van rekening - geen order bevestiging.
Proberen te bellen, 48 minuten in de wacht gestaan. Geen antwoord.
Nu is hij uitverkocht..

Zijn ze verplicht om hem nu wel te leveren aangezien ik hem wel betaald heb?
Voordat ze zondag aankomen dat ik de volle mep mag betalen omdat ze maar geen antwoord geven.

Off topic
Voor de beats haters onder ons, de nieuwe studio's worden goed ontvangen
http://www.head-fi.org/t/...vs-audio-technica-ath-m50
Ondertussen nog steeds geen orderbevestiging. Wel zie ik op de mijn bestelling pagina;
"op voorraad, direct leverbaar; in behandeling"
Telefonisch contact met ze niet mogelijk, mail krijg je geen antwoord op.
Aangezien ik als keuze 'Afhalen bij mediamarkt' had gekozen ben ik maar even naar de betreffende mediamarkt gegaan. Zag inderdaad dat ze de koptelefoon op voorraad hebben.
Willen ze hem niet meegeven, ik moet wachten tot de 'voor mij bestemde' koptelefoon apart binnen komt en dat dat tot 5 werkdagen kan duren maar ze mijn ordernummer niet in hun systeem kunnen terugvinden.

Handig!
Toch maar afwachten op een reactie op mijn mailtje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
  • Laatst online: 01-06 16:31
Scorpio861 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 17:27:
[...]

hier ook nog steed complete radiostilte helaas....

gisteren 21.00 besteld
De bestelling is wel doorgekomen aangezien ik zo net een mail gestuurd had met daarin een vraag om mijn bestelling te wijzigen:

"Geachte meneer Lieu,

Hartelijk dank voor uw contactopname met Media Markt.

Inmiddels is uw bestelling definitief verwerkt en gaat naar u verzonden worden. "

Ik heb geen ontvangstbevestiging gekregen noch een track en trace.

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRobin
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14:21
Gisteren om 18:30 een nexus 5 en nexus 7 besteld.
om 19:30 een eerste bevestiging gekregen van de order.

Sinds 23:00 stond de bestelling op verzonden naar magazijn.

Vandaag om 16:00 de T&T code gekregen via mail. Morgen middag komt het aan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-04 14:26
Ik heb inmiddels ook een T&T code gekregen, morgen binnen! :D

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkiz0r
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Net naar de MediaMarkt geweest in Enschede, hadden ze enkel nog maar een D5200 18-105mm die uit de doos is geweest, en die moest hetzelfde kosten als een nieuwe. Dat feestje ging dus niet door, misschien morgen maar even bij de BCC in Hengelo of bij de MediaMarkt in Hengelo kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dit topic is niet bedoeld voor allerlei andere zaken rondom MediaMarkt. Er zijn wat posts opgeruimd.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1 ... 25 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
<center><h1>WAARSCHUWING: DIT TOPIC IS <b>NIET</b> BEDOELD OM ZELFZOEKVRAAGJES TE STELLEN!</h1></center>

Svp geen verzoekjes om kopieen van kassabonnen e.d.

Helaas is dit topic verworden tot een dumpplek waar luie vraagjes worden gedumpt. Zoals op Tweakers.net overal de bedoeling is: <b>eerst</b> zelf op zoek gaan, en als je een vraag stelt, dan ook laten zien dat je het geprobeerd hebt. Bij herhaald gebrek aan inzet kunnen sancties volgen, en zal het topic mogelijk op slot gaan. Benadeel svp de mede-tweakers niet en laat het niet zover komen.

Lees de <a href='http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1576345'><b>FAQ</b></a> in de openingspost, daar worden bijna alle vragen in beantwoord.