[29-01 t/m 02-02] MediaMarkt BTW weg ermee actie

Pagina: 1 ... 24 ... 31 Laatste
Acties:
  • 333.182 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-06 17:37
Fijne medewerkers daar in Breda. Had een nieuwe tv op het oog die ik wilde hebben maar niet in de winkel zag staan. Toch eens gevraagd 'nee hoor, daar hebben we alleen het grotere model van. Die andere modellen hebben we ook nooit gehad'. Ik verbaasd, want iemand anders had me eerder die dag bevestigd dat er nog gewoon voorraad was. Bleek er in het magazijn toch nog voldoende te zijn. Hoezee!

Uiteindelijk met een nieuwe tv en moto g (8gb) naar huis gegaan. Rijen waren inderdaad wel enorm. +/- 25 minuten om binnen te komen en zo'n 40 minuten in de rij voor de kassa, pffff!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjong
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-05 21:31
Anoniem: 528711 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 00:30:
[...]

Registreer gelijk je tv op de website van Philips, dan heb je 5 jaar garantie i.p.v. 2 jaar.
http://www.philips.nl/e/p...-met-5-jaar-garantie.html

Ik heb deze tv een tijdje geleden gekocht, volgens mij kan je ook kiezen voor €100 cashback via Philips i.p.v. die lampen.
Bedankt voor de tip, ga ik vanavond zeker even registreren voor die extra garantie. _/-\o_
En bij de Mediamarkt heb je niet de keuze tussen lampen of cashback.
Daar krijg je altijd de lampen (mits ze dat niet vergeten zoals gister avond. Moest er nog wel specifiek naar vragen.

[ Voor 15% gewijzigd door sjong op 30-01-2014 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravocs
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 15:14
Heb rond kwart over acht een Moto G 8gb besteld op de webshop. Staat nu op 'verstuurd naar magazijn' dus ik hoop m morgen binnen te krijgen! Fijne actie :-)

(stiekem hoop ik nog op vandaag, maar dat zal wel ijdel blijken denk ik..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjong
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-05 21:31
rbeverdam schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 09:16:
[...]

Alleen officiële Philipsdealers doen mee. Mediamarkt is dat niet en dus kun je helaas ook de Hue of EUR 100 cashback niet krijgen. Op de site kun je wel 5 jaar garantie krijgen, maar bij de Hue actie staat Mediamarkt er niet bij :(
Gisteren in de MM in Almere de Philips 42PFL7008 gekocht en daar krijg je de Hue lampen set er wel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:50

Deathchant

Don't intend. Do!

Nou, ik ben gister dus zowel in Heerlen geweest als in Maastricht, omdat ik hoopte dat ik de Canon 5D mark 3 toch ergens kon meepikken.

In Heerlen is de losse body niet meer te krijgen, maar deed ook niet mee in de actie. Echter zijn er nog 2 "pakketten" met de 5Dmark3 die wel meedoen.

- 5D3 + tekentablet + adobe pakket voor 2799 euro. Ik kon dit afdingen naar 2625 euro maximaal (zoals ook eens in een folder gestaan heeft). Maar goed, ik kan niks met een tekentablet en het adobepakket.

- 5D3 + 24-105 lens voor teveel geld....ik geloof na de korting dat ik uitkwam op rond de 3200 euro, maar daar heb ik niet meer naar gevraagd.

Door gekacheld naar Maastricht en daar vertelden ze me dat de 5D3 sowieso uit het assortiment ging :? Jaaaaaaja...vanwege de actie zeker....

Daar hadden ze nog 1 exemplaar liggen van de 5D3, en ik heb geprobeerd te onderhandelen als een wilde, maar ze wilden niet toegeven en ze bleven volhouden dat hij niet meedeed aan de actie.
De rij stond tot achter in de winkel opgekruld, vreselijk wat een chaos :P

Dit is overigens wel de 2e keer al dat ik merk dat er beduidend meer flexibiliteit zit in Heerlen dan in Maastricht, op cameragebied dan he. Medewerkers in Heerlen zijn ook vriendelijker.

Je moet er toch maar tegen bestand zijn, zo'n gekte. Ik zou er niet willen werken ;)

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eggsforpedro
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-04 23:45
Kaap schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 08:58:
Zat nog te twijfelen of ik een Asus G750JH zou halen. Normale prijs 2009,-. Zojuist webshop gecheckt, verdwenen uit assortiment. Wat een trieste winkel is het toch :')
Ja man, super triest dat ze 17% korting geven, het product daardoor verkocht wordt, en ze dus geen voorraad meer hebben waardoor het niet meer zichtbaar is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
BCC past de prijzen zelf aan nav de mediamarkt en die is toch vaak leidend. Volgens mij hebben ze een heel team daar staan om alle prijzen en voorraaden van mm af te neuzen haha.

Ik ging gisteren om half 6 naar de BCC om een vriezer te kopen. De mm site was niet te zien maar via service.mediamarkt.nl weer wel. Daar stond de koelkast mooi te koop. In het systeem van BCC waren de prijzen ook al aangepast. Dus ik mocht het direct voor die prijs aanschaffen. Als de prijzen niet in het systeem waren aangepast dan had ik een dag moet wachten.

Gister gelijk besteld en warepel, vandaag op de mm site, vriezer niet meer te vinden! Ik blij :)

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 09:48
Gisteren in de wachtrij wel veel "domme" mensen gehoord zeg. "Geen btw, hoe doen ze dat dan met de belastingdienst?" "21% BTW" Bij de kassa kwam de vrouw voor mij net wat euro's te kort, en moest wat bij pinnen. Dat krijg je als de BTW verkeerd uitrekend >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-05 21:25

DancePlaza

ninja

Dacuuu schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 10:01:
Gisteren in de wachtrij wel veel "domme" mensen gehoord zeg. "Geen btw, hoe doen ze dat dan met de belastingdienst?" "21% BTW" Bij de kassa kwam de vrouw voor mij net wat euro's te kort, en moest wat bij pinnen. Dat krijg je als de BTW verkeerd uitrekend >:)
lol allemaal sbs camping volk met hun zuurverdiende zwartgeld :)

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loenerd
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-04-2024
ReseT schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 09:54:
BCC past de prijzen zelf aan nav de mediamarkt en die is toch vaak leidend. Volgens mij hebben ze een heel team daar staan om alle prijzen en voorraaden van mm af te neuzen haha.
Tegenwoordig doet een spider wonderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driedees
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:26
M'n slag geslagen hoor :P Moto G 8 GB en een strijkijzer (Tefal FV5370, scheelt toch paar euro met laagste in de pricewatch) besteld in de webshop. Jammer dat ik niet kon kiezen voor afhalen in de lokale MM.

