[29-01 t/m 02-02] MediaMarkt BTW weg ermee actie

Pagina: 1 ... 21 ... 31 Laatste
Acties:
  • 333.959 views

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:10
Website heeft het erg lastig met bestellen. De website van de Saturn heeft het ook zwaar :+
Ik baal heel erg dat NAS'en niet mee doen, maar heb toch een leuke monitor (de LG 22EA53VQ-P) op de kop kunnen tikken voor aardig wat minder centjes. Gratis bezorging dus lekker vanaf de bank kunnen shoppen! Vrijdag nog even Leeuwarden binnenlopen om te kijken of we een NAS met korting kunnen meekrijgen.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:50

ocn

Beste Tweaker 2025 ⭐⭐⭐⭐⭐

yodeluxe schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:59:
De MM is weer lekker waardeloos. Ik had al van te voren wat zitten kijken voor een NAS en kwam uit bij de WD My Cloud 2TB. Die was een paar dagen geleden in de webshop €129,99, dus ik zat al lekker te rekenen, want voor €107,43 wilde ik deze wel hebben.
Kijk ik nu, staat die gewoon voor €127,99 in de webshop |:( :(

De actie zouden ze eerder de Mediamarkt weg ermee actie moeten noemen.
NAS'en doen sowieso niet mee met de BTW vrij actie. Valt onder accessoires (check de voorwaarden maar).

• Jaymitri
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-08 03:40
Net mijn nexus 5 afgerekend

• jezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-02-2023
Chips, wilde een iphone bestellen maar volgens de website heeft MediaMarkt geen apple telefoons. Vaag ik dacht ze toch echt gezien te hebben vorige week toen ik op de site zat.. Ik denk dan ik me vergist heb, was vast een soort china clone dan die er erg op leek maar die staat er ook niet meer op. Vreemd hoor.

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
jezzer schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 19:46:
Chips, wilde een iphone bestellen maar volgens de website heeft MediaMarkt geen apple telefoons. Vaag ik dacht ze toch echt gezien te hebben vorige week toen ik op de site zat.. Ik denk dan ik me vergist heb, was vast een soort china clone dan die er erg op leek maar die staat er ook niet meer op. Vreemd hoor.
iPhones doen niet mee, lees de 1e post.

• Graizie
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 02-11 19:00
jezzer schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 19:46:
Voor zover ik weet - en dat is vast al vaker voorbij gekomen - doen iPhone's niet mee met de actie. Wellicht dat er wel ergens een vestiging is die er een beetje korting op geeft, maar zeker niet de 17,36%.

Groningen

Verwijderd

Slaap verder, want de iPhones doen nooit standaard mee...
Mediamarkt verkoopt geen clones, het is geen ebay :|

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 19:42:
Wauw zojuist besteld... maar gaat allemaal wel vrij langzaam... staat ook niks in me bestellingen :(
even kwartiertje wachten tot de echte orderbevestiging komt. daarna staat het wel in je bestellingen.

Verwijderd

M a r c o schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 19:48:
[...]

even kwartiertje wachten tot de echte orderbevestiging komt. daarna staat het wel in je bestellingen.
Ik zit nu al 30 minuten te wachten ...

• alwaysleft
  • Laatst online: 22-04-2019
27 Inch iMac's zijn al uitverkocht, alleen nog 21 inch iMac's en 11 en 13 inch macbook air plus 15 inch Retina.

• jochem4207
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
Iemand een gokje of die 13" nog in de winkels liggen?

• Frozen-Bullet
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-11 20:13
Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 19:49:
[...]

Ik ook, langer zelfs ;) 19:07 een product besteld.. Wel al 1 mail gehad dat de order is aangekomen, maar nog geen mail dat hij definitief door het ordersysteem is..

Verwijderd

Frozen-Bullet schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 19:50:
[...]

Ik ook ;) 19:07 een product besteld.. Wel al 1 mail gehad dat de order is aangekomen, maar nog geen mail dat hij definitief door het ordersysteem is..
Staat die wel in je bestellingen?

• Passi3
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-07 16:32
[...]

Hier al bijna een uur, maar zo lang je al betaald hebt, heb je in elk geval al je rechten toch?

• M a r c o
  • Niet online
[...]
Misschien is de orderstroom nu groter. Ik was een van de eerste die bestelde op de website.
Je krijg direct na je bestelling een mail van MM dat door de BTW drukte, de orderbevestiging niet direct komt, maar later. Bij mij was dit op 18:00 besteld. om 18:16 de bevestiging.

Verwijderd

jochem4207 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 19:50:
Iemand een gokje of die 13" nog in de winkels liggen?
Wat voor een antwoord verwacht je? Valt onder de luie vraagjes denk ik.

• jochem4207
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 19:51:
[...]

