Ik was net bij een vestiging en daar vertelden ze mij dat de camera afdeling meteen werd platgelopen om 1 over 6Senor Sjon schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 20:48:
Ok, wie heeft mijn Speedlight SB-700 besteld?
Edit, verversen helpt. Ben niet de enige kaper dus.
[...]
Ook daar is geen 13" MBPr meer te krijgen...
Staat hij er nog, maar uitverkocht: http://www.bcc.nl/#search...&qrsprice=0&qreprice=2160NotSoSteady schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 21:28:
[...]
Je moet klikken, dan staat die er nog wel.
In de webshop kan je hem 5 euro goedkoper dan in de winkel krijgen, en daar is hij nog wel op voorraad (levertijd 1 tot 3 werkdagen).alwaysleft schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 20:45:
Net een kennis van me bij de MM Maastricht geweest. Alleen nog maar witte Nexus 5 lagen er.
heb hem al, en van die 5 euro lig ik niet echt wakkerbarcawinner schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 21:31:
[...]
In de webshop kan je hem 5 euro goedkoper dan in de winkel krijgen, en daar is hij nog wel op voorraad (levertijd 1 tot 3 werkdagen).
Maar de prijzen zijn niet verlaagd? Er staat wel dat "vandaag is voor U de prijs aangepast" maar de prijs is op het gewone (hoge) nivo.NotSoSteady schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 21:28:
Je moet klikken, dan staat die er nog wel.
En je kunt niks bestellen, want alles is uitverkocht.NotSoSteady schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 21:34:
Ik zie bij de BCC niet eens korting.
Zal wel komen, omdat ze bij de MM niet leverbaar meer zijn.catchingfire schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 21:34:
[...]
Maar de prijzen zijn niet verlaagd? Er staat wel dat "vandaag is voor U de prijs aangepast" maar de prijs is op het gewone (hoge) nivo.
http://www.bcc.nl/apple-macbook-pro-13-256gb-2-4-ghz.htmlalwaysleft schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 21:35:
[...]
En je kunt niks bestellen, want alles is uitverkocht.
            Zojuist de PostNL track&trace code binnen van de webshop!

1522 is (ongeveer) de normale prijs voor dat ding...
Wat besteld?barcawinner schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 21:37:
Zojuist de PostNL track&trace code binnen van de webshop!
http://www.mediamarkt.nl/...alogEntryDetails&scroll=0Denniszx schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 21:07:
[...]
Voor zover ik kan zien verkoopt mediamarkt alleen de CDJ-350 van Pioneer? (webshop)
Wel netjes van Bax idd, op hoeveel kwam dat uit als ik vragen mag?
EDIT: uitverkocht, vandaar dat ie er niet tussen stond.
Heb hem in de middag al laten price matchen maar rond 18:00-19:00 was die nog op voorraad
Heeft me uiteindelijk €503 gekost volgens mij en hoop stiekem nog te kunnen profiteren van de €50 cashback maar dat zal wel niet
            Net mooi de keukenmachine besteld bij de BCC.   

Toch top van de MM om de prijs bij mijn voorkeurswinkel te doen verlagen

Toch top van de MM om de prijs bij mijn voorkeurswinkel te doen verlagen
            Net in MM zwolle geweest, wat een gekkenhuis.
Wou samsung f6510s wit halen maar was uitverkocht.
Platte tv discounter net prijs verlaagd naar zelfde prijs als MM, dus daar maar besteld.
Succes voor iedereen die nog naar een MM gaat