It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-06 17:37
driedees schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 10:09:
M'n slag geslagen hoor :P Moto G 8 GB en een strijkijzer (Tefal FV5370, scheelt toch paar euro met laagste in de pricewatch) besteld in de webshop. Jammer dat ik niet kon kiezen voor afhalen in de lokale MM.
Met de drukte in die winkels wil je dat toch niet joh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert Grootje
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-05 21:39
Waarschuwing ! Dit is een positive reaktie !

17:50 Aansluiten in een kleine rij bij MediaMarkt Alphen aan de Rijn.
18:02 Bij de mobile afdeling
18:02 Verkoper: Goedenavond, waar kan ik u mee helpen?
18:02 Ik: Graag de Nexus 5
18:02 Verkoper: Zwart of wit?
18:02 Ik: Zwart
18:02 Verkoper pakt de Nexus 5, doet het in een plastic bak en geeft het aan mij.
18:03 Ik pin bij de kassa 330 euro
18:05 Ik sta weer buiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy89
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-09-2024
Bert Grootje schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 10:11:

18:02 Verkoper pakt de Nexus 5, doet het in een plastic bak en geeft het aan mij.
Bofkont. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerbenRawr
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-05 21:54
Haha, ja, niet iedere werknemer is zo rot. Zéker in Alphen niet. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 03-06 15:27
Zit eraan te denken nu naar de MediaMarkt in Hengelo te gaan, denkt je dat het daar nu (te) druk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scatman
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:35
Iemand een idee of de Nikon d5300 (en liefst deze versie: pricewatch: Nikon D5300 + AF-S DX 18-105mm f/3.5-5.6G ED VR Zwart) beschikbaar is in Breda en of deze mee doet?

Ben van België en zou niet graag voor niets naar Breda rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdtracer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-06 10:36
NotSoSteady schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 09:39:
[...]

LET OP: het product moet nog wel op voorraad zijn, anders 'kan' je het product niet meer kopen voor die prijs, dan is hij namelijk op=op en krijg je het verschil niet terug! Werd mij uitdrukkelijk nog vermeld gistermiddag tegen 16.00
Dan ben je fout voorgelicht. Je kan het verschil van de MacBooks wel degelijk terug krijgen.

Overigens op=op er komt GEEN nieuwe voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 29-05 11:54
Bert Grootje schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 10:11:

Bij mij hetzelfde, dan in Arnhem. Wel 20 minuten buiten in de rij gestaan, maar binnen netjes geholpen. 'Kan ik u helpen?'..Ja, graag een zwarte Nexus 5. Ok, meneer ga ik halen. En huppakkee, Nexus 5 goedkoper dan in de Playstore Duitsland. Soms is geduld een schone zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerbenRawr
  • Laatst online: 05-05 21:54
scatman schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 10:18:
Iemand een idee of de Nikon d5300 (en liefst deze versie: pricewatch: Nikon D5300 + AF-S DX 18-105mm f/3.5-5.6G ED VR Zwart) beschikbaar is in Breda en of deze mee doet?

Dan zou ik kijken of je ze via de telefoon te pakken kan krijgen. Dan kan een medewerker van die afdeling je zo vertellen wat wel en niet mee doet, want dat zou per filiaal best eens kunnen verschillen en ook meteen kijken of het überhaupt op voorraad is.

Geen idee echter hoe druk ze het hebben en of het te doen is iemand van de afdeling aan de telefoon te krijgen, maar zeker het proberen waard lijkt mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 322555

Nou...2 vestigingen gebeld, allebei vrijwel niks van apple meer op voorraad en allebei geen mogelijkheid tot bestellen. Heb er weer voldoende tijd en energie ingestoken, duidelijk een wassen neus als de topproducten zo achter worden gehouden.

Voor mij dus vooral teleurstellend deze actie, een slechte beurt voor MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10:31
scatman schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 10:18:

Mocht je antwoord krijgen, kan je dat dan even laten weten? Wij zijn namelijk van plan deze zaterdag tot daar te rijden voor een camera :) Deze is wel iets boven budget, maar wie weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 574685

Ik stond gisteren met zo'n 15/20 andere mensen om 18:00 bij de info balie voor de laagste prijsgarantie en daar werd echt niet naar voorraad gekeken voordat je je geld terug kreeg. €200, €100, €300 terug, geld vloog over de toonbank. Niemand kreeg vragen, gewoon geld in de handen gedrukt en volgende klant.
Al was mij bij mijn aankoop voor de actie sowieso al 100% bevestigd dat ook zonder voorraad ik mijn geld terug zou krijgen.

Ik zit mij nu ook wel af te vragen hoe dat zit met de iPads, gelezen dat hier dus kortingen gegeven worden op mini's en air? Toch maar even bellen dan straks denk ik :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
Anoniem: 322555 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 10:26:
Nou...2 vestigingen gebeld, allebei vrijwel niks van apple meer op voorraad en allebei geen mogelijkheid tot bestellen. Heb er weer voldoende tijd en energie ingestoken, duidelijk een wassen neus als de topproducten zo achter worden gehouden.

