Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-05 18:41
Afbeeldingslocatie: http://cdni.wired.co.uk/620x413/g_j/gpad%205.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.usdailyvoice.com/wp-content/uploads/2013/09/0903-G-Pad-300x221.jpg

Aankondiging nieuwe tablet van LG: G pad 8.3
Aankonding op tweakers

LG G pad 8.3: Key Specifications

- Processor: 1.7GHz Quad-Core Qualcomm® Snapdragon™ 600 Processor
- Display: 8.3-inch WUXGA (1920 x 1200 pixels / 273 ppi)
- Memory: 16GB eMMC
- RAM: 2GB LPDDR2
- Camera: Rear 5.0MP / Front 1.3MP
- Battery: 4,600mAh
- Operating System: Android Jelly Bean 4.2.2
- Size: 216.8 x 126.5 x 8.3mm
- Weight: 338g
- Colors: Black / White

Vergelijking tussen Nexus 7 (2013) en de LG
http://www.3g.co.uk/PR/Se...-vs-google-nexus-7-2.html

Release datum en prijzen
De launchdatum zal in november liggen en de adviesprijs wordt 299,- euro!
launch en prijs op nu.nl

Tweakers review op de IFA (door Wout Funnekotter)
http://tweakers.net/revie...rwacht-indrukwekkend.html

Techradar early review
http://www.techradar.com/...-g-pad-8-3-1178383/review

Youtube Engadget handson

:)

[ Voor 13% gewijzigd door Zerosum op 18-10-2013 20:57 . Reden: prijs en release ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Zeer interessante tablet als vervanging voor m'n Memo Pad Smart, wil alleen in de winkel wel even kijken of de kleinere maat (10 vs 8.3) niet TE klein wordt.

En uiteraard hopen op een goede ondersteuning van de community zodat de kans groter wordt op een custom ROM :)

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:02
Mijn oog is op deze tablet gevallen als vervanger van mijn iPad.
Ben wat hands-ons aan het lezen en de reflectie van het scherm wil ik graag in de praktijk zien.
Voor de rest mag de tablet van mij nu wel beschikbaar zijn ;)

Quote GSMArena.com:
The screen itself has 1,920 x 1,200 resolution and 273ppi. It's sharp with great colors, but unfortunately quite reflective.

[ Voor 8% gewijzigd door Roodey op 12-09-2013 17:01 ]

• shinchan03
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:23

shinchan03

Niels

Wel echt een mooi ding, begin wel steeds een positievere indruk te krijgen van LG.
Ben zelf overigens ook tevreden met mijn LG (Nexus) telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joep meloen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-06 22:58
Ziet er goed uit en ga hem zeker overwegen bij mijn eerste aanschaf van een tablet. Er worden meerdere prijzen genoemd, van 299 tot 399 euro. Voor 299 is hij bijna zeker voor mij. Voor 399 zal het waarschijnlijk geen LG maar een Ipad Mini 2 worden. Ik hoop op een prijs rondom de 300 euro.

Daikin Stylish 4.2 kW RXA42B / FTXA42C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 540951

Ik twijfelde tussen de Galaxy tab 3 8.0 en de nexus 7 2nd. ik ging voor de specs van de nexus en het formaat van de Galaxy maar nu LG met deze komt word dit hem. Best of Both!!

weet iemand al wanner hij komt en wat hij gaat kosten? Ik wil 'm ik wil 'm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-06 12:26
Hij zou eind september uitkomen, en de laatste verhalen zijn dat hij ongeveer $300 gaat kosten. Zou mooi zijn als het bedrag in €€€ nog iets lager zou zijn, maar ik vind €300 ook zeker acceptabel. Nu hopen dat hij snel beschikbaar komt! Het enige jammere aan deze tablet is dat hij niet met de Snapdragon 800 uitkomt....

Anoniem: 256386

Mooi tablet. Enige foutje is dat de speakers achter geplaatst zijn.

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-05 22:14

ScSi

Belg.

Anoniem: 256386 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 17:40:
Mooi tablet. Enige foutje is dat de speakers achter geplaatst zijn.
En dat er waarschijnlijk geen 3G/LTE versie komt (althans niet volgens de huidige geruchten)

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
Kan niet wachten tot deze mooie tab te koop is :) wil graag upgrade van mijn Samsung Tab 2 7''.
Hoop dat hij onder 300,- euro kost.

[ Voor 98% gewijzigd door Meessen op 01-10-2013 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 328026

Ik twijfel ook heel erg voor deze tablet.
8 inch met full HD resolutie én android is gewoon top.
Het enige wat mij tegenhoud is het merk 'LG'.
Onder andere de manier waarop deze tablet is aangekondigd: even showen en daarna (bijna) een maand mediastilte, geen datum, geen prijs, geen uitstel-bericht.

Jammer dat andere merken niet op de proppen komen met full HD 8 inch tablets.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 328026 op 05-10-2013 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
Anoniem: 328026 schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 16:56:
Ik twijfel ook heel erg voor deze tablet.
8 inch met full HD resolutie én android is gewoon top.
Het enige wat mij tegenhoud is het merk 'LG'.
Onder andere de manier waarop deze tablet is aangekondigd: even showen en daarna (bijna) een maand mediastilte, geen datum, geen prijs, geen uitstel-bericht.