Wou samsung f6510s wit halen maar was uitverkocht.
Platte tv discounter net prijs verlaagd naar zelfde prijs als MM, dus daar maar besteld.
Succes voor iedereen die nog naar een MM gaat
Nexus 5 (wit) en Moto G 8GB
            About Saturn. Deze gaan NIET mee met de actie. Vorig jaar ook al niet. Ik denk dat ik door een combi van aardig personeel EN vaste klant (ik koop daar veel) 100% geluk heb gehad. Het ging uiteindelijk om vrij klein bedrag een geen giga aankopen van duizenden euro's ofzo. Voelde dus meer als service naar een vaste klant, wat natuurlijk goed voelt 
Bij de MediaMarkt Arena zit er geloof ik 10% op Alle iPads (Ook Air en Mini Retina). Echter werd mij gezegd dat op op zou zijn. Ten tijde dat ik er was waren er geloof ik nog maar een stuk of wat Mini Retina's. Denk dat het ging om een welbekende openingsstunt van de avond.
Ben overigens benieuwd hoe dat met andere filialen en iPads zit, iemand?
                    Bij de MediaMarkt Arena zit er geloof ik 10% op Alle iPads (Ook Air en Mini Retina). Echter werd mij gezegd dat op op zou zijn. Ten tijde dat ik er was waren er geloof ik nog maar een stuk of wat Mini Retina's. Denk dat het ging om een welbekende openingsstunt van de avond.
Ben overigens benieuwd hoe dat met andere filialen en iPads zit, iemand?
Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers
            Balen, geen rekening mee gehouden dat het vandaag al zou beginnen. Dat wordt geen macbook meer gok ik.

Verwijderd
            Ja balen, was ook maar een maand geleden uitgelekt dat het vandaag zou beginnen, veels te laat  

Macbook valt gewoon te bestellen met de BTW korting in de winkel.Moikvin schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 21:50:
Balen, geen rekening mee gehouden dat het vandaag al zou beginnen. Dat wordt geen macbook meer gok ik.
Levering kan alleen wat langer duren
Klopt, was gewoon zo dom om niet goed op te letten.Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 21:52:
Ja balen, was ook maar een maand geleden uitgelekt dat het vandaag zou beginnen, veels te laat
Ik zie bij veel staan dat ze uitverkocht zijn, neem aan dat het dan niet meer geldt toch?T-Ri schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 21:53:
[...]
Macbook valt gewoon te bestellen met de BTW korting in de winkel.
Levering kan alleen wat langer duren
[ Voor 29% gewijzigd door Moikvin op 29-01-2014 21:54 ]
            Heb gehoord van een vriendin van mij dat het een gekkenhuis was bij de mediamarkt in Arnhem. Ze werd helemaal panisch daarvan. Hebben meerdere mensen ook dat meegemaakt bij een mediamarkt elders in het land?

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Ik ben dus "gillend" weggelopen. Buiten stond toen al een rij van honderden meters met kouw kleumende wachtenden...pinokkia schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 21:53:
Heb gehoord van een vriendin van mij dat het een gekkenhuis was bij de mediamarkt in Arnhem. Ze werd helemaal panisch daarvan. Hebben meerdere mensen ook dat meegemaakt bij een mediamarkt elders in het land?
            In Rdam Centrum ook gekkenhuis. Moest van mn vader een kleine uur in de rij staan, terwijl ik steeds zei ik bestel het wel online  
 Staat nog steeds in de shop en in de winkal was de prijs uiteraard hoger dan de webshop maar dat had ze aangepast nadat k het had opgemerkt. Ze lieten op een gegeven moment mensen niet meer naar binnen, pas nadat er een groep uit was. Stond nog best wel een lange rij buiten (bijna tot aan de Polare voor degene die er bekend is)

NS FC: SW 2742 0448 8213
            zojuist een Macbook Air 13 128GB gekocht in Leeuwarden voor 909,- 