Het is natuurlijk vanzelfsprekend dat veel mensen afkomen op deze populaire artikelen. Gezien de winstmarge die op Apple-artikelen zit, lijkt me dit niet meer dan logisch dat ze uitverkocht zijn op een begeven moment. Volgende keer eerder erbij zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Fruitschaal op 30-01-2014 10:34 ]

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmatiz
  • Laatst online: 26-11-2021
Gisteren bij de MediaMarkt Utrecht geweest. Was er 17:50 uur, liep er om 18:50 uur weer uit met een bestelde Sony KDL-42W655 voor € 436,34 :) De rijen bij de tv's waren wel groot, maar losten opeens op en toen een verkoper aan de haak geslagen om er eentje voor mij te bestellen. Ik wilde hem laten bezorgen, maar dat kon zaterdag pas op z'n vroegst. Toen maar zelf afgehaald rond 21:30 uur, toen de ergste drukte voorbij was. Prima actie, dat het druk zou zijn had iedereen kunnen verwachten natuurlijk. Uurtje in de MediaMarkt doorbrengen voor € 92 korting heb ik graag gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gica1969
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10-03 09:08
MM Leeuwarden op dit moment nog steeds ruime voorraad Macs Alle tv's met Btw korting en nog niet druk 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JantjeBr
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-06 21:35
Gica1969 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 10:33:
MM Leeuwarden op dit moment nog steeds ruime voorraad Macs Alle tv's met Btw korting en nog niet druk 😜
Zijn hieronder ook TV's die op de lijst met uitsluitingen staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fruitschaal schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 10:30:
[...]

Het is natuurlijk vanzelfsprekend dat veel mensen afkomen op deze populaire artikelen. Gezien de winstmarge wat op Apple-artikelen zit, lijkt me dit niet meer dan logisch dat ze uitverkocht zijn.
Dan kom niet met dit soort reclame, het model waar ik op uit was was binnen een paar minuten weg op de site voor een actie van zogenaamd 4 dagen. Daarbij is het ook irritant dat ze toelaten dat mensen de producten al van te voren kopen en daarna geld terugvragen...als je volgens de regeltjes speelt wordt je zo weer genaaid en aso gedrag wordt weer beloond. Moeten ze dan ook gewoon niet aan meewerken bij MM.

Kortom, leuk in theorie deze actie maar zeer matige uitvoering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gica1969
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10-03 09:08
JantjeBr schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 10:34:
[...]

Zijn hieronder ook TV's die op de lijst met uitsluitingen staan?
Alle tv's dus ook bijv 7000 8000 9000 Samsung

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdtracer
Anoniem: 322555 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 10:26:

MM Utrecht heeft nog genoeg iMac's en MBa op voorraad. Enkel de MBPr zijn op. Niet gek met de drukte die er was. Overigens kan je het nooit voor iedereen goed doen.

[ Voor 7% gewijzigd door hdtracer op 30-01-2014 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
De Nexus 5 is net uitverkocht geraakt. Zonde, want ik wilde er net één kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NYfan
  • Laatst online: 29-12-2022
hdtracer schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 10:43:
[...]

MM Utrecht heeft nog genoeg iMac's en MBa op voorraad. Enkel de MBPr zijn op. Niet gek met de drukte die er was. Overigens kan je het nooit voor iedereen goed doen.
Tsja, dat is precies mijn probleem. ;( Vraag me echt af hoeveel ze er gehad hebben. Volgens mij 'een paar voor de vorm' en vervolgens Nee verkopen... :( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheepdog
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 13:33
chronoz schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 10:45:
Gisteren was de zwarte ook uitverkocht, dus je hebt kans dat hij in de loop van de dag weer te bestellen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zap8
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-02 00:59

zap8

do ya wanna bump

Anoniem: 574685 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 10:30:

Ik zit mij nu ook wel af te vragen hoe dat zit met de iPads, gelezen dat hier dus kortingen gegeven worden op mini's en air? Toch maar even bellen dan straks denk ik :o
Gisteren 18:30 waren de Mini Retina's op een paar na al op bij Adam Arena. Denk dat je weinig kans maakt want op=op. Maar misschien dat er toch nog nieuwe voorraad komt, acht de kans echter klein als ik bovenstaande reacties lees.

Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-06 13:25
Helaas is mijn Nexus 10 niet verstuurd gisteren, hij staat nu wel bij mijn bestellingen. Ach, 1 dag wachten is ook niet erg :9

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdtracer
NYfan schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 10:46:
[...]

Tsja, dat is precies mijn probleem. ;( Vraag me echt af hoeveel ze er gehad hebben. Volgens mij 'een paar voor de vorm' en vervolgens Nee verkopen... :( 8)7
Het waren er wel meer dan een paar ;) Maar niet alle uitvoeringen waren even goed op voorraad, en daarbij kwamen alle 'early bird's' vrijwel allemaal voor de MBPr dus die was vrij snel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 29-05 11:54
Vraag: ik heb gisteren een MS Surface Pro gekocht bij de MM actie. Nu zie ik in het forum dat iemand dezelfde Surface Pro voor een goedkopere prijs heeft meegekregen, 495 euro ipv de 567 euro die ik betaald heb. Kun je dit nog reclameren of is er een eigen prijsbeleid per vestiging, weet iemand dit? 70 euro verschil is niet het einde van de wereld maar toch raar dat twee mensen bij dezelfde keten op dezelfde avond een identiek apparaat kopen wat flink in prijs verschilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Anoniem: 322555 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 10:36:
[...]
Daarbij is het ook irritant dat ze toelaten dat mensen de producten al van te voren kopen en daarna geld terugvragen...als je volgens de regeltjes speelt wordt je zo weer genaaid en aso gedrag wordt weer beloond. Moeten ze dan ook gewoon niet aan meewerken bij MM.
Beetje kort door de bocht hoor,... ik heb zaterdag een Macbook Pro gekocht maar had deze sowieso nodig en heb deze niet gekocht speciaal voor/door deze actie. Dan ben je als consument heel blij om even 453 euro te krijgen op een aankoop van een paar dagen geleden... Niet iedereen is meteen een aso als je van te voren koopt. Daar komt nog bovenop dat je van te voren ook niet weet of je überhaupt wel geld terug gaat krijgen gezien de voorwaarden niet bekend zijn op het moment dat je gaat kopen.