Jammer dat andere merken niet op de proppen komen met full HD 8 inch tablets.
Het is inderdaad jammer dat er geen goede concurrenten zijn. Vind het vervelend dat LG niks meer laat weten.

Wat ik juist zo fijn vind aan deze tab is dat ze zo'n "groot" scherm in een relatief kleine behuizing hebben gekregen, terwijl bijna alle andere merken overdreven grote bezels hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:31
http://m.androidcentral.c...rce=ac&utm_medium=twitter

Mag hopen dat EU prijzen er anders uit gaan zien. Want voor ruim 515 dollar koopt niemand dat ding natuurlijk.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEX2340
  • Laatst online: 18-09-2023
$515?! (verslik mij in koffie wat ik nooit drink)

Dat (omgerekend naar euro) zal toch niet de prijs zijn in EU ... hoop ik ... verwacht ik ...

Maar idd teveel tijd tussen aankondiging en op markt gooien. Nu begint mijn enthousiasme te dalen, meer concurrentie, ...

[ Voor 4% gewijzigd door dEX2340 op 07-10-2013 08:38 ]

iPhone XR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joep meloen
500 dollar voor zo'n mooie tablet? Als die prijs doorgezet wordt naar europa dan gaan de verkopen tegenvallen.

Mijn enthousiasme is door deze berichten sterk afgenomen. Voor mij is 350 euro het uiterste bedrag wat ik uit wil geven voor een tablet. Voor de zekerheid maar vast verder kijken naar de concurrentie.
De Ipad Mini 2 komt binnenkort en heeft voor mij een prettiger schermformaat (4:3). Heb liever geen Apple maar de prijsverwachting van LG stuurt mij wel die kant op.

Nog maar even afwachten voor de prijs in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

$ 515 is inderdaad té veel voor deze tablet, zeker omdat je 3G/4G mist. Ik ben ook zeker geen Apple-fan, maar neig nu ook steeds meer naar de mini2 wanneer die aangekonigd wordt, of zelfs de iPad 5 als de formfactor richting mini neigt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerosum
  • Laatst online: 27-05 18:41
Mijn interesse is ook ietwat tanende. Rond de 300 euro klinkt als ok, maar niet veel hoger. Even afwachten maar op de formele listing, maar ik ben bang dat het toch net wat te duur wordt gevoelsmatig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jeetje even schrikken zeg......eerdere berichten gaven aan dat het tablet op een prijs van 329 euro zou komen. dat vind ik een acceptabele prijs....boven de 350 euro ebt mijn interesse weg.....helaas...was in afwachting en alleen in afwachting van deze...want goede specs en een leuke prijs....tja het blijft wel LG.....ik neem dan eerst wel een ander tablet en wacht dan wel op de G pad 8.3 versie 2. dan weet ik zeker of het een top apparaat is. nu duimen voor een lage prijs en anders ben ik weg.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
Ik was ook vol verwachting het wachten op deze tab, maar dit is wel erg duur. Wil niet meer uit geven dan 300 euro want anders ga ik wel voor een Nexus 7 wanneer de problemen ervan zijn gefixed.
Nog een kleine hoop dat hij hier goedkoper komt, maar betwijfel het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Ik deel jullie mening. De G Pad was voor mij zonder twijfel de opvolg tablet met het oog op de geruchten over de prijs rond de €300.
Voor €380 kan ik wel wat anders verzinnen. Dan neem ik voor ruim €100 wel genoegen met 7" van de Nexus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joep meloen
De prijs zou nog mee kunnen vallen. Zie onderstaande quote die bij Hardware.info vandaan komt.

"LG Nederland laat ons zojuist weten dat de prijs van 375 euro waar Android Community over spreekt niet klopt voor de Nederlandse markt. LG maakt de prijs voor Nederland nog niet bekend, maar hint erop dat deze lager zal liggen dan de Koreaanse prijs. Het volledige statement dat perswoordvoerder Sabrina Eilers van LG ons stuurde is als volgt:

Er zijn een aantal artikelen verschenen over de prijs van de G Pad die redelijk uiteen lopen. Blijkbaar werd de Koreaanse retailprijs in Won omgerekend naar US Dollar en uiteindelijk naar Euro. Ik heb me laten vertellen dat elektronica in Korea vaak duurder zijn dan in andere landen. Wij zullen de G Pad voor een attractieve prijs begin November introduceren in Nederland. Omdat wij nog midden in de onderhandelingen zitten met onze retailpartners kan ik de finale prijs nog niet bekend maken."

Daarom lijkt het er op dat de LG G Pad alsnog voor een concurrerende prijs op de Nederlandse markt gezet zal worden. Als de prijs maximaal 320 euro gaat worden zullen ze goed verkocht worden. Als ze duurder worden kan LG er het beste niet te veel op voorraad nemen. Dan kiezen veel consumenten voor wat anders en wordt het weer een flop.