...less is more
een uur prutsen met een gare webshop lekker thuis kon ook.Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 21:54:
Wat denk je zelf? Dat de mensen voor de lol in de rij gaan staan in de barre kou...
            Jup,
MM Utrecht (lekker warm in hoog cathrijne) stond een fikse rij voor de deur maar daar lieten ze gewoon mensen niet meer naar binnen om dat soort taferelen te voorkomen. Was wel goed geregeld. Ik heb best lang moeten wachten bij de kassa maar het was redelijk te doen. Jammer dat 2 modellen die daar op demo stonden niet voorradig waren dus nu zojuist een daarvan die nog wel te bestellen was maar besteld via de website. Maar ja heeeel druk maar gelukkig niet Te druk.
            MM Utrecht (lekker warm in hoog cathrijne) stond een fikse rij voor de deur maar daar lieten ze gewoon mensen niet meer naar binnen om dat soort taferelen te voorkomen. Was wel goed geregeld. Ik heb best lang moeten wachten bij de kassa maar het was redelijk te doen. Jammer dat 2 modellen die daar op demo stonden niet voorradig waren dus nu zojuist een daarvan die nog wel te bestellen was maar besteld via de website. Maar ja heeeel druk maar gelukkig niet Te druk.
Verwijderd
            Zojuist terug van Media Markt Breda, wat een chaos... de rij voor de kassa begon helemaal achteraan in de winkel, heb anderhalf uur in de rij gestaan.  Wij waren om 18:15 binnen, en toen waren alle iMacs 27" al uitverkocht, ze hadden alleen nog 1 model van 2012. Gelukkig wel een nexus 5 kunnen scoren (moest alleen wel een muvit headset erbij kopen als bundel).  Viel mij trouwens wel op dat heel veel producten in Breda wel korting kregen (Bose, sonos, tv's e.d.), ze hadden ook een iPhone 5S actie voor €639 inc. case.

Verwijderd
Als je voor een gewilde TV ging, kon je het wel schudden in de webshop. Binnen 2 minuten uitverkocht, maar was natuurlijk ook beetje te verwachten...sambalbaj schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 21:56:
[...]
een uur prutsen met een gare webshop lekker thuis kon ook.
Nog maar even voor de duidelijkheid Saturn gaat NIET mee. Lees m'n verhaal over hoe het mij verging en waarom ik wel elders in deze draad.NightHawk4 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 21:07:
[...]
Geeft Saturn dan ook laagste prijsgarantie? Kan ik nergens terugvinden namelijk...
In dat geval ga ik morgen wel naar de Saturn in plaats van een heel eind rijden naar Apeldoorn
Oh het stond er wel maar iets meer verstopt....
[...]
Morgenochtend dus maar even bij de Saturn langs, geen lange rijen en dan komen die 500 euro aan cadeaubonnen ook nog op
Klopt. Bij de Saturn Utrecht gaven ze aan niet mee te gaan met de MM prijs, ook al hebben ze een laagste prijs garantie.zap8 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 22:02:
[...]
Nog maar even voor de duidelijkheid Saturn gaat NIET mee. Lees m'n verhaal over hoe het mij verging en waarom ik wel elders in deze draad.
Verwijderd
Psst, volgend jaar woensdag 30 januari. Niet doorvertellen he...Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 21:52:
Verwijderd
            Op zich wel begrijpelijk, Saturn is geen concurrent van de Mediamarkt. Ze hebben dus geen enkel belang om ook mee te doen, anders had Saturn ook wel de BTW actie gedaan.

Verwijderd
Saturn gaat dit waarschijnlijk in mei ergens doen.Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 22:06:
Op zich wel begrijpelijk, Saturn is geen concurrent van de Mediamarkt. Ze hebben dus geen enkel belang om ook mee te doen, anders had Saturn ook wel de BTW actie gedaan.
            Oh wat ben ik blij dat ik niet naar de mediamarkt ben gegaan, want ik kan al helemaal niet tegen drukte. Ik ben dan te hyperventileren. Ga nog wel rondneuzen op een andere geschikte dag als het niet druk is.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
            Wow, wat een horror verhalen qua drukte en wachttijden.
Zit nu op de bank met een gloednieuwe Samsung Tab3 10.1 en heb m netjes voor 263 euro waar nog cashback van 50 vanaf gaat.
Ben in Rotterdam Alexandrium geweest en daar was gelukkig nog genoeg keus qua tablets. Was erg druk, maar heb gelukkig maar kwartier in de rij bij de kassa gestaan.

