KOBO Aura HD doet helaas niet mee!
Verwijderd
Bizar, mensen stonden in de ochtend al in de rij
https://twitter.com/Zaide...28564984470458368/photo/1
Kleine lettertjes niet gelezen...
https://twitter.com/Zaide...28564984470458368/photo/1
Kleine lettertjes niet gelezen...
ik kreeg 15 min na de order de officiële orderbevestiging.Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:20:
Nu afwachten hoe snel de order daadwerkelijk wordt bevestigd (per e-mail alleen een mail dat dit langer duurt)
Verwijderd
Mijne is binnen:Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:20:
Nu afwachten hoe snel de order daadwerkelijk wordt bevestigd (per e-mail alleen een mail dat dit langer duurt)
Hartelijk dank voor uw bestelling bij Media Markt. Hieronder vindt u de details van uw bestelling. Zodra de bestelling gereed is voor transport, zullen we u hierover per email informeren.
Die doen toch niet mee?absrnd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:18:
Apple TV 3rd generation ook nog dezelfde prijs,
of zie de korting pas bij de laatste pagina van de betaling ?
Net m'n scherm succesvol besteld
[ Voor 3% gewijzigd door apis29 op 29-01-2014 20:27 ]
Heeft er vandaag niet op gestaan (heb een paar keer naar Moto G gezocht, en kwam de 16GB versie niet tegen)timmie78 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:20:
Helaas staat de Moto G 16gb niet meer op de site... Had gehoopt die mooi goedkoop mee te pakken, hopelijk komt hij later nog online.
Toch mooi he die webshop.
Had interesse in Onkyo 2.1 set, in de winkel vorige week 299,-.
Online nu 329 incl. voordeel
(was op 399,- geplaatst)
Zo maar even langslopen of de winkel goedkoper is..
Had interesse in Onkyo 2.1 set, in de winkel vorige week 299,-.
Online nu 329 incl. voordeel

Zo maar even langslopen of de winkel goedkoper is..
2 Nexus5 in de pocket
(losse bestellingen)
De 2de bestelling ging aanmerkelijk stroever.
De 2de bestelling ging aanmerkelijk stroever.
Zo. Heb mij zelf een Apple MacBook retina 13" kado gedaan. Met 8 gig geheugen en 256 gig ssd. Kan ik weer een mooi tijdje mee vooruit. Heb lang getwijfeld. Maar zulke aanbiedingen heb je niet vaak.
al drie keer een 404 pagina, jullie ook last van?
Verwijderd
Als er wordt aangegeven dat het maximale bestellingen voor het product wordt bereikt, doe dan eerst een ander item in je winkelwagen, voeg de bestelling dan nog eens toe en klik dan op winkelwagen. Je product is dan wel zichtbaar, ook als je het andere item weer verwijdert.
Verwijderd
Kobo aura hd nog steeds 149,00Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:23:
[...]
Waar zie je welke kobo readers niet meedoen? De kobo aura heeft wel een lagere prijs.
Dit is al een paar weken het geval.
Nikon 16-35 VR objectief in the pocket!!
Nu al uitverkocht zie ik.. Net als de Nikon 28 1.8G en de 18-35!
Moederborden..... Kunnen die in de afwasmachine??? || Specs, zie: http://specs.tweak.to/list/2481
MM had de 16gb online ook niet, en heeft m naar mijn weten nooit gehadbarcawinner schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:22:
[...]
Heeft er vandaag niet op gestaan (heb een paar keer naar Moto G gezocht, en kwam de 16GB versie niet tegen)
Koekje d'r bij?
Net terug geweest voor de korting over de 70D met 18-55 STM, meneer deed een beetje moeilijk maar ik kreeg de helft korting over de laagste prijs van 999 euro en dat is 912 euro.
Ook over de 10-22mm usm en de 50mm II kreeg ik over de laagste prijs de btw terug dus ben meer dan tevreden.
Ook over de 10-22mm usm en de 50mm II kreeg ik over de laagste prijs de btw terug dus ben meer dan tevreden.