Wat voor een antwoord verwacht je? Valt onder de luie vraagjes denk ik.
Van iemand die misschien vanavond nog bij een MM is geweest. 8)7

• vormulier
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Zo, Wat een gekte weer rijen dik voor de ingang en de kassa, en adviezen om morgen terug te komen.

Net een moto g 16GB gescoord wel een drama daar"

En alles wat mis going ging ook natuurlijk mis:
"hoeft u geen bon voor de korting word automatisch verrekend"
niet dus ==" kan je een bon gaan maken na in de rij voor de kassa gestaan te hebben,,

"ja daar kan ik geen bon van maken daar voor moet u naar afdeling"
daarna natuurlijk kassa rol op, pinpas van de klant voor je die het niet doet, mensen met alarm systemen van andere winkels in hun jas, enz. enz....

Blij dat ik thuis ben,,, :)

Verwijderd

BellySM schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 19:09:
Even voor diegenen onder ons die met bon korting gingen claimen, waar stonden jullie in de rij, de servicebalie of de info-balie? Of verschilt dat per filiaal?
Bij de info-balie!

Verwijderd

jochem4207 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 19:51:
[...]

Van iemand die misschien vanavond nog bij een MM is geweest. 8)7
En diegene gaat natuurlijk speciaal eentje voor je vasthouden.

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Frozen-Bullet schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 19:50:
[...]

Ik ook, langer zelfs ;) 19:07 een product besteld.. Wel al 1 mail gehad dat de order is aangekomen, maar nog geen mail dat hij definitief door het ordersysteem is..
eerste mail na 5 minuten, tweede na anderhalf uur.

• Quan Vu
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-10 20:11

Quan Vu

Hoi

Raad jullie af om naar Rotterdam centrum te gaan. Om naar binnen te komen is er zelfs een rij van 300 man...

Nieuw profiel. Oude nickname: ajacied88

Verwijderd

Zijn er mensen die het wel gelukt is om een uitgesloten produkt tegen de btw-korting te krijgen?
Ik wil dolgraag de Sonos play 5 kopen.

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Passi3 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 19:51:
[...]

Hier al bijna een uur, maar zo lang je al betaald hebt, heb je in elk geval al je rechten toch?
Hier was de opdrachtbevestiging met 45 min binnen
Geachte meneer .....,

Hartelijk dank voor uw bestelling bij Media Markt. Hieronder vindt u de details van uw bestelling. Zodra de bestelling gereed is voor transport, zullen we u hierover per email informeren.

• jamas
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-11 20:05
Weet iemand of je bij MM Zoetermeer ook 10% korting op iPads krijgt?

Verwijderd

Marc_87 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:29:
Net terug geweest voor de korting over de 70D met 18-55 STM, meneer deed een beetje moeilijk maar ik kreeg de helft korting over de laagste prijs van 999 euro en dat is 912 euro.

Ook over de 10-22mm usm en de 50mm II kreeg ik over de laagste prijs de btw terug dus ben meer dan tevreden.
welke MM was dat?
gr Ben

Verwijderd

Afgelopen vrijdag mbpro gekocht bij Saturn. Vanavond met bon terug naar Saturn om laagste prijs garantie te claimen, maar kreeg te horen dat Saturn dit jaar niet aan de MM actie meedoet. Na een aantal telefoontjes naar directie toch de volledige korting retour ontvangen. Ik heb ze voor de rest van de week succes gewenst met het uitleggen aan hun klanten dat Saturn ondanks de laagste prijs garantie hier niet aan meedoet.

• Passi3
eL_Jay schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 19:57:
[...]

Hier was de opdrachtbevestiging met 45 min binnen

[...]
Ik heb ervoor gekozen om zonder account te bestellen, achteraf redelijk dom. Had jij met account besteld?

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
De voorraad MacBooks en iMacs was redelijk laag in de webshop. Ook in veel winkels al een groot deel van de Macs weg. Dus mocht je nog een Mac willen bemachtigen zou ik snel zijn.

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:29
Lees mijn marketingboek door:

plotselinge schaarste
• van overvloed naar schaarste lijdt tot een positievere (heftigere) reactie dan voortdurende schaarste

Klopt precies met wat ik hier zo lees :9~

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Zonet voor de gein een Sennheiser Momentum zwart (van 299 voor 247) in m'n winkelwagentje gelegd, browser tab open gelaten en wat anders gedaan, kom ik terug op die tab, is er opeens een popup dat het uitverkocht is en uit m'n winkelwagen is gegooid 8)7

De bruine versie voor dezelfde prijs is er nog wel trouwens.

Maar het maakt verder niet uit want webwinkel QPlaza heeft m inclusief verzenden voor 255.