Zit nu op de bank met een gloednieuwe Samsung Tab3 10.1 en heb m netjes voor 263 euro waar nog cashback van 50 vanaf gaat.
Ben in Rotterdam Alexandrium geweest en daar was gelukkig nog genoeg keus qua tablets. Was erg druk, maar heb gelukkig maar kwartier in de rij bij de kassa gestaan.
Done € 115,93 ( incl. porto ) en idd beter vwb specsRecon24 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 21:24:
[...]
Waarom niet de Asus MemoPad HD 7 16 GB? die is volgens mij 119 euro en stukken beter dan die PoV!
Juist de btw actie van Saturn was vorig jaar van zondag 26 mei t/m zondag 2 juni 2013. Dus zal ergens eind mei zijn. Wat ik me kan herinneren is het dan overigens nooit zo'n gekkenhuis. Misschien trekt saturn toch een ander soort publiek.Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 22:07:
[...]
Saturn gaat dit waarschijnlijk in mei ergens doen.
Verwijderd
            Zijn er al meer mensen die de track en trace van de webshop hebben gekregen?
Ikzelf nog niet hoor, maar ben erg benieuwd.
Dan geldt het nog steeds. Bij MM Hoorn heb ik hem gewoon kunnen bestellen voor de prijs van de BTW actie (€1269). Levering was nog niet bekend maar een ruime inschatting was max 1.5 week dat ik gebeld zou worden om de macbook op te halen!Moikvin schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 21:53:
[...]
Klopt, was gewoon zo dom om niet goed op te letten.
[...]
Ik zie bij veel staan dat ze uitverkocht zijn, neem aan dat het dan niet meer geldt toch?
            Om alle drukte te omzeilen ben ik om half 10 naar de MM Utrecht gegaan. En dat bleek een uitstekende beslissing want het was er heerlijk rustig. Ik kon direct doorlopen om de Denon X2000 te halen voor 305,- euro 
 . Er stond nog 1 doos, en daarop nog een showmodel dus ik dacht dat ik mooi gelukkig was met het laatste ingepakte model. Ik vroeg één van de verkopers of ie me wilde helpen met het optillen van het showmodel zodat ik de doos kon pakken, maar dat hoefde niet want ze hadden blijkbaar nog een heel aantal in het magazijn staan dus ik kon er daar één via het uitgiftepunt ophalen 
. Ik had nog wat cadeau bonnen, dus al met al 275,- euro betaald. Dat voelt goed moet ik zeggen 
.
Ik heb nog met wat medewerkers, de kassière en de kerel van de uitgifte balie gepraat omdat ik benieuwd was naar mooie verhalen van drukte, en ze waren eigenlijk allemaal blij dat het achter de rug was

Ik heb nog met wat medewerkers, de kassière en de kerel van de uitgifte balie gepraat omdat ik benieuwd was naar mooie verhalen van drukte, en ze waren eigenlijk allemaal blij dat het achter de rug was
            Ik stond om 16.50 voor de deur van de MM - Zwolle. Als eerste naar binnen, rennen naar beneden en één van 4-5 27" iMacs weten te bemachtigen. Het was een drama, mensen duwen trekken etc.
Dit doe ik dus nooit weer!
            Dit doe ik dus nooit weer!
            Was gezellig druk bij MM Hengelo.. Netjes mn korting op de Nexus 5 terug gekregen.. 
 ook nog een moto g gekocht voor mn vader! Heerlijk als oude generatie mensen mee gaan in de nieuwerwetse techniek!! 

Nexus 7 gescoord. 
Aangezien een afbeelding meer dan 1000 woorden zegt, kwart voor 6 in groningen. Dit is het achterste gedeelte, stond nog een hele kronkeling aan mensen vooraan.