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-05 15:43

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

chronoz schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 10:45:
http://www.mediamarkt.nl/...3,1022865.html?langId=-11
Is gewoon beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdtracer
Dan kom niet met dit soort reclame, het model waar ik op uit was was binnen een paar minuten weg op de site voor een actie van zogenaamd 4 dagen. Daarbij is het ook irritant dat ze toelaten dat mensen de producten al van te voren kopen en daarna geld terugvragen...als je volgens de regeltjes speelt wordt je zo weer genaaid en aso gedrag wordt weer beloond. Moeten ze dan ook gewoon niet aan meewerken bij MM.
Sjoerd schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 10:52:
[...]

Beetje kort door de bocht hoor,... ik heb zaterdag een Macbook Pro gekocht maar had deze sowieso nodig en heb deze niet gekocht speciaal voor/door deze actie. Dan ben je als consument heel blij om even 453 euro te krijgen op een aankoop van een paar dagen geleden... Niet iedereen is meteen een aso als je van te voren koopt. Daar komt nog bovenop dat je van te voren ook niet weet of je überhaupt wel geld terug gaat krijgen gezien de voorwaarden niet bekend zijn op het moment dat je gaat kopen.
Enkel mensen die hun Macbook binnen de twee weken van voor de BTW actie hebben aangekocht zonder dat de BTW actie al bekend was! kunnen het verschil terug vragen. Mensen die vlak voor de BTW dagen hun Macbook hebben gekocht is duidelijk uitgelegd en ook op de bon vermeld dat je het verschil NIET terug kan krijgen en dat je dus beter kan wachten met de aankoop tot de BTW is gestart. En dan kom je in dezelfde rij te staan als iedereen.

[ Voor 26% gewijzigd door hdtracer op 30-01-2014 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
hdtracer schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 10:54:
[...]

[...]

Enkel mensen die hun Macbook binnen de twee weken van voor de BTW actie hebben aangekocht zonder dat de BTW actie al bekend was! kunnen kun geld terug vragen. Mensen die vlak voor de BTW dagen hun Macbook hebben gekocht is duidelijk uitgelegd en ook op de bon vermeld dat je het verschil NIET terug kan krijgen.
Dat klopt inderdaad, maakt mijn punt alleen nog maar sterker ;).

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio861
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-06 19:08
Hoop vandaag een track and trace te mogen ontvangen in mijn mailbox.

Gisteren avond besteld rond 21.00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:33
[...]

[...]

Enkel mensen die hun Macbook binnen de twee weken van voor de BTW actie hebben aangekocht zonder dat de BTW actie al bekend was! kunnen het verschil terug vragen. Mensen die vlak voor de BTW dagen hun Macbook hebben gekocht is duidelijk uitgelegd en ook op de bon vermeld dat je het verschil NIET terug kan krijgen en dat je dus beter kan wachten met de aankoop tot de BTW is gestart. En dan kom je in dezelfde rij te staan als iedereen.
Ook dat is kort door de bocht, want bij heel wat mensen is op de factuur gezet dat ze juist wél het verschil konden terugkrijgen tijdens de BTW actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdtracer
wibblemoo schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 10:58:
[...]

Ook dat is kort door de bocht, want bij heel wat mensen is op de factuur gezet dat ze juist wél het verschil konden terugkrijgen tijdens de BTW actie.
Heb je het nu over Apple producten of over laptops en andere dingen. Ik heb het specifiek over de Apple producten. Juist bij Apple producten is dat zo gedaan om het voor iedereen zo eerlijk mogelijk te maken.

[ Voor 43% gewijzigd door hdtracer op 30-01-2014 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-06 09:26

pposthoorn

Constructeur

[...]

Volgens mij is er niemand die weet wat voor voorraad de webshop had. Wat ik wel weet is dat je nooit ever zo goedkoop MacBooks kan kopen als met deze actie. En dat er heel veel mensen in geïnteresseerd zijn. En dat via internet bestellingen soms in een paar minuten honderden bestellingen er doorheen kunnen vliegen (zie iBood Hunt bvb).
Dus wie weet had de webshop wel 500 MacBooks op voorraad. Of 10. We don't know.
Zo lang we dat niet weten vind ik het onterecht wat jij verkondigd. Het is een sterke aanbieding van MM en er staat op=op dus als je te laat bent heb je gewoon pech.

Wat betreft het van te voren kopen en dan geld terug halen. Dat is volgens de regels: prijsgarantie heet dat. En dat vind ik een top regeling.

*dit is mijn mening, ik heb verder geen belang in MM ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CVar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-06 23:42
Weet iemand of er iPad Air korting (de eerder genoemde 10%) wordt gegeven in Alphen of regio R'dam..

Misschien overheen gekeken maar ik kom daar geen concrete melding over tegen...

[ Voor 7% gewijzigd door CVar op 30-01-2014 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-11-2022
IUser schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 01:26:
Vandaag om 18:30 langs de Crucius MM. Op dat moment stond er een enorme rij bij de ingang. Ik had geen zin om in de rij te staan dus ben ik weer weggegaan. Om 20:00 weer teruggekeerd. Rij was verdwenen en ik kon speciaal aansluiten bij de service balie. Goed geregeld want ik hoefde maar 5 min te wachten.

Heb zonder problemen volledige btw korting op 70D 17-55 kit teruggekregen. Uiteindelijk iets van 889 betaald. Dat komt pmdat MM de prijs heeft verhoogd naar 1079.Camera had ik inmiddels vorige week gekocht. Opvallend was dat de schappen voor 70D ook helemaal op was. Daarna naar een ander MM en de Canon 50mm 1.4 gekocht voor 270,-.

Al met al ben ik erg blij dat ik eerder hebt gekocht en waren de MM medewerkers behulpzaam.