[ Voor 27% gewijzigd door Slashdotter op 29-01-2014 21:09 ]

• Dennis_dude
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-10 15:59
Goed opletten, want ze rotzooien behoorlijk met de prijzen, vanochtend langsgeweest voor een Kobo HD reader, vanochtend was ie €149,- en nu €148,99 zogenaamd afgeprijsd van €180,28 8)7 gaat lekker daar bij MM Zoetermeer, de rijen bij de kassa's waren tot helemaal achteraan. ;w

The difference between men and boys is the size of their toys

• Soulshaker
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05:10
catchingfire schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 19:20:
[...]

Het is naaierij met de 13" rMBP's… alleen oude meuk… lijkt wel een dealtje met Apple om van wat pallets oude meuk af te komen. Alleen het 4GB/128GB instapmodel is te krijgen van najaar 2013.
Het valt inderdaad wel op dat de retina's zeer klein in voorraad waren , maar om nou direct over oude meuk te beginnen. :O In Heerlen zeker 30-40 imac's gezien. (21 en 27") en een hoop 13" macbook airs . In Maastricht hetzelfde , zelfs een pallet vol 13" Macbook airs , voor toch zeker 30 a 40.000 euro. Ik dacht zelfs met de 8GB upgrade.(not sure). En allemaal nieuwste versies.

Apple had daarvan gewoon meer voorraad , of bij de retina te weinig marge.

• vertigoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 09:30

vertigoo

Welcome to the jungle

Was bij de MM in Breda voor een Sony KDL50W656 TV. Er lagen stapels 42"maar geen enkele 50". Uitverkocht meneer... En ik was er om 18:00 uur. Gelukkig had ik er al 1 in mijn winkelmandje op de mobiele website van de MM. Ingelogd en gegevens ingevuld en.... jawel foutmelding, UITVERKOCHT. Om 18:15 7(8)7 .
Gelukkig kon ik zojuist online bij de vrienden van BCC terecht voor dezelfde prijs. *O*

• Soulshaker
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05:10
Heb vandaag mijn korting kunnen afrekenen voor de 13" retina MBP (8GB RAM/256GB SSD)
265 euro mooi in de pocket , geen waardebonnen maar correcte afhandeling in cash _/-\o_

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Dennis_dude schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 20:10:
Goed opletten, want ze rotzooien behoorlijk met de prijzen, vanochtend langsgeweest voor een Kobo HD reader, vanochtend was ie €149,- en nu €148,99 zogenaamd afgeprijsd van €180,28 8)7 gaat lekker daar bij MM Zoetermeer, de rijen bij de kassa's waren tot helemaal achteraan. ;w
Ik om 5 voor 6 gekeken op de webshop, normale prijs kobo hd 149 euro. Hier in de MM in Deventer staat nu de kobo hd voor 123 euro nogwat, alleen niet op voorraad, niet te bestellen en het demo model mocht ik ook niet mee. Thuisgekomen is de hele kobo hd ineens uit de webshop weg :(

• edwin90
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:35
Zo, thuis op de bank met mn tablet :).

In Almere was het gekkenhuis. Vroeg een medewerker naar een Xperia tablet. Hij kijken in het systeem, zie ik op zn scherm dat er nog 8 zijn. Nadat hij terug was uit het magazijn vertelde hij dat ze er niet meer zijn. Dus ik reageerde een beetje bot dat ik toch echt zie dat er nog 8 zijn. Hij nog eens in de pc kijken zie ik een popup dat de verkoopprijs onder marge ligt :+ . Vermoed dat hij daarom nee probeerde te verkopen. Vervolgens gaf een collega aan dat ze onder het Sony meubel moeten liggen.

Bij de servicebalie waren medewerkers redelijk gestresst :o . Ging aanbetaling op een andere tablet terughalen en medewerkers liepen daar als een kip zonder kop :P .

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Erg fijn dat ik m'n 15" rMBP al vorige week zaterdag mee kon nemen met korting als ik het zo lees allemaal.. veel succes iedereen!

• Leut
  • Laatst online: 11:02
Vanavond in Emmen een fraaie 15" rmbp opgehaald. Voorraad was zeer weinig. De 13" was veel beter beschikbaar, alsook diverse typen iMacs.

Toch grappig om om even voor 18h00 een fikse rij te zien staan bij de ingang....

Queen - the champions of the world
"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
PVOutput 23x Longi 365Wp + SMA TriPower 5.0

• edwin90
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:35
Soulshaker schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 20:11:
[...]

Het valt inderdaad wel op dat de retina's zeer klein in voorraad waren , maar om nou direct over oude meuk te beginnen. :O In Heerlen zeker 30-40 imac's gezien. (21 en 27") en een hoop 13" macbook airs . In Maastricht hetzelfde , zelfs een pallet vol 13" Macbook airs , voor toch zeker 30 a 40.000 euro. Ik dacht zelfs met de 8GB upgrade.(not sure). En allemaal nieuwste versies.