Aangezien een afbeelding meer dan 1000 woorden zegt, kwart voor 6 in groningen. Dit is het achterste gedeelte, stond nog een hele kronkeling aan mensen vooraan.

Wat een gekkenwerk.

[ Voor 72% gewijzigd door NotSoSteady op 29-01-2014 22:31 ]
            Nexus 5 zwart uitverkocht online 
 Wit is er nog

Emmen was om 18:15 uur gezellig. Heb geen rij gezien, schijnt er wel gestaan te hebben. Duurde even tot ik m'n geld terug had, medewerkers bij de infobalie moesten even bekijken hoe of wat. Half uurtje geduurd, maar ach, als je op die manier 102,75 terugverdient.. (Nexus 5 + Moto G 8gb).. prima uur'loon'. 

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo
            Is het wel mogelijk om een reservering in een winkel te plaatsen of ook niet?

Ja, staat er bij mij ook al bijna de hele avondVerwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 22:28:
Hebben jullie ook staan bestelling wordt verzonden naar magazijn?
            Is het 100% mogelijk om een Macbook Pro te bestellen met BTW-korting, en het dan later te laten leveren? Ik zie hier een paar mensen dat gedaan hebben, en wil graag weten of het structureel / reproduceerdbaar is. 
Geen kleine letters dat Macbooks niet te bestellen zijn als ze eenmaal uitverkocht zijn in de winkel en webshop?
                    Geen kleine letters dat Macbooks niet te bestellen zijn als ze eenmaal uitverkocht zijn in de winkel en webshop?
Alors.
Zitten we niet in een crisis?MountMan schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 22:27:
Nexus 7 gescoord.
[afbeelding]
Niet
nevermindVerwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 22:16:
Zijn er al meer mensen die de track en trace van de webshop hebben gekregen?
[ Voor 6% gewijzigd door androidlover op 29-01-2014 22:32 . Reden: nvt ]
Exactly my thoughts. De rij was bij de kassa's door de halve winkel, de samsung lcd tv's en macbooks waren massaal vertegenwoordigd in de rij. Achja, wel gratis hotdogs buiten!
Bij welke MM heb je jouw kit met korting kunnen regelen? :-) is er al iemand die met succes zijn/haar Canon 70D alsnog met korting heeft kunnen aanschaffen? Ik heb deze zelf afgelopen zaterdag gekocht, in de veronderstelling dat deze gewoon mee zou doen...Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 21:05:
Vorige week maandag de Nikon D7100 plus 18-105mm lens gekocht. Een vriendelijke verkoper garandeerde me toen dat ik woensdag vanaf 18.00 mn BTW korting kon cashen. Natuurlijk balen als een stier toen ik eergister in de voorwaarden ontdekte dat de D7100 uitgesloten is van de kortingsactie. Toch maar met de bon terug en mijn verhaal verteld. Via servicebalie, fotoverkoper, supervisor en bedrijfsleider uiteindelijk toch ruim 186 euro terug gekregen. Ben nu natuurlijk helemaal gelukkig met mijn supergoedkope D7100.
Via wat horten en stoten toch super geregeld, hulde voor deze actie!!!
![]()
![]()
Nog even met de verkoper staan praten over de actie, waarbij hij totaal niet de indruk gaf dat deze was uitgesloten. Is het zo dat de medewerkers van een afdeling dan niet op de hoogte zijn van de uitzonderingen, 2 dagen voor de bekendmaking?
Verwijderd
Hoelaat besteld?Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 22:31:
Track en trace binnen!!
do 30 jan 2014
12:00-15:30
Verschilt per MM geloof ik.TRiXeS schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 22:33:
[...]
Bij welke MM heb je jouw kit met korting kunnen regelen? :-) is er al iemand die met succes zijn/haar Canon 70D alsnog met korting heeft kunnen aanschaffen? Ik heb deze zelf afgelopen zaterdag gekocht, in de veronderstelling dat deze gewoon mee zou doen...
Nog even met de verkoper staan praten over de actie, waarbij hij totaal niet de indruk gaf dat deze was uitgesloten. Is het zo dat de medewerkers van een afdeling dan niet op de hoogte zijn van de uitzonderingen, 2 dagen voor de bekendmaking?
AFAIK kan/mag dat niet. Zelfde met de mensen die hier vertelden: Gister hem toch mee gekregen met de korting. Daar wilden ze bij MM Zwolle niets van weten, je kan hem bestellen; maar dan betaal je het volle pond. De actie spreekt duidelijk van 'op=op'. Alles wat ze nu op voorraad hebben kan je tegen de korting meenemen.Stereotomy schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 22:31:
Is het 100% mogelijk om een Macbook Pro te bestellen met BTW-korting, en het dan later te laten leveren? Ik zie hier een paar mensen dat gedaan hebben, en wil graag weten of het structureel / reproduceerdbaar is.
            Ben ook tevreden met m'n mbp 15" r. Goeie prijs, dik 300 goedkoper dan de 2e in de pricewatch en de site deed t prima hoewel trager dan normaal. Heb wel gekeken of bcc de online prijs al had overgenomen maar dat was nog niet. Blij dat ik ben dat ik geen mensenmassas heb hoeven trotseren!