Nog even geduld tot begin november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja dat is wel wat minder inderdaad maar nu twijfel ik.
Graag hoor ik do's en dont's over het volgende vraagstuk.

moet ik de galaxy note 8.0 nemen of de LG G pad 8.3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
Anoniem: 540951 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 17:25:
Tja dat is wel wat minder inderdaad maar nu twijfel ik.
Graag hoor ik do's en dont's over het volgende vraagstuk.

moet ik de galaxy note 8.0 nemen of de LG G pad 8.3?
Dat is moeilijk te zeggen zo lang we de nederlandse prijs van de LG niet weten.

De LG is op bijna alle punten beter; iets groter scherm in een ongeveer even grote behuizing, aanzienlijk hogere resolutie, nieuwere android versie 4.2 vs 4.1 en een betere processor.

Persoonlijk zou ik eerder twijfelen tussen een Nexus 7 en de LG en de Nexus 7 zowieso kiezen boven de Samsung.

[ Voor 12% gewijzigd door Meessen op 10-10-2013 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja dat zijn allemaal waarheden. ik had ook bijna een nexus 7 2013 gekocht maar ik wil toch een acht inch tablet. wie weet toch de G pad 8.3 of misschien de HP slate 8 die ook in november komt
Meessen schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 22:27:
[...]

Dat is moeilijk te zeggen zo lang we de nederlandse prijs van de LG niet weten.

De LG is op bijna alle punten beter; iets groter scherm in een ogeveer even grote behuizing, aanzienlijk hogere resolutie, nieuwere android versie 4.2 vs 4.1 en een betere processor.

Persoonlijk zou ik eerder twijfelen tussen een Nexus 7 en de LG en de Nexus 7 zowieso kiezen boven de Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willyfreak
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-06 22:52
Mijn indicatie lag rond de 300 euro, hier zou ik het ook graag bij willen houden, ben benieuwd wat hij hier in nederland zal gaan kosten.

Anders toch naar voor de Nexus 7 gaan.

Het wordt in ieder geval even wachten tot begin november wanneer er meer duidelijkheid komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
Het lijkt dichter bij te komen, al is het nog niet helemaal zover. Groot Brittanie voor de kerst, en in Nederland nog niet bekend gemaakt maar ergens in november is waarschijnlijk.
Adviesprijs €300, dat ziet er dus goed uit! (begon hem wel te knijpen na de hoge adviesprijs in Korea). Dat de release date alleen nog steeds niet duidelijk is blijft wel een beetje jammer.....

[ Voor 36% gewijzigd door luappul op 15-10-2013 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
luappul schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 13:06:
Het lijkt dichter bij te komen, al is het nog niet helemaal zover. Groot Brittanie voor de kerst, en in Nederland nog niet bekend gemaakt maar ergens in november is waarschijnlijk.
Adviesprijs €300, dat ziet er dus goed uit! (begon hem wel te knijpen na de hoge adviesprijs in Korea). Dat de release date alleen nog steeds niet duidelijk is blijft wel een beetje jammer.....
Als ik destijds geweten had dat het zo lang zou duren voor hij in Nederland te koop is had ik toen een nexus 7 gekocht. Ben al sinds begin september het wachten, nu blijkt hij mischien in november te komen en als we pech hebben nog later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Pfff.... lastige keuze.

22 okt mogelijk nieuwe iPad Mini. Daarnaast de Asus TF701 per direct leverbaar.
Ook de G Pad staat in mijn rijtje. De Surface RT (Surface 2) sluit het rijtje.

iPad vanavond maar vast op internet gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSoft06
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-06 13:57
En dan zit de Kindle Fire HDX daar niet bij? vreemd, dat is ook best wel een intressante tablet namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joep meloen
Goede prijs voor deze mooie LG tablet.

Het wordt nog een moeilijke keuze, daar de Ipad Mini 2 ook snel op de markt schijnt te komen. Misschien is die nog eerder verkrijgbaar dan de LG. Ik neem pas een beslissing als ik ze allebei in het echt heb kunnen vergelijken.

Ik heb een voorkeur voor de LG vanwege Android maar omdat mijn gebruik voor een belangrijk deel ook (pdf)lezen zal zijn kan de Ipad Mini 2 vanwege zijn scherm (4:3) wel eens de betere keuze zijn voor mij.

Nog even geduld hebben.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
MSoft06 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 22:25:
En dan zit de Kindle Fire HDX daar niet bij? vreemd, dat is ook best wel een intressante tablet namelijk
De 7" zal ik in de gaten houden. De 8,9" neem ik niet op mijn lijstje mee.
Ik heb nu een iPad 3 en die bevalt goed, alleen wil ik iets anders.
Of een handzame tablet (Nexus 7, LG G Pad, iPad Mini 2 en Kindle Fire HDX 7") of een 10" met toetsenbord combi (Asus TF701T en Microsoft Surface 1/2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
Die Kindle Fire HDX 7 heeft wel heele mooie specs, maar daar draait geen normale android op toch? Zal je er een custom rom op moeten zetten. En heeft ook geen SD slot wat wel vervelend is.