Verwijderd
Ik wilde de Kobo Glo, maar ook hier niets veranderd. Er staat volgens mij nergens dat deze uitgezonderd is. Riekt naar oplichting .... dwz de BTW actie groter maken dan die is.Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:25:
[...]
Kobo aura hd nog steeds 149,00
Dit is al een paar weken het geval.
Hij heeft wel online gestaan (219 euro), maar 2 dagen voor de actie is hij eraf gehaaldohnotheydidnt schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:26:
[...]
MM had de 16gb online ook niet, en heeft m naar mijn weten nooit gehad
In de winkels is hij (nog) wel te krijgen, meestal wel iets duurder (229-239 euro)..
[ Voor 5% gewijzigd door Frozen-Bullet op 29-01-2014 18:32 ]
Ligt het aan mij, of hebben jullie ook geen kopieerheffing hoeven betalen? Die is normaal toch exclusief?
Op de website is hij inclusief, in de winkel moet je hem wel betalen..ikbenheelmoe schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:29:
Ligt het aan mij, of hebben jullie ook geen kopieerheffing hoeven betalen? Die is normaal toch exclusief?
Waar haal je die informatie vandaan?Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:29:
Staat nu op de hoofdpagina:
Alle online bestellingen geannuleerd.
Info volgt.
Zit al bij de prijs in.ikbenheelmoe schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:29:
[ Voor 32% gewijzigd door Bolletje op 29-01-2014 18:30 ]
Twee weken geleden hadden ze er nog eentje in Rotterdam, en nog een hele hoop 8gb, waarschijnlijk hebben ze gewoon nauwelijks voorraad en hem daarom van de website afgehaald (gokje)Frozen-Bullet schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:29:
[...]
Hij heeft wel online gestaan (219 euro), maar 2 dagen voor de actie is hij eraf gehaald
In de winkels is hij (nog) wel te krijgen..
Verwijderd
Inderdaad, ik denk hetzelfde.Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:29:
[...]
Ik wilde de Kobo Glo, maar ook hier niets veranderd. Er staat volgens mij nergens dat deze uitgezonderd is. Riekt naar oplichting .... dwz de BTW actie groter maken dan die is.
Jammer.....
Zijn er al mensen die alsnog korting hebben gekregen op een iPad?
Almere 10%
MediaMarkt Arena
Laten we een front vormen
Almere 10%
MediaMarkt Arena
Laten we een front vormen

Hoe was/is de drukte bij media markt arena? Fiets er zo toch maar even heen denk ik. maar ga niet buiten in de kou staan.
Toch wel behoorlijk prijsverschil: vd week Huawei Y300 voor 125 euro (inc. thuiskopieheffing) gekocht met de belofte dat ik deze dagen de btw terug kan halen (dus dan 99 euro wordt). Staat nu online voor 139 euro
Verwijderd
Net mijn geld terug gehaald, stonden voor de opening echt enorme rijen. Waaronder ook best veel mensen met een bonnetje
Ik hoefde niet eens wat te zeggen, BAM geld terug. Ik sta nu op in de MM, staan nog enorm veel mensen voor de balie met bonnetjes haha.
Beneden nog genoeg iMac, MacBook gaan als warme broodjes..
Beneden nog genoeg iMac, MacBook gaan als warme broodjes..
Verwijderd
Bij welke MM ben je?
Heerlijk om te lezen dat er zoveel op de actie af komt. Ik heb er nu niet zoveel trek in, maar heb wel een aantal dingen die ik misschien wil hebben. Misschien van de week overdag maar eens kijken...
Heerlijk om te lezen dat er zoveel op de actie af komt. Ik heb er nu niet zoveel trek in, maar heb wel een aantal dingen die ik misschien wil hebben. Misschien van de week overdag maar eens kijken...
Verwijderd
Alle Kobo Aura's HD zijn uitverkocht in de webwinkel.Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:29:
[...]