Apple had daarvan gewoon meer voorraad , of bij de retina te weinig marge.
In Almere stonden inderdaad ook flinke stapels macs!

Verwijderd

Hmm heb half zeven Moto G 8GB besteld, maar kreeg na het betalen (zonder account) een 404. Geld is wel afgeschreven, maar geen bevestiging ontvangen. Iemand hetzelfde probleem gehad?

• inbedrijf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01-11 12:57
Mhhh Synology NAS doet niet mee?

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Passi3 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 20:04:
[...]

Ik heb ervoor gekozen om zonder account te bestellen, achteraf redelijk dom. Had jij met account besteld?
allicht ;)
Ik was goed voorbereid, ben het gaan nakijken en de eerste bevestiging kreeg ik om 18:10 in de mailbox en de opdrachtbevestiging om 19.09.

[ Voor 32% gewijzigd door eL_Jay op 29-01-2014 20:33 ]

• Eypo
  • Laatst online: 22-10 20:24
Dennis_dude schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 20:10:
Ik had gisteravond de haba 61 star statief in mijn wibkelmandje voor 21e, staat nu op 29e...

• alwaysleft
11 inch Macbook Air 128 GB ook al uitverkocht.

• Flitzer
  • Niet online
Misschien eerst de voorwaarden lezen?
"Uizonderingen...Alle accessoires (zoals weerstations, mediaplayers, NAS,..."

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:10
Anders lees je of de voorwaarden even op de website van Mediamarkt of je leest, zoals de topicwaarschuwing al aangeeft, even de FAQ...

Edit: spuit elf :-(

[ Voor 3% gewijzigd door Arjan90 op 29-01-2014 20:32 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• RobinFoot
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-11 22:03
vertigoo schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 20:12:
Was bij de MM in Breda voor een Sony KDL50W656 TV. Er lagen stapels 42"maar geen enkele 50". Uitverkocht meneer... En ik was er om 18:00 uur. Gelukkig had ik er al 1 in mijn winkelmandje op de mobiele website van de MM. Ingelogd en gegevens ingevuld en.... jawel foutmelding, UITVERKOCHT. Om 18:15 7(8)7 .
Gelukkig kon ik zojuist online bij de vrienden van BCC terecht voor dezelfde prijs. *O*
Bedankt voor de tip! Nu de tv aan het bestellen die bij de Mediamarkt uit de webshop was gehaald en wel in de BCC-webshop te vinden, tegen die BTW-korting 8)

• Omnia love
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-06 08:06
Dat verschilt per filiaal volgens mij. Ik zag bij MM Arena iemand voor me een synopogy 213j, hij zei dat er wel korting was. Op ipad had je bijvoorbeeld 10% korting.

• 4Reload
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:31
Gaat hard in de webshop, diverse Nespresso koffiemachines zijn uitverkocht en ook keukenmachines van Bosh zijn al op... Weining voorraad voor een actie van 4 dagen....

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:38
Mac mini najaar 2012 doet 530 in de webshop. Eerstvolgende kost meer dan 600. Zie ik dan wat over het hoofd ? Oud model ofzo.

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:08
1 hakmolen gekocht. 16,52 euro. Toch 3,50 euro goedkoper.

yess.
Oja, gratis thuisbezorgd.

Verwijderd

Nogsteeds geen order bevestiging, anderhalf uur besteld en kan het niet vinden in me bestellingen...

Ook geen mail gehad erover, alleen dat ze hem zullen verwerken....

Harstikke top! ;( ziet er wederom naaruit dat ik me dingen pas later krijg.

• alwaysleft
Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 20:36:
Nogsteeds geen order bevestiging, anderhalf uur besteld en kan het niet vinden in me bestellingen...

Ook geen mail gehad erover, alleen dat ze hem zullen verwerken....

Harstikke top! ;( ziet er wederom naaruit dat ik me dingen pas later krijg.
het risico van online bestellen, gelukkig heb ik mijn Nexus 5 in de winkel gehaald :)

Verwijderd

alwaysleft schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 20:37:
[...]

het risico van online bestellen, gelukkig heb ik mijn Nexus 5 in de winkel gehaald :)
Ik heb de LG G2 en Motorola moto G

Haha geen nexus

• alwaysleft
Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 20:37:
[...]

Ik heb de LG G2 en Motorola moto G

Haha geen nexus
LG G2 lag hier met stapels in de winkel in Maastricht ;) Moto G niet...

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Hmm ze hebben gewoon producten van de website afgehaald. Vanmorgen stond de Nikon Sb 700 er nog op, nu niet meer.