[ Voor 14% gewijzigd door Meessen op 16-10-2013 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSoft06
FireOS, maar op de ipad draait toch ook geen android of ? ;-)

Ik zie zojuist een aankondiging van Lenovo Tablet met Windows 8.1, helaas lage resolutie :-(

http://www.theverge.com/2...tablet-specs-release-date

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
http://www.engadget.com/2013/10/17/lg-g-pad/
In Amerika verkrijgbaar (Best Buy) voor $350, er lijkt wat schot in te komen na het eerdere nieuws over de UK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mannie12
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-10-2024
Zou je hier geen stock android kunnen opzetten moest de versie van LG enorm tegenslaan? Heb hier geen ervaring mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
luappul schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 15:18:
http://www.engadget.com/2013/10/17/lg-g-pad/
In Amerika verkrijgbaar (Best Buy) voor $350, er lijkt wat schot in te komen na het eerdere nieuws over de UK
350$ heb zo'n gevoel dat hij hier te duur gaat worden. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Gaat naar mijn idee 299 Euro kosten , aangezien hij 259 pond ik de UK wordt.
Even wachten tot 2 weken voor kerst en dan kan je hem ergens oppikken voor 259-279, in Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:15
Dus toch €299 begin november: nieuws: LG G Pad 8.3 komt begin november uit voor 299 euro

Dit is een echt goede prijs.
Ben benieuwd naar de reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
Eindelijk, en voor €300 ga ik hem denk ik niet laten liggen... Ik wilde eigenlijk een snapdragon 800 tablet, maar daar kunnen we nog wel een eeuwigheid op wachten (kindles niet meegeteld). Zou mooi zijn als hij ook gelijk wat onder die adviesprijs duikt, dan is het zeker concurrentie voor de Nexus 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
Eindelijk wat duidelijkheid :) Hopelijk zijn de reviews positief en zijn er geen erge problemen met de tab zoals bij de nexus 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Kijk dat is wel een hele schone prijs ja!
En metalen achterkant en Micro-SD, hmmz dat wordt wel erg aantrekkelijk voor die prijs.
Skin is het enige wat me niet echt trekt, maar met een andere launcher is er al veel mee te doen. MOOI!

Nexus 7 vind ik te plasticerig, geen MicroSD, nVidia Tegra Note vind ik mooi, maar ook plasticerig... Hmmzz

[ Voor 17% gewijzigd door CLB op 18-10-2013 22:39 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartehhM
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-06 13:13
Toen ik hoorde dat in Korea de prijs zo hoog was, schrok ik en heb ik toch maar een Nexus 7 gekocht. Ik ga huilen als ie alsnog 300 euro wordt :-(

Maar ach, ik mag ook niet klagen. Ook de Nexus is echt een prima tablet, en het 'kleine' scherm formaat valt me alleszins mee. Maar, 8inch is nog steeds net iets fijner ;-)

There is no pleasure in having nothing to do; the real fun is in having lots to do, and not doing it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
MaartehhM schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 00:22:
Toen ik hoorde dat in Korea de prijs zo hoog was, schrok ik en heb ik toch maar een Nexus 7 gekocht. Ik ga huilen als ie alsnog 300 euro wordt :-(

Maar ach, ik mag ook niet klagen. Ook de Nexus is echt een prima tablet, en het 'kleine' scherm formaat valt me alleszins mee. Maar, 8inch is nog steeds net iets fijner ;-)
Ik heb een 7, 8.3 en 10.1 inch uitgetekend, en het verschil was groter dan ik had gedacht. Daarom heb ik besloten de nexus 7 nog te laten liggen, en nu de prijs bekend is heb ik daar geen spijt van!

Voor ongeveer €50 meer een net iets groter scherm terwijl hij nog wel in 1 hand past (1cm breder dan de nexus 7), aluminium behuizing en micro-sd slot is het voor mij wel waard. De accucapaciteit is niet enorm, maar de nexus 7 heeft laten zien dat er met de Snapdragon 600 een prima accuduur kan worden neergezet met een relatief kleine batterij...

Software is dus het grootste nadeel van de G Pad ten opzichte van de Nexus 7, verder zie ik vooral voordelen voor de G Pad....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Naja software, gewoon het uiterlijke schilletje, c'est ca.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-06 13:51
Dus net geen 300 euro.
http://nl.hardware.info/n...erkrijgbaar-voor-299-euro

[ Voor 15% gewijzigd door rvrbtcpt op 19-10-2013 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
Kan nog geen case vinden iemand anders wel?

Met die lange levertijden uit het buitenland lijkt het me handig om nu al één te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:14
Phuuu even het verlanglijstje geupdate:

Nexus 7 2013
LG G-Pad 8.3

:D

Heel net apparaat voor deze prijs. Heb de N7 bewust even laten liggen ivm de touch issues en ik vond hem toch net aan de kleine kant, vooral door de schermratio. Dit is echt een topformaat!

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Phone Arena YouTube review: https://www.youtube.com/watch?v=s9u62Komzfs

Phone Arena review: http://www.phonearena.com/reviews/LG-G-Pad-8.3-Review_id3459

[ Voor 4% gewijzigd door Roodey op 20-10-2013 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
Phone arena zegt expliciet dat er geen infrarood op zit, terwijl andere hands ons dit wel noemen... is dit een feature die sinds de aankondiging is verwijderd?