Ik wilde de Kobo Glo, maar ook hier niets veranderd. Er staat volgens mij nergens dat deze uitgezonderd is. Riekt naar oplichting .... dwz de BTW actie groter maken dan die is.
Tjonge jonge.........wat een grove leugen.
Ik wilde ook een Kobo Aura HD maar de Aura HD was niet in prijs verlaagd en nu toch uitverkocht. Mensen trappen er met open ogen in en denken dat ze hem scherp hebben gekochtAlle Kobo Aura's HD zijn uitverkocht in de webwinkel.

Verwijderd
Inderdaad een grove leugen. Alle Kobo Glo en - HD readers stonden er 5 minuten geleden nog tussen, tegen de normale prijzen. Klopt niets van.Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:49:
[...]
Alle Kobo Aura's HD zijn uitverkocht in de webwinkel.
Wellicht dat ze eerst van de enorme voorraad Kobo Aura af willen, voordat de anderen weer op de website worden geplaatst. Of dat ze achter de schermen de prijs alsnog aan het aanpassen zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2014 18:55 ]
na 50 minuten stoeien met die site (brrrr) dan toch eindelijk geslaagd met een monitor en een combi-magnetron.
Afgelopen vrijdagavond een TV (Sony 32W655) gekocht. Zojuist de BTW-korting teruggehaald. Het was er belachelijk druk (MM Eindhoven), maar wel mooi het verschil, 67 euro, terug gekregen.
Dus de TV voor ongeveer 320 euro, erg goede deal!
Dus de TV voor ongeveer 320 euro, erg goede deal!
Het is gelukt! Vorige week vrijdag een Macbook gekocht. Net het verschil teruggekregen
. Wat was ik blij dat ik niet meer de rij in hoefde. Vooral bij de laptop/apple afdeling was het druk.
Zo, Xperia Tablet Z in de pocket voor €328,91
. Toch weer bijna 2 euro goedkoper dan in de webshop
.
traag als me reet zeg.
heb wat leuk spul in mijn mandje maar mag blijkbaar niet afrekenen..
heb wat leuk spul in mijn mandje maar mag blijkbaar niet afrekenen..
en dat bedoelde ik nu laatst al… geen enkele 13" Macbook Pro Retina met 8GB RAM van najaar 2013 in de webshop. Alleen oude meuk...
[ Voor 5% gewijzigd door catchingfire op 29-01-2014 18:55 ]
als deze in de winkel nu ook voor 139 ligt, krijg je in feite nog maar 10 euro terug.Raymm schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:44:
Toch wel behoorlijk prijsverschil: vd week Huawei Y300 voor 125 euro (inc. thuiskopieheffing) gekocht met de belofte dat ik deze dagen de btw terug kan halen (dus dan 99 euro wordt). Staat nu online voor 139 euro
Het geld dat je terugkrijgt is op basis van laagste prijs garantie.
En de laagste prijs is nu 139/1,21
Hoeveel korting krijg je?Omnia love schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:05:
MM arena , korting op iPad mini retina en andere ipads
Verwijderd
Zo Asus Memo Pad FHD 10 32GB Blauw in the pocket! Slechts 220 euro bij mediamarkt Groningen! Nu nog even snel alles invullen voor de 30 euro cashback van Asus en dan een mooie 10 inch tablet voor zn 190 gekocht!

Kan me herinneren dat e-readers uitgesloten zijn, kan het alleen zo snel niet terug vinden in de "normale" communicatie.Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:53:
[...]
Inderdaad een grove leugen. Alle Kobo Glo en - HD readers stonden er 5 minuten geleden nog tussen, tegen de normale prijzen. Klopt niets van.
Wellicht dat ze eerst van de enorme voorraad Kobo Aura af willen, voordat de anderen weer op de website worden geplaatst. Of dat ze achter de schermen de prijs alsnog aan het aanpassen zijn.
De MM is weer lekker waardeloos. Ik had al van te voren wat zitten kijken voor een NAS en kwam uit bij de WD My Cloud 2TB. Die was een paar dagen geleden in de webshop €129,99, dus ik zat al lekker te rekenen, want voor €107,43 wilde ik deze wel hebben.