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX
Zeker de voorraad van Apple zo klein mogelijk gehouden, goede marketingstunt in ieder geval.Sebazztiaan schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 22:34:
[...]
AFAIK kan/mag dat niet. Zelfde met de mensen die hier vertelden: Gister hem toch mee gekregen met de korting. Daar wilden ze bij MM Zwolle niets van weten, je kan hem bestellen; maar dan betaal je het volle pond. De actie spreekt duidelijk van 'op=op'. Alles wat ze nu op voorraad hebben kan je tegen de korting meenemen.
Yep, in Zwolle hadden ze ongeveer 15 MBP's en 4-6 27" iMacs.... Marketingstunt, cha....NotSoSteady schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 22:36:
[...]
Zeker de voorraad van Apple zo klein mogelijk gehouden, goede marketingstunt in ieder geval.
Verwijderd
HP Pavilion 15-D081EDVerwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 22:35:
[...]
Ohh haha, vroeg!
Ik pas rond 7 uur...
wat had je besteld?
Verwijderd
            In Eindhoven hadden ze 2 rolcontainers vol met MacBooks en ongeveer 14 21,5'' iMac's en 14 27'' iMac's.

Online was het ook niet veel beter, ik beheer een site voor de iMac, aantal sales in een half uur, daarna was het snel afgelopen met de pret, goede les voor de volgende keer.Sebazztiaan schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 22:37:
[...]
Yep, in Zwolle hadden ze ongeveer 15 MBP's en 4-6 27" iMacs.... Marketingstunt, cha....
            gewoon thuis achter den laptop een Asus Memo Pad 10 16GB Wit gekocht bij BCC  voor 167 euro.
30 euro cashback van asus dus 137 euro...
Wonderbaarlijk was deze tablet bij de MM verdwenen toen de sale begon.
Ook nespresso was bij de BCC wel beschikbaar en bij de Mediamarkt sim salabim van het toneel verdwenen.
            30 euro cashback van asus dus 137 euro...
Wonderbaarlijk was deze tablet bij de MM verdwenen toen de sale begon.
Ook nespresso was bij de BCC wel beschikbaar en bij de Mediamarkt sim salabim van het toneel verdwenen.
Verwijderd
            Ik heb zelf een Asus 55JV gehaald voor 780 euro... koste 1000 normaal 
Wou hem op de MM webshop bestellen maar na 20 minuten was die al uitverkocht dus toen maar naar de BCC gevlogen. geweldig dat ze naast elkaar zitten