Daarnaast wijkt Crucius kwa voorwaaden af en het is zelfs gunstiger.
[afbeelding]
http://imagebin.org/index.php?mode=image&id=289827

Dit waren de schappen op dat moment:
http://imagebin.org/index.php?mode=image&id=289829
http://imagebin.org/index.php?mode=image&id=289830
[afbeelding]
[afbeelding]
Zou jij mij een kopie van de bon willen mailen? Dan ga ik ook even de volledige 17.36% korting op de 70D terug halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelkeS
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-07-2021
Gisteren om 18:15 besteld en net een Track & Trace code gekregen. Mijn nieuwe monitor komt vandaag tussen 11:00 en 13:00 binnen! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 576171

Ik heb een Samsung UE32F5500 gekocht, 304,96
Nu zijn de prijzen bij andere oplaag geschoten. Een aantal zelfs net er onder (304,-)

Kan ik naar de MM gaan en de televisie krijgen voor 304,- en dan nog met BTW korting (dus voor 250 ongeveer)? Of zou ik alleen de 96 cent terug krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Laatst online: 03-06 15:27
Zit nu in de bus naar de mediamarkt Hengelo. Hopen dat er nog een mooie tablet te scoren valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:23
Anoniem: 576171 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:16:
Nu zijn de prijzen bij andere oplaag geschoten. Een aantal zelfs net er onder (304,-)

Kan ik naar de MM gaan en de televisie krijgen voor 304,- en dan nog met BTW korting (dus voor 250 ongeveer)? Of zou ik alleen de 96 cent terug krijgen?
Alleen die 96 cent. Het is laagste prijs garantie, niet laagste prijs garantie en daar nog een de BTW vanaf ;).
Edit: ook dat dus niet blijkbaar :P

[ Voor 3% gewijzigd door Bastard op 30-01-2014 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio861
JelkeS schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:15:
Gisteren om 18:15 besteld en net een Track & Trace code gekregen. Mijn nieuwe monitor komt vandaag tussen 11:00 en 13:00 binnen! :*)
Dat is goed nieuws. Dat bericht hoop ik vandaag ook te krijgen. ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdtracer
Anoniem: 576171 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:16:

De laagste prijs garantie vervalt tijdens de BTW, enkel de Webshop prijs van de MM doet mee, en deze prijs is hetzelfde. Je kan dus geen verschil terug krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
  • Laatst online: 25-06-2023
hdtracer schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:18:
[...]

De laagste prijs garantie vervalt tijdens de BTW, enkel de Webshop prijs van de MM doet mee, en deze prijs is hetzelfde. Je kan dus geen verschil terug krijgen.
zoiezo nooit tv kopen bij mm altijd veel duurder. zelfs met de actie veel duurder heb ik gezien ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-06 22:50

Pathogen

Shoop Da Whoop

cangri schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:18:
[...]

zoiezo nooit tv kopen bij mm altijd veel duurder. zelfs met de actie veel duurder heb ik gezien ;(
Gewoon de Pricewatch erbij pakken. "altijd veel duurder" is niet waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rephazer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-04 12:10
[...]

[...]

Integendeel.. Toen ik afgelopen zaterdag mijn rMb ging halen en de verkoper vroeg naar deze BTW actie zei hij dat het absoluut geen probleem zou zijn om hem 'nu te kopen en tijdens de actie het BTW verschil terug te halen..'
Ik was niet de eerste die er één kwam halen om tijdens deze actie niet 'mis te grijpen..'

Op de koffie afdeling waar ik nog een nespresso machine heb gekocht gaven ze wat minder snel toe dat dit geen probleem zou zijn, maar zei de mevrouw met een goede glimlach : 'dat gaat goed komen !'

Gisterenavond zonder enig probleem het verschil van beide producten contant terug gekregen en wat mij betreft dus een top actie !

Die webshop gaat daarentegen nergens over natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
  • Laatst online: 25-06-2023
Thrackan schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:19:
[...]

Gewoon de Pricewatch erbij pakken. "altijd veel duurder" is niet waar.
vaak wel net als Samsung UE40F series heb mee gelezen maar kwamen toch echt wel boven de goedkoopste prijs uit soms is de price watch niet altijd het goedkoopste :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job_h
  • Laatst online: 02-06 17:09
Nou ik heb om 1 minuut over 6 gister een zwarte Nexus 5 besteld voor €330 en ik heb hem zojuist al binnen gekregen. Het is een 312K model, dus de laatste revisie (311K had al wat verbeteringen) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio861
job_h schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:29:
Nou ik heb om 1 minuut over 6 gister een zwarte Nexus 5 besteld voor €330 en ik heb hem zojuist al binnen gekregen. Het is een 312K model, dus de laatste revisie (311K had al wat verbeteringen) :)
Ook een track and trace ontvangen van tevoren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
job_h schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:29:
401 is de laatste hoor. Heb hem gisteren gekocht bij mm Breda.

[ Voor 5% gewijzigd door Dacuuu op 30-01-2014 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:35
Even mezelf quoten uit het aanbiedingen topic:
cornfed99111 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 10:59:
[...]

....vDorst schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 10:30:
Of de pricewatch: LG G Pad 8.3 Zwart
Mediamarkt € 244,03 - € 50,-- retour van LG. = € 194.03
http://www.mediamarkt.nl/...7,1016837.html?langId=-11....

De cashback site van LG: http://www.lg.com/nl/gpad-promo

De witte kost vreemd genoeg iets extra: €248,15 - 50 = €198,15
http://www.mediamarkt.nl/...7,1016821.html?langId=-11

Shopkorting.nl geeft ook nog €3,07 voor je MediaMarkt aankoop (1,5%)
Dus netto zwart €190,96 en wit €195,08.

Review: reviews: LG G Pad 8.3: net niet uit de verf
Video: video: LG G Pad 8.3
Forum: LG G Pad 8.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvkl
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-05 13:42
Gisteren voor jan boterletter naar de MM Zoetermeer geweest voor de Kobo Glo.
Die lag afgelopen donderdag bij MM Den Haag (Grote Markt) voor 119,99.
Dacht hem dus te kunnen scoren voor iets onder de 100.