Edit:
http://www.lg.com/nl/tablets/lg-V500-G-Pad-8.3-tablet

Op de lg website wordt quick remote wel genoemd, al wordt infrarood niet specifiek genoemd:
G Pad 8.3 features universal control for TVs and cable set-top-boxes in any room. You can use the keyboard on your tablet to control the cursor of the TV Guide on your big screen.

Lijkt er dus op dat phone arena slordig is geweest, de review is sowieso niet al te best en slaat nogal wat belangrijke punten over zoals de accu...

[ Voor 61% gewijzigd door luappul op 20-10-2013 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-02 18:31
Wat een accent ook in die video-review haha. Wel goed dat het display rond de 6500 rgb is! Balen dat volgens de review de gamma en brightness tegenvallen :(

Hopelijk snel betere reviews!

[ Voor 9% gewijzigd door PatrickG op 20-10-2013 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
PatrickG schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 19:29:
Wat een accent ook in die video-review haha. Wel goed dat het display rond de 6500 rgb is! Balen dat volgens de review de gamma en brightness tegenvallen :(

Ik hoop dat in andere reviews betere brightness naar boven komt want ik zal hem vaak in het zon licht (trein) gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
Als ik het goed heb, dan zou de IR poort aan de bovenkant zitten bij de camera. Wanneer je naar het YT filmpje kijkt rond 1:20, dan zie je aan de ene kant de koptelefoonaansluiting en aan de andere kant zou dan de IR poort zitten.

En jammer dat ze niet gespeeld hebben met voice assistent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
PatrickG schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 19:29:

Kun je dit, gamma en brightness, uitleggen tov de iPad 3 (mijn vorige tablet)?
Mijn kennis daarvan is te beperkt.

De review is leuk om te lezen, maar ze geven aan dat je ondanks dat er geen simkaart in kan wel WhatsApp gebruikt kan worden....
De afbeeldingen die ze in de review laten zien doen me watertanden. Was hij maar hier beschikbaar as we speak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-02 18:31
Daar ben ik ook geen ster in hoor. Kalibreer je monitor maar eens in Windows of Mac OSX en je ziet wat voor effect het heeft. Je leest wel eens wat en dan zie je dat RGB 6500 hetgeen is wat je wilt hebben qua kleurtemperatuur, aangename volle, eerlijke kleuren. De afstelling van het beeldscherm is super belangrijk omdat het een goed scherm kan maken of kraken.
Brightness lijkt me duidelijk: hoe helder/fel kan een beeldscherm. Gamma is diepte van kleuren vs helderheid van kleuren volgens mij. Als je bij het kalibreren van je monitor dat heen en weer verschuift, zie je in ieder geval de diepte/donkerte en de helderheid/vaalheid van kleuren verschuiven. Dat is de helderheid van de kleurinstelling dan hé, niet die van je display. De helderheid van je display is zoiets als de lichtopbrengst van een lamp.

Maar misschien dat een expert hier meer over kan toelichten of mijn opmerking afkraken :P

Apple heeft de displays volgens mij altijd wel heel goed afgesteld van al hun producten, het kijkt in ieder geval heerlijk weg. Andere fabrikanten slaan wat dit betreft de plank nog wel eens mis, maar een LG zou dat toch wel door moeten hebben.

Ik las in de review van Tweakers bijvoorbeeld dat de Samsung Galaxy S4 wel dicht bij RGB 6500 zat en de HTC One weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ach dat scherm geloof ik wel, ben benieuwd hoe ik hem zelf in de praktijk ervaar ;)

Prijs is ook wel mega-goed hoor, en MicroSD en een metalen body... Pfff grote kerstkanshebber pour moi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-06 07:55
Die LG browser in dat filmpje is brak/laggy as can be, mijn god zeg. AOSP for the rescue maar weer :)

[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 21-10-2013 12:38 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Wees blij dat hij zeer waarschijnlijk simpel te rooten valt (en geen bootloaderunlock nodig heeft enz) idd :)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=jzO61jsQwZU]

Kom er even geen wijs uit... Als je 'm horizontaal vast hebt, met het LG logo links...
Zitten op de achterkant de speakertjes dan aan de boven- of onderkant? :s

[ Voor 54% gewijzigd door CLB op 21-10-2013 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even gebeld met LG over release datum en retailers. Wat een slechte klantenservice zeg. Wat al eerder gezegd werd hier is ook nu weer het geval. toen werd het uitkomen van het tablet aangekondigd waarna we meer dan een maand moesten wachten op verd3er nieuws zoals prijs en beschikbaarheid. Nu werd me weer hetzelfde verteld....." meneer daar mogen wij geen uitspraak over doen" pffff hopelijk zegt dat niets over het product zelf want ik ben nog steeds fan en vol goede hoop. nou, afwachten dan maar weer he!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Op amazon.de is ook een LTE versie verschenen, ik blijf hoopvol :-)