Wou hem op de MM webshop bestellen maar na 20 minuten was die al uitverkocht dus toen maar naar de BCC gevlogen. geweldig dat ze naast elkaar zitten
Ook wij hebben een D7100 kunnen bemachtigen met volledige korting. Dit was bij de mediamarkt in Rotterdam Centrum.TRiXeS schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 22:33:
[...]
Bij welke MM heb je jouw kit met korting kunnen regelen? :-) is er al iemand die met succes zijn/haar Canon 70D alsnog met korting heeft kunnen aanschaffen? Ik heb deze zelf afgelopen zaterdag gekocht, in de veronderstelling dat deze gewoon mee zou doen...
Heeft geen signature.
            Waar ik wel heel benieuwd naar ben...
Heeft iedereen een bepaald product gekocht die hij/zij al op het oog had?
Of zijn er ook een hoop mensen die zich hebben laten verleiden tot het doen van een impuls aankoop?
myself incluis. haha
Of zijn er ook een hoop mensen die zich hebben laten verleiden tot het doen van een impuls aankoop?
myself incluis. haha
            Ik twijfel heel erg of ik een 27 inch IPS scherm zal kopen.. maarja.. dunno yet xD

Ik dacht loopt wel los, maar webshop kent het product niet meer 

precies wat ik wilde hebben en nodig heb. Ben al twee weken aan het spotten bij MM online. Niks meer al is het verleidelijk om naar de lage prijzen van dingen in je wenslijst te kijken, maar het is goed zo.Scorpio861 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 22:48:
myself incluis. haha
Nou verleiden wil het niet noemen, maar ik wilde mijn MBP 2012 vervangen door een 13-inch Retina model met 8GB, echter had ik wel verwacht dat deze gewoon te bestellen zou zijn, niet dus, helaas.Scorpio861 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 22:48:
myself incluis. haha
            Bah, balen! Net besloten dat ik de Nikon d3200 met de 18-105 kit ga kopen. Overleg nog even met moeder de vrouw en BOEM, uitverkocht 
 Morgenochtend nog maar een blik in de winkel werpen.

Hetzelfde hier , en gelukt.NotSoSteady schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 22:52:
[...]
Nou verleiden wil het niet noemen, maar ik wilde mijn MBP 2012 vervangen door een 13-inch Retina model met 8GB, echter had ik wel verwacht dat deze gewoon te bestellen zou zijn, niet dus, helaas.
Had dit type macbook retina al in het oog toen die uitkwam en nu dus toegeslagen.
Soulshaker schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 22:57:
[...]
Hetzelfde hier , en gelukt.
Had dit type macbook retina al in het oog toen die uitkwam en nu dus toegeslagen.
Lol, ook echt in de rij met de kinderwagenMountMan schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 22:27:
Nexus 7 gescoord.
[afbeelding]
Dat is balen zeg, ik heb dezelfde set gekocht ongeveer een uurtje geleden, misschien komt hij nog op voorraad vd week?maurice_l schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 22:54:
Bah, balen! Net besloten dat ik de Nikon d3200 met de 18-105 kit ga kopen. Overleg nog even met moeder de vrouw en BOEM, uitverkochtMorgenochtend nog maar een blik in de winkel werpen.
Ja, maar kijken ze bij de BCC niet of die bij de MM nog op voorraad is? Op de website is die namelijk wel leverbaar, maar niet voor de korting. Daarnaast is mei te laat, wacht dan liever op de nieuwe modellen.Soulshaker schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 22:59:
[...]
Kom op , misschien hebben ze die nog bij bcc. Of anders in mei bij Saturn bij hun btw actie
Het zou me verbazen als deze niet meedoet. Terug met die bon en je moet je korting echt wel krijgen. Anders contact opnemen met het hoofdkantoor.TRiXeS schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 22:33:
[...]
Zie onderScorpio861 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 22:48:
myself incluis. haha
Ik heb mezelf niet in kunnen houden. Zocht een D5200 met 18-105 kit en een Speedlight SB-700. Toen ik de D5200 wou afreken was ie net weg, de SB-700 was al gelijk uitverkocht volgens mij.maurice_l schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 22:54:
Bah, balen! Net besloten dat ik de Nikon d3200 met de 18-105 kit ga kopen. Overleg nog even met moeder de vrouw en BOEM, uitverkochtMorgenochtend nog maar een blik in de winkel werpen.
Uit 'wraak' maar de D7000 bestelt met dezelfde lens. Scheelt nu 7 tientjes en ondanks de vele gelijkenissen en aantal pluspunten van de D5200 ben ik toch voor het 'oude' besje gegaan. Weathersealing, betere behuizing, display op de bovenkant, lensmotor en meer knopjes zonder in het menu te hoeven duiken hebben de doorslag gegeven. De D7100 heb ik nog liever, maar niet 400 euro liever...
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Nee. Had 2 producten op het oog. E-reader daar was alleen demo model van, wel korting maar niet te bestellen en ook spontaan foetsie uit webshop. Autoradio was net niet wat ik wilde.Scorpio861 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 22:48:
myself incluis. haha
Niks gekocht dus <trots/>
MBP retina 2013 is vrij recent , en nog steeds in mei.NotSoSteady schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 23:00:
[...]
Ja, maar kijken ze bij de BCC niet of die bij de MM nog op voorraad is? Op de website is die namelijk wel leverbaar, maar niet voor de korting. Daarnaast is mei te laat, wacht dan liever op de nieuwe modellen.
Hebben de intel broadwell chips dan zoveel nieuws te bieden ?
Ok , voor volgend jaar dan
            Wasmachine, wasdroger en kookplaat besteld: ongeveer 400 euro korting! Daarnaast had de media markt, samen met een aantal andere online shops, al de laagste prijs. Ik zeg: dankjewel mm! :-)