Na aftrek BTW korting lag hij in Zoetermeer voor 128 en nog wat.... :(

Zojuist bij Den Haag geweest. Daar lag hij voor 107,42.
Redelijk blij nu.

In Den Haag doet de Auro HD ook mee met de aktie. Precieze prijs weet ik niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 516869

Het valt inderdaad wel op dat alle filialen hun eigen prijzen tijdens de actie hanteren en ook hun eigen "uitzonderingen". Maakt de actie er niet duidelijker op.
In de grote steden valt er meer korting te halen? Meer concurrentie in die straal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRiXeS
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Marc_87 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:14:
[...]

Zou jij mij een kopie van de bon willen mailen? Dan ga ik ook even de volledige 17.36% korting op de 70D terug halen.
idem voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Cap

De zuinige en goed geteste Siemens WT47Y700NL warmtepompdroger met adviesprijs 1049,- voor 692,98

MM heeft btw actie, helaas staat dit artikel zoals zoveel artikelen op uitverkocht. Niet getreurd, BCC gaat mee en heeft hem nog wel op voorraad voor 742,98

Samen met de 50 euro Siemens cash-back actie komt het totaalbedrag op 692,98. Moet je snel zijn want deze actie loopt tot 31 januari 2014.

Bosch heeft een technisch exact gelijk model, een tientje goedkoper maar ook bij de BCC helaas nu alweer uitverkocht en geen cash-back actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maasmaas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-06 14:05
Anoniem: 516869 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:37:
Het valt inderdaad wel op dat alle filialen hun eigen prijzen tijdens de actie hanteren en ook hun eigen "uitzonderingen". Maakt de actie er niet duidelijker op.
In de grote steden valt er meer korting te halen? Meer concurrentie in die straal?
In Utrecht was de Denon AVR-X2000 369,- voordat de btw-korting erop zat afgelopen week, terwijl ik hem in Arnhem zag, ook deze week, voor 449,-. Dat vind ik echt een bizar verschil 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitDyl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05 09:02
[...]

1.Misgunner
2.Dat geld terug is onder het mom van de laagste prijs garantie, dat is het hele jaar door en niet verbonden aan deze actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ION-
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-06 23:01
Nu bij de mediamarkt in Eindhoven, wat is het daar slecht geregeld. Mensen staan gemiddeld een uur te wachten tot ze hun BTW kunnen terugvragen. Zoveel mensen zijn er niet maar het gaat tergend langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Anoniem: 516869 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:37:
Er wordt echt niet landelijk ingekocht normaal gesproken. Ken een (voormalig) account manager van één van de grote merken en die was aan een regio toegewezen en zelfs daarin werd onderhandeld per filiaal/franchiser ... Dan vraag je je af wat het voordeel van franchisen dan is (buiten het bekende natuurlijk; merknaam, etc.) dus ik wordt hier graag op gecorrigeerd :) . Ik herinner voornamelijk veel grote getallen dus of het voor puur die franchiser alleen was :? Is inmiddels ook al weer een paar jaar geleden dus zo vers zit het ook niet meer in het geheugen ...

[ Voor 28% gewijzigd door apis29 op 30-01-2014 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job_h
  • Laatst online: 02-06 17:09
Scorpio861 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:31:
[...]
Ook een track and trace ontvangen van tevoren??
Jup, hij zou vandaag tussen half 11 en 4 afgeleverd worden.
Dacuuu schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:31:
[...]
401 is de laatste hoor. Heb hem gisteren gekocht bij mm Breda.
De getallen zijn alleen de datum waarop de Nexus 5 geproduceerd is ;) 401 is dus in januari 2014 gemaakt, maar tot zover ik weet zit er hardwarematig geen verschil tussen de 312 en de 401. Maar het kan zijn dat ik dat fout heb natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranberry
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:55
Ben gisteravond om 21.45u even in Ede binnengelopen om 'BTW' terug te krijgen. Binnen 5 minuten stond ik weer buiten.
't Is een beetje gok hoe druk het is.
Sowieso weet ik niet hoe druk het gisteravond rond 18:00 daar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
job_h schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:57:
[...]

Jup, hij zou vandaag tussen half 11 en 4 afgeleverd worden.

[...]

De getallen zijn alleen de datum waarop het toestel geproduceerd is ;) 401 is dus in januari 2014 gemaakt, maar tot zover ik weet zit er hardwarematig geen verschil tussen de 312k en de 401k. Maar het kan zijn dat ik dat fout heb natuurlijk ;)
Klopt, sommige mensen laten te veel afhangen van getalletjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddye
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11:13
Cranberry schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:57:

Best druk, was wel met 20 minuten weer buiten, maar er waren best veel mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san1954
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-06 12:22
Is het iemand gelukt om, ondanks de uitsluiting van Sonos-produkten, in Amsterdam toch korting te krijgen op iets (met name de Playbar) van Sonos? Zo ja, welk filiaal in Amsterdam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochem4207
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
http://www.mediamarkt.nl/...3,1006855.html?langId=-11

De 13" MBPR - 1099 - 128GB - 4GB

Is er weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HitDyl schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:53:
[...]

1.Misgunner
2.Dat geld terug is onder het mom van de laagste prijs garantie, dat is het hele jaar door en niet verbonden aan deze actie
Ad 1: helemaal niks te maken met misgunnen. Deze praktijk is gewoon voordringen in de rij. Als ik bij een winkel kom en iemand is bereid 2 uur te staan wachten om als eerste te zijn fair enough, accepteer ik meteen dat die de laatste macbook voor mijn neus weggraaid. Als iemand online wat sneller kan klikken ook nog fair enough, hoewel ik dan vind dat een winkel voor een ordentelijke voorraad moet zorgen waardoor redelijkerwijs early deciders aan hun trekken komen (en ik zat klokslag 6 uur klaar).