Kijk ik nu, staat die gewoon voor €127,99 in de webshop

De actie zouden ze eerder de Mediamarkt weg ermee actie moeten noemen.
Kijk ik nu, staat die gewoon voor €127,99 in de webshop

Mijn platencollectie (nog bezig met invoeren)
Hotel nodig? Kijk in dit topic voor 10% korting!
Dat er geen enkele 13 inch model Retina Macbook 2013 is, is toch wel erg raar. Jammer...
Voor de mensen die een Kobo Aura HD zoeken en aangeven dat deze niet meedoet met de actie: heb er net eentje gehaald bij de MM Alexandrium en kreeg hem toch echt mee voor 123,13 euro. Ze hadden alle kleuren nog liggen, dus sla je slag zou ik zeggen.
Verwijderd
Kan ik nergens vinden.nooberke schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:58:
[...]
Kan me herinneren dat e-readers uitgesloten zijn, kan het alleen zo snel niet terug vinden in de "normale" communicatie.
De Sony readers en de Kobo Aura zijn bijv. wel in prijs verlaagd.
Blijkbaar willen ze eerst de meest incourante modellen kwijt.
Sta nu in de rij. Volgens mij de laatste en enigste nexus 5 die ze hier hadden.
Zonet zonder morren BTW terug gekregen (contant!) over de Nexus 10 bij MM Groningen. De service medewerkers waren er al op ingespeeld, er is zelfs een speciale optie "BTW terugvragen" bij het trekken van de nummertjes (onder 'Overig')!
Naast mij probeerde twee oude Grunningers nog geld terug te krijgen van een USB stick die ze meer dan een maand geleden gekocht hadden
dat lukte natuurlijk niet, maar ze werden vriendelijk behandeld.
Binnen 5 minuutjes stond ik weer buiten, maar de rijen voor de kassa's waren ENORM, wel 30 meter ofzo. Blij dat ik niet tot vanavond gewacht heb!
Naast mij probeerde twee oude Grunningers nog geld terug te krijgen van een USB stick die ze meer dan een maand geleden gekocht hadden
Binnen 5 minuutjes stond ik weer buiten, maar de rijen voor de kassa's waren ENORM, wel 30 meter ofzo. Blij dat ik niet tot vanavond gewacht heb!
De Macbook Pro 15 inch Retina hebben ze wel het 2013 model: http://m.mediamarkt.nl/sh...ME293N-A-15-inch-1006851/
Verwijderd
Ben niet van plan 100 km te gaan rijden naar een MM winkel.hostje schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:59:
Voor de mensen die een Kobo Aura HD zoeken en aangeven dat deze niet meedoet met de actie: heb er net eentje gehaald bij de MM Alexandrium en kreeg hem toch echt mee voor 123,13 euro. Ze hadden alle kleuren nog liggen, dus sla je slag zou ik zeggen.
Dan vis je achter het net, helaas.Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 19:01:
[...]
Ben niet van plan 100 km te gaan rijden naar een MM winkel.
Je kan nu wel gelijk naar binnen, maar bij de kassa is het lekker drukmathy_ schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:43:
Hoe was/is de drukte bij media markt arena? Fiets er zo toch maar even heen denk ik. maar ga niet buiten in de kou staan.
Zo Nexus 5 aangeschaft voor 330 euro, best een mooie deal. Mijn abbo loopt binnenkort af en ik mocht / moest dus een nieuwe telefoon. Ik kon em leasen bij een abbonnement voor 400, dus dat was echt niet gunstig. Zelfs op de losse verkoop toch nog ongeveer 60 - 70 euro bespaart
Net bij de BCC nog een kdl42w655 weten te bemachtigen, dus ik ben zeer gelukkig met de BCC
. Dus het blijkt dat naar de BCC gaan wel degelijk zin heeft (in Eindhoven waren de w656/w655's bij de mm vorige week al uitverkocht). Meer nog dan naar de mm gaan, had ik niet verwacht gezien mijn gesprek met een BCC medewerker eerder vandaag
.