http://www.androidnext.de...-bei-amazon-de-gesichtet/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Hmmz voor 'slechts' €50,00 extra (weet niet wat de prijs is van de 'normale' versie in DE) is dat wel heel tof!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-06 07:55
CLB schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 16:48:
Hmmz voor 'slechts' €50,00 extra (weet niet wat de prijs is van de 'normale' versie in DE) is dat wel heel tof!
Vind losse data abo's persoonlijk echt veel en veel te duur. Dan maar gewoon tetheren. Vragen ze zelf om.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ieder z'n ding natuurlijk, tetheren werkt idd net zo goed, maar heb niet voor niks multi-sims ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
Mediamarkt Duitsland begint vanaf 4 november met het uitleveren van de G Pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
luappul schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:36:
Nice! Dan vanavond de iPad Mini afwachten en dan kiezen.
Duitsland is niet zo ver rijden :-)
Ligt de G Pad in Nederland tegelijkertijd in de winkels of ligt Duitsland voor?
Met de Nexus weet ik dat dit wel zo is namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSoft06
Dan is het maar de vraag of ze hem flink op voorraad hebben, grote kans dat je bedrogen uit komt als je er eenmaal bent :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Hoe kan eigenlijk de Prijs in Duitsland gelijk zijn aan de (vermoedelijke) prijs in NL als het BTW tarief anders is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Vandaag de LG G2 uitvoerig in handen gehad, mooie device wel, maar ging vooral om de skin die ik wilde zien.
Zitten een paar elementen in die niet helemaal CLB-style zijn en de icons mwah kwestie van wennen ook...

Maar ik durf wel te zeggen dat, dat ik deze G Pad 8.3 niet voor mij links zou laten liggen (andere launcher)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=4VWS9e7T6cM]

[ Voor 9% gewijzigd door CLB op 22-10-2013 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
QPair kan nog best een leuke toevoeging zijn ook, al zal het jammer genoeg niet met whatsapp werken denk ik... Overige toevoegingen zijn denk ik geen grote aanwinsten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Ik vind dat Qslide en meerdere apps open hebben over / naast elkaar echt heel nice. Tot zover steeds alleen maar de zijbalk gezien die me niet veel anders leek dan de recents knop in standaard android, maar in dit filmpje zie je ook dat je een notitie kan maken over een webpagina heen bijvoorbeeld. Dat is echt top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Ik heb het even opgezocht, QPair zou ook werken met non-LG smartphones (ze moeten wel over Jelly Bean beschikken)

Als dat effectief goed werkt, lijkt het mij een hele goede feature te zijn (en verdwijnt deels de nood voor een LTE versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
Ik vond nog een serie videos over de LG G Pad en de verschillende software-toevoegingen die LG doet:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=HfLbVXSxOvo]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=5r6hLwFyWks]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=kvzN9ZOVdFc]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=FQ_Ns5_LpTo]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=YRYKYBzHZKA]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=G5qDuuof8x4]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=q0T2vs2NCkQ]

QPair lijkt me na het zien van de filmpjes echt een toevoeging, de overige toevoegingen zie ik mezelf minder gebruiken, tethering aan/uit zetten bijvoorbeeld lijkt me echt handig!

[ Voor 14% gewijzigd door luappul op 24-10-2013 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ben benieuwd wanneer die in de winkels ligt, almost instant-buy ook al denk ik, tsjaa 'n tablet... hmmz :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Fijne filmpjes die nog even wat mooie features showen. Muziekje wordt wel irritant :P

Ben benieuwd of er snel dumps komen van deze apps zodat custom rom ontwikkelaars ook dit soort apps kunnen inbouwen, dan is het echt winnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geomaris
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-04 10:52
luappul schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:36:
De MM prijs in Duitsland is helaas inmiddels verhoogd naar € 319 in de pre-order.
Hopelijk weet LG in Nederland wel netjes de € 299 vast te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
Aaah eindelijk verschijnt hij bij de winkels, nu nog een verkoop datum en ik ben helemaal blij! Hopelijk is er nog een andere winkel die ook nog even onder die prijs door wil duiken :)

[ Voor 4% gewijzigd door luappul op 24-10-2013 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ja geloof dat wel, nu natuurlijk nieuwe, in december, maandje later €269,00 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
CLB schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 17:30:
Ja geloof dat wel, nu natuurlijk nieuwe, in december, maandje later €269,00 :p
Daar ga ik niet op wachten, heb ondertussen wel lang genoeg gewacht :+

Nog een video, van een unboxing van de zwarte G Pad door iemand die zowaar geen gekke taal spreekt of een onmogelijk verstaanbaar accent heeft:

Hij heeft het over "Quick Remote Acces" (IR Blaster) op de bovenkant van de tablet en hij heeft het erover dat je hem als remote replacement kan gebruiken, wat aansluit bij wat ook in eerder geposte software-filmpjes is te zien.
Nog iets wat mij opviel: hij kan de volgorde van de menu-buttons kiezen bij de eerste start-up, maar er is geen mogelijkheid om de multitask button te kiezen? Dan wordt je dus wel gedwongen die 3-vinger-swipe te gaan gebruiken, ik had toch graag de standaard knoppen-lay-out als optie gehad.