Als mensen echter voordat zo'n actie begint al gaan koekeloeren met de verkopers om hun buit zeker te stellen terwijl de rest ofwel in de kou voor de deur staat volgens de regels of achter het net vist online...dan is dat gewoon aso en misbruik maken van het systeem. MM kan volgens de regels zeggen, 'nee dat doen we niet, tenzij je je geld komt terugvragen in die circa 5 minuten dat er voorraad is waardoor je dus ook moet zorgen dat je woensdag om 6 uur vooraan in de rij staat zoals alle anderen die aanspraak maken op dit apparaat'.

En reken maar dat ik vorige week ook al wist dat deze actie zou komen dus doe niet net alsof het gros van de mensen die afgelopen week een macbook heeft gekocht dat niet heeft gedaan met het oog op geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:20

Metalfreak

Hoije woh!

cangri schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:18:
[...]

Niet waar, mijn LG 47LA6208 die ik laatst gekocht heb was slechts 18 euro duurder dan de goedkoopste (die niet in de pricewatch stond, met de pricewatch scheelde het nog geen tientje), maar ik vond het toch wel handig dat ik 'm meteen op kon halen en de Media Markt zo ongeveer naast de deur heb zitten, dus als er wat is, ben ik er zo. Valt me nu wel op dat ze dat type nu van de site gehaald hebben...

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Net rondje gebeld, 865 versie is in iedere MediaMarkt in Nederland uitverkocht.

Heerlen, Enschede en Zoetermeer zeggen er 5 tot 10 binnen te krijgen nog voor het einde van de actie.

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Wat bedoelen ze eigenlijk met "Bestelling verzonden naar magazijn"
Dat ze aan het magazijn hebben doorgegeven wat ik heb besteld zodat zij het kunnen verzamelen of dat mijn product naar het magazijn is verzonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddye
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11:13
Anoniem: 322555 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 12:08:
[...]

Ad 1: helemaal niks te maken met misgunnen. Deze praktijk is gewoon voordringen in de rij. Als ik bij een winkel kom en iemand is bereid 2 uur te staan wachten om als eerste te zijn fair enough, accepteer ik meteen dat die de laatste macbook voor mijn neus weggraaid. Als iemand online wat sneller kan klikken ook nog fair enough, hoewel ik dan vind dat een winkel voor een ordentelijke voorraad moet zorgen waardoor redelijkerwijs early deciders aan hun trekken komen (en ik zat klokslag 6 uur klaar).

Als mensen echter voordat zo'n actie begint al gaan koekeloeren met de verkopers om hun buit zeker te stellen terwijl de rest ofwel in de kou voor de deur staat volgens de regels of achter het net vist online...dan is dat gewoon aso en misbruik maken van het systeem. MM kan volgens de regels zeggen, 'nee dat doen we niet, tenzij je je geld komt terugvragen in die circa 5 minuten dat er voorraad is waardoor je dus ook moet zorgen dat je woensdag om 6 uur vooraan in de rij staat zoals alle anderen die aanspraak maken op dit apparaat'.

En reken maar dat ik vorige week ook al wist dat deze actie zou komen dus doe niet net alsof het gros van de mensen die afgelopen week een macbook heeft gekocht dat niet heeft gedaan met het oog op geld terug.
Ik vind dat je daar toch MM de schuld van moet geven. Als men tijdens zo'n actie met alle filialen nu eens 1 lijn trekt zou dit niet voorkomen. Je kan hier verschillende verhalen lezen: wel alvast korting, pas korting tijdens de actie, geld terug, waardebonnen terug, niets terug. Gewoon pure willekeur. Klanten weten niet waar ze aan toe zijn, en dat zorgt voor frustaties. Vooral als een ander filiaal iets heel anders meld. Wat dat betreft is dit gewoon een domme actie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:05
pposthoorn schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 12:15:
Wat bedoelen ze eigenlijk met "Bestelling verzonden naar magazijn"
Dat ze aan het magazijn hebben doorgegeven wat ik heb besteld zodat zij het kunnen verzamelen of dat mijn product naar het magazijn is verzonden?
Precies wat het zegt. De order is naar het magazijn gemaild en daar ligt een lange wachtrij. :P

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Senor Sjon schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 12:18:
[...]

Precies wat het zegt. De order is naar het magazijn gemaild en daar ligt een lange wachtrij. :P
Thx.
Als het verzenden van een geautomatiseerd berichtje van de ene naar de andere afdeling al 18h duurt wil ik niet weten hoe lang ze er over gaan doen om het fysieke product te vinden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio861
Al mensen een track and trace ontvangeb die gisteren avond hebben besteld rond de klok van 21.00?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylannx3
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-11-2024
Heb gisteren een macbook pro 15" retina besteld voor 1322,50 ( met personeelskorting ). Rond 18:20 bestelling afgerond en tot vandaag nog geen Track and Trace. Maar klanten gaan natuurlijk voor. Iemand anders die hier ook bij mediamarkt werkt en een macbook pro heb besteld ? Hoelang gaat de levering ongeveer duren :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymm
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-11-2024
Kom zojuist uit de Media Markt Rijswijk om het btw bedrag op te halen van een artikel maandag gekocht. Werd direct geholpen en ontving mijn geld. Viel verder op hoe rustig het was, bij de kassa's rijen van ongeveer 5 personen, ook in de winkel verder niet overdreven druk. Scheen gisteravond wel massa's mensen geweest te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:50

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik heb net contact gehad met MM Roermond en daar deelden ze mij mede dat enkel de Canon 1D serie uitgesloten is van de actie. Van de 5DmarkIII hebben ze er nog maar 1 over; het showmodel en zowel in Heerlen, Maastricht als Roermond zeggen ze dat deze 5D3 niet meer te bestellen is.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdtracer
Dylannx3 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 12:26:
Heb gisteren een macbook pro 15" retina besteld voor 1322,50 ( met personeelskorting ). Rond 18:20 bestelling afgerond en tot vandaag nog geen Track and Trace. Maar klanten gaan natuurlijk voor. Iemand anders die hier ook bij mediamarkt werkt en een macbook pro heb besteld ? Hoelang gaat de levering ongeveer duren :O
Hoe heb je die via de site met personeelskorting besteld dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvH photo
  • Laatst online: 20-05 19:14
Ik heb vorige week rond gebeld net zo lang tot ik een mediamarkt had die een imac 27" met fusion drive wilde bestellen. Vandaag mijn bon om laten zetten en het scheelt mij 350 euro. Ik ben blij! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 575189

Mijn HP Pavilion 15-D081ED
Kan nu elk moment bezorgd worden:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HxsScorch
  • Laatst online: 21-05 13:13
Dylannx3 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 12:26:
Dit kan niet via de site. Personeel besteld vooraf in de winkel.