Misschien kijken voordat je zit te mopperen? NAS'en zijn uitgezonderdyodeluxe schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:59:
De MM is weer lekker waardeloos. Ik had al van te voren wat zitten kijken voor een NAS en kwam uit bij de WD My Cloud 2TB. Die was een paar dagen geleden in de webshop €129,99, dus ik zat al lekker te rekenen, want voor €107,43 wilde ik deze wel hebben.
Kijk ik nu, staat die gewoon voor €127,99 in de webshop![]()
In de communicatie naar de filialen heb ik een lijst zitten waar e-readers op uitgezonderd staan, raar dat dit niet in de normale voorwaarden staatKan ik nergens vinden.
De Sony readers en de Kobo Aura zijn bijv. wel in prijs verlaagd.
Blijkbaar willen ze eerst de meest incourante modellen kwijt.

iMac's en Macbooks waren echt populair. Dat wist ik vorige week natuurlijk al, dus ik moest wel lachen
Zag ook een aantal mensen met GoPro's, maar die deden volgens mij niet mee.
Zag ook een aantal mensen met GoPro's, maar die deden volgens mij niet mee.
Wtf waar is die rij voor dan:pMcGreenNL schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 19:05:
[...]
Je kan nu wel gelijk naar binnen, maar bij de kassa is het lekker druk
Even voor diegenen onder ons die met bon korting gingen claimen, waar stonden jullie in de rij, de servicebalie of de info-balie? Of verschilt dat per filiaal?
Wellicht ten overvloede maar nog niet voorbij zien komen, vergeet de shopkorting of iets dergelijks niet in de webshop!
Wow. Panasonic Lumix ZT40 voor 222 euro. Was netjes opzij gelegd voor me.
Ik ben blij.
Ik ben blij.
zonde als je de Canon sx280 voor 180 euro kunt scorenmaartend schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 19:11:
Wow. Panasonic Lumix ZT40 voor 222 euro. Was netjes opzij gelegd voor me.
Ik ben blij.
Wou een 700D body aanschaffen voor mijn vader. Stond voor 519,00 in de webshop. Na BTW eraf dus nog ongeveer 429,00. Klopte ook. Dus ik om paar minuten na 6 bestellen. Proces doorlopen, en als ik op de knop bestelling bevestigen druk (na alle gegevens te hebben ingevoerd), krijg ik de melding dat het product helaas is uitverkocht. Beetje vervelend. Daarna bel ik de dichtsbijzijnde mediamarkt, werd zowaar opgenomen. Vraag ik naar de 700D body's. Hebben ze nog wel, prijs is 596,00 voor BTW actie. En met de notie dat hij op de webshop goedkoper is doen ze niets. Typisch maar weer...
Gewoon een dag of een paar dagen wachten. Vaak komt het product weer terug, weliswaar met een langere levertijd maar wel dezelfde prijs.erikjannemann schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 19:12:
Wou een 700D body aanschaffen voor mijn vader. Stond voor 519,00 in de webshop. Na BTW eraf dus nog ongeveer 429,00. Klopte ook. Dus ik om paar minuten na 6 bestellen. Proces doorlopen, en als ik op de knop bestelling bevestigen druk (na alle gegevens te hebben ingevoerd), krijg ik de melding dat het product helaas is uitverkocht. Beetje vervelend. Daarna bel ik de dichtsbijzijnde mediamarkt, werd zowaar opgenomen. Vraag ik naar de 700D body's. Hebben ze nog wel, prijs is 596,00 voor BTW actie. En met de notie dat hij op de webshop goedkoper is doen ze niets. Typisch maar weer...
Verwijderd
E-reader maar gewoon bij Redcoon bestellen. Is veel goedkoper dan bij MM, en vandaag bestellen is morgen thuis.nooberke schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 19:08:
[...]
Misschien kijken voordat je zit te mopperen? NAS'en zijn uitgezonderd![]()
[...]
In de communicatie naar de filialen heb ik een lijst zitten waar e-readers op uitgezonderd staan, raar dat dit niet in de normale voorwaarden staat
Al iemand een lens uit de L-serie van Canon weten te bemachtigen met de volle btw-korting?
Je kan ook de 700D met 18-55 mm STM lens kopen; die is €495. Wel iets duurder, maar op zich kan je de lens ook apart verkopen.erikjannemann schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 19:12:
Verwijderd
kun je wel 2 dingen bestellen?
ik bestel de Motorola Moto G en de LG G2...
Houd er natuurlijk 1 maar ik wil niet het uitverkocht gedoe meemaken...
dan maar beiden en uiteindelijk eentje terug brengen
ik bestel de Motorola Moto G en de LG G2...
Houd er natuurlijk 1 maar ik wil niet het uitverkocht gedoe meemaken...
dan maar beiden en uiteindelijk eentje terug brengen
Nou top service van de MediaMarkt in Breda, 453 euro terug gekregen op mijn aankoop van afgelopen weekend. ps. hoewel iPad en iPhones etc niet mee doen geven ze in ieder geval in Breda wel 10% korting hierop (ook als deze al eerder is aangeschaft)
Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama
Helaas niet de 13" rMBP kunnen kopen die ik wilde, zal ook wel niet meer op voorraad komen ben ik bang
Twijfel om de Asus Nexus 7 tab 32GB te bestellen. Jammer dat er op heel veel computers spullen geen korting zit.
Het is naaierij met de 13" rMBP's… alleen oude meuk… lijkt wel een dealtje met Apple om van wat pallets oude meuk af te komen. Alleen het 4GB/128GB instapmodel is te krijgen van najaar 2013.MultivlaaiTaart schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 19:19:
Helaas niet de 13" rMBP kunnen kopen die ik wilde, zal ook wel niet meer op voorraad komen ben ik bang
http://www.mediamarkt.nl/...91,648957.html?langId=-11
Is deze leverbaar met de BTW weg ermee actie? Zoja, dan heb ik interesse!
Ik had EXACT hetzelfde, maar dan met een lens van Canon.. Beetje jammer van de MMerikjannemann schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 19:12:
Sony A7III - PSN: Ruimtestofzuiger - Clash of Clans
Ja maar geen grote afzetmarkt voor die standaard kitlenzen. Die hebben de meeste mensen al. Heb er hier nog 1tje liggen die mijn vader wou gebruiken. Vandaar alleen body. Nou is de kit met lens nog wel goedkoper dan alleen body bij andere winkel. Maar vind de manier waarop dit gaat niet fijn.Bolletje schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 19:14:
[...]
Je kan ook de 700D met 18-55 mm STM lens kopen; die is €495. Wel iets duurder, maar op zich kan je de lens ook apart verkopen.
Dat is al de prijs inclusief de korting. Normaal was die 1349 euro bij de MM.Ferry H. schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 19:22:
http://www.mediamarkt.nl/...91,648957.html?langId=-11
Niet zo interessant dus.
Alle prijzen zijn dus al aangepast op de website. Bij het betalen moet je gewoon zorgen dat je niet steeds klikt; gewoon even wachten.
Is dat de nieuwe STM? Want die is wel een degelijker dan de IS en IS II, althans dat heb ik vernomen. Vooral geschikt voor filmen. Misschien dus nog wel de moeite waard.erikjannemann schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 19:24:
[...]
Ja maar geen grote afzetmarkt voor die standaard kitlenzen. Die hebben de meeste mensen al. Heb er hier nog 1tje liggen die mijn vader wou gebruiken. Vandaar alleen body. Nou is de kit met lens nog wel goedkoper dan alleen body bij andere winkel. Maar vind de manier waarop dit gaat niet fijn.