MediaMarkt, kan nog wel tot half 1 duren.Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 23:08:
Meerdere mensen die nog geen T&T hebben maar wel verzonden naar magazijn?
Verwijderd
ahh kijk, een oud Playstation 4 CollegaNotSoSteady schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 23:08:
[...]
MediaMarkt, kan nog wel tot half 1 duren.

Dit topic is gesloten.
                                                     ![]()
                        Let op:
<center><h1>WAARSCHUWING: DIT TOPIC IS <b>NIET</b> BEDOELD OM ZELFZOEKVRAAGJES TE STELLEN!</h1></center>
Svp geen verzoekjes om kopieen van kassabonnen e.d.
Helaas is dit topic verworden tot een dumpplek waar luie vraagjes worden gedumpt. Zoals op Tweakers.net overal de bedoeling is: <b>eerst</b> zelf op zoek gaan, en als je een vraag stelt, dan ook laten zien dat je het geprobeerd hebt. Bij herhaald gebrek aan inzet kunnen sancties volgen, en zal het topic mogelijk op slot gaan. Benadeel svp de mede-tweakers niet en laat het niet zover komen.
Lees de <a href='http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1576345'><b>FAQ</b></a> in de openingspost, daar worden bijna alle vragen in beantwoord.

<center><h1>WAARSCHUWING: DIT TOPIC IS <b>NIET</b> BEDOELD OM ZELFZOEKVRAAGJES TE STELLEN!</h1></center>
Svp geen verzoekjes om kopieen van kassabonnen e.d.
Helaas is dit topic verworden tot een dumpplek waar luie vraagjes worden gedumpt. Zoals op Tweakers.net overal de bedoeling is: <b>eerst</b> zelf op zoek gaan, en als je een vraag stelt, dan ook laten zien dat je het geprobeerd hebt. Bij herhaald gebrek aan inzet kunnen sancties volgen, en zal het topic mogelijk op slot gaan. Benadeel svp de mede-tweakers niet en laat het niet zover komen.
Lees de <a href='http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1576345'><b>FAQ</b></a> in de openingspost, daar worden bijna alle vragen in beantwoord.