Mocht je bij MM online werken werk je dus op het hoofdkantoor en die bestellen in de winkel naar keuze (meestal MM alexandrium omdat dat slechts 200m lopen is).

Hoax dus.

[ Voor 19% gewijzigd door HxsScorch op 30-01-2014 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NYfan
  • Laatst online: 29-12-2022
hdtracer schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 12:31:
[...]

Hoe heb je die via de site met personeelskorting besteld dan?
Precies, en waarom kon ik dat (als klant!) gisteravond op de site niet?? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HxsScorch
  • Laatst online: 21-05 13:13
NYfan schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 12:32:
[...]

Precies, en waarom kon ik dat (als klant!) gisteravond op de site niet?? :? :?
Dit kan niet via de site. Personeel besteld vooraf in de winkel.

Mocht je bij MM online werken werk je dus op het hoofdkantoor en die bestellen in de winkel naar keuze (meestal MM alexandrium omdat dat slechts 200m lopen is).

Hoax dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 575261

Scorpio861 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 12:22:
Al mensen een track and trace ontvangeb die gisteren avond hebben besteld rond de klok van 21.00?
Gisteren rond 21.30 bestelling Kobo Aura geplaatst. Vanmorgen track-code ontvangen. Bezorging vrijdagmiddag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-03 23:32

Andre21

Inmiddels 39....

Cranberry schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:57:
Ben gisteravond om 21.45u even in Ede binnengelopen om 'BTW' terug te krijgen. Binnen 5 minuten stond ik weer buiten.
't Is een beetje gok hoe druk het is.
Ik was gister tussen 20:30 en 21:30 in Ede. Ik vond het er behoorlijk druk, en er stond een aardig rijtje voor de kassa waar mensen de BTW terug konden krijgen van eerdere aankopen.
Ook was elke normale kassa open, met rijen tot in de gangpaden, maar het liep aardig door.

Zelf ging ik voor een Saeco Espressomachine. Het model wat ik wilde stond er wel (demo), maar was niet op voorraad. :? . Kon wel besteld worden.
Nog even op internet gekeken, maar in de webshop stond hij niet, en bij andere webshops was hij duurder. Behalve bij BCC, maar daar was hij ook niet op voorraad. En het BCC filiaal 50 meter verderop was dicht helaas.

Anyway.. toch maar besteld in de winkel. Levertijd 7 - 10 werkdagen.
Daarna met bon in de kassa rij om te betalen, en met niks naar huis te gaan haha..
Uiteindelijk 10 minuten in de rij gestaan en dat nog terwijl een vrouw een Samsung Galaxy telefoon betaalde in briefjes van 20 en muntgeld wat niet helemaal gepast uitkwam.. moeilijk moeilijk...

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

X-G schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 12:15:
Net rondje gebeld, 865 versie is in iedere MediaMarkt in Nederland uitverkocht.

Heerlen, Enschede en Zoetermeer zeggen er 5 tot 10 binnen te krijgen nog voor het einde van de actie.
Interessant, bedankt voor het delen van deze intel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Gisteravond stonden de MacBooks allemaal als uitverkocht, net toch een 13" Retina voor mijn vriendin kunnen bestellen! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-04 22:22
*knip*

[ Voor 97% gewijzigd door Perkouw op 30-01-2014 12:47 . Reden: offtopic ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 01:58
Bij MM R'dam Centrum heb ik +/- 25min in de rij gestaan voor het terugvragen van de BTW. De rij werd niet echt langer of korter. Er werd nog steeds zonder blikken of blozen BTW contant teruggegeven, ook al was het met cadeaukaarten gekocht. Uiteindelijk €210,- voor een Denon AVR-X1000 betaald :*)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rephazer
  • Laatst online: 18-04 12:10
Anoniem: 322555 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 12:08:
[...]

Ik vind het lullig voor je en snap je standpunt..

Aan de andere kant.. als je dit topic gevolgd hebt had je geweten dat er al aardig wat mensen deze 'aso praktijk' hebben toegepast (myself included) en sommige zelfs afgelopen zaterdag al fluitend inclusief de korting naar huis zijn gelopen met een Macbook.

Denk toch echt dat je hier de mediamarkt zelf op moet aankijken en om maar even met de slogan te gooien..

Ik ben toch niet gek ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
Echt wtf, nu is de lg cash back ingegaan op de LG G Pad en is hij ineens niet meer op voorraad in de webshop :/
Wilde hem juist bestellen |:(
Pagina: 1 ... 24 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
<center><h1>WAARSCHUWING: DIT TOPIC IS <b>NIET</b> BEDOELD OM ZELFZOEKVRAAGJES TE STELLEN!</h1></center>

Svp geen verzoekjes om kopieen van kassabonnen e.d.

Helaas is dit topic verworden tot een dumpplek waar luie vraagjes worden gedumpt. Zoals op Tweakers.net overal de bedoeling is: <b>eerst</b> zelf op zoek gaan, en als je een vraag stelt, dan ook laten zien dat je het geprobeerd hebt. Bij herhaald gebrek aan inzet kunnen sancties volgen, en zal het topic mogelijk op slot gaan. Benadeel svp de mede-tweakers niet en laat het niet zover komen.

Lees de <a href='http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1576345'><b>FAQ</b></a> in de openingspost, daar worden bijna alle vragen in beantwoord.