[ Voor 52% gewijzigd door Bolletje op 29-01-2014 19:26 ]
Grr laat ik dit nu net lezen. Heb idd de ME662N/A gekocht.. Okay wel 17% korting. Maar twijfel wel om terug te sturen.. Twijfelcatchingfire schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 19:20:
[...]
Het is naaierij met de 13" rMBP's… alleen oude meuk… lijkt wel een dealtje met Apple om van wat pallets oude meuk af te komen. Alleen het 4GB/128GB instapmodel is te krijgen van najaar 2013.
wtf? Anderhalf uur na het starten van de geweldige actie al geen enkele 13" MBPr meer in de webshop! Hoeveel hadden ze er op voorraad? 3?
Ik denk dat je onderschat hoeveel mensen zo'n ding in anderhalf uur kunnen bestellencatchingfire schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 19:26:
wtf? Anderhalf uur na het starten van de geweldige actie al geen enkele 13" MBPr meer in de webshop! Hoeveel hadden ze er op voorraad? 3?
Verwijderd
Jullie worden een beetje voor de gek gehouden door de Mediamarkt...catchingfire schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 19:26:
Ja maar kom op… als je 4 dagen actie voert en een hele serie producten is na anderhalf uur al "op"?job_h schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 19:27:
Ik denk dat je onderschat hoeveel mensen zo'n ding in anderhalf uur kunnen bestellen
Je kan hem toch in de winkel bestellen met BTW korting en dan wachten....MultivlaaiTaart schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 19:19:
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Net zonder problemen (ging gewoon snel) een Nexus7 besteld voor 206.84 euro
Net bij MM Breda een Zwarte nexus 5 gekocht. een 401 serie nr.
Er was nog een jongen in de bak aan het zoeken naar een N5. Met een goed serie nr. Iemand van hier toevallig?
Het was echt mega druk, was er om 17:30 en er stonden +- 50 man voor me, en tot 6 uur was er echt een hele dikke rij achter me. Echt niet normaal.
Er lagen maar 2 zwarte Nexus'en in de bak. Maar ik verwacht dat ze nog wel in het magazijn hebben liggen.
Er was nog een jongen in de bak aan het zoeken naar een N5. Met een goed serie nr. Iemand van hier toevallig?
Het was echt mega druk, was er om 17:30 en er stonden +- 50 man voor me, en tot 6 uur was er echt een hele dikke rij achter me. Echt niet normaal.
Er lagen maar 2 zwarte Nexus'en in de bak. Maar ik verwacht dat ze nog wel in het magazijn hebben liggen.
Bij de MM zelf lager een aantal rMBp's. Ze gingen wel behoorlijk snel, en ik hoorde al een aantal keer "Dit is de laatste" zeggen, door een verkoper. Opvallend druk, maar zonder problemen een rMBp kunnen bemachtigen.
Hebben jullie al een bevestiging ontvangen van jullie bestelling? Half uur geleden een nexus 5 gekocht maar nog geen e-mail en een 404 na het (overigens succesvol) betalen met ideal.
Heeft een half uur geduurd voordat ik een magnetron en afzuigkap kon afrekenen, maar het is er eindelijk door
De BTW actie en de Saturn cadeaukaarten samen hebben me 27% korting opgeleverd tov de laagste internet prijzen.
De BTW actie en de Saturn cadeaukaarten samen hebben me 27% korting opgeleverd tov de laagste internet prijzen.
Kwartier geleden een nieuwe wasdroger gekocht. Proces verliep snel en soepel. Betalen geen probleem en gelijk een bevestigingsmail.
Ik had ook nog gekeken bij BCC omdat die bij mij om de hoek zit. Daar hadden ze de prijs wel aangepast op het eerste scherm maar als je het product in de winkelmand zet verschijnt de oude prijs opeens. Dus toch voor MM gekozen. Nu ook gratis bezorgen.
Ik had ook nog gekeken bij BCC omdat die bij mij om de hoek zit. Daar hadden ze de prijs wel aangepast op het eerste scherm maar als je het product in de winkelmand zet verschijnt de oude prijs opeens. Dus toch voor MM gekozen. Nu ook gratis bezorgen.
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Hmmm, baal een beetje dat ik de scheer & foppen btw actie heb gemist, daar was blijkbaar de lenovo yoga 2 pro in de aanbieding, maar in de webshop van de MM staat hij niet (alleen de oude lenovo yoga). Weet iemand of dit betekend dat ook geen enkele MM vestiging deze ultrabook heeft? Of kan de collectie verschillen tussen de vestigingen en de webshop?
Verwijderd
Ik was in MM Enschede. Gezellige boel daar, hapjes, drankjes, een dj. Veel mensen met tv's. Maar ook vooral veel Apple en camera's zag ik in de rij. Kassa naast mij stond een jongen met geloof ik een MacBook waarvan ze dus de grote hard plastic koffer er niet om weg kregen. Volgens mij ging de manager het magazijn in om voor hem een andere te halen.Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:46:
Bij welke MM ben je?
Ze stonden trouwens met zijn vieren aan de service balie om mensen te helpen. Enige wat je moest doen is je aankoopbewijs geven. En je kreeg je geld contact terug. Ze hadden hier heel heel duidelijk op gerekend en dus rekening mee gehouden. Super snel geholpen en top service. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik blij ben
Ik ben welgeteld 10 minuten in MM Arena geweest, langer kon ik niet aan.
Ik las hier dat de iPad mini retina's korting hadden, dus ik denk ''kassa''!! Helaas doen ze (inderdaad) niet mee met de BTW actie korting, maar gaat er maar een magere €39,- van de prijs af.
Voor de mensen die er eentje zouden kopen, is het meegenomen, maar ik hoef er niet per se eentje.
Voor €321,- had ik er wel eentje willen hebben.
Ik las hier dat de iPad mini retina's korting hadden, dus ik denk ''kassa''!! Helaas doen ze (inderdaad) niet mee met de BTW actie korting, maar gaat er maar een magere €39,- van de prijs af.
Voor de mensen die er eentje zouden kopen, is het meegenomen, maar ik hoef er niet per se eentje.
Voor €321,- had ik er wel eentje willen hebben.
Verwijderd
Wauw zojuist besteld... maar gaat allemaal wel vrij langzaam... staat ook niks in me bestellingen
Dit topic is gesloten.
Let op:
<center><h1>WAARSCHUWING: DIT TOPIC IS <b>NIET</b> BEDOELD OM ZELFZOEKVRAAGJES TE STELLEN!</h1></center>
Svp geen verzoekjes om kopieen van kassabonnen e.d.
Helaas is dit topic verworden tot een dumpplek waar luie vraagjes worden gedumpt. Zoals op Tweakers.net overal de bedoeling is: <b>eerst</b> zelf op zoek gaan, en als je een vraag stelt, dan ook laten zien dat je het geprobeerd hebt. Bij herhaald gebrek aan inzet kunnen sancties volgen, en zal het topic mogelijk op slot gaan. Benadeel svp de mede-tweakers niet en laat het niet zover komen.
Lees de <a href='http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1576345'><b>FAQ</b></a> in de openingspost, daar worden bijna alle vragen in beantwoord.
<center><h1>WAARSCHUWING: DIT TOPIC IS <b>NIET</b> BEDOELD OM ZELFZOEKVRAAGJES TE STELLEN!</h1></center>
Svp geen verzoekjes om kopieen van kassabonnen e.d.
Helaas is dit topic verworden tot een dumpplek waar luie vraagjes worden gedumpt. Zoals op Tweakers.net overal de bedoeling is: <b>eerst</b> zelf op zoek gaan, en als je een vraag stelt, dan ook laten zien dat je het geprobeerd hebt. Bij herhaald gebrek aan inzet kunnen sancties volgen, en zal het topic mogelijk op slot gaan. Benadeel svp de mede-tweakers niet en laat het niet zover komen.
Lees de <a href='http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1576345'><b>FAQ</b></a> in de openingspost, daar worden bijna alle vragen in beantwoord.