[ Voor 58% gewijzigd door luappul op 24-10-2013 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Hier nog een geïnteresseerde Tweaker die dit apparaatje waarschijnlijk gaat aanschaffen :)
Kwam hem toevallig tegen tussen de nieuwsberichten. Ik moet de komende tijd veel papers lezen voor mijn studie. Ik heb weliswaar al een tablet (Asus Transformer Prime) maar die is me daar net iets te groot voor. Tevens gebruik ik het dock vrijwel nooit aangezien ik een goede en lichte laptop heb dus ligt de Prime hier maar een beetje te verstoffen. Een E-Reader is inderdaad beter om dingen op te lezen, maar ik heb geen moeite met het lezen vanaf 'computer schermen' dus dan kies ik liever voor een tablet.
luappul schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 18:10:
Nog een video, van een unboxing van de zwarte G Pad door iemand die zowaar geen gekke taal spreekt of een onmogelijk verstaanbaar accent heeft:
Nee, maar wel de trein van 11 uur probeert te halen ;)

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:36
review van gsm arena:
http://www.gsmarena.com/lg_g_pad_83-review-1004.php

als nadeel wordt de onderstaande vermeld:
-snapdragon 600 ipv 800
-alleen wifi, geen 3g
-geen nfc

[ Voor 41% gewijzigd door karakedi op 26-10-2013 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Beetje zwakke conclusie van die snapdragon 600. In de benchmarks voert de tablet de lijst aan, of valt hij flink bovengemiddeld uit. Enige wat ze (opzich terecht) aangeven is dat de toekomstbestendigheid door de 600 wat lager is dan de 800, maar ze hebben nergens lags gehad oid.
Brad Pitt schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 12:37:
Die LG browser in dat filmpje is brak/laggy as can be, mijn god zeg. AOSP for the rescue maar weer :)
Het schijnt dus volgend de review enorm mee te vallen! Sterker nog: volgens GSMarena is het AOSP browser met wat LG modificaties en werkt hij supergoed ('excellent browser').

Voor zover ik nu gelezen heb is de need voor een custom ROM er voor mij denk ik niet meteen, alleen als het om updates gaat wordt dat natuurlijk wel interessant. Nova launcher erop en gaan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
- S600 is retesnel
- 3G-versie komt misschien wel
- HA HA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSoft06
Als er een snapdragon 800 ingeprakt was, dan kon de prijs denk ik niet op 300 euro terecht komen.
NFC tja, nog lang niet ingeburgerd naar mijn idee dus wat precies de toevoeging zou kunnen zijn is mij niet geheel duidelijk. Extra kosten die nu terecht komen bij een beter scherm.
Ik ben alleen benieuwd waar ik hem op 4 nov ergens al kan halen, desnoods maak ik er een dagje duitsland van :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayWay
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-03 10:46
Ik denk eerlijk gezegd ook niet echt dat NFC zo'n gemis gaat worden..

Ben wel benieuwd hoe veel winst ze nou eigenlijk op zo'n apparaat gaan maken, aangezien google zijn nexus 7 (met kleiner (goedkoper?) scherm en plastic behuizing) aanbiedt voor een paar tientjes minder, en volgens mij werd daar al amper winst op gemaakt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
Zwartwaarden zijn top, al is de brightness wel wat minder dan bij veel van de concurrenten (nexus 7 is brightness nog minder), contrast ratio is door goede zwart-waarden wel prima. Dat is dus alvast goed om te lezen. Het scherm werkt ook op nagels, pennen en handschoenen enzo dus dat is ook wel een leuke toevoeging. Accuduur lijkt redelijk gemiddeld te zijn, is dus ook geen slechte score (ook niet goed, maar ik ga het er wel mee redden. De interface ben ik niet weg van, maar dit is eenvoudig te fixen met een ander launcher mocht ik het echt tegen vinden vallen. Hier tegenover staat dat sommige software toevoegingen wel waardevol (kunnen) zijn.
Benchmarks zijn prima, al is de Adreno 330 van de Snapdragon 800 natuurlijk niet bij te benen. Audio is prima, en de IR blaster is een leuke toevoeging.
Dit zinnetje is misschien nog wel een minpuntje: "a more complete QRemote app would have been better (not just for TV's and set top boxes from predefined manufacturers)." Hopelijk is er wel voldoende ondersteuning voor verschillende apparaten (en zijn er anders apps die een IR blaster aan kunnen sturen? er zijn ondertussen heel wat apparaten die er een hebben, weet alleen niet of hier een standaard voor is zodat ervoor ontwikkeld kan worden?).