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 31-10 15:27

pposthoorn

Constructeur

Sj44k13 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 20:41:
Hmm ze hebben gewoon producten van de website afgehaald. Vanmorgen stond de Nikon Sb 700 er nog op, nu niet meer.
Als een product uitverkocht is gaat hij ook uit de zoekresultaten. Directe links werken wel nog en dan staat er tijdelijk niet leverbaar.

• Omnia love
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-06 08:06
In MM Arena was er wel veel nexus 5 ( 1 voor pa gekocht) als ik moet schatten +- 20/30 stuks om 18:00 uur

• jordy1990
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-03-2021
In Maastricht lagen er nog veel Nexus 10 's.
Wel alvast 1 minder dan voor ik binnenkwam. :-D
Maar er was dan ook precies niet veel vraag naar een Nexus 10 hier op Tweaker.

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-11 14:20
Na ongeveer 7 keer mijn bestelling heb geprobeerd af ronden en een half uur verder is het me eindelijk gelukt.
Een Nexus 5 voor 330 euro is natuurlijk een koopje. :9
Mediamarkt geeft volgens mij bij alle producten aan dat de levertijd 1 tot 3 dagen is echter als ik in mijn bestellingen kijk zie ik dat de Nexus 5 nog steeds op voorraad is, denk dat ze er een berg in hebben geslagen. 8)
Ik heb mijn bevestiging wel meteen gehad btw. Bestelling gedaan rondt kwart voor 7

[ Voor 9% gewijzigd door taz3d_nl op 29-01-2014 20:47 ]

• alwaysleft
Net een kennis van me bij de MM Maastricht geweest. Alleen nog maar witte Nexus 5 lagen er.

• PuceTundra
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-11 06:49
edwin90 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 20:16:
Zo, thuis op de bank met mn tablet :).

In Almere was het gekkenhuis. Vroeg een medewerker naar een Xperia tablet. Hij kijken in het systeem, zie ik op zn scherm dat er nog 8 zijn. Nadat hij terug was uit het magazijn vertelde hij dat ze er niet meer zijn. Dus ik reageerde een beetje bot dat ik toch echt zie dat er nog 8 zijn. Hij nog eens in de pc kijken zie ik een popup dat de verkoopprijs onder marge ligt :+ . Vermoed dat hij daarom nee probeerde te verkopen. Vervolgens gaf een collega aan dat ze onder het Sony meubel moeten liggen.

Bij de servicebalie waren medewerkers redelijk gestresst :o . Ging aanbetaling op een andere tablet terughalen en medewerkers liepen daar als een kip zonder kop :P .
Dat schermpje met onder de marge prijs is trouwens dood normaal bij de Media Markt. Heb er ervaring mee om hem weg te klikken :)

Het hele idee van de BTW actie is gewoon alles verkopen waar ze vanaf moeten.

Soort van schoonmaakactie.

En af en toe willen ze dan liever sommige modellen ook niet verkopen i.v.m. de lelijke marge. ;)

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-11 16:07
Juist terug van MM Maastricht.
Had niet goed gelezen, had gezien:
Computer:

Software
Alle Apple iPad modellen
en niet:
Alle accessoires (zoals weerstations, mediaplayers, NAS, smartwatches, alarmsystemen huis, harde schijven, zowel intern als extern, klik hier voor een overzicht van alle accessoires)
Voor niets geweest dus, was met mijn oom die een Synology wilde kopen met WD Red schijven.

21% is dan ook een lokkertje mijn inziens.

Van crisis was er niets te zien, 27' iMac's waren allemaal weg.

• sfinx
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:02
Bij Mediamarkt Zwolle doen alle Sonos producten ook mee met de 21% BTW weg ermee actie. Play 1 voor 164.45, Playbar voor 577.65, etc.

Hippos are apparently just rage filled hate tanks

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:44
Ok, wie heeft mijn Speedlight SB-700 besteld? :+

Edit, verversen helpt. Ben niet de enige kaper dus.
Sj44k13 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 20:41:

[ Voor 74% gewijzigd door Señor Sjon op 29-01-2014 20:49 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:35
RobinFoot schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 20:32:
[...]

Bedankt voor de tip! Nu de tv aan het bestellen die bij de Mediamarkt uit de webshop was gehaald en wel in de BCC-webshop te vinden, tegen die BTW-korting 8)
Heb ik ook gedaan, getuige de enorme wachtrijen bij de telesales van BCC was ik niet de enige (rond 6 uur was de prijs online op de pagina wel minus btw maar bij het product zelf niet). In ieder geval keurig dat ze bij BCC niet moeilijk deden en wel meer dan 1 tv op voorraad hadden.

• mastachilla
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:15
Bij Rotterdam Alexandrium doet Sonos mee met de actie. dus gewoon /1,21 :)

Verwijderd

sfinx schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 20:47:
Bij Mediamarkt Zwolle doen alle Sonos producten ook mee met de 21% BTW weg ermee actie. Play 1 voor 164.45, Playbar voor 577.65, etc.
Beter....hoop dat ze dit in Utrecht ook doen. Ik kon vandaag niet, morgen ga ik het proberen.

• kalmma
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-11 16:59
In alphen aan de Rijn ook de Sonos maar ook de Bose Soundtouch staat wel geen bordje bij maar als je het vraagt passen de prijs aan.

Heeft iemand al gezien of er ergens korting op ipad's wordt gegeven en dan ook de 21%

• mwargers
  • Laatst online: 07-07 19:42
Bij de MediaMarkt Apeldoorn was het geen doorkomen aan vandaag.
Ik had geen zin om een uur te blauwbekken in de wachtrij buiten.

http://weblogs.mozillazine.org/qa/

• XeNoBiTe
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Zo dan, blij dat ik even heb gewacht met de nieuwe koelkast aanschaffen. Goedkoopste webprijs 828,-, nu bij Mediamarkt voor 684,- en dan van Bosch ook nog eens 100 euro retour! Jammer dat ik de Shopkorting was vergeten, had me weer een tientje opgeleverd. Ach, ben uitermate tevreden en fijn dat de website probleemloos werkte.

• Scorpio861
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 02-11 09:56
een account aanmaken via de site gaat ook niet echt soepel zeg,

ben er al een half uur mee bezig

Nikon d3200 18-105 kit BTW

• Lieuwe15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:42
Ik moest toch heel erg hard lachen toen ik hier langsreed >:) 8)7
YouTube: Media Markt Drukte...

• scrat
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Scorpio861 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 20:54:
een account aanmaken via de site gaat ook niet echt soepel zeg,

ben er al een half uur mee bezig

Nikon d3200 18-105 kit BTW
Je kan ook als eenmalige klant bestellen, heb ik ook gedaan nadat ik mijn sennheiser Momentum on-ear had besteld. Het werkt gewoon goed, als je geen account hebt, onthoud de MM alleen niet je adres gegevens.

Nexus 7 FHD | OnePlus One | Asus N56VZ (i7-3630M, GT650M

• Scorpio861
scrat schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 20:57:
[...]

Je kan ook als eenmalige klant bestellen, heb ik ook gedaan nadat ik mijn sennheiser Momentum on-ear had besteld. Het werkt gewoon goed, als je geen account hebt, onthoud de MM alleen niet je adres gegevens.
Ga ik dat ff proberen, krijg nu telkens 404 melding...

bedankt voor je tip!

• nico445
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 31-10 08:03
Toch handig deze actie , wou een Pioneer DDJ-SR heb hem laten price matchen bij bax . Heb ik hem in ieder geval morgen binnen :)

• zap8
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-10 19:03

zap8

do ya wanna bump

Ik was om 18:30 bij de Mediamarkt, binnen zag ik dat alle kassa's open waren en er rijen door de hele winkel stonden. Hoorde dat je voor de iPads 3 keer in de rij moest staan. Een keertje voor een bon, dan bij de kassa betalen en dan moest je hem bij een uitleverpunt halen. Kortom heel lang wachten. Ik geloofde het wel en buitengekomen stond er een rij van een paar honderd meter...
Daarna naar Saturn Amsterdam gegaan en geshopt met de MediaMarkt btw korting. Het is daar altijd lekker rustig :)

Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:26
De Moto g is bij de MM in Zoetermeer toch inderdaad 213 euro met 6 euro heffing maakt 219, zonder btw is dat 182 euro.

Toen ik vanmiddag belde hadden ze er nog 46 (16gb) en toen ik er om half 7 was zag ik er nog maar een paar liggen, maar wellicht lag de rest achter.

Ik heb er één gekocht in elk geval!

Verwijderd

Vorige week maandag de Nikon D7100 plus 18-105mm lens gekocht. Een vriendelijke verkoper garandeerde me toen dat ik woensdag vanaf 18.00 mn BTW korting kon cashen. Natuurlijk balen als een stier toen ik eergister in de voorwaarden ontdekte dat de D7100 uitgesloten is van de kortingsactie. Toch maar met de bon terug en mijn verhaal verteld. Via servicebalie, fotoverkoper, supervisor en bedrijfsleider uiteindelijk toch ruim 186 euro terug gekregen. Ben nu natuurlijk helemaal gelukkig met mijn supergoedkope D7100.

Via wat horten en stoten toch super geregeld, hulde voor deze actie!!!

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:00
Jammer dat MM Roermond niet zo coulant was als ik bij anderen hier lees.

Sony E Mount lenzen waren opeens nergens meer te zien en allemaal uitverkocht om 18.01.

iPad gaven ze geen korting op, ook geen 10%.

Vogel's beugels ook nada en het zelfde met de Synology.

Ik weet dat 3 van de 4 uitgesloten waren maar goed als je ca. 1300 euro wil uitgeven mag je toch wel wat korting verwachten. Dus niks gekocht. De adviesprijs kan ik overal betalen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• kalmma
  • Laatst online: 03-11 16:59
zap8 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 21:03:
Ik was om 18:30 bij de Mediamarkt, binnen zag ik dat alle kassa's open waren en er rijen door de hele winkel stonden. Hoorde dat je voor de iPads 3 keer in de rij moest staan. Een keertje voor een bon, dan bij de kassa betalen en dan moest je hem bij een uitleverpunt halen. Kortom heel lang wachten. Ik geloofde het wel en buitengekomen stond er een rij van een paar honderd meter...
Daarna naar Saturn Amsterdam gegaan en geshopt met de MediaMarkt btw korting. Het is daar altijd lekker rustig :)
Maar hoeveel korting werd er op de ipads gegeven dan ?

Kreeg je bij saturn ook die korting op die ipad ?

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-11 12:12

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Geeft Saturn dan ook laagste prijsgarantie? Kan ik nergens terugvinden namelijk...
In dat geval ga ik morgen wel naar de Saturn in plaats van een heel eind rijden naar Apeldoorn :z

Oh het stond er wel maar iets meer verstopt....
Laagste prijsgarantie
5.1 Saturn garandeert de klant altijd de laagste prijs. Wanneer de klant een aankoop doet in een vestiging van Saturn (met uitzondering van de webshop) en binnen veertien dagen na zijn aankoop hetzelfde product elders voor een lagere prijs kan kopen, ontvangt de klant van Saturn het prijsverschil contant retour, de voorwaarden hiervan zijn:

a. Het product is nieuw, compleet in originele verpakking en direct uit voorraad leverbaar.

b. Het prijsverschil moet door Saturn controleerbaar zijn door middel van een prijslijst, advertentie, schriftelijke bevestiging van de aanbieder en/of fysieke controle bij de betreffende aanbieder.

c. De betreffende aanbieder moet gevestigd zijn binnen een straal van vijftien km van de vestiging van Saturn in Nederland waar de aankoop is gedaan.

d. Het product wordt aangeboden in een openbaar toegankelijke winkel, dus niet via internet.

e. Uitgesloten zijn aanbiedingen van (opheffings)uitverkopen, faillissementsverkoop, groothandelsverkoop, afwijkende leveringsvoorwaarden (bijv. op het terrein van toelating in Nederland, garantie en/of service), demomodellen, beschadigde producten, etc.

f. Het prijsverschil moet aanwezig zijn op het moment dat de klant een beroep doet op de laagste prijsgarantie.

5.2 Het verschil wordt eenmalig terugbetaald na inname van de originele aankoopbon van Saturn en uitsluitend wanneer aantoonbaar is voldaan aan de hiervoor genoemde voorwaarden. De klant ontvangt een kopie van de originele aankoopbon.

5.3 Indien de klant bij aankoop in een vestiging van Saturn kan aantonen dat het product elders en onder bovenstaande voorwaarden voordeliger kan worden aangeschaft, dan zal Saturn het product voor dezelfde prijs leveren aan de klant.
Morgenochtend dus maar even bij de Saturn langs, geen lange rijen en dan komen die 500 euro aan cadeaubonnen ook nog op :>

[ Voor 79% gewijzigd door NightHawk4 op 29-01-2014 21:20 ]

• Denniszx
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 31-10 00:54
nico445 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 21:00:
Toch handig deze actie , wou een Pioneer DDJ-SR heb hem laten price matchen bij bax . Heb ik hem in ieder geval morgen binnen :)
Voor zover ik kan zien verkoopt mediamarkt alleen de CDJ-350 van Pioneer? (webshop)
Wel netjes van Bax idd, op hoeveel kwam dat uit als ik vragen mag? ;)

EDIT: uitverkocht, vandaar dat ie er niet tussen stond.

[ Voor 15% gewijzigd door Denniszx op 29-01-2014 21:08 ]

• Slashdotter
  • Niet online
jordy1990 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 20:43:
In Maastricht lagen er nog veel Nexus 10 's.
Wel alvast 1 minder dan voor ik binnenkwam. :-D
Maar er was dan ook precies niet veel vraag naar een Nexus 10 hier op Tweaker.
Nexus 10 is totaal niet populair zo te zien, hij is nog steeds via de webshop te krijgen.

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-11 17:53

Zyron

BWRAAAAP

Tsja, de Nexus 7 ook.. ligt er aan wat je niet populair noemt en hoeveel er ingekocht is. ;)

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

• Passi3
Na 2 uur nog steeds geen orderbevestiging gekregen

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:46
Wat een actie zeg, account managers die je de hele week vragen actie materiaal te plaatsen, binnen een uur bijna alle iMacs weg, zonder mogelijkheid om te bestellen.

• Rob-T6
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:33
Zojuist voor de Surface 2 64 GB naar Alkmaar gegaan. Is totaal niet meer te krijgen geven ze aan in de winkel, alleen de Surface RT.

Nu net nog maar even gekeken online, en gelukt :)

Alkmaar is qua winkel trouwens nu wel een drama, niet eens een lift o.i.d. meer :/
Echt niet handig, alle mensen met de dozen voor de tv's etc. door een smalle trap. 8)7

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Uiteindelijk de Nexus 7 tablet 32GB gekocht via BCC omdat die ik die morgen op werk laat leveren. Volgens mij levert MM niet de volgende dag, voor een bepaalde tijd.

Prijs uiteindelijk hetzelfde: 206 euro.

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:44
G#tver. Nu ook de D5200 18-105 uitverkocht terwijl ik naar betalen wil gaan... Grrr.
En de baby over 15 jaar afvragen waarom er alleen maar crap telefoonshots zijn. ;)

Iemand enig idee of dingen ook weer terugkomen in de webshop, of is het nu 4 dagen gebeurd?

[ Voor 22% gewijzigd door Señor Sjon op 29-01-2014 21:18 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Verwijderd

Net twee uur in verschillende rijen gestaan maar heb dan nu toch eindelijk mijn macbook pro, de macs vlogen echt als broodjes over de toonbank voorzover ik kon zien, ze waren al bijna allemaal uitverkocht bij mm utrecht! :P

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Wel vreemd ik wil voor me oudste dochter ( bijna...9 ) een PoV Mobii 825 tablet kopen.

Die is in de Webshop nu € 116,22 Das ruim duurder dan bij b.v 4launch ( € 99,99 ? )

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:50

ocn

Beste Tweaker 2025 ⭐⭐⭐⭐⭐

Arjan90 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 19:42:
Website heeft het erg lastig met bestellen. De website van de Saturn heeft het ook zwaar :+
Ik baal heel erg dat NAS'en niet mee doen, maar heb toch een leuke monitor (de LG 22EA53VQ-P) op de kop kunnen tikken voor aardig wat minder centjes. Gratis bezorging dus lekker vanaf de bank kunnen shoppen! Vrijdag nog even Leeuwarden binnenlopen om te kijken of we een NAS met korting kunnen meekrijgen.
NAS doet niet mee met de actie. Zie de voorwaarden (accessoires).

• Scorpio861
Eindelijk gelukt een bestelling te plaatsen.

het is een Nikon d3200 18-105 kit geworden
samen met een philips hd7761 koffiemachine.

toch mooi een besparing van totaal ruim 100 euro!

fijne actie van MM

• Asyl
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-11 17:37
Net thuis, denk FF de webshop checken...helaas geen macbook pro meer te krijgen.

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
WiLLoW_TieN schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 21:20:
Wel vreemd ik wil voor me oudste dochter ( bijna...9 ) een PoV Mobii 825 tablet kopen.

Die is in de Webshop nu € 116,22 Das ruim duurder dan bij b.v 4launch ( € 99,99 ? )
Waarom niet de Asus MemoPad HD 7 16 GB? die is volgens mij 119 euro en stukken beter dan die PoV!

• Slashdotter
  • Niet online
Lieuwe15 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 20:56:
Ik moest toch heel erg hard lachen toen ik hier langsreed >:) 8)7
YouTube: Media Markt Drukte...
Dat filmpje herinnert me er weer eens aan dat ik beter een Sony Cyber-shot DSC-RX100 kan nemen dan een Canon Powershot SX280, die sensor is zo klein dat opnames bij weinig licht belabberd zijn.

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:46
Asyl schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 21:23:
Net thuis, denk FF de webshop checken...helaas geen macbook pro meer te krijgen.
Ja lachwekkend, zo kan ik ook wel een actie houden. :o

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:05
Asyl schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 21:23:
BCC.nl
Pagina: 1 ... 21 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
<center><h1>WAARSCHUWING: DIT TOPIC IS <b>NIET</b> BEDOELD OM ZELFZOEKVRAAGJES TE STELLEN!</h1></center>

Svp geen verzoekjes om kopieen van kassabonnen e.d.

Helaas is dit topic verworden tot een dumpplek waar luie vraagjes worden gedumpt. Zoals op Tweakers.net overal de bedoeling is: <b>eerst</b> zelf op zoek gaan, en als je een vraag stelt, dan ook laten zien dat je het geprobeerd hebt. Bij herhaald gebrek aan inzet kunnen sancties volgen, en zal het topic mogelijk op slot gaan. Benadeel svp de mede-tweakers niet en laat het niet zover komen.

Lees de <a href='http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1576345'><b>FAQ</b></a> in de openingspost, daar worden bijna alle vragen in beantwoord.