Al met al ben ik na het lezen van de GSM Arena review alleen maar positiever geworden, twijfel eigenlijk niet meer dat dit mijn nieuwe tablet gaat worden. Hoog tijd dat hij eindelijk eens in de winkel komt te liggen! :9~

Net nog mailtje van Coolblue gekregen, zij weten nog niet wanneer ze hem kunnen leveren en tegen welke prijs....... :'(

[ Voor 25% gewijzigd door luappul op 26-10-2013 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
C'est :9~
Afbeeldingslocatie: http://cdn.gsmarena.com/vv/reviewsimg/lg-g-pad-83/phone/gsmarena_016.jpg

Wordt de TS nog wat gepimpt, beetje schamel zo :p

[ Voor 20% gewijzigd door CLB op 26-10-2013 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
Die GSMArena review is toch redelijk positief. Goed om te horen dat het scherm een goed contrast heeft, alleen jammer van die lage brightness. Het is ook fijn dat LG's media speler AC3 audio ondersteund, want steeds meer spelers droppen het.
En dan ook nog goede speakers op de achterkant :) Bij mijn Samsung Galaxy tab 2 7'' ben ik altijd het klote dat de tablet op de speakers staat waardoor het geluid te veel wordt gedempt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
Wat is eigenlijk de kleur-voorkeur van tweakers hier? Ik vind de zwarte er wel heel gaaf uit zien! Die zwarte aluminium achterkant vind ik wel heel strak, en met goede zwart-waarden kan ik ook een zwarte bezel wel waarderen :9~

[ Voor 7% gewijzigd door luappul op 26-10-2013 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayWay
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-03 10:46
luappul schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 18:11:
Wat is eigenlijk de kleur-voorkeur van tweakers hier? Ik vind de zwarte er wel heel gaaf uit zien! Die zwarte aluminium achterkant vind ik wel heel strak, en moet goede zwart-waarden kan ik ook een zwarte bezel wel waarderen :9~
Ik vind bij bijna alle telefoons/tablets zwart er eigenlijk beter uit zien. Bijv het 'oude' samsung design (S2/S Advance), iPhone, Sony's Xperia lijn, Nexus etc. Uitzondering is de HTC One. Over het design van de Sammy S3/S4 ben ik sowieso totaal niet te spreken, dus daar doe ik geen uitspraken over :)

Maar inderdaad, die zwarte G Pad ziet er wel erg vet uit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
luappul schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 18:11:
Wat is eigenlijk de kleur-voorkeur van tweakers hier? Ik vind de zwarte er wel heel gaaf uit zien! Die zwarte aluminium achterkant vind ik wel heel strak, en met goede zwart-waarden kan ik ook een zwarte bezel wel waarderen :9~
Ik vind deze in het wit wel heel mooi. Wil ze graag in het echt naast elkaar zien.
Deze quote uit de review is wel duidelijk in het voordeel van de witte:
The back is made of plastic and metal and on our white version they handled fingerprints impressively well. However the black unit that we encountered back at the IFA was quite easy to turn into a greasy mess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Zelfde als met de LG G2 dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
Ik kan hem nu niet meer vinden, maar er heeft blijkbaar ook een LTE versie van de G Pad op Amazon.de gestaan.

[ Voor 3% gewijzigd door luappul op 26-10-2013 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

De entry is inderdaad veranderd naar de standaard (WiFi only) tablet inderdaad. Ik vond het een heel gemis dat er geen LTE-versie zou komen, maar als dat QPair deftig werkt op een non-LG smartphone, kan het nog opgevangen worden..

Maar liefst van al zie ik toch graag een LTE-versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geomaris
Kijk, het wordt interessanter:
Toch een LTE-versie of een nieuwe Nexus 8.
http://gsminsider.com/201...-3-lte-or-nexus-8-tablet/
De keuze wordt nog lastig straks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
Geomaris schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 16:51:
Dus als ik het goed begrijp als ik wat verschillende berichten op internet lees heeft er in juli een keer iemand geroepen dat er een nexus 8 zou komen. Omdat er nu een nieuw typenummer uitlekt dat bijna gelijk is aan dat van de G Pad en alleen maar LTE zou toevoegen, zou het ineens om een Nexus 8 gaan?! 8)7
Ik geloof er helemaal niks van dat er ineens een nieuwe Nexus uit de hoge hoed getoverd gaat worden (met op het scherm na gelijke specs aan de Nexus 7), het gaat hier gewoon om een G Pad met LTE en er zijn een aantal websites die wat pageviews proberen te scoren door heel hard NEXUS te roepen.
Mocht ik het helemaal fout hebben en er komt echt een Nexus 8 dan zou dat wel interessant zijn, maar ik geloof er helemaal niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Stemmingmakerij! Een Nexus 8 tablet? laat me niet lachen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geomaris
Geomaris schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 16:51:
De nieuwswaarde is niet zozeer de mogelijkheid van een Nexus 8, maar vooral dat een 8.3 LTE-versie inmiddels een reele optie lijkt te worden. En ik denk inderdaad niet dat dit een Nexus 8 gaat worden, een Nexus moet toch wat meer vernieuwend zijn en niet zozeer gebaseerd op een bestaand modelletje. Hoewel LG ook voor Google nu wel iets aardigs laat zien.

[ Voor 4% gewijzigd door Geomaris op 27-10-2013 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-01 09:52
GSM arena review:
wat een stomme benchmark grafiekjes, om battery life tegen smartphones af te zetten. Dat wil ik helemaal niet weten.

Wel een toffe tablet deze van LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net even gekeken op de site van Mediamarkt Duitsland. Daar staat dat het tablet op z'n vroegst daar op 15-11-2013 in de winkel ligt. Tja wat dat gaat betekenen voor Nederland weet ik niet. Ik woon aan de Grens dus halen in Duitsland is zeker een optie voor mij
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste